Easy, 2% van de totale ADA supply aan haar gegeven
Verplaatsen naar de crypto.com DeFi Wallet en daar staken tegen ruim 12%Pelox schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:18:
Die extra tank benzine zit in cro hoor. Jammer dat je het niet kan staken op coinbase.
Als ik dit zo lees dan kan ik alleen maar gokken...
Bron: https://medium.com/yardco...-of-ethereum-8b29faa5cd14In “Out of the Ether” Charles is described by other Ethereum co-founders as a pathological liar, a sociopath, and as someone to not trust in the company of your girlfriend.
[ Voor 8% gewijzigd door Blaim op 17-11-2021 13:34 ]
Weer een extra wallet/exchange.. ik heb er pas 26..Laurens1970 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:32:
[...]
Verplaatsen naar de crypto.com DeFi Wallet en daar staken tegen ruim 12%
Ik zal eens gaan kijken..
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 17-11-2021 13:35 ]
Zero.
Inflatiecijfers breken wereldwijd record na record… ongelooflijk dat dit niet bullish af werkt op bitcoin eigenlijk.
iedereen heeft het geld nodig op hun schulden af te lossen vanwege die inflatieServor schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:41:
Inflatiecijfers breken wereldwijd record na record… ongelooflijk dat dit niet bullish af werkt op bitcoin eigenlijk.
hoe moet de mainstream mensen hier achter komen? ten eerste moeten ze weten wat bitcoin/crypto is en hoe het werkt........ maar dit krijgen ze niet mee op de lokale tv+ mainstream mediasites gecontroleerd door de overheidServor schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:41:
nothing stops this train
Servor schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:41:
Met inflatie moet je juist schulden maken.Helza schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:43:
[...]
iedereen heeft het geld nodig op hun schulden af te lossen vanwege die inflatie
Haha misschien zit ik al te diep in Crypto maar dit soort videos maken blijkbaar nogal een indruk op traditionele TV kijkers in de USA.Ballie2210 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:49:
[...]
Met inflatie moet je juist schulden maken.
https://www.reddit.com/r/..._is_the_best_bet_against/
Iemand die er voor uit durft te komen dat ie z'n fiat staket in USDC. Enge praktijken hoor. Maar adoptie, dus cool.
Coolblue in crypto? https://twitter.com/Coolb.../1460872134033657859?s=20
Heb 'm nu al vijf keer gezien maar het blijft dezelfde video.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Als iedereen die video blijft plaatsen, dan mag ik deze ook nog eens roepen: Dikke CRO!!
USA's grootste financiele dipshit.. jammer dat het niet een geronnomeerd iemand isBlaim schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:00:
[...]
Haha misschien zit ik al te diep in Crypto maar dit soort videos maken blijkbaar nogal een indruk op traditionele TV kijkers in de USA.
https://www.reddit.com/r/..._is_the_best_bet_against/
Iemand die er voor uit durft te komen dat ie z'n fiat staket in USDC. Enge praktijken hoor. Maar adoptie, dus cool.
Pas op, is wel een beste bag holderSkrunsies schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:21:
Oke, ik had CRO al.. Zat me daarnet effe in te lezen en stuitte op het volgende filmpje. Voor de meeste mensen hier misschien niet interesant... Maar, dit is mijn manier om een video te plaatsen van een mooie vrouw, die praat over crypto..
Ben denk ik een beetje verliefd geworden![]()
https://uk.investing.com/...eep-climbing-up-200502174
[Instagram: Riding the crypto wave during the week, Dubai waves on the weekend 😜]
Mooie babe voor een volgende ATH, die over een uurtje of wat aangetikt wordt, @Verwijderd_superboer_ schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:08:
[...]
Pas op, is wel een beste bag holder![]()
[Instagram: Riding the crypto wave during the week, Dubai waves on the weekend 😜]
CRO
FOMO in Amerika?
FOMO in Amerika?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ach... als ik dan toch bagholder moet worden, wil ik deze bags best effe vasthouden..._superboer_ schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:08:
[...]
UberLurker Departement #GG.
Maar 2 bags toch? wel flinke bags, maar heb ze groter gezien...._superboer_ schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:08:
[...]
Ja nou.. dan heb je mijn handjes nog niet gezien. Dit is prima zo...Waah schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:12:
[...]
Maar 2 bags toch? wel flinke bags, maar heb ze groter gezien....
Maar goed, moon soon/lambo/dikke groene palen van 10K enzo!
Goedendag zeg, dikke CRO inderdaad. Hoop dat ze nog even wachten met echt moonen tot ik m’n halve inboedel met die kaart van ze heb afgerekend…
Ahh nu ik 'm geGoogled heb, het is inderdaad nogal een pannenkoek. Nevermind, nothing to see here.Helza schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:06:
[...]
USA's grootste financiele dipshit.. jammer dat het niet een geronnomeerd iemand is
Nee die worden op zijn vroegst om 15:30 wakker, vet irritant altijd die lui.Skrunsies schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:15:
[...]
Nee, want ik heb na een jaar hier geleerd dat die nu nog niet wakker zijn.. FOMO komt nog
Kijk dan, die luie honden worden ook echt pas wakker als hun beurzen openen.
YES schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:22:
[...]
Nee die worden op zijn vroegst om 15:30 wakker, vet irritant altijd die lui.
Kijk dan, die luie honden worden ook echt pas wakker als hun beurzen openen.
[Afbeelding]
Hey maar wie weet hebben die volgevreten vetkleppen er vandaag wel zin in, Go America! Make BTC 69k again!
Dit
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tfGWwqQXoCQiOWbgFhPanCAH.jpg?f=user_large)
Wordt dan dit
[ Voor 15% gewijzigd door YES op 17-11-2021 14:29 ]
Yep en neem dan direct die vette CRO effe mee door de $0,50,- moon soonYES schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:28:
[...]
Hey maar wie weet hebben die volgevreten vetkleppen er vandaag wel zin in, Go America! Make BTC 69k again!
[Afbeelding]
Pffff wacht maar tot CRO zijn hakken effe in het SAND steektflessuh schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:36:
Cro? SAND gaat pas mooi!
zo, sinterklaas is goed bezig geweest op bol.com, toch handig die Binance kaart en je hoeft ook niet naar een winkel te gaan
nothing stops this train
Zit je niet met een 0,9% fee bij Binance of is dat inmiddels vervallen? Conversion fee ofzoKol Nedra schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:39:
zo, sinterklaas is goed bezig geweest op bol.com, toch handig die Binance kaart en je hoeft ook niet naar een winkel te gaan
Crypto.com koopt de naam van stadion van La Lakers, of is dit hier al genoemd. Mocht jeje afvragen waarom CRO omhoog knalt 
https://www.cnbc.com/2021...-a-700-million-deal-.html
https://www.cnbc.com/2021...-a-700-million-deal-.html
Ja dat kan allemaal uit, als maar genoeg mensen in je ponzi scheme meedoenmannowlahn schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:47:
[...]
crypto.com heeft stadion naam gekocht van La Lakers voor 700 miljoen.
Was al gedeeld inderdaad. Viel me vooral op dat die stijging zo doorzet vandaag.mannowlahn schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:47:
[...]
crypto.com heeft stadion naam gekocht van La Lakers voor 700 miljoen.
Ja ik snap ook niet waar dat geld vandaan komt? ze adverteren zo ontzettend agressief. Voelt idd als een ponzihenkebek schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:51:
[...]
Ja dat kan allemaal uit, als maar genoeg mensen in je ponzi scheme meedoen![]()
Het is net crypto. Oh wacht.henkebek schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:51:
[...]
Ja dat kan allemaal uit, als maar genoeg mensen in je ponzi scheme meedoen![]()
Wat wel bijzonder is, crypto.com is beschikbaar in 49 staten in de US. Toezichthouders lijken dus wel tevreden.
CRO muntjes uitgeven. Ook in de exchange zit een enorme spread, weet niet hoeveel omzet dat dagelijks is maar dat kan ook meer opleveren dan je denkt.mannowlahn schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:53:
[...]
Ja ik snap ook niet waar dat geld vandaan komt? ze adverteren zo ontzettend agressief. Voelt idd als een ponzi
geen idee wat je bedoeld, krijg gewoon 2% cashback hoorthefox231 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:44:
[...]
Zit je niet met een 0,9% fee bij Binance of is dat inmiddels vervallen? Conversion fee ofzo
nothing stops this train
Interessante Reddit thread over het topic waar ik het vaak over heb hierzo, waarom veel jongeren/jonge mensen naar crypto grijpen in een wereld met veranderende spelregels ten aanzien van je financiële toekomst. Wellicht leuk voor mensen die hier ook in geïnteresseerd zijn 
Inflation was never this High in the Last 31-Years, but Printing even more Money is still Acceptable: With no Wage Increases They wonder why many Young People see Crypto as the only way to make enough Money
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Thank you. Gisteren door jouw post er ook een flufje ingestopt. Gaat dat bij elke coinbase listing zo? 😅info33 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:19:
GALA gaat lekker (thanx coinbase)
en natuurlijk de onderstaande
Nicht immerBeakzz schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:16:
[...]
Thank you. Gisteren door jouw post er ook een flufje ingestopt. Gaat dat bij elke coinbase listing zo? 😅
aber immer ofter
heb alleen die GYEN gemist, is wel even 3x over de kop gegaan
mooi man, ben blij voor jou!
[ Voor 13% gewijzigd door info33 op 17-11-2021 15:32 ]
Ik had van iemand gehoord dat de beurs crypto.com van Binance is?
Echter krijg ik hier niks over gevonden.
Ik weet niet of iemand hier dit kan bevestigen of ontkrachten?
Dat is niet zo. Tenminste, voor zover "wij" dat wetenNylato schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:20:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:18:
Young people just want dikke tech.
Officieel niet. Maar who knows...Nylato schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:20:
Bron: https://www.latimes.com/b...2021-11-16/crypto-staplesWith 10 million users and 3,000 employees, Crypto.com is a major player in the crypto world. Its core business is running an exchange that allows users to trade cryptocurrencies, store them in an online account and access them with a Visa rewards debit card, but it also has an NFT wing, cryptocurrency payment software, its own token and a number of other products in the works. Marszalek declined to share specific figures but said that the company reached profitability in early 2021 and has seen revenue grow 2000% in the last year.
2000% groei? Ponzziiii
Want veel geld uitgeven = ponzi? Die exchanges verdienen zo moeilijk veel geld en vechten allemaal om meer marktaandeel. Kijk eens naar marketingacties van FTX de laatste tijd.mannowlahn schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:53:
[...]
Ja ik snap ook niet waar dat geld vandaan komt? ze adverteren zo ontzettend agressief. Voelt idd als een ponzi
Ik heb het idee dat CRO na iedere marketingpump weer bijna net zo hard naar beneden knalt, nét iets boven waar ie vandaan kwam. Daar zet ik dan ook vaak mijn buy-orders nadat ze weer eens een gebouw/team/stadion hebben beplakt.NeoflexNL schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:51:
[...]
Was al gedeeld inderdaad. Viel me vooral op dat die stijging zo doorzet vandaag.
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Belangrijk punt. Gaan we een dikke bounce maken op de 60k of storten we weer terug de ellende in.
Zero.
Nou die 60.5K was het vuurwerk wel weer voor vandaag denk ik
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
WAXE gaat pas mooi.flessuh schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:36:
Cro? SAND gaat pas mooi!
https://sporza.be/nl/2021...7Cvrtnws%7C%2Fnl%7CteaserEr is gretig geboden op de NFT-collectie van Wout van Aert. De verkoop van de drie digitale kunstwerkjes leverden samengeteld 47.000 euro op. Het exemplaar van zijn zege op de Strade Bianche was het meest in trek.
Als zelfs de conservatieve wielerwereld al op NFT's springt.. Begrijp me niet verkeerd. Ik snap ook niet waarom er miljoenen geboden worden op een crypto punk maar het blijkt toch wel een serieus dingetje te worden.

The game is on
Blij dat ik nog niet geliquideerd ben. in plaats daarvan maak ik gewoon nog kans op prijzen. Ik zit in een short sinds vanmorgen.
Inmiddels weet kje het… USA open… down..Pelox schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:33:
Belangrijk punt. Gaan we een dikke bounce maken op de 60k of storten we weer terug de ellende in.
Wat zou het heerlijk zijn als die Amerikanen niet 1 modus hebben
Die wedstrijden zijn geweldig voor de exchanges, iedereen gaat constant 20+ leveraged traden ipv voorzichtig. ze verdienen daar goud geld meeGelukszoekr schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:40:
[Afbeelding]
The game is on![]()
Blij dat ik nog niet geliquideerd ben. in plaats daarvan maak ik gewoon nog kans op prijzen. Ik zit in een short sinds vanmorgen.
Dat is waar. Maar ik doe mee met omgerekend €100 aan BTC. Het wedstrijd element maakt het extra leuk om leergeld te betalen en wat gekken dingen uit te proberenHelza schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:42:
[...]
Die wedstrijden zijn geweldig voor de exchanges, iedereen gaat constant 20+ leveraged traden ipv voorzichtig. ze verdienen daar goud geld mee
Zeer interessant!
En Jordan B Peterson is gewoon heel fijn naar te luisteren. Hij luistert ook heel goed naar andere.
[ Voor 21% gewijzigd door Qunix op 17-11-2021 15:46 ]
Niet aan snisterklaas Jaapio vertellen dat je short zitGelukszoekr schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:40:
[Afbeelding]
The game is on![]()
dit lijkt toch wel echt een ding te wordenanti elppa schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:13:
[...]
klopt idd. Die lijn is ook in mijn descending triangle (die gebroken is) plaatje te zien (paar pagina's terug).
Maar eerst moeten we nog door 60.9 (een nog grotere descending triangle)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Goed of slecht?anti elppa schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:48:
[...]
dit lijkt toch wel echt een ding te worden
[Afbeelding]
Het zie er rood uit, dus zal wel slecht zijn..
Zero.
Ik denk het nu ook jaPelox schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:59:
[...]
Het zie er rood uit, dus zal wel slecht zijn..
een descending triangle (bearish), en nu dus terug naar 58.5k en dan weer terug up, of we donderen naar de 53k
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zo, het rode level op de hourly gegained en nu weer onderweg naar beneden. Opzich niets aan de hand, level dat nu belangrijk is, is de low bij de pijl. Als die verloren gaat, lijkt me een lage 57 vrij realistisch. Niet echt levels om op te traden wat mij betreft. De 60200 eerder vandaag was een mooie short geweest maar nu is het nog vrij onzeker (i.e. geen duidelijke richting).
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Binnenkort weer moon, hoor bedragen om me heen dat ik denk, als je er zo over denkt zou ik all-in gaan op BTC.Jedi_Pimp schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:03:
Zo, het rode level op de hourly gegained en nu weer onderweg naar beneden. Opzich niets aan de hand, level dat nu belangrijk is, is de low bij de pijl. Als die verloren gaat, lijkt me een lage 57 vrij realistisch. Niet echt levels om op te traden wat mij betreft. De 60200 eerder vandaag was een mooie short geweest maar nu is het nog vrij onzeker (i.e. geen duidelijke richting).
[Afbeelding]
zoals ik al eerder zei: 19 November gaan we naar de 67k, pin dit maar vast!loonatick78 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:20:
[...]
Binnenkort weer moon, hoor bedragen om me heen dat ik denk, als je er zo over denkt zou ik all-in gaan op BTC.
nothing stops this train
Overmorgen al dus, snel kopen.. hahahaha
Nah, teveel werk om al die goedbedoelde crypto wannabe Nostradamusjes bij te houden, de 15e zou het ook los gaan etc etc.Kol Nedra schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:23:
[...]
zoals ik al eerder zei: 19 November gaan we naar de 67k, pin dit maar vast!
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Dat is ook een beetje de grap; iedereen roept bedragen van BTC naar 100k, 200k etc dus dan zou nu een prima entry zijn. Maar tegelijkertijd wil iedereen lager instappen, en zodra we dat lagere punt bereiken willen ze nog lager.loonatick78 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:20:
[...]
Binnenkort weer moon, hoor bedragen om me heen dat ik denk, als je er zo over denkt zou ik all-in gaan op BTC.
Of zodra het nog lager gaat verkopen zejvel92 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:27:
[...]
Dat is ook een beetje de grap; iedereen roept bedragen van BTC naar 100k, 200k etc dus dan zou nu een prima entry zijn. Maar tegelijkertijd wil iedereen lager instappen, en zodra we dat lagere punt bereiken willen ze nog lager.
Ja joh precies. Gaat bijna net zo als eind 2017, toen moet ook iedereen in de crypto. Op elke verjaardag hoorde je niet anders. Zijn een hoop mensen toen geld kwijtgeraakt in januari 2018.jvel92 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:27:
[...]
Dat is ook een beetje de grap; iedereen roept bedragen van BTC naar 100k, 200k etc dus dan zou nu een prima entry zijn. Maar tegelijkertijd wil iedereen lager instappen, en zodra we dat lagere punt bereiken willen ze nog lager.
Ik wou het nog een beetje positief houdenNgangatar schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:28:
[...]
Of zodra het nog lager gaat verkopen ze.
Omdat het moed vergt om in een dalende trend te kopen. Bij stijgende trend achten mensen de kans groter dat ze meteen winst maken.jvel92 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:27:
[...]
Wie zitten er trouwens meer op NiceHash? volgens mij kan ik ZONDER KYC crypto die ik via mining verdient heb withrawen? nog niet geprobeerd maar wel alvast aangemaakt:
ik heb mijn crypto.com LTC wallet adres ingevuld om te testen. moet nu nog wel 24 uur wachten voordat die nieuwe wallet adres geaccepteerd wordt withrawel fee is maar 0.00001 LTC
morgen dus voor het eerst testen/gebruiken
ik heb mijn crypto.com LTC wallet adres ingevuld om te testen. moet nu nog wel 24 uur wachten voordat die nieuwe wallet adres geaccepteerd wordt withrawel fee is maar 0.00001 LTC
nothing stops this train
En einde volgende week 100k. Dan zien we de 50.000 euro per Bitcoin nooit en nooit meer terugKol Nedra schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:23:
[...]
zoals ik al eerder zei: 19 November gaan we naar de 67k, pin dit maar vast!
https://www.independent.c...tor-florida-b1958346.html
Amusant, eens kijken of het vermogen dan daadwerkelijk belast zal worden.
Amusant, eens kijken of het vermogen dan daadwerkelijk belast zal worden.
Kijkend naar de koers van NANO valt me op dat er veel volatiliteit is, ik zie daar erg veel hoge maar ook lage wicks.
Geeft iemand daar een verklaring voor?
[ Voor 54% gewijzigd door Khaelos op 17-11-2021 16:45 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
jaKhaelos schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:44:
Kijkend naar de koers van NANO valt me op dat er veel volatiliteit is, ik zie daar erg veel hoge maar ook lage wicks.
NeeKhaelos schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:44:
Geeft iemand daar een verklaring voor?[Afbeelding]
Well.. spit it out
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Je vroeg of iemand dat deed. Dat verwacht ik wel
[Twitter: title]
Andre Cronje met een hot take, maar denk dat hij gelijk heeft. En net als Andre log ik nu ook uit.
Andre Cronje met een hot take, maar denk dat hij gelijk heeft. En net als Andre log ik nu ook uit.
Ook niet wanneer @Khaelos een ETH babe als beloning er bij doet?malarkan schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:51:
[...]
Je vroeg of iemand dat deed. Dat verwacht ik welaan mij heb je in dezen niets...
![]()
jvel92 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:54:
[Embed: title]
Want we krijgen allemaal 22 miljoen btc van Snisterklaas? Ik kan op mijn node precies zien hoeveel btc er in omloop zijn. Hier een uitleg waarom de hardcap van 21 miljoen een zekerheidje is.
https://river.com/learn/c...of-21-million-be-changed/
jvel92 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:54:
[Embed: title]
:strip_exif()/f/image/vWcdRZfICXs1BsD6Be4l2r6e.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zit nog eens het oude bitcoin topic door te spitten. Toen was de koers ook onderhevig aan enorme schommelingen, waardoor velen zijn uitgestapt. If only they knew....
[ Voor 23% gewijzigd door PHPResource op 17-11-2021 17:33 ]
835.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:47:
CELR pump, poging 834…
Hoe zal het met Senaxx nu zijn 🤪PHPResource schreef op woensdag 17 november 2021 @ 17:30:
[Afbeelding]
Ik zit nog eens het oude bitcoin topic door te spitten. Toen was de koers ook onderhevig aan enorme schommelingen, waardoor velen zijn uitgestapt. If only they knew....
nothing stops this train
Jep dit klopt. Heb ik laatst ook gedaan met LTC van Nicehash naar m'n Bitvavo adres. Werkt top 👍🏼Kol Nedra schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:32:
Wie zitten er trouwens meer op NiceHash? volgens mij kan ik ZONDER KYC crypto die ik via mining verdient heb withrawen? nog niet geprobeerd maar wel alvast aangemaakt:
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pBqG4jEKE0iwbdo0pMPAjaBE.jpg?f=user_large)