(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
dont do itServor schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 15:48:
Durft iemand de 61K babe te posten of zijn we bang voor een jinx?
Het ging net even zo snel dat ik dacht die stoot door naar de 62KServor schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 15:48:
Servor schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 15:48:
Ook wel weer treurig dat je @knakworst de schuld geeft.. Als het misgaat ligt het aan de babe!
Met zo'n bekkie? Naaaah...GerjanT schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 15:53:
[...]
Ook wel weer treurig dat je @knakworst de schuld geeft.. Als het misgaat ligt het aan de babe!
Het heeft een slechte uitwerking gehad.. ik hou het erop omdat ze niet lacht...!
Het goede nieuws is natuurlijk dat we het straks weer met een andere 61K-babe weer kunnen proberen
[ Voor 17% gewijzigd door GerjanT op 16-11-2021 16:00 ]
Als gamer hoor je hier toch Diablo in te zienKol Nedra schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 15:35:
voor de kinderen hebben we eens een keer leuke figuurtjes genomen om te eten, blijkbaar moeten dit jongetjes en meisjes voorstellen......
ben ik de enige die hier een bull inziet?![]()
[Afbeelding]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Potentieel HTF scenario: teruggevallen in de onderste range (point of control = 61k). Hierin rangen en richting kiezen door 1) 62500 te testen en te houden als support of 2) 60000 verliezen en onsuccesvol testen.
Thoughts?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Duimpje voor het blauwe pijltje naar boven. @Gelukszoekr legt uit aan de vader van Anouk hoe je die miljoenen fiat in btc, cro en nexo kan staken. Dan komt het wel goed.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:16:
@YES
Potentieel HTF scenario: teruggevallen in de onderste range (point of control = 61k). Hierin rangen en richting kiezen door 1) 62500 te testen en te houden als support of 2) 60000 verliezen en onsuccesvol testen.
Thoughts?
[Afbeelding]
De middelste knop onderin. Dan bonusXqlus1ve schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 15:59:
Waar kon je ook alweer in de CDC app vinden een summary van je cashback?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Haha thanks bro! Ik was die afspraak alweer helemaal vergeten. Staat nu in m'n agendaknakworst schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:18:
[...]
Duimpje voor het blauwe pijltje naar boven. @Gelukszoekr legt uit aan de vader van Anouk hoe je die miljoenen fiat in btc, cro en nexo kan staken. Dan komt het wel goed.
Zaterdag dus, zal wel ergens in de namiddag worden. Dan gaan we eindelijk die groene 10k candles meemaken
[ Voor 12% gewijzigd door Gelukszoekr op 16-11-2021 16:20 ]
Ja en 1 satoshi nog steeds 1 satoshimengenli schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:21:
Bullmarket is nog lang niet voorbij hoor. Pas over 5 a 6 maanden. Dus dit soort dagen moet je even niet naar de waarde van bitcoin kijken. 1 Bitcoin is 1 Bitcoin nog steeds.
Zijn altijd mensen die vanuit angst of fomo handelen, die kijken nergens naar.mengenli schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:21:
Bullmarket is nog lang niet voorbij hoor. Pas over 5 a 6 maanden. Dus dit soort dagen moet je even niet naar de waarde van bitcoin kijken. 1 Bitcoin is 1 Bitcoin nog steeds.
Op naar de 53/54k.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:16:
@YES
Thoughts?
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
RUN!!!!!!!!! BEAR MARKET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn gevoel zegt omlaag, maar ik kan het niet onderbouwen met behulp van TA. Puur op gevoel dus.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:16:
@YES
Thoughts?
[Afbeelding]
Verder wel eens met je levels. Maar ik vind op hogere timeframes dingen zien en er naar handelen nog een stuk moeilijker dan op lagere timeframes op de één of andere manier. Dus ik kan hier niet veel inhoudelijks op toevoegen.
Sorry @Ngangatar, weer een weinig zinvolle post van mijn kant..
Dan moet btc maar weer een congres fixen hier in Lissabon. Zit ik eerste rang. Dikke twintig graden, volop zon en 's avonds een mooie maan.Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:18:
Het kan vriezen het kan dooien.
Hopelijk wordt BTC wat warmer dan het buiten is.
Hang him!
Geintje natuurlijk
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Dooie Friezen? Laat @Verwijderd het niet horen!Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:18:
Het kan vriezen het kan dooien.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Een heleboel Friezen zijn vannacht geliquideerd. 1 Friese user op KuCoin (Grutte Pier) is zelfs ruim 15 miljoen Friesche Pênningen verloren (zo'n $13.85).Richh schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 17:12:
[...]
Dooie Friezen? Laat @Verwijderd het niet horen!
Niet best.
Verwijderd
1 florijn is nog steeds 1 florijn!Pelox schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:43:
[...]
En 1 euro nog steeds 1 euro.
Yes I said it!
[Afbeelding]
is it a sign?
nothing stops this train
Volgende keer misschien even je entry delen als je instapt in plaats van ernaVerwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 17:34:
LTO daarstraks gekocht in de dip en zonet terug verkocht. Mijn verlies in BTC is grotendeels goedgemaakt. Nu hopen dat BTC zelf ook terug gaat stijgen..
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik heb overigens door wat te traden op de golven van de koers mooi wat sats verdiend
Met mijn drastisch uitgeklede handelspotje ben ik eerst op 60.7k uitgestapt, toen op 60.5k weer ingestapt, op 60.8k weer eruit (toen ging ie kort over de 61k dus daar had meer ingezeten) en daarna weer ingestapt op 60.5k. Het betere kruimelwerk zeg maar, maar wie het kleine niet eert..
We kunnen nog wel even blijven rangen voordat er richting wordt gekozen. Ik heb in ieder geval voor vannacht weer buy order klaarstaan, geladderd, tussen de 57000 en 58750. Zie het NK topic, ik denk niet dat deze correctie per definitie over is, al zouden er meerdere dagen overheen kunnen gaan.YES schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 17:46:
@Jedi_Pimp vergeten te vragen maar welk scenario uit jouw post acht je het meest waarschijnlijk eigenlijk?
Ik heb overigens door wat te traden op de golven van de koers mooi wat sats verdiend
Met mijn drastisch uitgeklede handelspotje ben ik eerst op 60.7k uitgestapt, toen op 60.5k weer ingestapt, op 60.8k weer eruit (toen ging ie kort over de 61k dus daar had meer ingezeten) en daarna weer ingestapt op 60.5k. Het betere kruimelwerk zeg maar, maar wie het kleine niet eert..
Aantal % op mijn tradingaccount verloren overigens door geen S/Ls gehad te hebben op een paar alts. Stomme fout. Ik wacht nu even met traden totdat er levels gegained worden, wellicht dat ik vanavond nog wat scalps probeer, al zullen dat waarschijnlijk eerder shorts worden dan longs.
[ Voor 9% gewijzigd door Darrell op 16-11-2021 17:55 ]
Oh ja die post in het NK topic heb ik ook gelezen.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 17:52:
[...]
We kunnen nog wel even blijven rangen voordat er richting wordt gekozen. Ik heb in ieder geval voor vannacht weer buy order klaarstaan, geladderd, tussen de 57000 en 58750. Zie het NK topic, ik denk niet dat deze correctie per definitie over is, al zouden er meerdere dagen overheen kunnen gaan.
Aantal % op mijn tradingaccount verloren overigens door geen S/Ls gehad te hebben op een paar alts. Stomme fout. Ik wacht nu even met traden totdat er levels gegained worden, wellicht dat ik vanavond nog wat scalps probeer, al zullen dat waarschijnlijk eerder shorts worden dan longs.
Zet jij op al je alts die je hebt stoplosses, m.a.w. gebruik je alts alleen maar om je positie in sats of $ te vergroten? Ik heb enkele long term hodl alts maar ik zit elke keer weer te dubben of ik wel of niet in alts wil zitten als de bullrun implodeert.
Voorlopig hou ik ze aan maar als er nog een dik alt season komt voor de boel helemaal leegloopt zie ik mezelf wel winst gaan pakken..
Verwijderd
Grote portie geluk ook hoor.. maar een beetje goed nieuws op deze donkere dag doet wel deugd heheJedi_Pimp schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 17:38:
[...]
Volgende keer misschien even je entry delen als je instapt in plaats van erna
/BIG_GREEN_DILDO_INCOMING
/DIAMOND_HANDS_ONLY
Sorry, teveel gelurkt op Telegram van shitcoin groepen.
#boughtthedipbaba420 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 18:08:
/WE_ARE_STILL_EARLY
/DIAMOND_HANDS_ONLY
Critical cringe levels exceededbaba420 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 18:08:
/WE_ARE_STILL_EARLY
/DIAMOND_HANDS_ONLY
En nu?
[ Voor 8% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 16-11-2021 18:30 ]
Heb je uitgerekend of er nog iets in sats overblijft na aftrek van de de maker en taker fees? De ranges die je gaf gaan over tienden van procenten.YES schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 17:46:
@Jedi_Pimp vergeten te vragen maar welk scenario uit jouw post acht je het meest waarschijnlijk eigenlijk?
Hij heeft gewoon een 100x margin trade gedaan en is nu zijn lambo aan het uitkiezenRengdxng schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 18:32:
[...]
Heb je uitgerekend of er nog iets in sats overblijft na aftrek van de de maker en taker fees? De ranges die je gaf gaan over tienden van procenten.
Ja het is inderdaad niet veel, maar wel watRengdxng schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 18:32:
[...]
Heb je uitgerekend of er nog iets in sats overblijft na aftrek van de de maker en taker fees? De ranges die je gaf gaan over tienden van procenten.
Is op het BUSD pair getrade trouwens, volgens mij betaal je dan geen fees?
Volgens mij wel, maar wel minder, je kan het dubbel checken in je order historyYES schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 18:49:
[...]
Ja het is inderdaad niet veel, maar wel wat![]()
Trades met BUSD zijn gratiezz....... (als maker)Prozaq schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 18:51:
[...]
Volgens mij wel, maar wel minder, je kan het dubbel checken in je order history
klik
[ Voor 16% gewijzigd door iVibes op 16-11-2021 18:54 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Alleen met limit orders betaal je geen fees, met market orders wel.YES schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 18:49:
[...]
Ja het is inderdaad niet veel, maar wel wat![]()
[ Voor 7% gewijzigd door iBasch op 16-11-2021 18:57 ]
Ik zie het nu ook. Nou ja ik heb mijn totale aantal sats voor die paar trades afgezet tegen het totaal wat ik na die trades had, in mijn trading account, en dat zijn er meer geworden. Dikke winst dusiBasch schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 18:56:
[...]
Alleen met limit orders betaal je geen fees, met market orders wel.
Zoals gekopieerd van deze pagina:
Ik moest lachen om dat stukje over high-quality coins.Risk warning: […] . Binance will make best efforts to choose high-quality coins, but will not be responsible for your trading losses.
[ Voor 4% gewijzigd door MrMrq op 16-11-2021 19:00 ]
Maktub
Op ByBit krijg je zelfs fees betaald bij limit ordersiBasch schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 18:56:
[...]
Alleen met limit orders betaal je geen fees, met market orders wel.
De meest voordelige plek om te handelen in crypto, alleen is het trading aanbod beperkt.
En geen downtime/issues met extreme markt moves zoals binance soms heeft.
Zit jij nou gewoon een beetje ByBit te shillen hier?Helza schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 19:02:
[...]
Op ByBit krijg je zelfs fees betaald bij limit orders
De meest voordelige plek om te handelen in crypto, alleen is het trading aanbod beperkt.
En geen downtime/issues met extreme markt moves zoals binance soms heeft.
Laat CZ het niet horen...
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
De zijlijn begon een beetje als een spaarbankboekje te voelen: kneiter saai
Mocht de beer spontaan uit het hol komen, alvast excuus
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Als BTC niet echt gigantisch hard op zijn bek gaat, kan hier nog wel een leuke stijging gaan ontstaan
/f/image/PKXGi4s2FffXLdL22uMVMQrd.png?f=fotoalbum_large)
Edit: op de stippellijnen zie ik horizontale resistance levels, daarna is er nog de ATH natuurlijk, die ook niet altijd zomaar even genomen wordt.
[ Voor 11% gewijzigd door YES op 16-11-2021 19:08 ]
Hahaha nee dan had ik m'n affiliate link er wel bijgezetiVibes schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 19:06:
[...]
Zit jij nou gewoon een beetje ByBit te shillen hier?
Laat CZ het niet horen...
[Afbeelding]
We gaan het zien
Uit wie z'n hol?D_Jeff schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 19:13:
Iemand anders riep hier dat de beer uit z'n hol komt (vanaf 21-nov-21)
We gaan het zien
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dus we gaan nog 5 dagen moon?D_Jeff schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 19:13:
Iemand anders riep hier dat de beer uit z'n hol komt (vanaf 21-nov-21)
We gaan het zien
Zero.
Ik heb twee linkerhanden maar ik denk dat ik dan toch een groot stuk steen en wat beitels (boormachines gaat niet werken denk ik ??) laat komen en aan een standbeeld voor Mr PlanB begin. Dat zou inmiddels toch we echt een epic pump zijn…Jurgen93 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 19:12:
Zo, en nu in 2 weken naar de 98k!!! 😎
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik trade alleen maar /USDT, wellicht dat ik in volgende bear market op /BTC overga.YES schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 17:55:
[...]
Oh ja die post in het NK topic heb ik ook gelezen.
Zet jij op al je alts die je hebt stoplosses, m.a.w. gebruik je alts alleen maar om je positie in sats of $ te vergroten? Ik heb enkele long term hodl alts maar ik zit elke keer weer te dubben of ik wel of niet in alts wil zitten als de bullrun implodeert.
Voorlopig hou ik ze aan maar als er nog een dik alt season komt voor de boel helemaal leegloopt zie ik mezelf wel winst gaan pakken..
Stop losses heb ik zo goed als altijd. Ik houd mijn posities soms een aantal dagen aan, soms een aantal uren. Afhankelijk van de setup, zet ik een stop loss. Oftewel: een swing setup kent doorgaans een lossere stop loss dan een daytrade setup.
Maarja, in bull markets word je soms lui en vergeet je je risico goed af te dekken
Zero.
Bestel er nog maar 1, maken we er een dagje van...twit schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 19:30:
[...]
Ik heb twee linkerhanden maar ik denk dat ik dan toch een groot stuk steen en wat beitels (boormachines gaat niet werken denk ik ??) laat komen en aan een standbeeld voor Mr PlanB begin. Dat zou inmiddels toch we echt een epic pump zijn…
Laat oktober zich maar herhalen! 🚀
Gert van Lagen heeft er een mooi model op losgelaten. 98k still in play, thoughts?
Verwijderd
keanu_ schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 19:50:
https://twitter.com/gertv.../1460652673510916096?s=21
Gert van Lagen heeft er een mooi model op losgelaten. 98k still in play, thoughts?
Ja, dat kan dus. Gekkenhuis, dat crypto.Taro schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:14:
[...]
Je kunt dus gratis geld lenen, daarvan bijv. extra ETH/Link/Bifi kopen, die weer in staking zetten en daarmee weer extra geld lenen, waarmee je weer extra kunt lenen en bij kunt kopen? Repeat, repeat...
En ik begin alweer net zo vaak refreshen en geirriteerd te raken als op 6 november. Toen ging ik 24u offline (en van god losPelox schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 19:42:
Het begint weer goed te zakken, kinderen moeten weer naar bed, dus dan weet je het wel. Altijd een dump tussen 19 en 20 uur. Worden dan de hawaïanen wakker of zo?
Verwijderd
Klinkt als een prima plan. Ga hier straks ook helemaal van god los.twit schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:01:
[...]
En ik begin alweer net zo vaak refreshen en geirriteerd te raken als op 6 november. Toen ging ik 24u offline (en van god los) en zag de wereld én de bitcoin koers er 24u later een stuk beter uit. Geloof dat het daar weer tijd voor is😊
Met een film en een chocoladeletter.
Ja jongens. Ik ben een ruige.
Je was een beetje voorbarig. En zelfs nu is er nog geen bewezen bear market, maar fraai ziet het er niet uit.enomiss schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:04:
Beefy en vergelijkbare DeFi:
Met deze concepten is in principe niets mis. Maar het benoemen van alle voordelen is betekenisloos zonder het fundamenteel begrijpen van de nadelen en risico's van start tot eind.
Iemand kan hier wel een ingewikkeld ogend verhaal neerplanten en daarmee pretenderen dat iets zoals Beefy ingenieus in elkaar zit, maar daar gaat het niet om. Zo kun je ook een mooi filosofisch verhaal ophangen over wat de voordelen zijn van het leven in een gevangenis. In de meeste gevallen wegen de nadelen van iets uiteindelijk het zwaarst.
Het zou vele mate interessanter zijn wanneer @Glenn Hoddle de risico's uitgebreid zou omschrijven en de mogelijke scenario's waarbij het mis kan gaan. Want dan, pas dan, is de conclusie voor iedereen zeer snel gemaakt: wanneer er geen of weinig risico's zouden zijn is meedoen hieraan een no-brainer.
Unrealized profit is betekenisloos als je het niet weet vast te houden tot en met het tijdstip dat je ervan profiteert. Persoon A wil over een maand profiteren, persoon B wellicht pas over 10 jaar. Hoeveel tijd je ook besteed aan staking, het is niet relevant als er een omslagpunt komt waarbij shitcoin x niets meer waard is.
Deelname aan een liquidity pool is niet zonder risico. Wanneer impermanent loss niet snel genoeg herstelt kun je in een zwart gaat terecht komen. Ook kun je maar beter een pair kiezen met muntjes van eenzelfde kans op langdurig succes. Ga je een ETH pair pakken met een ubershitcoin, dan kun je wel veel rewards trekken, maar de kans dat deze pool implodeert is wel degelijk aanwezig.
Eigenlijk is er geen slechter moment dan nu om instappen in Beefy te promoten. Voor Bitcoin is het nu erop of eronder. Als vandaag een bear market confirmed wordt (alles is in theorie mogelijk), dan ga je enorm rekt. Instappen in iets als Beefy moet je doen wanneer alt season confirmed is. Of wanneer je van risico houdt. Of wanneer je een redelijk pair kan vinden. Echter bij dat laatste moet je goed begrijpen hoe robuust het platform in zijn geheel is. Wanneer 9/10 pools rekt gaan, is jouw uniek gekozen pool dan indirect verbonden aan platform risico's?
Kijk, over de risico's van BIFI kan ik kort zijn: als iedereen stopt met staken of het hebben van liquidity pools op Beefy, tja, dan komt er geen geld meer binnen en gaat de APY die je op je BIFI krijgt - of dat nou in Beefy of native chain token is - behoorlijk omlaag. En het zal ook niet echt geweldig zijn voor de prijs - die bijvoorbeeld ook vandaag gewoon last heeft van algemeen marktsentiment.
Maar qua risico is toch echt het belangrijkste: platform Beefy groeit gestaag door in gebruik, en is op bijna alle chains aanwezig, wat juist risico spreidt. Alle BIFI is op de markt en er is 0% inflatie. Indien de prijs van BIFI laag blijft, wat ik niet verwacht, krijg je een bizar hoge rente uitgekeerd voor een non-inflationair token. In alles is dit juist een van de minst risicovolle investeringen. En ja, uiteraard veel risicovoller dan BTC en ETH. Maar vergeleken met ADA zou ik het weer de andere kant op zien.
Je lijkt overigens niet helemaal te begrijpen dat ik in dit geval meer de token BIFI aan het promoten was dan het platform beefy zelf - en met dat token heb je natuurlijk veel minder te maken met hoe LP's het doen.
OMG lijkt zijn bodem bereikt te hebben.
Dit is echt een lastige vraag. Gezien je best $50 in Shiba Inu had kunnen gooien een jaar geleden dan goed onderbouwde gedegen keuzes te maken... ik heb gemerkt dat vaak er snel bij zijn belangrijker is dan snappen wat iets is als je een 10x wil halen. Het is lastig, DeFi is nog erg nieuw. Munten waar ik vertrouwen in heb laat ik gewoon lekker rustig farmen, LPs doe ik eigenlijk niet echt en nieuwe hypes wil ik nog wel eens aan meedoen en dat gaar de ene keer goed, de andere helemaal mis.Daan-93 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:54:
[...]
Geweldige startpost van @Glenn Hoddle en opvolgende discussie gisteravond, heel interessant om te lezen.
Ik lurk hier al een tijdje mee, plaats alleen niet zo veel (zeg maar gewoon niet). Ik heb naar aanleiding van eerdere posts hier wel eens eea gedaan met DeFi / Yield Farming, maar het eindigde toch vaak na het pakken van 10-20% weer in de boel leegtrekken en verkopen, omdat ik gewoon niet zo goed weet hoe ik het in mijn eigen strategie moet passen en te bepalen hoe betrouwbaar het is.
Ik ben pas een half jaartje bezig met crypto, en heb sinds het 'dipje' in mei flink ingekocht en probeer nu na een goede run van een munt gewoon over te stappen naar een andere munt (bijv. SOL, alles verkocht na een x5 en gewoon meer BTC van gekocht). Uiteindelijk is mijn plan om (net als iedereen hier) op de top te verkopen en in de bear weer wat magische internetmuntjes te sparen.
Nu is mijn vraag, hoe gebruiken jullie deze DeFi / Yield Farming toepassingen in jullie strategie? Is het gewoon om meer muntjes te accumuleren tussen het (beoogde) buy low en sell high moment? Of mis ik iets?
Ik tag voor het gemak hier ook nog even wat andere namen waarvan ik weet dat ze zich hier ook mee bezig houden, ben namelijk heel nieuwsgierig![]()
@Jedi_Pimp @majic @jvel92 @Glenn Hoddle
Wel 1 tip: koop nooit van die tokens die op dit moment 2 miljoen APY hebben, al lijkt het je een goed project. Die kun je waarschijnlijk ook met een andere token farmen en dat is stukken verstandiger.
Maar als je standaard 10-20% pakt en dat lekker in gedegen coins stopt ben je prima bezig, dat kan ik je wel verzekeren.
Hatsaa, go big or get rekt!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qr08nzHfseVmn5EHYgcrPXcE.jpg?f=user_large)
Reden:
Moonbeam contributions zeer hoog
Acala contributions ~40% minder dan Moonbeam, maar funds Raised staat gelijk --> dus meerdere big whales erin....
Astar wordt hem
[ Voor 75% gewijzigd door Kol Nedra op 16-11-2021 20:45 ]
nothing stops this train
Waarom is die zo low gegaan dan?fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:15:
Gratis tip.
Succes! Ik heb ook een flufje in Astar. Wat is je motivatie om all-in alleen in astar te gaan?Kol Nedra schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:37:
Ben eruit: 100% van mijn DOT gaat naar Astar!
Zero.
Toch wel een gaaf idee lijkt me (ik heb helaas geen DOT) dat je je vandaag deze beslissing neemt en commit aan iets wat mogelijk over 2 jaar echt life changing (zeg 50.000€ +) achtige waarde kan gaan hebben. En waar je verder de komende twee jaar geen invloed meer op kan uitoefenen. Zelfs als niet dot-holder ga ik het zeker mee volgen en wens ik jullie allemaal veel succes. Het wordt vást een interessante rit tot november 2023Kol Nedra schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:37:
Ben eruit: 100% van mijn DOT gaat naar Astar!
ah joh doe lekker mee, met 5 DOT kun je al meedoen, dat is toch nog wel te doen?twit schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:42:
[...]
Toch wel een gaaf idee lijkt me (ik heb helaas geen DOT) dat je je vandaag deze beslissing neemt en commit aan iets wat mogelijk over 2 jaar echt life changing (zeg 50.000€ +) achtige waarde kan gaan hebben. En waar je verder de komende twee jaar geen invloed meer op kan uitoefenen. Zelfs als niet dot-holder ga ik het zeker mee volgen en wens ik jullie allemaal veel succes. Het wordt vást een interessante rit tot november 2023
nothing stops this train
Deze maand lekker schommelen rond de 20 USD per coin, wat eigenlijk al veel hoger is dan ik vooraf had gehoopt. PYR is namelijk alleen gelist op Kucoin, Gate, Uni- en Quickswap. Dus alleen al in exposure valt nog heel veel te behalen. Vandaag aangekondigd dat PYR ook beschikbaar komt op BSC. Dan kunnen we dus pancakeswap eraan toevoegen en wie weet ook Binance. Daar laten ze verder geen informatie over los, dus kan alleen maar hopen.YES schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 19:06:
Even wat anders: een coin die ik enige tijd geleden heb aangeschaft na een shill van @Xamsix is PYR. Doet/deed het een tijd heel leuk en vormt nu een bullish pennant op het 1D timeframe. Vandaag ook gewoon doodleuk in het groen en weer een poging gedaan naar boven uit te breken.
Als BTC niet echt gigantisch hard op zijn bek gaat, kan hier nog wel een leuke stijging gaan ontstaan
[Afbeelding]
Edit: op de stippellijnen zie ik horizontale resistance levels, daarna is er nog de ATH natuurlijk, die ook niet altijd zomaar even genomen wordt.
Buiten het hele listingverhaal, zijn er nog ontzettend veel ontwikkelingen die voor het einde van het jaar komen. Ontwikkelingen waarvan ik persoonlijk denk dat ze de prijs goed verder kunnen laten groeien. Enkele voorbeelden;
- VulcanVerse, de main game, komt uit beta. Op dit moment kun je alleen spelen als je een stukje land bezit, maar met de release wordt ook land-leasing beschikbaar. Andere spelers kunnen dus jouw land huren om te spelen. Hoe dit precies werkt weet ik nog niet, ik geloof dat er een stukje earnings dan naar jou als landeigenaar gaat.
- Play to Earn; in een aantal verschillende games van VulcanForged komt play2earn beschikbaar. Je kan dus verschillende spellen spelen om LAVA te verdienen. Lava is de secundaire coin, net zoals Axie dat ook heeft. Als je genoeg Lava hebt vergaard, dan kun je deze omzetten naar PYR. Zelfde model dus.
- Cedalion program. Dure naam, maar simpel gezegd; er worden investeringen gedaan in bepaalde landen om men daar de games te laten spelen. Een bedrijf geeft mensen geld zodat zij de game kunnen spelen, een deel van de earnings terwijl deze mensen spelen, gaat naar het bedrijf. Dit loopt uiteindelijk via MeritCircle en Yield Guild Games. Ook hier is Axie een goed voorbeeld; zij hebben dit ook gedaan, waarna er natuurlijk een explosie in player base kwam én in waarde van AXS.
- Land staking. Als je land hebt gekocht, én je speelt de games genoeg, dan kun je je land en god (character) upgraden om landstaking te unlocken. Oftewel, PYR vastzetten voor een bepaalde APY. Hoe meer je de games speelt, hoe hoger je je land kan upgraden, hoe meer PYR je kan staken.
- Release van de DEX. De dex is er eigenlijk al, maar nog niet officieel geïntegreerd op de website. Er zijn inmiddels verschillende LPs beschikbaar, en er komen samenwerkingen aan met andere gamingtokens. PYR - Sand is onlangs aangekondigd. Als reward op dit moment krijg je NFTs die je in beide games kan gebruiken. Maar er komen nog veel meer pools aan, sommigen met NFTs als reward, sommige met tokens als reward (meer traditioneel).
- DEX staking. Op de VulcanDex zal men voor einde jaar ook de mogelijkheid hebben om PYR te staken. Natuurlijk tegen een lagere APY dan landstaking, maar dit maakt het wel toegankelijker voor investeerders die niet persé de games willen spelen.
En dan zijn er waarschijnlijk nog heel wat ontwikkelingen die ik ben vergeten. Nu ik dit zo neerzet raak ik weer hyped en besef ik hoe invested ik ben haha.
Maar zoals je al aangaf, alles valt/staat bij de gedragingen van Bitcoin. Ik hodl lekker door, en ben benieuwd waar we op uit gaan komen. Huidige marketcap ongeveer 375mil. Als ik naar het project kijk denk ik zelf dat 1 miljard echt makkelijk haalbaar moet zijn. Maar ik ben natuurlijk niet helemaal objectief
PSN/Steam: Xamsix
zie reactie boven (aangepast)Pelox schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:40:
[...]
Succes! Ik heb ook een flufje in Astar. Wat is je motivatie om all-in alleen in astar te gaan?
nothing stops this train
Haha , gemeen dit. Nu moet ik zelf óok een beslissing nemen die zo groot kan blijken te zijn over twee jaar;) Ik kan mijn wat is het 10-12 DOT ofzo uit die Porto drop er evt ingooien ja dat was toch gratis geld. Ik ga er over nadenkenKol Nedra schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:43:
[...]
ah joh doe lekker mee, met 5 DOT kun je al meedoen, dat is toch nog wel te doen?![]()
alleen doen als je erachter staat he, ik durf hoog risico te nemen, maar dat komt voornamelijk vanwege mijn winst van SafeMoon en SHIB, dus als ik rekt ga is mijn winst verdampt....twit schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:45:
[...]
Haha , gemeen dit. Nu moet ik zelf óok een beslissing nemen die zo groot kan blijken te zijn over twee jaar;) Ik kan mijn wat is het 10-12 DOT ofzo uit die Porto drop er evt ingooien ja dat was toch gratis geld. Ik ga er over nadenken
maar in principe je bent je DOT niet kwijt he, die krijg je over 2 jaar terug....
dan staat DOT toch op $169
[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 16-11-2021 20:49 ]
nothing stops this train
Tradingvolume van OMG is ook aardig omhoog gegaan ; qua koers weet ik het nog nietfRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:15:
Gratis tip.
Ik ga meedoen, ook al kan ik helemaal niet traden. Ik kan me natuurlijk ook inschrijven als "Tweakers Traders" ofzo als jullie mij allemaal goede hints geven
https://www.bybit.com/en-...9&group_id=0&group_type=1
58.8 testen daarna 98k.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:53:
admin why price go downward? any news?/
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/a13V0eb3yZUhjJmfpf4lZNXm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/A2bU1knQegHtn0iNkKPQQb1R.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/E4YFcSBsaMbVawYUr2gdpXf7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2Z7rFjU2g0ZMxqLkqrPJp23r.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iJqgOPBluWqBJlFGsyaGjr1n.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ARkdqFX32LfDkfzyQ4gvRMaE.jpg?f=fotoalbum_large)