[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 226 ... 251 Laatste
Acties:
  • 936.027 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ja, ik weet ook nog dat de Euro werd ingevoerd. Stond ik die nacht bij de geldautomaat en de persoon voor me zegt 'ik wilde 90, maar er komt 240 uit.' Nou, daar stond vrij snel een enorme rij mensen die gratis geld wilden.
Toch maar mooi honderden Euro's gratis gekregen toen, al had ik het misschien als teken moeten zien dat die munt niet deugde.
Sowieso, als je briefgeld het ontwerp heeft van een stelletje bruggen in Spijkenisse, dat kan toch niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

@Ronald.42 Ze hebben Swipe nu helemaal overgenomen, dus je zou denken van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

henkebek schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 21:53:
[...]

Niet helemaal waar. De situatie is zelfs zo krom dat ze moeten betalen voor het verplicht stallen van geld bij de ECB. Niet zo gek dat ze dus geen rente meer willen geven.

Als je elders wel 8% rente of meer krijgt dan zegt dat dus vooral wat over het risico dat je loopt ;)

Bron: https://www.rtlnieuws.nl/...bnamro-rabobank-volksbank
Die 8% is ook niet verkrijgbaar in het "huidige" systeem, maar zijn enkel verkrijgbaar bij centrale "crypto banken". Deze "banken" geven leningen in crypto en beleggen rechtstreeks in crypto met fijne rendementen. Die 8% verdienen ze 2-3x terug op een vrij behoudende manier.

Het is allemaal niet zo spannend, zeker niet nu duidelijk wordt dat deze bedrijven niet zo snel zullen verdwijnen. Het enige wat we kunnen doen is ze een flufje vertrouwen geven om te zien wat ze ermee doen. Het zou het systeem wel wat eerlijker/realistischer maken.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Mooody schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 21:45:
[...]

Ja ik ging wat los. Heb het al naar Fl. 10,- teruggebracht :P

In mijn pubertijd kon je nog een 0,2l. voor 1 munt (Fl.2,-) of een 0,5l. voor 2 munten kopen kan ik me herinneren. Een halve liter voor Fl.4,-, omgerekend €1,81. Zo'n 22 jaar geleden, maar toch.....comazuipen was toen minder voor de plebs dan nu.
Haal maar eens een pude zware van Nelle. 15 euri, teruggerekend ruim 33 gulden. In het jaar 1360 kocht je daar een grachtenpand voor in Amsterdam.

De shag rokende soos tokkies van nu staan in de toekomst op de schilderijen NFT's als mannen van adel, wanneer je via 15 layer 2 chains en 943 wrapped swaps 4 ETH neerlegt voor een fysieke gram tabak op het darkweb 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:39
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 21:55:
Ja, ik weet ook nog dat de Euro werd ingevoerd. Stond ik die nacht bij de geldautomaat en de persoon voor me zegt 'ik wilde 90, maar er komt 240 uit.' Nou, daar stond vrij snel een enorme rij mensen die gratis geld wilden.
Toch maar mooi honderden Euro's gratis gekregen toen, al had ik het misschien als teken moeten zien dat die munt niet deugde.
Sowieso, als je briefgeld het ontwerp heeft van een stelletje bruggen in Spijkenisse, dat kan toch niet...
oh my god ik weet het ook nog de overgang van de gulden naar de euro: ik werkte toen nog bij de BurgerKing en was best een gedoe want men mocht met de gulden betalen maar het wisselgeld moest ik in euro's terug geven.
natuurlijk gaf de kassa wel automatisch aan wat ik moest terug geven maar die euro muntjes was nieuw en je moest nog echt wennen aan die muntjes.
ook gaf je 1 eurocent terug, of de 2 eurocent :+

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 21:59:
[...]

Haal maar eens een pude zware van Nelle. 15 euri, teruggerekend ruim 33 gulden. In het jaar 1360 kocht je daar een grachtenpand voor in Amsterdam.

De shag rokende soos tokkies van nu staan in de toekomst op de schilderijen NFT's als mannen van adel, wanneer je via 15 layer 2 chains en 943 wrapped swaps 4 ETH neerlegt voor een fystieke gram tabak op het darkweb 5.0
3 gulden en 50 cent voor een pakje brandaris toen ik begon met roken.
Was best een goede investering geweest.... als ik het allemaal bewaard had. :7

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 21:55:
Is dit serieus?

Overigens, ik heb op mijn CELR swing positie van een aantal dagen geleden winst noch verlies. Ik ben tot deze trade over gegaan op basis van diverse posts met onder andere de tekst 'CELR strong' en plaatjes van bleekselderijen. Bij wie kan ik mijn beklag doen? :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03 00:51
Mooody schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 21:45:
[...]

Ja ik ging wat los. Heb het al naar Fl. 10,- teruggebracht :P

In mijn pubertijd kon je nog een 0,2l. voor 1 munt (Fl.2,-) of een 0,5l. voor 2 munten kopen kan ik me herinneren. Een halve liter voor Fl.4,-, omgerekend €1,81. Zo'n 22 jaar geleden, maar toch.....comazuipen was toen minder voor de plebs dan nu.
Dat zijn de prijzen waarbij ik ook groot ben geworden.

En dan had je nog piekuur tussen 23.00 en 24.00: 1 pilsje voor fl 1,- (EUR 0.45)
Ook 1 zoute haring voor fl 1,- IEUR 0,45) ipv nu fl 5.28 (EUR 2,40)
Een liter dieselolie voor fl 0.78 (EUR 0.35) nu fl 3,53 (EUR 1.60)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ja, dat was zeker serieus. De bank heeft nog wel geprobeerd het terug te krijgen maar dat ging mooi niet door. Waarschijnlijk verkeerd gevuld met die gekke nieuwe briefjes. Er zal vast ook een bedrag zijn geweest waarbij er minder uitkwam.

Eigenlijk ben ik verbaasd dat het niet op veel grotere schaal is gebeurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02:45

knakworst

Get more sats!

PlanR schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 21:38:
Chainlink sterk..! Om in de gaten te houden. Hersteld goed. :)
Hersteld :'(

Nog even wachten voor optimale buy high.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:20
Qunix schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 20:37:
[...]

Niet serieus nemen!?

Maar ik gok wel deze getallen voor eind 2022. :)
Dank, qunix

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ronald.42 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 22:03:
[...]

3 gulden en 50 cent voor een pakje brandaris toen ik begon met roken.
Was best een goede investering geweest.... als ik het allemaal bewaard had. :7
Mijn ma rookte Peter Stuyvesant. Als 8-jarig jochie moest ik soms een pakje kopen en kreeg ik een kikkertje.

Dat gratis kikkertje krijgen 8-jarigen nog wel, maar een pakje sigaretten kopen wordt wat lastiger :P

Mooie tijd? Jawel, want we waren allemaal nog "offline". Je wereldje was klein en dat was fijn :)

Relatie met crypto: De laatste jaren hebben we wat kunnen inlopen op kansen. Je kan tegenwoordig je eigen bank zijn, iets dat 10-15 jaar geleden totaal ondenkbaar was.

[ Voor 12% gewijzigd door Mooody op 04-01-2022 22:18 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarle
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-02 07:33
PlanR schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 21:54:
[...]

Op de Ramblas heb je zijstraatjes met schitterende pleintjes, straatartiesten & goedkoop bier. Goed. Kwamen we achter ná de pot. Weg is weg hé.

Hebben veel gezien van Barc, met een hop on hop op busje. Mis het wel. #K*tco***a

Ontopic, btc morgen wél door de 45500…?
Bar marsella?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:24
PlanR schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 21:42:
[...]
Welk terras?? Heb op de Ramblas een halve liter gedronken à €14. Hier in Nederland voor een tapje op het terras een euri of 3.5 a 4?? x 2.20371. Uit m’n koppie
Op dit moment in Helsinki en hier is alles wat naar alcohol ruikt is stevig geprijsd zeg.
Maar ten minste wel tot 17.00 verkrijgbaar in bars en restaurants.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Ja jongens, mooie tijden waren dat. Toen je gulden nog een daalder waard was op de markt.

En nu zijn de euro's zo waardeloos dat mensen er duizenden dumpen om er digitale munten met hondjes erop te kopen.

De tering. Wat zijn we razendsnel afgegleden.

Vroegah kon je nog werken om je leven te betalen. Nu moet je werken om fiat te verkrijgen om vervolgens van koopkracht behoud je 2e baan te maken en dan hopen dat de inflatie niet te sneller gaat zodat je met wat geluk je leven nog kunt betalen.

Semi geintje natuurlijk, want al met al hebben we het echt niet slecht. Vraag maar aan Natasha, de bijstandsmoeder die met haar uitkering 4k terug moet betalen over 2020.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V9rEawXAu6ovTO8txhaOgkb3vPY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pWqVUKz2tojIyOBak5m2Glzb.jpg?f=fotoalbum_large

Maarja, wat doe je eraan? Verdomd weinig.

Naja, dan maar weer eens op YouTube kijken hoe iemand een originele gameboy color verkracht met een IPS led scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:48
henkebek schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 21:53:
[...]

Niet helemaal waar. De situatie is zelfs zo krom dat ze moeten betalen voor het verplicht stallen van geld bij de ECB. Niet zo gek dat ze dus geen rente meer willen geven.

Als je elders wel 8% rente of meer krijgt dan zegt dat dus vooral wat over het risico dat je loopt ;)

Bron: https://www.rtlnieuws.nl/...bnamro-rabobank-volksbank
Jij snapt het. Tegenover dergelijke percentages staat een risico. Er is geen reden om dergelijke percentages naar het plebs uit te keren terwijl je het voor een fractie uit de markt kan halen en dus meer winst kan maken.

Velen zullen stellen dat de risico's minimaal zijn. Hoewel je in de huidige cryptomarkt inderdaad relatief risicoloos 30% kan maken, is dat geen houdbaar principe voor eeuwigheid en een kwestie van tijd tot het implodeert. Helaas.

Defi is mooi; niet-gecentraliseerd is mooi. Dat kan allemaal prima, zonder enorm hoge rentes.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 22:21:
Ja jongens, mooie tijden waren dat. Toen je gulden nog een daalder waard was op de markt.

En nu zijn de euro's zo waardeloos dat mensen er duizenden dumpen om er digitale munten met hondjes erop te kopen.

Vroegah kon je nog werken om je leven te betalen. Nu moet je werken om fiat te verkrijgen om vervolgens van koopkracht behoud je 2e baan te maken en dan hopen dat de inflatie niet te sneller gaat zodat je met wat geluk je leven nog kunt betalen.

Semi geintje natuurlijk, want al met al hebben we het echt niet slecht. Vraag maar aan Natasha, de bijstandsmoeder die met haar uitkering 4k terug moet betalen over 2020.

[Afbeelding]

Naja, dan maar weer eens op YouTube kijken hoe iemand een originele gameboy color verkracht met een IPS led scherm.
Je moet tegenwoordig de mazzel hebben dat je in de juiste familie geboren wordt of het verstand hebt om verder te denken dan de meute. Heb je beide niet, dan moet je blij zijn dat je een beetje meehobbelt en je uitvaartverzekering voldoende uitkeert voor een waardig afscheid. Het is triest.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Vraag maar aan Natasha, de bijstandsmoeder die met haar uitkering 4k terug moet betalen over 2020.
T*ring die heeft er warmpjes bijgezeten afgelopen jaar. Of heeft ze wat plantjes op zolder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:42
** Zie de topicwarning **

[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 04-01-2022 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooody schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 22:25:
[...]

Je moet tegenwoordig de mazzel hebben dat je in de juiste familie geboren wordt of het verstand hebt om verder te denken dan de meute. Heb je beide niet, dan moet je blij zijn dat je een beetje meehobbelt en je uitvaartverzekering voldoende uitkeert voor een waardig afscheid. Het is triest.
Wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen.

Want wat maakt het ook uit allemaal, fuck die hele clown matrix en geniet van al het mooie.

Het leven kan nog altijd een feestje zijn als je zelf de slingers ophangt.

Het gas is trouwens momenteel ook te duur als methode om er een eind aan te maken. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
J

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 22:29:
[...]

Het gas is trouwens momenteel ook te duur als methode om er een eind aan te maken. :+
Zonnepaneeltjes en een stoel d:)b

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knakworst schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 22:26:
[...]

T*ring die heeft er warmpjes bijgezeten afgelopen jaar. Of heeft ze wat plantjes op zolder?
Ik ken haar verder niet :+

Vast zo'n kortpittig typje die onder de zonnebank leeft met de kachel op standje sambal en de ramen open vanwege het overheidsadvies omtrent een bepaald type virus.

Maar dat zijn allemaal vooroordelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:30
Verwijderd schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 22:33:
[...]

Ik ken haar verder niet :+

Vast zo'n kortpittig typje die onder de zonnebank leeft met de kachel op standje sambal en de ramen open vanwege het overheidsadvies omtrent een bepaald type virus.

Maar dat zijn allemaal vooroordelen.
Over sambal gesproken. Is je zelfgemaakte voorraad naar recept van 1 van de andere regulars hier al op? :9 Misschien moet je weer eens wat potjes gaan maken, BTC had een stuk meer peper in zijn reet in de tijd dat je dat spul aan het brouwen was volgens mij. Of haal ik nu weeer nicknames door elkaar ? 8)7

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Begrijp ik de uitleg bij ByBit ivm KASTA goed dat je op 4-1 23:59 UTC een daggemiddelde moet hebben van >50 BIT, maar dat ze dat daggemiddelde pas vannacht om 3:00 AM UTC weer updaten en als je dus nu nog onder gemiddeld 50 BIT zit niet mee kunt doen?

Ik had gisteren nog 0 BIT en heb gisteravond voldoende ingeslagen om over de hele periode ruim boven het juiste gemiddelde te komen, maar er geen rekening mee gehouden dat vandaag dan niet meer mee zou tellen...
The daily average amount of BIT in your Spot Account, ByFi Account and Derivatives Account from 2021-12-31 00:00 - 2022-01-04 23:59(UTC) must be equal to or greater than 50, and will be rounded up to the nearest integer.

The daily average BIT balance in your Spot Account, ByFi Account and Derivatives Account will be updated at 3AM UTC every day. Due to the high volume of asset calculation, however, there might be a delay in updating your daily average BIT balance.
Snapshot Period
The daily average amount of BIT in your Spot Account, ByFi Account and Derivatives Account from 2021-12-31 00:00 - 2022-01-04 23:59(UTC) must be equal to or greater than 50, and will be rounded up to the nearest integer.
Kortom, BIT weer verkopen en er een short mee openen? :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

[...]

Want wat maakt het ook uit allemaal, fuck die hele clown matrix en geniet van al het mooie.

Even heel down-to-earth; Ik geniet intens van een wandeling door de natuur met mijn kids. Kikkers, vlinders, hagedissen, zelfs slangetjes. De kids pakken alles vast (slangen zijn meestal te snel) en op zulke momenten ben ik echt gelukkig en denk ik niet aan de matrix.

Mensen zijn niet gemaakt om opgestapeld te worden, we doen het alleen om ergens te kunnen zijn waar we denken dat we het meest uit ons leven kunnen halen.

** Zonde om weg te halen, maar zullen we vanaf hier weer ontopic gaan? **

[ Voor 26% gewijzigd door Taro op 04-01-2022 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 06:19
Darrell schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 21:52:
Echt niemand die het hier over ICP heeft. Ik vind het mooi.
Geshilled door @MicroWhale d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Taro schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 22:39:
Begrijp ik de uitleg bij ByBit ivm KASTA goed dat je op 4-1 23:59 UTC een daggemiddelde moet hebben van >50 BIT, maar dat ze dat daggemiddelde pas vannacht om 3:00 AM UTC weer updaten en als je dus nu nog onder gemiddeld 50 BIT zit niet mee kunt doen?

Ik had gisteren nog 0 BIT en heb gisteravond voldoende ingeslagen om over de hele periode ruim boven het juiste gemiddelde te komen, maar er geen rekening mee gehouden dat vandaag dan niet meer mee zou tellen...

[...]

[...]

Zelf geen deelnemer (geen ByBit account en het leek me net teveel gedoe voor deze launchpool alleen) maar zoals ik het lees zou ik ook denken dat als je gisteren nog 4-5x 50bit gedeposit hebt en gehold hebt je voor vandaag 23:59 nog op een daily average van 50 zou kunnen komen (5d vanaf 31-12, 4 dagen met een hold van 0 en 1 dag met een hold van 250 = 50 daily average). Krijg idd niet het idee dat holdings op 5 januari nog tellen dus als je 200 bit ipv 250bit hebt (als ik goed reken vanaf de 31e ) zit je denk ik net aan de verkeerde kant ja ? :(

EDIT: ik lees je post (en hun post) nog een paar keer en ik snap het probleem en je vraag nog beter denk ik. Bovenstaande lijkt juist maar werkt niet als ze pas na 4 januari (5 januari 03:00) de 4 januari meting updaten. Wat een vage setup , dit werkt op Binance toch ietsje logischer .

[ Voor 10% gewijzigd door twit op 04-01-2022 22:47 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02:23

resusaapje

h less

Ronald.42 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 21:55:
[...]

Dat hebben onze "vrienden" geheel automagisch in euro's omgezet.
En ik later in brommers en bier 8)

Maarre iemand nog enig idee of bij nans nog vorderingen maakt met dat hele sepa en ideal gebeuren kan er vrij weinig over vinden behalve dat ze er mee bezig zijn...🤔
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cU5rFAKWszPBsN4hg5Y9e_vNMfw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GDpoawg1Kjxwoqk5eyDE3UYh.jpg?f=user_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
Yarisken schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 22:27:
[mbr]** Zie de topicwarning **[/mbr]
Lees gewoon een weekje hier met ons mee en je bent helemaal up to date.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert

[Afbeelding]

Wat breng je het toch weer heerlijk in perspectief _O-

Af en toe lees ik ff wat pagina’s mee, en wat voor een willekeurige bende met samenhang het is, ik geniet ervan.

Fijne 4 Januari!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
twit schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 22:43:
[...]

Zelf geen deelnemer (geen ByBit account en het leek me net teveel gedoe voor deze launchpool alleen) maar zoals ik het lees zou ik ook denken dat als je gisteren nog 4-5x 50bit gedeposit hebt en gehold hebt je voor vandaag 23:59 nog op een daily average van 50 zou kunnen komen (5d vanaf 31-12, 4 dagen met een hold van 0 en 1 dag met een hold van 250 = 50 daily average). Krijg idd niet het idee dat holdings op 5 januari nog tellen dus als je 200 bit ipv 250bit hebt (als ik goed reken vanaf de 31e ) zit je denk ik net aan de verkeerde kant ja ? :(

EDIT: ik lees je post (en hun post) nog een paar keer en ik snap het probleem en je vraag nog beter denk ik. Bovenstaande lijkt juist maar werkt niet als ze pas na 4 januari (5 januari 03:00) de 4 januari meting updaten. Wat een vage setup , dit werkt op Binance toch ietsje logischer .
Binance is idd logischer, maar daar is het gemiddelde van 1 maand en niet 5 dagen, groot verschil ;)

gewoon wat BIT hodlen, tot nu toe alle launchpads in de +winsten na launch (zie history)

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 04-01-2022 22:51 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
[...]

Leef de leven

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
@twit Ik heb ruim voldoende, het gaat niet om de afronding, maar ze updaten dus vandaag het gemiddelde niet meer, maar pas morgenochtend en dat is dus later dan 23:59 UTC vandaag. Daarnaast kijken ze niet per dag, maar per uur. Met gisteren dus maar een paar uur die mee hebben geteld was dat niet voldoende.

Misschien dat ik vannacht om 4:00 wakker word, dan kijk ik snel even of ik nog op die Commit Now knop kan drukken of niet :)

[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 04-01-2022 22:56 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Kol Nedra schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 22:50:
[...]

Binance is idd logischer, maar daar is het gemiddelde van 1 maand en niet 5 dagen, groot verschil ;)

gewoon wat BIT hodlen, tot nu toe alle launchpads in de +winsten na launch (zie hisroty)
Zeker daar heb je gelijk in :) . Waarschijnlijk is het ook , zoals zo vaak, een kwestie van wat je gewend bent. Als je eenmaal het ByBit truukje kent en de rekenmethode maak je deze " fout" ook maar 1x maar ik snap wel dat Taro enigzins verbaasd is dat als je een meet periode van 5 dagen hebt en je zorgt dat je op de laatste dag va ndie periode 5x de daily average requirement stort. Je toch niet qualified als zijnde iemand die gemiddeld 50 stuks per dag in zijn portfolio had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
twit schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 22:53:
[...]

Zeker daar heb je gelijk in :) . Waarschijnlijk is het ook , zoals zo vaak, een kwestie van wat je gewend bent. Als je eenmaal het ByBit truukje kent en de rekenmethode maak je deze " fout" ook maar 1x maar ik snap wel dat Taro enigzins verbaasd is dat als je een meet periode van 5 dagen hebt en je zorgt dat je op de laatste dag va ndie periode 5x de daily average requirement stort. Je toch niet qualified als zijnde iemand die gemiddeld 50 stuks per dag in zijn portfolio had...
Als je nu dan 50 BIT hodl'd (zou wel iets meer doen) dan kun je wel met de volgende launchpad meedoen...

ik zie BIT nog wel verder groeien, geen idee waarnaartoe maar zou het niet gek vinden $6-$15 in 1-5 jaar mits ByBit natuurlijk blijft groeien.
Ze doen het iig goed, leverage traden is er goed te doen (doe het zelf niet)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Taro schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 22:53:
@twit Ik heb ruim voldoende, het gaat niet om de afronding, maar ze updaten dus vandaag het gemiddelde niet meer, maar pas morgenochtend en dat is dus later dan 23:59 UTC vandaag. Daarnaast kijken ze niet per dag, maar per uur. Met gisteren dus maar een paar uur die mee hebben geteld was dat niet voldoende.

Misschien dat ik vannacht om 4:00 wakker word, dan kijk ik snel even of ik nog op die Commit Now knop kan drukken of niet :)
ik hoop het voor je (y)

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aarle
Taro schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 22:53:
@twit Ik heb ruim voldoende, het gaat niet om de afronding, maar ze updaten dus vandaag het gemiddelde niet meer, maar pas morgenochtend en dat is dus later dan 23:59 UTC vandaag.

Zoals ik het begreep wordt er elk uur een snapshot gemaakt, en worden die idd iedere ochtend rond 3 geüpdate. Anders pis ik ook naast de pot en doe ik mee met je short.

Zie:

Snapshot Formula
Over the 5-day snapshot period, the daily average BIT balance in your Spot Account, ByFi Account and Derivatives Account will be recorded through hourly snapshots. Your BIT balance snapshot of the current day will be updated at 3:00AM UTC on the next day.
Let’s assume that on Oct. 28, Bob signs up on Bybit and starts to make a deposit of 100 BIT — to his Spot Account only — every hour starting from 9PM UTC. His hourly balance snapshots will be recorded as 100 BIT at 9PM UTC, 200 BIT at 10PM UTC, and 300 BIT at 11PM UTC. In this case, his daily average BIT balance in his Spot Account on Oct. 28 would amount to 25 BIT*.
*[(100 + 200 + 300)/24] = 25
At around 3AM UTC on Oct. 29, Bob will be able to see his daily average BIT balance (Spot Account) on Oct. 28 updated to 25 BIT.

Overigens heb je morgenvroeg voldoende tijd om te committen. Subscription kan tot 11:00 utc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 14:02
Ik was goed rekt gegaan op deze coin, en kom weer in de buurt van de inkoop. Diverse ideas op TradingView verwachten SHIB achtinge stijgingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Het ICP netwerk is miniscuul vergelijkbaar met hype-broertjes als Solana, Avalanche e.d.

Mensen willen best breder investeren dan Ethereum en doen dat veelal in de chains die redelijke tractie in liquiditeit kennen op dit moment. ICP hoort daar (voor alsnog) niet bij. Eerst lekker laten bewijzen voordat je er in stapt toch? Het hoeft niet altijd een casino te zijn.

Moet er niet aan denken om er zelfs maar over na te denken om in nog een layer-2 platform te investeren. Hoeveel platforms heb je nodig?

[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 04-01-2022 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
edit:
ICP en ICX haal ik altijd door elkaar ^^

ICX vond ik op Bitvavo interessant vanwege de prima staking van 7.5%

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 17:23
Ik kijk al een tijdje naar ATOM, ben er te laat voor geweest en wacht nog een nieuw inkoop moment af.

Iemand met TA skills en/of kennis over atom zelf om de limit order ranges te bepalen?

Zelf ben ik uit gemak fan van de fib retracement levels.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FB-31aH3_skpUW1iCOHd56DvB8w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YLuVGxeEhyYVEWeE5fhQ9dOu.jpg?f=fotoalbum_large

en dan limit orders gelijk verdeeld over de eerste 4 levels.

Nu zou ik dat wel willen bevestigen met een rsi die onder de ~20 ligt en evt nog extra de macd erbij halen, maar dat valt niet echt te combineren met een limit order. Hoe gaan jullie hiermee om?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
PlanR schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 21:47:
[...]
Vervolgens de taxi naar Camp Nou. Barca-Valencia kijken. Goud.

Herinneringen voor het leven. Als al het gezijk de wereld uit is, ga ik weer.
Laatste avond in Barcelona van mijn citytrip in 2018 gehoord dat ze de kwart finale Copa del Rey thuis moesten spelen. Kon ik voor €20 Camp Nou in langs de lijn met het veld 2 meter van me vandaan. _/-\o_

Oké ze speelden met een B elftal tegen een degradatiekandidaat dus geen Messi mogen aanschouwen. Maar toch mooie herinnering (y)

Aan bitcoin daarentegen heb ik geen actieve herinnering meer aan. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 19:06
Ik bespeur een hoop melancholie. Alsof we het einde bereikt hebben... Is het dan echt zo, gaan we kelderen? Ik denk het niet. Pomp het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Skalders schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 23:41:
Ik kijk al een tijdje naar ATOM, ben er te laat voor geweest en wacht nog een nieuw inkoop moment af.

Iemand met TA skills en/of kennis over atom zelf om de limit order ranges te bepalen?

Zelf ben ik uit gemak fan van de fib retracement levels.

[Afbeelding]

en dan limit orders gelijk verdeeld over de eerste 4 levels.

Nu zou ik dat wel willen bevestigen met een rsi die onder de ~20 ligt en evt nog extra de macd erbij halen, maar dat valt niet echt te combineren met een limit order. Hoe gaan jullie hiermee om?
Gewoon naar potentie kijken en de TA links laten liggen? TA zegt niets, enkel de correlatie tot x. Laat x nou ook onderhevig zijn aan externe factoren. Totaal geen houvast dus.

6-12 maanden positie kiezen en daarna je keuze evalueren. Werkt prima, weinig stress.

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 05-01-2022 00:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 10-10 13:50

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Mooody schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 00:48:
[...]

Gewoon naar potentie kijken en de TA links laten liggen?

6-12 maanden positie kiezen en daarna je keuze evalueren. Werkt prima hoor, weinig stress ook.
En ondertussen staking met een APY van 12% oid met de CDC DeFi wallet op advies van jou d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Beide Boggs zijn echter keihard ten aarde gedumpt. Gelukkig blijven ze in crypto space legends door de memes. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:55
Joosie200 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 00:54:
[...]

Beide Boggs zijn echter keihard ten aarde gedumpt. Gelukkig blijven ze in crypto space legends door de memes. d:)b
Bizar he? Allebei Covid..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 17:23
Mooody schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 00:48:
[...]

Gewoon naar potentie kijken en de TA links laten liggen? TA zegt niets, enkel de correlatie tot x. Laat x nou ook onderhevig zijn aan externe factoren. Totaal geen houvast dus.

6-12 maanden positie kiezen en daarna je keuze evalueren. Werkt prima, weinig stress.
Inderdaad een rustgevende optie, zeker wanneer de prijs al even stabiel is of lichtjes daalt. Maar tot nu toe heeft het me altijd opgeleverd om daar niet aan mee te doen tijdens een run. ipv te chasen tijdens een stijging heb ik altijd lager kunnen inkopen door wat limit orders en een beetje geduld. Het geeft mij op die manier net meer rust, geen fomo neigingen zo, meer het gevoel dat ik me aan een plan hou dus als het daarna dan toch verder daalt voel ik me er niet slechter om :) Gewoon een soort dca+.

Enkel die bepaling van de limit order ranges wil ik iets meer onderbouwen en zoiets simpels als de fib levels heeft me daar al bij geholpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Wat een slow bleed is dit zeg. Niet normaal saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Joosie200 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 00:54:
[...]

Ja idd. Maar ik vond zelf het bizarre dat het voorheen echt wel knappe gasten waren. What went wrong 8)7
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NENv7oZ.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 01:07:
[...]

Ja idd. Maar ik vond zelf het bizarre dat het voorheen echt wel knappe gasten waren. What went wrong 8)7
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YlO2PKcQDpsB6gGW-ZqxL3UChZA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/YHxlcq6w6lPiEFx400H2FzGm.gif?f=user_large

Volgens hun dan. Ik blijf erbij: zelfde cosmetisch chirurg als Michael Jackson ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Kut, gisteren op Bybit geregistreerd en voldoende BIT ingeslagen, om er vandaag dus helaas achter te komen dat mijn gemiddelde over 5 dagen onder de 50 ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarle
MaZo schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 06:45:
Kut, gisteren op Bybit geregistreerd en voldoende BIT ingeslagen, om er vandaag dus helaas achter te komen dat mijn gemiddelde over 5 dagen onder de 50 ligt.
Niet voldoende ingeslagen dus;)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:47
Tominatie schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 01:07:
[...]

[Afbeelding]
Te veel hopium..... It's a powerful drug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:24
Waah schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 07:56:
[...]

Te veel hopium..... It's a powerful drug.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H0j3JiaS_bQwKP26cs7MBhzEdAs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/c33lLGBE75oJDUT1kQS6HOV3.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-10 17:24
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JH2K1_-5l9D0W5Z0CJDTPOb8ylI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kX8WFCmSW0LR5Jb9gPCQAFRW.jpg?f=fotoalbum_large

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Aarle schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 06:48:
[...]

Niet voldoende ingeslagen dus;)?
Voldoende voor het maximum aan Kasta’s, maar blijkbaar niet genoeg voor het vereiste gemiddelde. Wist helaas niet dat het zo berekend wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8tKavvoVJlKQyUFxpl2m0lPMJQw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZDd4PfckzmKLtFs1ovV4hAI2.jpg?f=fotoalbum_large
:*)

wel jammer voor sommige onder ons, wat is jullie plan nu? BIT weer verkopen of toch hodl voor volgende projecten?

[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 05-01-2022 08:51 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-10 10:40

MicroWhale

The problem is choice

Is er eentje voor de volgende bull... ik ga die pas kopen onder de 10$.

Goede tech, maar hun tijd ietsje vooruit... probleem is dus dat adoptie (met web3 en de hele mikmak) nog achterblijft. Zodra de roep voor decentralisatie van de hele 'internet stack' groter wordt, verwacht ik ICP opgepikt gaat worden..... tenzij er zo veel tijd overheen gaat dat er alweer een nieuw, beter, meer gehyped alternatief is verschenen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Kol Nedra schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 08:49:
[Afbeelding]
:*)

wel jammer voor sommige onder ons, wat is jullie plan nu? BIT weer verkopen of toch hodl voor volgende projecten?
En Carl gisteren nog even flink shillen en zieltjes binnen harken. Die content is heel hard achteruit gegaan in de 4 jaar dat ik hem volg. Bijzonder hoe zoiets aan z'n eigen succes ten onder kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarle
Stokstaart schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 09:08:
[...]

En Carl gisteren nog even flink shillen en zieltjes binnen harken. Die content is heel hard achteruit gegaan in de 4 jaar dat ik hem volg. Bijzonder hoe zoiets aan z'n eigen succes ten onder kan gaan.
Ik volg m niet volgens mij, maar wat een geblaat over kasta. Hopelijk levert dat een mooie piek op, maar ik zie hem ook gewoon zijn zooi eruit trekken en met de noorderzon in zijn nieuwe bugatti vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Aarle schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 09:14:
[...]

Ik volg m niet volgens mij, maar wat een geblaat over kasta. Hopelijk levert dat een mooie piek op, maar ik zie hem ook gewoon zijn zooi eruit trekken en met de noorderzon in zijn nieuwe bugatti vertrekken.
Absoluut. Hij gebruikt gewoon zijn verworven bekendheid om nóg makkelijker geld binnen te harken. Bedenk een token, laat een app ontwikkelen en hoppa: aan de 'verplichtingen' voldaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 22:39:

[...]

[...]

Klopt inderdaad, ze kijken naar al je BIT gemiddeld over een periode wat je dan kan committen. Zojuist ook wat BIT in Kasta gestopt, over 2-3 uur stopt de subscription periode.

Ook begint vandaag de supercharger voor Luna bij CDC, die pak ik ook even mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Kol Nedra schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 10:59:
[...]

leuk muntje dikke tech? zit wat in, er is op dit moment veel keuze ^^
Ik heb het idee dat mensen hier vooral in zitten omdat ze hopen dat hij een revival krijgt. In 2017 was het muntje nummer 3 in de hele lijst, nu muntje nummer 22....
Vis schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:37:
[...]

Zonder hier weer LTC te gaan shillen hoef je alleen maar te kijken naar de actieve adressen van LTC, die zijn torenhoog en stijgende. Tezamen met BTC en ETH vormen zij de top 3 qua volume. Dat zegt toch wel genoeg, of in ieder geval de potentie voor een long term hodl muntje.

[Afbeelding]
.... en dan kun je inderdaad naar on-chain activiteit kijken (in dit geval active addresses) maar dat zou betekenen dat BTC er zeer belabberd uit komt, want die heeft nauwelijks meer actieve adressen, terwijl de prijs wel 10x is gegaan. :?

Puur naar actieve adressen kijkend zou ik juist voor ETH gaan omdat die constant op 3x van voor de bull zitten. En qua absolute aantallen transacties gaan ze door het dak! Dat is een serieuze verbetering, zeker als je de ontwikkelingen op Ethereum (2.0, web3) meeneemt...

Hamvraag: Zijn er eigenlijk nog ontwikkelingen op LTC? En zo ja, gaan die zorgen voor een raketje richting de top 10?

[ Voor 3% gewijzigd door MicroWhale op 05-01-2022 09:37 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 19:49:
@Ngangatar sorry dat ik je meermaals boomer genoemd heb de afgelopen dagen. Zou je nu weer met je klauwen van de sell knop af willen blijven, please?
Ah, eindelijk dringt het door ;). Ik ga weer inkopen dan, no problemo. Ff ergens vandaag tijd zien te vinden.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 21:35:
[...]

Euro, dollar, zijn dat die boomer-munten waar @Verwijderd, @Richh en @Pelox mee opgegroeid zijn? Die munten heeft @Ngangatar nog zien ontstaan volgens mij.
Niet zo denigrerend he? Ik ben nog van het Rijksdaalder tijdperk. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:25

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 09:38:
[...]

Ja mijn welgemeende excuses, vandaar dat ik dit ook zei:
YES schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 21:44:
[...]

Ik loop hier allemaal mensen te wijzen op dat ze nog de oude valuta kennen om mijn eigen "ik word oud"-complex naar de achtergrond te verdringen. Stukje overcompensatie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 21:35:
[...]

Euro, dollar, zijn dat die boomer-munten waar @Verwijderd, @Richh en @Pelox mee opgegroeid zijn? Die munten heeft @Ngangatar nog zien ontstaan volgens mij.
_O- _O- _O- _O-

Euro een boomer-munt noemen!!!1!!!!

_O- _O- _O- _O-

Boomers zijn uit de tijd dat de gulden nog van hout was :D

:/ :| :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ngangatar schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 09:38:
[...]

En dus heb je het zien ontstaan. Wisselen bij de grens binnen EU als je op vakantie gaat en de gwk 10% van je afpakken. Vanaf 1998 op je afschriften alles in euro en guldens, vanaf 1 januari 2002 euro's uit de automaat en nog een maand in guldens kunnen betalen en bij de kassa wisselgeld in euro's terugkrijgen.

Vroeger was alles beter.

Gelukkig in Frankrijk bij de Lidl zie je ter info nog altijd het bedrag in franse francs staan op de kassabon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:25

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 09:42:
[...]

_O- _O- _O- _O-

Euro een boomer-munt noemen!!!1!!!!

_O- _O- _O- _O-

Boomers zijn uit de tijd dat de gulden nog van hout was :D

:/ :| :X
Jij kan het weten blijkbaar. Boomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRC
  • Laatst online: 10-10 15:18

KRC

knakworst schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 09:43:
[...]

En dus heb je het zien ontstaan. Wisselen bij de grens binnen EU als je op vakantie gaat en de gwk 10% van je afpakken. Vanaf 1998 op je afschriften alles in euro en guldens, vanaf 1 januari 2002 euro's uit de automaat en nog een maand in guldens kunnen betalen en bij de kassa wisselgeld in euro's terugkrijgen.

Vroeger was alles beter.

Gelukkig in Frankrijk bij de Lidl zie je ter info nog altijd het bedrag in franse francs staan op de kassabon.
Als we dat hier nog zouden zien zou je je toch dood schrikken wat een tank benzine kost 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

FTM ondertussen 3,10. Let the FOMO flow through you.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

KRC schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 09:44:
[...]

Als we dat hier nog zouden zien zou je je toch dood schrikken wat een tank benzine kost 8)7
Elektrische auto hier *O*

Dat wordt alleen ook steeds duurder -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 09:44:
[...]

Jij kan het weten blijkbaar. Boomer.
:D

Bij mij was hij al van nikkel.

Ik mis het kwartje, de rijksdaalder en het 25 gulden briefje wel. En ook de franse francs. Vreselijke muntjes waren dat, maar wel bijzonder.

Speciaal voor jou heb ik een filmpje van mezelf gemaakt:
Afbeeldingslocatie: https://media3.giphy.com/media/VJCDF2piuGifox4G0L/giphy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowheart
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-10 11:23
Iemand die in MIST zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

CRO mag ook wel weer een keer stijgen ;)

Ik weet het die heeft al een giga pump achter de rug. Maar nu al wel van 95 naar 55 cent hopelijk een bodem bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
knakworst schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 09:50:

Ik weet het die heeft al een giga pump achter de rug. Maar nu al wel van 95 naar 55 cent hopelijk een bodem bereikt.
Zou inderdaad mooi zijn, gisteren weer wat CRO in tectonic geduwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 12:43

Goed dat je het zegt. Moet nog even wat transacties van de Curve kaart omzetten naar de Crypto.com kaart. Pakken we die CROtjes nog even lekker mee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:18
Net wat in de BIFI Maxi vault geduwd op Beefy Finance via de CDC DeFi wallet. Eerst een stuk of drie verschillende errors gekregen maar uiteindelijk is het toch goed gekomen.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
prijs is goed gedaald, ik zie dat het een game is; een NFT RPG game?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 19:06

Yes please. Klein pumpje nodig zodat ik kan upgraden naar volgende tier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Ik ga wel eens de mist in telt dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik heb toch maar bedacht om CRO in te slaan (lekker laat lol) en ga voor de 2%
Ik ben er nog niet, ik dca nog, want is dit de bodemprijs? of gaan we nog lager?
niet mega haast, Binance kaart werkt prima, alleen kost meer tijd.
Binance.....when SEPA? -O-

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

knakworst schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 09:43:
[...]

Vroeger was alles beter.

Ik ontken ook nergens dat ik het heb zien ontstaan. Sterker nog, ik weet nog dat ik in mijn twintiger jaren tegen Nappie zei; "gozer, allemaal leuk en aardig wat je hier aan het doen bent met je Franse Stokbroodhoofd, maar wat dacht je er van als we in Batavia ook gelijk huisnummers invoeren, het decimale stelsel gaan gebruiken en Bitcoin als munteenheid nemen?"

Helaas heeft hij alleen de tijd gekregen om de eerste 2 adviezen over te nemen voordat de Basjkieren hem in 1814 uit Nederland verdreven.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• elektriekert
Ngangatar schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 10:02:
[...]

Ik ontken ook nergens dat ik het heb zien ontstaan. Sterker nog, ik weet nog dat ik in mijn twintiger jaren tegen Nappie zei; "gozer, allemaal leuk en aardig wat je hier aan het doen bent met je Franse Stokbroodhoofd, maar wat dacht je er van als we in Batavia ook gelijk huisnummers invoeren, het decimale stelsel gaan gebruiken en Bitcoin als munteenheid nemen?"

Helaas heeft hij alleen de tijd gekregen om de eerste 2 adviezen over te nemen voordat de Basjkieren hem in 1814 uit Nederland verdreven.
“Frans stokbroodhoofd”… bij het zien van jou Avatar maakt mijn hoofd er dit van:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A-EIsefCLEvHTeZqSTE0gGE3ODA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FWTwnlpNzgK146Uviu3z1Q5G.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

knakworst schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 09:46:
[...]

Elektrische auto hier *O*

Dat wordt alleen ook steeds duurder -O-
Is er iets dat wel goedkoper wordt? :?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Xqlus1ve schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 10:35:
[...]

euro wordt goedkoper, krijg steeds meer euro als ik BTC verkoop ;)
maargoed euro is doomed

of verkoop je euro voor usd, lijkt iets veiliger als je bitcoin niet vertrouwd

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Kol Nedra schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 10:37:
[...]

euro wordt goedkoper, krijg steeds meer euro als ik BTC verkoop ;)
maargoed euro is doomed

of verkoop je euro voor usd, lijkt iets veiliger als je bitcoin niet vertrouwd
Dat heb je met stonks ook, doel meer op het feit dat los van investeren in het leven alles duren wordt. Alle middelen, verzekeringen, services, etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:25
Xqlus1ve schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 10:35:
[...]

Bitcoin, al een paar weken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 12:38
Link gaat ook prima de laatste dagen.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 10-10 18:56
Yes ik heb daar een kleine bag van en een van die eerste NFTs. Zit te wachten om de boel te dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Egeau schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 10:39:
[...]

Bitcoin, al een paar weken :P
wat wel is, gaan we de 40-42k range aantikken? ik twijfel
weet je nog: we gaan de 28k aantikken, dus iedereen zat daarop te wachten....maar toen ging ie van 30k naar 52k..... gaat het nu weer zo gebeuren? ik twijfel hieraan. ik heb nu wel orders staan rond deze regio maar ik denk erover om het gewoon nu al te kopen. ik trade niet, het zijn spot orders...

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Niet online
zie wel vaker berichten dat mensen SEPA missen op binance, maar dat is er gewoon in vorm van p2p. Heb dit al meerdere keren gebruikt en altijd binnen 30 minuten m'n deposit op binance gehad. Het is alleen even zoeken naar de juiste seller.

Filter op ING, Rabo of Ideal en zoek dan een verified seller. "mto46" heb ik al meerdere keren van gekocht.

[ Voor 12% gewijzigd door ProfaNe op 05-01-2022 10:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

ProfaNe schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 10:42:
[...]

zie wel vaker berichten dat mensen SEPA missen op binance, maar dat is er gewoon in vorm van p2p. Heb dit al meerdere keren gebruikt en altijd binnen 30 minuten m'n deposit op binance gehad.
Goed dat je positieve ervaringen hebt. Ik hoop toch dat sepa rechtstreeks terugkomt.

Ik gebruik nu toch liever CDC of bitvavo, P2P heb ik een beetje garantie tot de deur gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Niet online
knakworst schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 10:46:
[...]

Goed dat je positieve ervaringen hebt. Ik hoop toch dat sepa rechtstreeks terugkomt.

Ik gebruik nu toch liever CDC of bitvavo, P2P heb ik een beetje garantie tot de deur gevoel.
Dat hoop ik ook, maar p2p is een prima alternatief voor mensen die geen zin hebben om weer ergens een account te openen en weer copy van je ID op te sturen enz..

Garantie tot de deur gevoel is wel een dingetje inderdaad. Gelukkig staat er bij elke seller hoeveel transacties ze gedaan hebben en wat de ervaringen zijn van anderen waardoor je iets meer vertrouwen krijgt. Bij echt hoge bedragen zou ik het ook niet doen overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kunnen de weak hands voorkomen dat we boven de 47k gaan?

Edit: nope, maar nog niet overtuigend... Wel stevig volume nu.

[ Voor 37% gewijzigd door knakworst op 05-01-2022 11:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-10 18:34

watercoolertje

Untertitel

elektriekert schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 10:20:
[...]

“Frans stokbroodhoofd”… bij het zien van jou Avatar maakt mijn hoofd er dit van:
[Afbeelding]
Dan begint mijn hoofd ook helemaal (niet) te werken bij jouw avatar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8-IuZpxy3PXxf1tnLSuaHf6cluc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FHYDcDI1q2OQAlZL8KPrBT7p.jpg?f=fotoalbum_large

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:18

HollovVpo1nt

I like gadgets

Als je een daytrader bent die een beetje risico durft te nemen kun je volgens mij echt goed verdienen in deze range. Duidelijke channel, support en resistance.

Zul je zien dat we na deze comment rekt gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
LUNA supercharger is live nu op CDC

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 226 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!