Ik heb liever die liquidaties iedereen Rekt, kunnen we daarna weer omhoog. Dit schiet nog niet op.
Verwijderd
Raf1994 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:14:
1 uur dalende trend is 5 dagen herstel tijd

Op wie reageer je of roep je maar gewoon wat in het wilde weg?Raf1994 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:14:
1 uur dalende trend is 5 dagen herstel tijd
Eens aant inlezen, klinkt interessant. Ty!
De dump voordat de eindejaarsrally begint?
Ach prima, heeft weer een positief effect op de belastingscreenshot, volgend jaar gaan we wel weer omhoog..
Ach prima, heeft weer een positief effect op de belastingscreenshot, volgend jaar gaan we wel weer omhoog..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Hold Onto Dem Leveraged Longs?
Okeuj, all-in 100x leveraged long!!
Ik maak mij geen zorgen om dit soort dalingen. Of dit met de vakantietijd etc te maken heeft geen idee. Maar het gaat altijd qel weer omhoog
Ja het is financieel advies van zijn kant.
"The Bogdanoff twins were both hospitalised in critical condition for ███████ on 15 December 2021. Grichka died from the disease on 28 December, at the age of 72."Chaes schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 16:10:
Eén van de gebroeders Bogdanoff is overleden. RIP.
Wikipedia: Igor and Grichka Bogdanoff
Is dat de rede waarom bitcoin weinig beweegt?
Edit
[ Voor 89% gewijzigd door Raf1994 op 07-01-2022 12:35 . Reden: Edit ]
6ctRaf1994 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:21:
Effe serieus, zal bitcoin in 2022 60k bereiken denk je?
Verwijderd
*luistert naar de grond* geen idee?Raf1994 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:21:
Heb effe in me glaze bol gekeke. Weet niet denk.Raf1994 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:21:
** Genoeg getrolldtdt **
[ Voor 88% gewijzigd door Taro op 28-12-2021 20:53 ]
Effe serieus, effe serieus oké?Raf1994 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:21:
Verwijderd
trollRaf1994 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:23:
Kwil weten of het 60k wordt in 2022. Anders verkoop ik nu heel de boel, en investeer ik alles in goudstaven en Pundi X.
Ik heb weer een DOT in t zakje gedaan. En heb getankt! Kreeg nog meer CRO tjes dan de laatste keer dat ik tankte dus
[ Voor 3% gewijzigd door Skrunsies op 28-12-2021 20:25 ]
UberLurker Departement #GG.
DoeiRaf1994 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:23:
Kwil weten of het 60k wordt in 2022. Anders verkoop ik nu heel de boel, en investeer ik alles in goudstaven en Pundi X.

you sound like Chandler van friends.
Toch maar een weblog?
Ja.Raf1994 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:21:
Effe serieus, zal bitcoin in 2022 60k cent bereiken denk je?
Een zin met slechts 1 Nederlands woord? Effe serieus okee?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Raf1994 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 18:47:
Ik heb 15% verlies in me portfolio, is dit veel?
:strip_exif()/f/image/EY0M2i5Neqf0oacio1yGrpjv.jpg?f=fotoalbum_large)
Net als de 99% hier die na elk bups naar boven of beneden gaat. Goede tijden is er niet bij.YES schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:15:
[...]
Op wie reageer je of roep je maar gewoon wat in het wilde weg?
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
** Genoeg getrolldtdt **
[ Voor 84% gewijzigd door Taro op 28-12-2021 20:49 ]
Aan je posts eerder te zien ben jij niet een van die strong.Raf1994 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:31:
How lows can you go bitcoin,
Hodl, only de strong survivals
Edit .
[ Voor 92% gewijzigd door Raf1994 op 07-01-2022 12:46 . Reden: Edit ]
Ik weet uit berekening dat 08:00 Nederlandse tijd gemiddeld de beste tijd is om te kopen. Dat zie je ook vrij sterk op de charts als we een bullish dag hebben start die zeer vaak rond 8u sochtends. Maar ik heb niet gerekend voor beste dagen in de week of zelfs beste dagen in de maand.Tiepfoud schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 19:40:
[...]
Meh...
Ik koop elke maand tussen de 20-31ste, voor de maand die erop volgt. Koersen staan dan meestal lager dan in het begin van de maand. Maar ik koop nog steeds elke maand...
Meestal denk ik er wel aan, net als alles wat door het putje gaat 🙄
1) Deze Reddit lezer concludeert op basis 730 dagen tot 30/08/21 dat Dinsdag kopen tot de laagste GAK had geleidt: https://www.reddit.com/r/...t_day_of_the_week_to_dca/
2) Deze Reddit lezer concludeert op basis van startprijs van 05/01/20 tot en met 14/08/20 dat maandag nog net iets beter is dan dinsdag: https://www.reddit.com/r/...rding_to_historical_data/
- Persoonlijk zou ik de eerste maandag van de maand om 08:00 een limitorder 5% onder de prijs zetten. Of deze wordt in de rest van de maand geraakt, zo niet dat de laatste dinsdag van de maand om 08:00 een marketorder doen. Heb je toch DCA maar met een klein beetje eigen invloed
Als je dan maar 1x per maand wil inloggen dan een order op maandag of dinsdagochtend om 8u plaatsen 5% oid onder de prijs volgende maand weer inloggen. Als je nog niet gevuld bent, direct marketorder en je volgende order -5% weer klaar zetten. Doe je een DCA met maar 1x per maand inloggen/kopen maar pak je toch slim dips mee als je geluk hebt.
[ Voor 11% gewijzigd door Malarky op 28-12-2021 20:43 ]
Reserves van het Bifi team om de prijs hoog te houden?knakworst schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:40:
Er wou iemand 300 bifi op 1165 dollar. Dan heb je wel even een bodem.
[Afbeelding]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
En nu maar hopen dat whales jouw post niet lezen. Krijg je weer een contra-effect.Malarky schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:41:
[...]
Ik weet uit berekening dat 08:00 Nederlandse tijd gemiddeld de beste tijd is om te kopen. Dat zie je ook vrij sterk op de charts als we een bullish dag hebben start die zeer vaak rond 8u sochtends. Maar ik heb niet gerekend voor beste dagen in de week of zelfs beste dagen in de maand.
1) Deze Reddit lezer concludeert op basis 730 dagen tot 30/08/21 dat Dinsdag kopen tot de laagste GAK had geleidt: https://www.reddit.com/r/...t_day_of_the_week_to_dca/
2) Deze Reddit lezer concludeert op basis van startprijs van 05/01/20 tot en met 14/08/20 dat maandag nog net iets beter is dan dinsdag: https://www.reddit.com/r/...rding_to_historical_data/
- Persoonlijk zou ik de eerste maandag van de maand om 08:00 een limitorder 5% onder de prijs zetten. Of deze wordt in de rest van de maand geraakt, zo niet dat de laatste dinsdag van de maand om 08:00 een marketorder doen. Heb je toch DCA maar met een klein beetje eigen invloed.
Als je dan maar 1x per maand wil inloggen dan een order op maandag of dinsdagochtend om 8u plaatsen 5% oid onder de prijs volgende maand weer inloggen. Als je nog niet gevuld bent, direct marketorder en je volgende order -5% weer klaar zetten. Doe je een DCA met maar 1x per maand inloggen/kopen maar pak je toch slim dips mee als je geluk hebt.
Laatste dip voordat we naar de maan gaan.
Grapje natuurlijk, net verse fiat ingelegd.
Dus we gaan nog wel lager gok ik.
Grapje natuurlijk, net verse fiat ingelegd.
Dus we gaan nog wel lager gok ik.
Ja en het is bewolkt, je hebt een nieuw bericht op tinder en er is post onderweg.knakworst schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:40:
Er wou iemand 300 bifi op 1165 dollar. Dan heb je wel even een bodem.
[Afbeelding]
Carapils te veel op?Raf1994 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:39:
Ik ben voor gelijke kansen, en daar is Bitcoin niet voor gemaakt, het maakt een onderscheid tussen het graniet en de nacht van vrijdag.
Jij vind het eerlijker dat mensen met een modaal inkopen hun totale €1740 aan spaargeld op de Rabobank mogen zetten tegen 0% rente en een huisjesmelker bij dezelfde Rabobank een hypotheek kan krijgen met 0,8% rente waarmee hij zijn 27e appartement kan kopen?Raf1994 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:39:
Ik ben voor gelijke kansen, en daar is Bitcoin niet voor gemaakt, het maakt een onderscheid tussen het graniet en de nacht van vrijdag.
Bitcoin is juist vrijheid en biedt vrijwel dezelfde kansen voor iedereen. Je moet alleen de tijd/zin/mogelijkheid hebben om je er in te verdiepen.
[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 28-12-2021 20:51 ]
Lijkt het zo of lopen er nu een paar kippen zonder kop zomaar wat dingen te roeptoeteren om reacties uit te lokken?
If so, mission accomplished.
Ondertussen zijn de doorgewinterden onderons aan het hodlen.
If so, mission accomplished.
Ondertussen zijn de doorgewinterden onderons aan het hodlen.
Don't feed the trolls...Mooody schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:50:
[...]
Jij vind het eerlijker dat mensen met een modaal inkopen hun totale €1740 aan spaargeld op de Rabobank mogen zetten tegen 0% rente en een huisjesmelker bij dezelfde Rabobank een hypotheek kan krijgen met 0,8% rente waarmee hij zijn 27e appartement kan kopen?
Bitcoin is juist vrijheid en biedt vrijwel dezelfde kansen voor iedereen. Je moet alleen de tijd/zin/mogelijkheid hebben om je er in te verdiepen.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ik ken 'm niet, dus ik heb geen oordeel over hem.
Ik zie "1994" in zijn username en denk dat hij nog best veel zou kunnen leren
Choose your battlesMooody schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:54:
[...]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ik ken niemand hier en ik oordeel me een ongeluk.Mooody schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:54:
[...]
Ik zou dan ook nog een boel kunnen leren.
Edit
[ Voor 97% gewijzigd door Raf1994 op 07-01-2022 12:45 . Reden: Edit ]
Van iedereen hier kan jij nog het meeste leren. Dat zeg ik zonder een oordeel over je te hebben.YES schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:57:
[...]
Ik ken niemand hier en ik oordeel me een ongeluk.
Ik zou dan ook nog een boel kunnen leren.
spoiler:
edit: oh sorry, ik was de smilie vergeten 
[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 28-12-2021 21:01 ]
Er zit een verschil tussen volwassen zijn en volwassen gedrag tonen.
Je posts vertellen een ander verhaal.
Je hebt wel al leren quoten zie ik dus er zit vooruitgang in!
Je piem is uitgegroeid. That's it.
En nu nog de m voor de e zettenYES schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:58:
[...]
Je posts vertellen een ander verhaal.
Je hebt wel al leren quoten zie ik dus er zit vooruitgang in!
Mjah, past niet bij de chaostheorie imho. 😇Malarky schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:41:
[...]
Ik weet uit berekening dat 08:00 Nederlandse tijd gemiddeld de beste tijd is om te kopen. Dat zie je ook vrij sterk op de charts als we een bullish dag hebben start die zeer vaak rond 8u sochtends. Maar ik heb niet gerekend voor beste dagen in de week of zelfs beste dagen in de maand.
- Persoonlijk zou ik de eerste maandag van de maand om 08:00 een limitorder 5% onder de prijs zetten. Of deze wordt in de rest van de maand geraakt, zo niet dat de laatste dinsdag van de maand om 08:00 een marketorder doen. Heb je toch DCA maar met een klein beetje eigen invloed.
Nou ffe serieus eh!🤣
Als ik elke maand xxxx Eur kan investeren bij 48k Of bij 52k, dan kies ik het eerste.
BTW: er is zeker ook een Reddit thread, over de 25ste van de maand!
De idee van een limit order te zetten, begin van de maand, wordt trouwens wel meer toegepast.
Elk zijn idee en zijn manier van werken.
Achja.
Handel in crypto is ongereguleerd dus er wordt sowieso gemanipuleerd.
Ik laat me lekker meevoeren. ** Knip, offtopic **
Dus als ik in euro's blijf zitten verlies ik geld omdat de EU en de overheid gratis geld blijven maken. Als ik crypto's bezit maak ik misschien verlies en misschien dikke winsten, ** Knip, offtopic **
** Knip, offtopic **
Ik laat me lekker meevoeren. ** Knip, offtopic **
Dus als ik in euro's blijf zitten verlies ik geld omdat de EU en de overheid gratis geld blijven maken. Als ik crypto's bezit maak ik misschien verlies en misschien dikke winsten, ** Knip, offtopic **
** Knip, offtopic **
[ Voor 41% gewijzigd door Taro op 28-12-2021 21:03 ]
** Knip, offtopic **
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 28-12-2021 21:05 ]
In een goudmijn uiteraard!
Regulatie weerhoudt manipulatie uiteraard niet.Victor Belli schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 21:02:
Achja.
Wat manipulatie wordt genoemd is in het geval van Bitcoin slechts het gevolg van het zijn van een relatief kleine asset én het feit dat er heel veel "smart money" aanwezig is in de cryptomarkt. Lekker boeien, laat ze het maar uitvechten toch? Uiteindelijk telt adoptie (heb je hem weer
** En nu is het klaar voor vandaag. **
[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 28-12-2021 21:08 ]
52k lijkt nog even een te hoge horde te zijn en BTC wordt zowaar harder gereject dan ik op de middelbare school. Geen paniek, we zitten nu weer in een andere range en het is kijken of en wanneer we weer een sprongetje naar boven kunnen wagen.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Er is helemaal niks mis met mensen die geboren zijn in 1994! Sterker nog dat was een zeer goed jaarMooody schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:54:
[...]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
** Knip **
[ Voor 100% gewijzigd door Taro op 28-12-2021 21:13 ]
Heb jij toevallig een kennis die in 1994 geboren is?Richh schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 21:10:
[...]
Er is helemaal niks mis met mensen die geboren zijn in 1994! Sterker nog dat was een zeer goed jaar
Ik zie vandaag hier dat er in ieder geval één rotte appel tussen zat dat jaar.Richh schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 21:10:
[...]
Er is helemaal niks mis met mensen die geboren zijn in 1994! Sterker nog dat was een zeer goed jaar
Ik kijk wel eens in de spiegel en dan heb ik zeer boeiende en interessante gesprekken, hoezo?Mooody schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 21:12:
[...]
Heb jij toevallig een kennis die in 1994 geboren is?
Een wijs man heeft mijn ooit vertelt dat je beste levensjaar plaatsvindt in de opgetelde cijfers van je geboortejaar.Richh schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 21:13:
[...]
Ik kijk wel eens in de spiegel en dan heb ik zeer boeiende en interessante gesprekken, hoezo?
In het geval van 1994 is dat dus je 23e levensjaar. Met andere woorden; jullie hoogtepunt is dus al geweest
Best een domper voor luitjes die na 2000 geboren zijn

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 28-12-2021 21:21 ]
** Zie je DM **
[ Voor 93% gewijzigd door Taro op 28-12-2021 21:18 ]
Da's wel balen als je in 2000 bent geboren zeg. Net kunnen lopen en beseffen dat alles alleen maar minder wordt.Mooody schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 21:17:
[...]
Een wijs man heeft mijn ooit vertelt dat je beste levensjaar plaatsvindt in de opgetelde cijfers van je geboortejaar.
In het geval van 1994 is dat dus je 23e levensjaar. Met andere woorden; jullie hoogtepunt is dus al geweest
Geen last van, ik ben toch al een ouwe zuurpruim.
Om het weer over crypto te hebben. Iemand die de megapump van Quick (Quickswap) kan verklaren? Ik kan er geen nieuws over vinden.
Dat jij er nu over praat in dit topic is waarschijnlijk het doel van die pump.knakworst schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 21:21:
Om het weer over crypto te hebben. Iemand die de megapump van Quick (Quickswap) kan verklaren? Ik kan er geen nieuws over vinden.
Is er toch een millenniumprobleem gaande; een toekomst met totaal nutteloze generaties.Ray_ schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 21:20:
[...]
Da's wel balen als je in 2000 bent geboren zeg. Net kunnen lopen en beseffen dat alles alleen maar minder wordt.
Geen last van, ik ben toch al een ouwe zuurpruim.
Ben ik blij dat ik net als jij een ouwe zuurpruim ben
Verwijderd
Niet alles en iedereen over 1 kam scheren he.Mooody schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 21:25:
[...]
Is er toch een millenniumprobleem gaande; een toekomst met totaal nutteloze generaties.
Ben ik blij dat ik net als jij een ouwe zuurpruim ben
Hier ook al een ouwe zuurpruim maar tevens totaal nutteloos.
Geen idee wat je plan js, maar dat lijkt mij persoonlijk zonde van mijn met bloed zweet en tranen gemaakte sriracha..Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 21:16:
Sub 48k...
Tijd voor rijstwafels met gesmolten kaas en sriracha saus.
Ik vrees dat dat kloptMooody schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 21:17:
[...]
Een wijs man heeft mijn ooit vertelt dat je beste levensjaar plaatsvindt in de opgetelde cijfers van je geboortejaar.

Verwijderd
Het is een barbaarse snack maar persoonlijk beschouw ik het als een culinaire delicatesse.DaWayne schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 21:31:
[...]
Geen idee wat je plan js, maar dat lijkt mij persoonlijk zonde van mijn met bloed zweet en tranen gemaakte sriracha..
De koersen zijn rood, land in lockdown, en vakantie dus wat maakt mij het allemaal nog uit. Al die 'regeltjes', 'normen' en 'waarden'.
Ik bak morgenvroeg gewoon weer kaassoufflés in de koekenpan afgeblust met whiskey.
Fantom is weer aan het pumpen. Hij was als een baksteen gezakt, maar dit maakt mijn instapmoment en DCA weer goed.
Klinkt wederom als een slecht planVerwijderd schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 21:37:
[...]
Ik bak morgenvroeg gewoon weer kaassoufflés in de koekenpan afgeblust met whiskey.
Maar een beetje anarchistisch 2021 achter je laten is dan wel weer stijlvol.
Het loopt, hier in Brugge, sinds kort, vol met noordelijke vluchtelingen. De meesten dronken, door echt bier te proeven😉Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 21:37:
[...]
Het is een barbaarse snack maar persoonlijk beschouw ik het als een culinaire delicatesse.
De koersen zijn rood, land in lockdown, en vakantie dus wat maakt mij het allemaal nog uit. Al die 'regeltjes', 'normen' en 'waarden'.
Bedenk maar dat deze dip weer scheelt in de box 3 aangifte. Zeker als ze straks werkelijk behaald rendement gaan belasten krijgen wij gewoon geld terug van de belastingdienst!
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Dit is inderdaad goed nieuws. Ik vind dit wel echt lastige munten (FTM, matic, sol, e.d.). Op dit moment vind ik natuurlijk dat ik er veel te weinig van heb, ik schat dat FTM zo'n 8% van m'n PF is, maar op slechte dagen vraag ik me af waarom zo veel FTM heb.knakworst schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 21:39:
Fantom is weer aan het pumpen. Hij was als een baksteen gezakt, maar dit maakt mijn instapmoment en DCA weer goed.
Door de teruggave van mijn Euribor-basis-hypotheek als DCA te investeren en daarop verlies te draaien krijg ik straks dus weer meer terug om te investeren. Klinkt als een planMighty schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 21:44:
Bedenk maar dat deze dip weer scheelt in de box 3 aangifte. Zeker als ze straks werkelijk behaald rendement gaan belasten krijgen wij gewoon geld terug van de belastingdienst!

Nee, treasury is niet aangeraakt - bovendien een beetje raar als ze dat op Binance zouden doen.Mooody schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:41:
[...]
Reserves van het Bifi team om de prijs hoog te houden?
Ik heb wel een vermoeden wie het is trouwens.
Naar het casino en dit topic niet vervuilen.Raf1994 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 19:08:
Mocht Bitcoin gewoon aan de 49k zitten, dan heb ik terug winst.
Als Bitcoin terug zijn ATH van 57k behaald heb ik een grotere winst percentage.
Bij toekomstige nieuwe records kan ik alleen maar dromen hoeveel winst ik zou hebben.
Ik heb "maar" 15 % verlies. Niet zo rampzalig. Maar ik heb gewoon geen geduld.
Tips voor mij?
Dat klinkt best goed eigenlijkVerwijderd schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 21:16:
Sub 48k...
Tijd voor rijstwafels met gesmolten kaas en sriracha saus.
Geen idee. 30k is ook realistisch met het huidige sentiment.Raf1994 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:21:
Hier ook… maar daarbij helpt over 1 kam scheren ook al niet meer, met mijn natuurlijke kale koppieVerwijderd schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 21:29:
[...]
Niet alles en iedereen over 1 kam scheren he.
Hier ook al een ouwe zuurpruim maar tevens totaal nutteloos.
Ik heb een dikke vette NFT geairdropped gekregen van crypto.com
Geen idee wat ik ermee moet. Maar hoor nu ook bij de NFT club

Direct op de markt pleuren voor 60 ethSkrunsies schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 22:06:
Ik heb een dikke vette NFT geairdropped gekregen van crypto.com![]()
Dat sentiment is zo weer omgedraaid als we 1000 euro stijgen... althans bij mij. Nu gaan we allemaal voor even naar de klote.MaStar schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 21:56:
[...]
Geen idee. 30k is ook realistisch met het huidige sentiment.
Well, this didn't age well, for nowYES schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 09:05:
In het kader van hopium:
onderstaande zone was vorige week nog resistance, daar zijn we doorheen gebroken en deze is nu op de daily voor het eerst getest en als we boven de 48.9 sluiten vandaag ook bevestigt als support. Dit is een positieve S/R flip, ondanks de dikke daling van gisterenavond/vannacht, mits ie zo uitspeelt dan hè. Moet je alleen wel even uitzoomen
[Afbeelding]
De dag duurt natuurlijk nog wel eventjes..![]()
Die 48.9k close zal vast niet meer lukken dus helaas geen support op dat level. Wat wel positief is op de daily chart is dat we, ondanks de dikke rode kaars van vandaag, nog op koers liggen voor een MS reversal. Maar dan moet er de komende dagen niet nog veel verder gezakt worden en is dit wat mij betreft wel een fijn laagste punt (eventueel zou 46.7 de absolute bodem mogen zijn, van een wick bijvoorbeeld, dan is de bodem net niet getest). Nog een stuk lager en we gaan gewoon de bodem van de (closes van) afgelopen tijd weer opzoeken en dan wordt die MS reversal ook een stuk onzekerder..
Ach bijna O&N (nee dat is geen TA pattern) dus ik ga de charts sowieso een paar dagen nauwelijks zien en toch knallen!
[ Voor 3% gewijzigd door YES op 28-12-2021 22:27 ]
och, er is nog tijd zat.YES schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 22:25:
[...]
Well, this didn't age well, for now![]()
Die 48.9k close zal vast niet meer lukken dus helaas geen support op dat level. Wat wel positief is op de daily chart is dat we, ondanks de dikke rode kaars van vandaag, nog op koers liggen voor een MS reversal. Maar dan moet er de komende dagen niet nog veel verder gezakt worden en is dit wat mij betreft wel een fijn laagste punt (eventueel zou 46.7 de absolute bodem mogen zijn, van een wick bijvoorbeeld, dan is de bodem net niet getest). Nog een stuk lager en we gaan gewoon de bodem van de (closes van) afgelopen tijd weer opzoeken en dan wordt die MS reversal ook een stuk onzekerder..
Ach bijna O&N (nee dat is geen TA pattern) dus ik ga de charts sowieso een paar dagen nauwelijks zien en toch knallen!
Ja ik schrijf ook heel dom altijd over candles die nog veel teveel tijd hebben tot close. Dan wordt mijn TA praatje nog door dezelfde candle waarover ik zwets de nek om gedraaid
Iedereen helemaal euforisch net na de kerst om vervolgens alsnog emotioneel afgestompt het nieuwe jaar in te gaan
Die heb ik dus ook, helaas wel de meest beschikbare variant. maar zit te dubben voor hoeveel ik die moet verkopen
Op de nummer 2 van 20.000 is reeds €1000 geboden lol. Helaas heb ik nummer 15.000...Xqlus1ve schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 22:49:
[...]
Die heb ik dus ook, helaas wel de meest beschikbare variant. maar zit te dubben voor hoeveel ik die moet verkopen
jullie meer geluk?
Kijkend naar de repeating cycle, klopt die nog aardig. Dip wel 2 dagen later dan gepland.
Blijft BS, en zegt totaal niets. Toch kijk ik vol spanning naar de volgende paar dagen om te kijken in hoeverre het uitkomt.
Vanaf de zijlijn nog altijd.
Blijft BS, en zegt totaal niets. Toch kijk ik vol spanning naar de volgende paar dagen om te kijken in hoeverre het uitkomt.
Vanaf de zijlijn nog altijd.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!