Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ik ben short op de Ada, sinds de pump. Merci zeggen we dan!Taro schreef op maandag 27 december 2021 @ 23:01:
[...]
Alleen als dat achteraf juist bleek te zijn, anders uiteraard long.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Tja, ik vind dat de zoveelste terugkerende grap of de 300ste keer een door de helft gesneden bleekselderij wat minder vaak voor zouden mogen komen. Zo heeft ieder z'n wensen. En het is tenslotte de tijd van het jaar waarin dit soort dingen toch wel een keer mogen? Als het nou elke week zo wasVerwijderd schreef op maandag 27 december 2021 @ 22:09:
Sorry, met alle respect, maar ik vind die verhalen hier gewoon niet thuis horen.
Ja echt verschrikkelijk allemaal, maar ik kom in dit topic om over crypto te lezen, niet nare medische verhalen, daar is vast een ander topic voor.
Op basis waarvan? Heb je een analyse gemaakt en S/L niveaus bepaald en dergelijke? Gewoon uit interesse hoor, er is geen fout antwoordPlanR schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 00:02:
[...]
Ik ben short op de Ada, sinds de pump. Merci zeggen we dan!
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Instap op 1.57 dollar, short x4. Nu een ruime 11%.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 00:31:
[...]
Op basis waarvan? Heb je een analyse gemaakt en S/L niveaus bepaald en dergelijke? Gewoon uit interesse hoor, er is geen fout antwoord
Stoploss op 1.56. Puur gevoel, en de bitcoin helpt nu een handje. Weet niet wat de Ada anders gedaan had hoor. Pakt lekker uit..
Vele munten hebben mooie procenten deze week, tijd voor een correctie. Dat zegt m’n gevoel dus ook.PlanR schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 00:44:
[...]
Instap op 1.57 dollar, short x4. Nu een ruime 11%.
Stoploss op 1.56. Puur gevoel, en de bitcoin helpt nu een handje. Weet niet wat de Ada anders gedaan had hoor. Pakt lekker uit..
Nice! Alleen wat bedoel je met een stoploss onder je entry? Als je short bent, ligt die boven de 1.57 in dit geval.PlanR schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 00:44:
[...]
Instap op 1.57 dollar, short x4. Nu een ruime 11%.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik pak winst op 1.56 zeg maar. Was de short zonder stoploss ingegaan. Ada maakt toch nooit zulke grote moves, toen ik in de plus stond, heb ik hem aangezet.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 00:48:
[...]
Nice! Alleen wat bedoel je met een stoploss onder je entry? Als je short bent, ligt die boven de 1.57 in dit geval.
Ik ben niet zo van de complottheorieën maar dit...
Vertelt ook niet wat zijn gokje is, omhoog of omlaagVictor Belli schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 01:23:
Taro waagt een gokje en de boel dondert ineen.
Ik ben niet zo van de complottheorieën maar dit...
En ik maar zeuren op het leven, omdat ik een plichtmatig diner had met de kerst. Waar je vooral heel leuk en sociaal moet doen, terwijl je stiekem toch liever een potje Rocket League doet of een boek leest.
De koersjes kabbelen rustig weer omhoog. Da’s mooi luitjes, 69k soon?
Oei. Nu gaan we weer omlaag he.. sorry boys.
God morks in wysterious ways.
Relax, vanmiddag weer op de 51ArtPhil-Flower schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 02:48:
Daar gaat al onze mooie Ada en Btc winst weerREKT
Nu ja, als nieuws een impact heeft op de koers, dan zou BTC zelf al 100k moeten zijn, met al het positief nieuws recent.
Ik ben niet zwart en ook niet wit. Maar ben zeker vaak wit en dan weer vaak zwart...Stoor mij aan heel veel (een klein beetje) hier. Maar geniet nog steeds (enorm) heel veel van het totaal. Zelfs als ik mij stoor, iedere opmerking of mening geeft mij inzicht, is mijn mening :-)
Alle nerds lijken wel mensen, hier. Ook als men soms off topic gaat over panelen die zon omzetten in energie, warmtepompen, wel of geen huis kopen, belastingen, wereldeconomie, etc. Lijkt wel of alles met elkaar verbonden is via een blockchain, of bijna alles. Natuurlijk blijft het zaak dat het onderwerp waarover we hier bijeen zijn (cryptocurrency) main moet blijven. Soms is het fijn om te lezen, wat de waarde van alles is en dan genuanceerd, gerelativeerd, of afgezet tegen de drive van "ons" hightech" liefhebbers. Dat maakt het minder klinisch. Gelukkig is daar ook ruimte voor. Wens u allen een fijn, gezond, liefdevol en super bearish 2022 toe.

Hoop rode candles momenteel. Maar dat zegt dat we dus weer groene mogen verwachten

Ach ja dan maar plan B, HODL
En @Skrunsies sterkte er mee.. onze kerst heeft zich ook deels in het ziekenhuis afgespeeld omdat m'n schoonmoeder complicaties kreeg na een operatie en dan boeien die rode of groene candles ineens niets meer
[ Voor 49% gewijzigd door Khaelos op 28-12-2021 06:57 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Nee totaal niet.. de open interest was weer op het niveau van vorige maand. In kort: heeeeeel veel greedy gasten die met leverage op long gingen.Raf1994 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 02:59:
Heeft dit te maken met de tijdelijke mining stopzetting in Iran?
Nu ja, als nieuws een impact heeft op de koers, dan zou BTC zelf al 100k moeten zijn, met al het positief nieuws recent.
Kortom long squeeze kon je op wachten.. Is nog weinig (gelukkig)
Die leverage trades zijn killing voor crypto
En welk netwerk gebruik jij dan om die atom naar defi wallet te krijgen? Atom of Cronos? Hoe doe je dat?Mooody schreef op zondag 26 december 2021 @ 21:56:
[...]
No problemo, het blijft uiteraard gokken, dus enige mazzel speelt altijd een rol
Ik heb zelf nog geen MATIC verkocht. Ik verwacht nog meer, nu BTC weer een beetje opkrabbelt.
Met oog op transparantie....een verandering in de PF is dat ik weer ATOM in bezit heb. Is onderdeel van de "hodl portfolio". Steady project, net een weekje te laat met positie terug te pakken, maar ben tevreden. Je kan 14% pakken in CRO Defi Wallet en lekker blijven compounden, mocht de prijs terugvallen.
Ik gok nu voornamelijk op groei van layer-0 (Polkadot, Kusama, Cosmos), omdat ik niet verwacht dat Ethereum nog in de problemen gaat komen als layer-1 marktleider. Uiteraard zal er voldoende ruimte zijn voor de Solana's en Avalanches, maar ik wil niet teveel onnodig risico nemen. Bitcoin twijfelt nog.
Even ter illustratie; Solana is op dit moment $60 miljard waard, terwijl ATOM $7 miljard waard is.
Solana heeft concurrentie van o.a. Ethereum, Avalanche, Cardano, Terra, Polygon (/Ethereum), Algorand, NEAR etc. Dit zijn slechts de concurrenten uit de top-20)
Cosmos is samen met Polkadot/Kusama het enige layer-0 project. Je kan je eigen chains op layer-0 bouwen. Ik verwacht dat straks behoefte ontstaat om je eigen blockchain te bouwen (bedrijven, instituten, overheden) en op die chains projecten kunnen worden gebouwd die functioneel zijn voor die specifieke bedrijven. Semi-private chains met het voordeel van een gespreide (decentrale) governance (incl. DAO functionaliteit).
Crypto.com is een goed voorbeeld, die hebben als regulier bedrijf een "private chain" op Cosmos gebouwd; crypto.org.
Dit zal weer een paar weken nodig hebben om te herstellen, krijg hier echt de schijt van e.
Gisteren stond ik op 5% verlies met me portfolio, nu weer 12% verlies.
en dat terwijl BTC 1k hoger staat dan een week geledenRaf1994 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 08:40:
Fuck zeg... Weer weken winst verdampt in een nacht...
Dit zal weer een paar weken nodig hebben om te herstellen, krijg hier echt de schijt van e.
Vooral btc. Sommige alts zoals cardano zijn niet super veel gezakt, omdat die recent nog een kleine stijging hebben gehad los van btc.malarkan schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 08:42:
[...]
en dat terwijl BTC 1k hoger staat dan een week geledenpaar alts die goed door het putje gaan?
[ Voor 14% gewijzigd door Raf1994 op 28-12-2021 08:52 ]
BNB ook niet, ETH ook niet. 20 tot 30 procent onder ath, niet echt spannend. Dit was gewoon een typische verkoop van de Chinezen, die moeten eruit voor 31/12. Vanmiddag kunnen de Amerikanen weer goedkoop inkopen.Raf1994 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 08:49:
[...]
Vooral btc. Sommige alts zoals cardano zijn niet super veel gezakt, omdat die recent nog een kleine stijging hebben gehad los van btc.
Dan is vannacht niet voor weken winst verdampt toch?Raf1994 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 08:52:
80% van me portfolio bestaat uit btc, de rest alts.
Via ATOM netwerk. Gewoon beide wallets (.com en .org) linken in de .com wallet en dan de transfer maken.Fleske schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 07:24:
[...]
En welk netwerk gebruik jij dan om die atom naar defi wallet te krijgen? Atom of Cronos? Hoe doe je dat?
Maar ik zou ff wachten, het is op dit moment onmogelijk om de boel in stake te zetten in de defi wallet (netwerk error zus en zo).
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Maar de fee via Atom is toch 0,2 Atom en via Cronos 0,02 Atom.? Of is dat de moeite niet waard? Met omzetten en zo?Mooody schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 08:55:
[...]
Via ATOM netwerk. Gewoon beide wallets (.com en .org) linken in de .com wallet en dan de transfer maken.
Maar ik zou ff wachten, het is op dit moment onmogelijk om de boel in stake te zetten in de defi wallet (netwerk error zus en zo).
onderstaande zone was vorige week nog resistance, daar zijn we doorheen gebroken en deze is nu op de daily voor het eerst getest en als we boven de 48.9 sluiten vandaag ook bevestigt als support. Dit is een positieve S/R flip, ondanks de dikke daling van gisterenavond/vannacht, mits ie zo uitspeelt dan hè. Moet je alleen wel even uitzoomen
/f/image/ErDf16210zVArFwXNHeXkBKI.png?f=fotoalbum_large)
De dag duurt natuurlijk nog wel eventjes..

[ Voor 6% gewijzigd door YES op 28-12-2021 09:07 ]
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het rommelt in het team, dat geplande zaken niet afkomen en dat het momentum van de coin al is geweest. Maar ik wil geen FUD verspreiden ofzo. DYOR.Jumpman schreef op maandag 27 december 2021 @ 23:02:
[...]
Waarom geen toekomst?
Layer1 en Q1 2022 een nieuwe roadmap. Ik heb ze gelukkig gunstig ingekocht.
Aan de stijging te zien van afgelopen tijd, kan ik er ook wel eens flink naast zitten.

Verwijderd
Jaar is weer bijna voorbij, ging weer kei snel voorbij. Over heel 2021 nog steeds +500% dus mij hoor je niet klagen, al had het natuurlijk nog wel wat meer mogen zijn 😎😬
Ja balen… ik vond het al te mooi gaan een paar weken. Dus zat 100% fiat, met een shortje op de Ada voor de fun. Paar bakkies bier uit kunnen halen.Raf1994 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 08:40:
Fuck zeg... Weer weken winst verdampt in een nacht...
Vind bitcoin niet fris, 42 incoming..?
Succes allen, komt uiteindelijk allemaal goed. Maar wanneer hé

dit idd. Snap de paniek allemaal weer totaal niet. Zijn er echt hier een paar die denken dat het alleen maar omhoog kan....YES schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 09:05:
In het kader van hopium:
onderstaande zone was vorige week nog resistance, daar zijn we doorheen gebroken en deze is nu op de daily voor het eerst getest en als we boven de 48.9 sluiten vandaag ook bevestigt als support. Dit is een positieve S/R flip, ondanks de dikke daling van gisterenavond/vannacht, mits ie zo uitspeelt dan hè. Moet je alleen wel even uitzoomen
[Afbeelding]
De dag duurt natuurlijk nog wel eventjes..![]()
Dit is trouwens ook nog een bevestiging:
/f/image/dyhJL0je7ZxFkZsDzQo9fyRI.png?f=fotoalbum_large)
edit zie ook maar dat we -2.67% down zijn ahhahahaha, is toch totaal niets man
[ Voor 3% gewijzigd door anti elppa op 28-12-2021 09:25 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
*mijn mijn mijn mijn mijn (lees in Duits accent)80% van me portfolio bestaat uit btc, de rest alts.
Gr. Grammar Nazi.
Vanochtend in de dip gegokt op Decentraland en Sandbox, lijkt voorlopig goed uit te pakken.
Ik vermoed zeer weinig. In het verleden al eerder dit soort berichten uit India geweest en dat deed amper wat met de koers.TheBrut3 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 09:24:
Wat verwachten jullie eigenlijk dat er gaat gebeuren als India in 2022 crypto toch gaat verbieden? Het is toch het land met 1.3 miljard inwoners. Ze schommelen voor mijn gemak wat teveel met wel/niet; verbod, reguleren, verbod, reguleren en nu lijkt het weer richting verbod te gaan.
Vanochtend in de dip gegokt op Decentraland en Sandbox, lijkt voorlopig goed uit te pakken.
Ach ik snap het ergens wel. Gisteren mooi 52k gehaald, en dan in een avondje weer naar de 49k, dat kan even een domper zijn als je het gevoel had dat we lekker naar de maan gingen. Maar al heb je niets met TA of geloof je niet in dat het zin heeft, het helpt bij dit soort bewegingen wel enige houvast geven. Het is ook daardoor dat ik hier mijn schouders bij ophaal en als de daily boven de 49k sluit het zelfs bullish uit kan leggen.anti elppa schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 09:23:
[...]
dit idd. Snap de paniek allemaal weer totaal niet. Zijn er echt hier een paar die denken dat het alleen maar omhoog kan....
Dit is trouwens ook nog een bevestiging:
[Afbeelding]
edit zie ook maar dat we -2.67% down zijn ahhahahaha, is toch totaal niets man
Maar als je daar niet naar kijkt en puur op gevoel wat dingen in probeert te schatten kan het ongedaan maken van zo'n stijging wel even slikken zijn wellicht.
Helaas heb ik al de helft gepakt.
ja is zo, maar dat de 52-53 zone dikke weerstand zou zijn was wel extreem duidelijk.....had bizar geweest als ie daar zo ff doorheen gefietst zou zijnYES schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 09:35:
[...]
Ach ik snap het ergens wel. Gisteren mooi 52k gehaald, en dan in een avondje weer naar de 49k, dat kan even een domper zijn als je het gevoel had dat we lekker naar de maan gingen. Maar al heb je niets met TA of geloof je niet in dat het zin heeft, het helpt bij dit soort bewegingen wel enige houvast geven. Het is ook daardoor dat ik hier mijn schouders bij ophaal en als de daily boven de 49k sluit het zelfs bullish uit kan leggen.
Maar als je daar niet naar kijkt en puur op gevoel wat dingen in probeert te schatten kan het ongedaan maken van zo'n stijging wel even slikken zijn wellicht.
Ik zou zeggen: niks aan de hand.
Los daarvan maakt BTC fundamenteel gezien alleen maar ATH's momenteel (hash rate, wallets >0, interesse vanuit institutionele partijen en de reguliere beurs "The number of crypto-tracking investment vehicles worldwide more than doubled to 80 from just 35 at the end of 2020, according to Bloomberg Intelligence data. Assets soared to $63 billion, compared to $24 billion at the start of the year." - bloomberg).
wel grappig, vanuit MA's erg duidelijk allemaal, vanuit horizontale lijnen erg duidelijk allemaal, en vanuit andere trendlijnen.BTC100K2021 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 09:45:
Perfect op de MA99 op de 4H gebounced en slechts een wickje onder de MA25 op de 1D en nu staan we er al weer ruim boven.
Ik zou zeggen: niks aan de hand.
Los daarvan maakt BTC fundamenteel gezien alleen maar ATH's momenteel (hash rate, wallets >0, interesse vanuit institutionele partijen en de reguliere beurs "The number of crypto-tracking investment vehicles worldwide more than doubled to 80 from just 35 at the end of 2020, according to Bloomberg Intelligence data. Assets soared to $63 billion, compared to $24 billion at the start of the year." - bloomberg).
Wel grappig dat nu alles zo samen komt
Kan er maar één conclusie uit trekken:anti elppa schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 09:48:
[...]
wel grappig, vanuit MA's erg duidelijk allemaal, vanuit horizontale lijnen erg duidelijk allemaal, en vanuit andere trendlijnen.
Wel grappig dat nu alles zo samen komt
Moon soon.
Wel weer uitstappen vóór de snapshot LuukieLuuk schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 09:50:
Gewoon ICX kopen jongens dan komt alles goed.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Moet die nog komen dan?Stokstaart schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 09:52:
[...]
Wel weer uitstappen vóór de snapshot Luukie
0,1 ATOM dacht ik. Dat is minder dan $3, zou geen probleem moeten zijn voor een eenmalige transactie lijkt me.Fleske schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 09:01:
[...]
Maar de fee via Atom is toch 0,2 Atom en via Cronos 0,02 Atom.? Of is dat de moeite niet waard? Met omzetten en zo?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Is dit iets wat altijd gebeurd rond deze tijd van het jaar? Vraag dit als nieuwelingknakworst schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 08:51:
[...]
BNB ook niet, ETH ook niet. 20 tot 30 procent onder ath, niet echt spannend. Dit was gewoon een typische verkoop van de Chinezen, die moeten eruit voor 31/12. Vanmiddag kunnen de Amerikanen weer goedkoop inkopen.
Ja dit gebeurde de afgelopen 100 jaar altijd, behalve in 1940, toen niet i.v.m. de oorlog.Dennis_k schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 10:12:
[...]
Is dit iets wat altijd gebeurd rond deze tijd van het jaar? Vraag dit als nieuweling
lol. Wist niks van die snapshot. Wanneer is die?Stokstaart schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 09:52:
[...]
Wel weer uitstappen vóór de snapshot Luukie
[edit] The snapshot will be taken on December 29th, 2021 at 4 AM UTC.
[ Voor 14% gewijzigd door Luuk op 28-12-2021 10:22 ]
Grote kans dat de snap al geweest is maar in elk geval deze maand.Luuk schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 10:20:
[...]
lol. Wist niks van die snapshot. Wanneer is die?
[edit] The snapshot will be taken on December 29th, 2021 at 4 AM UTC.
Snapshot zou laatste week december zijn dus die 29-12 klopt wel..keepitfrosty schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 10:23:
[...]
Grote kans dat de snap al geweest is maar in elk geval deze maand.
Ow haha ja dan is de huidige pomp wel te verklaren. Gaat straks dus weer lekker gedumpt worden. Niet dat ICX echt veel toekomst heeft.Stokstaart schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 10:31:
[...]
Snapshot zou laatste week december zijn dus die 29-12 klopt wel..
Het gaat erom dat je BTC (en wat crypto) hebt en geen fiat
kijk niet op korte termijn, lekker hodl en staken! +het gaat erom dat je uit het huidige fiat systeem gaat!
zelfs een trader boeit de prijs echt niks hoor, gaat het dalen dan shorten ze wel...
[ Voor 60% gewijzigd door Kol Nedra op 28-12-2021 10:46 ]
nothing stops this train
Ach ja. Mijn ervaring met airdrops is dat ze onverwacht best veel gratis geld kunnen opleveren. Dus kom maar op met die free shitcoins.keepitfrosty schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 10:32:
[...]
Ow haha ja dan is de huidige pomp wel te verklaren. Gaat straks dus weer lekker gedumpt worden. Niet dat ICX echt veel toekomst heeft.
Same here.. Ik hodl ICX al jaren dus daar kan nog wel een jaartje bijLuuk schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 10:46:
[...]
Ach ja. Mijn ervaring met airdrops is dat ze onverwacht best veel gratis geld kunnen opleveren. Dus kom maar op met die free shitcoins.
begonnen op 09 januari 2018?Stokstaart schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 10:47:
[...]
Same here.. Ik hodl ICX al jaren dus daar kan nog wel een jaartje bij
nothing stops this train
Hier ook. Ingekocht voor een paar cent en ze staan lekker te staken op de achtergrond. Ik maak me niet druk.Stokstaart schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 10:47:
[...]
Same here.. Ik hodl ICX al jaren dus daar kan nog wel een jaartje bij
Verwijderd
Ik zeg ook geen nee tegen gratis shitcoins. Ik bedoel meer ICX zelf. Die gaat gedumpt worden na de snapshot en in ICX zelf zie ik weinig toekomst. Net als Neo zeg maar.Luuk schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 10:46:
[...]
Ach ja. Mijn ervaring met airdrops is dat ze onverwacht best veel gratis geld kunnen opleveren. Dus kom maar op met die free shitcoins.
Haha nee gelukkig niet.. In 2017 wat gekocht (vóór de blow off top) en toen wat dca in de jaren erna..
Debit kaart, niet debit credit, of debit creditkaart.Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 10:49:
Zijn er mensen die met een debit credit kaart bijv fiat inladen op bepaalde exchange? zoja welke debit creditkaart gebruik je?
Verwijderd
Correctie prepaid credit kaartXqlus1ve schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 10:56:
[...]
Debit kaart, niet debit credit, of debit creditkaart.
Het is toch echt een debit card
En ik zet geld op crypto.com omdat ik daar ook de kaart van heb. Binance gebruik ik niet meer.
Bij Bitvavo krijg je voor ICX 7.5% apyStokstaart schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 10:54:
[...]
Haha nee gelukkig niet.. In 2017 wat gekocht (vóór de blow off top) en toen wat dca in de jaren erna..
ik had voor de fun daar voor €30 gekocht --> nu €33.85 waard
nothing stops this train
Noem jij je normale bankpas ook een prepaid creditcard

Nee, maar Revolut bijvoorbeeld wel.Xqlus1ve schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 11:05:
[...]
Verwijderd
https://www.creditcard.nl/prepaidXqlus1ve schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 11:05:
[...]
zou deze toekomst kunnen hebben?
MCAP is zeer veel lager dan CRO/BNB dus de gains hier halen (VGX token) is wel velen malen hoger.
echter vind ikzelf de instap waarde voor tier 1 net te hoog en dat is jammer...
https://www.investvoyager.com/
https://www.investvoyager.com/vlp
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 28-12-2021 11:10 ]
nothing stops this train
Dat betekent dat je met een prepaid credit card vaak kan betalen waar credit cards zijn ondersteund en met een normale debit card niet. Hoewel dat de laatste tijd ook aan het veranderen is: de debit cards in belgië worden langzaamaan visa. Als ik het goed begrijp is dat bij nederland ook aan de gang (maar dan naar mastercard?)
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
XLM denk ik als ik hier kijk:Jumpman schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 11:14:
Iemand nog tips wat de beste crypto (snel en lage fee) is voor transport van Bittrex naar Binance?
https://withdrawalfees.com/exchanges/bittrex
kost je dan 0.05 XLM ($0.01)
ik ken Bittrex niet maar wel bekend met XLM via Bitvavo en de Kraken route, meestal binnen de 5 en 15 minuten verstuurd
nothing stops this train
Verwijderd
Hahaha ik snap hem! Alsof je nog geld beschikbaar hebt

Geen idee trouwens waar je dit koopt... misschien ff Googlen op Bitconnect shirt?
[YouTube: BitConnect - The Full Story In Two Minutes]
Hier room ik gerust wat ETH voor afVerwijderd schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 11:44:
[...]
Hahaha ik snap hem! Alsof je nog geld beschikbaar hebt![]()
Geen idee trouwens waar je dit koopt... misschien ff Googlen op Bitconnect shirt?
[YouTube: BitConnect - The Full Story In Two Minutes]
Anyhow, gevonden: https://nl.aliexpress.com/item/1005003018562801.html
"Cryptocurrency Mijnwerkers Meme Hip Hop Gift Kleding T-shirt Stuff"

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Vanavond uitverkocht!Richh schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 11:46:
[...]
Hier room ik gerust wat ETH voor af
Anyhow, gevonden: https://nl.aliexpress.com/item/1005003018562801.html
"Cryptocurrency Mijnwerkers Meme Hip Hop Gift Kleding T-shirt Stuff"
Vorige week nog wat flufjes over gezet van Bittrex naar Binance met XLM, werkt als een zonnetjeJumpman schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 11:14:
Iemand nog tips wat de beste crypto (snel en lage fee) is voor transport van Bittrex naar Binance?
nothing stops this train
We gaan in ieder geval naar recht!roflexx schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 12:07:
Gaan we nog boven de 50k vandaag ofwa?!
Ik denk aan een dump op of rond vrijdag.roflexx schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 12:07:
Gaan we nog boven de 50k vandaag ofwa?!
https://coinmarketcap.com...ation-day-and-market-dump
Dan is er weer een expiration van futures. Ik ga wat fiat klaarzetten er voor. Hopelijk zit ik dan niet rond oud & nieuw weer de halve dag charts te checken maarja...

heb tevens ook een electrische eierkoker gekocht, scheelt weer wat gasverbruik....
verwarming van 18 naar 16.5 graden gezet, het is te doen met extra dikke trui...
[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 28-12-2021 12:29 ]
nothing stops this train
Kiet ja?Kol Nedra schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 12:28:
ben benieuwd volgend jaar naar de energieprijzen, ik ga in januari goed monitoren mbt mining en de kosten stroomverbruik in januari 2022, ik hoop dat ik nog kiet kan draaien![]()
heb tevens ook een electrische eierkoker gekocht, scheelt weer wat gasverbruik....
verwarming van 18 naar 16.5 graden gezet, het is te doen met extra dikke trui...
Quitte
Vroeger, toen kiet nog gewoon mocht.
Met ingang van het Groene Boekje van 1995 is de 'toegelaten spelling' kiet geschrapt; sindsdien is alleen quitte juist. Quitte is een leenwoord uit het Frans; oorspronkelijk betekende het 'vrij van verplichtingen'.
Vaak bewegen we toch richting de max pain rond de settlement date/time?Blaim schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 12:18:
[...]
Ik denk aan een dump op of rond vrijdag.
https://coinmarketcap.com...ation-day-and-market-dump
Dan is er weer een expiration van futures. Ik ga wat fiat klaarzetten er voor. Hopelijk zit ik dan niet rond oud & nieuw weer de halve dag charts te checken maarja...
Max pain staat op 48.000 USD voor a.s. vrijdag bron:https://www.coinoptionstrack.com/options/BTC/open-interest
Ben dus benieuwd of dit nu al de beweging is richting die 48.000 waren 2 dumpjes vanochtend binnen 1 min. Het is dus niet retail die uit stapt.
Verwijderd
brr, hier verwarming uit, gewoon de deuren en ramen open, 22 graden binnen bij een lekker zonnetjeKol Nedra schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 12:28:
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!