[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 190 ... 251 Laatste
Acties:
  • 937.986 views

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-12-2025
keepitfrosty schreef op donderdag 16 december 2021 @ 07:42:
Defi kingdoms heeft er ook weer zin in en de avax expansion moet nog komen.
Heb er ooit een stapel harmony ingetyft en nooit meer terug gekeken, volgens mij moet ik weer eens gaan kijken..

Verwijderd

Hoe dikker de lijnen, hoe nauwer de channel. Dus ZO werkt dat.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-12-2025
TWeaKLeGeND schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:17:
[...]

Heb er ooit een stapel harmony ingetyft en nooit meer terug gekeken, volgens mij moet ik weer eens gaan kijken..
Dat zou ik zeker doen. Als je al die tijd in de LP pools hebt gezeten heb je flink wat kunnen harken en de Jewel token is in de tussentijd enorm gepompt.

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
keepitfrosty schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:21:
[...]

Dat zou ik zeker doen. Als je al die tijd in de LP pools hebt gezeten heb je flink wat kunnen harken en de Jewel token is in de tussentijd enorm gepompt.
ja in jewel-one

• keepitfrosty
Je kan ook via deze url dfk checken. Handig dashboard gemaakt door een DFK community member.

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Nou we zitten nog niet in de 46 te roeren, maar gewoon op hetzelfde niveau als gister om deze tijd.

Edit: ook echt op een paar dollar na maar

[ Voor 18% gewijzigd door JDx op 16-12-2021 09:27 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:34
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:18:
[...]

Hoe dikker de lijnen, hoe nauwer de channel. Dus ZO werkt dat.
Dikkere lijnen zijn steviger weerstanden.
Much TA, much wow!

Maktub

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:22
TWeaKLeGeND schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:16:
[...]

Hij reageert niet voor jou, hij weet dat jij waarschijnlijk al te emotioneel verweven bent met XRP, hij reageert zodat anderen er niet ook intrappen.
Ligt er maar aan hoe je het leest. Het continu bashen van andere coins, begint er meer op te lijken dat als je het holy path of moody niet volgt je het dan verkeerd doet ;)

Terwijl andere coins natuurlijk net zo winstgevend kunnen zijn of misschien nog wel beter.

Je kunt natuurlijk prima je mening geven maar het keer op keer andere coins afkraken zie ik het nut niet zo van en voegt verder weinig toe.

[ Voor 20% gewijzigd door Nopheros op 16-12-2021 10:06 ]

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 31-12-2025

HollovVpo1nt

I like gadgets

MrMrq schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:30:
[...]

Dikkere lijnen zijn steviger weerstanden.
Much TA, much wow!
Dit is gewoon fat shaming. Probeerde gewoon een lijn te tekenen maar schijnbaar vinden jullie mijn vingers te dik.

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
Stop beauty standards, every line is beautiful

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
Alive, fat, semi bald...and kickin'

irony > *

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-01 00:03
Costa del Sol

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Verwijderd

blijft maar gaan, kan jij in je glazen bol zien wanneer ik moet verkopen aub?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Nopheros schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:53:
[...]

Ligt er maar aan hoe je het leest. Het continu bashen van andere coins, begint er meer op te lijken dat als je het holy path of moody niet volgt je het dan verkeerd doet ;)

Terwijl andere coins natuurlijk net zo winstgevend kunnen zijn of misschien nog wel beter.

Je kunt natuurlijk prima je mening geven maar het keer op keer andere coins afkraken zie ik het nut niet zo van en voegt verder weinig toe.
Wanneer een munt flink wegzakt en zijn top lijkt te hebben gehad kan het geen kwaad om wanneer iemand een plus noemt, een eerlijke min te benoemen. Zo blijven eventuele nieuwe spelers in de markt scherp om vooral eigen onderzoek te doen.

Is er geld met XRP te verdienen? Jazeker, ik ben in april begonnen en heb een fraai percentage in mijn PF verdiend door "buy the rumor, sell the news" toe te passen met de rechtszaak informatie een paar keer. Durf ik er op langere termijn NU nog geld in te steken voor HODL? Nee, absoluut niet. Kan ik daarmee volledig de plank misslaan? Tuurlijk, zou me niet verbazen, ik heb daarin een fraai trackrecord van misgeslagen planken..

Ik ben juist blij met gasten als Mooody die ook de tijd en moeite nemen om weerwoord te geven. En hij is zeker niet iemand die elke munt buiten de hype munten bashed, integendeel, veel onbekende munten krijgen hier aandacht nadat hij ze benoemd. Mochten anderen op die munten dan weer wat minpunten benoemen, prima, dan is de cirkel weer rond.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:27
Dat wat @Ngangatar zegt.
En natuurlijk op het holy path of @Mooody blijven, want dat is echt wel een dingetje. Ik ben blij dat het na al die tijd eindelijk een passende naam heeft gekregen.

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-01 00:03
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2021 @ 10:33:
[...]

blijft maar gaan, kan jij in je glazen bol zien wanneer ik moet verkopen aub?
Was er op euri 158 al uigegan. Ach.
Nu in fiat. Ff aangluren. Ik heb de pech dat als ik instap, hij in elkaar dondert..

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ray_ schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:03:
Dat wat @Ngangatar zegt.
En natuurlijk op het holy path of @Mooody blijven, want dat is echt wel een dingetje. Ik ben blij dat het na al die tijd eindelijk een passende naam heeft gekregen.
Ik val elke keer van het holy path, als ongelovige. Maar telkens laat men mij weer toe om weer wat winsten mee te pakken. _/-\o_

• Ray_
Ngangatar schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:05:
[...]
Ik val elke keer van het holy path, als ongelovige.
Ngangatar schreef op donderdag 16 december 2021 @ 10:53:
[...]
ik heb daarin een fraai trackrecord van misgeslagen planken..
Ziedaar het verband.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ray_ schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:08:
[...]

[...]

Ziedaar het verband.
Hehe, zelfkennis he :).

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-01 11:56
AnySwap rebranded naar Multichain.org, first mover confirmed. Geen idee of cbridge dit nog gaat inhalen? Anyswap doet in een week, waar cbridge 3 maanden nodig voor had qua volume.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U_0kzXFCzZA3gmIOCcyM-Xbk79o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/G5WoN2vAvb5Vk0mXgUgcGK0z.png?f=fotoalbum_large

• Nopheros
Ngangatar schreef op donderdag 16 december 2021 @ 10:53:
[...]

Wanneer een munt flink wegzakt en zijn top lijkt te hebben gehad kan het geen kwaad om wanneer iemand een plus noemt, een eerlijke min te benoemen. Zo blijven eventuele nieuwe spelers in de markt scherp om vooral eigen onderzoek te doen.

Is er geld met XRP te verdienen? Jazeker, ik ben in april begonnen en heb een fraai percentage in mijn PF verdiend door "buy the rumor, sell the news" toe te passen met de rechtszaak informatie een paar keer. Durf ik er op langere termijn NU nog geld in te steken voor HODL? Nee, absoluut niet. Kan ik daarmee volledig de plank misslaan? Tuurlijk, zou me niet verbazen, ik heb daarin een fraai trackrecord van misgeslagen planken..

Ik ben juist blij met gasten als Mooody die ook de tijd en moeite nemen om weerwoord te geven. En hij is zeker niet iemand die elke munt buiten de hype munten bashed, integendeel, veel onbekende munten krijgen hier aandacht nadat hij ze benoemd. Mochten anderen op die munten dan weer wat minpunten benoemen, prima, dan is de cirkel weer rond.
Je hebt m'n bericht niet goed gelezen of niet goed begrepen. Niemand zegt dat het kwaad kan om je mening te geven en nadelen te benoemen van bepaalde tokens.

Daarnaast heeft het niets met nieuwe spelers te maken, tenminste ik lees niet in de posts daar het daar specifiek voor bedoeld zou zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 16-12-2021 11:26 ]

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
49k!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:41

Darrell

Fiat moonboy

mannowlahn schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:15:
AnySwap rebranded naar Multichain.org, first mover confirmed. Geen idee of cbridge dit nog gaat inhalen? Anyswap doet in een week, waar cbridge 3 maanden nodig voor had qua volume.

[Afbeelding]
Leuke vraag voor de volgende AMA?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Nopheros schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:18:
[...]

Je hebt m'n bericht niet goed gelezen of niet goed begrepen. Niemand zegt dat het kwaad kan om je mening te geven en nadelen te benoemen van bepaalde tokens.

Daarnaast heeft het niets met nieuwe spelers te maken, tenminste ik lees niet in de posts daar het daar specifiek voor bedoeld zou zijn.
Of ik interpreteer het anders, dat kan ook. Wanneer iemand anders reageert dan je verwacht kan dat aan diegene liggen omdat hij of zij anders denkt, of aan dat wat je plaatst of aan een combinatie daarvan.

Mijn reactie is op een combinatie van de voorgaande posts in deze string, jouw bericht was de laatste daarover. Vandaar dat ik op jou reageer.

Wat betreft nieuwe spelers, of het nu wel of niet benoemd wordt, die lezen altijd mee dus belangrijk om in het achterhoofd te houden.

• mannowlahn
Darrell schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:30:
[...]

Leuke vraag voor de volgende AMA?
Tja, geen idee hoe je die vraag zou moeten verwoorden. Celr volume is gewoon enorm laag, ondanks dat ze met anyswap de enige in binance zijn. Is ook niet kwalijk hoor, soms ben je gewoon net niet snel genoeg? Ik ben wel benieuwd wat celr heeft wat multichain/anyswap niet heeft. Uiteindelijk zullen de fees in cbridge de token prijs gaan bepalen, als er geen volume meer komt dan hoef je ook geen celr token van boven de twintig cent meer verwachten.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:36

Vis

mannowlahn schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:35:
[...]

Tja, geen idee hoe je die vraag zou moeten verwoorden. Celr volume is gewoon enorm laag, ondanks dat ze met anyswap de enige in binance zijn. Is ook niet kwalijk hoor, soms ben je gewoon net niet snel genoeg? Ik ben wel benieuwd wat celr heeft wat multichain/anyswap niet heeft. Uiteindelijk zullen de fees in cbridge de token prijs gaan bepalen, als er geen volume meer komt dan hoef je ook geen celr token van boven de twintig cent meer verwachten.
Hmm.. dit wordt dus een sellertje voor jou? Zou je niet denken dat Celr straks samen of langs Anyswap kan werken? Concurrentie op de bridge/multichain markt gaat er vast komen. Even afwachten op Q1 volgend jaar.

Haha @Darrell precies dat 👇

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:41

Darrell

Fiat moonboy

mannowlahn schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:35:
[...]

Ik weet niet of er slechts ruimte voor 1 bridge is (verwacht ik zelf niet) maar de vraag zal dan zijn hoe Celer zich onderscheid tov. anyswap en of er qua volume een soortgelijke groei verwacht kan worden.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:30
Vandaag eens proberen om voor de 16.00u dip te verkopen.. nah. Lekker hodl.

Zero.

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-12-2025
@JoebarRC het is weer een tijdje geleden ik gooi deze meme er weer in. Ok?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t1m8mmxLCAncfAAEdzvDpVjuowU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0WxKjDBIx3yTgr9kTYiDmtMB.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Pelox schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:55:
Vandaag eens proberen om voor de 16.00u dip te verkopen.. nah. Lekker hodl.
Als je koopt gaat 'ie nog meer dippen. oOo

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
mannowlahn schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:15:

[Afbeelding]
Rubic doet dit al veel langer met een werkende dapp én een uitgebreid whitepaper.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• mannowlahn
Vis schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:49:
[...]

Hmm.. dit wordt dus een sellertje voor jou? Zou je niet denken dat Celr straks samen of langs Anyswap kan werken? Concurrentie op de bridge/multichain markt gaat er vast komen. Even afwachten op Q1 volgend jaar.

Haha @Darrell precies dat 👇
Nee heb nog niks verkocht maar hou dit wel in de gaten. Wil eerst weten wat die fee rewards zijn. Q1 zal alles op zijn plek vallen. Maar anyswap staat nu behoorlijk voor op cbridge qua volume.

• mannowlahn
Jedi_Pimp schreef op donderdag 16 december 2021 @ 12:05:
[...]

Rubic doet dit al veel langer met een werkende dapp én een uitgebreid whitepaper.
Ken persoonlijk rubic niet. Maar anyswap en cbridge zijn ook al heel lang werkend?

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:00

knakworst

Get more sats!

[...]

Maar welke kleur is hun logo :?

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
[...]

Hey!

Beetje off topic misschien maar hoe ging de operatie?

UberLurker Departement #GG.

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-12-2025
BTC 49360...het ligt er een beetje aan hoe je de lijntjes tekent maar het lijkt of we uit het neergaande kanaal zijn. Moet nog wel wat bij om het overtuigend te maken want dit is natuurlijk net aan maar wel een goed teken!

[ Voor 7% gewijzigd door Sluw op 16-12-2021 12:45 ]

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
ETH gaat lekker he.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Skrunsies schreef op donderdag 16 december 2021 @ 12:37:
[...]

Hey!

Beetje off topic misschien maar hoe ging de operatie?
Straks ben ik aan de beurt :P

Laat het daarna weten!

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15-12-2025
Sluw schreef op donderdag 16 december 2021 @ 12:45:
BTC 49360...het ligt er een beetje aan hoe je de lijntjes tekent maar het lijkt of we uit het neergaande kanaal zijn. Moet nog wel wat bij om het overtuigend te maken want dit is natuurlijk net aan maar wel een goed teken!
We zitten sinds 10 november in een neerwaarts kanaal en we zijn er zeker nog niet uit als ik de daily candles bekijk.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-01 01:26

YES

Moderator General Chat
Jedi_Pimp schreef op donderdag 16 december 2021 @ 12:59:
[...]

Straks ben ik aan de beurt :P

Laat het daarna weten!
Had die memo even gemist, succes straks!
Ik zal straks een keer op market buy drukken, dan gaan we vast en zeker moon!

• Skalders
  • Registratie: September 2011

• roflexx

• YES

YES

Moderator General Chat
Sinds gisteren ruim 0.004 BTC gestegen dus ik denk niet dat ie het sarcastisch bedoelt

• roflexx
YES schreef op donderdag 16 december 2021 @ 13:28:
[...]

Sinds gisteren ruim 0.004 BTC gestegen dus ik denk niet dat ie het sarcastisch bedoelt
Oja ik kijk in dollar

• YES

YES

Moderator General Chat
In USDT is ie ook gewoon $400,- gestegen in twee dagen :')

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:31
Raaafie schreef op donderdag 16 december 2021 @ 13:10:
[...]

We zitten sinds 10 november in een neerwaarts kanaal en we zijn er zeker nog niet uit als ik de daily candles bekijk.
mja maar ga je de risico nemen? de bodem is niet te voorspellen, (ik zou toch dca inkopen doen) als ik fiat had 😌

ik moet me juist eigenlijk leren om niet op dag 1 na fiat storting alles al te kopen 😅

leuk deze daily mix, ik moest aan UniSwap denken 🥲 nog nooit eerder gehoord maar een prima nummer (dyor)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vCReyAru83YFNE6uWz1qzsmn4jk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Iic9zlDm5wk7sEyEdLrfqWc0.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door Kol Nedra op 16-12-2021 13:38 ]

nothing stops this train

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 21:06

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Kol Nedra schreef op donderdag 16 december 2021 @ 13:36:
[...]

mja maar ga je de risico nemen? de bodem is niet te voorspellen, (ik zou toch dca inkopen doen) als ik fiat had 😌

ik moet me juist eigenlijk leren om niet op dag 1 na fiat storting alles al te kopen 😅
Maar dat is juist DCA, vaste prik inkopen (heb ik geleerd van jullie :Y ).

• Skalders
  • Registratie: September 2011
Kol Nedra schreef op donderdag 16 december 2021 @ 13:36:
[...]

Dat probleem had ik eerst ook. Maar zodra ik was gestart met limit orders lager te zetten dan me realistisch leek was dat probleem opgelost, meestal raak je wel een aantal targets. Dan heb je de volgende keer direct minder de neiging om alles al te kopen.

• Raaafie
Xqlus1ve schreef op donderdag 16 december 2021 @ 13:38:
[...]

Je kan natuurlijk ook kortere intervals doen tussen elke DCA aankoop.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Raaafie schreef op donderdag 16 december 2021 @ 13:45:
[...]

Of VA ipv DCA.

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 21:06

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Raaafie schreef op donderdag 16 december 2021 @ 13:45:
[...]

Ja waar, elke 10 dagen van de maand, elke eerst maandag van de week. wil over een week ook hiermee beginnen maar ben nog aan het nadenken ik het wil aanpakken.

• resusaapje
  • Laatst online: 01-01 12:37

resusaapje

h less

Les 3 voor @Xqlus1ve ;) :>

Dollar Cost Averaging and Value Averaging

Target — We target growing our Bitcoin position by $100 every month. So in month 1 our target position is $100, in month 2 $200, in month 3 $300, and so on.
Buy limit — In any month, if our actual position is below the target, we buy up to $100 worth of Bitcoin to add to the position.
Sell limit — If our position is above the target, we sell up to $100 worth of Bitcoin to reduce the position.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-12-2025
Sluw schreef op donderdag 16 december 2021 @ 12:45:
This post didn't age well..

Nog niet althans. Ik hoop dat je gelijk hebt en we er zo weer terug in (of eigenlijk, bovenuit) knallen.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:09
PlanR schreef op donderdag 16 december 2021 @ 06:23:
[...]

Knallen? Jazeker!!
Binnenkort? Hmmm hoop het
Omlaag knallen kan ook nog natuurlijk :+

• Nopheros
twit schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:12:
[...]

This post didn't age well..

Nog niet althans. Ik hoop dat je gelijk hebt en we er zo weer terug in (of eigenlijk, bovenuit) knallen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tQXnv6TW_kdMx3bO83-gdH4RtNg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/A7mKDMoSfYu9Cb5tTGaKcTpj.png?f=fotoalbum_large

Volgens mij hebben we de bovenkant geraakt. Ook al zouden we uitbreken dan nog wil je eigenlijk wachten op een close boven de lijn als bevestiging.

• YES

YES

Moderator General Chat
Wat @Nopheros zegt, een uitbraak moet wel bevestigd worden door een close boven de trend-resistancelijn. En ook dan kan nog een hertest volgen om de gebroken trend/resistance te bevestigen als support. Hoger timeframe is ook waardevoller dus ik staar me niet blind op een kaars die er bovenuit komt maar nog niet gesloten is.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:43
mijn domme bron die gewoon de vorige bull over de huidige legt, klopt nog steeds. Sideways en langzaam omlaag, met kerst gaan we rekt.

Hoe waardevol is deze voorspelling? totaal niet. Maar als het klopt, ga ik er maar naar handelen ;-)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:31
Waah schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:40:
mijn domme bron die gewoon de vorige bull over de huidige legt, klopt nog steeds. Sideways en langzaam omlaag, met kerst gaan we rekt.

Hoe waardevol is deze voorspelling? totaal niet. Maar als het klopt, ga ik er maar naar handelen ;-)
prima als het rekt gaat met kerst, rond die tijd is er nieuwe fiat ter beschikking...
verkopen crypto durf ik niet en hodl lekker door 👍

nothing stops this train

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:33
Xqlus1ve schreef op donderdag 16 december 2021 @ 13:54:
[...]

Ja waar, elke 10 dagen van de maand, elke eerst maandag van de week. wil over een week ook hiermee beginnen maar ben nog aan het nadenken ik het wil aanpakken.
Tweede maandag van de week is beter, dan dipt het meestal omdat de Amerikanen dan eerder wakker worden.

Ik doe elke zondagavond beetje BTC, beetje ETH. Tussen donderdag en zondag probeer ik al op te letten, bij een serieuze dip pak ik die ipv zondagavond. 'serieus' is subjectief maar wel in de procenten gedurende langere tijd. Geen minutenkaarsen.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

De vraag is, wanneer weer moon :).

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Wiley99 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:52:
[...]

Tweede maandag van de week is beter, dan dipt het meestal omdat de Amerikanen dan eerder wakker worden.

Ik doe elke zondagavond beetje BTC, beetje ETH. Tussen donderdag en zondag probeer ik al op te letten, bij een serieuze dip pak ik die ipv zondagavond. 'serieus' is subjectief maar wel in de procenten gedurende langere tijd. Geen minutenkaarsen.
Ik doe meestal de 3e maandag van de week. Alhoewel de 4e zaterdag van de week ik er meestal meer tijd voor heb. :+

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-12-2025

Heb je een screenshot? Volgens mij loopt het nu toch echt wel anders dan de vorige bull. Ben wel benieuwd!

• Chaes
  • Laatst online: 01:05

Chaes

#HODL

Sluw schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:55:
[...]

Heb je een screenshot? Volgens mij loopt het nu toch echt wel anders dan de vorige bull. Ben wel benieuwd!
Source: dude trust me.

Verwijderd

Vraagje, is wat ze in Binance bij BTC een "Segwit" wallet noemen, een lightning wallet?

In de ene exchange kan ik BTC of Lightning gebruiken, in de ander BTC of Segwit....

Verwijderd

SOL denkt voorlopig nog niet aan stoppen. Heb ik iets gemist van nieuws? Of gewoon casual crypto casino?

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:25
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:13:
Vraagje, is wat ze in Binance bij BTC een "Segwit" wallet noemen, een lightning wallet?

In de ene exchange kan ik BTC of Lightning gebruiken, in de ander BTC of Segwit....
Volgens mij niet. Segregated whitess is een verbetering van het BItcoin protocol. Lightning is een layer2 oplossing simpel gezegd

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Nopheros
Gelukszoekr schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:19:
[...]

Volgens mij niet. Segregated whitess is een verbetering van het BItcoin protocol. Lightning is een layer2 oplossing simpel gezegd
Daarnaast zegt Binance specifiek dat de andere wallet/exchange ook SEGWIT moet ondersteunen om het te laten werken. Zou er dan dus idd niet op gokken als een andere exchange het niet specifiek over SEGWIT heeft.

• Waah
Sluw schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:55:
[...]

https://stats.buybitcoinworldwide.com/cycle-repeat/

Gaat absoluut nergens over hoor :+ zoals ik ook zei. Waarde = 0 wat je er aan moet hechten. Het is gewoon de vorige cycle tot nu toe pakken (dus tot 1458 dagen terug) en dat patroon erachteraan plakken.

Maar als het klopt zou het wel humor zijn. En alsnog weinig zeggen. Is meer een lange termijn indicatie van het hele patroon dan wanneer het gaat gebeuren en hoe hoog en laag de dips zijn. En dan nog klopt het niet want uiteindelijk zal de groei afvlakken. Maar dat duurt nog wel ff

Verwijderd

Thanks @Gelukszoekr en @Nopheros dan gaan we dat inderdaad niet doen :)

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-01 02:36
Waah schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:22:
[...]

Gaat absoluut nergens over hoor :+ zoals ik ook zei. Waarde = 0 wat je er aan moet hechten. Het is gewoon de vorige cycle tot nu toe pakken (dus tot 1458 dagen terug) en dat patroon erachteraan plakken.

Maar als het klopt zou het wel humor zijn. En alsnog weinig zeggen. Is meer een lange termijn indicatie van het hele patroon dan wanneer het gaat gebeuren en hoe hoog en laag de dips zijn. En dan nog klopt het niet want uiteindelijk zal de groei afvlakken. Maar dat duurt nog wel ff
Als dit klopt gaan we nog naar 15k 8)7

Als dat zo is kan ik ook wel met 1 nier leven d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Khaelos op 16-12-2021 15:27 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• jesperber
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 02-12-2025

jesperber

(y)

Khaelos schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:25:
[...]

Zou wat zijn.

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12-11-2025
Net wat buy orders gezet op 15k, ziet er realistisch uit

• Waah
Khaelos schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:25:
[...]

Tja... Hoeveel daalde we ook alweer vanaf 2017? :+

80% dalen vanaf 69k zit je op 14K.

Dus, laten we hopen op de lengthening cycles. :+
Of juist niet O-)

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:26
Waah schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:22:
[...]

Maar als het klopt zou het wel humor zijn. En alsnog weinig zeggen. Is meer een lange termijn indicatie van het hele patroon dan wanneerAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QJZopsw4ZvLWsOygMS6vvawyUG8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3Oyrk2sNsOHxFV4wOZtcq5yJ.jpg?f=fotoalbum_large het gaat gebeuren en hoe hoog en laag de dips zijn. En dan nog klopt het niet want uiteindelijk zal de groei afvlakken. Maar dat duurt nog wel ff
Strookt ook wel een beetje met deze gekleurde kerstmis lijn
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QJZopsw4ZvLWsOygMS6vvawyUG8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3Oyrk2sNsOHxFV4wOZtcq5yJ.jpg?f=fotoalbum_large

• Qunix
Ik volg een shitcoin die nu weer enorm gestegen is:

Afbeeldingslocatie: https://jirafeau.pmklaassen.com/f.php?h=2vED&p=1

Koers volgt bitcoin lijkt het wel!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-12-2025

watercoolertje

Untertitel

Xqlus1ve schreef op donderdag 16 december 2021 @ 13:38:
[...]

Klopt helemaal maar je kan DCA doen door 1 storting per maand en dan elke dag van de maand 1/30ste van die storing om te zetten. Of 1 storting doen en 1 keer kopen. Je kan ook elke dag storten en kopen.

DCA is dus gewoon een herhaling/patroon van (in)kopen zonder uitzondering omdat de koers je wel/niet tegen staat.

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• roflexx
En daar is de 4uur dump weer.

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
CELR 20% omlaag, 20% omhoog. En we zijn staan weer break-even. Oh nee wacht… :(

• roflexx
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 16 december 2021 @ 16:08:
Misschien weer eens terugkopen.

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
roflexx schreef op donderdag 16 december 2021 @ 16:09:
[...]

Misschien weer eens terugkopen.
Ik zit sterk te denken om te verkopen ondanks dat ik dik in de min sta op CELR. Je weet toch dat de dump er straks weer aan komt. Maar waarschijnlijk doe ik niks, want dat pakt vaak beter uit dan dat ik ingrijp.

[ Voor 12% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 16-12-2021 16:10 ]

• ravenstein
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:47
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 16 december 2021 @ 16:10:
[...]

Ik zit sterk te denken om te verkopen ondanks dat ik dik in de min sta op CELR. Je weet toch dat de dump er straks weer aan komt. Maar waarschijnlijk doe ik niks, want dat pakt vaak beter uit dan dat ik ingrijp.
Nee joh, die gaat nog naar 0.16!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:25
Qunix schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:49:
Ik volg een shitcoin die nu weer enorm gestegen is:

[Afbeelding]

Koers volgt bitcoin lijkt het wel!
Totaal offtopic, maar ik ga eens kijken of wat een appartement in Anlanya nog moet kosten. En dan 4x per jaar een weekje chillen aan de middenlandse zee. Er zijn slechtere investeringen, toch? 8)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• mannowlahn
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 16 december 2021 @ 16:08:
gaat best prima toch? fucking 8 cent bijna _/-\o_

• Qunix
Gelukszoekr schreef op donderdag 16 december 2021 @ 16:18:
[...]

Totaal offtopic, maar ik ga eens kijken of wat een appartement in Anlanya nog moet kosten. En dan 4x per jaar een weekje chillen aan de middenlandse zee. Er zijn slechtere investeringen, toch? 8)
En dan met een lambo heen en weer ;)

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:44
[...]

Zou vooral niet te ver vooruit boeken, over een week is het weer goedkoper daar :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• roflexx
[...]

Collega van mij heeft daar een paar appartementen. Volgens mij heb je al een leuk appartement rond de 50k.

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15:23
Blijft toch iedere dag weer :( :(
Gisteren avond hoezeeeeee alles omhoog.. dag later oh wacht sellllllll wat een volk

• YES

YES

Moderator General Chat
Gewoon uitzoomen, als een daily candle ineens flink in beweging komt weet je dat er echt wat gaande is, gisteren is ie maar zo'n $500 in het groen gesloten t.o.v. opening en vandaag staan we nog geen $400 in het rood.

De triangle die ik gisteren postte wordt zo wel schitterend sideways uitgebroken, wat een TA zeg :')

• Ray_
YES schreef op donderdag 16 december 2021 @ 16:45:
Gewoon uitzoomen, als een daily candle ineens flink in beweging komt weet je dat er echt wat gaande is, gisteren is ie maar zo'n $500 in het groen gesloten t.o.v. opening en vandaag staan we nog geen $400 in het rood.

De triangle die ik gisteren postte wordt zo wel schitterend sideways uitgebroken, wat een TA zeg :')
Die ik daarna beschreef doet 't nog. Maar misschien is dat alleen omdat de punt wat verder weg staat, en kabbelen we er ook doodleuk doorheen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-5IcX9ayisKtjW3JBgu8fNpqhuY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iE7xmANGlxESwa0Plqia9e2t.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Ray_ op 16-12-2021 16:52 ]

• Raaafie
Ray_ schreef op donderdag 16 december 2021 @ 16:51:
[...]

Die ik daarna beschreef doet 't nog. Maar misschien is dat alleen omdat de punt wat verder weg staat, en kabbelen we er ook doodleuk doorheen.
[Afbeelding]
Ik zou die enorme wick naar 40k niet meenemen in de TA.. Zelf zou ik een horizontale lijn tekenen.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:58
Raaafie schreef op donderdag 16 december 2021 @ 17:03:
[...]

Ik zou die enorme wick naar 40k niet meenemen in de TA.. Zelf zou ik een horizontale lijn tekenen.
idd, die is van 0 waarde

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• mannowlahn
Moiety schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:49:
[...]

Strookt ook wel een beetje met deze gekleurde kerstmis lijn
[Afbeelding]
Vind het wel mooi, doordat de grafiek rare sprongen maakt, lijkt het als of we bijna tegen die prognose aanzitten, maar we zitten gewoon 50k van die 100k af. Ik zou dit wel eens normaal geplot willen hebben, want die lijnen lijken idd zo wel lekker dicht bij de verwachting te zitten. :+

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Hoppa extra CELR op het laagste punt ingeslagen, nu weer terug naar die 10 cent :D

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:26
mannowlahn schreef op donderdag 16 december 2021 @ 17:07:
[...]

Vind het wel mooi, doordat de grafiek rare sprongen maakt, lijkt het als of we bijna tegen die prognose aanzitten, maar we zitten gewoon 50k van die 100k af. Ik zou dit wel eens normaal geplot willen hebben, want die lijnen lijken idd zo wel lekker dicht bij de verwachting te zitten. :+
Het staat je vrij om zelf een grafiekje te plotten. Zie hem graag tegemoet 😊. Het is iig hopium. In 2030 is iedereen hier multimiljonair. Mits: HODL ((of slim handelen (of een geluk hebben))

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:44
mannowlahn schreef op donderdag 16 december 2021 @ 17:07:
[...]

Dat is een logisch gevolg van een exponentiële as gebruiken. Defacto zitten we er eigenlijk dan ook relatief dichtbij met 69k.

Mooie is dat je met de datapunten van dit jaar alsnog het lijntje door kan trekken naar de volgende halving, het hele riedeltje kan zich dan herhalen :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:16
Jackson6 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 17:12:
Hoppa extra CELR op het laagste punt ingeslagen, nu weer terug naar die 10 cent :D
Jij durft. Ik heb het niet gedaan.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:00

knakworst

Get more sats!

[...]

Alleen is iets in Turkije kopen een grotere gok dan de grootste bsc shitcoin op pancake kopen.

Als Erdogan zegt, dat is niet meer van jou, dan heb je pech.

[ Voor 7% gewijzigd door knakworst op 16-12-2021 18:41 ]

• mannowlahn
roflexx schreef op donderdag 16 december 2021 @ 16:36:
[...]

Collega van mij heeft daar een paar appartementen. Volgens mij heb je al een leuk appartement rond de 50k.
Volgende week voor 45k de week er op voor 40k.
Pagina: 1 ... 190 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!