Bitcoinroflexx schreef op donderdag 2 december 2021 @ 04:37:
Ok waarom nu weer rekt?!
1h: 0.7% 24h: -0.8% 7d: -1.1%
Valt toch allemaal wel mee? De S&P doet het een stuk slechter.
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Whales willen dat we capituleren zodat ze nog meer kunnen pakken.roflexx schreef op donderdag 2 december 2021 @ 04:37:
Ok waarom nu weer rekt?!
Zero.
I’m ready..Pelox schreef op donderdag 2 december 2021 @ 07:03:
[...]
Whales willen dat we capituleren zodat ze nog meer kunnen pakken.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ik denk waar kijk jij dan
Verwijderd
Moet eerlijk zeggen, de reden dat ik Bitvavo gebruikt is vanwege het feit dat ik kan storten met Idealenomiss schreef op woensdag 1 december 2021 @ 22:35:
Wat mijn betreft verdient Bitvavo geen plekje meer in de startpost. Nog eerder een waarschuwing, maar zover zal @Taro niet willen gaan.
Zoveel slechte ervaringen mee. Ik vind die onaangekondigde locks van opname zonder wetenschap hoe lang deze duren crimineel. Dit kan gewoon niet. Dit is voor mij ergernis nr1. Andere exchanges kondigen zogenaamd onderhoud aan. Bij Bitvavo is het niet eens onderhoud, maar puur misbruik. Ik heb serieus geld misgelopen omdat ik mijn Polkadot niet kon opnemen. Niet zozeer verlies gemaakt, maar wel de mogelijkheid misgelopen om extra winst te genereren. Volgens hun was er onderhoud nodig aan DOT, heeeeel toevallig toen de crowdloans begonnen, en het duurde echt dagen, volgens mij zit er nog steeds een lock op. Ik heb van ellende de zooi maar verkocht voor euro's, en via mijn bankrekening op Kraken DOT toch nog lager terug kunnen kopen. Maar dit was een risico gezien de status van Bitcoin.
Ik heb contact gehad met support en eerst negeerde zij mijn e-mails. Daarna kreeg ik een email waarin geen begrip werd getoond en er werd gewoon keihard gelogen over de rede van de lock. Zie bovenstaande. Elke vorm van support met Bitvavo is een teleurstelling voor mij geweest. Daartegenover heb ik zeer goede ervaringen met de support van Kraken, Binance en Bybit.
@Taro heeft laatst ook een negatieve ervaring gehad met Bitvavo, en ik lees veel klachten over Bitvavo in dit forum. Nieuwelingen mogen toch wel verwachten dat wij goed advies geven. Ik kan oprecht Bitvavo niet meer adviseren. Een vermelding in de startpost vind ik teveel eer voor deze exchange.
Ik moet nog 1 munt daar zien weg te krijgen, dan raak ik het waarschijnlijk nauwelijks tot nooit meer aan. Ik vertrouw die toko voor geen meter meer. Ik zie ze nog opname locks zetten op Bitcoin en Ethereum als de pleuris uitbreekt.
Heerlijk wakker worden als je plan uit komt, 2.2.
Het is dat ik sliep, anders was dezelfde scalp als de vorige keer na de eerste keer rejection op 2.2 mogelijk geweest (DCA in tussen 2 en 2.05 en weer out tussen 2.15 en 2.2, SL 1.86)
Thanks voor de heads up.enomiss schreef op woensdag 1 december 2021 @ 22:35:
Wat mijn betreft verdient Bitvavo geen plekje meer in de startpost. Nog eerder een waarschuwing, maar zover zal @Taro niet willen gaan.
Zelf heb ik goede ervaringen met Bitvavo, handig met Ideal storten en trade niet.
Staat alleen btc en eth op te HODL. Dan is het echt dikke prima.
Op bijvoorbeeld Binance is het vele malen lastiger een deposit te doen...
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
dat is geen dca maar gewoon traden. En sowieso dca en een shitcoin in 1 zin.......oNo schreef op donderdag 2 december 2021 @ 07:47:
[...]
Heerlijk wakker worden als je plan uit komt, 2.2.
Het is dat ik sliep, anders was dezelfde scalp als de vorige keer na de eerste keer rejection op 2.2 mogelijk geweest (DCA in tussen 2 en 2.05 en weer out tussen 2.15 en 2.2, SL 1.86)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Inflows van fiat of crypto?Stokstaart schreef op donderdag 2 december 2021 @ 07:56:
Dikke constante inflows.. NGMI
Zero.
Dank je wel.anti elppa schreef op donderdag 2 december 2021 @ 07:57:
[...]
dat is geen dca maar gewoon traden. En sowieso dca en een shitcoin in 1 zin.......
Er is hier bijna niemand die snapt wat dca is, of het goed toepast.
Dit inderdaad.Aarle schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:02:
[...]
Dank je wel.
Er is hier bijna niemand die snapt wat dca is, of het goed toepast.
Terwijl het zo makkelijk is. Maar zodra je er allerlei variabelen bij gaat halen is het dus geen DCA meer.
[ Voor 6% gewijzigd door Gelukszoekr op 02-12-2021 08:20 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Voor mij als crypto beginner, als ik dca goed begrijp is zorgen dat je fiat/stablecoin klaar heb staan, en pas bijkopen als de ff een dip hebt. en dan niet je hele pot maar steeds een klein deel.Gelukszoekr schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:19:
[...]
Dit inderdaad.
Terwijl het zo makkelijk is. Maar zodra je er allerlei variabelen bij gaat halen is het dus geen DCA meer.
Of zie ik iets over het hoofd?
BTC
Dat is toch enkel maar een voorstel? Tegen dat ze uitkomen en alles goedkeuren gaat wel nog een paar jaar over lijkt mij..Skalders schreef op woensdag 1 december 2021 @ 22:06:
[...]
De nieuwe EU wetgevingen gaan interest op stablecoins verbieden, om nu nog eraan te beginnen lijkt me dan wat twijfelachtig?
Dat is geen DCA inderdaad. DCA is heel simpel.Xqlus1ve schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:26:
[...]
Voor mij als crypto beginner, als ik dca goed begrijp is zorgen dat je fiat/stablecoin klaar heb staan, en pas bijkopen als de ff een dip hebt. en dan niet je hele pot maar steeds een klein deel.
DCA is op een vast moment met een vast bedrag kopen. Dus bijvoorbeeld elke zondag om voor €25. Of elke 1e van de maand voor €100.
Dus kies een voor jouw werkbaar plan en blijf hierbij. Zodra je gaat afwijken is het geen DCA meer
je hebt het fout. DCA is gewoon hersenloos elke maand of week onafhankelijk van het prijs verloop verse fiat erin kieperen.Xqlus1ve schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:26:
[...]
Voor mij als crypto beginner, als ik dca goed begrijp is zorgen dat je fiat/stablecoin klaar heb staan, en pas bijkopen als de ff een dip hebt. en dan niet je hele pot maar steeds een klein deel.
En tuurlijk is het dan natuurlijk wel handig als je dat in de bear markt 1 a 2 jaar doet en dan daarna stopt. Maak vooral een plan, en houd jezelf eraan
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
Dollar-Cost Averaging (DCA) is een beleggingsstrategie waarbij je periodieke beleggingen doet. Door periodieke aankopen te doen, verklein je de volatiliteit van je grote aankopen. Middels DCA beleggen koop je dus periodiek je beleggingen op de markt. Zo profiteer je van goede en slechte maanden.Xqlus1ve schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:26:
[...]
Wat ik dus altijd doe is opkopen in lagen, laag 1 is een klein deel van me fiat en laag 2 een wat grotere deel. Ik hou zelf 10% tussen alle lagen in maar dit verschilt per trader
https://finance.yahoo.com...1SRAnX11a-6y-AV7jOmeeU5lISkalders schreef op woensdag 1 december 2021 @ 22:11:
heeft hier al iemand geleend met crypto als collateral? Bij nexo zie ik niet echt hoeveel rente ze aanrekenen en welke termijnen mogelijk zijn.
Daar heb ik Bitvavo niet voor nodig. Dat kan met Coinbase ook en vanuit Coinbase kun je net zo makkelijk de boel converteren naar XLM en door jassen richting Binance. Of eerst op Coinbase pro knallen en dan doorzetten.Verwijderd schreef op donderdag 2 december 2021 @ 07:45:
[...]
Moet eerlijk zeggen, de reden dat ik Bitvavo gebruikt is vanwege het feit dat ik kan storten met Ideal
Ik zou dan zelfs eerder bl3p overwegen. Maarja bij Bl3p kun je niet in shitcoins handelen. Alleen maar een voordeel voor nieuwelingen imo
Verwijderd
een creditcard werkt toch net zo makkelijk? Maar het is nu een hype, dus winst pakkenmannowlahn schreef op woensdag 1 december 2021 @ 23:44:
[...]
Ik geloof wel in crypto toepassing in games. Bv in fifa spelers kopen, skins etc. ...
De makkelijkste of beste variant wordt meestal verslagen door de versie met de beste marketing. We zullen wel zien wie het gaat winnen.
Dit vooral. DCA toepassen zodat je gemiddelde aankoop prijs hoger wordt lijkt mij niet echt de bedoelinganti elppa schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:32:
[...]
je hebt het fout. DCA is gewoon hersenloos elke maand of week onafhankelijk van het prijs verloop verse fiat erin kieperen.
En tuurlijk is het dan natuurlijk wel handig als je dat in de bear markt 1 a 2 jaar doet en dan daarna stopt. Maak vooral een plan, en houd jezelf eraan
Voor mij handig aangezien ik nog de eerste bearmarket moet meemaken (en wil meemakenoNo schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:44:
Mooie discussie losgemaakt zie ik al.
Micro DCA dan op een wat kleiner timeframe
Powell gisteren:BTC100K2021 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:58:
*POWELL: TIME TO RETIRE THE WORD TRANSITORY REGARDING INFLATION
Rekteroni
Powell admits Fed got it wrong on inflation, says they should stop calling it 'transitory'
Dus nu kunnen we weer moon...
Ander "goed" nieuws, omikron of omicron is meer besmettelijk, maar minder heftig en zou het einde van de corona epidemie kunnen betekenen.
Dubbel moon dus..
Zero.
Een bear market is een ideaal moment om met DCA te starten. Dan kan je mooie gains hebben als de volgende bull run komt. En dan the way up ook blijven DCA'en. De vraag is dan natuurlijk wanneer is de nieuwe top. En stop je met DCA om de top af te wachten.Xqlus1ve schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:46:
[...]
Voor mij handig aangezien ik nog de eerste bearmarket moet meemaken (en wil meemaken).
Al ben je dan al niet meer serieus met DCA'en want dan doe je dat jaar in en uit. En over meerdere jaren heen bekijk je dan het rendement.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Die vind ik momenteel heel lastig om in te schatten, is de bull run afgelopen en was dit het voor BTC? Of krijgen we die nog, iedereen was heel erg overtuigd een week of 2 geleden, de toon is wat milder geworden de afgelopen dagen, dus moet ik wel gaan dca-en ?Astennu schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:50:
[...]
Een bear market is een ideaal moment om met DCA te starten. Dan kan je mooie gains hebben als de volgende bull run komt. En dan the way up ook blijven DCA'en. De vraag is dan natuurlijk wanneer is de nieuwe top. En stop je met DCA om de top af te wachten.
Al ben je dan al niet meer serieus met DCA'en want dan doe je dat jaar in en uit. En over meerdere jaren heen bekijk je dan het rendement.
Kan iemand zijn glazen bol opstarten?
Ik ben de laatste dagen/week ook al wat op onderzoek gedaan want dat lijkt mij inderdaad ook wel een dingetje. Ik ben zo $ATRI op het spoor gekomen, backed door het grote ATARI. Ik weet alleen niet of ik hem nu wil oppikken of in de bear. Lijkt me wel een pareltje maar uiteraard DYOR.Skalders schreef op woensdag 1 december 2021 @ 23:23:
Heeft er iemand hier al wat onderzoek gedaan over mogelijke metaverse tokens die nog serieus kunnen stijgen?
Behalve dan degene die al enorm gestegen zijn (sand, axs, mana,..)
Met onderzoek bedoel ik dan vooral waar het sentiment ligt en waar de hype gaat komen, want op technisch vlak valt er niks te zien.
[ Voor 3% gewijzigd door BootjeVaren op 02-12-2021 08:55 ]
DCA is bedoeld om je juist niet bezig te houden met dit soort vragen..Xqlus1ve schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:53:
[...]
Die vind ik momenteel heel lastig om in te schatten, is de bull run afgelopen en was dit het voor BTC? Of krijgen we die nog, iedereen was heel erg overtuigd een week of 2 geleden, de toon is wat milder geworden de afgelopen dagen, dus moet ik wel gaan dca-en ?Maar goed wil ook gaan dca-en in een bepaalde sector met aandelen.
Kan iemand zijn glazen bol opstarten?
Ga dan kijken naar de matic en sols etc voor volgende bear ipv de meuk van nu kopen. maw zoals bv Moody dat doet, ga goed onderzoek doen, dan zit je gebakken bij de volgende bull. Vraag maar aan de EOS or Tron holdersXqlus1ve schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:46:
[...]
Voor mij handig aangezien ik nog de eerste bearmarket moet meemaken (en wil meemaken).
BLOKBootjeVaren schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:55:
[...]
Ik ben de laatste dagen/week ook al wat op onderzoek gedaan want dat lijkt mij inderdaad ook wel een dingetje. Ik ben zo $ATRI op het spoor gekomen, backed door het grote ATARI. Ik weet alleen niet of ik hem nu wil oppikken of in de bear. Lijkt me wel een pareltje maar uiteraard DYOR.
NAKA (al wel redelijk gegaan, komt nog veel meer aan)
Precies. Bull of Bear maakt niet uit. Je doet dit voor de langere termijn en pakt alles mee. Timing in the market vs time in the market. Die glazen bol heeft niemand.Stokstaart schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:55:
[...]
DCA is bedoeld om je juist niet bezig te houden met dit soort vragen..
Toch wat opvallende bewegingen. Bijvoorbeeld Bnb 600 rond een uurtje of 4, en vanaf daar weer behoorlijk hersteld.LarryD schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:50:
We zijn weer geen klote opgeschoten vannacht.
Ik zie trouwens dat er weer een Launchpool komt, Merit Circle.
[ Voor 10% gewijzigd door knakworst op 02-12-2021 09:14 ]
Koop nu zelf bijvoorbeeld ook wekelijks nog ETH aan. Koop ik dan de top? Wellicht. Maar ik heb er vertrouwen in op de lange termijn en heb het geld niet nodig op korte termijn.
Kan alleen maar zeggen dat het voor mij goed heeft uitgepakt tot nu toe. Met actief traden (en weten wat je doet) had er vast nog meer rendement in gezeten, maar daar liggen mijn ambities niet. Het zorgt er in ieder geval voor dat je wat relaxter naar rode dagen kijkt
Dat zou je denken: inflatie -> geldontwaarding -> gunstig effect voor assets zoals BTC. De realiteit ligt even anders momenteel.Pelox schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:48:
[...]
Powell gisteren:
Powell admits Fed got it wrong on inflation, says they should stop calling it 'transitory'
Ander "goed" nieuws, omikron of omicron is meer besmettelijk, maar minder heftig en zou het einde van de corona epidemie kunnen betekenen.
Dubbel moon dus..
Verwijderd
DCA is gewoon DCA. Daar hoef, of moet je niks voor te doen of latenVerwijderd schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:19:
Ieder ze eigen ding, doen wat jouw het beste bevalt. Maar als je gaat DCAA dan moet je geen paperhands hebben
Op BTC zijn de stops even gepakt van 55900, vanaf daar een redelijk reactie.knakworst schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:08:
[...]
Toch wat opvallende bewegingen. Bijvoorbeeld Bnb 600 rond een uurtje of 4, en vanaf daar weer behoorlijk hersteld.
Zullen we weer richting de 59k gaan, om vervolgens door de Amerikaanse beurzen terug geduwd te worden. In mijn glazen bol zie ik alleen de weerspiegeling van een leeg kopje kopje helaas.
Dan heb je te weinig BTCVerwijderd schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:32:
Begin nu wel wat stijgingen te zien op mijn pf
Oh man, ik gebruik de term niet graag, maar wat voor een clown world leven we ook in zeg. Man man man.Pelox schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:48:
[...]
Powell gisteren:
Dubbel moon dus..
ETH is nu meer dan 8% van een Bitcoin. Ik weet niet of ik hier heel blij van moet worden.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Verwijderd
disclaimer: dit is geen financieel advies!
ETH/btc ziet er goed uitJedi_Pimp schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:36:
[...]
Oh man, ik gebruik de term niet graag, maar wat voor een clown world leven we ook in zeg. Man man man.
ETH is nu meer dan 8% van een Bitcoin. Ik weet niet of ik hier heel blij van moet worden.
[Afbeelding]
Dus het is wel financieel advies?Verwijderd schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:37:
Ik gok op een goede stijging tussen 12:00 - 13:00 uur.
disclaimer: dit is geen financieel advies!
.. dat klopt. Maar kijk eens naar de chart eronder.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Binance: BTC NFT's Memes & Meta !???
Ik weet dat crypto soms wat infantiel kan overkomen maar Memes & Meta hah
Iets dat ik heb gemerkt het afgelopen jaar. Vlak voor een stevige correctie van BTC en de Alts waren de tijden dat de ALTS goed presteerde. Dat zie je ook goed terug in jou gedeelde chart. Ether wordt vaak als katalysator voor de alt markt gezien.Jedi_Pimp schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:36:
[...]
Oh man, ik gebruik de term niet graag, maar wat voor een clown world leven we ook in zeg. Man man man.
[Afbeelding]
Je ziet het geld van BTC -> Alts stromen. BTC krijgt een tik, Alts krijgen een dubbele tik. Portfolio waarde in USD is na een dergelijke actie vaak om van huilen. Mijn PF waarde rond die 2 punten bijna op het punt dat ik een deel ging gebruiken voor een "Leuk" eigen doel.
[ Voor 5% gewijzigd door Amd RuLuzzz op 02-12-2021 10:03 ]
Een snelle rekensom zegt mij dat er sinds gisterochtend bijna 60.000 BTC de exchanges zijn binnen gestroomd
Mooi dat een mutatie ons de corona crisis uit helpt. Heb je ook nog belegging tips?Pelox schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:48:
Tsja, ik kom niet verder dan dat vraagtekenJedi_Pimp schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:58:
[...]
.. dat klopt. Maar kijk eens naar de chart eronder.
Als ETH/btc gaat knallen in combinatie met capitulatie van BTC dan is het eind in zicht van deze cycle.
Ik heb zo een idee voor December. Dat sluit hier wel een beetje bij aan. Dan hebben we toch nog higher lows en lengthening cycleJedi_Pimp schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:36:
[...]
[Afbeelding]
Dit hoop ik ook, alleen is BTC nu veel te ambivalent. Corrigeer gewoon een keer goed, haal liquiditeit op in de 52k of voor mijn part 50k regionen en ga dan door. Niet dit halfslappe werk.josvaesen schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:13:
[...]
Ik heb zo een idee voor December. Dat sluit hier wel een beetje bij aan. Dan hebben we toch nog higher lows en lengthening cycle
[Afbeelding]
Ik ben aan het twijfelen: of nu winst nemen of hopen/gokken dat dit scenario gaat uitkomen. Ik neig naar het laatstejosvaesen schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:13:
[...]
Ik heb zo een idee voor December. Dat sluit hier wel een beetje bij aan. Dan hebben we toch nog higher lows en lengthening cycle
[Afbeelding]
Ja. Alles verkopen en snel.Dacuuu schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:03:
[...]
Mooi dat een mutatie ons de corona crisis uit helpt. Heb je ook nog belegging tips?
Zero.
1% van een vieze euro != 1% van btc
Worden wel terug opgekocht door El Salvador en Microstrategy. Niets aan het handje.Stokstaart schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:03:
[...]
Een snelle rekensom zegt mij dat er sinds gisterochtend bijna 60.000 BTC de exchanges zijn binnen gestroomd
Precies. Hier een link voor de lange uitleg:Stokstaart schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:55:
[...]
DCA is bedoeld om je juist niet bezig te houden met dit soort vragen..
How To Buy Bitcoin At Deep Discounts: All-Weather Strategy For Buying Volatile Assets
En twee plaatjes waarom bij stijgende volatiliteit nadenken fout is
[ Voor 7% gewijzigd door resusaapje op 02-12-2021 10:22 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Nice. En dit is weer een echte launchPOOL zo te zien (dus waar je zelf BNB moet staken, tijdje moet wachten, dan berekend wordt hoeveel jouw BNB deel waard wa en dan de rest van de BNB weer terug krijgt) en niet zo'n LaunchPAD waar je ook via BNB vault aan mee kan doen right. Die pool's zijn volgens mij over het algemeen een stukje lucratiever, ik doe weer mee !knakworst schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:08:
[...]
Toch wat opvallende bewegingen. Bijvoorbeeld Bnb 600 rond een uurtje of 4, en vanaf daar weer behoorlijk hersteld.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
El Salvador is al blij wanneer ze 100btc kopen.. dat is een druppel op een gloeiende plaat.BootjeVaren schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:21:
[...]
Worden wel terug opgekocht door El Salvador en Microstrategy. Niets aan het handje.
Zero.
Nope. Je haalt nog steeds launchPAD en launchPOOL door elkaartwit schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:21:
[...]
Nice. En dit is weer een echte launchPOOL zo te zien (dus waar je zelf BNB moet staken, tijdje moet wachten, dan berekend wordt hoeveel jouw BNB deel waard wa en dan de rest van de BNB weer terug krijgt)
Wederom nopeen niet zo'n LaunchPAD waar je ook via BNB vault aan mee kan doen right. Die pool's zijn volgens mij over het algemeen een stukje lucratiever, ik doe weer mee !
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik koop er ook wel wat op hoor. En inflow naar exchange betekent toch ook niet automatisch op de sell knop rammen?Pelox schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:22:
[...]
El Salvador is al blij wanneer ze 100btc kopen.. dat is een druppel op een gloeiende plaat.
btnSell.Visibility = Visibility.hidden;
Zo, opgelost
De tering wat veel.Stokstaart schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:03:
[...]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Heeft ook wat upside aan de grafiek te zien.
Ah dit is de 'verkeerde' dus. Dank. Dan zie ik wel wat plukjes via Binance Vault binnenkomen en doe ik verder nietsresusaapje schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:24:
[...]
Nope. Je haalt nog steeds launchPAD en launchPOOL door elkaar![]()
[...]
Wederom nope
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Best beslagen ruiten in dat Boomers busje, lijkt de Bruna wel op maandagmiddag.Blaim schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:09:
[...]
Over professionele boomers gesproken. Deze stond vandaag bij mij voor de deur...
[Afbeelding]
Als je oud en affluent genoeg bent mag je het busje in voor een knipbeurt.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
[ Voor 3% gewijzigd door Xqlus1ve op 02-12-2021 10:57 ]
When in doubt, zoom out, niet veel bijzonders als ik zo naar de afgelopen maand kijk.Intelcore schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:38:
IOTA begint ook te stijgen. Wellicht nieuws?
Heeft ook wat upside aan de grafiek te zien.
LOLtwit schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:39:
[...]
Ah dit is de 'verkeerde' dus. Dank. Dan zie ik wel wat plukjes via Binance Vault binnenkomen en doe ik verder niets. Ik ga een ezelsbruggetje bedenken
De POOL = geen DOEL. Als je niet tientallen BNB hebt, zijn de poelen niet interessant. Het gaat om centen. Leuk om te krijgen, snel de dust omzetten in BNB. Verdere tijd kan je beter in andere dingen stoppen.
De PAD = HET! Want de munten komen in één keer vrij en als je meteen verkoopt kan je zelfs met 1 BNB een lekkere pizza verdienen
De tokens die uit beiden komen kunnen best een interessante toekomst hebben, maar daarin zijn ze niet anders dan alle andere tokens.
Zie ook: https://gathering.tweaker...message/68988962#68988962
Schrok daar laatst ook van, dacht even een nep app te pakken te hebbenEgeau schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:01:
Kreeg net een Android update van de Binance app en zag hoe ze zichzelf noemen in de playstore:
Binance: BTC NFT's Memes & Meta !???
Ik weet dat crypto soms wat infantiel kan overkomen maar Memes & Meta hah
Claim: dit is geen financieel advies
Disclaim: dit is financieel advies
Doorgehaald disclaim: dit is geen financieel advies
Dikgedrukt: fancy alternatief voor hoofdletters
Ik ga er niet op gokken (ben ook niet kort van memorie)
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
"Give a man a fish and you feed him for a day. Don't teach a man to fish, and you feed yourself. He's a grown man. Fishing's not that hard."
moet dat niet zijn: ... ZIEN meer actie dan ... ?
Waar kun je dat zien?Stokstaart schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:03:
[...]
Zegt nog niet zo veel, die move kun je als whale/groep ook maken om angst te zaaien en nog wat goedkope BTC op te pikken. Dit soort aantallen worden naar mijn idee voornamelijk OTC verkocht. Via een CEX zul je dat in heel veel kleine orders moeten opdelen anders beroof je je van je eigen rendement.
Uiteraard heb ik ook liever een enorme pump zonder dat veel BTC vanuit wallets richting een CEX gaat.
[ Voor 29% gewijzigd door Xqlus1ve op 02-12-2021 11:25 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
als ik 52 BTC had, had ik hier niet gezetenMicroWhale schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:26:
Wees als Sjoerd, HODL gewoon die 52 BTC dan komt alles goed.
Xqlus1ve schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:27:
[...]
als ik 52 BTC had, had ik hier niet gezeten
Tssk, zijn we dan niet meer goed genoeg voor je?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
MicroWhale schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:28:
[...]
![]()
Tssk, zijn we dan niet meer goed genoeg voor je?
![]()
Hier als in 'dagelijks fiat mining'
Cryptoquant alerts (op Telegram bv)BTC100K2021 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:19:
[...]
Waar kun je dat zien?
Zegt nog niet zo veel, die move kun je als whale/groep ook maken om angst te zaaien en nog wat goedkope BTC op te pikken. Dit soort aantallen worden naar mijn idee voornamelijk OTC verkocht. Via een CEX zul je dat in heel veel kleine orders moeten opdelen anders beroof je je van je eigen rendement.
Uiteraard heb ik ook liever een enorme pump zonder dat veel BTC vanuit wallets richting een CEX gaat.
Als ik 52 btc had, dan had ik ze niet meer.Xqlus1ve schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:27:
[...]
als ik 52 BTC had, had ik hier niet gezeten
Zero.
Sterker nog, we dalen al 3.5 week. 3 achtereenvolgende rode weekly kaarsen is al sinds juni 2020! niet meer voorgekomen.fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:41:
Weer een week verder en niets opgeschoten.
[ Voor 17% gewijzigd door Pelox op 02-12-2021 11:47 ]
Zero.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dan gaat hij ondersteboven op en neerDacuuu schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:43:
[...]
Als ik mijn telefoon 180° draai is het plaatje goed.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!