Daarom zei ik er ook USD bij he?WhySoSerious schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:00:
ATH is er nog lang niet, die ligt op 0.125 oid.
/f/image/OTTGYRCZyYHQeCZ2DuAuSNxv.png?f=fotoalbum_large)
Zo griezelig hoog is 't allemaal dus niet.
ETH daarentegen is lekker bezig. Die kan hem wel eens doorpoepen naar ergens tussen 5-6k.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Zero.
Tijd voor een ath, nog 100 te gaan.Verwijderd schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:14:
Eth to the moon!
Stuk goedkoper dan btcPelox schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:17:
Iedereen springt op eth of zo? En straks weer een dikke rode kaars zeker.
Wen btc moon
Zero.
Verwijderd
Dat is het risico van het vak, all in!Pelox schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:17:
2020 ge-DCA't... gewoon HODL dus.Pelox schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:17:
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
same, heb die goeie ouwe poep munt in april mei vorig jaar gekocht voor wat wisselgeld. Geloof voor 185 dollar per stuk
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Hier niet anders vanaf 2018 t/m coronadip nummer 1 bijgekocht, maar vanaf begin dit jaar aan het verkopen. vanaf een x10 inleg.. maar blijft maar gaan
Ik kom niet meer in de launchpad op binance. krijg een wit scherm en verder niks.. meer mensen last van?
[ Voor 14% gewijzigd door Pelox op 01-12-2021 08:27 ]
Zero.
Lekkere winstanti elppa schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:24:
[...]
same, heb die goeie ouwe poep munt in april mei vorig jaar gekocht voor wat wisselgeld. Geloof voor 185 dollar per stuk
En als de belastingdienst er vragen over stelt, verwijs ik ze gewoon door naar dit topic.
Tering. 19 eth was lekker geweest inderdaadPelox schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:20:
Had ik die 19 eth toch maar bewaard..
Hoeveel btc nog over?
Ik denk ook dat dat nog niet afgelopen is.Pelox schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:25:
[...]
Hier niet anders vanaf 2018 t/m coronadip nummer 1 bijgekocht, maar vanaf begin dit jaar aan het verkopen. vanaf een x10 inleg.. maar blijft maar gaan
maar pin me er niet op vast
Ik praat enkel in procenten hier, en die eth heb ik dus niet meerMaStar schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:27:
[...]
Tering. 19 eth was lekker geweest inderdaad
Hoeveel btc nog over?
Maar Landal is ook leuk.
[ Voor 14% gewijzigd door Pelox op 01-12-2021 08:44 ]
Zero.
Dat is de prijs waarvoor ik bitcoin kocht way back in 2014. Voelt als een eeuwigheid geleden.anti elppa schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:24:
[...]
Nou 57k ipv 89k. Of telt 69k dan als hoogste getal aangetikt in november? 22,5% foutmarge is wat anders dan 2,5% de maand ervoor.
Ik heb trouwens voor de gein ook wat DOT ingelegd op de auctions die nu open staan. Als die niet echt storm lopen krijg je meer rewards want de reward pool is fixed. Dus niet massaal instappen nu he
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Na het juinen je scherm even afvegen?Pelox schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:25:
[...]
Ik kom niet meer in de launchpad op binance. krijg een wit scherm en verder niks.. meer mensen last van?
In de app werkt het hier gewoon.
[ Voor 4% gewijzigd door Darrell op 01-12-2021 08:41 ]
Op de app hier niet (android) op de pc wel.Darrell schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:39:
[...]
Na het juinen je scherm even afvegen?
In de app werkt het hier gewoon.
Zero.
ik ooit voor 320 dollar in 2013 als ik het me goed herinner.Joosie200 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:32:
[...]
Dat is de prijs waarvoor ik bitcoin kocht way back in 2014. Voelt als een eeuwigheid geleden.
Nou 57k ipv 89k. Of telt 69k dan als hoogste getal aangetikt in november? 22,5% foutmarge is wat anders dan 2,5% de maand ervoor.
Moet je niet willen herinneren.. al die bedragen en aantallen uit het verleden doen enkel pijn.anti elppa schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:46:
[...]
ik ooit voor 320 dollar in 2013 als ik het me goed herinner.
Zero.
JaVerwijderd schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:49:
Ada wilt uitbreken of zie ik het verkeerd?
nouja de pijn (voor zover je van pijn kan spreken) is dat ik een huis kocht begin 2016 en dus amper DCA gedaan heb in 2015 en 2016.......Maar gelukkig nooit echt wat verkocht (op pizza bestellingen na in 2014/15)Pelox schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:52:
[...]
Moet je niet willen herinneren.. al die bedragen en aantallen uit het verleden doen enkel pijn.
Ik zie alleen maar dat het daar wel mooi weer is
Valt wel mee.Verwijderd schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:49:
Polygon gaat wel weer lekker hard!
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verwijderd schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:49:
:strip_exif()/f/image/5EKztXfxiYTKUoMxDm3EOzmW.jpg?f=fotoalbum_large)
Serieuzere analyse, lijntjes trekken overbodig
:strip_exif()/f/image/zdGnet39iwAW9AjHNHSpFIWX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nxunzarqlrOGsRUOWJKUuOJG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2CsIKTo4ZCjcfuYLCc0viZVR.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat krijg je als @Uncle_Charles er niets meer aan doet. Hopelijk weet hij Justin bieber zover te krijgen ADA nft market place te promoten die live gaat in 2030.
Gezien de giga daling zie ik er overigens wel meer brood in dan een sand of mana. Beter buy low sell high dan buy high.
[ Voor 59% gewijzigd door knakworst op 01-12-2021 09:12 ]
Tenzij je nooit verkocht hebt...Pelox schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:52:
[...]
Moet je niet willen herinneren.. al die bedragen en aantallen uit het verleden doen enkel pijn.
Vanochtend nog of vanmiddagknakworst schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:18:
[...]
Tijd voor een ath, nog 100 te gaan.
[Afbeelding]
anti elppa schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:54:
[...]
nouja de pijn (voor zover je van pijn kan spreken) is dat ik een huis kocht begin 2016 en dus amper DCA gedaan heb in 2015 en 2016.......Maar gelukkig nooit echt wat verkocht (op pizza bestellingen na in 2014/15)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rOTNFdKqmLzb7eWsrCW6tD4S.gif?f=user_large)
Ik heb er meer pijn van, maar ach leuk voor later. Opa vertelt: ik had miljonair kunnen zijn op mijn 30e. Beste fire beslissing ooit dat crypto!
Sorry, deal met JB is pas voor 2034knakworst schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:00:
[...]
Hopelijk weet hij Justin bieber zover te krijgen ADA nft market place te promoten die live gaat in 2030.
irony > *
BTC niet.WhySoSerious schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:23:
Nu is ie weer rood.
Zero.
Doe eerst maar 69k. En dan weekly 89k. Krijgt PlanB met wat vertraging toch gelijk.WhySoSerious schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:23:
Weekly close op 100K vanavond?
SOON™Xqlus1ve schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:25:
Gewacht om het model van Plan B te f*cken en daarna weer moon ?
Plan B heeft meerdere modellen. Het floor model liet het afweten, eerste keer in 10 jaar als we 'm moeten geloven. S2F zou nog steeds on track zijn.Xqlus1ve schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:25:
Gewacht om het model van Plan B te f*cken en daarna weer moon ?
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Eindigt de weekly op een woensdagWhySoSerious schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:23:
Weekly close op 100K vanavond?
Ondertussen gelukkig wel genoeg actie bij de aandelen.
Verwijderd
$98K❌
— PlanB (@100trillionUSD) 1 december 2021
Floor model first miss (after nailing Aug,Sep,Oct). No model is perfect, but this is a big miss and the first in 10y! Outlier/black swan? I will give Floor model 1 more month.
S2F model unaffected and on track to $100K.
Watch out for trolls confusing Floor and S2F model! https://t.co/tj6SSwSzKR
Toch wel mooi dat hij mensen die zijn floor model verwarren met S2F trolls noemt, en reageert op een tweet met zijn voorspelling waar hij zijn S2F grafiek in heeft staan. Het woord "floor" komt niet voor in zijn originele tweet.
[ Voor 99% gewijzigd door resusaapje op 01-12-2021 09:34 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Op de daily van de turkse lira is hij er klaar voorknakworst schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:00:
[...]
[Afbeelding]
Serieuzere analyse, lijntjes trekken overbodig![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dat krijg je als @Uncle_Charles er niets meer aan doet. Hopelijk weet hij Justin bieber zover te krijgen ADA nft market place te promoten die live gaat in 2030.
Gezien de giga daling zie ik er overigens wel meer brood in dan een sand of mana. Beter buy low sell high dan buy high.
Het is meneer een beetje naar zijn hoofd gestegen toen zijn S2F-model redelijk klopte. Is ook geen rocket science, bij afnemend aanbod (halvings) en gelijkblijvende / toenemende vraag (adoptie) stijgt de prijs.Verwijderd schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:32:
[Twitter]
Toch wel mooi dat hij mensen die zijn floor model verwarren met S2F trolls noemt, en reageert op een tweet met zijn voorspelling waar hij zijn S2F grafiek in heeft staan. Het woord "floor" komt niet voor in zijn originele tweet.
Gewoon de basisregel van de economie (vraag vs. aanbod) verpakt in een mooie stipjesgrafiek aan de hand van een wiskundig modelletje om te visualiseren.
Als de Turkse lira onze fiat currency was dan was het het grote maan spam topic geweest.Amd RuLuzzz schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:35:
[...]
Op de daily van de turkse lira is hij er klaar voor![]()
[Afbeelding]
Het is wel een les dat combinatie hoge inflatie, lage rente, niet werkt. En hoge rente ook niet, want dat kan de overheid niet betalen. Waar wij schuldntoetsen moeten doen bij het kopen van een huis kan de overheid gewoon lekker printen.
[ Voor 20% gewijzigd door knakworst op 01-12-2021 09:39 ]
Kan je voorstellen, elke dag praten over moon. Elke dag Lambo praat, nja als je de prijsstijging erop mee neemt dan. Ik ben blij dat het bij ons nog niet zo erg is.knakworst schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:37:
[...]
Als de Turkse lira onze fiat currency was dan was het het grote maan spam topic geweest.
Crypto lijkt mij erg aan populariteit te winnen in Turkije met zulke inflaties. Klopt dat?
Ik weet niet veel van modellen af, maar als een model 10 jaar goed loopt en nu even niet , en je geeft het model nog 1 maand, wat was het model dan überhaupt waard ?Verwijderd schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:32:
[Twitter]
Zero.
Volgens mij wisselt iedereen zijn salaris daar gelijk in voor hardere valuta of crypto.Amd RuLuzzz schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:42:
[...]
Kan je voorstellen, elke dag praten over moon. Elke dag Lambo praat, nja als je de prijsstijging erop mee neemt dan. Ik ben blij dat het bij ons nog niet zo erg is.
Crypto lijkt mij erg aan populariteit te winnen in Turkije met zulke inflaties. Klopt dat?
Ik twijfel.Eskiya schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:46:
Over de Turkse lira gesproken is het niet gunstiger om te handelen via een Turkse exchange? Inleg Euro (staat enorm hoog) en kopen met lira? of zitten hier meer haken en ogen aan?
ja blijft het bizar vinden idd. Ff kappe nouPelox schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:44:
Wie is er aan het sellen. stop daar eens mee.
20 min geleden bedoel je.GioStyle schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:51:
Wat doet iedereen hier hysterisch? Mijn pf heeft momenteel een ATH.
Zero.
All-in op mobox? Short op ADA?GioStyle schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:51:
[ Voor 3% gewijzigd door knakworst op 01-12-2021 09:52 ]
Sowieso: hij noemde dat model nota bene in die tweet een 'worst case scenario'. Wat impliceert dat S2F(x) het beter zou moeten doen.Verwijderd schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:32:
[Twitter]
Prijsmodellen zijn niet te voorspellen, helaasch.
Desalnietteplus gaat die 200k voor 1BTC wel komen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Vrijdag ingestapt?GioStyle schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:51:
Dat heb ik grofweg ook, maar 10 november was het in fiat meer waard. Btc 12k en eth 100 dollar. Dus dan heeft jouw 'rest' het goed gedaan.
200k BTC voor 1k eur ook wel.Richh schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:56:
[...]
Sowieso: hij noemde dat model nota bene in die tweet een 'worst case scenario'. Wat impliceert dat S2F(x) het beter zou moeten doen.
Prijsmodellen zijn niet te voorspellen, helaasch.
Desalnietteplus gaat die 200k voor 1BTC wel komen.
Hoor wie sellt daar kind'ren,Pelox schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:44:
Wie is er aan het sellen. stop daar eens mee.
Hoor wie sellt daar kind'ren,
Hoor wie juint daar zachtjes tegen het raam?
Tis een moonboy zeker,
Die verdwaald is zeker,
Zal eens even vragen naar zijn naam...
Tis Elon Musk, tis Elon Musk,
Brengt ons vanavond opnieuw geen bezoek.
Hopelijk strooit hij vlug wat groene candles,
In d' één of and're hoek.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Daar wordt aan de deur geklopt, zacht geklopt, hard geklopt.Richh schreef op woensdag 1 december 2021 @ 10:01:
[...]
Hoor wie juint daar zachtjes tegen het raam?
Tis een moonboy zeker,
Die verdwaald is zeker,
Zal eens even vragen naar zijn naam...
Tis Elon Musk, tis Elon Musk,
Brengt ons vanavond opnieuw geen bezoek.
Hopelijk strooit hij vlug wat groene candles,
In d' één of and're hoek.
Daar wordt aan de deur geklopt. Wie zou dat zijn ?
Wees maar gerust mijn kind. Ik ben de dogecoin vrind.
Want al ben ik rekt als roet, 'k Meen het toch goed.
Zero.
ik krijg gewoon 0,05% op leaseplanbank. Dus slechts 4 jaartjes sparenknakworst schreef op woensdag 1 december 2021 @ 10:04:
[...]
Dit kost inderdaad 21 jaar om je btc verlies van -0,21 procent goed te maken op een 'veilige' spaarrekening.
[Afbeelding]
Verwijderd
Dikke portfolioknakworst schreef op woensdag 1 december 2021 @ 10:04:
[...]
Dit kost inderdaad 21 jaar om je btc verlies van -0,21 procent goed te maken op een 'veilige' spaarrekening.
[Afbeelding]
Zero.
Helaasch, tijdmachines zijn nog niet uitgevonden.Pelox schreef op woensdag 1 december 2021 @ 10:08:
Ik wil een ouderwetse dump en pump zien ipv deze pump en dumps..
ETH - 45%
BTC - 44%
DOT - 5%
NEXO - 3%
BNB - 3%
Flippening in PF
Zou altseason eens beginnen, blijkt de top van btc toch al in te zijn.MicroWhale schreef op woensdag 1 december 2021 @ 10:27:
[...]
ETH - 45%
BTC - 44%
DOT - 5%
NEXO - 3%
BNB - 3%
Flippening in PF
I don't care. Ik spreek je in 2025 wel.elektriekert schreef op woensdag 1 december 2021 @ 10:30:
[...]
Zou altseason eens beginnen, blijkt de top van btc toch al in te zijn.
Iets met geduld en een schone zak.
Een schone zak is gewoon een kwestie van goed poetsen.MicroWhale schreef op woensdag 1 december 2021 @ 10:33:
[...]
I don't care. Ik spreek je in 2025 wel.
Iets met geduld en een schone zak.
Als je geld wilt verdienen moet je het voor je laten werken.veertje schreef op woensdag 1 december 2021 @ 10:31:
Ik zie altijd zo weinig stables in de portfolio's hier. Alles al gebruikt om de dips te kopen zeker?
En het woord 'stables' zegt wat dat betreft al genoeg.
Time in the market beats time to the market.veertje schreef op woensdag 1 december 2021 @ 10:31:
Ik zie altijd zo weinig stables in de portfolio's hier. Alles al gebruikt om de dips te kopen zeker?
Rente over die dingen is best hoog hoor, en staat het gelijk gereed voor de dip(s).MicroWhale schreef op woensdag 1 december 2021 @ 10:33:
[...]
Als je geld wilt verdienen moet je het voor je laten werken.
En het woord 'stables' zegt wat dat betreft al genoeg.
''stables'' als iets niet stabiel is is het fiat en zeker met de huidige inflatieveertje schreef op woensdag 1 december 2021 @ 10:31:
nothing stops this train
Klopt, maar dat zit bij mij in een andere PF.veertje schreef op woensdag 1 december 2021 @ 10:38:
[...]
Rente over die dingen is best hoog hoor, en staat het gelijk gereed voor de dip(s).
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/s1jxek743MJIfa6nJV9NVm9S.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7GrZivc6buwZoJdkzUURTLau.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/k7W03zk0CBwmkFSkIdQTBLv3.jpg?f=fotoalbum_large)