Verwijderd
Zelfde supply als Lazzio, dat wordt weer veel gratis flippos.Darrell schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:10:
FC Porto Fan token is de volgende launchpad poepmunt bij Nance.
Dus die 1,5 miljoen lnk per week is om de development mee te bekostigen? Moet wel uber dikke tech worden danVerwijderd schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:04:
LINK zal pas weer omhoog schieten imo als de devs stoppen met hun wekelijkse sell off
zie https://etherscan.io/toke...a496f6f8b3d51cbb413b69be2
(overigens is dit niet per se iets negatiefs - het is iets waar ze gewoon eerlijk over zijn, fondsen ophalen voor development - maar het drukt de huidige prijs uiteraard wel)
Ik kan er ook niet met mijn hoofd bij dat er kinderen zijn in nederland die geen ontbijt krijgen omdat er gewoon geen geld voor is.. daarom doe ik vrijwilligerswerk voor de voedselbank.. maar ik kan zelf nog lang niet rentenieren.
Voor wie dat wil zijn er volop manieren om een steentje bij te dragen.
Verwijderd schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:04:
[...]
Dan begrijp je niet waar mijn frustratie zit. Het is een vaakgehoord argument als ik dit aanhaal. "Als je het slecht vindt dat er daklozen zijn waarom laat je ze dan niet in je huis slapen?"
Het probleem wordt niet opgelost door mijn vermogen aan armen te geven, de ongelijkheid blijft en het is juist die ongelijkheid die me zo schuldig laat voelen. Hele discussie rondom waarom iemand arm is/wordt daargelaten, het is gewoon een feit dat er blijkbaar meisjes zijn in Nederland waar de ouders geen maandverband kunnen kopen. En ik loop hier lekker lang leven de lol te doen omdat mijn "Mines of Dalarnia" entry in de blockchain blijkbaar heel wat tientjes waard is. Dat contrast maakt dat ik me schuldig voel. Een vrachtwagen maandverband naar de lokale middelbare school rijden lost dat gevoel niet op.
Daarnietvan, wanneer ik FO ben, hopelijk zsm, ga ik me zeker inzetten om kansarme gezinnen te helpen. Denk aan financiële educatie/schuldhulpverlening, kinderen leren programmeren, makerspace beginnen, misschien zelfs een stichting voor gezinshulpverlening zonder winstoogmerk als Bitcoin echt lekker doorstoot. Zoiets, hopelijk kan ik zo wat schuldgevoel afkopen..

Ff een citaat..
Tipped off by an anonymous source, Coin Jazeera has learned that members of second class Ethereum competitor, Polkadot, have penetrated the Ethereum Foundation to get revenge for their mastermind CEO, Gavin Wood, after Vitalik Buterin, UNICEF malnutrition model, stole all the credit for Gavin’s work on Ethereum, leaving the Polkadot CEO a broken man.
Polkadot was founded by Mr. Wood, the elusive programmer who created Ethereum but was pushed into the shadows and received no fame for his work after too many Ethereum Foundation members found him creepy and annoying.
For years, Mr. Wood slaved away in a dark basement writing all of the Ethereum code, creating Solidity, and writing questionable “Lolita fiction” into the source code of the Ethereum protocol. During this time, Gavin’s Russian boy genius co-founder Vitalik Buterin, was busy on stage at sold out arenas receiving all the credit for Mr. Wood’s cryptographic masterpiece. Overcome with anger that the boy was both older than thirteen and smarter than him, Gavin vowed to make it his life’s mission to seek revenge against Vitalik Buterin.
[ Voor 255% gewijzigd door A87 op 05-11-2021 14:31 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Dude... je bent pas een echte tweaker als je op de minute chart zit te staren...Xqlus1ve schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:37:
Ik weet niet waar jullie naar het gluren zijn, maar BTC/ETH/DOT doen niks
MOON.
Is bijna 15.00 uurServor schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:35:
Hmmmmz gaat BTC even stoer lopen doen nu?
Ver ingezoomd voor die extra hopium?Servor schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:35:
Hmmmmz gaat BTC even stoer lopen doen nu?

Hijs ook lekker aan het klimmen op de ladder, #25 momenteel.
Ik heb er geen enkel schuldgevoel bij.Verwijderd schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:41:
[...]
Moet ook wel bekennen dat ik me er behoorlijk schuldig over voel dat ik met dit circus bedragen verdien waar bijstandsgezinnen in Nederland hun leven mee kunnen veranderen. Soms zet ik wel eens steenrijk/straatarm op, hebben ze een weekbudget van 25 euro voor boodschappen. Refresh je Delta "huh, 300 erbij, lachen" alsof er niks aan de hand is. Het is verachtelijk, en wat het dubbel verachtelijk maakt is dat het inderdaad over de rug van de greater fool gaat.
Als iemand die dakloos is geweest voel ik me oprecht schuldig dat ik wel het "inzicht/geluk" had om wat wisselgeld in BTC te steken en andere niet.
Ik ben zelf ook bijstandsniveau arm geweest, en om echt levensveranderend te werk te kunnen gaan is er een keerpunt nodig. Iemand die arm is geeft waarschijnlijk €300,- extra niet uit aan het verbeteren van zijn eigen positie, maar aan een stuk luxe waar men recht op denkt te hebben. Zelf kreeg ik mijn keerpunt rond mijn 20ste waar ik goed platzak was, en er helemaal klaar mee was.
Ik merk dat deze mentale erfgoed ook steeds meer meespeelt qua crypto. Toen ik begon kocht ik voornamelijk cadeautjes voor mijzelf, maar merkte naar een paar cadeautjes dat ik liever herinvesteer.
/f/image/nJhBS2FpxO4iI3o0qajVK8Ru.png?f=fotoalbum_large)
Ben benieuwd of we zo de weg omhoog weer kunnen inzetten en de dalende lijn doorbreken.
[ Voor 21% gewijzigd door jorwas op 05-11-2021 14:58 ]
Allemaal maar nieuwe telefoons, tablets, tv's lekker masaal auto gaan leasen alsof het niks is, dure kleding, en maar klagen dat je geen cent te makken hebmerauder schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:53:
[...]
Ik heb er geen enkel schuldgevoel bij.
Ik ben zelf ook bijstandsniveau arm geweest, en om echt levensveranderend te werk te kunnen gaan is er een keerpunt nodig. Iemand die arm is geeft waarschijnlijk €300,- extra niet uit aan het verbeteren van zijn eigen positie, maar aan een stuk luxe waar men recht op denkt te hebben. Zelf kreeg ik mijn keerpunt rond mijn 20ste waar ik goed platzak was, en er helemaal klaar mee was.
Ik merk dat deze mentale erfgoed ook steeds meer meespeelt qua crypto. Toen ik begon kocht ik voornamelijk cadeautjes voor mijzelf, maar merkte naar een paar cadeautjes dat ik liever herinvesteer.

Ik ken ook mensen die keihard werken en jaren sparen voor een goede basis en zo langzaam steed financieel beter krijgen inplaats maar gaan klagen over wat een ander heeft, kom eens een week bij mijn schoonouders logeren (Azie), dan zie je hoe je ook gelukkig kan zijn terwijl je 7 dagen per week werkt voor een paar rot centen!

Werk jij daar ofzo?Xqlus1ve schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:51:
CRO is niet te stoppen, iedereen stopt zijn BTC/DOT geld momenteel in CRO lijkt het wel![]()
Hijs ook lekker aan het klimmen op de ladder, #25 momenteel.
Beetje shillen, heb jij al gekocht?
Nah, ik blijf wel bij BNB deze run, volgende keer ook wat cro meenemen.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Straks is het weer de schuld van de Rabobank als de grote traders het luik weer opengooien.Verwijderd schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:05:
de lambo dealer krijgt het nog druk met al die cro miljonairs straks.

En straks roepen dat je bij 30 cent had moeten inspringenNgangatar schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:06:
[...]
Nah, ik blijf wel bij BNB deze run, volgende keer ook wat cro meenemen.

Bedankt, net dat zetje wat hij nodig had!Antifon schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:07:
Pijnlijk om CRO zo te zien moonen zeg. Heb zeer lang een flinke stack gehold. Dacht deze week om voor de eerste keer op 23,5 cent een swing trade te maken, omdat pumps toch nooit lang aanhouden bij CRO.. Tot deze week dus
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 05-11-2021 15:22 ]
nothing stops this train
roflexx schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:16:
Kut cro. Nog eens geen dikke tech. Meer memecoin.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TgwESOJHMfXCGfuHCbsx6qEm.jpg?f=user_large)
Kan me nu eigenlijk niets schelen ...roflexx schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:16:
Ik merk dat jij nooit geremd wordt door enige kennis van zaken voordat je onzin spuwt.roflexx schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:16:
Ik leef voor onzin. Go floki moooon!JW04 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:22:
[...]
Ik merk dat jij nooit geremd wordt door enige kennis van zaken voordat je onzin spuwt.
Nee heb nog genoeg.
Maar laten we wel zijn, CRO $10 is een marketcap van 300 miljard. Waar ik me aan stoor is dat er gewoon wat geroepen wordt, waar anderen dan misschien hun keuzes op gaan baseren. Zouden ze niet moeten doen, gebeurt wel.
Niet via de app in volgens mij. Pas na 180 dagen worden je CRO vrijggegeven om 'unstake' uit te voeren.BektLekker schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:22:
Ik had ook wat CRO voor gratis Spotify. Is er een optie om de 180 dagen te unstaken en de kaart opnieuw te staken?
https://help.crypto.com/e...cro-on-the-crypto-com-app
[ Voor 13% gewijzigd door Xqlus1ve op 05-11-2021 15:33 ]
Ja gedaan.. er is geloof ik wel een addertje.. er staat zoiets als stay liquid = trust acala.. dus ik denk dat die dots dan niet op de chain gelocked worden maar door acala..ETH2.0 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:08:
[...]
Ik zie als optie bij Acala ook dat je 'stay liquid' met lcDOT kunt blijven. Heb je dit gekozen? Altijd doen toch, of je moet per se willen dat je 2 jaar niet kunt verkopen.
Tja, min of meer hetzelfde als je het bij binance zou doen, dan staat het ook niet op de chain maar bij binance.
Dat is de trade-off voor ‘stay liquid’.
In praktijk denk ik dat ik niets met die lcdot zou doen, je moet ze toch houden of ze moeten zo naar 100 pumpen, dan verkopen en in bear terugkopen voor 5 cent
Welnee, elke munt mooned zo'n beetje de afgelopen tijd op zijn eigen moment. Ik heb heerlijke runs gehad op AXS, CELR, SLP, Shib, DOT, ETH etc etc en ga zo maar door. Ik zat in die munten voor er groene candles waren.Xqlus1ve schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:10:
[...]
En straks roepen dat je bij 30 cent had moeten inspringen( volgende week helemaal rekt met CRO)
Waarom zou ik dan nu een account openen op een exchange om groene candles te chasen terwijl het logischer is om dit in de bear te gaan doen? Op de exchanges waar ik zit zijn genoeg andere munten om het geld in te slingeren welke de afgelopen maand minimale gains hadden en waar nog veel meer rek(t) in zit.
Ik ben blij dat jullie gains hebben en je kan niet in elke munt zitten.
[ Voor 4% gewijzigd door Ngangatar op 05-11-2021 15:38 ]
10 dollar lees ik hierKol Nedra schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:38:
weet iemand waar de top is van CRO? dan verkoop ik de CRO
9,99 dollarKol Nedra schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:38:
$6,9Kol Nedra schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:38:
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Bitcoin - A weapon of mass disruption
De hopium viert hoogtij de laatste dagen hier. Van 100$ DOT tot 10$ CRO. Niemand let hier op wat Bitcoin doet. Ik vind de zone waarin Bitcoin nu al een tijdje rond hangt niet echt rustgevend.fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:27:
[...]
Nee heb nog genoeg.
Maar laten we wel zijn, CRO $10 is een marketcap van 300 miljard. Waar ik me aan stoor is dat er gewoon wat geroepen wordt, waar anderen dan misschien hun keuzes op gaan baseren. Zouden ze niet moeten doen, gebeurt wel.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Idd. Met name die laatste 2 streepjes op de weekgrafiek zijn zorgwekkend.zwembroek schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:41:
[...]
De hopium viert hoogtij de laatste dagen hier. Van 100$ DOT tot 10$ CRO. Niemand let hier op wat Bitcoin doet. Ik vind de zone waarin Bitcoin nu al een tijdje rond hangt niet echt rustgevend.
ik ben 100% in BTC gegaan nu met mijn CRO 👀
:strip_exif()/f/image/vrZUP9lkxRRl4HVEUJX93bbw.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 72% gewijzigd door Kol Nedra op 05-11-2021 15:45 ]
nothing stops this train
Bitcoin? Dat is zo 2009, wat een boomercoin is dat zeg....zwembroek schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:41:
[...]
De hopium viert hoogtij de laatste dagen hier. Van 100$ DOT tot 10$ CRO. Niemand let hier op wat Bitcoin doet. Ik vind de zone waarin Bitcoin nu al een tijdje rond hangt niet echt rustgevend.

Volgens mij laatste verwachtingen, die ik net heb bijgesteld: USD 6,9.Kol Nedra schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:38:
Haha +3 duimpjes al. Wat gaat dat pijn doen als Bitcoin het feestje gaat verpesten.Ngangatar schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:43:
[...]
Bitcoin? Dat is zo 2009, wat een boomercoin is dat zeg....
Het is jammer maar Bitcoin bepaald de markt.
Proost boys.
Ngangatar schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:43:
[...]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aS3anMFVZeUavgPHpmtt3mLn.jpg?f=user_large)
Eens hoor, ik kan niet wachten tot BTC vertrekt en alles rekt laat gaan.zwembroek schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:52:
[...]
Haha +3 duimpjes al. Wat gaat dat pijn doen als Bitcoin het feestje gaat verpesten.
Het is jammer maar Bitcoin bepaald de markt.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Is ook slecht voor het milieu heb ik gehoord.Ngangatar schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:43:
[...]
Jij zegt die hele geitenponzi flikkert zo helemaal in elkaar?fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:42:
[...]
Idd. Met name die laatste 2 streepjes op de weekgrafiek zijn zorgwekkend.
Ik zeg de weg omlaag is waarschijnlijker dan de weg omhoog. Maar als dit nog een paar weken zo door gaat wordt omhoog weer waarschijnlijker.Servor schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 16:03:
[...]
Jij zegt die hele geitenponzi flikkert zo helemaal in elkaar?
Even de controlevraag, we gaan toch nog wel naar rechts he?fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 16:05:
[...]
Ik zeg de weg omlaag is waarschijnlijker dan de weg omhoog. Maar als dit nog een paar weken zo door gaat wordt omhoog weer waarschijnlijker.
Vooral ook je aantal erbij zetten
Verwijderd
Wacht maar wie er lacht als het een euro waard is.
EDIT: Per stuk dan he, niet in totaal.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2021 16:09 ]
Als de MA boven de MA van vorige week staat in combinatie met outbreak van de onderste bollinger band dan zou het zomaar zo kunnen zijn. Echter, de triangle kan dan ook stukje naar links bewegen (iets naar rechts kan ook) waardoor een outbreak mogelijk is. Ligt dan een beetje aan het volume of deze outbreak naar boven of beneden is. Dit alles waarschijnlijk alleen mogelijk bij een relatief constante RSI.Servor schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 16:06:
[...]
Even de controlevraag, we gaan toch nog wel naar rechts he?

Verwijderd
Is het satire, is het serieuze TA? Ik weet het niet maar het voelt goed en dat is het belangrijkste.ColeJ schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 16:09:
[...]
Als de MA boven de MA van vorige week staat in combinatie met outbreak van de onderste bollinger band dan zou het zomaar zo kunnen zijn. Echter, de triangle kan dan ook stukje naar links bewegen (iets naar rechts kan ook) waardoor een outbreak mogelijk is. Ligt dan een beetje aan het volume of deze outbreak naar boven of beneden is. Dit alles waarschijnlijk alleen mogelijk bij een relatief constante RSI.
[Afbeelding]
Edit site ook server problemen
[ Voor 39% gewijzigd door roflexx op 05-11-2021 16:11 ]
Mooody met zijn aandeeltjes (of wat hij ook alweer had) moet alleen zorgen dat Curve ook een IBAN kan regelen, dan wordt het helemaal een feestjeServor schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 16:10:
Net even helemaal hip en now gedaan en met de Curve/CRC/Apple Pay combo mijn volle tank peut afgerekend bij de lokale brandstofhandelaar. Grappig om daarna ruim 5 CRO'tjes retour te krijgen. Hier kan ik wel een sport van maken denk ik.
Ik moet komende maand nog een nieuw bank en bed afrekenen. Heb al geïnformeerd of dat bij aflevering ook met Visa kon en dat was geen probleemXqlus1ve schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 16:12:
[...]
Mooody met zijn aandeeltjes (of wat hij ook alweer had) moet alleen zorgen dat Curve ook een IBAN kan regelen, dan wordt het helemaal een feestje
Nog geen last van gehad. Maar goed ik moet nog vaker een bedrag erop storten om te zien hoe dat verloopt.Servor schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 16:15:
[...]
Ik moet komende maand nog een nieuw bank en bed afrekenen. Heb al geïnformeerd of dat bij aflevering ook met Visa kon en dat was geen probleem![]()
. Moet alleen nog even kijken hoe ik die centen op de CRO kaart krijg want volgens mij vind de bank het af en toe niet helemaal leuk en lukt het niet om mijn kaart te top-uppen. Denk dat ondertussen alle alarmsignalen zijn afgegaan op mijn rekening en de daaraan gekoppelde credit kaart. Denk dat ik het maar in stukjes naar CRC stuur ofzo.
Verwijderd
Iedereen moet ergens beginnen.pletter schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 16:16:
@R0w!N die prijs van je crypto dekt niet eens mijn pakkies shag in de week lol. maar succes met je winst😁.
En wie weet wat hij nog ergens anders heeft staan.
Uiteraard niet zoveel ervaring als de meesten hierpletter schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 16:16:
@R0w!N die prijs van je crypto dekt niet eens mijn pakkies shag in de week lol. maar succes met je winst😁.
En aangezien deze kleine coin alle kanten op kan gaan, word dat zeker geen all in voor mij.
Maar bedankt we zullen zien wat SHIB gaat doen
CRO PAMP IT!!Verwijderd schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 16:19:
Verdomme het is 1600 waar is mijn pump.
Weekend nu al verpest.

Wederom, nog steeds helemaal niks aan de handpletter schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 16:21:
heb idee dat BTC gaat vallen! vandaag.😡
Ik verwacht ergens in de loop van aankomende week een uitbraak van de driehoek waar BTC nu al een tijdje in zit.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik niet, ik begrijp de bearish reacties ook niet. Ziet er erg bullish uit, lijkt inmiddels wat de op de 38/42k range.pletter schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 16:21:
Nee, koop maar hoger in.zwembroek schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 16:23:
Twee buy orders BTC @ 58K en 56K. Lets go.
Precies, doe dan toch maar die 10k+ groene candles van planB
https://cointelegraph.com...r-friday-s-options-expiry
[ Voor 25% gewijzigd door pletter op 05-11-2021 16:32 ]
Dit. Is linke soep. We zijn keihard omhoog gegaan en de markt is zich nu aan het afvragen of we nog wel hoger moeten. Daarvoor moet er of een hoop goed nieuws komen, of we moeten een paar weken zo door gaan waardoor meer mensen zich inkopen op dit niveau. Maar al die ALT's die moonen helpen niet echt en trekken de kopers weg van BTC. Beetje kip ei verhaal.JW04 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 16:24:
[...]
Ik niet, ik begrijp de bearish reacties ook niet. Ziet er erg bullish uit, lijkt inmiddels wat de op de 38/42k range.
:fill(white):strip_exif()/f/image/fyyJHz1VlxsOmrSg5eUiy0Rz.png?f=user_large)
[ Voor 6% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 05-11-2021 16:30 ]
Vs.
Het contrast kan hier af en toe niet groter zeg. We houden deze support al twee weken nu? Zonder FUD gaan we gewoon op dit niveau blijven hoor.roflexx schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 16:29:
61k lijkt een heel sterk niveau.

Linke soep? Dit is niet meer dan 'goede' consolidatie na de stijging tot 67KfRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 16:29:
[...]
Dit. Is linke soep. We zijn keihard omhoog gegaan en de markt is zich nu aan het afvragen of we nog wel hoger moeten. Daarvoor moet er of een hoop goed nieuws komen, of we moeten een paar weken zo door gaan waardoor meer mensen zich inkopen op dit niveau. Maar al die ALT's die moonen helpen niet echt en trekken de kopers weg van BTC. Beetje kip ei verhaal.
[Afbeelding]
Verklaar je nader met linke soep?
Ik denk dat dit veel gezonder is dan alleen maar absurde groene kaarsen omhoog. Daarbij houdt de 59/60K regio het prima als support.
En zoom alsjeblieft eens uit, vorig jaar in maart kocht ik nog BTC op zo'n 5000 dollar.. dus waar hebben we het over?
Daarbij kijk ik graag naar de on-chain data en die verteld ons dat er alleen maar meer BTC van de beurzen aan het verdwijnen is. Schaarste creeert geld dus los van de shake-outs die plaats kunnen vinden, gaat BTC alleen maar meer waard worden.
[ Voor 10% gewijzigd door sjorremans op 05-11-2021 16:34 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dat is jouw interpretatie van de weekly. Wat mij betreft vraagt de markt zich af of ze ooit nog onder de 60k BTC kunnen kopen. Als ik zo naar de weekly kijk lijkt dat niet het geval binnen afzienbare tijd.fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 16:29:
[...]
Dit. Is linke soep. We zijn keihard omhoog gegaan en de markt is zich nu aan het afvragen of we nog wel hoger moeten. Daarvoor moet er of een hoop goed nieuws komen, of we moeten een paar weken zo door gaan waardoor meer mensen zich inkopen op dit niveau. Maar al die ALT's die moonen helpen niet echt en trekken de kopers weg van BTC. Beetje kip ei verhaal.
[Afbeelding]
Wat betreft de alts, dit is in elke cycle die ik heb doorlopen zo geweest. De totale crypto MC is flink gestegen ten opzichte van de vorge cycle dus is het wederom niet vreemd dat een deel ook in de alts gaat. Niks nieuws, ook geen probleem perse.
Maaaaar, zo sideways gaan is natuurlijk wel erg saaiJW04 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 16:33:
[...]
Dat is jouw interpretatie van de weekly. Wat mij betreft vraagt de markt zich af of ze ooit nog onder de 60k BTC kunnen kopen. Als ik zo naar de weekly kijk lijkt dat niet het geval binnen afzienbare tijd.
Wat betreft de alts, dit is in elke cycle die ik heb doorlopen zo geweest. De totale crypto MC is flink gestegen ten opzichte van de vorge cycle dus is het wederom niet vreemd dat een deel ook in de alts gaat. Niks nieuws, ook geen probleem perse.
Maar de mìjne hebben nog geen pampje gehad wèèèèhJW04 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 16:33:
[...]
De totale crypto MC is flink gestegen ten opzichte van de vorge cycle dus is het wederom niet vreemd dat een deel ook in de alts gaat.

/s Mooie charts, dikke tech en vies vet weekend voor de deur.
Verwijderd
Vandaag -10k, maandag +10k, krijgt PlanB nog gelijk ook nog.pletter schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 16:21:
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!