[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 115 ... 251 Laatste
Acties:
  • 938.454 views

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-01 14:18
Baby Panda Inu... |:(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-2nEHbtMtCtDHm2gqMDx9Ds3TCk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/A7eAWBgNCKFAthaLwrII2frs.gif?f=user_large

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 00:13

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Wil een SEPA overboeking doen richting CDC, krijg op de bank de volgende melding; 'Uw overboeking kan wat langer duren. De bank van de ontvanger is op dit moment even niet bereikbaar. Als dit is opgelost, sturen we uw overboeking direct door.'

Iemand dit ook met CDC nu?

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Xqlus1ve schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:42:
Wil een SEPA overboeking doen richting CDC, krijg op de bank de volgende melding; 'Uw overboeking kan wat langer duren. De bank van de ontvanger is op dit moment even niet bereikbaar. Als dit is opgelost, sturen we uw overboeking direct door.'

Iemand dit ook met CDC nu?
Die zitten in singapore, misschien al weekend en dus dicht voor transacties?

Zero.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:33
Pelox schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:44:
[...]

Litouwen zit hun onramp voor Europa ;)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Pelox schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:44:
[...]

Bank zit in Litouwen.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Werkelijk!

Nog steeds niets aangekomen bij Kraken vanuit Bitvavo ( XLM ).

Krijg ik onderstaand bericht:

Ons developmentteam is op de hoogte van de vertraging die sommige opnames hebben. We willen u vragen om enig geduld. Zodra onze nodes volledig gesynchroniseerd is zullen de transacties automatisch doorgang vinden. U wordt hiervan op de hoogte gesteld per mail.

Man man man! Als daar een forum geweest was, was ik allang gebanned stelletje ********* |:( :( :N :r

UberLurker Departement #GG.

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
YES schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:28:
Kijk dan, we zijn boven de 1D MA99 gebounced, sluit uw shorts, open uw longen (mits geen last van longcovid) en maak u klaar voor de moeder aller bounces, vanavond nog 98k en een glorieuze comeback van PlanB 8)

[Afbeelding]

Ik twijfel nu een beetje of een VrijMoBo wel zo'n goed idee was..
Te vroeg. Zoals Taro zei, wick, en de onderkant van de bull support band zit bij 51k ongeveer. Dat wordt de wick vermoed ik.

https://opensea.io/seaart

Verwijderd

Nopheros schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:42:
[...]

Aangezien het grootste deel van de bevolking gevaccineerd is krijg je inderdaad een moment dat je als gevaccineerde een grotere kans hebt om op de IC te belanden als iemand die niet gevaccineerd is.

Echter komt dat dus omdat de groep gevaccineerde groter is dan de niet gevaccineerde.
hahahha dat snappen heel veel mensen niet. zelfde als dat motor rijden dus eigenlijk veiliger moet zijn dan auto rijden

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Skrunsies schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:45:
Werkelijk!

Ons developmentteam is op de hoogte van de vertraging die sommige opnames hebben. We willen u vragen om enig geduld. Zodra onze nodes volledig gesynchroniseerd is zullen de transacties automatisch doorgang vinden. U wordt hiervan op de hoogte gesteld per mail.

Man man man! Als daar een forum geweest was, was ik allang gebanned stelletje ********* |:( :( :N :r
Bitvavo kan dit soort momenten gewoon niet aan, dat merk je aan alles. Ik heb een withdrawal gedaan want op rustige momenten binnen een uur op je rekening staat, wacht nu ook al een paar uur.

• Pelox
Gelukszoekr schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:45:
[...]

Litouwen zit hun onramp voor Europa ;)
Litouwen, Singapore... what's the difference.

Zero.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-01 23:35

YES

Moderator General Chat
enomiss schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:46:
[...]

Te vroeg. Zoals Taro zei, wick, en de onderkant van de bull support band zit bij 51k ongeveer. Dat wordt de wick vermoed ik.
Puur hopium/ouwehoeren hoor, als ik het echt serieus neem/denk wat ik op charts zie of teken dan post ik het wel in het NK topic. Ik hoop eigenlijk dat het uit de begeleidende teksten altijd wel duidelijk is als ik aan het ouwehoeren ben en ook als ik wel serieus ben.. :)

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Pelox schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:49:
[...]

[...]

Litouwen, Singapore... what's the difference.
Iets met appels en peren.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik denk 48K vandaag met een bounce richting 69K daaropvolgend.

• Pelox
Skrunsies schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:45:
Werkelijk!

Litebit flashbacks.. :r

Zero.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9U7zrJK.png

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:59
Pffff portfolio in anderhalve week ofzo 33% gezakt (oftwel, koers DOT 33% gezakt).
Benieuwd waar het stopt. Hoop toch wel dat de bodem geraakt is, zo gaan mn verbouwplannen nooit door natuurlijk :(
Zal de vrouw vertellen dat t budget in ieder geval flink geslonken is :P :X

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
ybos schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:51:
Pffff portfolio in anderhalve week ofzo 33% gezakt (oftwel, koers DOT 33% gezakt).
Benieuwd waar het stopt. Hoop toch wel dat de bodem geraakt is, zo gaan mn verbouwplannen nooit door natuurlijk :(
Hier ook met o.a. LTC en ICX :?
Kan iemand mij nog even herinneren hoe het voelt om op winst te staan? 8)7

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

enomiss schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:51:
[...]

Omdat er mensen zijn die roken liggen ze op de long afdeling. Logica van niks die je daar aanraakt. Een vaccin zou IC moeten voorkomen en anders is het per definitie geen vaccin. Oh wacht, men heeft de laatste jaren stiekem de definitie van het vaccin aangepast. Oh wacht, er valt me nog wat in, er is gewoon medicatie en een goed voedingspatroon om niet op de IC te belanden. Maar heel toevallig is die medicatie opeens verboden. En laten we ook even iemand die net een fietsongeval heeft gehad en een verstopte neus als C patiënt aanmerken, want oh wacht die frauduleuze PCR test helpt ook daarbij. En wat fijn dat de jaren in aanloop een heleboel systeem, wetten en regels zijn aangepast zo een farse als dit mogelijk te maken.

Zoals Visca aangeeft, het staat u vrij om te rapporteren. Maar ik zou er eerder voor kiezen om eens goed wakker geschud te worden.
Kunnen we dit soort geouwehoer weg laten in dit topic, heb het liever over shitcoins en de zwangerschap bingokaart :+

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-01 02:45

:D :'(

• Pelox
Die crypto.com app is irritant zeg. Notificaties staan uit, maar toch blijft hij meldingen geven van mijn verlies.

Zero.

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-12-2025
@YES heb je die PYR nog aangehouden? Hoop het wel voor je!

PSN/Steam: Xamsix

Verwijderd

idd dat geneuzel over alles mbt corona is zo vermoeiend, in de kroeg (oh ja, bij jullie dicht :+) zijn het ook altijd dezelfde die daar uren over doormekkeren. Ik ga dan ergens zitten, daar kom je voor de lol.

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-01 22:06
Dan hoop ik dat je de weg weet naar een bloemenwinkel (tankstation is sowieso goed voor -50% ) :+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• YES

YES

Moderator General Chat
Xamsix schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:55:
@YES heb je die PYR nog aangehouden? Hoop het wel voor je!
Paar dagen geleden verkocht. Prima winst gepakt. Is ie vandaag tegen alles in aan het moonen dan?

• Tominatie
  • Niet online
Nooit maar dan ook nooit vertellen dat er budget is. Grootste fout die je kan maken!

• Xamsix
YES schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:56:
[...]

Paar dagen geleden verkocht. Prima winst gepakt. Is ie vandaag tegen alles in aan het moonen dan?
Nooo, had je me even moeten contacten. Komt nog zoveel aan! Vandaag gelist op Binance, Huobi en een paar kleinere exchanges. Achja, met winst verkopen is natuurlijk nooit verkeerd. Ik hodl even door.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

Aangezien het grootste deel van de bevolking gevaccineerd is krijg je inderdaad een moment dat je als gevaccineerde een grotere kans hebt om op de IC te belanden als iemand die niet gevaccineerd is.

Echter komt dat dus omdat de groep gevaccineerde groter is dan de niet gevaccineerde.
offtopic:
Dat is niet vreemd, zeker als je denkt dat een vaccinatie niet werkt. Maar als het aandeel gevaccineerden in de IC groter is dan het aandeel in de bevolking impliceert-ie dus dat je vatbaarder voor corona wordt door vaccinatie. Dat is aperte onzin, en zelfs heel gevaarlijk om te gaan rondbazuinen.

Overigens is 12% van de bevolking ongevaccineerd, maar is 70% van de IC-bezetting ongevaccineerd.
En dan is het ook nog eens zo dat onder ouderen een stuk minder dan 12% ongevaccineerd zijn, dus de vaccinatie helpt énorm bij het tegengaan van IC-opnames.

Moraal van het verhaal: Laat je vaccineren ;)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Pelox
Tominatie schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:56:
[...]

Nooit maar dan ook nooit vertellen dat er budget is. Grootste fout die je kan maken!
Daar weet jij niks van snotneus.

Zero.

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11:51
Een nieuwe tijdperk van shitcoin bagholders breekt weer aan 8)

[ Voor 8% gewijzigd door ytr81 op 26-11-2021 13:59 ]

• D_Jeff
Wauw.. Zoveel koopjes

Black Friday is echt lekker begonnen.
Iemand die nog in de €-/$-Fiat zit?

• YES

YES

Moderator General Chat
Xamsix schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:57:
[...]

Nooo, had je me even moeten contacten. Komt nog zoveel aan! Vandaag gelist op Binance, Huobi en een paar kleinere exchanges. Achja, met winst verkopen is natuurlijk nooit verkeerd. Ik hodl even door.
Oh echt, haha. Die listings zijn nice! Ik ben gewoon niet zo van het echt verdiepen in kleinere muntjes, pak er graag een ritje op mee maar omdat ik er op inhoud niet in zit spring ik dan ook wel weer ergens uit :)

Zit nu sowieso alleen nog in BTC en een deel ETH (KSM in een crowdloan niet meegerekend) omdat ik het gevoel had dat er een grote move aan zat te komen. Al een tijdje hoor, dus dat ik toevallig woensdag al die kleinere posities gesloten heb is gewoon geluk. Vanochtend net tijdens de duikvlucht de laatste alts ook verkocht.

Misschien pik ik PYR nog wel een keer weer op als BTC wat hoopgevend herstel laat zien. Met als de bear market in wil ik niet.

• Tominatie
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:59:
[...]

Daar weet jij niks van snotneus.
haha zeker wel ik heb ook weleens vrienden vertelt hoeveel bitcoin ik had toen het $5k waard was. Dat vergeet men niet, dus elke keer ben ik wel degene die het flesje koopt in de club. :+

Vind ik ook niet erg hoor maarja je hebt liever dat iedereen denkt dat je een skeere student bent. Toch vervelend om de "bitcoin-man" te zijn.

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01 10:08

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
enomiss schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:01:
[...]

Ik hoorde een heleboel geframe in een heleboel pagina's terug mijn kant op. De wappies. Ik reageer enkel. :w
door zelf te doen wat je anderen niet wil hebben doen?

goede oplossing hoor 8)7 8)7 8)7

• Xamsix
YES schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:00:
[...]

Oh echt, haha. Die listings zijn nice! Ik ben gewoon niet zo van het echt verdiepen in kleinere muntjes, pak er graag een ritje op mee maar omdat ik er op inhoud niet in zit spring ik dan ook wel weer ergens uit :)

Zit nu sowieso alleen nog in BTC en een deel ETH (KSM in een crowdloan niet meegerekend) omdat ik het gevoel had dat er een grote move aan zat te komen. Al een tijdje hoor, dus dat ik toevallig woensdag al die kleinere posities gesloten heb is gewoon geluk. Vanochtend net tijdens de duikvlucht de laatste alts ook verkocht.

Misschien pik ik PYR nog wel een keer weer op als BTC wat hoopgevend herstel laat zien. Met als de bear market in wil ik niet.
Begrijpelijk hoor, ik ben er ook maar toevalling mee in aanraking gekomen. Toen helemaal verzonken in geraakt. Naar mijn mening gaan we uiteindelijk SAND en MANA achterna. Maar als Bitcoin crasht... dan gaat alles natuurlijk mee. Dus helemaal eens met je laatste zin.

Overigens verwacht/hoop ik dat het covid nieuws mee lijkt te vallen, volgende week wat positiefs nieuws en dan een opveer in de financiele markten. Want het is niet alleen Bitcoin, maar ook de aandelen die bloeden vandaag.

• Tominatie
  • Niet online
Dat planB is echt een self fulfilling prophecy. In zulke onzin geloven is gevaarlijk.

• YES

YES

Moderator General Chat
Xamsix schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:03:
[...]
Overigens verwacht/hoop ik dat het covid nieuws mee lijkt te vallen, volgende week wat positiefs nieuws en dan een opveer in de financiele markten. Want het is niet alleen Bitcoin, maar ook de aandelen die bloeden vandaag.
Eerlijk gezegd valt me het nog mee, we zijn even omlaag gedoken naar een level waar al weken over gesproken werd, er was iets nodig om er te komen want het ging toch een keer gebeuren volgens mij. Dus als het enigszins meevalt allemaal, kunnen we straks mooi weer omhoog :)

PYR en HTR hebben me nog flink wat meer sats bezorgd de afgelopen weken, die staan op mijn lijstje om eventueel op een later moment weer op te pikken :)

• Pelox
Tominatie schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:01:
[...]

haha zeker wel ik heb ook weleens vrienden vertelt hoeveel bitcoin ik had toen het $5k waard was. Dat vergeet men niet, dus elke keer ben ik wel degene die het flesje koopt in de club. :+

Vind ik ook niet erg hoor maarja je hebt liever dat iedereen denkt dat je een skeere student bent. Toch vervelend om de "bitcoin-man" te zijn.
Wacht maar tot je de bitcoin, huisman bent..

Zero.

• MaStar
  • Laatst online: 18-01 02:45
Hoe ga je mentaal om met het feit dat je 1.5 week na een financiële meevaller, de grootse inleg van het jaar hebt gedaan door aankoop btc. En het besef dat als je nu en de komende dagen in zou leggen significant meer SATS had verzameld. :'( :'(

Klote timing... -O- sucks

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01 18:13
[...]

10 mensen kopen crypto
8 kopen BTC, 2 kopen ALTS

2 mensen REKT: 1 BTC, 1 ALTS

Veel mensen zullen zeggen, met BTC of ALTS evenveel kans om REKT te gaan.

'Kans' op REKT
ALTS: 1:2, 50%
BTC: 1:8 12,5%

Pas als meer dan 4 BTC'ers REKT gaan en 1 ALTS is de kans groter om op BTC REKT te gaan.

ALTS: 1:2, 50%
BTC: 4:8 50%

Om on-topic te blijven O-)

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 13-01 19:47
MaStar schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:06:
Hoe ga je mentaal om met het feit dat je 1.5 week na een financiële meevaller, de grootse inleg van het jaar hebt gedaan door aankoop btc. En het besef dat als je nu en de komende dagen in zou leggen significant meer SATS had verzameld. :'( :'(

Achteraf is mooi wonen. Op de grote schaal maakt het niet zo veel uit joh.

• Tominatie
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:05:
[...]

Wacht maar tot je de bitcoin, huisman bent..
Dat klinkt extreem ellendig. Al vind ik geld uitgeven aan mensen die ik waardeer of leuk vindt niet erg.

Dood ga je toch een keertje, hoef dan geen geld na te laten. Waarvoor? Ohja kids hé, gelukkig hoef ik daar niet over na te denken. De vraag is sowieso of je nog wel kids wil met de toenemende ellende wereldwijd.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:24
vind het een prima idee om het hier alleen over crypto te hebben. hier zijn we met zijn allen iig bijna met alles met elkaar eens!

ja toch? Doge flipt BTC soon! 👍

nothing stops this train

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Klik weg die PF
When in doubt, zoom out.

Ik heb een maand geleden voor het laatst wat ingelegd op een hoger prijspeil. Had ik veilig in usdc/usdt/busd kunnen gaan zitten op 69/66/60/59k gisteren? Ja. Niet gedaan. Dus hodlen maar.

• YES

YES

Moderator General Chat
Tominatie schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:01:
[...]

Maar verwachten vrienden dit ook van je? Dat jij elke keer een fles in doet? Ik zou dat echt niet relaxed vinden, op eigen initiatief af en toe wat extra doen, prima, maar als het een verwachting wordt...

• Tominatie
  • Niet online

Denk terug aan de bearmarket maat, toen we constant in ellende en rektheid zaten. Hoe gingen wij er toen mee om?

Juist ja. Lekker sarcastisch en cynisch dom lullen, hodl roepen en hopen op het beste. Memes zijn ook erg fijn voor de cope!

• Joosie200
  • Niet online

Insert dezeviezeponzibendegaatstraksgewoonweeromhoog.gif

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-01 14:18
Jongens jongens. Niet elkaar de hersens inslaan omdat Bitcoin het laat afweten.

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:21

watercoolertje

Untertitel

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:56:
idd dat geneuzel over alles mbt corona is zo vermoeiend, in de kroeg (oh ja, bij jullie dicht :+) zijn het ook altijd dezelfde die daar uren over doormekkeren. Ik ga dan ergens zitten, daar kom je voor de lol.
Het gemekker over Corona ondertussen een groter probleem aan het worden dan het Corona zelf 8)7

Heb ook z'n maatje die elk gesprek probeert om te buigen naar een gesprek over de maatregelen, nou daar ga ik dus niet langs als ik een gezellige avond wil hebben :)

[ Voor 16% gewijzigd door watercoolertje op 26-11-2021 14:13 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:29

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

KMD lekker tegen de menigte in omhoog, deze recalcitrante munt past perfect bij mijn persoonlijkheid.

• Ray_
  • Laatst online: 23-01 10:36
De koersen zakken en de discussies laaien weer op. Jammer dat 't dan weer over COVID gaat. Wat denken jullie nou? Dat je van achter je toetsenbord met een paar postings op een forum die andersdenkende gaat overtuigen, die net zo hard overtuigd is van zijn/haar standpunten?
Kap gewoon en laten we weer lekker over rooie candles en memmen gaan mijmeren.

• Tominatie
  • Niet online
Weet dat wij in Nederland een mooi sociaal vangnet hebben. De bijstand is altijd nog een optie mocht de bearmarket gestart zijn vandaag.

Geen stress. Hodl!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:21

watercoolertje

Untertitel

Ray_ schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:13:
De koersen zakken en de discussies laaien weer op. Jammer dat 't dan weer over COVID gaat. Wat denken jullie nou? Dat je van achter je toetsenbord met een paar postings op een forum die andersdenkende gaat overtuigen, die net zo hard overtuigd is van zijn/haar standpunten?
Kap gewoon en laten we weer lekker over rooie candles en memmen gaan mijmeren.
Denk je echt dat je daar de koers mee kan beïnvloeden dan?

Maar je hebt zeker een punt hoor dat die mensen niet te overtuigen zijn...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• Skrunsies
  • Niet online
Ohhhh gelukkig maar Bitvavo.

Was al bang. Het is waarschijnlijk binnen 24hr al opgelost….

Dat zijn alleen jaaaaaaren in de crypto wereld

Vandaag account aangemaakt. Maar never nooit niet meer middels Bitvavo iets doen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LJEBZN0Od22UymNxkJnkf9MVzRI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n349x5bbgA4WxWfeGMlLSKPO.jpg?f=fotoalbum_large

• Pelox
Koop straks nog wat dot of ksm en dan gooi ik dat lekker van een afstand in zo'n parachain, zoeken ze het maar uit de komende 2 jaar.

Zero.

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-01 18:57
De grootste fout die je volgens mij in crypto kan maken is een account openen bij Bitvavo. Eerst komt de instant ideal deposit niet aan en daarnaast moet je totaal onnodig je telefoon verifieren voor 2FA.

• Ray_
  • Laatst online: 23-01 10:36
watercoolertje schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:15:
[...]
Denk je echt dat je daar de koers mee kan beïnvloeden dan?

Maar je hebt zeker een punt hoor dat die mensen niet te overtuigen zijn...
Ja, want iedere keer als hier een schaarsgeklede dame met doorgaans onnatuurlijke proporties wordt gepost, valt het mij op dat BTC of ETH is gestegen. Dus ergens geloof ik er wel in.

• Kol Nedra
iDeal is bij drukte ook niet gelijk gestort bij Bitvavo. daarentegen ben ik wel zeer tevreden bij Kraken SEPA, tot nu toe altijd binnen de 3 uur geweest op werkdagen 👍

nothing stops this train

• Skrunsies
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:16:
Koop straks nog wat dot of ksm en dan gooi ik dat lekker van een afstand in zo'n parachain, zoeken ze het maar uit de komende 2 jaar.
Gelijk heb je, moet je dan die koppies es zien, dan piepen ze wel anders :+

• D_Jeff
@Skrunsies Ze zoeken nog IT-ers -- wellicht maar eens in een sollicitatie schrijven dat jij Bitvavo kan verbeteren? :p

• Pelox
Skrunsies schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:18:
[...]

Gelijk heb je, moet je dan die koppies es zien, dan piepen ze wel anders :+
Hiero een zak dot in je mik! Over 2 jaar haal ik het op vriend, dus doe je best.

Zero.

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-01 14:15
Tukker_T schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:16:
De grootste fout die je volgens mij in crypto kan maken is een account openen bij Bitvavo. Eerst komt de instant ideal deposit niet aan en daarnaast moet je totaal onnodig je telefoon verifieren voor 2FA.
Net nog fiat gestort op Bitvavo via iDeal, stond er binnen 10 min. op

• Skrunsies
  • Niet online
D_Jeff schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:18:
@Skrunsies Ze zoeken nog IT-ers -- wellicht maar eens in een sollicitatie schrijven dat jij Bitvavo kan verbeteren? :p
Maar maar.... ik ben inkoper... en weet alleen nog maar iets van DOS :+

( Ik zal ophouden jullie lastig te vallen met deze posts, maar ben gewoon gruwelijk gefrustreerd... sorry }:| )

ps: Sturen ze me een mail, dat ze ook nog in aanmerking komen voor website van t jaar.... |:(

• YES

YES

Moderator General Chat
D_Jeff schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:18:
De reactie die je wist dat zou komen:

Geachte @Skrunsies ,

Allereerst onze excuses voor de trage reactie op uw sollicitatie. De mailbox was stuk en onze IT-ers hebben hier hard aan gewerkt maar helaas pas na zeven weken op kunnen lossen.

Hoewel we uw sollicitatie waarderen moeten we u helaas mededelen dat we voor u geen plek in ons bedrijf zien. U spreekt van het verbeteren van zowel de exchange als de support en wil daarbij ook zorgen dat het geheel sneller en soepeler gaat werken. Wij zijn echter op zoek naar medewerkers die wél beschikken over realiteitszin.

Succes met uw zoektocht.

Met vriendelijke groet,
Bit Vavo

• Skrunsies
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:19:
[...]

Hiero een zak dot in je mik! Over 2 jaar haal ik het op vriend, dus doe je best.
YES schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:21:
[...]

Geachte Skrunsies,

Allereerst onze excuses voor de trage reactie op uw sollicitatie. De mailbox was stuk en onze IT-ers hebben hier hard aan gewerkt maar helaas pas na zeven weken op kunnen lossen.

Hoewel we uw sollicitatie waarderen moeten we u helaas mededelen dat we voor u geen plek in ons bedrijf zien. U spreekt van het verbeteren van zowel de exchange als de support en wil daarbij ook zorgen dat het geheel sneller en soepeler gaat werken. Wij zijn echter op zoek naar medewerkers die wél beschikken over realiteitszin.

Succes met uw zoektocht.

Met vriendelijke groet,
Bit Vavo
_O- _O-

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2025
Gewoon zorgen dat je voor zulke momenten wat klaar hebt staan bij Bitvavo.
Heb 1x mis gegrepen bij bitvavo met een behoorlijke dip, gebeurd geen tweede keer meer.

PC Specs

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:57

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik zag onze beleggers ook langs komen in de active topics. Die gaan al helemaal loco om een paar procentjes. :+

Dus als je ondertussen nog geen hodl klauwen ( ingelegd met diamanten ) hebt converteer dan je crypto maar naar aandelen en ga daar rond hangen. :>

Zo. Nu weer naar Bitcoin staven kijken en wachten op de BTC babes :9

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-01 09:42
Ben zelf wel benieuwd wat er gaat gebeuren als NYSE en NASDAQ openen om 15:30 vandaag.

• Skrunsies
  • Niet online
Griffx schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:25:
Gewoon zorgen dat je voor zulke momenten wat klaar hebt staan bij Bitvavo.
Heb 1x mis gegrepen bij bitvavo met een behoorlijke dip, gebeurd geen tweede keer meer.
Het storten met Ideal ging prima, kopen van XLM ook.... Maar het versturen ervan is het probleem bij mij.. Staat al uren op 'sending'

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:40
pletter schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:27:
Ben zelf wel benieuwd wat er gaat gebeuren als NYSE en NASDAQ openen om 15:30 vandaag.
Vandaag is rood.......

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-01 09:42
@Dacuuu zal nog wel roder worden dan.

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 10:28
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QB1SpWJxZl286VTXCjiX_5ALUjw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KLzC6iLemt7nyE51MmUrXThq.jpg?f=fotoalbum_large

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZAwHaU-kEcLbxi1Oc4lYzga1xOA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0hxszfjSbw1tODvdBoFrSpMm.png?f=fotoalbum_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mIVWVft-bbN7f61hYGc7dqtxwO4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aUUMvwivjQyaR2l4SeVhkGA0.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y6iMB0Yh8iChGzGgMr349td0Kv4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BQoZy4Ean6CfhvKr4neMF9Fb.jpg?f=user_large

We hadden nog wat babes tegoed @knakworst

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vDBOlVQ6-HuZYdG2hJ-dZWQHseU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jzafOp2C1t5sfwpJJb7s9zWM.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-01 14:15
Meer memes please. Dan valt er tenminste nog wat te lachen.

• D_Jeff

• Joosie200
  • Niet online
-Muncky- schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:36:
Voor alle yanks los gaan (of zijn de beurzen niet gesloten vanwege thanksgiving/Blackfriday?)

In before:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/heC_gKYQDuqoLELddWrP0sc4crw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/sopC3ZD4mH5NsN8VN7CE2exG.png?f=fotoalbum_large

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-01 19:55

NeoflexNL

Forever young

sh4d0wman schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:26:
Ik zag onze beleggers ook langs komen in de active topics. Die gaan al helemaal loco om een paar procentjes. :+

Dus als je ondertussen nog geen hodl klauwen ( ingelegd met diamanten ) hebt converteer dan je crypto maar naar aandelen en ga daar rond hangen. :>

Zo. Nu weer naar Bitcoin staven kijken en wachten op de BTC babes :9
Probleem met die stonks is vaak wel dat ze er in de regel wat langer over doen om weer op, of over het niveau te komen.

Nu 10k groene candles graag...

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Tominatie
  • Niet online
ETH zit op solide support maar er komt nog niet echt een bounce.

• Pelox
-Muncky- schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:36:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mGdaIB9z73HSepIiA_nF6p-lIZI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/glxuZ6EKk4NsB6RyYZX1HShm.gif?f=user_large

Groene candle in 3, 2, 1....

[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 26-11-2021 14:42 ]

Zero.

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ziP4-g3VvOSwCEAMz46NkPaH7v0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8GTNojdCvehEL6YN0oDYleHN.jpg?f=fotoalbum_large

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Doet me denken aan die schele imbeciel uit The Lion King _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ouTKgwkuVphMUQm7KDIHabUrPE4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jRkTz02gvT8O0Iq9fSCVjoTD.jpg?f=user_large

[ Voor 20% gewijzigd door Xqlus1ve op 26-11-2021 14:52 ]

• Pelox
Tominatie schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:41:
ETH zit op solide support maar er komt nog niet echt een bounce.
Jawel, duurt niet lang meer. Vanavond zitten we weer met zijn alle aan de champoppel.

Zero.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:59

Darrell

Fiat moonboy

Pelox schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:54:
[...]

Jawel, duurt niet lang meer. Vanavond zitten we weer met zijn alle aan de champoppel.
Want? Je hebt je hand boven de sellknop hangen?

• Kol Nedra
Als Bitcoin boven de 52k blijft en straks weer omhoog gaat, hebben we dan een super cycle?

of is Bitcoin en crypto nu echt volwassen geworden?

[ Voor 24% gewijzigd door Kol Nedra op 26-11-2021 15:00 ]

nothing stops this train

• Pelox
Kol Nedra schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:57:
Als Bitcoin boven de 52k blijft en straks weer omhoog gaat, hebben we dan een super cycle?
Ultra bionic triple super bicycle

Zero.

• JW04
  • Laatst online: 09:59
Kol Nedra schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:57:
Als er een nieuwe ATH is neergezet dan iig een verlengde cycle.

• YES

YES

Moderator General Chat
BTC bleef toch al best lang zo strak boven de 1D MA99 hangen, ik denk daar is iets mee. Toen ik flink ging inzoomen zag ik het pas:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ksdN7oRAR8I_tB3Xn9v1H1VVzxg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/x8Fa8dL49vkF6gswiorBC8Rj.png?f=fotoalbum_large

Nog iets verder werd het duidelijker:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RN9LKXJ6M11CbxXMWDc9V3VdqJk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bhfjTXmsQzOdyPip15zOYzeq.png?f=fotoalbum_large

Bedankt Atlas!

[ Voor 10% gewijzigd door YES op 26-11-2021 15:04 ]

• Pelox
Darrell schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:56:
[...]

Want? Je hebt je hand boven de sellknop hangen?
3 min lijntjes zeggen dat.

De andere lijntjes zeggen rekt.. maar daar kijk ik niet naar.

[ Voor 13% gewijzigd door Pelox op 26-11-2021 15:00 ]

Zero.

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

YES schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:59:
BTC bleef toch al best lang zo strak boven de 1D MA99 hangen, ik denk daar is iets mee. Toen ik flink ging inzoomen zag ik het pas:

[Afbeelding]

Nog iets verder werd het duidelijker:
[Afbeelding]

Bedankt Atlas!
JA, nondeju, zodra we hier allemaal gaan photoshoppen heb ik niks meer bij te dragen hier. :-( :7

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-01 02:35
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HKrZDzu_qwJ-uU-ip9xu2ObCPiM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PV08TalQ35YVDAj751fFeekI.png?f=user_large

• YES

YES

Moderator General Chat
Blaim schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:00:
[...]

JA, nondeju, zodra we hier allemaal gaan photoshoppen heb ik niks meer bij te dragen hier. :-( :7
-O-

• YES

YES

Moderator General Chat
Nou dan was dit voor nu een bescheiden zwaantje zeg. En dat toont maar weer aan hoe sterk crypto geworden is! Een black swan event en we zakken maar 5k. Makkie.

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-01 02:35
YES schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:02:
[...]

Nou dan was dit voor nu een bescheiden zwaantje zeg. En dat toont maar weer aan hoe sterk crypto geworden is! Een black swan event en we zakken maar 5k. Makkie.
daarom ook een grijze zwaan :+

• YES

YES

Moderator General Chat
Skalders schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:02:
[...]

daarom ook een grijze zwaan :+
Oh hehe, zo had ik hem niet begrepen.

Een grey swan event, nieuw, maar klinkt prima! :9

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-01 19:55

NeoflexNL

Forever young

YES schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:02:
[...]

Wellicht dat die volgevreten Amerikanen er nog een schepje bovenop gaan doen? Of gaan die goedkoop inkopen vandaag?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Pelox
NeoflexNL schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:04:
[...]

Wellicht dat die volgevreten Amerikanen er nog een schepje bovenop gaan doen? Of gaan die goedkoop inkopen vandaag?
Ja

Zero.

Pagina: 1 ... 115 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!