Baby Panda Inu...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Die zitten in singapore, misschien al weekend en dus dicht voor transacties?Xqlus1ve schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:42:
Wil een SEPA overboeking doen richting CDC, krijg op de bank de volgende melding; 'Uw overboeking kan wat langer duren. De bank van de ontvanger is op dit moment even niet bereikbaar. Als dit is opgelost, sturen we uw overboeking direct door.'
Iemand dit ook met CDC nu?
Zero.
Litouwen zit hun onramp voor EuropaPelox schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:44:
[...]
Die zitten in singapore, misschien al weekend en dus dicht voor transacties?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Bank zit in Litouwen.Pelox schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:44:
[...]
Die zitten in singapore, misschien al weekend en dus dicht voor transacties?
UberLurker Departement #GG.
Te vroeg. Zoals Taro zei, wick, en de onderkant van de bull support band zit bij 51k ongeveer. Dat wordt de wick vermoed ik.YES schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:28:
Kijk dan, we zijn boven de 1D MA99 gebounced, sluit uw shorts, open uw longen (mits geen last van longcovid) en maak u klaar voor de moeder aller bounces, vanavond nog 98k en een glorieuze comeback van PlanB![]()
[Afbeelding]
Ik twijfel nu een beetje of een VrijMoBo wel zo'n goed idee was..
https://opensea.io/seaart
Verwijderd
hahahha dat snappen heel veel mensen niet. zelfde als dat motor rijden dus eigenlijk veiliger moet zijn dan auto rijdenNopheros schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:42:
[...]
Aangezien het grootste deel van de bevolking gevaccineerd is krijg je inderdaad een moment dat je als gevaccineerde een grotere kans hebt om op de IC te belanden als iemand die niet gevaccineerd is.
Echter komt dat dus omdat de groep gevaccineerde groter is dan de niet gevaccineerde.
Bitvavo kan dit soort momenten gewoon niet aan, dat merk je aan alles. Ik heb een withdrawal gedaan want op rustige momenten binnen een uur op je rekening staat, wacht nu ook al een paar uur.Skrunsies schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:45:
Werkelijk!
Nog steeds niets aangekomen bij Kraken vanuit Bitvavo ( XLM ).
Krijg ik onderstaand bericht:
Ons developmentteam is op de hoogte van de vertraging die sommige opnames hebben. We willen u vragen om enig geduld. Zodra onze nodes volledig gesynchroniseerd is zullen de transacties automatisch doorgang vinden. U wordt hiervan op de hoogte gesteld per mail.
Man man man! Als daar een forum geweest was, was ik allang gebanned stelletje *********![]()
![]()
![]()
Litouwen, Singapore... what's the difference.
Zero.
Puur hopium/ouwehoeren hoor, als ik het echt serieus neem/denk wat ik op charts zie of teken dan post ik het wel in het NK topic. Ik hoop eigenlijk dat het uit de begeleidende teksten altijd wel duidelijk is als ik aan het ouwehoeren ben en ook als ik wel serieus ben..enomiss schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:46:
[...]
Te vroeg. Zoals Taro zei, wick, en de onderkant van de bull support band zit bij 51k ongeveer. Dat wordt de wick vermoed ik.
Iets met appels en peren.Pelox schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:49:
[...]
[...]
Litouwen, Singapore... what's the difference.
Litebit flashbacks..Skrunsies schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:45:
Werkelijk!
Nog steeds niets aangekomen bij Kraken vanuit Bitvavo ( XLM ).
Krijg ik onderstaand bericht:
Ons developmentteam is op de hoogte van de vertraging die sommige opnames hebben. We willen u vragen om enig geduld. Zodra onze nodes volledig gesynchroniseerd is zullen de transacties automatisch doorgang vinden. U wordt hiervan op de hoogte gesteld per mail.
Man man man! Als daar een forum geweest was, was ik allang gebanned stelletje *********![]()
![]()
![]()
Zero.
Hier ook met o.a. LTC en ICXybos schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:51:
Pffff portfolio in anderhalve week ofzo 33% gezakt (oftwel, koers DOT 33% gezakt).
Benieuwd waar het stopt. Hoop toch wel dat de bodem geraakt is, zo gaan mn verbouwplannen nooit door natuurlijk
Zal de vrouw vertellen dat t budget in ieder geval flink geslonken is![]()
Kunnen we dit soort geouwehoer weg laten in dit topic, heb het liever over shitcoins en de zwangerschap bingokaartenomiss schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:51:
[...]
Omdat er mensen zijn die roken liggen ze op de long afdeling. Logica van niks die je daar aanraakt. Een vaccin zou IC moeten voorkomen en anders is het per definitie geen vaccin. Oh wacht, men heeft de laatste jaren stiekem de definitie van het vaccin aangepast. Oh wacht, er valt me nog wat in, er is gewoon medicatie en een goed voedingspatroon om niet op de IC te belanden. Maar heel toevallig is die medicatie opeens verboden. En laten we ook even iemand die net een fietsongeval heeft gehad en een verstopte neus als C patiënt aanmerken, want oh wacht die frauduleuze PCR test helpt ook daarbij. En wat fijn dat de jaren in aanloop een heleboel systeem, wetten en regels zijn aangepast zo een farse als dit mogelijk te maken.
Zoals Visca aangeeft, het staat u vrij om te rapporteren. Maar ik zou er eerder voor kiezen om eens goed wakker geschud te worden.
ybos schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:51:
Zero.
PSN/Steam: Xamsix
Verwijderd
Dan hoop ik dat je de weg weet naar een bloemenwinkel (tankstation is sowieso goed voor -50% )ybos schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:51:
Pffff portfolio in anderhalve week ofzo 33% gezakt (oftwel, koers DOT 33% gezakt).
Benieuwd waar het stopt. Hoop toch wel dat de bodem geraakt is, zo gaan mn verbouwplannen nooit door natuurlijk
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Paar dagen geleden verkocht. Prima winst gepakt. Is ie vandaag tegen alles in aan het moonen dan?Xamsix schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:55:
@YES heb je die PYR nog aangehouden? Hoop het wel voor je!
Nooit maar dan ook nooit vertellen dat er budget is. Grootste fout die je kan maken!ybos schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:51:
Nooo, had je me even moeten contacten. Komt nog zoveel aan! Vandaag gelist op Binance, Huobi en een paar kleinere exchanges. Achja, met winst verkopen is natuurlijk nooit verkeerd. Ik hodl even door.YES schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:56:
[...]
Paar dagen geleden verkocht. Prima winst gepakt. Is ie vandaag tegen alles in aan het moonen dan?
Nopheros schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:42:
[...]
Aangezien het grootste deel van de bevolking gevaccineerd is krijg je inderdaad een moment dat je als gevaccineerde een grotere kans hebt om op de IC te belanden als iemand die niet gevaccineerd is.
Echter komt dat dus omdat de groep gevaccineerde groter is dan de niet gevaccineerde.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Daar weet jij niks van snotneus.Tominatie schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:56:
[...]
Nooit maar dan ook nooit vertellen dat er budget is. Grootste fout die je kan maken!
Zero.
[ Voor 8% gewijzigd door ytr81 op 26-11-2021 13:59 ]
Oh echt, haha. Die listings zijn nice! Ik ben gewoon niet zo van het echt verdiepen in kleinere muntjes, pak er graag een ritje op mee maar omdat ik er op inhoud niet in zit spring ik dan ook wel weer ergens uitXamsix schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:57:
[...]
Nooo, had je me even moeten contacten. Komt nog zoveel aan! Vandaag gelist op Binance, Huobi en een paar kleinere exchanges. Achja, met winst verkopen is natuurlijk nooit verkeerd. Ik hodl even door.
haha zeker wel ik heb ook weleens vrienden vertelt hoeveel bitcoin ik had toen het $5k waard was. Dat vergeet men niet, dus elke keer ben ik wel degene die het flesje koopt in de club.
door zelf te doen wat je anderen niet wil hebben doen?enomiss schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:01:
[...]
Ik hoorde een heleboel geframe in een heleboel pagina's terug mijn kant op. De wappies. Ik reageer enkel.
Begrijpelijk hoor, ik ben er ook maar toevalling mee in aanraking gekomen. Toen helemaal verzonken in geraakt. Naar mijn mening gaan we uiteindelijk SAND en MANA achterna. Maar als Bitcoin crasht... dan gaat alles natuurlijk mee. Dus helemaal eens met je laatste zin.YES schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:00:
[...]
Oh echt, haha. Die listings zijn nice! Ik ben gewoon niet zo van het echt verdiepen in kleinere muntjes, pak er graag een ritje op mee maar omdat ik er op inhoud niet in zit spring ik dan ook wel weer ergens uit
Zit nu sowieso alleen nog in BTC en een deel ETH (KSM in een crowdloan niet meegerekend) omdat ik het gevoel had dat er een grote move aan zat te komen. Al een tijdje hoor, dus dat ik toevallig woensdag al die kleinere posities gesloten heb is gewoon geluk. Vanochtend net tijdens de duikvlucht de laatste alts ook verkocht.
Misschien pik ik PYR nog wel een keer weer op als BTC wat hoopgevend herstel laat zien. Met als de bear market in wil ik niet.
Dat planB is echt een self fulfilling prophecy. In zulke onzin geloven is gevaarlijk.Rebbelx schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:01:
Geen idee of al gepost :-D
https://twitter.com/100tr...63849685924388866/photo/1
Eerlijk gezegd valt me het nog mee, we zijn even omlaag gedoken naar een level waar al weken over gesproken werd, er was iets nodig om er te komen want het ging toch een keer gebeuren volgens mij. Dus als het enigszins meevalt allemaal, kunnen we straks mooi weer omhoogXamsix schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:03:
[...]
Overigens verwacht/hoop ik dat het covid nieuws mee lijkt te vallen, volgende week wat positiefs nieuws en dan een opveer in de financiele markten. Want het is niet alleen Bitcoin, maar ook de aandelen die bloeden vandaag.
Wacht maar tot je de bitcoin, huisman bent..Tominatie schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:01:
[...]
haha zeker wel ik heb ook weleens vrienden vertelt hoeveel bitcoin ik had toen het $5k waard was. Dat vergeet men niet, dus elke keer ben ik wel degene die het flesje koopt in de club.![]()
Vind ik ook niet erg hoor maarja je hebt liever dat iedereen denkt dat je een skeere student bent. Toch vervelend om de "bitcoin-man" te zijn.
Zero.
10 mensen kopen cryptoNopheros schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:42:
[...]
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Achteraf is mooi wonen. Op de grote schaal maakt het niet zo veel uit joh.MaStar schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:06:
Hoe ga je mentaal om met het feit dat je 1.5 week na een financiële meevaller, de grootse inleg van het jaar hebt gedaan door aankoop btc. En het besef dat als je nu en de komende dagen in zou leggen significant meer SATS had verzameld.![]()
Klote timing...sucks
Dat klinkt extreem ellendig. Al vind ik geld uitgeven aan mensen die ik waardeer of leuk vindt niet erg.Pelox schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:05:
[...]
Wacht maar tot je de bitcoin, huisman bent..
nothing stops this train
Klik weg die PFMaStar schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:06:
Hoe ga je mentaal om met het feit dat je 1.5 week na een financiële meevaller, de grootse inleg van het jaar hebt gedaan door aankoop btc. En het besef dat als je nu en de komende dagen in zou leggen significant meer SATS had verzameld.![]()
Klote timing...sucks
Maar verwachten vrienden dit ook van je? Dat jij elke keer een fles in doet? Ik zou dat echt niet relaxed vinden, op eigen initiatief af en toe wat extra doen, prima, maar als het een verwachting wordt...Tominatie schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:01:
[...]
haha zeker wel ik heb ook weleens vrienden vertelt hoeveel bitcoin ik had toen het $5k waard was. Dat vergeet men niet, dus elke keer ben ik wel degene die het flesje koopt in de club.![]()
Vind ik ook niet erg hoor maarja je hebt liever dat iedereen denkt dat je een skeere student bent. Toch vervelend om de "bitcoin-man" te zijn.
Denk terug aan de bearmarket maat, toen we constant in ellende en rektheid zaten. Hoe gingen wij er toen mee om?MaStar schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:06:
Klote timing...sucks
Insert dezeviezeponzibendegaatstraksgewoonweeromhoog.gifMaStar schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:06:
Klote timing...sucks
Het gemekker over Corona ondertussen een groter probleem aan het worden dan het Corona zelfVerwijderd schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:56:
idd dat geneuzel over alles mbt corona is zo vermoeiend, in de kroeg (oh ja, bij jullie dicht) zijn het ook altijd dezelfde die daar uren over doormekkeren. Ik ga dan ergens zitten, daar kom je voor de lol.
[ Voor 16% gewijzigd door watercoolertje op 26-11-2021 14:13 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Denk je echt dat je daar de koers mee kan beïnvloeden dan?Ray_ schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:13:
De koersen zakken en de discussies laaien weer op. Jammer dat 't dan weer over COVID gaat. Wat denken jullie nou? Dat je van achter je toetsenbord met een paar postings op een forum die andersdenkende gaat overtuigen, die net zo hard overtuigd is van zijn/haar standpunten?
Kap gewoon en laten we weer lekker over rooie candles en memmen gaan mijmeren.
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Zero.
Ja, want iedere keer als hier een schaarsgeklede dame met doorgaans onnatuurlijke proporties wordt gepost, valt het mij op dat BTC of ETH is gestegen. Dus ergens geloof ik er wel in.watercoolertje schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:15:
[...]
Denk je echt dat je daar de koers mee kan beïnvloeden dan?
Maar je hebt zeker een punt hoor dat die mensen niet te overtuigen zijn...
nothing stops this train
Gelijk heb je, moet je dan die koppies es zien, dan piepen ze wel andersPelox schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:16:
Koop straks nog wat dot of ksm en dan gooi ik dat lekker van een afstand in zo'n parachain, zoeken ze het maar uit de komende 2 jaar.
Hiero een zak dot in je mik! Over 2 jaar haal ik het op vriend, dus doe je best.Skrunsies schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:18:
[...]
Gelijk heb je, moet je dan die koppies es zien, dan piepen ze wel anders
Zero.
Net nog fiat gestort op Bitvavo via iDeal, stond er binnen 10 min. opTukker_T schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:16:
De grootste fout die je volgens mij in crypto kan maken is een account openen bij Bitvavo. Eerst komt de instant ideal deposit niet aan en daarnaast moet je totaal onnodig je telefoon verifieren voor 2FA.
Maar maar.... ik ben inkoper... en weet alleen nog maar iets van DOSD_Jeff schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:18:
@Skrunsies Ze zoeken nog IT-ers -- wellicht maar eens in een sollicitatie schrijven dat jij Bitvavo kan verbeteren?
De reactie die je wist dat zou komen:D_Jeff schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:18:
@Skrunsies Ze zoeken nog IT-ers -- wellicht maar eens in een sollicitatie schrijven dat jij Bitvavo kan verbeteren?
Pelox schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:19:
[...]
Hiero een zak dot in je mik! Over 2 jaar haal ik het op vriend, dus doe je best.
YES schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:21:
[...]
Geachte Skrunsies,
Allereerst onze excuses voor de trage reactie op uw sollicitatie. De mailbox was stuk en onze IT-ers hebben hier hard aan gewerkt maar helaas pas na zeven weken op kunnen lossen.
Hoewel we uw sollicitatie waarderen moeten we u helaas mededelen dat we voor u geen plek in ons bedrijf zien. U spreekt van het verbeteren van zowel de exchange als de support en wil daarbij ook zorgen dat het geheel sneller en soepeler gaat werken. Wij zijn echter op zoek naar medewerkers die wél beschikken over realiteitszin.
Succes met uw zoektocht.
Met vriendelijke groet,
Bit Vavo
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Het storten met Ideal ging prima, kopen van XLM ook.... Maar het versturen ervan is het probleem bij mij.. Staat al uren op 'sending'Griffx schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:25:
Gewoon zorgen dat je voor zulke momenten wat klaar hebt staan bij Bitvavo.
Heb 1x mis gegrepen bij bitvavo met een behoorlijke dip, gebeurd geen tweede keer meer.
Vandaag is rood.......pletter schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:27:
Ben zelf wel benieuwd wat er gaat gebeuren als NYSE en NASDAQ openen om 15:30 vandaag.
Voor alle yanks los gaan (of zijn de beurzen niet gesloten vanwege thanksgiving/Blackfriday?)-Muncky- schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:36:
Meer memes please. Dan valt er tenminste nog wat te lachen.
Probleem met die stonks is vaak wel dat ze er in de regel wat langer over doen om weer op, of over het niveau te komen.sh4d0wman schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:26:
Ik zag onze beleggers ook langs komen in de active topics. Die gaan al helemaal loco om een paar procentjes.![]()
Dus als je ondertussen nog geen hodl klauwen ( ingelegd met diamanten ) hebt converteer dan je crypto maar naar aandelen en ga daar rond hangen.![]()
Zo. Nu weer naar Bitcoin staven kijken en wachten op de BTC babes
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
-Muncky- schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:36:
Meer memes please. Dan valt er tenminste nog wat te lachen.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/glxuZ6EKk4NsB6RyYZX1HShm.gif?f=user_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 26-11-2021 14:42 ]
Zero.
Doet me denken aan die schele imbeciel uit The Lion King
[ Voor 20% gewijzigd door Xqlus1ve op 26-11-2021 14:52 ]
Jawel, duurt niet lang meer. Vanavond zitten we weer met zijn alle aan de champoppel.Tominatie schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:41:
ETH zit op solide support maar er komt nog niet echt een bounce.
Zero.
Want? Je hebt je hand boven de sellknop hangen?Pelox schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:54:
[...]
Jawel, duurt niet lang meer. Vanavond zitten we weer met zijn alle aan de champoppel.
[ Voor 24% gewijzigd door Kol Nedra op 26-11-2021 15:00 ]
nothing stops this train
Ultra bionic triple super bicycleKol Nedra schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:57:
Als Bitcoin boven de 52k blijft en straks weer omhoog gaat, hebben we dan een super cycle?
Zero.
Als er een nieuwe ATH is neergezet dan iig een verlengde cycle.Kol Nedra schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:57:
Als Bitcoin boven de 52k blijft en straks weer omhoog gaat, hebben we dan een super cycle?
/f/image/x8Fa8dL49vkF6gswiorBC8Rj.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/bhfjTXmsQzOdyPip15zOYzeq.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 10% gewijzigd door YES op 26-11-2021 15:04 ]
3 min lijntjes zeggen dat.Darrell schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:56:
[...]
Want? Je hebt je hand boven de sellknop hangen?
[ Voor 13% gewijzigd door Pelox op 26-11-2021 15:00 ]
Zero.
JA, nondeju, zodra we hier allemaal gaan photoshoppen heb ik niks meer bij te dragen hier.YES schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:59:
BTC bleef toch al best lang zo strak boven de 1D MA99 hangen, ik denk daar is iets mee. Toen ik flink ging inzoomen zag ik het pas:
[Afbeelding]
Nog iets verder werd het duidelijker:
[Afbeelding]
Bedankt Atlas!
Blaim schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:00:
[...]
JA, nondeju, zodra we hier allemaal gaan photoshoppen heb ik niks meer bij te dragen hier.![]()
Nou dan was dit voor nu een bescheiden zwaantje zeg. En dat toont maar weer aan hoe sterk crypto geworden is! Een black swan event en we zakken maar 5k. Makkie.
daarom ook een grijze zwaanYES schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:02:
[...]
Nou dan was dit voor nu een bescheiden zwaantje zeg. En dat toont maar weer aan hoe sterk crypto geworden is! Een black swan event en we zakken maar 5k. Makkie.
Oh hehe, zo had ik hem niet begrepen.
Wellicht dat die volgevreten Amerikanen er nog een schepje bovenop gaan doen? Of gaan die goedkoop inkopen vandaag?YES schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:02:
[...]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
JaNeoflexNL schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:04:
[...]
Wellicht dat die volgevreten Amerikanen er nog een schepje bovenop gaan doen? Of gaan die goedkoop inkopen vandaag?
Zero.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq