Nevermind. Tijd voor lunchpauze met koffie.
Wenn 69k weekly close?
Wenn 69k weekly close?
[ Voor 84% gewijzigd door Joosie200 op 25-11-2021 11:58 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 84% gewijzigd door Joosie200 op 25-11-2021 11:58 ]
Ja duhhhh, toen was je zelf ook 15 jaar jongerVerwijderd schreef op donderdag 25 november 2021 @ 11:57:
[...]
Ik had 15 jaar geleden ook een jonge vriendin.
UberLurker Departement #GG.
hopelijk vanavond als daily close 🙃Joosie200 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 11:58:
Nevermind. Tijd voor lunchpauze met koffie.
Wenn 69k weekly close?
nothing stops this train
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
Heb ik wat gemist, heeft hij de handdoek in de ring gegooidMF Doom schreef op donderdag 25 november 2021 @ 11:50:
Ik mis @Verwijderd z’n nuchtere en nuancerende berichten nu al. Loopt weer helemaal uit de klauwen, het hele draadje is in de war. Ben benieuwd wie er nu voor een nieuwe balans gaat zorgen.
Hoe maak ik een poll aan om een waarnemer voor @Verwijderd te benoemen?
als we nou in elk bericht @Verwijderd noemen misschien komt ie dan wel?ybos schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:05:
[...]
Heb ik wat gemist, heeft hij de handdoek in de ring gegooid
nothing stops this train
Bij mij werkt het gewoonSandrioni schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:01:
Heeft iemand enig idee wanneer Binance het slotje op BNB weer opengooit? "Trading mode only" lees ik. Ik wil het overhevelen naar een andere wallet.
Had al een support ticket aangemaakt, maar tot op heden zonder antwoord.
Misschien is hij nog ingelogd als @SnitserklaasKol Nedra schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:06:
[...]
als we nou in elk bericht @Verwijderd noemen misschien komt ie dan wel?
Bestaat er ook iets gelijkaardigs voor aandelen?Kol Nedra schreef op donderdag 25 november 2021 @ 11:55:
dikke BNB
dikke QBIT
dikke RAMP
alles wordt maar dikker 👀
[Afbeelding]
Kol Nedra schreef op donderdag 25 november 2021 @ 11:55:
dikke BNB
dikke QBIT
dikke RAMP
[Afbeelding]
Nee wel een samenvatting.Rakward schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:22:
[...]
Bestaat er ook iets gelijkaardigs voor aandelen?
Nee maar misschien moet je gewoon even langs de huisarts?Aarle schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:31:
Zijn er meer mensen die VRA hebben?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Stokstaart schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:33:
[...]
Nee maar misschien moet je gewoon even langs de huisarts?
nothing stops this train
Jij geeft aan in je vraag wanneer Binance het slotje open zet, maar je screenshot is van Bitvavo.
nothing stops this train
Das bijzonder, heeft Binance een complete re design gekregen van de website? Volgens mij maak je verkeerde conclusies, dit is een andere Exchange en heeft helemaal niks met Binance te maken.
Shitcoins!Kol Nedra schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:34:
[Afbeelding]
natuurlijke gas opvangen en dit gebruiken voor electriciteit 👍
My bad! Ik las Binance in mijn eigen screenshot, maar bedoelde natuurlijk Bitvavomannowlahn schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:45:
[...]
Das bijzonder, heeft Binance een complete re design gekregen van de website? Volgens mij maak je verkeerde conclusies, dit is een andere Exchange en heeft helemaal niks met Binance te maken.
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
anti elppa schreef op donderdag 25 november 2021 @ 11:13:
[...]
hahahahaha dat zou een giller zijn.
Sommigen hoor ik wel eens zeggen; als je oud word ben je helemaal alleen en dan is er niemand meer voor je, nou helaas heb ik iets teveel ervaring met gezinssituaties waar de kinderen dus echt niet meer op komen dagen om voor die oudjes te zorgen. Dan heb ik liever wat geld over om goed verzorgt te worden, en als het echt te brak word allemaal dan bestel ik wel een mooie drugs combi ter waarde van 1 btc om knallend eruit te gaan.
Ik leef echt niet alleen voor geld en mijn baan, totaal niet zelfs. Ik heb een geweldige vrouw. Ik geef om heel veel mensen en er zijn zoveel leuke dingen in de wereld. Maar ik zie ook het leed wat we elkaar allemaal aandoen, en de vernietiging van de mens op de aarde. Alleen al om die laatste 2 punten zou ik gewoon principieel geen kinderen op deze wereld willen zetten. En dan heb ik nog niet eens over alle andere wereld problemen waar de huidige jeugd mee opgezadeld gaat worden.
Ik probeer mijn steentje bij te dragen op heel veel vlakken (wat je wellicht niet zou denken als je mijn laatste posts leest), ik consumeer erg weinig, leef energie zuinig, ben vegan etc etc, maar als ik dan weer zo'n millennial met 3 koters en 2 karren vol gestolde olie de action uit zie rollen weet ik zeker dat de toekomst er niet al te best uit gaat zien.......
OT MOON
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Volgens mij werkt VET of RVN wel op beide (dus Bitvavo <-> Binance) , datz al je een hoop kosten schelen qua transactiekosten.Sandrioni schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:55:
[...]
My bad! Ik las Binance in mijn eigen screenshot, maar bedoelde natuurlijk Bitvavo
Maar goed, voorlopig niet dus. Wat is een handige route om dit naar bv Celsius te sturen?
Eerst omzetten in BTC, en dat naar bv Binance. Daar weer omzetten naar BNB, en dan naar Celsius?
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Verwijderd
beetje weerstand, morgen hebben de yanks genoeg power door al die kalkoen, dat die in een keer doorknalt naar 1.65NeoflexNL schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:04:
De correctie van CRO komt dus voordat de dollar wordt aangetikt.
Weten we dat ook weer..
"K*tmuziek, ongeïnspireerde bagger!"
Same here, voor hogere limiet moet je KYC procedure doorlopen , De vraag hoe staat ook al een week uit bij hun helpdeskWiley99 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:07:
Semi-topic (want Binance card gekoppeld) Curve vraag: heb 'm bijna een maandje maar het loopt nog niet soepel. Ze spammen me volop met 'geef geld uit en krijg cashback' maar na 500 euri wordt de kaart declined want 'limiet bereikt'. Terwijl er een paar k aan credit (naast Binance debit ook credit card gekoppeld en werkend) achter hangt. De 'limits' optie in de app werkt bij mij niet, die redirect naar de help pagina's waarop staat dat de limiet 2400 euro is. Support call loopt al 2 dagen maar daarop reageren ze niet echt.
Cache en gegevens leeggooien, deïnstalleren en opnieuw installeren werkt ook niet voor de app functie.
Curve fans hier die dit herkennen of een tip hebben om dit op te lossen?
Oeps ik dacht aan Binance ipv Bitvavo
Kol Nedra schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:37:
BNB gaat ervoor, gaat ie vandaag nieuwe ATH maken?
Vreemd, heb ik gedaan... naja, dan maar geen 1+2% cashback maar terug naar 2% van Binance alleen.Petertje750 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:36:
[...]
Same here, voor hogere limiet moet je KYC procedure doorlopen , De vraag hoe staat ook al een week uit bij hun helpdesk
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
ja kom maar op!!!!Skrunsies schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:51:
Are you all ready for 10K candles ( green )?
My body is ready
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
[ Voor 14% gewijzigd door YES op 25-11-2021 13:58 ]
Werkt gelijk zo'n dag vol positviteit starten zie jik wel!YES schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:57:
Gordels om mensen, zorg dat je er klaar voor bent. Skrunsies zijn lichaam is er klaar voor.
Strakke stoplosses op alle alts gezet, ik ben er klaar voor.
Anti is er altijd klaar voor geweest maar nu meer dan ooit.
Start your engines!!
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Het valt me op dat je vooral voor eigen kerk preekt en bearish praat over BTC maar vergeet niet dat wanneer BTC door bepaalde levels zakt jouw bags met magische internet munten nog sneller door het putje zullen gaan.Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:35:
[...]
beetje weerstand, morgen hebben de yanks genoeg power door al die kalkoen, dat die in een keer doorknalt naar 1.65
Hij gaat nog verrast worden, even een paar dagen 10k candles per dag en we zijn er gewoon. Komt goed!NeoflexNL schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:00:
[Afbeelding]
Update, die 98K komt er niet deze maand
[ Voor 32% gewijzigd door keanu_ op 25-11-2021 14:06 ]
Prima als VET achterin gaat zitten bij de overige kids terwijl pappa BTC aan het stuur zit.
Helemaal mooi iddNgangatar schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:07:
[...]
Prima als VET achterin gaat zitten bij de overige kids terwijl pappa BTC aan het stuur zit.
Het was ooit iets van €12. Kan je het je voorstellen?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dikke ramp...Kol Nedra schreef op donderdag 25 november 2021 @ 11:55:
dikke BNB
dikke QBIT
dikke RAMP
[Afbeelding]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
nothing stops this train
Totdat het daar ineens plots er is, dan wil je niets anders meer en is je zoon of dochter ineens het mooiste en belangrijkste wat er is in je leven!anti elppa schreef op donderdag 25 november 2021 @ 11:13:
[...]
hahahahaha dat zou een giller zijn.
Sommigen hoor ik wel eens zeggen; als je oud word ben je helemaal alleen en dan is er niemand meer voor je, nou helaas heb ik iets teveel ervaring met gezinssituaties waar de kinderen dus echt niet meer op komen dagen om voor die oudjes te zorgen. Dan heb ik liever wat geld over om goed verzorgt te worden, en als het echt te brak word allemaal dan bestel ik wel een mooie drugs combi ter waarde van 1 btc om knallend eruit te gaan.
Ik leef echt niet alleen voor geld en mijn baan, totaal niet zelfs. Ik heb een geweldige vrouw. Ik geef om heel veel mensen en er zijn zoveel leuke dingen in de wereld. Maar ik zie ook het leed wat we elkaar allemaal aandoen, en de vernietiging van de mens op de aarde. Alleen al om die laatste 2 punten zou ik gewoon principieel geen kinderen op deze wereld willen zetten. En dan heb ik nog niet eens over alle andere wereld problemen waar de huidige jeugd mee opgezadeld gaat worden.
Ik probeer mijn steentje bij te dragen op heel veel vlakken (wat je wellicht niet zou denken als je mijn laatste posts leest), ik consumeer erg weinig, leef energie zuinig, ben vegan etc etc, maar als ik dan weer zo'n millennial met 3 koters en 2 karren vol gestolde olie de action uit zie rollen weet ik zeker dat de toekomst er niet al te best uit gaat zien.......
OT MOON
Waar?resusaapje schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:12:
[...]
Morgen in de defi gooien en nog eens dik groeien
Toen was de max supply ook een stuk lager.Gelukszoekr schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:08:
[...]
Het was ooit iets van €12. Kan je het je voorstellen?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ja maar het is donderdag.... Zit ik hier een beetje met mijn inkoopordertjesServor schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:21:
Toch alweer een 2K candle te pakken straks.
Kan nog steeds.... Soms heb je maar een of twee dagen nodig om flink omhoog te gaan. Maar ik ben het met je eens die kans wordt wel steeds kleiner. Maar goed als hij in Dec die 100K haalt vind ik het nog steeds een mooie voorspelling.NeoflexNL schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:00:
[Afbeelding]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
NeoflexNL schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:00:
[Afbeelding]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Nu nog Jaapio met z'n voedselbank meme
Ssstzwembroek schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:24:
[...]
Toen was de max supply ook een stuk lager.
hehe heb zelf geen ramp maar was even benieuwd waar je het ging stallen voor de dikke groei.resusaapje schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:26:
[...]
https://appv2.rampdefi.com
Tip uit deze slowchat. Wel bijblijven!
Geen rampkeepitfrosty schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:28:
[...]
hehe heb zelf geen ramp maar was even benieuwd waar je het ging stallen voor de dikke groei.
[Video: https://twitter.com/i/status/1463850109410676742]
[ Voor 11% gewijzigd door Astennu op 25-11-2021 14:31 ]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Hahaha de tech van deze is toch zo ontzettend dik kan niet toch anders dat het hier in dit topic thuishoort. Was het iets als DAR geweest.... tjah.resusaapje schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:30:
[...]
Geen ramp![]()
![]()
Ben al blij dat je geen preek gaat houden over shitcoins zoals een zeker iemand hier eerder deed
[ Voor 3% gewijzigd door keepitfrosty op 25-11-2021 14:35 ]
Astennu schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:30:
[...]
[Video]
Ah dammit embedded werkt niet vanaf twitter. Owh well ik vind hem in ieder geval wel grappig
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Zolang het niet om dezelfde CRO gaat lijkt mij dat wel kunnen. Bijvoorbeeld 6k CRO totaal, 5k staking en 1k in supercharger.Xqlus1ve schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:33:
Kan het even niet vinden, kon je nou staken op de crypto.com exchange en tegelijkertijd meedoen met de supercharger?
Daar zit ik over te dubben inderdaad, staking gaat wel per minimum 90 dacht ik, en locked = locked (wat goed is om er van af te blijven haha).Wom schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:41:
Rewards van die superchargers zijn meestal niet enorm hoor, dus goed kijken of alles in staking niet interessanter is.
[ Voor 9% gewijzigd door Xqlus1ve op 25-11-2021 14:44 ]
Mee eens. Het is wel fijn dat je het er op ieder moment weer uit kan halen, maar de opbrengsten van de laatste paar superchargers waren marginaal.Wom schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:41:
Rewards van die superchargers zijn meestal niet enorm hoor, dus goed kijken of alles in staking niet interessanter is.
Staking CRO in de DeFi Wallet is tot 12.8% apy zonder minimum aantal of duur, maar wel 28 dagen afkoelperiode.Xqlus1ve schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:43:
[...]
Daar zit ik over te dubben inderdaad, staking gaat wel per minimum 90 dacht ik, en locked = locked (wat goed is om er van af te blijven haha).
Na iedere pump hetzelfde verhaal. Even afkoelen tot de hoogte van de vorige pump (daar zitten we nu zo'n beetje) en weer doorrrrr-Muncky- schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:47:
CRO door het putje!
[ Voor 14% gewijzigd door pimsaint op 25-11-2021 14:49 ]
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Ik hoop dan maar heel naïef dat iedereen zijn dikke gains in BTC heeft gestoken...?-Muncky- schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:47:
CRO door het putje!
Supercharger gaat met een minimum van 100 dacht ik. Als je al iets in de supercharger hebt staan kun je wel een truc uithalen. Stel je hebt 70 CRO in je wallet, dan kun je 30 CRO uit de supercharger halen en direct weer 100 CRO er in doen.Xqlus1ve schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:43:
[...]
Daar zit ik over te dubben inderdaad, staking gaat wel per minimum 90 dacht ik, en locked = locked (wat goed is om er van af te blijven haha).
Nope…Servor schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:50:
[...]
Ik hoop dan maar heel naïef dat iedereen zijn dikke gains in BTC heeft gestoken...?
Ja.keanu_ schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:53:
Vanavond/vannacht nog de shakeout naar 53k?
ik hoop het.keanu_ schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:53:
:strip_exif()/f/image/wRe6Iedi56DkNB2NedURzYyV.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/hv6mWaTJFNeSb6ujkaIyeNzJ.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door YES op 25-11-2021 14:58 ]
Dit is gewoon hartstikke MOON, LAMBO, alles!YES schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:57:
Haha wat de f*ck.. Er bestaat een patroon dat de Adam & Eve bottom heet. Die ziet er zo uit:
[Afbeelding]
Check BTC/USDT op 4h:
[Afbeelding]
Ik geloof niet echt van dit soort patronen, lijkt me veel te ver gezocht, maar het is wel komisch dit tegen te komen. Anyway, moon soon, geen shakeouts meer, lazer op met je verlopende futures, we worden gewoon allemaal rijk, behalve degenen die de dip willen kopen want die komt er dankzij Adam en Eva nooit weer.
CRO gaat op korte termijn vast nog wel een sprongetje maken.-Muncky- schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:47:
CRO door het putje!
Van mij mag het....mijn buy orders staan nog steeds.keanu_ schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:53:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Je bent op de verkeerde username ingelogd Pingo.keanu_ schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:53:
Bij 70 cent verwacht ik support.-Muncky- schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:47:
CRO door het putje!
We zullen het morgen zien - ik help het je hopen.YES schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:57:
Haha wat de f*ck.. Er bestaat een patroon dat de Adam & Eve bottom heet. Die ziet er zo uit:
[Afbeelding]
Check BTC/USDT op 4h:
[Afbeelding]
Ik geloof niet echt van dit soort patronen, lijkt me veel te ver gezocht, maar het is wel komisch dit tegen te komen. Anyway, moon soon, geen shakeouts meer, lazer op met je verlopende futures, we worden gewoon allemaal rijk, behalve degenen die de dip willen kopen want die komt er dankzij Adam en Eva nooit weer.
[ Voor 33% gewijzigd door Nopheros op 25-11-2021 15:06 ]
I see what you did there
I don't .. Zit er ergens een subtiele fotoshop?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
twit schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:13:
[...]
I don't .. Zit er ergens een subtiele fotoshop?
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Bizar he? Ik stond ook met mijn mond vol kunstgebit te klapperen toen ik dat patroon zag hangen in de bingo ruimte van ons bejaardentehuis...YES schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:57:
[Afbeelding]
Check BTC/USDT op 4h:
[Afbeelding]
Candles chasen (SAND & MANA) is over het algemeen geen goede strategie. Kan het tóch goed uitpakken? Zeker.FijneKerst schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:20:
Ok, advies tijd.
Ik heb een flufje ADA winst die ik wil gaan omzetten naar een andere coin voor de komende maanden.
Ik heb er 2 op het oog, maar om het "worthwhile" te maken wil ik er maar in 1 investeren.
Tips?
1. SAND <-- Hype, Metaverse, maar al veel gepumpt laatste tijd
2. MANA <-- Hype, Metaverse, maar al veel gepumpt laatste tijd
3. LINK <-- Weinig aandacht de laatste tijd... rijp voor een pump!?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq