Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
I was being sarcastic ofcStokstaart schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:14:
[...]
Instappen door een post van a87.. Kijk je wel een beetje uit?
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
hoop niet.dat dit waar is, ik doe niet mee met die onzin, ik ben geen leraar. gelukkig is mijn oudste pas 5 jaar dus veel dingen leren ze nog niet op school.Pelox schreef op donderdag 25 november 2021 @ 08:48:
Gerucht: vanaf volgende week de scholen dicht en thuisles! Dus alle papa's en mama's hier, trade nu het nog kan want volgende week is het wellicht klaar!
en lockdown? ik werk in de zorg, bij ons nooit lockdown geweest!
nothing stops this train
Ook negatief om die parasieten te noemenanti elppa schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:18:
[...]
heb je het nu over de kinderen of de ouders. Anyway, ik werk op een plek met alleen Bachelor/ masters degree, dus van dat soort mensen heb ik niet zo'n last op mijn werk
ik heb niets met kinderen. Zijn al veeeeel te veel mensen op de wereld. En om dan nog maar niet te spreken over de "opvoeding" tegenwoordig. Ik begrijp werkelijk waar niet waarom mensen nog kinderen nemen.Tijd om met de kids door te brengen hebben ze niet, want beide werken, om alle shit te financieren/ overmatige consumptie meuk van te kopen. Van mij mogen ze ook alle vergoedingen per direct stop zetten boven 1 kind. En zeker boven 2 kinderen.Xqlus1ve schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:22:
[...]
Ook negatief om die parasieten te noemen
Maar goed laat ik daar verder niet over beginnen want het is nogal offtopic.
[ Voor 11% gewijzigd door anti elppa op 25-11-2021 09:27 ]
Mijn antwoord wanneer er weer eens iemand de vraag stelt "Goh, willen jullie geen kinderen?"anti elppa schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:26:
[...]
ik heb niets met kinderen. Zijn al veeeeel te veel mensen op de wereld. En om dan nog maar niet te spreken over de "opvoeding" tegenwoordig. Ik begrijp werkelijk waar niet waarom mensen nog kinderen nemen.Tijd om met de kids door te brengen hebben ze niet, want beide werken, om alle shit te financieren/ overmatige consumptie meuk van te kopen. Van mij mogen ze ook alle vergoedingen per direct stop zetten boven 1 kind. En zeker boven 2 kinderen.
Al stop ik doorgaans na de opmerking dat er al te veel mensen op de wereld zijn, om het gezellig te houden. Maar als ze mij dan de 'Ja maars' voorschotelen ga ik los
| MacBook Pro 13' 2018 | iMac 27' 2017 | TV 4K | iPhone XS Max | AirPods | HomePod | Phillips Hue |
hahahahah ja same here. Als baas speel ik natuurlijk wel het spel mee incl kraambezoek en dat soort shit, want anders kan je al helemaal geen personeel meer krijgen. Maar ik weet iig wel wie er doorstromen omhoog en wie niet; 1 mensen zonder kinderen, 2 mensen met oude kinderen, 3 mensen met kinderen die echt een stap meer doen, 4 de restRay_ schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:30:
[...]
Mijn antwoord wanneer er weer eens iemand de vraag stelt "Goh, willen jullie geen kinderen?"
Al stop ik doorgaans na de opmerking dat er al te veel mensen op de wereld zijn, om het gezellig te houden. Maar als ze mij dan de 'Ja maars' voorschotelen ga ik los
Vrouwlief is zwangeranti elppa schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:34:
[...]
hahahahah ja same here. Als baas speel ik natuurlijk wel het spel mee incl kraambezoek en dat soort shit, want anders kan je al helemaal geen personeel meer krijgen. Maar ik weet iig wel wie er doorstromen omhoog en wie niet; 1 mensen zonder kinderen, 2 mensen met oude kinderen, 3 mensen met kinderen die echt een stap meer doen, 4 de rest
"Give a man a fish and you feed him for a day. Don't teach a man to fish, and you feed yourself. He's a grown man. Fishing's not that hard."
Ik draai 1 en 2 om maar snap je afwegingen.anti elppa schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:34:
[...]
hahahahah ja same here. Als baas speel ik natuurlijk wel het spel mee incl kraambezoek en dat soort shit, want anders kan je al helemaal geen personeel meer krijgen. Maar ik weet iig wel wie er doorstromen omhoog en wie niet; 1 mensen zonder kinderen, 2 mensen met oude kinderen, 3 mensen met kinderen die echt een stap meer doen, 4 de rest
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik gok dat @anti elppa sowieso vrij zeker weet dat hij geen collega's heeft die hier meelezen of weten wie hij iskillamonkey schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:39:
Lekker alles over één kam scheren dit, haha. Ben blij dat jij mijn baas niet bent in elk geval
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
WIlt u liquid DOT? Ja!Jirure1984 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 08:53:
Ik bekijk net mijn polkawallet. En in de winner sectie staat dus Acala. Maar terwijl ik wel DOTs heb ingelegd staat er, my contribution 0 DOT.
Iemand enig idee waarom?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
dat weet ik zeker hahahahaaha.twit schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:40:
[...]
Ik gok dat @anti elppa sowieso vrij zeker weet dat hij geen collega's heeft die hier meelezen of weten wie hij is
en wellicht zet ik het hier met teveel emotie neer, maar die vorige lockdown heeft gewoon echt veel shit veroorzaakt, en hoop gewoon echt niet dat het weer zo zal zijn
Same here.. gezellig he?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
We gaan hem gewoon doorbreken, en hoeven dus ook helemaal geen schuldigen aan te wijzen. We mogen wel wat mensen eren aan wie we het te danken hebben natuurlijk (Chinezen, Amerikanen, Jaapio's?)Servor schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:45:
Kunnen we het weer hebben over het feit dat BTC de 58K weer niet weet te doorbreken? En daar een [te kiezen continent of doelgroep] gezamenlijk de schuld van geven?.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
anti elppa schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:26:
[...]
ik heb niets met kinderen. Zijn al veeeeel te veel mensen op de wereld. En om dan nog maar niet te spreken over de "opvoeding" tegenwoordig. Ik begrijp werkelijk waar niet waarom mensen nog kinderen nemen.Tijd om met de kids door te brengen hebben ze niet, want beide werken, om alle shit te financieren/ overmatige consumptie meuk van te kopen. Van mij mogen ze ook alle vergoedingen per direct stop zetten boven 1 kind. En zeker boven 2 kinderen.
Ik kreeg een tweeling vallen die buiten je regeling van max 1?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik zie ons deze week niet meer door de 60 heen breken, maar laat mij graag verrassen.twit schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:47:
[...]
We gaan hem gewoon doorbreken, en hoeven dus ook helemaal geen schuldigen aan te wijzen. We mogen wel wat mensen eren aan wie we het te danken hebben natuurlijk (Chinezen, Amerikanen, Jaapio's?)
Legt eraan waarop je doelt, de sfeer hier of thuis met mijn vrouw
Ik mag van geluk spreken, nul% last van hormonen of klagen
Je kan op je klompen aanvoelen dat het eraan gaat komen. Iedereen weer in lockdown vol in de Crypto en gouden bergen scheppen!Pelox schreef op donderdag 25 november 2021 @ 08:48:
Gerucht: vanaf volgende week de scholen dicht en thuisles! Dus alle papa's en mama's hier, trade nu het nog kan want volgende week is het wellicht klaar!
Dit. Wat moet je anders als je het niet kan uitgeven.elektriekert schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:49:
[...]
Je kan op je klompen aanvoelen dat het eraan gaat komen. Iedereen weer in lockdown vol in de Crypto en gouden bergen scheppen!
Wie o wie wil hier met de discriminatiekaart zwaaien?anti elppa schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:34:
[...]
Of is dat alleen op andere Fora zo
Een hele logische keuze overigens
Jonge ik verslik me in de koffie. Hahaha deze post gaat er nog een keer overheen.anti elppa schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:34:
[...]
Van je medewerkers verwachten dat ze een extra stap doen maar zelf de hele dag op tweakers hangen en naar charts staren.anti elppa schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:34:
[...]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/q6u5Af0NN01M0Lu2FlVyBFXK.jpg?f=user_large)
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Vandaar dat je die sigaar met briefgeld aansteekt.zwembroek schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:48:
[...]
Lekker bezig!
Ik hoorde ooit de uitspraak: “Aan kinderen beginnen is hetzelfde als met je lul je eigen bankrekening in tweeën slaan”
Maar daar hebben we de potentiële cryptogains voor, om dat weer recht te trekken.
oef......leuk he? 🙃
wacht maar tot je kind leeftijd tussen 2 en 4 is, meest verschrikkelijke leeftijd 👀
maar ik ben zeker wel blij met met 2 koters, maar je leven wordt anders als je kinderen hebt, de vrijheid die je daarvoor had is iig weg 👍
nothing stops this train
Nee joh, je krijgt er zo veel voor terugKol Nedra schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:56:
[...]
oef......leuk he? 🙃
wacht maar tot je kind leeftijd tussen 2 en 4 is, meest verschrikkelijke leeftijd 👀
maar ik ben zeker wel blij met met 2 koters, maar je leven wordt anders als je kinderen hebt, de vrijheid die je daarvoor had is iig weg 👍
Ze zijn een beetje al Crypto, vaker down dan up.
[ Voor 5% gewijzigd door Griffx op 25-11-2021 09:57 ]
Ja ik vind eigenlijk wel dat anti elppa een zwarte in een rolstoel zittende non binaire transseksuele met 4 jonge kinderen met ADHD moet aannemen.elektriekert schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:52:
[...]
Wie o wie wil hier met de discriminatiekaart zwaaien?
Of is dat alleen op andere Fora zo![]()
Een hele logische keuze overigens
Het leven lijkt me behoorlijk doelloos en deprimerend zonder kinderen. Op een gegeven moment heb je het echt wel gezien met je carriere en meer geld dan je op kan maken. Lig je op je sterfbed met je slaapkamer gevuld met fiatKol Nedra schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:56:
[...]
oef......leuk he? 🙃
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Als ie dezelfde kwalificaties of beter heeftzwembroek schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:57:
[...]
Ja ik vind eigenlijk wel dat anti elppa een zwarte in een rolstoel zittende non binaire transseksuele met 4 jonge kinderen met ADHD moet aannemen.
Ja, want er is niets anders naast kinderen of een carrière.....Stokstaart schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:58:
[...]
Het leven lijkt me behoorlijk doelloos en deprimerend zonder kinderen. Op een gegeven moment heb je het echt wel gezien met je carriere en meer geld dan je op kan maken. Lig je op je sterfbed met je slaapkamer gevuld met fiat
Door die hoeveelheid fiat staat er natuurlijk wel weer een hele bups aan leuke meiden aan je bed...Stokstaart schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:58:
[...]
Het leven lijkt me behoorlijk doelloos en deprimerend zonder kinderen. Op een gegeven moment heb je het echt wel gezien met je carriere en meer geld dan je op kan maken. Lig je op je sterfbed met je slaapkamer gevuld met fiat
En dan zeggen ze "maar je krijgt er zoveel voor terug".elektriekert schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:55:
[...]
Vandaar dat je die sigaar met briefgeld aansteekt.![]()
Ik hoorde ooit de uitspraak: “Aan kinderen beginnen is hetzelfde als met je lul je eigen bankrekening in tweeën slaan”
Oke kleine aanvulling. Dat is ook zo.
[ Voor 20% gewijzigd door zwembroek op 25-11-2021 10:09 ]
Elppa sisään, elppa ulosanti elppa schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:26:
[...]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
HODL!!!Stokstaart schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:58:
[...]
Het leven lijkt me behoorlijk doelloos en deprimerend zonder kinderen. Op een gegeven moment heb je het echt wel gezien met je carriere en meer geld dan je op kan maken. Lig je op je sterfbed met je slaapkamer gevuld met crypto
Ja i know, het wordt de derde ook.. twee kleintjes rondlopen dus druk zat.Kol Nedra schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:56:
[...]
oef......leuk he? 🙃
Gelukkig is er kantoor.. en Tweakers.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
als je FIRE bent dan heb je toch je doel gehaald.... lijkt me heerlijk om gewoon alleen dingen te doen waar je zin in hebt..... geen verplichtingen!Stokstaart schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:58:
[...]
nothing stops this train
Tegeltje. 💯elektriekert schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:55:
[...]
Ik hoorde ooit de uitspraak: “Aan kinderen beginnen is hetzelfde als met je lul je eigen bankrekening in tweeën slaan”![]()
Maar daar hebben we de potentiële cryptogains voor, om dat weer recht te trekken.
Welkom in [SC] Het leed dat kinderen heet Slowchat topic #20
Stokstaart schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:55:
[...]
Van je medewerkers verwachten dat ze een extra stap doen maar zelf de hele dag op tweakers hangen en naar charts staren.
[Afbeelding]
![]()
dat zeker! ik heb 1 zoon (5) en 1 dochter (2)zwembroek schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:00:
[...]
En dan zeggen ze "maar je krijgt er zoveel voor terug".
Oke kleine aanvulling. Dat is ook zo.Ik zou mijn twee dochters voor geen goud willen missen..
wil ze nooit meer kwijt!
nothing stops this train
Duur? Zeker! Maar daar hebben we de CDC kaart toch voor als doekje voor het bloeden?elektriekert schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:55:
[...]
Ik hoorde ooit de uitspraak: “Aan kinderen beginnen is hetzelfde als met je lul je eigen bankrekening in tweeën slaan”![]()
We don't do that here. En al helemaal niet 'Je krijgt er zo veel voor terug'. Ik wil charts, memes, chicks, elkaar afzeiken en heen en weer gescheld tussen bears en bulls.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Kol Nedra schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:09:
[...]
dat zeker! ik heb 1 zoon (5) en 1 dochter (2)
wil ze nooit meer kwijt!
Nog nét genoeg tijd om hier te shitposten, that's about it met kinderen.Kol Nedra schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:56:
[...]
de vrijheid die je daarvoor had is iig weg 👍
Die van mij is 2 en een beetje en begint nu bijzinnen te gebruiken. Wat eerst "Ik lust wel een banaantje" was is nu "Ik lust wel een banaantje, denk ik" geworden. Lach me stuk me die jongen.
Hopelijk bestaat crypto nog lang genoeg zodat ik straks een wallet voor 'm aan kan maken net zoals @Taro voor z'n kids doet.
Bijna niet uit te leggen aan mensen zonder kinderen. In ieder geval niet zonder weg te vallen in clichés. Ik had zelf in ieder geval niet verwacht dat het me zoveel zou doen.roflexx schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:11:
Kan iemand mij uitleggen wat er leuk en positief is aan kinderen?
Emo-modus weer uit.. Wen moon?
Precies. Ik wil hetgeen ik op Binance zie bevestigd hebben in gejank of euforie.Jedi_Pimp schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:12:
Kijk ik een dag niet in het topic, gaat het opeens over kinderen.![]()
We don't do that here. En al helemaal niet 'Je krijgt er zo veel voor terug'. Ik wil charts, memes, chicks, elkaar afzeiken en heen en weer gescheld tussen bears en bulls.
Stockholmsyndroomroflexx schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:11:
Zegt de baas die onder werktijd gewoon op GoT zit en zijn portfolio checktanti elppa schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:15:
[...]
Niet altijd maar het gros heeft gewoon ernstig last van 9 tot 5 mentaliteit + veel shit tussendoor waardoor zelfs 8h al amper gehaald word....en dan vinden ze het raar dat ze geen promotie krijgen
Is dat hetzelfde gevoel als dat je naar je portfolio kijkt en daar +100% ziet staan bijvoorbeeld?NeoflexNL schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:13:
[...]
Bijna niet uit te leggen aan mensen zonder kinderen. In ieder geval niet zonder weg te vallen in clichés. Ik had zelf in ieder geval niet verwacht dat het me zoveel zou doen.
Emo-modus weer uit.. Wen moon?
Nee dat kan niemand uitleggenroflexx schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:11:
Het leven was een stuk makkelijker voor ik kinderen had
En toch zou ik het niet gemist willen hebben. Al verschilt dat ook per persoon.
De één speelt graag Kirby en vind dat prima zijn hele leven. Een ander houd van Dark Souls en wenst wat uitdaging
Waah schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:15:
[...]
Het leven was een stuk makkelijker voor ik kinderen had![]()
En toch zou ik het niet gemist willen hebben. Al verschilt dat ook per persoon kind.
Haha wellicht... Geld is leuk en ben er altijd druk mee, maar dit gaat wel iets dieper gelukkig.malarkan schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:15:
[...]
Is dat hetzelfde gevoel als dat je naar je portfolio kijkt en daar +100% ziet staan bijvoorbeeld?![]()
Ook met kinderen ben je overigens druk
Waar wacht je op? Een uitnodiging? Bitcoin op $100k?Blaim schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:13:
Hopelijk bestaat crypto nog lang genoeg zodat ik straks een wallet voor 'm aan kan maken net zoals @Taro voor z'n kids doet.
Het moment is altijd NU!
Het grootste verschil tussen een werknemer en werkgever is het feit dat het begrip 'werktijd' doorgaans fluïde is voor laatstgenoemde.Waah schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:14:
[...]
Zegt de baas die onder werktijd gewoon op GoT zit en zijn portfolio checkt
Dat ervaar je pas als je ze hebt. Ik wilde ook absoluut geen kinderen en toen bam, zeg je nee krijg je er twee.roflexx schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:11:
Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik co-ouderschap heb met mijn ex. Dus alsnog 50% van de weekenden en week kinderloos. En ik ga niet ontkennen dat ik dat heerlijk vind! Maar ik heb nu al 4 jaar een 12 jaar jongere vriendin en haar eierstokken beginnen te rammelen want inmiddels ook al 30 jaar. Dus dilemma's....ik vind het eigenlijk prima zo en moet er niet aan denken om full time weer zo'n jankerd erbij te hebben.
Kan iemand een kindertopic opzoeken of openen?roflexx schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:11:
malarkan schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:15:
[...]
Is dat hetzelfde gevoel als dat je naar je portfolio kijkt en daar +100% ziet staan bijvoorbeeld?![]()
Nee, het staat gelijk aan het gevoel dat BTC eind november de 93K aantikt en op 2 december 23K is.
https://ondertussenophetvivaforum.tumblr.com/Sluw schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:19:
[...]
Kan iemand een kindertopic opzoeken of openen?
In dit topic zitten voornamelijk kinderen. Althans als ik het niveau zieSluw schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:19:
[...]
Met Papa Taro die soms nog een goede analyse doet, onder het genot van een IPA.
Nee verschilt niet per kind, per persoon. Want die persoon voed dat kind op
En vaak is dat een spiegel van jezelf, en dat vind niet iedereen leuk om te zien
Lekker Zwembroek, gewoon een lekker jonge bikini aan de haak..zwembroek schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:19:
[...]
Dat ervaar je pas als je ze hebt. Ik wilde ook absoluut geen kinderen en toen bam, zeg je nee krijg je er twee.
Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik co-ouderschap heb met mijn ex. Dus alsnog 50% van de weekenden en week kinderloos. En ik ga niet ontkennen dat ik dat heerlijk vind! Maar ik heb nu al 4 jaar een 12 jaar jongere vriendin en haar eierstokken beginnen te rammelen want inmiddels ook al 30 jaar. Dus dilemma's....ik vind het eigenlijk prima zo en moet er niet aan denken om full time weer zo'n jankerd erbij te hebben.
Keuzes, keuzes, keuzes...
U vraagt, wij draaien:Sluw schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:19:
[...]
Zwangerschap en ouderschap - Deel 11
Als de eierwekker af gaat is het tijd om weer een inruil te doen op een jonger modelletje.zwembroek schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:19:
[...]
Dat ervaar je pas als je ze hebt. Ik wilde ook absoluut geen kinderen en toen bam, zeg je nee krijg je er twee.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
zwembroek schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:19:
[...]
ik heb nu al 4 jaar een 12 jaar jongere vriendin
Ik ben een wholecoiner.
Zal maar niet zeggen van welke coin...
Verwijderd
Je jankt als een klein kin.. oh wacht, sorry!Jedi_Pimp schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:12:
Kijk ik een dag niet in het topic, gaat het opeens over kinderen.![]()
Als BTC nog ietsje zakt en bounced ga ik een long positie openen, spannond!
Is je kind straks eigenaar van 200,000 bitcoin met een fiatwaarde van 0!Blaim schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:13:
[...]
[...]
Nog nét genoeg tijd om hier te shitposten, that's about it met kinderen.![]()
Die van mij is 2 en een beetje en begint nu bijzinnen te gebruiken. Wat eerst "Ik lust wel een banaantje" was is nu "Ik lust wel een banaantje, denk ik" geworden. Lach me stuk me die jongen.
Verwijderd
Kunt nu ook al een wallet maken met een satje of twee.Blaim schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:13:
[...]
[...]
Nog nét genoeg tijd om hier te shitposten, that's about it met kinderen.![]()
denk dat ik mij daar maar ga focussen ipv op crypto topic 🙃Waah schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:22:
[...]
U vraagt, wij draaien:
nothing stops this train
2 voor de prijs van 1.zwembroek schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:48:
[...]
Lekker bezig!
Zo, je hebt wel ff respect afgedwongen jongeman ouwe bok!zwembroek schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:19:
[...]
Op jouw leeftijd is 12 jaar wat minder vreemd dan wanneer je 30 zou zijn. Dan zit je met zo’n jonge meid die nog helemaal bleu is.
Overigens klaag ik niet met mijn vriendin hoor
Het topic bestaatKol Nedra schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:34:
[...]
denk dat ik mij daar maar ga focussen ipv op crypto topic 🙃
De bingo-kaart is weggehaald, maar ik zou beginnen met vragen welk autostoeltje je nodig hebt.
Aan die shitcoin heb je niks!Blaim schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:24:
[...]
![]()
![]()
![]()
Dikste humble brag van het topic, gooi er maar een slotje op.
Ik ben een wholecoiner.
Zal maar niet zeggen van welke coin...
Jij snapt het, tegen die tijd tik je een lambo af met Satoshi's en kun je je vitamine poeders intraveneus in je neus doen. En is Ye president.elektriekert schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:32:
[...]
Is je kind straks eigenaar van 200,000 bitcoin met een fiatwaarde van 0!
Mijn mining BTC's gaan al in een aparte HODL wallet. Kan ie straks stoer vertellen in de Metaverse dat ie al z'n glitterskins heeft te danken aan papa die nog in de Bitcoin mijnen werkte.Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:33:
[...]
Kunt nu ook al een wallet maken met een satje of twee.
damn mijn inleg gaat hard! hoe lager je inzit hoe sneller die % gains gaat 🙃
had ik toen ook met SHIB, maar ik heb nu ook geleerd om niet te snel eruit te gaan.
nu is mijn gains x12!!
zou ik erin blijven?
ja ach HODL!
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 25-11-2021 10:39 ]
nothing stops this train
Props voor de jonge(re) chick!zwembroek schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:19:
[...]
Heb zojuist alleen wel berekend hoe oud je bent.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Jedi_Pimp schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:38:
[...]
Props voor de jonge(re) chick!
[Afbeelding]
Is dat het Zwangerschap en ouderschap synoniem van "Hoe krijg ik me euro's op Bijnans?"Waah schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:37:
[...]
Het topic bestaatmaar om te zeggen dat het altijd een leuk topic is.
De bingo-kaart is weggehaald, maar ik zou beginnen met vragen welk autostoeltje je nodig hebt.
Als vader kan ik er wel wat over vertellen. Ik heb nooit een nadrukkelijke kinderwens gehad. En heb er ook nooit wat mee gehad. Het vader worden was ongepland.roflexx schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:11:
Ik kan me heel goed voorstellen dat je zoiets hebt van, waarom zou je dat in godsnaam willen? Je ziet om je heen kinderen die huilen, zeuren, zorg nodig hebben. Een hele hoop gedoe en kosten.
Als ouder gaat het allemaal zo geleidelijk dat je simpelweg niet beter weet. Het moment dat zo'n kleine voor het eerst in je handen ligt dan heb je nog wel zoiets van, wat moet ik hiermee? Die "roze wolk" is wat mij betreft echt een vrouwending. Wel voel je direct een verantwoordelijkheid om "dat ding" in leven te houden.
En dat begint best wel makkelijk je gooit er wat in, er komt wat uit. En het slaapt zo'n 20 uur op een dag. En los van wat kleertjes en een kinderwagen is het niet heel duur orfzo. Ook is een kinderhand snel gevuld, geef het een snoepje en het kan weer 2 uur vooruit. Dat zijn de kosten ook niet. En dan ben je zo 5 jaar verder.
Het gaat allemaal zo langzaam, je ervaart dat anders als ouder. En als je een beetje consequent bent in de opvoeding dan luisteren ze gewoon. Soms zie je zo'n koter zeuren in de supermarkt. Als dat je ervaring is met kinderen, dan snap ik de afkeer. Maar dat is echt de eigen opvoeding die dat heeft uitgelokt. Dat hoeft niet.
En wat is er dan leuk aan? Je ziet jezelf er in terug. Je voelt je soms zelf weer kind als je ziet hoe zo'n kleine met dingen omgaat. Hou ouder ze worden, hoe meer je kan communiceren. Ze kijken naar je op, vragen om bevestiging, om hulp. Als die kleine het naar z'n zin heeft daar wordt je zelf ook blij van.
Ik heb ooit een onderzoek gelezen van mensen die op hun sterfbed lagen en de vraag kregen. Wat is het beste dat je hebt meegemaakt in je leven? Dan zijn het altijd herinneringen. Van het opgroeien van de kinderen of leuke vakanties. Geld of materialisme is op de lange termijn niet belangrijk
[ Voor 15% gewijzigd door Gelukszoekr op 25-11-2021 10:48 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
De A en S hebben we dus al. Nu nog de LJedi_Pimp schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:38:
[...]
Props voor de jonge(re) chick!
[Afbeelding]
Nee eerder het synoniem voor: Wat is de beste altcoin om op dit moment in te investeren.resusaapje schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:40:
[...]
Is dat het Zwangerschap en ouderschap synoniem van "Hoe krijg ik me euro's op Bijnans?"
Krijg je hele discussies over voorwaart of achterwaarts vervoeren, tot welke leeftijd, wel of niet draaibaar, wel of geen base, in welke auto hoeveel stoeltjes passen op de achterbank
Het is jammer dat de bingokaart weg is. Want er stonden nog véél meer onderwerpen op waar men het liever niet over had
Ik lees net dat futures en iDeal geblokkeerd zijn op Binance..resusaapje schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:40:
[...]
Is dat het Zwangerschap en ouderschap synoniem van "Hoe krijg ik me euro's op Bijnans?"
iS BiNAnCe nOG weL Te VerTRoUwEN!??!??
[ Voor 7% gewijzigd door YES op 25-11-2021 10:44 ]
Mensen zonder kinderen zien die kinderen vaak niet eens. Ze vallen pas op als ze gaan huilen. En daardoor zien ze dus enkel de negatieve dingen
Maar ik blijf erbij: Kinderen is niet iets dat voor iedereen is weggelegd. Probleem is: dat weet je pas als je er ééntje hebt
YoUr FuNdS aRe SaFu!YES schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:43:
[...]
Ik lees net dat futures en iDeal geblokkeerd zijn op Binance..
iS BiNAnCe nOG weL Te VerTRoUwEN!??!??
Very Safu, want ze staan vaster dan een huis
Futures was trouwens al maanden bekend
Een beetje als een zwangerschap: Je weet al maanden dat het eraan komt. En toch als het er is, staat de wereld op zijn kop
[ Voor 14% gewijzigd door Waah op 25-11-2021 10:46 ]
Speak for yourself! haha wij hadden een maandagochtend exemplaar dat gewoon niet wou slapen.Gelukszoekr schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:40:
Ik heb hier al veel verschillende offtopic onderwerpen gezien, maar kinderen is wel wat nieuws.
[...]
En dat begint best wel makkelijk je gooit er wat in, er komt wat uit. En het slaapt zo'n 20 uur op een dag.
Ondertussen wel een firmware-upgrade gehad om Sleep.Exe te activeren?keepitfrosty schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:47:
[...]
Speak for yourself! haha wij hadden een maandagochtend exemplaar dat gewoon niet wou slapen.
De topicbingo van het ouderschapstopic trouwens ;-) wil hem jullie niet onthouden.
Volgende keer wat meer effect met de rechterbal. Succes gegarandeerdkeepitfrosty schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:47:
[...]
Speak for yourself! haha wij hadden een maandagochtend exemplaar dat gewoon niet wou slapen.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Valium schijnt goed te werkenkeepitfrosty schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:47:
[...]
Echter als ik een aanvraag start om een nieuw PW aan te maken, krijg ik de melding dat binance het druk heeft en ik vervolgens geen mail krijg op het PW opnieuw in te stellen.
Dit is nu al 3 dagen op deze manier.. terwijl kan ik dus ook niet meer op mijn acc
Iemand anders iets soortgelijk meegemaakt? Zoekfunctie leverde voorlopig niets op
Dit euh.. was als geintje bedoelt.. Ik twijfel nu of je denkt dat mijn opmerking/vraag serieus was of nietWaah schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:45:
[...]
YoUr FuNdS aRe SaFu!
Very Safu, want ze staan vaster dan een huis![]()
Futures was trouwens al maanden bekendIdeal is ook al een tijdje gaande
Een beetje als een zwangerschap: Je weet al maanden dat het eraan komt. En toch als het er is, staat de wereld op zijn kop
Slechts een flufje in die twee, dus geen reden om te verkopen, maar toch...
Haha nee je wilt niet weten in wat voor situatie wij al 1.5 jaar zitten. Maaaaaar je krijgt er zoveel voor terug hahahaWaah schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:48:
[...]
Ondertussen wel een firmware-upgrade gehad om Sleep.Exe te activeren?
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!