[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 104 ... 251 Laatste
Acties:
  • 938.489 views

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Gewoon bij Appie.

Nee, ik koop BIFI op Binance, daarna kan je withdrawen naar je eigen wallet en van daaruit kan je via Anyswap cross-chain gaan swappen: BSC BIFI naar Cronos BIFI.

Maar dat is mogelijks niet de meest ideale manier.

[ Voor 7% gewijzigd door Slonzo op 24-11-2021 18:25 ]

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Kijk al die metaverse muntjes pumpen!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Masstje schreef op woensdag 24 november 2021 @ 18:21:
[...]

Echt werkelijk elke keer ik iets wegdoen, daags nadien prijs...

Hoe dan?
Wil je dan alsje alsjeblieft DOT verkopen ?

Dank u!

UberLurker Departement #GG.

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-01 14:18
Toch blij dat ik al dat zand eruit heb gegooid op $2.95…
8)7

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23-01 15:38
Skrunsies schreef op woensdag 24 november 2021 @ 18:37:
[...]

Wil je dan alsje alsjeblieft DOT verkopen ?

Dank u!
Al weg voor 53 t stuk, tamelijke meevaller daar 😁

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-12-2025
Masstje schreef op woensdag 24 november 2021 @ 18:21:
[...]

Echt werkelijk elke keer ik iets wegdoen, daags nadien prijs...

Hoe dan?
De simpelste oplossing is voor de meet Crypto houders ook het beste:
1: buy crypto
2: walk away
3: 3-5 jaar wachten
4: koop lambo

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-01 18:37
Helza schreef op woensdag 24 november 2021 @ 18:51:
[...]

True, ik denk dat als je elke bear tijd een beetje kijkt waar de markt heen gaat. Je 10 X 1000 ergens insteekt, een van die tien een zeer dikke klapper gaat maken. Moet je wel niet te snel verkopen.

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-01 20:25
[...]

3: 7,5 jaar wachten
Fixed :Y)

(1 jaar vanwege de inflatie, het andere jaar vanwege de enorme wachtrij van een Lambo :+ )

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-12-2025
D_Jeff schreef op woensdag 24 november 2021 @ 18:53:
[...]

Fixed :Y)

(1 jaar vanwege de inflatie, het andere jaar vanwege de enorme wachtrij van een Lambo :+ )
_O- _O- _O-

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:16
[...]

dit idd, en dat ga ik doen met RAMP en Cake: beide auto-compound d:)b
bij Cake verwacht ik geen zeer sterke groei meer redelijk laat erin gegaan, maar bij RAMP wel: nu alleen nog BSC+Matic+ETH bridge, in de toekomst komt er Solana en polkadot bij :Y)
je kan ook minten bij RAMP, ikzelf doe dit met een zeer laag % omdat je gevaar kan hebben met liquidatie: je leent dan rUSD van andere waarbij jij dan vanwege minting ook %apy krijgt

[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 24-11-2021 18:57 ]

nothing stops this train

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-01 14:18
Ik weet niet. Al die shitcoins die met 30% per dag omhoog gaan terwijl BTC zich van zijn zwakste kant laat zien… Rugpull incoming?

• roflexx
Nee

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Nopheros schreef op woensdag 24 november 2021 @ 18:21:
[...]

Aan de andere kant krijg je dan wel flink veel cro voor je boodschappen en tankbeurten. Dat tikt in de volgende run dan wel flink aan.
Moet CRO wel mee doen aan de volgende run. Nul garantie dat dat gebeurt, kijk naar de top 10 van andere cycles..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Stokstaart
[...]

1: buy crypto BTC
Fixed it :Y)

• Kol Nedra
Stokstaart schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:05:
[...]

Moet CRO wel mee doen aan de volgende run. Nul garantie dat dat gebeurt, kijk naar de top 10 van andere cycles..
this time it's different??
geen idee ik doe pas sinds feb 2021 mee ^^

nothing stops this train

• Stokstaart
Kol Nedra schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:10:
[...]

this time it's different??
geen idee ik doe pas sinds feb 2021 mee ^^
Nah.. De menselijke psyche zal niet veranderen, boom & bust zal altijd blijven bestaan (weliswaar met minder volatiliteit). Neem dan van mij aan dat je geen alts wil hodlen in een cryptowinter..

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:39
Stokstaart schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:05:
[...]

Spreiden is de sleutel toch?

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-01 17:07

YES

Moderator General Chat
Dacuuu schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:13:
[...]

Ja al je inleg op BTC spreiden :+

• Stokstaart
Dacuuu schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:13:
[...]

Nee. Kopen wanneer niemand het over crypto heeft is de sleutel.

• YES

YES

Moderator General Chat
57k, slingers, champagne, anyone?
*O*

Verwijderd

YES schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:22:
*O*
Nog 41k te gaan!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-01 08:20
*O*
Zeker! Tijd voor een lekkere grand prestige na het eten en bij het staren naar de 3m. Eens zien of ik dit keer zonder chaggo te worden dit glas kan leegdrinken (en nee ik ga hem niet adten :) ).

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:50

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op woensdag 24 november 2021 @ 18:54:
[...]

dit idd, en dat ga ik doen met RAMP en Cake: beide auto-compound d:)b
bij Cake verwacht ik geen zeer sterke groei meer redelijk laat erin gegaan, maar bij RAMP wel: nu alleen nog BSC+Matic+ETH bridge, in de toekomst komt er Solana en polkadot bij :Y)
je kan ook minten bij RAMP, ikzelf doe dit met een zeer laag % omdat je gevaar kan hebben met liquidatie: je leent dan rUSD van andere waarbij jij dan vanwege minting ook %apy krijgt
Hey, das interessant. Hoe waar wat? Ik haal nu 9,9% op RAMP en das natuurlijk veel te laag 8)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• YES

YES

Moderator General Chat
twit schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:25:
[...]

Zeker! Tijd voor een lekkere grand prestige na het eten en bij het staren naar de 3m. Eens zien of ik dit keer zonder chaggo te worden dit glas kan leegdrinken (en nee ik ga hem niet adten :) ).
Haha, dat is echt een heel goed biertje om in één keer achterover te gieten ja :') Dat de BTC goden met je mogen zijn!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:25

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BkonSUrkMKuq-V3v40P2MdPHQks=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OewbxlnA3lOCaewoCRzCzMGB.jpg?f=user_large

• Kol Nedra
resusaapje schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:28:
[...]

Hey, das interessant. Hoe waar wat? Ik haal nu 9,9% op RAMP en das natuurlijk veel te laag 8)
https://appv2.rampdefi.com/#/

nothing stops this train

• MaStar
  • Laatst online: 18-01 02:45
*O*
Nog geen 100k!!

• resusaapje

resusaapje

h less

32%! Niet slecht. Ik heb het even gecheckt en zit nu op 12%. Toch mooi x3...

[ Voor 19% gewijzigd door resusaapje op 24-11-2021 19:39 ]

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• twit
Dan is het eigenlijk gewoon EUR1000 er in gooien en 24u billen knijpen. Bestaat de boel dan nog dan heb je ~ 88k EUR. Of mis ik iets 8) 8)7

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Kol Nedra
nee 32,794% --> ~33% d:)b

nothing stops this train

• twit
YES schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:28:
[...]

Haha, dat is echt een heel goed biertje om in één keer achterover te gieten ja :') Dat de BTC goden met je mogen zijn!
... :'(

• Stokstaart
twit schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:36:
[...]

Dan is het eigenlijk gewoon EUR1000 er in gooien en 24u billen knijpen. Bestaat de boel dan nog dan heb je ~ 88k EUR. Of mis ik iets 8) 8)7
Hm nee punt is komma.. Daarnaast even opzoeken waar APY voor staat :Y)

• resusaapje

resusaapje

h less

balen ;)

Op de phone leken alle komma's punten... :/

• twit
Stokstaart schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:39:
[...]

Hm nee punt is komma.. Daarnaast even opzoeken waar APY voor staat :Y)
ik had de 32.000% al gedeeld door 365 , dan kom je toch echt grofweg op de return per dag dacht ik? Of vergeet ik dan nog het compound effect (als dat er is) in dit geval. Ik snap iig dat APY voor ROI per jaar staat :)

• YES

YES

Moderator General Chat
twit schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:42:
[...]

ik had de 32.000% al gedeeld door 365 , dan kom je toch echt op de return per dag dacht ik? Of vergeet ik dan nog het compound effect (als dat er is) in dit geval. Ik snap iig dat APY voor ROI per jaar staat :)
De punt moet een komma zijn.

• wortelsky
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01 16:06
@Stokstaart

Hoe gaat het bij jou met theta dan? Dat is pas een vast zittende bende dit jaar.....of was je er heel vroeg bij?

• Stokstaart
wortelsky schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:48:
@Stokstaart

Hoe gaat het bij jou met theta dan? Dat is pas een vast zittende bende dit jaar.....of was je er heel vroeg bij?
Ja ik ben in 2017 / 2018 begonnen met kopen dus ik sta nog ruim in de plus.. Ik heb vertrouwen in het project en het team, komt wel weer goed.

• Skrunsies
  • Niet online
Masstje schreef op woensdag 24 november 2021 @ 18:50:
[...]

Al weg voor 53 t stuk, tamelijke meevaller daar 😁
Anders koop je effe wat DOT en verkoop je het direct d:)b

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 15:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KySmxdfHsUT57wSB6Em0h_mxdG4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8zFiXgmzdTsNxGnqDbx83DAX.jpg?f=user_large

Wereldwijde adoptie

• wortelsky
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01 16:06
Stokstaart schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:49:
[...]

Ja ik ben in 2017 / 2018 begonnen met kopen dus ik sta nog ruim in de plus.. Ik heb vertrouwen in het project en het team, komt wel weer goed.
Ja dat is zo. Heb je ook een node of wat bij gpool? Dat zijn wel de betere momenten om in te stappen trouwens! Ik was allang al uitgestapt rond de 10 met me weak hands

[ Voor 15% gewijzigd door wortelsky op 24-11-2021 20:05 ]

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Die 56,5 K. BTC blijft toch wel een dingetje, best wel grappig. :z

• roflexx
Ik zie 57k babe, ik check koers. 57k alweer weg. Fuuuuu

Verwijderd

Wel benieuwd, zo lafjes opzij kan maar twee dingen beteken, keihard omlaag, of omhoog 😁🌝

• roflexx
IS THE 2022 BULL MARKET THE FINAL CYCLE?

I believe these catalysts need to be considered when theorizing how Bitcoin may behave over the coming years. We live in truly extraordinary times, be prepared for anything.

Did anyone have nation state adoption and corporate treasury asset on their 2020 and 2021 Bitcoin bingo cards?

Irrespective of when we experience the violent repricing event upwards, I think the bear markets have already changed. I expect the traditional 18-month bear market with a 85% correction to look more like what we’ve seen over the May to July time period.

Why this bitcoin price bull run could be the market cycle that takes us from gradually to suddenly reaching hyperbitcoinization.
I’m expecting bear markets to look more like mini, four- to six-month corrections of 40% to 65% in size.

The most recent 55% drawdown can serve as a proxy of what I expect bitcoin’s bear markets to look like under this new paradigm. This pullback, or mini bear market, was actually triggered by a black swan event where the second-largest economy and country, which controlled 60% of hash power, banned Bitcoin mining. Each 40% to 50% pullback gives the big money a chance to accumulate bitcoin. The new Valkyrie ETF ticker symbol is called BTFD, shorthand for “buy the fucking dip” — I expect every 40% to 50% pull back to be heavily bid by a new pension fund, corporation or nation state needing to allocate to Bitcoin and they will simply step in and BTFD.

I think the only catalyst that could plunge bitcoin into a prolonged 12-to-18-month, 85% bear market would be something catastrophic. This would only slow bitcoin down and look something like a coordinated G7 bitcoin ban, or an ‘’internet and power apocalypse’’ that the World Economic Forum is “simulating” could happen.

It’s worth noting that no disruptive technology that challenges the status quo gets openly adopted by its competitors.

It’s important to not underestimate to what lengths the central banking cabal will go to slow down Bitcoin’s adoption when it feels threatened; more on this in part four, where I will explore the separation of money and state and the war on reality.

I’m writing this article to caution anyone who may be attempting to trade this 2021 to 2022 bull market. I’ve encountered many people who think they’ve figured out the secret to the game and are going to try and time and trade this market, based upon all of these ‘’models’’ that have emerged since the 2018 bull run.

Whenever we do experience this model-breaking bull run, I think it’ll be too hard to ignore Bitcoin. The sight of a six-figure candle will leave everyone in awe and frantically scrambling to buy bitcoin as it becomes so obvious.

People will be selling their real estate for a 50% premium to get some sats. Exchanges will be all bought out of BTC as the wealthy pay exorbitant premiums to accumulate some precious sats. Governments too may come to the realization that it’s a matter of national security to accumulate all of the available satoshis on exchanges. Imagine selling a good portion of your stack at $288,000 because “stock to flow bro,” the bitcoin moons and when you try to repurchase, there are no sellers — OOOOFFFFFFF.

The fiat titanic has hit the iceberg, it’s sinking and bitcoin is your only life raft. You don’t sell your life raft.

Over the coming years you will see many signals that in prior bitcoin bull runs would be considered “top indicators.” Rather, in this new paradigm, these watershed moments will just be a sign of Bitcoin adoption accelerating at a rapid rate as the majority come onboard.

• Servor
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:33:
Wel benieuwd, zo lafjes opzij kan maar twee dingen beteken, keihard omlaag, of omhoog 😁🌝
Nou dan weten we het wel gezien de ervaringen van afgelopen tijd…

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-01 23:30
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:33:
Daarom heb ik ook keiharde stoplosses ingesteld voor de twee muntjes die ik heb.
En mocht die onverhoopt geraakt worden, om vervolgens toch weer omhoog te gaan, dan heb ik maar pech. Dan pak ik het volgend ritje wel.

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11:54

NeoflexNL

Forever young

roflexx schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:36:
IS THE 2022 BULL MARKET THE FINAL CYCLE?

I believe these catalysts need to be considered when theorizing how Bitcoin may behave over the coming years. We live in truly extraordinary times, be prepared for anything.

Did anyone have nation state adoption and corporate treasury asset on their 2020 and 2021 Bitcoin bingo cards?

Irrespective of when we experience the violent repricing event upwards, I think the bear markets have already changed. I expect the traditional 18-month bear market with a 85% correction to look more like what we’ve seen over the May to July time period.

Why this bitcoin price bull run could be the market cycle that takes us from gradually to suddenly reaching hyperbitcoinization.
I’m expecting bear markets to look more like mini, four- to six-month corrections of 40% to 65% in size.

The most recent 55% drawdown can serve as a proxy of what I expect bitcoin’s bear markets to look like under this new paradigm. This pullback, or mini bear market, was actually triggered by a black swan event where the second-largest economy and country, which controlled 60% of hash power, banned Bitcoin mining. Each 40% to 50% pullback gives the big money a chance to accumulate bitcoin. The new Valkyrie ETF ticker symbol is called BTFD, shorthand for “buy the fucking dip” — I expect every 40% to 50% pull back to be heavily bid by a new pension fund, corporation or nation state needing to allocate to Bitcoin and they will simply step in and BTFD.

I think the only catalyst that could plunge bitcoin into a prolonged 12-to-18-month, 85% bear market would be something catastrophic. This would only slow bitcoin down and look something like a coordinated G7 bitcoin ban, or an ‘’internet and power apocalypse’’ that the World Economic Forum is “simulating” could happen.

It’s worth noting that no disruptive technology that challenges the status quo gets openly adopted by its competitors.

It’s important to not underestimate to what lengths the central banking cabal will go to slow down Bitcoin’s adoption when it feels threatened; more on this in part four, where I will explore the separation of money and state and the war on reality.

I’m writing this article to caution anyone who may be attempting to trade this 2021 to 2022 bull market. I’ve encountered many people who think they’ve figured out the secret to the game and are going to try and time and trade this market, based upon all of these ‘’models’’ that have emerged since the 2018 bull run.

Whenever we do experience this model-breaking bull run, I think it’ll be too hard to ignore Bitcoin. The sight of a six-figure candle will leave everyone in awe and frantically scrambling to buy bitcoin as it becomes so obvious.

People will be selling their real estate for a 50% premium to get some sats. Exchanges will be all bought out of BTC as the wealthy pay exorbitant premiums to accumulate some precious sats. Governments too may come to the realization that it’s a matter of national security to accumulate all of the available satoshis on exchanges. Imagine selling a good portion of your stack at $288,000 because “stock to flow bro,” the bitcoin moons and when you try to repurchase, there are no sellers — OOOOFFFFFFF.

The fiat titanic has hit the iceberg, it’s sinking and bitcoin is your only life raft. You don’t sell your life raft.

Over the coming years you will see many signals that in prior bitcoin bull runs would be considered “top indicators.” Rather, in this new paradigm, these watershed moments will just be a sign of Bitcoin adoption accelerating at a rapid rate as the majority come onboard.
Dat is nog eens bullish! Wie is de auteur?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• roflexx
NeoflexNL schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:42:
[...]

Luke mikic

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:51
[...]

Klinkt toch eerder als fanfiction :+

Mensen die hun real estate verkopen met 50% verlies enkel om bitcoin te kopen? Waarde die al tientallen, nee honderden jaren bewezen is voor iets relatiefs volatiele als Bitcoin.

Nee. Spreiden van risico :Y) klinkt als wishful thinking.

Er is geen garantie dat de historie zich zal herhalen met de cycles. Maar dit is ook niet gestaafd op whatever.

Er zijn nog genoeg risico's momenteel (economische crisis, pandemie, energiecrisis) die een bedreiging zijn voor Bitcoin.

HODL is natuurlijk prima voor BTC. Maar alles in BTC..... Mwoah....

[ Voor 25% gewijzigd door Waah op 24-11-2021 20:49 ]

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11:54

NeoflexNL

Forever young

Waah schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:47:
[...]

Klinkt toch eerder als fanfiction :+

Mensen die hun real estate verkopen met 50% verlies enkel om bitcoin te kopen? Waarde die al tientallen, nee honderden jaren bewezen is voor iets relatiefs volatiele als Bitcoin.

Nee. Spreiden van risico :Y) klinkt als wishful thinking.

Er is geen garantie dat de historie zich zal herhalen met de cycles. Maar dit is ook niet gestaafd op whatever.

Er zijn nog genoeg risico's momenteel (economische crisis, pandemie, energiecrisis) die een bedreiging zijn voor Bitcoin.

HODL is natuurlijk prima voor BTC. Maar alles in BTC..... Mwoah....
Was juist daarom wel even geïnteresseerd naar de achtergrond. Dit soort epistels gaan mij ook veel te ver..

Ik verkoop mijn vastgoed in ieder geval niet, en al helemaal niet voor de helft.. maar ik heb mijn flufje BTC dan ook al veilig gesteld.. :)

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:13

almightyarjen

When does the hurting stop?

[...]

Die kerel zit echt zwaar aan de hopium...

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 24 november 2021 @ 18:56:
Ik weet niet. Al die shitcoins die met 30% per dag omhoog gaan terwijl BTC zich van zijn zwakste kant laat zien… Rugpull incoming?
In 2017/2018 werd BTC vanaf de top van $20k compleet leeggezogen door alts (lees: BTC winsten werden in alts gestoken), waarna een gigantische alt run volgde.

In de huidige bullrun wordt BTC ook leeggezogen, maar blijft het vrij constant positie behouden. Sommige alts hebben een reallife usecase gevonden en worden daadwerkelijk veelvuldig gebruikt (NFT, gaming, crypto.com. etc). Hoe bullish wil je het precies hebben voor zowel BTC als alts?

[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 24-11-2021 20:58 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Ik heb mijn zilver opgehaald en blijk niet genoeg te hebben voor een kd box. Bitcoin moet naar 73k maar ik ga all in ada want die moet naar 2 dollar en dat lijkt me goed te doen.

God morks in wysterious ways.

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Mooody schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:55:
[...]

In 2017/2018 werd BTC vanaf de top van $20k compleet leeggezogen door alts (lees: BTC winsten werden in alts gestoken), waarna een gigantische alt run volgde.

In de huidige bullrun wordt BTC ook leeggezogen, maar blijft het vrij constant positie behouden. Sommige alts hebben een reallife usecase gevonden en worden daadwerkelijk veelvuldig gebruikt (NFT, gaming, crypto.com. etc). Hoe bullish wil je het precies hebben voor zowel BTC als alts?
Mee eens.
Het is wachten op een crackdown in alt-land. Op dat moment gaan we sneller dan de Falcon X.
Veel te veel Henk & Ingrids beginnen hun pelgrimstocht in alt-land.. Dat is easy money wat bitcoin nu misloopt.

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Maar ach:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eSUNpshr_F4dVgHb5T61FtB_ThM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XaUUIFUBu5qnzbKQ0ACaWMz5.jpg?f=user_large

• Chaes
  • Laatst online: 26-01 20:58

Chaes

#HODL

KILT vandaag gelist op een of andere onbekende exchange. Zit nu op de $8.9 en heeft nog de $10 aangetikt. Binnenkort op Kraken, eindelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cMEwLqZL3xbsI78rv7IKYfsncVs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4Q5d3uUTyDcZqDtuFsJMxJzz.png?f=fotoalbum_large

Edit: exchange heet trouwens Mexc

https://www.mexc.com/exchange/KILT_USDT

[ Voor 7% gewijzigd door Chaes op 24-11-2021 21:30 ]

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 24 november 2021 @ 18:56:
Wat @Mooody zegt maar dan met grafieken. Grafieken for the win.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OPdmwIUt_WUOoTFf2jah4X4lj00=/800x/filters:strip_exif()/f/image/d1V9HNZ4VkTRfREqj3ntqTDM.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5dQY5O0U1MgK4pgVkN-NizVAlhw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pBj1fZiQgTg84wYOn9JDWp3X.png?f=fotoalbum_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Jedi_Pimp
Chaes schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:02:
KILT vandaag gelist op een of andere onbekende exchange. Zit nu op de $8.9 en heeft nog de $10 aangetikt. Binnenkort op Kraken, eindelijk.

[Afbeelding]
When earlier Chaes' calls?

:P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

ArtPhil-Flower schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:59:
Ik heb mijn zilver opgehaald en blijk niet genoeg te hebben voor een kd box. Bitcoin moet naar 73k maar ik ga all in ada want die moet naar 2 dollar en dat lijkt me goed te doen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IPNALEIol1nI5VRpCrHwkcr9WmM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/veJVn8sgGOCe7fEssaiSmlDw.png?f=user_large

• Kol Nedra

[Afbeelding]
oh kunnen dus minimaal de waarde:

1 KSM --> 25 KILT --> ~$250 d:)b

nothing stops this train

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

@Chaes @Mooody @Taro @Jedi_Pimp @Tominatie

Nu de meeste TA knakkers in het topic zijn... Wat vonden jullie van FilB die te gast was bij Ben Cowen's nieuwe video wat betreft deze twee mogelijke scenario's?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gFKyu06obXOVbT3pIgFQJIx8XHY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/x8LyQ2j3PpUSzDNQP1WbGU4P.png?f=fotoalbum_large

Mogelijk aankomende bear trap dus....?

[ Voor 3% gewijzigd door Blaim op 24-11-2021 21:11 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Kol Nedra schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:07:
[...]

Maar dan over 9 maanden :9

Zero.

• YES

YES

Moderator General Chat

[Afbeelding]
Kan je die dingen al naar je Kraken wallet verplaatsen of niet? Ik heb volgens mij mijn KILT al wel geclaimed (of was het Altair?) maar geen flauw idee hoe of wat je er nu mee kan doen 8)7

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:42
Blaim schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:11:

Nu de meeste TA knakkers in het topic zijn... Wat vonden jullie van FilB die te gast was bij Ben Cowen's nieuwe video wat betreft deze twee mogelijke scenario's?

[Afbeelding]

Beartrap zeker mogelijk.
Antwoord daarop: hodl
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W0dKjIrmsDrhbG3zvW8eH6L1WoA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4S50oWyzHgiAZXFebEasa6QL.gif?f=user_large

• Stokstaart

[Afbeelding]

Ik volg filbfilb al jaren (Benjamin ook btw), hij is 1 van de traders die ik zeer serieus neem.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

wat zijn de huidige cijfers dan

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• MaStar
  • Laatst online: 18-01 02:45

[Afbeelding]

Het kan omhoog maar ook omlaag :') Lekker duidelijk.

• Mooody

Mooody

elmoody

Aarebe1 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:00:
[...]

Mee eens.
Het is wachten op een crackdown in alt-land. Op dat moment gaan we sneller dan de Falcon X.
Veel te veel Henk & Ingrids beginnen hun pelgrimstocht in alt-land.. Dat is easy money wat bitcoin nu misloopt.
Afgezien van de gebruikelijk memes, is het gewoon een feit dat dit soort "alts" een onderdeel gaan worden van onze samenleving. Het predicaat "shitcoin" is echt niet meer geldig en mensen moeten inzien dat er veel geld te verdienen valt op zowel korte als lange termijn met dit soort projecten.

BTC heeft bestaansrecht, maar sommige andere cryptoprojecten/bedrijven wellicht nog meer. Het zijn in feite 2 losse bewegingen, dat zal je in de loop der tijd steeds duidelijker zien imo. (dekoppeling van BTC)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Chaes

Chaes

#HODL

Kol Nedra schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:07:
[...]

Ik verwacht wel een dump zodra KILT verhandelbaar is op de grotere exchanges (volgens mij wordt het, naast Kraken, ook nog gelist op Kucoin en Gate). Early investors zullen (gedeeltelijk) willen cashen. Maar prijs is nu in ieder geval nog best prima.
YES schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:13:
[...]

Kan je die dingen al naar je Kraken wallet verplaatsen of niet? Ik heb volgens mij mijn KILT al wel geclaimed (of was het Altair?) maar geen flauw idee hoe of wat je er nu mee kan doen 8)7
Ik weet niet of je KILT of Altair bedoelt, maar volgens mij kan dat voor allebei nog niet. Volgens mij is Altair iets vertraagd i.v.m. een of ander issue die ze hadden.

@Blaim ik kijk veel naar charts maar ben zeker geen TA guru zoals anderen hier, dus ik moet je mijn visie onthouden. Heb de video ook nog niet gezien, dat zal ik eens gaan doen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Chaes op 24-11-2021 21:20 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
Chaes schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:18:

Ik weet niet of je KILT of Altair bedoelt, maar volgens mij kan dat voor allebei nog niet.
Even gekeken, ik bedoelde KILT. Maar hoe zit het met vrijgave van die rewards dan, staan die gewoon net zo lang vast als de KSM die je hebt geïnvesteerd (48 weken) of verschilt dat? Ik heb meer voor de lol in die crowloans geïnvesteerd als alternatieve hodl strategie dan dat ik me er in verdiept heb :+

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-01 10:01
MaStar schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:17:
[...]

Dan moet je de video bekijken, wordt het duidelijker..
Zal even de korte versie geven.. scenario 1 zou kunnen uitkomen als we een bounce krijgen rond de 53 naar de 60+ en daar een keiharde rejection naar de 40 regionen.. Dat is een kopie van april.
Scenario 2 is hetzelfde maar geen rejection.
De heatmap laat zien waar NU heel veel orders staan en je dus een bounce of reject kan verwachten

Aangezien er niet echt bekende TA-ers zijn die al in 2022 zijn geweest zal je het hiermee moeten doen.

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

MaStar schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:17:
[...]

't ken Friezen of er vallen dooien, I know. Ik wil alleen weten of het hier als realistisch wordt beschouwd zodat ik met alle scenario's rekening kan houden.

Maar ach, wie houd ik voor de gek, het enige wat ik kan is HODLen en heb voor alles in m'n PF wel een target in m'n hoofd maar waar ik nu rekening mee moet houden in deze markt is hoe lang ik het moet HODLen. Het lijkt er namelijk op dat we in allebei de scenario's gewoon een knetterharde move gaan maken.

Iets met time is on our side... :z
Chaes schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:18:
@Blaim ik kijk veel naar charts maar ben zeker geen TA guru zoals anderen hier, dus ik moet je mijn visie onthouden. Heb de video ook nog niet gezien, dat zal ik eens gaan doen :)
Goed man, duurt wel even voordat ie op gang komt maar ik vond deze inzichtelijk en weer wat geleerd over interessante metrics. (y)

[ Voor 23% gewijzigd door Blaim op 24-11-2021 21:24 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

[Afbeelding]
Nice. KILT heb ik ook. Die gaat uiteraard linea recta omgewisseld worden voor KSM zodra die in de spot wallet staat.

Heb al besloten dat ik KSM crowdloans ga gebruiken voor meer KSM. Ik ga niet (ik herhaal: niet) meedoen met welke DOT crowdloan dan ook. Je DOT 2 jaar stallen voor middelmatige rewards (want de animo zal altijd gigantisch zijn), is niet de manier om vet rijk te worden.

• Jedi_Pimp

[Afbeelding]

Thanks voor de heads up, zit even in een mini vakantie dus niet zoveel bezig geweest gisteren en vandaag. Morgen kijken en dan zal ik m'n mening geven :)

• Chaes

Chaes

#HODL

YES schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:21:
[...]

Even gekeken, ik bedoelde KILT. Maar hoe zit het met vrijgave van die rewards dan, staan die gewoon net zo lang vast als de KSM die je hebt geïnvesteerd (48 weken) of verschilt dat? Ik heb meer voor de lol in die crowloans geïnvesteerd als alternatieve hodl strategie dan dat ik me er in verdiept heb :+
De vesting van de tokens varieert vrij substantieel per project. Ik weet ook niet precies uit m'n hoofd hoe lang we moeten wachten :P

Even gekeken op Kraken:

Bij Kilt krijg je 50% bij listing en de overige 50% komt linear vrij in de 48 weken.
Bij Altair is dit respectievelijk 25% en 75%.

Hier staat wel een handig overzichtje. Even die tabellen onderaan open klappen.

• Kol Nedra
Mooody schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:23:
[...]

Nice. KILT heb ik ook. Die gaat uiteraard linea recta omgewisseld worden voor KSM zodra die in de spot wallet staat.

Heb al besloten dat ik KSM crowdloans ga gebruiken voor meer KSM. Ik ga niet (ik herhaal: niet) meedoen met welke DOT crowdloan dan ook. Je DOT 2 jaar stallen voor middelmatige rewards (want de animo zal altijd gigantisch zijn), is niet de manier om vet rijk te worden.
ik snap je redenering, 2 jaar is ook zeker lang.
2 jaar 12% (dus 24%) op Kraken is natuurlijk ook lekker, maar zal die 12% ook blijven? wordt dat niet minder in de loop der tijd?

nothing stops this train

• Chaes

Chaes

#HODL

Mooody schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:23:
[...]

Je gelooft niet in Kilt op lange termijn? :P

En ja wel eens met wat je zegt. De grote animo voor de DOT auctions zorgt wel voor erg matige rewards. Weet zelf nog niet wat ik met de vrijstaande DOT stack doe. Staken voor 12% of allemaal omwisselen voor KSM en dan dat besteden aan de KSM auctions.

• YES

YES

Moderator General Chat
Chaes schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:26:
[...]

De vesting van de tokens varieert vrij substantieel per project. Ik weet ook niet precies uit m'n hoofd hoe lang we moeten wachten :P

Even gekeken op Kraken:

Bij Kilt krijg je 50% bij listing en de overige 50% komt linear vrij in de 48 weken.
Bij Altair is dit respectievelijk 25% en 75%.

Hier staat wel een handig overzichtje. Even die tabellen onderaan open klappen.
Als ik op de polkadot.js pagina bij mijn KILT kijk kan ik op Send klikken en kan ik ongeveer 2/3 van de KILT in die wallet versturen zo lijkt het, niet echt duidelijk aangegeven wat er nou vrij is en wat vast staat.. Nou ja ik blijf hier ook maar meelezen en als iemand roept dat ie een lambo gekocht heeft van zijn KILT opbrengst ben ik al te laat maar verkoop ik toch even snel de boel :P

• Mooody

Mooody

elmoody

Kol Nedra schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:28:
[...]

ik snap je redenering, 2 jaar is ook zeker lang.
2 jaar 12% (dus 24%) op Kraken is natuurlijk ook lekker, maar zal die 12% ook blijven? wordt dat niet minder in de loop der tijd?
24% + de volledige liquiditeit van je DOT stack. Dat is natuurlijk wat waard.
Daarbij ga ik KSM gebruiken voor de gains, dus qua Dotsama-gains valt er best nog wel wat te behalen :)

• Skrunsies
  • Niet online
In aanloop naar de parachains was duidelijk te zien dat DOT flink ingekocht werd. Vanaf juli meer dan 300%.

Het was natuurlijk te verwachten dat er een ‘afkoel periode’ zou komen ( sell the news )

Maar wat zijn jou verwachtingen @Mooody voor DOT, er van uit gaande dat de bull run toch nog aanhoud.

Ik persoonlijk kan me voorstellen dat er nog wel wat komen gaan ivm fomo op andere parachain. Van de andere kant zijn de rewards niet geweldig te noemen. Zou dit een reden kunnen zijn, dat mensen niet zwaar gaan investeren. Want 2 jaar kwijt voor relatief lage rewards ?

• Chaes

Chaes

#HODL

YES schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:31:
[...]

Als ik op de polkadot.js pagina bij mijn KILT kijk kan ik op Send klikken en kan ik ongeveer 2/3 van de KILT in die wallet versturen zo lijkt het, niet echt duidelijk aangegeven wat er nou vrij is en wat vast staat.. Nou ja ik blijf hier ook maar meelezen en als iemand roept dat ie een lambo gekocht heeft van zijn KILT opbrengst ben ik al te laat maar verkoop ik toch even snel de boel :P
Ah ja hebt ze in de .js wallet. Weet niet precies hoe dat zit daar. Lijkt me wel raar als het meer dan 50% is, maar goed :P

• Mooody

Mooody

elmoody

Chaes schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:29:
[...]

Je gelooft niet in Kilt op lange termijn? :P

En ja wel eens met wat je zegt. De grote animo voor de DOT auctions zorgt wel voor erg matige rewards. Weet zelf nog niet wat ik met de vrijstaande DOT stack doe. Staken voor 12% of allemaal omwisselen voor KSM en dan dat besteden aan de KSM auctions.
Kilt...het zal wel, teveel alts om rekening mee te houden. Ik ging voor Kilt omdat de ratio voor crowdloans aantrekkelijk was.

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:35:
[...]

Kilt...het zal wel, teveel alts om rekening mee te houden. Ik ging voor Kilt omdat de ratio voor crowdloans aantrekkelijk was.
Wanneer krijgen we die Schotse rokken thuisgestuurd eigenlijk? Ik heb nog nergens een adres hoeven door te geven..

• YES

YES

Moderator General Chat
Chaes schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:33:
[...]

Ah ja hebt ze in de .js wallet. Weet niet precies hoe dat zit daar. Lijkt me wel raar als het meer dan 50% is, maar goed :P
Zo lang ik er uiteindelijk maar smerig rijk van wordt klaag ik niet. :+

• Mooody

Mooody

elmoody

Skrunsies schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:32:
Maar wat zijn jou verwachtingen @Mooody voor DOT, er van uit gaande dat de bull run toch nog aanhoud.

Ik persoonlijk kan me voorstellen dat er nog wel wat komen gaan ivm fomo op andere parachain. Van de andere kant zijn de rewards niet geweldig te noemen. Zou dit een reden kunnen zijn, dat mensen niet zwaar gaan investeren. Want 2 jaar kwijt voor relatief lage rewards ?
DOT zal vanaf dit punt geen moonshot meer zijn, daarvoor is het al een te grote speler.
Ik zie DOT als een verstandige diversificatie van je alt portfolio. Polkadot gaat namelijk niet zo snel verdwijnen en als het niet verdwijnt, kan het alleen maar groeien gezien de ontwikkelingen :)

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Kan iemand mij helpen om de BIFI die ik op Binance in staking heb staan tegen 24% op de BIFI Maxi vault van Cronos te krijgen? Die BIFI Maxi vault geeft nu namelijk 350% apy.

Ik kan alleen nergens vinden hoe ik kan withdrawen op Binance via Cronos (CRC20). Wel kan ik in de CRO app een receive address maken voor BIFI met BEP20. Kan ik dan de BIFI via BEP20 naar de CRO wallet sturen en dan dezelfd BIFI staken op Cronos? Of moet ik die BIFI dan nog wrappen of iets anders?

Update:
Ik heb ienimimie aantal BIFI via BEP20 naar CRO wallet gestuurd maar dan kan je niet op Cronos staken. Ook staat de BIFI daar vast omdat je BNB nodig hebt om die weer te verzenden.

Is dat dan het beste om eerst Binance BEP20 -> Metamask te doen en dan Metamask CRC20 -> CRO wallet? Kan dit?

[ Voor 24% gewijzigd door Mighty op 24-11-2021 21:58 ]

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

• Chaes

Chaes

#HODL

Mooody schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:35:
[...]
Ik ging voor Kilt omdat de ratio voor crowdloans aantrekkelijk was.
Valt toch wel mee? 1.55% (4.5m van de 290m) voor crowdloan participants. Dat is echt laag.

PICA daarentegen is 25%.

[ Voor 9% gewijzigd door Chaes op 24-11-2021 21:40 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

Chaes schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:39:
[...]

Valt toch wel mee? 1.55% (4.5m van de 290m) voor crowdloan participants. Dat is echt laag.

PICA daarentegen is 25%.
Oh dan was dat dus niet de reden :D
Wat was de reden om voor Kilt te kiezen dan? Of was dat weer tijdens zo'n Grolsch-avond? :/

• twit
Nou, we proberen de 57k weer een keertje. Tijd om nog maar een grand prestige in te schenken dan *burp*. Het zou toch wel mooi zijn om een keer meer dan 2 groene daily candles achter elkaar te tekenen sinds de ATH en een beetje in een stijgende lijn terug te komen. Wel een heel mooi stukje hopium hierboven weer, I like :)

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:41:
[...]

Oh dan was dat dus niet de reden :D
Wat was de reden om voor Kilt te kiezen dan? Of was dat weer tijdens zo'n Grolsch-avond? :/
Dikke tech uiteraard.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Vreemde weergave van het bedrag... Iets met decimalen icm internationale weergave vermoed ik?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Th-r3WfTIBWCIqIMSBW4dmR_0sM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6LgzpOP6cSd1EJhRN4semiTo.jpg?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• twit
Taro schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:42:
Vreemde weergave van het bedrag... Iets met decimalen icm internationale weergave vermoed ik?
[Afbeelding]
Hm, bijzonder! Hier in Chrome, windows 11, ENG/US system settings geen probleem. Mobiele app ook niet.

• Mooody

Mooody

elmoody

[Afbeelding]
Lekker die MA99 (~ 54k) testen zou ik zeggen, wat jij?

Kan er ook wat valse lucht uit die alts.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[Afbeelding]
Is alvast aangepast aan de januari prijs, dan gaan de punten er ook tussenuit.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• knakworst
  • Laatst online: 15:25

knakworst

Get more sats!

[Afbeelding]
Heb hetzelfde op mijn chromebook. Achja btc staat er niet lager of hoger om.

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Alles naar Ada gezet op coinbase. Lekker makkelijk maar wel bijna 2% kosten betaald.

God morks in wysterious ways.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
ArtPhil-Flower schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:49:
Alles naar Ada gezet op coinbase. Lekker makkelijk maar wel bijna 2% kosten betaald.
Waarom niet via Coinbase Pro gedaan? Is veel goedkoper.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

[Afbeelding]
Hier ook. Zijn wel erg veel nullen.

• Mooody

Mooody

elmoody

ArtPhil-Flower schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:49:
ADA heeft vreselijk veel concurrentie, heeft nog geen drol uitgepoept en is toch al 55 miljard dollar waard.
Jij ziet in ADA een betere investering dan bijv. ETH of BTC? Laat staan SOL, AVAX, DOT, KSM, FTM, ATOM, LUNA, ALGO, EGLD etc etc. Gewoon nieuwsgierig :)

[ Voor 12% gewijzigd door Mooody op 24-11-2021 21:56 ]

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-01 20:04
Mooody schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:55:
[...]

ADA heeft vreselijk veel concurrentie, heeft nog geen drol uitgepoept en is toch al 55 miljard dollar waard. Jij ziet in ADA een betere investering dan bijv. ETH of BTC? Gewoon nieuwsgierig :)
Ik heb al een half jaar ADA en heb er geen klap op vooruit gegaan
Pagina: 1 ... 104 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!