Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeEkIe
  • Registratie: December 2024
  • Nu online
pimjoosten schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 18:08:
[...]

Wat wordt met "Bij het controleren" bedoeld in deze schermafbeelding? Ik heb ook een betaalrekening zonder betaalpas en wil daar een pas voor aanvragen als dat een debitcard is. Het is dus geen vervanging. Ik verwacht niet dat jij het antwoord weet, maar misschien is het deel van het gesprek dat in de schermafbeelding bovenin niet is opgenomen relevant voor mij?
MAESTRO is een debit card.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimjoosten
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:46
GeEkIe schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 18:11:
[...]

MAESTRO is een debit card.
I know, maar ik dacht dat wat ik schreef in de context van deze draad wel duidelijk zou zijn. Ik heb nu maar even toegevoegd dat het om een MC of Visa debitcard gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ultrafast
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11:22
pimjoosten schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 18:19:
[...]

I know, maar ik dacht dat wat ik schreef in de context van deze draad wel duidelijk zou zijn. Ik heb nu maar even toegevoegd dat het om een MC of Visa debitcard gaat.
Het is vreemd inderdaad wat bedoeling controleren. Ze kijken of je recht op debit of mastercard heeft. Maar dit is niet iedere geval hoor wat nu is gewoon Debit Meastro dat klopt. Nu gaat om inderdaad om MC en Visa debitcard hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illi79
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-09 20:53
Vandaag mijn nieuwe ING pas ontvangen. Het is weer een Maestro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeEkIe
  • Nu online
illi79 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 15:20:
Gewoon over twee maanden bellen en klagen dat je pas regelmatig storingen heeft, al vanaf het begin, en dat het steeds erger wordt, en of zij een nieuwe kunnen opsturen.
Omdat zij een fout product hebben gestuurd zijn de kosten voor hen.
Hadden ze maar een VISA/MC debit moeten sturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

illi79 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 15:20:
geheel volgens verwachting.

Ben benieuwd wanneer de eersten in het wild op gaan duiken :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:33
GeEkIe schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 15:26:
[...]

Gewoon over twee maanden bellen en klagen dat je pas regelmatig storingen heeft, al vanaf het begin, en dat het steeds erger wordt, en of zij een nieuwe kunnen opsturen.
Omdat zij een fout product hebben gestuurd zijn de kosten voor hen.
Hadden ze maar een VISA/MC debit moeten sturen!
Heel erg netjes is dit m.i. niet. Waarom niet open kaart spelen en aangeven dat je om goede redenen graag een nieuwe kaart wil en vragen om coulance mbt de kosten? Eerlijkheid duurt het langst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeEkIe
  • Nu online
Wally2002 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 16:03:
[...]
Heel erg netjes is dit m.i. niet. Waarom niet open kaart spelen en aangeven dat je om goede redenen graag een nieuwe kaart wil en vragen om coulance mbt de kosten? Eerlijkheid duurt het langst.
Het is een proportionele reactie op falend klantenbeleid van ING. Aangezien ING duidelijk een bord voor hun hoofd heeft is dan ook te verwachten dat zij geen coulance zullen geven mbt kosten. In dit geval rechtvaardigt dat deze strategie.

Eerlijk duurt het langst voor partijen die het verdienen. Soms moet je erkennen dat dit in een specifiek geval niet zo is en je aanpassen--totdat die partij het leert. Als ING merkt dat hun beleid hen juist op kosten drijft zullen zij het volgende keer wel uit hun hoofd laten.
Ondertussen las ik dat Revolut 1,5 miljoen klanten heeft in NL(!!), wereldwijd 60 miljoen. Ik kreeg laatst reclame van ABN AMRO waarbij je €100 kreeg als je een rekening zou openen. Hetzelfde bij ING in Duitsland.
Die falende banken moeten zich aanpassen of worden opgegeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

GeEkIe schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 17:25:
[...]

Het is een proportionele reactie op falend klantenbeleid van ING. Aangezien ING duidelijk een bord voor hun hoofd heeft is dan ook te verwachten dat zij geen coulance zullen geven mbt kosten. In dit geval rechtvaardigt dat deze strategie.

Eerlijk duurt het langst voor partijen die het verdienen. Soms moet je erkennen dat dit in een specifiek geval niet zo is en je aanpassen--totdat die partij het leert. Als ING merkt dat hun beleid hen juist op kosten drijft zullen zij het volgende keer wel uit hun hoofd laten.
Ondertussen las ik dat Revolut 1,5 miljoen klanten heeft in NL(!!), wereldwijd 60 miljoen. Ik kreeg laatst reclame van ABN AMRO waarbij je €100 kreeg als je een rekening zou openen. Hetzelfde bij ING in Duitsland.
Die falende banken moeten zich aanpassen of worden opgegeten.
Leuke rant. Maar ik zie zo snel geen wereld waar het opeten van een ‘falende’ bank op het gebied van consumenten service wordt opgegeten gelukkig.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeEkIe
  • Nu online
YakuzA schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 17:30:
[...]

Leuke rant. Maar ik zie zo snel geen wereld waar het opeten van een ‘falende’ bank op het gebied van consumenten service wordt opgegeten gelukkig.
Mijn inschatting is dat die tijd aan het komen is ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• djiwie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-09 22:45

djiwie

Wie?

GeEkIe schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 17:25:
[...]

Ik volg jouw redenatie niet. @illi79 heeft gewoon een werkende vervangende pinpas gekregen (van Maestro), die net zo goed werkt als zijn oude pas. Dat er nu toevallig een traject loopt waarbij komende jaren Maestro gaat stoppen en vervangen door een MC/VISA debit card - dat wil toch niet zeggen dat ING nu 'faalt'? Omdat er toevallig iemand nu achter het net vist nu de vervanging lijkt te beginnen?

Leuk aantal trouwens van die 1,5 miljoen Revolut klanten in NL. Maar daar zitten denk ik maar weinig klanten bij die hun bankrekening net zo gebruiken als een betaalrekening bij een grootbank. Ik heb zelf ook een Revolut rekening en die gebruik ik praktisch nooit. Maar telt wel mee in dat cijfer van 1,5 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeEkIe
  • Nu online
djiwie schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 20:51:
[...]

Ik volg jouw redenatie niet. @illi79 heeft gewoon een werkende vervangende pinpas gekregen (van Maestro), die net zo goed werkt als zijn oude pas. Dat er nu toevallig een traject loopt waarbij komende jaren Maestro gaat stoppen en vervangen door een MC/VISA debit card - dat wil toch niet zeggen dat ING nu 'faalt'? Omdat er toevallig iemand nu achter het net vist nu de vervanging lijkt te beginnen?

Leuk aantal trouwens van die 1,5 miljoen Revolut klanten in NL. Maar daar zitten denk ik maar weinig klanten bij die hun bankrekening net zo gebruiken als een betaalrekening bij een grootbank. Ik heb zelf ook een Revolut rekening en die gebruik ik praktisch nooit. Maar telt wel mee in dat cijfer van 1,5 miljoen.
ING had allang tenminste alle klanten die een MC/VISA debit kunnen opsturen als zij het wilden hebben. Daar zijn zij te benepen voor, maar ondertussen geven zij wel nieuwe klanten €100 cash. Onderwijl groeit de gratis concurrentie heel hard. Tegelijkertijd gaan heel veel van die klanten die de afgelopen 2 jaar een MAESTRO hebben gekregen deze willen inruilen voor een MC/VISA vanwege de functionaliteit. Alleen al de helpdesk belasting kost waarschijnlijk meer. Dat is falen.

Er zijn denk ik veel van die 1,5 miljoen die het intussen daadwerkelijk zijn gaan gebruiken als hun hoofdbank, simpelweg omdat zij beter zijn (veel meer functionaliteit, betere service, minder vaak storingen) én ook nog eens goedkoper, zeker nadat zij met Nederlandse rekeningnummers kwamen. Dat aantal zal alleen maar toenemen, omdat mensen het op een gegeven moment toch wel zat worden te moeten betalen voor minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
  • Laatst online: 10:30
Mastercard debit heb ik via de rabobank.
Teminste zit al aan mijn 5e pas.
Contactloos betalen bij onbemande tankstations gaat niet met debit Mastercard. Met maestro nooit een probleem.

Bank weet het niet.
Pompstation (Tango) doet niks, omdat ze geen enkele klacht krijgen.

Rabobank weigert maestro uit te leveren.
Kortom hoop shit zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:45
Gabriel_Knight schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 21:26:
Lijkt me sterk dat Rabo het weigert. Waarschijnlijker is dat ze het niet kunnen. Simpelweg omdat MasterCard helemaal geen Maestro meer levert. In een normale wereld waarbij ze al jaren terug hebben aangekondigd meer als 2 jaar te stoppen met de uitgifte van Maestro. Maar zelfs als MasterCard ze nog levert (zie potentieel ING) dan is het onwaarschijnlijk dat Rabo nog voor 1 iemand een Maestro pasje gaat bestellen.

Maar heb je ook al eens om een Visa Debit kaart gevraagd? Bij mijn weten heeft Rabo die ook. Wellicht dat het daar wel mee werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:12

Hippe Lip

Er valt altijd wat te leren

[…] Pompstation (Tango) doet niks, omdat ze geen enkele klacht krijgen.
@Gabriel_Knight
Hoe vaak heb jij al een klacht naar Tango gestuurd?

Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
en wie dat niet eert die schoppen we rot.
<John O`Mill>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
4x
Werd er gestoord van dat als je een klacht stuurd je gewoon niks hoord.
Alleen maar "hoe goed hebben wij uw vraag beantwoord". Antwoord slecht, krijg geen antwoord.

Na 4x klagen gingen ze eindelijk het zogezegd uitzoeken. Maar na paar dagen was het antwoord dat ze niks konden. Kregen verder geen klachten,, dus moest het zelf maar uitzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
RobertMe schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 21:53:
[...]

Lijkt me sterk dat Rabo het weigert. Waarschijnlijker is dat ze het niet kunnen. Simpelweg omdat MasterCard helemaal geen Maestro meer levert. In een normale wereld waarbij ze al jaren terug hebben aangekondigd meer als 2 jaar te stoppen met de uitgifte van Maestro. Maar zelfs als MasterCard ze nog levert (zie potentieel ING) dan is het onwaarschijnlijk dat Rabo nog voor 1 iemand een Maestro pasje gaat bestellen.

Maar heb je ook al eens om een Visa Debit kaart gevraagd? Bij mijn weten heeft Rabo die ook. Wellicht dat het daar wel mee werkt.
Ja al 3x maar ze kunnen geen visa of mastercard uitleveren qua keuze. Als je je pas vervangt krijg je of een visa of mastercard. Je kan niet kiezen. Dat bepaald visa/mastercard zeggen ze.

Heb dus al 4x nieuwe pas aangevraagd en altijd mastercard. Vriend heeft rabo visa en geen betaalproblemen bij pompstations. Maar rabobank kan mij geen visa geven. Want dat bepalen hun niet.
Loopt nu weer een klacht.

Anderzijds gaan we gewoon door met pinpassen aanvragen. Netzo lang tot ik visa heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippe Lip
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:12

Hippe Lip

Er valt altijd wat te leren

Contactloos betalen bij onbemande tankstations gaat niet met debit Mastercard. Met maestro nooit een probleem.

Bank weet het niet.

Kortom hoop shit zooi.
Ik heb het een keer gehad in een parkeergarage bij een ziekenhuis. Daar wilde ik bij de betaalautomaat betalen met een pas van bunq, maar die wilde de automaat niet accepteren. Niet contactloos en niet met insteken. Ik ben nog naar de beheerder in zijn hokje gegaan en die heeft meegekeken of ik nix verkeerd deed, maar betalen kon ik niet.

Omdat ik daar zo ongelooflijk de smoor in had heb ik beide pogingen (contactloos en met insteken van de pas) gefilmd, inclusief de meldingen op het scherm en daarna ben ik strak achter iemand anders eruit gereden. Stiekem hoopte ik dat ik ‘betrapt’ zou worden en een aanmaning zou krijgen, maar dat gebeurde niet.

Wel heb ik meteen een klacht ingediend bij de beheerder van die automaat, maar die gaf aan dat die er nix aan kon doen. Dan denk je toch ook: barst, zoek het voortaan zelf maar uit.

Resultaat was wel dat de volgende keer dat ik daar weer stond bij dat ziekenhuis ((ca. 2 maanden later?), dat mijn pas ‘opeens’ wel geaccepteerd werd. Ik denk dat ze de automaat een update hebben gegeven.

Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
en wie dat niet eert die schoppen we rot.
<John O`Mill>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
Kan tot nu toe bij geen enkele onbemande pomp in Nederland of buitenland betalen. Dus ook Shell en anderen pompen. Kortom wel heel toevallig dat ik bij geen enkele onbemande pomp kan betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:45
Gabriel_Knight schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 23:03:
Kan tot nu toe bij geen enkele onbemande pomp in Nederland of buitenland betalen.
Even voor de duidelijkheid: eerst schreef je "Contactloos betalen bij onbemande tankstations gaat niet", en nu "kan niet betalen". Werkt "met chip" (/insteken) nu wel of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
Chip werkt.
Contactloos niet

• GeEkIe
  • Nu online
Ik kwam deze melding tegen over onbemande tankstations:
Unmanned stations typically perform a pre-authorization on your card to ensure you have sufficient funds before you pump, but this process requires a live online connection.
Maar ook dit:
You can use your Mastercard debit card at most unmanned petrol stations by inserting it into the terminal at the pump and following the on-screen instructions to authorize the fuel transaction. The terminal will perform a pre-authorization to verify funds before you can pump gas. If you encounter issues, it may be due to the specific terminal's requirements, such as requiring a PIN for the transaction or a different pre-authorization process.
Misschien is het een idee om even Revolut erbij te nemen, kijken of het met die passen wél lukt, en dat gegeven dan voorleggen bij Rabobank.
En overweeg ook de gratis bunq Credit Card (waar je niet rood op kan staan). Voor zover ik weet doen CCs het sowieso ook off-line.

Info Tango:
https://support.tango.nl/...serveerd-op-mijn-rekening

[ Voor 55% gewijzigd door GeEkIe op 27-09-2025 02:43 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wally2002
Tip:
Probeer eerst eens geld op te nemen uit een Geldmaat zodat de pincode weggeschreven wordt op de pas. sommige betaalapparatuur verwacht namelijk een offline pincode ook al is de apparatuur online.

(En een open deur maar contactloos betalen heb je wel aangezet/werkt wel op andere plekken gaan we vanuit).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xxaixx
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09:05
@Gabriel_Knight zien ze bij de Rabo wel een autorisatie verzoek binnenkomen voor de transactie? Ik (en anderen) heb een vergelijkbaar probleem met mijn Rabo debit Mastercard voor transacties via curve. Deze worden standaard geweigerd terwijl andere debit Mastercard transacties wel gewoon lukken. De Rabo zegt niets terug te kunnen zien van de autorisatie/afwijzing en verwijst naar curve (curve verwijst weer terug naar Rabo omdat andere cards wel werken). Ik heb dus sterk het vermoeden dat de combi Rabo en debit Mastercard niet helemaal correct is ingeregeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Wally2002 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 05:07:
[...]

Tip:
Probeer eerst eens geld op te nemen uit een Geldmaat zodat de pincode weggeschreven wordt op de pas. sommige betaalapparatuur verwacht namelijk een offline pincode ook al is de apparatuur online.

(En een open deur maar contactloos betalen heb je wel aangezet/werkt wel op andere plekken gaan we vanuit).
Inderdaad, bij een nieuwe kaart eerst chip insteken met pincode. Daarna werkt wireless.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wally2002
Theswitch schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 08:07:
[...]

Inderdaad, bij een nieuwe kaart eerst chip insteken met pincode. Daarna werkt wireless.
Dat bedoel ik niet.
Sommige betaalkaarten worden zonder lokale, offline pincode geleverd door de bank.
Alleen bij een ATM transactie (of bv pincode wijzigen op de geldmaat) wordt de pincode lokaal weggeschreven.

Dit is in principe alleen relevant voor betalingen waar de betaalappratuur offline is.
Echter zijn er wel terminals bekend waar, ondanks dat deze online is, toch de pincode verificatie vanaf de chip wil doen.

Edit: tenzij je echt op het laatste deel van mijn post reageert maar dat is zo’n open deur dat ik twijfelde om op te schrijven :)

[ Voor 9% gewijzigd door Wally2002 op 27-09-2025 08:17 ]

• nono_einstein
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 27-09 14:09
RobertMe schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 23:31:
[...]

Even voor de duidelijkheid: eerst schreef je "Contactloos betalen bij onbemande tankstations gaat niet", en nu "kan niet betalen". Werkt "met chip" (/insteken) nu wel of niet?
Stuimel toevallig op dit topic en wou mijn ervaring even delen:
Meastro pas van ING, betaal 99% contactloos met watch of telefoon, pin met de pas (2 jaar oud).
Heb blijkbaar onder een steen geleefd want ik had niets meegekregen van het opdoeken van Meastro en had eerlijk gezegd ook nog nooit gehoord van V-Pay.
Afgelopen woensdag een busje gehuurd dat voor aflevering afgedankt moest worden en dat dus geprobeerd bij het plaatselijke onbemande Tango station.
Niets werkte, noch de watch, de telefoon, de pas (contactloos noch in gleuf).

Aangezien ik dacht dat de pas defect was heb ik ING gebeld.]\Na een heel gesprek waar me aangeboden werd over te stappen op V-Pay kwam ik er na wat googlen achter dat dus idd V-pay en Maestro uitstervende zijn.
Interessant genoeg werd daar tijdens het gesprek met de helpdesk medewerker van de bank niets over gezegd, behalve dat V-Pay als alternatief voor onbemand tankstation betalen als nadeel had dat het buiten Europa bijna nergens geaccepteerd werd. Ook na aandringen of men dan geen product had wat wel werkte werd er met geen woord gerept over wat er hier 181 pagina's vol geschreven staat..

Bizar.

De samenvatting:

(ING) Bank gaat niet geïnformeerde klanten dus geen 'nieuwe' pas willen aanbieden, wellicht wil men 2x binnen een jaar geld vangen?
Bestaande Maestro kaarten werken NIET bij Tango.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:56
Wally2002 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 08:15:
[...]

Dat bedoel ik niet.
Sommige betaalkaarten worden zonder lokale, offline pincode geleverd door de bank.
Alleen bij een ATM transactie (of bv pincode wijzigen op de geldmaat) wordt de pincode lokaal weggeschreven.

Dit is in principe alleen relevant voor betalingen waar de betaalappratuur offline is.
Echter zijn er wel terminals bekend waar, ondanks dat deze online is, toch de pincode verificatie vanaf de chip wil doen.

Edit: tenzij je echt op het laatste deel van mijn post reageert maar dat is zo’n open deur dat ik twijfelde om op te schrijven :)
Even om misverstanden te voorkomen. De pincode wordt niet weggeschreven op de chip van de kaart. Alleen de bank kent de pincode. Op de kaart staat een versleutelde referentie naar de pincode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wally2002
nono_einstein schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 08:36:

Bizar.

(...)

De samenvatting:

(ING) Bank gaat niet geïnformeerde klanten dus geen 'nieuwe' pas willen aanbieden, wellicht wil men 2x binnen een jaar geld vangen?
Bestaande Maestro kaarten werken NIET bij Tango.
Zolang ING de nieuw debetkaarten nog niet formeel gelanceerd heeft lijkt het mij toch niet zo heel bizar dat een (eerstelijns) klantenservice hier niets vanaf weet. Die worden pas op de hoogste gesteld als men live gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Jouw Maestro kaart werkte niet bij één Tango. Veruit de meeste mensen zullen in Nederland nog Maestro hebben, als die allen niet bij de Tango konden tanken hadden die weinig klanten meer. Je bent een N=1 ervaring nu iets tever aan het doortrekken.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
La1974 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 09:00:
[...]

Even om misverstanden te voorkomen. De pincode wordt niet weggeschreven op de chip van de kaart. Alleen de bank kent de pincode. Op de kaart staat een versleutelde referentie naar de pincode.
Is dat zo? Als in, lijkt mij beetje overdreven. Onder de streep heb je het beveiligde gedeelte van de chip, en als iemand daar bij kan, dan kunnen ze toch triviaal de pincode bepalen (immers zoveel opties zijn er niet). Het lastige is door de beveiliging van de chip heen te komen. Het kan wel, als je een paar miljoen ervoor over hebt.

• Gabriel_Knight
Wally2002 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 05:07:
[...]

Tip:

Heb ik ook al gedaan.
Kan overal contactloos betalen, maar bij onbemande benzinepompen niet.
Laatste contact met de bank 'ja we horen enkele klachten over niet kunnen betalen bij onbemande pompen..'
Intern gaan ze het weer es uitzoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• andyvie1979
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 10:42

Bank weet het niet.

Kortom hoop shit zooi.
Wel heel apart dit. Ik heb sinds 1,5 maand een Mastercard debitcard van de Rabobank en hiermee heb ik gisteren voor het eerst getankt bij Tango Wormerveer met contactloos betalen. Geen enkel probleem gehad. Het werkte prima.

Het lijkt dus geen algemeen probleem te zijn met de Mastercard debit van Rabobank.
Pagina: 1 ... 45 46 Laatste