Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:05
Cruzer schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 13:53:
[...]

Thanks zal ze eens mailen, ik heb wel de €75 tegoedbon ontvangen maar geen enkele info over de koptelefoon.
Ik wacht ook al sinds 24-11 op een update. Toen is mijn aanvraag voor de bose goedgekeurd maar vervolgens is het stil geworden. Ik heb ze al om een update gevraagd maar daar kreeg ik alleen een standaard antwoord op, het kan tot 60 dagen duren voordat je hem ontvangt.

Ik heb trouwens ook geen tegoedbon ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Als het goed gaat met DHL dan heb ik begin van de avond mijn bestelde Google Pixel Stand 2e Generatie die ik op 23 december besteld heb bij Belsimpel.

Toestel (Pixel 6 Pro is reeds al in bezit).

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyyyyy
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-06 10:57
Helaas na een vervangende levering van Bellroy nog niet tevreden. De case voldoes gewoon echt niet aan de verwachtingen voor een case van €50,-.

Er is gewoon te veel zijwaartse speling, wat waarschijnlijk komt door 2 dingen:
- De case is net een milimeter of 2 te breed voor het toestel. Da merk je al bij het installeren, de telefoon gaat er iets te makkelijk in.
- De case is te zwak rondom de camera bump. Door de enorme camera bump is er weinig materiaal beschikbaar tussen de boven en onderkant van de case. Dit fungeert dan als scharnier.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EoKNqI9APHESBEdGAX6lyshK0l4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rCTCB0GGYxH6x84yAKCcssoN.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IGh85IPj5rWjMF_gVmOiuBtpbKk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NuTBIra66FTp1IKxzx5XhsTI.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4MNkomL0TZvbaTvG0DyC4Az0pys=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/txgIHLZnRM60LE2P1FORwS9T.jpg?f=fotoalbum_tile
"scharnier" dicht
"scharnier" open
er past een pasje tussen de case en phone

Erg jammer, want het leer voelt wel erg lekker aan.

Momenteel gebruik ik de Quad Lock case die ik bedacht had voor op de motor gewoon elke dag. Die past strak om het toestel, maar is wel wat bulky. https://www.quadlockcase....es?variant=39642264567890

Mocht iemand een alternatief vinden, fijn voelend leren case met een goede passing, hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Jordyyyyy schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 14:32:
Helaas na een vervangende levering van Bellroy nog niet tevreden. De case voldoes gewoon echt niet aan de verwachtingen voor een case van €50,-.

Er is gewoon te veel zijwaartse speling, wat waarschijnlijk komt door 2 dingen:
- De case is net een milimeter of 2 te breed voor het toestel. Da merk je al bij het installeren, de telefoon gaat er iets te makkelijk in.
- De case is te zwak rondom de camera bump. Door de enorme camera bump is er weinig materiaal beschikbaar tussen de boven en onderkant van de case. Dit fungeert dan als scharnier.

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
"scharnier" dicht
"scharnier" open
er past een pasje tussen de case en phone

Erg jammer, want het leer voelt wel erg lekker aan.

Momenteel gebruik ik de Quad Lock case die ik bedacht had voor op de motor gewoon elke dag. Die past strak om het toestel, maar is wel wat bulky. https://www.quadlockcase....es?variant=39642264567890

Mocht iemand een alternatief vinden, fijn voelend leren case met een goede passing, hoor ik het graag.
Ik heb deze besteld bij de Pixel 6Pro, ook gezien eerder een zelfde besteld voor de Pixel 4.

https://www.belsimpel.nl/...-zwart-google-pixel-6-pro

Afbeeldingslocatie: https://bsimg.nl/images/just-in-case-pu-leer-book-case-zwart-google-pixel-6-pro_2.jpg/2jKTQN_MwauK3vRl9TpKUxcUz9Y%3D/fit-in/1095x1095/filters%3Aformat%28webp%29%3Aupscale%28%29

Afbeeldingslocatie: https://bsimg.nl/images/just-in-case-pu-leer-book-case-zwart-google-pixel-6-pro_1.jpg/NIuS7vJwIkXNVigXlT6c_ZHfblo%3D/fit-in/1095x1095/filters%3Aformat%28webp%29%3Aupscale%28%29

Ik ben er tevreden over.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:45
Heb zelf ooit en dergelijk hoesje gehad maar die pajes beschadigen in the long run je scherm gewoon te veel. Gebruik zelf de Liquid air vanspigen. Strak met goede bescherming rondom zonder bulk. Zou niet meer anders willen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

GroeneThee schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 16:52:
Heb zelf ooit en dergelijk hoesje gehad maar die pajes beschadigen in the long run je scherm gewoon te veel. Gebruik zelf de Liquid air vanspigen. Strak met goede bescherming rondom zonder bulk. Zou niet meer anders willen
Ik doe er ook geen pasjes in, hooguit tankbonnetjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sirtibboh
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-11-2024
Cruzer schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 13:53:
[...]

Thanks zal ze eens mailen, ik heb wel de €75 tegoedbon ontvangen maar geen enkele info over de koptelefoon.
Vandaag is mijn koptelefoon aangekomen bij een adres in Duitsland, het is echter de Bose 700 ondanks dat er werd gezegd dat het een QC 45 zou zijn. Heb overigens ook de 75 euro ontvangen.

Dus al met al ben ik hier zeer content mee :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bumble_bee
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-05 21:45
aReaRe schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 14:42:
[...]

Ik heb deze besteld bij de Pixel 6Pro, ook gezien eerder een zelfde besteld voor de Pixel 4.

https://www.belsimpel.nl/...-zwart-google-pixel-6-pro
Ik heb dezelfde, maar dan van echt leer, en met RFID blocking voor de pasjes.

Het probleem IMO van alle andere soorten cases, alles behalve "book cases" eigenlijk, is:
- Geen enkele andere soort case geeft privacy in het openbaar vervoer e.d.. Met een book case kan je je scherm afschemen voor de persoon naast jou. Of de persoon die naast je ligt in bed :>
- Geen enkele andere soort case beschemt even goed tegen vallen.. Het schem is volledig bedekt en er is padding rond het toestel aan alle kanten.
- De ingebouwde liggende standaard van de book case is handig. Er zijn een aantal cases die geen book case zijn, maar een ingebouwd voetje hebben o.i.d.. Maar dat is nooit zo stabiel als bij een echte book case.
- De pasjes houders e.d. Maken dat ik geen portemonee meer nodig heb voor erbij. Enige nadeel is dat het scherm op termijn idd een beetje beschadigd kan raken door de pasjes, heb ik ook een keer meegemaakt.

Als iemand een case weet voor de P6P die ook aan bovenstaande voeldoet, maar geen book case is, hoor ik dat graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:08
Iemand hier met de officiele draadloze lader van Google, de 2?

De charger heeft Google Assitance ingebouwd als ik het goed begrijp, maar werkt dat ook met de telefoon in vliegtuigstand modus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

outlandos schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 19:29:
Iemand hier met de officiele draadloze lader van Google, de 2?
Net afgeleverd door DHL (besteld via Belsimpel).
De charger heeft Google Assitance ingebouwd als ik het goed begrijp, maar werkt dat ook met de telefoon in vliegtuigstand modus?
Zal het uittesten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
aReaRe schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 20:09:
[...]

Net afgeleverd door DHL (besteld via Belsimpel).

[...]

Zal het uittesten :)
Oké thanks ben benieuwd, kan het namelijk niet online terug vinden. Tot die tijd laat ik die van mij nog even in de verpakking.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Zag wel dat de prijs op Belsimpel voor de Google stand 2 verhoogd is van €78,95 naar €114,95. :o

Ik ben blij met de lage prijs van 78,95 die ik ervoor betaald heb.

@outlandos over je vraag (laden in flight modus) kom ik morgen op terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
aReaRe schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 22:09:
Zag wel dat de prijs op Belsimpel voor de Google stand 2 verhoogd is van €78,95 naar €114,95. :o

Ik ben blij met de lage prijs van 78,95 die ik ervoor betaald heb.

@outlandos over je vraag (laden in flight modus) kom ik morgen op terug.
Laten we wel wezen dat 78 euro voor een draadloos lader niet echt een lage prijs is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-04 08:57
Nee precies, dat is al aan de hoge kant. Maar die 115 euro is echt schandalig duur gewoon. Ik wacht wel tot hij ergens anders te halen is voor een normale prijs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ejramse
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 16:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ATBPXXpHjCChExDWWvjPKyA-ilw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lmvpdbiJxtseC1B61FjqT0Ff.jpg?f=fotoalbum_large

XtremeSkins
- top: modern oak
- bottom: aged oak

Ik vind het er supergoed uitzien en het maakt de P6P meteen een stuk minder "glibberig".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er ook erg leuk uit ja, eens onthouden voor als ik er weer eentje nodig heb...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

outlandos schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 22:03:
[...]

Oké thanks ben benieuwd, kan het namelijk niet online terug vinden. Tot die tijd laat ik die van mij nog even in de verpakking.
Net de P6 pro in vliegtuig modus gezet en daarna op de Google stand en laat gewoon bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
aReaRe schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 17:55:
[...]

Net de P6 pro in vliegtuig modus gezet en daarna op de Google stand en laat gewoon bij.
Ja dat hij laadt in vliegtuigmodus lijkt me nogal wiedes :P

Maar er zit toch Google assistent ingebouwd? Wat gebeurt er als je "Ok Google" zegt (of welke commandant je ook maar hebt ingesteld) als hij in de lader staat met de telefoon op vliegtuigstand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:55

ykz

outlandos schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 18:54:
[...]

Maar er zit toch Google assistent ingebouwd? Wat gebeurt er als je "Ok Google" zegt (of welke commandant je ook maar hebt ingesteld) als hij in de lader staat met de telefoon op vliegtuigstand?
Lijkt niet te kunnen, hij geeft aan "Offline voice actions unavailable".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

outlandos schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 18:54:
[...]

Ja dat hij laadt in vliegtuigmodus lijkt me nogal wiedes :P

Laat ik je nog weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
ykz schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 00:20:
[...]

Lijkt niet te kunnen, hij geeft aan "Offline voice actions unavailable".
Ik heb op mijn telefoon uitstaan dat mijn telefoon de hele dag meeluistert. Ik moet dus eerst de power button indrukken en dan kan ik voice commands inspreken.

Stel ik zet hem dan in de charger, werkt Hey Google dan wel direct?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ykz

ykz

outlandos schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 09:36:
[...]

Ik heb op mijn telefoon uitstaan dat mijn telefoon de hele dag meeluistert. Ik moet dus eerst de power button indrukken en dan kan ik voice commands inspreken.

Stel ik zet hem dan in de charger, werkt Hey Google dan wel direct?
Hij reageert bij mij wel op "Hey Google" of "OK Google", maar daarna krijg ik dit te zien:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QjJUWFiy7wHAp2j6JXuMmFVzMgQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/chrengQl8M8Bbe5SMwFd2Mdq.png?f=fotoalbum_large

Met flight mode en wifi aan doet hij het wel, dus ik denk dat een internet verbinding nog steeds noodzakelijk is voor de voice commands.

[ Voor 15% gewijzigd door ykz op 06-01-2022 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
  • Laatst online: 21:13
kezman schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 12:07:
[...]

Gaat lekker daar. Ik zat ook nog even naar de moment case te kijken, maar inclusief verzendkosten kom ik richting de 80 dollar, dat is mij te gek. Hoe heb jij dat gedaan?

Ik probeer het nu eerst met een metalen plaatje in mijn huidige hoesje, kijken hoe dat gaat.
Klopt, eigenlijk is het te gek.

Werkt dat wat met een plaatje? Ik twijfel namelijk nog steeds om de order te annuleren.

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
ykz schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 10:01:
[...]

Hij reageert bij mij wel op "Hey Google" of "OK Google", maar daarna krijg ik dit te zien:
[Afbeelding]

Met flight mode en wifi aan doet hij het wel, dus ik denk dat een internet verbinding nog steeds noodzakelijk is voor de voice commands.
Op welke update zit jij als ik vragen mag?

Heb mijn stand nu in gebruik maar het is een enorme bug fest. Vrijwel niets werkt behalve het opladen. Naar wat ik lees heb je de december update nodig om e.e.a. goed werkend te krijgen. Draait jouw pixel al op de december update?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:15
Ik heb bij mijn stand 2 regelmatig de melding dat mijn telefoon opnieuw uitgelijnd moet worden.
En dit terwijl mijn toestel er gewoon op blijft staan.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ykz

ykz

outlandos schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 20:42:
[...]

Op welke update zit jij als ik vragen mag?

Heb mijn stand nu in gebruik maar het is een enorme bug fest. Vrijwel niets werkt behalve het opladen. Naar wat ik lees heb je de december update nodig om e.e.a. goed werkend te krijgen. Draait jouw pixel al op de december update?
Ja, ik draai op de december update. Geheel vlekkeloos draait hij ook niet op deze versie, maar ik heb hem niet gebruikt op de november versie, dus ik kan het niet vergelijken.

[ Voor 13% gewijzigd door ykz op 06-01-2022 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
ykz schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 22:23:
[...]

Ja, ik draai op de december update.
Ah dat verklaart het. Schande dat Google een product zo durft te releasen. Nou ja dan maar wachten op eind januari.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nerovectra
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:32
outlandos schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 22:25:
[...]

Ah dat verklaart het. Schande dat Google een product zo durft te releasen. Nou ja dan maar wachten op eind januari.
Als ik dit allemaal lees dan heb ik echt een vrijdagavond exemplaar getroffen. Ik zit op de december patch zonder issues. Ook mijn met pre-order voucher betaalde Stand 2 werkt perfect, ook met adaptive charging. En dan te bedenken dat het allemaal met iedere update nóg beter kan. NICE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-06 10:16
nerovectra schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 00:21:
[...]

Als ik dit allemaal lees dan heb ik echt een vrijdagavond exemplaar getroffen. Ik zit op de december patch zonder issues. Ook mijn met pre-order voucher betaalde Stand 2 werkt perfect, ook met adaptive charging. En dan te bedenken dat het allemaal met iedere update nóg beter kan. NICE!
ik heb ook geen enkel probleem sinds de december patch ook niet met de stand 2. Er zijn genoeg mensen die geen problemen hebben maar daar lees je een stuk minder van ;) Neemt niet weg dat de vele mensen met issues gewoon onterecht in de kou staan....

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
nerovectra schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 00:21:
[...]

Dan lees je niet goed en dan krijg je nog een +1 ook :+

Try again:

outlandos in "[Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires"

[ Voor 13% gewijzigd door outlandos op 07-01-2022 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-04 23:02

Vmu

Rotatate

Ik heb een pixel 6 case light rain besteld bij de Duitse store met de 00000 methode.
Deze is verzonden maar onderweg is er een adrescorrectie gedaan en gisteren is de case afgeleverd in Waalwijk bij het magazijn...
Ben nu met Google support aan het overleggen.
Kennelijk gaat het dus niet per se goed deze methode, de mazzel is dan weer wel dat het uit mijn €75 promotie is gegaan. Alleen als dit is hoe het gaat wordt het wel lastig om dat tegoed te gebruiken zonder doorstuurservice of mijn familie in Dld.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerovectra
outlandos schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 00:55:
[...]

Dan lees je niet goed en dan krijg je nog een +1 ook :+

Try again:

outlandos in "[Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires"
Even teruggelezen. Grappig ... uit wat jij schreef meende ik op te maken dat de combinatie van jouw telefoon en Stand 2 eigenlijk niet werkt, maar alleen het opladen wél. Maar gezien jouw reactie ben je juist tevreden over de combinatie P6 en stand 2 ten opzichte van de rest van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
nerovectra schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 15:43:
[...]

Even teruggelezen. Grappig ... uit wat jij schreef meende ik op te maken dat de combinatie van jouw telefoon en Stand 2 eigenlijk niet werkt, maar alleen het opladen wél. Maar gezien jouw reactie ben je juist tevreden over de combinatie P6 en stand 2 ten opzichte van de rest van de telefoon.
Ik zal het wat duidelijker schrijven: ik ben erg tevreden met de Pixel 6 Pro overall gezien. Ik zit nog op de november update dus heb geen problemen met bereik etc.

Maar de combinatie van een Pixel met november update en de Stand 2 is dramatisch. Alle opties die de Stand 2 biedt werken gewoonweg niet. Google adviseert om de pixel te updaten naar december, maar ja die update hebben ze zelf ingetrokken dus ik zal moeten wachten tot eind januari om m'n Stand 2 werkend te krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-12-2022
gratiz schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 10:48:
[...]

Klopt, eigenlijk is het te gek.

Werkt dat wat met een plaatje? Ik twijfel namelijk nog steeds om de order te annuleren.
Niet met hoesje, zonder hoesje werkt het wel heel goed. Ik heb 2 kleine ronde plaatjes erop geplakt, zodat er geen metaal voor het draadloze oplaad gedeelte zit. Anders laadt de P6 pro niet op. Het is dus niet ideaal. Ik denk dat ik de mous case bestel met korting, omdat ik de mous lader heb gekocht kan ik de volgende aankoop met korting kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door kezman op 07-01-2022 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerovectra
Vmu schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:32:
Ik heb een pixel 6 case light rain besteld bij de Duitse store met de 00000 methode.
Deze is verzonden maar onderweg is er een adrescorrectie gedaan en gisteren is de case afgeleverd in Waalwijk bij het magazijn...
Ben nu met Google support aan het overleggen.
Kennelijk gaat het dus niet per se goed deze methode, de mazzel is dan weer wel dat het uit mijn €75 promotie is gegaan. Alleen als dit is hoe het gaat wordt het wel lastig om dat tegoed te gebruiken zonder doorstuurservice of mijn familie in Dld.
Weet je zeker dat ie teruggestuurd is? Mijn Pixel Stand 2 kreeg ook de status "arrived at the depot" maar werd na een handmatige correctie tóch nog succesvol doorgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

nerovectra schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 22:40:
[...]

Weet je zeker dat ie teruggestuurd is? Mijn Pixel Stand 2 kreeg ook de status "arrived at the depot" maar werd na een handmatige correctie tóch nog succesvol doorgestuurd.
Ja ik heb dhl gebeld. Hij is afgeleverd in Waalwijk.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejramse
Ik heb zojuist mijn Pixel Pro Case Stormy Sky ontvangen. Besteld bij de Duitse Google store met de 00000 postcode truuk.

Dit pakketje is ook via Waalwijk gegaan. Zo te zien hebben ze er daar een nieuw label met het juiste NL adres op geplakt, want het afzenderadres op dat label is ook Waalwijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

ejramse schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 10:26:
Ik heb zojuist mijn Pixel Pro Case Stormy Sky ontvangen. Besteld bij de Duitse Google store met de 00000 postcode truuk.

Dit pakketje is ook via Waalwijk gegaan. Zo te zien hebben ze er daar een nieuw label met het juiste NL adres op geplakt, want het afzenderadres op dat label is ook Waalwijk.
Dan is er misschien nog hoop. Kreeg je van dat nieuwe label een melding of een trace of kwam het pakje alsnog onaangekondigd?

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejramse
Via de orginele track en trace kunnen volgen. Ook na de correctie van het adres nog met 00000 als postcode, dat vond ik wel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qmarrr
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-06 23:29
Iemand die een glass screenprotector weet wat WEL werkt met de vingerafdruk scanner?

Heb deze] laatst gekocht,(omdat iemand zei dat het wel goed werkte)

Maar het werkt voor geen meter. 1/5-6 keer werkt het. Heb opnieuw vinger geregistreerd, zelfs 4 5 keer. Maar alsnog blijft hij het moeilijk vinden.

Zit op de update van 5 november 2021. ( Voor als het in een update gefixt zou zijn)

Schopje (en alle reacties hier op) naar het accessoires topic.

[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 10-01-2022 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-04 08:57
qmarrr schreef op zondag 9 januari 2022 @ 22:28:
Iemand die een glass screenprotector weet wat WEL werkt met de vingerafdruk scanner?

Maar het werkt voor geen meter. 1/5-6 keer werkt het. Heb opnieuw vinger geregistreerd, zelfs 4 5 keer. Maar alsnog blijft hij het moeilijk vinden.

Zit op de update van 5 november 2021. ( Voor als het in een update gefixt zou zijn)
Heb je ook die 'extra gevoelige' optie aangezet in je settings? dat schijnt te helpen bij het gebruik van een screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qmarrr
RubenSaurus schreef op zondag 9 januari 2022 @ 22:50:
[...]

Heb je ook die 'extra gevoelige' optie aangezet in je settings? dat schijnt te helpen bij het gebruik van een screenprotector.
ja heb ik gedaan. Zelfs nog hadden zitten desinfecteren en scherm nog weer schoon gemaakt om zo een goede registratie te doen...... Maar nogsteeds geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-05 10:45

https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1 deze werkte okee, maar nog altijd duidelijk minder dan origineel. Nou moet ik zeggen dat ik sowieso geen fan ben van de vingerafdrukscan achter het scherm. Achterop zoals bij de Pixel 5 werkte dit echt véél beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qmarrr
Tweekzor schreef op zondag 9 januari 2022 @ 23:02:
[...]

https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1 deze werkte okee, maar nog altijd duidelijk minder dan origineel. Nou moet ik zeggen dat ik sowieso geen fan ben van de vingerafdrukscan achter het scherm. Achterop zoals bij de Pixel 5 werkte dit echt véél beter.
Vingerafdrukscanner achter het scherm is eigenlijk een prima idee. Alleen de techniek die ze hebben gebruikt is gewoon slecht (Optical). Vriend van mij heeft een Samsung S21 met Ultrasonic vingerafdruk en die werkt echt super goed en super snel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:58
[...]
Ik had deze nog liggen. Eigenlijk voor Mi 9T pro maar past erg goed op de P6. Nul problemen mee, fingerprint werkt 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
GroeneThee schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 16:52:
Ik had eerst een Spigen Tough Armor gekocht, maar toen ik een liquid air voor een andere telefoon zag, heb ik deze meteen ook voor de Pixel 6 Pro besteld. Nu is het toestel toch weer wat handzamer. Overigens heeft hij dezelfde dag nog zijn eerste verdedigende werk al gedaan én hij kost erg weinig bij Amazon: https://www.amazon.nl/Spi...ibel-Google/dp/B0964H8HVY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06 07:07

En de setting bij Display --> "Increase touch sensitivity" ?
Ik krijg vandaag/morgen deze binnen, ik laat het je mijn ervaringen wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-05 21:29

LordKnox

Opperbaas.

Zijn er nog mensen die hun headset niet ontvangen hebben? Ik heb de mijne 9 november approved gekregen maar nog niks ontvangen. Vandaag wilde ik de status bekijken op de Pixel Offer website maar die lijkt down te zijn bij mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 04-06 10:10
qmarrr schreef op zondag 9 januari 2022 @ 23:06:
[...]

Vingerafdrukscanner achter het scherm is eigenlijk een prima idee. Alleen de techniek die ze hebben gebruikt is gewoon slecht (Optical). Vriend van mij heeft een Samsung S21 met Ultrasonic vingerafdruk en die werkt echt super goed en super snel....
Snelheid heeft niets te maken met de techniek, enkel Samsung gebruikt Ultrasonic.
Oneplus en alle andere fabrikanten gebruiken dezelfde techniek zoals bij de Pixels en het werkt gewoon goed en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
qmarrr schreef op zondag 9 januari 2022 @ 23:02:
[...]

ja heb ik gedaan. Zelfs nog hadden zitten desinfecteren en scherm nog weer schoon gemaakt om zo een goede registratie te doen...... Maar nogsteeds geen succes.
Vervelend dat je problemen hebt. Ik gebruik deze screenprotector vanaf unboxing. Enige dat ik jammer vind, is dat er geen plaatsingstooltje is bijgeleverd. Screenprotector zit niet echt lekker recht bij mij, waardoor hij gelift wordt door mijn SP Connect case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op zondag 2 januari 2022 @ 23:24:
De 60 dagen voor Google zijn voorbij voor de headsets hier, mogen nu weleens komen...
CLB schreef op maandag 10 januari 2022 @ 10:09:
Toch maar eens gemaild... Terwijl beide orders op approved staan, waarvan ik ook mail heb.
Is er een order goedgekeurd, blabla wordt binnenkort opgestuurd, daar ontvang je dan T&T van.
De andere order is 'failed', waarvoor ze nogmaals het adres wilden hebben om te dubbelchecken.

Schiet niet op zo :F
Ene aanvraag goedgekeurd op 2 november, andere (in eerste instantie) op 3 november O-)
En warempel net een T&T gekregen... Geen idee van welke order, hopelijk 2 headsets in één keer.
Ook geen idee wat er opgestuurd wordt. Ga uit van de Bose 700's, nog geen €75-voucher gezien namelijk.

[ Voor 29% gewijzigd door CLB op 25-01-2022 18:47 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
ik heb wel vorige week een email gekregen met de boodschap:
Das Warten ist fast vorbei!
Ik wacht het wel af ;) Heb de koptelefoon niet echt nodig. Dus is echt een extra iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-05 15:34
Ik heb ook de WFTE screenprotector, Tot op heden zeldzaam last van het niet herkennen van de duim. Over het algemeen werkt het prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
Zojuist verzendbevestiging gekregen van mijn Bose headset, heb de actie ingediend op 30-11.

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaps
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06 09:20
Mijn koptelefoon is geleverd op het Duitse adres van een kennis. Begin november aangevraagd, toen werd de aanvraag geüpdatet naar 2 december en vandaag dus geleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• qmarrr
Badie schreef op maandag 10 januari 2022 @ 12:54:
Ik heb ook de WFTE screenprotector, Tot op heden zeldzaam last van het niet herkennen van de duim. Over het algemeen werkt het prima!
ja ik snap het zelf ook niet. Heb ook beide duimen geprobeerd en wijsvinger. Maar nogsteeds 1 om de 4-5 keer dat het pakt. Ben nu weer opzoek naar een WhiteStone Dome glass variant in de EU. Hopelijk werkt dat beter.

Maarja aan de andere kant... ik ga de pixel toch weer verkopen als de S22 uit is...
Moet er maar ff mee leven denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06 07:07
Koen87 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 07:51:
[...]

En de setting bij Display --> "Increase touch sensitivity" ?
Ik krijg vandaag/morgen deze binnen, ik laat het je mijn ervaringen wel weten.
Om hier even een update van te geven. De vingerlezer werkt prima, meerdere keren geprobeerd.
Wel vind de ik deze wat klein. Hij beschermt precies daar waar je oled display zit, echter is het glas natuurlijk groter. Er zit dus ca. 3 mm tussen de cover en het glas in.
Het hulpmiddel bij het plaatsen werkt dan wel weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-06 11:39
Eindelijk m'n Dbrand GRIP case binnen... feels good! Goede fit, clicky buttons, niet overly bulky en zoals verwacht: grippy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
catchingfire schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 08:04:
Eindelijk m'n Dbrand GRIP case binnen... feels good! Goede fit, clicky buttons, niet overly bulky en zoals verwacht: grippy :)
foto's :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
catchingfire schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 08:04:
Zou je hem eens willen wegen? :) Lijkt mij een fijne case, vooral omdat in tegenstelling tot veel andere cases de camera wat "weggewerkt" zit. Bij de Google case die ik nu heb is dat niet het geval en dat is soms toch best vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-06 11:39
J0YR1D3R schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 09:18:
[...]

Zou je hem eens willen wegen? :)
48g (P6Pro)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
ejramse schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 14:09:
[Afbeelding]

XtremeSkins
- top: modern oak
- bottom: aged oak

Ik vind het er supergoed uitzien en het maakt de P6P meteen een stuk minder "glibberig".
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LhFihDHY0-B9DdFVIjAXRQmqzJ0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1AGwWCY56yOFJ0eZWXMewILn.jpg?f=fotoalbum_large

- top: brushed aluminium
- camera: brushed titanium
- bottom: brushed aluminium
- accent: brushed titanium

Camera maakt hem grijzer dan het in het echt is. In bepaalde kijkhoeken is hij lichtelijk goudkleuriger.
Ik ben er erg content mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclofosfamide
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:41
Heb sinds vandaag deze screenprotector op m'n P6P zitten. Mooi strak erop, procedure was simpel, net als bij Whitestone Dome Glass.

Ondanks de zeer positieve reacties onder het product over de vingerafdrukscanner, moet ik deze nog goed inregelen lijkt het; deze staat niet op de lijst van Google, maar kwam ik tegen op XDA.

Mijn vingerafdrukscans gaan nog regelmatig fout, ondanks extra sensitiveit ingesteld in de instellingen én nieuwe vingerafdrukken.

Als het komende dagen niet beter wordt (lijm uitharden) ga ik alsnog de Whitestone Dome bestellen; weet iemand of deze ook ergens in Europe te bestellen zijn? Ik zie ze niet :?

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-05 21:29

LordKnox

Opperbaas.

LordKnox schreef op maandag 10 januari 2022 @ 09:30:
Zijn er nog mensen die hun headset niet ontvangen hebben? Ik heb de mijne 9 november approved gekregen maar nog niks ontvangen. Vandaag wilde ik de status bekijken op de Pixel Offer website maar die lijkt down te zijn bij mij.
Vanmorgen heb ik de Pixel Offers gemaild. Zojuist bericht ontvangen van een verzending. It's coming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Welke headset doelen jullie eigenlijk op?

[ Voor 13% gewijzigd door outlandos op 11-01-2022 16:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
outlandos schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 16:52:
Welke headset doelen jullie eigenlijk op?
Afhankelijk van wat ze je sturen, initieel was het de Bose 700 maar als die op is dan krijg je de Q45 en 75 euro store credit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 10:43
Hier ook na akkoord op 19 november eindelijk een verzendbevestiging dat de bose 700 morgen aankomt op mijn adres in Duitsland. Daarna kan mijn kennis de headset doorsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:05
Akkoord op 25 november en vanochtend bericht dat hij onderweg is.

Ik hoop nu alleen dat ze niet moeilijk gaan doen met het afleveren op het adres. Ik heb mijn naam, telefoon nummer en mail gebruikt maar het adres van een collega.

Als er dus getekend moet worden voor ontvangst is er nog de mogelijkheid dat ze moeilijk gaan doen (is mijn eigen angst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anomynous123
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 22:23
SuperKneus schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 12:11:
Akkoord op 25 november en vanochtend bericht dat hij onderweg is.

Ik hoop nu alleen dat ze niet moeilijk gaan doen met het afleveren op het adres. Ik heb mijn naam, telefoon nummer en mail gebruikt maar het adres van een collega.

Als er dus getekend moet worden voor ontvangst is er nog de mogelijkheid dat ze moeilijk gaan doen (is mijn eigen angst).
wat ook vervelend is: in Duitsland is blijkbaar wettelijk bepaald dat post niet afgeleverd mag worden als de naam op het pakket niet overeen komt met de naam op de deur. Dus dat kan ook nog misgaan helaas (zit in dezelfde situatie, dus ben benieuwd of het goed gaat...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-05 23:52
Hard case besteld bij Ali met lederen buitenkant. Afwerking is redelijk. Het is wel erg donker leer. Voordeel is echter dat je geen last hebt van vingerafdrukken. Ook is de case lager dan het scherm zodat je er geen last van hebt bij het swipen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VxFY7DWlAiBNylY9Ki9xoVCQvLk=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QaX7U8lyXJneNtpQMhPxLut9.jpg?f=fotoalbum_medium Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OQdgpoflWE95HxkqkmjcNAGTn-k=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mifWQ1qskyHflEFt474FdIns.jpg?f=fotoalbum_medium

edit: nog eens naar de pagina op Ali gekeken, maar ze hebben me duidelijk een veel donkerdere kleur gestuurd. Maar een dispute geopend... :/

[ Voor 9% gewijzigd door Atomsk op 13-01-2022 18:23 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Atomsk schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 14:08:
Hard case besteld bij Ali met lederen buitenkant. Afwerking is redelijk. Het is wel erg donker leer. Voordeel is echter dat je geen last hebt van vingerafdrukken. Ook is de case lager dan het scherm zodat je er geen last van hebt bij het swipen.

[Afbeelding] [Afbeelding]
Lager dan het scherm geeft daar ook dan niet echt bescherming aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-05 23:52
GroeneThee schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 14:33:
[...]

Lager dan het scherm geeft daar ook dan niet echt bescherming aan
Klopt, het is comfort vs bescherming. Had op m'n vorige phone ook zo'n soort case en die was aan de zijkant helemaal open zelfs. Heeft een keer een krasje opgeleverd, maar daar lig ik niet wakker van.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-05 22:27
Anomynous123 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:14:
[...]

wat ook vervelend is: in Duitsland is blijkbaar wettelijk bepaald dat post niet afgeleverd mag worden als de naam op het pakket niet overeen komt met de naam op de deur. Dus dat kan ook nog misgaan helaas (zit in dezelfde situatie, dus ben benieuwd of het goed gaat...)
Ik had beide namen op het pakket staan (bewoner & die van mij); is gisteren zonder problemen afgeleverd. Tweede hoofdtelefoon is ook onderweg (nadat die claim in eerste instantie was afgewezen; gewoon opnieuw ingediend..)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
Hier inmiddels de 75 euro voucher binnen. Helaas moet je die binnen de store spenderen, had kleine hoop dat ik dat bijvoorbeeld bij stadia of zelfs de Playstore zou mogen spenderen.

In de NL store is er niets wat mij aantrekt, en eigenlijk in de Duitse ook niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerovectra
GroeneThee schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 20:03:
Hier inmiddels de 75 euro voucher binnen. Helaas moet je die binnen de store spenderen, had kleine hoop dat ik dat bijvoorbeeld bij stadia of zelfs de Playstore zou mogen spenderen.

In de NL store is er niets wat mij aantrekt, en eigenlijk in de Duitse ook niet....
Ik heb een Stand 2 voor 4 euro bijbetaling met de 00000 optie laten komen. Zou ik voor € 79,- nooit besteld hebben, maar is een erg prettig werkend accessoire. Én je hebt dan alvast een 30 Watt wired charger voor je Pixel 11 in 2026 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-05 18:20
Ik heb 3/1 een tracking ontvangen van Shipcloud GLS maar staat nog steeds bij dat er een label is aangemaakt maar pakket is nog niet overgedragen aan GLS... Moet naar familie in Berlijn

Meer mensen dit?

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-05 18:20
nerovectra schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 22:13:
[...]

Ik heb een Stand 2 voor 4 euro bijbetaling met de 00000 optie laten komen. Zou ik voor € 79,- nooit besteld hebben, maar is een erg prettig werkend accessoire. Én je hebt dan alvast een 30 Watt wired charger voor je Pixel 11 in 2026 8)7
Ik vond die lader erg zoemen is dit bij jou ook?

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
Cruzer schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 00:06:
[...]

Mijn lader zoemt niet! terugsturen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12:59

JanAd

Wind’s howling

Iemand toevallig ervaringen met deze op Etsy?

Ik heb nu de Spigen Liquid Air, bevalt me best goed. Maar deze is wel wat dikker dan wat ik gewoon ben (OnePlus bumper cases).
Prima bescherming voor op't werk. Maar ik wil evt iets dunner voor in het weekend en thuis.

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
@JanAd Ik zou hem zelf bij Amazon.de kopen dan :) Wat ik zag is hij wel vrij licht (26 of 28 gram oid) maar is de achterkant binnen no time redelijk onreinigbaar vies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

J0YR1D3R schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 09:40:
maar is de achterkant binnen no time redelijk onreinigbaar vies.
Daar had ik nog niet aan gedacht... Toch maar even verder zoeken dan. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerovectra
Cruzer schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 00:06:
[...]

Ik gebruik 'm alleen icm de draadloze lader omdat bedraad laden geen of amper snelheidsvoordeel oplevert. Met draadloos laden hoor ik 'm in ieder geval niet. Je hoort alleen de fan als je instelt op maximale laadsnelheid. Maar bij normaal laden hoor ik 'm vrijwel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-06 06:28
Ik had nog geen screen protector er op zitten en keek eergisteren naar mijn scherm. Dit schermtype krast naar mijn idee behoorlijk rap (nee, geen Pixel 6 issue maar algemeen).

Ik wissel meestal snel van toestel maar dit beperkt daarin wel. Waardeverlies door vele krassen is alhier.

Nou ja, dan maar het beste er van maken. Helaas gisteren ook na het fietsen even de telefoon opgepakt en blijkbaar had ik vuil / smeer aan de handen. Mijn groene Bellroy hoes is nu half zwart.
Al met al wat teleurstellingen te verwerken (relatief gezien dan he).

Overigens ben ik tot op heden tevreden met het toestel op de netwerk issues die ik heb na en het feit dat ik de camera OKish vind. Dat laatste omdat ik wellicht onrealistische verwachtingen heb gehad gok ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-06 11:33
Dubrillion schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 08:35:
[...]

Zoals ik aangaf ben ik er wel altijd voorzichtig mee. En als ik op de grond met mijn dochter zit te spelen, de telefoon uit je broekzak glijd en dus 5cm naar beneden valt en een kras veroorzaakt die je duidelijk voelt is er toch iets mis!

En de telefoon zit ondertussen vol met kleine krasjes, maar ook diepere krasjes.

Ik zag al iets voorbij komen van iemand anders. Vandaar de vraag: Heeft er iemand een wondermiddeltje om deze krasjes wat weg te poetsen?
Ik denk dan aan de vloeibare Dome Glass protector:
https://www.whitestonedom...ith-camera-film-protector

Anders wellicht een glass polish uit het auto detailling gamma. :?
Zal de oleophobische coating wel weg zijn. Maar dat is ook weer aan te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Ik ben anti screenprotector maar jullie maken me nu wel aan het twijfelen. Misschien toch maar langs de MediaMarkt (op afspraak) zaterdag om zo'n protector erop te laten plaatsen met dat grote apparaat van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-06 17:40
Inmiddels de Pixel Stand 2 binnen. Helaas geen goed contact met een Spigen Rugged Armor Cover. Gelukkig had ik nog een Thin Fit. Maar dat werkt alleen zonder een magneetsticker voor een magneethouder. Die heb ik tussen telefoon en het hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-06 17:40
GroeneThee schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 18:22:
[...]

Afhankelijk van wat ze je sturen, initieel was het de Bose 700 maar als die op is dan krijg je de Q45 en 75 euro store credit.
Ik heb de Bose 700 gekregen met shoptegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Draadloos laden werkt via magnetische inductie, dus logisch dat het niet werkt als je er een magneet (of magnetisch metaal) tussen plaatst.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
outlandos schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:15:
Ik ben anti screenprotector maar jullie maken me nu wel aan het twijfelen. Misschien toch maar langs de MediaMarkt (op afspraak) zaterdag om zo'n protector erop te laten plaatsen met dat grote apparaat van hun.
Of zou dan de vingerlezer een stuk minder goed werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:56
maniac2003 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:08:
[...]

Ik denk dan aan de vloeibare Dome Glass protector:
https://www.whitestonedom...ith-camera-film-protector

Anders wellicht een glass polish uit het auto detailling gamma. :?
Zal de oleophobische coating wel weg zijn. Maar dat is ook weer aan te brengen.
Ik kende dit nog niet even gekeken op YouTube ziet er wel mooi uit.
Maar wat is het voordeel van dit ten opzichte van andere screen protectors?
En is het nog eenvoudig te vervangen?

Heb nu tijdelijk wat dunner screen protector erop zitten maar wil wel weer naar een wat geharde glas versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webo
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19:04
Ik heb de 75 euro voucher ook alvast binnen, maar ik vroeg me af of het ook mogelijk is om deze in de Nederlandse Google Store te gebruiken, of alleen de Duitse?

Ik wilde graag een Chromecast met Google TV daarvan bestellen, maar zie ik nu goed dat deze in de NL Google Store niet verkrijgbaar is, terwijl een stuk of 15 andere webshops hem hier wel aanbieden? Wat een onzin. Dan toch maar in de Duitse Store bestellen en op een Duits adres laten afleveren, want het trucje met de postcode vertrouw ik toch niet zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-06 11:33
Voordelen die ik zo tegen ben gekomen:
Geen luchtbellen, geen rand die soms een millimeter in je scherm gedeelte zit (zoals bij mijn huidige GSP op mijn Pixel 3), plakt goed, geen rainbow effect.

Vervangen is mogelijk, staan diverse filmpjes op YouTube.

Zelf nog geen ervaring mee. Maar overweeg wel een kit voor de toekomstige Pixel 6 Pro.
Voor nu heb ik een set (case + film protector) liggen van Rhinoshield. Nu wachten op levering vanuit Google, hopelijk met een week of 2.

[ Voor 3% gewijzigd door maniac2003 op 13-01-2022 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaps
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06 09:20
Mijn koptelefoon is dinsdag geleverd en ik kreeg zojuist bericht van Google dat mijn koptelefoon verzonden is. 8)7 Ik ben erg benieuwd wat dit betekent. Of een te late e-mail of wellicht een dubbele verzending?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
outlandos schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 18:14:
[...]

Of zou dan de vingerlezer een stuk minder goed werken?
Bij mij werkt de vingerafdruk scanner nog net als voordat de protector er op zat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
soskes schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 21:48:
[...]

Bij mij werkt de vingerafdruk scanner nog net als voordat de protector er op zat.
Top, die van/door MediaMarkt erop is gezet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

outlandos schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 21:49:
[...]

Kan je dat trouwens in België ook? Kan iemand dat bevestigen?

Edit: yep
Ik moet zaterdag daar in de buurt zijn. Ik ga het eens proberen. Na de microkrasjes op m'n laatste OP heb ik toch wat schrik gepakt.

[ Voor 32% gewijzigd door JanAd op 14-01-2022 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JazzMatazz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-06 19:08
d-vine schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 18:30:
[...]

Ik kende dit nog niet even gekeken op YouTube ziet er wel mooi uit.
Maar wat is het voordeel van dit ten opzichte van andere screen protectors?
En is het nog eenvoudig te vervangen?
Ik heb jaren geleden zo'n protector met LOCA glue op mijn Pixel 2XL gezet. Zag er prachtig uit en zat als beton. Heb hem er nooit af hoeven te halen. Mijn dochter heeft nu die telefoon en ik zie na al die jaren nu wel wat 'adertjes' in de hoekjes verschijnen. Net of de lijm daar wat minder is gaan hechten (hoewel de protector nog steeds rotsvast zit). Het ziet er een beetje uit als de striae op de dijen van een vrouw :) Ook heb ik het idee dat het na zo lang een beetje een gelige tint veroorzaakt, maar dat kan ook zijn omdat mijn dochter graag de hele dag de anti-blauw licht modus aan heeft staan.

Anyway, ik begreep dat die protectors er wel makkelijk af te halen zijn dmv een credit card er tussen te schuiven. Zou geen lijmresten moeten achterlaten. Heb alleen nooit zelf de noodzaak gehad om mijn protector te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
JazzMatazz schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 07:19:
[...]

Ik heb jaren geleden zo'n protector met LOCA glue op mijn Pixel 2XL gezet. Zag er prachtig uit en zat als beton. Heb hem er nooit af hoeven te halen. Mijn dochter heeft nu die telefoon en ik zie na al die jaren nu wel wat 'adertjes' in de hoekjes verschijnen. Net of de lijm daar wat minder is gaan hechten (hoewel de protector nog steeds rotsvast zit). Het ziet er een beetje uit als de striae op de dijen van een vrouw :) Ook heb ik het idee dat het na zo lang een beetje een gelige tint veroorzaakt, maar dat kan ook zijn omdat mijn dochter graag de hele dag de anti-blauw licht modus aan heeft staan.

Anyway, ik begreep dat die protectors er wel makkelijk af te halen zijn dmv een credit card er tussen te schuiven. Zou geen lijmresten moeten achterlaten. Heb alleen nooit zelf de noodzaak gehad om mijn protector te vervangen.
Ik heb bij mijn vorige telefoon zo een soort protector er af moeten halen omdat hij gescheurd was. Mijn god, nooit zoveel spanning gevoeld om een telefoon. Ik had zelfs een klein beetje met de fohn voorverwarmd, daarna al met moeite er onder kunnen komen. Vervolgens had ik hem los en voelde je de lijmresten nog zitten. Uiteindelijk met veel zeep, föhnen en zachtjes pulken met een plastic krabber het spul er af kunnen halen. Ik snap dat 1 voorbeeld geen n=1 is, maar voor mij nooit meer.

Ik ben zelf weer terug naar de folies omdat ik dan in ieders geval zeker weet dat ze er goed af komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soskes
outlandos schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 21:49:
[...]

Jazekers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:56
Bedankt voor het delen van de info en ervaringen. Dat het zo lastig is er af te halen is voor mij een no go. Maar ik vind het wel een leuk proces hoe het erop wordt gezet.

Ik blijf voorlopig wel bij de dikke folie screenprotector.
Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste