Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:31
ykz schreef op maandag 13 december 2021 @ 22:25:
Ik heb zojuist van Belsimpel een mail ontvangen dat mijn stands onderweg zijn.
Ik zag het net ook 🎅

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-03 23:13
Mijn Google pixel stand 2 is ook onderweg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
TheIconoclast schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:10:
Mijn Google pixel stand 2 is ook onderweg!
Ik ben nu onderweg naar de mijne 😋🎅

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webo
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 05-06 22:25
Webo schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 12:04:
[...]
Edit: Ik heb op de valreep zojuist nog een 3e aanvraag gedaan. Dit ging weer gewoon met dezelfde IMEI. Nu op mijn naam, Duits adres en zonder c/o. Misschien dat de c/o een probleem was in de adresregel. Ik verwacht er opnieuw niet veel van, maar proberen kan altijd.
Tot mij grote verbazing is deze aanvraag voor de koptelefoon wel goedgekeurd :D Drie keer is scheepsrecht zullen we maar zeggen. Nu nog hopen dat de bezorgdienst niet moeilijk gaat doen vanwege een andere naam dan het adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macguynl
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 04-09-2024
Ad de Jong schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:02:
[...]

Ik ben nu onderweg naar de mijne 😋🎅
Ook van mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheIconoclast
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DnA4RO8ZojbBZxyAONAqt8CjILY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aJlMevhbadIVZxD1AGnP9RoQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lPgS5wt_mGNpGZDmuXv9_7-F8EE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VCVg3eF1lvHyk3Hx9tKkZLxQ.jpg?f=fotoalbum_large

There it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Bij het instellen niet te snel de opties doorlopen, ik zat even niet op te letten en klikte te snel door en kan niet meer terug en ik kan zo snel ook even niet vinden waar ik ze opnieuw kan doen of aanpassen.
Ook nog niet echt de tijd voor genomen/gehad dat was ook het probleem..... even snel nieuwe speeltje instellen zonder de tijd ervoor te nemen .... :+

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anomynous123
  • Laatst online: 08:36
Webo schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:36:
[...]

Tot mij grote verbazing is deze aanvraag voor de koptelefoon wel goedgekeurd :D Drie keer is scheepsrecht zullen we maar zeggen. Nu nog hopen dat de bezorgdienst niet moeilijk gaat doen vanwege een andere naam dan het adres.
ik zou vragen of ze een briefje met je naam op de deur willen plakken of iets dergelijks, want daar zijn ze wel streng in doorgaans. Bij mij is het de eerste keer daarop heel waarschijnlijk misgegaan; gelukkig was Google zo aardig nog een bezorgpoging te doen. Maar kreeg van de pakketdienst wel duidelijk te horen dat de naam van de ontvanger duidelijk zichtbaar moet zijn (en is blijkbaar ook bij wet geregeld in duitsland dat dit moet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
Ad de Jong schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 17:20:
[...]

Bij het instellen niet te snel de opties doorlopen, ik zat even niet op te letten en klikte te snel door en kan niet meer terug en ik kan zo snel ook even niet vinden waar ik ze opnieuw kan doen of aanpassen.
Ook nog niet echt de tijd voor genomen/gehad dat was ook het probleem..... even snel nieuwe speeltje instellen zonder de tijd ervoor te nemen .... :+
Je kan het nog achteraf aanpassen! Bij de instellingen van de stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
TheIconoclast schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 17:53:
[...]

Je kan het nog achteraf aanpassen! Bij de instellingen van de stand.
Instellingen
Verbonden apparaten
En daar staat ie tussen als het goed is ;-)

Inmiddels dus gevonden :P

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow-Dancer
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
KoensSocialL schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:58:
Ik heb vorige week woensdag bericht gekregen dat bose koptelefoon is verzonden. Maar niets meer gehoord of een trackcode of dergelijke gekregen. Ik heb ze laten verzenden naar een DHL packstation automaat voor zelf op te halen, maar geen melding tot nu toe in de DHL Duitsland app. Heeft iemand hier ervaring mee, ik maak me zo stilaan ongerust... :/
tukker053 schreef op maandag 13 december 2021 @ 13:36:
Ik heb hetzelfde. Ook niets meer vernomen. Volgens mij versturen ze overigens met GLS en die heb ik een mail gestuurd om meer info te vragen.
Ik heb antwoord gekregen van Google promotions support met een tracking id voor GLS en daar zie ik dat het pakketje 2 dec (verzendbevestiging ontvangen op 1 dec) bij een GLS parcel shop is afgeleverd. Geen idee of het nog beschikbaar is daar of dat het al is teruggestuurd :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anomynous123
  • Laatst online: 08:36
Shadow-Dancer schreef op woensdag 15 december 2021 @ 11:37:
[...]

[...]

Ik heb antwoord gekregen van Google promotions support met een tracking id voor GLS en daar zie ik dat het pakketje 2 dec (verzendbevestiging ontvangen op 1 dec) bij een GLS parcel shop is afgeleverd. Geen idee of het nog beschikbaar is daar of dat het al is teruggestuurd :F
GLS gaf bij mij aan dat een pakketje 4 werkdagen wordt vastgehouden. Maar daarna zou het in de tracking id zichtbaar moeten zijn dat het is teruggestuurd. Dus als dat er niet staat, zou het er nog moeten liggen zou ik zeggen. Hoop het voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:11
Shadow-Dancer schreef op maandag 13 december 2021 @ 14:43:
[...]

Voor mij ook hetzelfde, 1 dec een verzendbevestiging ontvangen, verder niets meer vernomen.

Heb een mail gestuurd naar headphones@pixel-offers.com zoals hierboven geadviseerd.
heb jij nog iets terug gekregen? Ik heb zojuist hetzelfde maar gedaan, bij mij wel pas op 8 december verzendbevestiging ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow-Dancer
  • Niet online
Patox schreef op woensdag 15 december 2021 @ 16:47:
[...]

heb jij nog iets terug gekregen? Ik heb zojuist hetzelfde maar gedaan, bij mij wel pas op 8 december verzendbevestiging ontvangen.
Lees 2 posts terug :)
https://gathering.tweaker...message/69855220#69855220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 10:37

KoensSocialL

Mezelf.

Paar dagen geleden bericht gestuurd via het contactformulier. Nog altijd geen antwoord... Het is echt triestig aan het worden...

[ Voor 11% gewijzigd door KoensSocialL op 15-12-2021 21:57 ]

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrasshopperNL
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:48
Hebben jullie ervaringeet draadloos laden van de P6P icm een backcover?
Welke draadloze lader zouden jullie adviseren icm een Spugen Liquid Air?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ad de Jong
GrasshopperNL schreef op woensdag 15 december 2021 @ 23:54:
Hebben jullie ervaringeet draadloos laden van de P6P icm een backcover?
Welke draadloze lader zouden jullie adviseren icm een Spugen Liquid Air?
Ik heb een Pixel 6 Pro met een Spigen en kan de telefoon laden met mijn Pixel Stand 2, goedkoopste IKEA draadloze lader en in de auto een draadloze lader/houder.
Allen zonder problemen.

[ Voor 28% gewijzigd door Ad de Jong op 16-12-2021 07:41 ]

Mijn profiel op Discogs

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Ad de Jong schreef op donderdag 16 december 2021 @ 07:38:
[...]

Ik heb een Pixel 6 Pro met een Spigen en kan de telefoon laden met mijn Pixel Stand 2, goedkoopste IKEA draadloze lader en in de auto een draadloze lader/houder.
Allen zonder problemen.
Dank voor de tip! Ik had zo'n magnetische houder in de auto, maar nu ik de Pixel Stand 2 heb is zo'n magneet achter mijn case niet zo praktisch. Of ik moet hem erg laag hangen, anders wil de Stand niet werken. Dit is een goede oplossing om van de magneet af te komen.

• M. Dahlhaus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05 10:08
Ik kreeg gisteravond een mail van Belsimpel dat de stand 2 weer besteld kon worden. "Voor 23:59 uur besteld, morgen in huis" stond er. Maar als afleverdag kon ik alleen vrijdag kiezen als eerste optie. En bij mijn bestelling staat nu dat hij niet op voorraad is en ze wachten op de leverancier |:(

Martino

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-05 22:27
De mijne (stand 2) is zojuist bezorgd in NL na bestelling op de Google store Duitsland met 00000 postcode. Derde keer dat het goed gaat dit jaar na het pixel 5 gedoe vorig jaar

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-06 10:16
Ik wacht op mijn pre order bonus en dan bestel ik ook een pixel stand 2 denk ik via de google store.

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

• macguynl
pc01 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 16:40:
De mijne (stand 2) is zojuist bezorgd in NL na bestelling op de Google store Duitsland met 00000 postcode. Derde keer dat het goed gaat dit jaar na het pixel 5 gedoe vorig jaar
Vandaag eindelijk mijn pixelstandaard gekregen van google store DE!

Ik voel dat de rusthoek voor de telefoon behoorlijk steil is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow-Dancer
  • Niet online
Anomynous123 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 11:58:
[...]

GLS gaf bij mij aan dat een pakketje 4 werkdagen wordt vastgehouden. Maar daarna zou het in de tracking id zichtbaar moeten zijn dat het is teruggestuurd. Dus als dat er niet staat, zou het er nog moeten liggen zou ik zeggen. Hoop het voor je!
Vandaag is het ongeveer 2 weken later nadat het pakketje al was afgeleverd bij een afhaaladres(zonder dus ooit tracking te hebben ontvangen en bij het afleveradres was blijkbaar nooit iets geleverd) en nu lees ik dat het is geretoureerd ;w in de tracking status. Mijn kennis kon het pas volgende week afhalen.

Kijken wat Google promotions support hierop te zeggen heeft :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirojth
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06:48
Hier via FNAC.com besteld naar een NL-adres.
Bose koptelefoon vandaag gekregen via een doorstuurservice in FR.
Super tof dat het toch gelukt is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Een review voor de Pixel Stand 2.
Ik heb de optie voor het toen tonen van mijn fotolijstje aanstaan maar omdat ook mijn foto's altijd in landscape (voor 99% van de foto's de juiste manier 😋) maak krijg je er 2 boven elkaar te zien. Ik had liever gezien dat ze een foto lieten zien die ze voor een deel zouden inzoomen om het een deel scherm vullend te krijgen.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTCHolland
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-01-2023
Ik heb op 9 november te horen gekregen dat mijn Bose is verstuurd, maar heb er nadien niets meer van gehoord. Duurt het bij meer mensen zo lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-05 15:44
Nog voor dat google mij vertelde dat de Bose verzonden was kreeg ik afgelopen dinsdag van Shipcloud al een mail met tracking.
In totaal 7 mails gehad van elke wijziging in de verzending. (Gekocht in Frankrijk)
Vrijdag bezorgd bij mijn adres in Frankrijk, precies op tijd want ze zijn gisteren vertrokken naar Nederland.

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bernie V
  • Laatst online: 13-01-2024
Ik ben nog op zoek naar een zwarte lederen Bellroy backcover voor mijn Pixel 6 Pro en ook de Pixel Stand 2nd Gen. Iemand die weet waar je deze nog kn bestellen? De meeste EUR shops zijn uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukker053
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:43
KoensSocialL schreef op woensdag 15 december 2021 @ 21:55:
Paar dagen geleden bericht gestuurd via het contactformulier. Nog altijd geen antwoord... Het is echt triestig aan het worden...
Hier ook geen enkele reactie… En GLS wil een pakketnummer maar ja die heb ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:11
HTCHolland schreef op zondag 19 december 2021 @ 11:04:
Ik heb op 9 november te horen gekregen dat mijn Bose is verstuurd, maar heb er nadien niets meer van gehoord. Duurt het bij meer mensen zo lang?
Ik heb nooit een Track&Trace gekregen maar was wel opeens afgeleverd op het adres, heb je daar ook gecheckt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• setdown
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22-06-2022
KoensSocialL schreef op woensdag 15 december 2021 @ 21:55:
Gisteren heb ik eindelijk reactie gehad. Ik had ook het formulier ingevuld. Ze hebben me idd een Trak and trace gegeven van GLS.
Op 6 dec kreeg ik vanuit Google het bericht dat de koptelefoon het warehouse had verlaten. Maar gisteren is pas de eerste bezorgpoging gedaan.

Op zich dus mss goed nieuws dat er nogal een verschil tussen verzenddatum en daadwerkelijke bezorgdatum zit. Dus er is nog hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkies
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-10-2024
Is er bij meer mensen die het originele Google hoesje hebben dat de case rondom de buttons rechts helemaal slap geworden is?

De hele case is zeg maar best hard en stug, maar op de een of andere manier hier niet meer.. ben benieuwd!

Edit: aan de onderkant kan ik de case trouwens ook makkelijk van de telefoon 'los' wippen

[ Voor 16% gewijzigd door Kwakkies op 21-12-2021 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-05 15:44
Kwakkies schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 23:03:
Is er bij meer mensen die het originele Google hoesje hebben dat de case rondom de buttons rechts helemaal slap geworden is?

De hele case is zeg maar best hard en stug, maar op de een of andere manier hier niet meer.. ben benieuwd!

Edit: aan de onderkant kan ik de case trouwens ook makkelijk van de telefoon 'los' wippen
Ik merk ook dat t het bij de knoppen slapper is de andere rest. Nooit eerder gemerkt of last van eerlijk gezegd. Onderkant is bij mij nog stevig. Gebruik hem nu een week of 2.

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kwakkies schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 23:03:

Onderkant ervaar ik niet perse zo, maar rondom de powerbutton zit hij al aardig los ja. Ben er sowieso nog niet helemaal uit of ik het een blijvertje vind. Het materiaal is prima, maar ik vind hem behoorlijk bulky/dik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:06

J-P

Syntax erro....

Yes! Duurde even, maar vandaag toch de gratis Bose headset ontvangen :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IaQp8gv-wbVyjprf53X4ty_6mww=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bgqxOPHKgDzuajGP1HqxAPZS.jpg?f=fotoalbum_large
Schopje naar het accessoires topic.

[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 26-12-2021 09:13 ]

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mss_nl
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-03 11:49
Ik heb vandaag mijn Pixel 6 Pro ontvangen. :)

Ik ben van plan om de Spigen Thin Fit hoesje te kopen, maar heeft iemand ervaring met een goede screen protector in combinatie met deze hoesje? Past de Spigen Neoplex hier goed op zodat de randjes van de protector goed blijven zitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Laatst online: 08:23
mss_nl schreef op woensdag 22 december 2021 @ 16:13:

Ik ben van plan om de Spigen Thin Fit hoesje te kopen, maar heeft iemand ervaring met een goede screen protector in combinatie met deze hoesje? Past de Spigen Neoplex hier goed op zodat de randjes van de protector goed blijven zitten?
Ik heb zelf de protector via Coolblue laten zetten. deze zit er vooralsnog prima op. Heb hetzelfde hoesje overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pythagorasABC
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-05 23:09

pythagorasABC

A²+B²=C²

Ik heb de pixel 6 bij fnac besteld inclusief pixel buds(wordt naar een adres in Frankrijk gestuurd), maar hoe werkt dat eigenlijk? Zitten die er meteen bij als ze binnenkomen?

Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
Ik kreeg vandaag tegen alle verwachtingen in een kortingscode van 75 euro voor de Google store gemaild door pixel offers. Over de koptelefoon zelf verder nog niks gehoord.

• Sirtibboh
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-11-2024
pc01 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:05:
Ik kreeg vandaag tegen alle verwachtingen in een kortingscode van 75 euro voor de Google store gemaild door pixel offers. Over de koptelefoon zelf verder nog niks gehoord.
Zelfde geldt voor mij, gisteren de code per mail ontvangen :).

• Cruzer
  • Laatst online: 10-05 18:20
Sirtibboh schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:17:
[...]

Zelfde geldt voor mij, gisteren de code per mail ontvangen :).
Me too 😊. Maar idd niks over mijn koptelefoon..

When the pink is snookered, Go for the brown

• setdown
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22-06-2022
setdown schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 15:56:
[...]

Gisteren heb ik eindelijk reactie gehad. Ik had ook het formulier ingevuld. Ze hebben me idd een Trak and trace gegeven van GLS.
Op 6 dec kreeg ik vanuit Google het bericht dat de koptelefoon het warehouse had verlaten. Maar gisteren is pas de eerste bezorgpoging gedaan.

Op zich dus mss goed nieuws dat er nogal een verschil tussen verzenddatum en daadwerkelijke bezorgdatum zit. Dus er is nog hoop!
Heb de koptelefoon inmiddels ontvangen. De Bose 700.
Lijkt er bijna op dat ik 1 van de laatste was die nog een 700 heb gekregen, aangezien jullie nu die kortingsbon al hebben ontvangen. Lucky!

• springfield89
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 02-06 14:27
setdown schreef op donderdag 23 december 2021 @ 11:21:
[...]

Heb de koptelefoon inmiddels ontvangen. De Bose 700.
Lijkt er bijna op dat ik 1 van de laatste was die nog een 700 heb gekregen, aangezien jullie nu die kortingsbon al hebben ontvangen. Lucky!
Hier geen code en geen headset (Frankrijk). Aanvraag was 3-11 automatisch goed gekeurd.

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Hier ook de code ontvangen.
Moest wel een beetje lachen om de titel van het mailtje: "Heir ist dien guestchcode <code van aanvraag>"

Je zou bijna denken dat het phishing is, want daar staat letterlijk 1 correct Duits woord in.

Verder nog geen update over de koptelefoon.

• MrDucky
Ook hier de tegoedbon ontvangen. Nu wil ik zo'n pixel stand 2 bestellen alleen lees ik her en der dat Google orders van mailboxde cancelt? Zijn er nog andere doorzendservice diensten waar men hier ervaring mee heeft?

@pc01 jij hebt de 00000 truc gebruikt ik dacht dat dat sowieso niet meer kon. Zijn er meer mensen die dat gedaan hebben hier? @macguynl hoe heb jij hem besteld?

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macguynl
MrDucky schreef op donderdag 23 december 2021 @ 12:38:
Ook hier de tegoedbon ontvangen. Nu wil ik zo'n pixel stand 2 bestellen alleen lees ik her en der dat Google orders van mailboxde cancelt? Zijn er nog andere doorzendservice diensten waar men hier ervaring mee heeft?

@pc01 jij hebt de 00000 truc gebruikt ik dacht dat dat sowieso niet meer kon. Zijn er meer mensen die dat gedaan hebben hier? @macguynl hoe heb jij hem besteld?
Ik kon mijn Pixel 6 Pro, Pixel Stand 2, Official Case en oplader allemaal zonder problemen bestellen via de 00000-methode!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-06 11:45

Voorzover ik het hier volg cancelled Google geen mailbox.de bestellingen, alleen de na te sturen koptelefoons.
Mediamarkt en Saturn cancellen wel bestellingen naar mailbox idd.

• MrDucky
Dan ga ik de 00000 methode nog is proberen. Mocht die gecanceld worden bestel ik alsnog via mailbox. In het verleden ook zo een pixel 3a besteld met de 00000 methode maar dacht gelezen te hebben dat die orders nu actief gecanceld worden sinds de pixel 5.

• pc01
Ja, drie keer dit jaar zonder problemen voor wat "goedkoper" spul. De p6pro heb ik via mailboxde laten komen. Maar het is allemaal goed gegaan dit jaar.

• Cruzer

Heb voor 4€ een pixel stand 2 besteld via de tegoedbon bij google store Duitsland met de 00000 truc. Heb een DHL tracking maar kan niet veel zien omdat ik geen postcode heb.. 00000 werkt niet en mijn eigen postcode pakt de DHL tracking ook niet..
Afwachten of deze daadwerkelijk wordt verstuurd..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrDucky
Cruzer schreef op donderdag 23 december 2021 @ 14:40:
[...]

Heb voor 4€ een pixel stand 2 besteld via de tegoedbon bij google store Duitsland met de 00000 truc. Heb een DHL tracking maar kan niet veel zien omdat ik geen postcode heb.. 00000 werkt niet en mijn eigen postcode pakt de DHL tracking ook niet..
Afwachten of deze daadwerkelijk wordt verstuurd..
Hou me op de hoogte! Dan weet ik ook of ik m zo bestel!

Hier twee aanvragen gedaan, vrij vroeg in het proces, zijn ook beide goedgekeurd.
Geen mail over verzending, geen headphones en geen codes gezien, maar prima.
Gaat wel erg random allemaal, dat is wel wat jammer, maar ach 60 dagen zijn nog niet voorbij.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Cruzer
MrDucky schreef op donderdag 23 december 2021 @ 14:59:
[...]

Hou me op de hoogte! Dan weet ik ook of ik m zo bestel!
Nu via dhlparcel.nl zie ik wel mijn gegevens als ik 00000 invul.

Het staat als volgt aangemeld dus niet verzonden of opgehaald door DHL volgens de DHLtracking als ik dus 00000 invul in de tracking zie ik dit staan.

Pietje Puk
Pietje Pukstraat 30
00000 1234AB Amsterdam
DE

Ben bnwd of dit goed gaat komen, fingers crossed...

• Mirr0r
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik heb vandaag mijn headphone gekregen.
Ik heb niet de de QC45 gekregen maar de 700.

• MrDucky
Cruzer schreef op donderdag 23 december 2021 @ 15:47:
[...]

Nu via dhlparcel.nl zie ik wel mijn gegevens als ik 00000 invul.

Het staat als volgt aangemeld dus niet verzonden of opgehaald door DHL volgens de DHLtracking als ik dus 00000 invul in de tracking zie ik dit staan.

Pietje Puk
Pietje Pukstraat 30
00000 1234AB Amsterdam
DE

Ben bnwd of dit goed gaat komen, fingers crossed...
En hoe heb jij hem bij google ingevuld?

@pc01 en @macguynl ?

ik krijg deze melding
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DZ0VtlaLmuUOvgkUPFb2r36cy-A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sIvaN3dWCALINw2koG2z6yqG.png?f=fotoalbum_large

• pc01
MrDucky schreef op donderdag 23 december 2021 @ 16:19:
[...]

@pc01 en @macguynl ?

ik krijg deze melding
[Afbeelding]
dat is toch gewoon de melding op de google store als je het adres handmatig invult ? Die moet je negeren... en helaas kun je niet meer dan "hopen" dat het goed komt... tot nu toe heeft google store wel steeds netjes "mislukte" bestellingen terugbetaald. Dus het "risico" valt wel mee denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrDucky
Top. heb gewoon besteld nu duimen...

• Mirr0r
Ik heb hem ook via de store de besteld nu.

Hoop dat mijn stand 2 ook gewoon naar Nederland komt :)

• Cruzer
[...]

@pc01 en @macguynl ?

ik krijg deze melding
[Afbeelding]
Zoals het hier ook al eerder is beschreven en dan die foutmelding negeren.
Maar nogmaals wil niet zeggen dat het mij lukt er is alleen DHL label aangemaakt verder nog niks.
Kans is ook dat het niet wordt verstuurd of later in het proces wordt terug gestuurd naar Google.
Want ik zie bij mijn DHL tracking nergens Niederlande staat alleen DE. Terwijl ik dit wel had ingevuld tijdens de bestelling Niederlande

[ Voor 8% gewijzigd door Cruzer op 23-12-2021 18:47 ]

• nerovectra
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:28
Cruzer schreef op donderdag 23 december 2021 @ 18:30:
[...]

Zoals het hier ook al eerder is beschreven en dan die foutmelding negeren.
Maar nogmaals wil niet zeggen dat het mij lukt er is alleen DHL label aangemaakt verder nog niks.
Kans is ook dat het niet wordt verstuurd of later in het proces wordt terug gestuurd naar Google.
Want ik zie bij mijn DHL tracking nergens Niederlande staat alleen DE. Terwijl ik dit wel had ingevuld tijdens de bestelling Niederlande
Het lijkt erop dat de plaatsnaam te vroeg afgekapt wordt om NIEDERLANDE weer te geven. Mogelijk lukt dat op het pakket wél. Anders vis ik ook achter het net ...

• Cruzer
nerovectra schreef op donderdag 23 december 2021 @ 20:06:
[...]

Het lijkt erop dat de plaatsnaam te vroeg afgekapt wordt om NIEDERLANDE weer te geven. Mogelijk lukt dat op het pakket wél. Anders vis ik ook achter het net ...
Ik begreep overigens wel dat google producten vanuit NL worden verstuurd dacht uit Waalwijk zelfde industrie terrein waar bol.com zit. Dus mogelijk past DHL het adres zelf aan. Maar zal denk ik na de feestdagen gebeuren. Status staat bij nog steeds 9.30u aangemeld maar niet overhandigd aan DHL.

Status is bij mij PARCEL_SORTED_TO_OVERFLOW
Dus wordt uit het proces gehaald.. wellicht wordt mijn adres nu handmatig aangepast naar Nederland IPV Duitsland door DHL. Of retour afzender.

[ Voor 13% gewijzigd door Cruzer op 24-12-2021 07:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pythagorasABC

pythagorasABC

A²+B²=C²

Binnetie schreef op woensdag 22 december 2021 @ 17:58:
[...]

Zie hiervoor: [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires
Ze zitten er niet standaard bij voor zover ik weet.
Dat topic is vooral voor zelf accessoires kopen volgens mij?

Ik bedoel dat fnac een actie heeft waarbij pixel buds zitten als je de pixel 6 koopt. Ik moet ze dus gratis kunnen krijgen, maar ik vraag me alleen af of deze meteen bij de levering zitten, of dat ik ze moet aanvragen net als de bose headphones.
Nope it's not ;) Je vraag gaat voornamelijk over de earbuds en dus een accessoire en dus hoort het in het daarvoor bestemde topic.

[ Voor 11% gewijzigd door 13art op 26-12-2021 09:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macguynl
[...]

@pc01 en @macguynl ?

ik krijg deze melding
[Afbeelding]
Ik voer het meestal in als (allemaal in de eerste adresregel)

Pietje Puk
Pietje Pukstraat 30,
1234AB, Amsterdam,
Nederland

dan:
Postcodeveld
00000

Dus het ziet er uiteindelijk zo uit:

Pietje Puk
Pietje Pukstraat 30,
1234AB, Amsterdam,
Nederland
Amsterdam,00000
DE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukker053
  • Laatst online: 08:43
Gisteren antwoord gehad van Google met pakketgegevens en een gls tracking maar mijn Bose heeft het pakketcentrum nooit verlaten omdat de adres gegevens niet zouden kloppen. Moest adres gegevens bevestigen en een mail terug gestuurd dat ik het pakket graag bij een DHL station of GLS geleverd wil hebben omdat ik niet vak thuis ben of bij mijn ouders in Nederland. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
macguynl schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 11:08:
[...]

Ik voer het meestal in als (allemaal in de eerste adresregel)

Pietje Puk
Pietje Pukstraat 30,
1234AB, Amsterdam,
Nederland

dan:
Postcodeveld
00000

Dus het ziet er uiteindelijk zo uit:

Pietje Puk
Pietje Pukstraat 30,
1234AB, Amsterdam,
Nederland
Amsterdam,00000
DE
Ja helaas bij mij wordt het volgens DHL teruggestuurd naar Google. Terwijl het pakket gewoon in NL is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qupie1
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-02 11:26
Jammer dat die code niet gewoon in de nederlandse google store werkt... Nog een keer al dat gedoe :')

Wou een Nest audio bestellen, maar met risico dat dat niet goed gaat is 25 euro bij betalen wel een zure.

Als ik dit via mailbox.de zou doen, is gewicht dan een belangrijke factor voor verzenden? Die Nest audio schijnt redelijk zwaar te zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Qupie1 op 24-12-2021 13:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CRXed
  • Laatst online: 04-06 09:25
mss_nl schreef op woensdag 22 december 2021 @ 16:13:

Ik heb deze gekocht
https://www.amazon.nl/dp/..._487767311_302_E_DDE_dt_1

Hier mijn "review"
CRXed in "[Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires"

Samen met dit hoesje past ie perfect:
CRXed in "[Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires"

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GHLbAOiAesPQmzoYUTkynVQAGG4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eJRJc4X22xAhlpZhfyUmKgGa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pythagorasABC

pythagorasABC

A²+B²=C²

Fantasio7 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 15:08:
Vandaag mij pixel 6 binnen met de gratis pixel buds A series, Via de 00000 methode :)
Hoe kreeg jij de Buds binnen? Zaten die bij de bestelling al meteen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
XtremeSkins binnen, en juist vandaag start de kerst-actie 8)7
code XMASPHONE geeft 40% korting. o<:) merry christmas.

Tip: je bestelt losse delen, maar alsnog krijg je het complete velletje.
Ik had bijv alleen logo besteld in donkergrijs, maar toch krijg je dan 5 logo's en de bovenkant en camera-overlay erbij op datzelfde velletje, gratis. (geen garantie dat dat altijd zo werkt)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EPfyGALiDaT5DsEq1gjYUuA7BY8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sDAfTZdqV30G9XXkTIvCGI40.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
CRXed schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 14:15:
Ik had bijv alleen logo besteld in donkergrijs, maar toch krijg je dan 5 logo's en de bovenkant en camera-overlay erbij op datzelfde velletje, gratis. (geen garantie dat dat altijd zo werkt)
Bij mij ging dit ook zo. Je kunt inderdaad (een) setje(s) besparen als je het logo en/of de camera en/of het boven-accent in dezelfde kleur wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-06 23:21
Ik heb ook eigenlijk de beide koptelefoons ontvangen. Denk na zo'n 1,5 maand.

Het zijn overigens gewoon de 700 series geworden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Laatst online: 08:23
CRXed schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 14:15:
XtremeSkins binnen, en juist vandaag start de kerst-actie 8)7
code XMASPHONE geeft 40% korting. o<:) merry christmas.

En het eindresultaat?

[Afbeelding]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fantasio7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 13:54
pythagorasABC schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 17:07:
[...]

Hoe kreeg jij de Buds binnen? Zaten die bij de bestelling al meteen?
Eerst kwamen de buds binnen, en week later de pixel 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:42
{offtopic}

[ Voor 96% gewijzigd door maniac2003 op 28-12-2021 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
Een update op mijn Stand 2 bestelling d.m.v. 00000 methode.

Voor mij werkt het. Ik zie het volgende in de DHL T&T:

Monday

27. December 2021
20:39 (UTC+01:00) | Delivery planned at the depot
20:36 (UTC+01:00) | Address details corrected by the depot manager
20:26 (UTC+01:00) | Departure from the sorting center
Sorted at the sorting center

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Mirr0r schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 09:36:
Een update op mijn Stand 2 bestelling d.m.v. 00000 methode.

Voor mij werkt het. Ik zie het volgende in de DHL T&T:

Monday

27. December 2021
20:39 (UTC+01:00) | Delivery planned at the depot
20:36 (UTC+01:00) | Address details corrected by the depot manager
20:26 (UTC+01:00) | Departure from the sorting center
Sorted at the sorting center
Ja bij mij ook, wordt mogelijk vandaag bezorgd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerovectra
Cruzer schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 10:22:
[...]

Ja bij mij ook, wordt mogelijk vandaag bezorgd
Er is thuis een pakket door DHL afgeleverd. Hopen dat het de bestelde Pixel Stand 2 is ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister Hardware
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23-04 12:14
J-P schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:38:
Yes! Duurde even, maar vandaag toch de gratis Bose headset ontvangen :)
[Afbeelding]
[mbr]Schopje naar het accessoires topic. [/]
Heb je hem op je Duitse adres gekregen of opgehaald bij de winkel waar je de telefoon hebt afgehaald?

groetjes van de hardware freak. PS: als je deze comment/bericht useful vond, laat een +je achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Laatst online: 11:06

J-P

Syntax erro....

Mister Hardware schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 16:56:
[...]

Heb je hem op je Duitse adres gekregen of opgehaald bij de winkel waar je de telefoon hebt afgehaald?
Op een Duits adres ontvangen, die hem vervolgens lief hebben doorgestuurd.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
nerovectra schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 14:13:
[...]

Er is thuis een pakket door DHL afgeleverd. Hopen dat het de bestelde Pixel Stand 2 is ;-)
Zojuist de mijne pixel stand 2 ontvangen met de 00000 truc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nerovectra
Cruzer schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 17:44:
[...]

Zojuist de mijne pixel stand 2 ontvangen met de 00000 truc
Hier ook. Tip voor de volgende keer: de ruimte voor de postcode, woonplaats en land is beperkt (slechts 20 karakters van wat ingevuld wordt, worden op het verzendlabel afgedrukt). Bij een lange plaatsnaam kun je dus beter je postcode op adresregel 3 invullen. Desalniettemin, ik ben blij met m'n Pixel Stand 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qupie1
Wat is eigenlijk de reden om de pixel 2 stand aan te schaffen ten opzichte van een anker of spigen stand bijvoorbeeld?

[ Voor 4% gewijzigd door Qupie1 op 29-12-2021 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
Hier ook de pixelstand 2 binnen via de 00000 methode. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkies
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-10-2024
Heeft iemand heel toevallig de contactgegevens van de Duitse store? Bij voorkeur per mail?

Ik wil een klacht indienen omtrent het originele hoesje, maar kom niet echt verder via hun website.

• HTCHolland
  • Laatst online: 25-01-2023
Patox schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 12:18:
[...]

Ik heb nooit een Track&Trace gekregen maar was wel opeens afgeleverd op het adres, heb je daar ook gecheckt?
Ja ik heb gevraagd. Maar ook daar is nooit iets afgeleverd of bericht binnen gekomen..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CRXed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qupie1
Heel gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Nu online
Erg gaaf, maar helaas krijg ik met m'n 2 linkerhanden nooit die dingen er zo nietjes op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bij deze Pixels is dat makkelijker dan ooit door de camerabalk. Legt 'm er tegen aan, föhnen maar en klaar. Gewoon bestellen voor die paar euro! Zit er hier nu zo'n twee maanden op, zit nog steeds meer dan prima, niet verwacht. De 60 dagen voor Google zijn voorbij voor de headsets hier, mogen nu weleens komen...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10:04

JanAd

Wind’s howling

Ik heb voor m’n Pixel 6 een Otterbox 30W lader besteld, maakt de USB-C kabel eigenlijk iets uit?

Voor de case heb ik atm de Spigen Liquid Air besteld.

Voor op m’n werk zoek ik evt nog een simpele draadloze oplader. Iemand tips daarvoor? Hoeft niet snel te zijn, gewoon wat bijladen indien nodig. De laadsnelheid gaat sowieso aanpassen zijn komende van bijna een decennia op OnePlus… :+

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soskes
  • Laatst online: 08:27
JanAd schreef op maandag 3 januari 2022 @ 07:20:
Ik heb voor m’n Pixel 6 een Otterbox 30W lader besteld, maakt de USB-C kabel eigenlijk iets uit?

Voor de case heb ik atm de Spigen Liquid Air besteld.

Voor op m’n werk zoek ik evt nog een simpele draadloze oplader. Iemand tips daarvoor? Hoeft niet snel te zijn, gewoon wat bijladen indien nodig. De laadsnelheid gaat sowieso aanpassen zijn komende van bijna een decennia op OnePlus… :+
Bij de IKEA heb je simpele plaatjes voor draadloos laden. Werkt prima.

https://www.ikea.com/nl/n...opladen-toebehoren-41069/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerovectra
CLB schreef op zondag 2 januari 2022 @ 23:24:
Bij deze Pixels is dat makkelijker dan ooit door de camerabalk. Legt 'm er tegen aan, föhnen maar en klaar. Gewoon bestellen voor die paar euro! Zit er hier nu zo'n twee maanden op, zit nog steeds meer dan prima, niet verwacht. De 60 dagen voor Google zijn voorbij voor de headsets hier, mogen nu weleens komen...
Wanneer heeft Google je aanvraag goedgekeurd? De mijne 20-11, die is vandaag geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 02-06 14:27
nerovectra schreef op maandag 3 januari 2022 @ 18:48:
[...]

Wanneer heeft Google je aanvraag goedgekeurd? De mijne 20-11, die is vandaag geleverd.
Hier 3-11 (Frankrijk) en nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-05 21:29

LordKnox

Opperbaas.

Ik heb de mijne op 9-11 approved gekregen maar ook nog niks ontvangen. Nog 6 dagen en dan gaat de mail de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nerovectra schreef op maandag 3 januari 2022 @ 18:48:
Begin november al, dus 60 dagen zijn voorbij.
Maar zoals ik eerder zei: komt wel goed. Gaat wel allemaal random in plaats van goed georganiseerd imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macguynl
Eindelijk komt er voor mij een einde aan de Pixel 6-saga met de levering van Bose-koptelefoons gisteren. (Naar het Duitse adres van een vriend). Op 20 november is mijn aanvraag goedgekeurd.

Er was gelukkig geen ID-controle aangezien mijn naam op het adres stond!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow-Dancer
  • Niet online
HTCHolland schreef op donderdag 30 december 2021 @ 16:26:
[...]

Ja ik heb gevraagd. Maar ook daar is nooit iets afgeleverd of bericht binnen gekomen..
headphones@pixel-offers.com mailen en vragen om de tracking/status.

Ik kreeg dus eerder in december ook het bericht dat de headphones verstuurd zou zijn, maar nooit een tracking gekregen. Na het mailen van dit adres kreeg ik een tracking toen het pakket al een anderhalve week bij een pickup point lag. Bij mijn contactpersoon in Duitsland was nooit iets(/briefje) geleverd en tegen de tijd dat die persoon een kans had om het op te halen, kwam ik er achter dat het pakketje na 2 weken al terug was gestuurd naar Google.

Gisteren weer eens een mail gestuurd voor een update en kreeg te horen dat een nieuwe aflevering gepland wordt. Wanneer is nog niet zeker. Ik ben inmiddels ongeveer 2 weken verder sinds het pakketje was teruggestuurd.

Voor iedereen die nog wacht op de levering/tracking, mail headphones@pixel-offers.com zodra je een verzendbevestiging hebt ontvangen en geen tracking code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaps
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-06 12:52
Ik heb mijn verzendbevestiging van de Bose koptelefoon eindelijk binnen, het heeft bijna twee maanden geduurd.

Tevens heb ik de tegoedbon voor de Google Store ontvangen. Kan ik daarmee iets bestellen en wel een doorstuurservice of DHL pakketpunt gebruiken? Of moet ik daarvoor een 'echt' Duits adres opgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-12-2022
gratiz schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:35:
[...]

En naar 15 januari. :(
Ook al kan ik refunden, ik voel mij wel wat belazerd. Magsafe autolader al gekocht. Er zijn weinig alternatieven nu.
Gaat lekker daar. Ik zat ook nog even naar de moment case te kijken, maar inclusief verzendkosten kom ik richting de 80 dollar, dat is mij te gek. Hoe heb jij dat gedaan?

Ik probeer het nu eerst met een metalen plaatje in mijn huidige hoesje, kijken hoe dat gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Shadow-Dancer schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 10:58:
[...]

headphones@pixel-offers.com mailen en vragen om de tracking/status.

Ik kreeg dus eerder in december ook het bericht dat de headphones verstuurd zou zijn, maar nooit een tracking gekregen. Na het mailen van dit adres kreeg ik een tracking toen het pakket al een anderhalve week bij een pickup point lag. Bij mijn contactpersoon in Duitsland was nooit iets(/briefje) geleverd en tegen de tijd dat die persoon een kans had om het op te halen, kwam ik er achter dat het pakketje na 2 weken al terug was gestuurd naar Google.

Gisteren weer eens een mail gestuurd voor een update en kreeg te horen dat een nieuwe aflevering gepland wordt. Wanneer is nog niet zeker. Ik ben inmiddels ongeveer 2 weken verder sinds het pakketje was teruggestuurd.

Voor iedereen die nog wacht op de levering/tracking, mail headphones@pixel-offers.com zodra je een verzendbevestiging hebt ontvangen en geen tracking code.
Thanks zal ze eens mailen, ik heb wel de €75 tegoedbon ontvangen maar geen enkele info over de koptelefoon.

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste