Zeker. Daar wel op voorraad namelijk
Ok dat begrijp ik, maar hoe krijg je ze dan hierheen, met de 00000 postcode "truc", of op een andere manier ?TheIconoclast schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 22:13:
[...]
Zeker. Daar wel op voorraad namelijk
XPeng G6SR(24) + Ratio Solar
Familie in Frankrijkrobotjoek schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 22:46:
[...]
Ok dat begrijp ik, maar hoe krijg je ze dan hierheen, met de 00000 postcode "truc", of op een andere manier ?
Een doorstuurservice kost geen 30€ hoor; ik heb begin deze maand een 6pro case bij de Google DE store gekocht en voor ongeveer 12€ laten doorsturen via Mailboxde naar BE.Shadow-Dancer schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:58:
Heb nog een paar pogingen gedaan om bij de Google Store DE de Light Rain Pixel 6 case te bestellen met de 00000 truuk, maar de bestellinging worden helaas telkens geannuleerd.
Een doorstuurservice is overkill aangezien ik dan 30 euro moet betalen om door te sturen voor een case van 30 euro.
Belsimpel lijkt het ook niet meer te leveren. Iemand nog suggesties?
Fnac heeft wel de grijze en roze case, maar ik wil juist de groene. Anders blijf ik bij mijn Spigen Ultra Hybrid.
Ah bedankt, wellicht iets om over na te denken. Wat voor soort pakket formaat was het als het alleen de case was?De_Remus schreef op woensdag 1 december 2021 @ 07:05:
[...]
Een doorstuurservice kost geen 30€ hoor; ik heb begin deze maand een 6pro case bij de Google DE store gekocht en voor ongeveer 12€ laten doorsturen via Mailboxde naar BE.
Heeft er iemand een tip voor een fijn hoesje?
Ik heb op dit moment een Spigen touch armor maar ik vind hem erg groot. In general vind ik de telefoon ook wel erg groot, krijg er soms kramp in mijn duim van... Ik overweeg een spigen liquid air maar geen idee of dat echt een significant verschil maakt.
Ik hoop dat ik met een ander hoesje dit probleem kan oplossen, anders moet ik hem toch verkopen (waarom worden telefoons telkens groter?). Een hoesje met een lus aan de achterkant om je vingers doorheen te doen ofzo zou misschien ook een oplossing zijn? Geen idee.
Tips zijn welkom
Voor de rest super tevreden over het toestel, en zoals hierboven aangegeven, de batterij gaat bij mij ook super lang mee vergeleken met vorige telefoons (Samsung S10e / S8)
Eén keer plaatsen in alleen het accessoires topic is voldoende.
Ik heb op dit moment een Spigen touch armor maar ik vind hem erg groot. In general vind ik de telefoon ook wel erg groot, krijg er soms kramp in mijn duim van... Ik overweeg een spigen liquid air maar geen idee of dat echt een significant verschil maakt.
Ik hoop dat ik met een ander hoesje dit probleem kan oplossen, anders moet ik hem toch verkopen (waarom worden telefoons telkens groter?). Een hoesje met een lus aan de achterkant om je vingers doorheen te doen ofzo zou misschien ook een oplossing zijn? Geen idee.
Tips zijn welkom
Voor de rest super tevreden over het toestel, en zoals hierboven aangegeven, de batterij gaat bij mij ook super lang mee vergeleken met vorige telefoons (Samsung S10e / S8)
Eén keer plaatsen in alleen het accessoires topic is voldoende.
[ Voor 15% gewijzigd door 13art op 01-12-2021 13:36 ]
Ik ben zelf ook geen fan van dikke hoesjes, dus heb ik een latercase besteld. De Pixel 6 Cyber edition, deze heeft een carbon look. Het hoesje is echt flinterdun, dus het zal geen geweldige bescherming bieden. Het ziet er wel erg gaaf uit en de kwaliteit is ook goed. Mag ook wel voor die prijsQupie1 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 12:09:
Tips zijn welkom![]()
Als je meer vragen over hoesjes hebt, zou ik de accessoires topic lezen: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2095390
Thnx! ja ik was die inderdaad ook al wel tegengekomen, maar wat een geld voor een hoesje zeg! Ik ben dat topic ook al aan het doorspitten, dankHARMIEWARMIE schreef op woensdag 1 december 2021 @ 12:36:
[...]
Ik ben zelf ook geen fan van dikke hoesjes, dus heb ik een latercase besteld. De Pixel 6 Cyber edition, deze heeft een carbon look. Het hoesje is echt flinterdun, dus het zal geen geweldige bescherming bieden. Het ziet er wel erg gaaf uit en de kwaliteit is ook goed. Mag ook wel voor die prijs![]()
Als je meer vragen over hoesjes hebt, zou ik de accessoires topic lezen: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2095390
Ik ben zelf heel blij met de originele Google Case (via de Duitse Google store hier laten bezorgen met de 00000 methode). Hele goede fit, niet (te) bulky, fijn materiaal, ik denk/hoop goede bescherming (de hoeken zijn gecovered). Niet de goedkoopste hoes, maar ik ben er heel erg blij meeQupie1 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 12:35:
Tips zijn welkom
Voor de rest super tevreden over het toestel!
P.S. heel soms staan ze ook op Marktplaats. Pas stond er een nieuwe voor €20,-
[ Voor 3% gewijzigd door Kwakkies op 01-12-2021 13:08 ]
Ik heb zelf een Caseology Vault Hoesje voor de Google Pixel 6 - Sage Green. Niet bulky. Ze hebben ook andere cases die wel wat dikker zijn. Ik heb hem besteld bij Amazon. :Qupie1 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 12:09:
Tips zijn welkom![]()
[mbr]Eén keer plaatsen in alleen het accessoires topic is voldoende.[/]
Caseology Vault Hoesje Compatibel met Google Pixel 6 - Sage Green https://www.amazon.nl/dp/...P73C?_encoding=UTF8&psc=1
Goed om te zien dat t soms toch lukt met de 00000 methode, kan je mij precies vertellen hoe jij je adres hebt ingevoerd, bij mij is de 1e al gecanceld 😥?Kwakkies schreef op woensdag 1 december 2021 @ 13:07:
[...]
Ik ben zelf heel blij met de originele Google Case (via de Duitse Google store hier laten bezorgen met de 00000 methode). Hele goede fit, niet (te) bulky, fijn materiaal, ik denk/hoop goede bescherming (de hoeken zijn gecovered). Niet de goedkoopste hoes, maar ik ben er heel erg blij mee
Ik heb de invoer gebruikt zoals eerder een keer in dit topic door iemand aangegeven. Ik citeer:robotjoek schreef op woensdag 1 december 2021 @ 14:48:
[...]
Goed om te zien dat t soms toch lukt met de 00000 methode, kan je mij precies vertellen hoe jij je adres hebt ingevoerd, bij mij is de 1e al gecanceld 😥?
"bij de postcode zet je 00000; bij de woonplaats zet je je Postcode / Woonplaats / NIEDERLANDE"
Als het goed is krijg je dan deze volgorde (gekopieerd uit de Google bevestigingsmail), dit ging bij mij gelukkig in 1x goed. DHL had het adres netjes gecorrigeerd:
Pietje Puk
Lindenlaan 123
1234AA / Utrecht / NIEDERLANDE
00000
Deutschland
Zojuist de zwarte Bellroy ontvangen en past (gelukkig) prima!Jordyyyyy schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 13:13:
[...]
Let op! Ik heb vorige week 2 cases van Bellroy ontvangen en ben zeer teleurgesteld over de pasvorm. Retour aanvragen moet via de mail, heb dat van 't weekend gedaan en nog geen reactie.
Heb t nu precies zo staan als jij hierboven hebt, hopen dat t nu wel goed gaat......👍🏻Kwakkies schreef op woensdag 1 december 2021 @ 14:58:toon volledige bericht
[...]
Ik heb de invoer gebruikt zoals eerder een keer in dit topic door iemand aangegeven. Ik citeer:
"bij de postcode zet je 00000; bij de woonplaats zet je je Postcode / Woonplaats / NIEDERLANDE"
Als het goed is krijg je dan deze volgorde (gekopieerd uit de Google bevestigingsmail), dit ging bij mij gelukkig in 1x goed. DHL had het adres netjes gecorrigeerd:
Pietje Puk
Lindenlaan 123
1234AA / Utrecht / NIEDERLANDE
00000
Deutschland
Zou je hem eens kunnen wegen? Ik zie op de Google site 34 gram staan, maar ben wel benieuwd wat het echt is. Die van €20,- is overigens ahgi onderweg naar mijKwakkies schreef op woensdag 1 december 2021 @ 13:07:
[...]
Ik ben zelf heel blij met de originele Google Case (via de Duitse Google store hier laten bezorgen met de 00000 methode). Hele goede fit, niet (te) bulky, fijn materiaal, ik denk/hoop goede bescherming (de hoeken zijn gecovered). Niet de goedkoopste hoes, maar ik ben er heel erg blij mee
Thnx, die ziet er erg nice uit! Qua bescherming maak ik me eigenlijk weinig zorgen. Het gaat echt om net dat eerste laagje bescherming als hij een keer zou vallen. En ook vooral omdat de pixel van zichzelf toch echt heel erg glad is.TheIconoclast schreef op woensdag 1 december 2021 @ 14:06:
[...]
Ik heb zelf een Caseology Vault Hoesje voor de Google Pixel 6 - Sage Green. Niet bulky. Ze hebben ook andere cases die wel wat dikker zijn. Ik heb hem besteld bij Amazon. :
Caseology Vault Hoesje Compatibel met Google Pixel 6 - Sage Green https://www.amazon.nl/dp/...P73C?_encoding=UTF8&psc=1
Edit: als ik het zo goed bekijk maakt deze het toestel ook wel een stuk dikker. Ga denk ik toch maar eerst de spigen thin fit proberen.
[ Voor 8% gewijzigd door Qupie1 op 01-12-2021 16:53 ]
Beetje late reactie maar ik hoop toch dat google de charge speed nog wat op gaat krikken met software updates zodat de 30w wel gehaald wordt. Daarom heb ik toch maar de samsung 35w lader gekocht ipv 25w. Fingers crossed.Kwakkies schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:36:
[...]
Je kan nog steeds het beste de 25W Samsung lader kopen voor 12€. Deze laad net zo snel/goed op als die hierboven. De 30W haalt de Pixel namelijk niet
Mijn pro case weegt inderdaad 34gJ0YR1D3R schreef op woensdag 1 december 2021 @ 16:46:
[...]
Zou je hem eens kunnen wegen? Ik zie op de Google site 34 gram staan, maar ben wel benieuwd wat het echt is. Die van €20,- is overigens ahgi onderweg naar mij
Alleen de case ja;Shadow-Dancer schreef op woensdag 1 december 2021 @ 10:41:
[...]
Ah bedankt, wellicht iets om over na te denken. Wat voor soort pakket formaat was het als het alleen de case was?
Package, 0.22x0.16x0.12 m, 0.14 kg
via "Czech Post - Registered Mail, Insured up to 35 EUR" laten doorsturen voor 12,17€
Ook deze 2e aanvraag is zojuist helaas afgekeurd met als reden:Webo schreef op donderdag 18 november 2021 @ 20:53:
[...]
Ik heb het net voor de grap nog eens gewoon met imei 1 geprobeerd en ik kreeg tot mijn verbazing geen foutmelding in het proces dat deze imei al gebruikt of geregistreerd zou zijn, wat anderen wel kregen. Ik weet zeker dat ik bij zowel de eerste als bij deze aanvraag mijn imei nummer goed heb ingevoerd.
Nu dus op naam van de bewoners van het Duits adres aangevraagd. Ik kreeg ook gewoon een nieuw aanvraagnummer. Ik zie wel wat er van komt
Ansprüche können nur vom rechtmäßigen Eigentümer der gekauften Ware geltend gemacht werden - Prämien sind nicht übertragbar.
Het blijft dus pure willekeur want ik heb bij meerdere mensen al voorbij zien komen dat het op deze manier wel gelukt is. Het mag helaas niet zo zijn voor mij..
Bose 700 van mijn zoon is vandaag aangekomen op Duits adres, die van mij nog niet verzonden, alhoewel een week eerder goedgekeurd
En je hebt bij de koptelefoon dezelfde naam en hetzelfde adres gebruikt als waarmee je de Pixel pre-order hebt gedaan?Webo schreef op donderdag 2 december 2021 @ 16:00:
[...]
Ansprüche können nur vom rechtmäßigen Eigentümer der gekauften Ware geltend gemacht werden - Prämien sind nicht übertragbar.
Zijn er meer mensen die na de goedkeuring van de Bose niets meer hebben vernomen? Ik heb 1 goedkeuringsmail gehad, 1min na registratie en daarna niets meer.
Nee, want mijn eigen naam en adres staan op de factuur (Mediamarkt) en dat is uiteindelijk het probleem. Het is een feit dat ze deze informatie bij mij in beide gevallen vergeleken hebben met de informatie die ik bij de aanvraag heb ingevuld, zowel naam als adres. Als er iets niet overeenkwam leidde dit tot een afkeuring. Hoe het bij anderen dan wel gelukt is, is mij een raadsel. Daarom denk ik dat het willekeurig gaat.TopsyKrett schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 11:41:
[...]
En je hebt bij de koptelefoon dezelfde naam en hetzelfde adres gebruikt als waarmee je de Pixel pre-order hebt gedaan?
De eerste aanvraag heb ik op mijn eigen naam gedaan met een Duits adres, met daarbij als c/o de naam van de bewoner. Die werd afgekeurd vanwege Nachsendeadresse.
De tweede aanvraag heb ik gedaan op naam van de Duitse bewoner met hun adresinformatie, op aanraden van iemand hier bij wie dat wel gelukt was. Deze werd afgekeurd omdat de aanvraag niet door de rechtmatige eigenaar gedaan is.
Edit: Ik heb op de valreep zojuist nog een 3e aanvraag gedaan. Dit ging weer gewoon met dezelfde IMEI. Nu op mijn naam, Duits adres en zonder c/o. Misschien dat de c/o een probleem was in de adresregel. Ik verwacht er opnieuw niet veel van, maar proberen kan altijd.
[ Voor 11% gewijzigd door Webo op 03-12-2021 12:13 ]
Ja balen, die info bij de MediaMarkt had misschien al Duits moeten zijn.Webo schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 12:04:
[...]
Edit: Ik heb op de valreep zojuist nog een 3e aanvraag gedaan. Dit ging weer gewoon met dezelfde IMEI. Nu op mijn naam, Duits adres en zonder c/o. Misschien dat de c/o een probleem was in de adresregel. Ik verwacht er opnieuw niet veel van, maar proberen kan altijd.
En dat met jouw gegevens - Duitsland en die 00000-methode werkt hier zeker niet? Ik heb zo bij de Duitse Google store die oplader gekocht, maar kan me voorstellen dat dit anders in elkaar steekt
Jep, dat heb ik ook. Hoop er nog steeds een beetje op dat dit maar een goed teken is...HTCHolland schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 11:45:
Zijn er meer mensen die na de goedkeuring van de Bose niets meer hebben vernomen? Ik heb 1 goedkeuringsmail gehad, 1min na registratie en daarna niets meer.
Inmiddels is mijn koptelefoon bezorgd in Frankrijk bij familie! Dit weekend komen ze hem brengen. En volgende week komen de officiële hoesjes van de Google store France ook binnen!
Hoe bevalt die case?sanook schreef op woensdag 1 december 2021 @ 16:05:
[...]
Zojuist de zwarte Bellroy ontvangen en past (gelukkig) prima!
Ik heb nu de Spigen Liquid air maar ik vind die nog steeds best glad. Ook de zijn opstaande randen langs het scherm nogal scherp wat een beetje gaat irriteren bij veel gebruik. Goede bescherming voor als het nodig is, maar ik zoek nog iets met net wat minder bulk voor dagelijks gebruik.
SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest
Ik heb de Seamist ontvangen voor de 6. Ik herken wat sommige zeggen dat hij kan bewegen in de case (je kunt hem ong. een mm verschuiven) en de spleet tussen de camera bobbel en de case (zowel onder en boven) maar ik moet zeggen dat het mij niet stoort.
Same here. Meer kans op de Bose QC45 en de 75 euro tegoed.setdown schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 12:33:
[...]
Jep, dat heb ik ook. Hoop er nog steeds een beetje op dat dit maar een goed teken is...
Oehh. Maandag komt m'n Leather Dbrand skin binnen voor de Pixel 6. Exciting
Add me op Stadia: Gloogle
Haha ja precies, dat is mijn hoop dus ook!LordKnox schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 18:59:
[...]
Same here. Meer kans op de Bose QC45 en de 75 euro tegoed.
Ik zit een beetje met een probleem met het invullen van de promotie actie website (Duitsland)
Hier wordt bij pagina 1 gevraagd om de datum dat deze besteld/gekocht is.
"WO UND WANN HABEN SIE IHREN KAUF GETÄTIGT?"
"Bestell-/Kaufdatum"
[Hier de datum invullen]
Nu is het zo dat de telefoon pre-ordered is en pas betaald op de dag van afhalen (2 weken geleden nu)
Welke datum willen ze nou weten? De datum dat de telefoon besteld is of de datum dat ik hem afgehaald (betaald) heb?
Bonusvraag:
Ik heb de pre-order van @Maarten00 (waarvoor nogmaals dank) kunnen overnemen en heb van een collega een adres in Duitsland tot mijn beschikking.
Wat is de beste manier van aanpak met betrekking tot wat voor naam ik gebuik op de aanvraag?
Mijn eigen naam?
De naam op de pre-order?
De naam van mijn collega?
Een combinatie? of maakt het niet uit?
Bedankt!
Gijs
"Bestell-/Kaufdatum"
[Hier de datum invullen]
Nu is het zo dat de telefoon pre-ordered is en pas betaald op de dag van afhalen (2 weken geleden nu)
Welke datum willen ze nou weten? De datum dat de telefoon besteld is of de datum dat ik hem afgehaald (betaald) heb?
Bonusvraag:
Ik heb de pre-order van @Maarten00 (waarvoor nogmaals dank) kunnen overnemen en heb van een collega een adres in Duitsland tot mijn beschikking.
Wat is de beste manier van aanpak met betrekking tot wat voor naam ik gebuik op de aanvraag?
Mijn eigen naam?
De naam op de pre-order?
Bedankt!
Gijs
[quote]Pukson schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 23:11:
[/q
Zou je een paar foto's kunnen posten. Ben erg benieuwd
[/q
Bevalt mij prima, toestel heeft geen speling in de case, zit als gegoten!Joe_P schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:35:
[...]
Hoe bevalt die case?
Ik heb nu de Spigen Liquid air maar ik vind die nog steeds best glad. Ook de zijn opstaande randen langs het scherm nogal scherp wat een beetje gaat irriteren bij veel gebruik. Goede bescherming voor als het nodig is, maar ik zoek nog iets met net wat minder bulk voor dagelijks gebruik.
Gisteren toch bericht gekregen van Belsimpel dat m'n officiële Google hoesje onderweg is
komt vandaag binnen. Stormy Sky voor gewone Pixel 6. Duurde lang, hopelijk het wachten waard.
Mijne voor de P6P zou vandaag binnen komen met PostNL, maar helaas das niet gelukt 😥, dinsdag nieuwe kans......Aeonis schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 12:23:
Gisteren toch bericht gekregen van Belsimpel dat m'n officiële Google hoesje onderweg iskomt vandaag binnen. Stormy Sky voor gewone Pixel 6. Duurde lang, hopelijk het wachten waard.
Heb je heel toevallig een Stormy Black Pixel? Ben namelijk enormerg benieuwd hoe die staat in combinatie met de lichte case!TheIconoclast schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:25:
[Afbeelding]
Hier ook eindelijk de officiële Google pixel 6 cases binnen! Belsimpel kon niks meer garanderen dus besteld bij google zelf in Frankrijk. Leuk feitje: Ze worden verzonden vanuit Nederland, Waalwijk. Erg fijne cases en heel erg strak!
Ik heb deze combo. Vind het best ok.Kwakkies schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:11:
[...]
Heb je heel toevallig een Stormy Black Pixel? Ben namelijk enormerg benieuwd hoe die staat in combinatie met de lichte case!
Fotooooospringfield89 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:44:
[...]
Ik heb deze combo. Vind het best ok.

Ik heb hier ook een KWMobile hoesje besteld bij Bol.com voordat ik hem kon ophalen nog en net als jij ben ik super tevreden met dit relatief goedkope hoesje.Fuku-San schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:16:
Ik heb de Bellroy case voor de P6 gekocht, wat een teleurstellend ding!
Ik had voor 50 ekkies echt wat verwacht, maar hij was echt zeer matig qua fit. De telefoon kraakte en deed in dat hoesje, en de camera heeft 1mm ruimte te veel tussen de hoes en de bar, erg jammer. Vond 'm ook redelijk bulky. Teruggestuurd, maar ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over mn KWMobile hoesje van 7 euro van bol.com. Eigenlijk gewoon helemaal top.
Ik mis wel echt die fabric cases though, wat een fijne dingen waren dat.
Je orderdatum is de datum die je nodig hebt. Want daarmee kan je aantonen dat je 'm binnen het pre-order termijn hebt besteld.StampVoet schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 23:54:toon volledige bericht
Ik zit een beetje met een probleem met het invullen van de promotie actie website (Duitsland)
"Bestell-/Kaufdatum"
[Hier de datum invullen]
Bonusvraag:
Mijn eigen naam?
De naam op de pre-order?
Bedankt!
Gijs
Qua tenaamstelling en adressering durf ik niet te zeggen wat de juiste manier is.
Ik heb mijn eigen naam op het Duitse adres gezet. Mijn aanvraag is nog steeds goedgekeurd maar het begint wel lang te duren. Hopelijk loopt het los
Inmiddels dus een paar dagen in gebruik en ik ben er tevreden mee. Voor mij voelt hij minder bulkt aan, vooral omdat de onderkant gewoon 'open' is waar veel hoesjes helemaal omsloten zijn. Nu hopen dat het voor dit bedrag ook gewoon een hoesje is dat lang meegaat.soskes schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 17:34:
Ik heb de Seamist ontvangen voor de 6. Ik herken wat sommige zeggen dat hij kan bewegen in de case (je kunt hem ong. een mm verschuiven) en de spleet tussen de camera bobbel en de case (zowel onder en boven) maar ik moet zeggen dat het mij niet stoort.
Ik ben het wel eens met degene die aangeven de fabric cases te missen. Die waren echt top.
Is dit alleen een probleem bij de non-pro versie? Of heeft de pro versie dit probleem ook? Zat er juist aan te denken voor nu een spidgen case te nemen en later een Bellroy case als ze in stock waren.Jordyyyyy schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 13:13:toon volledige bericht
[...]
Let op! Ik heb vorige week 2 cases van Bellroy ontvangen en ben zeer teleurgesteld over de pasvorm. Retour aanvragen moet via de mail, heb dat van 't weekend gedaan en nog geen reactie.
Ik heb twee Pixel 6 (non Pro) toestellen (black en seafoam) en had ook twee Bellroy cases besteld met de BF korting (zwart en Sea Mist). Toen ik de cases binnenhad heb ik ze gelijk gepast.
Helaas zitten de toestellen veel te los in de case. De gap tussen camerabump en de case was mij wel bekend en kon ik nog wel mee leven, maar daarnaast ligt de telefoon gewoon te los in de case.
Als je de case + toestel vast hebt, kun je het toestel in de case ca 2mm van links naar rechts schuiven, het gevolg hiervan is dat de knoppen soms niet lekker werken. Als het toestel links in de case ligt, zitten de knoppen van het toestel te ver van de knoppen van de case af waardoor je ze simpelweg niet in kunt drukken.
Echt onbegrijpelijk hoe Google deze cases in hun eigen store aanbiedt als de fitment zo beroerd is. Ter vergelijking, ik heb laatst ook een originele Apple leather case voor mijn zakelijke iPhone SE besteld, deze zit strak om het toestel en de knoppen voelen daardoor ook nog goed.
Ik heb verder gezocht naar een alternatief, maar helaas zijn er nog geen andere aanbieders met full leather cases. Voor nu maar even geen case of zo een rubber ding.
Echt prima he? Bellroy was echt niet wat ik had verwacht, maar het officiele google pixel hoesje heb ik nu, die is ook wel aardig.Unicron schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:03:
[...]
Ik heb hier ook een KWMobile hoesje besteld bij Bol.com voordat ik hem kon ophalen nog en net als jij ben ik super tevreden met dit relatief goedkope hoesje.
Had al eerder gereageerd hierop: ik heb de case voor de non pro en herken dit niet. Case zit bij mij super strak. Ben er heel blij mee: mooie kleur, heel strak om telefoon, ligt lekker in de hand en telefoon wordt er niet veel groter van blijkbaar verschillen de ervaringen dus zou m niet direct afschrijvenDevrim schreef op maandag 6 december 2021 @ 11:02:
[...]
Is dit alleen een probleem bij de non-pro versie? Of heeft de pro versie dit probleem ook? Zat er juist aan te denken voor nu een spidgen case te nemen en later een Bellroy case als ze in stock waren.
Iemand een gouden tip voor een (betaalbare) oplader? Ben opzoek naar een wandlader die de benodigde snel laad protocollen ondersteunen (USB-C 3.0 & PPS).
Deze bijvoorbeeld (https://www.bol.com/nl/nl...w-zwart/9200000122480571/), of zijn er betere/betaalbaardere opties?
Deze bijvoorbeeld (https://www.bol.com/nl/nl...w-zwart/9200000122480571/), of zijn er betere/betaalbaardere opties?
Is al heel veel over geschreven in dit topic. Bespaar je geld en kies de Samsung 25W charger. Deze zal even snel laden als de Baseus of andere 30W oplader.BigBaller schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:06:
Iemand een gouden tip voor een (betaalbare) oplader? Ben opzoek naar een wandlader die de benodigde snel laad protocollen ondersteunen (USB-C 3.0 & PPS).
Ben op zoek naar een hoesje waar je geen last heb van te hoge randen waardoor de 'gestures' niet zo goed meer werken (swipen vanaf de rand van scherm). Is er iemand die om deze reden een bepaald hoesje heeft gekocht (en/of geen andere)?
Heb vandaag t originele Google hoesje binnen gekregen, en heb daar geen last van een te hoge rand, maar das uiteraard mijn beleving, swipen vanaf de rand gaat iig foutloos voor mij, ben r blij mee !👍🏻mrfunk schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:42:
Ben op zoek naar een hoesje waar je geen last heb van te hoge randen waardoor de 'gestures' niet zo goed meer werken (swipen vanaf de rand van scherm). Is er iemand die om deze reden een bepaald hoesje heeft gekocht (en/of geen andere)?
Iemand die nog graag een 6 pro light frost case van Google wil? Ik had er 1 besteld maar zie er vanaf, hij is onderweg naar Saturn Bocholt, daar zal hij (gok ik) een dezer dagen op te halen zijn 
Heb ik bij de Bellroy case geen last van. Ik heb wel last van de MediaMarkt clearplex screenprotector, die vind ik persoonlijk echt irritant.mrfunk schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:42:
[ Voor 55% gewijzigd door Maarten00 op 06-12-2021 17:16 ]
Zeker maar ik heb geen andere cases gezien of geprobeerd. Normaal bestel ik iets in China, maar dit keer moest ik iets hebben binnen een paar dagen. Uiteindelijk is de case prima en houd ik mooi deze.Fuku-San schreef op maandag 6 december 2021 @ 13:24:
[...]
Echt prima he? Bellroy was echt niet wat ik had verwacht, maar het officiele google pixel hoesje heb ik nu, die is ook wel aardig.
Ik heb de Caseology Parallax. Geen hoge randen. In ieder geval geen probleem met gestures.mrfunk schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:42:
Hier ook de officiële Google case, geen last van gestures die minder goed werken. Hiervoor had ik de Spigen Liquid Armor, ook daar ging het prima, maar de Google case bevalt me net iets beter qua uiterlijk denk ik.mrfunk schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:42:
Als je moeite hebt met de gestures kun je altijd de gevoeligheid hoger zetten in de instellingen? Bij 'Instellingen voor gebaren' zitten 2 sliders voor links en rechts.
Zit er inmiddels op, zal morgen even foto's maken! Maar man wat een fijne en toffe skin. Alleen de geur al van het leer haha.Okietor schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 08:19:
[quote]Pukson schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 23:11:
[/q
Add me op Stadia: Gloogle
Ik heb een zwarte Bellroy voor de gewone Pixel 6 en deze is prima. Totaal geen speling oid!Devrim schreef op maandag 6 december 2021 @ 11:02:
[...]
Is dit alleen een probleem bij de non-pro versie? Of heeft de pro versie dit probleem ook? Zat er juist aan te denken voor nu een spidgen case te nemen en later een Bellroy case als ze in stock waren.
Zo! De familie uit Frankrijk heeft mijn koptelefoon opgehaald in Frankrijk. 17 December komt hij naar Nederland!
Fijn om te horen, maakte me al zorgen!TheIconoclast schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 15:19:
Zo! De familie uit Frankrijk heeft mijn koptelefoon opgehaald in Frankrijk. 17 December komt hij naar Nederland!
Er is al veel gezegd over de oplader voor de Pixel 6 (pro). Begin volgend jaar krijg ik het toestel geleverd van iemand die naar Duitsland gaat.
Nu wil ik toch graag de orriginele lader er bij kopen. Is dat deze? https://www.saturn.de/de/...e-30-w-weiss-2765537.html
Edit: of heeft het totaal geen meerwaarde om de orriginele oplader te kopen? Ook niet voor in de toekomst als er een software update komt dat je toch met 30W kunt laden.
In dat geval zou ik het geld beter in een orrigineel hoesje van Google kunnen stoppen, aangezien die volgens mij beter aansluiten als ik het goed begrijp?
Nu wil ik toch graag de orriginele lader er bij kopen. Is dat deze? https://www.saturn.de/de/...e-30-w-weiss-2765537.html
Edit: of heeft het totaal geen meerwaarde om de orriginele oplader te kopen? Ook niet voor in de toekomst als er een software update komt dat je toch met 30W kunt laden.
In dat geval zou ik het geld beter in een orrigineel hoesje van Google kunnen stoppen, aangezien die volgens mij beter aansluiten als ik het goed begrijp?
[ Voor 34% gewijzigd door Chris499 op 07-12-2021 21:20 ]
Was het een levering naar Duitsland of Frankrijk? Ik wacht hier nog op bericht voor Duitsland.Kwakkies schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:30:
Zojuist ook via mijn collega de koptelefoon overhandigd gekregen. Ben nog in dubio wat ik ermee ga doen. Misschien is zelf houden toch zo gek nog niet![]()
[Afbeelding]
Dit was ook Duitsland. 3 november ingediend en 22 november is hij verstuurd naar het betreffende adres daar. Las op Reddit ook dat iemand hem vandaag binnen had gekregen na een aanvraag van 8 november (ook Duitsland), dus hopelijk hoor je snel wat!Patox schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:04:
[...]
Was het een levering naar Duitsland of Frankrijk? Ik wacht hier nog op bericht voor Duitsland.
Van wat ik gelezen heb lijkt het toch helemaal niet op volgorde te zijn. Ook een bericht gezien van Frankrijk dat ze stock problemen hebben en je dus geduld moet hebben. Misschien dat er dan wel meer de QC45 gaan ontvangen?
Natuurlijk net een bericht gekregen. Wordt wel gewoon een Bose 700 want ik heb verder geen anderee informatie ontvangen.Kwakkies schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:26:
[...]
Dit was ook Duitsland. 3 november ingediend en 22 november is hij verstuurd naar het betreffende adres daar. Las op Reddit ook dat iemand hem vandaag binnen had gekregen na een aanvraag van 8 november (ook Duitsland), dus hopelijk hoor je snel wat!
Ik heb dinsdag een bericht gekregen dat de Bose is verzonden. Ik heb echter nog geen TT ontvangen. Hoe lang duurt zoiets meestal?
Zover ik begreep krijg je in Duitsland geen TT code, ondanks dat het in de mail staat.tukker053 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 08:29:
Ik heb dinsdag een bericht gekregen dat de Bose is verzonden. Ik heb echter nog geen TT ontvangen. Hoe lang duurt zoiets meestal?
Ben dan toch benieuwd want ik heb het naar een DHL pakketstation net over de grens laten sturen. Ben dan toch bang dat het fout gaatDarkSEDA schreef op donderdag 9 december 2021 @ 08:49:
[...]
Zover ik begreep krijg je in Duitsland geen TT code, ondanks dat het in de mail staat.
Naar aanleiding van jouw bericht heb ik deze ook meteen besteld en zit er inderdaad super strak op!Xylon schreef op maandag 29 november 2021 @ 18:41:toon volledige bericht
Mochten mensen toevallig nog een screen protector zoeken, ik heb zelf deze gekocht, een flexible TPU screen protector van Foluu, omdat het op dat moment een van de weinige was welke de volgende dag bezorgd kon worden. En ik moet zeggen dat het echt een van de beste screen protectors is die ik ooit heb gehad. De installatie was echt fantastisch met de bijgeleverde mount die je in de oplader kon steken, waarmee je gewoon perfecte alignment kreeg van je screen protector (vergelijkbaar met dit filmpje).
Al met al enkel pluspunten eigenlijk:Mogelijk dat een glazen screenprotector nog beter is, maar voor nu ben ik hier extreem tevreden me!
- Voelt heel glad en soepel aan
- Je ziet niet dat het er op zit
- Installatie ging echt heerlijk
- Geen problemen met vingerafdrukscanner
- Relatief goedkoop
- Dekt ook de rondingen
- Past perfect binnen m'n case
Heeft iemand ervaring met een werkende USB-A naar USB-C adapter?
Dus om van een PC zonder USB-C toch de Google USB-C kabel te kunnen gebruiken voor bijv bestandsoverdracht en flashing?
Dus om van een PC zonder USB-C toch de Google USB-C kabel te kunnen gebruiken voor bijv bestandsoverdracht en flashing?
Waarom geen gewone usb-c naar usb-a kabel gebruiken?CRXed schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:21:
Heeft iemand ervaring met een werkende USB-A naar USB-C adapter?
Ik had issues met m'n kabel (dacht ik), maar lag uiteindelijk aan de MTP drivers in Windowsglenn123 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 18:34:
[...]
Waarom geen gewone usb-c naar usb-a kabel gebruiken?

Had hetzelfde, heb je misschien een linkje naar de driversCRXed schreef op donderdag 9 december 2021 @ 18:47:
[...]
Ik had issues met m'n kabel (dacht ik), maar lag uiteindelijk aan de MTP drivers in Windows

https://developer.android.com/studio/run/win-usbGingerbread schreef op donderdag 9 december 2021 @ 18:51:
[...]
Had hetzelfde, heb je misschien een linkje naar de drivers
Ik hoefde niet zozeer drivers te installeren, maar juist oude drivers (van Samsung) verwijderen.
Zoek in Device Manager naar MTP en verwijder daar het oude MTP device (inclusief deinstallatie van drivers) en toen herkende Windows m'n Pixel Pro meteen.
De officiële oplader van Google voor de Pixel 6, is die in Nederland nog ergens te verkrijgen? Ik zoek een goede oplader, eigenlijk twee, eentje met en eentje zonder draad.
Voor draadloos laden kan ik deze wel aanbevelen: https://www.amazon.nl/Mi-...rging-Stand/dp/B0881PNW97 Voor deze stand zelf heb je echter nog een lader nodig en deze moet bij voorkeur IQ 3.0 ondersteunen. Bijvoorbeeld https://www.amazon.nl/Ank...B099K4Q618/dp/B099K4Q618/ Een PD lader werkt ook wel, maar dan haal je maar zo'n 1500mA.
Voor bedraad laden kun je iedere PD compatible 30W lader gebruiken. Ik laad m'n phone ook wel eens op met de 100W PD lader voor m'n laptop en dat kan geen kwaad.
Voor bedraad laden kun je iedere PD compatible 30W lader gebruiken. Ik laad m'n phone ook wel eens op met de 100W PD lader voor m'n laptop en dat kan geen kwaad.
[ Voor 7% gewijzigd door Atomsk op 11-12-2021 14:53 ]
_██_
(ಠ_ృ)
Same here. Kan de originele nergens vinden.outlandos schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 12:30:
De officiële oplader van Google voor de Pixel 6, is die in Nederland nog ergens te verkrijgen? Ik zoek een goede oplader, eigenlijk twee, eentje met en eentje zonder draad.
Ik heb deze maar gekocht. Geen idee of die snel laad maar ik denk van wel. Ondersteund namelijk PD 3.0 PPS. Hopelijk even snel als de originele lader.
https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp
[ Voor 29% gewijzigd door Chris499 op 11-12-2021 15:29 ]
Kijk naar de samsung 25W lader, kost nog geen 15 euro en ook PPS. Is hier al besproken geweest.outlandos schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 12:30:
De vraag is dus eigenlijk of die net zo goed is als de originele lader. Niemand die dit volgens mij nog getest heeft. Zie vorige post.springfield89 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 18:07:
[...]
Kijk naar de samsung 25W lader, kost nog geen 15 euro en ook PPS. Is hier al besproken geweest.
Er zijn hier berichten geweest over het laden en een externe website die een test gedaan had en het max was 23? W. Dus waarom zou die dan niet net zo goed zijn?Chris499 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 19:55:
[...]
De vraag is dus eigenlijk of die net zo goed is als de originele lader. Niemand die dit volgens mij nog getest heeft. Zie vorige post.
Ik heb een review gezien waarbij werd getest en gezegd dat de originele de snelste was. Ik zal eens zoeken of ik de review terug kan vinden.springfield89 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 21:00:
[...]
Er zijn hier berichten geweest over het laden en een externe website die een test gedaan had en het max was 23? W. Dus waarom zou die dan niet net zo goed zijn?
Daarnaast kan er ook nog een software update komen waardoor er toch met 30W geladen kan worden. Als je dan een 25W lader hebt, dan ga je er nooit het maximale uit halen.
Echter heb ik nu ook de 25W Samsung lader besteld omdat ik de originele nergens kan vinden. Het zal ook geen ramp zijn om iets langzamer te laden dan eventueel (in de toekomst) mogelijk.
[ Voor 13% gewijzigd door Chris499 op 12-12-2021 11:42 ]
Ik ben net in rekening gebracht voor de Pixel stand 2. Ik denk dat deze binnenkort wordt verzonden. (vooraf besteld in Google Store DE)
macguynl schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:32:
Ik ben net in rekening gebracht voor de Pixel stand 2. Ik denk dat deze binnenkort wordt verzonden. (vooraf besteld in Google Store DE)
:fill(white):strip_exif()/f/image/PGYyEV6SGXcTAhuvqnpvemAQ.png?f=user_large)
Deze melding heb ik al een tijdje.... verder zie ik hem online bij Google nog steeds op pre-order staan dus deze datum zal het ook wel niet worden ben ik bang
Heb je deze rechtstreeks naar jezelf bezorgen?macguynl schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:32:
Same here. Levering 15 tot 20 december staat er.macguynl schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:32:
De draadloze oplader van bluebuilt, Coolblue, gaat retour... Moet helaas de pixel er heel precies opleggen en dan laad hij 50/50 op. Met de iPhone 12 geen problemen. Iemand tips voor een snelle en betrouwbare lader?
Waar zie je dit?Ad de Jong schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:49:
[...]
[Afbeelding]
Deze melding heb ik al een tijdje.... verder zie ik hem online bij Google nog steeds op pre-order staan dus deze datum zal het ook wel niet worden ben ik bang
Het is riskant, maar ja, ik probeer het direct te krijgen.GroeneThee schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:56:
[...]
Heb je deze rechtstreeks naar jezelf bezorgen?
hier ook!pc01 schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:44:
[...]
Same here. Levering 15 tot 20 december staat er.
Ik heb hem al een tijdje geleden besteld via Belsimpel.
Hij is hier gewoon te koop.
Of bedoel je waar ik hem nog op pre order heb zien staan?
Dat is op de US Google store.
[ Voor 38% gewijzigd door Ad de Jong op 13-12-2021 00:25 ]
Ik heb vorige week woensdag bericht gekregen dat bose koptelefoon is verzonden. Maar niets meer gehoord of een trackcode of dergelijke gekregen. Ik heb ze laten verzenden naar een DHL packstation automaat voor zelf op te halen, maar geen melding tot nu toe in de DHL Duitsland app. Heeft iemand hier ervaring mee, ik maak me zo stilaan ongerust...

K.W.
Ik heb hetzelfde. Ook niets meer vernomen. Volgens mij versturen ze overigens met GLS en die heb ik een mail gestuurd om meer info te vragen.KoensSocialL schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:58:
Ik heb vorige week woensdag bericht gekregen dat bose koptelefoon is verzonden. Maar niets meer gehoord of een trackcode of dergelijke gekregen. Ik heb ze laten verzenden naar een DHL packstation automaat voor zelf op te halen, maar geen melding tot nu toe in de DHL Duitsland app. Heeft iemand hier ervaring mee, ik maak me zo stilaan ongerust...
Als je mailt naar headphones@pixel-offers.com kunnen zij je aan track and trace code helpen
Voor mij ook hetzelfde, 1 dec een verzendbevestiging ontvangen, verder niets meer vernomen.tukker053 schreef op maandag 13 december 2021 @ 13:36:
[...]
Ik heb hetzelfde. Ook niets meer vernomen. Volgens mij versturen ze overigens met GLS en die heb ik een mail gestuurd om meer info te vragen.
Heb een mail gestuurd naar headphones@pixel-offers.com zoals hierboven geadviseerd.
Ik heb inderdaad inmiddels de tekst: "Je bestelling wordt verzameld" bij de status staanpc01 schreef op maandag 13 december 2021 @ 19:09:
Jawel hoor het is zo ver:
https://9to5google.com/2021/12/13/pixel-stand-shipping/
Er lijkt inderdaad schot in de zaak te zitten.
Ik had nog een oude bestelling voor de Pixel stand 2 bij Belsimpel, hoop dat deze nog verder in behandeling wordt genomen.
Pixel 6 non-Pro hoesjes zwart en groen bij Belsimpel zijn nu ook in voorraad.
Pixel 6 non-Pro hoesjes zwart en groen bij Belsimpel zijn nu ook in voorraad.