Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladybugdee92
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 19-01-2022
Aangevraagd en goedgekeurd op 2 november om 9 uur sochtends, vervolgens leek de status op de 16e gewijzigd te zijn maar niets was veranderd, en de 18e kreeg ik een sms en email dat hij was verzonden en vandaag dus binnen gekomen ! 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkies
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-10-2024
Ladybugdee92 schreef op maandag 22 november 2021 @ 12:53:
[...]

Aangevraagd en goedgekeurd op 2 november om 9 uur sochtends, vervolgens leek de status op de 16e gewijzigd te zijn maar niets was veranderd, en de 18e kreeg ik een sms en email dat hij was verzonden en vandaag dus binnen gekomen ! 😀
Nice!
Hoe had je de telefoon en koptelefoon besteld qua op naam ? Toevallig telefoon op eigen naam en adres (Nederland), en koptelefoon op de familienaam en adres daar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladybugdee92
Kwakkies schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:04:
[...]

Nice!
Hoe had je de telefoon en koptelefoon besteld qua op naam ? Toevallig telefoon op eigen naam en adres (Nederland), en koptelefoon op de familienaam en adres daar?
Telefoon besteld bij mm op eigen naam en adres en telefoon nummer. Koptelefoon besteld op naam en adres van ontvanger en eigen telefoonnummer. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheIconoclast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-03 23:13
Ladybugdee92 schreef op maandag 22 november 2021 @ 12:53:
[...]

Top! Mijne was goedgekeurd op 10 november en aanvraag ook gedaan op 10 november. Maar ik moet nog even geduld hebben vermoed ik. En ik laat het dan bezorgen in Frankrijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwakkies
Ladybugdee92 schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:08:
[...]

Telefoon besteld bij mm op eigen naam en adres en telefoon nummer. Koptelefoon besteld op naam en adres van ontvanger en eigen telefoonnummer. O-)
Top! Dat geeft weer wat hoop :P . Hier de telefoon ook op eigen naam bij Saturn gehaald en Duitse naam voor de koptelefoon. Fingers crossed _/-\o_

EDIT: zojuist een sms en e-mail gekregen van Google dat de koptelefoon verstuurd is. Ontvang als goed is binnenkort ook een mailtje van de koerier. Spannend!

[ Voor 15% gewijzigd door Kwakkies op 22-11-2021 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
serhat schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:37:
[...]

Update over de Pixel stand!

Goed nieuws: we weten wanneer je Google Pixel Stand 2e Generatie geleverd wordt. Je kunt je bestelling met ordernummer XXXX verwachten op dinsdag 23 november 2021.
Update 2:
De levering van je Google Pixel Stand 2e Generatie met ordernummer XXXX heeft opnieuw vertraging opgelopen. De nieuwe verwachte leverdatum van je besteling is donderdag 25 november 2021. Onze excuses voor het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14:49
serhat schreef op maandag 22 november 2021 @ 18:31:
[...]

Update 2:
De levering van je Google Pixel Stand 2e Generatie met ordernummer XXXX heeft opnieuw vertraging opgelopen. De nieuwe verwachte leverdatum van je besteling is donderdag 25 november 2021. Onze excuses voor het ongemak.
Volgens mij heeft de Google store zelfs de pixel stand nog niet geleverd? Dus zou mij verbazen dat Belsimpel eerder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-05 15:44
[...]

Update 2:
Ik kreeg zojuist bericht dat hij niet meer leverbaar is. 🤔

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
[...]

Update 2:
Hier hetzelfde bericht inderdaad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-06 19:53
wimstradamus schreef op maandag 22 november 2021 @ 18:44:
[...]

Ik kreeg zojuist bericht dat hij niet meer leverbaar is. 🤔
Bij mij ook bericht dat de stand 2 niet meer leverbaar is. Daar maken ze geen vrienden mee... Bied hem dan niet aan als je niet weet of je het waar kan maken!

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:37
Ik heb meer dan 10 dagen geleden mijn Bose koptelefoon aangevraagd. Heb alleen 1 mail gehad met code. Als ik inlog staat er alleen dat het verzoek ontvangen is. Hoe lang moesten jullie wachten op goedkeuring?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:42
Schiet niet op met de Moment Case, verzending van 4 naar 30 december
Erica here from Moment.

Wanted to check in and let you know that shipping dates have changed for your order. We keep all of our shipping dates updated here. https://help.shopmoment.c...er-kickstarter-order-ship

If you'd like to make any changes, we have a few options for you:

1. We can exchange for a similar item from the Moment Shop.

2. We can remove and refund the item from your order to get the rest of your items shipped out faster. Or we can cancel your order if this is the only item.

3, We can continue to hold your order as-is. Your order will resume shipping as soon as the product(s) are in stock.

We apologize for these unforeseen delays. Please know that we are doing our best to get your products in stock as quickly as possible but are currently facing production delays from multiple brands we carry as well as our own.

If you have any questions or need help making changes to your order, just reply to this message.

Best,

Erica @ Moment

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kezman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-12-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0X1zIDFGxiRoIi1Rx9TohYfyS4w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iYghxjNnWQJGzHrI8JuBnKA7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jYjXdUEBeMq91mRB2OdXdwb8HpQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g80HMQZiz6bbe2agHUPWej3d.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NH2JBE0Y6_q7QvxMn7oo-OCrFCs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BkQGJxn5qBZZcUZpbTkt3ZVG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dI19IPfNdfUl7_Im5gzlQYt6HIo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6fONgTtO0HXEwyQAUXu2YjjM.jpg?f=fotoalbum_large

Telefoons en hoesjes binnen. Dit noem ik wel een dual layer hoesje, haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patox
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:00
Mich schreef op maandag 22 november 2021 @ 23:43:
Ik heb meer dan 10 dagen geleden mijn Bose koptelefoon aangevraagd. Heb alleen 1 mail gehad met code. Als ik inlog staat er alleen dat het verzoek ontvangen is. Hoe lang moesten jullie wachten op goedkeuring?
Bij mij duurde het ook langer dan een week en toen een mail gestuurd naar : headphones@pixel-offers.com. Daarna werd het ineens goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-J
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 05-06-2022

P-J

Mich schreef op maandag 22 november 2021 @ 23:43:
Ik had een uur later bevestiging dat de aanvraag goedgekeurd was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwakkies
Hier zojuist een seintje ontvangen van een collega dat de koptelefoon is bezorgd in Duitsland! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anomynous123
  • Laatst online: 21:18
Patox schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:45:
[...]

Bij mij duurde het ook langer dan een week en toen een mail gestuurd naar : headphones@pixel-offers.com. Daarna werd het ineens goedgekeurd.
vraagje: hoe kom je aan dat mailadres? (kan het zelf nergens vinden)

Heb een Duitse uitvraag uitstaan, maar communiceer liever in het Engels. Maar wil niet dat ze me gaan verdenken niet Duits te zijn ;)

Andere vraag: ik heb inmiddels een verzendbevestiging, maar geen track and trace ontvangen. In de bevestiging staat dat ik die van de koerier krijg, maar nog niet dus. De bewoners van mijn afleveradres zijn donderdag pas weer thuis, dus wil het liefst even checken wat de status is bij de koerier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ariose
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 05-10-2024
Ondertussen nog helemaal geen nieuws hier van Pixel Offers uit Frankrijk. Op 10 November de hoofdtelefoon aangevraagd met een Frans afleveradres. Status is blijft staan op aanvraag ontvangen.

Nu lees ik hier en zie ik op de Duitse pixel offers dat de Bose 700 vervangen gaat worden door een andere hoofdtelefoon. Op de Franse Pixel offer site staat echter nog wel de Bose 700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anomynous123
Ariose schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:45:
Ondertussen nog helemaal geen nieuws hier van Pixel Offers uit Frankrijk. Op 10 November de hoofdtelefoon aangevraagd met een Frans afleveradres. Status is blijft staan op aanvraag ontvangen.

Nu lees ik hier en zie ik op de Duitse pixel offers dat de Bose 700 vervangen gaat worden door een andere hoofdtelefoon. Op de Franse Pixel offer site staat echter nog wel de Bose 700.
met 10 november zit je denk ik nog wel op de Bose 700. Volgens mij krijg je inmiddels bij het aanvraagproces al de melding dat je een alternatief aanbod krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkies
Anomynous123 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:29:
[...]

Heb een Duitse uitvraag uitstaan, maar communiceer liever in het Engels. Maar wil niet dat ze me gaan verdenken niet Duits te zijn ;)

Andere vraag: ik heb inmiddels een verzendbevestiging, maar geen track and trace ontvangen. In de bevestiging staat dat ik die van de koerier krijg, maar nog niet dus. De bewoners van mijn afleveradres zijn donderdag pas weer thuis, dus wil het liefst even checken wat de status is bij de koerier.
Ik heb gisteravond dezelfde mail van Google ontvangen, maar t/m nu geen mail van de koerier. Wel het bericht uit Duitsland ontvangen dat ze hem begin van deze middag ontvangen hebben dus ik zou haast zeggen dat hij bij jou wel vóór donderdag afgeleverd zou moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anomynous123
Kwakkies schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:47:
[...]

Ik heb gisteravond dezelfde mail van Google ontvangen, maar t/m nu geen mail van de koerier. Wel het bericht uit Duitsland ontvangen dat ze hem begin van de middag ontvangen hebben dus ik zou haast zeggen dat hij bij jou wel vóór donderdag al afgeleverd zou moeten worden.
ah thanks, ik had ook gisteravond de bevestiging dus zal dan inderdaad wel al een poging gewaagd zijn om te bezorgen. Ben benieuwd hoe dat gaat als ze voor een dichte deur komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:00
Anomynous123 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:29:
[...]

Ik kwam het email adres in het accesoires topic tegen, ik heb zelf gewoon in het Engels gemaild. Volgens mij is het niet nodig zo paranoide te zijn zo lang als de adresse van de aanvraag overeenkomen met de factuur van de bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:04
Het hangt natuurlijk ook nog evan af wat de voorraad aan hoofdtelefoons is in beide landen. Mogelijk raken de Bose 700 in Frankrijk niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anomynous123
DarkSEDA schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:55:
Het hangt natuurlijk ook nog evan af wat de voorraad aan hoofdtelefoons is in beide landen. Mogelijk raken de Bose 700 in Frankrijk niet op.
Ik had gelezen dat ze in Frankrijk ook al strooien met die QC 45 en store credit dus denk dat de 700 daar ook op is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi70
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21:08
Kiwi70 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 07:11:
[...]

Het lijkt er inderdaad op dat ze de nummers weer hebben vrijgegeven. Eerder kon ik de aanvraag niet nog een keer doen, maar nu lukte het wel.

Mijn eerste aanvraag was overigens afgekeurd omdat ik niet in Frankrijk woon. Dat is namelijk een van de voorwaarden in het Frans. In de Duitse en Engelse voorwaarden (die ik had gelezen omdat mijn Frans bagger is) gaat het alleen om een verzendadres. En een verzendadres in Frankrijk heb ik natuurlijk wel. Bizar dat dat kan afwijken en dat dat dus reden was om mijn aanvraag af te keuren. Ik heb de aanvraag nu opnieuw gedaan, maar nu zonder de naam van mijn contactpersoon in Frankrijk erbij maar wel met haar adres en telefoonnummer. Afwachten en duimen maar...
En wederom is mijn aanvraag afgekeurd omdat ik niet in Frankrijk woon. Dit voelt echt heel onrechtvaardig, dat er verschillende voorwaarden gelden voor dezelfde actie. :'(

Heeft iemand anders die de telefoon in Frankrijk heeft besteld al wel een bevestiging dat de aanvraag is goedgekeurd (na de automatische e-mail die meteen na het indienen wordt verstuurd)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
Kiwi70 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:25:
[...]

En wederom is mijn aanvraag afgekeurd omdat ik niet in Frankrijk woon. Dit voelt echt heel onrechtvaardig, dat er verschillende voorwaarden gelden voor dezelfde actie. :'(

Heeft iemand anders die de telefoon in Frankrijk heeft besteld al wel een bevestiging dat de aanvraag is goedgekeurd (na de automatische e-mail die meteen na het indienen wordt verstuurd)?
Wanneer heb jij je aanvraag gedaan?
Ik heb hem op 10 november gedaan en is nog steeds approved. Ik wacht huiverig af.. ook in Frankrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi70
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21:08
TheIconoclast schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:48:
[...]

Wanneer heb jij je aanvraag gedaan?
Ik heb hem op 10 november gedaan en is nog steeds approved. Ik wacht huiverig af.. ook in Frankrijk
De eerste keer meteen na 2 weken wachttijd (begin november dus of zo). De tweede keer (toen het IMEI-nummer weer was vrijgegeven) afgelopen vrijdag, 's ochtends vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anomynous123
[...]

In de duitse q&a's wordt wel duidelijk gezegd dat je in het land (dui dus) woonachtig moet zijn en als je uit een ander land komt je niet in aanmerking komt. Is dus iig niet de bedoeling blijkbaar. Blijft gek natuurlijk dat ze daar zo moeilijk over doen. Wees toch blij met mensen die zoveel moeite doen om je product te kopen ipv ze hier ook nog eens mee te benadelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Ariose schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:45:

Bij mij exact hetzelfde. Op de 11e aangevraagd en alleen 1 bevestiging gehad. Daarna nooit meer wat gehoord. Ik heb vanochtend een mail gestuurd met de vraag hoe het nou zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nindoooo
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:37
Ik heb ook eindelijk een adres kunnen regelen in Frankrijk. Vanochtend direct aangevraagd en ook direct goedkeuring gekregen. (Fingers crossed dat dat ook zo blijft). Ik heb echter nergens voorbij zien komen of ik de Bose 700 krijg of de QC 45

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• macguynl
  • Laatst online: 04-09-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fOYrx0bCmg4OclgCa2VI76j_Xn0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6y7Rj4gk1xBt5D8zyoTx067h.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jRRkEG6Q83g1eLdYpG2PD90Ky28=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lWjo2YUQSEea9c5YaggHcq7H.png?f=fotoalbum_large

Mijn dbrand skin is vandaag afgeleverd! Ziet er geweldig uit. Werkt ook prima met de officiële google case!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
[...]

Bij mij staat er nu bij dat de laatste update vandaag is.. staat wel nog steeds op approved en zie nog geen extra informatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladybugdee92
TheIconoclast schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:22:
[...]

Bij mij staat er nu bij dat de laatste update vandaag is.. staat wel nog steeds op approved en zie nog geen extra informatie.
Dit had ik ook en 2 dagen later kreeg ik de verzendbevestiging . Dus naar alle waarschijnlijkheid is je koptelefoon nu vrij gegeven voor verzending en krijg je over 2 dagen wel weer een update maar dan staat er premie verzonden 😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheIconoclast
Ladybugdee92 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:14:
[...]

Dit had ik ook en 2 dagen later kreeg ik de verzendbevestiging . Dus naar alle waarschijnlijkheid is je koptelefoon nu vrij gegeven voor verzending en krijg je over 2 dagen wel weer een update maar dan staat er premie verzonden 😊
Let's hope so!
Wel gek dat je geen extra informatie kan zien tussen. Fingers crossed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladybugdee92
TheIconoclast schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:22:
[...]

Let's hope so!
Wel gek dat je geen extra informatie kan zien tussen. Fingers crossed!
Dat vond ik dus ook maar ik lees regelmatig mee op duitse forums en daar heeft iemand contact gehad na die update maar dat er niks was gewijzigd en die is toen verteld dat de premie dan is vrij gegeven voor verzending en dat hij enkele dagen later een verzendbevestiging kon verwachten. En bij mij gebeurde exact hetzelfde 😀 overigens lees ik daar ook dat de verzending momenteel niet heel snel verloopt omdat ze 40.000 aanvragen meer hebben gekregen dan verwacht was 😜

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheIconoclast
Ladybugdee92 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:40:
[...]

Dat vond ik dus ook maar ik lees regelmatig mee op duitse forums en daar heeft iemand contact gehad na die update maar dat er niks was gewijzigd en die is toen verteld dat de premie dan is vrij gegeven voor verzending en dat hij enkele dagen later een verzendbevestiging kon verwachten. En bij mij gebeurde exact hetzelfde 😀 overigens lees ik daar ook dat de verzending momenteel niet heel snel verloopt omdat ze 40.000 aanvragen meer hebben gekregen dan verwacht was 😜
Ja waarschijnlijk zo populair!
Had al wel gezien dat het volgens mij in Frankrijk nog steeds de Bose 700 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ariose
Mich schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 19:24:
[...]

Bij mij exact hetzelfde. Op de 11e aangevraagd en alleen 1 bevestiging gehad. Daarna nooit meer wat gehoord. Ik heb vanochtend een mail gestuurd met de vraag hoe het nou zit.
Top. Ben benieuwd wat voor reactie je terugkrijgt.Echter zie ik nu ook een post voorbijkomen die het op 23ste heeft aangevraagd in Frankrijk en dat het al gelijk was goed gekeurd. Blij voor hem/haar maar Google heeft overduidelijk deze boel niet in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Ariose schreef op woensdag 24 november 2021 @ 12:03:
[...]

Top. Ben benieuwd wat voor reactie je terugkrijgt.Echter zie ik nu ook een post voorbijkomen die het op 23ste heeft aangevraagd in Frankrijk en dat het al gelijk was goed gekeurd. Blij voor hem/haar maar Google heeft overduidelijk deze boel niet in orde.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Bonsoir,

Merci pour votre message et pour l'intérêt porté à notre promotion.

Votre demande est toujours en cours d'examen et en raison de la popularité de cette promotion, nous avons un léger retard sur les délais de validation.

En vous remerciant pour votre patience,

N’hésitez pas à nous contacter en cas de besoin,

ofwel

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Goedenavond,

Bedankt voor uw bericht en voor uw interesse in onze actie.

Uw verzoek wordt nog beoordeeld en vanwege de populariteit van deze promotie hebben we een kleine vertraging op de validatietijden.

Bedankt voor je geduld,

Aarzel niet om ons te contacteren indien nodig,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
Ariose schreef op woensdag 24 november 2021 @ 12:03:
[...]

Als je dit topic doorleest zul je lezen dat er heel veel aanvragen blijkbaar automatisch goedgekeurd worden. Waarom dit bij anderen niet is weet niemand denk ik. Wij weten niet welk proces daar achter zit.

Voor zover ik gelezen heb is er ook nog geen enkele Bose headset geleverd in Frankrijk. Er is ook sprake van binnen de 60 dagen dus snap ook niet zo goed waarom sommigen dan zo ongeduldig zijn terwijl dit duidelijk vermeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
springfield89 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:25:
[...]

Als je dit topic doorleest zul je lezen dat er heel veel aanvragen blijkbaar automatisch goedgekeurd worden. Waarom dit bij anderen niet is weet niemand denk ik. Wij weten niet welk proces daar achter zit.

Voor zover ik gelezen heb is er ook nog geen enkele Bose headset geleverd in Frankrijk. Er is ook sprake van binnen de 60 dagen dus snap ook niet zo goed waarom sommigen dan zo ongeduldig zijn terwijl dit duidelijk vermeld is.
In de bevestiging mail staat dat er binnen 4 dagen antwoord komt over de goedkeuring. Vandaar dus. En ik ken die grappen wel. Straks is de tijd voorbij en dan krijg je weer 100 excuses waarom ze het nu niet meer in behandeling kunnen nemen.

[ Voor 9% gewijzigd door Mich op 24-11-2021 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
Mich schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:44:
[...]

In de bevestiging mail staat dat er binnen 4 dagen antwoord komt over de goedkeuring. Vandaar dus. En ik ken die grappen wel. Straks is de tijd voorbij en dan krijg je weer 100 excuses waarom ze het nu niet meer in behandeling kunnen nemen.
Als je aanvraag nog in behandeling is zou ik er ook achter gaan. Had het eerder op de berichten waar het goed gekeurd is maar voor de rest nog geen nieuws, dus nog niet verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
springfield89 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:25:
[...]

Heb in Frankrijk al wel een aantal gezien die geleverd zijn en verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invinoveritas75
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 21-12-2021
[...]

Op mijn 1e aanvraag afwijzing op basis van verbod op Nachsendeadresse gekregen. Daarop in de pen geklommen en reactie gekregen dat ik een ander adres op kan geven. Dat laatste gedaan en verder geen reactie meer hierop gekregen.

Toch maar een 2e aanvraag op een gegeven moment ingediend en daarop zojuist volgende reactie gekregen die mij werkelijk waar helemaal verbaasd:

"Laut Bedingungen zur Aktion müssen teilnahmeberechtige Produkte in Deutschland erworben werden. Wir können Ihren Antrag daher leider nicht annehmen".

Oftewel, krijg gewoon te horen dat mijn Pixel niet in Duitsland gekocht is, ook al stuur ik de factuur van Saturn mee.... Heel bijzonder. Lijkt wel alsof ze er onderuit proberen te komen vanwege de hoeveelheid aanvragen. Beetje jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okietor
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 20:01
Héb de pixel 6 nu voor een eerste volle dag in gebruik en ben tot nu toe al zeer tevreden over de accu, nu ben ik op zoek na een betaalbare draadloze oplader, hij hoeft niet de snelste te zijn want laad voornamelijk snachts op. Gebruiken jullie al snachts een draadloze oplader. Zoja welke. En wat is beter draadloos of bekabeld opladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:23
Okietor schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:04:
Héb de pixel 6 nu voor een eerste volle dag in gebruik en ben tot nu toe al zeer tevreden over de accu, nu ben ik op zoek na een betaalbare draadloze oplader, hij hoeft niet de snelste te zijn want laad voornamelijk snachts op. Gebruiken jullie al snachts een draadloze oplader. Zoja welke. En wat is beter draadloos of bekabeld opladen
Ik heb op de slaapkamer gewoon een goedkope IKEA draadloze lader die gewoon goed bevalt.
Niet snel maar dan hoeft ook niet.
Doet gewoon wat ie moet doen.
Je hebt ze in diverse uitvoeringen.
Ik zit voor de huiskamer te wachten op de Pixel Stand 2 die in bestelling staat.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
Ad de Jong schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:12:
[...]

Ik heb op de slaapkamer gewoon een goedkope IKEA draadloze lader die gewoon goed bevalt.
Niet snel maar dan hoeft ook niet.
Doet gewoon wat ie moet doen.
Je hebt ze in diverse uitvoeringen.
Ik zit voor de huiskamer te wachten op de Pixel Stand 2 die in bestelling staat.
Deze heb ik ook, werkt perfect met de Pixel en hij laadt lekker traag op :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06 17:12
macguynl schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 22:09:

Mijn dbrand skin is vandaag afgeleverd! Ziet er geweldig uit. Werkt ook prima met de officiële google case!
Mooi! Bij dbrand zelf gekocht of ergens anders?

• Kwakkies
Zojuist zie ik dat mijn bestelde Google case uit de Duitse Google webshop, door DHL het adres is gecorrigeerd (besteld met de 00000 methode). Dus ik heb goede hoop dat hij gewoon hier in Nederland bezorgd zal worden :)

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-05 15:44
Kwakkies schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:36:
Zojuist zie ik dat mijn bestelde Google case uit de Duitse Google webshop, door DHL het adres is gecorrigeerd (besteld met de 00000 methode). Dus ik heb goede hoop dat hij gewoon hier in Nederland bezorgd zal worden :)
Gister de mijne ontvangen met de zelfde methode. Gaat dus wel goedkomen.

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macguynl
  • Laatst online: 04-09-2024
CRXed schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:14:
[...]

Mooi! Bij dbrand zelf gekocht of ergens anders?
een maand geleden gereserveerd bij Dbrand!

[ Voor 20% gewijzigd door macguynl op 25-11-2021 17:59 ]

• Ariose
Pff eindelijk een reactie van Google. Afgekeurd na meer dan 15 dagen.

Voelt allemaal ontzettend willekeurig aan. Gewoon gekocht als pre-order bij een Franse (Fnac) winkel en zou het laten afleveren op een adres van familie in Frankrijk.

EDIT: Opnieuw ingediend. Nu binnen 10 seconde approved. Enig verschil ander email adres gebruikt en nu mijn eigen voornaam. Zal daar wel op fout zijn gegaan. Benieuwd wat voor headset het nu gaat worden met deze vertraging. :)

[ Voor 47% gewijzigd door Ariose op 27-11-2021 23:48 . Reden: Nu wel gelukt ]

• T-bone88
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-06 09:06
Vandaag verzend bevestiging gehad van Google Duitsland voor de koptelefoon. Wel vreemd dat zowel de email als de sms in tweevoud heb ontvangen. Hebben meer mensen dat? Of krijg ik nu 2 koptelefoons O-) ;)

• kezman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-12-2022
Deze laders besteld voor mij en mijn vrouw, ik vond het wel goede deals.

https://www.amazon.nl/-/e...kage_o1_img?ie=UTF8&psc=1

https://www.amazon.nl/gp/...kage_o1_img?ie=UTF8&psc=1

• Kwakkies
Je kan nog steeds het beste de 25W Samsung lader kopen voor 12€. Deze laad net zo snel/goed op als die hierboven. De 30W haalt de Pixel namelijk niet

• Kwakkies
T-bone88 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:32:
Vandaag verzend bevestiging gehad van Google Duitsland voor de koptelefoon. Wel vreemd dat zowel de email als de sms in tweevoud heb ontvangen. Hebben meer mensen dat? Of krijg ik nu 2 koptelefoons O-) ;)
Haha was het maar zo'n feest! Ik had hetzelfde maar de mensen daar hebben netjes 1 koptelefoon gekregen. Als goed is kreeg je bij de aanmelding ook een mail + sms

• T-bone88
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-06 09:06
Kwakkies schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:36:
[...]

Je kan nog steeds het beste de 25W Samsung lader kopen voor 12€. Deze laad net zo snel/goed op als die hierboven. De 30W haalt de Pixel namelijk niet
Haha ja dat klopt. maar heb nu dus 2x een verzend bevestiging gehad via de mail en 2 x via de sms. Ga er ook niet van uit hoor. Maar zou toch leuk zijn voor de gene die hem door mij in ontvangst neemt.

• gehaktstaaf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:28
Vandaag foto ontvangen dat de NC700 op het 'besteladres' in Duitsland is binnengekomen. Duurt nog even voordat ik hem zelf in ontvangst kan nemen, maar hij is in ieder geval binnen.
Geclaimd (en direct goedgekeurd) op 3-11.

Vrijstaande woning 1998, 212m², RD3,6. Geen na-isolatie, originele beglazing. 100m² VV, Adlar 6KW

• Andreasvers
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 06-11-2022
Ik heb sinds vandaag een wireless charger voor de P6. Merk dat de telefoon toch wel wat warmer wordt tijdens het opladen dan met een bedrade lader. Hebben anderen dit ook? En is het niet slechter voor de batterij?

• TheIconoclast
Andreasvers schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:28:
Ik heb sinds vandaag een wireless charger voor de P6. Merk dat de telefoon toch wel wat warmer wordt tijdens het opladen dan met een bedrade lader. Hebben anderen dit ook? En is het niet slechter voor de batterij?
Via belsimpel.nl? Telefoons worden altijd wel warmer met opladen! Niks geks.

• Anoniempje92
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 01-02 10:44
Nevermind :P is al verholpen *O*

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniempje92 op 26-11-2021 01:57 ]

• Andreasvers
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 06-11-2022
TheIconoclast schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:24:
[...]

Via belsimpel.nl? Telefoons worden altijd wel warmer met opladen! Niks geks.
Nee ben voor een Anker Powerwave 15W gegaan. Pixel stand toch iets te duur..
Oke thanks, goed om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:42
gratiz schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:07:
Schiet niet op met de Moment Case, verzending van 4 naar 30 december

[...]
En naar 15 januari. :(
Ook al kan ik refunden, ik voel mij wel wat belazerd. Magsafe autolader al gekocht. Er zijn weinig alternatieven nu.

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Ariose schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:07:
Pff eindelijk een reactie van Google. Afgekeurd na meer dan 15 dagen,

"Pour participer à cette promotion, vous devrez précommander le nouveau Pixel 6 ou le Pixel 6 Pro auprès d'un revendeur participant entre le 19 octobre 2021 (19:01 CEST) et le 27 octobre 2021 (23:59 CEST).

Une fois que vous aurez reçu votre nouveau Pixel, soumettez votre demande pour recevoir un casque à réduction de bruit Bose 700 après 14 jours, mais avant 45 jours à compter de la date d'achat.

Vous trouverez ci-dessous la liste complète des produits et revendeurs éligibles pour cette promotion.
"

Voelt allemaal ontzettend willekeurig aan. Gewoon gekocht als pre-order bij een Franse (Fnac) winkel en zou het laten afleveren op een adres van familie in Frankrijk.

EDIT: Opnieuw ingediend. Nu binnen 10 seconde approved. Enig verschil ander email adres gebruikt en nu mijn eigen voornaam. Zal daar wel op fout zijn gegaan. Benieuwd wat voor headset het nu gaat worden met deze vertraging. :)
Bij mij exact hetzelfde. Nu mijn eigen naam gebruikt ipv de naam van de persoon in Frankrijk en direct goedkeuring. Naja ook prima. Hopelijk snapt de postbode het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anomynous123
Mich schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 11:09:
[...]

Bij mij exact hetzelfde. Nu mijn eigen naam gebruikt ipv de naam van de persoon in Frankrijk en direct goedkeuring. Naja ook prima. Hopelijk snapt de postbode het ;)
Tjah en daar zat dan weer mijn probleem. Pakket is deze week niet uitgeleverd omdat adresinformatie ontbrak. Had naam van hoofdbewoner met c/o erbij gezet maar was blijkbaar niet genoeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkies
Weet iemand toevallig wat retourneren kost bij Bellroy? Of ik zoek niet goed maar kan het niet vinden .

2 cases zijn nu 79€ met korting, dus dacht als ik er daarna eentje terugstuur... 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
We hebben een nieuwe datum.... het zal mij benieuwen :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sVcohDg0yq18cXjG-8WY-aBip7U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ppCF71s3fiFJcT99xd5tPm6f.jpg?f=fotoalbum_large

Edit:
Inmiddels ook een mailtje ontvangen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Ra-6MCZpaslHoVe3W_3Aggo_pQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KAt79h7mnvw90lmYXcKDi4Jy.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door Ad de Jong op 26-11-2021 22:04 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
Ad de Jong schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 19:23:
We hebben een nieuwe datum.... het zal mij benieuwen :P

[Afbeelding]

Edit:
Inmiddels ook een mailtje ontvangen.
[Afbeelding]
Same... De pixel 6 cases zijn ook nog niet binnen. Ze weten nu niet eens bij Belsimpel wanneer deze binnenkomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Zijn er mensen die al ervaring hebben met een audio jack dongle? Lees zoveel verschillende verhalen, dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anomynous123
Kid_Stevie schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 14:53:
Zijn er mensen die al ervaring hebben met een audio jack dongle? Lees zoveel verschillende verhalen, dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Ik heb deze. Doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:37
Kid_Stevie schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 14:53:
Ik heb deze van Aliexpress en die doet het best :) die van Apple schijnt ook te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
TheIconoclast schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 14:11:
[...]

Same... De pixel 6 cases zijn ook nog niet binnen. Ze weten nu niet eens bij Belsimpel wanneer deze binnenkomen..
Ik ga ook niet uit van wat Belsimpel op de site of mail plaatst maar wat Google zelf op de site heeft staan.
En daar staat ie ook nog steeds op Pre-order dus zolang dat is zal Belsimpel hem ook niet kunnen leveren.
Dus ach ik zie wel.
Het zijn nog steeds moeilijke tijden qua leveren dus ik maak mij er niet druk om.

Wat niet wegneemt dat oa Belsimpel het beter moet kunnen communiceren of in ieder geval geen mensen blij maken met een dode mus qua leverdatums.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06 17:12
Dat is duurder dan die van Google zelf 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anomynous123
CRXed schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 20:34:
[...]

Dat is duurder dan die van Google zelf 8)7
Bij iBood in de aanbieding voor 8,99 gekocht dus viel gelukkig mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-04 23:02

Vmu

Rotatate

[/delete]

[ Voor 95% gewijzigd door Vmu op 29-11-2021 11:06 ]

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-06 12:38
Geprobeerd de Bose 700 via ebay te verkopen, maar dat ging dus niet goed doordat ik pas bij het invullen van het formulier op de hoogte werd gebracht van de vervangende QC 45 + €75 deal. De koper wilde dat niet en dus moest ik de verkoop annuleren, wat me geld kost. |:(

Weet iemand of die €75 Google store voucher aan je account gekoppeld is, of dat je deze code kan doorgeven aan iemand anders?

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
Vandaag hier bericht gehad van Google dat mijn beloning verzonden is en onderweg is! Ben erg benieuwd welke ze nu gaan leveren in Frankrijk! :D Happy me tho!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
TheIconoclast schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:17:
Vandaag hier bericht gehad van Google dat mijn beloning verzonden is en onderweg is! Ben erg benieuwd welke ze nu gaan leveren in Frankrijk! :D Happy me tho!
Wanneer was het ingediend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
10 november! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
Hier 3 november maar nog geen nieuws. Is dus niet op volgorde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slammer2016
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21-02 00:13
Nog even ter info voor de Bose actie. Had een mail gestuurd over de vraag naar een track and trace code zodat ik mijn pakket kon laten omleiden naar een GLS punt aangezien het naar een DHL packstation verstuurd zou worden. Dat kan GLS natuurlijk niet doen. Kreeg vervolgens een reactie dat dit niet mogelijk is en dat ik een nieuw adres moest opgegeven.

Heb vervolgens een mail verstuurd dat er ook direct aan een GLS pakketshop geleverd kon worden en het adres van een pakketshop net over de grens van mij ingevoerd met "zu Händen von (Mijn naam)+telefoonnummer" als extra adres regel erbij. Support heeft dat vervolgens ingevuld en kreeg paar minuten later reactie dat ze niet zeker weten als het werkt maar gewoon hebben geprobeerd. Wanneer het pakket wordt verzonden nemen ze weer contact met mij op met een track and trace.

Hopen dat het werkt anders heeft de GLS pakketshop een leuk kerst cadeautje. _/-\o_

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-04 18:59
Mochten mensen toevallig nog een screen protector zoeken, ik heb zelf deze gekocht, een flexible TPU screen protector van Foluu, omdat het op dat moment een van de weinige was welke de volgende dag bezorgd kon worden. En ik moet zeggen dat het echt een van de beste screen protectors is die ik ooit heb gehad. De installatie was echt fantastisch met de bijgeleverde mount die je in de oplader kon steken, waarmee je gewoon perfecte alignment kreeg van je screen protector (vergelijkbaar met dit filmpje).

Al met al enkel pluspunten eigenlijk:
  • Voelt heel glad en soepel aan
  • Je ziet niet dat het er op zit
  • Installatie ging echt heerlijk
  • Geen problemen met vingerafdrukscanner
  • Relatief goedkoop
  • Dekt ook de rondingen
  • Past perfect binnen m'n case
Mogelijk dat een glazen screenprotector nog beter is, maar voor nu ben ik hier extreem tevreden me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Laatst online: 25-09-2024
Kwakkies schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:36:
Ik ben benieuwd, is je case aangekomen?

Ik heb een Pixel 6 met de 00000 methode in de Franse Google Store besteld. Ook door DHL het adres gewijzigd, maar sindsdien staat de status al vanaf 24-11 op "planning to be made". Heb zelf het idee dat het door Black Friday komt, dus ik wacht het nog even af.

[ Voor 10% gewijzigd door R86Bakker op 29-11-2021 22:02 . Reden: deel van mijn vraag even naar leveringstopic verplaatst. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Isotope5004
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-06 16:23
pixel 6 pro terracotta cases van bellroy zijn weer in stock!

https://bellroy.com/produ...ther_pixel6pro/terracotta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-06 06:33
Thanks. Dan werkt het notificatiesysteem bij hen niet heel lekker. Maar gelijk 1 bestellen.

NVM, las over het pro gedeelte heen. De Sea Mist is voor de gewone 6 weer beschikbaar. Daar geldt wel voor wat ik hier boven schreef.

Ingeschreven voor een notificatie mail maar niets ontvangen.

[ Voor 22% gewijzigd door soskes op 30-11-2021 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isotope5004
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-06 16:23
soskes schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 08:17:
[...]

Thanks. Dan werkt het notificatiesysteem bij hen niet heel lekker. Maar gelijk 1 bestellen.
Ik ging er ook niet van uit dat die zou werken, dus keek zelf elke ochtend maar even 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwakkies
R86Bakker schreef op maandag 29 november 2021 @ 21:51:
[...]

Ik ben benieuwd, is je case aangekomen?

Ik heb een Pixel 6 met de 00000 methode in de Franse Google Store besteld. Ook door DHL het adres gewijzigd, maar sindsdien staat de status al vanaf 24-11 op "planning to be made". Heb zelf het idee dat het door Black Friday komt, dus ik wacht het nog even af.
Jazeker! Ben er blij mee, hele fijne case in de hand :) .Was hem wel nog een nachtje kwijt omdat hij wel bezorgd was, maar bij de buren verderop in de straat zonder een briefje achter te laten.. Denk dat het bij jou ook wel goed komt. Ze moeten hem na het adres wijzigen natuurlijk weer doorzenden richting Nederland en in de planning opnemen voor bezorging. Ik vond trouwens dat er qua tracking op de Engelse en Nederlandse DHL parcel ook wel veel (info)verschil zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopsyKrett
  • Laatst online: 12-11-2023
TheIconoclast schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:17:
Ik had ze gemaild en krijg de Bose 700 in het zilver zoals op de afbeelding https://pixel-offers.com/headphones/fr-FR/ staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Laatst online: 25-09-2024
Kwakkies schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 08:53:
[...]
Jazeker! Ben er blij mee, hele fijne case in de hand :) .Was hem wel nog een nachtje kwijt omdat hij wel bezorgd was, maar bij de buren verderop in de straat zonder een briefje achter te laten.. Denk dat het bij jou ook wel goed komt. Ze moeten hem na het adres wijzigen natuurlijk weer doorzenden richting Nederland en in de planning opnemen voor bezorging. Ik vond trouwens dat er qua tracking op de Engelse en Nederlandse DHL parcel ook wel veel (info)verschil zat.
Ha, nice. Heb zelf een case van SP connect besteld voor gebruik op de motor en dan een simpele Rinke case wanneer ik een langere tijd niet rij. Nog even wachten met testen alleen tot de pixel binnen is.

Ik heb weinig vertrouwen in DHL, maar geef ze nog maar even het voordeel van de twijfel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mk13139
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-06 00:01
Zojuist bericht gehad dat er een zilveren Bose 700 is aangekomen bij mijn Franse doorstuurservice :D.

Bij het aanvragen van de koptelefoon heb ik het huisnummer van het pand naast de doorstuurservice ingevuld (zichtbaar met streetview), met de hoop dat de bewoners van dit pand wel gewend zijn dat hier (per ongeluk) onbekende pakketjes geleverd worden, bestemd voor de doorstuurservice.
Dit heeft kennelijk gewerkt _O- .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:10

sanook

_/-\o_

Hmmm, krijg vandaag of morgen de zwarte binnen. Vind die terracotta toch ook wel mooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyyyyy
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-06 14:14
soskes schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 08:17:
[...]

NVM, las over het pro gedeelte heen. De Sea Mist is voor de gewone 6 weer beschikbaar. Daar geldt wel voor wat ik hier boven schreef.

Ingeschreven voor een notificatie mail maar niets ontvangen.
Let op! Ik heb vorige week 2 cases van Bellroy ontvangen en ben zeer teleurgesteld over de pasvorm. Retour aanvragen moet via de mail, heb dat van 't weekend gedaan en nog geen reactie.

Ik heb twee Pixel 6 (non Pro) toestellen (black en seafoam) en had ook twee Bellroy cases besteld met de BF korting (zwart en Sea Mist). Toen ik de cases binnenhad heb ik ze gelijk gepast.

Helaas zitten de toestellen veel te los in de case. De gap tussen camerabump en de case was mij wel bekend en kon ik nog wel mee leven, maar daarnaast ligt de telefoon gewoon te los in de case.

Als je de case + toestel vast hebt, kun je het toestel in de case ca 2mm van links naar rechts schuiven, het gevolg hiervan is dat de knoppen soms niet lekker werken. Als het toestel links in de case ligt, zitten de knoppen van het toestel te ver van de knoppen van de case af waardoor je ze simpelweg niet in kunt drukken.

Echt onbegrijpelijk hoe Google deze cases in hun eigen store aanbiedt als de fitment zo beroerd is. Ter vergelijking, ik heb laatst ook een originele Apple leather case voor mijn zakelijke iPhone SE besteld, deze zit strak om het toestel en de knoppen voelen daardoor ook nog goed.

Ik heb verder gezocht naar een alternatief, maar helaas zijn er nog geen andere aanbieders met full leather cases. Voor nu maar even geen case of zo een rubber ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:10

sanook

_/-\o_

Jordyyyyy schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 13:13:
[...]

Let op! Ik heb vorige week 2 cases van Bellroy ontvangen en ben zeer teleurgesteld over de pasvorm.
Heb hier meerdere revieuws over gezien met hetzelfde probleem. Nou ja dan gaat ie meteen retour als hij bij mij ook zo slecht past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:05

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

Kan iemand mij vertellen of t adres zo juist is ingevuld middels de 00000 postcode methode, order net gecanceld 😥Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fUzWfVsK0SdMX8HSjMSP0qXFMZ0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/3ffqSD2VynX3AwBuZ9YZinNz.png?f=fotoalbum_large

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anomynous123
sanook schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 13:26:
[...]

Heb hier meerdere revieuws over gezien met hetzelfde probleem. Nou ja dan gaat ie meteen retour als hij bij mij ook zo slecht past.
tjah, ik heb dezelfde case (ook voor non pro, kleur: terracotta) en ben mega tevreden. Past superstrak om het toestel en ligt heerlijk in de hand. Super blij mee dus

gek dat anderen zo een andere ervaring hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-06 23:26
robotjoek schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 13:28:
Kan iemand mij vertellen of t adres zo juist is ingevuld middels de 00000 postcode methode, order net gecanceld 😥[Afbeelding]
Ik zie drie keer je woonplaats staan; maar ik mis de postcode NL-1234-AB ? Maar wellicht had je die zwart gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek

robotjoek

pc01 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 14:10:
[...]

Ik zie drie keer je woonplaats staan; maar ik mis de postcode NL-1234-AB ? Maar wellicht had je die zwart gemaakt.
Heb de straatnaam en postcode idd zwart gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
Bij Belsimpel kunnen ze nu helemaal geen datum meer geven qua levering van de pixel 6 officiële cases. Wat een drama. Ze adviseren om de bestelling te annuleren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow-Dancer
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Heb nog een paar pogingen gedaan om bij de Google Store DE de Light Rain Pixel 6 case te bestellen met de 00000 truuk, maar de bestellinging worden helaas telkens geannuleerd.

Een doorstuurservice is overkill aangezien ik dan 30 euro moet betalen om door te sturen voor een case van 30 euro.

Belsimpel lijkt het ook niet meer te leveren. Iemand nog suggesties?

Fnac heeft wel de grijze en roze case, maar ik wil juist de groene. Anders blijf ik bij mijn Spigen Ultra Hybrid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
Shadow-Dancer schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:58:
Heb nog een paar pogingen gedaan om bij de Google Store DE de Light Rain Pixel 6 case te bestellen met de 00000 truuk, maar de bestellinging worden helaas telkens geannuleerd.

Een doorstuurservice is overkill aangezien ik dan 30 euro moet betalen om door te sturen voor een case van 30 euro.

Belsimpel lijkt het ook niet meer te leveren. Iemand nog suggesties?

Fnac heeft wel de grijze en roze case, maar ik wil juist de groene. Anders blijf ik bij mijn Spigen Ultra Hybrid.
Ja ik heb mijn bestelling bij Belsimpel geannuleerd. Nu besteld bij de France Google store, daar wel op voorraad gelukkig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek

robotjoek

TheIconoclast schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 21:11:
[...]

Ja ik heb mijn bestelling bij Belsimpel geannuleerd. Nu besteld bij de France Google store, daar wel op voorraad gelukkig!
Denk je dat t daar dan wel lukt ?

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste