Heeft iemand tips met kabels om Android auto aan de praat te krijgen? Ik heb een normale en USB C aansluiting, maar bij dit laatste laad hij de telefoon enkel op. En weet nog dat mijn Pixel niet laadde met mijn oude Huawei kabel (USB naar USB C). Of werkt dit in de auto wel gewoon?
Momenteel heb ik nog een OnePlus 8 en heb inmiddels de Pixel 6 Pro besteld. Ik gebruik nu een sandatone case. Is er een soort gelijke case voor de Pixel 6 pro?
Ik heb de Spigen Ultra Hybrid Hoesje transparant gekocht voor mijn Pixel 6 Pro. Mooi stevig hoesje en van Spigen natuurlijk.
Verder heb ik Spigen Neo Flex Google Pixel 6 Pro Screen Protector (2-Pack) gekocht, dat gemakkelijk zelf is aan te brengen.
Voor het opladen ben ik wel voor een originele lader gegaan: Google USB-C Snellader 30W + USB-C Kabel Wit.
Nu kijk ik voor een Google Pixel Stand (2nd Gen). Die was in de aanbieding bij Belsimpel, maar nu is die net onder de 100 euro....
Verder heb ik Spigen Neo Flex Google Pixel 6 Pro Screen Protector (2-Pack) gekocht, dat gemakkelijk zelf is aan te brengen.
Voor het opladen ben ik wel voor een originele lader gegaan: Google USB-C Snellader 30W + USB-C Kabel Wit.
Nu kijk ik voor een Google Pixel Stand (2nd Gen). Die was in de aanbieding bij Belsimpel, maar nu is die net onder de 100 euro....
De Caseology vault komt daar het meest in de buurtPetert87 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 11:22:
Momenteel heb ik nog een OnePlus 8 en heb inmiddels de Pixel 6 Pro besteld. Ik gebruik nu een sandatone case. Is er een soort gelijke case voor de Pixel 6 pro?
https://www.amazon.nl/Cas...ersive-view_1648969697172
Overigens zag ik gisteren weer nieuwe hoesjes, waarvan de laatste link een officiële made for Google Pixel 6 label hebben.
https://www.peakdesign.com/products/everyday-case-pixel
https://www.casetify.com/google/google-pixel-6?
[Voor 23% gewijzigd door BlakeNL op 03-04-2022 09:13]
Bedankt!BlakeNL schreef op zondag 3 april 2022 @ 09:07:
[...]
De Caseology vault komt daar het meest in de buurt
https://www.amazon.nl/Cas...ersive-view_1648969697172
Overigens zag ik gisteren weer nieuwe hoesjes, waarvan de laatste link een officiële made for Google Pixel 6 label hebben.
https://www.casetify.com/google/google-pixel-6?
En komt qua bescherming de Spigen Thin Fit ook een beetje in de buurt? En is deze niet glad?
Daarvoor zal je even op internet moeten zoeken, of mensen hier moeten ervaringen hebben. Ik heb geen ervaring met die case. Wel andere van Spigen en dat zijn altijd zeer goede cases. Als je zekerheid wilt hebben kan je voor de Spigen Liquid air gaan.Petert87 schreef op zondag 3 april 2022 @ 10:41:
[...]
Bedankt!
En komt qua bescherming de Spigen Thin Fit ook een beetje in de buurt? En is deze niet glad?
Weten jullie of er een dunne flip cover is voor de Pixel6? Het moet zo dun mogelijk zijn en zonder ruimte voor pasjes, net zoals de samsung clear cover en heb deze zelf nog niet gevonden.
Waarom heeft de screenprotector van Spigen voor de Pro wel een opening bij de camera en niet voor de non-pro?
Hallo allemaal, ik ga over enige tijd een google pixel 6 pro aanschaffen en wil mij alvast even verdiepen voor de display bescherming.
Ik lees hier veel over clearplex bij de MM , hoe bevalt dit bij de pro i.v.m. gebogen scherm?
Naast bovenstaande dacht ik ook aan pixel 6 pro whitestone dome die overigens subliem schijnt te werken met de vingerafdruk scanner. Zijn er mensen hier die met de whitestone dome ervaring hebben?
Ik lees hier veel over clearplex bij de MM , hoe bevalt dit bij de pro i.v.m. gebogen scherm?
Naast bovenstaande dacht ik ook aan pixel 6 pro whitestone dome die overigens subliem schijnt te werken met de vingerafdruk scanner. Zijn er mensen hier die met de whitestone dome ervaring hebben?
Ik had de whitestone dome, maar ondanks dat is mijn beeldscherm gebarsten. Dat zal niet de fout zijn van de protector. De vingerafdrukscanner werkte prima verder.Ferio schreef op donderdag 21 april 2022 @ 21:20:
Hallo allemaal, ik ga over enige tijd een google pixel 6 pro aanschaffen en wil mij alvast even verdiepen voor de display bescherming.
Clearplex heb ik op een andere telefoon eens gehad, ik vond het erg duur en knap waardeloos. De krassen stonden al in de protector na een week of 2, en het zag er een paar weken later echt niet meer uit.
Share and Enjoy!
Heb je een favoriet gezien je al verschillende hebt gebruikt? Whitestone bedekt geloof ik het gehele scherm en zeer gemakkelijk aantebrengen van wat ik zag. 2 protectors voor 40 euro valt op zich mee.WCA schreef op donderdag 21 april 2022 @ 21:49:
[...]
Ik had de whitestone dome, maar ondanks dat is mijn beeldscherm gebarsten. Dat zal niet de fout zijn van de protector. De vingerafdrukscanner werkte prima verder.
Clearplex heb ik op een andere telefoon eens gehad, ik vond het erg duur en knap waardeloos. De krassen stonden al in de protector na een week of 2, en het zag er een paar weken later echt niet meer uit.
[Voor 11% gewijzigd door Ferio op 21-04-2022 22:03]
De whitestone dome was erg duur, maar optisch wel zeer goed. Ben nog geen andere protectors tegengekomen die het hele scherm écht helemaal beslaan dus dat is mijn favoriet.Ferio schreef op donderdag 21 april 2022 @ 22:03:
[...]
Heb je een favoriet gezien je al verschillende hebt gebruikt?
Share and Enjoy!
Top, voor de NL prijs gehaald voor 40 euro of elders goedkoper gekocht? (zo ja, stuur graag even een pm)WCA schreef op donderdag 21 april 2022 @ 22:03:
[...]
De whitestone dome was erg duur, maar optisch wel zeer goed. Ben nog geen andere protectors tegengekomen die het hele scherm écht helemaal beslaan dus dat is mijn favoriet.
Ik heb gewoon de volle prijs betaald helaas. Als ik het ergens goedkoper had kunnen krijgen had ik dat wel gedaan denk ik.Ferio schreef op donderdag 21 april 2022 @ 22:04:
[...]
Top, voor de NL prijs gehaald voor 40 euro of elders goedkoper gekocht? (zo ja, stuur graag even een pm)
De tweede protector in de verpakking ga ik plakken zodra mijn scherm gerepareerd is. Dat is nog een hele uitdaging want google support maakt het allemaal erg lastig.
Share and Enjoy!
Wat is er dan aan de hand met support? Moeilijk doen over een reparatie?WCA schreef op donderdag 21 april 2022 @ 22:06:
[...]
Ik heb gewoon de volle prijs betaald helaas. Als ik het ergens goedkoper had kunnen krijgen had ik dat wel gedaan denk ik.
De tweede protector in de verpakking ga ik plakken zodra mijn scherm gerepareerd is. Dat is nog een hele uitdaging want google support maakt het allemaal erg lastig.
Iemand nog een tip voor een goede screenprotector voor de Pixel 6 Pro? Ik maak gebruik van een standaard Google case.
Zojuist erop gezet. Perfecte screen protector en makkelijke installatie.qwasd schreef op maandag 25 april 2022 @ 20:25:
Ik heb de Whitestone Dome zojuist besteld. Ik hoop dat het gaat lukken.
Laatst ook maar eens last minute die bon gebruikt van de pre-order. Zelf via Mailboxde besteld en dat werkte perfect, ondanks dat ik hier en daar las dat mailbox bestelling werden geannuleerd. Het enige wat me onduidelijk was, was hoe ik precies het adres in moest vullen op de store zelf. De mail van mailbox had wel voorbeelden voor andere shops, maar niet voor Google zelf. Dus hier is hoe ik het heb gedaan:
Was een beetje huiverig over het nogal onorthodox invullen van de velden, maar het werkte allemaal perfect.
Name | Mailboxde.com GmbH |
Adresse | <Mijn naam>, ID <klantid> |
Apt., Suite usw. (optional) | <Straatnaam MB> <huisnummer MB> |
Postleitzahl | <Postcode MB> |
Stadt | <Stad MB> |
Was een beetje huiverig over het nogal onorthodox invullen van de velden, maar het werkte allemaal perfect.
Ferio schreef op donderdag 21 april 2022 @ 21:20:
[...]
Ben ik dan de enige hier waarbij de vingerafdruk gewoon niet goed werkt bij de Whitestone Dome? Na het plakken netjes opnieuw ingeleerd maar werkte niet. In de reacties op Youtube las ik dat meer mensen er last van hebben en die zeiden dan juist weer dat je hem niet opnieuw in moest leren. Allemaal geprobeerd en zelfs de 2e protector er op geplakt, maar werkt nog steeds niet. Als ik heel hard druk krijg ik het afhankelijk van de lichtcondities soms voor elkaar. Ik heb het een tijdje aangekeken maar inmiddels zit er een diepe kras op dus ik ga voor een nieuwe. Geen Whitestone meerWCA schreef op donderdag 21 april 2022 @ 21:49:
[...]
Ik had de whitestone dome, maar ondanks dat is mijn beeldscherm gebarsten. Dat zal niet de fout zijn van de protector. De vingerafdrukscanner werkte prima verder.

[Voor 12% gewijzigd door Maarten00 op 04-05-2022 09:06]
Heb hem er nu op zitten, maar werkt perfect. Merk wel dat hij snel kan krassen. Zo zitten er al twee lichte krassen in en heb hem amper gebruikt. Ik wacht namelijk nog op het dbrand hoesjeMaarten00 schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 09:05:
[...]
[...]
Ben ik dan de enige hier waarbij de vingerafdruk gewoon niet goed werkt bij de Whitestone Dome? Na het plakken netjes opnieuw ingeleerd maar werkte niet. In de reacties op Youtube las ik dat meer mensen er last van hebben en die zeiden dan juist weer dat je hem niet opnieuw in moest leren. Allemaal geprobeerd en zelfs de 2e protector er op geplakt, maar werkt nog steeds niet. Als ik heel hard druk krijg ik het afhankelijk van de lichtcondities soms voor elkaar. Ik heb het een tijdje aangekeken maar inmiddels zit er een diepe kras op dus ik ga voor een nieuwe. Geen Whitestone meer
Edit - Ho, ik reageer op een oude post
[Voor 97% gewijzigd door Kevv1990 op 05-05-2022 15:44]
Welk typenummer heeft deze Anker Nano II 30W? Ik had ondanks mijn twijfels over het beperkte inputvoltage (dit staat ook in veel van de recensies op amazon.de) toch deze oplader daar besteld. Ook omdat er e.e.a. te vinden was dat het wel werkt bij lagere voltages ondanks de opdruk. Maar op mijn lader staat wel gewoon 100-240V. Vraag me af of dit een revisie is? De prijs is ook best leuk momenteel, dus zeker met 'wereld'-input toch weer een goede optie dan.TweakerMarco schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:10:
Momenteel maar ff verschillende 30w laders besteld om te kijken wat de beste is. Hieronder Anker Nano 2 (36 💶) en de Anker Mini 3 (26 💶). De Nano 2 is het kleinst, ziet er het mooist uit en heeft meerdere laad variaties. Helaas qua input maar 200-240 V, dus minder geschikt als reislader (Mini 3 heeft 100-240 V).
[Afbeelding]
Das een mooie deal dan. Toen ik hem bestelde stond er ook echt vanaf 200 op de adapter. A2665311 als typenummer in mijn Amazon bestelling. Geen idee wat er op de doos stond, want hij is al weer retour.Greebs schreef op maandag 23 mei 2022 @ 10:59:
[...]
Welk typenummer heeft deze Anker Nano II 30W? Ik had ondanks mijn twijfels over het beperkte inputvoltage (dit staat ook in veel van de recensies op amazon.de) toch deze oplader daar besteld. Ook omdat er e.e.a. te vinden was dat het wel werkt bij lagere voltages ondanks de opdruk. Maar op mijn lader staat wel gewoon 100-240V. Vraag me af of dit een revisie is? De prijs is ook best leuk momenteel, dus zeker met 'wereld'-input toch weer een goede optie dan.
Voor de mensen die nog geïnteresseerd zijn in magneet hoesjes en laders. Peak Design heeft een goed hoesje hiervoor. Helaas te laat voor mij. Ik heb de Mous case en autolader, maar die van Peak Design ziet er beter uit naar mijn mening.
Vanwege mijn issues met de vingerafdrukscanner met de Whitestone Dome nu een Rosso screenprotector aangebracht. Daar werkt de vingerafdruklezer voor mij een stuk beter. Nadeel is dat de randen niet afgerond zijn waardoor je vinger er een beetje achter blijft 'haken' als je de back gesture vanaf de zijkant van het scherm doet. Dat was bij de whitestone wel netjes glad. Voor mij net zo'n grote dealbreaker als geen vingerafdrukscanner. Denk dat ik voortaan maar zonder screenprotector door het leven ga..
[Voor 4% gewijzigd door Maarten00 op 13-06-2022 13:12]
Ik heb laatst een 3usb-c naar 3,5 mm adapter gekocht voor de pixel6... werkt niet (not supported). Nu zoek ik rond en zie dat veel sites claimen dat ze werken en dat dat dan toch niet zo is. Weet iemand een type die 100% zeker werkt? :-) ik mis het toch meer dan ik dacht.
Een met bleutooth kan ook (wel bedrade koptelefoon) maar dat is qualitatief vaak minder toch?
Een met bleutooth kan ook (wel bedrade koptelefoon) maar dat is qualitatief vaak minder toch?

mixing a drink and music
BT anno nu werkt prima, en met de juiste dopjes/koptelefoon is de audio ook goed (eventuele latency merk ikzelf alleen in games)Boefmans schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 11:06:
Ik heb laatst een 3usb-c naar 3,5 mm adapter gekocht voor de pixel6... werkt niet (not supported). Nu zoek ik rond en zie dat veel sites claimen dat ze werken en dat dat dan toch niet zo is. Weet iemand een type die 100% zeker werkt? :-) ik mis het toch meer dan ik dacht.
Qua dongel heb je eentje nodig met een DAC anders werkt het niet, kennis van mij kocht een USB-C Apple dongle voor zijn Pixel 6 en dat werkt prima, maar er zijn ook genoeg andere alternatieven met een DAC.
Dank je. Als ik beetje rondlees zijn er heel veel dongels die niet werken met de pixel6, al schijnt een update wat te helpen. Ik ga wellicht toch voor een BT hoofdtelefoon (leuk voor de verzamelingMizgala28 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 11:36:
[...]
BT anno nu werkt prima, en met de juiste dopjes/koptelefoon is de audio ook goed (eventuele latency merk ikzelf alleen in games)
Qua dongel heb je eentje nodig met een DAC anders werkt het niet, kennis van mij kocht een USB-C Apple dongle voor zijn Pixel 6 en dat werkt prima, maar er zijn ook genoeg andere alternatieven met een DAC.

Wellicht de sony wh-1000mk4, iemand ervaringen daarmee ism de pixel6?
[Voor 5% gewijzigd door Boefmans op 14-06-2022 12:10]
mixing a drink and music
Ik heb deze: https://www.sitecom.com/n...dio-adapter/cn-395/p/1917Boefmans schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 11:06:
en die doet precies wat het moet doen

Dank, direct besteld!
mixing a drink and music
Bellroy leather.
Pixel 6, past netjes. Niet te los. Wel spleetje boven de camera.
[Voor 7% gewijzigd door ny-hardcore op 18-06-2022 22:01]
cd /pub && more beer
zorgt de Spigen Liquid air ervoor dat de achterkant nagenoeg vlak wordt?
Daar lijkt het in de afbeeldingen wel op:
Even een update mbt deze screen protector. Ik heb deze gebruikt met zowel de Caseology Vault als de Spigen Liquid Air en ik merk dat de onderkant van de protector simpelweg net wat te lang is en een paar mm te ver doorloopt, waardoor deze onder de case komt.Xylon schreef op maandag 29 november 2021 @ 18:41:
Mochten mensen toevallig nog een screen protector zoeken, ik heb zelf deze gekocht, een flexible TPU screen protector van Foluu, omdat het op dat moment een van de weinige was welke de volgende dag bezorgd kon worden. En ik moet zeggen dat het echt een van de beste screen protectors is die ik ooit heb gehad. De installatie was echt fantastisch met de bijgeleverde mount die je in de oplader kon steken, waarmee je gewoon perfecte alignment kreeg van je screen protector (vergelijkbaar met dit filmpje).
Al met al enkel pluspunten eigenlijk:Mogelijk dat een glazen screenprotector nog beter is, maar voor nu ben ik hier extreem tevreden me!
- Voelt heel glad en soepel aan
- Je ziet niet dat het er op zit
- Installatie ging echt heerlijk
- Geen problemen met vingerafdrukscanner
- Relatief goedkoop
- Dekt ook de rondingen
- Past perfect binnen m'n case
Op een gegeven moment met het pakken van m'n telefoon iets teveel aan de case getrokken, waardoor deze wat terug getrokken werd en hierna tegen de onderkant van de protector aan kwam, waardoor deze 'n klein beetje van het scherm werd geduwd.
Eerste paar keer de protector simpelweg terug geduwd, totdat er op 'n gegeven moment ook wat stof onder kwam, en het steeds verder en sneller los ging, tot op een gegeven moment de hele onderkant van de protector vol met troep zat en niet meer wilde plakken.
Het is ook geen kwestie van verkeerd geïnstalleerd, want het komt met een installatie mechanisme, waardoor je niet echt veel keus hebt.
Zojuist de 2e protector geïnstalleerd die in de verpakking zat. Terwijl ik aankijk hoe lang deze het volhoudt eens even verder zoeken naar een ander alternatief.
Maakt haast geen verschil. Zojuist even nagemeten en ik zou zeggen dat de bump bij de case iets van 1.75mm uitsteekt. Op dezelfde manier de bump op de telefoon gemeten en daar kom ik uit op 2mm.greatgonzo schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 13:09:
zorgt de Spigen Liquid air ervoor dat de achterkant nagenoeg vlak wordt?
[Afbeelding]
heb je ook na het aanbrengen de vinger opnieuw ingeleerd? je kan evt nog proberen 2 vingers in te leren met dezelfde vinger.Maarten00 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:11:
Vanwege mijn issues met de vingerafdrukscanner met de Whitestone Dome nu een Rosso screenprotector aangebracht. Daar werkt de vingerafdruklezer voor mij een stuk beter. Nadeel is dat de randen niet afgerond zijn waardoor je vinger er een beetje achter blijft 'haken' als je de back gesture vanaf de zijkant van het scherm doet. Dat was bij de whitestone wel netjes glad. Voor mij net zo'n grote dealbreaker als geen vingerafdrukscanner. Denk dat ik voortaan maar zonder screenprotector door het leven ga..
De whitestone dome zou juist een van de weinige screenprotectors moeten zijn waar het geen effect heeft op de vingerafdruklezer

Ja dat heb ik gedaan, meerdere keren zelfs. Ook inderdaad dezelfde vinger vaker inlezen. Ik had een 2 pack gekocht dus zelfs nog een keer een nieuwe op gedaan. Maar beide keren werkte hij gewoon echt heel erg slecht. Op Youtube lees je ook (onderaan) dat er meer mensen zijn die hier last van hebben gehad. YouTube: Google Pixel 6 Pro Dome Glass & Camera Film Protector Installation &...Dovaxes schreef op maandag 4 juli 2022 @ 09:57:
[...]
heb je ook na het aanbrengen de vinger opnieuw ingeleerd? je kan evt nog proberen 2 vingers in te leren met dezelfde vinger.
De whitestone dome zou juist een van de weinige screenprotectors moeten zijn waar het geen effect heeft op de vingerafdruklezer
Mogelijk dat de eerste batch toch slecht was of zoiets? Ik ga er in ieder geval geen 40 euro meer aan uitgeven..
Dan zou ik het ook niet meer proberen nee,Maarten00 schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 15:01:
[...]
Ja dat heb ik gedaan, meerdere keren zelfs. Ook inderdaad dezelfde vinger vaker inlezen. Ik had een 2 pack gekocht dus zelfs nog een keer een nieuwe op gedaan. Maar beide keren werkte hij gewoon echt heel erg slecht. Op Youtube lees je ook (onderaan) dat er meer mensen zijn die hier last van hebben gehad. YouTube: Google Pixel 6 Pro Dome Glass & Camera Film Protector Installation &...
Mogelijk dat de eerste batch toch slecht was of zoiets? Ik ga er in ieder geval geen 40 euro meer aan uitgeven..
mijn 6pro komt deze week ergens binnen samen met de whitestone dome en ik ga zien hoe het werkt bij mij

Weet iemand welke usb-c to aux werkt op een Pixel 6? Ik had er random 1 gekocht, maar dat werkt blijkbaar niet.
Zie mijn reactie hierboven: deze tijd geleden gekocht en werkt perfect https://www.sitecom.com/n...dio-adapter/cn-395/p/1917shinchan03 schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 22:20:
Weet iemand welke usb-c to aux werkt op een Pixel 6? Ik had er random 1 gekocht, maar dat werkt blijkbaar niet.
Thanks. Had in dit topic gezocht, maar kennelijk niet met de juiste woorden.
Ik heb nu voor de 2e keer een Pixel Stand 2gen besteld, maar krijg deze niet aan de praat. Initiële setup werkt wel, maar zodra ik toestel er dan op zet, gebeurt er helemaal niks. Kabel rechtstreeks aansluiten op Pixel 6 werkt wel, dus aan kabel/charger ligt het niet.
Lijkt me dat ik niets verkeerd kan doen, maar aangezien dit nu 2 keer niet werkt, toch even check vraag of iemand hier ook ervaring mee heeft.
Edit: als ik het setup proces oversla (dus niet instellen of ik foto's, zonsopkomst begeleiding en weet ik veel wat allemaal op scherm wil tijdens laden), dan werkt stand feilloos. Bijzonder....
Lijkt me dat ik niets verkeerd kan doen, maar aangezien dit nu 2 keer niet werkt, toch even check vraag of iemand hier ook ervaring mee heeft.
Edit: als ik het setup proces oversla (dus niet instellen of ik foto's, zonsopkomst begeleiding en weet ik veel wat allemaal op scherm wil tijdens laden), dan werkt stand feilloos. Bijzonder....
[Voor 19% gewijzigd door Delirius op 02-08-2022 11:15]
Pixel Buds Pro via England. 179 GBP.
Mocht je een risico willen nemen met de import kosten
https://www.johnlewis.com...ear-headphones/p109102482
Kan je ze dan niet beter gewoon van amazon.de halen?Ves schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 15:00:
Pixel Buds Pro via England. 179 GBP.
https://www.amazon.de/-/e...ones-carbon/dp/B0B4KGXRRJ
223 incl verzendkosten, geen gezeur met importkosten en makkelijker retourneren bij problemen.
Zeker. Laatste keer dat ik op amazon.de keek stonden ze er nog niet op.
Kent iemand een screenprotector die ook echt goed op de 6a past? Had er 1 op bol.com besteld.(icall) maar die kan er toevallig op, maar blijkt gewoon een maatje dat ongeveer past ipv dat ie er specifiek voor gemaakt is.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ik heb deze besteld. Ik heb al jaren erg goede ervaringen met deze winkel en Brotect Airglass, dus ik verwacht dat ie goed zal zijn. Helaas nog niet binnen.Maverick schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 11:07:
Kent iemand een screenprotector die ook echt goed op de 6a past? Had er 1 op bol.com besteld.(icall) maar die kan er toevallig op, maar blijkt gewoon een maatje dat ongeveer past ipv dat ie er specifiek voor gemaakt is.
Ben benieuwd. Hoor het graag van je als je hem binnen hebt.ElisabethM schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 20:50:
[...]
Ik heb deze besteld. Ik heb al jaren erg goede ervaringen met deze winkele en Brotect Airglass, dus ik verwacht dat ie goed zal zijn. Helaas nog niet binnen.
Ik heb er een week op moeten wachten (normaal gaat het sneller van Duitsland), maar deze Brotect Airglass protector is weer perfectElisabethM schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 20:50:
[...]
Ik heb deze besteld. Ik heb al jaren erg goede ervaringen met deze winkel en Brotect Airglass, dus ik verwacht dat ie goed zal zijn. Helaas nog niet binnen.
Ik ben maar even langs de Mediamarkt gereden. Daar doen ze tegenwoordig zo'n folie screenprotector op maat snijden, dus dacht dat kunnen ze voor de 6a ook. En idd. Is wel wat duurder (25,-) maar zou het zonde vinden als ik hem straks laat stuiteren en het scherm is al naar de klote. Als hij niet netjes zit doen ze het gewoon opnieuw voor je dus succes gegarandeerd. Ik ben er blij mee.
Mijn pixel 6 sinds oktober ook via de MM een folie laten plaatsen en zit nog steeds goed!.Maverick schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 19:48:
Ik ben maar even langs de Mediamarkt gereden. Daar doen ze tegenwoordig zo'n folie screenprotector op maat snijden, dus dacht dat kunnen ze voor de 6a ook. En idd. Is wel wat duurder (25,-) maar zou het zonde vinden als ik hem straks laat stuiteren en het scherm is al naar de klote. Als hij niet netjes zit doen ze het gewoon opnieuw voor je dus succes gegarandeerd. Ik ben er blij mee.
maar dat is natuurlijk tegen krasjes etc niet tegen stuiteren en je scherm is naar de klote
Goed om te weten dat de 6a ook kunnen doen, mijn vrouw wil mogelijk de 6a maar zal toen een hoesje worden. Meeste vrouwen stoppen hun telefoon in hun tas met andere spullen dan is een hoesje met pasjes beter.
When the pink is snookered, Go for the brown
Als je hem echt laat stuiteren dan helpt zo'n dikke screenprotector ook niet. Die geeft de schok gewoon door aan je scherm. Ik merkte zelfs na een week zonder screenprotector al dat ik lichte krassen had op m'n 6a. Daar helpen ze beiden tegen.Cruzer schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 15:30:
[...]
Mijn pixel 6 sinds oktober ook via de MM een folie laten plaatsen en zit nog steeds goed!.
maar dat is natuurlijk tegen krasjes etc niet tegen stuiteren en je scherm is naar de klote
Heb uiteraard ook een (zelf geprint) hoesje om de telefoon. Anders kan ik wel vast een nieuwe bestellen, want zonder hoesje is zo'n ding zo kapot

Aha ik heb mijn pixel 6 sinds oktober en alleen screen protector. Geen hoesje etc. En ziet er nog steeds als nieuw uit. Ben er ook voorzichtig mee. Geen geld of sleutels bij mij pixel 6 in mijn zak. Ligt misschien ook aan de gebruiker, sommige vrienden van mijn zie ik idd na een maand dat hun telefoon vol met krassen zit etc. Zij kopen idd wel sneller een nieuwe telefoon 😁Maverick schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 17:58:
[...]
Als je hem echt laat stuiteren dan helpt zo'n dikke screenprotector ook niet. Die geeft de schok gewoon door aan je scherm. Ik merkte zelfs na een week zonder screenprotector al dat ik lichte krassen had op m'n 6a. Daar helpen ze beiden tegen.
Heb uiteraard ook een (zelf geprint) hoesje om de telefoon. Anders kan ik wel vast een nieuwe bestellen, want zonder hoesje is zo'n ding zo kapot
Uiteindelijk werkt zelfs een stevig hoesje nooit volledig. Bij mijn vorige telefoon zijn er breuken gekomen in de glazen achterkant nadat ie op het asfalt viel. Het duurde overigens ook zeker een maand voordat ik dat doorhad, omdat ik het hoesje er zelden afhaal. Zo'n plastic achterkant zoals de Pixel 6a vind ik dan ook prima.
Tegelijkertijd heb ik geen volledig hoesje, doe ik hem als vrouw altijd in mijn tas en heb ik nog nooit een gebroken scherm gehad. Het maakt uit hoe je ermee omgaat, maar het is soms ook geluk/pech.
Ondertussen heb ik een Nilkin-hoesje binnengekregen. Mooi hoesje!
Ik wilde er eigenlijk eentje in Nederland bestellen, maar gebrek aan aanbod van mooie hoesjes voor de 6a dreven mij weer naar Ali.
Tegelijkertijd heb ik geen volledig hoesje, doe ik hem als vrouw altijd in mijn tas en heb ik nog nooit een gebroken scherm gehad. Het maakt uit hoe je ermee omgaat, maar het is soms ook geluk/pech.
Ondertussen heb ik een Nilkin-hoesje binnengekregen. Mooi hoesje!
Ik wilde er eigenlijk eentje in Nederland bestellen, maar gebrek aan aanbod van mooie hoesjes voor de 6a dreven mij weer naar Ali.
Iemand tips voor een goede USB c kabel, ik zie niet meer welke nu goed is. Mij poort is schoon ma heb al 2 type kabels gehad die binnen no time kapot is.(ook bij mijn andere telefoon) dus ligt wel aan de kabel
Blijft de vingerafdruk sensor in het scherm dan werken?Maverick schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 19:48:
Of maakt de MediaMarkt daar een ronde uitsparing in de screenprotector voor?
Ik heb de whitestone dome screenprotector, en de vingerafdruk scanner werkt gewoon.Jorn1986 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 21:45:
[...]
Blijft de vingerafdruk sensor in het scherm dan werken?
Werkt er gewoon doorheen. Hoefde hem ook niet opnieuw in te leren. De folie is ook erg dun.Jorn1986 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 21:45:
[...]
Blijft de vingerafdruk sensor in het scherm dan werken?
Sowieso is de vingerafdruksensor een optische, dus het zou ook geen invloed moeten kunnen hebben.
Is de screenprotector al binnen? Ben wel benieuwd naar je ervaring...ElisabethM schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 20:50:
[...]
Ik heb deze besteld. Ik heb al jaren erg goede ervaringen met deze winkel en Brotect Airglass, dus ik verwacht dat ie goed zal zijn. Helaas nog niet binnen.
Ik zoek een oplader voor de Pixel 6. Een heleboel mogelijkheden, van een Anker 45W tot een 25W Samsung. Mijn vraag is over de laatste.
Iemand hier die kan bevestigen dat de pricewatch: Samsung 25W Fast Charger USB-C (zonder kabel) Wit (Galaxy S10 5G,... maximaal de Pixel 6 oplaad ? Google zegt wel 30W, maar ik heb gelezen dat de oplader niet boven de 23W ? uitkomt. Dus dan zou deze Samsung een mooi goedkope oplader zijn voor de pixel 6. Deze heeft in ieder geval PD3.0 en PPS.
Iemand hier die kan bevestigen dat de pricewatch: Samsung 25W Fast Charger USB-C (zonder kabel) Wit (Galaxy S10 5G,... maximaal de Pixel 6 oplaad ? Google zegt wel 30W, maar ik heb gelezen dat de oplader niet boven de 23W ? uitkomt. Dus dan zou deze Samsung een mooi goedkope oplader zijn voor de pixel 6. Deze heeft in ieder geval PD3.0 en PPS.
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied > Ajacied
@TTLCrazy
Ik heb geen ervaring met die oplader, maar hij heeft Power Delivery (PD) 3.0 dus hij moet werken.
Zelf gebruik ik deze lader en ik ben daar tevreden over.
https://www.mediamarkt.nl...0-watt-zwart-1687861.html
Hiervoor had ik een Oneplus, en met deze lader word er helemaal niet geladen op de pixel.
De pixel gaat ook nooit zo snel kunnen laden als de oneplus helaas.
Ik heb geen ervaring met die oplader, maar hij heeft Power Delivery (PD) 3.0 dus hij moet werken.
Zelf gebruik ik deze lader en ik ben daar tevreden over.
https://www.mediamarkt.nl...0-watt-zwart-1687861.html
Hiervoor had ik een Oneplus, en met deze lader word er helemaal niet geladen op de pixel.
De pixel gaat ook nooit zo snel kunnen laden als de oneplus helaas.
@FRANQ Ik had hiervoor ook een Oneplus en die lader laad mijn pixel 6 op normale snelheid op.Maar ik wil voor een normaal bedrag een lader hebben die wel snel oplaad. En als ik voor €9,90 een goeie laxder kan krijgen lijkt mij dat een goede deal.
EDIT: ik bedacht mij ineens dat ik een laptop heb met een usb-c aansluiting en bijbehorende lader. Gelukkig heeft deze dus ook PD en PPS. Aangesloten en hoppa, volle bak laden. Scheelt weer een nieuwe adapter kopen
EDIT: ik bedacht mij ineens dat ik een laptop heb met een usb-c aansluiting en bijbehorende lader. Gelukkig heeft deze dus ook PD en PPS. Aangesloten en hoppa, volle bak laden. Scheelt weer een nieuwe adapter kopen

[Voor 30% gewijzigd door TTLCrazy op 07-09-2022 09:36]
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied > Ajacied
Ja die samsung lader heb ik ook overwogen omdat die op reddit word aanbevolen.TTLCrazy schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 12:37:
@FRANQ Ik had hiervoor ook een Oneplus en die lader laad mijn pixel 6 op normale snelheid op.Maar ik wil voor een normaal bedrag een lader hebben die wel snel oplaad. En als ik voor €9,90 een goeie laxder kan krijgen lijkt mij dat een goede deal.
Alleen was die niet op voorraad in de mm bij ons.
Als een lader aan PD3.0 voldoet dan voldoet hij voor de pixel.
25w is zat, de pixel gebruikt toch niet meer dan dat.
https://www.androidauthor...-6-charging-test-3051231/
Koop die samsung lader gewoon, hij voldoet en de prijs is goed

Die 50% in 15 minuten van de 1+ gaat hem nooit worden.
ik heb de zwarte versie en ben zeer tevreden.FRANQ schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 14:00:
[...]
Ja die samsung lader heb ik ook overwogen omdat die op reddit word aanbevolen.
Alleen was die niet op voorraad in de mm bij ons.
Als een lader aan PD3.0 voldoet dan voldoet hij voor de pixel.
25w is zat, de pixel gebruikt toch niet meer dan dat.
https://www.androidauthor...-6-charging-test-3051231/
Koop die samsung lader gewoon, hij voldoet en de prijs is goed![]()
Die 50% in 15 minuten van de 1+ gaat hem nooit worden.
Jazeker en ik vind deze weer geweldig, mede omdat ik er goed op krijg zonder bubbelsKC Boutiette schreef op maandag 5 september 2022 @ 21:02:
[...]
Is de screenprotector al binnen? Ben wel benieuwd naar je ervaring...
Hi, zijn er nog nieuwe inzichten mbt de beste screenprotector voor de pixel 6 pro ?
Wat ik tot nu toe heb geprobeerd aan folie (mediamarkt oa) laat toch vaak los.
dank
dank
Ik ben helemaal tevreden met deze.pc01 schreef op maandag 19 september 2022 @ 09:15:
Hi, zijn er nog nieuwe inzichten mbt de beste screenprotector voor de pixel 6 pro ?
dank
Nog nooit zo'n fijne screenprotector gehad.
De installatie is in het begin een beetje intimiderend (spannend), maar nu ik het eenmaal gedaan heb moet ik zeggen dat het een van de meest fool-proof manieren is om een screenprotector op je scherm te krijgen zonder bubbeltjes spikkels of witte randjes.
https://www.whitestonedom...ith-camera-film-protector
installatie filmpje
https://www.youtube.com/watch?v=BFaYpMf8y68
ik heb het scherm alleen schoon gemaakt voordat ik de telefoon in het frame geklikt heb, zo kon ik beter bij de randen schoonmaken.
[Voor 7% gewijzigd door FRANQ op 19-09-2022 09:24]
Voor de Pixel 6a, iemand ervaring met een goede book case?
Zit er nog verschil in functionaliteit tussen de 25W en 45W laders van Samsung?
Die €5 maken het verschil niet, en als mijn volgende telefoon wel sneller gaat dan de max 21W van de Pixel, dan zou dat interessanter zijn.
Maar.. hij moet dus Power delivery 3.0 ondersteunen, toch? In de specs van de PW staat er geen vinkje bij de 45W versie, maar wel bij de bijzonderheden.
Wat is het nu, laad de 45W versie de Pixel wel op met 21W?
Die €5 maken het verschil niet, en als mijn volgende telefoon wel sneller gaat dan de max 21W van de Pixel, dan zou dat interessanter zijn.
Maar.. hij moet dus Power delivery 3.0 ondersteunen, toch? In de specs van de PW staat er geen vinkje bij de 45W versie, maar wel bij de bijzonderheden.
Wat is het nu, laad de 45W versie de Pixel wel op met 21W?
Aangezien de eerder vermelde Sitecom usb-c naar 3,5 mm adapter moeilijk te verkrijgen was heb ik de volgende adapter besteld:
https://www.amazon.nl/dp/...8126711_487805961_TE_item
De adapter doet het goed op de Pixel 6a, ik ben tevreden.
Ik kan weinig zeggen over de geluidskwaliteit (ik ben geen audiofiel).
https://www.amazon.nl/dp/...8126711_487805961_TE_item
De adapter doet het goed op de Pixel 6a, ik ben tevreden.
Ik kan weinig zeggen over de geluidskwaliteit (ik ben geen audiofiel).
Bestaan er waterdichte hoesjes of sleeves specifiek voor de pixel 6 pro?
NAUTICAL slim pixel 6 ProdeTuinman schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 22:15:
Bestaan er waterdichte hoesjes of sleeves specifiek voor de pixel 6 pro?
[Voor 6% gewijzigd door bosaap22 op 18-10-2022 08:49]
Heeft iemand toevallig ervaring met deze draadloze lader?
Ik wil deze kopen voor mijn Pixel 6. 15 watt laden is voor mij snel genoeg, maar hij moet wel compatibel zijn natuurlijk.
Ik wil deze kopen voor mijn Pixel 6. 15 watt laden is voor mij snel genoeg, maar hij moet wel compatibel zijn natuurlijk.
Weet iemand waar ik goedkoop een screen protector kan kopen voor een pixel 6a? Action b.v.?
Of verslechterd dat de vingerprint reader aanzienlijk?
Had een hoesje besteld zonder, nu zie ik helaas dat ze ook combinaties hadden met screenprotectors voor 2 euro meer. Echter als ik nu een screenprotector moet bestellen ben ik ongeveer evenveel kwijt als de combinatie hoesje + screenprotector. Maar ja, dan zit ik met 2 hoesjes.
Of verslechterd dat de vingerprint reader aanzienlijk?
Had een hoesje besteld zonder, nu zie ik helaas dat ze ook combinaties hadden met screenprotectors voor 2 euro meer. Echter als ik nu een screenprotector moet bestellen ben ik ongeveer evenveel kwijt als de combinatie hoesje + screenprotector. Maar ja, dan zit ik met 2 hoesjes.

[Voor 49% gewijzigd door Sunrise op 28-11-2022 10:37]
Ik weet niet wat je goedkoop vindt maar ik heb vorige week bij amazon voor 7 euro een JETech screen protector voor mijn pixel 6A gekocht. Ik zie dat die nu 10 euro is, waarschijnlijk had ik een black friday deal. Dan krijg je een verpakking van twee screenprotectors incl. 2 camera screen protectors en een installatietool om de screenprotector recht aan te brengen (die werkt trouwens erg goed). Vingerprintreader werkt gewoon prima met deze protector.
Daarnaast heb ik een spigen liguid air case en een USB-C naar headphone kabeltje gekocht. Hoesje past goed maar is wel wat dikker dan ik verwacht had. De USB-C naar headphone kabel werkt prima, geluidskwaliteit lijkt dik in orde maar ik heb het alleen maar getest met een paar oude sennheiser oortjes.
Daarnaast heb ik een spigen liguid air case en een USB-C naar headphone kabeltje gekocht. Hoesje past goed maar is wel wat dikker dan ik verwacht had. De USB-C naar headphone kabel werkt prima, geluidskwaliteit lijkt dik in orde maar ik heb het alleen maar getest met een paar oude sennheiser oortjes.
[Voor 10% gewijzigd door PatrickvL op 28-11-2022 16:10]
Ik zie hier een aantal laders voorbij komen voor de pixel 6. Maar welke kan ik het beste aanschaffen voor de 6a?
Hoe wil je het opladen?kaasaanfiets schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 00:04:
Ik zie hier een aantal laders voorbij komen voor de pixel 6. Maar welke kan ik het beste aanschaffen voor de 6a?
Draadloos of via USB-C?
Ik heb zelf Pixel 6A en ik gebruik daar een USB-A oplader 2A/5V met een snoer USB A naar USB-C van Nokia. Laadt heel langzaam omdat 6A geen draadloos opladen ondersteunt en een 6 wel.
Trein?
Beetje late reactie maar ik heb deze lader gekocht. 25W PD lader is meer dan voldoende voor de 6A.kaasaanfiets schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 00:04:
Ik ben op zoek naar een sticker voor op de achterkant van de P6P waardoor die wat meer grip krijgt.
Iemand hier ervaring mee?
https://ih1.redbubble.net...k,a,x1000-bg,f8f8f8.1.jpgGrasshopperNL schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 20:17:
Ik ben op zoek naar een sticker voor op de achterkant van de P6P waardoor die wat meer grip krijgt.
Ben zelf erg tevreden met deze!