[edit] opgelost
[ Voor 116% gewijzigd door Vmu op 14-01-2022 13:52 ]
Vmu
[ Voor 116% gewijzigd door Vmu op 14-01-2022 13:52 ]
Vmu
Ik bedoel de Google oplader die in het stopcontact gaat. Dus niet de ventilator.nerovectra schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 13:01:
[...]
Ik gebruik 'm alleen icm de draadloze lader omdat bedraad laden geen of amper snelheidsvoordeel oplevert. Met draadloos laden hoor ik 'm in ieder geval niet. Je hoort alleen de fan als je instelt op maximale laadsnelheid. Maar bij normaal laden hoor ik 'm vrijwel niet.
When the pink is snookered, Go for the brown
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
@soskes welke heb jij?JanAd schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 12:19:
Voor wie een protector van de Mediamarkt heeft, wat hebben jullie gekozen, de ClearPlex Ultra of de Clearplex Matte film.
Blijkbaar kan je ook nog kiezen voor Belkin Tempered of Belkin Invisiglas...
Mja, ik ging er vanuit dat de telefoon enkel onderaan contact maakt met de telefoon. Zat ook een plakkertje op dat gedeelte.Zer0 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 17:39:
Draadloos laden werkt via magnetische inductie, dus logisch dat het niet werkt als je er een magneet (of magnetisch metaal) tussen plaatst.
Ik heb mijn collega nog niet kunnen spreken, hij is vandaag offline maar ik heb nu wel een bezorg bevestiging van GLS. Dus lijkt goed te zijn gegaanAnomynous123 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:14:
[...]
wat ook vervelend is: in Duitsland is blijkbaar wettelijk bepaald dat post niet afgeleverd mag worden als de naam op het pakket niet overeen komt met de naam op de deur. Dus dat kan ook nog misgaan helaas (zit in dezelfde situatie, dus ben benieuwd of het goed gaat...)
Oke en het bevalt dus goed? Met name benieuwd naar de vingerscanner.soskes schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 13:45:
Ikzelf heb de matte. Dit is puur een persoonlijke voorkeur. Ik vind dit 'fijner' dan een gladde.
[ Voor 12% gewijzigd door liter op 15-01-2022 06:47 ]
Ik heb zelf de heldere. In de winkel hingen voorbeelden van beide. Ik vond de matte persoonlijk erg lelijk, dan kan je heel duidelijk zien dat er een screenprotector op zit. Volgens mij stond er ook aangegeven dat de matte minder licht doorlaat dus je helderheid en kleuren worden iets gedempt. Ik heb hem er nu 2 maanden opzitten maar ben er eigenlijk een beetje klaar mee. Het voelt in gebruik gewoon stroef en de 'back' gesture is erg vervelend omdat je elke keer langs de rand van de protector schuurt met je vingertop. Let wel; dit is niet per se in vergelijking met andere screenprotectors, dit is de eerste keer dat ik er uberhaupt één op heb zitten. Vergeleken met kaal glas dus.JanAd schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 12:19:
Voor wie een protector van de Mediamarkt heeft, wat hebben jullie gekozen, de ClearPlex Ultra of de Clearplex Matte film.
Blijkbaar kan je ook nog kiezen voor Belkin Tempered of Belkin Invisiglas...
[ Voor 6% gewijzigd door Maarten00 op 15-01-2022 13:48 ]
Hmm ik ben nu wel benieuwd naar of dit de Ultra of de Matte is. Ik vermoed die laatste omdat die het sterkst is.JanAd schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 15:33:
Ik heb er eentje laten plaatsen. De namen in de Mediamarkt waren wel anders dan op de site.
Ik heb een van de sterkste genomen ‘iron’ werd het genoemd voor €29,9, heldere protector tot aan de rand.
De plaatsing is prima, het voelt ook goed aan.
Maar ik vind het beeld niet goed meer, het lijkt wat ‘troebel’ te zijn, alsof het licht wat gebroken wordt en vooral wit is meer kroezelig wit. Ik kan het moeilijk omschrijven maar het stoort mij teveel om de protector te houden. Mss trekt dat effect nog weg? Ik heb nooit eerder screenprotectors gebruikt… De eerste dagen mag ik de case ook niet gebruiken.
Valt me wel wat tegen, op al de rest kan ik er niks op aanmerken. Maar het korrelige effect is te storend.
Als ik vragen mag, heb jij de Pro of de reguliere Pixel 6?Maarten00 schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 12:11:
[...]
Ik heb zelf de heldere. In de winkel hingen voorbeelden van beide. Ik vond de matte persoonlijk erg lelijk, dan kan je heel duidelijk zien dat er een screenprotector op zit. Volgens mij stond er ook aangegeven dat de matte minder licht doorlaat dus je helderheid en kleuren worden iets gedempt. Ik heb hem er nu 2 maanden opzitten maar ben er eigenlijk een beetje klaar mee. Het voelt in gebruik gewoon stroef en de 'back' gesture is erg vervelend omdat je elke keer langs de rand van de protector schuurt met je vingertop. Let wel; dit is niet per se in vergelijking met andere screenprotectors, dit is de eerste keer dat ik er uberhaupt één op heb zitten. Vergeleken met kaal glas dus.
Voor mij is er een Whitestone Dome protector onderweg. Hopelijk bevalt dat beter. Wilde nog even wachten maar aangezien ze 'afgeprijsd' waren toch maar meteen besteld, is al duur zat. Al met al 50 euro inclusief verzenden voor 2 stuks, inclusief folie voor het cameraglas op de achterkant.
[ Voor 8% gewijzigd door JanAd op 15-01-2022 17:28 ]
spartacusNLD in "[Google Pixel 6 (Pro)] Ervaringen & Discussie"beugeldop schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 20:38:
https://www.androidplanet...ate-januari-2022-pixel-6/
Iemand deze al binnen? Ik ben wat huiverig om er gelijk op te duiken na recente ervaringen met de december update. Wellicht iemand met problemen na de december update die er wel om zit te springen?
Ik heb de reguliere 6.outlandos schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 17:06:
[...]
Als ik vragen mag, heb jij de Pro of de reguliere Pixel 6?
[ Voor 5% gewijzigd door Maarten00 op 15-01-2022 22:20 ]
[ Voor 42% gewijzigd door JanAd op 16-01-2022 09:44 ]
Bij mijn Mediamarkt (Doetinchem) hadden ze geen Clearplex meer maar een ander merk. Geen idee welke precies. Dat heb ik veel vaker gelezen in dit topic, dus volgens mij verkoopt geen één Mediamarkt meer het merk Clearplex. De glazen variant was er bij mij ook niet meer, je kon alleen nog maar folie krijgen.JanAd schreef op zondag 16 januari 2022 @ 08:44:
Bij mij zit de protector net iets verder naar de rand toe. Maar het mindere beeld is te storend. Ik haal hem er straks af… weggesmeten geld
Edit:
And it’s gone… veel beter beeld nu.
Het was trouwens een film, geen glas. Dus wss was het die clearplex ultra.
Ik snap niet goed dat mensen zo’n verlies in beeldkwaliteit kunnen tolereren.
[ Voor 12% gewijzigd door Maarten00 op 16-01-2022 10:31 ]
[ Voor 14% gewijzigd door JanAd op 16-01-2022 12:00 ]
[ Voor 40% gewijzigd door outlandos op 16-01-2022 21:34 ]
Ik heb dit ook, ik heb ook een tracking maar GLS heeft het pakket nog niet fysiek ontvangen van Google/Ingram Micro.kezman schreef op maandag 17 januari 2022 @ 13:16:
Ik heb al geruime tijd een track&trace van GLS van mijn koptelefoons alleen zit ik met het volgende probleem. Mijn contactpersoon in Duitsland is verhuisd in de tussentijd en die kan niet meer bij haar oude brievenbus komen, dus ze kon niet de koptelefoon ophalen bij het pick-up point.
Ik kan online niks wijzigen bij GLS, alleen de verzending weigeren. Ook kan ik niet een telefoonnummer vinden van GLS op de site. Ik kan alleen een contactformulier invullen, maar is hier wordt niet op gereageerd.
Iemand een soortgelijk probleem gehad?
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
Mijn koptelefoon is uiteindelijk retour gestuurd naar Ingram.gratiz schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 10:48:
[...]
Klopt, eigenlijk is het te gek.
Werkt dat wat met een plaatje? Ik twijfel namelijk nog steeds om de order te annuleren.
Mijn koptelefoon is uiteindelijk retour gestuurd naar Ingram.Cruzer schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:08:
[...]
Ik heb dit ook, ik heb ook een tracking maar GLS heeft het pakket nog niet fysiek ontvangen van Google/Ingram Micro.
Ik wil het forwarden naar een GLS Shop in Berlijn. Maar kan het idd alleen weigeren..
In quiet mode weet ik het niet. Ik gebruik 'm op "geoptimaliseerd", daar lijkt ie goed geleerd te hebben wat gewenst is. Ook met januari patch.MrDucky schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 17:22:
Ik merk sinds de Januari update van de Google Pixel 6 Pro dat mijn Pixel Stand 2 in quiet mode nu toch fan geluid maaktZijn er meer mensen die dit hebben?
Ik ga hem komend weekend terugsturen. Het is al vanaf dag één een bug fest. Toen ik nog op de november update zat kon ik clementie tonen, maar nu met januari heb ik nog steeds dat ik hem er soms 3 keer op moet zetten voordat hij hem goed pakt en het foto gedeelte werkt ook vaker niet dan wel. Bovendien gaat het beeld uit wanneer het donker is maar dit gebeurt veel te snel waardoor bij mij bij gewone avondverlichting het scherm al uit springt (dat laatste is het minst erg).MrDucky schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 17:22:
Ik merk sinds de Januari update van de Google Pixel 6 Pro dat mijn Pixel Stand 2 in quiet mode nu toch fan geluid maaktZijn er meer mensen die dit hebben?
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
De Google wired lader kan 30w leveren, maar de Pixel 6 Pro gebruikt er maar 23 geloof ik. De Pixel Stand 2 laadt 'm draadloos met maximaal 23w. Overigens laden al m'n USB-C laders (zelfs die van de Nexus 6P uit 2015) de P6P vlot met 15 watt. Die laatste paar wattjes maken wat mij betreft het verschil niet. Of ie nou in anderhalf uur vol is of in twee uur, bij mij laadt ie 's nachts (ook draadloos) rustig adaptief op. En zelfs met 80% krijg ik 'm aan het einde van de dag niet leeg. Méér vermogen in een lader dan 23w is niet schadelijk, maar wél zonde van je geld.Edzeau schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 17:39:
Ik moet eerlijk zeggen, dat hele laden is wel een ding. Zie door de bomen het bos niet meer qua opties en mogelijkheden. Komende van een OP7T wil ik eigenlijk de mogelijkheid hebben om zo snel mogelijk te kunnen laden, maar je hebt laders tussen de 5W en 60W. Als ik het goed heb, kan een Pixel 6 30W aan wired? En wat als je een oplader neemt die hoger is, kan dat mis gaan? En qua wireless charging, ligt het aantal W weer lager, wat kan de Pixel 6 daar maximaal hebben?
Daarnaast levert Google een USB-C > USB-C kabel mee, waarom is dit? En waarom niet "gewoon" USB-A > USB-C?
Eerlijk is eerlijk; het liefst zou ik ook de beste oplader voor het minste geld willen (ik wil twee gewone en twee draadloze laders, dus dat kost samen best wat knaken). Maar het overzicht is voor mij een beetje kwijt nu. En het irriteert mij dan ook dat Google niet zelf gewoon een fatsoenlijke lader meelevert (ééntje die "perfect" past bij het device). Maar goed, dat is allemaal nieuw tegenwoordig.
[ Voor 5% gewijzigd door nerovectra op 20-01-2022 23:20 ]
Ik gebruik de lader van m'n Nexus 5X nog, die ongeveer even oud is. Daar werkt snelladen ook prima op. Overigens ook op de Anker PowerPort PD 2 die ik al een jaar of 2 heb nu. Zolang je de optie van PowerDelivery hebt op je lader zou er niets aan de hand moeten zijn. Overigens gebruik ik standaard een Powerwave pad van Anker die er wel een paar uur over doet om hem vol te krijgen. Niet echt heel boeiend aangezien een werkdag 8 uur duurtnerovectra schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 23:17:
[...]
Overigens laden al m'n USB-C laders (zelfs die van de Nexus 6P uit 2015) de P6P vlot met 15 watt. Die laatste paar wattjes maken wat mij betreft het verschil niet.
USB-A gebruik ik nog wel eens als ik hem aan m'n laptop wil hangen. Maar de Blitzwolf of Anker kabels die ik daarvoor heb werken ook prima. Net als voor Android Auto USB-C > USB-A prima werkt.USB-A gebruikt Google al heel lang niet meer, maar mocht je nog ergens USB-A voor nodig hebben, een kabel kost geen drol en alle kabels die ik 'm geserveerd heb werken prima.
[ Voor 4% gewijzigd door J0YR1D3R op 21-01-2022 09:13 ]
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Snel laden werkt alleen met PD laders met USB-C aansluiting en dan heb je dus een USB-C -> USB-C kabel nodig.[b]Edzeau in "[Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires"
Daarnaast levert Google een USB-C > USB-C kabel mee, waarom is dit? En waarom niet "gewoon" USB-A > USB-C?
_██_
(ಠ_ృ)
Balen zeg.. kreeg je een bericht van GLS over deze retourzending?kezman schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 15:00:
[...]
Mijn koptelefoon is uiteindelijk retour gestuurd naar Ingram.![]()
Ik probeer nu contact te krijgen met Google DE.
Wordt vervolgd.
Ja op een gegeven moment brengen ze het terug naar Ingram. Ik heb geprobeerd contact te zoeken, maar ik kon geen telefoonnummer vinden. Mijn Duitse contact is nog naar een pick-up point geweest, omdat we dachten dat het daar lag, maar die konden ook niet helpen.Cruzer schreef op zondag 23 januari 2022 @ 00:26:
[...]
Balen zeg.. kreeg je een bericht van GLS over deze retourzending?
Op wat voor manier heeft je Duitse contact contact gezocht met GLS? Per telefoon? Zo ja, welk telefoonnummer?Webo schreef op zondag 23 januari 2022 @ 14:32:
Mijn Bose QC45 headphones zijn afgelopen week ook ontvangen op het Duits adres
Ik heb de aanvraag 3 keer moeten doen en hij werd bij het gebruiken van mijn eigen naam (net als op de factuur) pas goedgekeurd. Bij de levering ging het in eerste instantie dus mis omdat de naam bij de deur niet overeen kwam met mijn naam op het pakket en het werd zonder aan te bellen weer teruggebracht naar het magazijn. De Duitse bewoner heeft vervolgens contact gelegd met GLS en zij hebben het pakket overgezet op zijn naam, waardoor het de dag erna alsnog gewoon bezorgd kon worden.
Ik heb iets vergelijkbaars gehad. Contact opgenomen met pixel offers mailadres en die waren zo lief nog een keer op te sturen. Pakketje ligt nog steeds klaar dus weet nog niet helemaal of het lukt maar ziet er iig naar uit dat het nog eens verzonden wordt dus das zeker moeite waard is om te proberenkezman schreef op maandag 24 januari 2022 @ 08:34:
[...]
Ja op een gegeven moment brengen ze het terug naar Ingram. Ik heb geprobeerd contact te zoeken, maar ik kon geen telefoonnummer vinden. Mijn Duitse contact is nog naar een pick-up point geweest, omdat we dachten dat het daar lag, maar die konden ook niet helpen.
Ik heb er een hard hoofd in dat ik ze nog krijg.
Deze doet het prima met het USB C to C kabeltje.Edzeau schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 17:39:
Ik moet eerlijk zeggen, dat hele laden is wel een ding. Zie door de bomen het bos niet meer qua opties en mogelijkheden. Komende van een OP7T wil ik eigenlijk de mogelijkheid hebben om zo snel mogelijk te kunnen laden, maar je hebt laders tussen de 5W en 60W. Als ik het goed heb, kan een Pixel 6 30W aan wired? En wat als je een oplader neemt die hoger is, kan dat mis gaan? En qua wireless charging, ligt het aantal W weer lager, wat kan de Pixel 6 daar maximaal hebben?
Eerlijk is eerlijk; het liefst zou ik ook de beste oplader voor het minste geld willen (ik wil twee gewone en twee draadloze laders, dus dat kost samen best wat knaken). Maar het overzicht is voor mij een beetje kwijt nu. En het irriteert mij dan ook dat Google niet zelf gewoon een fatsoenlijke lader meelevert (ééntje die "perfect" past bij het device). Maar goed, dat is allemaal nieuw tegenwoordig.
[ Voor 76% gewijzigd door JanAd op 25-01-2022 08:32 ]
Heb je een e-mail adres voor mij of heb je dat via een contactformulier gedaan op de site van pixel offers? Iets dergelijks heb ik gedaan een week geleden maar tot op heden geen reactie van Google.Anomynous123 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 08:56:
[...]
Ik heb iets vergelijkbaars gehad. Contact opgenomen met pixel offers mailadres en die waren zo lief nog een keer op te sturen. Pakketje ligt nog steeds klaar dus weet nog niet helemaal of het lukt maar ziet er iig naar uit dat het nog eens verzonden wordt dus das zeker moeite waard is om te proberen
CLB schreef op zondag 2 januari 2022 @ 23:24:
De 60 dagen voor Google zijn voorbij voor de headsets hier, mogen nu weleens komen...
Ene aanvraag goedgekeurd op 2 november, andere (in eerste instantie) op 3 novemberCLB schreef op maandag 10 januari 2022 @ 10:09:
Toch maar eens gemaild... Terwijl beide orders op approved staan, waarvan ik ook mail heb.
Is er een order goedgekeurd, blabla wordt binnenkort opgestuurd, daar ontvang je dan T&T van.
De andere order is 'failed', waarvoor ze nogmaals het adres wilden hebben om te dubbelchecken.
Schiet niet op zo
[ Voor 97% gewijzigd door CLB op 26-01-2022 14:45 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
[ Voor 76% gewijzigd door 13art op 25-01-2022 21:44 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Cruzer op 26-01-2022 22:48 ]
sorry voor late reactie; zag dat degene onder jouw post al het mailadres had laten weten dus hoop dat je het al gezien had.kezman schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 16:16:
[...]
Heb je een e-mail adres voor mij of heb je dat via een contactformulier gedaan op de site van pixel offers? Iets dergelijks heb ik gedaan een week geleden maar tot op heden geen reactie van Google.
Same here. Gelukkig net de bevestiging gekregen dat het bezorgd isCruzer schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 22:47:
Heb nu ook een tracking gekregen van mijn Bose koptelefoon. Ik kreeg ook een sms van Google en een email van Shipcloud en van Google zelf.
Nu hopen dat het goed word bezorg mijn kennis is pas maandag terug in Duitsland...
Kan hem helaas niet vooraf naar een GLS packing station sturen. Alleen de verzending annuleren..
Nou ja afwachten maar..
Yes, ik heb uiteindelijk reactie gekregen van Google DE doordat ik het formulier op de pixel offers site had ingevuld.Anomynous123 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 09:16:
[...]
sorry voor late reactie; zag dat degene onder jouw post al het mailadres had laten weten dus hoop dat je het al gezien had.
Al reactie van Google?
fijn! Bij mij is het dus ook zo gelukt, dus wees hoopvolkezman schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:46:
[...]
Yes, ik heb uiteindelijk reactie gekregen van Google DE doordat ik het formulier op de pixel offers site had ingevuld.
Ze hebben bevestigd dat de headphones terug zijn gestuurd en ontvangen. Ze gaven aan dat ik het nieuwe adres moest doorgeven, dan gaan ze het opnieuw opsturen. Dus het lijkt goed te komen, maar ik geloof het pas als ze er zijn.
Thanks, Pakketje zojuist opgehaald door mijn kennis in Berlijn bij het GLS afhaalpunt (omdat ze niet thuis was) en vanuit daar direct doorgestuurd naar mijn adres hier in NL. (€10 verzendkosten van Berlijn naar NL via GLS)Anomynous123 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 09:19:
[...]
Same here. Gelukkig net de bevestiging gekregen dat het bezorgd is
overigens houdt GLS een pakketje 4 dagen vast als het niet gelukt is om te bezorgen, dus dat zou net goed moeten komen dan (donderdag, vrijdag, zaterdag, maandag). En volgens mij krijg je na de eerste poging wel opties om het ergens anders heen te sturen of tijdstip te kiezen of af te komen halen op het depot. Hoop het voor je!
[ Voor 34% gewijzigd door Cruzer op 31-01-2022 11:36 ]
Eindelijk een reactie van Google, blijkbaar zijn er problemen met de voorraad van de headphones.Anomynous123 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:52:
[...]
fijn! Bij mij is het dus ook zo gelukt, dus wees hoopvol
Tinus1982 schreef op maandag 15 november 2021 @ 09:38:
Inmiddels ervaring met 3 hoesjes:
Just in case: goede grip maar te lomp
Spigen Thin fit: dun maar ik vind hem te glad
Mijn favoriet
Spigen Liquid air: nagenoeg net zo dun als de Thin fit, maar betere grip.
Verder de volgende glazen screenprotector zonder problemen met de vingerafdrukscanner in gebruik:
https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
[ Voor 85% gewijzigd door laserboy op 02-02-2022 16:10 ]
Zojuist bezorgd hier in NLCruzer schreef op maandag 31 januari 2022 @ 00:09:
[...]
Thanks, Pakketje zojuist opgehaald door mijn kennis in Berlijn bij het GLS afhaalpunt (omdat ze niet thuis was) en vanuit daar direct doorgestuurd naar mijn adres hier in NL. (€10 verzendkosten van Berlijn naar NL via GLS)
Zal het dan mogelijk eind deze week ontvangen door GLS. Ik had €75 als store credit eerder ontvangen. Pixel stand 2 gekocht en deze verkocht op Marktplaats, voor mij geen toegevoegde waarde, de Bose zal ik ook verkopen op Marktplaats. Tenzij mijn vriendin deze wil hebben. Heb zelf al een een Sony 1000xm3.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
[ Voor 26% gewijzigd door CLB op 09-02-2022 19:46 ]
Het waren toch ook zilveren in de promo?CLB schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 19:42:
Vandaag eindelijk fysiek in m'n handen, de eerste headset...
Een zilveren Bose 700, ietwat jammer, dacht dat ze alleen zwarte zouden sturen namelijk, even denken.
In een van de q&a's op de site staat dat de kleur kan afwijken als er onvoldoende voorraad is...
Misschien dan land afhankelijk want ik dacht altijd dat het een zilveren was.
Volgens de laatste q&a van de promo site kun je rechtstreeks contact opnemen met Bose bij evt. problemen en krijg je gewoon twee jaar garantie. Ze geven aan dat je de bevestigingsmails als bewijs kunt gebruiken.Cruzer schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:15:
Hoe zit het eigenlijk met de garantie van de Bose koptelefoon? Er zit verder geen factuur, schrijven etc in de doos.
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Hoe laat staat je wekker en heb je adaptief opladen aan staan? Want dan doet die juist lang over opladen als je hem in de avond aansluitDaRoot schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:30:
Gisteravond rond 23:30 aan de lader gelegd, een Blitzwolf BW-S5 (Quick Charge 3.0). Deze kan 18 Watt leveren. Accu zat voor 14% vol. Hij gaf aan tot 06:45(!) bezig te zijn met laden...
Zojuist dus maar een Samsung 25w snellader gekocht (in wit, past bij het meegeleverde snoertje), en een Spigen Liquid Air case.
Lijkt erop dat alle snelladers die ik heb van type QuickCharge zijn, dat werkte met mijn vorige telefoons (o.a. Nokia 9, Moto Z, Nexus 6) prima en snel.. maar QC is dus geen PD..
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
wekker staat idd op 06:45 nu je het zegt haha...OmeJoyo schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 12:00:
[...]
Hoe laat staat je wekker en heb je adaptief opladen aan staan? Want dan doet die juist lang over opladen als je hem in de avond aansluit
Tja, dan ligt het iig niet aan je oplader in dit geval, wat fijn is, want quickcharge over de nacht is enkel maar onnodig slecht voor de batterij.DaRoot schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 12:05:
[...]
wekker staat idd op 06:45 nu je het zegt haha...
Maar goed, het is toch een QuickCharge lader, heb nog geen PD lader, dus is sowieso welkome aanvulling, mocht ik hem overdag keer vlot moeten volladen.
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Ik kreeg ook bericht inderdaad. De beloofde maximale 60 dagen werden zo uiteindelijk ruim 90 dagen. Nu nog benieuwd welk model deze kant op komt.CLB schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 20:16:
En de tweede headset is nu ook verstuurd... Ein-de-lijk
[ Voor 3% gewijzigd door JazzMatazz op 17-02-2022 06:29 ]
Heb nu de Samsung 25 watt snellader, dat gaat idd behoorlijk rap nuOmeJoyo schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 12:09:
[...]
Tja, dan ligt het iig niet aan je oplader in dit geval, wat fijn is, want quickcharge over de nacht is enkel maar onnodig slecht voor de batterij.
Maar je kunt hem nu wel overdag iets sneller opladen als het eens nodig is.
Na heel lang wachten gisteren mijn Bose 700 opgehaald bij een GLS pakketshop net over de grens.tukker053 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 11:26:
Gisteren antwoord gehad van Google met pakketgegevens en een gls tracking maar mijn Bose heeft het pakketcentrum nooit verlaten omdat de adres gegevens niet zouden kloppen. Moest adres gegevens bevestigen en een mail terug gestuurd dat ik het pakket graag bij een DHL station of GLS geleverd wil hebben omdat ik niet vak thuis ben of bij mijn ouders in Nederland. Ben benieuwd.
Die laatste (zonder Armor, die ken ik niet) heb ik in gebruik.Ligt fijn in de hand, klein randje wel naast het scherm, maar is volgens mij ook erg lastig een case te maken die de zijkanten beschermd zonder randje..hd_dcn schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 14:36:
Heeft er iemand hier ervaring met de Otterbox Symmetry case?
Die is vlot verkrijgbaar bij Coolblue.
Anders denk ik misschien aan de Caseology Parallax of de Spigen Liquid Air Armor via amazon.nl.
Wie heeft er ervaringen met deze?
Alvast bedankt!
Ja die Armor zal misschien gewoon iets bij Coolblue zijn, lijkt wel volledig dezelfde hoor.DaRoot schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 14:57:
[...]
Die laatste (zonder Armor, die ken ik niet) heb ik in gebruik.Ligt fijn in de hand, klein randje wel naast het scherm, maar is volgens mij ook erg lastig een case te maken die de zijkanten beschermd zonder randje..
Verder is het toestel nu uiteraard lang niet zo glibberig meer. Bevalt mij iig goed, en dat voor €12.
De Caseology ziet eruit als meer van hetzelfde.
Die Otterbox ziet er ook wel uit als goed beschermend, je ziet de kleuren wel mooi, maar hij ziet er ook uit alsof ie erg grof is..
volgens mij gaan ze wel stukje zwaarder dan zonder case, maar zijn wel trefzeker.. ze werken feilloos.hd_dcn schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:01:
[...]
Ja die Armor zal misschien gewoon iets bij Coolblue zijn, lijkt wel volledig dezelfde hoor.
De Otterbox heeft slechte knoppen, blijkbaar. Is dat bij de Liquid Air wel beter?
Net zoals @DaRoot heb ik de Parallax. Die bevalt prima. Ik heb zelfs mijn rijbewijs tussen de phone en het hoesje gestoken zodat ik die altijd bij me heb. Draag dus geen portemonnee (waar die eerst in zat) meer bij me omdat ik toch met NFC kan betalen (hoewel dat bij onbemande tankstations nog wel een probleem is).hd_dcn schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 14:36:
Heeft er iemand hier ervaring met de Otterbox Symmetry case?
Die is vlot verkrijgbaar bij Coolblue.
Anders denk ik misschien aan de Caseology Parallax of de Spigen Liquid Air Armor via amazon.nl.
Wie heeft er ervaringen met deze?
Alvast bedankt!
Ik heb de Spigen, niet de ParallaxJazzMatazz schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 08:19:
[...]
Net zoals @DaRoot heb ik de Parallax. Die bevalt prima. Ik heb zelfs mijn rijbewijs tussen de phone en het hoesje gestoken zodat ik die altijd bij me heb. Draag dus geen portemonnee (waar die eerst in zat) meer bij me omdat ik toch met NFC kan betalen (hoewel dat bij onbemande tankstations nog wel een probleem is).
Ik kom van de OP Nord. Moet wel zeggen dat ie vrij bulky is vergeleken met de Nord. Maar daar wen je snel aan. Ik merk het alleen als ik ze naast elkaar heb liggen (gebruik de Nord nu als werk telefoon). De bezels zijn ook breder dan bij de Nord, maar dat heeft dan weer niets met de Parallax te maken.
Bijna 4 maanden later:CLB schreef op maandag 1 november 2021 @ 10:50:
Je kunt nu al apply'en ja: https://pixel-offers.com/headphones/de-DE
[ Voor 23% gewijzigd door etienne100 op 15-03-2022 23:01 ]
[ Voor 93% gewijzigd door PaT op 19-03-2022 17:55 ]
[ Voor 83% gewijzigd door PaT op 21-03-2022 17:33 ]
Apart dat jij ook gewoon de 700 heb gekregen, net als ik, terwijl die dingen dus niet aan te slepen waren. Anderen die later bestelden en eerder hebben gekregen, krijgen de 45 en 75 euro. Ik snap er niet veel vanCLB schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 13:01:
[...]
Bijna 4 maanden later:
[Afbeelding: Bose Noise Cancelling Headphones 700]
Ik heb in november de Baseus lader aangeschaft. 2x usb-c, 1x usb-a.Michiel193 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 13:55:
Ik ben op zoek naar een wallchargers met wat vermogen en een aantal uitgangen. Meerdere tablets/telefoons en smartwatches moeten regelmatig tegelijk opgeladen worden.
Ik zie op Amazon een ugreen charger 100watt met 3 USB-c uitgangen en 1 USB uitgang. Jullie ervaring met deze of soortgelijke laders?
-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --
Ik heb die Ugreen lader met 3 USB-C en 1 USB uitgang ook, bevalt echt prima. Fijn ding om veel apparaten tegelijk te laden. Goede kwaliteit, zoals gebruikelijk bij Ugreen.Michiel193 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 13:55:
Ik ben op zoek naar een wallchargers met wat vermogen en een aantal uitgangen. Meerdere tablets/telefoons en smartwatches moeten regelmatig tegelijk opgeladen worden.
Ik zie op Amazon een ugreen charger 100watt met 3 USB-c uitgangen en 1 USB uitgang. Jullie ervaring met deze of soortgelijke laders?
Zeker gezien je laatste argument heb ik de lader ook aangeschaftchielmi schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 19:24:
[...]
Ik heb die Ugreen lader met 3 USB-C en 1 USB uitgang ook, bevalt echt prima. Fijn ding om veel apparaten tegelijk te laden. Goede kwaliteit, zoals gebruikelijk bij Ugreen.
En toevallig heet ik ook Michiel, dus als ik jou was zou ik deze gewoon blind aanschaffen
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq