Gebruiken jullie een screenprotector op de achterkant om de lens van de camera te beschermen? Lijkt mij een fijne toevoeging maar de tempered glass protectors op Amazon zijn niet zo goed beoordeeld.
Er is hier al wel wat discussie geweest over laden en uit tests blijkt ook dat de Pixel 6 max 22? W gebruikt dus de laadtijd van die 65W lader gaat net hetzelfde zijn als een 25W lader.yeth3119 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:29:
Iemand die de Anker Powerport III 65W charger al heeft gekocht?
Ik ben benieuwd hoe groot hij is vergeleken met een andere (normale) oplader. En wat de laadtijd ervan is voor de Pixel 6 (Pro).
Voor de geïnteresseerden zijn nu de originele Google hoesjes beschikbaar bij Belsimpel. Hier hopelijk morgen de lichtgrijze binnen 😃
[ Voor 21% gewijzigd door Kwakkies op 17-11-2021 07:12 ]
Klopt! Tijdje geleden al de groene en de zwarte besteld. Ben benieuwd.Kwakkies schreef op woensdag 17 november 2021 @ 07:11:
Voor de geïnteresseerden zijn nu de originele Google hoesjes beschikbaar bij Belsimpel. Hier hopelijk morgen de lichtgrijze binnen 😃
Lees wat verder terug in het topic. Het heeft niet zoveel zien om meer dan een 30w lader te kopen. Dat is de max die de pixel ondersteund. Verder zorgt een bepaald algoritme ervoor dat voor het grootste gedeelde de lader maar 22w gebruikt om de batterij gezondheid te bewaken.yeth3119 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:29:
Iemand die de Anker Powerport III 65W charger al heeft gekocht?
Ik ben benieuwd hoe groot hij is vergeleken met een andere (normale) oplader. En wat de laadtijd ervan is voor de Pixel 6 (Pro).
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Oeh ik zie zojuist een filmpje op YouTube met alle hoesjes hierTheIconoclast schreef op woensdag 17 november 2021 @ 08:03:
[...]
Klopt! Tijdje geleden al de groene en de zwarte besteld. Ben benieuwd.
Lijkt dat de groene hoes op de Stormy Black ook wel en cool effect geeft. Kan iemand bevestigen op het plaatje hieronder dat linksonder inderdaad de groene case is over de Stormy Black? En rechtsboven denk Stormy Black op grijs?
/f/image/bEMD5wZuLAE2HQSa6Fx2Jaq8.png?f=fotoalbum_large)
Op YouTube is dit hem denk ik (?)
/f/image/YCU8FCA7cI5iw9NYxvzyFNnu.png?f=fotoalbum_large)
De Pixel Stand 2 op Pre order staan bij Belsimpel.
Erg benieuwd wanneer die gaat uitkomen.
Top! Hier zat ik op te wachten. Het zal bij belsimpel wel weer te duur zijn maar achAd de Jong schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:28:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NpNoKE0Ivpm7ehcErVgMNliU.jpg?f=user_large)
Het zou me verbazen als het echt morgen binnen komt..
[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 17-11-2021 09:49 ]
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Nice! Hier ook besteld. Ben benieuwd!Ad de Jong schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:28:
Had de OnePlus charge stand. Alleen blijft de pixel 6 hier totaal niet lekker in staan...
Geen idee lijkt er wel op! Zodra ik hem binnen heb kan ik het wel even bevestigen haha. Heb zelf namelijk ook de stormy black pixel 6!Kwakkies schreef op woensdag 17 november 2021 @ 08:57:
[...]
Oeh ik zie zojuist een filmpje op YouTube met alle hoesjes hier
Lijkt dat de groene hoes op de Stormy Black ook wel en cool effect geeft. Kan iemand bevestigen op het plaatje hieronder dat linksonder inderdaad de groene case is over de Stormy Black? En rechtsboven denk Stormy Black op grijs?
[Afbeelding]
Op YouTube is dit hem denk ik (?)
[Afbeelding]
Oh wow! Het is zelfs 5 cent goedkoper als de Google Store zelfspartacusNLD schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:42:
[...]
Top! Hier zat ik op te wachten. Het zal bij belsimpel wel weer te duur zijn maar ach![]()
[Afbeelding]
Niet verwacht dat Belsimpel voor dit bedrag de dock zou verkopen.
Ik ga dan ook maar even een bestelling doen!
Had ik inderdaad ook al gezienspartacusNLD schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:42:
[...]
Top! Hier zat ik op te wachten. Het zal bij belsimpel wel weer te duur zijn maar achen dat voor de zelfde prijs als bij google zelf
![]()
[Afbeelding]
Ik zie wel, de prijs was inderdaad vrijwel hetzelfde en dan ga ik geen moeite doen om hem met welke constructie dan ook hier zien te krijgen.
Dank voor de tip! Ik ga er ook voor. Ook besteld. (Had wel een vertraging van 3 minuten voordat hij zag dat mijn betaling via iDeal erdoorheen was - maar schrik niet, gaat vanzelf goed)
Vinden jullie het erg als ik zeg dat ik hoop dat ze op volgorde van het bestellen verzonden gaan worden....
Het is je gegund.. Ik heb sowieso geen haast..Ad de Jong schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:12:
Vinden jullie het erg als ik zeg dat ik hoop dat ze op volgorde van het bestellen verzonden gaan worden....![]()
Ik heb trouwens een Spigen Arcstation Pro oplader besteld (45Watt). Deze gaat terug vanwege een immens vervelende tinnitus achtige piep die tijdens het opladen plaatsvindt. Hebben andere mensen dit ook bij dit model? Ik kan de telefoon er niet savonds mee opladen naast het bed.
Koptelefoon aangevraagd en goedgekeurd maar ik krijg een andere + een tegoed in de Google store.
Helaas heb ik daar niet veel aan denk ik.. als ik bv een pixel stand wil bestellen.
Ik heb een adres in Berlijn gebruikt van een familielid echter is zij wel vaak op reis..
Ik vroeg mij af krijg je een tracking op je e-mail of via sms? Ik heb gewoon mijn eigen mail en NL telefoonnummer gebruikt. Wel bevestigingsmail ontvangen van de goedkeuring alleen geen SMS.
Helaas heb ik daar niet veel aan denk ik.. als ik bv een pixel stand wil bestellen.
Ik heb een adres in Berlijn gebruikt van een familielid echter is zij wel vaak op reis..
Ik vroeg mij af krijg je een tracking op je e-mail of via sms? Ik heb gewoon mijn eigen mail en NL telefoonnummer gebruikt. Wel bevestigingsmail ontvangen van de goedkeuring alleen geen SMS.
[ Voor 26% gewijzigd door Cruzer op 17-11-2021 12:04 ]
When the pink is snookered, Go for the brown
Heb je daar mail over ontvangen?Cruzer schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:00:
Koptelefoon aangevraagd en goedgekeurd maar ik krijg een andere + een tegoed in de Google store.
Ik heb namelijk ook mijn pre order koptelefoon aangemeld vorige week. Maar ik heb niks ontvangen voor de nieuwe headphones ipv de 700 series.
Klopt. Ze hebben lever issues met de Bose 700.Mirr0r schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:37:
[...]
Heb je daar mail over ontvangen?
Ik heb namelijk ook mijn pre order koptelefoon aangemeld vorige week. Maar ik heb niks ontvangen voor de nieuwe headphones ipv de 700 series.
Bron
We have news...
Due to high popularity, the Bose Noise Cancelling Headphones 700 (worth €399.95) are currently unavailable.
However, their value will be replaced by an incredible limited edition bundle that includes a pair of the latest Bose QuietComfort® 45 headphones in black (worth €349.95) and a Google Store voucher worth €75! A total gift value of €424.95!
Maar heb jij ook officeel een bericht ontvangen van Google?Pikkemans schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:44:
[...]
Klopt. Ze hebben lever issues met de Bose 700.
Bron
[...]
Want het is niet duidelijk welke regio's nog wel de 700 ontvangen en welke de QC45+store credit.
Want ik denk dat ik het maar even afwacht. Als wij de "Duitse" kopers store credit krijgen, dan bestel ik de dock wel. Haal ik headphone en Dock wel op bij mijn Duitse adres.
EDIT: Voor de mensen die al hadden ingediend dan, ik snap dat nieuwe claims de QC45+credit krijgen.
[ Voor 7% gewijzigd door Mirr0r op 17-11-2021 12:49 ]
Neen. Ik heb geen berichten ontvangen. Had de pixel offer al op 2 november geclaimd.Mirr0r schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:47:
[...]
Maar heb jij ook officeel een bericht ontvangen van Google?
Want het is niet duidelijk welke regio's nog wel de 700 ontvangen en welke de QC45+store credit.
Want ik denk dat ik het maar even afwacht. Als wij de "Duitse" kopers store credit krijgen, dan bestel ik de dock wel. Haal ik headphone en Dock wel op bij mijn Duitse adres.
EDIT: Voor de mensen die al hadden ingediend dan, ik snap dat nieuwe claims de QC45+credit krijgen.
Hier net email en smsje met verzend bevestiging voor de Bose. Geen trackandtrace dus geen idee welke transporteur. Baal stiekem dat het de NC700 is en niet de QC45 zoals je nu blijkbaar krijgt. Tussen aanvraag en verzending zat bij mij 16 dagen
[ Voor 3% gewijzigd door pabloadhd op 17-11-2021 16:52 ]
Ah nice! Duitsland of Frankrijk?pabloadhd schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:51:
Hier net email en smsje met verzend bevestiging voor de Bose. Geen trackandtrace dus geen idee welke transporteur. Baal stiekem dat het de NC700 is en niet de QC45 zoals je nu blijkbaar krijgt. Tussen aanvraag en verzending zat bij mij 16 dagen
Duitsland. Mijn naam op factuur maar aangevraagd op naam en adres duitse family, net zoals de Pixel 6
Btw nu een week de caseology vault case eromheen. Voelt beetje bulky maar vind het eigenlijk wel fijn.
[ Voor 20% gewijzigd door pabloadhd op 17-11-2021 17:18 ]
Gisteren men Pixel 6 Pro Light Frost Case via Google DE store en mailboxde ontvangen; past perfect en geeft ook heel mooi de kleur van men Sorta Sunny weer.
Ik heb ook een Spigen Rugged Armor maar dan zie je uiteraard niets van de kleur en had ik even goed een zwarte Pixel kunnen bestellen.
Ik heb ook een Spigen Rugged Armor maar dan zie je uiteraard niets van de kleur en had ik even goed een zwarte Pixel kunnen bestellen.
Ah ja precies!pabloadhd schreef op woensdag 17 november 2021 @ 17:10:
[...]
Duitsland. Mijn naam op factuur maar aangevraagd op naam en adres duitse family, net zoals de Pixel 6
Btw nu een week de caseology vault case eromheen. Voelt beetje bulky maar vind het eigenlijk wel fijn.
Hier bij familie in Frankrijk maar nog geen mail gehad na de bevestiging.
Ik zie dat bij mijn bose aanvraag de datum ook op vandaag staat maar de status nog gewoon op aanvraag goedgekeurd.
Wel gek. Vandaag alleen hoesjes voor de pixel 6 op voorraad, ik had ze al in pre order.. zouden morgen worden geleverd. Nu opeens weer 22 november terwijl ze online beschikbaar waren.. wat is dan het nut van een pre order?
Bij mij exact hetzelfde! Lever datum 23 november zelfs... Moet ik nog langer zuinig doen hahaTheIconoclast schreef op woensdag 17 november 2021 @ 18:23:
Wel gek. Vandaag alleen hoesjes voor de pixel 6 op voorraad, ik had ze al in pre order.. zouden morgen worden geleverd. Nu opeens weer 22 november terwijl ze online beschikbaar waren.. wat is dan het nut van een pre order?
Ja ik vind het erg vreemd...Kwakkies schreef op woensdag 17 november 2021 @ 18:39:
[...]
Bij mij exact hetzelfde! Lever datum 23 november zelfs... Moet ik nog langer zuinig doen haha
Zojuist is de leverdatum aangepast naar 23-11 van de google lader bij Belsimpel. Lijkt overeenkomst te hebben met de google hoesjes. Wellicht dat ze dan een zending van google verwachten.spartacusNLD schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:42:
[...]
Top! Hier zat ik op te wachten. Het zal bij belsimpel wel weer te duur zijn maar achen dat voor de zelfde prijs als bij google zelf
![]()
[Afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door spartacusNLD op 17-11-2021 19:03 ]
Neem aan dat jullie t over Bel"Simpel" hebben, word daar al vanaf 5 November aan t lijntje gehouden, elke paar dagen verschuift de datum en als je belt weten ze nog steeds niet wanneer de hoesjes precies binnenkomen, heb de witte en groene voor de Pro besteld 😥🤬🤐
XPeng G6SR(24) + Ratio Solar
Na veel reacties gelezen te hebben over de screenprotectors, weet ik nog steeds niet welke nou het best werkt voor de pixel 6.
Zijn de Protectors van bijv MediaMarkt die hun er op plaatsen goed en werkend met vingerprinter, of hebben de meeste hem zelf opgeplakt en zo ja welke
Zijn de Protectors van bijv MediaMarkt die hun er op plaatsen goed en werkend met vingerprinter, of hebben de meeste hem zelf opgeplakt en zo ja welke
Ik had er een van de mediamarkt op mijn Pixel 6 en de vingerafdruk sensor deed het prima. Geen problemen mee.Okietor schreef op woensdag 17 november 2021 @ 19:42:
Na veel reacties gelezen te hebben over de screenprotectors, weet ik nog steeds niet welke nou het best werkt voor de pixel 6.
Maar heb hem er uiteindelijk toch weer afgehaald en een glazen er op gezet. Vind glas lekkerder voelen dan plastic, en fingerprint doet het ook nog gewoon goed.
Welke?Andreasvers schreef op woensdag 17 november 2021 @ 20:03: en een glazen er op gezet. Vind glas lekkerder voelen dan plastic, en fingerprint doet het ook nog gewoon goed.
Zijn er al glazen screen protectors die goed werken met de vingerafdrukscanner? Ik bedoel niet de versies die alleen een plakrandje aan de randen hebben.
Voor de Pro bedoel ik dan ook eigenlijk
Voor de Pro bedoel ik dan ook eigenlijk
[ Voor 12% gewijzigd door Isotope5004 op 18-11-2021 14:07 ]
Is dit niet een beetje raar allemaal? De Bose 700 is volgens mij 250eu waard (Bose.nl), geen 400..Pikkemans schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:44:
[...]
Klopt. Ze hebben lever issues met de Bose 700.
Bron
[...]
Die andere headset waar ze het over hebben lijkt inderdaad een stukje duurder te zijn, en daar krijg je dus nog 75eu bij. Geen verkeerde deal.
Wordt in ieder geval allemaal netjes opgelost door Google.
[ Voor 7% gewijzigd door HTCHolland op 18-11-2021 08:55 ]
Is niet gek. De adviesprijs van de 700 is gewoon 400 euro (ook bij bose.nl) en de QC 45 heeft een adviesprijs van 350 euro. En daar kijkt Google naar.HTCHolland schreef op donderdag 18 november 2021 @ 08:42:
[...]
Is dit niet een beetje raar allemaal? De Bose 700 is volgens mij 250eu waard (Bose.nl), geen 400..
Die andere headset waar ze het over hebben lijkt inderdaad een stukje duurder te zijn, en daar krijg je dus nog 75eu bij. Geen verkeerde deal.
Wordt in ieder geval allemaal netjes opgelost door Google.
Dat ze bij elke andere winkel goedkoper zijn doet er dan niet toe
Update over de Pixel stand!Ad de Jong schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:12:
Vinden jullie het erg als ik zeg dat ik hoop dat ze op volgorde van het bestellen verzonden gaan worden....![]()
Goed nieuws: we weten wanneer je Google Pixel Stand 2e Generatie geleverd wordt. Je kunt je bestelling met ordernummer XXXX verwachten op dinsdag 23 november 2021.
offtopic:
En.. krijg jij hem eerder?
Hier hetzelfde!serhat schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:37:
[...]
Update over de Pixel stand!
Goed nieuws: we weten wanneer je Google Pixel Stand 2e Generatie geleverd wordt. Je kunt je bestelling met ordernummer XXXX verwachten op dinsdag 23 november 2021.
offtopic:
Blij met m'n IMAK case voor de Pro
https://nl.aliexpress.com/item/1005002892248231.html
:strip_exif()/f/image/eJRJc4X22xAhlpZhfyUmKgGa.jpg?f=fotoalbum_large)
https://nl.aliexpress.com/item/1005002892248231.html
:strip_exif()/f/image/eJRJc4X22xAhlpZhfyUmKgGa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ISZuZPG4RdmTLqeLXsHGar0Y.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door CRXed op 18-11-2021 15:00 ]
Hoe kan het nou dat de reviews van deze voor de gewone 6 prima zijn, maar van de 6Pro helemaal ruk? Beide van dit merk...dat is toch raar?pannekoek141 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:29:
Voor mensen die nog een screen protector zoeken voor de pixel 6, ik kan deze met een dikke pass aanraden!
https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s01?ie=UTF8&psc=1
Vingerafdruk scanner werkt normaal, zelfs zonder heruploaden van vinger. Mooi passend glasplaatje die snel straktrekt op een schoon scherm, helemaal top!
Belsimpel neem ik aan ?
@9to5Google staat nu dat ie te pre orderen is, levering half December, dus lijkt me sterk dat jullie m de 23e krijgen......🤔
Ik heb zojuist een mail en SMS ontvangen dat mijn koptelefoon is verstuurd (aanvraag was op 2 november) echter staat er geen koeriersdienst bij of een t&t dus heb geen idee met welke koeriersdienst hij word verstuurd en wanneer hij zou moeten aankomen, of wellicht al is aangekomen (op duitse forums kregen ze sochtends de koptelefoon en pas savonds sms en mail) dus... even afwachten nu , echter staat er bij dat een handtekening mogenlijk vereist is ... meer mensen al de mail ontvangen??
Hier nog niets ontvangen. En een handtekening lijkt mij niet heel spannend verder. De partij aan de deur tekent en dan is het verder akkoord. dat is alleen maar voor achteraf als er discussie ontstaat over de levering en wie getekend heeft. In dit geval kom je nooit op dat punt aan omdat jij als ontvanger daar geen issue van maakt.Ladybugdee92 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 18:15:
Ik heb zojuist een mail en SMS ontvangen dat mijn koptelefoon is verstuurd (aanvraag was op 2 november) echter staat er geen koeriersdienst bij of een t&t dus heb geen idee met welke koeriersdienst hij word verstuurd en wanneer hij zou moeten aankomen, of wellicht al is aangekomen (op duitse forums kregen ze sochtends de koptelefoon en pas savonds sms en mail) dus... even afwachten nu , echter staat er bij dat een handtekening mogenlijk vereist is ... meer mensen al de mail ontvangen??
Nou ik heb me gisteren aangemeld voor de koptelefoon en vandaag helaas bericht gehad dat de aanvraag afgekeurd is. De reden was:
Es wird ausdrücklich darauf hingewiesen, dass die Verwendung von Nachsendeadressen (und ähnlichen Diensten) für diese Werbeaktion untersagt ist und Prämien im Fall der Nutzung dieser Dienste verloren gehen.
Ik had de koptelefoon besteld met mijn eigen naam, maar op het adres van familie van een vriend in Duitsland. Ik had daarbij in de adresregel een c/o gezet met de naam van de bewoonster, omdat dit gecheckt wordt door de bezorgdiensten in Duitsland. Blijkbaar controleert men toch of het adres op de factuur (mijn eigen adres) overeenkomt met het adres dat je opgeeft. Aan de andere kant speelt er ook veel willekeur heb ik het idee.
Ik neem aan dat ik verder geen mogelijkheden meer heb, zelfs als ik contact met hun opneem? Ik zou niet weten hoe het anders wel zou moeten lukken. Gelukkig was de koptelefoon geen reden voor mijn pre-order, maar het zou natuurlijk mooi meegenomen zijn geweest.
Es wird ausdrücklich darauf hingewiesen, dass die Verwendung von Nachsendeadressen (und ähnlichen Diensten) für diese Werbeaktion untersagt ist und Prämien im Fall der Nutzung dieser Dienste verloren gehen.
Ik had de koptelefoon besteld met mijn eigen naam, maar op het adres van familie van een vriend in Duitsland. Ik had daarbij in de adresregel een c/o gezet met de naam van de bewoonster, omdat dit gecheckt wordt door de bezorgdiensten in Duitsland. Blijkbaar controleert men toch of het adres op de factuur (mijn eigen adres) overeenkomt met het adres dat je opgeeft. Aan de andere kant speelt er ook veel willekeur heb ik het idee.
Ik neem aan dat ik verder geen mogelijkheden meer heb, zelfs als ik contact met hun opneem? Ik zou niet weten hoe het anders wel zou moeten lukken. Gelukkig was de koptelefoon geen reden voor mijn pre-order, maar het zou natuurlijk mooi meegenomen zijn geweest.
Klopt echter is het bij kennissen van familie die op leeftijd zijn en hebben aangegeven nergens voor te willen tekenen 😂 😢Rabbitto schreef op donderdag 18 november 2021 @ 18:59:
[...]
Hier nog niets ontvangen. En een handtekening lijkt mij niet heel spannend verder. De partij aan de deur tekent en dan is het verder akkoord. dat is alleen maar voor achteraf als er discussie ontstaat over de levering en wie getekend heeft. In dit geval kom je nooit op dat punt aan omdat jij als ontvanger daar geen issue van maakt.
Interessant. Ik vulde zojuist mijn aanvraag voor de koptelefoon in en kreeg binnen een minuut een bevestiging en daarna gelijk een goedkeuring.
Ik heb precies dezelfde adresgegevens gebruikt als voor de aflevering.
Aflevernaam voor DHL:
Mijnvoornaam Mijnachternaam Neefvoornaam Neefachternaam
en op de promo waar je een apart veld voornaam achternaam hebt:
Voornaam: Mijnvoornaam Neefvoornaam
Achternaam: Mijnachternaam Neefachternaam
En verder uiteraard adres in Dld van Neef
Presto.
Ik heb precies dezelfde adresgegevens gebruikt als voor de aflevering.
Aflevernaam voor DHL:
Mijnvoornaam Mijnachternaam Neefvoornaam Neefachternaam
en op de promo waar je een apart veld voornaam achternaam hebt:
Voornaam: Mijnvoornaam Neefvoornaam
Achternaam: Mijnachternaam Neefachternaam
En verder uiteraard adres in Dld van Neef
Presto.
Goed nieuws.
Uw aanvraag is goedgekeurd door ons team. We maken uw beloning nu klaar voor verzending.
Wij sturen uw beloning binnen 60 dagen naar het door u opgegeven afleveradres. Zodra uw beloning is verzonden, stellen wij u daarvan per e-mail op de hoogte.
Vmu
Oh.. Haha. Dat wordt dan toch die oude knakkers overtuigen!Ladybugdee92 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 19:04:
[...]
Klopt echter is het bij kennissen van familie die op leeftijd zijn en hebben aangegeven nergens voor te willen tekenen 😂 😢
Ik weet niet of ik het hier las of op de duitse forum maar iemand had hetzelfde ervaren... en op het doosje staat ook imei 2 , vul dat nummer in bij imei 1 en bij sommige mensen werkte dat .. en zorg dat er maar 1 naam op staat en geen c/oWebo schreef op donderdag 18 november 2021 @ 19:00:
Nou ik heb me gisteren aangemeld voor de koptelefoon en vandaag helaas bericht gehad dat de aanvraag afgekeurd is. De reden was:
Dat kan ik eens proberen. Kan ik dan het beste de aanvraag doen op mijn naam of op naam van de bewoners?Ladybugdee92 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 19:12:
[...]
Ik weet niet of ik het hier las of op de duitse forum maar iemand had hetzelfde ervaren... en op het doosje staat ook imei 2 , vul dat nummer in bij imei 1 en bij sommige mensen werkte dat .. en zorg dat er maar 1 naam op staat en geen c/o
Ik vraag me trouwens ook af hoe je een bewijs van imei 2 opstuurt, zonder dat zij direct zien dat het om imei 2 gaat i.p.v. imei 1.
Ikzelf heb het op naam van de persoon waar hij aankomt , geen vermelding van mijn naam . Je vult bij imei nummer gewoon imei 2 in en als bewijs bij foto's screenshot van je imei nummer en extra foto van imei nummers op het doosje ...Webo schreef op donderdag 18 november 2021 @ 19:52:
[...]
Dat kan ik eens proberen. Kan ik dan het beste de aanvraag doen op mijn naam of op naam van de bewoners?
Ik vraag me trouwens ook af hoe je een bewijs van imei 2 opstuurt, zonder dat zij direct zien dat het om imei 2 gaat i.p.v. imei 1.
Althans dat is wat ik uit dat bericht kon halen en niet geschoten is altijd mis 😜 ik zal nog even kijken of ik dat bericht kan terug vinden
Webo schreef op donderdag 18 november 2021 @ 19:52:
[...]
Dat kan ik eens proberen. Kan ik dan het beste de aanvraag doen op mijn naam of op naam van de bewoners?
:strip_exif()/f/image/KL8ohfkHAbTEvFTf8Tks1lcc.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat moet hem zijn waarvan ik het las
Heeft er al iemand zo'n originele Google case? Ben wel benieuwd hoe dat "dual-layer shock-absorbing" gebeuren is in vergelijking met andere cases.
Laat je weten of het gelukt is ? 😀Webo schreef op donderdag 18 november 2021 @ 19:52:
[...]
spartacusNLD schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:54:
[...]
Ik heb nu een weekje een fastskin op de 6 pro zitten, er laat inderdaad een hoekje los rechtsboven. Of dit komt door het hoesje wat ik eerder gebruikte wat nauwelijks ruimte liet voor de screenprotector of dat het komt door de screenprotector zelf kan ik niet zeggen. Ik heb het iig geaccepteerd.
De rest zit super strak. Ik denk dat je een klein stukje moet accepteren en dat je daar niet aan ontkomt. Ik zie het trouwens niet als het scherm aan staat.
Ik heb het net voor de grap nog eens gewoon met imei 1 geprobeerd en ik kreeg tot mijn verbazing geen foutmelding in het proces dat deze imei al gebruikt of geregistreerd zou zijn, wat anderen wel kregen. Ik weet zeker dat ik bij zowel de eerste als bij deze aanvraag mijn imei nummer goed heb ingevoerd.Ladybugdee92 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 20:17:
[...]
Laat je weten of het gelukt is ? 😀
Nu dus op naam van de bewoners van het Duits adres aangevraagd. Ik kreeg ook gewoon een nieuw aanvraagnummer. Ik zie wel wat er van komt
Ik ga morgen proberen de koptelefoon aan te vragen, maar heb even jullie advies nodig 
Bij de bestelling die ik geplaatst heb zijn het verzend- en factuuradres gelijk, alleen het verzendadres heeft de naam van mijn kennis in Duitsland, en het factuuradres mijn eigen naam.
Wat zou ik het beste als naam kunnen opgeven voor het claimen van de actie? Dacht zelf aan een soort mix van beiden. C/o lijkt me niet zo een goed plan als ik het zo lees?
Bij de bestelling die ik geplaatst heb zijn het verzend- en factuuradres gelijk, alleen het verzendadres heeft de naam van mijn kennis in Duitsland, en het factuuradres mijn eigen naam.
Wat zou ik het beste als naam kunnen opgeven voor het claimen van de actie? Dacht zelf aan een soort mix van beiden. C/o lijkt me niet zo een goed plan als ik het zo lees?
Iemand suggesties?Michiel193 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:32:
Gebruiken jullie een screenprotector op de achterkant om de lens van de camera te beschermen? Lijkt mij een fijne toevoeging maar de tempered glass protectors op Amazon zijn niet zo goed beoordeeld.
same here & meteen automatisch goedgekeurd (nu is dat niks waard tot verzending). We gaan het zienWebo schreef op donderdag 18 november 2021 @ 20:53:
[...]
Ik heb het net voor de grap nog eens gewoon met imei 1 geprobeerd en ik kreeg tot mijn verbazing geen foutmelding in het proces dat deze imei al gebruikt of geregistreerd zou zijn, wat anderen wel kregen. Ik weet zeker dat ik bij zowel de eerste als bij deze aanvraag mijn imei nummer goed heb ingevoerd.
Nu dus op naam van de bewoners van het Duits adres aangevraagd. Ik kreeg ook gewoon een nieuw aanvraagnummer. Ik zie wel wat er van komt
Het lijkt er inderdaad op dat ze de nummers weer hebben vrijgegeven. Eerder kon ik de aanvraag niet nog een keer doen, maar nu lukte het wel.Webo schreef op donderdag 18 november 2021 @ 20:53:
[...]
Ik heb het net voor de grap nog eens gewoon met imei 1 geprobeerd en ik kreeg tot mijn verbazing geen foutmelding in het proces dat deze imei al gebruikt of geregistreerd zou zijn, wat anderen wel kregen. Ik weet zeker dat ik bij zowel de eerste als bij deze aanvraag mijn imei nummer goed heb ingevoerd.
Mijn eerste aanvraag was overigens afgekeurd omdat ik niet in Frankrijk woon. Dat is namelijk een van de voorwaarden in het Frans. In de Duitse en Engelse voorwaarden (die ik had gelezen omdat mijn Frans bagger is) gaat het alleen om een verzendadres. En een verzendadres in Frankrijk heb ik natuurlijk wel. Bizar dat dat kan afwijken en dat dat dus reden was om mijn aanvraag af te keuren. Ik heb de aanvraag nu opnieuw gedaan, maar nu zonder de naam van mijn contactpersoon in Frankrijk erbij maar wel met haar adres en telefoonnummer. Afwachten en duimen maar...
Vanochtend is mijn aanvraag goedgekeurd. Heb de aanvraag op 8 november gedaan en op 15 november een verzoek tot extra informatie toegestuurd (datum van aanschaf etc). Factuur volledig op mijn eigen naam met al mijn gegevens en de Duitse kennis met zijn gegevens volledig voor het verzendadres. Nu hopen dat het de QC45 met store credit wordt!
Kregen anderen van de wisseling van headset gelijk een reactie of was dit pas bij de verzending?
Kregen anderen van de wisseling van headset gelijk een reactie of was dit pas bij de verzending?
[ Voor 3% gewijzigd door Rabbitto op 19-11-2021 09:29 ]
Mijn aanvraag voor de koptelefoon is helaas ook afgekeurd omdat ik een doorstuurdienst gebruikt heb. Duurde erg lang trouwens, ruim 1,5 week. Ik heb MyGermany + mijn naam ingevuld op de 1e adresregel en ook het duitse telefoonnr van mygermany ingevuld. Vorig jaar had ik mijn eigen telefoonnr ingevuld met de +31 truc en toen ging het wel goed, maar dat kan ook toeval zijn.
Helaas, maar het stond inderdaad in de voorwaarden dus weinig aan te doen.
Helaas, maar het stond inderdaad in de voorwaarden dus weinig aan te doen.
[ Voor 4% gewijzigd door Maarten00 op 19-11-2021 12:56 ]
De wisseling stond gemeld bij de aanmelding op de site (nadat alle stappen waren doorlopen)Rabbitto schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:29:
Vanochtend is mijn aanvraag goedgekeurd. Heb de aanvraag op 8 november gedaan en op 15 november een verzoek tot extra informatie toegestuurd (datum van aanschaf etc). Factuur volledig op mijn eigen naam met al mijn gegevens en de Duitse kennis met zijn gegevens volledig voor het verzendadres. Nu hopen dat het de QC45 met store credit wordt!
Even een vraagje of hier iemand anders een succesvolle ervaring heeft met het aanvragen van de Bose koptelefoon bij Pixel Offers Frankrijk.
Nu al ruim meer dan een week geleden de Bose koptelefoon aangevraagd. Echter blijft de status maar staan op: ontvangen binnen 4 dagen hoor je of je aanvraag is goed gekeurd. Of iets in die trend. De 4 werkdagen zijn al lang voorbij. Weet niet precies wat ik nu moet doen. Spreek ook echt totaal geen Frans.
Al lees ik net hierboven dat er meer mensen lang moeten wachten. Misschien ben ik dan ook te ongeduldig. Maar dan moeten ze eigenlijk ook niet de vier werkdagen vermelden.
Nu al ruim meer dan een week geleden de Bose koptelefoon aangevraagd. Echter blijft de status maar staan op: ontvangen binnen 4 dagen hoor je of je aanvraag is goed gekeurd. Of iets in die trend. De 4 werkdagen zijn al lang voorbij. Weet niet precies wat ik nu moet doen. Spreek ook echt totaal geen Frans.
Al lees ik net hierboven dat er meer mensen lang moeten wachten. Misschien ben ik dan ook te ongeduldig. Maar dan moeten ze eigenlijk ook niet de vier werkdagen vermelden.
[ Voor 16% gewijzigd door Ariose op 19-11-2021 14:10 ]
Dit staat er vanaf 15/11:Ariose schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 14:09:
Even een vraagje of hier iemand anders een succesvolle ervaring heeft met het aanvragen van de Bose koptelefoon bij Pixel Offers Frankrijk.
"Bonne nouvelle ! Votre demande a été approuvée par notre équipe. Nous nous préparons maintenant à vous envoyer votre casque.
Vous recevrez votre récompense dans les 60 jours suivant réception de votre e-mail d'approbation. Nous vous informerons par e-mail dès que nous vous l'aurons envoyée.
Vous avez des questions ? Rendez-vous sur la page Aide."
De bevestiging kan lang duren (10+ dagen). Koptelefoons worden in frankrijk nog niet verzonden, zie ook dit topic: https://www.dealabs.com/b...?page=303#thread-comments
Goed nieuws ! Uw aanvraag is goedgekeurd door ons team. We zijn nu bezig met de voorbereidingen om uw helm naar u te verzenden.mits112 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 14:32:
[...]
Dit staat er vanaf 15/11:
"Bonne nouvelle ! Votre demande a été approuvée par notre équipe. Nous nous préparons maintenant à vous envoyer votre casque.
Vous recevrez votre récompense dans les 60 jours suivant réception de votre e-mail d'approbation. Nous vous informerons par e-mail dès que nous vous l'aurons envoyée.
Vous avez des questions ? Rendez-vous sur la page Aide."
U ontvangt uw beloning binnen 60 dagen na ontvangst van uw goedkeuringsmail. We laten het je per e-mail weten zodra we het naar je hebben verzonden.
Heeft u vragen? Ga naar de help pagina.
Dat staat er.
Hier vind je je Google-facturen. Let er wel op dat je 'Duitsland' ziet staan onder 'Instellingen', 'Betalingsprofiel', 'Land/regio'. Zie je daar 'Nederland' staan dan vind je de factuur niet terug, aangezien je de bestelling in de Duitse store hebt geplaatst. Dan moet je eerst het profiel even wijzigen.windvanger schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 16:09:
Ik heb de Pixel 6 via de Duitse Google Store besteld, maar heb geen factuur ontvangen.
Gebruik je een afdruk van de besteldetails? Trouwens er staat geen blauw vinkje bij ontvangen, maar dat zal niet uitmaken vermoed ik.
[Afbeelding]
[ Voor 49% gewijzigd door TexMex op 19-11-2021 17:45 ]
Gaat weer lekker.. Bericht van Belsimpel. Had de groene en grijze case besteld voor de pixel 6.
De levering van je Google Cover is uitgesteld.
Eerder heb je van ons een aangepaste leverdatum ontvangen voor je Google PC Back Cover met ordernummer xxxxx. Van onze leverancier hebben we nu vernomen dat deze leverdatum niet gehaald gaat worden. We kunnen nog geen nieuwe leverdatum geven, dus laten je hierbij graag weten wat je opties zijn.
Eerder heb je van ons een aangepaste leverdatum ontvangen voor je Google PC Back Cover met ordernummer xxxxx. Van onze leverancier hebben we nu vernomen dat deze leverdatum niet gehaald gaat worden. We kunnen nog geen nieuwe leverdatum geven, dus laten je hierbij graag weten wat je opties zijn.
Hier net t zelfde verhaal, bestelling liep al vanaf 5 November, en dan uiteindelijk "we kunnen niet leveren"TheIconoclast schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 18:16:
Gaat weer lekker.. Bericht van Belsimpel. Had de groene en grijze case besteld voor de pixel 6.
🙁, In mijn geval gaat t om de witte en groene voor de Pro, vind t een beetje te duur worden om ze in Kleve op te gaan halen als ze daar weer op voorraad zijn, vorige week al geweest om de foon itself op te halen.
Iemand een idee waar ze verder te koop zijn ?
Fnac.com heeft ze soms op voorraadrobotjoek schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 19:44:
[...]
Hier net t zelfde verhaal, bestelling liep al vanaf 5 November, en dan uiteindelijk "we kunnen niet leveren"
🙁, In mijn geval gaat t om de witte en groene voor de Pro, vind t een beetje te duur worden om ze in Kleve op te gaan halen als ze daar weer op voorraad zijn, vorige week al geweest om de foon itself op te halen.
Iemand een idee waar ze verder te koop zijn ?
Ik heb niet alles gelezen; maar gaat dit om originele google hoesjes ? Die heb ik rechtstreeks op de google store DE besteld en met 00000 postcode kwamen ze gewoon aan in NL (in tegenstelling tot de pixel 5 vorig jaar).
Hoe vul ik dat dan precies in ?pc01 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 20:43:
Ik heb niet alles gelezen; maar gaat dit om originele google hoesjes ? Die heb ik rechtstreeks op de google store DE besteld en met 00000 postcode kwamen ze gewoon aan in NL (in tegenstelling tot de pixel 5 vorig jaar).
Dan ga ik t maar eens proberen in de .DE store denk ik
bij de postcode zet je 00000; bij de woonplaats zet je je Postcode / Woonplaats / NIEDERLANDE
Over het algemeen gaat dit goed; vorig jaar ging dit vaak mis; nu ging het weer goed met mijn hoesje.
ALs het niet goed gaat; zeg je tegen google dat je pakketje niet is aangekomen en geven ze een refund. Voor de prijs van een hoesje is die gok wel te nemen (en dus goed gegaan bij mij); voor de telefoon zelf heb ik dit jaar mailboxde gebruikt.
Over het algemeen gaat dit goed; vorig jaar ging dit vaak mis; nu ging het weer goed met mijn hoesje.
ALs het niet goed gaat; zeg je tegen google dat je pakketje niet is aangekomen en geven ze een refund. Voor de prijs van een hoesje is die gok wel te nemen (en dus goed gegaan bij mij); voor de telefoon zelf heb ik dit jaar mailboxde gebruikt.
En besteld, nou maar kijken of t goed gaat, levering pas half December, dus we gaan t zien....pc01 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 21:10:
bij de postcode zet je 00000; bij de woonplaats zet je je Postcode / Woonplaats / NIEDERLANDE
Thx voor de hulp !
Heb vorige week mijn Bellroy terracotta case binnen gekregen voor de gewone 6.
Net als degene die een andere kleur had zit er bij mij ook wat ruimte tussen de camerabalk en de case. Niet rampzalig.
Kwaliteit vind ik persoonlijk erg goed. Dun en haast niet 'aanwezig' maar wel erg fijne grip. Voelt luxe aan.
De hele fotoshoot: https://imgur.com/a/98YJo4o
Net als degene die een andere kleur had zit er bij mij ook wat ruimte tussen de camerabalk en de case. Niet rampzalig.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Kwaliteit vind ik persoonlijk erg goed. Dun en haast niet 'aanwezig' maar wel erg fijne grip. Voelt luxe aan.
Ik heb het op dezelfde manier gedaan en dat is gewoon goed gegaan.robotjoek schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 21:22:
[...]
En besteld, nou maar kijken of t goed gaat
Ziet er leuk uit. Maar erg duur en ik wil geen leer..Maarten00 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 22:13:
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Waar bestellen jullie deze? Ik kijk al een paar dagen maar hij blijft in bruin en groen uitverkocht.Maarten00 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 22:13:
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Moedeloos van Belsimpel. Hier ook maar met de 00000 methode het hoesje vanuit de Google store zelf besteld. Levering 25-30 november. 3x is scheepsrecht...
Welke kleur heb jij besteld dan, ik heb de groene en witte voor de Pro besteld, maar levertijd is nu naar achter gegaan, levering tussen 28 dec en 2 Jan 22😥, best balen.....Kwakkies schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 09:42:
Moedeloos van Belsimpel. Hier ook maar met de 00000 methode het hoesje vanuit de Google store zelf besteld. Levering 25-30 november. 3x is scheepsrecht...
Ik had een roze voor de 6 (voor mijn vriendin haha); die ging van 1 november naar 20 november leveren & uiteindelijk was ie er gewoon rond 1 november.. dus bij google store zelf klopt de leverindicatie ook niet altijd
Ok, dan wacht ik t wel ff, sowieso weinig keus😀, wederom bedankt !👍🏻pc01 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 10:26:
Ik had een roze voor de 6 (voor mijn vriendin haha); die ging van 1 november naar 20 november leveren & uiteindelijk was ie er gewoon rond 1 november.. dus bij google store zelf klopt de leverindicatie ook niet altijd
Ik had het met een Spigen hoesje via Amazon (zou ergens in januari komen) en idem met mijn 6Pro via Belsimpel (die zou aan het einde van deze maand pas komen).
Beide zijn veel eerder binnengekomen dan in eerste instantie vermeld stond.
Je kan er de verkoper wel op aankijken maar ook zij zijn afhankelijk van wanneer ze het allemaal geleverd krijgen.
En ook zij krijgen toezeggingen die vaak niet kloppen.
Beide zijn veel eerder binnengekomen dan in eerste instantie vermeld stond.
Je kan er de verkoper wel op aankijken maar ook zij zijn afhankelijk van wanneer ze het allemaal geleverd krijgen.
En ook zij krijgen toezeggingen die vaak niet kloppen.
Ik heb hem voor de pro (grijs) en zie geen ruimte bij de camera. Verder ook erg tevreden, ziet er mooi en luxe uit. Prima grip (maar ongetwijfeld wat minder dan een plastic hoesje).Maarten00 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 22:13:
Martino
Een week of 3 geleden besteld op hun eigen website: https://bellroy.com/produ...pixel6/terracotta#slide-0soskes schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 09:35:
[...]
Waar bestellen jullie deze? Ik kijk al een paar dagen maar hij blijft in bruin en groen uitverkocht.
Toen stonden ze ook al in back-order, maar kon je nog wel bestellen. Zie dat ze nu echt als uitverkocht neergezet zijn.. Klantenservice is best netjes, dus wellicht kan je even een mailtje sturen met de vraag wanneer ze weer in stock komen.
Had ik ook gedaan en kreeg gelijk optie om m'n geld terug te krijgen. Paar dagen later was de case er al dus uiteindelijk geen probleem, maar wel zo netjes dat ze het aanbodenMaarten00 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:31:
[...]
Een week of 3 geleden besteld op hun eigen website: https://bellroy.com/produ...pixel6/terracotta#slide-0
Toen stonden ze ook al in back-order, maar kon je nog wel bestellen. Zie dat ze nu echt als uitverkocht neergezet zijn.. Klantenservice is best netjes, dus wellicht kan je even een mailtje sturen met de vraag wanneer ze weer in stock komen.
Helaas niet tevreden met de LK 3 Pack Screen Protector op de Pixel 6 Pro. Het komt vooral door m'n Spigen rugged armor pro. Het krult op in de hoekjes maar het voelt sowieso kwetsbaar aan. Soms swipe je per ongeluk met een nagelrandje en dan heb je wel een kras.
Iemand nog een tip voor een draadloze oplader die goed werkt bij de pixel 6, vind 80 euro momenteel teveel voor de pixel stand 2
Hangt er vanaf wat je er voor over hebt.Okietor schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:14:
Iemand nog een tip voor een draadloze oplader die goed werkt bij de pixel 6, vind 80 euro momenteel teveel voor de pixel stand 2
Ik heb op het nachtkastje deze liggen van IKEA en dat werkt perfect en kost haast niets.
Ja niet snel maar dat maakt niet uit.
Voor het slapen op de lader en in de ochtend is ie vol.
Edit: ik zie dat ze inmiddels ook een soort stand hebben die draadloos kan opladen.
[ Voor 12% gewijzigd door Ad de Jong op 21-11-2021 13:42 ]
Is er een manier om de koptelefoon te krijgen als je je telefoon een paar dagen geleden hebt besteld, of is dat echt niet meer mogelijk?
Het is een pre-order actie.Frozen schreef op zondag 21 november 2021 @ 18:35:
Is er een manier om de koptelefoon te krijgen als je je telefoon een paar dagen geleden hebt besteld, of is dat echt niet meer mogelijk?
Soms wordt zo'n actie verlengd vanwege redenen (momenteel geen exemplaren beschikbaar, etc..)
Dat zou vanwege de voorwaarden verboden zijn tegenover al die mensen, zoals ik, die een pre-order hebben gedaan.
Ze kunnen nu al niet meer hun belofte nakomen van de Pre order met de Bose 700 headset.
Dus het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat ze het pre order aanbod zullen verlengen.
Misschien dat er straks weer een combi deal komt zodra ze de pre orders hebben afgerond met een Pixel stand of dergelijke.
Dus het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat ze het pre order aanbod zullen verlengen.
Misschien dat er straks weer een combi deal komt zodra ze de pre orders hebben afgerond met een Pixel stand of dergelijke.
Mijn koptelefoon is zojuist geleverd bij kennissen van familie in Duitsland 😀
Nice! Wanneer aangevraagd?Ladybugdee92 schreef op maandag 22 november 2021 @ 12:35:
Mijn koptelefoon is zojuist geleverd bij kennissen van familie in Duitsland 😀