Acties:
  • +1 Henk 'm!
Andreasvers schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:38:
Is dat normaal of moet ie echt helemaal egaal zijn?
Aanname van mijn kant is dat het normaal is: lijm

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkies
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-10-2024
Voor diegenen die ook clearplex/fastskin screenprotector van de mediamarkt hebben:
Zien jullie ook, als het scherm uit is, onder de protector lijntjes alle kanten op gaan. Het is lastig uit te leggen of op foto te krijgen.[Afbeelding]

Ik heb dezelfde maar heb heb volgens mij niet wat jij op de foto hebt. Zal moeten met daglicht nog eens goed kijken

Hopelijk is op de foto te zien als je een beetje inzoomt wat ik bedoel, kronkelende strepen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikibana1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-05 12:09
JTH4 schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:37:
Ik heb de Full Cover Glass Screenprotector van Just in Case in gebruik genomen en bevalt geweldig. Na de horrorverhalen over andere screenprotectors had ik me er al bij neergelegd dat vingerafdruk niet zou werken, maar vingerafdruk ook gewoon weer aan de praat gekregen (90% van de tijd lukt het in 1x).
Zat oorspronkelijk na plakken nog wat lucht onder een paar randjes, maar is na een dag weggetrokken.
Ook zopas deze screen protector van Just in Case geprobeerd, maar ondanks een vlekkeloze installatie werkt de vingerafdruk van de Pixel 6 Pro nu voor geen meter meer (0% succesratio).

Schermgevoeligheid verhoogd in de instellingen en vinger verschillende malen opnieuw ingesteld, tevergeefs. Los vd vingerafdruk werkt het touch screen wel normaal.

Nog mensen die deze screen protector getest hebben?

Vreemd dat het bij jou wel goed werkt. Heb je nog iets anders aangepast misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTH4
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-05 21:59
Aikibana1 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 18:43:
[...]

Ook zopas deze screen protector van Just in Case geprobeerd, maar ondanks een vlekkeloze installatie werkt de vingerafdruk van de Pixel 6 Pro nu voor geen meter meer (0% succesratio).

Schermgevoeligheid verhoogd in de instellingen en vinger verschillende malen opnieuw ingesteld, tevergeefs. Los vd vingerafdruk werkt het touch screen wel normaal.

Nog mensen die deze screen protector getest hebben?

Vreemd dat het bij jou wel goed werkt. Heb je nog iets anders aangepast misschien?
Heb wel nog op basis van een tip op Reddit het toestel opnieuw opgestart en tikgevoeligheid staat inderdaad verhoogd en daarna alle vingerafdrukken toegevoegd. Ook animaties op 0,5x in ontwikkelaarsopties uitgezet, dus weer gewoon op 1x gezet.
Wel ging het voor m'n gevoel nog beter na een dagje toen de laatse bubbels er ook helemaal uit waren getrokken.

Hopelijk helpt dat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-06 21:49
Andreasvers schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 14:39:
[...]

Dit zeggen ze er zelf over:
https://support.google.com/pixelphone/answer/6300638?hl=en

De vingerafdrukdata blijft lokaal op je telefoon en wordt niet gedeeld.

Edit: srry zag niet dat deze link al gedeeld was
Goed om te weten.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuku-San
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-06 19:41
Ik heb de Bellroy case voor de P6 gekocht, wat een teleurstellend ding!
Ik had voor 50 ekkies echt wat verwacht, maar hij was echt zeer matig qua fit. De telefoon kraakte en deed in dat hoesje, en de camera heeft 1mm ruimte te veel tussen de hoes en de bar, erg jammer. Vond 'm ook redelijk bulky. Teruggestuurd, maar ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over mn KWMobile hoesje van 7 euro van bol.com. Eigenlijk gewoon helemaal top.

Ik mis wel echt die fabric cases though, wat een fijne dingen waren dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat was je kwijt qua retourkosten?
Still waiting... :9

[ Voor 70% gewijzigd door CLB op 10-11-2021 21:43 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• setdown
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22-06-2022
Voor diegenen die ook clearplex/fastskin screenprotector van de mediamarkt hebben:
Zien jullie ook, als het scherm uit is, onder de protector lijntjes alle kanten op gaan. Het is lastig uit te leggen of op foto te krijgen.[Afbeelding]

Hopelijk is op de foto te zien als je een beetje inzoomt wat ik bedoel, kronkelende strepen ofzo.
wat apart joh.. Zou het vreemd vinden als dit normaal zou zijn.
Heb er zelf geen ervaring mee maar overweeg ook een clearplex. Maar dit zet me toch wel aan het denken.
Als ik jou was zou ik er wel mee terug gaan.

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-04 23:02

Vmu

Rotatate

Als ik het goed begrijp is het scherm zo sterk dat je in principe geen tempered glass protector nodig hebt en dan zou een simpele folie volstaan. Echt duur zijn die ook niet en samen met een zo dun mogelijke bumper zou je dan ok moeten zijn.
Iemand al een dunne doorzichtige bumper gevonden die goed bevalt? Ik vind het zo zonde om het apparaat gelijk onder iets te verbergen en hij is al niet klein ook. Het liefst doe ik er helemaal geen case op...

Vmu

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-06 20:34
CLB schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:33:
Wat was je kwijt qua retourkosten?
[...]

Still waiting... :9
O-) Vanavond wellicht.. de andere smartphone in huis met prima camera is steeds weg wanneer het uit komt

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Vanochtend maar eens om een status update gevraagd voor de bose koptelefoon. De laatste update die ik had was van 3 november.

Ik krijg net een melding dat hij approved is en dat ik hem binnen 60dagen ontvang.

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 10:43
SuperKneus schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:10:
Vanochtend maar eens om een status update gevraagd voor de bose koptelefoon. De laatste update die ik had was van 3 november.

Ik krijg net een melding dat hij approved is en dat ik hem binnen 60dagen ontvang.
Wat heb jij voor adresgegevens op je factuur + op je aanvraag ingevuld? Beide Duits? etc

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Rabbitto schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:55:
[...]

Wat heb jij voor adresgegevens op je factuur + op je aanvraag ingevuld? Beide Duits? etc
Factuur heeft adresgegevenss van mij persoonlij. Ik heb ook mijn eigen naam en telefoonnummer gebruikt. Alleen het adres is van een collega in Duitsland.

Enige vrees die ik nu nog heb is als ze hem bezorgen en hij (of zijn vrouw) neemt het pakketje aan dat ze een andere naam zien dan de aanvrager. Maar goed dat zien we dan wel weer.

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 10:43
SuperKneus schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:05:
[...]

Factuur heeft adresgegevenss van mij persoonlij. Ik heb ook mijn eigen naam en telefoonnummer gebruikt. Alleen het adres is van een collega in Duitsland.

Enige vrees die ik nu nog heb is als ze hem bezorgen en hij (of zijn vrouw) neemt het pakketje aan dat ze een andere naam zien dan de aanvrager. Maar goed dat zien we dan wel weer.
Hetzelfde als mij dus. dan komt het denk ik goed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-06 23:26
Vandaag teruggegaan voor de screenprotector naar de mediamarkt, andere vestiging deze keer. Volgens de medewerker kwam het door het hoesje (het=loslaten in de hoek linksbeneden) en ging hij een iets kleinere variant printen. Kenneliijk hebben ze per telefoonmodel diverse varianten; normaal een stuk of 6 maar omdat de pixel nieuw is hadden ze nog maar 2 varianten in de database. Hij zat er perfect op toen ik wegging; helaas laat hij nu alweer los; dit keer aan de hoek rechtsbeneden. Ik moet wel zeggen; ik heb een hekel aan de mediamarkt, maar ik ben nu 2x heel vriendelijk geholpen aan de smartbar in 2 verschillende vestigingen.

@Ad de Jong de proclip en houder zijn inmiddels binnen. Wat een topsuggestie. Het kost idd iets meer dan een ali-express clip; maar de , toch wel grote telefoon, zit nu gewoon muurvast in de auto bij het rijden. Zonder iets te hebben moeten beschadigen in de auto.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Voor mensen die nog een screen protector zoeken voor de pixel 6, ik kan deze met een dikke pass aanraden!

https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s01?ie=UTF8&psc=1

Vingerafdruk scanner werkt normaal, zelfs zonder heruploaden van vinger. Mooi passend glasplaatje die snel straktrekt op een schoon scherm, helemaal top!

Edit: ik lees hier over folie screen protectors, nadeel van deze dingen is dat ze gewoon niet hetzelfde aanvoelen als glas, en dat lukt met een tempered glass protector wel goed. Ook de vingerafdrukscanner dus.

[ Voor 22% gewijzigd door pannekoek141 op 11-11-2021 16:39 ]

Suh dude

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:41
pannekoek141 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:29:
Voor mensen die nog een screen protector zoeken voor de pixel 6, ik kan deze met een dikke pass aanraden!

Vingerafdruk scanner werkt normaal, zelfs zonder heruploaden van vinger. Mooi passend glasplaatje die snel straktrekt op een schoon scherm, helemaal top!

Edit: ik lees hier over folie screen protectors, nadeel van deze dingen is dat ze gewoon niet hetzelfde aanvoelen als glas, en dat lukt met een tempered glass protector wel goed. Ook de vingerafdrukscanner dus.
Ah super, thanks! Voel me toch niet helemaal comfortabel zonder screenprotector :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pannekoek141
Gerjannn schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:40:
[...]

Ah super, thanks! Voel me toch niet helemaal comfortabel zonder screenprotector :P
Haha ik heb bij de pixel het gevoel dat ik een glasplaatje vast heb wat elk moment kan breken.
Zat al vrij snel een hoesje omheen. Eerst nog overwogen om hem zonder screen protector te rocken, maar na het lezen dat ook Gorilla Glass victus vrij snel krast, net als ouder Gorilla Glass, toch maar een screen protector aangeschaft.

Ik had tijdens het plakken heel even het hoesje eraf gehaald en toen gleed die gewoon alweer bijna van mn muismat af, haha

Suh dude

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-06 17:42
pc01 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:14:
Vandaag teruggegaan voor de screenprotector naar de mediamarkt, andere vestiging deze keer. Volgens de medewerker kwam het door het hoesje (het=loslaten in de hoek linksbeneden) en ging hij een iets kleinere variant printen. Kenneliijk hebben ze per telefoonmodel diverse varianten; normaal een stuk of 6 maar omdat de pixel nieuw is hadden ze nog maar 2 varianten in de database. Hij zat er perfect op toen ik wegging; helaas laat hij nu alweer los; dit keer aan de hoek rechtsbeneden. Ik moet wel zeggen; ik heb een hekel aan de mediamarkt, maar ik ben nu 2x heel vriendelijk geholpen aan de smartbar in 2 verschillende vestigingen.

@Ad de Jong de proclip en houder zijn inmiddels binnen. Wat een topsuggestie. Het kost idd iets meer dan een ali-express clip; maar de , toch wel grote telefoon, zit nu gewoon muurvast in de auto bij het rijden. Zonder iets te hebben moeten beschadigen in de auto.
Bij Coolblue as we speak... Heb toch iets meer vertrouwen in hun klantvriendelijkheid ...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iGuWZO_NVvFvLejckWkMakcFDVI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oCdKb2bL2UcBSM7fUmudPCuL.jpg?f=fotoalbum_large

• pc01
ben benieuwd of die wel blijft zitten :) Het viel me bij mediamarkt op dat ze geen aantekening maken of iets dergelijks op de bon; dus ik heb het idee dat je eindeloos terug kunt gaan in die 2 weken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
pc01 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:12:
ben benieuwd of die wel blijft zitten :) Het viel me bij mediamarkt op dat ze geen aantekening maken of iets dergelijks op de bon; dus ik heb het idee dat je eindeloos terug kunt gaan in die 2 weken ;)
Ik heb gekozen voor de "case-friendly" optie die blijkbaar mogelijk is. Wordt nu geplakt.
Ga terug net zo lang tot het goed is. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:00
pc01 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:14:

Fijn te horen, en je kan zolang je deze auto hebt gewoon de houder vervangen mocht je een andere telefoon nemen die niet past in deze houder (wat bij mijn dus het geval is).
En neem je een andere auto dan eventueel een andere proclip en kan je de houder gewoon gebruiken.

Vandaag is voor mijn werkbus de iSetchi binnen (morgen installeren) en dat voelt ook zoveel beter aan dan alle andere losse houders/laders bij elkaar (op de Brodit) na dan.
Nog geen gebruikers ervaring dus maar als het net zo werkt als het aanvoelt dan de aanschaf al meer dan waard.

Nu mijn Pixel 6Pro nog..... nog een paar weekjes geduld hebben :+

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spartacusNLD
spartacusNLD schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 18:02:
[...]
Bellroy case is binnen:
- Perfecte (!) aansluiting op de telefoon
- Geen ruimte / gap boven camera bar die andere eerder hier plaatsten. Wellicht dat het mij ook niet opvalt omdat het een zwarte case op een zwarte 6p betreft.
- Meer ruimte voor je screenprotector rondom het scherm zodat deze niet omhoog komt. Vooral hier was het mij om te doen. Dus super blij mee
- Premium leer wat wel een beetje gladder is dan ik had gehoopt. Maar wel natuurlijk veel minder glad dan de telefoon zelf al is. Ik ben i.i.g niet bang dat mijn telefoon ergens vanaf glijd met deze case. Maar tegenover de caseology vault wel een stuk minder ''grippy''
- De case is best slank waardoor je vrijwel geen bulk toevoegt aan deze al grote telefoon. Zelfs slanker dan de caseology.

Maar, vindt ik het 50 euro waard? Niet echt. Als ik niet per se een screen protector wilde gebruiken had ik het er niet aan uit gegeven. Dan was de caseology vault meer dan prima geweest.

Dadelijk wat foto's.
Foto's van de bellroy leather case voor de 6 pro:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XPT3oAMrle8_g5BouJcD7v8DUso=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N5aenm293fHZqmWn3hB7QaGa.jpg?f=fotoalbum_large

Geen camera gapp d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KdYyc_-XnjbXgLDBgWNmerx4IlA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ebl9F9Zvvwu1CUJq9P7Zqg7p.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wL2WKY8TAYVmxSEGnHxB8LKWyng=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o15bSAXW2oi7AQZOnj1gRy4Y.jpg?f=fotoalbum_large

Case heeft genoeg ruimte voor de MM screenprotector d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IH9qC5tsEyJFl4XL8tPcLyiVP4w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Tx9isGboffBfqxgZfGZA9nTX.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door spartacusNLD op 11-11-2021 17:45 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

• pc01

klinkt goed; jammer alleen dat de reviews voor die voor de 6pro dan weer helemaal ruk zijn:
https://www.amazon.nl/WFT...id=1636647741&sr=8-2&th=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
GroeneThee schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:23:
[...]

Ik heb gekozen voor de "case-friendly" optie die blijkbaar mogelijk is. Wordt nu geplakt.
Ga terug net zo lang tot het goed is. :9
Eerste indruk....mooie fit! Sluit aan de zijkanten top aan op de case! Boven 1mm speling en onder sluit hij mooi aan. Er zitten nog wat kleine "vlekjes" die weg zouden moeten trekken.

• Vmu

Vmu

Rotatate

Vmu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pannekoek141
pc01 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:45:
[...]

klinkt goed; jammer alleen dat de reviews voor die voor de 6pro dan weer helemaal ruk zijn:
https://www.amazon.nl/WFT...id=1636647741&sr=8-2&th=1
Tja, dat is weer hele andere koek met die curve, ook de reden waarom ik heb niet heb gehaald ;)

Suh dude

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
Doe dan zoiets: https://www.amazon.nl/Cas...d=1636651554&sr=8-12&th=1

En als het transparant moet, doe deze: https://www.amazon.nl/Rin...gke&qid=1636651633&sr=8-4

Beide werken op de normale pixel.

[ Voor 6% gewijzigd door spartacusNLD op 11-11-2021 18:27 ]

spartacusNLD schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:40:
Foto's van de bellroy leather case voor de 6 pro
Tof! Thanks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andreasvers
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 06-11-2022
Heb deze ook, super hoesje voor het geld

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
TopsyKrett schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:27:
[...]

Van de britse FAQ:

I purchased my Pixel phone from a participating country, but live in different country. Am still eligible to claim?

To be eligible to claim, your delivery address must be in the same country as the one your phone was purchased in. If you purchased your phone in a country that isn't your country of residence, you won't be able to take part in this promotion.

Can I use a forwarding address for my delivery?

To take part in this promotion, you must be a resident in one of the qualifying countries (United Kingdom, Republic of Ireland, France or Germany). Your residential address must be in the same country as your phone was purchased in. Forwarding addresses (and similar services) for this promotion are not accepted.

Was de Pixel ook op het adres van je Bose besteld?
Als dit heel strikt genomen wordt, zouden dus alle aanvragen afgewezen moeten worden van deelnemers die in Nederland of België wonen.

Bij automatische goedkeuring kom je er waarschijnlijk nog wel mee weg, maar als het handmatig moet gebeuren wordt het een lastig verhaal. Want alleen een Nederlands factuuradres is op basis van bovenstaande al reden genoeg voor een afwijzing. Het factuuradres geeft immers aan dat je in Nederland woont.

Maar goed, hopelijk druppelen er alsnog veel goedkeuringen door (die niet later weer worden ingetrokken).

[ Voor 3% gewijzigd door TexMex op 11-11-2021 19:35 ]

• Michiel193
  • Laatst online: 20-06 22:54
Iemand recent bij de MediaMarkt in Duitsland geweest? Zie online 2 kleuren van de officiële Google case met de kanttekening niet te verzenden alleen verkrijgbaar in de winkel zie echter geen duidelijke voorraad indicatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTCHolland
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-01-2023
Heb sinds vandaag de caseology vault, prima hoesje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
M'n Bose 700 aanvraag is goedgekeurd, maar kwam wel in m'n spam. Dus als je nog aan het wachten bent, kijk daar even. Overigens kreeg ik bij goedkeuring ook een SMS, bij aanvraag nog niet.

* Op naam en adres van kennis die een huis heeft in Duitsland.

[ Voor 14% gewijzigd door Ilya op 12-11-2021 09:56 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTCHolland
Hmm, die SMS heb ik niet gehad. De mail dat de aanvraag is goedgekeurd zat bij mij overigens oon in m'n spam folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
HTCHolland schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:30:
Heb sinds vandaag de caseology vault, prima hoesje!
Ik heb ook de caseology vault, prima hoesje inderdaad. Maakt de telefoon voor mijn gevoel wel wat lomper.
Heb nu ook de spigen thin fit, voelt wel iets beter aan, maar is weer van plastic, dus wat minder beschermd voor mijn gevoel en geen texture op de achterkant en er is aan de zijkant een overgang van plastic naar rubber... Overweeg nu zelfs de liquid air nog te proberen 8)7

Vroeger had ik altijd ali hoesjes op mn telefoons, maar dit is echt wel beter spul.

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
GroeneThee schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:51:
[...]

Eerste indruk....mooie fit! Sluit aan de zijkanten top aan op de case! Boven 1mm speling en onder sluit hij mooi aan. Er zitten nog wat kleine "vlekjes" die weg zouden moeten trekken.
en ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTCHolland
pannekoek141 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:24:
[...]

Ik heb ook de caseology vault, prima hoesje inderdaad. Maakt de telefoon voor mijn gevoel wel wat lomper.
Heb nu ook de spigen thin fit, voelt wel iets beter aan, maar is weer van plastic, dus wat minder beschermd voor mijn gevoel en geen texture op de achterkant en er is aan de zijkant een overgang van plastic naar rubber... Overweeg nu zelfs de liquid air nog te proberen 8)7

Vroeger had ik altijd ali hoesjes op mn telefoons, maar dit is echt wel beter spul.
Mocht je de liquid nog proberen dan hoor ik graag wat je er van vindt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OsiriS.nl
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:41
Hier de liquid air om m'n 6 pro, erg fijn hoesje! Maakt 'm niet veel lomper of groter vind ik.
Vind de textuur op de achterkant en zijkanten erg fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Ad de Jong schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:26:
[...]

Vandaag is voor mijn werkbus de iSetchi binnen (morgen installeren) en dat voelt ook zoveel beter aan dan alle andere losse houders/laders bij elkaar (op de Brodit) na dan.
Nog geen gebruikers ervaring dus maar als het net zo werkt als het aanvoelt dan de aanschaf al meer dan waard.

Nu mijn Pixel 6Pro nog..... nog een paar weekjes geduld hebben :+
Eerste dag met de nieuwe houder/lader en dat is gewoon goed bevallen.
Hoesje van de Pixel6Pro past hier goed in net als de Pixel 4.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +5 Henk 'm!
CLB schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:20:
Eerst nog videoreview filmen vandeweek, daarna pas plakken en föhnen:
[...]
Leuke is dat ik eigenlijk maar drie dingetjes had besteld:
- Top: brushed titanium
- Bottom: brushed titanium
- Accent: Carbon Black

En ik heb nu dus wat extra's gekregen... Ook een camera-unit in brushed titanium en carbon.
Ook het bovenste stukje in carbon en geen één Google-logo, maar vier stuks. Best attent denk ik dan maar.

En als dit zo bevalt, misschien toch eens kijken naar zo'n teardown-skin van DBrand... >:)
Google Pixel 6 Pro - ExtremeSkins

[ Voor 59% gewijzigd door CLB op 14-11-2021 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno58
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 25-03 15:30
Weet iemand of de Pixel Stand 2 al verkrijgbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Arno58 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 09:24:
Weet iemand of de Pixel Stand 2 al verkrijgbaar is?
Staat in de US Google store nog steeds op "Coming soon".

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Ik zit in de hoesjes-rabbit hole...
Bestelde een Caseology Vault en toen keek ik nog eens naar de Spigen Liquid Air.
Ik vind die texture van de Caseology rond de camera bump wel mooi maar dat gat is zo groot. Is natuurlijk erg subjectief. En de knopjes op de Spigen zijn wel lekker textured.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Zit er nog strak op!

Wel blijft het "folie" versus een glasplaat je. Ik voel dat niet zo zeer, is nog steeds glad en "snel". Maar wel als je er op een bepaalde hoek naar kijkt. Stoort het....mwah niet echt...prima om een extra laag bescherming te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:48

KingCrash

Angry Rabbit

Deze ziet er ook strak uit.
Fabric case net zoals om mijn Pixel3.

Afbeeldingslocatie: https://i.ebayimg.com/images/g/elAAAOSwLeNhfXSW/s-l400.jpg

https://www.ebay.com/itm/...6&mkrid=711-127632-2357-0

Angry Rabbit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pannekoek141
Vmu schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 09:47:
Ik zit in de hoesjes-rabbit hole...
Bestelde een Caseology Vault en toen keek ik nog eens naar de Spigen Liquid Air.
Ik vind die texture van de Caseology rond de camera bump wel mooi maar dat gat is zo groot. Is natuurlijk erg subjectief. En de knopjes op de Spigen zijn wel lekker textured.
Ik had een beetje hetzelfde, maar na het gebruik van de spigen thin fit voor 2 dagen is dit m denk ik wel. Voelt lekker aan en maakt de telefoon niet veel groter, vindt dat de vault dat wel een beetje doet. De liquid air is kwa afmetingen hetzelfde als de vault, dus daar hoef je t niet voor te doen.

Suh dude

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:41

Nogmaals dank, heb hem net binnen en erop geduwd en fingerprint werkt inderdaad nog top :) kan ik weer met een gerust hart ieeets minder voorzichtig zijn.. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gehaktstaaf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:00
CK3v1N schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:56:
Nog iemand die hem volledig naakt gebruikt?
Ik vond hem met Spigen Liquid Air echt te lomp, dus gebruik de regular 6 nu zonder. Wel met een sticker/skin achterop, daarmee is hij een stukje minder glad. Dat voelt toch iets veiliger.

Vrijstaande woning 1998, 212m², RD3,6. Geen na-isolatie, originele beglazing. 100m² VV, Adlar 6KW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:12
Zelf heb ik een Spigen Case Rugged Armor en deze Belkin Wireless autolader:
https://www.amazon.nl/Bel...tierooster/dp/B07RNRHHR6/
Helaas gaat dit slecht op de Pixel 6, aangezien de volumeknoppen precies op de vastpak gedeelte van de houder komen.

Waarschijnlijk ga ik ook voor een Moment Case + Belkin magnetische ventilatieroosterhouder PRO met MagSafe.
Enige idee wat het gewicht is van de Moment Case for Pixel 6 with (M)Force?

Edit: 32 gram. Bron: https://store.google.com/...ent_case_pixel_6?hl=en-US

[ Voor 3% gewijzigd door gratiz op 13-11-2021 20:59 ]

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
gratiz schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 20:57:
[...]

Zelf heb ik een Spigen Case Rugged Armor en deze Belkin Wireless autolader:
https://www.amazon.nl/Bel...tierooster/dp/B07RNRHHR6/
Helaas gaat dit slecht op de Pixel 6, aangezien de volumeknoppen precies op de vastpak gedeelte van de houder komen.

Waarschijnlijk ga ik ook voor een Moment Case + Belkin magnetische ventilatieroosterhouder PRO met MagSafe.
Enige idee wat het gewicht is van de Moment Case for Pixel 6 with (M)Force?

Edit: 32 gram. Bron: https://store.google.com/...ent_case_pixel_6?hl=en-US
Iemand ervaring hoe de bescherming van de Moment Case in het algemeen is in vergelijking met een Spigen Case Rugged Armor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -JB-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:12
gehaktstaaf schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 20:17:
[...]

Ik vond hem met Spigen Liquid Air echt te lomp, dus gebruik de regular 6 nu zonder. Wel met een sticker/skin achterop, daarmee is hij een stukje minder glad. Dat voelt toch iets veiliger.
Hier precies dezelfde ervaring.
Vorige week een dbrand skin besteld. Tot dat die binnen is nog maar even de Spigen erom. Zonder is me echt te glad.

Heb gekozen voor dbrand 'black dragon'. Uit een review begreep ik dat je daarmee het meeste grip hebt. Ben benieuwd!

Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gehaktstaaf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:00
De 'textured' versie van Xtremeskins. Is leverbaar in verschillende kleuren. Heb het er nu een aantal dagen op zitten, vooralsnog houdt het goed. Maar ben nog niet overtuigd dat het heel lang gaat houden.
Maar de grip op het toestel is vele malen beter.

Vrijstaande woning 1998, 212m², RD3,6. Geen na-isolatie, originele beglazing. 100m² VV, Adlar 6KW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

pannekoek141 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:49:
[...]

Ik had een beetje hetzelfde, maar na het gebruik van de spigen thin fit voor 2 dagen is dit m denk ik wel. Voelt lekker aan en maakt de telefoon niet veel groter, vindt dat de vault dat wel een beetje doet. De liquid air is kwa afmetingen hetzelfde als de vault, dus daar hoef je t niet voor te doen.
Gaat erom spannen. Ik vond mijn Pixel 3a ook al prettig kleiner aanvoelen zonder hoesje maar die is uiteindelijk toch stuk gevallen.
Hopelijk komt morgen mijn p6 binnen hier en binnen een dag ook
deze WFTE folie
https://www.amazon.nl/gp/product/B094QXJGMD/
en een Caseology Vault
https://www.amazon.nl/gp/product/B096TBB839/
Die screenprotector is een redelijke nobrainer tegen van die hele fijne krasjes terwijl ik het op de 3a maar niets vond omdat vooral in de zomer het scherm zonder folie vaak al niet helder genoeg is.
Maar wat betreft die case...zal mij benieuwen hoe lang het duurt voor ik die eraf haal of vervang door grippy folie.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
soskes schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:23:
Dit ziet er inderdaad netjes uit.
Best leuk toch, valt mij ook alleszins mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keessonnema
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 23-05 14:53
Ik heb een paar dagen dit topic doorgelezen over de verschillende laders en ben uiteindelijk toch maar voor de Samsung 45W lader gegaan, deze voldoet volgens mij gewoon aan alle eisen en komt voor 30 euro ook nog eens met een extra kabel.

Ik baalde wel dat het toch niet werkte met m'n dash charger, mijn andere QC3.0/18w laders doen er super lang over (2,5u+), dus het werd wel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
Mijn tweede poging bij de MediaMarkt, SBS screenprotector, laat weer los. Nu aan de andere zijkant. Ik ga meer weer eens terug....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
Vmu schreef op zondag 14 november 2021 @ 10:14:
[...]

Gaat erom spannen. Ik vond mijn Pixel 3a ook al prettig kleiner aanvoelen zonder hoesje maar die is uiteindelijk toch stuk gevallen.
Hopelijk komt morgen mijn p6 binnen hier en binnen een dag ook
deze WFTE folie
https://www.amazon.nl/gp/product/B094QXJGMD/
en een Caseology Vault
https://www.amazon.nl/gp/product/B096TBB839/
Die screenprotector is een redelijke nobrainer tegen van die hele fijne krasjes terwijl ik het op de 3a maar niets vond omdat vooral in de zomer het scherm zonder folie vaak al niet helder genoeg is.
Maar wat betreft die case...zal mij benieuwen hoe lang het duurt voor ik die eraf haal of vervang door grippy folie.
Haha toch wel een screenprotector voor de krasjes idd. Je haalt het plaatje eraf, plakt een nieuwe erop en je hebt een "nieuw scherm". Voelt altijd wel lekkaaaah toch.

Op aliexpress zijn vrij dunne TPU hoesjes te vinden voor de pixel 6. Ik ga de spigen thin pit rocken en de casology vault gaat retour. Daarnaast bestel ik nog wat hoesjes van ali als backup of om gewoon te proberen.

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaps
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-06 16:16
Heeft iemand ervaring met de Bose headset aanvraag via een DHL Packstation in Duitsland? Loop vast bij het aanvragen van een packstation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tinus1982
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:31
Inmiddels ervaring met 3 hoesjes:

Just in case: goede grip maar te lomp
Spigen Thin fit: dun maar ik vind hem te glad
Mijn favoriet
Spigen Liquid air: nagenoeg net zo dun als de Thin fit, maar betere grip.

Verder de volgende glazen screenprotector zonder problemen met de vingerafdrukscanner in gebruik:
https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kezman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-12-2022
Ik heb deze case besteld, eind deze maand geleverd. Op mijn huidige Huawei P30 pro heb ik een thin fit hard case, maar dit beschermd niet goed genoeg, daarom wil ik nu een case die betere bescherming bied tegen vallen op de hoeken.

https://www.amazon.com/gp...f=ppx_pt2_dt_b_prod_image

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankv120
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-06 12:36
Hoe is jullie ervaring met het swipen vanaf de zijkant om terug te gaan met de Spigen Liquid Air? Ik gebruik de Caseology Parallax en deze is in zijn geheel al heel bulky maar de opstaande rande helpen niet echt bij dit swipen.

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-06 23:33
Wellicht een hele domme vraag, maar bestaan er (en zijn er ervaringen met) cases waarmee je draadloos kan laden EN een magneet kan gebruiken voor in de auto als mount?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Edzeau schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:41:
Wellicht een hele domme vraag, maar bestaan er (en zijn er ervaringen met) cases waarmee je draadloos kan laden EN een magneet kan gebruiken voor in de auto als mount?
Geen domme vraag wat mij betreft. maar heb zo 1,2,3, geen antwoord. Een snelle zoektocht leert van wel, maar die had je zelf ook wel gevonden(toch? ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-06 23:33
GroeneThee schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:59:
[...]

Geen domme vraag wat mij betreft. maar heb zo 1,2,3, geen antwoord. Een snelle zoektocht leert van wel, maar die had je zelf ook wel gevonden(toch? ;) )
Ik kwam deze inderdaad tegen, maar zag zo snel geen optie voor de Pixel 6. Kwam ook oplossingen als dit tegen, maar ook hier heb ik toch een klein beetje mijn bedenkingen bij hoe en of dit gaat werken. Ik heb sowieso nog geen Pixel 6 (of ervaring met telefoons die draadloos kunnen laden), vandaar dat ik benieuwd was naar mogelijke andere ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justben
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 20-06 21:42
justben schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:04:
[...]

Op de site kun je naar een hulp pagina (link onderaan de mail) met een telefoonnummer en invul request formulier. Ik heb een request formulier ingevuld nu, mocht ik voor het weekend niets horen dan ga ik een keer bellen.
Ik heb net antwoord gekregen. De naam voor de Bose moet gelijk zijn aan de naam op het factuur adres. Ik heb opnieuw een aanvraag kunnen indienen met mijn naam en heb naam van contact in Frankrijk als tnv op adresregel 1 gezet.

Mail van Google:
Good afternoon,

Thank you for your email.

Please note the claim was submitted under a name different than the one showing on the proof of purchase.

Only the purchaser can submit a claim.

You can therefore submit a new claim making sure the details on the document match the details entered on the claim.

We remain on hand should you have any further questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invinoveritas75
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 21-12-2021
klaps schreef op maandag 15 november 2021 @ 09:09:
Heeft iemand ervaring met de Bose headset aanvraag via een DHL Packstation in Duitsland? Loop vast bij het aanvragen van een packstation.
Heb zojuist tot mijn verbazing een afwijzing binnen gekregen (na in 1e instantie goedgekeurd te zijn) op basis van gebruik van een Nachsendeadresse... Wat volgens de voorwaarden verboden is. Alleen is in mijn optiek een Packstation geen Nachsendeadresse.

Factuur staat op adres in Duitsland en als afleveradres een Packstation daar in de buurt gebruikt.

Zojuist meteen reactie gestuurd en dit proberen te weerleggen. Aangegeven dat ik 's nachts werk en overdag slaap... Vandaar de keus voor een Packstation... :P Kijken of dat succes heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladybugdee92
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 19-01-2022
justben schreef op maandag 15 november 2021 @ 17:40:
[...]

Ik heb net antwoord gekregen. De naam voor de Bose moet gelijk zijn aan de naam op het factuur adres. Ik heb opnieuw een aanvraag kunnen indienen met mijn naam en heb naam van contact in Frankrijk als tnv op adresregel 1 gezet.

[...]
Mag ik vragen na hoelang je een afkeuring hebt gehad? Ik heb namelijk 2 november de aanvraag al ingediend en per direct een mail en SMS ontvangen dat hij was goedgekeurd (staat momenteel nog steeds op goedgekeurd) maar ik heb de naam van kennissen in duitsland gebruikt , totaal verschillend van mijn echte naam die op de pre order factuur staat van mm .. dus begin nu elke dag wel angstiger te worden dat hij alsnog word afgekeurd .. was dit vrij snel bij jou ? Of ging daar ook weken overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
Zojuist na 2 weken en extra informatie verzoek een goedkeuring gehad. De telefoon is naar mailboxde gestuurd ; de koptelefoon kan naar een kennis in duitsland.

Ik ga nu per mail proberen de eerder afgewezen claim te laten wijzigen naar het adres van de kennis. In eerst instantie had ik packstation voor de koptelefoon geprobeerd (telefoon zelf was ook via mailboxde).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justben
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 20-06 21:42
Ladybugdee92 schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:36:
[...]

Mag ik vragen na hoelang je een afkeuring hebt gehad? Ik heb namelijk 2 november de aanvraag al ingediend en per direct een mail en SMS ontvangen dat hij was goedgekeurd (staat momenteel nog steeds op goedgekeurd) maar ik heb de naam van kennissen in duitsland gebruikt , totaal verschillend van mijn echte naam die op de pre order factuur staat van mm .. dus begin nu elke dag wel angstiger te worden dat hij alsnog word afgekeurd .. was dit vrij snel bij jou ? Of ging daar ook weken overheen?
5 nov goedkeuring,
9 november afwijzing en meteen mail gestuurd
15 november mail terug en net weer aanvraag kunnen doen

Ik kon in de tussentijd geen aanvraag doen omdat mijn IMEI al gebruikt is. Dus ik weet niet of dit na x dagen vrij gegeven wordt of dat ze het handmatig hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkies
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-10-2024
justben schreef op maandag 15 november 2021 @ 20:04:
[...]

5 nov goedkeuring,
9 november afwijzing en meteen mail gestuurd
15 november mail terug en net weer aanvraag kunnen doen

Ik kon in de tussentijd geen aanvraag doen omdat mijn IMEI al gebruikt is. Dus ik weet niet of dit na x dagen vrij gegeven wordt of dat ze het handmatig hebben gedaan.
Hier 3 november direct goedkeuring gehad en tot op heden niks meer gehoord *afkloppen*.
Heb hem bij Saturn op eigen naam besteld en vervolgens op Duitse naam en adres de Bose aangevraagd.. ben nu ook zeer benieuwd hoe het verder zal verlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-06 10:54

Mojo

The Power Within

Kwakkies schreef op maandag 15 november 2021 @ 20:14:
[...]

Hier 3 november direct goedkeuring gehad en tot op heden niks meer gehoord *afkloppen*.
Heb hem bij Saturn op eigen naam besteld en vervolgens op Duitse naam en adres de Bose aangevraagd.. ben nu ook zeer benieuwd hoe het verder zal verlopen
Ik heb ook op 3 november direct goedkeuring gehad. Ik heb mijn Nederlandse adres op de Franse adresregels ingeprutst. (Besteld bij FNAC) Zit nog steeds te wachten op afkeur. :p

Heb evt. wel een adres in Duitsland, maar dat zal wel niet gaan...

[ Voor 7% gewijzigd door Mojo op 15-11-2021 20:23 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invinoveritas75
pc01 schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:55:
Zojuist na 2 weken en extra informatie verzoek een goedkeuring gehad. De telefoon is naar mailboxde gestuurd ; de koptelefoon kan naar een kennis in duitsland.

Ik ga nu per mail proberen de eerder afgewezen claim te laten wijzigen naar het adres van de kennis. In eerst instantie had ik packstation voor de koptelefoon geprobeerd (telefoon zelf was ook via mailboxde).
Dus bij jou is de (1e) aanvraag ook afgekeurd op een Packstation als ik het goed begrijp? En heb je daar nog iets mee geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
ja dat klopt. Ik heb ze zojuist via het contact formulier een bericht gestuurd dat ik het verkeerde adres had gebruikt en of ze dit willen aanpassen. We gaan het zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-06 12:04
Eens kijken wat er mijn mijn Packstation aanvraag gebeurt.

Op andere Duitse fora is te lezen dat mensen die nu een aanvraag doen de melding krijgen dat de bose 700 op zijn en dat ze als alternatief een Bose QC45 krijgen en 75 € Google store tegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anomynous123
  • Laatst online: 14:51
DarkSEDA schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:55:

Op andere Duitse fora is te lezen dat mensen die nu een aanvraag doen de melding krijgen dat de bose 700 op zijn en dat ze als alternatief een Bose QC45 krijgen en 75 € Google store tegoed.
Een qc45? Het nieuwste model en dan nog een tegoedbon. Lijkt me sterk. Das een veel betere deal. Zeker weten dat het niet de 35 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pabloadhd
  • Laatst online: 09-06 22:37

Dat klinkt eigenlijk als een prima deal. Zou eigenlijk mijn voorkeur hebben. Ondertussen hier op 1-Nov goedkeuring gehad. Op 3-nov weer update met goedkeuring. Vandaag 15-nov weer goedkeuring. (Als ik de status opvraag). Het zal wel goed gaan.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
QC45, enkele meldingen hier en hier met de mail erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invinoveritas75

En wanneer heb jij je aanvraag ingediend via Packstation als ik vragen mag?

Misschien dat ze nu nog scherper filteren met headphones die opraken... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
Invinoveritas75 schreef op maandag 15 november 2021 @ 23:12:
[...]

En wanneer heb jij je aanvraag ingediend via Packstation als ik vragen mag?

Misschien dat ze nu nog scherper filteren met headphones die opraken... ;)
ca. 10 dagen geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anomynous123
DarkSEDA schreef op maandag 15 november 2021 @ 23:02:
QC45, enkele meldingen hier en hier met de mail erbij.
Damn, das een mooie deal dan zeg. Blijkbaar kijken ze alleen naar oorspronkelijke adviesprijs. Huidige prijs van de 45 is juist stuk hoger dan de 700. Is natuurlijk ook 2 jaar nieuwer model. En dan kun je er nog een pixel stand 2 bij halen ook met die tegoedbon. Bofkonten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSAVD
  • Laatst online: 25-11-2021
Heb ook net men aanvraag ingevuld voor de hoofdtelefoon (besteld 26/10 bij fnac.fr).
Heb men Belgisch adres in de regels gepropt en nu is het afwachten :)
De eerste mail die nu is toegekomen zegt "approuvée", maar dat is wat voorbarig denk ik...
Ik hoop om door de mazen van het net te glippen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezman
GroeneThee schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:59:
[...]

Cases
https://eu.mous.co/collections/pixel-6-case
https://www.shopmoment.co...nt-case-for-pixel-6/6-pro

Chargers
https://eu.mous.co/produc...ar?variant=32689361649757
https://www.amazon.nl/Mag...d=pla-1188278412663&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
Gisteren voor de derde keer op de pro een fastskin screenprotector laten zetten bij de mediamarkt. Wederom vriendelijk, goed en snel geholpen. Helaas laten de randjes weer los....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
pc01 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:45:
Gisteren voor de derde keer op de pro een fastskin screenprotector laten zetten bij de mediamarkt. Wederom vriendelijk, goed en snel geholpen. Helaas laten de randjes weer los....
Ik heb nu een weekje een fastskin op de 6 pro zitten, er laat inderdaad een hoekje los rechtsboven. Of dit komt door het hoesje wat ik eerder gebruikte wat nauwelijks ruimte liet voor de screenprotector of dat het komt door de screenprotector zelf kan ik niet zeggen. Ik heb het iig geaccepteerd.

De rest zit super strak. Ik denk dat je een klein stukje moet accepteren en dat je daar niet aan ontkomt. Ik zie het trouwens niet als het scherm aan staat.

[ Voor 15% gewijzigd door spartacusNLD op 16-11-2021 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
klopt dat je het niet ziet inderdaad als het scherm aanstaat. Ik in ieder geval geen vierde keer meer terug.. Voor nu laat ik het zo... en wellicht als er betere ervaringen zijn met de tijd met coolblue of toch zelf iets plakken, dat ik dan weer wissel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladybugdee92
Ik keek zojuist nog eens naar mijn aanvraag en die staat nog steeds op goedgekeurd ... alleen er stond eerst laatste actie was op 2021-11-02 en nu staat er laatste actie was op 2021-11-16 . Echter lijkt er niks veranderd te zijn . Op duitse forums zie ik mensen met hetzelfde probleem waarvan al iemand de koptelefoon heeft binnengekregen zonder van te voren een email te krijgen . Hebben andere mensen ook ineens bij de goedkeuring de datum van vandaag staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anomynous123
Ladybugdee92 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:39:
Ik keek zojuist nog eens naar mijn aanvraag en die staat nog steeds op goedgekeurd ... alleen er stond eerst laatste actie was op 2021-11-02 en nu staat er laatste actie was op 2021-11-16 . Echter lijkt er niks veranderd te zijn . Op duitse forums zie ik mensen met hetzelfde probleem waarvan al iemand de koptelefoon heeft binnengekregen zonder van te voren een email te krijgen . Hebben andere mensen ook ineens bij de goedkeuring de datum van vandaag staan?
Yup zelfde hier viel me op. Maar idd niks ontvangen verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
  • Laatst online: 05-03 23:13
Anomynous123 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:51:
[...]

Yup zelfde hier viel me op. Maar idd niks ontvangen verder
Hier hetzelfde. Besteld bij fnac Frankrijk. 10-11 goedgekeurd en nog niks verder gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladybugdee92
Op duitse forums hebben ze dus hetzelfde en niemand heeft een mail vooraf gekregen maar gls stond ineens voor de deur om de koptelefoon af te leveren... niet heel handig dus..:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
Ladybugdee92 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:06:
Op duitse forums hebben ze dus hetzelfde en niemand heeft een mail vooraf gekregen maar gls stond ineens voor de deur om de koptelefoon af te leveren... niet heel handig dus..:p
Dat is inderdaad ongunstig, gezien GLS niet naar een DHL Packstation kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
  • Laatst online: 05-03 23:13
Al iemand die een koptelefoon in Frankrijk laat bezorgen die al iets heeft gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladybugdee92
DarkSEDA schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:08:
[...]

Dat is inderdaad ongunstig, gezien GLS niet naar een DHL Packstation kan leveren.
Dat wist ik niet en dat zou inderdaad heel ongunstig zijn voor de mensen die via DHL packingstation hebben verstuurd.... ik zelf heb via kennissen van familie een adres weten te regelen maar het zijn mensen op leeftijd en ik had beloofd van te voren een bericht te sturen zodat ze weten dat het voor mij is... dus ik hoop dat ik toch nog bericht krijg of dat ze hem wel aannemen want anders ben ik hem ook kwijt 😢

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ladybugdee92 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:11:
[...]

Dat is inderdaad lekker tegenstrijdig 🙃 haha want bij de terms en conditions stond wat ik hierboven noemde . En ach bij twijfel kan je ze altijd een mailtje sturen 🤪
@CLB @Xfile @Unicron Vergeten te melden, maar mijn koptelefoon aanvraag is afgelopen Vrijdag goedgekeurd nadat ik ze op Donderdag een mailtje had gestuurd. Al met al dus 1,5 week vanaf aanvraag tot goedkeuring :)

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
De Pixel 6 Pro is binnen en de de Spigen bevalt nu al zeer goed.
Swipen gaat nu ook een heel stuk beter dan bij mijn Pixel 4 en die cover.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gratiz
Edzeau schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:41:
Ik heb de Moment Case besteld, @Edzeau
En deze autohouder van Spigen met een Apple MagSafe lader: https://www.amazon.nl/gp/...itle_o00_s00?ie=UTF8&th=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezman
gratiz schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:23:
[...]

Ik heb de Moment Case besteld, @Edzeau
En deze autohouder van Spigen met een Apple MagSafe lader: https://www.amazon.nl/gp/...itle_o00_s00?ie=UTF8&th=1
Is de case al leverbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
Het was leverbaar. Maar het is nu uitverkocht, als je nu bestelt leveren ze 4 december uit.
Nadeel is wel wel dat het voorlopig alleen levering uit USA is. Ik heb het nog niet op een Europeese Amazon site gezien. Gaat ook niet gebeuren als de vraag voorlopig groter is dan het aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:32
Iemand die de Anker Powerport III 65W charger al heeft gekocht?

Ik ben benieuwd hoe groot hij is vergeleken met een andere (normale) oplader. En wat de laadtijd ervan is voor de Pixel 6 (Pro).
Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste