Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:44
CLB schreef op woensdag 3 november 2021 @ 10:27:
[...]

De skin van XtremeSkins zit al op de post, dat is wel lekker rap.
De mijne woensdag besteld en wordt vandaag geleverd! Jij al binnen, indien ja, hoe bevalt de kwaliteit?

top: textured matt yellow
bottom: textured matt white
accent: brushed gold

Mijn combinatie

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-06 07:03
Zijn hier ook mensen die de Bose 700 zelf houden ?
Van mij gaat gelijk weer in de verkoop omdat de combinatie met een Android toestel echt dikke bagger is. Ze hadden er een andere koptelefoon bij moeten doen maar goed waarschijnlijk hebben ze deze voor een prikkie kunnen krijgen vermoed ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runnershigh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-05 14:51
Brabso schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 08:04:
Van mij gaat gelijk weer in de verkoop omdat de combinatie met een Android toestel echt dikke bagger is.
Wat is het probleem met deze combinatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pukson schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 00:44:
De mijne woensdag besteld en wordt vandaag geleverd! Jij al binnen, indien ja, hoe bevalt de kwaliteit?
Denk het wel, maar ben al paar dagen niet thuis geweest...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-06 17:42
Brabso schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 08:04:
Van mij gaat gelijk weer in de verkoop omdat de combinatie met een Android toestel echt dikke bagger is. Ze hadden er een andere koptelefoon bij moeten doen maar goed waarschijnlijk hebben ze deze voor een prikkie kunnen krijgen vermoed ik zo.
Dikke bagger? 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brabso
runnershigh schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 08:10:
[...]

Wat is het probleem met deze combinatie?
De Bose 700 ondersteunt alleen sbc en aac en geen aptX en dat laatste is nu juist wat je wilt met een Android toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkies
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-10-2024
Hoe zijn de ervaringen met de protector van de MediaMarkt die enkelen hier al geplaatst hebben op de gewone Pixel 6? Voelt het een beetje fijn aan ten opzichte van het echte scherm? Gewend na en pas dagen? Ik ga straks naar Utrecht maar hoop dat het het waard is voor het geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runnershigh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-05 14:51
Brabso schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 08:22:
[...]
De Bose 700 ondersteunt alleen sbc en aac en geen aptX en dat laatste is nu juist wat je wilt met een Android toestel.
Interessant. Dat moest ik even opzoeken: https://www.androidauthority.com/bluetooth-codecs-997074/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:17
spartacusNLD schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:04:
Mooie uitleg waarom het laden toch wat minder snel is dan we in eerste instantie hadden verwacht:

Tested: The Pixel 6 charges much slower than Google implied

Based on our testing using Google’s official 30W USB-C Adapter and a handful of compatible fast charging cables, we discovered that the maximum power obtained from both the Pixel 6 and Pixel 6 Pro is just 22W, with an average of just 13W over a full cycle. At no point during our testing did we see speeds anywhere close to the 30W charging that many have (quite fairly) assumed the Pixel 6 series is capable of.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dit maakt het (voor nu) vrij nutteloos om te investeren in een hoog wattage oplader. Wellicht dat het laad algoritme nog wordt verbeterd. Ik zou daar eerst op wachten voordat je geld gaat investeren.
Het trage laden (vooral vergeleken met mijn oude OnePlus 6T) is inderdaad irritant. Ik gebruik een Ugreen 65W lader met pd support.
Ik hoop dat Google hier nog wat aan gaat optimaliseren de komende tijd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anomynous123
  • Registratie: Oktober 2021
  • Nu online
[...]

De meeste mensen gebruiken het waarschijnlijk in combinatie met Spotify, YouTube, etc en daarbij is het verschil tussen die codecs voor zover ik weet echt niet zo bijzonder. Voor de liefhebbers/puristen ligt dat waarschijnlijk anders, maar dikke bagger lijkt me vrij overdreven (iig voor grote merendeel van de mensen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-04 23:02

Vmu

Rotatate

Anomynous123 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 11:32:
[...]

De meeste mensen gebruiken het waarschijnlijk in combinatie met Spotify, YouTube, etc en daarbij is het verschil tussen die codecs voor zover ik weet echt niet zo bijzonder. Voor de liefhebbers/puristen ligt dat waarschijnlijk anders, maar dikke bagger lijkt me vrij overdreven (iig voor grote merendeel van de mensen)
Vmu Pakt discosingle van Kurtis Blow en vraagt zich af waar deze in de telefoon moet...

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

[...]

Even los van de grapjes zou je eigenlijk wel verwachten dat een Bose betere codecs ondersteunt dan alleen de basis.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Anomynous123 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 11:32:
[...]

Persoonlijk vind ik het niet kunnen qua combinatie maar dat was duidelijk in mijn uitdrukking 😜
Zo'n dure moderne koptelefoon die alleen de cheap ass codec ondersteunt. Had je een iPhone of ander apple product gehad is het een ander verhaal. Hier is niet goed over na gedacht helaas.
En dit verschil in geluid ga je wel degelijk horen hoor, ook met Spotify.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-06 17:42
Brabso schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:22:
[...]

Persoonlijk vind ik het niet kunnen qua combinatie maar dat was duidelijk in mijn uitdrukking 😜
Zo'n dure moderne koptelefoon die alleen de cheap ass codec ondersteunt. Had je een iPhone of ander apple product gehad is het een ander verhaal. Hier is niet goed over na gedacht helaas.
Jij wellicht (of je denkt dat te horen) maar ben het eens met hierboven, het meerendeel van de mensen echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:38
Inmiddels zijn de "Spigen rough armour" & "Spigen Tough Armor Case - Gunmetal" binnen waarvan de laatste in januari verwacht werd.
Vooral de laatste is net wat groter en vooral dikker en het zal mij benieuwen of die in de Brodit gaat passen.
Zover ik heb kunnen proberen gaat het net lukken qua dikte ook al gaat de Brodit maar tot 11 mm, beide zijn dikker 11.07 mm & zelfs 12.59 mm.

Beide voelen zeer goed aan en vooral de 2e lijkt wel of die heel wat kan hebben.
Erg benieuwd hoe dat is zodra het toestel erin zit en hoe het gaat bevallen.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-06 23:26
Kwakkies schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 09:03:
Hoe zijn de ervaringen met de protector van de MediaMarkt die enkelen hier al geplaatst hebben op de gewone Pixel 6? Voelt het een beetje fijn aan ten opzichte van het echte scherm? Gewend na en pas dagen? Ik ga straks naar Utrecht maar hoop dat het het waard is voor het geld :)
Voelt prima op de 6pro. (Behalve dan dat 1 randje loslaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-06 20:34
Zojuist in MM Eindhoven een fastskin screenprotector laten plaatsen op mijn 6 pro. Clearplex is dus iets wat ze niet meer hebben, je merkt wel dat dit beter spul is want het blijft goed op de curves zitten. Iets wat met een clearplex op mijn oneplus 8 pro na een paar maanden niet meer zo was. Hopelijk over een week nog steeds :) met 14 dagen garantie durf ik te wel aan.

Verder voelt het een klein beetje stroever en ik moest mijn fingerprint opnieuw registreren. Blij mee!

[ Voor 25% gewijzigd door spartacusNLD op 06-11-2021 17:04 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spartacusNLD
pc01 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 16:31:
[...]
Voelt prima op de 6pro. (Behalve dan dat 1 randje loslaat)
Je kan nog terug binnen 14 dagen. Proberen ze het opnieuw

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JazzMatazz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-06 17:33
Net bij Coolblue binnen gelopen en geïnformeerd naar die screenprotector die zij aanbrengen. Mij werd verteld dat die eigenlijk alleen is ter bescherming tegen krasjes en dat het zelfhelend is. Het zou niet beschermen tegen barsten van het scherm als gevolg van een val/impact. Nu meen ik dat tempered glass daar beter tegen beschermt omdat het het scherm als het ware beter "bij elkaar houdt" bij een val (weet niet of ik het zo goed uitleg). Is dat ook jullie ervaring/mening?

Zijn er al gebruikers met een tempered glass protector waarbij de fingerprint scanner het goed blijft doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
JazzMatazz schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 17:26:
Net bij Coolblue binnen gelopen en geïnformeerd naar die screenprotector die zij aanbrengen. Mij werd verteld dat die eigenlijk alleen is ter bescherming tegen krasjes en dat het zelfhelend is. Het zou niet beschermen tegen barsten van het scherm als gevolg van een val/impact. Nu meen ik dat tempered glass daar beter tegen beschermt omdat het het scherm als het ware beter "bij elkaar houdt" bij een val (weet niet of ik het zo goed uitleg). Is dat ook jullie ervaring/mening?

Zijn er al gebruikers met een tempered glass protector waarbij de fingerprint scanner het goed blijft doen?
Gorilla glass victus zou just gebouwd zijn tegen breken en wat minder tegen krassen. Het zou daarom logisch zijn tempered over te slaan. Op de pro kan je deze sowieso niet krijgen ivm de curve

[ Voor 3% gewijzigd door spartacusNLD op 06-11-2021 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
Ad de Jong schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:55:
Inmiddels zijn de "Spigen rough armour" & "Spigen Tough Armor Case - Gunmetal" binnen waarvan de laatste in januari verwacht werd.
Vooral de laatste is net wat groter en vooral dikker en het zal mij benieuwen of die in de Brodit gaat passen.
Zover ik heb kunnen proberen gaat het net lukken qua dikte ook al gaat de Brodit maar tot 11 mm, beide zijn dikker 11.07 mm & zelfs 12.59 mm.

Beide voelen zeer goed aan en vooral de 2e lijkt wel of die heel wat kan hebben.
Erg benieuwd hoe dat is zodra het toestel erin zit en hoe het gaat bevallen.
Ik kom nog niet helemaal wijs uit al die brodit houders. Heb je een universele? (Er is geen voor de pixel 6 (pro)). De grootste universele die ik zag lijkt net te smal. Maar misschien kijk ik niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMarco
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:47
Toch wel vervelend dat ze er geen USB C lader bij doen, die zijn hier toch nog niet wijd verspreid.

Heb de Anker Nano 2 lader binnen gekregen, maar die gaat waarschijnlijk terug vanwege de beperkte Voltage ⚡ range van 200-240. Dat is niet handig op vakantie. Nu de normale Anker besteld als volgende test.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
Voor de mensen die nog een oplader zoeken, ik ben zelf op deze uitgekomen. Met name door de ondersteuning van PD 3.0 met PPS. Hij is wel maar 25W maar daarmee ook lekker compact en het lijkt op basis van eerdere posts toch niet zoveel uit te maken.

Voor twee tientjes te koop bij Alternate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anomynous123
  • Nu online
Brabso schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:22:
[...]

Tjah, het is natuurlijk wel raar dat dit al jaren een punt is bij Bose. Dus je zou idd wel verwachten dat ze daar op een gegeven moment wat mee zouden doen (volgens mij is het bij de nieuwste qc 45 nog steeds zo met beperkte ondersteuning van de codecs). Van de andere kant: blijkbaar vinden ook niet genoeg mensen het echt een punt.

Hoe dan ook: als jij er erg mee zit mag je die koptelefoon wel aan mij geven ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
pc01 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 19:29:
[...]

Ik kom nog niet helemaal wijs uit al die brodit houders. Heb je een universele? (Er is geen voor de pixel 6 (pro)). De grootste universele die ik zag lijkt net te smal. Maar misschien kijk ik niet goed.
Ik eerst ook niet en heb gewoon even via de chat advies gevraagd en daar altijd netjes, snel en goed geholpen.
Wel even goed kijken naar de maten.
Ik had eerst ook niet door dat die beide covers van mij best veel verschillen en daardoor de houder gekozen voor de grootste omdat ik die het meest ga gebruiken.
Ik heb mijn Brodit trouwens hier besteld.

Edit, zoek je er 1 voor alleen het toestel of ook waar de telefoon met hoesje in moet passen?

Deze heb ik dus.

[ Voor 12% gewijzigd door Ad de Jong op 06-11-2021 21:48 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
spartacusNLD schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 16:51:
Zojuist in MM Eindhoven een fastskin screenprotector laten plaatsen op mijn 6 pro. Clearplex is dus iets wat ze niet meer hebben, je merkt wel dat dit beter spul is want het blijft goed op de curves zitten. Iets wat met een clearplex op mijn oneplus 8 pro na een paar maanden niet meer zo was. Hopelijk over een week nog steeds :) met 14 dagen garantie durf ik te wel aan.

Verder voelt het een klein beetje stroever en ik moest mijn fingerprint opnieuw registreren. Blij mee!
Toch een klein nadeel gevonden. i.c.m. een case wordt de screen protector toch een stukje omhoog gedrukt aan beide zijkanten. Je moet dus een case hebben die screen protector ''friendly'' is. Dat is de caseology vault voor mijn pixel 6 pro dus helaas niet. Het schelt echt maar een millimeter, als het dat al is.. jammer.

Het is aan beide kanten het zelfde, dus het licht aan de protector zelf. Benieuwd of andere cases net wat minder het scherm op komen.. zonder case blijft de screenprotector goed zitten trouwes.

Om deze reden mijn dbrand grip case order geannuleerd een een bellroy case besteld. Volgens de video's die ik gezien hebt lijkt deze wat strakker om de telefoon te zitten en wat minder hoog rondom de curves te zitten. Iemand die dit kan bevestigen? :P

[ Voor 19% gewijzigd door spartacusNLD op 06-11-2021 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenn123
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-06 15:29
spartacusNLD schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 17:47:
[...]

... Op de pro kan je deze sowieso niet krijgen ivm de curve
Waarom wel? Natuurlijk zijn deze beschikbaar.

Ik heb al veel tempered glass protectors geïnstalleerd op curved displays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Anomynous123 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:38:
[...]

Tjah, het is natuurlijk wel raar dat dit al jaren een punt is bij Bose. Dus je zou idd wel verwachten dat ze daar op een gegeven moment wat mee zouden doen (volgens mij is het bij de nieuwste qc 45 nog steeds zo met beperkte ondersteuning van de codecs). Van de andere kant: blijkbaar vinden ook niet genoeg mensen het echt een punt.

Hoe dan ook: als jij er erg mee zit mag je die koptelefoon wel aan mij geven ;)
Haha, niet overdrijven hé, gaat gewoon in de verkoop 😉. Maar je mag deze rustig van me kopen hoor tzt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkies
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-10-2024
Nou gister toch de MediaMarkt Fast Skin laten plakken op mijn 6. Goed geholpen door een aardige jongen met goede informatie en binnen no time had hij hem erop.

Heb wel het idee dat de protector een milimeter breder had mogen zijn om het gehele scherm goed te bedekken. Nu ik goed kijk lijkt het of de protector ietwat scheef geplakt is ook waardoor de 'covering' aan 1 zijkant wat schuin afloopt. Dit valt alleen niet onder de plak garantie lijkt me?

Verder heb ook nog wel wat speling/ruimte bij de bezel beneden. Al met al tot zover denk wel tevreden! De feel kan ik wel aan wennen, maar een poetsdoekje voor de vingerafdrukken is geen overbodige luxe haha

[ Voor 16% gewijzigd door Kwakkies op 07-11-2021 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anomynous123
  • Nu online
spartacusNLD schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 22:53:
[...]

Toch een klein nadeel gevonden. i.c.m. een case wordt de screen protector toch een stukje omhoog gedrukt aan beide zijkanten. Je moet dus een case hebben die screen protector ''friendly'' is. Dat is de caseology vault voor mijn pixel 6 pro dus helaas niet. Het schelt echt maar een millimeter, als het dat al is.. jammer.

Het is aan beide kanten het zelfde, dus het licht aan de protector zelf. Benieuwd of andere cases net wat minder het scherm op komen.. zonder case blijft de screenprotector goed zitten trouwes.

Om deze reden mijn dbrand grip case order geannuleerd een een bellroy case besteld. Volgens de video's die ik gezien hebt lijkt deze wat strakker om de telefoon te zitten en wat minder hoog rondom de curves te zitten. Iemand die dit kan bevestigen? :P
Ik heb dezelfde screenprotector icm de bellroy case. Er is idd nog net wat ruimte tussen dus die case komt er niet tegenaan. Ik heb wel de gewone P6 dus weet niet of dat voor de pro ook zo is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
Kwakkies schreef op zondag 7 november 2021 @ 08:26:
Nou gister toch de MediaMarkt Fast Skin laten plakken op mijn 6. Goed geholpen door een aardige jongen met goede informatie en binnen no time had hij hem erop.

Heb wel het idee dat de protector een milimeter breder had mogen zijn om het gehele scherm goed te bedekken. Nu ik goed kijk lijkt het of de protector ietwat scheef geplakt is ook waardoor de 'covering' aan 1 zijkant wat schuin afloopt. Dit valt alleen niet onder de plak garantie lijkt me?

Verder heb ook nog wel wat speling/ruimte bij de bezel beneden. Al met al tot zover denk wel tevreden! De feel kan ik wel aan wennen, maar een poetsdoekje voor de vingerafdrukken is geen overbodige luxe haha
Ik herken wel wat je zegt. Onder en aan de zijkanten had er nog wel 1 mm bij gekund, maar tot nu toe hindert het me niet..

[ Voor 5% gewijzigd door crimedevil op 07-11-2021 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
..

[ Voor 100% gewijzigd door crimedevil op 07-11-2021 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
Ik ben nog steeds op zoek naar een goede autolader; op internet worden verschillende aanbevelingen gedaan. Iemand nog een suggestie?

[ Voor 198% gewijzigd door crimedevil op 07-11-2021 11:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JTH4
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-05 21:59
crimedevil schreef op zondag 7 november 2021 @ 11:12:
Ik ben nog steeds op zoek naar een goede autolader; op internet worden verschillende aanbevelingen gedaan. Iemand nog een suggestie?
Ik gebruik zelf deze van UGREEN, daarmee kan ik tegelijk mijn eigen Pixel en de iPhone van m'n vriendin op 18W met PD opladen. Werkt daarvoor meer dan uitstekend en ziet er prima uit. Gezien de vorige berichten hier ben ik nog maar niet overgestapt op een hogere wattage lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxDark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-06 00:11
spartacusNLD schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 16:51:

De MM in Eindhoven Centrum of die in Ekkersrijt? In Centrum zag ik toch nog een apparaat met Clearplex op de zijkant staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTH4
Ik heb de Full Cover Glass Screenprotector van Just in Case in gebruik genomen en bevalt geweldig. Na de horrorverhalen over andere screenprotectors had ik me er al bij neergelegd dat vingerafdruk niet zou werken, maar vingerafdruk ook gewoon weer aan de praat gekregen (90% van de tijd lukt het in 1x).
Zat oorspronkelijk na plakken nog wat lucht onder een paar randjes, maar is na een dag weggetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
MaxDark schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:26:
[...]
De MM in Eindhoven Centrum of die in Ekkersrijt? In Centrum zag ik toch nog een apparaat met Clearplex op de zijkant staan...
Centrum, ik heb daar een apparaat gezien waar fastskin op stond.. wellicht hebben ze ze allebei maar gebruiken ze er nog maar een? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankv120
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-06 12:36
Pukson schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 00:44:
[...]

top: textured matt yellow
bottom: textured matt white
accent: brushed gold

Mijn combinatie
Zou je hier wat foto's kunnen plaatsen van de Xtremeskins? Op de site krijg ik niet echt een idee van wat het nou precies inhoud, op sommige plaatjes lijkt het een hoesje, op andere meer op stickers.

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
Ad de Jong schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:46:
[...]

Ik eerst ook niet en heb gewoon even via de chat advies gevraagd en daar altijd netjes, snel en goed geholpen.
Wel even goed kijken naar de maten.
Ik had eerst ook niet door dat die beide covers van mij best veel verschillen en daardoor de houder gekozen voor de grootste omdat ik die het meest ga gebruiken.
Ik heb mijn Brodit trouwens hier besteld.

Edit, zoek je er 1 voor alleen het toestel of ook waar de telefoon met hoesje in moet passen?

Deze heb ik dus.
Ik zoek er ook 1 voor met cover (spigen rugged armour). Ik heb me even door alle specs heen geworsteld; maar in het kort komt het er op neer dat jij al het juiste type nummer hier had neergezet :) Ik twijfelde nog even over 1 met usb c lader in ; maar ik heb al een dubbele snellader in de auto; ik vind het wel prima zo ; dan maar het kabeltje steeds met de hand er in. 50 euro meerprijs was toch fors & onduidelijk of ie dan uberhaupt gaat snelladen + huidige autolader heeft 2 usb c uitgangen (ivm met vriendin met chronisch lege telefoon ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
Google geeft aan welke screenprotector werken met de fingerprint scanner:
https://9to5google.com/20...en-protector-fingerprint/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5zVwgKcAcA01Q10VE5McNCuzi0s=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YWfOcRrvBi1CcSVffCY5EtQb.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 33Fraise33
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-06 21:41
JTH4 schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:37:
Ik heb de Full Cover Glass Screenprotector van Just in Case in gebruik genomen en bevalt geweldig. Na de horrorverhalen over andere screenprotectors had ik me er al bij neergelegd dat vingerafdruk niet zou werken, maar vingerafdruk ook gewoon weer aan de praat gekregen (90% van de tijd lukt het in 1x).
Zat oorspronkelijk na plakken nog wat lucht onder een paar randjes, maar is na een dag weggetrokken.
Gebruik je een case bij deze screenprotector? Dit lijkt me de enige die momenteel beschikbaar is. De screenprotectors van spigen lijken offline gehaald te zijn en die van caseology (waarvan mijn case is) zijn ook nergens verkrijgbaar.

Ik begin toch al wat mini krasjes op te merken dus het is hoog tijd voor een screenprotector. Jammer dat Google dit niet bevestigd zoals bvb OnePlus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Eerst nog videoreview filmen vandeweek, daarna pas plakken en föhnen:
XtremeSkins Google Pixel 6 Pro

Leuke is dat ik eigenlijk maar drie dingetjes had besteld:
- Top: brushed titanium
- Bottom: brushed titanium
- Accent: Carbon Black

En ik heb nu dus wat extra's gekregen... Ook een camera-unit in brushed titanium en carbon.
Ook het bovenste stukje in carbon en geen één Google-logo, maar vier stuks. Best attent denk ik dan maar.

En als dit zo bevalt, misschien toch eens kijken naar zo'n teardown-skin van DBrand... >:)

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 14-11-2021 11:39 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTH4
33Fraise33 schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:40:
[...]

Gebruik je een case bij deze screenprotector? Dit lijkt me de enige die momenteel beschikbaar is. De screenprotectors van spigen lijken offline gehaald te zijn en die van caseology (waarvan mijn case is) zijn ook nergens verkrijgbaar.

Ik begin toch al wat mini krasjes op te merken dus het is hoog tijd voor een screenprotector. Jammer dat Google dit niet bevestigd zoals bvb OnePlus.
Ik gebruik inderdaad een case. De Spigen Ultra Hybrid Crystal Clear. Loopt mooi in elkaar over ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nindoooo
  • Laatst online: 15:15
Ik heb ook de skins van ExtremeSkins besteld. Ik ben erg te spreken over de textured matt black variant in combinatie met de glossy black voor de accenten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hT0D1woYA9UBw1xWMqW9D7ATJsE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EjkK58bS3QWsqn5P58aq7LRk.jpg?f=fotoalbum_large

Ik twijfel nog steeds of ik een hoesje ga gebruiken, want deze look spreekt me heel erg aan.

P.S. Nog steeds geen frans adres kunnen regelen helaas... Mocht iemand nog wat weten of een 2e toestel willen laten afleveren op het adres wat hij/zij heeft geregeld, dan staat daar natuurlijk een mooie vergoeding tegenover!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankv120
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-06 12:36
Nindoooo schreef op maandag 8 november 2021 @ 12:14:
Ik heb ook de skins van ExtremeSkins besteld. Ik ben erg te spreken over de textured matt black variant in combinatie met de glossy black voor de accenten.

[Afbeelding]

Ik twijfel nog steeds of ik een hoesje ga gebruiken, want deze look spreekt me heel erg aan.

P.S. Nog steeds geen frans adres kunnen regelen helaas... Mocht iemand nog wat weten of een 2e toestel willen laten afleveren op het adres wat hij/zij heeft geregeld, dan staat daar natuurlijk een mooie vergoeding tegenover!
Dat ziet er wel mooi uit, jammer alleen dat er natuurlijk nog maar weinig van zichtbaar blijft wanneer je een hoesje gebruikt (wat ik doe). Hoe makkelijk/foutgevoelig is het aanbrengen van de stickers? Er lijkt op jou foto een kleine kreuk in de camera sticker te zitten of lijkt dat maar zo?

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nindoooo
  • Laatst online: 15:15
frankv120 schreef op maandag 8 november 2021 @ 13:16:
[...]

Dat ziet er wel mooi uit, jammer alleen dat er natuurlijk nog maar weinig van zichtbaar blijft wanneer je een hoesje gebruikt (wat ik doe). Hoe makkelijk/foutgevoelig is het aanbrengen van de stickers? Er lijkt op jou foto een kleine kreuk in de camera sticker te zitten of lijkt dat maar zo?
Thanks, dat is inderdaad waar als je een hoesje gebruikt ;(

Het aanbrengen is zeer gemakkelijk, als je hem in eerste instantie niet helemaal goed plakt kun je het gewoon opnieuw doen. De 'lijm' die zij gebruiken is daar zeer geschikt voor. Pas als je de randjes gaat fohnen ziet ie echt goed vast. De kreuk komt inderdaad door het verschil in licht op de foto, die zit er in 't echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
frankv120 schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:32:
[...]

Zou je hier wat foto's kunnen plaatsen van de Xtremeskins? Op de site krijg ik niet echt een idee van wat het nou precies inhoud, op sommige plaatjes lijkt het een hoesje, op andere meer op stickers.
Heb geen extra toestel om hier foto's van te maken, maar het is een skin. Kwaliteit valt me wel tegen. Begint nu al los te raken, waar dbrand altijd stevig zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Ik ben bezig met het invullen van de claim voor de headset. Een van de vragen is om een screenshot van het imei nummer te uploaden. Dat kan ik nog niet want ik wacht nog op de levering. Heb wel het serienummer in de bestelgegevens.
Ik zag dat anderen het al gelukt is. Hebben jullie het nummer van de doos of het serienummer in de bestelling gebruikt? Anders wacht ik nog een paar dagen tot het toestel binnen is...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5HGlvBr2CpSLPpNhwhyp3OBKATA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mZKR7mLVQGnw1ozXYnAavYSI.jpg?f=fotoalbum_large

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Mijn koptelefoon aanvraag staat nu al bijna een week op 'In bearbeitung'. Nog geen bevestiging of hetgeen ik heb aangeleverd juist is... Meer mensen met hetzelfde probleem?

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-06 21:49
Vmu schreef op maandag 8 november 2021 @ 19:26:
Ik ben bezig met het invullen van de claim voor de headset. Een van de vragen is om een screenshot van het imei nummer te uploaden. Dat kan ik nog niet want ik wacht nog op de levering. Heb wel het serienummer in de bestelgegevens.
Ik zag dat anderen het al gelukt is. Hebben jullie het nummer van de doos of het serienummer in de bestelling gebruikt? Anders wacht ik nog een paar dagen tot het toestel binnen is...

[Afbeelding]
Ik kon de Bose pas 14 dagen na ontvangst van de Pixel 6 aanvragen.
Het was niet 14 dagen na ontvangst, maar ietsje eerder.
Het IMEI nummer staat op de doos, en is het menu van de telefoon te vinden. Ik had een foto van het IMEI nummer op de doos gemaakt en voor de zekerheid een screenshot van het menu met het IMEI nummer.
Je hebt in ieder geval de telefoon nodig voor het IMEI nummer, eerder kan je het niet aanvragen.

Btw het bestelnummer & besteldatum worden ook gevraagd. En de factuur.

Ter aanvulling, even gegogled: https://support.google.com/store/answer/3333000?hl=nl
Het lijkt er op dat het IMEI nummer ook het serienummer is.

[ Voor 17% gewijzigd door Xfile op 08-11-2021 23:36 ]

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xfile
Freekers schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:07:
Mijn koptelefoon aanvraag staat nu al bijna een week op 'In bearbeitung'. Nog geen bevestiging of hetgeen ik heb aangeleverd juist is... Meer mensen met hetzelfde probleem?
Ik kreeg binnen een minuut na de aanvraag een goedkeuring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Xfile schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:13:
[...]

Ik kreeg binnen een minuut na de aanvraag een goedkeuring.
Hmm, that ain't good. Ik heb hem gekocht bij de Google Store DE, niet bij MM of Saturn... wellicht dat dat verschil maakt?

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gewoon lekker afwachten! Hier duurde het 2,5 dag ofzo, bij andere order een minuut...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xfile
Freekers schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:24:
[...]

Hmm, that ain't good. Ik heb hem gekocht bij de Google Store DE, niet bij MM of Saturn... wellicht dat dat verschil maakt?
Ik heb de Pixel 6 ook bij Google Store Deutschland gekocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Unicron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 23:00
Hier zijn vandaag ook de 4 werkdagen verlopen. Ach ja, zolang die uiteindelijk maar wordt goedgekeurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xfile
Geduld is een schone zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMarco
Momenteel maar ff verschillende 30w laders besteld om te kijken wat de beste is. Hieronder Anker Nano 2 (36 💶) en de Anker Mini 3 (26 💶). De Nano 2 is het kleinst, ziet er het mooist uit en heeft meerdere laad variaties. Helaas qua input maar 200-240 V, dus minder geschikt als reislader (Mini 3 heeft 100-240 V).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3OCuvoxIb1dvsT6xzSXAa0skE-8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AxItn57ueYWEhNWe1jhP7mKq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladybugdee92
  • Laatst online: 19-01-2022
echter staat er wel in de voorwaarden van de actie dat je binnen 4 werkdagen bericht van goedkeuring of van ontbrekende gegevens hoort te krijgen en : Indien de deelnemer geen e-mailbevestiging ontvangt, dient hij binnen zeven (7) dagen na het indienen van de aanvraag contact op te nemen met de klantenservice van de beheerder per e-mail naar headphones@pixel-offers.com of telefonisch via 08001 811 283 (voor Duitsland) omdraaien. Dus als de week erop zit zou ik toch even bellen of mailen🙃

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pc01
Vorig jaar duurde het ook zo lang (ruim een week of meer) bij sommigen & anderen gingen bijna onmiddellijk. Een aantal van die "snelle" goedkeuringen werden vervolgens later ook weer afgekeurd. Ik wacht inmiddels ook precies een week.

Mail van vorig jaar:

"Leider müssen wir Ihnen hiermit mitteilen, dass Ihr Antrag von unserer Seite fälschlicherweise validiert wurde.

Bitte entschuldigen Sie.

Da es sich nicht um eine Deutsche Adresse handelt, müssen wir den Antrag leider zurücksetzen und ablehnen.

Die Prämie wird leider nicht zu Ihnen gesendet."

[ Voor 41% gewijzigd door pc01 op 09-11-2021 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 10:37

KoensSocialL

Mezelf.

Net mail binnen waar mijn hoesje voor de Pixel 6 Pro blijft.
Die Lieferung für den Artikel 2765535 – GOOGLE GA03094, Backcover, Google, Pixel 6 Pro, Soft Sage aus Ihrer Bestellnummer *knip* hat sich leider verspätet. Die Lieferung wird voraussichtlich in der Kalenderwoche 47 bei uns eintreffen.
Maar als ik het via de website zou bestellen voor levering dan zou ik het bijna een week eerder hebben.. 8)7
Intussen gelukkig wel een (tijdelijk) alternatief besteld dat ik toch iets van bescherming heb als ik het toestel morgen ga halen in Duitsland bij de Media Markt. Heb afhaaltijd verlengd omdat ik aan het wachten was op het hoesje, maar ik ga niet blijven wachten |:( Alleen hopen dat ik het kan halen natuurlijk met die problemen...

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-06 20:17

LordKnox

Opperbaas.

Voor de mensen die de headset reeds besteld hebben en laten leveren bij een Duitse vriend. Hoe hebben jullie dit gedaan met het adres? Op naam van de ontvangende persoon met jouw naam als C/O of jouw naam met een ander adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:23
Unicron schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:39:
[...]

Hier zijn vandaag ook de 4 werkdagen verlopen. Ach ja, zolang die uiteindelijk maar wordt goedgekeurd.
Same here! Aanvraag gedaan met foto van IMEI op het hoesje, wellicht is dat een vertragende factor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anomynous123
  • Nu online
LordKnox schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:17:
Voor de mensen die de headset reeds besteld hebben en laten leveren bij een Duitse vriend. Hoe hebben jullie dit gedaan met het adres? Op naam van de ontvangende persoon met jouw naam als C/O of jouw naam met een ander adres?
ik heb mijn naam gedaan met in 2e adresregel de naam van de geadresseerde met c/o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
pc01 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:05:
Vorig jaar duurde het ook zo lang (ruim een week of meer) bij sommigen & anderen gingen bijna onmiddellijk. Een aantal van die "snelle" goedkeuringen werden vervolgens later ook weer afgekeurd. Ik wacht inmiddels ook precies een week.

Mail van vorig jaar:

"Leider müssen wir Ihnen hiermit mitteilen, dass Ihr Antrag von unserer Seite fälschlicherweise validiert wurde.

Bitte entschuldigen Sie.

Da es sich nicht um eine Deutsche Adresse handelt, müssen wir den Antrag leider zurücksetzen und ablehnen.

Die Prämie wird leider nicht zu Ihnen gesendet."
Hoe is de aanvraag vorig jaar verder verlopen? Definitief afgekeurd?

Ik zelf heb me totaal ingedekt: Duits afleveradres & Duits telefoonnummer & Gmail als email-adres & als laatste mijn Duitse naam.
Misschien scheelt het ook dat ik de Pixel 6 bij Google Store Deutschland heb aangeschaft.

[ Voor 12% gewijzigd door Xfile op 09-11-2021 13:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kosterj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-03 09:29
Ik was nog niet supertevreden over de fps van mijn 6Pro dus ik aarzelde nogal over het plaatsen van een screenprotector. Uiteindelijk toch maar geprobeerd want hij kan er altijd weer af nietwaar? Gisteravond geplaatst met wat kleine belletjes hier en daar. Volgens de beschrijving zouden die vanzelf wegtrekken na 24 uur of zo.

Vanmorgen was het superstrak en ... de fps werkt een stuk beter! Op al mijn geregistreerde vingers.
Ik had zonder protector steeds moeite om mijn vinger stil te houden vanwege dat supergladde scherm. Met deze protector is het nog steeds erg glad maar mijn vinger ligt toch stil. Ik ben zeer verbaasd omdat je overal leest dat het mét vaak slechter gaat maar bij mij gaat het dus aanmerkelijk beter.

Ik heb overigens deze:https://www.amazon.nl/NEW...pro&qid=1636461487&sr=8-6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
kosterj schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:40:
Ik was nog niet supertevreden over de fps van mijn 6Pro dus ik aarzelde nogal over het plaatsen van een screenprotector. Uiteindelijk toch maar geprobeerd want hij kan er altijd weer af nietwaar? Gisteravond geplaatst met wat kleine belletjes hier en daar. Volgens de beschrijving zouden die vanzelf wegtrekken na 24 uur of zo.

Vanmorgen was het superstrak en ... de fps werkt een stuk beter! Op al mijn geregistreerde vingers.
Ik had zonder protector steeds moeite om mijn vinger stil te houden vanwege dat supergladde scherm. Met deze protector is het nog steeds erg glad maar mijn vinger ligt toch stil. Ik ben zeer verbaasd omdat je overal leest dat het mét vaak slechter gaat maar bij mij gaat het dus aanmerkelijk beter.

Ik heb overigens deze:https://www.amazon.nl/NEW...pro&qid=1636461487&sr=8-6
Ik heb zo mijn twijfels over het gebruik van vingerafdruk. Ik vraag me af: wat doet Google verder met je vingerafdruk? Google weet al genoeg van mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:31
Xfile schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:44:
[...]

Ik heb zo mijn twijfels over het gebruik van vingerafdruk. Ik vraag me af: wat doet Google verder met je vingerafdruk? Google weet al genoeg van mij.
Your fingerprint data is stored securely and never leaves your Pixel or Nexus phone. Your fingerprint data isn't shared with Google or any apps on your device. Apps are notified only whether your fingerprint was verified.
https://support.google.com/pixelphone/answer/6300638?hl=en

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andreasvers
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 06-11-2022
Xfile schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:44:
[...]

Dit zeggen ze er zelf over:
https://support.google.com/pixelphone/answer/6300638?hl=en

De vingerafdrukdata blijft lokaal op je telefoon en wordt niet gedeeld.

Edit: srry zag niet dat deze link al gedeeld was

[ Voor 5% gewijzigd door Andreasvers op 09-11-2021 14:40 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• TweakerMarco
Ook 2 Spigen laders erbij getest en we hebben een winnaar. Het is onderstaande geworden voor 25 💶. Goede bouw kwaliteit, inclusief extra usb-c kabel, hippe GaN technologie, input 100-240 en vele outputs.

Spigen ArcStation Pro USB C Type Fast Charger, 45 W GaN PD 3.0 Super Fast Wall Charger for Galaxy S21 Ultra Plus S20 Note 20 Z Fold Flip 3 iPad MacBook Air Cable Includes Charger PPS Charging https://www.amazon.de/dp/...vT_g_AHWDKPRFN36P2CM41ME9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SvdiaHF8YnaI7KDyLJpFCutA7kY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ajNVZCKUkv7UN5T7v3ZCwVUr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:26

servies

Veni Vidi Servici

LordKnox schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:17:
Ik heb het adres van kennissen gebruikt en ik heb hun achternaam gebruikt met mijn achternaam er aan gekoppeld:

dus bijvoorbeeld

servies Duitse achternaam (Mijn achternaam)
straat en nummer
postcode plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik had op bol.com deze screen protector besteld.
https://www.bol.com/nl/nl...ks/9300000046879064/?s2a=

Ze sturen je gewoon een protector van een andere telefoon, Samsung denk ik. De hoeken waren veel ronder. belachelijk weer, afrader dus

Iemand een aanrader voor de pixel 6? Veel niet op voorraad in Nederland lijkt t...

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopsyKrett
  • Laatst online: 12-11-2023
Iemand een idee over de kleur Bose koptelefoon of dat er nog gekozen kan worden? Die zilveren lijkt me niks, maar het lijkt alsof bij de Franse deal juist deze kleur wordt aangeboden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spartacusNLD
spartacusNLD schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 22:53:
[...]

Bellroy case is binnen:
- Perfecte (!) aansluiting op de telefoon
- Geen ruimte / gap boven camera bar die andere eerder hier plaatsten. Wellicht dat het mij ook niet opvalt omdat het een zwarte case op een zwarte 6p betreft.
- Meer ruimte voor je screenprotector rondom het scherm zodat deze niet omhoog komt. Vooral hier was het mij om te doen. Dus super blij mee
- Premium leer wat wel een beetje gladder is dan ik had gehoopt. Maar wel natuurlijk veel minder glad dan de telefoon zelf al is. Ik ben i.i.g niet bang dat mijn telefoon ergens vanaf glijd met deze case. Maar tegenover de caseology vault wel een stuk minder ''grippy''
- De case is best slank waardoor je vrijwel geen bulk toevoegt aan deze al grote telefoon. Zelfs slanker dan de caseology.

Maar, vindt ik het 50 euro waard? Niet echt. Als ik niet per se een screen protector wilde gebruiken had ik het er niet aan uit gegeven. Dan was de caseology vault meer dan prima geweest.

Dadelijk wat foto's.

[ Voor 6% gewijzigd door spartacusNLD op 09-11-2021 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
Ik krijg zojuist bericht dat mijn Bose aanvraag is afgekeurd.
Seul le propriétaire légal du produit éligible est autorisé à participer à la promotion.
Vertaald:
Alleen de wettelijke eigenaar van het kwalificerende product is geautoriseerd om deel te nemen aan de actie.
Ik wilde de Bose laten bezorgen bij een collega in Frankrijk, heb daarbij zijn naam en adresgegevens gebruikt bij de registratie op https://pixel-offers.com/

Het lijkt erop dat ik mijn aanvraag ook niet meer kan wijzigen, naar bijvoorbeeld mijn naam met zijn adresgegevens... Het lijkt dat ik de eerste ben met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danieldewit
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-06 20:35
Net de bovenstaande USB-C naar mini jack adapter ontvangen.
Het kabeltje werkt maar het volume blijft steken op 60/70% t.o.v. het gebruik zonder dit verloop stekkertje. Heeft iemand een tip voor een ander artikel waarbij ik gewoon de normale maximale volume kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justben
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 20-06 21:42
chielmi schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 18:27:

[...]

Vertaald:

[...]

Ik wilde de Bose laten bezorgen bij een collega in Frankrijk, heb daarbij zijn naam en adresgegevens gebruikt bij de registratie op https://pixel-offers.com/

Het lijkt erop dat ik mijn aanvraag ook niet meer kan wijzigen, naar bijvoorbeeld mijn naam met zijn adresgegevens... Het lijkt dat ik de eerste ben met dit probleem?
Die kreeg ik vandaag ook, afgelopen vrijdag was deze goed gekeurd en vandaag afgewezen. Ik heb een bericht naar Google gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
mijn duitse aanvraag;telefoon geleverd op mailboxde, koptelefoon naar dhl packstation is vandaag ook afgewezen. Heb er nog 1 lopen geleverd via mailboxde; koptelefoon naar duits adres; maar verwacht weinig goeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
justben schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 19:36:
[...]

Die kreeg ik vandaag ook, afgelopen vrijdag was deze goed gekeurd en vandaag afgewezen. Ik heb een bericht naar Google gestuurd.
Ik zag niet echt een manier om op de afwijzing te reageren. Een nieuwe registratie lukte niet omdat het IMEI nummer uiteraard al was gebruikt.

Hoe heb jij contact gelegd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justben
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 20-06 21:42
chielmi schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 19:51:
[...]

Ik zag niet echt een manier om op de afwijzing te reageren. Een nieuwe registratie lukte niet omdat het IMEI nummer uiteraard al was gebruikt.

Hoe heb jij contact gelegd?
Op de site kun je naar een hulp pagina (link onderaan de mail) met een telefoonnummer en invul request formulier. Ik heb een request formulier ingevuld nu, mocht ik voor het weekend niets horen dan ga ik een keer bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson

[...]

Vertaald:

[...]

Zelfde hier sinds vandaag, was eerst goedgekeurd en nu ineens afgekeurd met reden. Unfortunately, you apparently do not meet the criteria to participate in this promotion.

To participate in this promotion, you must have pre-ordered a Google Pixel 6 or Pixel 6 Pro phone from a participating reseller between October 19 and October 27, 2021.

Maja, heb bij FNAC en is dus wel een resellers die in de lijst staat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TopsyKrett
  • Laatst online: 12-11-2023

[...]

Vertaald:

[...]

Van de britse FAQ:

I purchased my Pixel phone from a participating country, but live in different country. Am still eligible to claim?

To be eligible to claim, your delivery address must be in the same country as the one your phone was purchased in. If you purchased your phone in a country that isn't your country of residence, you won't be able to take part in this promotion.

Can I use a forwarding address for my delivery?

To take part in this promotion, you must be a resident in one of the qualifying countries (United Kingdom, Republic of Ireland, France or Germany). Your residential address must be in the same country as your phone was purchased in. Forwarding addresses (and similar services) for this promotion are not accepted.

Was de Pixel ook op het adres van je Bose besteld?

[ Voor 42% gewijzigd door TopsyKrett op 09-11-2021 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Zijn er al mensen die de Spigen Pixel 6 Pro Case Tough Armor hebben met een draadloze autolader?
En dan eentje die je bv op een ventilatorrooster kan klemmen?

De huidige die ik heb is net te klein voor deze cover.
Met name de dikte van de cover zorgt er voor dat het net niet past.
Ik kan kijken of ik de klemmen wat open kan buigen maar liever heb ik iets wat goed past.

Edit:
Inmiddels iets gevonden.
Misschien iemand ervaring met het merk iSetchi?
Bij Bol.com iets goedkoper gevonden.

Edit 2: Besteld.

[ Voor 36% gewijzigd door Ad de Jong op 09-11-2021 22:30 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehaktstaaf
  • Laatst online: 17:00
Vandaag mijn skins van Xtremeskins ontvangen. Helaas zijn de 'structured' stickers niet zo grippy als ik had gehoopt. Op de afbeelding op de website leek het vrij veel op het sandstone, wat Oneplus op de eerste telefoons had.
Kleur van een van de twee komt ook weinig overeen met de afbeelding op de website. Om eerlijk te zijn krijg ik niet het idee dat dit tijden gaat houden. Misschien toch iets meer moeten uitgeven voor een Dbrand.
Anyway, voor nu prima. Niet zo stroef als gehoopt, maar lang niet zo glad als zonder. Dus de Spigen Liquid Air zal vaak thuis blijven.

Vrijstaande woning 1998, 212m², RD3,6. Geen na-isolatie, originele beglazing. 100m² VV, Adlar 6KW

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Deze lijkt me nog wel tof, maar ook nog steeds 'pre-order', duurt lang:
DBrand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxDark
Heeft iemand al zijn of haar Bellroy Terracotta case ontvangen?

Ik heb na 2 weken wachten toch maar eens een mailtje gestuurd of ik nog iets te horen krijg, en kreeg als antwoord dat het allemaal erg lastig was in het warenhuis en dat ze geen idee hadden of en wanneer ik een zending kon verwachten. Of ik m'n geld terug wilde of een andere case....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anomynous123
  • Nu online
MaxDark schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:10:
Heeft iemand al zijn of haar Bellroy Terracotta case ontvangen?

Ik heb na 2 weken wachten toch maar eens een mailtje gestuurd of ik nog iets te horen krijg, en kreeg als antwoord dat het allemaal erg lastig was in het warenhuis en dat ze geen idee hadden of en wanneer ik een zending kon verwachten. Of ik m'n geld terug wilde of een andere case....
Ik had deze 27 okt besteld en kreeg 'm 5 nov binnen (terwijl toen nog op de website een levertijd van 2 weken stond). Had paar dagen daarvoor ook mailtje gestuurd en kreeg toen te horen dat het nog ongeveer 2 weken zou duren maar ging uiteindelijk dus vrij snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ladybugdee92 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:07:
[...]

echter staat er wel in de voorwaarden van de actie dat je binnen 4 werkdagen bericht van goedkeuring of van ontbrekende gegevens hoort te krijgen en : Indien de deelnemer geen e-mailbevestiging ontvangt, dient hij binnen zeven (7) dagen na het indienen van de aanvraag contact op te nemen met de klantenservice van de beheerder per e-mail naar headphones@pixel-offers.com of telefonisch via 08001 811 283 (voor Duitsland) omdraaien. Dus als de week erop zit zou ik toch even bellen of mailen🙃
Vreemd, in de FAQ staat weer dit:

Afbeeldingslocatie: https://xbackbone.freek.info/selA6/WaJakuHU64.png/raw

Lekker tegenstrijdig allemaal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:17
pannekoek141 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 15:59:
Ik had op bol.com deze screen protector besteld.
https://www.bol.com/nl/nl...ks/9300000046879064/?s2a=

Ze sturen je gewoon een protector van een andere telefoon, Samsung denk ik. De hoeken waren veel ronder. belachelijk weer, afrader dus

Iemand een aanrader voor de pixel 6? Veel niet op voorraad in Nederland lijkt t...
Als je iets in NL wil hebben dan hoor ik goede dingen over de protectors van de MediaMarkt, die zetten ze er op terwijl je staat te wachten.

Aan de andere kant heeft Google aangegeven dat er een paar bedrijven/merken zijn die certified zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxDark
Anomynous123 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:53:
[...]

Ik had deze 27 okt besteld en kreeg 'm 5 nov binnen (terwijl toen nog op de website een levertijd van 2 weken stond). Had paar dagen daarvoor ook mailtje gestuurd en kreeg toen te horen dat het nog ongeveer 2 weken zou duren maar ging uiteindelijk dus vrij snel
Bedankt voor je antwoord! Ik heb 'm zelfs op de 26ste al besteld dus het gaat daar lekker op volgorde lijkt het. Ik wacht 't wel af :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anomynous123
  • Nu online
MaxDark schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:16:
[...]

Bedankt voor je antwoord! Ik heb 'm zelfs op de 26ste al besteld dus het gaat daar lekker op volgorde lijkt het. Ik wacht 't wel af :)
ik heb trouwens de gewone P6, niet de Pro. Wellicht jij de Pro? Dan zou dat het kunnen verklaren. En anders is het wel een beetje lullig...

ben er overigens heel blij mee. Ligt lekker in de hand, pasvorm is heel strak en ziet er heel mooi uit

[ Voor 11% gewijzigd door Anomynous123 op 10-11-2021 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
SuperKneus schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:12:
[...]

Als je iets in NL wil hebben dan hoor ik goede dingen over de protectors van de MediaMarkt, die zetten ze er op terwijl je staat te wachten.

Aan de andere kant heeft Google aangegeven dat er een paar bedrijven/merken zijn die certified zijn
Thanks, heb er nu een van Amazon geplukt met goede reviews specifiek, die specifiek voor de pixel 6 zijn.
Mocht dat niks zijn ga ik wel naar de mediamarkt

Ze willen nog wel is het zo structureren dat je reviews voor een ander toestel ziet, ala luxeroyal op bol.com

Ik heb nu de caseology vault, best een prima hoesje maar beetje lomp, heb de spigen thin fit nog ff besteld om te kijken of die beter aanvoelt.

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Laatst online: 09-09-2024
Is er al meer bekend toevallig over de release date voor de Pixel Stand gen2?

Ik kan er geen informatie over vinden van release. Alleen dus dat het soon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehaktstaaf
  • Laatst online: 17:00
CLB schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 22:09:
Deze lijkt me nog wel tof, maar ook nog steeds 'pre-order',
Die is gaaf! Al vraag ik me altijd af hoe glad/stroef alle stickers zijn. Dat is juist iets wat ik voor de Pixel zoek.

Op Dbrand lijken alleen gladde stickers beschikbaar?

Vrijstaande woning 1998, 212m², RD3,6. Geen na-isolatie, originele beglazing. 100m² VV, Adlar 6KW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladybugdee92
Freekers schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:03:
[...]

Vreemd, in de FAQ staat weer dit:

[Afbeelding]

Lekker tegenstrijdig allemaal :(
Dat is inderdaad lekker tegenstrijdig 🙃 haha want bij de terms en conditions stond wat ik hierboven noemde . En ach bij twijfel kan je ze altijd een mailtje sturen 🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Mirr0r schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:45:
Is er al meer bekend toevallig over de release date voor de Pixel Stand gen2?

Ik kan er geen informatie over vinden van release. Alleen dus dat het soon is.
Gisteren ook al een rondje gesurft maar nog niets kunnen vinden hierover.
Je zou denken zo tegen de feestdagen dat ie wel moet komen.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Laatst online: 09-09-2024
Ad de Jong schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:09:
[...]

Gisteren ook al een rondje gesurft maar nog niets kunnen vinden hierover.
Je zou denken zo tegen de feestdagen dat ie wel moet komen.
Dat zou ik dus ook verwachten. Dat het met een paar weken wel released zou worden. Maar dan zal er toch al wel meer informatie te vinden zijn of een announcement of dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Mirr0r schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:17:
[...]

Dat zou ik dus ook verwachten. Dat het met een paar weken wel released zou worden. Maar dan zal er toch al wel meer informatie te vinden zijn of een announcement of dergelijke?
Ik denk dat een een bepaald chiptekort wel eens de boosdoener kan zijn.
Maar dan denk ik breng dat dan naar buiten dan weten de klanten ook waar ze aan toe zijn.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andreasvers
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 06-11-2022
Voor diegenen die ook clearplex/fastskin screenprotector van de mediamarkt hebben:
Zien jullie ook, als het scherm uit is, onder de protector lijntjes alle kanten op gaan. Het is lastig uit te leggen of op foto te krijgen.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oAhmtt4l1hVRbVFNBNKlqXTWSyo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZkZyJVYoHCcm2xhxFPGs5cWl.jpg?f=fotoalbum_large

Hopelijk is op de foto te zien als je een beetje inzoomt wat ik bedoel, kronkelende strepen ofzo.
Is dat normaal of moet ie echt helemaal egaal zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladybugdee92
Andreasvers schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:38:
Voor diegenen die ook clearplex/fastskin screenprotector van de mediamarkt hebben:
Zien jullie ook, als het scherm uit is, onder de protector lijntjes alle kanten op gaan. Het is lastig uit te leggen of op foto te krijgen.[Afbeelding]

Hopelijk is op de foto te zien als je een beetje inzoomt wat ik bedoel, kronkelende strepen ofzo.
Is dat normaal of moet ie echt helemaal egaal zijn?
Of het normaal is weet ik niet, maar hier exact het zelfde zowel verticaal als horizontaal 🤪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kezman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-12-2022
Ad de Jong schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 21:25:
Zijn er al mensen die de Spigen Pixel 6 Pro Case Tough Armor hebben met een draadloze autolader?
En dan eentje die je bv op een ventilatorrooster kan klemmen?

De huidige die ik heb is net te klein voor deze cover.
Met name de dikte van de cover zorgt er voor dat het net niet past.
Ik kan kijken of ik de klemmen wat open kan buigen maar liever heb ik iets wat goed past.

Edit:
Inmiddels iets gevonden.
Misschien iemand ervaring met het merk iSetchi?
Bij Bol.com iets goedkoper gevonden.

Edit 2: Besteld.
Ik zit zelf aan deze cases denken: https://eu.mous.co/collections/pixel-6-pro-case of https://www.shopmoment.co...nt-case-for-pixel-6/6-pro

En dan een van deze laders:
https://eu.mous.co/produc...ar?variant=32689361649757
https://www.apple.com/nl/...terhouder-pro-met-magsafe

Maar je kunt de cases nog niet bestellen, het scheelt dat ik de telefoon nog niet heb. :9

[ Voor 3% gewijzigd door kezman op 10-11-2021 16:55 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste