Wat een pech, wil ik bij het pakketstation mijn pakje eruit halen: blaast op dat moment de wind, het kluisje dicht. Waarna ik het met geen mogelijkheid meer open kreeg en mijn pakketje er dus nog steeds in zit....
Dus hier heb je het grote nadeel van een pakketstation in vergelijking met een Postfiliale, want de klantenservice kan op afstand niet de kluis opnieuw openen. Daar sta je dan in het donker en de kou, hopende dat de klantenservice het wel eventjes oplost
Ik stond meer dan 10 minuten in de wacht, voordat ik eindelijk door een medewerker geholpen werd. Maar het ergste was, dat de klantenservice van DHL geen keuzemenu gebruikt. Maar je moet dus zeggen waarvoor je belt en dat werkt dus niet zo goed, wanneer je Duits met een Nederlands accent spreekt
Mijn zendingsnummer moest ik echt meerdere keren opnieuw opnoemen, tot de spraak computer mij wel verstond. Het komt er dus op neer dat binnen 2 a 3 dagen, mijn pakketje eruit gehaald wordt en opnieuw erin gestopt wordt.
Dus als je perongeluk het deurtje dicht duwt, of dat het dicht waait door de wind. Dan dien je dus +492284333112 te bellen en een melding maken, zodat je op een later moment weer terug kunt komen.
Schijnbaar zitten er geen sensoren in die kluisjes, die detecteren of het pakket er wel daadwerkelijk uitgehaald is. Daar is dus zeker verbetering in haalbaar, voor het geval het fout gaat. Al voel ik mij vooral zelf heel stom, omdat de wind mij simpelweg te snel af was