Mijn account is geactiveerd na de ID controle. Maar het is mij niet helemaal duidelijk hoe ik nu pakketjes kan ontvangen in zo'n kluis.
Moet ik dan als ik bij een duitse webshop bestel het adres van een duits DHL punt of kluis opgeven met mijn naam er op zodat ik het vervolgens bij de kluis of dhl punt in Duitsland kan ophalen? is het zo simpel?
Bijv,
Pakketshop

Kluis:

Als het pakketje binnen is krijg ik brief per post van DHL naar mijn NL thuisadres dus?
En dan in de app onder kopje packstation abholen selecteren en dan een app of geen app gestuurde packstation selecteren?
Zonder app gestuurd zegt hij: Scannen sie den strichcode an der packstation (dus dat is de code die op die brief staat die ik dan thuis gestuurd krijg?)
Ik heb mobiel met custom os android en de telefoon is geactiveerd op de DHL app. Maar als ik nu naar Packstation - geratverwaltung in de DHL app ga staat daar dus een groen vinkje bij
maar als ik er op druk dan staat er weer dit:

En activeren doet vervolgens niets terwijl er onder staat dat mijn mobiel (samsung) wel geactiveerd is
is dit een bug in de app? of werkt het gewoon niet met noble rom ?
in dat geval kan ik ook proberen met mijn tablet welke wel stock is. Maar heb ik dit echt nodig bij afhalen?