ik ben zelf nu 2 dagen bezig met het resetten van mijn dhl account. Dat lukt me helaas niet. De eerste keer kreeg ik nog de optie om via SMS te resetten, kreeg die SMS veels te laat binnen, nu krijg ik bij het herhalen geen sms optie meer. ook werkt wachtwoord vergeten nu al een tijdje niet (waarschijnlijk is mijn account op hold gezet)Andrehj schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 08:49:
Is het iemand recent nog gelukt een account aan te maken bij DHL / Deutsche Post?
Ik ben er nu al twee weken mee bezig, en loop telkens vast op het niet ontvangen van de SMSTAN, zodat ik geen wachtwoord aan kan maken (en dus ook geen Postnummer krijg).
Heb al diverse mails gestuurd en met hun helpdesk gebeld, en wordt steeds verzekerd dat mijn mobiele telefoonnummer écht wel goed in het systeem staat, waarna ze vragen of ik het nog een keer wil proberen....
SMSTAN's van andere bedrijven en instellingen (ook uit het buitenland) ontvang ik probleemloos, dus aan de ontvangende zijde ligt het niet.
Iemand soortgelijke problemen gehad?
Heb wel al een postnummer, maar moet ook in de app kunnen inloggen (hopelijk krijg ik een afhaalcode via mail) want er is wel al een bestelling onderweg... Voor de Honor Magic 7 Pro heb ik de poging gewaagd... (overigens is de HM7P in NL niet verkrijgbaar en heeft Honor in NL geen officiële verkooppunt - maar via de track/trace zie ik wel dat het pakketje via Eindhoven naar Duitsland gaat ^^
:strip_exif()/f/image/8Lhl6h6dFV0kaAymFL58vIl0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FQFqrDTsDhlJrCyfyA02lpJk.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/cC1tQKkylkrWxQ7Wmrn3CRR6.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/13Wpn75ovLV8fz95WeqWrNRJ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/kaDQbQBfKcqGusGv48VwtpSf.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/0hGTvEb28o9bSCn9kAU8qSDk.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/8Eh0NYq31TogobsizN6cLeVj.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iJiNSV85raGk5yjqy5deUIxp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ob0DCT80A8S10cJxLP12dGAs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5ynVRWjdczYifiDnOfXUp22q.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pMxuTieUR1qNoJfvTJAHz8gP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FJrZ0E0J8HwjhFBMYlFSrFqW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OzK1Ne5ckg41NmtnGe8HGkU1.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/FQwYdj5wCCFfyVEg2g7lmyCe.jpg?f=user_large)