Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-08 13:14
mrfatmen schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 15:21:
[...]

Direct de 19de, 15 minuten na livegang, de zwarte.
Ik net zo. De Saturn website ligt er iig uit. Dus daat gaat lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepie
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-08 00:12
Kwakkies schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 16:13:
Kan iemand me misschien duidelijkheid geven? Donderdag heb ik van Saturn een ophaalbericht gekregen en dat hij er 6 dagen ligt. De chat bevestigde ook tot woensdag. Vandaag kreeg ik een herinnering per mail dat ik nog 4 dagen (liegt noch 4 Tage im SATURN Kleve abholbereit.). Nu zei iemand van de chat dat dit vanaf vandaag is, dus tot dinsdag.

Verwarrend! Weet iemand misschien wat nu de juiste interpretatie is hiervan? Ik wil liefst zo laat mogelijk in de hoop dat het hoesje ook binnen is.
Ik heb deze vraag nu ook.. Is dit nog x dagen op te halen, of over x dagen op te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Dag dat je kan ophalen schijnt dag 1 te zijn.

Ik heb het via de chat gevraagd en zij kunnen de datum voor je opschuiven bij de winkel. Tenminste dat is wat ze mij hebben beloofd voor ik heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jch88
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17-09 19:59
OmeJoyo schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 07:28:
Ik heb eindelijk sinds gisteren mijn Pixel 6 pro binnen en de aanvraag voor de Bose (nu een 40 met 75 euro tegoed) is al goedgekeurd :)
Via Frankrijk of Duitsland? En tegoed al ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepie
Sorry, snap 'm nog steeds niet :p Dag 1?

Vandaag kreeg ik de mail met daarin: "liegt noch 2 Tage im SATURN Kleve abholbereit".

Dus over 2 dagen kan ik hem afhalen? Ik heb Saturn al gemaild hierover, die zeiden dat ik 14 dagen de tijd heb. Paar uur later kreeg ik bovenstaande binnen. Had ik toch beter op moeten letten tijdens de Duitse les..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luckyluc100
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-08 16:10
Ik heb er nog 1 liggen voor de liefhebber. Wel uit de doos geweest, maar onbruikbaar ivm ontbreken tweede sim slot. Inclusief factuur van gisteren MediaMarkt Nordhorn. Mag weg tegen kostprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
Koepie schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:55:

Vandaag kreeg ik de mail met daarin: "liegt noch 2 Tage im SATURN Kleve abholbereit".

Dus over 2 dagen kan ik hem afhalen? Ik heb Saturn al gemaild hierover, die zeiden dat ik 14 dagen de tijd heb. Paar uur later kreeg ik bovenstaande binnen. Had ik toch beter op moeten letten tijdens de Duitse les..
Volgens mij is het standaard 6 dagen, maar is die rekbaar en stuurt een winkel na 14 dagen het product terug.
Saturn heeft ook een chat functie en die is vrij snel en ze reageren ook netjes in het Engels. Eventueel zou je het daar nog eens kunnen vragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepie
Kid_Stevie schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:00:
[...]

Volgens mij is het standaard 6 dagen, maar is die rekbaar en stuurt een winkel na 14 dagen het product terug.
Saturn heeft ook een chat functie en die is vrij snel en ze reageren ook netjes in het Engels. Eventueel zou je het daar nog eens kunnen vragen!
Check! Ga ik even proberen. Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:42

OmeJoyo

This is me

RobertLikesTwea schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:42:
[...]

Nice.

Is het jou duidelijk (voor mij namelijk niet) hoe je dat tegoed precies moet gaan ontvangen?
Nee, eigenlijk niet, maar ik wacht rustig af :)

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 19:12
Koepie schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:55:

Heb je niet veel eerder een afhaalbericht gehad? Ik interpreteer het anders en ze tellen per mail bericht af. Nu dus nog maar twee dagen beschikbaar om af te halen 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepie
etienne100 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:40:
[...]

Heb je niet veel eerder een afhaalbericht gehad? Ik interpreteer het anders en ze tellen per mail bericht af. Nu dus nog maar twee dagen beschikbaar om af te halen 😬
Nope, volgens mij niet. Eerste mail met: "Ihre Ware liegt ab sofort 6 Wochentage für Sie zur Abholung bereit". Bij bestellingen stond op de site ook afhalen vanaf dinsdag 16 november. Vind het een beetje vaag allemaal. Zal de chat ook even proberen als die nog open is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkies
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-09 23:03
Koepie schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:56:
[...]

Nope, volgens mij niet. Eerste mail met: "Ihre Ware liegt ab sofort 6 Wochentage für Sie zur Abholung bereit". Bij bestellingen stond op de site ook afhalen vanaf dinsdag 16 november. Vind het een beetje vaag allemaal. Zal de chat ook even proberen als die nog open is.
Ik had hetzelfde en kreeg hier ook telkens geen duidelijkheid over. Uiteindelijk kreeg ik een nieuwe afhaaltermijn tot einde maand 😅. Alleen ben ik uiteindelijk toch maar op tijd gaan rijden (voor de 6 dagen) omdat ik het risico niet wilde lopen dat mijn pre order weg zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimeTinus
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 15:18
Mijn order bij Saturn naar Mailboxde is geannuleerd door de winkel

Tinus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 08:00
Had de 12e november de Pixel 6 op fnac.be besteld, maar zou geleverd worden op 2 december omdat het nog niet in voorraad was.

Gisteren merkte ik dat op de site het nu wel in voorraad was (en dus next day delivery mogelijk), maar mijn bestelling werd niet aangepast.

Heb dan de bestelling geannuleerd, en een nieuwe geplaatst, en deze is ondertussen verstuurd en zou vandaag moeten aankomen.

Voor wie dus ook een bestelling heeft staan bij Fnac, het kan lonen om te annuleren en opnieuw te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deaduser5
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 19:57
mrfatmen schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 15:21:
[...]

Direct de 19de, 15 minuten na livegang, de zwarte.
Inmiddels al een bevestiging ontvangen? Hier is nog niets binnen gekomen nml, ook op de 19de besteld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Escobarry
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 18-09 08:45
Lukt het mensen om de 256GB stormy black ergens op een website in Duitsland te bestellen? Op Saturn is de 128GB variant niet eens op voorraad en op de Duitse Google store kun je alleen 128 GB aanklikken bij het bestelproces. Beetje extra opslag is wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDerks
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 23-08 15:40
Escobarry schreef op woensdag 17 november 2021 @ 08:29:
Lukt het mensen om de 256GB stormy black ergens op een website in Duitsland te bestellen? Op Saturn is de 128GB variant niet eens op voorraad en op de Duitse Google store kun je alleen 128 GB aanklikken bij het bestelproces. Beetje extra opslag is wel lekker.
af en toe is die een periode wel beschikbaar, bij google store DE gewoon af en toe checken elke dag. de kans is groot dat je hem dan wel kan bestellen. zo heb ik t ook gedaan, en meerdere andere in deze topic. mijne wordt donderdag geleverd bij doorstuur service

[ Voor 6% gewijzigd door RDerks op 17-11-2021 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:25
RDerks schreef op woensdag 17 november 2021 @ 08:37:
[...]

af en toe is die een periode wel beschikbaar, bij google store DE gewoon af en toe checken elke dag. de kans is groot dat je hem dan wel kan bestellen. zo heb ik t ook gedaan, en meerdere andere in deze topic. mijne wordt donderdag geleverd bij doorstuur service
Exact hetzelfde hier.

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 16:30
deaduser5 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 07:46:
[...]

Inmiddels al een bevestiging ontvangen? Hier is nog niets binnen gekomen nml, ook op de 19de besteld...
Dat niet maar ik heb zojuist wel opnieuw een reservering op mijn creditcard gekregen voor de Pixel bij Saturn Kleve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh1981
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 10:09
Ik ben nieuwsgierig en ongeduldig: zijn er mensen bij wie de Bose headsets al verzonden zijn? De mijne staat nu 2 weken op "Aanvraag geaccepteerd" met de mededeling dat verzending binnen 60 dagen plaatsvindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

PrimeTinus schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:33:
Mijn order bij Saturn naar Mailboxde is geannuleerd door de winkel
Te bizar dat sommige orders er gewoon wél doorkomen. De mijne was ook geannuleerd terwijl die van BigEagle wel is verzonden.

Snap überhaupt niet waaróm ze doorstuurservices weren.. Kleine check op het adres en je weet dat het geen frauduleuze praktijken betreft, zou je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escobarry
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 18-09 08:45
RDerks schreef op woensdag 17 november 2021 @ 08:37:
[...]

Oke bedankt, ga ik komende dagen proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDerks
  • Laatst online: 23-08 15:40
kan iemand zijn ervaring delen wat betreft levertijden van mailboxde?
is die 3 tot 4 werkdagen met GLS die ze opgeven op de site een betrouwbare indicatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie35
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15:48
Ik zie in de price watch dat hij bij Max ICT staat. Echter de reviews van Max ICT overtuigen mij niet echt.(Hij is ook niet op voorraad.)
Hebben jullie ervaringen om daar telefoons te kopen?

Android gebruiken met een visuele beperking, kan dat?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:58
appie35 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:10:
Ik zie in de price watch dat hij bij Max ICT staat. Echter de reviews van Max ICT overtuigen mij niet echt.(Hij is ook niet op voorraad.)
Zoals mijn ervaring zijn er vele: ze hebben alles voor de laagste prijs maar leveren niets (voor die prijs). Mijn advies zou zijn om er met een hele grote boog omheen te lopen. Maar goed, ik bestel er al decennia niet meer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 12:56
Zoals gezegd, niet bestellen bij deze toko.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Deze toko heeft zo ongeveer hun eigen (klaag)topic op GoT, ik zou er niets kopen. Zeker niet als het gaat om de wat moeilijkere artikelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:56
deaduser5 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 07:46:
[...]

Helaas nog niet

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:10
@mrfatmen die klantenservice roept maar wat elkekeer lose beloftes....

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirtibboh
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-11-2024
MrDucky schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:30:
@mrfatmen die klantenservice roept maar wat elkekeer lose beloftes....
Mijn bestelling is op 25-10 geplaatst in Münster en wacht ook op de afhaalbevestiging.
Momenteel zou ik hem online kunnen bestellen voor afhalen en dan is deze gereed op 20-11-2021.

Maar ik hoop nog steeds op de pre-order headphones als bonus dus wacht het nog even af. (wishful thinking 8)7 )

Klantenservice chat geeft geen datum af maar dat de bestelling gereed wordt gemaakt voor verzending naar de markt. Even geduld nog maar dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn k.
  • Laatst online: 08:20
Ik heb hem zakelijk besteld bij fnacpro, las in dit topic dat dat kon. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corvo
  • Laatst online: 18-09 13:53
Na een aantal dagen gezien te hebben dat de zwarte Pro bij Saturn weer op voorraad is (en na 2 dagen in Aken kan worden afgehaald)... toch maar weer eens besloten om ze lastig te vallen.

De reactie:
Die Bestellung wurde exportiert. Bitte um bißchen Geduld.
Wat vrij vertaald neerkomt op:
Het is onderweg (naar het filiaal). Nog een beetje geduld a.u.b
Net als @Sirtibboh wacht ik dan nog maar even af.. het betreft immers een pre-order en dus mogelijk nog kans op een headset.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLCrEaTiVe
  • Laatst online: 18-09 16:10
RDerks schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:55:
kan iemand zijn ervaring delen wat betreft levertijden van mailboxde?
is die 3 tot 4 werkdagen met GLS die ze opgeven op de site een betrouwbare indicatie?
Dat klopt wel. Reken maar op 4 dagen, het pakket gaat eerst via Tsjechië weer terug naar Nederland. Zittau ligt namelijk tegen die grens, dus sowieso niet om de hoek.

[ Voor 8% gewijzigd door NLCrEaTiVe op 17-11-2021 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qupie1
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-07 13:39
Ik wil graag de koptelefoon gaan aanvragen, ik kan alleen nergens een link vinden waar ik die kan aanmelden bij Saturn. Heeft iemand die link toevallig nog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Corvo
@Qupie1 Voor zover ik weet moet dat via pixel-offers.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLCrEaTiVe
  • Laatst online: 18-09 16:10
Escobarry schreef op woensdag 17 november 2021 @ 08:29:
De 256Gb-versie is nú weer te koop op de Duitse Google Store, evenals 128Gb in Stormy Black en Sorta Sunny.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:25
Mijn Stormy Black Pixel 6 Pro 256GB uit de Google DE Store is zonet bij een Huifkar adres afgeleverd. Nu stap 2 nog en heb ik mogelijk dit weekend leuk speelgoed :-P

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• humpus
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-08 09:22
Absoluut verschrikkelijke winkel. Ik kan hem niet hard genoeg afraden.

Ooit een toetsenbord en muis besteld en ben letterlijk dagen bezig geweest met het retourproces. Er is maar één ding erger dan een klantenservice die niet reageert: een klantenservice die doet alsof ze van niks weet en je gewoon uitlacht in je gezicht. En daarna fijn een antwoord op je negatieve review schrijven: wat jammer dat je niet tevreden was van onze service, als je je ordernummer doorgeeft brengen we dit snel voor je in orde. Niet dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrfatmen
Mijn status is bij Saturn eindelijk veranderd in "bestelling is ontvangen".
Het betreft een Pixel 6 pro Black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZjaakZwart
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 14-05-2024
Ik heb een bevestiging van Saturn Kleve dat de Google Pixel 6 Pro in het zwart onderweg is naar hun locatie. Iemand interesse in de afhaalbevestiging? DM mij! Anders annuleer ik de bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
Ook hier een afhaal bevestiging gehad voor de 6 pro voor saturn kleve. Als iemand interesse heeft hoor ik het graag. Kan de komende 14 dagen daar afgehaald worden voor 899.

[ Voor 19% gewijzigd door spartacusNLD op 17-11-2021 18:13 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosterj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-03 09:29
Bevestiging dat de 6Pro Stormy Black onderweg is naar Saturn Kleve. Als iemand er belang bij heeft, je mag 'm. Ik heb de mijne al een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3vr0n
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 24-07 00:35

Ch3vr0n

Oprichter 3dprintforum.eu

Als iemand de volgende weet te pakken te krijgen: Pixel 6 Pro, Midnight Black topmodel (512GB) ik hoor het graag (afhalen of verzenden naar België :))

https://www.3dprintforum.eu | De nieuwe thuishaven voor Belgische en Nederlandse 3d printen geïnteresseerden, hobbyisten en professionelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deaduser5
  • Laatst online: 11-09 19:57
kosterj schreef op woensdag 17 november 2021 @ 18:13:
Bevestiging dat de 6Pro Stormy Black onderweg is naar Saturn Kleve. Als iemand er belang bij heeft, je mag 'm. Ik heb de mijne al een tijdje.
Toevallig besteld voor de deadline om de pre-order bonus nog te kunnen krijgen?

Nevermind, heb hetzelfde bericht gekregen!

[ Voor 7% gewijzigd door deaduser5 op 17-11-2021 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ch3vr0n schreef op woensdag 17 november 2021 @ 18:32:
Als iemand de volgende weet te pakken te krijgen: Pixel 6 Pro, Midnight Black topmodel (512GB) ik hoor het graag (afhalen of verzenden naar België :))
Midnight Black bestaat sowieso niet, datzelfde geldt hier voor 512GB opslag.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctorbeat
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14-05 18:48
Bartjuh1981 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:21:
Ik ben nieuwsgierig en ongeduldig: zijn er mensen bij wie de Bose headsets al verzonden zijn? De mijne staat nu 2 weken op "Aanvraag geaccepteerd" met de mededeling dat verzending binnen 60 dagen plaatsvindt.
Nope. Nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3vr0n

Ch3vr0n

CLB schreef op woensdag 17 november 2021 @ 19:36:
[...]

Midnight Black bestaat sowieso niet, datzelfde geldt hier voor 512GB opslag.
Correctie, dat moet Stormy Black zijn. Maar de capaciteit bestaat wel degelijk. Alleen nog niet te vinden in pricewatch :)

https://www.3dprintforum.eu | De nieuwe thuishaven voor Belgische en Nederlandse 3d printen geïnteresseerden, hobbyisten en professionelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:12

Garrett

Watercooler

spartacusNLD schreef op woensdag 17 november 2021 @ 18:10:
Ook hier een afhaal bevestiging gehad voor de 6 pro voor saturn kleve. Als iemand interesse heeft hoor ik het graag. Kan de komende 14 dagen daar afgehaald worden voor 899.
Hier net zo, hij zou onderweg zijn naar Kleve.

Maar inmiddels heb ik een ander speeltje dus als iemand wil drop dan maar een berichtje :)

I love watercooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ch3vr0n schreef op woensdag 17 november 2021 @ 19:43:
Maar de capaciteit bestaat wel degelijk. Alleen nog niet te vinden in pricewatch :)
Zoals ik zei 'hier' niet, 512GB is alleen mondjesmaat buiten Europa verkrijgbaar.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3vr0n

Ch3vr0n

Ik kan wachten. Ben al sinds dag 1 van release "asus strix 3090 oc" erop aan het wachten, en aan dit tempo wordt dat een 4000 serie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja annoying heh... Google Pixel 9 Ultra misschien... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballantines
  • Laatst online: 16-10-2024
Vind het maar vreemd. De 25e bij Saturn (Munster) besteld en nog steeds geen bevestiging.. Maar kan hem nu wel opnieuw bestellen om af te halen in dezelfde winkel.

Deze maar weer besteld. Hopelijk kunnen ze hem in de winkel meegeven op mijn eerdere preorder ivm de Bose actie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3dVfcWltcDB_9YAkdto5QCcPQzI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SOXvkXzvDRFPdnEYzty270Hb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
  • Laatst online: 13:29
heb je geen factuur dan van die pre-order ? bij pixel-offers weten ze verder niet welke imei je pre-order of latere bestelling is.... dus daar maakt het weinig uit welke je nu ophaalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Pixel 6 Pro Stormy Black 256 GB

29-10 besteld bij Google DE
met Paypal met Duitse MyGermany adres

11-11 verzonden door Google
vanuit Waalwijk

15-11 gearriveerd bij MyGermany
en meteen door laten sturen

17-11 ontvangen
tegelijkertijd met m'n hoesje van AliExpress :P

PS: de 256GB Pro is nu ook nog beschikbaar bij Google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballantines
  • Laatst online: 16-10-2024
pc01 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 21:16:
heb je geen factuur dan van die pre-order ? bij pixel-offers weten ze verder niet welke imei je pre-order of latere bestelling is.... dus daar maakt het weinig uit welke je nu ophaalt.
Alleen een bestelbevestiging. Betalen bij afhalen.
Denk niet dat dat genoeg is.

/update. Toevallig zojuist een mail dat mijn bestelling van de 25e onderweg is naar de saturn vesting!

[ Voor 12% gewijzigd door Ballantines op 17-11-2021 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corvo
Ook hier (eindelijk) een mail dat mijn bestelling van de 25ste onderweg is naar het filiaal (Aken) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
Bizar.... Blij voor iedereen hier die nu zijn Saturn afhaalbevestiging of verzendbevestiging naar filiaal heeft ontvangen, alleen mijn order van de 20e nogsteeds niks nieuws....

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 13:54
Hier ook bevestiging dat er een 6 pro stormy black onderweg is naar Saturn Bocholt. Ik ben zelf al voorzien. Iemand die de bestelling graag over wil nemen? Gaat om een pre order dus mogelijk om koptelefoon te claimen.

Voor nu vergeven!

[ Voor 6% gewijzigd door Maarten00 op 18-11-2021 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klepje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:48
Zie dat inmiddels de Pixel 6 Sorta Seafoam weer op voorraad is bij Saturn, maar kan niet selecteren om de telefoon af te halen bij een winkel.. Zo irritant.

Als iemand nog een groene Pixel 6 heeft, of een afhaalbevestiging die ik over kan nemen.. let me know 👀😁

• thetakman
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 14:18
Nou.. Ik mag volgende week eindelijk gaan bestellen via de werkgever.
Maarja zakelijk dus Duitsland valt af, Maarja ik kreeg ten oren dat Duitsland zijn voorraden krijgt via Ingram Micro Waalwijk. Laat dit toevallig nou een hele goeie partner zijn van ons als bedrijf.. Kan altijd eens vragen of ze er dan ook 1 kunnen leveren voor ons.

Helaas, Ingram doet enkel de logistiek van Google, ze hebben er hele bulk liggen in de magazijnen maar enkel voor logistiek doeleind van Google.

Dan wordt het toch belsimpel ben ik bang als ze de witte 256GB Pro ooit gaan krijgen. En anders neig ik een beetje naar gewoon weer een Samsung.

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
thetakman schreef op donderdag 18 november 2021 @ 08:51: als ze de witte 256GB Pro ooit gaan krijgen. En anders neig ik een beetje naar gewoon weer een Samsung.
De Witte Pro 256GB is bij Google ook niet verkrijgbaar...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• macguynl
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 04-09-2024
Oké, mijn bose-promotie-aanvraag is afgewezen, omdat ik de doorstuurservice heb gebruikt. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice, maar ze hebben mijn verzoek om het te heroverwegen afgewezen omdat het in strijd is met hun voorwaarden. Omdat je IMEI1 maar één keer kunt gebruiken, besloot ik iets te proberen. Ik vulde de aanvraag opnieuw in, maar gebruikte de IMEI2 en gebruikte een echt Duits adres en telefoonnummer van een vriend. Na 10 dagen wachten is vandaag de aanvraag goedgekeurd! Nu gaan ze hopelijk ook de koptelefoon opsturen :-)

• pc01
  • Laatst online: 13:29
haha; goeie tip; vorig jaar werd helaas veel achteraf alsnog afgekeurd... Hopelijk dit jaar beter. Ik heb geen reactie van de klantenservice om mijn adres aan te passen (na eerdere afwijzing); anders ga ik ook nog maar eens proberen met andere imei nummer.

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:27
Mijn 6 Pro ligt nu bij mailboxde. Even de standaard verzender aangepast naar DHL (verzekerd tot € 1000,-) en stevige verpakking gekozen...

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
Weet iemand of er in MM Leer, Papenburg of Meppen Pixel 6 Pro proefmodellen liggen?

• didekoning
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18-09 17:22
Ondertussen heb ik een afhaalbevestiging voor mijn witte 6 pro (besteldatum 12.11.2021) en zwarte 6 pro (besteldatum 15-11-2021), maar mijn originele preorder van de zwarte 6 pro van 19.10.2021 staat nogsteeds op onderweg 8)7 Terwijl ze allemaal bij dezelfde Saturn besteld zijn :?

• JohanAlbertus
  • Laatst online: 27-01-2022
Vandaag besteld bij Bol.com, komt morgen binnen. Ik betaal er iets meer voor, maar dan is het ook meteen goed geregeld.

• MrDucky
didekoning schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:31:
Ondertussen heb ik een afhaalbevestiging voor mijn witte 6 pro (besteldatum 12.11.2021) en zwarte 6 pro (besteldatum 15-11-2021), maar mijn originele preorder van de zwarte 6 pro van 19.10.2021 staat nogsteeds op onderweg 8)7 Terwijl ze allemaal bij dezelfde Saturn besteld zijn :?
Naar aanleiding van dit bericht ^ ook maar eens navraag gedaan bij de klantenservice over mijn pre order...
Die Bestellung befindet sich aktuell noch in Prüfung und Bearbeitung. Gerne kann ich für dich in der Fachabteilung einmal nachfragen, wie genau der Stand und Liefertermin hier ist. Diese wird sich dann per E-Mail nochmal mit dir in Verbindung setzen und dich informieren.
Vertaald
De bestelling wordt momenteel nog gecontroleerd en verwerkt. Hoe de status en leveringsdatum precies zijn, vraag ik graag voor u aan de vakafdeling. Zij zullen dan opnieuw per e-mail contact met u opnemen en u informeren.
Waarbij ik vroeg of dit op het centraal magazijn of op de afhaalvestiging was. hier had ze geen antwoord op.
Echt te gek voor woorden dat de niet preorders al uitgeleverd worden en sommige preorders dus kunnen fluiten naar de bose actie 8)7

• SkyThes
  • Laatst online: 15-09 16:30
Je krijgt bijna het idee dat ze de pre-orders bewust achterhouden zodat Google maar niet al teveel duurdere koptelefoons en store tegoed hoeven uit te leveren....

• Dentette
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 11:59
SkyThes schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:55:
Je krijgt bijna het idee dat ze de pre-orders bewust achterhouden zodat Google maar niet al teveel duurdere koptelefoons en store tegoed hoeven uit te leveren....
Mijn afhaalbevestiging is binnen sinds deze avond.
Black pixel pro 128 besteld 15 minuten na go live.

• mrfatmen
Hier nog steeds niet binnen, alleen sinds gisteren dat hij onderweg is naar de winkel.
Echter ben ik helaas net in de mogelijkheid deze op te halen in de komende dagen wegens een corona besmetting.

• masterrobo
  • Laatst online: 07-09 11:58
Nou eindelijk is mijn 256gb pro ook verzonden vanuit de Google store. Wou eigenlijk de gewone 6 256gb maar die gaat nog lang niet (misschien nooit) komen in EU denk ik...

• RaF_007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-03-2024
macguynl schreef op donderdag 18 november 2021 @ 12:50:
Oké, mijn bose-promotie-aanvraag is afgewezen, omdat ik de doorstuurservice heb gebruikt. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice, maar ze hebben mijn verzoek om het te heroverwegen afgewezen omdat het in strijd is met hun voorwaarden. Omdat je IMEI1 maar één keer kunt gebruiken, besloot ik iets te proberen. Ik vulde de aanvraag opnieuw in, maar gebruikte de IMEI2 en gebruikte een echt Duits adres en telefoonnummer van een vriend. Na 10 dagen wachten is vandaag de aanvraag goedgekeurd! Nu gaan ze hopelijk ook de koptelefoon opsturen :-)
Ik heb hier nu net hetzelfde voor. 8)7

Hebben ze je verzoek om te heroverwegen afgewezen ook al stelde je een alternatief adres voor?

Hoe kom je achter de IMEI2? Als ik *#06# typ krijg ik enkel 1 EMEI nummer te zien (degene welk ik al gebruikt heb).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladybugdee92
  • Laatst online: 19-01-2022
RaF_007 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 23:05:
[...]

Hebben ze je verzoek om te heroverwegen afgewezen ook al stelde je een alternatief adres voor?

Hoe kom je achter de IMEI2? Als ik *#06# typ krijg ik enkel 1 EMEI nummer te zien (degene welk ik al gebruikt heb).
Op het doosje van je telefoon staat eerst imei1xxxxxxxxx/imei2xxxxxxxxx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macguynl
RaF_007 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 23:05:
[...]

Ik heb ze inderdaad gevraagd om mij toe te staan ​​mijn adres en nummer in de oorspronkelijke aanvraag te wijzigen, maar ze hebben dit geweigerd. *#06# zou beide IMEI-nummers moeten tonen. Aangezien het niet voor u wordt weergegeven, gebruikt u hoogstwaarschijnlijk een enkele sim (ik gebruik 2 sims en het toont beide IMEI's in dat menu). Zo niet, dan vindt u ze op de doos.
Hoop dat je het snapt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macguynl
niet-gerelateerd: Google Pixel Stand 2nd Generation is nu beschikbaar voor pre-order op zowel belsimpel als google store DE voor geïnteresseerden. Verrassend genoeg heeft de belsimpel dezelfde prijs als DE store!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freek90
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 09:41
Kreeg zojuist een bevestiging van GLS dat mijn Pixel 6 Max ICT bestelling onderweg is. Als dat geen dode muis blijkt te zijn heb ik toch een gelukkig gokje genomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:27
Ik kreeg net ook een bevestiging van GLS dat mijn Pixel 6 Pro onderweg is van Mailboxde.

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
macguynl schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 02:03:
niet-gerelateerd: Google Pixel Stand 2nd Generation is nu beschikbaar voor pre-order op zowel belsimpel als google store DE voor geïnteresseerden. Verrassend genoeg heeft de belsimpel dezelfde prijs als DE store!
was al voorbij gekomen in het juiste topic ;)

[Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kezman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-12-2022
serhat schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 20:28:
[...]

Vandaag de Pixel 6 Pro Cloudy White opgehaald (telekom.de) en direct even de headset aanvraag gedaan. Die was bijna direct goed gekeurd met de melding dat hij binnen 60 dagen geleverd gaat worden. Alles op naam van die persoon gedaan. Ook nu.
Kan natuurlijk altijd nog afgewezen worden, maar so far so good. :)
Daar ook hoop ik?
Hier ook eindelijk binnen en de Bose actie ingevuld. Ik kreeg bericht dat ik de QC45 krijg en €75 tegoed, omdat de Bose 700 op zijn.

Ik vond het nog wel lastig welk bestelnummer ik moest invullen, ik heb uiteindelijk die van de factuur gedaan en niet die van de e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
kezman schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 14:24:
[...]

Hier ook eindelijk binnen en de Bose actie ingevuld. Ik kreeg bericht dat ik de QC45 krijg en €75 tegoed, omdat de Bose 700 op zijn.

Ik vond het nog wel lastig welk bestelnummer ik moest invullen, ik heb uiteindelijk die van de factuur gedaan en niet die van de e-mail.
Ik heb hun vraag ook letterlijk genomen en die van de factuur gedaan. Dat was bij mij 'ESHOP' :>
Foto van factuur zat erbij, dus gokte even dat dat voldoende bewijs was. Daar stond genoeg andere informatie bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okietor
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-08 09:47
Zijn er ook mensen die de gewone pixel 6 besteld hebben via fnac Frankrijk. En gewoon rechtstreeks thuis hebben laten versturen. Zoja wat was de levertijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:12

Garrett

Watercooler

Ik heb de afhaalbevestiging voor Saturn Kleve binnen.
Als iemand hem wil doe maar een berichtje.
Pixel 6 Pro 128gB zwart

[ Voor 11% gewijzigd door Garrett op 19-11-2021 15:08 ]

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi70
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09-08 17:56
Okietor schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:00:
Zijn er ook mensen die de gewone pixel 6 besteld hebben via fnac Frankrijk. En gewoon rechtstreeks thuis hebben laten versturen. Zoja wat was de levertijd
Ik had 'm voor de officiële eerste verkoopdag besteld en hij is op de dag dat hij voor het eerst verkocht mocht worden thuis afgeleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deepvreezo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:24

deepvreezo

Redacteur
Ik heb ook nog een reservering over voor een Pixel 6 Pro Black 128GB voor wie 'm wil. Heb vanmiddag de Abholbestätigung gekregen, ligt komende zes dagen bij Saturn in Bocholt en moet uiteraard nog worden afgehaald en betaald.
inmiddels vergeven!

[ Voor 5% gewijzigd door deepvreezo op 19-11-2021 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:17
Voor mij was dat 1 dag, 's middags verzonden en de volgend dag aflevering via Fedex.
Okietor schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:00:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corvo
Ook hier eindelijk de afhaal bevestiging binnen (Saturn Aken).
Morgen dan maar eens afhalen. Kan niet wachten. *O*

Hopelijk is er nog iets over vwb de Bose pre-order bonus... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4v1d
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 16:02
Ik heb m'n ouders ook aangestoken dus ik kan nu 3 pixels gaan aanschaffen. Is dat gewoon online te bestellen voor afhaal bij Saturn/mediamarkt of gaan ze lastig doen vanwege de aantallen?

Waarschijnlijk 2x 6 en 1x 6 pro maar dat staat nog niet helemaal vast..

Edit: waarschijnlijk doe ik het dan wel in twee orders. Zodat het factuuradres voor de garantie niet 3x op mijn adres staat..

[ Voor 19% gewijzigd door d4v1d op 19-11-2021 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
d4v1d schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 18:32:
Ik heb m'n ouders ook aangestoken dus ik kan nu 3 pixels gaan aanschaffen. Is dat gewoon online te bestellen voor afhaal bij Saturn/mediamarkt of gaan ze lastig doen vanwege de aantallen?

Edit: waarschijnlijk doe ik het dan wel in twee orders. Zodat het factuuradres voor de garantie niet 3x op mijn adres staat..
Ze zijn goed leverbaar via de Duitse Google store, moet je wel een doorstuur service gebruiken. Heb er 1 gekocht en ging prima, dus nu bestel ik er nog 1 (via huifkar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:57
d4v1d schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 18:32:

Ik heb 2x een witte pro besteld bij saturn die morgen wordt opgehaald.
Denk dat een 3e ook moet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 21:19
masterrobo schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 19:28:
[...]

Ze zijn goed leverbaar via de Duitse Google store, moet je wel een doorstuur service gebruiken. Heb er 1 gekocht en ging prima, dus nu bestel ik er nog 1 (via huifkar)
Wat rekent huifkar precies voor het doorsturen? 12,50 euro inschrijfkosten, 6,95 verzendkosten, 2,50 portokosten en 8,60 voor verzekering?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masterrobo
Binnetie schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 19:50:
[...]

Wat rekent huifkar precies voor het doorsturen? 12,50 euro inschrijfkosten, 6,95 verzendkosten, 2,50 portokosten en 8,60 voor verzekering?
40 euro voor een pixel 6 en 50 euro voor een pixel 6 pro flat en dan komt verzekerd verzenden daar nog bij 13.50. Inschrijfkosten is afgeschaft btw.

Prima service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4v1d
masterrobo schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 19:53:
[...]

40 euro voor een pixel 6 en 50 euro voor een pixel 6 pro flat en dan komt verzekerd verzenden daar nog bij 13.50. Inschrijfkosten is afgeschaft btw.

Prima service.
Dan is mygermany of mailboxde toch veel voordeliger?

Daarnaast kan ik via de Google store slechts twee gelijke toestellen aan de winkelwagen toevoegen. Ik weet nog niet zeker of ik zelf de Pro neem (pa en ma nemen de 'normale').. Herroepingsrecht is wel iets europees toch? Dus die rechten gelden ook in Duitsland als ik het online zou bestellen..

[ Voor 10% gewijzigd door d4v1d op 19-11-2021 20:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d4v1d
d-vine schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 19:37:
[...]

Ik heb 2x een witte pro besteld bij saturn die morgen wordt opgehaald.
Denk dat een 3e ook moet lukken.
Gaan het gewoon proberen. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
d4v1d schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 19:59:
[...]

Dan is mygermany of mailboxde toch veel voordeliger?

Daarnaast kan ik via de Google store slechts twee gelijke toestellen aan de winkelwagen toevoegen. Ik weet nog niet zeker of ik zelf de Pro neem (pa en ma nemen de 'normale')
Geen idee wat zij rekenen. Vind zelf Postnl fijner dan DHL dus betaal liever wat meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 21:19
masterrobo schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 19:53:
[...]

Prima service.
Dank. Ik klikte op de site 'word deelnemer' en daar kreeg ik direct te zien dat ik 12,50 moest betalen voor de inschrijving: https://huifkarverzendservice.nl/aanmeldformulier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
Binnetie schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 20:06:
[...]

Dank. Ik klikte op de site 'word deelnemer' en daar kreeg ik direct te zien dat ik 12,50 moest betalen voor de inschrijving: https://huifkarverzendservice.nl/aanmeldformulier
Je moet hem even mailen dan zegt ie dat ze daarvan zijn afgestapt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iDutch
  • Laatst online: 18-09 22:18
Ik houd dit topic nu enige tijd in de gaten. Zelf inmiddels één poging gedaan om de 256 GB Pro te bemachtigen via de Google Store. Met het trucje van de 00000 postcode is dit helaas mislukt. Nu aan het afwachten of er met Black Friday ergens een actie de moeite waard is. Bij de Google Store lijken de Pixel telefoons buiten de Black Friday acties te vallen... Of heeft iemand andere informatie?

Klopt het dat de Google Store de enige aanbieder is van de 256 GB versie in Duitsland? Zie die niet bij Saturn of Mediamarkt tot op heden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Vandaag toch overstag gegaan en de Pixel 6 besteld bij Belsimpel. De prijs voor de Kinda Coral (oranje) variant kwam op 602 euro in combinatie met een Tele2 abonnement. De Sorta Seafoam (groen) en Stormy Black (zwart) waren beide iets duurder. Met Vodafone kwam ik met hetzelfde toestel op 713 euro toestelkosten, T-Mobile 718 euro en KPN op 720 euro.

Het verbaasde mij eerlijk gezegd hoe Belsimpel / Tele2 dit toestel zo goedkoop kan neerzetten. Maar als het goed is kan ik morgen lekker genieten van mijn nieuw toestel *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
alex3305 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 21:00:
Vandaag toch overstag gegaan en de Pixel 6 besteld bij Belsimpel. De prijs voor de Kinda Coral (oranje) variant kwam op 602 euro in combinatie met een Tele2 abonnement. De Sorta Seafoam (groen) en Stormy Black (zwart) waren beide iets duurder. Met Vodafone kwam ik met hetzelfde toestel op 713 euro toestelkosten, T-Mobile 718 euro en KPN op 720 euro.

Het verbaasde mij eerlijk gezegd hoe Belsimpel / Tele2 dit toestel zo goedkoop kan neerzetten. Maar als het goed is kan ik morgen lekker genieten van mijn nieuw toestel *O*
Ik hoorde dat die Kinda Coral meer roze is dan rood/oranje.
Pagina: 1 ... 28 ... 34 Laatste

Let op:
- Dit topic is niet bedoeld voor het uitwisselen van of vragen om adressen in het buitenland.
- Berichten met betrekking tot levering van de koptelefoon/earbuds horen in [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires