De Nederlandse kleurbenamingen komen o.a. uit de Tweakers Pricewatch:masterrobo schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 22:08:
[...]
Ik hoorde dat die Kinda Coral meer roze is dan rood/oranje.
Ja klopt maar ik las van iemand dat de kleur niet overeenkwam met de foto's en dat ie dus roze was in het echt. Jij kan ons morgen vertellen wat het nou echt is.alex3305 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 22:19:
[...]
De Nederlandse kleurbenamingen komen o.a. uit de Tweakers Pricewatch:
Na dit topic een tijdje gevolgd te hebben uiteindelijk ook besloten om via de Duitse Google store een 256GB Stormy Black Pixel 6 Pro te bestellen.
Op 12 november besteld, er werd toen een verwachtte verzenddatum van tussen 30 november en 3 december gegeven. Uiteindelijk gisteren verrast door een mailtje van mailboxde. Ik had van Google nog niet eens een verzendbevestiging ontvangen, maar in het Duitse warenhuis aan de Tsjechische grens was de telefoon al afgeleverd. Via de mailboxde website het tegoed aangevuld en de verzendmethode gekozen. Dezelfde dag is vanuit Tsjechië (Jihlava) de telefoon al naar Duitsland verzonden. Die avond (18e) ontving ik van Google een verzendbevestiging. Bij het nakijken op de google store bleek dat ze op de 16e al de telefoon verzonden hadden.
Via de tracking van GLS is te zien dat het pakje al in Neuenstein ligt. Bij GLS werken ze kennelijk niet in het weekend, met een beetje mazzel leveren ze maandag of dinsdag al de telefoon. Totale kosten mailboxde: €17,37. Dat is inclusief alle fees, handling, verzekerd verzenden e.d.
Al met al lijkt het er op dat mijn Pixel 2XL na vier jaar komende week vervangen gaat worden door de 6 Pro. Ik ben erg benieuwd. Ik had waarschijnlijk nog wel een jaartje of twee kunnen doen met de 2XL, maar ik kijk toch wel uit naar o.a. het 120hz paneeltje en android 12. De scanner op de achterkant en het ontbrekende notificatie LEDje gaan wel gemist worden.
Bedankt voor de tips en succes aan de anderen die nog bezig zijn met de aankoop of zoektocht!
Op 12 november besteld, er werd toen een verwachtte verzenddatum van tussen 30 november en 3 december gegeven. Uiteindelijk gisteren verrast door een mailtje van mailboxde. Ik had van Google nog niet eens een verzendbevestiging ontvangen, maar in het Duitse warenhuis aan de Tsjechische grens was de telefoon al afgeleverd. Via de mailboxde website het tegoed aangevuld en de verzendmethode gekozen. Dezelfde dag is vanuit Tsjechië (Jihlava) de telefoon al naar Duitsland verzonden. Die avond (18e) ontving ik van Google een verzendbevestiging. Bij het nakijken op de google store bleek dat ze op de 16e al de telefoon verzonden hadden.
Via de tracking van GLS is te zien dat het pakje al in Neuenstein ligt. Bij GLS werken ze kennelijk niet in het weekend, met een beetje mazzel leveren ze maandag of dinsdag al de telefoon. Totale kosten mailboxde: €17,37. Dat is inclusief alle fees, handling, verzekerd verzenden e.d.
Al met al lijkt het er op dat mijn Pixel 2XL na vier jaar komende week vervangen gaat worden door de 6 Pro. Ik ben erg benieuwd. Ik had waarschijnlijk nog wel een jaartje of twee kunnen doen met de 2XL, maar ik kijk toch wel uit naar o.a. het 120hz paneeltje en android 12. De scanner op de achterkant en het ontbrekende notificatie LEDje gaan wel gemist worden.
Bedankt voor de tips en succes aan de anderen die nog bezig zijn met de aankoop of zoektocht!
Ik heb mijn 6 pro 256gb stormy black vandaag vanaf google.de ontvangen, via Huifkar. Morgen spelen
XPENG G9 Performance 2024
Ik heb via de pre order en de Franse Google site al meer dan een week geleden de koptelefoon aangevraagd. Maar heb alleen een eerste bevestiging gehad en nog geen goedkeuring dat hij geleverd zou worden. Zijn er anderen waar het ook zo traag gaat?
Ja werkt prima. Binnen 2 dagen in huis ongeveerOkietor schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:00:
Zijn er ook mensen die de gewone pixel 6 besteld hebben via fnac Frankrijk. En gewoon rechtstreeks thuis hebben laten versturen. Zoja wat was de levertijd
Ha, ik had exact hetzelfde. Had al een tracking code terwijl er nog geen vinkje stond bij 'verzonden'.MaxD1994 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 22:23:
[...]
Maar beter zo, dan andersom
Hier komt de 6 Pro ook de 2 XL vervangen. Hij is de afgelopen maanden zeer traag geworden en als ik updates heb in de Play Store, kan ik hem helemaal niet gebruiken omdat hij dan volledig vastloopt (updates gaan wel goed verder). Ik ga vooral de vingerafdruklezer op de achterkant missen.. Die vind ik altijd op muscle memory in mijn broekzak. Dat zal wel even wennen worden. De batterij haalt gek genoeg na al die jaren intensief gebruik nog steeds het einde van de dag vaak nog. Het scherm is wel echt hopeloos hard ingebrand aan de boven- en onderkant haha.
Geniet van de upgrade! Ik ontvang de mijne volgens UPS woensdag.
Iedereen ook dank voor alle nuttige informatie hier!
-
[ Voor 100% gewijzigd door Frozen op 21-11-2021 18:33 ]
Iemand al een black friday deal gespot voor de 6 of de 6 pro?
Wat ben jezelf al tegengekomen?SuperKris schreef op maandag 22 november 2021 @ 12:33:
Op de Google shop hebben ze deze toestellen niet in de Black friday
De Nederlandse webshops hebben helaas geen aanbiedingen en komen er ook niet,SuperKris schreef op maandag 22 november 2021 @ 12:33:
Dus heb hem maar gewoon besteld vandaag
Nog niets helaas, maar wel op zoek naar een pixel 6 (pro) mits daar een leuke deal voor te vinden is.Binnetie schreef op maandag 22 november 2021 @ 12:42:
[...]
Wat ben jezelf al tegengekomen?
Op de Google shop hebben ze deze toestellen niet in de Black friday
Dit leek mij de juiste plek om eens in de gaten te houden. Zelf heb ik iig nog niets gezien bij Fnac, mediamarkt, of Saturn.
Maar wellicht toch ergens een leuke korting deze week?
Ik heb eindelijk mijn Pixel 6 Pro 256 GB binnen. Fijn ding. Ik had er zowel via de Google Store als via Telekom een besteld, en ze zijn nagenoeg tegelijkertijd aangekomen. Ik verkoop er een in Nederland op Tweakers vraag & aanbod, mocht iemand interesse hebben.
edit: verkocht
edit: verkocht
[ Voor 3% gewijzigd door Oduig op 23-11-2021 17:07 ]
Bij Fnac België komen er soms retour? toestellen voor 435 euro beschikbaar. https://www.nl.fnac.be/Go.../a16301458#omnsearchpos=2
Bij Fnac.com staat er nu ook 1 zie ik voor 470 euro.
Goede deals lijkt mij.
Bij Fnac.com staat er nu ook 1 zie ik voor 470 euro.
Goede deals lijkt mij.
Wachten er nog andere mensen op hun "pre-orders"?
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
Bij fnac.com lijkt de 6 voor 600 euro te koop te staan.SuperKris schreef op maandag 22 november 2021 @ 12:33:
Vanmorgen de 6 Pro binnen gekregen via GLS.BigEagle schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:55:
[...]
Ik kreeg net de bevestiging + factuur vanuit Saturn: Google 6 Pro Stormy Black is verstuurd naar Mailboxde.![]()
Vaag dat het bij jou dan niet lukte...

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
hmmm kwam er helaas te laat achter dat www.fnac.com ook gewoon naar Nederland verstuurd. De Pixel 6 werd daar voor €600 aangeboden maar is nu echter out of stock.
Het lukt me niet om via www.boulanger.com een Pixel 6 bestellen (ook €600 nu) met Nederlands adres, ik loop namelijk tegen gekke errors aan bij het maken van een account met Nederlandse adresgegevens.
Iemand hier die het wel gelukt is om via www.boulanger.com naar Nederland te bestellen? Of iemand die toevallig weet of de Pixel 6 voorraad bij fnac.com al eerder leeg is gegaan en al een keer is aangevuld, of heb ik echt pech?
Het lukt me niet om via www.boulanger.com een Pixel 6 bestellen (ook €600 nu) met Nederlands adres, ik loop namelijk tegen gekke errors aan bij het maken van een account met Nederlandse adresgegevens.
Iemand hier die het wel gelukt is om via www.boulanger.com naar Nederland te bestellen? Of iemand die toevallig weet of de Pixel 6 voorraad bij fnac.com al eerder leeg is gegaan en al een keer is aangevuld, of heb ik echt pech?
Kom wellicht beetje laat in dit topic langs - maar een Pixel 6 Pro 256GB zou ik wel graag ergens op een relatief makkelijke manier willen kunnen kopen...
Via Duitsland, geen probleem, maar leveren ze dan ook hier in NL direct - zonder een tussenstap zoiets als mailboxde of huifkar ???
Ik ben nog niet helemaal bekend met deze manier van doen of werken...
Via Duitsland, geen probleem, maar leveren ze dan ook hier in NL direct - zonder een tussenstap zoiets als mailboxde of huifkar ???
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Net ook even geprobeerd. Via VPN met een Franse server lukt het om een account aan te maken met NL adres, maar vervolgens geven ze aan dat ze daar niet naar verzenden helaas..BigBaller schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:06:
hmmm kwam er helaas te laat achter dat www.fnac.com ook gewoon naar Nederland verstuurd. De Pixel 6 werd daar voor €600 aangeboden maar is nu echter out of stock.
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Google pixel 6 is gewoon te bestellen bij fnac?BigBaller schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:06:
Heb je een linkje? Het lijkt erop van niet voor mij...TheIconoclast schreef op donderdag 25 november 2021 @ 11:27:
[...]
Google pixel 6 is gewoon te bestellen bij fnac?
Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras
Hij is alleen beschikbaar in fysieke winkels. Online bestellen/levering is al een paar dagen niet mogelijk (vanwege out-of-stock).TheIconoclast schreef op donderdag 25 november 2021 @ 11:27:
[...]
Google pixel 6 is gewoon te bestellen bij fnac?
Afgelopen week eindelijk een order kunnen plaatsen om de Pixel 6 Sorta Seafoam op te halen bij de Mediamarkt in Duitsland, maar heb er verder niets meer van gehoord behalve de mail dat ze het aan het klaarleggen waren.
Nu maar contact opgenomen via de chat, krijg ik te horen "Your order has been canceled. I do not have any further information as to why the order was canceled."
Mediamarkt
Nu maar contact opgenomen via de chat, krijg ik te horen "Your order has been canceled. I do not have any further information as to why the order was canceled."
Mediamarkt

[ Voor 3% gewijzigd door klepje op 25-11-2021 18:59 ]
In de basis nee.mindwarper schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:28:
Kom wellicht beetje laat in dit topic langs - maar een Pixel 6 Pro 256GB zou ik wel graag ergens op een relatief makkelijke manier willen kunnen kopen...
MM, Saturn etc kun je ophalen (als ze er zijn) op online bestellen en dan doorsturen via via.
Google store DE kan alleen online en moet via via verstuurd worden.
Fnac levert wel gewoon naar NL.
Alleen de Zwarte Pro met 256GB is te krijgen
Andere kleuren heb ik nog niet gezien.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Alleen 128GB toch? Anders ontvang ik graag een linkje!DarkSide schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:19:
[...]
In de basis nee.
MM, Saturn etc kun je ophalen (als ze er zijn) op online bestellen en dan doorsturen via via.
Google store DE kan alleen online en moet via via verstuurd worden.
Fnac levert wel gewoon naar NL.
Alleen de Zwarte Pro met 256GB is te krijgen
Andere kleuren heb ik nog niet gezien.
Ik bedoelde.Alleen de zwarte is in een 256Gb optie te krijgen.iDutch schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:57:
[...]
Alleen 128GB toch? Anders ontvang ik graag een linkje!
Zie nu vooral idd 128 GB.
Maar heb nog nergens een witte pro 256GB gezien.
Google store DE heeft/had de zwarte pro in 256GB.
Maar wit alleen in 128gb.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Bij gebrek aan Black Friday deals, een reminder dat bovenstaande 8% cashback/korting nog steeds werktjch88 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:40:
Tip: Via de webstie Widilo kun je met 8% cashback tegoedkaarten kopen voor Fnac, wat effectief een korting is van €52. Daarnaast krijg je €5 bij aanmelding, dus €57 in totaal (zojuist laten uitbetalen via IBAN).
[Afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door jch88 op 25-11-2021 20:24 ]
Ik ga nog een keer goed mijn storage behoefte bekijken en kijken of ik ook niet met 128GB uit de voeten kan...
Thanks allemaal voor het meedenken en de geboden informatie.
Thanks allemaal voor het meedenken en de geboden informatie.
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Ik zou erg graag de niet-pro van 256gb willen kopen. Weet iemand wanneer deze te koop zal komen in Duitsland/Frankrijk/Nederland?
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
nvt
[ Voor 99% gewijzigd door Amaze86 op 26-11-2021 19:50 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Na veel wikken en wegen toch maar een pro besteld bij belsimpel...... Ik ben zowieso bijna 100 Euro aan bezine kwijt om heen en wweer naar Kleve te rijden dus die 50 Euro meer bij belsimpel neem ik op de koop toe... Hij is nu trouwens weer online en in de winkel verkrijgbaar bij Saturn Kleve (17:15uur)
Ook ik was op zoek naar een Pixel 6 Pro; de Sorta Sunny kleur. In de afgelopen maand heb ik deze vrijwel niet beschikbaar gezien op de website van MediaMarkt en Saturn. Vorige week met de webcare van Saturn en MediaMarkt gechat; zij gaven aan dat vanwege de technische problemen naar aanleiding van de hack, de voorraad indicatoren op de website niet actueel zijn voor wat betreft de winkelvoorraad en het dus best kan zijn dat winkels daadwerkelijk voorraad hebben. Zodoende aan het begin van de week ongeveer 20 vestigingen van MediaMarkt en Saturn gemaild. De enige vestiging die Sorta Sunny op voorraad had was Saturn in Kleve. Naar aanleiding van het contact heb ik er eentje weg laten leggen. Deze heb ik vandaag opgepikt; dat was ook nog wel even zoeken, aangezien het personeel 'm niet direct kon vinden... Gelukkig is dat goed wel goed gekomen. Andere modellen leken overigens ook op voorraad; de reguliere Pixel 6 Stormy Black was er in ieder geval ook.
Mooi dat het gelukt is! Eigenlijk bizar hoeveel moeite we met z'n allen moeten doen om een telefoon te bemachtigenHayo schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 23:13:
Ook ik was op zoek naar een Pixel 6 Pro; de Sorta Sunny kleur. In de afgelopen maand heb ik deze vrijwel niet beschikbaar gezien op de website van MediaMarkt en Saturn. Vorige week met de webcare van Saturn en MediaMarkt gechat; zij gaven aan dat vanwege de technische problemen naar aanleiding van de hack, de voorraad indicatoren op de website niet actueel zijn voor wat betreft de winkelvoorraad en het dus best kan zijn dat winkels daadwerkelijk voorraad hebben. Zodoende aan het begin van de week ongeveer 20 vestigingen van MediaMarkt en Saturn gemaild. De enige vestiging die Sorta Sunny op voorraad had was Saturn in Kleve. Naar aanleiding van het contact heb ik er eentje weg laten leggen. Deze heb ik vandaag opgepikt; dat was ook nog wel even zoeken, aangezien het personeel 'm niet direct kon vinden... Gelukkig is dat goed wel goed gekomen. Andere modellen leken overigens ook op voorraad; de reguliere Pixel 6 Stormy Black was er in ieder geval ook.
Hoe beter het gevoel is als je hem uiteindelijk hebt. je toch wat unieks in je handen wat de meeste mensen in Nederland niet hebbenAnomynous123 schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 00:40:
[...]
Mooi dat het gelukt is! Eigenlijk bizar hoeveel moeite we met z'n allen moeten doen om een telefoon te bemachtigen

Heb inmiddels ook mijn Pixel 6 pro stormy black binnen - opgehaald bij een tweaker hier 
ik wens anderen veel plezier en succes met er ook 1 te bemachtigen...
Good luck
ik wens anderen veel plezier en succes met er ook 1 te bemachtigen...
Good luck
Heb je Google service/garantie in Duitsland of Nederland als je vanaf eBay koopt? De stormy black verschijnt namelijk af en toe al voor 599 daar.
Vanmiddag mijn bestelling geplaatst.
Nu ik naar de Nederlandse Google Store ga zie ik mijn bestelling en kan ik het verzendadres aanpassen. Ook naar een Nederlands adres lijkt het. Heeft iemand dat wel eens geprobeerd?
Edit: Nevermind. Nu ik het daadwerkelijk probeer krijg ik een foutmelding.. Het had zo mooi kunnen zijn..
Nu ik naar de Nederlandse Google Store ga zie ik mijn bestelling en kan ik het verzendadres aanpassen. Ook naar een Nederlands adres lijkt het. Heeft iemand dat wel eens geprobeerd?
Edit: Nevermind. Nu ik het daadwerkelijk probeer krijg ik een foutmelding.. Het had zo mooi kunnen zijn..
[ Voor 19% gewijzigd door d4v1d op 28-11-2021 18:36 ]
Google klantenservice verwijst je helaas altijd terug naar de verkoper.etienne100 schreef op zondag 28 november 2021 @ 17:04:
Heb je Google service/garantie in Duitsland of Nederland als je vanaf eBay koopt? De stormy black verschijnt namelijk af en toe al voor 599 daar.
Af & toe als je wat "doordramt" zijn ze coulant en lossen zij het voor je op.
Zeker met corona kon je nog wel eens zeggen dat je niet fysiek naar de verkopende winkel kon.
Ok, dan is het even afhankelijk waar die verkoper zich bevindt en onder welke garantie regels die weer werkt. Dan maar even wachten op n mogelijke kerstactie saturn/mmpc01 schreef op zondag 28 november 2021 @ 19:11:
[...]
Google klantenservice verwijst je helaas altijd terug naar de verkoper.
Zeker met corona kon je nog wel eens zeggen dat je niet fysiek naar de verkopende winkel kon.
Bij Google Store Duitsland? Ik ververs die pagina minstens 10x op een dag, maar alweer een hele tijd niets op voorraadd4v1d schreef op zondag 28 november 2021 @ 18:31:
Vanmiddag mijn bestelling geplaatst.
Saturn heeft volgens de site de gewone 6 op voorraad.iDutch schreef op maandag 29 november 2021 @ 10:34:
[...]
Bij Google Store Duitsland? Ik ververs die pagina minstens 10x op een dag, maar alweer een hele tijd niets op voorraad
Is dit ook het geval wanneer je de telefoon bij de Duitse/Franse Google store vandaan hebt? Of kan je dan wel makkelijker bij Google NL terecht?pc01 schreef op zondag 28 november 2021 @ 19:11:
[...]
Google klantenservice verwijst je helaas altijd terug naar de verkoper.
Ik heb middels de 00000 methode in Franse Google Store een p6 besteld op 10-11. 22-11 verzonden en op de creditcard in rekening gebracht. Leveringdatum tussen 24 en 26-11. Adres op 24-11 door DHL aangepast naar mijn adres, maar staat sindsdien op "planning wordt gemaakt" en "aangekomen in jouw regio".
Zit nu te twijfelen of ik Google al een onderzoek moet laten starten, of DHL nog even wat tijd gunnen ivm blackfriday.
Ter info; je kan de 6 128gb black weer bestellen bij Fnac!
Bij welke Fnac is het het beste om de pixel 6 te bestellen? De Franse winkel, of de Belgische?
De Franse. Toestel wordt niet verkocht in de Benelux. Op de Belgische site staan ook alleen resellers.pythagorasABC schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 13:36:
Bij welke Fnac is het het beste om de pixel 6 te bestellen? De Franse winkel, of de Belgische?
Zojuist zelf een bestelling geplaatst bij Fnac FR. Ik had alleen wellicht een hoesje mee moeten bestellen....
Ah juist, thanks!Nyarlathotep schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 13:51:
[...]
De Franse. Toestel wordt niet verkocht in de Benelux. Op de Belgische site staan ook alleen resellers.
Zojuist zelf een bestelling geplaatst bij Fnac FR. Ik had alleen wellicht een hoesje mee moeten bestellen....
Fnac.com al terug uitverkocht? Ik zoek nog een zwarte 6 en een 6 pro.
Ik heb een afhaalbevestiging voor een pixel pro 128gb stormy black bij Saturn in Kleve. Zelf inmiddels al voorzien!
Pm als je hem graag wilt
Pm als je hem graag wilt
Ik heb inmiddels een email ontvangen dat mijn koptelefoon is meegegeven aan de pakketdienst.
Nog geen mail ontvangen van de pakketdienst tho. Ook niet in de spamfolder.
Vandaag heb ik mijn pixel 6 pro stormy black opgehaald bij saturn monchengladbach
Pre order van 20-11....
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
Ook geen mail/sms gehad van de pakketdienst. Wel een appje van het adres/vriend dat deze bezorgd is.Doctorbeat schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 21:31:
Ik heb inmiddels een email ontvangen dat mijn koptelefoon is meegegeven aan de pakketdienst.
Hebben ze daar ook de Google oplader?MrDucky schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 22:42:
Vandaag heb ik mijn pixel 6 pro stormy black opgehaald bij saturn monchengladbachPre order van 20-11....
Ik ben verder de winkel niet ingeweest dus dat durf ik niet te zeggen.
Inmiddels ook te horen gekregen dat de koptelefoon al bezorgd is.mits112 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 22:45:
[...]
Ook geen mail/sms gehad van de pakketdienst. Wel een appje van het adres/vriend dat deze bezorgd is.
Valt me wel een beetje tegen dat ze niet even een Track&Trace code oid sturen, dan had ik mijn contact in Duitsland wat beter kunnen informeren.
Achja, hij is binnen
Bij mij schoot het ook niet op. DHL heeft adres gewijzigd na de 00000 methode. Prima adres en zou volgens mij zo uitgeleverd moeten worden. Het depot van DHL zit nagenoeg om de hoek....alleen gaat het verzendproces nu niet verder en moet Google een onderzoek starten...ik gok dat dit een refund gaat worden.d4v1d schreef op woensdag 1 december 2021 @ 22:07:
[Afbeelding]
Dit schiet ook niet op.. Vanuit de Google Store naar MyGermany 🙄
Thanks. Niet goed gezocht.
Maakt het voor garantie nog uit waar je hem koopt? Ik heb wel begrepen dat je altijd via google Nederland kan claimen ook als je hem bin een andere Google store hebt gekocht
Een paar dagen geleden lukte het mij nog wel, en heb toen niet besteld. Ik heb net een medewerker gesproken die dit meldde:Dysvenno schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:32:
Ik wil nu bij Fnac de 6 pro bestellen maar krijg ineens deze melding:
[Afbeelding]
Vertaald:
Het gewijzigde adres komt niet in aanmerking voor het huidige winkelmandje.
Levert Fnac niet meer in Nederland? Of moet ik een bepaald trucje uithalen?
"After checking, I'm sorry, because this product is really not eligible for delivery to the Netherlands, compared to that there is also a certain delivery limit for International delivery."
Kleine update, nadat ik heb gevraagd of het nog binnenkort beschikbaar wordt:
"For this, we do not yet have any information, but rest assured, you would be informed if it would be available again."
[ Voor 10% gewijzigd door Zyanox op 02-12-2021 12:03 ]
Wauw dat is vervelend. Had eigenlijk alleen maar positieve dingen gehoord over de levering van Fnac naar NL maar kennelijk gaat dat niet voor de Pro op.Zyanox schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:59:
[...]
Een paar dagen geleden lukte het mij nog wel, en heb toen niet besteld. Ik heb net een medewerker gesproken die dit meldde:
"After checking, I'm sorry, because this product is really not eligible for delivery to the Netherlands, compared to that there is also a certain delivery limit for International delivery."
Thanks voor de info in ieder geval
Ik wil graag de normale 6, dus die heeft het zelfde probleem.
Ik woon echter in België, en daar zenden ze nog wel heen.
Update: Zojuist bestelt met gratis Pixel buds!
[ Voor 9% gewijzigd door Zyanox op 02-12-2021 12:21 ]
Heeft iemand zijn Bose koptelefoon al ontvangen? 1.5e week geleden verzendbevestiging gekregen (zonder tracking), tot op heden nog niks vernomen van mijn Duitse verzendadres.
zag een paar mensen voorbij komen die het al hebben ontvangen; als het verzonden is, zou je het normaal gesproken volgende dag ongeveer al ontvangen moeten hebben...Razer schreef op donderdag 2 december 2021 @ 13:42:
Heeft iemand zijn Bose koptelefoon al ontvangen? 1.5e week geleden verzendbevestiging gekregen (zonder tracking), tot op heden nog niks vernomen van mijn Duitse verzendadres.
als je headphones@pixel-offers.com mailt, kun je track and trace code opvragen en status checken
Zijn er ook nog Tweakers die afgelopen week bij de MediaMarkt.de de P6P besteld hebben? Heb zelf de order maandagochtend geplaatst, maar staat helaas nog steeds op "Bestellung wird vorbereitet"
Zelfde hier, daarstraks ook besteld voor levering in België. Is ondertussen al verstuurd zelfs.Zyanox schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:08:
[...]
wasco [the brightest crayon in the box]
Nu ook gratis Pixel Buds in de Duitse Google store. Nog steeds lastig om de groene Pixel 6 te bestellen, paar keer opnieuw moeten proberen, maar over een paar weken wordt die verstuurd naar mygermany.
Ik heb een paar dagen terug mijn bestelling geplaatst bij Fnac, maar toen hadden ze die Buds nog niet...Zyanox schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:08:
[...]
Het lukt niet mijn order te wijzigen, en ik vind ook geen email adres om te vragen deze toe te voegen.
Iemand een idee hoe ik dit kan doen?
De order cancellen en opnieuw plaatsen is geen optie; blijkbaar worden NL orders nu (tijdelijk) geweigerd...
Ligt het aan mij of is de Pixel 6 op Fnac.fr nu 649€ ipv rond 590€ gisteren?
Ook in de Duitse Google Store, Mediamarkt en Saturn is ie 649€.
Mis ik iets? Gedaan met 590€ prijs? Vond het nu net zo'n sterk toestel voor sub 600€.
Mis ik iets? Gedaan met 590€ prijs? Vond het nu net zo'n sterk toestel voor sub 600€.
Die heb ik daar de afgelopen dagen niet voor die prijs gezien. Op single day volgens mij door extra korting en af en toe op eBay.de voor die prijs.Mlazurro schreef op donderdag 2 december 2021 @ 23:51:
Die prijs heb ik inderdaad ook nooit gezien.
Gisteren besteld op fnac.fr, vandaag wordt hij al geleverd als het goed gaat!
Wordt zo te zien verstuurd naar België vanuit... België.
Gisteren besteld op fnac.fr, vandaag wordt hij al geleverd als het goed gaat!
Wordt zo te zien verstuurd naar België vanuit... België.

:fill(white):strip_exif()/f/image/ojOhwyQVkwPH88s6YpM0P7ts.png?f=user_large)
wasco [the brightest crayon in the box]
Tijdens en voor black friday stond de Pixel 6 voor €599 te koop op Fnac.com, echter hadden ze hem toen niet op voorraad in de online store. Sind het begin van deze week hebben ze hem weer op voorraad voor de prijs van €649.Mlazurro schreef op donderdag 2 december 2021 @ 23:51:
Ik heb een afhaalbevestiging voor je bij Saturn Klevedouwepoel schreef op donderdag 2 december 2021 @ 22:41:
Zijn er ook nog Tweakers die afgelopen week bij de MediaMarkt.de de P6P besteld hebben? Heb zelf de order maandagochtend geplaatst, maar staat helaas nog steeds op "Bestellung wird vorbereitet"
Volgens mij heb ik er net naast gepakt; ook gisteren besteld maar staat nog op "Awaiting support by the carrier"..
Ondertussen staat hij op weer op stock op 12/10/21..
Thnx, maar dat is me vanuit het noorden toch iets te ver rijdenSean93 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 11:59:
[...]
Ik heb een afhaalbevestiging voor je bij Saturn Kleve
Jammer. Dan had ik inderdaad op Black Friday gekeken en afgelopen dagen nog een cached versie van de prijs ofzo gezien. Ik heb nog nooit een gsm van meer dan 600€ gekocht, dus dat was voor mij zowat de psychologische grensFzim schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 11:01:
[...]
Tijdens en voor black friday stond de Pixel 6 voor €599 te koop op Fnac.com, echter hadden ze hem toen niet op voorraad in de online store. Sind het begin van deze week hebben ze hem weer op voorraad voor de prijs van €649.
Enig idee of de prijs nu consequent 649€ zal zijn? Of zal die Pixel prijs de komende weken (of maanden?) ook zakken? Of krijgen we iets zoals bij Oneplus, prijzen die onveranderlijk blijven?
Je krijgt er nu Pixel Buds A bij van 99,- gratis bij dus als je die toch graag wil heb je 99 euro korting.Mlazurro schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:40:
[...]
Jammer. Dan had ik inderdaad op Black Friday gekeken en afgelopen dagen nog een cached versie van de prijs ofzo gezien. Ik heb nog nooit een gsm van meer dan 600€ gekocht, dus dat was voor mij zowat de psychologische grens
Enig idee of de prijs nu consequent 649€ zal zijn? Of zal die Pixel prijs de komende weken (of maanden?) ook zakken? Of krijgen we iets zoals bij Oneplus, prijzen die onveranderlijk blijven?
Net de 6 Pro besteld bij Fnac.com met Widilo-cheques. Daarmee toch 8% of 72€ cashback.
Normaal levering van 7 tot 9 december.
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?janral schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 19:33:
Net de 6 Pro besteld bij Fnac.com met Widilo-cheques. Daarmee toch 8% of 72€ cashback.
Ik blijf de melding krijgen dat ik de 6 Pro niet naar Nederland mag laten versturen door ze.
Ik krijg ook nog steeds de melding dat hij niet naar Nederland verstuurd kan worden.Cybey schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:06:
[...]
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
Ik blijf de melding krijgen dat ik de 6 Pro niet naar Nederland mag laten versturen door ze.
Ik kom uit België en dat werkte wel.Dysvenno schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 22:31:
[...]
Ik krijg ook nog steeds de melding dat hij niet naar Nederland verstuurd kan worden.
Echt onwijze hulde voor jou ich88! Zojuist Pixel 6 met gratis Google Buds via FNAC.com besteld met Wilido coupons, heeft toch 57 euro's bespaard. Werkt dus nog steeds voor degene die op zoek zijn naar een goede dealjch88 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:40:
Zojuist heb ik m’n pre-afhaalorder bij Saturn geannuleerd en ben ook voor Fnac gegaan inc bezorging naar NL. Scheelt weer een ritje
Tip: Via de webstie Widilo kun je met 8% cashback tegoedkaarten kopen voor Fnac, wat effectief een korting is van €52. Daarnaast krijg je €5 bij aanmelding, dus €57 in totaal (zojuist laten uitbetalen via IBAN).
[Afbeelding]
Naar Nederland of België? Ik kan op fnac.com geen enkel artikel meer bestellen met een bezorgadres in Nederland. Misschien hebben we Fnac iets te veel overspoeld met bestellingen uit Nederland.BigBaller schreef op maandag 6 december 2021 @ 12:55:
[...]
Echt onwijze hulde voor jou ich88! Zojuist Pixel 6 met gratis Google Buds via FNAC.com besteld met Wilido coupons, heeft toch 57 euro's bespaard. Werkt dus nog steeds voor degene die op zoek zijn naar een goede deal
Ik had bij Igraal geklaagt dat 1 van de 2 order bij Saturn geen cashback registratie opleverde. Medewerker vroeg om aanvullende gegevens en zei dat hij wel geregistreerd was... Ja dat klopt maar dat was de eerste order. Niet de tweede. Dus ook daar liet ik de gegevens van zien.
Nu is de cashback 2x toegekend en ook nog voor 5% ipv 2,5% nu. Toch een kleine 50 euro verdiend.
Nu is de cashback 2x toegekend en ook nog voor 5% ipv 2,5% nu. Toch een kleine 50 euro verdiend.
Naar België inderdaad, heb gelukkig een kennis over de grens wonen die met de feestdagen in NL is. Maar klopt, ik probeerde ook initieel via FNAC.com naar NL te laten bezorgen maar dit gaat helaas niet meer.TexMex schreef op maandag 6 december 2021 @ 13:18:
[...]
Naar Nederland of België? Ik kan op fnac.com geen enkel artikel meer bestellen met een bezorgadres in Nederland. Misschien hebben we Fnac iets te veel overspoeld met bestellingen uit Nederland.
Vandaag een P6P besteld bij Saturn. Ben benieuwd hoe snel die in Nederland geleverd wordt via Mailboxde
Weet je zeker dat dat werkt? Dacht dat doorstuuradressen door Saturn werden geweigerd.GrasshopperNL schreef op maandag 6 december 2021 @ 14:09:
Vandaag een P6P besteld bij Saturn. Ben benieuwd hoe snel die in Nederland geleverd wordt via Mailboxde
Nee, dat weet ik (nog) niet zeker, heb hem nog niet binnen.Binnetie schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:28:
[...]
Weet je zeker dat dat werkt? Dacht dat doorstuuradressen door Saturn werden geweigerd.
Factuur al wel ontvangen samen met de Versandbestätigung.
Ik hoor het graag op moment dat het is gelukt! Was wekenlang Fnac in de gaten aan het houden en nu kan het ineens niet meer via NLGrasshopperNL schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:14:
[...]
Nee, dat weet ik (nog) niet zeker, heb hem nog niet binnen.![]()
Factuur al wel ontvangen samen met de Versandbestätigung.
Probeer ook al een tijdje een 6 pro te bestellen. fnac.fr no luck wordt niet meer naar Nederland verzonden. mygermany doorstuurdienst wordt ook geblockt zowel door googlestore als mediamarkt. Dan maar afhalen in winkel helaas ook gecanceled. Nu laatste maal besteld met zowel bezorg als rekening adres de bewuste mediawinkel en betalen bij afhaling. Ben benieuwd.
update: abgelehnt
update: abgelehnt
[ Voor 3% gewijzigd door edutch op 06-12-2021 18:11 ]
Heb zelf tot nu toe goede ervaringen met MediaMarkt.de i.c.m. Mailboxde.com, vorige week maandag besteld en vandaag bevestiging dat 'ie onderweg is naar Mailboxde. Hij is nog niet binnen, maar in ieder geval niet geannuleerd vanuit MMedutch schreef op maandag 6 december 2021 @ 17:30:
Probeer ook al een tijdje een 6 pro te bestellen. fnac.fr no luck wordt niet meer naar Nederland verzonden. mygermany doorstuurdienst wordt ook geblockt zowel door googlestore als mediamarkt. Dan maar afhalen in winkel helaas ook gecanceled. Nu laatste maal besteld met zowel bezorg als rekening adres de bewuste mediawinkel en betalen bij afhaling. Ben benieuwd.
Dan gebruik je het gekregen adres van mailboxde denk ik maar gebruik je wel je eigen naam?douwepoel schreef op maandag 6 december 2021 @ 17:54:
[...]
Heb zelf tot nu toe goede ervaringen met MediaMarkt.de i.c.m. Mailboxde.com, vorige week maandag besteld en vandaag bevestiging dat 'ie onderweg is naar Mailboxde. Hij is nog niet binnen, maar in ieder geval niet geannuleerd vanuit MM
Ja, die staat er ook bij. Meende op de 3e adresregel. Mocht je het zeker willen weten dan moet ik het even checken.etienne100 schreef op maandag 6 december 2021 @ 18:12:
[...]
Dan gebruik je het gekregen adres van mailboxde denk ik maar gebruik je wel je eigen naam?
Ok, als het lukt zo nog te leveren ga ik het ook maar proberen.douwepoel schreef op maandag 6 december 2021 @ 18:13:
[...]
Ja, die staat er ook bij. Meende op de 3e adresregel. Mocht je het zeker willen weten dan moet ik het even checken.
Heb nu via Saturn besteld met Mailboxde.de, ik kreeg het adres bij MM niet goed. Fingers crossed.douwepoel schreef op maandag 6 december 2021 @ 17:54:
[...]
Heb zelf tot nu toe goede ervaringen met MediaMarkt.de i.c.m. Mailboxde.com, vorige week maandag besteld en vandaag bevestiging dat 'ie onderweg is naar Mailboxde. Hij is nog niet binnen, maar in ieder geval niet geannuleerd vanuit MM
typo
Update: storniert🤬
[ Voor 3% gewijzigd door edutch op 06-12-2021 20:48 ]
Onvoorstelbaar. Zou het gewoon nog een keer proberen als ik jou was. Bij mij loopt die wel door:edutch schreef op maandag 6 december 2021 @ 20:19:
[...]
Heb nu via Saturn besteld met Mailboxde.de, ik kreeg het adres bij MM niet goed. Fingers crossed.
typo
Update: storniert🤬
Update 1:
Pakket is aangekomen bij Mailboxde en wordt vandaag verstuurd naar mij.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VBlQ7wbUxx6E6ngXkAmOkLbL.jpg?f=user_large)
[ Voor 19% gewijzigd door GrasshopperNL op 07-12-2021 11:10 ]
Let op:
- Dit topic is niet bedoeld voor het uitwisselen van of vragen om adressen in het buitenland.
- Berichten met betrekking tot levering van de koptelefoon/earbuds horen in [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires
- Dit topic is niet bedoeld voor het uitwisselen van of vragen om adressen in het buitenland.
- Berichten met betrekking tot levering van de koptelefoon/earbuds horen in [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires