Fijn, ik heb net de klantenservice nogmaals benaderd over mijn "Pre-order" en krijg de volgende reactie.
Er is helaas geen nieuwe informatie. We wachten nog op de reactie van Google tot wanneer we een nieuwe levering zullen ontvangen, zodat we uw bestelling kunnen doorsturen naar uw SATURN Mönchengladbach Minto. Verder kan ik alleen maar om jullie geduld vragen, zodra we nieuws hebben zullen we jullie informeren.
Als ik dan vraag heo het kan dat je online wel kan bestellen krijg ik dit als antwoord.
De levertijd is niet specifiek, let ook op de leveringsinformatie op onze online winkelpagina: Let op voordat u bestelt: vanwege de grote vraag kan de levering vertraging oplopen. Er is momenteel een bedrijfsbrede storing, die helaas ook onze online shop treft, hierbij vraag ik u nog even geduld.
@
BigEagle ik hoop dus dat jouw toestel gewoon verstuurd word....
Ik vind het echt belachelijk hoe SATURN de "Pre-orders" behandeld ik loop nu dus waarschijnlijk de bose headset mis...
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750