Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:37
[b]Xylon in "[Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen"Xylon schreef

Lekker bezig Saturn. Dat wordt dus ook geen headset meer.
Dat is lullig zeg! En ook niet even de optie bieden voor een andere kleur of zo?

Ik had ook de zwarte besteld, maar had daar geen vertrouwen meer in. Dus weekje geleden de witte besteld, die ga ik morgen ophalen.

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepie
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-08 00:12
Hop! Ook eindelijk besteld bij Saturn, volgende week ophalen in Kleve. €577 euro door de 11/11 korting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 21:19
Koepie schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:38:
Hop! Ook eindelijk besteld bij Saturn, volgende week ophalen in Kleve. €577 euro door de 11/11 korting :)
Dan was jij me net voor. Want ik kon ineens niet meer afrekenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepie
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-08 00:12
Ai, dat had ik een kwartiertje eerder ook! Excuus, en succes! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
runnershigh schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:59:
Bij Saturn is nu de witte 6 pro beschikbaar. Mét 11% korting:

https://www.saturn.de/de/...ite-dual-sim-2762820.html

Zojuist besteld, als het goed is maandag afhalen ... (wordt vervolgd)
Hmmm is deze nog beschikbaar bij een Saturn winkel in Duitsland? Zag net dat die beschikbaar was maar opeens weg ..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:41

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

KoensSocialL schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:15:
Aan @whitesoxx , @robotjoek en alle andere geïnteresseerden. Ik heb de telefoon gewoon kunnen halen! Dus bij deze bevestigd dat als je al bevestiging hebt gekregen je gewoon kan gaan halen!

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XFBUrg0E3IXBdI6i4ztTJoGeATY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0zRzx1Mr2EPRg1lGjMh8zmud.jpg?f=fotoalbum_large

Tis gelukt hoor, en ook nog onverwachts, al had ik dat natuurlijk gelezen van een mede Tweaker, een korting van 11%, dus da's leuk meegenomen !
Toestel ziet r echt super luxe uit, stap voorwaarts in vergelijking met m'n huidige Pixel 4XL.

Ps, ben benieuwd of al die Tweakers die hier zeggen dat ze ook korting gaan krijgen t ook daadwerkelijk gaan krijgen, tenzij je m natuurlijk morgen nog op kan halen....🤔

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
robotjoek schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 18:37:
[...]

Tis gelukt hoor, en ook nog onverwachts, al had ik dat natuurlijk gelezen van een mede Tweaker, een korting van 11%, dus da's leuk meegenomen !
Gefeliciteerd! Ik ga morgen, nu in de wetenschap dat het ook gaat lukken :)

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolle117
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-09 21:42
Fnac is mijn pixel 6 ergens bij de bezorgdienst kwijt geraakt al 2 keer verstuurd en nu is een onderzoek gestart om ze terug te vinden waardoor ik 14 dagen moet wachten, voordat ze over gaan op een andere actie. Ik had hem ge pre-ordered zodat de kans op de bose headset redelijk groot was. Ik zie mijn wens nu per dag verder in rook op gaan :(.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarstenHouw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-09 12:37
Mijn Pixel 6 Pro 128GB zwart van Belsimpel wordt morgen geleverd op een kantooradres waar niemand aanwezig is :) 1 november besteld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Bolle117 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 19:53:
Fnac is mijn pixel 6 ergens bij de bezorgdienst kwijt geraakt al 2 keer verstuurd en nu is een onderzoek gestart om ze terug te vinden waardoor ik 14 dagen moet wachten, voordat ze over gaan op een andere actie. Ik had hem ge pre-ordered zodat de kans op de bose headset redelijk groot was. Ik zie mijn wens nu per dag verder in rook op gaan :(.
Balen zo zie je maar iedere aankoop is een geestelijke belasting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentette
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 11:59
CarstenHouw schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:12:
Mijn Pixel 6 Pro 128GB zwart van Belsimpel wordt morgen geleverd op een kantooradres waar niemand aanwezig is :) 1 november besteld.
Ik wacht nog steeds op mijn afhaalbevestiging van mijn zwarte 6 pro, besteld op 19/10 om 20h15. Saturn was de foute keuze blijkbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:44
robotjoek schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 18:37:
[...]

Ps, ben benieuwd of al die Tweakers die hier zeggen dat ze ook korting gaan krijgen t ook daadwerkelijk gaan krijgen, tenzij je m natuurlijk morgen nog op kan halen....🤔
Online alles betaald met afrekenen toen kwam de korting pas naar boven. Mooie verassing en hoef alleen maar af te halen als ik ophaal bericht ontvang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek

robotjoek

d-vine schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 09:17:
[...]

Online alles betaald met afrekenen toen kwam de korting pas naar boven. Mooie verassing en hoef alleen maar af te halen als ik ophaal bericht ontvang
👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zijn er mensen met ervaring met bestellen bij een MediaMarkt in Duitsland met voorraad en de tijd tussen bestellen en het ontvangen van het ophaalbericht? Hoe lang duurt dat normaal gesproken? Of kun je dan eigenlijk er vanuit gaan dat er voorraad is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deaduser5
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 19:57
Dentette schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 09:06:
[...]

Ik wacht nog steeds op mijn afhaalbevestiging van mijn zwarte 6 pro, besteld op 19/10 om 20h15. Saturn was de foute keuze blijkbaar :(
Same.... Heel irritant allemaal, in eerder mailcontact werd gezegd dat de telefoon deze week zou worden geleverd maar tot op heden nog geen ophaalbevestiging gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 11:55
Bolle117 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 19:53:
Kwijtgeraakt ... het is eerder dat de Pixel 6 ergens achterover is gedrukt.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
d-vine schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 09:17:
[...]

Net in Kleve opgehaald. Ik geen korting helaas, ook niet toen ik er om vroeg. Apart, maar goed. Ik heb in ieder geval die pixel pro in huis.

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek

robotjoek

M. Dahlhaus schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 14:23:
[...]

Net in Kleve opgehaald. Ik geen korting helaas, ook niet toen ik er om vroeg. Apart, maar goed. Ik heb in ieder geval die pixel pro in huis.
Nur bis 13-11, dus t/m gister, helaas 🙁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Laatst online: 08-09 22:29
Zending binnengekomen bij mailboxde. Het opdracht gegeven het door te sturen met GLS. De voorwaarden voor het verzekerd versturen zijn echter onduidelijk, met wollig en nietszeggend taalgebruik over wanneer de waarde tussen de 500 en 1000 euro zit.

Nou ja, het zal wel goedkomen ga ik vanuit.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:01
Atomsk schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:34:
Zending binnengekomen bij mailboxde. Het opdracht gegeven het door te sturen met GLS. De voorwaarden voor het verzekerd versturen zijn echter onduidelijk, met wollig en nietszeggend taalgebruik over wanneer de waarde tussen de 500 en 1000 euro zit.

Nou ja, het zal wel goedkomen ga ik vanuit.
Mailbox geeft aan dat de GLS optie tot 1000 euro verzekerd is dus als dat niet goed gaat kan je je bij hun melden. GLS duurde bij mij wel een paar dagen, gaat eerst naar Tsjechië, niet raar hoor, mailbox zit aan de grens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
robotjoek schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 14:51:
[...]

Nur bis 13-11, dus t/m gister, helaas 🙁
De Singles Day actie Is geldig t/m vandaag:

Sichern Sie sich vom 11.11.-13.11. ganze 11% Rabatt¹ auf ausgewählte Produkte!

So geht's:
Aktionsprodukt vom 11.11., 0:01 Uhr bis 13.11., 23:59 Uhr in den Warenkorb legen,
Der Rabatt in Höhe von 11% wird automatisch abgezogen.

[ Voor 3% gewijzigd door J0YR1D3R op 13-11-2021 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:30
Rostvertol-Mil schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 15:19:
[...]

Hier de 8e ook een witte besteld via de mediamarkt, schijnt er vrijdag te liggen. Heel benieuwd hoe dit nu met de afhaalproblematiek gaat. In jouw bevestiging staat niks vermeld over de IT-Problemen?
Uiteindelijk vandaag de bevestiging gekregen, opgehaald bij de MM in Mülheim. Gelukkig ook de singles day korting gekregen, na het 4x afslaan van de extra garantie 8)

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek

robotjoek

J0YR1D3R schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:43:
[...]

De Singles Day actie Is geldig t/m vandaag:

Sichern Sie sich vom 11.11.-13.11. ganze 11% Rabatt¹ auf ausgewählte Produkte!

So geht's:
Aktionsprodukt vom 11.11., 0:01 Uhr bis 13.11., 23:59 Uhr in den Warenkorb legen,
Der Rabatt in Höhe von 11% wird automatisch abgezogen.

Je hebt idd gelijk 👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek

robotjoek

M. Dahlhaus schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 14:23:
[...]

Best gek, actie loopt zoals hierboven te lezen is 23:59 uur vandaag🤔, ik hoefde r niet eens om te vragen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
Vandaag is mijn bestelling geannuleerd door Google store....had mygermany gebruikt. Meteen maar opnieuw een bestelling gedaan en nu gebruik ik mailboxde. Is er nog iemand bij wie die is geannuleerd die een doorstuur service gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
kezman schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:06:
[...]

Die vandaag lijkt ook vandaag te worden geleverd. :) En inderdaad ik verwacht ook geen problemen met de Bose-actie, behalve natuurlijk dat ze op zijn.

We zullen zien.
Vandaag de Pixel 6 Pro Cloudy White opgehaald (telekom.de) en direct even de headset aanvraag gedaan. Die was bijna direct goed gekeurd met de melding dat hij binnen 60 dagen geleverd gaat worden. Alles op naam van die persoon gedaan. Ook nu.
Kan natuurlijk altijd nog afgewezen worden, maar so far so good. :)
Daar ook hoop ik?

[ Voor 3% gewijzigd door serhat op 13-11-2021 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 00:25
masterrobo schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 20:20:
Vandaag is mijn bestelling geannuleerd door Google store....had mygermany gebruikt. Meteen maar opnieuw een bestelling gedaan en nu gebruik ik mailboxde. Is er nog iemand bij wie die is geannuleerd die een doorstuur service gebruikt?
Heb huifkar gebruikt en wacht al een paar dagen op verzendbevestiging van Google. Wanneer kreeg jij de annulering?

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masterrobo
kramon schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 20:30:
[...]

Heb huifkar gebruikt en wacht al een paar dagen op verzendbevestiging van Google. Wanneer kreeg jij de annulering?
Kreeg hem vandaag, zou oorspronkelijk op 18-19 nov geleverd worden... Nu 30nov-3dec, echt lekker dan. Al die dagen voor niks gewacht, ze doen het ook lekker laat en niet direct of een paar dagen na de bestelling. Kut Google, ben benieuwd of ik weer 15 dagen voor ruk kan gaan wachten.

[ Voor 6% gewijzigd door masterrobo op 13-11-2021 20:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kramon
masterrobo schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 20:31:
[...]

Kreeg hem vandaag, zou oorspronkelijk op 18-19 nov geleverd worden... Nu 30nov-3dec, echt lekker dan. Al die dagen voor niks gewacht, ze doen het ook lekker laat en niet direct of een paar dagen na de bestelling. Kut Google, ben benieuwd of ik weer 15 dagen voor ruk kan gaan wachten.
Dan houd ik ook mijn hart vast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 19:12
Bij Saturn niets meer op voorraad dus ook niet meer met 11% korting. Misschien ineens teveel bestellingen dus "uitverkocht"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almere
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22:35
De 6 pro is weer op voorraad bij belsimpel .

I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
almere schreef op zondag 14 november 2021 @ 14:02:
De 6 pro is weer op voorraad bij belsimpel .
En de Zwarte 128 en 256 en Sunny Pro ook in de Google DE Store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
masterrobo schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 20:31:
[...]

Ik heb de postcode truc gebruikt op de google.fr. Destijds ook gelukt voor de pixel 3a van mijn vriendin. Nu is mijn aankomstdatum ook al een aantal keer verschoven: 24-26 nov --> 22-24nov --> 15-17 nov en nu alweer even op de oude verwachte datum 24-26 nov. Ik zie het allemaal wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

DHL neemt wel de tijd vanuit Dld.
Pakje is woensdag in Berlijn verstuurd en zit alweer sinds zaterdag in het export parcel center Dorsten. Nu maandagochtend en geen beweging waar te nemen. De vorige twee stappen namen ook ieder een dag per stuk.
Tot zover de belofte van gemiddeld 1,5 werkdag. Dit heeft het pakje op de heenweg vanuit Waalwijk naar Berlijn trouwens wel gehaald.
Iemand op dit moment soortgelijke ervaring?

Vmu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 21:19
Vmu schreef op maandag 15 november 2021 @ 09:10:
DHL neemt wel de tijd vanuit Dld.
Pakje is woensdag in Berlijn verstuurd en zit alweer sinds zaterdag in het export parcel center Dorsten. Nu maandagochtend en geen beweging waar te nemen. De vorige twee stappen namen ook ieder een dag per stuk.
Tot zover de belofte van gemiddeld 1,5 werkdag. Dit heeft het pakje op de heenweg vanuit Waalwijk naar Berlijn trouwens wel gehaald.
Iemand op dit moment soortgelijke ervaring?
Dit kan ook door de drukte komen van Single's day. Dat ze nu gewoon veel pakketten te verwerken hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-05 10:45
Ik zie dat er meer mensen zijn die leverproblemen hebben met de Pixel 6. Op fnac.fr heb ik de groene 6 besteld naar een Nederlands adres, dit bleek gewoon mogelijk. De bestelbevestiging heb ik ontvangen maar daarna is het akelig stil gebleven op de statuspagina. De bestelling heb ik last minute geplaatst als pre-order, is er iets bekend over dat er wellicht onvoldoende toestellen beschikbaar zijn voor alle pre-orders?

Inmiddels heb ik ook een Frans adres om het toestel (of de koptelefoon) op te laten bezorgen maar Fnac laat het niet toe een bezorgadres te wijzigen naar een ander land. De klantenservice kan ik helaas ook niet bereiken, ik kan geen emailadres vinden en het telefoonnummer kan ik niet bellen. Zelfs met landcode wordt het nummer direct afgekapt.

[ Voor 12% gewijzigd door Tweekzor op 15-11-2021 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-12-2022
serhat schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 20:28:
[...]

Vandaag de Pixel 6 Pro Cloudy White opgehaald (telekom.de) en direct even de headset aanvraag gedaan. Die was bijna direct goed gekeurd met de melding dat hij binnen 60 dagen geleverd gaat worden. Alles op naam van die persoon gedaan. Ook nu.
Kan natuurlijk altijd nog afgewezen worden, maar so far so good. :)
Daar ook hoop ik?
Mijn Duitse contact haalt de P6 en P6 pro morgen op van het pick-up point, dus over een paar dagen weet ik meer. Nog even geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Seafoam pixel eindelijk op kunnen halen afgelopen zaterdag bij de MM. Op de valreep, anders had ik het niet meer gered en was het weer later geworden. Ben er wel blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:21
Tweekzor schreef op maandag 15 november 2021 @ 09:40:
Ik zie dat er meer mensen zijn die leverproblemen hebben met de Pixel 6. Op fnac.fr heb ik de groene 6 besteld naar een Nederlands adres, dit bleek gewoon mogelijk. De bestelbevestiging heb ik ontvangen maar daarna is het akelig stil gebleven op de statuspagina. De bestelling heb ik last minute geplaatst als pre-order, is er iets bekend over dat er wellicht onvoldoende toestellen beschikbaar zijn voor alle pre-orders?

Inmiddels heb ik ook een Frans adres om het toestel (of de koptelefoon) op te laten bezorgen maar Fnac laat het niet toe een bezorgadres te wijzigen naar een ander land. De klantenservice kan ik helaas ook niet bereiken, ik kan geen emailadres vinden en het telefoonnummer kan ik niet bellen. Zelfs met landcode wordt het nummer direct afgekapt.
Zal met de kleur te maken hebben denk ik dan, ik heb een zwarte 9 november besteld en wordt over een uur bezorgd door Fedex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corvo
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:53
Xylon schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:18:
Op 25 oktober heb ik de Pixel 6 Pro 128GB Stormy Black besteld bij Saturn, om op te halen in Kleve. Sindsdien altijd de meldingen "Afhalen vanaf 28 oktober" en "Bestelling wordt voorbereid" op m'n bestellingsoverzicht. 28 oktober de mail ontvangen dat de bestelling vertraagd is en dat er geen datum bekend is.

Vandaag ff een mailtje gestuurd met de vraag of er al iets meer bekend is over een mogelijke levertijd, krijg ik dit als reactie:
[...]

Lekker bezig Saturn. Dat wordt dus ook geen headset meer.
Vrijwel dezelfde situatie bij mij, met als verschil dat ik Aken als vestiging heb.
Ook ik heb vorige week een mail gestuurd om na te vragen wat de precieze status is en kreeg toen dit als reactie:
Es tut uns leid Ihnen mitteilen zu müssen, dass es sich in Ihrem Fall um eine erfolglose Bestandreservierung handelt.
Eine genaue Auskunft über den Liefertermin ist leider nicht möglich, da der Hersteller zuerst unsere
Logistikzenteren neu beliefern muss und wir darüber keine genauen Informationen haben.
Mijn interpretatie van dat bericht:
Het spijt ons u te moeten mededelen dat het in uw geval een mislukte voorraadreservering betreft.
Een indicatieve leverdatum is helaas niet mogelijk omdat er geen precieze informatie is wanneer de fabrikant onze logistieke centra opnieuw gaat bevooraden.
Dus ja, ik heb het geluk dat er geen annulering is gedaan van de order... maar de hoop dat ik nog tijdig een verzoek kan indienen voor die Bose headset, is nog maar flinter dun :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:42
Saturn had dit weekend nog de 6 Pro Cloudy White op voorraad. Even getwijfeld over de kleur, wilde eigenlijk een Stormy Black. Toch maar doen en toen ik wilde bestellen: allemaal uitverkocht. -O-

Zag net dat de 6 Pro 128GB Stormy Black op voorraad was en gelijk besteld! *O* Ik laat deze versturen via mailboxde.

Mocht iemand nog een 6 Pro 128GB Stormy Black zoeken, Saturn heeft ze nog (Kleve heeft geen voorraad trouwens).

[ Voor 10% gewijzigd door BigEagle op 15-11-2021 11:09 ]

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 10:10
Fijn, ik heb net de klantenservice nogmaals benaderd over mijn "Pre-order" en krijg de volgende reactie.
Er is helaas geen nieuwe informatie. We wachten nog op de reactie van Google tot wanneer we een nieuwe levering zullen ontvangen, zodat we uw bestelling kunnen doorsturen naar uw SATURN Mönchengladbach Minto. Verder kan ik alleen maar om jullie geduld vragen, zodra we nieuws hebben zullen we jullie informeren.
Als ik dan vraag heo het kan dat je online wel kan bestellen krijg ik dit als antwoord.
De levertijd is niet specifiek, let ook op de leveringsinformatie op onze online winkelpagina: Let op voordat u bestelt: vanwege de grote vraag kan de levering vertraging oplopen. Er is momenteel een bedrijfsbrede storing, die helaas ook onze online shop treft, hierbij vraag ik u nog even geduld.
@BigEagle ik hoop dus dat jouw toestel gewoon verstuurd word....

Ik vind het echt belachelijk hoe SATURN de "Pre-orders" behandeld ik loop nu dus waarschijnlijk de bose headset mis...

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakjePatatje
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 20:52

ZakjePatatje

Met mayonaise

Tweekzor schreef op maandag 15 november 2021 @ 09:40:

Heb op 2 november ook een groene gekocht op Fnac, maar na een bericht dat de levering wat langer zou duren ook niets meer gehoord. De groene is waarschijnlijk veel te populair en ze krijgen te weinig geleverd ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-08 13:14
MrDucky schreef op maandag 15 november 2021 @ 11:29:
Ik vind het echt belachelijk hoe SATURN de "Pre-orders" behandeld ik loop nu dus waarschijnlijk de bose headset mis...
Volgens de voorwaarden heb je tot en met 2 december de tijd om de aanvraag in te dienen. Hopelijk zijn nog coulant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolle117
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-09 21:42
DrNizeGuy schreef op maandag 15 november 2021 @ 09:58:
[...]

Zal met de kleur te maken hebben denk ik dan, ik heb een zwarte 9 november besteld en wordt over een uur bezorgd door Fedex.
Ik had de zwarte op 22 oktober besteld, was 27 oktober verstuurd maar is "kwijt", mag komende donderdag 18 november pas opnieuw bellen voor een status update .... Ik bestel in de toekomst ieder geval niet meer bij fnac.fr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

BigEagle schreef op maandag 15 november 2021 @ 11:08:
Saturn had dit weekend nog de 6 Pro Cloudy White op voorraad. Even getwijfeld over de kleur, wilde eigenlijk een Stormy Black. Toch maar doen en toen ik wilde bestellen: allemaal uitverkocht. -O-

Zag net dat de 6 Pro 128GB Stormy Black op voorraad was en gelijk besteld! *O* Ik laat deze versturen via mailboxde.

Mocht iemand nog een 6 Pro 128GB Stormy Black zoeken, Saturn heeft ze nog (Kleve heeft geen voorraad trouwens).
Ik heb vanmorgen ook twee 6 Pro's besteld bij Saturn en naar mailboxDE laten sturen. Heb al afgerekend met creditcard, maar kreeg vervolgens twee mailtjes: Eerst een annulering en een minuut later een 'bedankt voor je bestelling'. Lees hier dat Saturn doorstuurservices standaard annuleert, maar ik ben nu even in de war. Is die van jou wel gewoon goed gegaan? Klantenservice geeft aan een storing te hebben, dus traag reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
Ken. schreef op maandag 15 november 2021 @ 12:51:
[...]

Ik heb vanmorgen ook twee 6 Pro's besteld bij Saturn en naar mailboxDE laten sturen. Heb al afgerekend met creditcard, maar kreeg vervolgens twee mailtjes: Eerst een annulering en een minuut later een 'bedankt voor je bestelling'. Lees hier dat Saturn doorstuurservices standaard annuleert, maar ik ben nu even in de war. Is die van jou wel gewoon goed gegaan? Klantenservice geeft aan een storing te hebben, dus traag reageren.
Mijn bestelling is nog niet geannuleerd.

1,5 jaar geleden een Pixel 3 gekocht en die ging toen ook via mailboxde.

Edit: even gekeken, bestelling staat nog op 'Bestellung wird vorbereitet'

[ Voor 5% gewijzigd door BigEagle op 15-11-2021 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

BigEagle schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:19:
[...]

Mijn bestelling is nog niet geannuleerd.

1,5 jaar geleden een Pixel 3 gekocht en die ging toen ook via mailboxde.

Edit: even gekeken, bestelling staat nog op 'Bestellung wird vorbereitet'
Hmm.. ik heb afgerekend zonder account, dus ik kan het niet bekijken helaas.
Hoe heb je jouw adres ingevoerd? Ik heb hem letterlijk zo ingevuld als op mijn account in mailboxde staat.
Dus met de ref ID in mijn achternaam en mailboxde in mijn voornaam.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BigEagle
Ken. schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:30:
[...]

Hmm.. ik heb afgerekend zonder account, dus ik kan het niet bekijken helaas.
Hoe heb je jouw adres ingevoerd? Ik heb hem letterlijk zo ingevuld als op mijn account in mailboxde staat.
Dus met de ref ID in mijn achternaam en mailboxde in mijn voornaam.
Ik heb een account bij Saturn. Dit staat in mijn adresboek aldaar:

Vorname: Mailboxde.com
Nachname: GmbH
Strasse: <eigen voorletters + achternaam>, ID
Hausnr: <ID>
Adresszusatz: Äußere Weberstraße 57
Postleitzahl: 02763

Betaald met credit card waarop ook mijn eigen voorletters + achternaam staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ah, ik krijg net bericht van ze. Fijn! -O-
Hallo Ken.,
Bedankt voor je bericht.

Uw bestelling is geannuleerd omdat u onze algemene voorwaarden heeft geschonden.

Voor verdere vragen neem gerust contact met ons op.

Vele groeten
David Philipps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijssie007
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 08:21
Mijn pixel 6 pro is vanochtend aangekomen bij MyGermany. (Via google store DE)
Heeft iemand ervaring met hoelang het ongeveer duurt voordat deze verwerkt is door MyGermany en in de 'Inbox' staat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fRAPPjgYXx_4vppzryP7X6sfLgc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vQjiILioY3PeAzpBYNZKMK2P.png?f=user_large

Nu kan je de Pixel 6 Pro weer bestellen bij Saturn met afhalen in Kleve op de 18e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
Ken. schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:41:
Ah, ik krijg net bericht van ze. Fijn! -O-

[...]
Mooi kl*te.

Hoe laat had jij je bestelling vanmorgen gedaan?

[ Voor 3% gewijzigd door BigEagle op 15-11-2021 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
SkyThes schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:46:
[Afbeelding]

Nu kan je de Pixel 6 Pro weer bestellen bij Saturn met afhalen in Kleve op de 18e
Ook in monchengladbach echt bizar heb ze vanochtend nog bericht!

Krijg nu dit terug van de klantenservice
Hallo Bart, waarschijnlijk krijgen we deze week de ontbrekende levering. Zodra deze binnen is wordt deze verzonden. Met vriendelijke groeten - Feno van het social media team
Dus nog niks zeker!

[ Voor 22% gewijzigd door MrDucky op 15-11-2021 13:49 ]

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

BigEagle schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:47:
[...]

Mooi kl*te.

Hoe laat had jij je bestelling vanmorgen gedaan?
Iets voor 10:20 bestelling geplaatst.
Om 10:23 de mail met annulering ontvangen en om 10:24 de bevestiging haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
Ken. schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:49:
[...]

Iets voor 10:20 bestelling geplaatst.
Om 10:23 de mail met annulering ontvangen en om 10:24 de bevestiging haha.
Ik vanmorgen om 10:40 uur en kreeg om 10:43 uur de bevestiging. Tot op heden nog geen annulering. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

BigEagle schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:51:
[...]

Ik vanmorgen om 10:40 uur en kreeg om 10:43 uur de bevestiging. Tot op heden nog geen annulering. :X
Misschien heb je mazzel dat je order er tussendoor is geglipt door die storing.
Offf, dat je annuleringsmail nog moet komen door diezelfde storing haha. Succes!

Ik ga het maar bij de Duitse Google Store proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Thijssie007 schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:44:
Heeft iemand ervaring met hoelang het ongeveer duurt voordat deze verwerkt is door MyGermany en in de 'Inbox' staat?
Hoe kom je eigenlijk in de Duitse Google store? Mijn VPN wordt geblokkeerd door Google zelf helaas zodra ik die op Duitsland zet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrDucky
theHoff schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:55:
[...]

Hoe kom je eigenlijk in de Duitse Google store? Mijn VPN wordt geblokkeerd door Google zelf helaas zodra ik die op Duitsland zet.
store.google.de zonder vpn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thijssie007
theHoff schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:55:
[...]

Inderdaad gewoon via de duitse link: https://store.google.com/de/?hl=de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanleen
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 13:49
Ik wil hem ook bij Saturn bestellen en afhalen in Kleef. Maar ik snap niet hoe je dat opgeeft in het bestelproces?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarstenHouw
CarstenHouw schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:12:
Zojuist geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:44
Hermanleen schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:59:
Ik wil hem ook bij Saturn bestellen en afhalen in Kleef. Maar ik snap niet hoe je dat opgeeft in het bestelproces?
naast zoeken boven in kun je alvast de winkel selecteren waar je wilt bestellen.
daarna na het bestellen kun je voor afhalen kiezen en dan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek90
  • Laatst online: 11-09 09:41
Bij Max ICT staat de Pixel 6 Sorta Seafoam 128GB nu voor ongeveer 681 euro! Allicht een foutje aan hun kant, maar ik probeer hem nu wel te bestellen daar.
https://maxict.nl/google-...m=cpc&utm_source=tweakers

In de pricewatch overigens onterecht vermeld onder de oranje kleur, maar het mag de pret niet drukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dentette
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 11:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5cvijbmoo30IzWpMp9zaFAPsbCQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mpvHzGCKgqMYUokbCpLXbS58.png?f=user_large

Ik verwacht nu wel een afhaalbericht ten laatste op 18/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 09:58

Rub3s

+3 , omdat het kan

Freek90 schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:31:
Bij Max ICT staat de Pixel 6 Sorta Seafoam 128GB nu voor ongeveer 681 euro! Allicht een foutje aan hun kant, maar ik probeer hem nu wel te bestellen daar.

In de pricewatch overigens onterecht vermeld onder de oranje kleur, maar het mag de pret niet drukken.
Bij Max ICT bestellen... Jij durft :+

Naja, ik wacht ook al een paar weken op de telefoon bij Fnac, maar ik heb gelukkig geen haast ofzo. Pixel 3 doet het ook nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek90
  • Laatst online: 11-09 09:41
Haha, ja, nouja, m.i., kun je ook geluk hebben. Ik zie hier dat de huifkar/fnac bestellingen ook niet altijd heel soepel gaan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CRXed
Thijssie007 schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:44:
Ik had 2 bestellingen naar MyGermany laten sturen:

1) lader + hoesje: 12 Nov aangekomen volgens DHL en 12 nov ook bericht van MyGermany, inclusief een foto van het pakket.

2) Pixel 6 Pro: 15 november aangekomen volgens DHL, maar nog geen bericht van MyGermany.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deaduser5
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 19:57
Dentette schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:53:
[Afbeelding]

Ik verwacht nu wel een afhaalbericht ten laatste op 18/11
Ik heb hierover gemaild omdat ik in hetzelfde schuitje zit;
Due to technical malfunctions at SATURN, we are currently only able to process your request with a delay.

Our specialist departments are already working flat out to rectify the fault. We would like to ask you to contact us again in a few days. To do this, simply reply directly to this email.

If you have any product questions or would like advice, please visit us in the store. We are still there for you.

We thank you for your understanding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thijssie007
CRXed schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:02:
[...]

Ik had 2 bestellingen naar MyGermany laten sturen:

1) lader + hoesje: 12 Nov aangekomen volgens DHL en 12 nov ook bericht van MyGermany, inclusief een foto van het pakket.

2) Pixel 6 Pro: 15 november aangekomen volgens DHL, maar nog geen bericht van MyGermany.
Oké, ben ik in ieder gevalt niet de enige. Misschien extra drukte door het weekend? Mijne zou volgens DHL al zaterdag een bezorgpoging gehad hebben.

Edit: Zojuist binnengekomen bij MyGermany in de inbox

[ Voor 5% gewijzigd door Thijssie007 op 15-11-2021 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runnershigh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-07 15:54
SkyThes schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:46:
[Afbeelding]

Bizar. Je kunt de zwarte pro bestellen met afhalen in Kleve. Maar die van mij, meteen besteld op 19/10, staat nog altijd op "Abholung ab Donnerstag, 28.10.2021" :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kramon
Mijn Pixel 6 Pro Stormy Black 256GB is zonet door Google's DE Store verzonden naar het Huifkar adres via DHL. Verwacht aankomst is 16-19 nov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Thijssie007 schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:15:
[...]

Edit: Zojuist binnengekomen bij MyGermany in de inbox
Bij mij ook _/-\o_ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

:X

[ Voor 107% gewijzigd door Ken. op 15-11-2021 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
Mijne was ook geannuleerd (mygermany), maar waar kan je billing adres vinden? Staat namelijk niet op mijn factuur, alleen verzendadres.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

masterrobo schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:57:
[...]

Mijne was ook geannuleerd (mygermany), maar waar kan je billing adres vinden? Staat namelijk niet op mijn factuur, alleen verzendadres.
Ik kon hem vanmiddag nog aanpassen, maar bij deze bestelling heb ik die optie gek genoeg niet meer.
Had vanmiddag besteld zonder dat ik was ingelogd, misschien komt het daardoor. Nu heb ik het gedaan terwijl ik wel was ingelogd en kon ik alleen kiezen voor een betaling via Google Pay. Kreeg ik daar vervolgens een error omdat mijn postcode niet voldoet aan het Duitse format, dus uiteindelijk maar 00000 ingevuld. Weet nu eigenlijk al dat die ook niet goed zal gaan haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okietor
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-08 09:47
Ahh, wil eigenlijk wachten tot blackfriday.
Kan nu de pixel 6 voor 652 euro met kpn abonnement krijgen, ma hopelijk is er volgende week met blackfriday een betere aanbieding.😅😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik wilde eigenlijk ook wachten tot Black Friday, maar heb de Pro toch maar bij Saturn bestelt. Heb even nagevraagd, maar kan het ophalen uitstellen via de klantenservice, mocht er een actie zijn dan hoop ik dat dat lukt. Maar ik denk dat de single's day actie voorlopig de beste actie blijft (was helaas te laat).

Zonder actie is het niet de moeite voor mij om naar Duitsland te rijden, dus dan word het uiteindelijk toch belsimpel, maar verwacht niet dat zij met een actie komen. Heel misschien icm abo's met specifieke providers (volgens mij vorig jaar met de Pixel 5 met tmobile).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 07:35
mijn zwarte pixel 6 van fnacpro.com is vandaag geleverd
mooie telefoon, ben er blij mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klepje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:34
Ik zit vooral te wachten op de Pixel 6 Sorta Seafoam, maar die lijkt echt bij elke winkel uit voorraad te zijn :') Verwacht eigenlijk ook niet dat die tijdens Black Friday in één keer wel op voorraad zal zijn, wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanleen
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 13:49
Na het lezen van alle huifkar en andere problemen heb ik hem maar besteld bij Belsimpel op 15 november. Hier stond hij als "wordt volgende werkdag geleverd", echter stond er ook nog het stickertje "pre-order nu". Hier heb ik over gebeld met Belsimpel. Dat "pre-order nu" was een foutje, hij was op voorraad en zou vandaag worden verstuurd. Maar op dinsdagochtend een mail dat het 1 dag langer gaat duren wegens drukte. Ze hebben het wel over "mijn pakketje". Maar als nu blijkt dat het toch een pre-order is, dan gaat dat Belsimpel een heel slechte review opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:50

OmeJoyo

This is me

Ik heb eindelijk sinds gisteren mijn Pixel 6 pro binnen en de aanvraag voor de Bose (nu een 40 met 75 euro tegoed) is al goedgekeurd :)

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinLI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:04
Heb gister mijn bestelling (zwarte 6pro)gedaan op de Duitse google store, PayPal is afgeschreven. Order staat nog op niet verzonden, verzending via mailboxDE. Ben benieuwd of het gaat lukken dit keer.

[ Voor 4% gewijzigd door MartinLI op 16-11-2021 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarstenHouw
Hermanleen schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 06:06:
Na het lezen van alle huifkar en andere problemen heb ik hem maar besteld bij Belsimpel op 15 november. Hier stond hij als "wordt volgende werkdag geleverd", echter stond er ook nog het stickertje "pre-order nu". Hier heb ik over gebeld met Belsimpel. Dat "pre-order nu" was een foutje, hij was op voorraad en zou vandaag worden verstuurd. Maar op dinsdagochtend een mail dat het 1 dag langer gaat duren wegens drukte. Ze hebben het wel over "mijn pakketje". Maar als nu blijkt dat het toch een pre-order is, dan gaat dat Belsimpel een heel slechte review opleveren.
Ik heb mijn pixel 6 pro op 1 november besteld (bij Belsimpel) en gisteren geleverd gekregen. De telefoons gaan dus wel de deur uit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLCrEaTiVe
  • Laatst online: 18-09 16:10
MartinLI schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 07:43:
Heb gister mijn bestelling (zwarte 6pro)gedaan op de Duitse google store, PayPal is afgeschreven. Order staat nog op niet verzonden, verzending via mailboxDE. Ben benieuwd of het gaat lukken dit keer.
Gisteren is het in mijn geval op dezelfde wijze verstuurd naar Mailboxde, dus wees gerust.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
Mijn Pixel 6 Sort of Seafoam is eindelijk in voorbereiding bij Fnac.com. (wacht op vervoeder)
Besteld op 25-10.

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

NLCrEaTiVe schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:33:
[...]

Gisteren is het in mijn geval op dezelfde wijze verstuurd naar Mailboxde, dus wees gerust.
Wanneer heb jij je bestelling geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Laatst online: 18:49
Mijn zwarte Pixel 6 Pro 256GB is ook vanuit Google vertrokken naar mailboxde. Mijn Saturn order (19-10 20:30) staat ook nog open maar die heb ik al opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-05 10:45
Freek90 schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:31:

Gezien hun reputatie geprobeerd te bestellen met Afterpay, maar die werd helaas geweigerd. Mogelijk omdat ik een emailadres op mijn eigen custom domein gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCrEaTiVe
  • Laatst online: 18-09 16:10
Ken. schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:02:
[...]

Wanneer heb jij je bestelling geplaatst?
Op 10 november besteld, gisteren verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

NLCrEaTiVe schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:29:
[...]

Op 10 november besteld, gisteren verstuurd.
Wow, dat is wat langer dan ik had gedacht haha.
Dan klopt het wel dat ik nog geen reactie heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysvenno
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 24-01-2024
Hoe hebben jullie het gedaan bij Mailboxde als er bestelt word vanaf de duitse google store?

Bij adres, naam en id
En bij apt suite (optional), Äussere Weberstr. 57

Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dysvenno schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:22:
Hoe hebben jullie het gedaan bij Mailboxde als er bestelt word vanaf de duitse google store?

Bij adres, naam en id

Klopt dit?
Ik heb na contact met de klantenservice van Google de naam Mailboxde nergens in het adres vermeld. Kreeg van de medewerker te horen dat ze automatisch de order annuleren als het naar een warehouse ging. Heb mijn naam en ID# op de eerste regel gezet en dan de straatnaam, postcode en stad. Ben erg benieuwd.. Er is alleen nog een reservering van 0 EUR op mijn creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
Ken. schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:53:
[...]

Misschien heb je mazzel dat je order er tussendoor is geglipt door die storing.
Offf, dat je annuleringsmail nog moet komen door diezelfde storing haha. Succes!

Ik ga het maar bij de Duitse Google Store proberen..
Ik kreeg net de bevestiging + factuur vanuit Saturn: Google 6 Pro Stormy Black is verstuurd naar Mailboxde. *O*

Vaag dat het bij jou dan niet lukte... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Laatst online: 08-09 22:29
Dysvenno schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:22:

Bij adres, naam en id

Klopt dit?
Heb het zo gedaan:
Atomsk in "[Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen"
Dit ging probleemloos. Pakketje is inmiddels onderweg naar Tsjechië, om vandaar weer naar hier te gaan in een dag of 2 hoop ik.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

BigEagle schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:55:
[...]

Ik kreeg net de bevestiging + factuur vanuit Saturn: Google 6 Pro Stormy Black is verstuurd naar Mailboxde. *O*

Vaag dat het bij jou dan niet lukte... -O-
Hè.. Wat apart zeg haha.
Maar fijn voor jou dat het wel is gelukt :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:11
Volgens de chat op saturn worden de afhaalbevestigingen de komende paar uur verzonden. (pixel 6 pro)

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
mrfatmen schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 14:27:
Volgens de chat op saturn worden de afhaalbevestigingen de komende paar uur verzonden. (pixel 6 pro)
Wanneer heb je besteld :)? En is dit zwart wit of sunny?

[ Voor 5% gewijzigd door MrDucky op 16-11-2021 15:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:11
MrDucky schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 15:20:
[...]

Wanneer heb je besteld :)? En is dit zwart wit of sunny?
Direct de 19de, 15 minuten na livegang, de zwarte.

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertLikesTwea
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-04 13:20
OmeJoyo schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 07:28:
Ik heb eindelijk sinds gisteren mijn Pixel 6 pro binnen en de aanvraag voor de Bose (nu een 40 met 75 euro tegoed) is al goedgekeurd :)
Nice.

Is het jou duidelijk (voor mij namelijk niet) hoe je dat tegoed precies moet gaan ontvangen?
Pagina: 1 ... 27 ... 34 Laatste

Let op:
- Dit topic is niet bedoeld voor het uitwisselen van of vragen om adressen in het buitenland.
- Berichten met betrekking tot levering van de koptelefoon/earbuds horen in [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires