Dit is wat het voor mij zegtDrNizeGuy schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:01:
[...]
Hier ook. Betaald met CC maar staat nog steeds op 'gereserveerd €0,00'.
Verzending verwacht op 15-11 (zaterdag besteld).
/f/image/uKOSUqAj1hgrknycHpk8nQh2.png?f=fotoalbum_large)
Dit is wat het voor mij zegtDrNizeGuy schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:01:
[...]
Hier ook. Betaald met CC maar staat nog steeds op 'gereserveerd €0,00'.
Verzending verwacht op 15-11 (zaterdag besteld).
Martino
Op welke datum heb je besteld?M. Dahlhaus schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:42:
Ik ontvang zojuist mijn afhaalbevestiging voor een pro 128 White, af te halen in Kleve. Er staat niks vermeld over problemen m.b.t. die ransomware aanval... Ik heb nog een paar dagen om die situatie te volgen want ik kan zaterdag pas richting Duitsland.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Deze heb ik 5 november besteld. Er stond bij dat hij vanaf de 9e beschikbaar zou zijn en dat klopt dus.
Martino
XPeng G6SR(24) + Ratio Solar
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
Bij mij werd het pas echt afgeschreven van mijn cc toen hij verzonden werd.need_a_gpu schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:36:
Ik heb Pixel 6 (seafoam-kleur) op 27 oktober besteld bij FNAC en het is nog steeds in behandeling. Zit nog steeds vast op bestelstatus. Bij betaling op Paypal staat "Autorisatie in behandeling". Iemand soortgelijke ervaring gehad?
Martino
Hier de 8e ook een witte besteld via de mediamarkt, schijnt er vrijdag te liggen. Heel benieuwd hoe dit nu met de afhaalproblematiek gaat. In jouw bevestiging staat niks vermeld over de IT-Problemen?robotjoek schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:02:
Hier t zelfde verhaal, witte Pro, de 5e besteld, net mail met ophaalbevestiging gehad.....!
Vrijdagmiddag op naar Kleve !
dot.blaat
Nope, helemaal niks !Rostvertol-Mil schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 15:19:
[...]
Hier de 8e ook een witte besteld via de mediamarkt, schijnt er vrijdag te liggen. Heel benieuwd hoe dit nu met de afhaalproblematiek gaat. In jouw bevestiging staat niks vermeld over de IT-Problemen?
Vandaag bericht gekregen dat hij afgeleverd werd in mijn Fnac en meteen opgehaald. Is trouwens ook de versie met de gratis oortjes. Franstalige Fnac BE hangt duidelijk af van Fnac Fr.CK3v1N schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:48:
Fnac.be is echt een ramp. Op 22oct de mint groen bestelt, met levering 28oct. Nog steeds geen P6 te zien 😕
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Martino
Bij mij is het alweer een week verschoven. Leverdatum staat nu op volgende week dinsdag 16-11.Neo-- schreef op maandag 8 november 2021 @ 13:08:
Voor de BelSimpel wachtenden onder ons, mijn Pro heeft weer een nieuwe leverdatum:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Vmu
Reken je nog niet rijk, hier ook direct goedgekeurd en na 3 dagen toch afgekeurd omdat ik geen inwoner van Frankrijk ben (ondanks een Frans adres voor de koptelefoon). Andere aanvraag is nog in behandeling maar vrees dat het niet anders zal zijn.TheIconoclast schreef op woensdag 10 november 2021 @ 07:51:
Zo. Net de aanvraag gedaan voor de koptelefoon in Frankrijk. Meteen goedgekeurd!
Hoe kunnen ze je hierop afwijzen dan?jch88 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 08:41:
[...]
Reken je nog niet rijk, hier ook direct goedgekeurd en na 3 dagen toch afgekeurd omdat ik geen inwoner van Frankrijk ben (ondanks een Frans adres voor de koptelefoon). Andere aanvraag is nog in behandeling maar vrees dat het niet anders zal zijn.
Afleveradres op de factuur van Fnac. Heb de voorwaarden er niet specifiek op nagelezen, maar denk dat er weinig aan te doen valt. Wellicht dat ze een deel van de inzendingen wel accepteren, dat weet ik niet.TheIconoclast schreef op woensdag 10 november 2021 @ 08:42:
[...]
Hoe kunnen ze je hierop afwijzen dan?
Hm dat zou wel echt kloten zijn..jch88 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 08:45:
[...]
Afleveradres op de factuur van Fnac. Heb de voorwaarden er niet specifiek op nagelezen, maar denk dat er weinig aan te doen valt. Wellicht dat ze een deel van de inzendingen wel accepteren, dat weet ik niet.
[ Voor 31% gewijzigd door NLCrEaTiVe op 10-11-2021 09:18 ]
Thanks heb zelf een Stormy Black 128GB kunnen bestellen.NLCrEaTiVe schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:15:
Zojuist op Google Store DE de 256gb-editie van de Stormy Black besteld. De levering is al over iets meer dan een week, dat is uiteindelijk best snel.
Het lijkt alsof die winkel een nieuwe lading aan Stormy Blacks heeft gekregen. Je kan het al de hele ochtend in 128gb en 256gb kopen.
Ja, heb al 2 weken een bestelling uitstaan bij google.de en die is nu eindelijk van 23 naar 12 november verschoven. Daarnaast opnieuw bericht van PayPal gehad over de geautoriseerde afboeking. Er gaat dus eindelijk wat gebeuren.NLCrEaTiVe schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:15:
Zojuist op Google Store DE de 256gb-editie van de Stormy Black besteld. De levering is al over iets meer dan een week, dat is uiteindelijk best snel.
Het lijkt alsof die winkel een nieuwe lading aan Stormy Blacks heeft gekregen. Je kan het al de hele ochtend in 128gb en 256gb kopen.
_██_
(ಠ_ృ)
Thanks, ik heb hier ook maar een 256GB Stormy Black besteld omdat ik in de Saturn geen vertrouwen meer heb.NLCrEaTiVe schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:15:
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
Hou er wel rekening mee dat je je pre order bonus dan wel kwijtraakt.MrDucky schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:17:
Mensen die in de duitse google store besteld hebben, welke doorstuur services gebruiken jullie en wat zijn de kosten, ik twijfel om mijn saturn pre order te cancelen en maar via een doorzendservice hem te bestellen.
Die is er toch niet meer als je nu een order plaatstTheIconoclast schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:20:
Hou er wel rekening mee dat je je pre order bonus dan wel kwijtraakt.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
[ Voor 15% gewijzigd door kramon op 10-11-2021 11:35 ]
XPENG G9 Performance 2024
Hij heeft het over een Saturn pre order..CLB schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:23:
[...]
Die is er toch niet meer als je nu een order plaatst
Als ik het me goed herinner heeft de US versie een andere vorm van 5G modem (mmwave ipv sub-6ghz) en zou je daarom problemen kunnen krijgen met een US model in EU.Dysvenno schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:48:
Weten jullie of de US versie van de Pixel 6 256gb ook zal werken in Nederland? Of krijg je dan problemen met 5G en data ontvangst?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Voor mijn levering staat altijd op 25-26 nov sinds pre-order dag op 26 okt. (P6 Pro Cloudy White)Mirr0r schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:47:
Mijn levering vanuit Google store DE wijzigt ook elke dag weer
eerst was het 25-26 NOV. Toen werd het 1-2 DEC.
En sinds vandaag staat er 15-16 NOV.
Vraag me wel af waarom het steeds wijzigt. Ik heb een pre order gedaan op 27 OKT (laatste dag pre order)
Iemand toevallig vandaag (of iig na de cyberaanval) al bij de Saturn of Duitse MediaMarkt geweest om hun bestelde Pixel op te halen, want als ik de info zo lees op de site, kan je geen bestelde producten ophalen ?M. Dahlhaus schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 17:30:
M.b.t. de ransomware aanval dit op een Duitse site gevonden:
"Gleichzeitig warnen die Märkte allerdings vor Einschränkungen im stationären Handel: Da die Kassen in den Märkten vom Netz getrennt werden mussten, sind in vielen Fällen aktuell wohl keine Kreditkartenzahlungen, Quittungen oder Einlösen von Geschenkkarten möglich. Auch bei Rückgabe und der Abholung reservierter Ware kann es zu Komplikationen kommen."
M.a.w. er kunnen 'complicaties' zijn bij afhalen (met die info kan ik weinig...) en omdat de kassa's getroffen zijn wellicht handig om contant te betalen?
Van Google z'n website: "Unlocked Pixel is not compatible with millimeter wave (mmWave) networks". En ik ben van plan om dan een Unlocked Pixel 6 te kopen, zal het dan nog steeds problemen opleveren?spartacusNLD schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:57:
[...]
Als ik het me goed herinner heeft de US versie een andere vorm van 5G modem (mmwave ipv sub-6ghz) en zou je daarom problemen kunnen krijgen met een US model in EU.
Als providers in NL mmwave al zouden ondersteunen (pas in 2022 op zijn vroegst) dan zou je geen problemen hebben.
Dat dan weer niet. Alle pixels die je in de EU koopt werken gewoon in NL. Het enige wat ze daarmee zeggen is dat de pixels die ze nu verkopen in de EU geen mmwave ondersteunen, dat is de nog snellere vorm van 5G die ze in de USA op sommige plekken wel hebben. In de EU moeten we het voor nu nog doen met de sub-6Ghz versie. Vanaf eind 2022 zouden providers mmwave gaan aanbieden in NL(aldus KPN), houd daar dus rekening mee met deze telefoon; je kan daar dus geen gebruik van maken.Dysvenno schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:14:
[...]
Van Google z'n website: "Unlocked Pixel is not compatible with millimeter wave (mmWave) networks". En ik ben van plan om dan een Unlocked Pixel 6 te kopen, zal het dan nog steeds problemen opleveren?
[ Voor 10% gewijzigd door spartacusNLD op 10-11-2021 12:50 ]
Heel erg bedankt voor de info, ik zal er nog even over nadenken en anders koop ik de 128gb versie gewoon bij Fnac.spartacusNLD schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:47:
[...]
Dat dan weer niet. Alle pixels die je in de EU koopt werken gewoon in NL. Het enige wat ze daarmee zeggen is dat de pixels die ze nu verkopen in de EU geen mmwave ondersteunen, dat is de nog snellere vorm van 5G die ze in de USA op sommige plekken wel hebben. In de EU moeten we het voor nu nog doen met de sub-6Ghz versie. Vanaf eind 2022 zouden providers mmwave gaan aanbieden in NL(aldus KPN), houd daar dus rekening mee met deze telefoon; je kan daar dus geen gebruik van maken.
Waar kun jij de 256GB Pixel 6 kopen? Want ik zit hier ook naar uit te kijken (de 128GB heb ik inmiddels verkocht).Dysvenno schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:29:
[...]
Heel erg bedankt voor de info, ik zal er nog even over nadenken en anders koop ik de 128gb versie gewoon bij Fnac.
De zwarte pro is nog in 128GB + 256GB te krijgen op store.google.deBinnetie schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:28:
[...]
Waar kun jij de 256GB Pixel 6 kopen? Want ik zit hier ook naar uit te kijken (de 128GB heb ik inmiddels verkocht).
Ik kwam hem wel tegen bij Bigapplebuddy: https://www.bigapplebuddy...seafoam-t-mobile/69522800 maar daar wordt hij denk ik wel heel duur. (Linkje zegt 128GB maar je kunt voor de 256GB kiezen).
Ja oke, ik zoek de gewone Pixel 6 in 256GB uitvoering.kramon schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:30:
[...]
De zwarte pro is nog in 128GB + 256GB te krijgen op store.google.de
K.W.
Suh dude
Ik had hem inderdaad op deze link gevonden maar kwam er pas later achter dat er nog eens 21% btw over gaat. Dus laat hem voor nu maar zitten.Binnetie schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:28:
[...]
Waar kun jij de 256GB Pixel 6 kopen? Want ik zit hier ook naar uit te kijken (de 128GB heb ik inmiddels verkocht).
Ik kwam hem wel tegen bij Bigapplebuddy: https://www.bigapplebuddy...seafoam-t-mobile/69522800 maar daar wordt hij denk ik wel heel duur. (Linkje zegt 128GB maar je kunt voor de 256GB kiezen).
Update hierover. Heb gemaild met de lokale Media Markt en die was kort en krachtig over mijn 20 zinnen lange mail:KoensSocialL schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:43:
Natuurlijk heeft Media Markt momenteel problemen . Dus ik heb even nagevraagd via chat hoe het zit voor afhalen bij Media Markt als je al je bevestiging hebt ontvangen via mail. De ene persoon zegt dat dat kan, de andere van niet. Heel verwarrend dit.![]()
Met andere woorden. Als je een bewijs hebt, kan je gewoon afhalen. Ik ga dus vanavond gaan. Hopelijk is snel mijn account voor DHL Pakstation ook in orde, zodat ik de koptelefoon gewoon kan ontvangen.Sehr geehrter Herr Koen
Wenn Sie eine Abholbestätigung erhalten haben können Sie die Ware abholen.
K.W.
Laat even weten of het inderdaad gelukt is op te halen, bedankt.Met andere woorden. Als je een bewijs hebt, kan je gewoon afhalen. Ik ga dus vanavond gaan. Hopelijk is snel mijn account voor DHL Pakstation ook in orde, zodat ik de koptelefoon gewoon kan ontvangen.
Mij is dat in het verleden ook niet gelukt met mijn CC, maar PayPal uiteindelijk wel kunnen betalen (die gekoppelt is aan mijn CC).Yves860 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:43:
Zijn er hier meer mensen die een probleem hebben met de betaalmethode in de Google Store? Het lijkt alsof ze willen dat de betaalmethode (maw de creditcard) Duits is. Bij mij is ie de eerste keer afgewezen, heb het nu aangepast maar nog geen idee of het goed gegaan is.
Vetterdetet
Goed om te wetenpannekoek141 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:14:
Het verschil tussen de batterijduur op 5g of 4g is echt belachelijk groot. Met 5g had ik net 4 uur SOT op een volle accu. Kanttekening is dat ik die dag wel veel foto's had gemaakt.
Nu op 4g zit ik op 2.30 uur SOT met nog 72 procent over....
groetjes van de hardware freak. PS: als je deze comment/bericht useful vond, laat een +je achter :)
Ook hier een update:robotjoek schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:12:
[...]
Iemand toevallig vandaag (of iig na de cyberaanval) al bij de Saturn of Duitse MediaMarkt geweest om hun bestelde Pixel op te halen, want als ik de info zo lees op de site, kan je geen bestelde producten ophalen ?
Ik wil r vrijdagmiddag heen rijden maar wil uiteraard niet voor niks rijden......
Helemaal top, wil je aub ff laten weten of t vanavond gelukt is ?KoensSocialL schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:25:
[...]
Update hierover. Heb gemaild met de lokale Media Markt en die was kort en krachtig over mijn 20 zinnen lange mail:
[...]
Met andere woorden. Als je een bewijs hebt, kan je gewoon afhalen. Ik ga dus vanavond gaan. Hopelijk is snel mijn account voor DHL Pakstation ook in orde, zodat ik de koptelefoon gewoon kan ontvangen.
PayPal toevoegen en dan met een daaraan gekoppelde bankrekening betalen. IBAN discriminatie is niet toegestaan, dus kunnen ze je op grond daarvan niet afwijzen.Yves860 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:43:
Zijn er hier meer mensen die een probleem hebben met de betaalmethode in de Google Store? Het lijkt alsof ze willen dat de betaalmethode (maw de creditcard) Duits is. Bij mij is ie de eerste keer afgewezen, heb het nu aangepast maar nog geen idee of het goed gegaan is.
_██_
(ಠ_ృ)
Net gechecked:Neo-- schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:24:
[Afbeelding]
En alweer aangepast, nu een levering morgen?
Dat klinkt hoopvol. Ik heb ze ook gemaild maar nog geen antwoord. Weet je ook of betalen daar met je pinpas kan of dat je beter contant kan betalen? (Omdat de kassa's er blijkbaar uit liggen)robotjoek schreef op woensdag 10 november 2021 @ 16:16:
[...]
Ook hier een update:
Contact gehad met Saturn middels mail en chat, en bij beide werd bevestigd dat als je een ophaalbevestiging hebt, je je foon kan komen ophalen, dus vrijdag middag maar "ff" die kant op....👍🏻
[ Voor 4% gewijzigd door M. Dahlhaus op 10-11-2021 17:40 ]
Martino
Die vraag heb ik ook nog, maybe kan KoensSocialL daar vanavond antwoord op geven........, want die gaat t m straks ophalen ?!M. Dahlhaus schreef op woensdag 10 november 2021 @ 17:30:
[...]
Dat klinkt hoopvol. Ik heb ze ook gemaild maar nog geen antwoord. Weet je ook of betalen daar met je pinpas kan of dat je beter contant kan betalen? (Omdat de kassa's er blijkbaar uit liggen)
[ Voor 3% gewijzigd door Neo-- op 10-11-2021 18:15 ]
Helemaal goed, ga ik vrijdag in vertrouwen die kant op👍🏻KoensSocialL schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:15:
Aan @whitesoxx , @robotjoek en alle andere geïnteresseerden. Ik heb de telefoon gewoon kunnen halen! Dus bij deze bevestigd dat als je al bevestiging hebt gekregen je gewoon kan gaan halen!
[Afbeelding]
Ik wilde eerst met mijn gewone bankkaart (maestro / bancontact) betalen. Maar dat heeft die geweigerd. Dus snel geld overgezet naar Mastercard en zo dus betaald. Had ik enkele maanden terug ook aan de hand in de Media Markt van Duitsland, terwijl de rest wel gewoon kan betaald worden. Ik weet natuurlijk niet hoe het zit voor Ideal voor de Nederlanders hier.robotjoek schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:19:
[...]
Helemaal goed, ga ik vrijdag in vertrouwen die kant op👍🏻
Mag ik je vragen hoe je betaald hebt, contact of met bank/CC ?
Iig veel plezier met je nieuwe Pixel !!!
K.W.
Ik kreeg net dit antwoord op mijn mail:robotjoek schreef op woensdag 10 november 2021 @ 16:16:
[...]
Ook hier een update:
Contact gehad met Saturn middels mail en chat, en bij beide werd bevestigd dat als je een ophaalbevestiging hebt, je je foon kan komen ophalen, dus vrijdag middag maar "ff" die kant op....👍🏻
Martino
Daar word ik dan weer niet heel vrolijk van, maar zag aan de hand van een foto bij een andere Tweaker dat t hem wel gelukt was, dus ik ga r vrijdagmiddag ff langs en hopelijk m'n Pixel Pro scoren🤔M. Dahlhaus schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:49:
[...]
Ik kreeg net dit antwoord op mijn mail:
"vielen Dank für Ihre Nachricht.
Wie Sie schon der Shopseite korrekt entnommen haben ist eine Abholung derzeit nicht möglich.
Bitte informieren Sie sich weiter über die Shopseite ab wann eine Abholung wieder möglich ist.
Vielen Dank und einen angenehmen Tag"
Kortom: afhalen niet mogelijk. Dit is toch bizar, want jij krijgt precies het tegenovergestelde te horen...
Zet je naam + ID op de 3e regel lijkt me. Je stuurt het naar hun toe in eerste instantie, niet naar jezelf.Fly-guy schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:20:
Misschien heb ik niet genoeg gezocht, maar hoe vul je nu precies je mailbox.de adres in op de Google store?
Het adres van mailbox past namelijk niet precies in de invulvelden.
_██_
(ಠ_ృ)
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Martino
Ja, maar ik heb de indruk dat Saturn in dit opzicht toch een ander bedrijf is (alleen zelfde moedermaatschappij).gotrunks schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:08:
Bij mediamarkt is het afhalen en retouren van producten weer beschikbaar ik neem aan Duitsland ook. De systemen zijn ook weer live sinds vandaag.
Martino
Ik heb vannacht nogmaals een mail gestuurd met de vraag of ik mijn bestelling kan komen halen, en daar werd wederom positief op gereageerd, dus morgen afhaal bevestiging in de aanslag en dan ga ik in middag ook ruim 1,5 uur rijden naar de Saturn, ik kan niet wachten.....😀M. Dahlhaus schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:15:
[...]
Ja, maar ik heb de indruk dat Saturn in dit opzicht toch een ander bedrijf is (alleen zelfde moedermaatschappij).
[ Voor 25% gewijzigd door vaagisdenaam op 11-11-2021 18:39 ]
Ik ben benieuwd naar je Bose declaratie, want ik denk dat jij je Pixel iets eerder hebt dan ik.serhat schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:15:
Ik kreeg gisterenavond laat een bericht dat mijn Pixel 6 Pro Cloudy White 128 GB is binnen daar en komt vandaag binnen bij familie in Duitsland. Is wel via 'Nachname' besteld (kon tijdens bestelling geen betaling kiezen). Dat betekent dat het ter plekke bij aflevering moet worden voldaan na een check van je ID.
Besteld op 22-10 via telekom.de.
_██_
(ಠ_ృ)
Lekker mazzel heb je... iets langer moeten wachten maar wel 100 euro korting! Ik heb mijn afhaal bericht nog altijd niet van mijn order op de 20ewhitesoxx schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:52:
Ik ben vandaag toch maar naar Duitsland gereden om bij Saturn mijn bestelde Pro op te halen, ondanks tegenstrijdige berichten. Maar het was geen enkel probleem, alleen schrok ik even bij het afrekenen want ik moest 800,11 euro betalen! Het is singles day en de telefoon viel ook onder die actie, dus 11% korting :-)
Hoop dat ik morgen net zo "schrik" als jij, zie op de site staan dat de Rabat tot de 13e is, dus dat zou goed moeten komen.whitesoxx schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:52:
Ik ben vandaag toch maar naar Duitsland gereden om bij Saturn mijn bestelde Pro op te halen, ondanks tegenstrijdige berichten. Maar het was geen enkel probleem, alleen schrok ik even bij het afrekenen want ik moest 800,11 euro betalen! Het is singles day en de telefoon viel ook onder die actie, dus 11% korting :-)
Heb je de telefoon ook daadwerkelijk al gekocht? Ik zie dat je maximum van 3 kaarten per bedrag mag bestellen maar nergens dat je die allemaal tegelijk bij een aankoop mag besteden. Ik zie dat je er maar een code (bij promotie) kan invullen bij het winkelmandje maar misschien verschijnen er meer vakjes als je er een hebt ingevuld?Tr1de schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:16:
Voor de mensen die hem nog moeten kopen:
https://www.fnac.com/n482...cadeau-Fnac-Darty-Jackpot
Je kunt 3 kaarten van 130 en 3 van 50 gebruiken. Dat betekent €90 korting. Heb het net zelf gedaan.
De 4e besteld, de 6e binnen in de winkel, toen geen tijd hem te halen, achteraf dus maar beter ook. Ik zie inderdaad op de website dat de korting t/m de 13e geldt, dus je hebt ook mazzel!robotjoek schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:31:
[...]
Hoop dat ik morgen net zo "schrik" als jij, zie op de site staan dat de Rabat tot de 13e is, dus dat zou goed moeten komen.
Wanneer had jij m besteld ?
Wanneer had jij hem besteld?Atomsk schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:54:
Pro 256GB verstuurd door Google.de vandaag naar mailboxde. Ben benieuwd.
Vandaag hier 2 geleverd. zoonlief en ik zijn alles al aan het instellen, maar wat een verschil qua grootte!micmoo schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:32:
Vandaag een bericht van Belsimpel dat morgen mijn pixel 6 pro bezorgd wordt 🥳
27 Oktober. Zou nog die Bose headphone kunnen aanvragen, maar dat wordt lastig zonder normaal Duits adres. Misschien dat ik maar verkoop via eBay probeer.
_██_
(ಠ_ృ)
Ja, heb hem daadwerkelijk al gekocht. Zodra je 1 code hebt ingevuld kun je idd de volgende invullen.Jantje P schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:11:
[...]
Heb je de telefoon ook daadwerkelijk al gekocht? Ik zie dat je maximum van 3 kaarten per bedrag mag bestellen maar nergens dat je die allemaal tegelijk bij een aankoop mag besteden. Ik zie dat je er maar een code (bij promotie) kan invullen bij het winkelmandje maar misschien verschijnen er meer vakjes als je er een hebt ingevuld?
Ik houd je op de hoogte. Mijn mobiel is nu bij een DHL ophaalstation, omdat niemand thuis was. Die wordt vandaag opgehaald. Met wat geluk kan ik hem zelf morgen ophalen en kan ik ook de aanvraag voor de Bose doen.kezman schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:33:
[...]
Ik ben benieuwd naar je Bose declaratie, want ik denk dat jij je Pixel iets eerder hebt dan ik.
[ Voor 19% gewijzigd door serhat op 12-11-2021 09:54 ]
Die vandaag lijkt ook vandaag te worden geleverd.serhat schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:46:
[...]
Ik houd je op de hoogte. Mijn mobiel is nu bij een DHL ophaalstation, omdat niemand thuis was. Die wordt vandaag opgehaald. Met wat geluk kan ik hem zelf morgen ophalen en kan ik ook de aanvraag voor de Bose doen.
Ik verwacht eigenlijk 0 issues. Heb alles op de naam en adres van familielid gedaan. Kan zo niet bedenken op grond waarvan ze het nog zouden kunnen weigeren.
En dat er teveel aanvragen op 1 adres staan is ook niet het geval.
offtopic:
Het is vooral een Apple huishouden, al heb ik er eentje geconverteerd door mijn oude Pixel 2 uit te lenen toen een iPhone kapot ging. Zo erg dat ze zelf even heeft overwogen om ook een Pixel 6 te nemen.
In het Nederlands:vielen Dank für Ihre Nachricht.
Aufgrund einer unerwartet hohen Nachfrage, ist der von Ihnen bestellte Artikel leider nicht mehr lieferbar und kann auch seitens des Herstellers nicht mehr bezogen werden. Aus diesem Grund wurde Ihre Bestellung bedauerlicherweise storniert.
Ihre geleistete Zahlung erstatte ich Ihnen selbstverständlich zeitnah auf das von Ihnen verwendete Zahlungsmittel zurück. Des Weiteren erhalten Sie in Kürze eine systemgenerierte Stornierungsbestätigung.
Ich bitte Sie um Entschuldigung für diese Stornierung. Gerne beraten Sie die Mitarbeiter in Ihrem Markt vor Ort bezüglich einer Alternative.
Ich bedanke mich für Ihr Verständnis.
Lekker bezig Saturn. Dat wordt dus ook geen headset meer.Bedankt voor je bericht.
Door een onverwacht grote vraag is het door jou bestelde artikel helaas niet meer leverbaar en niet meer verkrijgbaar bij de fabrikant. Om deze reden is uw bestelling helaas geannuleerd.
Ik zal u uiteraard de door u gedane betaling direct terugbetalen op het door u gebruikte betaalmiddel. U ontvangt binnenkort ook een door het systeem gegenereerde annuleringsbevestiging.
Mijn excuses voor deze annulering. De medewerkers in uw winkel adviseren u graag over een alternatief.
Ik dank u voor uw begrip.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq