Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chijio91
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-11-2021
chijio91 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:33:
Net een zwarte P6 besteld bij nl.fnac.be (België). Zou morgen of overmorgen hier moeten zijn. Hopen dat het goed gaat, belsimpel leek me net iets teveel qua prijs.
NetjesAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IxDXGewoq04oAMBeov8NjxsaSgM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Tp92NTOAR4mTv0cQWd8g83Hn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoerebink
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-08 14:55
Ik krijg bij het aanklikken van de bestelknop op mediamarkt.de al dagenlang een Captcha-check, waarna mijn "Warenkorb" leeg is.

Doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-09 13:38
Is bij mij alleen bij de pro, de gewone 6 kan ik wel toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:18
Net met Saturn in de chat gezeten en krijg daar een vreemde status.

Vertaald:
Uw bestelling zou al op de markt moeten zijn voor levering. Er is echter een fout opgetreden in de beschikbaarheidsweergave in het magazijn, waardoor uw bestelling vertraging oploopt. Ik verontschuldig mij voor de fout. We geven ons best. Zodra je GOOGLE Pixel 6 Pro 128 GB Stormy Black Dual SIM klaar is om opgehaald te worden in je SATURN, sturen mijn collega's je de ophaalbevestiging. Ik dank u voor uw geduld.
Origineel
Deine Bestellung hätte bereits zur Auslieferung an den Markt kommen sollen. Allerdings kam es im Lager zu einem Fehler in der Verfügbarkeitsanzeige, sodass sich Deine Bestellung deshalb verzögern wird. Den Fehler bitte ich zu entschuldigen. Wir geben unser Bestes. Sobald Dein GOOGLE Pixel 6 Pro 128 GB Stormy Black Dual SIM in Deinem SATURN abholbereit ist, geht Dir von meinen Kollegen die Abholbestätigung zu. Ich danke Dir für Deine Geduld.

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• springfield89
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20-09 09:44
raven22 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 16:50:
Iemand hier bij Fnac.com besteld en als ondernemer de btw gelijk verrekend?
Ik weet dat je het alsnog wel kunt terugvragen maar gelijk verrekenen is makkelijker.
Via fnacpro.com kan je wel bestellen als bedrijf en geen BTW betalen. Bij societe moet je Entreprise etrangere kiezen en dan gewoon je btw nummer invullen bij numero de TVA.

[ Voor 13% gewijzigd door springfield89 op 04-11-2021 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
Wie denkt dat die 256gb regular pixel in de EU wordt gelanceerd? Gek dat andere landen (USA en Australië) wel die optie hebben. Wij kunnen ons niet eens inschrijven voor de wait-list...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:46
Binnetie schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:49:
Als ik het goed begrijp kun je de Bose koptelefoon ook aanvragen wanneer je een foto van het imei-nr van de doos upload? En hierbij een NL nummer kunt gebruiken in plaats van een Duits nummer?
Ik wil mijn doosje niet openmaken, omdat ik hem hoogstwaarschijnlijk verkoop ivm de te weinig opslagruimte in de toekomst.
Heb jij het al geprobeerd? Ik heb mijn aanvraag 2 dagen geleden gedaan (met een foto van doos met IMEI ipv een screenshot) maar nog geen goedkeuring ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitesoxx
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-12-2024
Bij Saturn is de Pro white nu te bestellen, levering vanaf de 8e. Heb hem met afhalen in Duisburg besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:00
whitesoxx schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:15:
Bij Saturn is de Pro white nu te bestellen, levering vanaf de 8e. Heb hem met afhalen in Duisburg besteld.
en weer weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klwinkel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 22:17
Vandaag de Bose Headset aktie ingediend.

Voor de screenshot van de IMEI heb ik maar even de telefoon op Duits ingesteld en de provider niet in beeld.
Er is ook een Duits telefoonnummer nodig, mobiel of vast, of beide. ik heb de echte gedaan die bij het adres hoort, weet niet of een willekeurig nummer ook kan, denk het wel.
Heb ook maar even een tijdelijk google mail adres aangemaakt en dat account op Duits ingesteld, dat mail adres gebruikt in de Aktie.
Als naam heb ik mijn eigen voornaam, maar de achternaam van de echte bewoner gebruikt.
Ik heb gerekend 14 dagen na de bestelling, weet eigenlijk niet of dat klopt, of dat het na afhaal datum moet zijn...

wellicht wat overdreven, maar ach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:24
Patox schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:08:
[...]

Heb jij het al geprobeerd? Ik heb mijn aanvraag 2 dagen geleden gedaan (met een foto van doos met IMEI ipv een screenshot) maar nog geen goedkeuring ontvangen.
Nee nog niet, dat kan maandag. Ik ben net geopereerd dus doe even rustig aan.
Hou me even op de hoogte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Okietor
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-08 09:47
CK3v1N schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:48:
Fnac.be is echt een ramp. Op 22oct de mint groen bestelt, met levering 28oct. Nog steeds geen P6 te zien 😕
Ben benieuwd waarneer wel, laat ma weten als die wel Binnen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Iemand ervaring met de Google DE store en PayPal gekoppeld aan je bankrekening?

Mijn bestelling staat nog altijd op Pending bij PayPal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corduroy21
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 07-12-2021
klwinkel schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:36:
Vandaag de Bose Headset aktie ingediend.

Voor de screenshot van de IMEI heb ik maar even de telefoon op Duits ingesteld en de provider niet in beeld.
Er is ook een Duits telefoonnummer nodig, mobiel of vast, of beide. ik heb de echte gedaan die bij het adres hoort, weet niet of een willekeurig nummer ook kan, denk het wel.
Heb ook maar even een tijdelijk google mail adres aangemaakt en dat account op Duits ingesteld, dat mail adres gebruikt in de Aktie.
Als naam heb ik mijn eigen voornaam, maar de achternaam van de echte bewoner gebruikt.
Ik heb gerekend 14 dagen na de bestelling, weet eigenlijk niet of dat klopt, of dat het na afhaal datum moet zijn...

wellicht wat overdreven, maar ach.
Hoe zit het met het aankoopbewijs. Dat is voor mij het grootste probleem. Moeten de naam en het adres niet worden weergegeven?
Ik heb het van FNAC en ik heb een vriend in Frankrijk.

(Sorry for my Dutch, I'm writing with Google Translate)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koen Hendriks
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-09 17:46

Koen Hendriks

Pixel Pioneer

CRXed schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:28:
Iemand ervaring met de Google DE store en PayPal gekoppeld aan je bankrekening?

Mijn bestelling staat nog altijd op Pending bij PayPal...
Ik heb op deze wijze besteld, mijn paypal ging er in 1 keer prima doorheen. Ik lees wel verschillende dingen in dit topic over problemen met Paypal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-09 09:14
Voor de levering van de Stormy Black 6 Pro bij Saturn praten ze nu ook alweer over week 46...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HffLHzKXQ-sqo3WDQzsdxe8LgN8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yawGpHwWtTbwVmKlzD4WsvFE.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirtibboh
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-11-2024
SkyThes schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:04:
Voor de levering van de Stormy Black 6 Pro bij Saturn praten ze nu ook alweer over week 46...
[Afbeelding]
Wacht ook nog steeds op de mijne. 25-10 besteld.
Om de headset te kunnen claimen dien ik deze uiterlijk op 9-12 te claimen aangezien dan de 45 dagen om zijn. Wordt dus nog spannend..

Zojuist mail ontvangen van Saturn:

Vertaling:
de levering van artikel 2762819 van uw bestelling is vertraagd. Helaas kan ik je geen leverdatum geven omdat we nog geen informatie van de fabrikant hebben ontvangen.
Origineel
die Lieferung für den Artikel 2762819 aus Ihrer Bestellung verzögert sich. Leider kann ich Ihnen keinen Liefertermin nennen, da uns bisher keine Informationen seitens des Herstellers vorliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andreasvers
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 06-11-2022
Mobiel.nl heeft nu de prijzen van de Pixel 6 met twee tientjes verhoogd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:37
SkyThes schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:04:
Heb ze ook gemaild. Mij antwoorden ze dat ze geen levertermijn weten. Ook zeggen ze dat ze hem naar me opsturen zodra hij beschikbaar is. Wat knap zou zijn, want ik heb als gast besteld voor ophalen 😉

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klwinkel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 22:17
Corduroy21 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:04:
[...]

Hoe zit het met het aankoopbewijs. Dat is voor mij het grootste probleem. Moeten de naam en het adres niet worden weergegeven?
Ik heb het van FNAC en ik heb een vriend in Frankrijk.

(Sorry for my Dutch, I'm writing with Google Translate)
Ik heb de factuur gebruikt die ik kreeg bij het afhaalbericht, die is inderdaad anders dan waar de kop telefoon naartoe moet, zelfs de naam is anders. we gaan zien of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caramel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-07 20:03
Ik loop me toch een potje te balen.

Zit al daaagen te wachten op HET moment dat de Pro 6 128GB in het wit besteld kan worden (waar dan ook)

Eergisteren was het zover bij MM in Duitsland. Bevestiging van mijn bestelling (joepie) keurig per mail ontvangen.
Paar uur later een bericht dat ze mijn bestelling annuleren (Ihre Bestellung xxxxx hat eines der Prüfkriterien leider nicht erfüllt) Dat was natuurlijk niet fijn maar door gebrek aan tijd laten gaan.

Vanmorgen lukte het me bij Saturn DE om deze Pro te bestellen (afhalen kon niet, dus bezorgen gekozen, betalen via PayPal)
Krijg ik zojuist WEER een annulering om dezelfde reden.

Ben ik de enige die dit meemaakt? Wat kan ik eraan doen?
Lees graag jullie ervaringen en tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:47
Caramel schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:00:

Zit al daaagen te wachten op HET moment dat de Pro 6 128GB in het wit besteld kan worden (waar dan ook)

Eergisteren was het zover bij MM in Duitsland. Bevestiging van mijn bestelling (joepie) keurig per mail ontvangen.
Paar uur later een bericht dat ze mijn bestelling annuleren (Ihre Bestellung xxxxx hat eines der Prüfkriterien leider nicht erfüllt) Dat was natuurlijk niet fijn maar door gebrek aan tijd laten gaan.

Vanmorgen lukte het me bij Saturn DE om deze Pro te bestellen (afhalen kon niet, dus bezorgen gekozen, betalen via PayPal)

Saturn bezorgd niet op NL adressen en DE -> NL verzendservices adressen accepteren ze niet. Afhalen is bij Saturn en Mediamarkt in duitsland de enige optie. Of dat is iig wat ik begrepen heb, correct me if i am wrong :P

Ze kunnen trouwens wel leveren aan NL (kosten 30 euro), dit doen ze echter alleen als de winkel een fout gemaakt heeft en de store manager daartoe beslist. Dit is gebeurt bij mijn Pro die ik heb overgenomen van iemand. Hij is naar duitsland gereden met een afhaal mail, de pro lag er toch niet en toen hebben ze bij mediamarkt gezegd dat ze het wel naar NL zullen versturen tegen kostprijs zodra de pixel (2 dagen later) alsnog binnen zou komen. Dit zodat hij niet nog eens op en neer zou moeten rijden. (MM Nordhorn voor de liefhebbers)

[ Voor 22% gewijzigd door spartacusNLD op 05-11-2021 14:58 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iENO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

iENO

pep

Ook mijn P6P bestelling is op die manier afgekeurd, ondanks dat ik voor afhalen had gekozen. Betaald via PayPal, geld netjes afgeschreven, maar na een tijdje wordt de bestelling alsnog afgekeurd n.a.v. het niet doorstaan van niet nader genoemde "Prüfkriterien".

Bij navraag geven ze ook geen direct antwoord op wat deze criteria dan precies zijn, maar ik gok dat het iets te maken heeft met PayPal en de daar geregistreerde adresgegevens t.o.v. de adresgegevens die je bij MM doorgeeft (had daar nog een MyGermany adres instaan van een P2 bestelling lang geleden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caramel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-07 20:03
@klwinkel Bij MM had ik ophalen aangevinkt, die werd ook geannuleerd. Bij Saturn gaven ze aan dat enkel verzenden mogelijk was en daarvoor dus maar het adres van de verzendservice van mailboxde opgegeven.
Paypal gebruikt.
Vette pech dus.

@iENO je hebt geluk gehad. Ik wacht dus nog maar even af of de witte Pro variant misschien oooooit nog eens via een NL site verkrijgbaar wordt.

Dank voor jullie reacties (gedeelde smart is halve smart!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macguynl
  • Laatst online: 04-09-2024
Kreeg een afwijzing voor bose-aanbieding met een doorstuurservice! hier is het vertaalde bericht:

"Please note that the use of forwarding addresses (and similar services) for this promotion is prohibited and rewards will be lost if you use these services."

Denk je dat ik opnieuw kan solliciteren met een echt adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iENO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

iENO

pep

macguynl schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 17:56:
Kreeg een afwijzing voor bose-aanbieding met een doorstuurservice! hier is het vertaalde bericht:

"Please note that the use of forwarding addresses (and similar services) for this promotion is prohibited and rewards will be lost if you use these services."

Wordt niet echt specifiek in de T&Cs benoemd volgens mij. Bij punt 9 zeggen ze wel "Participants may lodge a new Claim, provided they comply with these Promotion Terms", maar dat gaat meer over incorrecte info...punt 15 is hier denk ik meer van toepassing.

Je kunt 't altijd proberen toch...alternatief is niet proberen en gegarandeerd niks krijgen :)
Welke doorstuurservice had je overigens gebruikt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
macguynl schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 17:56:

Proberen zou ik zeker doen, maar wellicht gaat t niet meer lukken, ivm de "rewards will be lost".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macguynl
iENO schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 18:20:
[...]

Wordt niet echt specifiek in de T&Cs benoemd volgens mij. Bij punt 9 zeggen ze wel "Participants may lodge a new Claim, provided they comply with these Promotion Terms", maar dat gaat meer over incorrecte info...punt 15 is hier denk ik meer van toepassing.

Je kunt 't altijd proberen toch...alternatief is niet proberen en gegarandeerd niks krijgen :)
mailboxde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppieigor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 17:02
Bij het valideren van uw bestelling waren we van plan om uw pakket op 31-10-2021 te verzenden. De levertijd van onze leverancier is echter vertraagd.
Onze excuses voor dit vervelende nieuws, we doen er alles aan om uw wachttijd te verkorten.
Wij houden u op de hoogte na ontvangst van uw bestelling.

Tot uw dienst, tot ziens,

Het Fnac-team
Pixel 6 Sorta Seafoam laat nog even op zich wachten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 23:14
Na mislukte pre-order ophaalpoging, uiteindelijk op 29 oktober online besteld bij de MediaMarkt in Duitsland en het laten bezorgen bij iemand in Duitsland. Dat kwam gisteren aan, en werd meteen doorgestuurd naar mij toe.

Succes iedereen met het bemachtigen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vJicxX789oI8sTyeYa9JSCzhdUs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HYD8Tj28ikEKfLTrFiUQ0z8y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macguynl
iENO schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 18:20:
[...]

Helaas lijkt het gekoppeld te zijn aan IMEI. Telkens wanneer ik opnieuw probeer te solliciteren, staat er dat IMEI al in gebruik is. Ik zal proberen contact op te nemen met de ondersteuning, maar ik weet niet zeker wat er zal gebeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BytePhantomX
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:34
BytePhantomX schreef op donderdag 4 november 2021 @ 11:41:
[...]

Ik heb hem dinsdagavond besteld en, in de hoop dat het helpt, de duurdere verzending gekozen. Telefoon is verzonden via Chronopost en ligt nu in de Hub Chilly Mazarin met de melding dat die onderweg is op een internationale route.
Als ik aan de Bot vraag om mijn order te tracken, dan geeft die a.s. maandag aan tussen 8 en 18. En dat die nu onderweg is naar een lokale partij.

Ik hoop eigenlijk heel erg dat die morgen of zaterdag binnenkomt.
Vandaag rond de middag binnen gekregen. Toch nog redelijk snel. Heel blij met de telefoon, wel even wennen aan het formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
Even een vraagje over de Bose headset claim.
Zijn er al mensen hier waarbij hun aanvragen zijn goedgekeurd? Zo ja? Met welke informatie is het je gelukt? Bijvoorbeeld: heb je je eigen telefoonnummer en naam gebruikt?

[ Voor 16% gewijzigd door masterrobo op 05-11-2021 20:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Even lezen? Genoeg goedkeuringen al hier ja, met van alles qua opgegeven info...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:37
Nog even bij Saturn gekeken en zie ineens de pro cloudy white staan, na bestelling vanaf de 9e af te halen in Kleve!
Meteen gedaan, want ik heb niet het idee dat de zwarte die ik besteld had op korte termijn komt. Die annuleer ik!

Martino

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 14:55
chengbondkwok schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 19:07:
Na mislukte pre-order ophaalpoging, uiteindelijk op 29 oktober online besteld bij de MediaMarkt in Duitsland en het laten bezorgen bij iemand in Duitsland. Dat kwam gisteren aan, en werd meteen doorgestuurd naar mij toe.

Succes iedereen met het bemachtigen :)

[Afbeelding]
Zo raar dat mensen met een pre order hem nog niet hebben maar dat je in losse verkoop wel een pro kan kopen....

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxboone
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-09 20:51
macguynl schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:36:
[...]

Hopelijk krijg jij hem ook zodra hij weer op voorraad is!
Helaas gecancelled! :(

Dan maar binnenkort even maar DE karren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
maxboone schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 07:59:
[...]

Zit ook ook over te denken maar risico lijkt zo groot voor niets dik een uur in de auto zitten en niet op voorraad in de winkel als je aankomt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 07:35
springfield89 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 17:11:
[...]

Via fnacpro.com kan je wel bestellen als bedrijf en geen BTW betalen. Bij societe moet je Entreprise etrangere kiezen en dan gewoon je btw nummer invullen bij numero de TVA.
Geweldig, werkte perfect.
Dank voor de tip. Heb mijn grijze pixel 6 geannuleerd, de headset lukte me toch niet zonder adres in Fr. Nu een zwarte besteld die hopelijk volgende week geleverd wordt. En ik kreeg er nog een gratis Chromecast bij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ERASER007
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 22:10
Voor de Bose headset. Hebben jullie braaf 14 dagen gewacht met de aanvraag? Ik voel toch wat tijdsdruk ivm voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

ERASER007 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 09:23:
Voor de Bose headset. Hebben jullie braaf 14 dagen gewacht met de aanvraag? Ik voel toch wat tijdsdruk ivm voorraad.
Ik hoop toch wel dat ze daar rekening mee hebben gehouden. Ik zit nog te wachten op levering van mijn P6 door google store over 1,5 week.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macguynl
maxboone schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 07:59:
[...]

Dat is jammer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilscomrade
  • Laatst online: 07-08 19:40
Vorige week donderdag Pro (zwart) besteld bij MediaMarkt.de.
Korte tijdlijn.

Do 28 oct besteld.
Vr 29 verzonden.
Ma 02 bezorgd bij mygermany.com
Di 02 binnengemeld en verzending betaald.
Wo 03 verzonden naar mijn adres.
Do 04 geleverd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kiang
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 13:33
Even ter info voor wie hem bij Fnac.be bestelt:

Ik heb net gebeld voor een inschatting voor de levertijd voor het groengrijze model, en mij werd het volgende gezegd:
  • De groene: volgende levering is onbekend, en er staan nog 1100 bestellingen open
  • De zwarte: over enkele dagen komen er 150 stuks binnen, en er staan ongeveer 180 bestellingen open
Ik heb daarom zonet mijn bestelling geannulleerd en de zwarte besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctorbeat
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14-05 18:48
Wat betreft de headset: Ik heb in de winkel betaald, van tevoren besteld. Gaat die twee weken dan in vanaf de dag van betaling of bestelling?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neo--
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-09 19:26
Doctorbeat schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 11:04:
Wat betreft de headset: Ik heb in de winkel betaald, van tevoren besteld. Gaat die twee weken dan in vanaf de dag van betaling of bestelling?
Het betrof een "pre-order" actie.
Vanaf de besteldatum dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxboone
  • Laatst online: 20-09 20:51
d-vine schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 08:40:
[...]

Zit ook ook over te denken maar risico lijkt zo groot voor niets dik een uur in de auto zitten en niet op voorraad in de winkel als je aankomt :X
Scheelt dat m'n familie aan de grens woont, moet er toch heen volgende week. Misschien ook nog wat extra inslaan als het er is en op V&A gooien :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Doctorbeat
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14-05 18:48
Neo-- schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 11:07:
[...]

Het betrof een "pre-order" actie.
Vanaf de besteldatum dus.
Duidelijk!

Inmiddels aangevraagd, hopelijk wordt ie aanvaard :9

-Edit: En goedgekeurd! :D

[ Voor 5% gewijzigd door Doctorbeat op 06-11-2021 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulbenard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-08 16:27
Ondertussen staat mijn Saturn afhaalorder van Kleve nog steeds op pending. Andere mensen die na mij besteld hadden (inclusief de ronde van gister) krijgen em wel. Over de livechat even gevraagd waar dit aan ligt maar ze vermijden je vraag en doen alsof je niks gesteld hebt.

Andere mensen die hun Pixel 6 Pro order al wel hebben mogen ophalen in Kleve? Zo ja, wat was je besteldatum?

Edit: Black 128GB hier

[ Voor 3% gewijzigd door paulbenard op 06-11-2021 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:18
paulbenard schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:23:
Ondertussen staat mijn Saturn afhaalorder van Kleve nog steeds op pending. Andere mensen die na mij besteld hadden (inclusief de ronde van gister) krijgen em wel. Over de livechat even gevraagd waar dit aan ligt maar ze vermijden je vraag en doen alsof je niks gesteld hebt.

Andere mensen die hun Pixel 6 Pro order al wel hebben mogen ophalen in Kleve? Zo ja, wat was je besteldatum?

Edit: Black 128GB hier
Hier ook pro 128 black.
Volgens de chat zou hij al op de markt moeten zijn.
Volgens de winkel hebben ze geen idee wanneer hij komt.

Vind het wel vreemd dat MediaMarkt de zwarte pro vorige week nog liet bestellen en deze reeds wel geleverd zijn. Dit is toch het zelfde bedrijf?

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Laatst online: 20-09 09:16
De chat van de Duitse Mediamarkt vertelde mij dat de online voorraad los staat van de voorraad die de winkels krijgen. Erg vervelend.

Ik wil mijn preorderbonus ook niet kwijt namelijk. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister Hardware
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-07 23:34

Je bent niet de enige, je kan al zien wat voor een gezeik ik er al mee had. Op het moment kan ik er ook niks mee.

groetjes van de hardware freak. PS: als je deze comment/bericht useful vond, laat een +je achter :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
maxboone schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 11:46:
[...]

Scheelt dat m'n familie aan de grens woont, moet er toch heen volgende week. Misschien ook nog wat extra inslaan als het er is en op V&A gooien :)
Ik heb ook familie over de grens maar in de middle of nowhere 2 uur rijden en dik 35 min daar weer van een media markt af.
Vanmorgen geprobeerd 2x een witte pro te bestellen (voor mij en m'n vriendin) loop ik tegen mijn nog ingestelde credit card limiet aan. Even niet aan gedacht :X
En PayPal kan ook maar per keer 1000 euro worden overgemaakt
Kan ik weer wachten. Binnen nu en 3 weken moet het wel lukken om de pro te bemachtigen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
In december ben ik in de buurt van Kleve, dus hopelijk is er tegen die tijd voorraad.

Wel jammer dat je bij Saturn binnen 7 dagen moet afhalen, geen idee of er überhaupt een deal komt met black Friday, maar buiten dat is het ook tricky met bestellen. Als ik te vroeg bestel is doe misschien weer weg en als ik te laat bestel is die er niet op tijd.

Zijn er toevallig mensen met ervaring met het ophalen buiten die 7 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pfg
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-11-2023

pfg

Geïnteresseerden kunnen bellen met T-Mobile in Wurselen - zij hebben Pixel 6 Pro zwart op voorraad. Ik had geboekt voor gisteren maar heb ondertussen een witte gekocht (via site en ophalen) bij Saturn Aken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-12-2022
Ook bij Telekom.de nog steeds wachten totdat de 256gb Pixel 6 Pro geleverd wordt, 21-10 besteld...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KjBxpq_BXAs-qRNA7wTQhTLp6ys=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BTrb9qdBsu1OMBjxaYhyjUam.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister Hardware
@kezman Nou je hebt geluk dat ze jou de telefoon nog geven, niet zoals de andere bent gecanceld en geld terug gestort.

groetjes van de hardware freak. PS: als je deze comment/bericht useful vond, laat een +je achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezman
Mister Hardware schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:44:
@kezman Nou je hebt geluk dat ze jou de telefoon nog geven, niet zoals de andere bent gecanceld en geld terug gestort.
Oh dat had ik nog niet meegekregen. Ik heb nog niet betaald, dat moet cash aan de bezorger worden betaald. Maar in ieder geval nog niet gecanceld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Hey!
Mijn bestelling bij de Duitse Google store (P6) is vandaag opeens een week vooruit geschoven.
Staat nu op 10-11 nov ipv 17 nov.
Iemand anders dit ook gezien?

Vmu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mister Hardware
kezman schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:24:
[...]

Oh dat had ik nog niet meegekregen. Ik heb nog niet betaald, dat moet cash aan de bezorger worden betaald. Maar in ieder geval nog niet gecanceld.
Bij mij hebben ze het terug gestort en zeiden ze dat ik het opnieuw moest proberen maar ik kom niet meer in aanmerking met bose 700 dus dan maar geen pixel 6 pro. Google wil me ook niet erbij helpen. Als ik hem bestel krijg ik hem ook niet meer de 28ste van oktober wat wel officieel op de bief stond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saltajose
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-08 21:20
Vmu schreef op zondag 7 november 2021 @ 16:40:
Hey!
Mijn bestelling bij de Duitse Google store (P6) is vandaag opeens een week vooruit geschoven.
Staat nu op 10-11 nov ipv 17 nov.
Iemand anders dit ook gezien?
6 Pro Cloudy White besteld op 26 okt nog steeds levering op 25-26 nov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saltajose
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-08 21:20
Mister Hardware schreef op zondag 7 november 2021 @ 16:56:
[...]

Bij mij hebben ze het terug gestort en zeiden ze dat ik het opnieuw moest proberen maar ik kom niet meer in aanmerking met bose 700 dus dan maar geen pixel 6 pro. Google wil me ook niet erbij helpen. Als ik hem bestel krijg ik hem ook niet meer de 28ste van oktober wat wel officieel op de bief stond
Google Store support konden mij niet helpen met en bestelling als gast op 19 okt. De betaling lukte niet (had 33 pogingen op mijn creditcard en de transactie was natuurlijk afgewezen). Niet verrast dat ze kunnen helpen met een order op een andere winkel.

Ik kon een andere P6P cloudy white bestellen op 26 okt (en dus in aanmerking van de bose actie) maar moet nu wachten tot eind november voor de levering. Ze konden niets voor mij doen (met 2 identieke orders op hun winkel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ok nu ben ik pissig.

Als ik een seafoam pixel bij mijn Duitse MM bestel, kan ik hem volgens de website morgen ophalen...

Wat. Doen. Die. Lui!?

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister Hardware
saltajose schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:30:
[...]
Ik kon een andere P6P cloudy white bestellen op 26 okt (en dus in aanmerking van de bose actie) maar moet nu wachten tot eind november voor de levering. Ze konden niets voor mij doen (met 2 identieke orders op hun winkel)
Jammer dit allemaal
Ik had wel wat meer verwacht van de grote suppliers, maar ja ps5-rtx wereld gezien heeft iedereen moeite

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almere
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22:12
Ik heb mijn bestelling de 6 pro geannuleerd.
Reden de laadtijd, de accuduur, en de diverse bugs. Ze zullen wel opgelost worden maar ik wacht nog wel even op een beter toestel.

I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:48
spartacusNLD schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:41:
[...]

Dan heb je geluk gehad, er lijken veel meer voorbeelden te zijn dat het niet (meer) werkt. Dat het bij jou in het verleden wel gewerkt heeft betekend niet dat het voor jou of iemand anders in de toekomst ook gaan werken.

Ik hoop het natuurlijk wel voor je :D
Het is gelukt: mijn aanvraag voor de Bose hoofdtelefoon is goedgekeurd.

Het is de vraag of de verhalen op internet wel kloppen: dat als men via Google Store Deutschland de telefoon koopt, men weinig kans maakt op de Bose hoofdtelefoon.
Dat mijn aanvraag voor de 2de keer is goedgekeurd, heeft misschien niet met geluk te maken, maar met de juiste gegevens invullen. Misschien de combinatie van mijn Duitse naam + Duits afleveradres & telefoonnummer (Huifkar in Duitsland). Ik heb als emailadres mijn Gmail gebruikt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dlYZZrk945I72d6WdKu6m6_WXBM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8fzIa2FUap1RnL9BsK65HZbw.jpg?f=fotoalbum_large

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qupie1
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-07 13:39
Ik ga proberen de Bose bij een vriend in Duitsland te laten leveren.

Enig punt van twijfel is dat ik de pixel heb besteld op de Saturn site met mijn eigen Nederlandse adres (en in de winkel afgehaald)... heeft het dan überhaupt zin om het te proberen?

Achteraf had ik daar ook zijn adres in moeten vullen...

Wat is best practice in dit geval denken jullie? Eigen gegevens en alleen ander woon adres? Nederlands telefoonnummer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xfile
Qupie1 schreef op maandag 8 november 2021 @ 00:52:

Enig punt van twijfel is dat ik de pixel heb besteld op de Saturn site met mijn eigen Nederlandse adres (en in de winkel afgehaald)... heeft het dan überhaupt zin om het te proberen?

Wat is best practice in dit geval denken jullie? Eigen gegevens en alleen ander woon adres? Nederlands telefoonnummer?
Bij de aanvraag wordt naar een Duits telefoonnummer gevraagd. Daarom heb ik een Duits telefoonnummer moeten gebruiken.

Gewoon kijken of je het online formulier volledig kan invullen.

[ Voor 4% gewijzigd door Xfile op 08-11-2021 01:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladybugdee92
  • Laatst online: 19-01-2022
Qupie1 schreef op maandag 8 november 2021 @ 00:52:

Ik heb ook afgehaald en mijn echte Nederlandse adres gebruikt bij mm, bij de aanvraag een ander adres en andere naam gebruikt van een kennis in Duitsland en de aanvraag is gewoon goedgekeurd! Betreft het duitste telefoon nummer aangezien er automatisch +46 in staat , zodra je +31 intoets dan veranderd de +46 naar +31 en naar de Nederlandse vlag en dan kan je gewoon je eigen telefoon nummer intoetsen , daar krijg je Namenlijk ook de bevestiging van de aanvraag op binnen 🙂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 21:47
kknip, Dit is niet waar het forum voor bedoeld is.

[ Voor 92% gewijzigd door 13art op 09-11-2021 07:38 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-03 23:13
Voor de mensen die hun headset ook laten bezorgen in het buitenland:
Zet je hem op je eigen naam of op die van de persoon die er woont? Wat zijn hiervan bijvoorbeeld de regels in Frankrijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladybugdee92
  • Laatst online: 19-01-2022
TheIconoclast schreef op maandag 8 november 2021 @ 10:50:
Zet je hem op je eigen naam of op die van de persoon die er woont? Wat zijn hiervan bijvoorbeeld de regels in Frankrijk?
Ik heb hem naar een kennis is duitsland gestuurd en had ergens begrepen dat ze in Duitsland alleen pakketten bezorgen als de naam van de persoon die het pakket ontvangt ook echt op het adres moet wonen, dus ik heb hem op diens naam gezet ,en ik krijg updates betreft wanneer hij verzonden word dus dan geef ik door dat het pakketje dat hij die dag zal ontvangen voor mij is. Ik weet niet wat de regelgeving in Frankrijk is maar ik wou het risico niet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezman
Mister Hardware schreef op zondag 7 november 2021 @ 16:56:
[...]

Wanneer heb jij je order geplaatst trouwens?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mits112
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-09 22:11
TheIconoclast schreef op maandag 8 november 2021 @ 10:50:
Ik heb een combinatie van mijn eigen voornaam + achternaam van de ontvanger (diegene die hem dus in ontvangst neemt)

[ Voor 5% gewijzigd door mits112 op 08-11-2021 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-03 23:13
mits112 schreef op maandag 8 november 2021 @ 11:14:
[...]

Ik heb een combinatie van mijn eigen voornaam + achternaam van de ontvanger (diegene die hem dus in ontvangst neemt)
Ah oke! Ik moet nog wachten tot woensdag totdat ik de aanvraag kan doen. We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
Ladybugdee92 schreef op maandag 8 november 2021 @ 01:41:
[...]

Ik heb ook afgehaald en mijn echte Nederlandse adres gebruikt bij mm, bij de aanvraag een ander adres en andere naam gebruikt van een kennis in Duitsland en de aanvraag is gewoon goedgekeurd! Betreft het duitste telefoon nummer aangezien er automatisch +46 in staat , zodra je +31 intoets dan veranderd de +46 naar +31 en naar de Nederlandse vlag en dan kan je gewoon je eigen telefoon nummer intoetsen , daar krijg je Namenlijk ook de bevestiging van de aanvraag op binnen 🙂
Aha, het kan dus met een Nederlands telefoonnummer. Goed om te weten.
Maar als ik het had geweten, weet ik niet of een Nederlands telefoonnummer zou hebben gebruikt.
Om het risico van afwijzing te verkleinen, zou ik zelf een Duits telefoonnummer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
Ladybugdee92 schreef op maandag 8 november 2021 @ 11:05:
[...]

Ik heb hem naar een kennis is duitsland gestuurd en had ergens begrepen dat ze in Duitsland alleen pakketten bezorgen als de naam van de persoon die het pakket ontvangt ook echt op het adres moet wonen, dus ik heb hem op diens naam gezet ,en ik krijg updates betreft wanneer hij verzonden word dus dan geef ik door dat het pakketje dat hij die dag zal ontvangen voor mij is. Ik weet niet wat de regelgeving in Frankrijk is maar ik wou het risico niet nemen.
Voor de Bose hoofdtelefoon heb ik mijn eigen naam gebruikt en het Huifkar-adres gebruikt.
Deze methode heb ik ook met bestelling van de Pixel 6 toegepast. En die is op het betreffende adres bezorgd.

[ Voor 9% gewijzigd door Xfile op 08-11-2021 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo--
Voor de BelSimpel wachtenden onder ons, mijn Pro heeft weer een nieuwe leverdatum:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GsI5r_vLWfislb03T9pQUpIp6DA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lw5vHwxB4bqjZWt77OTfPFKf.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YVryzCK7ha2uSLsgtY8I4brzvYg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/OOVnhgHCuJmi5KN2AgUxJF95.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-09 12:14
Ein Teil deiner Google Store-Bestellung ist unterwegs
Ein Teil deiner Bestellung wurde versandt. Hier findest du einige Informationen zum voraussichtlichen Lieferzeitpunkt deines Pakets und dazu, wie du die Sendung unterwegs nachverfolgen kannst.
Pixel 6 onderweg naar Mailboxde.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCrEaTiVe
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-09 00:02
Mocht iemand het bij MediaMarkt hebben besteld: afhalen kan misschien niet meer door een ransomware-aanval. In ieder geval in Nederland, Belgie en Luxemburg.

[ Voor 29% gewijzigd door NLCrEaTiVe op 08-11-2021 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
Dat lijkt voor Duitsland ook te gelden, ik zie hier geen afhaalberichten van MM / Saturn meer en ook via de klantenservice kunnen ze mij geen schatting of datum geven wanneer mijn pre order van 20 oktober binnen zal zijn....

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:19
Woensdagavond laat besteld bij Fnac.com, vrijdag 1e leverpoging van FedEx (niet thuis toen). Vandaag geslaagde poging :) Doet dus weinig tot niks onder aan Belsimpel en scheelt je vracht geld. Voor 6 euro thuisbezorgd (Nederland).

Speciale verpakking ivm Franse wetgeving omtrent oortjes. Volgens mij de meest goedkope rommel die je kan vinden en helaas geen losse USB-C -> 3,5mm jack adapter. Maargoed, iets met paard, bek en kijken :P Voor de geïnteresseerde. Ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ONLjbrQ.jpg

Pixel hoesje is trouwens vrij stug plastic, meer vergelijkbaar met zo'n oude wat zachte tupperware deksel dan silicone. Vind het wel fijn materiaal.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarstenHouw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-09 12:37
Afhalen bij de MediaMarkt zou een probleem kunnen zijn:

https://www.nu.nl/tech/61...ducten-niet-mogelijk.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Google store bestelling van 21 okt is vandaag verstuurd.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runnershigh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-09 16:24

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Laatst online: 20-09 09:16
Afhaalbericht gekregen van de MM in Herzogenrath. Bestelling van een witte Pro 128GB, gedaan net na de launch. Blij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotrunks
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-01-2022
Neo-- schreef op maandag 8 november 2021 @ 13:08:
Voor de BelSimpel wachtenden onder ons, mijn Pro heeft weer een nieuwe leverdatum:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Kijken of morgen ook nog op 9 staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo--
gotrunks schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:24:
[...]

Kijken of morgen ook nog op 9 staat
Nu 15 november binnen en 16 november geleverd! :+

[ Voor 10% gewijzigd door Neo-- op 09-11-2021 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Gelukkig heb ik niet bij Mediamarkt besteld...
https://nos.nl/teletekst#110

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Morgen toch maar eens mijn Pixel 6 Pro gaan ophalen in Duitsland bij de Media Markt. Heb afhaaltijd verlengd omdat ik aan het wachten was op het hoesje, maar ik ga niet blijven wachten.. Zeker nu ik bericht heb dat het pas week 47 zou aankomen. |:( Maar als ik via mediamarkt.de zou bestellen voor levering, dan heb ik ze bijna een week eerder. 8)7 Dus (tijdelijk) alternatief hoesje besteld.

Heeft iemand een idee of er ook afhaalproblemen zijn voor Media Markt in Duitsland? Niet dat ik voor niets ga rijden naar daar natuurlijk...

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andreasvers
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 06-11-2022
KoensSocialL schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:15:
Morgen toch maar eens mijn Pixel 6 Pro gaan ophalen in Duitsland bij de Media Markt. Heb afhaaltijd verlengd omdat ik aan het wachten was op het hoesje, maar ik ga niet blijven wachten.. Zeker nu ik bericht heb dat het pas week 47 zou aankomen. |:( Maar als ik via mediamarkt.de zou bestellen voor levering, dan heb ik ze bijna een week eerder. 8)7 Dus (tijdelijk) alternatief hoesje besteld.

Heeft iemand een idee of er ook afhaalproblemen zijn voor Media Markt in Duitsland? Niet dat ik voor niets ga rijden naar daar natuurlijk...
De hack zou alle Europese vestigingen getroffen hebben.. Ik zou ze even bellen voor de zekerheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmoo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-07 16:11

micmoo

Prutser

edit: nvt

[ Voor 95% gewijzigd door micmoo op 09-11-2021 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Andreasvers schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:17:
[...]

De hack zou alle Europese vestigingen getroffen hebben.. Ik zou ze even bellen voor de zekerheid
Dit is ook een goed afternatief inderdaad. Ik ga sowieso pas morgen halen, dus hopelijk is het tegen dan wel al opgelost!

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Betreffende MediaMarkt: ik kreeg vandaag eindelijk een mailtje dat ik....nog maar eventjes hoef te wachten omdat de levering onderweg is naar het filiaal. Ga dus van morgen of overmorgen uit.

Mbt de ransomware lijkt het qua leveringen en dergelijke dus in elk geval nog te lopen. Afhaalmail heb ik nog niet dus ik hoor graag als iemand de deksel op de neus heeft gekregen omdat afhalen niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitesoxx
KoensSocialL schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:20:
[...]

Dit is ook een goed afternatief inderdaad. Ik ga sowieso pas morgen halen, dus hopelijk is het tegen dan wel al opgelost!
Volgens de website is het ophalen van online bestellingen niet mogelijk. Ik wilde donderdag mijn 6 pro gaan halen, maar of dat kan is dus nog niet zeker...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
KoensSocialL schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:20:
Dit is ook een goed afternatief inderdaad.
Ik ga sowieso pas morgen halen, dus hopelijk is het tegen dan wel al opgelost!
Ga er maar vanuit dat dat niet het geval is, onderhandelingen over tientallen miljoenen euro's duren geen uren.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
whitesoxx schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:16:
[...]

Volgens de website is het ophalen van online bestellingen niet mogelijk. Ik wilde donderdag mijn 6 pro gaan halen, maar of dat kan is dus nog niet zeker...
heb je al een afhaalbericht dan en zo ja wanneer had je besteld? ik wacht nog op mijn pro van 20 okt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitesoxx
MrDucky schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:20:
[...]

heb je al een afhaalbericht dan en zo ja wanneer had je besteld? ik wacht nog op mijn pro van 20 okt
De 4e besteld (witte 6 pro), de 6e aangekomen in het filiaal maar toen kon ik niet halen. En nu dus maar afwachten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• need_a_gpu
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 03-09-2022
Ik heb Pixel 6 (seafoam-kleur) op 27 oktober besteld bij FNAC en het is nog steeds in behandeling. Zit nog steeds vast op bestelstatus. Bij betaling op Paypal staat "Autorisatie in behandeling". Iemand soortgelijke ervaring gehad?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-09 13:38
need_a_gpu schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:36:
Ik heb Pixel 6 (seafoam-kleur) op 27 oktober besteld bij FNAC en het is nog steeds in behandeling. Zit nog steeds vast op bestelstatus. Bij betaling op Paypal staat "Autorisatie in behandeling". Iemand soortgelijke ervaring gehad?
Hier ook. Betaald met CC maar staat nog steeds op 'gereserveerd €0,00'.
Verzending verwacht op 15-11 (zaterdag besteld).
Pagina: 1 ... 25 ... 34 Laatste

Let op:
- Dit topic is niet bedoeld voor het uitwisselen van of vragen om adressen in het buitenland.
- Berichten met betrekking tot levering van de koptelefoon/earbuds horen in [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires