Ik heb een afhaalbevestiging binnen gekregen voor de Google Pixel 6 Pro Cloudy White 128GB voor afhaal in Saturn Kleve binnen 6 dagen. Iemand interesse? Anders annuleer ik de bestelling.
Ik heb zeker interesse! Heb je een DM gestuurd.quanggie schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 17:37:
Ik heb een afhaalbevestiging binnen gekregen voor de Google Pixel 6 Pro Cloudy White 128GB voor afhaal in Saturn Kleve binnen 6 dagen. Iemand interesse? Anders annuleer ik de bestelling.
Ik heb net een afhaalbevestiging ontvangen van Media Markt Herzogenrath voor een Pixel 6 Pro Sorta Sunny besteld op 26 OKT.
ok... ze hebben in DE eindelijk mijn toestel gevonden.
Hij was met "misplaatst" maar ligt nu ergens in de hub bij Munchen. Medewerker ging proberen om het pakketje morgen nog in NL te krijgen maar donderdag op z'n laatst. Kan ik ruim een week later dan gepland eindelijk ook mijn toestel ontvangen. Pfff wat een drama om dat allemaal te achterhalen etc.
Nu maar hopen dat het nu wel goed gaat. Ik ga uit van donderdag, met een lichte hoop op morgen
Hij was met "misplaatst" maar ligt nu ergens in de hub bij Munchen. Medewerker ging proberen om het pakketje morgen nog in NL te krijgen maar donderdag op z'n laatst. Kan ik ruim een week later dan gepland eindelijk ook mijn toestel ontvangen. Pfff wat een drama om dat allemaal te achterhalen etc.
Nu maar hopen dat het nu wel goed gaat. Ik ga uit van donderdag, met een lichte hoop op morgen
Heeft iemand nog een Pro weten te bemachtigen, die m kwijt wil?
Graag DM 🙂
Graag DM 🙂
Ik ben in de markt voor een pro 256gb stormy black. Ik had al even gekeken op ebay, maar daar gaan ze inmiddels voor 1500 euro, wat me wat te gek gaat.
Ik sta bij de google store in DE en belsimpel op de wachtlijst. Ik zou een email krijgen als ze er weer zijn. Ondertussen wat mediamarkt en saturn checken 🙈
Ik sta bij de google store in DE en belsimpel op de wachtlijst. Ik zou een email krijgen als ze er weer zijn. Ondertussen wat mediamarkt en saturn checken 🙈
XPENG G9 Performance 2024
Ik heb er toevallig wel 1 weten te bemachtigen. Maar anders zou ik toch gewoon rustig een maandje wachten. wie weet komen er nog mooie aanbiedingen ook.kramon schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 19:31:
Ik ben in de markt voor een pro 256gb stormy black. Ik had al even gekeken op ebay, maar daar gaan ze inmiddels voor 1500 euro, wat me wat te gek gaat.
Ik heb vanmiddag ook mijn bevestiging van de witte pro gehad. Meteen de auto in naar Kleve... een mega ongeluk bij Ravenstein. Na 2,5 uur vast staan terug naar huis. Het zit nog niet mee
www.vdzande.com
Ik toch vandaag nog maar een keer contact met saturn omdat ik vandaag mijn afhaal bericht verwacht had na het hoopvolle bericht van gisteren via de saturn chat.
Helaas slecht nieuws en hebben ze mij gisteren blijkbaar onzin verteld want mijn telefoon is helemaal niet opweg naar de vestiging. dit is het antwoord wat ik vandaag kreeg.
Helaas slecht nieuws en hebben ze mij gisteren blijkbaar onzin verteld want mijn telefoon is helemaal niet opweg naar de vestiging. dit is het antwoord wat ik vandaag kreeg.
In het nederlandsIch kann dir leider noch kein genaues Lieferdatum nennen, da die Bestellung momentan noch in Bearbeitung ist
Der Artikel ist leider momentan ausverkauft und wir warten noch auf die Lieferung vom Hersteller
Een exacte leverdatum kan ik je helaas nog niet geven, aangezien de bestelling op dit moment nog in behandeling is
Helaas is het artikel momenteel uitverkocht en wachten we nog steeds op levering door de fabrikant
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
Ik heb steeds meer 't idee dat die lui maar wat aanmodderen. Heb zelf tijdens mijn studententijd ook op de chat van een bedrijf gewerkt, daar verzonnen we ook de helft.MrDucky schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 20:00:
Ik toch vandaag nog maar een keer contact met saturn omdat ik vandaag mijn afhaal bericht verwacht had na het hoopvolle bericht van gisteren via de saturn chat.
[...]
In het nederlands
[...]
Mijn pixel 6 pre-order van 20 oktober vandaag opgehaald bij de Saturn in Kleve. Inmiddels is er ook weer een acceptabele levertijd van hoesjes via amazon.nl, die waren gisteren allemaal uitverkocht.
Iemand ervaring met een doorstuurservice via de Duitse Google Store?
Wil graag via hen een stekker en een light rain case bestellen. Ik verwacht deze niet op korte termijn te kunnen ophalen bij de MediaMarkt.
Ben ook benieuwd naar de prijzen!
Wil graag via hen een stekker en een light rain case bestellen. Ik verwacht deze niet op korte termijn te kunnen ophalen bij de MediaMarkt.
Ben ook benieuwd naar de prijzen!
[ Voor 15% gewijzigd door crimedevil op 02-11-2021 21:31 ]
Blijf de google Store refreshen, soms komt er wel een beschikbaar, zo heb ik mijne ook kunnen kopen. Levering staat nu op 26 november.kramon schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 19:31:
Was al een tijdje aan het twijfelen, maar mijn vrouw liet gisteren haar telefoon vallen. Schuif mijn Pixel 4a door en net een Zwarte 6 besteld op fnac. Nu maar hopen dat alles goed gaat, maar lees hier genoeg positieve verhalen.
Deze is vergeven. Mocht er nog iemand een afhaalbevestiging van de Pixel 6 Kinda Coral willen van Saturn Kleve, hoor ik het graag. Deze is geldig tot en met zaterdag.
quanggie schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 17:37:
Nog meer mensen aan het wachten op een Pixel 6 van Fnac? Klantenservice weet niet wanneer 'ie (mintgroen) weer op voorraad is. Zou eigenlijk 25 oktober al verzonden moeten zijn.
Begin van de avond ook een Pixel 6 opgehaald bij Saturn in Kleve nadat ik een afhaalbevestiging doorgestuurd heb gekregen. Heb gewoon kunnen pinnen met mijn (debit) pas van de rabobank.
Er zit een kleine parkeergarage om de hoek (Parkhaus Stechbahn). Vanaf daar loop je naar links en zit de ingang van de overdekte passage waar de Saturn zit, aan de rechterkant.
Er zit een kleine parkeergarage om de hoek (Parkhaus Stechbahn). Vanaf daar loop je naar links en zit de ingang van de overdekte passage waar de Saturn zit, aan de rechterkant.
Hier helaas nog steeds vast met de Pixel 6 Pro order bij Saturn Kleve. Een levertijd geven ze ook niet. Mocht iemand een reservering willen vergeven, dan ben ik erg geinteresseerd. Had er zelf 2 besteld voor mij en een vriend.
Ik krijg net een mail van myGermany dat vanaf 19-11 de prijzen met 18,3% stijgen.
Mocht je nog een zending verwachten voor na die tijd is het wellicht voordeliger om mailboxde of een andere verzender te gebruiken.
Mocht je nog een zending verwachten voor na die tijd is het wellicht voordeliger om mailboxde of een andere verzender te gebruiken.
[ Voor 5% gewijzigd door DrNizeGuy op 03-11-2021 08:11 ]
Zijn er al mensen die een (Duitse) doorstuurservice hebben gebruikt voor het claimen van de Bose koptelefoon?
Pre-orders van de eerste dag (19 Oct) zouden nu al in aanmerkingen moeten komen voor de actie.
Pre-orders van de eerste dag (19 Oct) zouden nu al in aanmerkingen moeten komen voor de actie.
Volgens mij lukt dat niet omdat de koptelefoons gelimiteerd zijn tot twee per huishouden. Of je moet de allereerste zijn.Shadow-Dancer schreef op woensdag 3 november 2021 @ 08:24:
Zijn er al mensen die een (Duitse) doorstuurservice hebben gebruikt voor het claimen van de Bose koptelefoon?
Claimen daarvan kan (stiekem) al twee dagen...Shadow-Dancer schreef op woensdag 3 november 2021 @ 08:24:
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Wat ik me wel afvraag is het mogelijk om bij het claimen van de Bose koptelefoons een factuuradres en leveringsadres op te geven? Ik heb een vriendin ver in Duitsland wonen, dus niet in de buurt. Ik zou de koptelefoon naar een DHL packstation kunnen laten sturen dichtbij de grens.
Pixel 6 in verschillende kleuren op voorraad bij Belsimpel.nl
Ik heb een soortgelijk probleem. Mijn paypal transactie staat nog steeds te wachten op autorisatie, maar ik heb inmiddels de telefoon al betaald met mn credit card. Betekent dus dat er nog 649 euro in mijn paypal vast zit in een soort limbo al 13 dagen. Meer mensen met dit probleem?Mister Hardware schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:57:
Oké er is iets heel vreemds gebeurt met mijn order. Ik heb bij T-Mobile besteld in Duitsland en laten leveren bij mijn familie daar. Ik heb dat de 26ste gedaan en ik kreeg een mailtje dat mijn paypal in transactie is. De 27ste werd deze zonder reden geannuleerd. Ik heb de 28ste tot aan gisteren contact genomen met T-Mobile, omdat mijn bestelling dus zonder reden is geannuleerd. Ik krijg niet mijn Pixel en ik weet dus nu ook niet of ik nu nog in aanmerking kom met de bose 700 ondanks dat ik wel die mogelijkheid eerst zou hebben. Ik heb al contact opgenomen met Google, maar die zijn ook sloom met reageren. Wie weet waar ik nog meer langs moet gaan? Moet ik nu ook met paypal contact opnemen?
(ik snap dat berichten over accessoires in het andere topic moeten, maar dit betreft ook de telefoon en het betalingsproces, daarom verzet ik de vraag hier)
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Edit: de emailadressen van FNAC.com doen allemaal rejected, return to sender achtige dingen. En de chatsupport is enkel verzendinggerelateerd, niet facturatie. Dus ik heb geen idee wat nu te doen, naast wachten. Maar na 13 dagen vind ik het wel lang duren.
[ Voor 7% gewijzigd door Fuku-San op 03-11-2021 10:04 ]
Edit: sorry ik zie net na het posten dat dit in het accesoires topic hoort.
Edit 2: ik kan mijn bericht nu niet in het andere topic plaatsen, hij ziet het als dubbelpost? Hoe zou ik dit goed kunnen oplossen?
Edit 3: Dit bericht mag worden verwijderd, het staat nu in het accesoires topic.
Edit 2: ik kan mijn bericht nu niet in het andere topic plaatsen, hij ziet het als dubbelpost? Hoe zou ik dit goed kunnen oplossen?
Edit 3: Dit bericht mag worden verwijderd, het staat nu in het accesoires topic.
[ Voor 138% gewijzigd door FurionStormrage op 03-11-2021 10:46 ]
Ik heb wel mijn geld terug maar ik krijg google maar niet te pakken die mij de voucher moet geven. Ze zeggen ga van store support naar main google support, maar hun nummer is nergens te bekennen.Fuku-San schreef op woensdag 3 november 2021 @ 09:50:
[...]
Ik heb een soortgelijk probleem. Mijn paypal transactie staat nog steeds te wachten op autorisatie, maar ik heb inmiddels de telefoon al betaald met mn credit card. Betekent dus dat er nog 649 euro in mijn paypal vast zit in een soort limbo al 13 dagen. Meer mensen met dit probleem?
groetjes van de hardware freak. PS: als je deze comment/bericht useful vond, laat een +je achter :)
Hoe is de kwaliteit van dat hoesje?
CLB schreef op woensdag 3 november 2021 @ 08:31:
[...]
Claimen daarvan kan (stiekem) al twee dagen...

Ging erg makkelijk indien je een adres in Duitsland kan gebruiken. Kreeg vrijwel instant een mail dat mijn aanvraag was goedgekeurd en dat de headset nu binnen 60 dagen wordt verstuurd
Ik zou de headset naar die vriendin sturen en dan vragen of die vriendin het per post naar jou kan sturen. Google heeft in de voorwaarden staan dat er geen pakketbrievenbussen gebruikt mogen worden.windvanger schreef op woensdag 3 november 2021 @ 08:34:
Wat ik me wel afvraag is het mogelijk om bij het claimen van de Bose koptelefoons een factuuradres en leveringsadres op te geven? Ik heb een vriendin ver in Duitsland wonen, dus niet in de buurt. Ik zou de koptelefoon naar een DHL packstation kunnen laten sturen dichtbij de grens.
[ Voor 42% gewijzigd door J-P op 03-11-2021 11:32 ]
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Weet iemand of de tijd die FedEx aangeeft een beetje nauwkeurig is? Zit met smart te wachten op de pixel!
Suh dude
Niet mijn advertentie, maar voor wie niet kan wachten:
V&A aangeboden: Google Pixel 6 Pro 128GB Wit
V&A aangeboden: Google Pixel 6 Pro 128GB Wit
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik heb ook eindelijk een afhaalbericht gekregen voor de sorta seafoam bij MM Leer!
Net een zwarte P6 besteld bij nl.fnac.be (België). Zou morgen of overmorgen hier moeten zijn. Hopen dat het goed gaat, belsimpel leek me net iets teveel qua prijs.
Hmm, ik troostte me tot nu toe met de gedachte dat ik niet de enige wascrimedevil schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:17:
Ik heb ook eindelijk een afhaalbericht gekregen voor de sorta seafoam bij MM Leer!
Wanneer heb jij hem besteld?
Hier ook net de afhaalbevestiging voor Stormy Black P6 bij MM Aken. Vorige zaterdagavond daar ter plekke besteld.
Als ik het goed begrijp kun je de Bose koptelefoon ook aanvragen wanneer je een foto van het imei-nr van de doos upload? En hierbij een NL nummer kunt gebruiken in plaats van een Duits nummer?
Ik wil mijn doosje niet openmaken, omdat ik hem hoogstwaarschijnlijk verkoop ivm de te weinig opslagruimte in de toekomst.
Ik wil mijn doosje niet openmaken, omdat ik hem hoogstwaarschijnlijk verkoop ivm de te weinig opslagruimte in de toekomst.
De 25ste en hem net opgehaaldvaagisdenaam schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:57:
[...]
Hmm, ik troostte me tot nu toe met de gedachte dat ik niet de enige was
Wanneer heb jij hem besteld?
Spraken gewoon Engels, stond binnen 3 min weer buiten en parkeren voor de deur
Ik heb zeer weinig hoop op de zwarte p6 pro, lees hier bijna geen afhaal berichten bij saturn / mediamarkt van de zwarte pro. Echt heel telleurstellend

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
Ik heb ook inderdaad een zwarte en pas later een witte besteld. De witte ligt hier nu voor me te pronken, de zwarte heb ik zojuist in de winkel (Saturn) afbesteld.MrDucky schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:23:
Ik heb zeer weinig hoop op de zwarte p6 pro, lees hier bijna geen afhaal berichten bij saturn / mediamarkt van de zwarte pro. Echt heel telleurstellend
www.vdzande.com
Zwart of wit maakte mij niet uit, maar toen ik de 20e bestelde was alleen de zwarte 'beschikbaar'. En nu kun je helemaal geen pro meer bestellen, dus ik wacht maar af. Komend weekend afhalen zet ik langzaamaan uit mijn hoofdRosmalen schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:26:
[...]
Ik heb ook inderdaad een zwarte en pas later een witte besteld. De witte ligt hier nu voor me te pronken, de zwarte heb ik zojuist in de winkel (Saturn) afbesteld.

Martino
Ik wacht er ook nog op, ik had vorige week contact opgenomen met de klantendienst, toen zeiden ze mij dat hij 3 november terug binnenkwam, maar vandaag zit er precies nog geen beweging in...Joey_P schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 22:34:
Nog meer mensen aan het wachten op een Pixel 6 van Fnac? Klantenservice weet niet wanneer 'ie (mintgroen) weer op voorraad is. Zou eigenlijk 25 oktober al verzonden moeten zijn.
Ik begin mij een beetje zorgen te maken om mijn Pixel 6 die GLS ergens heeft...
Ik heb hem de 25e besteld vanuit de Google Store DE en met mailboxde door laten sturen.
Op vrijdag 29 oktober heeft mailbox hem doorgestuurd naar GLS, so far so good.
Maar nu heeft GLS hem dus aangenomen en naar een sorteercentrum in Tjechie gedaan..
Vanuit daar is die weer (terug?) naar Duitsland gegaan in een parcel center.
Toen is die 'handmatig' gesorteerd. en vervolgens staat er dat die nu vanuit dat parcel center vertrokken is, maar meteen daarna in dezelfde minuut staat ook dat die aangekomen is in dat parcel center...
Ik heb hem de 25e besteld vanuit de Google Store DE en met mailboxde door laten sturen.
Op vrijdag 29 oktober heeft mailbox hem doorgestuurd naar GLS, so far so good.
Maar nu heeft GLS hem dus aangenomen en naar een sorteercentrum in Tjechie gedaan..
Vanuit daar is die weer (terug?) naar Duitsland gegaan in een parcel center.
Toen is die 'handmatig' gesorteerd. en vervolgens staat er dat die nu vanuit dat parcel center vertrokken is, maar meteen daarna in dezelfde minuut staat ook dat die aangekomen is in dat parcel center...
/f/image/Caeq2kSInmsHqRxZBPDWiE6W.png?f=fotoalbum_large)
Nou dit inderdaad. Mij maakte het ook niet uit of hij zwart of wit was maar ergens had ik de gedachte dat van de zwarte er wel meer zouden zijn. Compleet op het verkeerde paard gewed blijkt maar weer.MrDucky schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:23:

Bestelde een Pixel 6 Pro Black (256 GB) met alle accessoires van Google Store Duitsland met de 00000-methode. Vandaag de telefoon gekregen! :-)
Je bent de eerste die ik zie die een 256 GB variant binnen heeft. Wanneer heb je deze besteld?macguynl schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:42:
Bestelde een Pixel 6 Pro Black (256 GB) met alle accessoires van Google Store Duitsland met de 00000-methode. Vandaag de telefoon gekregen! :-)
Weten mensen nog andere winkels naast Saturn en Mediamarkt die in duitsland pixel 6 pro verkoopt?
Gedurfd met de 00000 methode! fijn dat het gelukt is. Je bent de eerste met een 256 geloof ik.macguynl schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:42:
Besteld in de eerste paar minuten op pre-order dag. De telefoon die op de 25e werd verzonden, is zojuist afgeleverd!CarstenHouw schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:44:
[...]
Je bent de eerste die ik zie die een 256 GB variant binnen heeft. Wanneer heb je deze besteld?
Is hier inmiddels al een kleine week binnenCarstenHouw schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:44:
Je bent de eerste die ik zie die een 256 GB variant binnen heeft. Wanneer heb je deze besteld?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Is die van jou ook half Duitsland door gegaan? Ik heb er nog eentje die 'onderweg' is, maar dat lijkt niet helemaal goed te gaan komen. Gelukkig ook al via een andere winkel voorzien.macguynl schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:50:
[...]
Besteld in de eerste paar minuten op pre-order dag. De telefoon die op de 25e werd verzonden, is zojuist afgeleverd!
Eigenlijk laten mijn scans geen stad in Duitsland zien. Hij komt uit Waalwyk volgens de tracking!TexMex schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:21:
[...]
Is die van jou ook half Duitsland door gegaan? Ik heb er nog eentje die 'onderweg' is, maar dat lijkt niet helemaal goed te gaan komen. Gelukkig ook al via een andere winkel voorzien.
Ze komen inderdaad gewoon uit Waalwijk. De tracking van de DHL Duitsland laat bij mij, na Waalwijk, meerdere Duitse steden zien, de Nederlandse versie niet. De Duitse Google Store blijft in ieder geval een loterij, maar mooi dat je hem in huis hebt!
Ik heb inmiddels mijn Pixel 6 Pro binnen van Saturn (gisteren opgehaald). Een vriend van mij heeft hem ook daar gehaald.
Omdat er nogal wat problemen waren met de leveringen, heb ik ook nog 2 bestellingen geplaatst bij MediaMarkt in Krefeld, een Sorta Sunny & Cloudy White. Ik heb deze geannuleerd via de mail, maar schijnbaar is dat niet goed doorgekomen want er liggen 2 bestellingen klaar sinds gisterenavond.
Mocht er iemand interesse hebben, laat het weten via een DM. Er zit geen headphone actie meer op (besteld op de 29e).
Edit: Ze zijn vergeven
Omdat er nogal wat problemen waren met de leveringen, heb ik ook nog 2 bestellingen geplaatst bij MediaMarkt in Krefeld, een Sorta Sunny & Cloudy White. Ik heb deze geannuleerd via de mail, maar schijnbaar is dat niet goed doorgekomen want er liggen 2 bestellingen klaar sinds gisterenavond.
Mocht er iemand interesse hebben, laat het weten via een DM. Er zit geen headphone actie meer op (besteld op de 29e).
Yep, same here... Vandaag nog contact gehad met klantenservice. Ze verwachten 'm elk moment maar geen definitieve datum...Joey_P schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 22:34:
Klopt, daar zit de distri van (west) Europa van Google. Alles van Nest komt daar ook vandaan, vorig jaar nog binnen geneusd, leuk om een keer te zien zoiets groots. Maakt het hele 'niet in Nederland' alleen nog krommer..TexMex schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:48:
Ze komen inderdaad gewoon uit Waalwijk. De tracking van de DHL Duitsland laat bij mij, na Waalwijk, meerdere Duitse steden zien, de Nederlandse versie niet. De Duitse Google Store blijft in ieder geval een loterij, maar mooi dat je hem in huis hebt!
Ook de mint of zwarte? Zit zelf op de wip om daar de zwarte 128 te gaan bestellen namelijk. Hoesje is helaas niet op voorraad dus twijfel of ik die erbij zou nemen of iets van een Spigen via Amazon etc.Sirojth schreef op woensdag 3 november 2021 @ 17:32:
[...]
Yep, same here... Vandaag nog contact gehad met klantenservice. Ze verwachten 'm elk moment maar geen definitieve datum...
if (!coffee) {
Work = false; }
Volgens afspraak om 12 uur vandaag bezorgen is FedEx in ieder gevall mislukt...
Suh dude
Iemand ervaring met de webwinkels van Nederland, kwa bestellen van de pixel 6. Ik lees bijna iedereen die hem besteld in Duitsland/Frankrijk. Wat is hier nu de gemiddelde verzendtijd van
De normale Pixel 6 is redelijk te verkrijgen bij Belsimpel / Mobiel.nl, maar wel tegen een premium van €150.Okietor schreef op woensdag 3 november 2021 @ 18:20:
Iemand ervaring met de webwinkels van Nederland, kwa bestellen van de pixel 6. Ik lees bijna iedereen die hem besteld in Duitsland/Frankrijk. Wat is hier nu de gemiddelde verzendtijd van
Pixel 6 verkrijgen is niet zo heel lastig (tenzij je niet voor de Stormy Black gaat). De 6 Pro daarentegen....
Het hoesje heeft een goede grip en voelt stevig aan. Niet te zacht. Had wel iets dunner gemogen.
mintynaaitsab schreef op woensdag 3 november 2021 @ 17:48:
[...]
[...]
Ook de mint of zwarte? Zit zelf op de wip om daar de zwarte 128 te gaan bestellen namelijk. Hoesje is helaas niet op voorraad dus twijfel of ik die erbij zou nemen of iets van een Spigen via Amazon etc.
Maarrrr er is beweging. Zojuist is het bedrag afgeschreven en is de status naar "wachten op vervoerder"
dus idd wat meer geduld nodig nog
Heb vandaag toch nog bericht gekregen dat hij wordt opgestuurd!Joey_P schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 22:34:
Ik weet niet op het gebruikelijk is dit, iemand een vergelijkbare ervaring of kan ik het morgen wel verwachten, hij zou er eigenlijk vandaag zijn.
Ik heb heus wel een beetje geduld, maar dit is wel vreemde informatie
Ik heb heus wel een beetje geduld, maar dit is wel vreemde informatie
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| woensdag 3 november 2021 20:41 ROISSY CHARLES DE GAULLE CEDEX FR Onderweg 03:30 ROISSY CHARLES DE GAULLE CEDEX FR Bij een lokale FedEx-faciliteit 00:05 ROISSY CHARLES DE GAULLE CEDEX FR Onderweg dinsdag 2 november 2021 23:35 ROISSY CHARLES DE GAULLE CEDEX FR Onderweg 23:35 ROISSY CHARLES DE GAULLE CEDEX FR Onderweg 21:37 ROISSY CHARLES DE GAULLE CEDEX FR Opgehaald 15:35 Zendingsinformatie naar FedEx verzonden |
Suh dude
Weet er iemand of de Pixel 6 Pro ook in grotere opslag en in het Wit bij belsimpel.nl gaat komen?
Mag over 3-4 weken een nieuwe telefoon vanuit de zaak, maar dat budget zal enkel vanuit een Nederlandse webshop kunnen worden gebruikt helaas.
Mag over 3-4 weken een nieuwe telefoon vanuit de zaak, maar dat budget zal enkel vanuit een Nederlandse webshop kunnen worden gebruikt helaas.
Dat weet niemand... Geen idee waar Belsimpel ze vandaan zou moeten halen eerlijk gezegd.
Lijkt mij Duitsland of Frankrijk. UK is ~€1060 wat veels te duur is.CLB schreef op donderdag 4 november 2021 @ 08:13:
Dat weet niemand... Geen idee waar Belsimpel ze vandaan zou moeten halen eerlijk gezegd.
Ik heb daar geen witte Pro's gespot met 256GB opslag...
Als mensen een 6 (Pro) bij Fnac.com gaan bestellen, zo lang de actie loopt/voorraad en je deze chromecast in je mandje gooit bij de Pixel is deze gratis. Kwam ik net achter nadat ik gisteren besteld heb
Heb er zelf niks aan maar andere wellicht wel.
if (!coffee) {
Work = false; }
Wacht... Deze bestaan helemaal niet??CLB schreef op donderdag 4 november 2021 @ 08:43:
Ik heb daar geen witte Pro's gespot met 256GB opslag...
Nice, dat geeft me een beetje hoop!macguynl schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:42:
Heb em 20 oktober besteld en de order staat hier al meer dan een week op:
"Deine Lieferung verzögert sich. Wir arbeiten an einer schnellstmöglichen Zustellung und informieren dich per E-Mail. sobald die Lieferung unterwegs ist."
Support zegt gewoon wachten, problemen met stock

Ik heb ze nog niet gezien nee.
Alleen in de aankondiging. En USA.
Zit zelf dus ook te zoeken naar een witte pro met 256GB.
Hoop stiekem dat er straks met Black Friday deals nog wat Witte Pro's beschikbaar komen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Voor de gene die een nieuw abonnement nemen bij Belsimpel of mobiel.nl of verlengen.
Als je een hogere data bundel neemt, is de telefoon goedkoper. Je kunt de maand erna altijd weer omlaag in abonnementbundel. Dit scheelt mij ongeveer 20 euro, als ik alles verreken. Op mijn kon verlenging. Bij een nieuw abonnement scheelt het nog meer en is de telefoon maar 25 euro.duurder als in Duitsland/Frankrijk
Als je een hogere data bundel neemt, is de telefoon goedkoper. Je kunt de maand erna altijd weer omlaag in abonnementbundel. Dit scheelt mij ongeveer 20 euro, als ik alles verreken. Op mijn kon verlenging. Bij een nieuw abonnement scheelt het nog meer en is de telefoon maar 25 euro.duurder als in Duitsland/Frankrijk
Hopelijk krijg jij hem ook zodra hij weer op voorraad is!maxboone schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:16:
[...]
Nice, dat geeft me een beetje hoop!
Heb em 20 oktober besteld en de order staat hier al meer dan een week op:
"Deine Lieferung verzögert sich. Wir arbeiten an einer schnellstmöglichen Zustellung und informieren dich per E-Mail. sobald die Lieferung unterwegs ist."
Support zegt gewoon wachten, problemen met stock
Ik heb het topic niet gevolgd, maar kan iemand me zeggen waarom Belsimpel de P6 verkoopt aan 799€, terwijl je bij Fnac gewoon de Google adviesprijs betaalt? Dat scheelt 150€

Invoering kosten voor Belsimpel omdat hun de telt ook uit het buitenland moeten halen. En uiteraard de extra winst voor hun😅😂Drwho1 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:57:
Ik heb het topic niet gevolgd, maar kan iemand me zeggen waarom Belsimpel de P6 verkoopt aan 799€, terwijl je bij Fnac gewoon de Google adviesprijs betaalt? Dat scheelt 150€
Als die nog beschikbaar is wil ik graag één van de twee Pro's reserveringen overnemenTimmy!!! schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:55:
Ik heb inmiddels mijn Pixel 6 Pro binnen van Saturn (gisteren opgehaald). Een vriend van mij heeft hem ook daar gehaald.
Voor wie wil, heb ik nog een paar bestellingen van vóór 27okt:
2x pixel 6 black (afhaalbewijs t/m morgen)
1x pixel 6 sorta seafoam (reeds betaald, afhaalbewijs t/m dinsdag)
De telefoons liggen in Bonn. Helaas kan mijn uitje morgen niet doorgaan doordat de auto bij de garage staat.
Mocht je een afhaalbewijs over willen nemen; stuur even een PM!
2x pixel 6 black (afhaalbewijs t/m morgen)
1x pixel 6 sorta seafoam (reeds betaald, afhaalbewijs t/m dinsdag)
De telefoons liggen in Bonn. Helaas kan mijn uitje morgen niet doorgaan doordat de auto bij de garage staat.
Mocht je een afhaalbewijs over willen nemen; stuur even een PM!
Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L
Zo lang mensen het kopen is het lekker makkelijk cashen voor ze. Klassiek verhaal van vraag een aanbod. Vind het wel bijzonder gezien FNAC gewoon tot je voordeur levert zonder kosten. Enige wat ik kan voorstellen is dat je een abo verlengt of je werkgever een Nederlandse shop vereist bij tegoed verstrekking.Drwho1 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:57:
if (!coffee) {
Work = false; }
Heb een P6 Pro besteld met case bij Saturn DE. De Pro is al een tijdje geleverd maar de case nog niet. Is dit bij andere mensen ook zo?
Pro is weer beschikbaar bij Mediamarkt DE levering 8 nov
en ik heb ondertussen nog altijd geen bevestiging of update voor mijn pro die 20e besteld is. als de mijne op 8 nov niet klaar ligt breekt echt mijn klomp....
Zwarte 128gb pro blijkt maar niet binnen te komen bij Saturn/Mediamarkt.
Moet ik hierbij niet een door verzendadres hebben, of kun je je gewoon je eigen adres invullennaaitsab schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:23:
[...]
Zo lang mensen het kopen is het lekker makkelijk cashen voor ze. Klassiek verhaal van vraag een aanbod. Vind het wel bijzonder gezien FNAC gewoon tot je voordeur levert zonder kosten. Enige wat ik kan voorstellen is dat je een abo verlengt of je werkgever een Nederlandse shop vereist bij tegoed verstrekking.
Gewoon het adres waar je het wilt hebben. Ze versturen gewoon naar Nederland zonder gedoe met vouchers, reserveringen waar je voor moet rijden en doorzend diensten. Website is via de vertaaloptie in o.a. Chrome ook gewoon prima te navigeren als je geen Frans kan.Okietor schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:38:
[...]
Moet ik hierbij niet een door verzendadres hebben, of kun je je gewoon je eigen adres invullen
Lees wel van andere leden dat de "snelle verzendoptie" een wassen neus is dus bespaar je die paar euro. 'krijg' het nu voor 6 euro thuis voor dezelfde prijs als de Google DE shop of andere Duitse winkel die voor mij ~200km rijden is. Dus voor mij op het moment de enige rendabele optie.
if (!coffee) {
Work = false; }
Fnac.be is echt een ramp. Op 22oct de mint groen bestelt, met levering 28oct. Nog steeds geen P6 te zien 😕
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Nu dus wel op mediamarkt.de..... maar niet voor afhalen en niet op saturn.deDentette schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:36:
Ik begin ook langzamerhand nijdig te worden op de MediaMarkt.CK3v1N schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:48:
Fnac.be is echt een ramp. Op 22oct de mint groen bestelt, met levering 28oct. Nog steeds geen P6 te zien 😕
Ik denk dat de seafoam gewoon heel populair zijn geweest of zo...
Ik heb gisteren de afhaalbevestiging gekregen van media markt voor de p6 sorta seafoam 128 gb,
Woon zelf in Zwitserland en ga nu naar de vestiging in Konstanz om hem op te halen.
Woon zelf in Zwitserland en ga nu naar de vestiging in Konstanz om hem op te halen.
Jawel, maar niet voor afhalen, wel voor bezorgen op Duits adres. Die van mij wordt vandaag geleverd op een Duits adres, en dan hopelijk zsm naar mij toeDentette schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:36:
Schandalig eigenlijk. Wat voor een nut heeft het dan om een systeem van preorders open te zetten.chengbondkwok schreef op donderdag 4 november 2021 @ 11:30:
[...]
Jawel, maar niet voor afhalen, wel voor bezorgen op Duits adres. Die van mij wordt vandaag geleverd op een Duits adres, en dan hopelijk zsm naar mij toe
Ten tijde van de pre-orders was dat wel mogelijk, alleen hadden ze de vraag voor de Pro's onderschat. De normale 6 is namelijk wel redelijk rap en goed te verkrijgen.Dentette schreef op donderdag 4 november 2021 @ 11:33:
[...]
Schandalig eigenlijk. Wat voor een nut heeft het dan om een systeem van preorders open te zetten.
Ik heb hem dinsdagavond besteld en, in de hoop dat het helpt, de duurdere verzending gekozen. Telefoon is verzonden via Chronopost en ligt nu in de Hub Chilly Mazarin met de melding dat die onderweg is op een internationale route.naaitsab schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:45:
[...]
Gewoon het adres waar je het wilt hebben. Ze versturen gewoon naar Nederland zonder gedoe met vouchers, reserveringen waar je voor moet rijden en doorzend diensten. Website is via de vertaaloptie in o.a. Chrome ook gewoon prima te navigeren als je geen Frans kan.
Lees wel van andere leden dat de "snelle verzendoptie" een wassen neus is dus bespaar je die paar euro. 'krijg' het nu voor 6 euro thuis voor dezelfde prijs als de Google DE shop of andere Duitse winkel die voor mij ~200km rijden is. Dus voor mij op het moment de enige rendabele optie.
Als ik aan de Bot vraag om mijn order te tracken, dan geeft die a.s. maandag aan tussen 8 en 18. En dat die nu onderweg is naar een lokale partij.
Ik hoop eigenlijk heel erg dat die morgen of zaterdag binnenkomt.
Knip, hiervoor hebben we V&A
[ Voor 96% gewijzigd door 13art op 04-11-2021 12:34 ]
Is deze overal zo slecht leverbaar?Dentette schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:36:
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Ja. De pro is enorm slecht verkrijgbaar.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Bestelling van zwarte Pro geannuleerd gisterenavond bij Saturn Aachen (25/10 besteld), was al betaald met paypal maar had inmiddels al een andere bij Mediamarkt kunnen halen omdat Saturn vertraging had opgelopen.
Ik dacht dat het een heel gedoe ging worden maar gistereavond online formuliertje ingevuld, vanochtend bevestiging dat het bedrag al terug naar mn Paypal is.
Ik dacht dat het een heel gedoe ging worden maar gistereavond online formuliertje ingevuld, vanochtend bevestiging dat het bedrag al terug naar mn Paypal is.
Vandaag bestelling gedaan bij Mediamarkt Duitsland net werd mijn order gecanceld door Mediamarkt betaling via Klarna gedaan nu wachten tot geld terug gestort word.Ace schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:16:
Bestelling van zwarte Pro geannuleerd gisterenavond bij Saturn Aachen (25/10 besteld), was al betaald met paypal maar had inmiddels al een andere bij Mediamarkt kunnen halen omdat Saturn vertraging had opgelopen.
[ Voor 4% gewijzigd door gotrunks op 04-11-2021 13:54 ]
Let op:
- Dit topic is niet bedoeld voor het uitwisselen van of vragen om adressen in het buitenland.
- Berichten met betrekking tot levering van de koptelefoon/earbuds horen in [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires
- Dit topic is niet bedoeld voor het uitwisselen van of vragen om adressen in het buitenland.
- Berichten met betrekking tot levering van de koptelefoon/earbuds horen in [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires