Begrijp ik dat dit een statusupdate is van je gepreorderde pixel 6 pro bij belsimpel? Hij zou dus 3 november verstuurd moeten worden?Neo-- schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:00:
Oe nice! (BelSimpel)
Vanmorgen (en de dagen ervoor) stond er nog 25-11-2021
[Afbeelding]
Zou kunnen betekenen dat er ook losse voorraad nog komt per woensdagNeo-- schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:00:
Oe nice! (BelSimpel)
[Afbeelding]
Dat betekend het jaCarstenHouw schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:06:
[...]
Begrijp ik dat dit een statusupdate is van je gepreorderde pixel 6 pro bij belsimpel? Hij zou dus 3 november verstuurd moeten worden?
Correct. De verwachting is nu, dat deze 3 November binnen komt, en aldaar verzonden wordtCarstenHouw schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:06:
[...]
Begrijp ik dat dit een statusupdate is van je gepreorderde pixel 6 pro bij belsimpel? Hij zou dus 3 november verstuurd moeten worden?
Als je hem toch niet gaat halen, annuleer hem dan, er zijn nog genoeg mensen die op hun telefoon moeten wachten door dit soort acties....mregeling schreef op maandag 1 november 2021 @ 13:49:
Heb nog een afhaal voor in Kleve beschikbaar voor de normale zwarte 6. Ligt nog 2 dagen klaar.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Zojuist de 6 pro besteld bij bel simpel. Word 3 nov opgestuurd. Zoals @neo had gemeld .
Thnx neo
Thnx neo
I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.
Gekke is, staat nog steeds 8 weken levertijd. Strangealmere schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:41:
Zojuist de 6 pro besteld bij bel simpel. Word 3 nov opgestuurd. Zoals @neo had gemeld .
Thnx neo

Ik ga hem nu bestellen. ben benieuwd!almere schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:41:
Thnx neo
EDIT:
Yes! 3 november wordt hij opgestuurd!
Thanks Neo!
[ Voor 12% gewijzigd door CarstenHouw op 01-11-2021 15:52 ]
Hier sond hij net ook op 3 nov. nu staat hij op " Verwachte bezorging: 02-11-2021 (morgen) "CarstenHouw schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:50:
[...]
Ik ga hem nu bestellen. ben benieuwd!
EDIT:
Yes! 3 november wordt hij opgestuurd!
Thanks Neo!
we gaan zien of het ze gaat lukken

Rig: Fractal North | Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus PRO | Sapphire RX 7900 XT | G.Skill Ripjaws V 32GB | Audio: Dali Opticon 6 | Dali Opticon Vocal | Marantz SR7011 | Sony XM4 | Tel: Google Pixel 8 Pro | Samsung S21FE | Laptop: Lenovo X13 Gen 4
Mooi ding, maar een usb c-aansluiting is aan mij nog niet besteed, liever usb-a.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Da's vlot, hier staat nog 3 Nov.jdevries21 schreef op maandag 1 november 2021 @ 16:15:
[...]
Hier sond hij net ook op 3 nov. nu staat hij op " Verwachte bezorging: 02-11-2021 (morgen) "
Hoe snel is Mygermany doorgaans met het verwerken van pakketten? Mijn P6 is daar als het goed is vanochtend geleverd maar nog geen communicatie gehad dat ze hem daadwerkelijk binnen hebben.
Zag iets over Allerheiligen voorbij komen in dit topic maar dat zou niet in die provincie gevierd worden geloof ik.
Zag iets over Allerheiligen voorbij komen in dit topic maar dat zou niet in die provincie gevierd worden geloof ik.
ook maar hier besteld. voor die 100 euro die het na bezine kosten nog maar scheelt ga ik geen 4 uur in de auto zitten. bij mij staar ook 3 nov. ik zie ze er wel voor aan dat ze hem woensdag weer aanpassen naar de decemberNeo-- schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:00:
Oe nice! (BelSimpel)
[Afbeelding]
maar als ze echt woensdag order kunnen leveren / verzenden dan ben ik hier wel tevreden mee.
[ Voor 8% gewijzigd door spartacusNLD op 01-11-2021 17:48 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Belsimpel is best wel duur.
De Pixel 6 Pro 256GB. Bij Belsimpel: 1299 euro. Bij Google Store 999 euro.
De Pixel 6 Pro 128 GB. Bij Belsimpel: 1049 euro. Bij Google Store 899 euro.
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
johXfile schreef op maandag 1 november 2021 @ 17:25:
Belsimpel is best wel duur.
maar voor die prijzen moet je of genoegen nemen met garantie in het buitenland en/of een verzend service betalen en/of zelf naar Duitsland rijden wat weer tijd en benzine kost.
onder aan de streep is het verschil kleiner. en als je garantie gezeur hebt scheelt dat met belsimpel ook tijd wat ook iets waard is imho.
[ Voor 13% gewijzigd door spartacusNLD op 01-11-2021 17:31 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
na hoeveel tijd veranderde dit bij jou?jdevries21 schreef op maandag 1 november 2021 @ 16:15:
[...]
Hier sond hij net ook op 3 nov. nu staat hij op " Verwachte bezorging: 02-11-2021 (morgen) "
Mijn Pixel 6 Stormy Black 128GB is zojuist verzonden bij Belsimpel. Als het goed is komt hij morgen binnen
Klopt helemaal.spartacusNLD schreef op maandag 1 november 2021 @ 17:27:
[...]
joh![]()
maar voor die prijzen moet je of genoegen nemen met garantie in het buitenland en/of een verzend service betalen en/of zelf naar Duitsland rijden wat weer tijd en benzine kost.
onder aan de streep is het verschil kleiner. en als je garantie gezeur hebt scheelt dat met belsimpel ook tijd wat ook iets waard is imho.
Ik heb de Pixel 6 via Google Store Deutschland.
Ik neem aan dat dan bij reparatie binnen de garantie gratis verzenden is.
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
Was paar uurtjesspartacusNLD schreef op maandag 1 november 2021 @ 17:30:
[...]
na hoeveel tijd veranderde dit bij jou?
Rig: Fractal North | Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus PRO | Sapphire RX 7900 XT | G.Skill Ripjaws V 32GB | Audio: Dali Opticon 6 | Dali Opticon Vocal | Marantz SR7011 | Sony XM4 | Tel: Google Pixel 8 Pro | Samsung S21FE | Laptop: Lenovo X13 Gen 4
Mailboxde werkte vandaag supersnel, minuten na dhl de binnenmelding en dezelfde middag doorgestuurd.Andreasvers schreef op maandag 1 november 2021 @ 17:06:
Hoe snel is Mygermany doorgaans met het verwerken van pakketten? Mijn P6 is daar als het goed is vanochtend geleverd maar nog geen communicatie gehad dat ze hem daadwerkelijk binnen hebben.
Idem dito hier, al is hij door GLS nog niet als "ontvangen voor verzending" geregistreerd heeft mailboxde 'm wel verzonden!Spekkie99 schreef op maandag 1 november 2021 @ 18:28:
[...]
Mailboxde werkte vandaag supersnel, minuten na dhl de binnenmelding en dezelfde middag doorgestuurd.
Bij mij ook Belsimpel 3 nov komt die binnen! Hype weet iemand of je ergens in NL de oplaadstuk en een originele case kan kopen voor pixel 6 pro ?
22 oktober besteld op fnac.com zou 28 Oktober geleverd worden in Frankrijk. Vanaf 27 oktober vast op status "prepared at shipper". geen update sinds 
Ga morgenvroeg om 8 uur maar eens de internationale customer service bellen
Ga morgenvroeg om 8 uur maar eens de internationale customer service bellen
De lader is afgelopen vrijdag door Mailboxde doorgestuurd via DHL en vandaag dus geleverd. De Pixel en het hoesje zijn nog in transit via GLS.sashakoevoets98 schreef op maandag 1 november 2021 @ 18:33:
[...]
Idem dito hier, al is hij door GLS nog niet als "ontvangen voor verzending" geregistreerd heeft mailboxde 'm wel verzonden!
om ook bij mezelf de hype hier over enigszins te drukken. ik ga er vanuit dat belsimpel niet weet hoeveel ze hiervan binnen krijgen (ja, dat is normaal tegenwoordig). het kan goed zijn dat ze bij iedereen die tot nu toe bij belsimpel een order heeft geplaatst deze datum aangeven. de orders bij belsimpel staan al een tijdje open en ik heb hier nog niet gezien dat er pro's vanuit belsimpel verzonden zijn. dus wij staan achter aan in de rij.gotrunks schreef op maandag 1 november 2021 @ 19:02:
Bij mij ook Belsimpel 3 nov komt die binnen! Hype weet iemand of je ergens in NL de oplaadstuk en een originele case kan kopen voor pixel 6 pro ?
er zullen er zeker en vast orders verzonden worden. maar de mensen die vorige week besteld hebben zijn natuurlijk eerder.
[ Voor 23% gewijzigd door spartacusNLD op 01-11-2021 19:49 ]
wanneer heb je deze order geplaatst?Neo-- schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:00:
Oe nice! (BelSimpel)
[Afbeelding]
Zodra deze bij BelSimpel op de site verscheen, nog geen 5 minuten later
Neo-- schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:10:
Toch maar de Pro 128 GB bij BelSimpel besteld (Verlenging abonnement)
Zoonlief dezelfde maar dan een los toestel.
28okt is mijn order geplaatst
Waar heb je deze vandaag kan alleen de 18w vindenwindvanger schreef op maandag 1 november 2021 @ 16:46:
De lader is al binnen. Nu de Pixel en het hoesje nog...
[Afbeelding]
Bij mij gelukkig alle 3 in 1 zending. Kreeg het idee dat m’n het hoesje er voor zorgde dat het langer heeft geduurd. Nu eens kijken hoe snel gls is 😎windvanger schreef op maandag 1 november 2021 @ 19:36:
[...]
De lader is afgelopen vrijdag door Mailboxde doorgestuurd via DHL en vandaag dus geleverd. De Pixel en het hoesje zijn nog in transit via GLS.
Ja ik had gelukkig alleen een pixel los! Ben ook wel benieuwd hoeveel tijd er overheen gaatSpekkie99 schreef op maandag 1 november 2021 @ 20:16:
[...]
Bij mij gelukkig alle 3 in 1 zending. Kreeg het idee dat m’n het hoesje er voor zorgde dat het langer heeft geduurd. Nu eens kijken hoe snel gls is 😎
https://store.google.com/de/product/usb_c_30w_charger?hl=deOkietor schreef op maandag 1 november 2021 @ 19:59:
[...]
Waar heb je deze vandaag kan alleen de 18w vinden
Ik heb deze via de Duitse Google Store aangeschaft.Okietor schreef op maandag 1 november 2021 @ 19:59:
[...]
Waar heb je deze vandaag kan alleen de 18w vinden
Hier bij belsimple de melding "Status bestelling: Je bestelling is verzonden. "
mooi! een pro toch?jdevries21 schreef op maandag 1 november 2021 @ 21:27:
Hier bij belsimple de melding "Status bestelling: Je bestelling is verzonden. "
@Neo-- die van jou ook dan neem ik aan?
[ Voor 17% gewijzigd door spartacusNLD op 01-11-2021 21:35 ]
jij al een update gehad?gotrunks schreef op maandag 1 november 2021 @ 19:02:
Helaas, onveranderd.
Mogelijk omdat ik er een abo verlenging bij heb? Dat durf ik niet te zeggen.
Zoonlief heeft gekozen voor een los toestel en samen met mij besteld (losse bestelling) maar ook geen update
Ik heb net de hele procedure van abonnementaanvraag voltooid bij belsimpel icm met de Pixel 6 zwart en heb nu deze status:
:fill(white):strip_exif()/f/image/7BYnJhxwHnfSaLOzVb5x8Rhh.png?f=user_large)
Ben benieuwd of ze nog op tijd gaan zijn met de bestelling verzamelen op dit uur
Edit: Yay, ik krijg de mijne straks! *groteblij*
:fill(white):strip_exif()/f/image/7BYnJhxwHnfSaLOzVb5x8Rhh.png?f=user_large)
Ben benieuwd of ze nog op tijd gaan zijn met de bestelling verzamelen op dit uur
Edit: Yay, ik krijg de mijne straks! *groteblij*
[ Voor 6% gewijzigd door A Lurker op 02-11-2021 09:33 ]
dan kan het bijna niet anders dan dat ze tot nu toe alleen normale verstuurd hebben. zoals bij @A LurkerNeo-- schreef op maandag 1 november 2021 @ 21:45:
[...]
Helaas, onveranderd.
Mogelijk omdat ik er een abo verlenging bij heb? Dat durf ik niet te zeggen.
Zoonlief heeft gekozen voor een los toestel en samen met mij besteld (losse bestelling) maar ook geen update
als @jdevries21 wel een pro besteld heeft dan weten we dat belsimpel ook niet op volgorde levert.
[ Voor 12% gewijzigd door spartacusNLD op 01-11-2021 21:51 ]
De 6 pro komt woensdag binnen bij belsimpel en word op 4 nov bezorgd aldus mijn status bij bel simpel.
waar staats dat je hem de 4e krijgt? er staat alleen dat het product woensdag binnen komt bij mij, verder niks.almere schreef op maandag 1 november 2021 @ 21:59:
De 6 pro komt woensdag binnen bij belsimpel en word op 4 nov bezorgd aldus mijn status bij bel simpel.
:strip_exif()/f/image/HQOFY6xmqNapcD94iXh8MonL.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 36% gewijzigd door spartacusNLD op 01-11-2021 22:21 ]
Dit betreft idd de pixel 6 niet de pixel 6 prospartacusNLD schreef op maandag 1 november 2021 @ 21:49:
[...]
dan kan het bijna niet anders dan dat ze tot nu toe alleen normale verstuurd hebben. zoals bij @A Lurker
als @jdevries21 wel een pro besteld heeft dan weten we dat belsimpel ook niet op volgorde levert.
Als je bij de status kijkt daar staat het.spartacusNLD schreef op maandag 1 november 2021 @ 22:18:
[...]
waar staats dat je hem de 4e krijgt? er staat alleen dat het product woensdag binnen komt bij mij, verder niks.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/NttuYvSVZfnMAfOSJmtoEvTo.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit staat er bij mijspartacusNLD schreef op maandag 1 november 2021 @ 22:18:
[...]
waar staats dat je hem de 4e krijgt? er staat alleen dat het product woensdag binnen komt bij mij, verder niks.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/AaPv4jybAWl53cVCXWpEXVeA.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik vraag het me af maar als het zo is vind ik het helemaal mooi.
ah, de website heeft wat meer info tegenover de app.almere schreef op maandag 1 november 2021 @ 22:34:
[...]
Als je bij de status kijkt daar staat het.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/gLiWXDVgQbDQKuIqHsged0y8.jpg?f=fotoalbum_large)
zou me niks verbazen als die datum gewoon een "if datum voorraad = x then leverdatum = x + 1" functie is haha
[ Voor 7% gewijzigd door spartacusNLD op 01-11-2021 22:44 ]
Als het te lang duurt dan annuleer ik gewoon 😉spartacusNLD schreef op maandag 1 november 2021 @ 22:39:
[...]
ah, de website heeft wat meer info tegenover de app.
[Afbeelding]
zou me niks verbazen als die datum gewoon een "if datum voorraad = x then leverdatum = x + 1" functie is hahaik neem hem nog met een korrel zout.
Maar ik heb een goed gevoel.
Reactie van belsimpel klantenservice:
Hi Carsten,
Het klopt dat we de Google Pixel 6 Pro op korte termijn verwachten te leveren. Ik kan alleen niets beloven over de levertijd van komende week. Op onze website geven we namelijk een verwachte levertijd van 8 weken aan en meer inzicht over de levertijd dan de termijn op onze website heb ik helaas ook niet.
Daarnaast geef je aan benieuwd te zijn naar de 256GB variant. Ook hier heb ik op dit moment helaas nog niet meer inzicht op! Ik raad je aan onze website in de gaten te houden voor de meest actuele updates over dit nieuwe toestel!
Groet,
Belsimpel
Hi Carsten,
Het klopt dat we de Google Pixel 6 Pro op korte termijn verwachten te leveren. Ik kan alleen niets beloven over de levertijd van komende week. Op onze website geven we namelijk een verwachte levertijd van 8 weken aan en meer inzicht over de levertijd dan de termijn op onze website heb ik helaas ook niet.
Daarnaast geef je aan benieuwd te zijn naar de 256GB variant. Ook hier heb ik op dit moment helaas nog niet meer inzicht op! Ik raad je aan onze website in de gaten te houden voor de meest actuele updates over dit nieuwe toestel!
Groet,
Belsimpel
Waar heb je deze besteld? En is hij verstuurd of heb je hem opgehaald?windvanger schreef op maandag 1 november 2021 @ 16:46:
De lader is al binnen. Nu de Pixel en het hoesje nog...
[Afbeelding]
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/69262906Rabbitto schreef op maandag 1 november 2021 @ 23:27:
[...]
Waar heb je deze besteld? En is hij verstuurd of heb je hem opgehaald?![]()
link?
Heb je deze dan vanuit de Google store naar NL adres, doorzendservice of Duits adres laten sturen?
Yes: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/69226702sonjaW schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 06:35:
[...]
Heb je deze dan vanuit de Google store naar NL adres, doorzendservice of Duits adres laten sturen?
De 6 pro 256gb black en 6 coral komen vandaag vanaf mailboxde via UPS aan in Amsterdam 😀 klein weekje deze omweg maar dan heb je ook wat.
Het hoesje dat ik rechtstreeks heb besteld bij de Google store (00000 postcode) is vooralsnog lost in transit. Belooft weinig goeds net als bij de pixels 5.
Het hoesje dat ik rechtstreeks heb besteld bij de Google store (00000 postcode) is vooralsnog lost in transit. Belooft weinig goeds net als bij de pixels 5.
Gebruikte je UPS Express als levering? Mijn pakketje staat nu al 2 dagen op "Label created". Hoe lang duurde dit bij jou?pc01 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 08:09:
De 6 pro 256gb black en 6 coral komen vandaag vanaf mailboxde via UPS aan in Amsterdam 😀 klein weekje deze omweg maar dan heb je ook wat.
Nou mijn Mediamarkt online bestelling die vandaag geleverd zou worden op een Duits adres staat nog steeds op Wird vorbereitet....
Zelfs een Nexus 4 bemachtigen uit Duitsland ging stuk soepeler
De goedkoopste UPS , weet even niet meer of dat express was. Misschien dat alles wegens Allerheiligen wat langer duurt in Duitsland? Ik had overigens weinig hoop op vandaag gezien geen enkele status update van UPS over het weekend totdat er vanochtend ineens stond dat ze in Amsterdam waren.
Weet iemand toevallig of ze op show liggen bij de mediamarkt in Papenburg bijvoorbeeld? (OF een locatie nog dichterbij zoals Bunde bijvoorbeeld)
Ik neig ernaar dit weekend op Zaterdag even naar Duitsland te rijden met de vrouw, direct boodschappen en alles te doen (is een kleine 60-70 minuten rijden voor mij) en wil hem dan direct even in het echt zien.
Ik mag namelijk 26 november vanuit de zaak weer een telefoon kopen (budget via de zaak en de rest zelf bijleggen, telefoon is dan ook direct eigendom) dus zal hem in Nederland via Belsimpel of iets waarschijnlijk moeten bestellen dus even bestellen en bekijken is geen optie in mijn geval.
Ik neig ernaar dit weekend op Zaterdag even naar Duitsland te rijden met de vrouw, direct boodschappen en alles te doen (is een kleine 60-70 minuten rijden voor mij) en wil hem dan direct even in het echt zien.
Ik mag namelijk 26 november vanuit de zaak weer een telefoon kopen (budget via de zaak en de rest zelf bijleggen, telefoon is dan ook direct eigendom) dus zal hem in Nederland via Belsimpel of iets waarschijnlijk moeten bestellen dus even bestellen en bekijken is geen optie in mijn geval.
Belsimpel bestelling is weer gesprongen naar 26-11-2021 ook bij jullie? gisteren stond nog 4 november
zoals verwacht is de leverdatum aangepast (bij mij) naar 26-11spartacusNLD schreef op maandag 1 november 2021 @ 22:39:
[...]
ah, de website heeft wat meer info tegenover de app.
[Afbeelding]
zou me niks verbazen als die datum gewoon een "if datum voorraad = x then leverdatum = x + 1" functie is hahaik neem hem nog met een korrel zout.
Ik wacht nog even af..

zoals verwacht weten ze vandaag pas hoeveel ze hebben binnen gekregen.gotrunks schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 09:28:
Belsimpel bestelling is weer gesprongen naar 26-11-2021 ook bij jullie? gisteren stond nog 4 november
benieuwd naar de datum van @Neo-- die vorige week besteld heeft.
Ik had hem 20e besteld dus dan zal wel heel weinig binnen gekomen zijnspartacusNLD schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 09:30:
[...]
zoals verwacht weten ze vandaag pas hoeveel ze hebben binnen gekregen.
benieuwd naar de datum van @Neo-- die vorige week besteld heeft.
Helaas, ook hier terug gesprongen naar de 26e 🤔gotrunks schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 09:31:
[...]
Ik had hem 20e besteld dus dan zal wel heel weinig binnen gekomen zijn
Heeft iemand inmiddels een afhaalbevestiging gekregen van Saturn (Kleve)? Als je de Pixel 6 zwart vorige week bestelde dan zou je hem vanaf morgen kunnen ophalen, communiceerden ze op de website.
Ik wacht nog op een afhaalbevestiging van een zwarte -en witte pro vanaf de eerste avond dat er besteld kon wordenklaps schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 09:59:
Heeft iemand inmiddels een afhaalbevestiging gekregen van Saturn (Kleve)? Als je de Pixel 6 zwart vorige week bestelde dan zou je hem vanaf morgen kunnen ophalen, communiceerden ze op de website.

www.vdzande.com
Jep, wacht zelf nog steeds op de Sorta Seafoam van MM.Rosmalen schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 10:12:
[...]
Ik wacht nog op een afhaalbevestiging van een zwarte -en witte pro vanaf de eerste avond dat er besteld kon wordenmet mij nog velen volgens mij
Ok, mijn order is uitgesteld en verstuurd tegelijkchengbondkwok schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 08:21:
Nou mijn Mediamarkt online bestelling die vandaag geleverd zou worden op een Duits adres staat nog steeds op Wird vorbereitet....
Mail ontvangen dat mijn bestelling tot nader order is uitgesteld. Maar ook een Track & trace ontvangen dat het onderweg is....

Oké er is iets heel vreemds gebeurt met mijn order. Ik heb bij T-Mobile besteld in Duitsland en laten leveren bij mijn familie daar. Ik heb dat de 26ste gedaan en ik kreeg een mailtje dat mijn paypal in transactie is. De 27ste werd deze zonder reden geannuleerd. Ik heb de 28ste tot aan gisteren contact genomen met T-Mobile, omdat mijn bestelling dus zonder reden is geannuleerd. Ik krijg niet mijn Pixel en ik weet dus nu ook niet of ik nu nog in aanmerking kom met de bose 700 ondanks dat ik wel die mogelijkheid eerst zou hebben. Ik heb al contact opgenomen met Google, maar die zijn ook sloom met reageren. Wie weet waar ik nog meer langs moet gaan? Moet ik nu ook met paypal contact opnemen?
(ik snap dat berichten over accessoires in het andere topic moeten, maar dit betreft ook de telefoon en het betalingsproces, daarom verzet ik de vraag hier)
/f/image/f1aRinN5KEybpEuKeygy8n05.png?f=fotoalbum_large)
(ik snap dat berichten over accessoires in het andere topic moeten, maar dit betreft ook de telefoon en het betalingsproces, daarom verzet ik de vraag hier)
/f/image/f1aRinN5KEybpEuKeygy8n05.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/CFkL3h5tylcEVdpIYrU0XIUW.png?f=fotoalbum_large)
groetjes van de hardware freak. PS: als je deze comment/bericht useful vond, laat een +je achter :)
Heb zojuist de aanvraag voor de Bose gedaan en gebeld met de klantenservice.
- In plaats van een screenshot kun je ook een foto van de box sturen met IMEI. De klantenservice garandeerde niet dat dit ging werken, maar dacht van wel. (ik wilde de box niet open laten maken)
- Mijn aanvraag was binnen enkele minuten goedgekeurd, maar ze gaf wel aan dat het first come first serve was, dus handig om m zo snel mogelijk in te dienen
- Je moet in het proces een duits telefoonnr invoeren. Daarop kreeg ik ook de bevestiging dat ie was goedgekeurd.
- Nu 60 dagen (max) wachten. De klantenservice zei dat het waarschijnlijk 2-3 weken ging duren.
- In plaats van een screenshot kun je ook een foto van de box sturen met IMEI. De klantenservice garandeerde niet dat dit ging werken, maar dacht van wel. (ik wilde de box niet open laten maken)
- Mijn aanvraag was binnen enkele minuten goedgekeurd, maar ze gaf wel aan dat het first come first serve was, dus handig om m zo snel mogelijk in te dienen
- Je moet in het proces een duits telefoonnr invoeren. Daarop kreeg ik ook de bevestiging dat ie was goedgekeurd.
- Nu 60 dagen (max) wachten. De klantenservice zei dat het waarschijnlijk 2-3 weken ging duren.
NL nummer kan blijkbaar ook:Yves860 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 12:03:
Heb zojuist de aanvraag voor de Bose gedaan en gebeld met de klantenservice.
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/69258210
pabloadhd schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:09:
[...]
Net de forms ingevuld en ik kreeg instant goedkeuring (gekocht bij MM.de). Zowel via sms (had +31 nummer ingevuld) als op de email en wanneer ik status op vraag op de website. Of er gaat iets mis of het was wel heeeeeel snel.
Mmm heb mijn kinda coral besteld op 26/10 bij google.de , hele tijd uitverkocht geweest en nu weer beschikbaar. Levering begin december
meer lotgenoten?
Paypal kan niks voor mij doen en T-Mobile kan ook niks meer doen voor mij. Wie kan ik nog meer benaderen voor dit probleem buiten Google om?Mister Hardware schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:57:
Wie weet waar ik nog meer langs moet gaan? Moet ik nu ook met paypal contact opnemen?
groetjes van de hardware freak. PS: als je deze comment/bericht useful vond, laat een +je achter :)
Ik krijg zojuist de mail om de 128 GB sorta sunny op te halen (Pro)! Saturn Kleve.
Anderen dit ook gehad?
Anderen dit ook gehad?
Nee nog niet! Ik wacht op dezelfde mail (met dezelfde telefoon van dezelfde vestiging).Rabbitto schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 13:41:
Ik krijg zojuist de mail om de 128 GB sorta sunny op te halen (Pro)! Saturn Kleve.
Anderen dit ook gehad?
Net ophaalmail ontvangen voor de Cloudy White 128gb bij Saturn Kleve. Heute mittag in die Heimat!
*knip*. Mensen wijzen op V&A advertenties is niet de bedoeling.
[ Voor 80% gewijzigd door rens-br op 02-11-2021 14:10 ]
Denk dat je pech hebt.Mister Hardware schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 13:30:
[...]
Paypal kan niks voor mij doen en T-Mobile kan ook niks meer doen voor mij. Wie kan ik nog meer benaderen voor dit probleem buiten Google om?
Vervolgvraag: als die telefoon nou niet binnen 45 dagen na bestelling wordt geleverd, kan ik dan ook fluiten naar de headset?walterwhite schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 13:26:
Mmm heb mijn kinda coral besteld op 26/10 bij google.de , hele tijd uitverkocht geweest en nu weer beschikbaar. Levering begin decembermeer lotgenoten?
volgens mij was het 45 dagen na levering. (mits besteld binnen de pre order periode).walterwhite schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 14:13:
[...]
Vervolgvraag: als die telefoon nou niet binnen 45 dagen na bestelling wordt geleverd, kan ik dan ook fluiten naar de headset?
Aangezien wij identieke bestellingen hebben moet die van jou er ook wel zijn hoop ik!Timmy!!! schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 13:44:
[...]
Nee nog niet! Ik wacht op dezelfde mail (met dezelfde telefoon van dezelfde vestiging).
Mijn pixel is eindelijk aangekomen! De 27e besteld bij FNAC, maar zo te zien is die door de douane geweest. Daarna is er ook in Nederland wat vertraging geweest. Maar goed, hij is er en lijkt tot nu toe helemaal top
Google wil ook niet toezeggen, dit is echt bs. Alle 3 de organisaties willen niks doen en geven elkaar de schuld maar ik zit nu met een telefoon maar geen koptelefoon die ik wel hoor te krijgen.jvang schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 13:57:
[...]
Denk dat je pech hebt.Slecht voorraad beheer komt helaas vaak voor en ze hebben waarschijnlijk meer verkocht dan dat ze op voorraad hadden. Real life voorraad update elke minuut bijv maar de site elke seconde als mensen continue verversen. Werk bij een grote B2C shop en het laatste artikel wordt wel eens 2 x verkocht binnen 1 minuut. Dan heeft 1 klant pech. En net als dat je als koper recht hebt om te annuleren, kunnen zij dat als verkoper ook en je geld terug storten.
Nog niet, ik wacht op de zwarte Pro ...Rabbitto schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 13:41:
Anderen dit ook gehad?
Ja, net binnen voor de zwarte 128 GB. Morgen na werk die kant op rijden.Rabbitto schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 13:41:
Anderen dit ook gehad?
Kan je overigens 'normaal' pinnen bij de Saturn?
Weet iemand in welke stad in DE Mediamarkt of Saturn de 128gb pixel 6 Pro kan reseveren/kopen? of nog beschikbaar is
Zahlen im Markt (per EC-Karte, Kreditkarte, Bar oder mit der SATURN Gutschein Card bezahlen)klaps schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 15:23:
[...]
Ja, net binnen voor de zwarte 128 GB. Morgen na werk die kant op rijden.
EC-karte oftewel een girocard is de klassieke pinpas zoals we hem kennen met Maestro
Weet iemand of Saturn + mailboxde werkt?
Mijn bestelling voor P6Pro via MediaMarkt + mailboxde werd vanwege een security check helaas geannuleerd.
Mijn bestelling voor P6Pro via MediaMarkt + mailboxde werd vanwege een security check helaas geannuleerd.
Echt jammer dat het zo gaatMister Hardware schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 14:50:
[...]
Google wil ook niet toezeggen, dit is echt bs. Alle 3 de organisaties willen niks doen en geven elkaar de schuld maar ik zit nu met een telefoon maar geen koptelefoon die ik wel hoor te krijgen.

Ben benieuwd of je te maken hebt met een bug, of dat je order bewust is geannuleerd omdat ze geen voorraad hebben. Het zou raar zijn, want ze zeggen op de site wel nog telefoons te hebben met 1-4 dagen levertijd...
Mijn ervaring met Telekom is dat de winkels compleet los van elkaar staan en niks te maken hebben met de webshop. De winkels zelf zijn moeilijk bereikbaar per telefoon maar áls je ze weet te bereiken, zijn ze best vriendelijk. De chat op de site is echt kortaf en onbehulpzaam. Als je een beetje Duits kan, kun je ze misschien bellen op +49 180 2331000. Je krijgt dan (na een paar keer op je beste Duits tegen een bandje praten) een medewerker aan de lijn die misschien kan uitleggen wat er gebeurd is.
Zelfs nu na een paar weken lijkt Google niks te geven om klanten. De "wachtlijst" in de store is puur een placebo, alles is uit voorraad, geen enkele officiele communicatie. Je moet bijna gek zijn om iets bij ze te willen bestellen...

Maja het alternatief is Samsung en die hebben weer bloatware. Dus ik probeer het nog ff
Is dit de pro versie?klaps schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 15:23:
[...]
Ja, net binnen voor de zwarte 128 GB. Morgen na werk die kant op rijden.
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Weer een dag verstreken zonder bericht van de Duitse MediaMarkt
Krijg nu ook net de mail! Ga het helaas niet meer redden vandaag, zal morgen of overmorgen worden.Rabbitto schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 14:15:
[...]
Aangezien wij identieke bestellingen hebben moet die van jou er ook wel zijn hoop ik!
Same. Ik denk dat het nog wel ff gaat durenvaagisdenaam schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 16:06:
Weer een dag verstreken zonder bericht van de Duitse MediaMarkt
zwarte zeker? mijn zeegrijze uitvoering gaat als het goed is morgen op de bus, tenminste dat wist fnac chat medewerker mij te vertellenvoxxel schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 14:46:
Mijn pixel is eindelijk aangekomen! De 27e besteld bij FNAC, maar zo te zien is die door de douane geweest. Daarna is er ook in Nederland wat vertraging geweest. Maar goed, hij is er en lijkt tot nu toe helemaal top
Krijg net de mail van MM Aachen binnen met bevestiging voor de 128gb Pro.
Net een mailtje van Telekom, de Pixel 6 Pro 256GB staat op hun site als 1-4 dagen levertijd, maar blijkt ook daar niet leverbaar. Dat wordt wachten tot 2022 dus waarschijnlijk.
MediaMarkt lijkt mijn 6 Pro Zwart donderdag te leveren via UPS. T&T werkt in ieder gevalchengbondkwok schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:08:
[...]
Ok, mijn order is uitgesteld en verstuurd tegelijk
Mail ontvangen dat mijn bestelling tot nader order is uitgesteld. Maar ook een Track & trace ontvangen dat het onderweg is....
Pixel 6 ( gewone) ook in overige kleuren leverbaar uit voorraad bij Belsimpel
[ Voor 3% gewijzigd door Joehoe900 op 02-11-2021 16:48 ]
Oduig schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 15:59:
[...]
Echt jammer dat het zo gaat
Ben benieuwd of je te maken hebt met een bug, of dat je order bewust is geannuleerd omdat ze geen voorraad hebben. Het zou raar zijn, want ze zeggen op de site wel nog telefoons te hebben met 1-4 dagen levertijd...
Mijn ervaring met Telekom is dat de winkels compleet los van elkaar staan en niks te maken hebben met de webshop. De winkels zelf zijn moeilijk bereikbaar per telefoon maar áls je ze weet te bereiken, zijn ze best vriendelijk. De chat op de site is echt kortaf en onbehulpzaam. Als je een beetje Duits kan, kun je ze misschien bellen op +49 180 2331000. Je krijgt dan (na een paar keer op je beste Duits tegen een bandje praten) een medewerker aan de lijn die misschien kan uitleggen wat er gebeurd is.
Zelfs nu na een paar weken lijkt Google niks te geven om klanten. De "wachtlijst" in de store is puur een placebo, alles is uit voorraad, geen enkele officiele communicatie. Je moet bijna gek zijn om iets bij ze te willen bestellen...
Maja het alternatief is Samsung en die hebben weer bloatware. Dus ik probeer het nog ff
/f/image/i3UCkHcJXSqdo49c8XPWOzfg.png?f=fotoalbum_large)
Ik hoop dat dit duidelijk mag zijn
Let op:
- Dit topic is niet bedoeld voor het uitwisselen van of vragen om adressen in het buitenland.
- Berichten met betrekking tot levering van de koptelefoon/earbuds horen in [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires
- Dit topic is niet bedoeld voor het uitwisselen van of vragen om adressen in het buitenland.
- Berichten met betrekking tot levering van de koptelefoon/earbuds horen in [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires