Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkies
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-09 23:03
Is er iemand die volgende week nog richting Saturn Kleve gaat? Maandag komen waarschijnlijk de originele Google hoesjes binnen (wacht nog op een afhaalbericht), maar kan zelf waarschijnlijk niet. Wellicht iemand die deze voor me wil meepikken? Stuur dan even een berichtje :)!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuku-San
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:49
Hawkedb schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 14:28:
[...]

Bij mij wacht hij nu op ophalen van de leverancier momenteel, na issues met de betaling. Wat een ramp daar bij fnac. :'(
Mijn pixel 6 komt maandag aan. Gelukkig maar. Nu hopen dat mijn 2e betaling via paypal snel wordt gestorneerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:09
raven22 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 08:49:
[...]

Ik ben prima in het engels te woord gestaan via de chat
Hmm, dat is dan wel weer handig. Over het algemeen kan je Engelse communicatie wel op je buik schrijven met Franse bedrijven helaas. Alleen kan je online de Pro niet bestellen daar. Zal wel uitverkocht zijn.
Munskin schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 09:08:
Mijn google.de order is gisteren aangekomen. Pixel 6 coral. Wat me dan weer opvalt is dat pakket gewoon uit Waalwijk komt. Mind is blown dat ze op .de niet gewoon de mogelijkheid geven om een Nederlands verzendadres op te geven.
Snap überhaupt niet waarom ze niet gewoon hier te bestellen zijn. Als ze het niet proberen weten ze ook niet of er genoeg vraag naar is lijkt me. Of het is een politiek verhaal dat bepaalde rechten die we hier wel hebben en in Duitsland en Frankrijk niet, zorgt dat ze niet willen verkopen. Dingen zoals 'wet kopen op afstand'. Dat lijkt me wat waarschijnlijker gezien er altijd vage antwoorden terug komen op de 'waarom niet' vraag en ze gewoon leveren vanuit een Nederlandse distri. Waarschijnlijk dezelfde waar ook Nest etc vandaan komt.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quanggie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 23:15
Kan ik iemand blij maken met een reservering voor een Pixel 6 Stormy Black of Kinda Coral 128gb? Deze zijn af te halen in MM Nordhorn. Beide telefoons zijn besteld (op aparte facturen) voor 27 oktober dus je komt nog in aanmerking voor de Bose actie. Wel afhalen voor 2 november. DM voor meer informatie.

Ik ga zelf de Pixel 6 Stormy Black 128gb vandaag afhalen in Saturn Kleve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phentaq
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-09 13:16
Is er iemand die een ophaalmail heeft gekregen bij Saturn Kleve voor de Pixel 6 pro zwart (voor 27 besteld zodat het in aanmerking komt voor Bose koptelefoon) en die het naar mij zou willen overhandigen? Ik had namelijk al een reis naar Kleve gepland toen ik het op 19 oktober had besteld, maar nog steeds geen mail om het op te halen. Je zou me er erg blij mee maken, want anders ga ik een beetje voor niks naar Kleve nu. Ter ruil kan ik mijn order van 19 oktober geven, dan heb je waarschijnlijk nog ongeveer een extra week om op te halen (mocht de mail volgende week komen). Ik zou het zeer op prijs stellen, let me know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 20:51
Wie weet wat je precies moet laten zien om de Bose te claimen?

Ik heb 2 pixels besteld en één ervan wordt sowieso zonder Bose doorverkocht. Ik wil dat de nieuwe eigenaar liefst zsm zijn nieuwe toestel ontvangt, maar ik kan de voor de Bose actie ook pas na 14 dagen alles indienen.
Nu moet ik sowieso nog een adres in Duitsland zoeken waar ik ze allebei naar toe kan sturen, maar niet dat ik straks nog een foto van het toestel met het IMEI nummer erop moet maken of zo? En dat het toestel dan niet meer in mijn bezit is ;-)

Heeft iemand het al ingediend en/of weet hoe dit in zijn werk gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
onnaj schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 09:34:
Dat kan allemaal nog niet: https://pixel-offers.com/headphones/de-DE

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Summzashi
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 16-09 14:58
Is er een apart topic voor de Bose pre-order actie of gaat dat hier ook besproken worden op het moment dat het verzoek ingediend kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• konglong
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-09 14:43
onnaj schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 09:34:
Wie weet wat je precies moet laten zien om de Bose te claimen?

Ik heb 2 pixels besteld en één ervan wordt sowieso zonder Bose doorverkocht. Ik wil dat de nieuwe eigenaar liefst zsm zijn nieuwe toestel ontvangt, maar ik kan de voor de Bose actie ook pas na 14 dagen alles indienen.
Nu moet ik sowieso nog een adres in Duitsland zoeken waar ik ze allebei naar toe kan sturen, maar niet dat ik straks nog een foto van het toestel met het IMEI nummer erop moet maken of zo? En dat het toestel dan niet meer in mijn bezit is ;-)

Je moet wel een foto met je toestel met IMEI nummer opsturen.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• jch88
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21-09 09:43
Voor hen die nog twijfelden over het bestellen in het buitenland ivm garantie e.d.: Google lijkt gewoon support te leveren in NL. Zojuist met succes een retouraanvraag gedaan via de Pixel supportpagina. Heb wel gekozen voor Engelse chat (ivm openingstijden NL chat, weet niet of het uitmaakt) en aangegeven dat ik bij FNAC heb gekocht maar in NL woon. Was geen probleem, kan ‘m nu kosteloos omruilen voor een nieuw model (mijn Pixel 6 heeft een defecte front camera). Stuk makkelijker en goedkoper dan dat via FNAC (of MM Duitsland) moeten doen.

Zie ook mijn cross-post hier: jch88 in "[Google Pixel 6 (Pro)] Ervaringen & Discussie"

[ Voor 4% gewijzigd door jch88 op 30-10-2021 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-09 21:51
Mijn Pixel is ergens in Duitsland aan het rondzwerven. :(

Woensdagmiddag door een vriend met prioriteit op de post gedaan, zodat ik m donderdag zou hebben maar ze "zijn m kwijt" |:(

Ik kan maandag pas weer bellen voor een status update. Gelukkig wel met verzekering opgestuurd maar hoe bagger is dit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
Trouwens, zijn er nu nog mensen die nog steeds wachten en niks gehoord hebben over de afhaal bij MediaMarkt? (Pixel 6 seafoam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentette
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 11:59
crimedevil schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:13:
Trouwens, zijn er nu nog mensen die nog steeds wachten en niks gehoord hebben over de afhaal bij MediaMarkt? (Pixel 6 seafoam)
Ik heb nog niets gekregen van mijn 6 pro black 128 bij de Saturn in Aachen. Klantendienst kon enkel melden dat ik nog geduld moest hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
Dentette schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:24:
[...]

Ik heb nog niets gekregen van mijn 6 pro black 128 bij de Saturn in Aachen. Klantendienst kon enkel melden dat ik nog geduld moest hebben.
Zowel jouwe als mijne zijn ook de toestellen die je nu niet kunt afhalen bij MM en Saturn... Alle andere toestellingen kun je nu al afhalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:33
Voor de mensen met Saturn bestellingen. Saturn mail zat bij mij in de spam box. Enige mail die ik daar nog konden vinden tot nu toe is dat mijn 6 pro vertraagd is.

Goed om te weten, wellicht zit iemand zijn afhaalbevestiging wel in de spam box.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy!!!
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:43
Ik heb woensdag ook een mail gehad dat mijn Pixel Pro pas week 45 beschikbaar zou zijn. Zie nu alleen wel een andere status bij m'n bestelling staan, 'Bestelling ist eingegangen'.

Wellicht komt die toch eerder beschikbaar.

Edit: Besteld bij Saturn

[ Voor 5% gewijzigd door Timmy!!! op 30-10-2021 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Timmy!!! schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:52:
Ik heb woensdag ook een mail gehad dat mijn Pixel Pro pas week 45 beschikbaar zou zijn. Zie nu alleen wel een andere status bij m'n bestelling staan, 'Bestelling ist eingegangen'.

Wellicht komt die toch eerder beschikbaar.
Duitse google store? Schuift steeds heen en weer maar is bij nu gestabiliseerd op week 45.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:14
Ik heb een Pixel 6 Kinda Coral besteld om op te halen in Saturn Kleef. Eerst de mail ontvangen dat de telefoon pas in week 45 leverbaar is maar wel gisteren op de website gezien dat de telefoon vanaf 2 november beschikbaar is in Kleef. Volgens een chat met een medewerker zijn de telefoons onderweg naar het filiaal en zou ik de telefoon al vanaf 1 of 2 november moeten kunnen ophalen als ik de afhaalbevestiging heb ontvangen. Nu nog even duimen tot de mail met afhaalbevestiging binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Zouden er leveringen plaatsvinden in het weekend in Duitsland? Denk het niet toch?

Dan weet ik iig dat ik er vandaag geen rekening meer mee hoef te houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy!!!
Vmu schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:07:
[...]

Duitse google store? Schuift steeds heen en weer maar is bij nu gestabiliseerd op week 45.
Nee Saturn. Kreeg daar een mail over van de klantenservice, vanaf week 45 waarschijnlijk beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Vmu schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:07:
[...]

Mijne is nu achteruit geschoven naar week 49 (Pro 256GB)

Van de Pro waren net de 128GB en 256GB weer beschikbaar op Google Store DE, dus refreshen loont nog steeds. Ook een Sunny beschikbaar gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyluc100
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-08 16:10
Ik heb nog een afhaalbewijs voor de gewone pixel 6 in het zwart bij Saturn Munster voor de liefhebber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Laatst online: 30-08 12:55
Marktplaats begint nu ook langzaam vol te lopen met Pixels, voor premium prijzen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markelijk
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08-08 21:06
Net als vele anderen heb ik een paar dagen geleden het bericht gekregen dat mijn Saturn bestelling (Pixel 6 Pro 128GB Cloudy White) is verplaatst naar week 45. Echter is de bestelling alsnog gisteravond verzonden en is hij begin deze middag zelfs al bij m'n contactpersoon in Duitsland afgeleverd. Er is dus nog hoop :)

[ Voor 4% gewijzigd door Markelijk op 30-10-2021 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:50
CRXed schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 13:25:
Marktplaats begint nu ook langzaam vol te lopen met Pixels, voor premium prijzen :+
De Pixel 6 van mij waarschijnlijk ook. Ik heb erg zitten opruimen deze week op mijn oude telefoon maar ik kan onvoldoende ruimte vrijmaken dat ik weer 3 jaar vooruit kom met de Pixel. Ben echt toe aan 256GB.
Ik zag wel wat Pixels 6 staan voor 675 euro, dat is nog redelijk. Het kost ook tijd om de order af te halen bij een Saturn, Mediamarkt of kennis. Maar zag ze ook van 725 euro voor een Pixel 6, dat is dan wel weer premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaps
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-09 13:34
marineII7 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:07:
Ik heb een Pixel 6 Kinda Coral besteld om op te halen in Saturn Kleef. Eerst de mail ontvangen dat de telefoon pas in week 45 leverbaar is maar wel gisteren op de website gezien dat de telefoon vanaf 2 november beschikbaar is in Kleef. Volgens een chat met een medewerker zijn de telefoons onderweg naar het filiaal en zou ik de telefoon al vanaf 1 of 2 november moeten kunnen ophalen als ik de afhaalbevestiging heb ontvangen. Nu nog even duimen tot de mail met afhaalbevestiging binnenkomt.
Ik heb precies hetzelfde, zoals ik eerder aangaf met een screenshot. Dan mag die afhaalbevestiging maar snel komen O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheIconoclast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-03 23:13
jch88 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:08:
Voor hen die nog twijfelden over het bestellen in het buitenland ivm garantie e.d.: Google lijkt gewoon support te leveren in NL. Zojuist met succes een retouraanvraag gedaan via de Pixel supportpagina. Heb wel gekozen voor Engelse chat (ivm openingstijden NL chat, weet niet of het uitmaakt) en aangegeven dat ik bij FNAC heb gekocht maar in NL woon. Was geen probleem, kan ‘m nu kosteloos omruilen voor een nieuw model (mijn Pixel 6 heeft een defecte front camera). Stuk makkelijker en goedkoper dan dat via FNAC (of MM Duitsland) moeten doen.

Zie ook mijn cross-post hier: jch88 in "[Google Pixel 6 (Pro)] Ervaringen & Discussie"
Dat is wel netjes en fijn om te weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Weet iemand hoe lang de bestelling bij fnac duurt, ik heb hem natuurlijk wel op vrijdag besteld. Staat nu nog verificatie ofzo

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkies
Kan iemand me misschien duidelijkheid geven? Donderdag heb ik van Saturn een ophaalbericht gekregen en dat hij er 6 dagen ligt. De chat bevestigde ook tot woensdag. Vandaag kreeg ik een herinnering per mail dat ik nog 4 dagen (liegt noch 4 Tage im SATURN Kleve abholbereit.). Nu zei iemand van de chat dat dit vanaf vandaag is, dus tot dinsdag.

Verwarrend! Weet iemand misschien wat nu de juiste interpretatie is hiervan? Ik wil liefst zo laat mogelijk in de hoop dat het hoesje ook binnen is.

[ Voor 8% gewijzigd door Kwakkies op 30-10-2021 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Mijn order van 22 Oktober is vanochtend aankomen bij m'n kennis in Duitsland, via de DE Google store 👍Pixel 6 Kinda Coral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladybugdee92
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 19-01-2022
Was off topic sorry 😵

[ Voor 96% gewijzigd door Ladybugdee92 op 30-10-2021 16:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
Ladybugdee92 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 16:32:
Even een vraag aan alle mensen die al een google pixel 6 pro in handen hebben... vandaag heb ik mijn spigen hoesje binnen gekregen en toen ik deze om mijn telefoon heen wou doen ging ik hem natuurlijk eerst even met een droge doek stofvrij maken... nou viel me ineens op dat wanneer ik de telefoon bewoog ik een geluid hoorde waarvan het klinkt alsof er ergens een loszittende onderdeel in mijn telefoon zit .. als ik hem lichtelijk beweeg naast mijn oor dan hoor ik dus steeds tijdens het bewegen een tikkende geluid.. (alsof er dus iets los beweegt in de telefoon) nou ben ik bang dat er iets stuk is in de telefoon , hebben jullie dit ook? Of is hier een verklaring voor volgens jullie?
verkeerde topic, en je vraag is eerder gesteld en beantwoord.

maar dit is de tele photo lens. is normaal. hebben andere telefoons ook die deze lens hebben.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
Het is inmiddels zaterdag 30 oktober, eind van de dag.

Zijn er mensen die net als ik nog geen bericht voor ophalen én ook nog geen bericht over vertraging daarover hebben gekregen van de Mediamarkt? Ik vind het echt schandalig dat er niet gecommuniceerd wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52
Ladybugdee92 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 16:32:
Even een vraag aan alle mensen die al een google pixel 6 pro in handen hebben... vandaag heb ik mijn spigen hoesje binnen gekregen en toen ik deze om mijn telefoon heen wou doen ging ik hem natuurlijk eerst even met een droge doek stofvrij maken... nou viel me ineens op dat wanneer ik de telefoon bewoog ik een geluid hoorde waarvan het klinkt alsof er ergens een loszittende onderdeel in mijn telefoon zit .. als ik hem lichtelijk beweeg naast mijn oor dan hoor ik dus steeds tijdens het bewegen een tikkende geluid.. (alsof er dus iets los beweegt in de telefoon) nou ben ik bang dat er iets stuk is in de telefoon , hebben jullie dit ook? Of is hier een verklaring voor volgens jullie?
Dat is de OIS, optical image stabilisation. Dat hebben veel telefoons met OIS. Verder zou ik dit soort vragen niet in het levertijden topic stellen maar in het ervaringen topic ;)
pannekoek141 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 15:51:
Weet iemand hoe lang de bestelling bij fnac duurt, ik heb hem natuurlijk wel op vrijdag besteld. Staat nu nog verificatie ofzo
Bij de een duurt het nauwelijks 2 dagen, bij mij duurt het tegen de tijd dat ik hem (als het goed is) heb 5 dagen. Je moet een beetje geluk hebben.

[ Voor 16% gewijzigd door voxxel op 30-10-2021 16:40 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Ilya schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 16:23:
Mijn order van 22 Oktober is vanochtend aankomen bij m'n kennis in Duitsland, via de DE Google store 👍Pixel 6 Kinda Coral.
He? Is echt geen peil op te trekken zeg. Ik heb ook dezelfde op de 22e besteld en moet nog twee weken wachten. Dan is het kennelijk snel gegaan die dag.

Vmu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ladybugdee92
  • Laatst online: 19-01-2022
spartacusNLD schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 16:38:
[...]

verkeerde topic, en je vraag is eerder gesteld en beantwoord.

maar dit is de tele photo lens. is normaal. hebben andere telefoons ook die deze lens hebben.
Sorry dit wist ik niet, ben hier nog wat nieuw 😜 heb hem aangepast bedankt voor je antwoord ! 🙂
voxxel schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 16:38:
[...]

Dat is de OIS, optical image stabilisation. Dat hebben veel telefoons met OIS. Verder zou ik dit soort vragen niet in het levertijden topic stellen maar in het ervaringen topic ;)

[...]
Sorry ik ben hier redelijk nieuw en wist het nog niet maar bedankt voor je antwoord ! 🙂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
crimedevil schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 16:38:

Zijn er mensen die net als ik nog geen bericht voor ophalen én ook nog geen bericht over vertraging daarover hebben gekregen van de Mediamarkt? Ik vind het echt schandalig dat er niet gecommuniceerd wordt.
Je blijft dit vragen (is niet erg, daar is dit topic voor) en ik blijf noodgedwongen antwoorden met "nee" helaas.

Echt absoluut nul communicatie vanuit de mm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korfage
  • Laatst online: 27-08 10:30
crimedevil schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 16:38:

Ik begrijp je frustratie maar mm heeft toch nooit aangegeven te zullen leveren op 28 of 29 of .. oktober?
Sterkte met wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
korfage schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 17:38:
[...]

Ik begrijp je frustratie maar mm heeft toch nooit aangegeven te zullen leveren op 28 of 29 of .. oktober?
Sterkte met wachten.
Dat is het hem dus, dat stond wel op de website bij het bestellen.

Nu staat daar doodleuk 1 november (of stond, nu ff niet gechecked) bij sommige kleuren. Vraag me af of dat dan klopt en ze dus wel een inschatting hebben. Of niet. Of alleen voor de zwarte. Wie zal het zeggen.

Bij mij stond er keurig afhalen op de launchdag, en sindsdien niks meer gehoord zonder er zelf achteraan te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 21:04
vaagisdenaam schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 18:15:
[...]

Nu staat daar doodleuk 1 november (of stond, nu ff niet gechecked) bij sommige kleuren. Vraag me af of dat dan klopt en ze dus wel een inschatting hebben. Of niet. Of alleen voor de zwarte. Wie zal het zeggen.

Bij mij stond er keurig afhalen op de launchdag, en sindsdien niks meer gehoord zonder er zelf achteraan te gaan.
Van wat ik begreep zijn voorraden in fysieke winkels apart van voorraden online. Ik heb er nu eentje online besteld en laten bezorgen op Duits adres. Verwachting is dat het 2 november bezorgd wordt. Ee gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkies
Wat een drama. Ik heb netjes een afhaalbericht gekregen eergisteren namens Saturn Kleve, krijg ik nu ineens een email met een nieuwe afhaal termijn; Gerne vermerken wir das neue Abholdatum in unserem System. Folgende Artikel aus Ihrer Bestellung werden am 28.11.2021 für Sie zur Abholung bereit gestellt

Hoe dan?! :( gekke is ook dat je hem wel gewoon kan bestellen en je hem vanaf 2 november kan afhalen.

[ Voor 12% gewijzigd door Kwakkies op 30-10-2021 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-09 23:59
Ik heb mijn 6 128GB, carbon black besteld via Darty op de 25ste.
Een bestaand Frans adres gebruikt, maar afhalen gekozen. En vooraf betaald met Paypal. De 28ste mail gekregen dat het klaarlag. Alleen was ik al niet meer in de streek en kon ik er pas deze middag om. Bediening kon vriendelijker, maar zonder problemen het doosje meegekregen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
vaagisdenaam schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 18:15:
[...]

Dit dus..en echt absurd dat we niks te horen..ik vind wachten niet erg maar wil gewoon weten waar ik aan toe ben. En als je contact opneemt, krijg je alsnog 0 informatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy!!!
Mijn bestelling (Pixel 6 Pro Sorta Sunny, besteld op 20-10) was ook vertraagd bij Saturn Kleve. Ik ben daar woensdag over geïnformeerd dat het week 45 zou worden. Vandaag versprong mijn bestelstatus wel van van 'vorbereitet' naar 'eingegangen', dus toch maar even een mailtje gestuurd naar Saturn Kleve.

Krijg nu net keurig bericht terug:
Guten Tag,

laut Sendungverfolgung:
Der Termin für die Zustellung wurde festgelegt und die Lieferung wird voraussichtlich am Dienstag, 02.11.2021 zugestellt.
Bitte warten Sie ab, bis Sie eine Abholbenachrichtigung erhalten haben, vorher ist das Pixel nicht im Markt.

Mit freundlichen Grüßen,

Koordinator Kundenservice
Ziet er dus toch goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
Timmy!!! schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:03:
Mijn bestelling (Pixel 6 Pro Sorta Sunny, besteld op 20-10) was ook vertraagd bij Saturn Kleve. Ik ben daar woensdag over geïnformeerd dat het week 45 zou worden. Vandaag versprong mijn bestelstatus wel van van 'vorbereitet' naar 'eingegangen', dus toch maar even een mailtje gestuurd naar Saturn Kleve.

[...]

mooi! welk e-mailadres heb je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:09
Vandaag naar de MM in Herzogenrath gegaan, gevraagd naar de bestelling. Meneer gaf aan dat de telefoon onderweg was (14u), kon vandaag nog komen of dinsdag. Was niet inzichtelijk. Geen bericht meer gehad daarna dus afwachten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:45
Timmy!!! schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:03:

[...]

Bij mij hetzelfde! Sorta Sunny. Versprongen naar eingegangen. Hopelijk dinsdag ophalen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timmy!!!
spartacusNLD schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:15:
[...]

mooi! welk e-mailadres heb je gebruikt?
kleve@saturn.de
Rabbitto schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:39:
[...]

Bij mij hetzelfde! Sorta Sunny. Versprongen naar eingegangen. Hopelijk dinsdag ophalen?
Ik hoop het! Ik wacht wel even het mailtje af.

[ Voor 41% gewijzigd door Timmy!!! op 30-10-2021 20:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 13:54
Ik heb een pre-order (20 okt dus met mogelijkheid tot Bose headset) over voor een Pixel 6 Pro Stormy Black, afhalen bij Saturn in Bocholt. Nog onbekend wanneer hij geleverd gaat worden, maar sommige mensen in dit topic hebben week 45 gehoord. Iemand die hem over wil nemen? Anders ga ik hem annuleren. :)

Oja, eventueel ook met Light Frost hoesje erbij. Ook nog niet binnen helaas..

Vergeven

Ik ben zelf even langsgegaan bij de winkel omdat ik al wel een afhaalbevestiging had voor de normale 6. Ze hadden van beide modellen een demo, de pro vond ik persoonlijk oncomfortabel groot. Komende van een 5 (en daarvoor 2) vind ik de 6,4" ook al behoorlijk groot.

[ Voor 26% gewijzigd door Maarten00 op 30-10-2021 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 17:48
Google Store heeft op 28-10-2021 de Pixel 6 op het Huifkar-adres afgeleverd.
Maandag gaat Huifkar de Pixel naar mij doorsturen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u8vqIXMqWO38FVWzj6BSzFg7UeM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WUfaITF9mqQ7OtnkhRnFi6sX.jpg?f=fotoalbum_large

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
konglong schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 10:53:
[...]

Je moet wel een foto met je toestel met IMEI nummer opsturen.
Moet je daarvoor je toestel aanzetten? Of is een foto van de doos voldoende? Op de doos staat natuurlijk ook duidelijk het IMEI nummer en op de factuur ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
Zien jullie op de bon iets staan van een code of vermelding van de Bose actie? Bij de bon van Saturn zie ik daar niets van terug, behalve besteldatum 20-10-21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, ook vrij logisch, zo vergeet een gedeelte de headset aan te vragen, wat ze een berg geld scheelt.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
Maarten00 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:52:
Ik heb een pre-order (20 okt dus met mogelijkheid tot Bose headset) over voor een Pixel 6 Pro Stormy Black, afhalen bij Saturn in Bocholt. Nog onbekend wanneer hij geleverd gaat worden, maar sommige mensen in dit topic hebben week 45 gehoord. Iemand die hem over wil nemen? Anders ga ik hem annuleren. :)

Oja, eventueel ook met Light Frost hoesje erbij. Ook nog niet binnen helaas..

Ik ben zelf even langsgegaan bij de winkel omdat ik al wel een afhaalbevestiging had voor de normale 6. Ze hadden van beide modellen een demo, de pro vond ik persoonlijk oncomfortabel groot. Komende van een 5 (en daarvoor 2) vind ik de 6,4" ook al behoorlijk groot.
DM! graag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• quanggie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 23:15
Ik heb 2 mensen blij kunnen maken :)
quanggie schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 09:24:
Kan ik iemand blij maken met een reservering voor een Pixel 6 Stormy Black of Kinda Coral 128gb? Deze zijn af te halen in MM Nordhorn. Beide telefoons zijn besteld (op aparte facturen) voor 27 oktober dus je komt nog in aanmerking voor de Bose actie. Wel afhalen voor 2 november. DM voor meer informatie.

Ik ga zelf de Pixel 6 Stormy Black 128gb vandaag afhalen in Saturn Kleve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThisIsSiebe
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 05-11-2023
Vandaag op goed geluk naar Aken gereden om de Saturn, MM en Telekom shop (waar ik vorige keer de pixel 3 vond) te checken.

Helaas overal alles uitverkocht. Heb hem dan ter plaatse in de MM besteld en ze zeiden dat die dinsdag zou binnenkomen. Dus volgende week eventjes terug rijden. :)

Ik ging trouwens voor de Pro, maar na ze vastgehad te hebben in de MM toch voor de gewone Pixel 6 gegaan. Komende van de Pixel 3 is de 6 al een pak groter, maar die Pro is dan al helemaal te groot voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Laatst online: 19-09 10:29
Vanochtend (zaterdagochtend) mijn pixel 6 opgehaald. Ik was er rond 10:30u en er was helemaal niemand wel een Engelsman die om 1 vroeg maar kon alleen op afhaling.

Moet nog wel wel wennen aan het formaat, kwam van een P30 lite. Tot op heden wel tevreden.

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:32

WoutF

Hoofdredacteur
Kan ik iemand nog blijmaken met een reservering voor een Pixel 6 128 GB Stormy Black? Hij ligt klaar bij de MediaMarkt in Lingen en moet voor woensdag afgehaald worden. Bij geen reactie cancel ik 'em.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
Even een vraagje. Denken jullie dat het voldoende is om een bestelbewijs in combinatie met een factuur met een latere datum in te dienen voor de Bose headset actie? Ik heb namelijk wel besteld binnen de pre order periode maar betalen/afhalen in de winkel in Kleve. Dit betekent dus dat de factuur op bijvoorbeeld 2 november zal komen te staan, maar wel netjes betaald als vervolg op de pre order bestelling binnen de actieperiode.

[ Voor 11% gewijzigd door Rabbitto op 31-10-2021 10:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 13:54
Rabbitto schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 10:09:
Even een vraagje. Denken jullie dat het voldoende is om een bestelbewijs in combinatie met een factuur met een latere datum in te dienen voor de Bose headset actie? Ik heb namelijk wel besteld binnen de pre order periode maar betalen/afhalen in de winkel in Kleve. Dit betekent dus dat de factuur op bijvoorbeeld 2 november zal komen te staan, maar wel netjes betaald als vervolg op de pre order bestelling binnen de actieperiode.
Op de bon van Saturn (en MM zeer waarschijnlijk ook) staat zowel de besteldatum als de ophaaldatum. Dus dat is geen enkel probleem.

Ik heb het vorig jaar ook zo gedaan met de pixel 5 actie en toen is alles ook goed gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anomynous123
  • Laatst online: 17-09 21:27
Maarten00 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 10:29:
[...]

Op de bon van Saturn (en MM zeer waarschijnlijk ook) staat zowel de besteldatum als de ophaaldatum. Dus dat is geen enkel probleem.

Ik heb het vorig jaar ook zo gedaan met de pixel 5 actie en toen is alles ook goed gekomen.
Ik heb bij de mm pre order gedaan en dat kan ik bevestigen. Op de factuur (die je per mail krijgt, ook bij afhalen, wel zo handig) staan duidelijk zowel de bestel- als de factuurdatum (versand-/Rechnungsdatum auf Deutsch). Bij mij staat als factuurdatum overigens ook nog eens 27-10, terwijl ik de mail met de factuur en afhaalbewijs pas de 28ste ontvangen heb. Weet niet of dat standaard is maar dan zit je dubbel goed dus. Hoe dan ook, staat er beide dus komt goed voor bose actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eskymomo
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 08:38
Ik zie dat 1 van mijn bezorgingen in Duitsland via DHL teruggestuurd is naar Saturn omdat mijn naam niet op het naambordje staat (maar die van een vriend waar ik het naartoe kon laten sturen..). Ik heb nog een ander pakketje onderweg naar hetzelfde adres (wilde toch liever een andere kleur) maar ben bang dat hetzelfde gaat gebeuren en ik met lege handen sta straks. Iemand een idee hoe je dit op zou kunnen lossen? Voor het wijzigen van verzending naar een Dhl ophaalpunt moet je een identificatieproces doorlopen lijkt het of heeft iemand hier ervaring mee?
Thanks alvast:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A Lurker
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-09 15:05
Ik wil ook graag een Pixel 6 en heb overwogen om lastig te doen via Duitsland maar toch liever via een NL webshop, ook ivm garantie.

Mobiel.nl claimt em al op voorraad te hebben, en dan ook nog in alle kleuren, maar heb ze gevraagd of dat wel klopt, want dat lijkt me sterk.

Belsimpel.nl heeft em nog niet op voorraad, maar daar heb ik net wel een bericht naar gestuurd of de levertijd van 5-7 werkdagen voor de zwarte wel klopt. Maar daar heb ik iig al wel een aardige deal gevonden: icm 2-jarig abo 5GB+onbeperkt bel bij Lebara voor 771 euro toestel en 10 euro/maand (met 5 euro korting eerste 6 maanden). Toevallig mag mijn vriendin abo verlengen en dan neem ik de telefoon :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joehoe900
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01-03-2022
A Lurker schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 12:07:
Ik wil ook graag een Pixel 6 en heb overwogen om lastig te doen via Duitsland maar toch liever via een NL webshop, ook ivm garantie.

Mobiel.nl claimt em al op voorraad te hebben, en dan ook nog in alle kleuren, maar heb ze gevraagd of dat wel klopt, want dat lijkt me sterk.

Belsimpel.nl heeft em nog niet op voorraad, maar daar heb ik net wel een bericht naar gestuurd of de levertijd van 5-7 werkdagen voor de zwarte wel klopt. Maar daar heb ik iig al wel een aardige deal gevonden: icm 2-jarig abo 5GB+onbeperkt bel bij Lebara voor 771 euro toestel en 10 euro/maand (met 5 euro korting eerste 6 maanden). Toevallig mag mijn vriendin abo verlengen en dan neem ik de telefoon :+
Hierboven had iemand via mobiel.nl besteld en was gelijk al verstuurd. Dus denk het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clintvl
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-09 12:54
Heb zojuist voor 605,70 euro van Fnac i.c.m. Wilido cashback een 128gb Pixel 6 sorta seafoam met gratis Chromecast aan de haak kunnen slaan. Maar manmanman wat een gedoe om alles rond te krijgen.

Widilo coupons waren snel binnen, maar invullen van de codes op Fnac werkte niet. Klantenservice reageerde snel maar iemand vinden die Engels spreekt aan de telefoon is zeer lastig. Na een halve middag blijven proberen tot sluitingstijd werd mij met veel excuses verteld dat dinsdag weer een Engels sprekende collega beschikbaar is voor een telefonische order.

Ben intussen zelf door blijven stoeien met de site, blijkt het adres fout te zijn op een klein detail. Het is niet "dorpsstraat 1", maar "dorpsstraat, 1" inclusief komma.
Verwachte verzenddatum staat nu op woe 3 november :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jch88
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21-09 09:43
clintvl schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 12:30:
Heb zojuist voor 605,70 euro van Fnac i.c.m. Wilido cashback een 128gb Pixel 6 sorta seafoam met gratis Chromecast aan de haak kunnen slaan. Maar manmanman wat een gedoe om alles rond te krijgen.

Widilo coupons waren snel binnen, maar invullen van de codes op Fnac werkte niet. Klantenservice reageerde snel maar iemand vinden die Engels spreekt aan de telefoon is zeer lastig. Na een halve middag blijven proberen tot sluitingstijd werd mij met veel excuses verteld dat dinsdag weer een Engels sprekende collega beschikbaar is voor een telefonische order.

Ben intussen zelf door blijven stoeien met de site, blijkt het adres fout te zijn op een klein detail. Het is niet "dorpsstraat 1", maar "dorpsstraat, 1" inclusief komma.
Verwachte verzenddatum staat nu op woe 3 november :z
Het invullen gaat bij iedereen hier mis de eerste keer, wat geduld plus een refresh van de pagina was meestal de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
Maarten00 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 10:29:
[...]

Ah super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• konglong
  • Laatst online: 17-09 14:43
onnaj schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:40:
[...]

Moet je daarvoor je toestel aanzetten? Of is een foto van de doos voldoende? Op de doos staat natuurlijk ook duidelijk het IMEI nummer en op de factuur ook
Volgens mij wel maar weet niet zeker of ze doos ook goedkeuren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SBvFAP7HPG_rXGc4sOLWjxpPcNc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ICARFrPnaljOLgd3YMjjVR7D.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barbuitenhuis
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-07 15:01
Mijn Levering van Fnac.fr loopt vertraging op. Woensdagavond verstuurd via Chronopost. Donderdagavond overgedragen aan FedEx (waarom, DPD bezorgt hier toch ook?) en zondagmorgen nog steeds in Parijs. Ik heb de Euro 5,- verzendoptie betaald. Ik heb er geen haast mee, maar als het pakketje onderweg is wordt je toch ongeduldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 07:35
Iemand hier bij Fnac.com besteld en als ondernemer de btw gelijk verrekend?
Ik weet dat je het alsnog wel kunt terugvragen maar gelijk verrekenen is makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
raven22 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 16:50:
Iemand hier bij Fnac.com besteld en als ondernemer de btw gelijk verrekend?
Ik weet dat je het alsnog wel kunt terugvragen maar gelijk verrekenen is makkelijker.
Dit is niet mogelijk omdat je voor fnacpro een siret nummer nodig hebt, een frans ondernemers nummer. Ik ben van plan de btw terug te vragen

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje7
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01-09 18:48
A Lurker schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 12:07:

Klopt 100% want de 6 ligt hier bij mij in de kast. 16u besteld op vrijdag en zaterdag in huis. Hij gaat echter wel terug, want ik haal de mijne dinsdag in Krefeld op haha. Toch maar even beknibbeld op de kosten🤪 maar heb er even aan kunnen ruiken nu.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik even nog heb getwijfeld omdat (hoe gek het ook klinkt en misschien wel omdat ik er zo tevreden over ben) mijn Pixel 3 net zo goed lijkt. Maar op papier kan dat niet.. sentiment denk ik. Maar dat is voor een ander topic :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• olivier002
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-04 23:33
Is iemand nog op zoek naar een Pixel 6 128 GB Stormy Black? Ikzelf heb er al een bemachtigd, echter heb ik nog een reservering staan en die is op te halen bij MM Nordhorn! Als je deze reservering wil gebruiken let me know, anders annuleer ik hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
  • Laatst online: 20:26
Mijn bestelling van 20 oktober bij Fnac was onderweg maar ergens bij de vervoerder is het misgegaan en zjjn te toestellen (2x pixel 6) weer retour gegaan naar Fnac. Het geld is meteen teruggestort en hiermee tevens de headphones kwijt.
In de chat zeggen ze helaas niks te kunnen doen :X

Naja, dan maar geen pre-order en nog eventjes wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-05 19:42
Weet iemand of mobiel.nl ook de Google Pixel 6 Pro gaat leveren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De klantenservice... En ja natuurlijk, net zoals Belsimpel dat gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakerdead
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-01-2024
Zijn er al mensen met ophaalbericht die na 24 oktober (dus best laat) een pre order hebben geplaatst voor ophalen in Saturn voor een pixel 6 pro?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joehoe900
Belsimpel heeft voorraad van de gewone Pixel 6 zwart. Doe er je voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentette
Sneakerdead schreef op maandag 1 november 2021 @ 00:10:
Zijn er al mensen met ophaalbericht die na 24 oktober (dus best laat) een pre order hebben geplaatst voor ophalen in Saturn voor een pixel 6 pro?
Ik heb besteld op de 19e om 20h10 en nog geen ophaalbericht van Saturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen Hendriks
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-09 11:59

Koen Hendriks

Pixel Pioneer

Doet de Google store uit Duitsland niet mee met de Bose actie?

Ik kreeg wel een melding bij mijn bestelling dat ik die kon aanvragen, maar bij het aanvragen kan ik niet Google als retailer aanklikken...

https://pixel-offers.com/headphones/de-DE/qualifying

Hij staat wel in het lijstje

edit: Excuus, verkeerd topic voor deze vragen.

[ Voor 25% gewijzigd door Koen Hendriks op 01-11-2021 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Berichten over de koptelefoon moeten in het accessoires-topic.
En Google doet uiteraard wel mee ja, denk dat ze de site nog aan het updaten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-08 19:39

Broodje_Aap

Professioneel prutser

Bij mij is de levering van mijn Pixel 6 pro veranderd van eind november, naar halverwege november en nu weer terug naar begin december... 22 Oktober besteld... Wordt eerder een Sinterklaas cadeau dan een verjaardagscadeau...

"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naaitsab
Iemand toevallig al wat meer info vernomen ergens wanneer de Pro 6 128G weer leverbaar is? FNAC en Google DE zijn al geruime tijd schoon op en geen indicatoren wanneer er weer voorraad is op de sites.

[ Voor 3% gewijzigd door naaitsab op 01-11-2021 09:19 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentette
naaitsab schreef op maandag 1 november 2021 @ 09:15:
Iemand toevallig al wat meer info vernomen ergens wanneer de Pro 6 128G weer leverbaar is? FNAC en Google DE zijn al geruime tijd schoon op en geen indicatoren wanneer er weer voorraad is op de sites.
Aangezien meerdere mensen hier nog aan het wachten zijn op hun preorders denk ik dat de pro variant het populairste was en dat de levertijden wel eens kunnen oplopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Jasses. Twee keer achter elkaar de Pixel 6 besteld bij de Google Store. Twee keer wordt deze geannuleerd omdat mijn betaling een probleem had. Geen error melding, gewoon een "het doet het niet meer". Betaling gaat gewoon via Paypal die gekoppeld is aan mijn CC dus dat zou geen probleem moeten zijn. Gelukkig had ik al een vermoeden dat het fout zou gaan na de eerste keer dus heb ik ook nog besteld bij de MediaMarkt. Die is afgelopen weekend binnen gekomen gelukkig op mijn Duitse adres. Nu nog even plannen wanneer ik die ga ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Dentette schreef op maandag 1 november 2021 @ 10:06:
[...]

Aangezien meerdere mensen hier nog aan het wachten zijn op hun preorders denk ik dat de pro variant het populairste was en dat de levertijden wel eens kunnen oplopen
Denk het klassieke geval van 'slachtoffer' van hun eigen success. Vreemde vind ik vooral dat er gewoon radiostilte is. Dat het uitverkocht is dat mag duidelijk zijn maar indicatie wanneer er weer een batch verwacht wordt zou wel fijn zijn.

Maakt de keus voor de Pro voor mij toch wel steeds minder interessant als ie ook niet te leveren is. 250 euro voor een matige telelens en wat beter scherm vind ik toch wel erg fors. Keuzes, keuzes.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runnershigh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-09 16:24
Dentette schreef op maandag 1 november 2021 @ 07:48:
[...]

Ik heb besteld op de 19e om 20h10 en nog geen ophaalbericht van Saturn.
Mijn zwarte 6 Pro een uur later besteld, ook nog geen ophaalbericht van Saturn Kleve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didekoning
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:57
runnershigh schreef op maandag 1 november 2021 @ 10:40:
[...]

Mijn zwarte 6 Pro een uur later besteld, ook nog geen ophaalbericht van Saturn Kleve.
Ik heb het idee dat ze bij de Saturn in Kleve vrijwel geen zwarte 6 Pro toestellen hebben gekregen. Mijne is 20:17 besteld maar ook nog geen ophaalbericht.

[ Voor 17% gewijzigd door didekoning op 01-11-2021 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barbuitenhuis
  • Laatst online: 01-07 15:01
barbuitenhuis schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 16:41:
Mijn Levering van Fnac.fr loopt vertraging op. Woensdagavond verstuurd via Chronopost. Donderdagavond overgedragen aan FedEx (waarom, DPD bezorgt hier toch ook?) en zondagmorgen nog steeds in Parijs. Ik heb de Euro 5,- verzendoptie betaald. Ik heb er geen haast mee, maar als het pakketje onderweg is wordt je toch ongeduldig.
En toen ging het toch nog snel. Vanmorgen eindelijk Parijs verlaten en om 10.30 uur afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A Lurker
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-09 15:05
Joehoe900 schreef op maandag 1 november 2021 @ 04:21:
Belsimpel heeft voorraad van de gewone Pixel 6 zwart. Doe er je voordeel mee.
Ik heb 'em net besteld! Met wat korting vanwege abo. Scheelt dan weer net genoeg om de meerprijs maar gewoon te accepteren zonder al te veel schuldgevoel naar mijn bankrekening toe.

Edit: leverdatum verschoven naar 4-11, ondanks dat ie nog "op voorraad" stond net. Hopelijk kunnen ze deze datum wel halen; heb eerder ook al problemen gehad met een levering die uiteindelijk een maand langer duurde.

[ Voor 22% gewijzigd door A Lurker op 01-11-2021 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
Ik heb hem op besteld op fnac met revolut (creditcard), maar er staat op mijn account nog "En cours de validation"

Ik betwijfel of die ooit van die status af gaat, of kan ik hem beter met paypal + direct saldo bestellen?

Edit: Heb het maar met paypal gedaan, dan komt het sowieso goed.

Edit2: inderdaad, validatie succesvol, order wordt voorbereid, nu komt die er echt aan!

[ Voor 26% gewijzigd door pannekoek141 op 01-11-2021 11:48 ]

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik verwacht niet dat ze vandaag met een afhaalbericht komen hoor, in Duitsland is allerheiligen gewoon een feestdag en zit alles dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
xPhantom schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:28:
Ik verwacht niet dat ze vandaag met een afhaalbericht komen hoor, in Duitsland is allerheiligen gewoon een feestdag en zit alles dicht
Volgens mij hangt dat af van de regio.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sashakoevoets98
  • Laatst online: 20-09 15:23
crimedevil schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:36:
[...]

Volgens mij hangt dat af van de regio.
Klopt, zo staat het uitgelegd!

Allerheiligen is niet in heel Duitsland een officiële feestdag. Het wordt alleen in Baden-Württemberg, Beieren, Noordrijn-Westfalen, Rijnland-Palts en Saarland gevierd. Allerheiligen valt altijd op 1 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davy_online
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-12-2024
*knip*. Daar is de V&A voor.

[ Voor 116% gewijzigd door rens-br op 01-11-2021 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
Als er nog mensen zijn die van hun Kinda Coral afhaalbewijs voor MediaMarkt/Saturn inclusief koptelefoon af willen, dm me! Ik heb wel interesse.

Evt te ruil tegen afhaalbewijs (met koptelefoon) (die krijg ik nog) voor Sorta Seafoam Pixel 6

[ Voor 5% gewijzigd door crimedevil op 01-11-2021 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:57
Heb nog een afhaal voor in Kleve beschikbaar voor de normale zwarte 6. Ligt nog 2 dagen klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 14:55
Ik heb de 20e een Pixel 6 pro besteld. zojuist is even nagevraagd via saturn chat en kreeg het volgende antwoord.
Deine Bestellung ist aktuell unterwegs in den gewünschten Markt sobald diese dort eintrifft erhälst du deine Abholbestätigung.

Da sich der Status jederzeit ändern kann würde ich dich um etwas Geduld bitten.
In het nederlands
Uw bestelling is momenteel onderweg naar de gewenste markt zodra deze daar aankomt ontvangt u uw afhaalbevestiging.

Aangezien de status op elk moment kan veranderen, wil ik u vragen geduld te hebben.
Ik verwacht dus hem morgen te kunnen afhalen!

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joehoe900
Pixel 6 black uitverkocht bij Belsimpel ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Neo--
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:15
Oe nice! (BelSimpel)
Vanmorgen (en de dagen ervoor) stond er nog 25-11-2021

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1B9G72a3R3MCTiG_3GqxCVj2n8c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pVzQDlTiB4pih5Yw2vvSGbO1.png?f=user_large
Pagina: 1 ... 22 ... 34 Laatste

Let op:
- Dit topic is niet bedoeld voor het uitwisselen van of vragen om adressen in het buitenland.
- Berichten met betrekking tot levering van de koptelefoon/earbuds horen in [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires