Heeft iemand hier een idee over de volgende zaken:
Ik ben nog aan het twijfelen tussen de Pixel 6 en de Pixel 6 pro en om op zeker te spelen heb ik toen beide besteld met betaling ter plekken in de Media Markt. Intussen is het meeste aangekomen bij Media Markt Herzogenrath voor op te halen.
Van de Pixel 6 had ik de Stormy Black kleur en enkele dagen later de Sorta Seafoam kleur besteld omdat, als ik voor de gewone Pixel 6 ga, nog altijd niet weet welke kleur.
Bij beide Pixel 6 toestellen stond lange tijd "Bestellung ist eingegangen" (bestelling is ontvangen). Bij de Stormy Black kleur kan ik ze nu al ophalen, bij de Sorta Seafoam kleur niet, die blijft op dezelfde status staan. Hebben nog mensen hier vertraging met de Sorta Seafoam kleur van beschikbaarheid bij eender welke Media Markt?
Alsook nog een andere vraag. Ik had ook telefoon hoesjes besteld afgelopen maandag toen ze weer op voorraad waren. Hierbij stond dat ik ze normaal vanaf woensdag 27 oktober zou kunnen halen, maar bij mij staan ze nog altijd op "Bestellung wird vorbereitet" (Bestelling wordt voorbereid). Zijn er mensen die hetzelfde probleem hebben als ik?
Lijkt me logisch dat ik dan zowel telefoon als hoesje in 1 keer ga ophalen, want toch bijna uur onderweg richting Duitsland & benzine is intussen al duur genoeg geworden.
K.W.