Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keessonnema
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 23-05 14:53
voxxel schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:10:
[...]

Bij FNAC kan je gewoon bestellen en zonder moeilijk doen naar Nederland verzenden. Scheelt je 150€
Er was in het begin nog niet echt een duidelijk antwoord op de vraag of FNAC zonder problemen naar NL leverde, maar nu is de Pro uitverkocht geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-07 19:50
isnnn schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:12:
Na 2,5 uur file op de terugweg eindelijk terug uit Kleve. De verkoper vertelde mij dat het in de ochtend gigantisch druk was met pixel afhalers, rijen tot buiten. Losse verkoop hebben ze geen voorraad (meer) voor gaf hij aan, alleen pre-orders liggen er nu nog klaar. Ook verwachtte hij niet snel nieuwe voorraad binnen te krijgen. Geen idee wat daar van klopt natuurlijk.

Overigens is een simpel mondkapje zoals in NL voldoende, niemand die zeurt over dat het FFP2 moet zijn.
En toen jij er was, was het toen ook druk?
Ik ga zaterdagochtend denk ik.

En moet je bij een afhaalbalie zijn of gewoon de winkel door en dan bij de handys?
Waar had je geparkeerd in Kleve? Zag dat er grote parking is vlakbij de Saturn

[ Voor 11% gewijzigd door Cruzer op 28-10-2021 21:27 ]

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-06 12:26

bbc

TheIconoclast schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:22:
[...]

Hier ook alleen nog niks van DPD. Nog steeds chronopost
Ik zit ook nog bij Chronopost sinds 1u17 afgelopen nacht. Vreemd dat een andere carrier mij dus nog niet gecontacteerd heeft, DPD dus. Alleen weet ik dus niet of ik morgen thuis ga zijn wanneer(lees:als) ze leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-bone88
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-07 08:55
Ik heb 2 afhaal bevestigingen voor pixel 6 pro zwart 128gb. Heb er eentje over voor MediaMarkt in Castrop-Rauxe. Iemand interesse? Anders annuleer ik de bestelling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• isnnn
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 04-08-2023
Cruzer schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:25:
[...]

En moet je bij een afhaalbalie zijn of gewoon de winkel door en dan bij de handys?
Ik was er rond 5 uur en was direct aan de beurt. De verkopers waren ondertussen wel Pixel moe ;)
Je moet het winkelcentrumpje in voor de ingang van de Saturn, na de schuifdeuren direct rechts heb je de kassa's en een infobalie waar je je bestelling af kan halen. Als je verder niets wilt kopen hoef je de winkel verder niet in.
Er zijn heel veel kleine parkeerrplaatsjes in de buurt te vinden met betaalautomaten en er is een grotere parkeergarage direct voor de ingang van het winkelcentrum. De betaalautomaten pakten mijn pinpas niet en ik had geen munten bij mij dus ik heb de gok maar gewaagd en hem op een kleine parkeerplaats ergens in een straatje achteraf gezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cdrazar
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-07 13:41
Mijn Pixel 6 wordt morgen rond 18:00 bezorgd door FedEx. Gisteravond laat pas besteld bij FNAC.
Ik mag in m'n handjes knijpen als ik anderen hun ervaring zo lees.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Ladybugdee92
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 19-01-2022
Na 2 uur heen rijden heb ik daar op mijn best en vol trots gezegd : 'ich komme mijne pixel zex pro ab tzu halen ' 😂😂 waarop de meneer achter de kassa heel vrolijk en vol in het duits terug begon te spreken , daar hield het gesprek voor mij op 😂 en heb hem onderbroken en gezegd 'mijne deutsch ist nicht zo gut ' waarop ik van de meneer over mocht gaan in Engels..pfieuwww.. dus gelukkig is het allemaal gelukt en heb ik de pixel 6 pro 🙂 #mesohappy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11-07 15:37
keessonnema schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:24:
[...]

Er was in het begin nog niet echt een duidelijk antwoord op de vraag of FNAC zonder problemen naar NL leverde, maar nu is de Pro uitverkocht geloof ik.
Hoezo niet duidelijk? Genoeg mensen hier die daar besteld hebben en is in dit topic meerdere keren gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05:25
cdrazar schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:49:
Mijn Pixel 6 wordt morgen rond 18:00 bezorgd door FedEx. Gisteravond laat pas besteld bij FNAC.
Ik mag in m'n handjes knijpen als ik anderen hun ervaring zo lees.
heb je een zwarte besteld?
ik een grijze, maar dat vlot nog niet erg alhoewel hij ook nog op voorraad leek te zijn gisteravond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdrazar
raven22 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:59:
[...]

heb je een zwarte besteld?
ik een grijze, maar dat vlot nog niet erg alhoewel hij ook nog op voorraad leek te zijn gisteravond
Ja, de zwarte. Ik had wel met creditcard betaald, dat schijnt vaak te helpen in de betalingsverificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
T-bone88 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:38:
Ik heb 2 afhaal bevestigingen voor pixel 6 pro zwart 128gb. Heb er eentje over voor MediaMarkt in Castrop-Rauxe. Iemand interesse? Anders annuleer ik de bestelling.
DM!

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pining
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23-09-2024
Oh pakketje zit niet meer in Chilly Mazarin! :o Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2sRVOUP-KSAWzlk11nUIVM2RCQM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1xGT7fgBw1YYVOc0u1nC3B4Z.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locustdrive
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05-02-2022
Weet iemand wat de goedkoopste optie is voor mijn Duitse vriend om de gsm verder door te sturen naar mij na ontvangst? Mijn excuses als dit al 100x is beantwoord.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLCrEaTiVe
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 21:48
Voor degenen die nog van plan zijn te bestellen: op de Google Store is de Pro 128Gb regelmatig verkrijgbaar in Stormy Black en Sorta Sunny. Ik wacht zelf rustig op de 256Gb-variant, die is in onze regio nog steeds zeer zeldzaam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sirojth
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10:48
Bij mij bij FNAC.com nog niet opgestuurd helaas, misschien door de kleur (sorta seafoam)? ben super benieuwd, spannend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raven22
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05:25
Sirojth schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 22:25:
Bij mij bij FNAC.com nog niet opgestuurd helaas, misschien door de kleur (sorta seafoam)? ben super benieuwd, spannend!
ik denk inderdaad de kleur, ik heb go gris ocean (of is dat dezelfde kleur?) en ook met CC betaald. Het is echter nog niet afgeschreven en de bestelling staat nog op wachten op leverancier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-03 23:13
raven22 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 22:29:
[...]

ik denk inderdaad de kleur, ik heb go gris ocean (of is dat dezelfde kleur?) en ook met CC betaald. Het is echter nog niet afgeschreven en de bestelling staat nog op wachten op leverancier
Sorta seafoam was niet op voorraad inderdaad. Daarom heb ik uiteindelijk nog een zwarte pixel 6 besteld die morgen binnen komt. Gelukkig met Bose 700 actie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-07 23:57
isnnn schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:43:
[...]

Ik was er rond 5 uur en was direct aan de beurt. De verkopers waren ondertussen wel Pixel moe ;)
Je moet het winkelcentrumpje in voor de ingang van de Saturn, na de schuifdeuren direct rechts heb je de kassa's en een infobalie waar je je bestelling af kan halen. Als je verder niets wilt kopen hoef je de winkel verder niet in.
Er zijn heel veel kleine parkeerrplaatsjes in de buurt te vinden met betaalautomaten en er is een grotere parkeergarage direct voor de ingang van het winkelcentrum. De betaalautomaten pakten mijn pinpas niet en ik had geen munten bij mij dus ik heb de gok maar gewaagd en hem op een kleine parkeerplaats ergens in een straatje achteraf gezet.
Haha herkenbaar. Mijn ABN pas deed het ook niet, had geparkeerd nabij zo'n kerkje en dan loop je zo achterom. Op de gok ook maar geen parkeerkosten betaald :)

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi70
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19-07 19:48
Sirojth schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 22:25:
Ik heb de mijne sinds het eind van de ochtend in huis, de Pixel 6 sorta seafoam (besteld bij FNAC dus)..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-07 18:14

Epsilon

Cruzer schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:25:
[...]

Ik was er rond 17h00 en er was bijna niemand. Wel aantal Nederlanders die een pixel kwam halen, maar er was niet eens een rij. Afhaal balie en kassa veel leeg.

Lag netjes klaar en duurde ook niet lang :)

[ Voor 4% gewijzigd door Epsilon op 28-10-2021 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladybugdee92
Kan iemand mij misschien helpen little off topic btw... ik had ook de pixel case en adapter besteld bij mm papenburg en die zou ik gisteren al mogen ophalen maar zelfs vandaag waren die er niet toen ik de pixel 6 kwam halen..dus ik heb die order geannuleerd omdat ik niet weer 2 uur heen wil rijden voor de case en adapter , nu wil ik ze heel graag via de Duitse google store gaan bestellen maar hoe werkt zo'n doorstuur iets ? Nog nooit gebruik van gemaakt 🤦‍♀️ en ik zie hier genoeg mensen die daar gebruik van maken , zou 1 iemand van jullie me aub kunnen vertellen hoe dit in zijn werk gaat en wat ik moet doen? Mijn dank is groot 🙇‍♀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-07 18:14

Epsilon

isnnn schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:43:
. De betaalautomaten pakten mijn pinpas niet en ik had geen munten bij mij dus ik heb de gok maar gewaagd en hem op een kleine parkeerplaats ergens in een straatje achteraf gezet.
Was jij dat die tegen je vrouw zei dat het in Duitsland nog op de ouderwetse manier gaat :+? Waarschijnlijk betreffende parkeren :p.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12:29
pining schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 22:13:
Oh pakketje zit niet meer in Chilly Mazarin! :o [Afbeelding]
Top!, Mijn ook in Puurs. Het enge is dat het via DPD zal komen en ik heb enkel maar slechte ervaring met DPD.
Doen alsof ze zijn geweest en briefje achter gelaten maar heb ze nooit gezien of gehoord. 4 bestellingen het zelfde liedje, laatste keer zag ik da camionette gewoon passeren zonder eens te kijken, ben ik op de moto gesprongen en de achtervolging ingezet ( Hollywood style _O- ) en de camionette gevolgd tot die ergens moest stoppen voor een andere klant en die kerel aangesproken over hun tamme werk mentaliteit en mijn pakket gevraagd.... Enfin dus vrees ik er voor... Zal morgen wel zien. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phentaq
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-07 14:21
Misschien een domme vraag, maar kan ik met mijn standaard ING pas gewoon bij Saturn afrekenen wanneer ik mijn pixel ophaal? Of is het beter om van te voren cash te regelen? Op de website van Saturn staat het volgende:

Wie kann ich im SATURN Markt bezahlen?

In unseren SATURN Märkten stehen Ihnen die folgenden Zahlungsarten zur Verfügung:

Barzahlung
Maestro-Karte
SATURN Gutschein Card
Kreditkarte (Visa, Mastercard und American Express) und
Finanzierung

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladybugdee92
Phentaq schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 23:47:
Misschien een domme vraag, maar kan ik met mijn standaard ING pas gewoon bij Saturn afrekenen wanneer ik mijn pixel ophaal? Of is het beter om van te voren cash te regelen? Op de website van Saturn staat het volgende:

In unseren SATURN Märkten stehen Ihnen die folgenden Zahlungsarten zur Verfügung:

Barzahlung
Maestro-Karte
SATURN Gutschein Card
Finanzierung
Ik had het voor de zekerheid cash bij me en uiteraard gekeken of mijn limiet in de eu goed was ingesteld met de ING pas en beide kon bij de mm , ik heb het cash betaald en later nog met de ING pas bij de Mac betaald en alles werkte gewoon 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-07 12:40

ykz

Barzahlung
Maestro-Karte
SATURN Gutschein Card
Finanzierung
Jouw pinpas valt onder Maestro-Karte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verheecke.k
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08-12-2023
Maandag de Pixel 6 in stormy black besteld op Fnac.com, gisteren al geleverd. Top service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
Mijn pakket van Fnac is inmiddels eindelijk in de buurt. Bij DPD Meppel. Hopelijk gaat hij vandaag toch echt bezorgd worden 🤘😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart1977
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-07 20:02
TheIconoclast schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 07:26:
Mijn pakket van Fnac is inmiddels eindelijk in de buurt. Bij DPD Meppel. Hopelijk gaat hij vandaag toch echt bezorgd worden 🤘😀
Bij mij in Utrecht aangekomen 🤞

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Laatst online: 07-07 19:50
Ladybugdee92 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 23:51:
[...]

Ik had het voor de zekerheid cash bij me en uiteraard gekeken of mijn limiet in de eu goed was ingesteld met de ING pas en beide kon bij de mm , ik heb het cash betaald en later nog met de ING pas bij de Mac betaald en alles werkte gewoon 😀
Ik betaal het liefst met mijn creditcard als je er 1 hebt natuurlijk, dan ben je ook verzekerd.

180 dagen standaard verzekerd bij verlies, diefstal en beschadiging.

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no113
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-07 08:50
Best wel verschillen bij Fnac.. dit zie ik:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B0hfyV89GLKNV6EVEvGuXSIEASU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RQf7Q4wdZS0S6sn0Jw4n9OIf.png?f=fotoalbum_large

Volgens klantenservice vindt herbevoorrading voor dit product plaats op de 30ste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SUPERGR0VER
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-06 23:58
Ladybugdee92 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 23:23:
Kan iemand mij misschien helpen little off topic btw... ik had ook de pixel case en adapter besteld bij mm papenburg en die zou ik gisteren al mogen ophalen maar zelfs vandaag waren die er niet toen ik de pixel 6 kwam halen..dus ik heb die order geannuleerd omdat ik niet weer 2 uur heen wil rijden voor de case en adapter , nu wil ik ze heel graag via de Duitse google store gaan bestellen maar hoe werkt zo'n doorstuur iets ? Nog nooit gebruik van gemaakt 🤦‍♀️ en ik zie hier genoeg mensen die daar gebruik van maken , zou 1 iemand van jullie me aub kunnen vertellen hoe dit in zijn werk gaat en wat ik moet doen? Mijn dank is groot 🙇‍♀️
Je maakt een account aan bij https://mygermany.com/ of bij https://www.mailboxde.com/

Of iets vergelijkbaars.
Zij geven jou een adres die je kunt opgeven als verzendadres in de Google DE store. Bij mygermany is het ook zo dat je je pakketje van te voren aanmeld. Wanneer je pakketje is aangekomen bij de reshipper, bepaal je hoe deze vervolgens naar jou opgestuurd moet worden en betaal je verzendkosten.
Helpt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-08-2024
Vandaag 2e poging van BPost.
Gisteren werd pakketje niet geleverd omdat de bezorger ziek geworden was.
Hopelijk vandaag geen ziekte, want wil de GSM echt wel voor dit WE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
Het wordt bijna een grijsgespeelde plaat inmiddels, maar toch:

Zijn er nog meer mensen die net als ik nog niets hebben gehoord over het afhalen van hun pre-order bij de MediaMarkt? Dus ook geen bericht dat het vertraagd is oid.

Gaat bij mij om de Seafoam 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinjoosten
  • Laatst online: 17-06 11:42

Barzahlung
Maestro-Karte
SATURN Gutschein Card
Finanzierung
Ik heb daar gisteren met mijn ING pas betaald maar liep wel tegen mijn daglimiet aan omdat ik 2 toestellen had. Gelukkig was dit snel op te hogen met de ING app. Iets om rekening mee te houden dus. (In Duitsland doen ze zelfs al aan contactloos betalen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
NLCrEaTiVe schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 22:24:
Ik wacht zelf rustig op de 256Gb-variant, die is in onze regio nog steeds zeer zeldzaam.
Zeer zeldzaam of gewoon niet verkrijgbaar? Ik heb de 256Gb in ieder geval nog nergens gezien.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Summzashi
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 18-07 11:37
PSA voor de mensen die nog naar Saturn in Kleve gaan; in de garage naast de Saturn zijn alleen maar cash betalingen mogelijk. Zorg dat je een twee euro munt bij je hebt oid. Het kostte mij uiteindelijk een euro maar ik hoefde niet te wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-07 08:49

Rax

Webdevver

crimedevil schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 08:41:

Zijn er nog meer mensen die net als ik nog niets hebben gehoord over het afhalen van hun pre-order bij de MediaMarkt? Dus ook geen bericht dat het vertraagd is oid.

2 stuks (Pixel 6 Stormy Black) besteld op 25-10 bij MM Herzogenrath. Gisteravond (18:00) nog steeds niks gehoord (status was ook nog steeds "eingegangen") dus toen maar op de gok naar de Media Markt gereden. Daar heb ik alleen het bestelnummer laten zien en toch de 2 pixels meegekregen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/044dJD-bNlQK_SmtEe8qv3BLTbU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rfuqroMwrsRUDsiuzvqQ0lgs.jpg?f=fotoalbum_large

Pixel is al close now! ✌️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey129
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-06 08:53
Rax schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 08:56:
[...]

2 stuks (Pixel 6 Stormy Black) besteld op 25-10 bij MM Herzogenrath. Gisteravond (18:00) nog steeds niks gehoord (status was ook nog steeds "eingegangen") dus toen maar op de gok naar de Media Markt gereden. Daar heb ik alleen het bestelnummer laten zien en toch de 2 pixels meegekregen _/-\o_
Bij mij gaat het om 3 stuks (seafoam) + hoesjes. Ook nog niets vernomen... :X :X :X :X :X
je moet er dus gewoon heen rijden en hopen op voorraad? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik heb ook een seafoam staan in Krefeld, niks gehoord
Fwiw, gisteren gebeld en die man zei (denke ich)
dat je echt een mail moest hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-06 12:26

bbc

Fnac status: levering voorzien 28 oktober (express delivery)

29 oktober 4u04: Chronopost: Pakje in Asse-Zellik
29 oktober 8u50: DPD: E-mail, wij leveren tussen 9u17 en 10u17

Joepie omdat ik beslist had te telewerken, maar echt wel zeer weinig tijd om zich te organiseren. Voor gisteren had ik iets geregeld, maar deze namiddag moet ik naar de luchthaven. Als ik er niet was en de mail gemist had kon ik eigenlijk moeilijk nog wat anders regelen. Wel veel werk deze ochtend helaas, zal hem maar aan de lader hangen ... als hij er op tijd raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey129
vaagisdenaam schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 09:04:
Ik heb ook een seafoam staan in Krefeld, niks gehoord
Fwiw, gisteren gebeld en die man zei (denke ich)
dat je echt een mail moest hebben.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lxo6JY7Lon1FO0s1DWS7gLUG_b4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zvEgUgShVd1xex0m06ZUvY4c.png?f=fotoalbum_large

Moet je hieruit dan levering op de 30e aan de winkel afleiden? of "levering" aan de mm-klant (vergeef me mijn cafeïne enthousiasme 8)7 )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beefhead
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:51
Rax schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 08:56:
[...]

Ik kreeg gisteren om 18:45 uur de afhaalbevestiging voor mijn Pixel 6 Stormy Black (MM Herzogenrath) . Zometeen eens even gaan ophalen. Komt er van werken vandaag weinig terecht ben ik bang >:) .

Vanavond naar een Halloween Horror tocht met de kids. Kan ik mooi testen hoe de opnames zijn in het donker :)

3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
joey129 schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 09:07:
[...]

[Afbeelding]

Moet je hieruit dan levering op de 30e aan de winkel afleiden? of "levering" aan de mm-klant (vergeef me mijn cafeïne enthousiasme 8)7 )
Dit is levering thuis, als je nu bestelt afhalen niet mogelijk in een winkel. Denk ik althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-07 12:40

ykz

2 pro's, cloudy white en sorta sunny, voor ophalen in Aachen, maar idd nog geen bericht. Besteld op 19-10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinjoosten
  • Laatst online: 17-06 11:42
Epsilon schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 23:23:
[...]

Was jij dat die tegen je vrouw zei dat het in Duitsland nog op de ouderwetse manier gaat :+? Waarschijnlijk betreffende parkeren :p.
Ik stond er gisteren van te kijken maar ze hebben daar dus ook speciale parkeerplaatsen voor vrouwen die extra breed zijn en dicht bij de in en uitgang liggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulieVDP
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08-10-2023

Same here, gaat over de Kinda Coral 6
De bestelling staat op 'ontvangen'.
Verder nog niets gehoord. Over welke MM gaat het bij jou?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• isnnn
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 04-08-2023
melvinjoosten schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 09:22:
[...]

Ik stond er gisteren van te kijken maar ze hebben daar dus ook speciale parkeerplaatsen voor vrouwen die extra breed zijn en dicht bij de in en uitgang liggen. :)
Women's parking spaces were originally introduced in 1990 in Germany to improve women's safety and reduce the risk of sexual assault. This was formulated because women felt at risk in parking garages which were often dark and deserted. After Germany, places like Korea and China also adopted this policy. It soon became a law in some regions of Germany that at least 30% of parking spots must be reserved for women.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSAVD
  • Laatst online: 25-11-2021
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BSpC5-6swUM5JVq1LIh-7Ha15pc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/l4ywWuO9JnZG7qP9gFz9sWRy.jpg?f=user_large

🙌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey129
JulieVDP schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 09:25:
[...]

Yup, hier ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
JulieVDP schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 09:25:
[...]

Leer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gor
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-07 09:58

Gor

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Y01hclyG2VrPW7HtHWjUhuxFBw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cDWGYWnM23lAOAZ4hR2XKXGU.png?f=fotoalbum_large

Zou ik hem vandaag nog kunnen verwachten? Allemaal zo rare beschrijvingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• springfield89
  • Laatst online: 11-07 15:37
Gor schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 09:49:
[Afbeelding]

Ik zou DPD bellen en horen. Die tracking is precies ook niet real time heb ik de indruk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DSAVD
  • Laatst online: 25-11-2021
[Afbeelding]

Normaal wel, is bij mij hetzelfde gegaan.
Heb net bevestiging gekregen dat hij rond het middaguur wordt geleverd door DPD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheIconoclast
[Afbeelding]

Mijn bestelling maakte opeens een spring van Puurs naar Meppel. Denk dat de stappen gewoon wat groter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uVoo0dsoriaBo1rJ--oqAacEbxc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SyaMvsnUUbjCUk8LMv4Rc8ad.png?f=user_large

Vandaag poging 2.
Hopelijk lukt de levering en is er niets mis met het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Woensdagmiddag een zwarte en groene besteld bij fnac.com. De zwarte wordt voor 12:00 met FedEx bezorgd. De groene staat nog op 'wachten op leverancier'.

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCrEaTiVe
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 21:48
Fly-guy schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 08:49:
[...]

Zeer zeldzaam of gewoon niet verkrijgbaar? Ik heb de 256Gb in ieder geval nog nergens gezien.
Een paar keer per dag is de 256Gb Stormy Black heel kort verkrijgbaar op de Duitse Google Store. Met heel kort bedoel ik een paar minuten, dus echt zeldzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xmU1URYf2mgwBQ1beHrFzWSpVYo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uniEfGgYFgNnGfuddqHAEpc2.jpg?f=fotoalbum_large

Hij is er! Franse versie dus met gratis extra oortjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gor

Gor

pining schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 22:13:
Oh pakketje zit niet meer in Chilly Mazarin! :o [Afbeelding]
Heb je al meer informatie van dpd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monaldo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-07-2023
NLCrEaTiVe schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 10:00:
[...]

Een paar keer per dag is de 256Gb Stormy Black heel kort verkrijgbaar op de Duitse Google Store. Met heel kort bedoel ik een paar minuten, dus echt zeldzaam.
Net eentje kunnen bestellen 8)

Zelfs nog tijd gehad om een adres via https://www.mailboxde.com/ aan te maken voor het doorsturen. En nu afwachten......levering eind nov staat er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
Voor express levering gekozen. Net een email ontvangen van DPD. De levering staat gepland voor morgen :/. Al zou dat ook zomaar maandag kunnen zijn gezien de email het heeft over de eerstvolgende werkdag, maar de website van DPD geeft zaterdag aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaxDark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-06 10:33

Ik kreeg om 10:35 vandaag bericht dat mijn 6 Pro 128GB klaar ligt bij de MM Neuss, dus ze zijn er nog mee bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07 21:35
Heb mijn bestelling, 6 pro zwart, gelijk (binnen enkele) na het beschikbaar komen op de website van saturn besteld met afhalen in kleve.
Gister uiteraard de vertragingsmail gehad. Is er een kans dat we toch nog een afhaal bericht krijgen vandaag?

Had voor morgen een dagje duitsland in de planning met de pixel als hoofddoel.
Anders moet ik de boel gaan omgooien qua planning.

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pining
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23-09-2024
Gor schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 10:25:
[...]

Heb je al meer informatie van dpd?
Net toevallig een update! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RfrBIDDHDTO5YoPVCnlDdi7WSwk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UPvtbe4dNST9fYkZYVD6gR7G.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realphoenikx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:28
Gisteravond tot mijn verrassing de Stormy Black 256 GB pro op Google kunnen bestellen. Levertijd eind november. Bezorging op een Duits adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• konglong
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-07 11:57
Is er iemand die zijn pixel heeft mogen afhalen bij Saturn Mönchengladbach ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchellK
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 16-07 20:37
Zijn er nog meer mensen die nog wachten op de kinda coral 6? Ik zou 'm gisteren kunnen ophalen bij de Saturn in Kleve maar heb nog helemaal niks gehoord. Ook geen vertragingsmail of iets dergelijks. Toch wel raar aangezien die kleur gewoon bestelbaar is bij de webshop van Saturn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Ook een kinda coral besteld in Kleef, en nog geen bericht gehad.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
Nog een paar uurtjes geduld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bclOItUXscI9Ya-eyDclPwefI8E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NVEwbXfTz9gSR1DthUnnECtl.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulieVDP
mitchellK schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 11:14:
Zijn er nog meer mensen die nog wachten op de kinda coral 6? Ik zou 'm gisteren kunnen ophalen bij de Saturn in Kleve maar heb nog helemaal niks gehoord. Ook geen vertragingsmail of iets dergelijks. Toch wel raar aangezien die kleur gewoon bestelbaar is bij de webshop van Saturn.
Idem voor MM Aachen, nog niets gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchellK
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 16-07 20:37
JulieVDP schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 11:34:
[...]

Idem voor MM Aachen, nog niets gehoord
Strange, heb net de Kinda coral besteld in Essen en die ligt als het goed is zo klaar. Wel wat verder rijden maar he, bijna weekend toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JulieVDP
mitchellK schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 11:36:
[...]

Strange, heb net de Kinda coral besteld in Essen en die ligt als het goed is zo klaar. Wel wat verder rijden maar he, bijna weekend toch?
Ah, bij Aachen staat er dat je kan ophalen vanaf 1 november...
Dus ik denk dat ze waarschijnlijk een levering verwachten tussen nu en 1 november.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrjaan
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-07 17:48
mitchellK schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 11:14:
Ik heb dezelfde bestelling gedaan (Pixel 6 Coral, ophalen in Kleve). Ik kreeg gisteren deze email:
Goedendag,

Bedankt voor je bestelling xxxx voor het artikel Google Pixel.

Vandaag willen wij u mededelen dat de levering helaas vertraging heeft opgelopen.

Het artikel is naar verwachting in week 45 voor ons beschikbaar.

Zoals gebruikelijk wordt u geïnformeerd over het exacte tijdstip met de afhaalbevestiging of de verzendbevestiging.

Onze excuses voor de wachttijd en wensen u een fijn weekend.

We kijken uit naar uw volgende bezoek.

Uw SATURN-onlineshop
Nog mooi twee weken wachten dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Ik vind het wachten zelf niet eens zo vervelend, maar geen enkel bericht. Misschien gisteren ophalen? Nee? Vandaag dat? Wie weet! En anders morgen...of volgende week...

Zo moeilijk kan het toch niet zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-07 09:06
konglong schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 11:08:
Is er iemand die zijn pixel heeft mogen afhalen bij Saturn Mönchengladbach ?
Ik heb de 20e een reservering gedaan, helaas gisteren een vertraging mail gehad... Nog even geduld.

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jch88
  • Laatst online: 29-05 12:51
Voor wie bij FNAC heeft besteld:
Hier gaat mijn Pixel 6 retour naar FNAC ivm een defecte front camera (geen beeld, foutmelding, zelfs na updates/reset). Maar wat een gedoe is dat zeg: je kunt via de FNAC-website een retour aanvragen. Je ontvangt dan een retournummer en de instructie om de Frans-sprekende klantenservice te bellen. Na 3 pogingen om door het keuzemenu te komen en 4 doorverwijzingen lijkt het dan te zijn gelukt om mijn retour te ‘formaliseren’. Er staat in mijn account nu dat ik een retour heb aangevraagd. Maar dan komt de grap: ik moet nog 10-15 dagen wachten voordat ik het item kan retourneren en ik instructies ontvangen. Waarom mag Joost weten. En dan moet ik ook nog maar hopen dat het retourneren en verwerken zelf allemaal goed gaat… (reviews online zijn niet veelbelovend)

Nu maar hopen dat Google in de komende dagen met een magic fix komt voor mijn front camera, al lijkt het echt een hardwarematig issue...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimedevil
vaagisdenaam schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 11:39:
Ik vind het wachten zelf niet eens zo vervelend, maar geen enkel bericht. Misschien gisteren ophalen? Nee? Vandaag dat? Wie weet! En anders morgen...of volgende week...

Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Mensen gaan gewoon goed op basale informatievoorziening. Die ontbreekt volledig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-07 09:28
Haha, de frustratie is herkenbaar.
Wacht op m'n Pro bij de MM in Herzogenrath, geduldig en een beetje jaloers op de mensen die hem al hebben. Direct op de 19e besteld, net na acht uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
jch88 schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 11:47:
Hier gaat mijn Pixel 6 retour naar FNAC ivm een defecte front camera (geen beeld, foutmelding, zelfs na updates/reset). Maar wat een gedoe is dat zeg: je kunt via de FNAC-website een retour aanvragen. Je ontvangt dan een retournummer en de instructie om de Frans-sprekende klantenservice te bellen. Na 3 pogingen om door het keuzemenu te komen en 4 doorverwijzingen lijkt het dan te zijn gelukt om mijn retour te ‘formaliseren’. Er staat in mijn account nu dat ik een retour heb aangevraagd. Maar dan komt de grap: ik moet nog 10-15 dagen wachten voordat ik het item kan retourneren en ik instructies ontvangen. Waarom mag Joost weten. En dan moet ik ook nog maar hopen dat het retourneren en verwerken zelf allemaal goed gaat… (reviews online zijn niet veelbelovend)

Nu maar hopen dat Google in de komende dagen met een magic fix komt voor mijn front camera, al lijkt het echt een hardwarematig issue...
Zucht.. vervelend zeg.. Geeft veel vertrouwen voor mijn fnac verzending! Die al ruim een dag op het vliegveld in Parijs lijkt te liggen.. Door dit soort berichten waardeer ik sites als bol en coolblue nog meer dan ik al deed.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keessonnema
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 23-05 14:53
springfield89 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:52:
[...]

Hoezo niet duidelijk? Genoeg mensen hier die daar besteld hebben en is in dit topic meerdere keren gezegd.
Nadat ik besteld had inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windvanger
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-07 22:56
De Pixel 6 + hoesje + lader zijn aangekomen bij Mailboxde. Meteen op doorsturen geklikt, dus zal vandaag weer verder gaan. Wel jammer dat de lader als een apart pakketje is binnengekomen waardoor ik nu 2 zendingen heb. Doorstuur kosten a € 29,=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-07 23:18
jch88 schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 11:47:

Ai balen! Maakt mij twijfelen aan mijn eigen strategie, ik laat hem bij familie bezorgen in Duitsland en geen plan om hen door te laten sturen, maar ik ben daar pas met Kerst. Maar als ik met kerst er pas achter kom dat er zaken defect zijn, ben ik natuurlijk de sjaak (of moet onder garantie laten repareren e/d maar dat is gedoe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
maxjuh schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 10:36:
Voor express levering gekozen. Net een email ontvangen van DPD. De levering staat gepland voor morgen :/. Al zou dat ook zomaar maandag kunnen zijn gezien de email het heeft over de eerstvolgende werkdag, maar de website van DPD geeft zaterdag aan.
Erg onduidelijk allemaal bij de DPD, ook als je ze belt. Anyway, wordt toch wel vandaag bezorgd _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q64zlXsgN8RGTxCXyDfUdMa0VpU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6RDesJHeb6Bi1KaX3tbCN7PG.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door maxjuh op 29-10-2021 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gor

Gor

Mijn is net aangekomen. 25ste besteld van Fnac.com, express levering gekozen naar Belgie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdrazar
Zojuist de Pixel 6 Zwart ontvangen.

27e rond 22:00 besteld bij FNAC.com - goedkoopste verzendoptie gekozen
29e rond 12:00 al thuis ontvangen via FedEx

Ging allemaal erg vlot! Super blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06:47
Als ik bij fnac.com bestel, moet ik nog ergens op letten?
Fnac kaart doen?
Hoor graag jullie advies, bevindingen.

dank alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• setdown
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22-06-2022
ykz schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 05:45:
[...]

Jouw pinpas valt onder Maestro-Karte
Op mijn ASN betaalpas staat alleen het V-Pay logo.
Iemand daar ervaring mee of dat lukt met pinnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-07 21:51
Gisteravond zowaar een 6 pro beschikbaar in de Duitse store. Besteld (levertijd 25 november), geprobeerd te betalen met paypal, dit lukte niet. Hier kreeg ik een mail van dat dit niet gelukt was.
Vervolgens betaald met CC, deze is "gereserveerd" op mijn rekening (1x 899,- en 3x 0,00 :? ) maar verder is dit nergens terug te vinden. Geen mail, niet in mijn google account, compleet foetsie.

Ben benieuwd of dit er nu doorkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Laatst online: 15-07 14:56
DrNizeGuy schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 12:43:
Gisteravond zowaar een 6 pro beschikbaar in de Duitse store. Besteld (levertijd 25 november), geprobeerd te betalen met paypal, dit lukte niet. Hier kreeg ik een mail van dat dit niet gelukt was.
Vervolgens betaald met CC, deze is "gereserveerd" op mijn rekening (1x 899,- en 3x 0,00 :? ) maar verder is dit nergens terug te vinden. Geen mail, niet in mijn google account, compleet foetsie.

Ben benieuwd of dit er nu doorkomt
Heb je een Duitse CC dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-07 00:10
Kreeg vandaan een mail van Google dat de betaling van de 6 pro met PayPal mislukt was. Opnieuw gedaan en toen werkte het wel gelukkig. Het viel me alleen op dat ik geen andere betaalmiddelen meer toe kon voegen anders dan credit card.

Verwachte levering 23-26 nov, dus het duurt nog wel ff..

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen Hendriks
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-07 18:18

Koen Hendriks

Pixel Pioneer

Ik heb een mailtje gekregen van MailboxDe dat die binnen is. Alleen heb ik ook een hoesje er bij besteld maar die heeft google nog niet opgestuurd... die staat nog op 'Nog niet verstuurd' en wordt pas eind november verwacht.

Wel beetje eng om dan bijna een maand zonder hoesje te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
In Leer zijn inmiddels bijna modellen af te halen (behalve mijn type ofc) als je nu bestelt, maar ik heb mijn telefoon uit de pre-order nog steeds niet. Wat een zaad winkel is die MediaMarkt toch ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermeynator
  • Laatst online: 11-05 08:48
windvanger schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 12:09:
De Pixel 6 + hoesje + lader zijn aangekomen bij Mailboxde. Meteen op doorsturen geklikt, dus zal vandaag weer verder gaan. Wel jammer dat de lader als een apart pakketje is binnengekomen waardoor ik nu 2 zendingen heb. Doorstuur kosten a € 29,=
Bij welke webwinkel? Ik heb via MediaMarkt.de ook geprobeerd door te sturen naar Mailboxde maar mn bestelling werd na 10 minuten alweer gecancelled. :(. Wat heb je gebruikt als adres gegevens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Wat ik wel een beetje lullig vind van Google is dat als je hebt ge-preordered je nog een paar weken op hetzelfde toestel kunt wachten dat je nu binnen een dag of wat in huis kunt hebben via Saturn.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windvanger
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-07 22:56
Hermeynator schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 13:19:
[...]

Bij welke webwinkel? Ik heb via MediaMarkt.de ook geprobeerd door te sturen naar Mailboxde maar mn bestelling werd na 10 minuten alweer gecancelled. :(. Wat heb je gebruikt als adres gegevens?
Ik heb de Pixel op 22 oktober besteld via de Duitse Google Store. Betaling via Paypal en verzending naar Mailboxde zonder problemen. Ik heb het adres gebruikt wat door Mailboxde is verstrekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
Valt me tegen dat je hem op het moment dat hij live komt op de Saturn site kan bestellen met een leverdatum van gisteren en dat je nu nog steeds zit te wachten op je ophaalbericht :(

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermeynator
  • Laatst online: 11-05 08:48
windvanger schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 13:30:
[...]

Ik heb de Pixel op 22 oktober besteld via de Duitse Google Store. Betaling via Paypal en verzending naar Mailboxde zonder problemen. Ik heb het adres gebruikt wat door Mailboxde is verstrekt.
Aaah oke. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-07 20:26
Net maar besteld via Mediamarkt Online op een Duits adres... Blijkbaar kunnen ze wel snel leveren?
Pagina: 1 ... 20 ... 34 Laatste

Let op:
- Dit topic is niet bedoeld voor het uitwisselen van of vragen om adressen in het buitenland.
- Berichten met betrekking tot levering van de koptelefoon/earbuds horen in [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires