Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Summzashi
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 24-09 10:34
20:15 op de 19de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-09 01:11
chengbondkwok schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 16:21:
[...]

Wout had deze middag online besteld en afhalen in Lingen geprobeerd en meteen jackpot. De reguliere Pixel 6 dan. Het is erg willekeurig allemaal :P
Net gebeld met Saturn Kleve de beste man kon mij 100% bevestigen dat ik vanavond of morgenochtend een afhaalbevestiging zal ontvangen. Dan ga ik morgenavond of zaterdag maar naar Kleve zodra ik die afhaalbevestiging heb ontvangen. Betreft Pixel 6 black

[ Voor 6% gewijzigd door Cruzer op 28-10-2021 16:31 ]

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammer2016
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21-02 00:13
Mijn Pixel 6 Stormy Black heb ik inmiddels een ophaalbevestiging van gekregen als gast besteld en ophaling MM Nordhorn. Sorta Seafoam nog niets van ontvangen en wel met een account besteld met status
"Bestellung wird vorbereitet". Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTCHolland
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-01-2023
Volgens de MM website kan ik hem nu afhalen in Aken, bolletje is ook groen. Wacht wel nog op een mail waar dit in bevestigd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:13

WoutF

Hoofdredacteur
Cruzer schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 16:19:
Nog steeds geen afhaalbevestiging Kleve Saturn.

Had de mijne na de launch rond 21:30 besteld, pixel 6 black. Als gast besteld.
Same. Maar met al die berichten van mensen die wel een bevestiging voor Kleve hadden gehad, ben ik er maar heen gereden. Ze moesten immers bevoorraad zijn, dacht ik.

Dat klopt, maar niet volledig. Er stonden meerdere grote dozen vol met Pixel-doosjes, maar die van mij zat er niet tussen. Wellicht morgen. Erg frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-bone88
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 31-08 09:46
Ik heb zojuist bevestiging gehad van MM Nordhorn pixel 6 pro zwart ligt klaar. Besteld op 19 oktober als gast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:38

Nakebod

Nope.

Volgorde van Saturn is inderdaad raar. Hier ook binnen 10 minuten na online komen besteld, en nog geen bericht dat die afgehaald kan worden. Niet heel erg, als hij er morgen maar is gezien ik morgen toch een rondje Kleve ging doen.

Weet nog met de Pixel 4a vorig jaar van een vriendin, ook besteld om in Kleve af te halen.
Afhalen zou vanaf datum x kunnen na mailbevestiging. Ze kreeg maar geen mail. Datum verstreek. En dan lees je van andere mensen die echt een week later besteld hebben hem al konden ophalen.

Edit: En uiteraard nu instant krijg ik mijn abholbestatigung. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Nakebod op 28-10-2021 16:42 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonjaW
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-09 09:50
Kan iemand die in Kleve is geweest mij vertellen of ze er showmodellen hebben?

En welk soort mondkapje ze gedragen hebben? Ik heb wel die blauwe, maar een ffp2 variant kan ik in mijn omgeving niet verkrijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StewieDog
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04-10-2024
Ophaal bevestiging voor aachen is binnen. 6p zwart 128gb. Besteld op de 20e

Edit: met account als dat verschil maakt

[ Voor 22% gewijzigd door StewieDog op 28-10-2021 16:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
sonjaW schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 16:43:

En welk soort mondkapje ze gedragen hebben? Ik heb wel die blauwe, maar een ffp2 variant kan ik in mijn omgeving niet verkrijgen..
Gewoon mondkapje op doen, er staat niemand te controleren wat je precies draagt. Ik was van de zomer een aantal weken in Duitsland, het maakt allemaal niks uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Loop iets verder de straat de DM in, pak een verpakking ffp2 die waarschijnlijk nog bij de ingang staan, zet er gelijk 1 op, reken de inmiddels geopende verpakking af :+ en alles goed. (Vorige keer ook zo gedaan toen ik erop gewezen werd dat mijn ding niet voldeed :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Hmm, tot zover het nut van bestellen bij Google zelf ipv Saturn of die Fransen...
|:(
In ieder geval maken dit topic en het ervaringentopic het wachten wel wat dragelijker ;) Veel plezier met de Pixels Tweakers.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jQ4FrnZP599_yYGttq2UaNh9tiY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ToOBtjqiVpJBmsQdweCJgBmh.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door Vmu op 28-10-2021 17:18 ]

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-09 22:34
lappiehero schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 16:09:
[...]

Die van mij is nu op HUB CHILLY MAZARIN CHRONOPOST, sinds de genoemde 3:58 AM.
Komt bij AULNAY SOUS BOIS vandaan.

Hoop dat het morgen lukt. Zojuist DPD gebeld, ondanks express delivery op de factuur genoemd werd, weten zij van niks.
Zelfde status hier ook ong zelfde tijd.
Rare is sommige mensen met normale levering hebben hem al en wij met express hebben nog niks beetje jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Summzashi

Kom er net vandaan, ik had netjes een FFP2 kapje op maar de meeste liepen gewoon met stoffen maskers. Pixel showmodel is mij niet opgevallen maar heb er ook niet bij stil gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke00
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-10-2022
Terwijl ik hier sta aan te schuiven krijg ik net mijn bevestiging. Geen speciale mondmaskers hierzo trouwens. Aachen zwarte 6 128gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 07:35
Mijn gisteren opnieuw geplaatste bestelling bij FNAC.com staat nog op:

En attente de livraison fournisseur
Sortie prévue le 28/10/2021

Ik hoop dat tie vanavond nog vertrekt richting NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladybugdee92
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 19-01-2022
Zijn er hier meer mensen die de telefoon al hebben opgehaald die geen duits kunnen praten? Ben bijna over de grens en kan geen woord duits op guten tag na 😂 dus benieuwd naar de communicatie 😜 hoe ging dat bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkies
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-09 23:03
Hier ook de ophaalbevestiging Kleve gekregen om 12:51 uur.
Alleen nog niet van mijn hoesje, die komt waarschijnlijk maandag pas binnen. Geduld geduld geduld en hopen dat ze het hoesje voor woensdag ook bevestigen voor afhaal zodat ik beide kan gaan ophalen |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Kwakkies op 28-10-2021 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
Ladybugdee92 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 17:06:
Zijn er hier meer mensen die de telefoon al hebben opgehaald die geen duits kunnen praten? Ben bijna over de grens en kan geen woord duits op guten tag na 😂 dus benieuwd naar de communicatie 😜 hoe ging dat bij jullie?
Gewoon je bon laten zien en knikken. Was het afgelopen weekend op Ameland, maar die lui spreken standaard Duits tegen ons, dus nu mogen ze zich eens aan ons Nederlanders aanpassen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaxDark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-08 21:23
Pixel uitpakken en Live Translate gebruiken dan maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korfage
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-08 10:30
crimedevil schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:03:
Ik word wel erg ongeduldig nu ik zie dat diverse Tweakers al wel mail hebben voor MM-afhaal... en ik nog niks voor afhaal uit Leer.
Net stormy black opgehaald uit Leer. Kreeg rondom de middag bericht binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
korfage schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 17:11:
[...]

Net stormy black opgehaald uit Leer. Kreeg rondom de middag bericht binnen
Heb helaas nog geen bericht binnen (seafoam 6).... , wat waardeloos.:(

Edit: zijn er nog meer mensen die nog geen mail hebben van de MM?

[ Voor 11% gewijzigd door crimedevil op 28-10-2021 17:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Braak er fonetisch wat kreten uit, kom je al best ver mee.
Ieg meugte mijn bestellung apholen. <show afhaalbewijs> :+

Maar zo moeilijk is Duits an sich ook weer niet. Ze waarderen het vaak wel als je het überhaupt (Hey dat is Duits!) probeert. Desnoods met wat Engels tussendoor.

Als het niet zo erg is als de gemiddelde Henk & Ingrid die in Kranenburg boodschappen doen, en verontwaardigd zijn als de medewerker ze niet eens in het Nederlands aanspreekt.. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Summzashi
Ik vroeg het in het Engels. Man achter de balie sprak geen woord, en heeft dan ook helemaal niks meer gezegd. Alleen auf wiedersehen.

Ik besloot daarna nog een flesje water te kopen, toen zei ik tegen diezelfde man "Wasser!" en de reactie was "Ja, sehr gut!"

Komt allemaal goed dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTCHolland
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-01-2023
Ik heb hem binnen, mail van MM Aachen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-09 10:28
Net afgehaald bij MM Herzogenrath. Hij was nog niet ingeboekt en ik had ook geen afhaalbewijs maar wel meegekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gregor160300
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 30-07 19:36
injectx schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 17:26:
Net afgehaald bij MM Herzogenrath. Hij was nog niet ingeboekt en ik had ook geen afhaalbewijs maar wel meegekregen.
Heb je toevallig gezien of ze ook showmodellen hebben, zit nog te twijfelen tussen 6 en 6 Pro en ga morgen toevallig richting Zuid-Limburg op familie bezoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-03 23:13
Mijn hoesje is in ieder geval al wel binnen voor de pixel 6 😂👌. Positief blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Yes Zojuist ook mijn afhaalbevestiging ontvangen Saturn Kleve, Pixel 6 stormy black.

Misschien laat ik daar ook gelijk een clearplex aanbrengen. Misschien tip gelijk testen of alles goed werkt anders kun je weer terug naar Kleve..

Enige hoop ik dat de telefoon mij qua grote en gewicht ik bevalt. We zullen zien :)

[ Voor 16% gewijzigd door Cruzer op 28-10-2021 17:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart1977
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 03:18
TheIconoclast schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 17:34:
Mijn hoesje is in ieder geval al wel binnen voor de pixel 6 😂👌. Positief blijven...
Haha mijn hoesje komt zo ook. Maar over de levering vd pixel heb ik een slecht voorgevoel. 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinjoosten
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-07 16:20
Zojuist mijn 6 en 6 Pro opgehaald bij Saturn in Kleve, ging allemaal heel soepel. Vriendelijke dames achter de kassa. Ze gaven wel aan dat het een gekkenhuis was vandaag door alle Nederlanders die zonder afhaalbewijs een Pixel probeerde op te halen. Die hebben ze allemaal weg moeten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:37

KingCrash

Angry Rabbit

Cruzer schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 17:42:

Misschien laat ik daar ook gelijk een clearplex aanbrengen. Misschien tip gelijk testen of alles goed werkt anders kun je weer terug naar Kleve..
Goed idee. Ik kan alleen zo 1,2,3 niet vinden dat ze clearplex aanbrengen in Kleve?
Ze gaven wel aan dat het een gekkenhuis was vandaag door alle Nederlanders die zonder afhaalbewijs een Pixel probeerde op te halen. Die hebben ze allemaal weg moeten sturen.
Sjah het stond duidelijk in de bestelbevestigingsmail niet te komen zonder ophaalbewijs. Maar als je als winkel zegt vanaf 28e te leveren.. Dan gaan veel mensen het toch proberen

--edit

Ha, direct na deze post afhaalmailtje binnen. Kleve Stormy black 6 met account besteld.

[ Voor 40% gewijzigd door KingCrash op 28-10-2021 17:57 ]

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurionStormrage
  • Laatst online: 08-09 14:25
Chronopost tracking geeft na een update om 17:36 nu aan dat hij morgen wordt geleverd helaas. 20ste besteld bij fnac.com met standaard transport, 6 Sorta Seafoam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxboone
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-09 20:51
Op de gok maar de 00000 "truuc" geprobeerd, maar het lijkt er op dat Google het door heeft wanneer mensen dit doen :$ :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1-n9HXVf2iSHrvKYacSUj3Hm2F4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wk4AdbNhoLQtmteyDnC6HqXm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jean willem
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:17
Heb net een afhaalbericht gehad. Gaat om een reguliere 6 in het zwart zonder account bij Saturn Kleef. Besteld op 19 oktober 20:15. Helaas te laat om nog te gaan rijden vanuit regio Utrecht. Morgen weer een dag.

Edit: kreeg net nog een berichtje van Saturn. Helaas geen levertijd bekend van de 6 pro die ik de 23ste besteld had :'(.

[ Voor 22% gewijzigd door jean willem op 28-10-2021 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:43

Ace

Happy Happy Joy Joy

Net mail gekregen van Saturn Aachen, levering vertraagd en dus geen afhaalbewijs :(

Staat verder geen concrete datum in, wel pas afgelopen maandag besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-09 07:22
Nou fijn ik krijg zojuist de volgende email (vertaald door Google Translate) Besteld op 19-10 rond 20:30 bij Saturn Kleve.
Hallo,

bedankt voor je bestelling voor het artikel Google Pixel.

Vandaag willen wij u mededelen dat de levering helaas vertraging heeft opgelopen.

Helaas zijn er op dit moment geen leveringsdata bekend.

Zoals gebruikelijk wordt u geïnformeerd over het exacte tijdstip met de afhaalbevestiging of de verzendbevestiging.

Onze excuses voor de wachttijd en wensen u een fijn weekend.
Heldenafbeelding
We kijken uit naar uw volgende bezoek.

Uw SATURN-onlineshop
:(

[ Voor 3% gewijzigd door SkyThes op 28-10-2021 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:41
SkyThes schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 18:07:
Nou fijn ik krijg zojuist de volgende email (vertaald door Google Translate) Besteld op 19-10 rond 20:30 bij Saturn Kleve.

[...]

:(
Jup, hier ook. Saturn Bochelt 6 Pro zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaps
  • Laatst online: 18-09 13:34
Mijn bestelling heeft ook vertraging (Saturn Kleve). In mijn mail staat dat ik hem in week 45 kan ophalen, exacte datum onbekend...

Edit: naar verwachting in week 45

[ Voor 12% gewijzigd door klaps op 28-10-2021 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 15:59

ykz

Ik heb de 19e 2 pro's besteld om op te halen bij MM Aachen, een sorta sunny en een cloudy white, maar ook nog geen mail gehad. Ik was sws van plan om het pas zaterdag op te halen, maar ik hoop dat dat lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 13:54
chengbondkwok schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 18:12:
[...]

Jup, hier ook. Saturn Bochelt 6 Pro zwart
Bij mij precies hetzelfde. Gewone 6 zwart in Bocholt is al wel klaar om af te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
KingCrash schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 17:48:
[...]

Goed idee. Ik kan alleen zo 1,2,3 niet vinden dat ze clearplex aanbrengen in Kleve?

[...]

Klopt ze hebben wel iets anders maar niet het USA merk clearplex. Dan laat ik maar doen hier in bij MediaMarkt in Nederland. Als het niet goed ziet kun je makkelijker terug..

Sjah het stond duidelijk in de bestelbevestigingsmail niet te komen zonder ophaalbewijs. Maar als je als winkel zegt vanaf 28e te leveren.. Dan gaan veel mensen het toch proberen

--edit

Ha, direct na deze post afhaalmailtje binnen. Kleve Stormy black 6 met account besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
klaps schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 18:12:
Mijn bestelling heeft ook vertraging (Saturn Kleve). In mijn mail staat dat ik hem in week 45 kan ophalen, exacte datum onbekend...

Edit: naar verwachting in week 45
Wanneer had je deze besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkies
Bij welke winkel in was dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
Kwakkies schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 18:30:
[...]

Bij welke winkel in was dat? :)
bol.com! Een spigen case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkies
Bij welke winkel is je hoesje binnengekomen? En je bedoelt de originele Google hoes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-08 13:14
19e besteld bij Kleve
Guten Tag,

vielen Dank für Ihre Bestellung X für den Artikel Google Pixel.

Wir möchten Sie heute darüber informieren, dass sich die Lieferung leider verzögert.

Bedauerlicher Weise ist uns aktuell noch kein Liefertermin bekannt.

Sie werden wie gewohnt mit der Abholbestätigung, beziehungsweise mit der Versandbestätigung über den genauen Zeitpunkt informiert.

Wir entschuldigen uns für die Wartezeit und wünschen Ihnen ein schönes Wochenende.

Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch.

Ihr SATURN Onlineshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Hier ook mail van de saturn gehad en ik had echt direct bestelt zodra mogelijk was op release day al krijg ik gelukkig als het goed is morgen van Fnac een toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sashakoevoets98
  • Laatst online: 20-09 15:23
Net mail gehad van de MediaMarkt dat ie onderweg is! Hopelijk dit weekend nog in huis 🤩

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:10
Vordert jullie verzending bij Fnac? Laatste update, welke nuttig was, is van vannacht 2:17 in Chilly Marzarin.

Als ik de DPD erbij pak zie ik vandaag 3 updates met dezelfde tekst.

Je onderzoek wordt verwerkt

0 , FR

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 23-09 21:33

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-08 13:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 23-09 21:33
Dan ga ik de hoop maar opgeven dat de mijne snel komt. Twee dagen geleden besteld

[ Voor 6% gewijzigd door spartacusNLD op 28-10-2021 18:55 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• klaps
  • Laatst online: 18-09 13:34
Cruzer schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 18:30:
[...]

Wanneer had je deze besteld?
26 oktober rond half 10. Maat van mij heeft hem wel ontvangen (eerder besteld) en gaat morgen sowieso naar Kleve, dus misschien kan hij het proberen voor mij. Bestelling staat ook op zijn naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
iemand die net als ik die ook nog geen e-mail voor afhalen MM heeft ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxDark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-08 21:23
crimedevil schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 18:58:
Ik zit in het zelfde schuitje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-09 13:50

Garrett

Watercooler

sonjaW schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:11:
Ik heb een uur geleden het ophaalbericht ontvangen voor de Pixel 6 Pro, Sorta Sunny :)

Direct na de launch als gast besteld bij de Saturn in Kleef.
Hier de Stormy Black besteld bij de Saturn in Kleve... vertraging stond er in het mailtje... erg jammer.

Guten Tag,

vielen Dank für Ihre Bestellung ********* für den Artikel Google Pixel.

Wir möchten Sie heute darüber informieren, dass sich die Lieferung leider verzögert.

Bedauerlicher Weise ist uns aktuell noch kein Liefertermin bekannt.

Sie werden wie gewohnt mit der Abholbestätigung, beziehungsweise mit der Versandbestätigung über den genauen Zeitpunkt informiert.

Wir entschuldigen uns für die Wartezeit und wünschen Ihnen ein schönes Wochenende.

Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch.

Geen haast bij, maar wel jammer...

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -JB-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:29
Nog geen bericht van MM Bonn. Hoop wel dat ze er zijn. Ben er morgen namelijk in de buurt. Komende 2wk niet meer....

Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
reinierkramer schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 16:53:
[...]

Zelfde status hier ook ong zelfde tijd.
Rare is sommige mensen met normale levering hebben hem al en wij met express hebben nog niks beetje jammer.
Normale leveringen gingen blijkbaar met UPS, welke toch echt een stuk sneller is haha. Is jullie status inmiddels veranderd?

Als ik op de mobiele site van DPD mijn track code gebruik krijg ik iets te zien over een onderzoek. Andere DPD site. Alleen wat jullie ook hebben. Chilly Marzarin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20-09 09:44
Pukson schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 18:47:
Vordert jullie verzending bij Fnac? Laatste update, welke nuttig was, is van vannacht 2:17 in Chilly Marzarin.

Als ik de DPD erbij pak zie ik vandaag 3 updates met dezelfde tekst.

0 , FR
Ik heb vandaag een update gehad rond 15u dat het pakket in België is (moet ook in België afgeleverd worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Volgens mij is er een pallet met pixel 6 pro achterover gedrukt kan toch nooit niet dat er al vanaf 4 uur vanacht niks is gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Pukson schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:04:
[...]

Normale leveringen gingen blijkbaar met UPS, welke toch echt een stuk sneller is haha. Is jullie status inmiddels veranderd?

Als ik op de mobiele site van DPD mijn track code gebruik krijg ik iets te zien over een onderzoek. Andere DPD site. Alleen wat jullie ook hebben. Chilly Marzarin
Chilly Mazarin staat die van mij ook op ja ze zijn daar wel heel chilly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:43
maxboone schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 18:01:
Op de gok maar de 00000 "truuc" geprobeerd, maar het lijkt er op dat Google het door heeft wanneer mensen dit doen :$ :+

[Afbeelding]
Lukte bij de Google tv ook al niet meer, loopt ook vast bij dhl.

Even een huifkar of mailboxde.com aanmaken, die sturen door. Wellicht kan je nog het adres aanpassen en daarmee de bestelling vlot trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Hier ook niks...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slammer2016
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21-02 00:13
Ik heb de mijne zojuist opgehaald!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1977
reinierkramer schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:05:
Volgens mij is er een pallet met pixel 6 pro achterover gedrukt kan toch nooit niet dat er al vanaf 4 uur vanacht niks is gebeurd
Hier 0011 vannacht niks meer. De niet pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Bart1977 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:13:
[...]

Hier 0011 vannacht niks meer. De niet pro.
Begin er steeds meer een hard hoofd in te krijgen 🙈😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1977
reinierkramer schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:15:
[...]

Begin er steeds meer een hard hoofd in te krijgen 🙈😅
Ik ook man.. hopelijk later vanavond op de vlucht mee. 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Bart1977 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:17:
[...]

Ik ook man.. hopelijk later vanavond op de vlucht mee. 😬
Idd gaan het zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webo
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21-09 23:11
Ik heb een uur geleden een e-mail gekregen dat mijn Pixel 6 Pro Stormy Black per direct afgehaald kan worden bij MediaMarkt Herzogenrath. Ik had deze besteld op 23 oktober. Morgen maar even een ritje inplannen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
reinierkramer schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:05:
Zo staat het bij mij in de mobiele omgeving van DPD.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SrmQtht8q4ICLN7C5tTNwrBCqJE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6lICuabhCtFkvE76ZVRMaXdr.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Pukson schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:25:
[...]

[Afbeelding]
Via de mobilie website vind ik de track and trace niet eens bij dpd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 16:21

Mojo

The Power Within

(jarig!)
Ik heb mijn pixel sinds vanmiddag binnen van FNAC. Kwam met FEDex en had inderdaad die vijf euro extra betaald. Had niet eens gezien dat het optioneel was. xD.

Blij dat ie er is.

Op release dag besteld trouwens.

[ Voor 9% gewijzigd door Mojo op 28-10-2021 19:33 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramFokke
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-10-2024
Ik was in het oosten van het land dus ondanks dat ik nog geen bevestiging had gehad, toch maar op de bonnefooi langs de Saturn in Kleve gereden. Tevergeefs natuurlijk, op de terugweg kreeg ik de vertragingsmail. Behoorlijk teleurstellend dat ze zelfs geen leverdatum konden noemen. Op de website stond dat je op 28 oktober kon afhalen en het bestelproces wekte de indruk dat ze wel voorraad hadden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-09 10:28
gregor160300 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 17:27:
[...]

Heb je toevallig gezien of ze ook showmodellen hebben, zit nog te twijfelen tussen 6 en 6 Pro en ga morgen toevallig richting Zuid-Limburg op familie bezoek.
Begin deze week hadden ze beide pixels nog als showmodel. Lijkt mij nog altijd het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
Mijn order van Fnac is nu in België 👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pining
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23-09-2024
Pukson schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:25:
[...]

[Afbeelding]
Bij mij ziet het er zo uit, zit geen beweging in bij Chilly Mazarin :'(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bhCbC4J7LJSWjhZMA-LwkpVjGCA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cNmYDYJDg58QP1CmKVYaF0P8.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• reinierkramer
Er is beweging hij is nu in belgie :-) moet naar nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
pining schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:43:
[...]

[Afbeelding]
Exact same hier. Alleen de enquiry heb ik vandaag 3 maal gehad. Lekker chillen in Chilly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guidje90
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-07 20:55
pining schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:43:
[...]

[Afbeelding]
Bij mij vrijwel hetzelfde, nu in Chilly, moet naar NL. Ik hoop dat 'ie morgen wordt bezorgd, zou leuk zijn hem voor dit weekend te hebben :).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xGjlXz9-uhCueTLxzSWxQnOEVNU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NpPnRQ3z3J18XPhdlMALgdG1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1977
Guidje90 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:02:
[...]

Bij mij vrijwel hetzelfde, nu in Chilly, moet naar NL. Ik hoop dat 'ie morgen wordt bezorgd, zou leuk zijn hem voor dit weekend te hebben :).

[Afbeelding]
Waarom is jullie order dan dpd en die van mij fedex, allebei naar Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sashakoevoets98
  • Laatst online: 20-09 15:23
Maandag komt ie bij mij bij mailboxde! Hopelijk dinsdag of woensdag in huis!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxboone
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-09 20:51
Spekkie99 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:10:
[...]

Lukte bij de Google tv ook al niet meer, loopt ook vast bij dhl.

Even een huifkar of mailboxde.com aanmaken, die sturen door. Wellicht kan je nog het adres aanpassen en daarmee de bestelling vlot trekken.
Hij's nog niet verzonden, althans - geen verzend bevestiging gehad tot nu toe (en het middelste bolletje is nooit gekleurd). Leverdatum stond tot vandaag op 27/28 oktober, gok vandaar deze status nu.

Heb ook al een paar dagen geen mogelijkheid het adres aan te passen. Ben over anderhalf maandje toch in Duitsland, mocht ie dan nog niet binnen zijn haal ik hem daar wel.

Gok dat ze er bij Google zelf een controle stap tussen hebben gejast na het gezeur / gedoe met DHL.

d:)b

[ Voor 6% gewijzigd door maxboone op 28-10-2021 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Bij mij zit er weer wat beweging in!

Chronopost
Frankrijk Pakketten in transit Locatie : Roissy - Parijs - FR

De chatbot zegt dat het pakketje morgen wordt bezorgd!

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:13

WoutF

Hoofdredacteur
Ik heb nog een afhaalbewijs voor een Pixel 6 128 GB Sorta Seafoam (Saturn Duisburg) en een Pixel 6 128 GB Stormy Black (MM Lingen) in de aanbieding. Interesse? --> DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchellK
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-09 13:25
Hier ook een mail over een latere levering voor de witte pro. Gekke is dat ook een oranje non pro besteld heb maar daar helemaal niks over heb gehoord. Beide Saturn Kleve. Ben benieuwd welke eerder komt, stiekem hoop ik de gewone oranje aangezien ik niet per se de pro wil hebben, maar ja de eerste die komt gaat het worden, ongeduldig zoals vele hier misschien herkenen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pining
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23-09-2024
Bart1977 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:07:
[...]

Waarom is jullie order dan dpd en die van mij fedex, allebei naar Nederland.
Ik had gekozen voor de 12eu express shipping o.i.d. mogelijk dat dat het verschil is? Blijkbaar betalen we voor expres rustig aan bezorgen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:53

servies

Veni Vidi Servici

Inmiddels de mijne opgehaald bij Saturn in Bocholt. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skagerak
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 15:51
Ik heb zojuist ook een e-mail van Saturn Kleef ontvangen dat ik moet wachten op mijn pixel 6 (zwart) tot week 45.
Heb 'm besteld in de avond van 26 oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klwinkel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 22:17
Heb vanmiddag mijn Sunny Pro opgehaald in Kleve, de gewone rode/roze 6 heb ik daar gelaten.

Vreemd genoeg werd mijn Rabobank betaalpas niet geaccepteerd door de betaal automaat in de winkel, dus dat was nog even spannend, uiteindelijk met een CC wel kunnen betalen.

Ze hadden nog een heleboel zwarte op voorraad zei de dame van de afhaal balie, maar die wilde mijn zoon niet, dus die moet nog even wachten op zijn groene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
Had net deze mail (vertaald) van de MM, naar aanleiding van het contactformulier:

Bedankt voor uw vraag over de bestelling ***

Vanwege de zeer grote vraag duurt het verwerken van uw bestelling helaas nog even. We werken keihard aan de snelst mogelijke uitvoering.

Ik wil me verontschuldigen voor de vertraging in de levering, dus heb geduld.

Wat een waardeloze bedoeling. Nu weet ik weer waarom ik in NL met een grote boog om de Mediamarkt heen loop.

Zelfs geen indicatie van hoelang het nog gaat duren...

Gaat om Seafoam 6, besteld op 25-10. Gekke is dat ze wel voor verzending beschikbaar zijn op de site.

[ Voor 11% gewijzigd door crimedevil op 28-10-2021 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-09 10:36
Nou daar gaan we weer.
Besteld bij de Google store (de gewone 6), laten versturen naar Mailboxde.com
Tot nu toe nog gelukt met de 3, 4 en 5 ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Dennis-L op 28-10-2021 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keessonnema
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22-09 18:41
Ik ben wel jaloers, maar zelf voor gekozen.
Namelijk pre-ordered bij Belsimpel omdat ik geen tijd heb om naar Duitsland te rijden en geen ervaring heb met Mailbox e.d.

Verwachte verzenddatum 26 november :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Ping ping, notificaties van m'n tracker app! Dus denk hehe beweging.

28-10-2021

18:59

0 , FR

28-10-2021

18:36

0 , FR

Haha.. wat zijn ze aan het doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
keessonnema schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:06:
Ik ben wel jaloers, maar zelf voor gekozen.
Namelijk pre-ordered bij Belsimpel omdat ik geen tijd heb om naar Duitsland te rijden en geen ervaring heb met Mailbox e.d.

Verwachte verzenddatum 26 november :(
Bij FNAC kan je gewoon bestellen en zonder moeilijk doen naar Nederland verzenden. Scheelt je 150€

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isnnn
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 04-08-2023
Na 2,5 uur file op de terugweg eindelijk terug uit Kleve. De verkoper vertelde mij dat het in de ochtend gigantisch druk was met pixel afhalers, rijen tot buiten. Losse verkoop hebben ze geen voorraad (meer) voor gaf hij aan, alleen pre-orders liggen er nu nog klaar. Ook verwachtte hij niet snel nieuwe voorraad binnen te krijgen. Geen idee wat daar van klopt natuurlijk.

Overigens is een simpel mondkapje zoals in NL voldoende, niemand die zeurt over dat het FFP2 moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSAVD
  • Laatst online: 25-11-2021
Update van DPD tracking!
Hij is aangekomen in Puurs dus wordt morgen geleverd (België)
Happy me O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 22:41
voxxel schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:10:
[...]

Bij FNAC kan je gewoon bestellen en zonder moeilijk doen naar Nederland verzenden. Scheelt je 150€
De Pros niet meer helaas...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DSAVD
  • Laatst online: 25-11-2021
DSAVD schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:14:
Update van DPD tracking!
Happy me O-)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vQb1liBvujLimpwjVeO1P2vAmeg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nBzaUZXMvABcjfOvKRJiEap6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIconoclast
DSAVD schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:14:
Update van DPD tracking!
Happy me O-)
Hier ook alleen nog niks van DPD. Nog steeds chronopost
Pagina: 1 ... 19 ... 34 Laatste

Let op:
- Dit topic is niet bedoeld voor het uitwisselen van of vragen om adressen in het buitenland.
- Berichten met betrekking tot levering van de koptelefoon/earbuds horen in [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires