Volgens mij ben je de eerste hier die iets hoort van mm Nordhorn. Dus dat is positief. Hopelijk volgt de rest snel.luckyluc100 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:14:
Net bevestiging dat de gewone pixel 6 voor de vrouw klaar ligt in Nordhorn, mijn pro zal wel spoedig volgen vermoed ik
Dit kan ik bevestigen, ik heb zojuist besteld en gelijk een afhaalbericht ontvangenMirr0r schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:13:
GOOGLE Pixel 6 128 GB Stormy Black Dual SIM @ mediamarkt Lingen is op voorraad en kun je gelijk bestellen voor afhalen voor de mensen die geinteresseerd zijn.
Heeft iemand al de pro afgehaald lees alleen dat iedereen de normale versie hebben kunnen afhalen
Haha dan lees je niet goed want er zijn er al meerdere die gemeld hebben hun Pro op te mogen halen, waaronder ik.gotrunks schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:16:
Heeft iemand al de pro afgehaald lees alleen dat iedereen de normale versie hebben kunnen afhalen
Ik woon in het noorden dus mm papenburg was mij de dichtstbijzijnde mm. Helaas nog niks gehoord daar heb ik de 19e om 3 min over 8 de pixel 6 pro storm Black besteld als gast was vergeten me in te loggen 🤦♀️ zijn er meer mensen die bij deze mm hebben besteld? 🙂
Ik heb de witte pro besteld voor afhalen in Kleve bij de Saturn, dit was pas op de 25e dus ik vermoed dat ik er vandaag nog niet bij zit. Toch merk ik wel dat het erg lastig is om geduldig te blijven haha!
Ik in de buurt MM Leer, ook nog geen bericht en ook (per ongeluk) dezelfde fout gemaakt als jij door als gast te bestellen. Als ik meer info heb, post ik!Ladybugdee92 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:22:
Ik woon in het noorden dus mm papenburg was mij de dichtstbijzijnde mm. Helaas nog niks gehoord daar heb ik de 19e om 3 min over 8 de pixel 6 pro storm Black besteld als gast was vergeten me in te loggen 🤦♀️ zijn er meer mensen die bij deze mm hebben besteld? 🙂
Mooi, wanneer had je besteld?Kaickul schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 12:54:
De mijne is aangekomen bij mailboxde en zou deze namiddag terug moeten vertrekken richting België. Mooie omweg om van Nederland in België terecht te komen.
Mijne gaat ook via mailbox maar dan terug naar nl.
Wel eerlijk. bij DHL zeggen ze altijd we hebben u gemist terwijl je gewoon thuis was..
weinig tot niks..
Heeft iemand al iets gehoord van MM Aachen?
Nice, ben je een van de eersten. Ik wacht ook op bericht van Nordhorn voor de gewone 6 (black).luckyluc100 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:14:
Net bevestiging dat de gewone pixel 6 voor de vrouw klaar ligt in Nordhorn, mijn pro zal wel spoedig volgen vermoed ik
Voor mij net zo! helaas ook als gast. Afwachten maar...Ladybugdee92 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:22:
Dat heeft geen invloed, bij mij stond eerst Bestellung ist eingegangen daarna Bestellung wird vorbereitet en toen weer gisteren teruggezet naar Bestellung ist eingegangen. Om vervolgens ineens naar Abholbereit te gaan.Aeonis schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:42:
Wat hebben jullie in het account van de Mediamarkt staan trouwens? Er staat bij mij "Bestellung ist eingegangen", niet "Bestellung wird vorbereitet" ofzo.. 23 okt besteld.
Hier wacht ik idd ook op! MM Aken is wel tot 20u open volgens Google.JulieVDP schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:39:
Heeft iemand al iets gehoord van MM Aachen?
mijn pakketje van fnac die gisteravond "on hold" was komen te staan is nu weer in beweging.
weinig tot niks..
Net contact opgenomen met BPost en blijkbaar is de persoon die moest leveren onwel geworden.didio schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:35:
[...]
Wel eerlijk. bij DHL zeggen ze altijd we hebben u gemist terwijl je gewoon thuis was..
Pakketje zal morgen opnieuw aangeboden worden.
Met andere woorden, zeer teleurgesteld ...
Ben wel benieuwd wanneer de Sorta Sunny en Cloudy White bij saturn leverbaar komen want dat gaat het wel worden voor mij en mijn vriendin. Alles lijkt nu uitverkocht te zijn.
Bestellen en dan afhalen in Kleve is het plan.
Bestellen en dan afhalen in Kleve is het plan.
Hoe regelen jullie dat afhalen? Of kan dat alleen met de preorder?
Dat kan je aangeven als je een order kan plaatsen. Dat kan al een paar dagen niet meer gezien er geen voorraad is.Pietje7 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:52:
Hoe regelen jullie dat afhalen? Of kan dat alleen met de preorder?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
zeker jammer.. maar nog 1 nachtje slapen lukt vast nog wel.. in elk geval voor het weekend..Complexity schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:47:
[...]
Net contact opgenomen met BPost en blijkbaar is de persoon die moest leveren onwel geworden.
Pakketje zal morgen opnieuw aangeboden worden.
Met andere woorden, zeer teleurgesteld ...
weinig tot niks..
Net de gewone 6 (zwart) bij fnac.be besteld. Staat nog gewoon als voorradig op de website.
Levering 1-2 dagen volgens de bevestigingsmail.. status in account staat nog op 'voorbereiden'. Het is natuurlijk afwachten nu.. Hopelijk dit weekend nog! :-)
Levering 1-2 dagen volgens de bevestigingsmail.. status in account staat nog op 'voorbereiden'. Het is natuurlijk afwachten nu.. Hopelijk dit weekend nog! :-)
Misschien moet dit in accesoires, maar omdat mensen hier praten over saturn en afhalen stel ik de vraag toch hier.
EDIT: Kan 1 van de Kleve boys dit voor mij navragen? Wanneer ze de hoesjes verwachten/of ze er al zijn?
Ik heb ook een hoesje erbij besteld bij saturn met afhalen. hebben mensen hier al bericht van. Bij mij staat afhalen 27-10, bestelling wordt voorbereidt.
EDIT: Kan 1 van de Kleve boys dit voor mij navragen? Wanneer ze de hoesjes verwachten/of ze er al zijn?
Ik heb ook een hoesje erbij besteld bij saturn met afhalen. hebben mensen hier al bericht van. Bij mij staat afhalen 27-10, bestelling wordt voorbereidt.
:fill(white):strip_exif()/f/image/QlWFyLk2QrSwR1V03bmvHKxd.png?f=user_large)
[ Voor 10% gewijzigd door lurk1997 op 28-10-2021 14:04 ]
Heb de mail gekregen van Saturn Kleve, spring nu in de auto!
Wanneer besteld?Summzashi schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 14:01:
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
31 op voorraad in de winkel dus? Best karigmelvinjoosten schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 14:00:
Voor de mensen die nog geen afhaalbewijs hebben ontvangen per email. Net voor je de e-mail ontvangt zie je dit in je account. [Afbeelding]

IdemSummzashi schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 14:01:
20:20 19okt besteld
Pixel 6 black
[ Voor 4% gewijzigd door Epsilon op 28-10-2021 14:06 ]
Troll? 31 bezoekers in de winkel.spartacusNLD schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 14:05:
[...]
31 op voorraad in de winkel dus? Best karig
Sinds wanneer zijn bezoekers producten?😂spartacusNLD schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 14:05:
[...]
Ik interpreteer dat er momenteel 31 personen in de winkel zijn. Zodat je van te voren even kunt checken hoe druk het is.spartacusNLD schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 14:05:
[...]
19/10Spekkie99 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:27:
[...]
Mooi, wanneer had je besteld?
Mijne gaat ook via mailbox maar dan terug naar nl.
Sorry mijn Duits is slecht hahah
Had het even in translate moeten gooien natuurlijk
Had het even in translate moeten gooien natuurlijk
[ Voor 45% gewijzigd door spartacusNLD op 28-10-2021 14:09 ]
Net via de Fnac-chat navraag gedaan naar mijn bestelling van de Pixel 6, dit is de reactie (vertaald met Translate);Kevinitoo schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:56:
Net de gewone 6 (zwart) bij fnac.be besteld. Staat nog gewoon als voorradig op de website.
Even geduld a.u.b. terwijl ik wat nakijk.
Operatorbericht verzonden om 13:37:
Bedankt voor je geduld.
Operatorbericht verzonden om 13:38:
Ik deel u mee dat de herbevoorrading van het product is ingesteld voor 2021-10-30. U zou uw bestelling dus vanaf deze datum moeten ontvangen.
Operatorbericht verzonden om 13:38:
Zodra je bestelling is verzonden, sturen we je een bevestigingsmail.
Vreemd dat deze nog steeds als 'online voorradig' op de website staat.no113 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 14:17:
[...]
Net via de Fnac-chat navraag gedaan naar mijn bestelling van de Pixel 6, dit is de reactie (vertaald met Translate);
[...]
De oceangrijze (sorta seafoam?) staat er wel; verzending binnen 4-12 dagen.. Ik heb toch nog een stiekeme hoop dat deze vandaag verzonden word :-D (iets met wachten, dat duurt altijd lang! :-))
Ik gok dat Belsimpel ook aan het importeren is vanuit Duitsland / Frankrijk.gotrunks schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 14:22:
Iemand al wat gehoord van Belsimpel?
Ook als anoniem besteld?Summzashi schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 14:01:
When the pink is snookered, Go for the brown
Belsimpel meestal via UK, kreeg bij de vorige pixels altijd een UK stekker erbij.chengbondkwok schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 14:22:
[...]
Ik gok dat Belsimpel ook aan het importeren is vanuit Duitsland / Frankrijk.
weinig tot niks..
Ik heb geen account ik heb als gast besteld voor afhaling in Klevemelvinjoosten schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 14:00:
Voor de mensen die nog geen afhaalbewijs hebben ontvangen per email. Net voor je de e-mail ontvangt zie je dit in je account. [Afbeelding]
UK is alleen echt een stuk duurder dit keer.didio schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 14:25:
[...]
Belsimpel meestal via UK, kreeg bij de vorige pixels altijd een UK stekker erbij.
Net de mail ontvangen! Afhaalbevestiging Mediamarkt Nordhorn voor Pixel 6 black.
[ Voor 4% gewijzigd door Aeonis op 28-10-2021 14:28 ]
geweldig, zal ik de afhaalbevestiging ook wel zo krijgenAeonis schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 14:26:
Net de mail binnen! Afhaalbevestiging Mediamarkt Nordhorn voor Pixel 6 black.
Net binnen afhaalbevestiging pixel 6 pro mm papenburg , besteld als gast!!!
Ik zie dat ik via Mediamarkt Duitsland wel de Pixel 6 Pro Stormy Black in mijn mandje kan doen. Echter kan ik niet selecteren om het toestel in een winkel af te halen. Klopt dit?
Pixel 6 sorta seafoam vandaag ontvangen vanuit Google Store DE.
19 oct bestelling geplaatst op Google Store DE
25 oct verstuurd vanuit NL(?)
27 oct aangekomen bij mygermany DE
27 oct aangegeven direct door te sturen naar mijn thuis adres in NL voor 29 euro via DHL Express (andere opties waren 40+ euro)
27 oct verstuurd vanuit mygermany DE
28 oct ontvangen in NL op thuis adres
Nu uit te zoeken wat te doen met de Bose NC700.
19 oct bestelling geplaatst op Google Store DE
25 oct verstuurd vanuit NL(?)
27 oct aangekomen bij mygermany DE
27 oct aangegeven direct door te sturen naar mijn thuis adres in NL voor 29 euro via DHL Express (andere opties waren 40+ euro)
27 oct verstuurd vanuit mygermany DE
28 oct ontvangen in NL op thuis adres
Nu uit te zoeken wat te doen met de Bose NC700.
Volgens de website van Belsimpel komt mijn Pixel 6 Stormy Black 128GB op 2-11 binnen. Dat is toch wat vlotter dan de 25-11 die er eerst stond. Ben benieuwd...
[ Voor 7% gewijzigd door adehaan968cs op 28-10-2021 14:42 ]
Reviewsamples zijn binnen, opgehaald in Krefeld
Ze hadden niks in de losse verkoop, alle voorraad was voor pre-orders. Ook nog eentje bij Saturn Kleve besteld, met account, maar in tegenstelling tot velen van jullie nog geen mail daarover gehad.
[ Voor 16% gewijzigd door WoutF op 28-10-2021 14:44 ]
Ik ben nu MM nordhorn, gewoon er op gegokt en mijne is er gewoon zonder afhaalbewijs
Ben even nieuwsgierig, is er iemand die een Sorta Sunny Pixel 6 Pro uit Duitsland krijgt vandaag?
Mijn order van Saturn is uitgesteld, van een paar anderen ook geloof ik. Ik vraag me af of er uberhaupt wel Pixels waren in deze kleur in Duitsland.
Mijn order van Saturn is uitgesteld, van een paar anderen ook geloof ik. Ik vraag me af of er uberhaupt wel Pixels waren in deze kleur in Duitsland.
Iemand Saturn Bocholt al gecheckt toevallig?
Edit: Laat maar, krijg net mailtje binnen, ligt klaar
[ Voor 40% gewijzigd door B-Art op 28-10-2021 14:50 ]
Dat heb ik dus ook. In dezelfde situatie, mail gehad van week 25, maar de bestelling staat nog op ''wordt voorbereid'' 28 oktober afhalen.Timmy!!! schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 14:47:
Ben even nieuwsgierig, is er iemand die een Sorta Sunny Pixel 6 Pro uit Duitsland krijgt vandaag?
Düsseldorf wel voorraad zie ik. Voor degene die binnenkort die kant op willenspartacusNLD schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:55:
[...]
Dat kan je aangeven als je een order kan plaatsen. Dat kan al een paar dagen niet meer gezien er geen voorraad is.
Wanneer besteld en welke versie? Als gast of met een account?B-Art schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 14:49:
Ik heb hem namelijk ook bij Saturn Bocholt besteld.
Heh, ik heb er ook eentje bij Bochelt, maar dan de 6 Pro in het zwart. Maar nog steeds niks....B-Art schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 14:49:
Wel met account overigens, begin een patroon te zien
[ Voor 8% gewijzigd door chengbondkwok op 28-10-2021 14:55 ]
19okt als gast en stormy blacknew_guy schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 14:54:
[...]
Wanneer besteld en welke versie? Als gast of met een account?
Ik heb hem namelijk ook bij Saturn Bocholt besteld.
Fnac heeft vanochtend geleverd trouwens, gewoon netjes met UPS bezorgd.
Krijg je nog een tracking ofzo van UPS?Stitch! schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 14:58:
Fnac heeft vanochtend geleverd trouwens, gewoon netjes met UPS bezorgd.
Ik ben bang dat mijne morgen komt en eigenlijk ben ik er dan niet.
Maar als UPS laat weten hoe laat ongeveer kan ik wellicht iets regelen.
Ik word wel erg ongeduldig nu ik zie dat diverse Tweakers al wel mail hebben voor MM-afhaal... en ik nog niks voor afhaal uit Leer.
Tja da's de ene MediaMarkt/Saturn voor de andere. Hier ook nog niets (MM Herzogenrath).crimedevil schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:03:
Ik word wel erg ongeduldig nu ik zie dat diverse Tweakers al wel mail hebben voor MM-afhaal... en ik nog niks voor afhaal uit Leer.
Ik heb bij Saturn Bocholt een 6 en 6 pro in stormy black besteld (bede op 20-10), van de normale net een afhaalbevestiging binnen, de pro staat nog steeds op "Bestellung wird vorbereitet"
[ Voor 4% gewijzigd door Maarten00 op 28-10-2021 15:30 ]
Hier ook nog niks. MediaMarkt Herzogenrath. Besteld op 19.10crimedevil schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:03:
3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math
Hier ook niet, MM Neuss.Beefhead schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:05:
[...]
Hier ook nog niks. MediaMarkt Herzogenrath. Besteld op 19.10
Ik heb een afhaal bericht ontvangen van MM Nordhorn
Ik heb een uur geleden het ophaalbericht ontvangen voor de Pixel 6 Pro, Sorta Sunny 
Direct na de launch als gast besteld bij de Saturn in Kleef.
Direct na de launch als gast besteld bij de Saturn in Kleef.
Nog niemand iets vernomen van de MM in Aken?
Zit ook met spanning te wachten & F5en voor Aachen.HTCHolland schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:12:
Nog niemand iets vernomen van de MM in Aken?
Nog geen mail, MM in Krefeld.
Komopkomopkomopkomop!
Komopkomopkomopkomop!
Heb er inmiddels 2. Dus mocht een Tweaker geen zin hebben in een ritje naar DE. 
Pixel 6 zwart 128GB
Pixel 6 zwart 128GB
[ Voor 15% gewijzigd door Pukson op 28-10-2021 15:49 ]
Add me op Stadia: Gloogle
Mijn 6 Pro 128GB Cloudy White is inmiddels bezorgd op mijn Duitse adres (vriend). Ik had als back-up nog een afhaalbestelling bij Saturn in Kleve geplaatst en die ligt nu ook klaar. Iemand die die bestelling van me wil overnemen? Anders annuleer ik hem. Het moet allemaal nog ter plekke betaald worden.
First come, first served!
Vergeven!
Vergeven!
Sinds 3:58 al geen update meer op mijn track and trace van Chronopost....
Maat van me heeft hem later besteld bij FNAC en al wel binnen

PM gestuurd!Koppensneller schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:29:
Mijn 6 Pro 128GB Cloudy White is inmiddels bezorgd op mijn Duitse adres (vriend). Ik had als back-up nog een afhaalbestelling bij Saturn in Kleve geplaatst en die ligt nu ook klaar. Iemand die die bestelling van me wil overnemen? Anders annuleer ik hem. Het moet allemaal nog ter plekke betaald worden.
Zelfde status hier. Mijne komt morgen naar Nederland ✌️lappiehero schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:29:
6 Pro 128GB Cloudy White in Kleve nog steeds niks gehoord, voor vandaag begin ik de hoop wel een beetje op te geven aangezien ze maar tot 19:00 uur open zijn. Vanuit Amsterdam in de spits straks nog die kant op gaat wel spannend worden ben ik bang.
DM!Pukson schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:25:
Heb er inmiddels 2. Dus mocht een Tweaker geen zin hebben in een ritje naar DE.
Pixel 6 zwart 128GB
Laatste update van DPD tracking om 00:45 "Your parcel is ready to be transported to our next depot, Chilly Mazarin, FR". Express shipping lijkt inderdaad langzamer bij Fnac als ik de andere berichten zo zie
Bij mij staat die sinds 05:00 stil met: "AULNAY SOUS BOIS CHRONOPOSTlappiehero schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:29:
Pakket vertraagd tijdens levering
Opmerking: Risico
op levering te laat Reden: Klant die zijn pakketten te laat heeft afgeleverd of de ophaaltour vertraagt"
Maar die chatbot zegt gek genoeg nogsteeds: "Ik informeer u dat uw pakket onderweg is naar het agentschap dat verantwoordelijk is voor de distributie ervan. Levering is gepland voor 28/10/2021 tussen 08:00 en 23:59."
Ik ga er maar vanuit dat die vandaag niet meer komt. Hopelijk morgen!
Hoop dat die van mij nog verzonden wordt vandaag via MM online! Anders morgen. Altijd nog sneller dan bij Belsimpel
En een stuk goedkopersashakoevoets98 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:42:
Hoop dat die van mij nog verzonden wordt vandaag via MM online! Anders morgen. Altijd nog sneller dan bij Belsimpel
Ik had die melding gister en vanmorgen ook, maar rond 12 uur vanmiddag is mijn status nu: Pakketten onderweg.voxxel schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:41:
[...]
Bij mij staat die sinds 05:00 stil met: "AULNAY SOUS BOIS CHRONOPOST
Pakket vertraagd tijdens levering
Opmerking: Risico
op levering te laat Reden: Klant die zijn pakketten te laat heeft afgeleverd of de ophaaltour vertraagt"
Maar die chatbot zegt gek genoeg nogsteeds: "Ik informeer u dat uw pakket onderweg is naar het agentschap dat verantwoordelijk is voor de distributie ervan. Levering is gepland voor 28/10/2021 tussen 08:00 en 23:59."
Ik ga er maar vanuit dat die vandaag niet meer komt. Hopelijk morgen!
Maar volgens mij nog steeds in Frankrijk, dus ik verwacht ook niet vandaag meer.
weinig tot niks..
Iemand al een ophaalbevestiging gekregen van een Sorta Seafoam?
Nope.Slammer2016 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:50:
Ik wacht met smartikke00 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:47:
Onderweg naar mm Aachen zonder bevestiging. Zal hier update sturen.
Wat is precies je laatste melding en locatie?didio schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:44:
[...]
Ik had die melding gister en vanmorgen ook, maar rond 12 uur vanmiddag is mijn status nu: Pakketten onderweg.
Maar volgens mij nog steeds in Frankrijk, dus ik verwacht ook niet vandaag meer.
Dapper. Maar succes ermee!ikke00 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:47:
Onderweg naar mm Aachen zonder bevestiging. Zal hier update sturen.
Update:
Vandaag besteld bij fnac.be om 12u10.
Stond nog voorradig op website met levering binnen 1-2 dagen.
accountupdate: bestelling staat nu op status - In afwachting van acceptatie door transporteur. Iemand een idee wat dit juist wil zeggen?
Op de website staat deze nog steeds voorradig maar met levering binnen 2-5 dagen.
Vandaag besteld bij fnac.be om 12u10.
Stond nog voorradig op website met levering binnen 1-2 dagen.
accountupdate: bestelling staat nu op status - In afwachting van acceptatie door transporteur. Iemand een idee wat dit juist wil zeggen?
Op de website staat deze nog steeds voorradig maar met levering binnen 2-5 dagen.
Nee. Zojuist gebeld met MM Krefeld met mijn allerbeste Deutsch, aber de beste mann gaf aan dat ik echt op een e-mail moest wachten voordat ich de handy kon komen abholen helaas.Slammer2016 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:50:
Volgens mij wachtten ze op de levering, maar mijn Duits was beter dan zijn Engels dus er kan wat ruis op de lijn hebben gezeten...
Heeft iemand nog interesse in de Pixel 6. Ik heb er namelijk 2 besteld. Laat maar weten!
DM!jeroenheinemans schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:58:
Heeft iemand nog interesse in de Pixel 6. Ik heb er namelijk 2 besteld. Laat maar weten!
Donderdag 28/10/2021Bart1977 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:52:
[...]
Wat is precies je laatste melding en locatie?
12:51 AULNAY SOUS BOIS CHRONOPOST
Pakketten onderweg
weinig tot niks..
Die van mij is nu op HUB CHILLY MAZARIN CHRONOPOST, sinds de genoemde 3:58 AM.didio schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 16:03:
[...]
Donderdag 28/10/2021
12:51 AULNAY SOUS BOIS CHRONOPOST
Pakketten onderweg
Komt bij AULNAY SOUS BOIS vandaan.
Hoop dat het morgen lukt. Zojuist DPD gebeld, ondanks express delivery op de factuur genoemd werd, weten zij van niks.
Afwachten dus.lappiehero schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 16:09:
[...]
Die van mij is nu op HUB CHILLY MAZARIN CHRONOPOST, sinds de genoemde 3:58 AM.
Komt bij AULNAY SOUS BOIS vandaan.
Hoop dat het morgen lukt. Zojuist DPD gebeld, ondanks express delivery op de factuur genoemd werd, weten zij van niks.
weinig tot niks..
Nog steeds geen afhaalbevestiging Kleve Saturn.
Had de mijne na de launch rond 21:30 besteld, pixel 6 black. Als gast besteld.
Vandaag mn bestelde pixel 6 sorta seafoam 128gb bezorgd bij duitse familie. Alle info die ik kreeg over verzending via MM was in de avond, met net na middennacht track and trace van DHL. Weet niet of je hier iets mee kan. Just sharing the info.sashakoevoets98 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:42:
Dit berichtje is getypt op een Pixel 6, vanmorgen geleverd van Fnac 🥳
Wout had deze middag online besteld en afhalen in Lingen geprobeerd en meteen jackpot. De reguliere Pixel 6 dan. Het is erg willekeurig allemaalCruzer schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 16:19:
Nog steeds geen afhaalbevestiging Kleve Saturn.
[ Voor 7% gewijzigd door chengbondkwok op 28-10-2021 16:21 ]
Let op:
- Dit topic is niet bedoeld voor het uitwisselen van of vragen om adressen in het buitenland.
- Berichten met betrekking tot levering van de koptelefoon/earbuds horen in [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires
- Dit topic is niet bedoeld voor het uitwisselen van of vragen om adressen in het buitenland.
- Berichten met betrekking tot levering van de koptelefoon/earbuds horen in [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires