Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Met het packen van Ruben Dias TotY had ik m'n eerste echte geluk, echt blij mee. Uit Signature pack.. Ruben Dias.. Uit 10x 85+ NIF.. Ruben Dias.. EA.. mag ik 'm dan ook 3x opstellen AUB?! :+

Verder alleen NIF's -> Courtois, Ederson, Suarez, Sterling, Dias, en nog wat 85ers.

Maar goed, zo heel veel heeft het allemaal ook niet gekost. Mooie fodder erbij, nu nog een SBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:10
Hier zat er ook niks bruikbaars in dat 85+ pack.
Ik hoop dat ik rang 6 haal deze WL, zo verschrikkelijk slecht loopt het. (Vorige 2x makkelijk rang 5 gehaald)
Heb wel TOTY Ronaldo kunnen toevoegen aan het elftal, dat is wel een flinke verbetering tov de gold :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:15
Markvd1984 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 21:08:
[...]

Nu kun je niet zeggen dat je nooit wat goeds packt 😜
Hier was ik zeker niet ontevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 11:20

Ozz

Heb die Gouiri vrijgespeeld, maar vind het sinds een paar dagen niet leuk meer.

Kom enkel nog tegen mensen die alles op de verdediging gooien. Elke keer weer een blok van 4 verdedigers en 2 CDM's voor me. Of er is iets aangepast met de laatste patch of ik heb pech en kom alleen maar mensen tegen die zo spelen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:08
Net ook een paar casual potjes gespeeld in de playoffs, krijg ik deze ineens uit een van de mega packs:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Pzk9rHwtMkNbPKSY0wCLyJkUt4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/1TDESVcALyYPsQU4EobCSgZV.png?f=fotoalbum_large

Extinct op 750k, koekoek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00
Gisteren Raspadori FS uit de 85+ x 10 gehaald. Verder was de pack niet om over naar huis te schrijven; 7x 85 rated, Casemiro en Rodri. Maar na de rest van m'n pulls van deze week klaag ik niet :P

Heb nu twee potten met Raspadori gespeeld en maakt tot nu toe een goede indruk. Fijne dribbels en een goed schot. Hij vervangt nu Mertens Fire, die ik terug op CAM heb gezet. Ook gelijk Skriniar Gold vervangen voor Theate. Wat een lekkere agressieve CB is dat, zeg! :) En nu nog enorm betaalbaar ook met 33K.

Heb met alle fodder Leweling gedaan en ook dat is een verrassend leuke speler. Enorm snel en agile. Op het middenveld Adams FS gehaald voor m'n Bundesliga-team en ik kan écht niet begrijpen waarom 'ie zo cheap is. Samen met Kimmich en Sow was er geen doorkomen aan op m'n middenveld.

Ben wel aan het denken of het middenveld niet té verdedigend is en kan Kimmich nu met een flinke profit van 85K verkopen. Bayern speelt vandaag z'n vierde pot waarmee hij mogelijk opnieuw de upgrade krijgt. Even afwachten dus of z'n prijs niet helemaal gaat skyrocketen :7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CMthHNXcn-WFamM9qHjGF8lGDM0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/29cnjLonLAeLxMHtGdGUcChj.jpg?f=fotoalbum_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:07
@cubert20 @Traeces thanx heren!

Ik heb mijn token ingewisseld, de 1e 2 potjes verloren, maar had eigenlijk winst moeten zijn. Beide 2-1 verloren, maar ik verbaasde mij over het niveau van de spelers, dit was echt compleet anders dan de fut champions kwalificatie.

Ik kom dit weekend echt niet aan 20 potjes, aangezien ik als vader ook nog andere verplichtingen heb. Maar het is zeker leuk om dit eens te spelen!

Het team waarmee ik het tot de finals heb geschopt! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d-Y4-Dz_-cQ1Lxh5a__5Jgzx8aw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NWWWTQvUcioPZR7EgctUYZAd.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb alleen maignan er nu niet meer in staan maar Czesny. En bastoni zit op de bank en Kjaer moments staat op zijn plek. Nu ongeveer 70.000 coins voor nog wat upgrades…

[ Voor 3% gewijzigd door CrazyFool op 12-02-2022 09:43 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Wat een bizarre packluck dit jaar.
Door de fodder van gister voor 100k mid-prime nog keer gedaan, oa seedorf erin gedaan wie echt drama aanvoelde.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6v-hnFUx8RuXye9YsPvLQTGUOjo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vDjqSKvlrg1hlPMDRtnebYXc.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 56% gewijzigd door Dani05 op 12-02-2022 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Ligt het aan mij of is er geen filter voor die tokens?

[ Voor 91% gewijzigd door Gurbuh op 12-02-2022 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Ozz schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 23:46:
Heb die Gouiri vrijgespeeld, maar vind het sinds een paar dagen niet leuk meer.

Kom enkel nog tegen mensen die alles op de verdediging gooien. Elke keer weer een blok van 4 verdedigers en 2 CDM's voor me. Of er is iets aangepast met de laatste patch of ik heb pech en kom alleen maar mensen tegen die zo spelen.
Ik herken je frustratie maar ik speel ook met 2 cvm want als ik dat niet doe dan lopen ze zo door mijn defensie heen omdat ik verdedigend dramatisch ben en misschien is dat ook wel de gedachte dan van je tegenstander die zo speelt. Uit mijn 85x10 en ultimate packet geen FS gekregen maar wel goede fodder met Lewa,Son,Ramos en nog wat 87.
Heb ook Calvert-Lewin unlockt maar die speelt ingame wel heerlijk hoor met Jager chem op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
CrazyFool schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 09:42:

Ik heb mijn token ingewisseld, de 1e 2 potjes verloren, maar had eigenlijk winst moeten zijn. Beide 2-1 verloren, maar ik verbaasde mij over het niveau van de spelers, dit was echt compleet anders dan de fut champions kwalificatie.

Ik kom dit weekend echt niet aan 20 potjes, aangezien ik als vader ook nog andere verplichtingen heb. Maar het is zeker leuk om dit eens te spelen!

Main

Het team waarmee ik het tot de finals heb geschopt! [Afbeelding]

Ik heb alleen maignan er nu niet meer in staan maar Czesny. En bastoni zit op de bank en Kjaer moments staat op zijn plek. Nu ongeveer 70.000 coins voor nog wat upgrades…
Maignan WWC evt?schijnt een van de betere keepers te zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:08
Gurbuh schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 10:22:
Die is er inderdaad niet. Classic EA trouwens. Net als bugs die vorig jaar erin zaten, verholpen werden, en deze editie weer terug zijn, zoals dat het niet mogelijk is om op de console de prijs te vergelijken bij consumables zoals positiewijzigingen. Op de app werkt het prima. Vorig jaar exact zelfde probleem, dat was toen verholpen, en nu weer terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ben wel klaar met fifa dus denk yolo: knal 300k in de mid or prime.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lWbr6f0raRxe_-Y4ySSeqsJsZ8Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hTbIxJAdrwUztO2zIsf10aVm.jpg?f=fotoalbum_large

Ik geloof dat EA wil dat ik met de EPL ga spelen. Na mid Rooney nu mid Beckham. Eentje die ik dus met gemak 2x had kunnen kopen. Maar dat is de gok. En als je een Engelse vlag ziet weet je dit belooft weinig soeps. Ik had beter een Rio Ferdinand kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CrazyFool schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 09:42:

Het team waarmee ik het tot de finals heb geschopt! [Afbeelding]

Als je tijd heb zou ik alle potjes gewoon starten zondag, en kijken of je een Free win krijgt :) scheelt je misschien een rang :)

En klopt niveau in de normale wl is een stuk minder dan de kwali :) daar spelen mensen vaak ook extreem sweety.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
Joosie200 schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:49:
Ben wel klaar met fifa dus denk yolo: knal 300k in de mid or prime.

[Afbeelding]

Ik geloof dat EA wil dat ik met de EPL ga spelen. Na mid Rooney nu mid Beckham. Eentje die ik dus met
gemak 2x had kunnen kopen. Maar dat is de gok. En als je een Engelse vlag ziet weet je dit belooft weinig soeps. Ik had beter een Rio Ferdinand kunnen gebruiken.
Maybe heeft Sancho nog verborgen defence skills 8)7
Ik had prime Van Nistelrooij als psv-er natuurlijk leuk maar volgens mij wel een dikke L

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Markmaas schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 12:08:
[...]

Maybe heeft Sancho nog verborgen defence skills 8)7
Ik had prime Van Nistelrooij als psv-er natuurlijk leuk maar volgens mij wel een dikke L
Die heb ik erin gefrot maar gaat op de plek van Salah staan als RM zodra de loans voorbij zijn. Eens zien wat ik voor 200k kan doen qua verdediging.

Maak ik er dit van:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ap1-y1_Dgtx0w-_FSOpPkzvF8C0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P1jHkAN3299g9ScTqu6SXNy7.jpg?f=fotoalbum_large

Kante en Van Dijk kan ik nog betalen. En dan maar Chalobah vrijspelen.

[ Voor 36% gewijzigd door Joosie200 op 12-02-2022 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Gurbuh schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 10:22:
Filteren op special en dan low to high, krijg je ze vanzelf te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Guendozi uit de twee future pack en ook Cunhua uit de twaalf tokens pack

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Bellingham valt bij mij iets tegen, qua passen, schieten en dribbelen is hij inconsistent. Hij verdedigt wel aardig en hij is ook vrij sterk en lang.

Misschien komt het door hoe ik hem gebruik: in een 442 staat hij als cm naast Cancelo, met beide cm's de instructie achterblijven en midden dekken. Zijn chemstyle is shadow.

Misschien presteert hij beter naast een pure cdm, met een andere chem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
cubert20 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 21:50:
[...]

Denk het wel, dan ben je de enige die daar een tegenstander zoekt ;)
lukte mij ook niet vanochtend...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Is de server gewoon kut vandaag of is er recent een gameplay update geweest? Twee weken niet gespeeld en het spel voelt ongelofelijk sloom, allemaal schaatsende, traag-reagerende spelers. Meest bizarre balletjes worden gegeven. Vreselijk. Ben wel beetje klaar met Fifa op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ik vond het wel prima spelen. Erg gemakkelijk 45 puntjes gehaald in WL en de rest weggegeven.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 22:41
Gameplay is weer dramatisch, zoals altijd wordt het spel kapot gepatched en gaat het eerder achteruit an vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 11:27
Ik las ergens dat er een showdown kaart komt
Van kimpembe en Mendy
Iemand daar al iets van gezien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 16:11:
Ik las ergens dat er een showdown kaart komt
Van kimpembe en Mendy
Iemand daar al iets van gezien?
Hoop het oprecht niet, weer die schijt kimpembe dan in elk team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Heb hier mijn team compleet omgegooid. Vanavond maar eens even testen in rivals. Ingame speel ik 4-1-2-1-2(2)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wRGzTiWG118lJlr6jxPCn4K3bXo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Re4MgJKrGx05lDGhjzjS3Y9J.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 16:24:
[...]

Hoop het oprecht niet, weer die schijt kimpembe dan in elk team.
Las er ergens wat over
Aankomende week is toch cl ,psg real toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 22:28
Kreeg net bijna een hartverzakking toen ik een willekeurig objective pakje opende. Future Stars flares, Spaanse vlag....was het die linksback Miranda. 8)7 Thanks EA voor weer een mooie troll actie! Had me dan op z'n minst Bryan Gil gegeven als doekje voor het bloeden, dat is nog wel een bruikbaar spelertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-09 19:35
Vanavond is een x beginnen aan een WL, ben benieuwd hoe ik het er vanaf breng.

Ga starten met een 4-4-2. Bevalt me aardig goed tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 18:52:
Vanavond is een x beginnen aan een WL, ben benieuwd hoe ik het er vanaf breng.

Ga starten met een 4-4-2. Bevalt me aardig goed tot nu toe
Gewoon niet laten frustreren door verdedigend irritant volk. Dat scheelt al de helft :) succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 18:53:
[...]

Gewoon niet laten frustreren door verdedigend irritant volk. Dat scheelt al de helft :) succes !
Thnx!

Ga met dit team aan de bak!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JvO1BUCDiGJ3ctM1rhNkm_vnMPU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DehMyR4LxVTBwtz28UwRLE4v.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Augy schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 18:59:
[...]

Thnx!

Ga met dit team aan de bak!
[Afbeelding]
Ez 45 puntjes toch? Met zo'n team.. :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
hmr schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 19:16:
[...]

Als je zo goed ben ik als word t denk best lastig haha

Net nog trent vervangen door die tanganga, geen idee of t wat is maar had zoveel dubbelen.. trent was het iig niet voor me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Markmaas schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 10:57:
[...]

Ik herken je frustratie maar ik speel ook met 2 cvm want als ik dat niet doe dan lopen ze zo door mijn defensie heen omdat ik verdedigend dramatisch ben en misschien is dat ook wel de gedachte dan van je tegenstander die zo speelt. Uit mijn 85x10 en ultimate packet geen FS gekregen maar wel goede fodder met Lewa,Son,Ramos en nog wat 87.
Heb ook Calvert-Lewin unlockt maar die speelt ingame wel heerlijk hoor met Jager chem op
Ik heb zelf ook gewoon 2 CDM's, maar die staan niet zó verdedigend opgesteld dat ze aanvallend niks inbrengen.

Speel met Makelele als echte CDM en Paqueta ernaast, maar die heeft de vrijheid om mee naar voren te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
WL vandaag echt een paar heerlijke potten gespeeld en de meeste gewonnen. Morgen weer verder. Nu even Rivals, maar wat een verschil. Rare klutsballen, gekke tegendoelpunten. Het spel lijkt ineens in NIETS op de WL van vanmiddag die als een tierelier ging. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Iemand toevallig calvert lewin ook gedaan? Vorig jaar was het een leuke kaart en zoek een vervanger voor Ronaldo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
Augy schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 20:22:
Iemand toevallig calvert lewin ook gedaan? Vorig jaar was het een leuke kaart en zoek een vervanger voor Ronaldo :)
Yes en ik kan hem je aanraden. Met de jager chem en hij peert er alles in heerlijk duo nu mei Mane IF
Iemand die nieuwe back van spurs al gedaan? Wil de LB versie doen en vervangen voor Tierney wwc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Markmaas schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 20:50:
[...]

Yes en ik kan hem je aanraden. Met de jager chem en hij peert er alles in heerlijk duo nu mei Mane IF
Iemand die nieuwe back van spurs al gedaan? Wil de LB versie doen en vervangen voor Tierney wwc
Ik heb hem op Rb staan.. doet het een stuk btr als trent rb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
hmr schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 19:16:
[...]

Idd de wins gehaald, weliswaar in de een naar laatste wedstrijd. Ervaring positief. Wel sweatfest 2.0 vanavond en overal kimpembe 🤣

Ook wel lekker dat je hem in principe in 1 avondje weg kan spelen

[ Voor 10% gewijzigd door Augy op 12-02-2022 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:10
In tegenstelling tot gisteren ging het vandaag bizar goed, 6 van de 7 die ik nog moest gewonnen. Zaten ook een paar mooie open potten tussen, de gameplay was ook 10x beter vanavond. Toch nog tegen de verwachting in 54 puntjes gescoord 🎉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• allstarted1
dutchgio schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 14:55:
Gameplay is weer dramatisch, zoals altijd wordt het spel kapot gepatched en gaat het eerder achteruit an vooruit.
Gameplay was inderdaad waardeloos vandaag - veel potten verloren op Duitse servers. Alle spelers waren niet vooruit te branden, rare stuiters, rebounds en de pace was gewoon weg. Inmiddels wel met Rivals in Div. 5 aanbeland. Kom dus redelijk vooruit nu, nu ik me daar iets serieuzer op richt. Dus jep...een paar topteams staan, maar pas sinds dit jaar beetje begonnen met Rivals. Met een dochter van twee, veel deadlines op het werk en een vrouw die aandacht wil, heb ik gewoon te weinig tijd om er écht mee aan de slag te gaan. En het blijft een (leuke) game om de zeldzame vrije momenten door te komen. Ga dit seizoen proberen Div. 4 nog te halen, of als het voorspoedig loopt Div. 4 en dan geloof ik het wel.

Morgen ga ik in ieder geval even objective-spelers grinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Tweakers, is er op Playstation de mogelijkheid om mee te kijken d.m.v. een 2e scherm zoals een telefoon? Belangrijk: zonder dat deze de besturing overneemt?

Playstation Remote doet dit namelijk wel. Op Reddit las ik iets over een ander Playstation account aanmaken, enkel werkt dit vooralsnog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:36

Oxigeon

En zo is dat!

Markmaas schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 20:50:
[...]

Welke sbc bedoel je precies? Ben ook op zoek naar een vervanger voor mijn gouden Telles. Vind geen sbc met een LB

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trees
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 23:01
Oxigeon schreef op zondag 13 februari 2022 @ 07:18:
[...]

Welke sbc bedoel je precies? Ben ook op zoek naar een vervanger voor mijn gouden Telles. Vind geen sbc met een LB
Japhet Tanganga SBC.. Heb je keuze tussen zijn LB of RB versie als reward..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EDXPPgCYB2dsaq6Cg0SZTBDQtgs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/p4wFE05lHglNBO3om552ZkRY.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Oxigeon schreef op zondag 13 februari 2022 @ 07:18:
[...]

Tanganga sbc, kan je kiezen tussen LB of RB met verschillende Workrates en WF

Edit: dubbel 🤣morning all 👋

Wel echt een prima back. Probeer nu met shadow om z'n acc te bootsen maar met anchor vond ik hem echt al top

[ Voor 18% gewijzigd door Augy op 13-02-2022 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Beide bedankt. Dat ik daar zo overheen heb gekeken. 130k om te completen. Heb gisteren de gouden kaarten van van Dijk en Lukaku gekocht. Mijn centjes zijn zo goed als op (nog 35k). Wordt nog eventjes sparen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Oxigeon schreef op zondag 13 februari 2022 @ 07:29:
Beide bedankt. Dat ik daar zo overheen heb gekeken. 130k om te completen. Heb gisteren de gouden kaarten van van Dijk en Lukaku gekocht. Mijn centjes zijn zo goed als op (nog 35k). Wordt nog eventjes sparen
Met wie speel je nog meer achterin? Ik zou bijv eerder varane als VVD pakken als je muntjes echt zo een issue zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Kunnen jullie al die fut vriendschappelijk ligue 1 doen? Gister is het mij niet gelukt ik heb de kaart die je daarmee vrijspeelt al een keer keer gezien

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• imeR
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 08:35
Wii4all schreef op zondag 13 februari 2022 @ 09:02:
Kunnen jullie al die fut vriendschappelijk ligue 1 doen? Gister is het mij niet gelukt ik heb de kaart die je daarmee vrijspeelt al een keer keer gezien
Ik heb gisteren twee potjes gespeeld, maar tegenstanders vinden duurde gek genoeg erg lang...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markmaas
Nee kon niet matchen dus dan schiet niet op moet nog paar wedstrijden en dan heb ik 50 k pakket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
WasBak schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 12:42:
[...]

Filteren op special en dan low to high, krijg je ze vanzelf te zien.
Copa Lib/Sud |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
saert schreef op zondag 13 februari 2022 @ 07:12:
Tweakers, is er op Playstation de mogelijkheid om mee te kijken d.m.v. een 2e scherm zoals een telefoon? Belangrijk: zonder dat deze de besturing overneemt?

Playstation Remote doet dit namelijk wel. Op Reddit las ik iets over een ander Playstation account aanmaken, enkel werkt dit vooralsnog niet.
share play kan je gebruiken. Kan de 1 zijn scherm delen met de ander. Uiteraard wel psn voor nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
EA heeft bedacht dat het leuk is om Ligue 1 vs LaLiga te doen.

Niemand die wil strijden met een goedkoop LaLiga team tegen tryhards met loan Mbappe TOTY etc. En dus is er geen matchmaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
https://www.instagram.com...fRO/?utm_medium=copy_link
Dit soort dingen zou toch niet mogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
dutchgio schreef op zondag 13 februari 2022 @ 11:56:
[...]

EA heeft bedacht dat het leuk is om Ligue 1 vs LaLiga te doen.

Niemand die wil strijden met een goedkoop LaLiga team tegen tryhards met loan Mbappe TOTY etc. En dus is er geen matchmaking.
Maar dat zijn toch 2 verschillende modussen?dus lijkt me dat je alleen ligue 1 teams tegenkomt en bij laliga idem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Augy schreef op zondag 13 februari 2022 @ 08:45:
[...]

Met wie speel je nog meer achterin? Ik zou bijv eerder varane als VVD pakken als je muntjes echt zo een issue zijn :)
Telles-gomez-van dijk-ricardo pereira

Misschien gomez idd wijzigen voor gouden Varane

[ Voor 8% gewijzigd door Oxigeon op 13-02-2022 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Markmaas schreef op zondag 13 februari 2022 @ 12:14:
[...]

Maar dat zijn toch 2 verschillende modussen?dus lijkt me dat je alleen ligue 1 teams tegenkomt en bij laliga idem
Nee die spelen dus tegen elkaar, dat kwam in beeld bij het opstarten van de (web)app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat met 8 man in de verdediging hangen is wel helemaal terug ?

Kom alleen maar 4-1-2-1-2 tegen met 8 man voor de pot en maar hopen op dat schijt lucky doelpunt. Er is echt weer geen reet aan vandaag met dat soort tegenstanders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
heb ik al 100x gezegd. Quiten zou altijd een WIN moeten zijn voor de tegenstander. Maaaaaaaaaaaar ja misschien gaan mensen dan opeens wel hun tegenstander ddossen en krijgen ze zo de win 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Traeces schreef op zondag 13 februari 2022 @ 12:22:
Dat met 8 man in de verdediging hangen is wel helemaal terug ?

Kom alleen maar 4-1-2-1-2 tegen met 8 man voor de pot en maar hopen op dat schijt lucky doelpunt. Er is echt weer geen reet aan vandaag met dat soort tegenstanders.
4231 spelers zijn niet heel anders met hun 2 cvm's voor hun verdediging.

het is sowieso weer erg veel tryharders. Zodra ik achter kom weigert mijn tegenstander nog maar om aan te vallen. Het is de laatste tijd weer te triest voor woorden. Daar kan Ea niks aan doen het zijn de spelers die het verzieken. Alsof iedereen aan het campen is in een shooter. Iedereen zit in een hoekje en DOET NIKS |:( |:( |:( |:(

[ Voor 29% gewijzigd door fifanoob op 13-02-2022 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op zondag 13 februari 2022 @ 12:30:
[...]

Ja echt bloed irritant en dan staan ze totaal niet breed dus mega druk in de 16. Probeer iedere keer maar spelers uit de 16 te trekken met me middenvelders dan valt er soms nog een gaatje.

Zelfs als ze zelf achter staan weigeren ze nog aan te vallen. Net laatste 10 min verlenging gewoon rond getikt achter hij kwam toch niet ban ze eigen helft af :+

[ Voor 17% gewijzigd door Traeces op 13-02-2022 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Traeces schreef op zondag 13 februari 2022 @ 12:32:
[...]

Ja echt bloed irritant en dan staan ze totaal niet breed dus mega druk in de 16. Probeer iedere keer maar spelers uit de 16 te trekken met me middenvelders dan valt er soms nog een gaatje.

Zelfs als ze zelf achter staan weigeren ze nog aan te vallen. Net laatste 10 min verlenging gewoon rond getikt achter hij kwam toch niet ban ze eigen helft af :+
jup. Met 433 zoals ik speel heb je nog wel vleugels wat het wel een beetje makkelijker maakt maar het blijft tering vermoeiend. Kom ik met een vleugelspeler de 16 in staat heel de 16 vol met spelers van hem, uitstappen? Nee tuurlijk niet, gewoon wachten op een auto blok.
Wat dat betreft mag EA van mij de AI wel wat slechter maken. Ze kunnen zelf niks alleen maar counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
fifanoob schreef op zondag 13 februari 2022 @ 12:30:
[...]

het is sowieso weer erg veel tryharders. Zodra ik achter kom weigert mijn tegenstander nog maar om aan te vallen. Het is de laatste tijd weer te triest voor woorden. Daar kan Ea niks aan doen het zijn de spelers die het verzieken. Alsof iedereen aan het campen is in een shooter. Iedereen zit in een hoekje en DOET NIKS |:( |:( |:( |:(
EA kan hier idd niks aan doen
Vervelende Youtubers wel
Die promote vorig jaar ook 532 verdedigend etc

Gisteren weer een x wl gedaan voor een vriend van mij
Maar je moet voor komen dan komt de ander enigszins uit zijn schulp
Bij achterstand gaat alles diep en zakt in
Snap ook niet wat de lol ervan is

Cpu vond ik gisteren echt bizar
Heb er denk ik 50 goals tegen gehad
Maar denk dat 35 cpu shit was
Met instappen en keepers met uitgooien enzo

Maargoed als je voor komt word de tegenstander weer gek met schoppen voor druk etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

fifanoob schreef op zondag 13 februari 2022 @ 12:42:
[...]

jup. Met 433 zoals ik speel heb je nog wel vleugels wat het wel een beetje makkelijker maakt maar het blijft tering vermoeiend. Kom ik met een vleugelspeler de 16 in staat heel de 16 vol met spelers van hem, uitstappen? Nee tuurlijk niet, gewoon wachten op een auto blok.
Wat dat betreft mag EA van mij de AI wel wat slechter maken. Ze kunnen zelf niks alleen maar counteren.
Messi en Neymar maken dan wel het verschil voor me. Vooral Messi heeft veel wedstrijden beslist omdat hij wel van 20/25 meter een finesse erin krult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Laatst online: 08:42
dutchgio schreef op zondag 13 februari 2022 @ 12:22:
[...]

Nee die spelen dus tegen elkaar, dat kwam in beeld bij het opstarten van de (web)app.
Klopt, ik heb de LaLiga speler binnen, maar speelde alleen tegen TOTY Mbappe, Messi en de andere usual suspects... Gelukkig had ik al een bijna geheel LaLiga team, dus heb hem redelijk makkelijk kunnen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traditioneel is zondag weer de lastigste WL dag. Gelukkig op basis van gisteren haal ik nog wel een aardige rang. Maar pfffff.... wat een bizar goede tegenstanders vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ondanks de bizar verdedigende tegens en laatste potten mega slechte servers toch weer makkelijk 51 punten gehaald. De rest weggeven. Rewards waren 3x niks , maar bij elkaar toch nog ruim 130k binnen gehaald dus vind best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Ik vind zondags juist het lekkerst en zaterdagmiddag rond 16 uur het zwaarst.

Met 1 pot te gaan rank 3 gehaald. Best tevreden mee, maar wel onnodige verliespotten. Mijn doel is om 20/20 te halen, maar dan heb ik wss wel een sterkere spits nodig dan Dalglish.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
Capsaicin schreef op zondag 13 februari 2022 @ 15:39:
Ik vind zondags juist het lekkerst en zaterdagmiddag rond 16 uur het zwaarst.

Met 1 pot te gaan rank 3 gehaald. Best tevreden mee, maar wel onnodige verliespotten. Mijn doel is om 20/20 te halen, maar dan heb ik wss wel een sterkere spits nodig dan Dalglish.
Hier juist zaterdag altijd mijn lekkerste dag.
Zaterdag: 7 winst, 3 verlies
Zondag: 3 winst, 7 verlies.

Extreem zware tegenstanders, niemand die wedstrijden kado gaf, wat ik hier weleens lees. En het vervelendste: 50 punten dus, en net de volgende rang misgelopen. Geen enkele lol aan beleefd vandaag.

Edit: Beloningen vergoeden veel: o.a. Koulibaly IF, Adams FS, Zakaria IF. Kon slechter.

[ Voor 5% gewijzigd door Moody2204 op 13-02-2022 16:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markmaas
Moody2204 schreef op zondag 13 februari 2022 @ 15:54:
[...]

Hier juist zaterdag altijd mijn lekkerste dag.
Zaterdag: 7 winst, 3 verlies
Zondag: 3 winst, 7 verlies.

Extreem zware tegenstanders, niemand die wedstrijden kado gaf, wat ik hier weleens lees. En het vervelendste: 50 punten dus, en net de volgende rang misgelopen. Geen enkele lol aan beleefd vandaag.

Edit: Beloningen vergoeden veel: o.a. Koulibaly IF, Adams FS, Zakaria IF. Kon slechter.
Ik had me WL gisteren al afgesloten kwam ook op 50 punten best frusterend maar had wel paar lucky potjes mee dus mag niet klagen. Ik had qua beloningen hetzelfde als jou Koulibaly en Zakaria ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Laatst online: 14-09 11:20
De markt lijkt aardig te crashen. Koop net Mbappe voor 815K en Butra mid voor ong. 620K. Scheelt toch weer 300 a 400K tov vorige week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik heb Kante voor 107k kunnen meepakken. En ik kreeg een 84 totw in mijn preview pack. Gekocht voor 7.5k, verkocht voor 28.5k. Toch mooi 20k terugverdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ggKMRDQ9hZETj2jC_aeNxnHTL-4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4UhrOdg07ZFPrtwcCVon8dFB.jpg?f=fotoalbum_large
Als dit klopt ,wtf

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
Markmaas schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:03:
[...]

Ik had me WL gisteren al afgesloten kwam ook op 50 punten best frusterend maar had wel paar lucky potjes mee dus mag niet klagen. Ik had qua beloningen hetzelfde als jou Koulibaly en Zakaria ;)
Ja irritant he, dat ene puntje... maar goed ik begon de WL met 105k, nu weer op 350k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:47:
[...]

Ja irritant he, dat ene puntje... maar goed ik begon de WL met 105k, nu weer op 350k.
WL geeft de meeste coins van iedere game mode. Daarom doe ik het nu ook maar ieder weekend weer, zeker aangezien je makkelijk goede rewards krijg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

WL kan ik alleen nog maar van dromen. Zit in divisie 8 bijna 7. Zit op 700 punten van de 1259 die benodigd zijn voor de WL. Punt is alleen dat ik in de WL totaal niets te zoeken heb met mijn team. Al weet ik niet wat de rewards zijn als je enkel wat matches speelt en alles zou verliezen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Ozz schreef op zondag 13 februari 2022 @ 13:49:
[...]

Messi en Neymar maken dan wel het verschil voor me. Vooral Messi heeft veel wedstrijden beslist omdat hij wel van 20/25 meter een finesse erin krult.
die heb ik ook in mijn team. Maar in de wl is het gewoon triest niveau. Ik win in de elite divisie makkelijker mijn potjes dan in de wl. Ik ben benieuwd hoelang ik de game nog blijf spelen. Het begint weer erg eentonig te worden, allemaal mourinho fanboys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
Oxigeon schreef op zondag 13 februari 2022 @ 18:20:
WL kan ik alleen nog maar van dromen. Zit in divisie 8 bijna 7. Zit op 700 punten van de 1259 die benodigd zijn voor de WL. Punt is alleen dat ik in de WL totaal niets te zoeken heb met mijn team. Al weet ik niet wat de rewards zijn als je enkel wat matches speelt en alles zou verliezen
1 punt per wedstrijd dus 20 punten, mits je ze uitspeelt. Win je niet, dan leer je wel weer iets 👍🏻

Maar je wint heus wel een paar wedstrijden

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
mjah wie koopt ginola als je voor dat geld ook mbappe gold kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Oxigeon schreef op zondag 13 februari 2022 @ 18:20:
Team zegt op zich niet zoveel. Meer de speler die aan de knoppen zit..

Moet zeggen dat ik t knap lastig heb gehad tegen gouden teams al ben ik ook echt maar een middelmatige speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Er!k schreef op zondag 13 februari 2022 @ 13:52:
[...]

Klopt, ik heb de LaLiga speler binnen, maar speelde alleen tegen TOTY Mbappe, Messi en de andere usual suspects... Gelukkig had ik al een bijna geheel LaLiga team, dus heb hem redelijk makkelijk kunnen doen...
Ik ben er ook even voor gaan zitten maar uiteindelijk was het wel te doen.

Bij de Ligue 1 ben je vooral aan het zoeken naar tegenstanders maar eenmaal gevonden speel je wel veel tegen spelers met een minder goed team.

Andersom kom je inderdaad veel Messi of Mbappe leenspelers tegen.

Het valt wel bij beide modes op dat veel spelers geen volledig elftal met die competities hebben of niet goed gelezen hebben welke spelers je mag gebruiken. Veel spelers offchem of lage gouden kaartjes er in staan ondanks ook de bekende, grote namen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
Pff haal uit een untradable pack Verrati en Lukaku. Beide heb ik al untradable. Iemand tips om ze nog int e kunnen zetten? Zonde om deze te dicarden maar ja, om andere packs te kunnen openen moet ik wel..

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iksander
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-07-2024
Karpertjuh schreef op zondag 13 februari 2022 @ 18:56:
Pff haal uit een untradable pack Verrati en Lukaku. Beide heb ik al untradable. Iemand tips om ze nog int e kunnen zetten? Zonde om deze te dicarden maar ja, om andere packs te kunnen openen moet ik wel..
Wellicht over paar minuten een Neymar flashback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:59:
[...]

WL geeft de meeste coins van iedere game mode. Daarom doe ik het nu ook maar ieder weekend weer, zeker aangezien je makkelijk goede rewards krijg.
Ja, ik ben het steeds leuker gaan vinden. Vaak speel ik nog makkelijkere potjes dan in Rivals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
iksander schreef op zondag 13 februari 2022 @ 18:58:
[...]

Wellicht over paar minuten een Neymar flashback
Uit nostalgie heb ik deze voltooid. Erg benieuwd of t ook wat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 13 februari 2022 @ 19:37:
[...]

Uit nostalgie heb ik deze voltooid. Erg benieuwd of t ook wat is
Je kan nu al de normale gold Neymar krijgen voor minder. EA verneukt de markt dit jaar echt enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Ligt het aan mij of vind ik voor die liq1 friendlies gewoon geen tegenstanders?....

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zondag 13 februari 2022 @ 19:44:
[...]

Je kan nu al de normale gold Neymar krijgen voor minder. EA verneukt de markt dit jaar echt enorm.
CR07 144k 8)7

Als je trouwens bekijkt dat je op de FB een Hawk zet en de gouden een Hunter dan heeft de FB gewoon meer ingame stats 🤣

[ Voor 20% gewijzigd door Augy op 13-02-2022 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 13 februari 2022 @ 19:46:
[...]

CR07 144k 8)7

Als je trouwens bekijkt dat je op de FB een Hawk zet en de gouden een Hunter dan heeft de FB gewoon meer ingame stats 🤣
Vind ea qua content dit jaar goed doen.

Alleen die flashbacks zijn belachelijk. Benzema is veel beter dan ze nif kaart, nu een Neymar kaart die vergelijkbaar is met zijn nif kaart. Totaal niet speciaal meer om met Neymar te spelen nu, iedereen heeft hem letterlijk zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

hij heeft wel een 4* wf

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Neymar doen of kopen voor minder dan 200k ;p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik heb al gouden Neymar. Wel verhandelbaar, dus die levert me wel wat op als ik de fb versie zou doen. Ook al is zijn gold aardig gekelderd, wat logisch is met deze fb natuurlijk. Hmmmm..... :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:21:
Ik heb al gouden Neymar. Wel verhandelbaar, dus die levert me wel wat op als ik de fb versie zou doen. Ook al is zijn gold aardig gekelderd, wat logisch is met deze fb natuurlijk. Hmmmm..... :?
Hou zelf gewoon gouden Neymar. Houd nog waarde en is vergelijkbaar en heeft nog 5/5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:26:
[...]

Hou zelf gewoon gouden Neymar. Houd nog waarde en is vergelijkbaar en heeft nog 5/5.
Heb je Neymar gold ook wel verhandelbaar? Dat maakt me aan het twijfelen namelijk. Als ik Neymar gold verkoop heb ik weer wat budget om andere plekken te versterken namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:36:
[...]

Heb je Neymar gold ook wel verhandelbaar? Dat maakt me aan het twijfelen namelijk. Als ik Neymar gold verkoop heb ik weer wat budget om andere plekken te versterken namelijk.
Ja heb hem verhandelbaar , hij staat bij mij in de spits dus heb meer aan de 5/5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Traeces schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:40:
[...]

Ja heb hem verhandelbaar , hij staat bij mij in de spits dus heb meer aan de 5/5.
Maar is het verschil 4 of 5 echt merkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Traeces schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:26:
[...]

Bijna gehalveerd in een paar uur, die is juist in z'n waarde gedaald.
SBC is makkelijk te doen met hoge untradables.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dutchgio schreef op zondag 13 februari 2022 @ 21:15:
[...]

Bijna gehalveerd in een paar uur, die is juist in z'n waarde gedaald.
SBC is makkelijk te doen met hoge untradables.
260k aan onverhandelbare spelers is ook waarde , dan hou ik liever voor 200k gold Neymar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Traeces schreef op zondag 13 februari 2022 @ 21:17:
[...]

260k aan onverhandelbare spelers is ook waarde , dan hou ik liever voor 200k gold Neymar.
Ik sla ook lekker over. De FB heeft iets meer snelheid en iets betere shooting qua gevoel, aldus Auzio. Maar hoe hij met Neymar skillt, daar raken mijn vingers van in de knoop, ben ik bang. Ik zal dan ook niet veel van van die subtiele veranderingen merken. :+

Net wel Hazard WW voor 60K opgepikt. Die heeft ineens een gigadrop gemaakt. Embarba, en eerder Carrasco HL bevielen me totaal niet. Van de week even proberen.

Ook die Chukwueze eindelijk binnen. Wat-een-ramp. Ik wil TOTY Mbappe en Messi voorlopig even niet zien. Bizar dom van EA dat ze alleen tegen elkaar matchen, terwijl La Liga redelijk ondervertegenwoordigd is dit jaar. Ik laat die Ligue 1-dude dan ook lekker links liggen. Wel net nog even een teampje gemaakt om Chalobah en Sarr te completen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 11:04
In mijn normale account untradeable gold Neymar en in mijn RTG een untradeable Vini HL. Ik laat deze aan me voorbij gaan. Vanavond 3 potjes rivals gespeeld en allemaal met de FB Neymar…

Vini begin ik aan te wennen, maar wat een heerlijke kaart is dat zeg…. Veel fijner dan Neymar gold en zijn shootingstats zijn ook een leugen. Heb trouwens ook de Hagi Icon sbc gedaan omdat die zo goedkoop was met mijn fodder…leuk kaartje met geweldig schot!
Pagina: 1 ... 87 ... 128 Laatste