Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:42

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Wii4all schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 10:11:.
Heel misschien krijgt zakaria een upgrade
Volgens de EA website zou HL Zakaria nu Juve als club moeten hebben aangezien hij een Juve IF heeft:

Wat gebeurt er als een Headliners-speler wordt verkocht of uitgeleend aan een andere club?
Als een Headliners-speler tijdens het seizoen wordt verkocht of uitgeleend, blijft het Headliners-item bij de oude club totdat hij een upgrade bij zijn nieuwe club krijgt of zijn nieuwe club een winstreeks heeft behaald vanaf het moment dat de speler bij de club kwam. Op dat moment wordt het Headliners-item geüpdatet met de nieuwe club van de speler.

Toch vreemd dat dat niet is gebeurd.

Edit: Nevermind, zie dat het hij is geupdate. Eens kijken of ik hem in kan passen, al vind ik Sow ook erg fijn (8 chem)

[ Voor 6% gewijzigd door Robbio85 op 09-02-2022 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Markuss schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 07:41:
Het zou even balen zijn als Zakaria straks een update krijgt bij Juventus, maar tegen die tijd heeft een andere speler hem wel ingehaald (Emre Can zal vast nog wel een special card krijgen).
Nou dit ging sneller dan verwacht, moet nu toch op zoek naar een nieuwe CVM. Zit te denken aan Kimmich of Witsel. Natuurlijk is Kimmich wat beter, maar als Dortmund fan is het ook prima om wat meer spelers van je 'eigen' club te hebben.

Bellingham SIF speelt trouwens heerlijk, kan me voorstellen dat z'n FS echt enorm lekker moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

d:)b
Ze nemen de link met de werkelijkheid wel heel serieus.
Gerucht gaat dat Zouma een week niet in packs zit omdat hij zijn kat heeft getrapt.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:11

Oxigeon

En zo is dat!

Wat een avond. Heb een potje of 3 squad battles gedaan. Bij 2 potten kreeg ik een disconnect. De andere had ik gewonnen. De zin om verder te spelen was dan hierna ook ver te zoeken.

Dan maar Rivals proberen. Gisteren in een paar potten easy van divisie 9 naar 8 gegaan. Met een aantal sprongetjes van 2 (vlammetje). Vandaag was het hele andere koek. De teams die ik tegen had waren nu alleen maar gouden spelers waar er voorheen nog wel een aantal andere kaarten tussen zaten. Her niveau van de tegenstanders was gewoon zwak maar de bal wilde er gewoon niet in. Spelers als Rashford en Pepe waar ik het een beetje van moet hebben qua snelheid hadden nu totaal geen snelheid. Leek ook wel of spelers zich niet vrijliepen.

Niuja. Heb de bonus binnen voor divisie 8. Morgen eens kijken wat erin zit en dan weer een nieuwe kans. Ondertussen langzaamaan een beetje omhoog klimmen in de divisies.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 01:41
Na tientallen ragequits, salty tegenstanders die tijd rekken, enorme delays, skillers en full TOTY teams zojuist de Elite divisie behaald. Best wel gek hoeveel tegenstanders zulke goede spelers hebben. Dit seizoen duurde het langst om bij de Elite divisie in te komen. Eusebio en TOTY Lewa (op de bank) hebben mij vaker gered met de 41212 narrow opstelling.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vp_6aKoNCa827Bc86HAJh6kTiC4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5fSl7xtPAL114d05dqgVfkCu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 16-09 18:59
peeweeherman schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 22:31:
[...]

d:)b
Ze nemen de link met de werkelijkheid wel heel serieus.
Gerucht gaat dat Zouma een week niet in packs zit omdat hij zijn kat heeft getrapt.
Zouma mogen ze van mij ook echt uit packs halen. Wat een misbaksel is dat hoe hij ze kat schopte en mishandelde.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Ik ga toch wat anders proberen. Heb jorginho verkocht en Bellingham ut er nu in gezet. Daarnaast ook Messi toty en Cancelo toty verkocht en vervangen voor lager rated varianten. Nog 500k erbij handelen en dan gaan we CR7 Toty aan het team toevoegen.
Ik verwacht daarvan meer impact (dribbel en fysiek) dan van Messi en Cancelo toty. (Gebruik messi meestal als lcam, dat doet zijn gouden kaart ook prima) met de backs verdedig ik alleen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Lashrom schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 02:03:
Na tientallen ragequits, salty tegenstanders die tijd rekken, enorme delays, skillers en full TOTY teams zojuist de Elite divisie behaald. Best wel gek hoeveel tegenstanders zulke goede spelers hebben. Dit seizoen duurde het langst om bij de Elite divisie in te komen. Eusebio en TOTY Lewa (op de bank) hebben mij vaker gered met de 41212 narrow opstelling.

[Afbeelding]
I mean, je hebt zelf ook pretty much een monster team toch? Messi, Eusebio, Hakimi, Neymar, Lewandowski...

We zitten inmiddels halverwege februari, klein halfjaar in de gamecycle. Als je vanaf het begin gespeeld hebt, en slim bent omgegaan met je fodder, kan je met je ogen dicht een vrij sick team bouwen tegen deze tijd. Zo gek is het niet dat mensen zulke goede spelers hebben. Sterker nog, het is precies wat je zou moeten verwachten na 5 maanden gamecycle en al deze promo's.

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Normaal geef ik antwoord, maar nu vraag ik het zelf..
Gaan jullie nog voor andere rivals rewards dit keer? Normaal kies ik voor de coins, maar 84+ fodder gaat redelijk goed op dit moment toch?

• playr2014
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 12:49
Heb optie 1 gekozen voor rival rewards: gouden Ronaldo kwam eruit. Lekker verkopen!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Ik ging altijd voor optie 2, maar daar zijn de coins nu weggehaald.
6 untradable packs vs 3 untradable packs + 30k is wel een lastige afweging.

Edit:
Je kan beter voor optie 3 met coins kiezen. EA geeft meer packs maar heeft heel sneaky de minimum rating weggehaald:
https://www.reddit.com/r/...l_packs_has_been_removed/

[ Voor 44% gewijzigd door dutchgio op 10-02-2022 09:38 ]

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
ik kies al heel het jaar voor optie 1, krijg al genoeg untradeable rommel. Dus liever tradeable packs

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:11

Oxigeon

En zo is dat!

fifanoob schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 09:33:
ik kies al heel het jaar voor optie 1, krijg al genoeg untradeable rommel. Dus liever tradeable packs
Hier zojuist ook voor optie 1 gekozen. Kreeg 1 gouden jumbo pack met chiellini. Als startende speler is dat zo 17k die je kan beschrijven. Standaard check ik ook elke dag de gouden 7.5k pack.

Zit nu Guerreiro van Borussia. Maar dat is de enigste die er tussenzit die wat waard is. Dus die laat ik ook even links liggen. Vanavond nog maar eens squad battles proberen zodat ik daar de future token nog binnenhark

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Yedder mogelijk potm in Frankrijk.

Burp

• Robbio85
Wii4all schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 09:59:
Yedder mogelijk potm in Frankrijk.
Nice, die gold beviel me al erg goed in het begin. Past totaal niet in mijn team, maar denk dat ik de SBC toch doe als hij betaalbaar is.

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-09 19:35
Robbio85 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:15:
[...]

Nice, die gold beviel me al erg goed in het begin. Past totaal niet in mijn team, maar denk dat ik de SBC toch doe als hij betaalbaar is.
Zal vast richting Varane prijzen gaan, 1mio

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
Vandaag bij rival rewards voor untradeables gekozen.

Ik had namelijk nog 1 high rated speler nodig om de Varane SBC af te ronden.
EA is blijkbaar blij met me.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0WjntdDD33Mocnic8SFeBUAmIKU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J3WS24s3KNjPqwld5hAN7g2Y.jpg?f=fotoalbum_large

Nu alleen kijken of en hoe ik Ginola in mijn team moet krijgen.
Dan moet ik ook in een andere formatie gaan spelen, want Mbappe, Kaka en Best wil ik graag in mijn team houden, dus moet Paqueta plaats maken. Wellicht 4222 gaan spelen of 4231.

Ook Varane sbc kunnen voltooien.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ngZ006Ay0BuPoR-9u8I--NeDdYY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/N5EJpEWvqwHKlrARVdQdXfBX.jpg?f=user_large

Nu maar even nadenken over de opstelling.

Wil mogelijk Cancelo in de basis zetten omdat ik wel uitgekeken ben op Zambrotta.

https://www.ea.com/fifa/u...Id=jbLuHZTRnZRZC:FFA22PS5

wijze woorden

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:31
dutchgio schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 09:33:
Ik ging altijd voor optie 2, maar daar zijn de coins nu weggehaald.
6 untradable packs vs 3 untradable packs + 30k is wel een lastige afweging.

Edit:
Je kan beter voor optie 3 met coins kiezen. EA geeft meer packs maar heeft heel sneaky de minimum rating weggehaald:
https://www.reddit.com/r/...l_packs_has_been_removed/
Viel me vanmorgen ook op dat de opties veranderd zijn. Dit soort wijzigingen gaandeweg het jaar vind ik ook behoorlijk sneaky. Hier toch ook maar voor optie 3 gekozen. Weinig bijzonders in de rewards zoals meestal. Of je moet Botman FS een topper vinden. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00
Moody2204 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:23:
[...]

Viel me vanmorgen ook op dat de opties veranderd zijn. Dit soort wijzigingen gaandeweg het jaar vind ik ook behoorlijk sneaky. Hier toch ook maar voor optie 3 gekozen. Weinig bijzonders in de rewards zoals meestal. Of je moet Botman FS een topper vinden. :+
In ieder geval een Future Stars...hier kwam ik niet verder dan Hööibėrg van Tottenham :P De echt waardeloze spelers maar gelijk in de 80+ pick gegooid en daar Kroos uitgehaald als fodder. :)

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
Gegokt en verloren met optie 1. Ziyech, Guerreiro, Areola, Partey, ANGELINO als beste.. je kent ze wel..

[ Voor 5% gewijzigd door Rhain op 10-02-2022 10:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ozz
  • Laatst online: 16-09 11:20

Ozz

Eerste icon van dit jaar gepacked; Al Jaber. Daarnaast nog een mooie untradeble Kevin de Bruyne.

Heb weer genoeg fodder om een SBC te doen die in m'n team past. Gaat waarschijnlijk Guendouzi worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ook een record....in 3 dagen 4 keer thiago silva packen....

Burp

• Robbio85
Ook optie 1 gedaan, een 84 TOTW. Komt goed uit aangezien ik alle untradeable TOTW's in SBCs heb gegooid en de tradeables heb verkocht :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moody2204
Ik heb denk ik ‘topper’ Harry Maguire onderhand al 471x gepackt :+

Vanmorgen was Harry er ook weer 2x. Volgens Van der Vaart is hij in real life zo slecht dat je op elk willekeurig amateurveld in Nederland ook zo’n verdediger kunt vinden. En zo voelt het ook als ik ‘m weer eens zie in mijn packs, haha! :P

Maar ach, ondanks mijn matige packluck heb ik toch een mooi team opgebouwd. Dat is dit jaar echt makkelijker ten opzichte van eerdere jaren. Gouden Mbappé en Trent Alexander Arnold RB waren mijn beste pulls tot dusver.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Moody2204 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:20:

Vanmorgen was Harry er ook weer 2x. Volgens Van der Vaart is hij in real life zo slecht dat je op elk willekeurig amateurveld in Nederland ook zo’n verdediger kunt vinden. En zo voelt het ook als ik ‘m weer eens zie in mijn packs, haha! :P
Die gast is echt bizar slecht. Zoveel dure fouten, kan totaal niet onder druk uit voetballen. Snap werkelijk niet dat ManUtd zoveel geld voor deze vent heeft betaald

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Valandil schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:34:
[...]

Die gast is echt bizar slecht. Zoveel dure fouten, kan totaal niet onder druk uit voetballen. Snap werkelijk niet dat ManUtd zoveel geld voor deze vent heeft betaald
Voilgens mij was hij destijds beter dan van Dijk volgens de Engelse commentatoren en "kenners" :+

Chauvinisme is ook de Engelsen niet vreemd.

[ Voor 5% gewijzigd door Robbio85 op 10-02-2022 12:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
Moody2204 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:20:

Maar ach, ondanks mijn matige packluck heb ik toch een mooi team opgebouwd. Dat is dit jaar echt makkelijker ten opzichte van eerdere jaren. Gouden Mbappé en Trent Alexander Arnold RB waren mijn beste pulls tot dusver.
Het is inderdaad veel makkelijker geworden om een goed team neer te zetten. Qua content doet EA het naar mijn mening erg goed deze editie, met Winter Wildcards als uitschieter. Dat vond ik echt een leuke promo, met spelers waar ik nog steeds plezier van heb.

Bovendien ga ik gewoon lekker mee in de pulls die ik doe - zo is m'n Ligue 1-team op dit moment het sterkst, met als uitzonderingen Varane en De Gea binnen dat team. Daar speel ik nu dus veel mee. Gaat het lekker met pulls, dan kan over een paar weken de Serie A m'n main team zijn, of de EPL of Bundesliga. Kortom: ik zie wel waar ik naartoe ga :P In alle teams heb ik op dit moment maximaal 2 tot 3 spelers die op de markt zijn gekocht. Overgrote deel komt echt uit picks, pulls of SBC's. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zo0_GzwOzB9qq6C--_1wlTt_Iek=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WYF30Ns6r4cT4bann9Qg3w1x.jpg?f=fotoalbum_large

• Moody2204
allstarted1 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:52:
[...]

Het is inderdaad veel makkelijker geworden om een goed team neer te zetten. Qua content doet EA het naar mijn mening erg goed deze editie, met Winter Wildcards als uitschieter. Dat vond ik echt een leuke promo, met spelers waar ik nog steeds plezier van heb.

Bovendien ga ik gewoon lekker mee in de pulls die ik doe - zo is m'n Ligue 1-team op dit moment het sterkst, met als uitzonderingen Varane en De Gea binnen dat team. Daar speel ik nu dus veel mee. Gaat het lekker met pulls, dan kan over een paar weken de Serie A m'n main team zijn, of de EPL of Bundesliga. Kortom: ik zie wel waar ik naartoe ga :P In alle teams heb ik op dit moment maximaal 2 tot 3 spelers die op de markt zijn gekocht. Overgrote deel komt echt uit picks, pulls of SBC's. :)

[Afbeelding]
Ja die Winter wildcards zijn erg leuk. Ik heb een poos met Soyuncu gespeeld achterin en die vond ik serieus erg goed. Net als Tierney overigens. Zaha was ook erg fijn. En niet te vergeten: Aouar. Absoluut de leukste promo ook wat mij betreft.

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Ben al uur bezig om win te bemachtigen in zilveren lounge puur voor die fs token pff wat een ... modus

• dutchgio
allstarted1 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:52:
[...]

[Afbeelding]
Zou Diatta niet een betere optie zijn dan Di Maria? Die lijkt me toch wat beperkt met zijn lage snelheid en 2 WF. Of Messi, maar die is een stuk duurder.

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 01:41
Timk10 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 09:22:
[...]

I mean, je hebt zelf ook pretty much een monster team toch? Messi, Eusebio, Hakimi, Neymar, Lewandowski...

We zitten inmiddels halverwege februari, klein halfjaar in de gamecycle. Als je vanaf het begin gespeeld hebt, en slim bent omgegaan met je fodder, kan je met je ogen dicht een vrij sick team bouwen tegen deze tijd. Zo gek is het niet dat mensen zulke goede spelers hebben. Sterker nog, het is precies wat je zou moeten verwachten na 5 maanden gamecycle en al deze promo's.
Ik mag zeker niet klagen als het over mijn team gaat. Echter bedoel ik ermee dat 9/10 tegenstanders bij de laatste checkpoint echt allemaal TOTY Crisje, Mbappe en Messi hebben of anders Pele en R9 Pizzahoofd als icons waardoor het moeilijker wordt om je voorsprong te verdedigen. Uiteindelijk toch gelukt.

Wellicht ga ik Eusebio toch verkopen. Die houdt het echt niet meer bij met de flashback Varane's, Ruben Diaz TOTY, en Rudiger. Misschien toch gaan voor Cruijffie, die net wat glibberiger erdoorheen komt.

Van Rivals rewards helaas alleen een board en Giroud als red pick dit keer.

[ Voor 4% gewijzigd door Lashrom op 10-02-2022 13:51 ]

• allstarted1
dutchgio schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:34:
[...]

Zou Diatta niet een betere optie zijn dan Di Maria? Die lijkt me toch wat beperkt met zijn lage snelheid en 2 WF. Of Messi, maar die is een stuk duurder.
Ja, ben langzaam aan het kijken om Di Maria te upgraden, maar de keuze is niet heel groot. Messi is de duidelijke keuze en heb ook niet de SS Gelson Martins SBC gedaan anders was dat het geweest. Voor nu mag 'ie nog even z'n sprintjes trekken en z'n contract uitzitten, haha ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Ik pack openen van zo'n SBC, paarse flares dus denk nice.. uhg tis maar Tchouameni, vast niet duur...

:D

• fifanoob
Gurbuh schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:48:
Ik pack openen van zo'n SBC, paarse flares dus denk nice.. uhg tis maar Tchouameni, vast niet duur...

ach 1 millie maar ja :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Gurbuh schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:48:

Sommigen hebben altijd geluk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gurbuh
Moody2204 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 16:54:
[...]

Sommigen hebben altijd geluk.
Of jij hebt altijd pech :D

• Moody2204
Op een schaal van 10 zit ik op 7 denk ik :+

Even wat anders: zou die Saliba kaart een beetje goed zijn? Iemand die 'm gedaan heeft?

[ Voor 18% gewijzigd door Moody2204 op 10-02-2022 18:01 ]

• Wulfric92
  • Laatst online: 15-08 15:51
Dat was ik, maar dat iemand anders zo doet, betekent niet dat jij je naar dat niveau moet verlagen.

Gewoon het spelletje spelen, hoe het voor jouw leuk is. En negeren wanneer anderen je dwarsbomen.

Edit:
En ik zie niet het verschil tussen leaven bij penalty's , of express 6 verlies punten pakken om de volgende tegenstander, die hoogstwaarschijnlijk moeite heeft met fifa, volledig van de mat te spelen omdat jij 6 divisies hoger zit.

[ Voor 21% gewijzigd door Wulfric92 op 10-02-2022 19:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xFjYKvD5YcKRRuF82BF5ySgaTaQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eEyFCWJe71MlUkaSSRYcy9Fk.jpg?f=fotoalbum_large

Militao is geweldig, maar ik heb Varane, Cordoba en Vidic Prime al voor 2 posities.

Zou militao al back kunnen inzetten, maar ik neig naar Phil Foden….

wijze woorden

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Zit er nog ergens een future stars token ‘verstopt’?

• Traeces
Dani05 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 19:32:
Zit er nog ergens een future stars token ‘verstopt’?
Ja mm sbc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
Nog een keer de FS Reunion gedaan....nu een serieuze overload aan La Liga-CB's, hahaha! (Alaba HM, Alaba OTW, Ramos SD, Kounde Ice). Misschien toch maar eens een 5-3-2 samenstellen.... :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/92APQ9Mzotv5yi27ay7HrE6CLCA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vgsmaiDNGqayJ2wQhdfdpIF8.jpg?f=fotoalbum_large

• Moody2204
Hier David uit reünie sbc. Niet ontevreden mee!
Herhaalde vraag: iemand ervaring met die Saliba?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VjTT4ZBssgo_5xAJ4RBl7MyRhL0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4RnSVOX4Faih4VG5gDJBJZDu.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Moody2204 op 10-02-2022 20:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Hier Alexander Arnold RB. Toevallig tradeble dus een mooie 85k erbij

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 11:20
Wat een pulls hier zeg. Hier Tielemans UL 86 als beste kaart uit de reünie sbc. Uit de partybag Lukebakio WW 85 😂

• Valandil
Nieuwe seizoen is net gestart en dus van elite naar Div 2, maar wat is daar aan de hand zeg??
Van de laatste 10 potjes, wist ik er maar 1 te winnen. Aan mijn team ligt het zeker weten niet, maar ik krijg allemaal steekballen dwars door het midden, mijn aanval stuit telkens op een muur van minimaal 6 spelers en hun keeper heeft van de laatste 10 potten minimaal 5 x MotM

Nu mijn CDM maar op “drop between defenders” gezet (niet mijn voorkeur), maar ben er even klaar mee.
Lol is er dan wel even van af.

wijze woorden

• Nachtapotheker
  • Nu online
Valandil schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 23:00:
Nieuwe seizoen is net gestart en dus van elite naar Div 2, maar wat is daar aan de hand zeg??
Van de laatste 10 potjes, wist ik er maar 1 te winnen. Aan mijn team ligt het zeker weten niet, maar ik krijg allemaal steekballen dwars door het midden, mijn aanval stuit telkens op een muur van minimaal 6 spelers en hun keeper heeft van de laatste 10 potten minimaal 5 x MotM

Nu mijn CDM maar op “drop between defenders” gezet (niet mijn voorkeur), maar ben er even klaar mee.
Hier exact hetzelfde, vaak op donderdag… trage servers en irritante spelers.

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Valandil schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 23:00:

Betere Elite spelers zitten nu nog in 2. Duurt eventjes voordat het beter wordt.

• Valandil
saert schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 23:07:
[...]

Betere Elite spelers zitten nu nog in 2. Duurt eventjes voordat het beter wordt.
Ik zat zelf ook in Elite, maar ik voel met gewoon een noob tijdens deze potten.
Een groot gatenkaas en ik heb een schijt hekel aan Donnarumma ;)

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
Ho-ly cow }:O Net even een pot gespeeld met Ligue 1 en Renato Sanches SS is écht bizar.

Soepeler dan Fofana en Auoar WW is een watje vergeleken met hem. En dat voor een 84-rated kaart. Damn wat een heerlijke overpowered pull! Eerste pot twee doelpunten en telkens dribbelt 'ie als een dolle de zestien in, terwijl 'ie in een tegenaanval ook Kimpembe/Varane ondersteunt wanneer zij uit positie zijn.

Daar ga ik veel plezier aan beleven.

Nu nog achttien potten tot de WW-review objective. Gold Neymar wisselen voor zijn WW? En anders ben ik ook heel tevreden met Spinazzola :9 Gezien m'n pulls van de laatste dagen (Rodrygo RTTK, Renato SS en Militao NU) moet dat lukken, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Laatst online: 15-08 15:51
Heb de rule breakers en de signature signingse vrijgespeeld!

Gelukkig kreeg ik Sangare en Karlsson! -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Wulfric92 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 00:51:

On the bright side: je special Eredivisie-team krijgt een impuls? *rent* :P Overigens kreeg ik ook Sangaré Rulebreaker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Wulfric92 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 00:51:

Ik moet nog 4 potjes voor de signature signings de grind is on, ik ga toch proberen die 75 nog te halen....
Ik had Dante rulebreaker, die gebruik ik nu bevalt op zich wel.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Hier nog 7 potjes voor de SS. Uit de RB kwam Corona om de hoek kijken. Ben benieuwd wat er (hopelijk) vanavond uit komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Wii4all schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 08:46:
[...]

Ik moet nog 4 potjes voor de signature signings de grind is on, ik ga toch proberen die 75 nog te halen....
Ik had Dante rulebreaker, die gebruik ik nu bevalt op zich wel.
I

Nog 10 dagen de tijd volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Laatst online: 14-09 11:04
Op mijn RTG:
Rulesbreaker Tom Barkhuizen 82(slechter kon niet)
SS Axel Witzel 87
WW Taarabt 86

Heb daar wel weer wat van in de reunion pack gegooid en kreeg daar na Vini nu Frenkie RTTKO…. Oftewel tevreden 🙂 Mijn RTG waar 0,0 euro in zit is leuker om mee te spelen dan mijn hoofd account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
pacod schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 09:27:
Op mijn RTG:
Rulesbreaker Tom Barkhuizen 82(slechter kon niet)
SS Axel Witzel 87
WW Taarabt 86

Heb daar wel weer wat van in de reunion pack gegooid en kreeg daar na Vini nu Frenkie RTTKO…. Oftewel tevreden 🙂 Mijn RTG waar 0,0 euro in zit is leuker om mee te spelen dan mijn hoofd account.
Help me ff, wat is is een RTG?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Rhain schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 09:28:
[...]

Volgens mij een account waarbij je geen geld uitgeeft aan packs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
  • Laatst online: 14-09 11:04
Rhain schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 09:28:
[...]

Road to glory. Geen fifa punten…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Jaren gedacht dat iedereen met uitzondering van een paar 'road to glory' speelde, en vond het dus maar een onnodige term voor eigenlijk de in mijn ogen 'normale' speelstijl :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
Toch nog 1 minuutje er in verdiept, maar RTG kun je dan ook nog wat stricter nemen door alleen met first owned players te spelen, dus geen coins uitgeven als ik het goed begrijp..

Ik weet ondertussen niet meer wat normaal is, maar ik krijg het gevoel dat ik 1 van de weinige ben die geen geld stopt in Fifa punten :?

edit: kleine nuance, ik betaal sinds kort voor een discord server voor trading tips, omdat het traden dit jaar bagger ging. Dus indirect betaal ik wel wat.. maar dat is een 10tje per maand ofzo.

Ik verdien m'n coins wel met handelen op de app.. soms denk ik wel eens dat ik daardoor slechtere packluck heb..

[ Voor 20% gewijzigd door Rhain op 11-02-2022 10:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Gurbuh schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 10:04:
Jaren gedacht dat iedereen met uitzondering van een paar 'road to glory' speelde, en vond het dus maar een onnodige term voor eigenlijk de in mijn ogen 'normale' speelstijl :P
Road to Glory is meer een uitzondering hoor, als je kijkt naar hoeveel FUT EA oplevert. :P
In its annual report for 2020, EA confirmed that Ultimate Team made more than $1.62bn (£1.15bn).

This is the total revenue for all Ultimate Team modes across EA's catalogue, with Ultimate Team appearing in FIFA, Madden, NHL, NBA and UFC games.

Ultimate Team accounts for 29 per cent of EA's total income and has risen considerably year-on-year, with the game mode taking in $775m (£550m) back in 2017.

In its annual report, EA confirmed the figures and stated that the majority of Ultimate Team revenue comes from FIFA:

"Our most popular live service is the extra content purchased for the Ultimate Team mode associated with our sports franchises.

"Ultimate Team allows players to collect current and former professional players in order to build and compete as a personalized team.

"Net revenue from extra content sales for Ultimate Team was $1,491 million, $1,369 million and $1,180 million during fiscal years 2020, 2019 and 2018, respectively, a substantial portion of which was derived from FIFA Ultimate Team."
https://www.goal.com/en/n...r1tbutqcbjhx19gkz54rtrp68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Ik probeer even wat wedstrijden te grinden voor de doelstellingen. Dit dmv een elastiekje om de controller. Telkens word ik er in de 70-80e minuut uitgegooid door de servers.

Hebben ze dit getackled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
dutchgio schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 10:17:
[...]

Road to Glory is meer een uitzondering hoor, als je kijkt naar hoeveel FUT EA oplevert. :P

[...]

https://www.goal.com/en/n...r1tbutqcbjhx19gkz54rtrp68
Daarom zei ik 'jaren gedacht' als in, nu niet meer :P Al denk ik ook wel dat het tijdens FUT10, 11 etc wat minder was want toen was er laaaaaang niet zoveel content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
saert schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 10:24:
Ik probeer even wat wedstrijden te grinden voor de doelstellingen. Dit dmv een elastiekje om de controller. Telkens word ik er in de 70-80e minuut uitgegooid door de servers.

Hebben ze dit getackled?
Let er op dat je niet 3 keer je eigen doel in wandelt, dan krijg je inderdaad een disconnect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
dutchgio schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 10:27:
[...]

Let er op dat je niet 3 keer je eigen doel in wandelt, dan krijg je inderdaad een disconnect.
Dat is nog niet eens het geval en het vreemde eraan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09 20:44
Eindelijk strak team staan na een hoop traden 😃

Tips iemand? Is die Maignan goed? Was klaar met psg achterin, kimpembe marquinhos donnaruma weggedaan. Ingame speel ik 4231 met Messi op CCAM.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eAdsT3CqsK8Fj5jR5a5usOdLv24=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xHiwl2O1gbnBWYyD7jCZPFFT.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door buurman3 op 11-02-2022 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Nu online
Het spel begint me weer een beetje tegen te staan. Het gebeurt de laatste tijd wel heel erg vaak dat het lijkt alsof ik gewoon niet mag scoren/winnen.
De keeper van de tegenstander heeft telkens een 10 en die van mij laat alles door, expected goals is bij mij altijd factor 2-3 hoger dan bij de tegenstander in dit soort potten. En je ziet gewoon aankomen (door hoe de AI spelers verdedigend bewegen) dat de tegenstander moet gaan scoren op bepaalde momenten...
Ga je vervolgens later op de dag verder, dan loopt alles weer goed en lukt weer alles...
De gameplay is gewoon bizar inconsistent en dat is sinds de laatste 2 patches alleen nog maar erger geworden.

Misschien moet ik maar weer eens een bronzen bank proberen :+

[ Voor 4% gewijzigd door Nachtapotheker op 11-02-2022 12:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 22:28
buurman3 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 11:12:
Eindelijk strak team staan na een hoop traden 😃

Tips iemand? Is die Maignan goed? Was klaar met psg achterin, kimpembe marquinhos donnaruma weggedaan. Ingame speel ik 4231 met Messi op CCAM.

[Afbeelding]
Ik ga nu met hetzelfde driehoekje achterin de WL in, ik had het eerder ook hier iemand op het forum aangeraden. Maignan is echt top als je het mij vraagt. Keepers halen veel fratsen uit in Fifa, maar ik kan Maignan er maar op weinig betrappen. Hij wint regelmatig wedstrijden voor me, 100% kansen die hij eruit tikt.

Je middenveld ziet er goed uit met Guendouzi en Fofana, enige upgrade die ik zou kunnen bedenken is de linkerkant. Bij streamers heb ik wel eens Hazard voorbij zien komen, zag er niet uit als een bruikbare speler, ondanks dat z'n stats op papier wel prima zijn. Ik weet niet wat je budget is, maar je zou Neymar / Ginola op links en Delaine erachter als je Neymar gebruikt voor fullchem.

Dit is het team wat ik momenteel heb:

https://www.futbin.com/22/squad/5761304

Ingame switch ik het naar 4-1-2-1-2(2) met Neymar en HM David in de spits, Messi op CAM en Kessie als CDM stofzuiger. Ik had HM David untradable gepackt (2x eigenlijk) en hij deed het opvallend goed als supersub, dus heb ik het team omgegooid zodat hij een basisplek heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buurman3
mar101 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 13:01:
[...]

Ik ga nu met hetzelfde driehoekje achterin de WL in, ik had het eerder ook hier iemand op het forum aangeraden. Maignan is echt top als je het mij vraagt. Keepers halen veel fratsen uit in Fifa, maar ik kan Maignan er maar op weinig betrappen. Hij wint regelmatig wedstrijden voor me, 100% kansen die hij eruit tikt.

Je middenveld ziet er goed uit met Guendouzi en Fofana, enige upgrade die ik zou kunnen bedenken is de linkerkant. Bij streamers heb ik wel eens Hazard voorbij zien komen, zag er niet uit als een bruikbare speler, ondanks dat z'n stats op papier wel prima zijn. Ik weet niet wat je budget is, maar je zou Neymar / Ginola op links en Delaine erachter als je Neymar gebruikt voor fullchem.

Dit is het team wat ik momenteel heb:

https://www.futbin.com/22/squad/5761304

Ingame switch ik het naar 4-1-2-1-2(2) met Neymar en HM David in de spits, Messi op CAM en Kessie als CDM stofzuiger. Ik had HM David untradable gepackt (2x eigenlijk) en hij deed het opvallend goed als supersub, dus heb ik het team omgegooid zodat hij een basisplek heeft.
Nice team! Ik heb Hazard gepakt omdat ik Bamba slecht vond, Ginola te duur en Neymar staat me gewoon niet zo aan. Vind Hazard wel een fijne kaart.

Ben benieuwd naar je ervaringen, vooral of het handig is om 2 linksbenige CV's te hebben. Ik wacht ook even Lacroix af. Ik zit overigens ook te twijfelen 4231 of 41212. Fofana zou ik dan aanhouden als CDM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Nachtapotheker schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 12:19:
Het spel begint me weer een beetje tegen te staan. Het gebeurt de laatste tijd wel heel erg vaak dat het lijkt alsof ik gewoon niet mag scoren/winnen.
De keeper van de tegenstander heeft telkens een 10 en die van mij laat alles door, expected goals is bij mij altijd factor 2-3 hoger dan bij de tegenstander in dit soort potten. En je ziet gewoon aankomen (door hoe de AI spelers verdedigend bewegen) dat de tegenstander moet gaan scoren op bepaalde momenten...
Ga je vervolgens later op de dag verder, dan loopt alles weer goed en lukt weer alles...
De gameplay is gewoon bizar inconsistent en dat is sinds de laatste 2 patches alleen nog maar erger geworden.

Misschien moet ik maar weer eens een bronzen bank proberen :+
Ben het er zeker mee eens dat de laatste 2 patches niet meerwerken aan de gameplay. De oplossingen lijken het allemaal juist verergerd te hebben. Woensdag leek het soms meer op Ping Pong dan voetbal.

Continu vloog dood leuk weer de bal naar me tegenstander terwijl ik gewoon normaal de bal onderschep. Soms tot wel 5x achter elkaar.

Ook erger ik me helemaal dood aan het bizarre verschil in keepers niveau soms. Donderdag als voorbeeld de meest bizarre ballen pakte NIF Leno. Mijn van der Sar laat een simpel schot van 35 meter over hem heen vliegen.... Daar zakt me broek dan wel redelijk vanaf.

Maar om ook even positief te zijn dit jaar vind ik FIFA echt veel leuker dan 2021 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
buurman3 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 13:10:
[...]

Nice team! Ik heb Hazard gepakt omdat ik Bamba slecht vond, Ginola te duur en Neymar staat me gewoon niet zo aan. Vind Hazard wel een fijne kaart.

Ben benieuwd naar je ervaringen, vooral of het handig is om 2 linksbenige CV's te hebben. Ik wacht ook even Lacroix af. Ik zit overigens ook te twijfelen 4231 of 41212. Fofana zou ik dan aanhouden als CDM.
Danjuma zou je nog naar kunnen kijken, heeft ook CL kaart geloof ik. In begin wel veel mee gespeeld, speelt ook wel fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Nu online
Traeces schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 13:14:
[...]

Ben het er zeker mee eens dat de laatste 2 patches niet meerwerken aan de gameplay. De oplossingen lijken het allemaal juist verergerd te hebben. Woensdag leek het soms meer op Ping Pong dan voetbal.

Continu vloog dood leuk weer de bal naar me tegenstander terwijl ik gewoon normaal de bal onderschep. Soms tot wel 5x achter elkaar.

Ook erger ik me helemaal dood aan het bizarre verschil in keepers niveau soms. Donderdag als voorbeeld de meest bizarre ballen pakte NIF Leno. Mijn van der Sar laat een simpel schot van 35 meter over hem heen vliegen.... Daar zakt me broek dan wel redelijk vanaf.

Maar om ook even positief te zijn dit jaar vind ik FIFA echt veel leuker dan 2021 :P
Ja dat is wel waar, al die 532 opstellingen toen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 22:28
buurman3 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 13:10:
[...]

Hmmm, de laatste IF van Mane ziet er ook wel prima uit op LM. Ik ben zelf wel een fan van Mane in Fifa, altijd supersterk aan de bal, goede dribbel en afronding. Kun je linken met een van de Robertson kaartjes achterin. Maar als je Hazard prima vindt, dan vooral zo laten staan.

Zelf heb ik nog geen problemen ervaren met 2 linksbenige CV's.in de achterhoede. Komt denk ik ook omdat ze beiden opvallend goede passing hebben voor CV's en 3* WF doen ze geen gekke dingen als ze met rechts moeten passen. De eerste 3 wedstrijden in de WL gewonnen, dus goede start met het nieuwe team. Lacroix zal inderdaad wel een brute kaart krijgen, maar ik verwacht wel dat hij idioot duur wordt.

Zelf speel ik al een aantal Fifa edities 4-1-2-1-2 narrow. Ik vind het zelf fijner spelen dan 4-2-3-1, omdat ik graag door het midden speel en bij 4-1-2-1-2 de spelers dichter bij elkaar lijken te staan voor kort combinatie spel. Een van de backs laat ik ook mee opkomen, dus heb altijd wel een afspeelpunt aan de zijkant als het te druk in het centrum is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Is die SS Renato Sanches nog zijn prijs waard? Wilde eigenlijk sparen voor TOTY Jorginho. WW Guendouzi verkocht omdat er een SBC aan komt en zijn prijs flink gedaald is.

Heb het nu even opgelost met mid Makelele, maar merk dat hij gewoon niet meekan met al het geweld van de nieuwe kaarten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H_Mv449SHqdYAcHbDDErGuEb9f8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HiFx8ox2ouSI3UdRkmXxNAMB.png?f=fotoalbum_large

Heb verder heel veel fodder om een eventuele POTM Ben Yedder te doen. HM David wordt dus een goede sub.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Die Wirtz ziet er wel interessant uit, confirmed stats volgens Fut Sheriff.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VQbOSnXyXtyUA7tw7h28Pqqfx1Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wnG4gULIaXTrWw3XMYlYdfcx.jpg?f=user_large

Mijn team is een beetje richting Bundesliga aan het bewegen sinds ik Goretzka HL untradeable heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
Ozz schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 15:02:
Is die SS Renato Sanches nog zijn prijs waard? Wilde eigenlijk sparen voor TOTY Jorginho. WW Guendouzi verkocht omdat er een SBC aan komt en zijn prijs flink gedaald is.
allstarted1 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 00:50:
Ho-ly cow }:O Net even een pot gespeeld met Ligue 1 en Renato Sanches SS is écht bizar.

Soepeler dan Fofana en Auoar WW is een watje vergeleken met hem. En dat voor een 84-rated kaart. Damn wat een heerlijke overpowered pull! Eerste pot twee doelpunten en telkens dribbelt 'ie als een dolle de zestien in, terwijl 'ie in een tegenaanval ook Kimpembe/Varane ondersteunt wanneer zij uit positie zijn.

Daar ga ik veel plezier aan beleven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Ozz schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 15:02:

Heb het nu even opgelost met mid Makelele, maar merk dat hij gewoon niet meekan met al het geweld van de nieuwe kaarten.

[Afbeelding]

Heb verder heel veel fodder om een eventuele POTM Ben Yedder te doen. HM David wordt dus een goede sub.
SS Renato speelt echt ver boven zijn stats uit, kaart kan zeker nog mee! :) Domineert bij mij samen met RTTK de Jong echt het middenveld.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Nu online
Dit is precies hoe 50-60% van mn potten lopen de laatste weken 🤬

(Ik ben FC Utrecht)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RyBr1IpKDKlFpoCvmUwB2R0U91s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6oIcceRQuhswdeF9WRjMG8bK.jpg?f=fotoalbum_large

Hierna zal ik stoppen met klagen :+

[ Voor 3% gewijzigd door Nachtapotheker op 11-02-2022 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Partypooper schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 16:14:
[...]

SS Renato speelt echt ver boven zijn stats uit, kaart kan zeker nog mee! :) Domineert bij mij samen met RTTK de Jong echt het middenveld.
Zou Renato ook als lone cdm kunnen of kom je dan toch bij Fofana of Tchouameni 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Zoals verwacht een betaald token pakket 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Van dijk en oblak uit de 85*10.. had zo gehoopt op een fs haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 19:38:
Zoals verwacht een betaald token pakket 8)7
25k coins, nog best redelijk. Ze hadden hem ook in een 100k kunnen stoppen 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 19:45:
Van dijk en oblak uit de 85*10.. had zo gehoopt op een fs haha
Ruilen heb een fs va 35k en ederson :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WjNbkI0EyfFFrLrkcTDu1n4mZwA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zxSHAcVzsYgxMTp26HgVFo2u.png?f=fotoalbum_large
85*10 gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 17:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WBMUuE7TkNyOLpEYxKzTks7nbeI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5THgIi6AZ9Mzil2qqFcUOSZo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
buurman3 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 17:20:
[...]

Zou Renato ook als lone cdm kunnen of kom je dan toch bij Fofana of Tchouameni 🤔
Denk het wel, maar ik gebruik hem op cm. Maar hij heeft ook prima stats om cdm te kunnen spelen. Kwestie van proberen. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier ook de 85*10 met de fs tokens gedaan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UcT2vKG0Rlhifx-cH39UF1bBOcg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3oRY5aJn2pg3K8vNBctfhoSJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

hier helaas ook geen future star uit de 10x85 en de ultimate pack...

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Niet veel bijzonders uit de 85x10 pack. Maar alleen al voor de fodder is die het altijd wel waard denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Lekker avondje met de preview pakket, eerst Discard totw, dus makkelijk 5k winst. 2de totw asensio dus dikke 18k winst alleen al op asensio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
Moody2204 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 20:25:
Hier ook de 85*10 met de fs tokens gedaan:

[Afbeelding]
Nu kun je niet zeggen dat je nooit wat goeds packt 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 08:58
Ben ik de enige die geen tegenstander kan vinden bij die ligue 1 liaison?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Laatst online: 17-07-2024
Prins32 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 21:26:
Ben ik de enige die geen tegenstander kan vinden bij die ligue 1 liaison?
Denk het wel, dan ben je de enige die daar een tegenstander zoekt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Mid/Prime Icon SBC gedaan, Prime Best.

Prima speler denk ik om uit een SBC te krijgen. Weet alleen niet of die Messi eruit kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Ozz schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 21:51:
Mid/Prime Icon SBC gedaan, Prime Best.

Prima speler denk ik om uit een SBC te krijgen. Weet alleen niet of die Messi eruit kan spelen.
kan er altijd eentje op minder chem neerzetten afhankelijk van je andere spelers.
prime best is nog altijd beter dan 1 of andere random spits

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:57
Poah! Even een juich momentje, ik heb mijzelf zojuist gekwalificeerd voor de finales!

Dit is de 2e keer dat ik mee heb gedaan aan playoffs. Maar wat een sweatfest is dat zeg…

Zit nu alleen te twijfelen of ik dit weekend ga mee doen (lees alles verliezen :+) of volgend weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
CrazyFool schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 21:59:
Poah! Even een juich momentje, ik heb mijzelf zojuist gekwalificeerd voor de finales!

Dit is de 2e keer dat ik mee heb gedaan aan playoffs. Maar wat een sweatfest is dat zeg…

Zit nu alleen te twijfelen of ik dit weekend ga mee doen (lees alles verliezen :+) of volgend weekend.
hangt er een beetje vanaf wanneer je het meest relaxed alles kan doen.
zondag is de tegenstand over het algemeen het minst sterk. De servers zijn dan vaak echter ook wat slechter.

Puntje bij paaltje, morgen 10 potjes en zondag 10 potjes kan prima, behalve als je andere plannen hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Traeces
CrazyFool schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 21:59:

Ga er gewoon simpel in, alles wat je wint is meegenomen . Je krijgt al best goede rewards al bij een paar wins :) niveau van de finals vind ik zelf
Minder dan de kwali.
Pagina: 1 ... 86 ... 128 Laatste