Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00
Moody2204 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 08:11:
[...]

Nee, Claus heb ik niet gedaan. Maar die Delaine lijkt me ook meer dan prima. Aan jouw opstelling te zien speel je ook met Neymar op de vleugel en niet in de spits? Mijn zoon zegt namelijk heel resoluut: je moet Neymar in de spits zetten! Maar dan wordt het zo’n gepuzzel, daar kwam ik niet uit. Maar op de vleugel lijkt me dat hij daar ook best wat kan.
Klopt, speelt gewoon vanaf de vleugel en trekt lekker naar binnen om Icardi heen. Moet zeggen dat ik dat wel manueel aan moet sturen, ondanks de Cut Inside-instructie. :) Maar dat lijkt sowieso een dingetje te zijn met vleugelspelers (Salah POTM, Ziyech Moments etc. hebben ook dat zetje nodig). Of ik doe gewoon iets gruwelijk verkeerd :+

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:31
allstarted1 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 08:28:
[...]

Klopt, speelt gewoon vanaf de vleugel en trekt lekker naar binnen om Icardi heen. Moet zeggen dat ik dat wel manueel aan moet sturen, ondanks de Cut Inside-instructie. :) Maar dat lijkt sowieso een dingetje te zijn met vleugelspelers (Salah POTM, Ziyech Moments etc. hebben ook dat zetje nodig). Of ik doe gewoon iets gruwelijk verkeerd :+
Denk dat ik het gewoon ga proberen. Met een kaartje als Neymar heb je eigenlijk nooit een miskleun natuurlijk.
Thx voor de feedback!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Gisteren idd nog een draai om de oren gekregen van Eusebio en ik dacht Puskas. Puskas kwam ik ook heel vaak tegen (weet alleen niet welke versie).

Had afgelopen weekend Van Der Sar uit de mid icon pack. Keepers en keepers.. Van der Sar bakt er niet heel veel van op dit moment, diverse chem-styles geprobeerd. Mendy HM > Maignan WW > Van der Sar voor mij.. Snap ook niet dat hij zo veel kost.. is dat dan puur voor het linken!?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 16-09 18:59
allstarted1 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 08:28:
[...]

Ligt niet aan jouw, moet Salah ook continu handmatig sturen. Maakt uit ze eigen vaak geen loopactie. Aan de andere kant doet Hero Pele dat wel. Bij Salah is soms zo erg dat hij Cancelo in de weg gaat lopen als ik daar handmatig mee opkom.
Moody2204 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 08:40:
[...]

Denk dat ik het gewoon ga proberen. Met een kaartje als Neymar heb je eigenlijk nooit een miskleun natuurlijk.
Thx voor de feedback!
Neymar kan je inderdaad niet mis mee zitten, geweldige kaart. Staat nu in de spits naast CR7 bij mij. Zoals door andere aangegeven is die Delaine echt een geweldig back, gebruik die ook nu al een tijdje :)
Rhain schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 09:12:
Gisteren idd nog een draai om de oren gekregen van Eusebio en ik dacht Puskas. Puskas kwam ik ook heel vaak tegen (weet alleen niet welke versie).

Had afgelopen weekend Van Der Sar uit de mid icon pack. Keepers en keepers.. Van der Sar bakt er niet heel veel van op dit moment, diverse chem-styles geprobeerd. Mendy HM > Maignan WW > Van der Sar voor mij.. Snap ook niet dat hij zo veel kost.. is dat dan puur voor het linken!?
Sinds de laatste patch doet mid van der Sar het prima bij mij, daarvoor bakte hij er inderdaad ook vrij weinig van met de meest vage ketsers.

Moet zeggen heb ook TOTY Donna en die ging ineens ook rare fratsen uithalen laatste WL. Lopjes gingen er ineens in omdat hij te ver voor ze doel stond en een bal vasthouden kon hij ineens ook niet meer.

Keepers maken echt geen drol uit volgens mij dit jaar, ze hebben allemaal wel vage dingen. Enige die ik echt mega irritant vind zijn Mendy en Numbers up ter Stegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik kreeg gister ineens future stars Damsgaard uit het 80 + player pick pack.
Die is wel rap en een aardige afmaker. Conditie is misschien iets minder. die staat nu even op links voorlopig.

Heel misschien krijgt zakaria een upgrade en dan wisselt hij gelijk naar juve/serie A en dan kan ik hem mooi inpassen naar dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FTYoE3-Xud8pNU-sIXKn4vaU7Gw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8HTLVjw4vTKxuwoo77RZ4zib.jpg?f=fotoalbum_large

Mocht hem dat niet worden dan zou ik voor CVM ook die FS Tchouameni kunnen gaan, ik heb nu zn zwarte kaart en die bevalt prima.

Ik wacht nog heel even af en dan een vervanger voor Dante halen zoals bijv FS Ndicka zoals die hier genoemd is. Op zich wel mooie opties allemaal.

en dan daarnaast moet yedder geuprade worden, mbappe misschien of toch gewoon naar Ronaldo, moet alleen nog wat meer coins sparen.

Burp

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Zat een beetje te klooien met leuke squads om te bouwen en dacht dat ik eens ging kijken naar hoe een Ajax past&present eruit zou zien. Natuurlijk zonder onze ex-TD, maar laten we daar hier op dit forum geen woorden aan vuil maken.

Ik kom op zoiets uit. Iemand nog toevoegingen? Ben enigszins aan het overwegen om naar zo'n squad toe te werken, maar de icons maken het wel erg prijzig. Maar aan de andere kant, als het geen competitive squad is, is het ook de moeite niet waard. Daarnaast kan je gewoon geen Ajax-squad maken zonder Cruyff.
Kluivert ontbreekt ook nog, hij zou sowieso niet verder dan de bank komen, maar goed.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/38_aXTV5nihp_gfT61yiZ5hnyLc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/s51ew6Egcr5oEsjDOuL2YpQ4.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 19:21
Ik heb bijna 2 miljoen coins om mijn team te verbeteren.. Nu twijfel ik tussen de 2 onderstaande teams.
Alles op 10, de groene vinkjes heb ik al..

Team A

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I3hIDwbw3kihX0os7CMpdOfkzX0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FZdzHVBoei1txoJNRVhcbyjz.jpg?f=fotoalbum_large

Team B

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bE5BE5p410VptEzbj8t_EmIu9Hs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GMBwqDPJlNgqlzhUEtQOZje6.jpg?f=fotoalbum_large

Dus ga ik alles inzetten voor Kevin De Bruyne TOTY of op meerdere plekken een verbetering..
De andere upgrades zullen ook bij Team B uiteindelijk wel komen, maar dat duurt dan wat langer...

Wat zouden jullie doen?

[ Voor 7% gewijzigd door M@cer op 08-02-2022 11:37 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Timk10 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 11:32:
Zat een beetje te klooien met leuke squads om te bouwen en dacht dat ik eens ging kijken naar hoe een Ajax past&present eruit zou zien. Natuurlijk zonder onze ex-TD, maar laten we daar hier op dit forum geen woorden aan vuil maken.

Ik kom op zoiets uit. Iemand nog toevoegingen? Ben enigszins aan het overwegen om naar zo'n squad toe te werken, maar de icons maken het wel erg prijzig. Maar aan de andere kant, als het geen competitive squad is, is het ook de moeite niet waard. Daarnaast kan je gewoon geen Ajax-squad maken zonder Cruyff.
Kluivert ontbreekt ook nog, hij zou sowieso niet verder dan de bank komen, maar goed.
[Afbeelding]
Ik heb lang met mid Rijkaard gespeeld. Tot TOTY kon hij nog redelijk mee, maar nu wordt het lastig met allemaal die pace monsters. Qua passing en dribbling is hij wel redelijk, vooral als je hem vergelijkt met Vidic achtige icons.

De eerste wedstrijd Rivals waarin ik Rijkaard gebruikte scoorde hij uit een corner met een omhaal _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Robbio85 op 08-02-2022 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
Robbio85 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 11:37:
[...]

Ik heb lang met mid Rijkaard gespeeld. Tot TOTY kon hij nog redelijk mee, maar nu wordt het lastig met allemaal die pace monsters. Qua passing en dribbling is hij wel redelijk, vooral als je hem vergelijkt met Vidic achtige icons.

De eerste wedstrijd Rivals waarin ik Rijkaard gebruikte scoorde hij uit een corner met een omhaal _/-\o_
Haha nice. Ja z'n prime kan ook maar dat is weer een CDM en dan wordt het weer zo'n enorme origami-puzzel om iedereen een beetje op goeie chem te krijgen. Is ook nog maar een fantasieteampje hoor, het team dat ik nu heb is eigenlijk veel beter namelijk. En ik heb Cruijff niet; het grootste struikelblok want die is in z'n eentje half het budget van dit team haha

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 16-09 18:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x-iLGkTHl3KLNS862WD4PWuDdXI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/7sFk8Vc6Rce1bFLAWP3veylN.png?f=fotoalbum_large
Uit de 80 pp
Ben benieuwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
M@cer schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 11:32:
Ik heb bijna 2 miljoen coins om mijn team te verbeteren.. Nu twijfel ik tussen de 2 onderstaande teams.

Team A

[Afbeelding]

Team B

[Afbeelding]

Dus ga ik alles inzetten voor Kevin De Bruyne TOTY of op meerdere plekken een verbetering..
De andere upgrades zullen ook bij Team B uiteindelijk wel komen, maar dat duurt dan wat langer...

Wat zouden jullie doen?
zie dat je al wat van de bundesliga hebt. Bellingham special ga ik zelf nu kopen. Hoor van meerdere e-sporters dat hij echt OP is en sommige beweren zelfs de beste middenvelder van de game. Qua prijs hetzelfde als de bruyne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik ook ik hoor het graag

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Timk10 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 11:32:

[Afbeelding]
Frenkie? :)

Je komt inderdaad net 1 goede verdediger tekort.
Koeman zou nog een optie zijn maar dat is eigenlijk hetzelfde als Rijkaard.

Mac-Intosch zou nog kunnen, die heeft in de jeugdopleiding van Ajax gespeeld, al heeft hij nooit het eerste gehaald. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
dutchgio schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 12:45:
[...]

Frenkie? :)

Je komt inderdaad net 1 goede verdediger tekort.
Koeman zou nog een optie zijn maar dat is eigenlijk hetzelfde als Rijkaard.

Mac-Intosch zou nog kunnen, die heeft in de jeugdopleiding van Ajax gespeeld, al heeft hij nooit het eerste gehaald. >:)
Ja Frenkie was net wel/net niet inderdaad. Gravenberch of Frenkie zou het dan worden. Sowieso komt één van de twee dan op de bank. Of Frenkie op 7chem als LM, maar dan komt (in mijn ogen) legend Tagliafico er niet in. Dus lastige keuzes haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-09 19:35
Hebben jullie ook 'last' van een bizar trage gameplay? Of moet ik het lokaal zoeken

Sinds gisteravond al alsof team door de modder ploeterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 13:47:
Hebben jullie ook 'last' van een bizar trage gameplay? Of moet ik het lokaal zoeken

Sinds gisteravond al alsof team door de modder ploeterd
Ik had gister avond nergens last van op de PS4, het liep echt mega snel en vlot.
Vandaag durf ik het nog niet te zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ySlZ2jQQsQvZQIdXyo9m_1fBVEM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zsty2fsUZkJ5g67uU9MwFOvb.jpg?f=fotoalbum_large
Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
kan je een korte uitleg geven? ik snap geen moer van engels. Likelihood?
:X :? 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timk10
fifanoob schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 14:57:
[...]

kan je een korte uitleg geven? ik snap geen moer van engels. Likelihood?
:X :? 8)7
Er staat eigenlijk dat er minder kans zou moeten zijn dat de bal terug naar de tegenstander stuitert als jij een juiste interceptie plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Mooi dit gaat hopelijk een hoop frustratie schelen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Lijkt mij een goede wijziging. Ik ergerde me er altijd al aan dat je soms een bal 3 of 4x van een tegenstander moest afpakken in plaats van 1x!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
Trouwens, als je in de web app een Bronze Upgrade sbc doet, die herhaalbaar is, is na 1x niet herhaalbaar, tenzij ik dus na elke keer de hele web-app herlaad? Wat is dat nou weer? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Timk10 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 14:58:
[...]

Er staat eigenlijk dat er minder kans zou moeten zijn dat de bal terug naar de tegenstander stuitert als jij een juiste interceptie plaatst.
ah tnx!!

[ Voor 44% gewijzigd door fifanoob op 08-02-2022 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Timk10 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 15:08:
Trouwens, als je in de web app een Bronze Upgrade sbc doet, die herhaalbaar is, is na 1x niet herhaalbaar, tenzij ik dus na elke keer de hele web-app herlaad? Wat is dat nou weer? :')
Kwam er sinds gisteren ook achter. Behoorlijk vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 12:49
is een bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
saert schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 16:40:
[...]

Kwam er sinds gisteren ook achter. Behoorlijk vervelend.
Ik heb t ook met de League upgrade sbc of de 80+ pp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:50
M@cer schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 11:32:

Team A

[Afbeelding]

Team B

[Afbeelding]

Wat zouden jullie doen?
Ik zou voor TOTY de Bruyne gaan, wat een kaart! Die gaat er niet meer uit bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz
  • Laatst online: 16-09 11:20

Ozz

https://www.reddit.com/r/...quit_at_the_last_penalty/

Wie had het laatst over sportiviteit in FIFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Dan ben je echt een slecht mens 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Mja ik merk wel nu in een bijna compleet blauw team heb, dat er minder ‘gegund’ wordt. Mensen leaven regelmatig direct, zonder de win te geven. Slechte keuze, want zo goed ben ik niet :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Uit de PP de jong RTTK, gister al Cunha FS. Samen met coutinho komen we ineens een heel eind haha.. is het een duw in de richting naar spanje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Ga die sbc niet doen echt veel te veel kans op troep. Alleen headliner vini zou in me elftal komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qh1v6_OnBVagkeJJfsLJxeoj-u0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ap15xGHaD2KWXo3W17J7Jv31.jpg?f=fotoalbum_large

Iedereen op YouTube loopt te blaten: mid R9 generator die mid icon sbc de laatste tijd. Nou ik krijg de Engelse R9. :+ Heb ik iig geen 17 swaps voor hoeven te grinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Joosie200 op 08-02-2022 19:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 17:09
Traeces schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 19:31:
Ga die sbc niet doen echt veel te veel kans op troep. Alleen headliner vini zou in me elftal komen.
Ik heb Varane FB, Marquinhos toty en prime Vidic al, maar ik denk dat ik toch de laatste vervang door NU Militao :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eLeYaNNDr29YEEgBuRhJDZ2QRb8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vSs449nMupZp2hgfCvA7FtKL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

ik had helaas ss Dias

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
heb dit zelf ook al meerdere keren meegemaakt. Waarop ik dus ook zei EA moet gewoon instellen dat zodra iemand weggaat de andere ALTIJD de winst krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Welke chem doen jullie op HM Kounde - anchor of shadow?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
hmr schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 20:16:
Welke chem doen jullie op HM Kounde - anchor of shadow?
Shadow.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Traeces
Vergeten jullie niet die zilver lounge objective te doen. Die verloopt morgen en er zit een token in :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moody2204
Kwam net dit team tegen (in div. 2). Toch leuk als je dan met een 7-1 overwinning het veld af stapt. Zo zie je maar weer dat kaartjes niet alles zeggen. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YKTifUginv5mbRtvppRj_-fAgDM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2BhgHux1peAkaXffD1hasTT6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
Hoppa! Voor 9 ton aan spelers uit de Reünie-spelerkeuze (Rodrygo CL RTTK) en Renato Sanches SS uit de Year in Review-objective. 7(8)7 Een 84-rated van 600k is wel redelijk bizar te noemen, haha.

Nu kijken hoe ik m'n Ligue 1-team opnieuw ga inrichten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 22:36
allstarted1 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 21:21:
Hoppa! Voor 9 ton aan spelers uit de Reünie-spelerkeuze (Rodrygo CL RTTK) en Renato Sanches SS uit de Year in Review-objective. 7(8)7 Een 84-rated van 600k is wel redelijk bizar te noemen, haha.

Nu kijken hoe ik m'n Ligue 1-team opnieuw ga inrichten.....
Altijd als ik m tegen heb is t janken. 84 rated maar mss wel de meeste OP kaart ooit in Fifa voor die rating...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Solotov schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 21:36:
[...]

Altijd als ik m tegen heb is t janken. 84 rated maar mss wel de meeste OP kaart ooit in Fifa voor die rating...
Ben benieuwd. M'n vrouw heeft de televisie inmiddels overgenomen, dus kan hem nu niet uitproberen :P Denk dat ik hem naast Fofana HL zet en Aoaur eruit haal. Dan kan ik Neymar en Di Maria op de vleugels laten staan in 4-4-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Nou de patch werk geweldig ea zie na een onderschepping nog steeds perfect de bal terug stuiteren naar me tegenstander :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Nou had 200k nog staan en veel fodder dus mid/prime update gedaan. Mn team is voorlopig toch klaar. Prime Seedorf. Twijfel of ik hem of mid essien naast kante moet laten staan in 4231…

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Traeces
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AreWg3oaj_H1FUiLcYAkM-qQx7A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hXE5ZnioeF4Ed52OHRAs9tkC.jpg?f=fotoalbum_large

Uit gratis rulebreaker pack helemaal prima :) !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sevyx
  • Laatst online: 16-09 14:25

Sevyx

Facta non verba!

Traeces schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 22:20:
[Afbeelding]

Lekker hoor, die gebruik ik nog steeds in elite div.

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Sevyx schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 22:30:
[...]

Lekker hoor, die gebruik ik nog steeds in elite div.
Heb toty cancelo op rb staan, maar wissel trent naar rb en dan cancelo naar cdm in de rust :)

Heb hem ook al aardige tijd gebruikt geweldige kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 22:42:
[...]

Heb toty cancelo op rb staan, maar wissel trent naar rb en dan cancelo naar cdm in de rust :)

Heb hem ook al aardige tijd gebruikt geweldige kaart.
Zit heel erg te twijfelen tussen reece HL en TAA rulebreaker. Vind reece zo enorm lomp overkomen.. geen idee hoe deze kaart is, als ik futbin lees vaak uit positie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 22:47:
[...]

Zit heel erg te twijfelen tussen reece HL en TAA rulebreaker. Vind reece zo enorm lomp overkomen.. geen idee hoe deze kaart is, als ik futbin lees vaak uit positie?
Vind reece niks komt door ze Stocky body type, voelt zo traag aan en lomp aan.

Hij is soms inderdaad uit positie , maar qua passing en verdedigen vind ik hem echt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 01:41
Zit momenteel bij de laatste checkpoint naar Elite. Tot twee keer toe de finale behaald. Maar telkens krijg je dan weer een tegenstander die een hele team TOTY heeft of de gekste icons. Ik ben nog nooit zolang bij de laatste checkpoint gebleven. Het is ongelofelijk hoeveel goede spelers ik tegen kom met abnormale teams. Of ik krijg de domste doelpunten tegen. Dit wordt denk ik echt strijden ...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• M@cer
Geen idee waarom, maar ik kreeg vanmorgen nogmaals de playerpick in de app. Ik vermoed die van alle special cards tot 31 december. Komt daar gewoon CR7 92 naar voren als keuze _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PlsjgTo893bB35g_jCpMks-9zjc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1MJ6I6YXU7pbw9y5RRyjV04b.jpg?f=fotoalbum_large

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
M@cer schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 07:35:
Geen idee waarom, maar ik kreeg vanmorgen nogmaals de playerpick in de app. Ik vermoed die van alle special cards tot 31 december. Komt daar gewoon CR7 92 naar voren als keuze _/-\o_

[Afbeelding]
Hmmm...er was toch iets met die Edouard die er niet in had moeten zitten? Misschien had je die als één van de keuzes en kreeg je daarom opnieuw een pick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Traeces schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 23:20:
[...]

Vind reece niks komt door ze Stocky body type, voelt zo traag aan en lomp aan.

Hij is soms inderdaad uit positie , maar qua passing en verdedigen vind ik hem echt prima.
Grappig, ik vind Reece verdedigend beter en TAA RB aan de bal beter. Maar allebei op hun eigen manier hele fijne spelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 22:47:
[...]

Ik gebruik 'm. Er zijn inderdaad betere opties. Maar hij linkt bij mij aan Ziyech. Ik vind zijn minpunten niet zo hinderlijk dat ik er gigantisch veel last van heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Traeces schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 21:46:
Nou de patch werk geweldig ea zie na een onderschepping nog steeds perfect de bal terug stuiteren naar me tegenstander :')
Ik wou serieus op t topic vragen of die patch al actief is.. Hij lijkt nu alleen maar erger geworden :| , ben blij dat ik niet de enige ben met die constatering.

Een RQ bij penalties was het niet geworden, maar gisteren avond iemand toch een nare avond gegeven. Met z'n Mbappe en Cruijff komt hij vrij snel tot 3-0. Lautaro 3-1 en snel daarna 4-1. Ik voelde dat er wat te halen viel.. Eindstand 4-5 met in totaal 5x Lautaro, wat een beest. RQ in de 88e minuut van tegenstander |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
Timk10 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 14:58:
[...]

Hier even op terugkomende na een co-op sessietje gisteravond met een maat van me; er zijn nog steeds evenveel (zo niet meer) rare, onrealistische bounces omdat de game mechanics al geregistreerd hebben dat je tegenstander balbezig moet krijgen/houden. Same thing overigens omgekeerd hoor, het is niet alleen maar 'tegen' mij.

Sterker nog, er zijn wat dingen wél veranderd die ze vervolgens niet gemeld hebben. Verdedigend zijn er hele rare dingen gaande wat betreft duels. We hadden gister een pot waarin we tegen POTM Vinicius speelden en, omdat het zo opvallend was, ben ik er bewust op gaan letten en tellen; 15x (!!) werd Vinicius de pas afgesneden door een tackle of gewoon goede positionering maar de bal caramboleert heel raar precies in de looprichting van Vinicius verder, Vinicius struikelt/teleporteert/whatever dwars door je verdediger heen en kan zo weer doorlopen. 15x in 1 wedstrijd. Nog nooit meegemaakt. Onze tegenstander weet al iets over de nieuwe patch leek het. En het biedt weinig hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Timk10 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 08:53:
[...]

Hier even op terugkomende na een co-op sessietje gisteravond met een maat van me; er zijn nog steeds evenveel (zo niet meer) rare, onrealistische bounces omdat de game mechanics al geregistreerd hebben dat je tegenstander balbezig moet krijgen/houden. Same thing overigens omgekeerd hoor, het is niet alleen maar 'tegen' mij.

Sterker nog, er zijn wat dingen wél veranderd die ze vervolgens niet gemeld hebben. Verdedigend zijn er hele rare dingen gaande wat betreft duels. We hadden gister een pot waarin we tegen POTM Vinicius speelden en, omdat het zo opvallend was, ben ik er bewust op gaan letten en tellen; 15x (!!) werd Vinicius de pas afgesneden door een tackle of gewoon goede positionering maar de bal caramboleert heel raar precies in de looprichting van Vinicius verder, Vinicius struikelt/teleporteert/whatever dwars door je verdediger heen en kan zo weer doorlopen. 15x in 1 wedstrijd. Nog nooit meegemaakt. Onze tegenstander weet al iets over de nieuwe patch leek het. En het biedt weinig hoop.
Niet alleen Vinicius hoor, ik had het gisteren met uitverdedigen door Varane Moments en een bronzen spits in SB. Die bronzen dude liep tegen Varane op, Varane viel om, bal stuitert in voet van bronzen spits en doelpunt. En dat gebeurde in enkele potten. Spel voelde ook heel zwaar aan gisteravond. Meerdere potten gespeeld waarin pacy spelers niet vooruit te branden waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom

[Afbeelding]
Mooie pull! Maar krijgt iedereen een gratis player pick ter compensatie? Ik heb niks binnen gekregen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
Nee alleen als je Edouard als keuze had in die vorige pick volgens mij, die had er niet in moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik had het inderdaad even opgezocht en ik had inderdaad Edouard als keuze, maar zijn SBC was pas op 4 januari en niet uit 2021..

Had hem overigens niet gekozen (Pique 88), dus extra speler :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16-09 13:50
Heeft iemand toevallig een lijst gevonden van de spelers die je kan krijgen met de future stars reunion player pick sbc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
theman36 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 09:31:
Heeft iemand toevallig een lijst gevonden van de spelers die je kan krijgen met de future stars reunion player pick sbc?
https://docs.google.com/s...pubhtml?gid=0&single=true

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
theman36 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 09:31:
Zat toevallig net zelf te zoeken en kwam op deze site uit. Weet niet of het 100% klopt. Valt me op dat de kans groot is om een TotW te packen.. met mijn luck wordt dat dus idd keuze uit 3 TotW's.. Dan vind ik het toch wel een hoop coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• playr2014
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 12:49
Ik kreeg 2 x een totw en 1x otw Sancho, zonde van mijn fodders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• theman36
Thanks!
Rhain schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 09:34:
[...]

Zat toevallig net zelf te zoeken en kwam op deze site uit. Weet niet of het 100% klopt. Valt me op dat de kans groot is om een TotW te packen.. met mijn luck wordt dat dus idd keuze uit 3 TotW's.. Dan vind ik het toch wel een hoop coins.
Ja een paar leuke spelers, maar het merendeel zal mijn team ook niet halen. Sla 'm dan ook maar over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom5
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-10-2023
HL Barella uit die PP gekozen. Moeite waard om m'n team op aan te passen? Past er nu totaal niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ja die hoort er wel in natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online

[Afbeelding]
Edit laat maar topic nog is goed doorgelezen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Wii4all op 09-02-2022 10:15 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Tom5 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 09:49:
HL Barella uit die PP gekozen. Moeite waard om m'n team op aan te passen? Past er nu totaal niet in
Barella HL is de beste box to box CM waar ik tot nu toe mee heb gespeeld. Verdedigend sterk passing perfect en zeer wendbaar. Strong link met Darmian (als je die SBC hebt gedaan destijds) en Cordoba, perfect link met Di Natale.

Packte daarna Goretzka HM untradeable, dus Barella verkocht en team beetje omgegooid.

[ Voor 16% gewijzigd door Robbio85 op 09-02-2022 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom5
Robbio85 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:27:
[...]

Barella HL is de beste box to box CM waar ik tot nu toe mee heb gespeeld. Verdedigend sterk passing perfect en zeer wendbaar. Strong link met Darmian (als je die SBC hebt gedaan destijds) en Cordoba, perfect link met Di Natale.

Packte daarna Goretzka HM untradeable, dus Barella verkocht en team beetje omgegooid.
Klinkt goed! Probleem is dus dat ik geen enkele Serie A speler/Hero heb. Nu zou ik best een Di Natale kunnen kopen maar dat ga ik qua chemistry nooit voor elkaar krijgen denk ik. Speel een beetje Frans/PL en dan op links Neymar, dus dat wordt een lastig verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Tom5 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:35:
[...]

Klinkt goed! Probleem is dus dat ik geen enkele Serie A speler/Hero heb. Nu zou ik best een Di Natale kunnen kopen maar dat ga ik qua chemistry nooit voor elkaar krijgen denk ik. Speel een beetje Frans/PL en dan op links Neymar, dus dat wordt een lastig verhaal
Jammer, maarja dan heb je iig een ideale invaller voor op het middenveld.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Packpuck heb ik niet, maar pickluck wel dit jaar…

Past helaas niet helemaal in m’n team maar ga hem toch eens proberen op de plek van Jorginho.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vigJL5TjuKSiJKO-LNxdJHLJjvI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zYkJhjebgaN8zdtOBUOlTRHe.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 10% gewijzigd door Nachtapotheker op 09-02-2022 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Tom5 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:35:
[...]
Heb je niet even een link naar je team zodat we mee kunnen kijken? Speel zelf half Serie A / PL / Frans en met Barella SIF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Nachtapotheker schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:37:

Past helaas niet helemaal in m’n team maar ga hem toch eens proberen op de plek van Jorginho.

[Afbeelding]
ik heb hem ook, denk tot nu toe de beste middenvelder waar ik meegespeeld heb. Hij is zo compleet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Nachtapotheker schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:37:

[Afbeelding]
Ohh die wil ik zo graag lekkere pull man _/-\o_ :)
Ik had RB Trend linkt wel goed met Konate en Salah dus heb nu deze opstelling
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J6wyeir0IsMokbduV0slIhzxqrQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SEbV59h57dpOCfq9AJVXpeTr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Ik ben jaloers op de PP's die ik hier voorbij zie komen. Beste uit de 80+ waren een TOTW en een Casemiro. Uit die special pp was de beste zo'n CL versie van Anthony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Die rttk kunnen geen stijging meer krijgen of wel? Heb namelijk Vidal nog in de club zitten, maar ik gok dat die waarde wel weg is :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
theman36 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:52:
Die rttk kunnen geen stijging meer krijgen of wel? Heb namelijk Vidal nog in de club zitten, maar ik gok dat die waarde wel weg is :p
Klopt, die kunnen niet meer stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom5
Rhain schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:37:
[...]

Heb je niet even een link naar je team zodat we mee kunnen kijken? Speel zelf half Serie A / PL / Frans en met Barella SIF.
Goed idee, bij deze! Neymar, Pedro, Amavi en Ndika zijn tradeble

https://www.futbin.com/22/squad/5704579

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Bellingham mag blijven, vind hem zeker niet minder dan Jorginho TOTY, die kan dan mooi gelist worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Tom5 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 13:08:
[...]
Goed idee, bij deze! Neymar, Pedro, Amavi en Ndika zijn tradeble

https://www.futbin.com/22/squad/5704579
Zonder al te veel om te gooien kom ik tot deze oplossing
Barella komt in de plaats voor Fekir
Skriniar SS komt in de plaats voor Ndicka
Nu hoor ik wel goede verhalen hier op t topic over Ndicka.. ik weet niet in hoeverre je hem wilt verruilen voor Skriniar. Ik zit ze even te comparen, maar die Ndicka is wel een dikke kaart trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom5
Rhain schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 14:24:
[...]

Zonder al te veel om te gooien kom ik tot deze oplossing
Barella komt in de plaats voor Fekir
Skriniar SS komt in de plaats voor Ndicka
Nu hoor ik wel goede verhalen hier op t topic over Ndicka.. ik weet niet in hoeverre je hem wilt verruilen voor Skriniar. Ik zit ze even te comparen, maar die Ndicka is wel een dikke kaart trouwens.
Thanks! Die Ndicka is inderdaad meer dan prima tot nu toe. Zie ook verschil in in-game stats haha. Maar denk inderdaad wel dat Barella mooie vooruitgang is tegenover Fekir. Ga er nog ff over denken ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dutchgio
Is wel Ndicka kaart inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dabuh
  • Laatst online: 16-09 13:09
De 80+ player pick bevalt me wel. Heb er 19 gedaan met als beste picks: FS Gakpo, FS Botman, VVD, Trent AA, Muller, Koulibaly en Parejo. Dat is toch bijna 1/3 van de picks een walkout.
De 84+ pick was ook al goed want daar kwam FS Konaté als keuze. De reunion player pick laat ik maar voor wat het is. Zou daarvan alleen RB Davies in mijn team kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Dabuh schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 14:46:
De 80+ player pick bevalt me wel. Heb er 19 gedaan met als beste picks: FS Gakpo, FS Botman, VVD, Trent AA, Muller, Koulibaly en Parejo. Dat is toch bijna 1/3 van de picks een walkout.
De 84+ pick was ook al goed want daar kwam FS Konaté als keuze. De reunion player pick laat ik maar voor wat het is. Zou daarvan alleen RB Davies in mijn team kunnen gebruiken.
Ik heb er een stuk of 5 gedaan maar max een 83 rated kaart uit gehaald..
De vorige pp was me beter gezind.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
Dabuh schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 14:46:
Mij ook, al zeker 200 spelers verkocht sinds gisteravond voor 3 keer de inkoopwaarde.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Ben hier ook even bezig.. 12 packs so far.. Navas, Cavani, Henderson. Weet niet wat ik er van moet denken. M'n laatste keuze was Baku 80 - Pau Lopez 80 - Saka 80.. De volgende kan niet slechter zijn :z

edit: 15 done. Kwam nog een Son bij. Valt op zich niet tegen toch..

[ Voor 15% gewijzigd door Rhain op 09-02-2022 16:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Nachtapotheker schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 07:51:
[...]

Grappig, ik vind Reece verdedigend beter en TAA RB aan de bal beter. Maar allebei op hun eigen manier hele fijne spelers :)
Ik kan totaal niet omgaan met grote en stocky body types. Dus geloof het graag :P ik hou van kleine en dunne dribbel dwergen, alleen mijn cv’s moeten groot en sterk zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:42:
[...]

Ik kan totaal niet omgaan met grote en stocky body types. Dus geloof het graag :P ik hou van kleine en dunne dribbel dwergen, alleen mijn cv’s moeten groot en sterk zijn :9
Dit heb ik ook

En dan varane FB en Dias TOTY in t midden..

Enorm verrast door De Gea POTM, voor mij beter als Mendy HM.

https://www.futbin.com/22/squad/5310181

Salah is echt een baas trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Ik dacht wel eventjes Elite te halen voor de rewards van morgen, maar iedereen walst over me heen. Ik zit vast in rank 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:47:
[...]

Dit heb ik ook

En dan varane FB en Dias TOTY in t midden..

Enorm verrast door De Gea POTM, voor mij beter als Mendy HM.

https://www.futbin.com/22/squad/5310181

Salah is echt een baas trouwens :)
Die FB Varane is echt een baas, heb een keer tegen het duo van jouw gespeeld. Daar werd ik niet vrolijk van 7(8)7

Salah heb ik een haat / liefde verhouding mee. Ene keer doet hij alles geweldige andere keer heb ik zoiets van zucht pass over 5 meter geeft hij ineens heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Laatst online: 14-09 11:04
Met mijn RTG veel risico genomen, maar zo’n Future stars reunie pack gedaan…. Komt daar Headliner Vinicius jr uitgelopen. Is dit eigenlijk een live kaart die nog een update kan krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
pacod schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:41:
Met mijn RTG veel risico genomen, maar zo’n Future stars reunie pack gedaan…. Komt daar Headliner Vinicius jr uitgelopen. Is dit eigenlijk een live kaart die nog een update kan krijgen?
Lekkere pull! Jazeker, als Real Madrid vier keren achter elkaar weet te winnen of als hij weer een TOTW krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Yes savic 🤣 ach meer waard als de sbc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Walker

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 22:20:
[Afbeelding]

Ik had 'm zojuist nog uit die reünie sbc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Echt EA wtf hebben jullie met die patch gedaan ? Het zou minder worden het is 10x zo erger geworden, het lijkt wel op Ping Pong soms.

Het is vooral met die gasten die vol pressie spelen . De bal vliegt dan alle kanten op het gaat totaal nergens meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Milinkovoich savich ofzo.. ach ja..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SzJ2aG7R5Ycwqj5JauzcpqyzmMw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hysrj8GTG1ZYwRTkCFRo0uXo.jpg?f=fotoalbum_large

Dat was geilneef Marc :o
Pagina: 1 ... 85 ... 128 Laatste