Acties:
  • +10 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:59
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/fifa/fifa-22/fifa-22-shared-assets/common/fifa-22-featured-image.png.adapt.crop191x100.400p.png

Algemene informatie

Welkom in het FIFA 22 Ultimate Team topic! Sinds FIFA 09 zit FIFA Ultimate Team (FUT) in het spel. Het is een online omgeving waarbij je met behulp van kaartjes je eigen team kan samenstellen. De populariteit van dit spelmodus is ongekend en tegenwoordig zijn er zelfs esports toernooien voor dit spel.

Verschillende edities

In tegenstelling tot voorgaande jaren, is FIFA 22 beperkt tot twee edities.

Standaard editie:
Als je de standaard editie pre-ordered voor 1 oktober, dan krijg je de volgende bonussen:
  • Team Of The Week 1 Player Item (untradeable)
  • Kylian Mbappé Loan Item for 5 FUT matches
  • FUT Ambassador Loan Player Pick for 3 FUT matches
  • Career Mode Homegrown Talent
Ultimate Edition - tussen 12 augustus en 1 oktober
Heb je na 12 augustus, maar voor 1 oktober een pre-order geplaatst voor de Ultimate Edition, dan krijg je naast de bovenstaande bonussen ook de volgende bonussen:
  • Ones To Watch (OTW) Player (untradeable) - 1 oktober
  • Up To 4 Days Early Access - spelen vanaf 27 september
  • Dual Entitlement
  • 4600 FIFA Points
Ultimate Edition - voor 12 augustus
Heb je voor 12 augustus een pre-order geplaatst, dan krijg je nog een additionele bonus, naast alle bovenstaande bonussen:
  • FUT Heroes Player Item (untradeable) - 1 december

Dual Entitlement

Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/fifa/fifa-21/dual-entitlement/fifa-21-grid-tile-dual-entitlement-16x9.png.adapt.crop16x9.640w.png

Door de chiptekorten is het verkrijgen van een next-gen console erg lastig geweest. Vandaar dat Dual Entitlement opnieuw van toepassing is.

Belangrijkste is dat als je FIFA 21 voor de PS5 / XOX koopt je dit spel gratis kan upgraden naar de next-gen console, mits:
  • het dezelfde console lijn is (PS4 naar PS5, en XOX naar XSX)
  • je de Ultimate Edition hebt gekocht, welke alleen digitaal verkrijgbaar is
Je FUT progress wordt meegenomen. De FUT markt is gedeeld tussen dezelfde console lijn (PS4 & PS5 | XOX & XSX). Voor meer informatie kan je dat hier teruglezen: https://www.ea.com/games/...a-22-dual-entitlement-faq

Nieuwe features

Icons
Er zijn weer nieuwe icons toegevoegd: Wayne Rooney, Cafu, Iker Casillas en... Robin van Persie!

Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/fifa/fifa-22/ultimate-team/icons/common/fut22-icons-full-xl-m.png.adapt.640w.png
Fut Heroes
FUT Heroes zijn kaarten van niet meer actieve voetballers, die het niet hebben weten te schoppen tot Icon, maar wel een vermelding waard zijn.

FUT Heroes hebben een unieke league specifieke chemistry, gebaseerd op hun hero moment. Ze krijgen een groene club link met elke speler uit dezelfde league, maar ook een link met het juiste land.

De volgende FUT Heroes zijn in FUT22:
  • Mario Gomez - Duitsland - Bundesliga
  • Tim Cahill - Australië - Premier League
  • Diego Milito - Argentinië - Serie A
  • Jorge Campos - Mexico - Liga BBVA MX
  • Fernando Morientes - Spanje - LaLiga Santander
  • Sami Al-Jaber - Saudi Arabië - MBS Pro League
  • Robbie Keane - Ierland - Premier League
  • Abedi Pele - Ghana - Ligue 1
  • Clint Dempsey - VS - MLS
  • Lars Ricken - Duitsland - Bundesliga
  • Ole Gunnar Solskjaer - Noorwegen - Premier League
  • Antonio Di Natale - Italië - Serie A
  • Ivan Cordoba - Colombia - Serie A
  • Freddie Ljungberg - Zweden - Premier League
  • Jurgen Kohler - Duitsland - Bundesliga
  • Jerzy Dudek - Polen - Premier League
  • Aleksandr Mostovoi - Rusland - LaLiga Santander
  • Joe Cole - Engeland - Premier Leage
  • David Ginola - Frankrijk - Ligue 1
Ones to Watch
Ook dit jaar zijn er weer nieuwe Ones to Watch spelers. De volgende Ones to Watch spelers zijn bevestigd:
  • Cristiano Ronaldo
  • Lionel Messi
  • Romelu Lukaku
  • Achraf Hakimi
  • Georginio Wijnaldum
  • Jack Grealish
  • David Alaba
  • Ibrahima Konaté
De releases zijn alsvolgt:
  • October 1 - October 8 --> OTW Team 1 - First XI
  • October 3 - October 8 --> OTW Team 1 - Mini Release
  • October 8 - October 13 --> OTW Team 2 - First XI
  • October 10 - October 13 --> OTW Team 2 - Mini Release
Een totaal van 28 spelers zullen worden gereleased. 11 spelers tussen 1 en 8 oktober, drie erbij tussen 3 en 8 oktober. Team 2 zal dan team 1 vervangen per 8 oktober, met wederom 11 spelers, en drie erbij tussen 10 en 13 oktober.

Heb je de Ultimate Edition gepreordered, dan krijg je een gegarandeerde OTW pack. Afhankelijk van wanneer je het opent, kan je de volgende OTW spelers packen:
  • October 1 - October 3 --> OTW Team 1 First XI Only
  • October 3 - October 8 --> OTW Team 1 Only
  • October 8 - October 10 --> OTW Team 2 First XI Only
  • October 10 - October 13 --> OTW Team 2 Only
  • October 13 onwards --> OTW Team 1 and 2
Verder krijgen de OTW kaarten een extra plus 1 via de Wins to Watch. Als het team van het OTW kaartje erin slaagt om vanaf 1 oktober 2021 vijf van hun tien binnenlandse competitiewedstrijden te winnen, dan krijgt het kaartje een extra plus 1 rating.
Division Rivals
Division Rival is nu aangepast, het werkt nu met een seasonal progression systeem. Iedereen start vanaf Divisie 10, waardoor placement matches nu zijn verdwenen.

Division Rivals is moving to a new ladder system where each Division is made up of the following components:
  • Ranks that reflect your progress within a Division and unlock better Weekly Rewards.
  • Stages, which are the individual steps between Ranks.
  • Checkpoints that prevent losing progress and ensure that players remain at their appropriate skill level.
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/fifa/fifa-22/news/common/pitch-notes/deep-dive/fifa-22-ultimate-team-rivals-progress.jpg.adapt.640w.jpg

Als je wint, ga je één stage omhoog. Verlies je, dan ga je één stage omlaag, tenzij je een checkpoint hebt bereikt. Gelijkspel blijf je op je huidige positie.

Verder is er nu ook een Elite Division, dat een divisie hoger is dan Divisie 1. Wedstrijden zijn daar gebaseerd op Skill rating, met de beste 200 die zichtbaar zullen zijn op een Global Leaderboard. Eenmaal in de Elite Division, blijf je daar voor de rest van het seizoen.

Naast weekly rewards zijn er dus ook seasonal rewards, waarbij een seizoen ongeveer 6 weken duurt.
Fut Champs
Om mee te mogen doen met Weekend League, moet je je eerst kwalificeren via Champions Play-Offs. Om te kwalificeren voor de Champions Play-Offs, moet je via Division Rivals genoeg Champions Qualification Points verzamelen.

Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/fifa/fifa-22/news/common/pitch-notes/deep-dive/fifa-22-ultimate-team-play-offs.jpg.adapt.640w.jpg

Als je genoeg punten hebt verzameld, krijg je een Finals Qualification Token, wat je toegang geeft tot de Champions Finals. Haal je het niet, dan kan je opnieuw meedoen aan de Play-Offs, nadat je je hebt gekwalificeerd via Rivals.

De rewards zijn ook aangepast. Wanneer je start met de play-offs, doe je al mee voor de eerste paar rewards. Als je je weet te kwalificeren voor de finals, dan kan je additionele rewards verdienen.
Preview Packs
Preview Packs komen weer terug in FIFA22, waarbij je dus een pack uit de store kan previewen, en later kan bepalen of je de pack wilt kopen of niet. Nadat je hebt gepreviewed, moet je 24 uur wachten om weer te kunnen previewen, of je moet de pack gekocht hebben om het meteen te resetten.

Handige links en begrippen

Futhead - Site om spelers op te zoeken en squads te maken.
Futbin - Site om spelers op te zoeken en squads te maken. Ook real time prijzen.
FUT Webapp - Webapp om FUT via de browser te benaderen.

OTW = One to watch, gaat mee met de IF die hij krijgt. Gebaseerd op de transfers in de zomer en winter periode
IF = in form, zwarte kaart die geupgradet is. Gebaseerd op de TOTW (zie volgende)
TOTW = Team Of The Week. Een wekelijks team van spelers die die week boven niveau hebben gepresteerd.
SIF = second inform, tweede inform en zo verder.
PTG = Path to Glory; zelfde als OTW, alleen dan andere kleur kaarten en splers.
TOTY = Team of the Year, komt wss in januari uit dit zijn spelers die afgelopen jaar goed speelde. Gebaseerd op een heel jaar. Slechts 11 spelers.
TOTS = Team of the Season, spelers dit seizoen goed speelde. Zijn er vaak veel. Van elke competitie een 20tal spelers.
TOTGS = Team of the Group stage, Groupsfase Champions league spelers die goed hebben gespeeld.
POTM = Player of the Month, altijd uit de Engelse en Duitse competitie die gekozen wordt dmv stemmen op de website.
WL = Weekend League, het toernooi dat in het weekend plaats vindt voor goede rewards.
UCL = UEFA Champions League speler. Spelers die vanwege hun deelname aan de CL een speciale kaart krijgen.

Ondanks dat er een boel informatie is aangekondigd, zijn er nog genoeg elementen die nog mysterieus en vaag zijn. Zodra die bekend zijn, zal dit topic geüpdatet worden.

Mis je iets en vind je dat een waardevolle toevoeging? Stuur dan een DM :)

MY GAME IS FAIR PLAY

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MNxJjUAl.jpg
Zoals elk jaar gebruikelijk is het niet toegestaan om te verwijzen naar sites die coins verkopen. Hiermee riskeer je degene die het koopt, maar ook diegene die het verkoopt om gebanned te worden van Ultimate Team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10-09 19:58
🥳 thnx topic starter #volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoleo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-09 19:01
Gaatie weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 08:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:27
Hallo allemaal weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Als het goed is kunnen we morgen weer los via EA Play/Game Pass :). EA heeft niet echt een vaste tijd wanneer ze iets opengooien toch? Zal wel ergens in de avond zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Al mensen een starterteampje gemaakt in futbin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe zit het nou precies met de WL kwalificatie ? De nieuwe kwalificatie standaard snap ik.

Maar als je een bepaalde rang haalt in de WL, ben je dan gewoon weer gekwalificeerd voor de volgende ? Net zoals in 21 dat je gelijk 2000 wl punten krijgt als je zilver 1 haalt ?

Zo niet dan sla ik deze fifa waarschijnlijk echt over, heb door de weeks amper tijd om te spelen. Om dan nog kwalificatie potten voor de WL te spelen zie ik helemaal niet zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 07:32:
Al mensen een starterteampje gemaakt in futbin?
Team en League ligt echt aan m'n eerste uitkomst van de pakketjes, vanuit daar verder bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasscar
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22:29
Beetje jammer van die insteek van de dual entitlement. Next gen consolebezitters die nog potjes met / tegen vrienden met een oudere generatie console willen spelen worden dus gedwongen om de ultimate edition te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Glasscar schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:24:
Beetje jammer van die insteek van de dual entitlement. Next gen consolebezitters die nog potjes met / tegen vrienden met een oudere generatie console willen spelen worden dus gedwongen om de ultimate edition te kopen.
Yeap, ik doe game sharing met mijn broer, maar die zit nog op de PS4. Dus had geen andere keus dan de Ultimate Edition te kopen. Maar ook niet al mijn vrienden zitten nog op de PS5, dus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:04:
[...]

Team en League ligt echt aan m'n eerste uitkomst van de pakketjes, vanuit daar verder bouwen
Ik had wel voorzichtig een (voornamelijk Ajax-)opzetje gemaakt. Maar inderdaad eerst maar eens kijken wat er in de pakketjes zit.

Ik zit wel te twijfelen om niet meer, zoals ik altijd deed, aan 1 team te bouwen, maar aan meerdere teams van verschillende leagues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Toch maar weer gekocht :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Steven030 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 07:29:
Als het goed is kunnen we morgen weer los via EA Play/Game Pass :). EA heeft niet echt een vaste tijd wanneer ze iets opengooien toch? Zal wel ergens in de avond zijn
Rond 17.00/18.00u waarschijnlijk. Ik ben vooral benieuwd of de tweede account glitch wederom werkt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Moody2204 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:10:
[...]

Ik had wel voorzichtig een (voornamelijk Ajax-)opzetje gemaakt. Maar inderdaad eerst maar eens kijken wat er in de pakketjes zit.

Ik zit wel te twijfelen om niet meer, zoals ik altijd deed, aan 1 team te bouwen, maar aan meerdere teams van verschillende leagues.
Een Ajax team laat ik even aan me voorbij gaan :+

Maar dat idee van meerdere teams lijkt me wel wat. Is heel fijn met objectives, dan heb je voor de meeste objectives een leuk team ipv wat gouden spelers die je bij elkaar schraapt.

Aan de andere kant wordt het dan wel moeilijker om SBC's te doen. En dan te denken dat ik ook nog op vakantie moet in de week dat 22 uitkomt... ;w

Oh ja, hulde aan @chengbondkwok voor de topicstart _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Robbio85 op 21-09-2021 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Eindelijk weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuk66
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 10-09 13:10
Iemand goede tips hoe de webapp en de eerste 10 uur aan te pakken om toch die coins te verzamelen.
En heeft iemand een uitleg hoe de nieuwe packs werken met de preview ofzo las ik ergens? Dat je packs kunt kiezen als je een bepaalde tijd weg er een nieuw pack komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
luuk66 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:31:
Iemand goede tips hoe de webapp en de eerste 10 uur aan te pakken om toch die coins te verzamelen.
En heeft iemand een uitleg hoe de nieuwe packs werken met de preview ofzo las ik ergens? Dat je packs kunt kiezen als je een bepaalde tijd weg er een nieuw pack komt?
10 uur puur benutten om te spelen. SBCs packs en handelen via de web app. En altijd het spel volledig afsluiten als je niet speelt. De timer loopt anders door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madforce0543
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 28-08 09:05
Ik heb de Ultimate Edition besteld, toch maar weer gedaan. Ben erg benieuwd hoe het wordt op de PS5. Dat nieuwe systeem in Rivals spreekt me alvast erg aan. Kan niet wachten om te beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 08:05
Wanneer komt de webapp live ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Morgen rond 1800/1900 komt deze als t goed is live (Google is me beste vriend)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 00:44
Na het ellendige jaar op FIFA 21 skip ik deze FIFA, succes aan iedereen hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Augy schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 13:40:
Hopen dat deze niet gelijk weer crashed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Lorenzoaliandro schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:05:
[...]

Hopen dat deze niet gelijk weer crashed ;)
Reken er maar op 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• monofear
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-09 11:20
Augy schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 13:40:
Morgen om 19:00.
Is confirmed via EA help twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
monofear schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 20:32:
[...]

Mag ook wel weer! Heb al twee weken FIFA niet aangeraakt

Weer zin in een nieuw jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 19:33
Waar hebben jullie FIFA gekocht als pre-order?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monofear
  • Laatst online: 03-09 11:20
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 22:01:
Via Fifa 21 ingame. Dan krijg je 10% korting.
Als je dan ook nog EA play koopt voor 1 maand (nu voor 0,99 cent) dan krijg je nog eens 10% korting.

Dit geldt trouwens wel voor de Ultimate Edition. Geen idee of dat ook op de Standard Edition van toepassing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Het is inderdaad mogelijk om FIFA Ultimate Edition voor 62 euro te krijgen, mits je dit slim doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
wErudite schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 22:07:
Het is inderdaad mogelijk om FIFA Ultimate Edition voor 62 euro te krijgen, mits je dit slim doet.
En hoe kan je dit slim doen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wexzor
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02-2024
Ook iemand enig idee vanaf hoelaat de 10 uur gespeeld kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
saert schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 22:19:
[...]

In de post daarboven?
Is overigens 82 euro.

• llovesoccerx7
Hoe kan je al via de webapp spelen om precies te zijn? Kan dat door datje FIFA 21 al hebt?

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:33
monofear schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 20:32:
[...]

Ah ik dacht vanmiddag 18:00 gezien te hebben maar dat is dus UK tijd.
Wel leuk om Rooney en v Persie Icons te kunnen krijgen .

De 10 uur early acces ga ik gebruiken voor proclubs. FUT ga ik maar wat minder actief spelen dit jaar :)

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:57
llovesoccerx7 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 00:09:
Hoe kan je al via de webapp spelen om precies te zijn? Kan dat door datje FIFA 21 al hebt?
Volgens mij is de webapp toegangkelijk voor iedereen. Al heb je geen Ultimate Edition bestelt.

• Madforce0543
  • Laatst online: 28-08 09:05
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 22:01:
In de store via 21, maar had dus EA Play moeten hebben. Nou ja die paar euro mag de pret niet drukken 😊

• saert
dutchgio schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 22:28:
[...]

In de post daarboven?
Is overigens 82 euro.
Dat las ik al, maar vond €62 wel heel voordelig ;)

• luuk66
Ben wel echt benieuwd hoe het gaat uitpakken met die preview pakketten en of dit ook mogelijk is bij 100k packs bijvoorbeeld dit zou het wel echt sterk maken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
luuk66 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 07:55:
Ben wel echt benieuwd hoe het gaat uitpakken met die preview pakketten en of dit ook mogelijk is bij 100k packs bijvoorbeeld dit zou het wel echt sterk maken!
Nee alleen bij de premium gold en silver packs

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:49
wexzor schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 22:23:
Ook iemand enig idee vanaf hoelaat de 10 uur gespeeld kan worden?
Het is volgens mij deze keer zelfs 20 uur!
Normally, EA offers select players 10 hours of early access to all their titles through EA Play. However, they’ve decided to double that amount specifically for FIFA 22, meaning players will be able to play it for up to 20 hours.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:33

Meneer iCy

swarma

Timothy3000 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 08:34:
[...]

[...]
Voor de playstation is het 20 uur, xbox en pc is het 10 uur dacht ik.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 13:58
Ik heb de Ultimate Editie besteld voor de Xbox Series S, en kon het spel al preloaden. Nu begreep ik dat je voor de 10 uur weer een andere versie moet downloaden?

• dutchgio
  • Nu online
Timothy3000 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 08:34:
[...]

[...]
Is niet bevestigd, is een aanname dat je de trial voor zowel de PS4 als de PS5 versie kan downloaden en voor elk 10 uur hebt.

• Maichel
  • Laatst online: 09:30
Jaa, eindelijk nieuw topic :)

PSN: Maichel

• luuk66
Kun je vandaag alvast wat downloaden zodat je klaar bent om te spelen of is dit nog niet mogelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkonsjon123
  • Laatst online: 02-05-2023
luuk66 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 09:04:
Kun je vandaag alvast wat downloaden zodat je klaar bent om te spelen of is dit nog niet mogelijk?
Ik hoop van wel. Heb expres vandaag ook voordat ik naar werk ging even mijn ps5 in de rustmodus gezet. Mocht je hem straks al kunnen preloaden kan ik hem op afstand aanzetten

• Maichel
luuk66 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 09:04:
Op XBOX al wel wat ik begreep....PS5 niet.

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-09 21:30
Ik heb de ultimate edition gekocht en op de series x geïnstalleerd een paar dagen geleden, maar kan deze niet eerder spelen dan maandag. Heb Gamepass ultimate waar ea play bij in zit…. Zal ik straks een aparte installatie moeten doen voor de early access?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
pacod schreef op woensdag 22 september 2021 @ 10:22:
Ik heb de ultimate edition gekocht en op de series x geïnstalleerd een paar dagen geleden, maar kan deze niet eerder spelen dan maandag. Heb Gamepass ultimate waar ea play bij in zit…. Zal ik straks een aparte installatie moeten doen voor de early access?
Als het goed is geen aparte installatie. Zodra de EA play versie uit is kan met jouw geïnstalleerde versie spelen

• Maichel
Beloningen voor season 1:
  1. Gold Rare Loan Player – choose from Foden (84 CAM, Man City), Hernandez (84 LB, AC Milan) or Joao Felix (83 CF, Atletico Madrid)
  2. Coin Boost – 500 coins for 5 matches
  3. Free Pack – Premium Gold Pack
  4. Tifo – choose from Light Warden, Meta-Ball or Abandonware
  5. Gold Rare Loan Player – Davies (82 LB, Bayern Munich)
  6. Badge – choose from Light Warden, Meta-Ball or Abandonware
  7. Free Pack – Jumbo Gold 26 Pack
  8. XL Tifo – choose from Light Warden, Meta-Ball or Abandonware
  9. Free Pack – Gold Players Pack
  10. Ball – BAL 9000
  11. Stadium Theme – choose from Light Warden, Meta-Ball or Abandonware
  12. Tifo – choose from Offside Bot, Joey’s Bots or Omega Prime
  13. Gold Rare Loan Player – Martinez (85 ST, Inter)
  14. Free Pack – Small Prime Gold Players Pack
  15. Gold Rare Loan Player – Alexander-Arnold (87 RB, Liverpool)
  16. Badge – choose from Offside Bot, Joey’s Bots or Omega Prime
  17. Free Pack – Rare Gold Pack
  18. Free Pack – Rare Gold Pack
  19. XL Tifo – choose from Offside Bot, Joey’s Bots or Omega Prime
  20. Free Pack – Premium Gold Players Pack
  21. Stadium Theme – choose from Offside Bot, Joey’s Bots or Omega Prime
  22. Tifo – choose from Slipstream, Win Streak or Digital Transcendence
  23. Free Pack – Rare Electrum Players Pack
  24. Free Pack – Mega Pack
  25. Badge – choose from Slipstream, Win Streak or Digital Transcendence
  26. XL Tifo – choose from Slipstream, Win Streak or Digital Transcendence
  27. Free Pack – choose from PL Prime Players Pack, Bundelisga Prime Players Pack or La Liga Prime Players Pack
  28. Ball – Disco
  29. Stadium Theme – choose from Slipstream, Win Streak or Digital Transcendence
  30. Player – choose from Davidson (84 LM, Alanyaspor), Bou (84 ST, New England Revolution) or Pedro Porro (84 RWB, Sporting CP)

• ritchiegreb
  • Laatst online: 10-09 18:50
Kan je met de 20 uur versie al packs openen met geld of kan dat maandag pas ?

• Maichel
ritchiegreb schreef op woensdag 22 september 2021 @ 12:02:
Kan je met de 20 uur versie al packs openen met geld of kan dat maandag pas ?
Kan zeker, je kan daarna gewoon fifa punten kopen. Elk jaar zo gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ritchiegreb
  • Laatst online: 10-09 18:50
Maichel schreef op woensdag 22 september 2021 @ 12:03:
[...]

Kan zeker, je kan daarna gewoon fifa punten kopen. Elk jaar zo gedaan.
Oke top dankjewel dan gaat vanavond de eerste 100 euro erin 8)7

• darkonsjon123
Ik hoop wel dat ze de web app eerder openen gooien. Dan kunnen we alvast de basics doen in de webapp en daarna lekker in de avond de game opstarten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leoleo
Niks kopen joh, wordt het alleen maar gekker van bij ea! Zelf lekker spelen en handelen, dan maar een divisietje lager toch…

• wErudite
dutchgio schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 22:28:
[...]

In de post daarboven?
Is overigens 82 euro.
Nee hoor, 62 euro haha

• wErudite
saert schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 22:19:
[...]

Via beltegoed die 10 euro codes kopen met 2,50 euro korting. Die codes toevoegen op je account & dan met EA Access (voor 1 euro) in FIFA de Ulimate Edition kopen. Kom je uiteindelijk op 62 euro uit, een hoop mensen doen 't op die manier.

• roland_otto
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-08 18:29
wErudite schreef op woensdag 22 september 2021 @ 12:58:
[...]

Via beltegoed die 10 euro codes kopen met 2,50 euro korting. Die codes toevoegen op je account & dan met EA Access (voor 1 euro) in FIFA de Ulimate Edition kopen. Kom je uiteindelijk op 62 euro uit, een hoop mensen doen 't op die manier.
Code werkt volgens mij niet meer?

• luuk66
Zijn er al mensen die hun startersquad willen delen? Of een droom teampje hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
luuk66 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 14:35:
Zijn er al mensen die hun startersquad willen delen? Of een droom teampje hebben?
Of puur Bundesliga, of puur Franse spelers. Denk het tweede...maar hangt ook beetje van packluck in t begin af.

Zal even een (goedkoop) voorbeeldje maken....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkonsjon123
luuk66 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 14:35:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/453hD7Tuey05816Z0tAYobQOiro=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tTAE7A85nzqgsIKiETagAszC.png?f=fotoalbum_large

Ik heb dit voor ogen. 2 keer eerder met Jovic begonnen en wat een tank was dat in het begin. Vooral de 5* weakfoot in het begin is echt heerlijk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maichel
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/5MT518N/tEAM.jpg

Al twijfel ik of Malen in t begin haalbaar is :P...Zelfde voor Lacroix :D

[ Voor 12% gewijzigd door Maichel op 22-09-2021 15:05 ]

Toch me weer laten verleiden om 22 te kopen :X

Had gister even wat boras zitten kijken op Twitch en had toch gelijk weer het gevoel om fifa te gaan spelen.

Ga dit jaar geen fifa punten kopen, ga gewoon lekker normaal spelen en zie wel wat er uit komt.

Enige speler die ik dit jaar echt wil hebben is RvP >:)

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10-09 10:12
Klopt het dat je de Ultimate edition alleen in de ps-store kan kopen?

• Maichel
theman36 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 15:23:
Klopt het dat je de Ultimate edition alleen in de ps-store kan kopen?
Ja

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maichel
Traeces schreef op woensdag 22 september 2021 @ 15:11:
Toch me weer laten verleiden om 22 te kopen :X

Had gister even wat boras zitten kijken op Twitch en had toch gelijk weer het gevoel om fifa te gaan spelen.

Ga dit jaar geen fifa punten kopen, ga gewoon lekker normaal spelen en zie wel wat er uit komt.

Enige speler die ik dit jaar echt wil hebben is RvP >:)
Dacht Berghuis :P

• Er!k
  • Laatst online: 10-09 13:58
Ik kies meestal voor een NL team en een eredivisie team omdat dit nog redelijk betaalbaar is en omdat ik de spelers ken. Maar ik ga dit jaar wel kijken wat ik uit de packs haal. Misschien wel een BPL team (alleen speelt het gros daar mee)???

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:27
En een nieuw topic. Maar eens Ff bedenken wat we dit jaar gaan doen. Helaas geen 20 uur, die wordt door mijn zoon geclaimed.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• saert
Met welke league gaan jullie starten?

• Moody2204
saert schreef op woensdag 22 september 2021 @ 16:39:
Met welke league gaan jullie starten?
Zal grotendeels afhangen wat ik pack. Maar ik neig altijd naar Serie A/La liga.

[ Voor 9% gewijzigd door Moody2204 op 22-09-2021 16:51 ]

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04:36
Gelukkig ben ik niet de enige die zich afvraagt hoe het nou zit met het downloaden en die free trial.. ik zie alleen maar een count down timer in de psn store en een verwachte automatische download..

• dutchgio
  • Nu online
Op PlayStation kan je de trial nu downloaden.

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

ik ben op pc met EA pro de ultimate edition aan het downloaden, vanavond lekker los *O*

[ Voor 12% gewijzigd door peeweeherman op 22-09-2021 17:23 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-09 21:30
Op de Xbox kan het feest nu ook beginnen 😬

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Welke formatie beginnen jullie mee?
Bijna elke fut kom ik op wat anders uit.

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:52
Servers liggen er al uit op Xbox? als ik Wil downloaden hele tijd fout melding.
Fijn je moet je 10 uur starten en daarna moet hij nog installeren……… en dat gaat enorm traag.

• Leoleo
Ik heb ea play. Maar hoe kom je nu bij het downloaden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Leoleo schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:01:
Ik heb ea play. Maar hoe kom je nu bij het downloaden?
Via de store ' gekocht'

Kan hem nu alleen niet meer vinden in de bibliotheek 🤣🤣

Vanavond maar even rustig kijken na het sporten. Miss via de EA hub ofzo haha
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-29aEOK_x2gmZyJ1x8PeJ1jyQQo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cvdvyjOHCNrurhyxRT2AB5NB.jpg?f=user_large

10 uur spelen is tog zo voorbij dus alle tijd :)

**Edit onderweg naar de PS. Zoontje speelt fortnite dus voorlopig niks geen gegame voor papa 🤣

[ Voor 11% gewijzigd door Augy op 22-09-2021 18:21 ]

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

was even aan het twijfelen of ik de starterpacks al moest openen, omdat wellicht totw er pas vaanf 19u in zit, maar dit is niet het geval. Heb een 82 rated David Garcia

Nu Reus en Tadic, geen slecht begin :)

[ Voor 11% gewijzigd door peeweeherman op 22-09-2021 18:26 ]

• llovesoccerx7
Ik wou FIFA inderdaad pre-orderen via de game zelf. Alleen ik krijg de melding bij het selecteren van de versie "Fout bij het afrekenen 3.". Ik heb al wat gegoogled alleen zie niks specifieks hierover.

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Kan iemand mij vertellen hoe ik hem download. Krijg bij de ultimate versie geen optie om te downloaden na aankopen.

PSN: Kidjuh

• Pompi
  • Laatst online: 09-09 21:28
Augy schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:07:
[...]

Via de store ' gekocht'

Kan hem nu alleen niet meer vinden in de bibliotheek 🤣🤣

Vanavond maar even rustig kijken na het sporten. Miss via de EA hub ofzo haha
[Afbeelding]

10 uur spelen is tog zo voorbij dus alle tijd :)

**Edit onderweg naar de PS. Zoontje speelt fortnite dus voorlopig niks geen gegame voor papa 🤣
Andere jaren was het volgens mij inderdaad via EA hub. Daar liep de timer dan ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leoleo
Ga naar de reguliere versie. Daar klikken op testversie.

• 038Zwolle
Nou, ik ben inmiddels al 25 minuten kwijt door het installeren ingame en zit nog maar op 53%....
Eerste uur ben ik dus al kwijt :)

• dutchgio
  • Nu online
Installeren op de PS gaat door op de achtergrond, je moet de game niet meteen openen. ;)

• chengbondkwok
038Zwolle schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:57:
Nou, ik ben inmiddels al 25 minuten kwijt door het installeren ingame en zit nog maar op 53%....
Eerste uur ben ik dus al kwijt :)
Volgens mij zie je dan ook een teller :) En op de PS4/5 krijg je een waarschuwing.

• Moody2204
Doet de web app het al bij iemand?

• Checkit222
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-04 20:10
Nog niet bij mij. De trial versie is al wel aan het downloaden op de ps4

• roland_otto
Ik heb hem gedownload en geïnstalleerd maar ik denk dat je beter je pakketjes etc op de app/web kan openen.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
roland_otto schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:16:
Ik heb hem gedownload en geïnstalleerd maar ik denk dat je beter je pakketjes etc op de app/web kan openen.
Moet je hier ea play of per se de ea play pro voor hebben op console? Ik zie de mogelijkheid om hem te installeren niet.

• roland_otto
DeBers schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:18:
[...]

Moet je hier ea play of per se de ea play pro voor hebben op console? Ik zie de mogelijkheid om hem te installeren niet.
Nee ea play alleen, en je hoeft op de ps5 niet de app te hebben als je een account hebt dan kan je de proefversie downloaden.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:38
roland_otto schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:20:
[...]

Nee ea play alleen, en je hoeft op de ps5 niet de app te hebben als je een account hebt dan kan je de proefversie downloaden.
Waar is dat, ik zie alleen een countdown dat ik over 4 dagen kan spelen.

edit: yep, ik heb hem ook gekocht O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 22-09-2021 19:23 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• roland_otto
Bossie schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:23:
[...]

Waar is dat, ik zie alleen een countdown dat ik over 4 dagen kan spelen.

edit: yep, ik heb hem ook gekocht O-)
Klasse, veel plezier!

• Moody2204
roland_otto schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:16:
Moet-ie het wel doen! 8)7

• dutchgio
  • Nu online
Ik wil dat ook liever via de web app doen, maar die doet het nog niet...

• 038Zwolle
chengbondkwok schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:09:
[...]

Volgens mij zie je dan ook een teller :) En op de PS4/5 krijg je een waarschuwing.
Had dus niet helemaal in de gaten dat hij doorging met installeren als je de app afsluit 8)7 |:( |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ivarov
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-10-2022
Heb er zin in. Ultimate Edition en EA Play, dus vanavond al even los. Hopelijk voor die tijd nog op de web app m'n welkomstpakketjes openen.
Ga denk ik starten met een Serie A/Liga BBVA team, even kijken nog. Beide competities zijn hopelijk relatief goedkoop na het vertrek van Ronaldo en Messi.
Ga hoe dan ook beginnen met een volle bak aanvallend 3-4-2-1 systeem. Ben daar FIFA 21 mee geëindigd en heel veel lol mee gehad. Je kunt daar heel creatief mee aanvallen en je tegenstander enorm overrompelen. Uiteraard zul je op de counter best eens gepakt worden, maar verlies liever met 5-4 en veel plezier dan dat ik in een saaie pot 1-0 win door alle exploits op te zoeken.

Veel plezier allen!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Off-topic. Ik zie het verschil oprecht niet echt met FIFA21, behalve de andere menu’s
Pagina: 1 2 ... 128 Laatste