Timber geen inform
Nu al geen spijt dat ik oversla dit jaar
[ Voor 50% gewijzigd door Messje op 22-09-2021 19:36 ]
[ Voor 50% gewijzigd door Messje op 22-09-2021 19:36 ]
Welk platform speel je? Volgens mij zijn alleen de next gen versies echt anders.Steven030 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:36:
Off-topic. Ik zie het verschil oprecht niet echt met FIFA21, behalve de andere menu’s
PSN: Kidjuh
Even geduld, inmiddels is de trial optie bij mij zichtbaar geworden en is de download bezig
[ Voor 24% gewijzigd door Bossie op 22-09-2021 20:04 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Heb je al gespeeld ? Want de gameplay is enorm vertraagd. Daarbij korte hoek schieten is er niet meer bij, keeper heeft daar zowat alles.Steven030 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:36:
Off-topic. Ik zie het verschil oprecht niet echt met FIFA21, behalve de andere menu’s
[ Voor 13% gewijzigd door Traeces op 22-09-2021 19:50 ]
[ Voor 68% gewijzigd door roland_otto op 22-09-2021 19:54 ]
Thx voor het melden. Was al weer wat anders gaan doen...
[ Voor 25% gewijzigd door Moody2204 op 22-09-2021 20:00 ]
Ik speel nu de trial op de Xbox Series X, maar heb de game gepreorderd op de PS5 waar ik ook FIFA21 op speelde. Ik vind het er exact hetzelfde uitzien.kwdtje schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:37:
[...]
Welk platform speel je? Volgens mij zijn alleen de next gen versies echt anders.
[ Voor 22% gewijzigd door Steven030 op 22-09-2021 20:05 ]
Je hebt gelijk, gameplay technisch is er wel wat gewijzigd en het speelt tot nu toe lekker. Maar vroeger was er ook wel eens grafische update, ik vind het twee druppels water (maar het kan aan mij liggen)Traeces schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:47:
[...]
Heb je al gespeeld ? Want de gameplay is enorm vertraagd. Daarbij korte hoek schieten is er niet meer bij, keeper heeft daar zowat alles.
Edit :
Eerste en tweede walk out al binnen….. eerste draft pakket cancello , tweede robertson wtf.
PSN: Maichel
45!?Maichel schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:06:
5 packs geopend waaronder 1 welkoms pakje:
85 Gnabry
84 Grealish
84 Acuna
1 gare IF
Nog 45 packs te gaan...niks te klagen so far hehe.
Kane hierMaichel schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:06:
5 packs geopend waaronder 1 welkoms pakje:
85 Gnabry
84 Grealish
84 Acuna
1 gare IF
Nog 45 packs te gaan...niks te klagen so far hehe.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Uiteraard, dat gedeelte werkt altijd.llovesoccerx7 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:16:
Kan je al punten kopen dan?
[ Voor 32% gewijzigd door pacod op 22-09-2021 20:24 ]
Hoe sprint gericht is het tot nu toe? Komen er bijvoorbeeld weer LB en RB op CV als het echt uit is?Traeces schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:25:
Paar potjes gespeeld vallen een paar dingen op.
1. Keepers zijn echt OP vergeleken met vorig jaar.
2. Kortehoek lukt haast niet meer.
3. Afstand schot is wel OP.
4. Goede spelers als Ronaldo, Bruno Fernandes etc hebben echt zieke loop acties uit hun eigen.
5. L2 de bal shielden werkt heel goed. Zeker met CR7 en Adama werkte dat goed. Misschien dit jaar toch iets aan sterke spitsen ?
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hier SpanjeRhain schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:31:
Welk land hebben jullie gekozen? Want het zijn spelers van die nationaliteit en niet de competitie van dat land toch?
Durf het nog niet te zeggen, werd bij een 4-1-2-1-2 wel finaal door het midden er uit gecounterd op snelheid. Maar dat kon ook aan de opstellingen liggen , had daar in 21 ook last van.Pompi schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:37:
[...]
Hoe sprint gericht is het tot nu toe? Komen er bijvoorbeeld weer LB en RB op CV als het echt uit is?
Als je ea play heb, ff op fifa 22 zoeken. Zie je vanzelf de proefversie staan.llovesoccerx7 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:51:
Ik zie in de store van PlayStation alleen de timer aflopen zie nergens om de trail te downloaden?
Yes die heb ik aangeschaft maar is dat een aparte app dan?Traeces schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:55:
[...]
Als je ea play heb, ff op fifa 22 zoeken. Zie je vanzelf de proefversie staan.
Nee het is geen aparte app meer. Als je zoekt staat de trial versie bij de game.llovesoccerx7 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:56:
[...]
Yes die heb ik aangeschaft maar is dat een aparte app dan?
Dan zal ik nog eens kijken. Ik zeg verder echt niks staan038Zwolle schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:58:
[...]
Nee het is geen aparte app meer. Als je zoekt staat de trial versie bij de game.
Bij het icoontje waar je 'normaal' koop nu oid hebt staan
45.Markvd1984 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 21:11:
Hoeveel pakketten kregen jullie in het begin ?
[ Voor 12% gewijzigd door Rhain op 22-09-2021 22:10 ]
Ik heb dit tot dusver...Bossie schreef op woensdag 22 september 2021 @ 22:00:
30 euro aan packs met als resultaat het onderstaand team:
https://www.futbin.com/22/squad/207209
Kane zat in mijn eerste pakketje, zou Havertz untradaeble op de plek van Firmino kunnen zetten, echter is dat een van mijn favoriete fifa spelers. Als er dadelijk wat coins op in de transfermarkt komt, dan kan ik Firmino/Kane alsnog weer verkopen.
Daarnaast voornamelijk alles wat geen waarde heeft door de SBC grinder gegooid.
Dit weekend maar eens daadwerkelijk spelen
Ga je nu klagen terwijl je Lukaku hebt ?Moody2204 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 22:08:
[...]
Ik heb dit tot dusver...
https://www.futbin.com/22/squad/206035
Leenspeler....Bossie schreef op woensdag 22 september 2021 @ 22:12:
[...]
Ga je nu klagen terwijl je Lukaku hebt ?
Jij bent afDani05 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 22:21:
[Afbeelding]
Mijn eerste icon ooit welke ik pack 😀
Ik moet het met deze basis gaan doenMoody2204 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 22:08:
[...]
Ik heb dit tot dusver...
https://www.futbin.com/22/squad/206035
Ik heb zelf de coins die ik had geïnvesteerd in spelers om m'n team te versterken zodat ik in de basis prima kan beginnen..Moody2204 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 23:13:
Hier ff een beetje hulp nodig: ik heb nu 15k uit de pakketjes die ik had gekregen. Ik heb geen early acces, dus moet het nog ff doen met de web/companion app. Wat kan ik nu het beste doen om maandag toch met een redelijk team te kunnen starten?
Er zijn geen kwalificatiewedstrijden voor Rivals deze editie. Iedereen begint in Divisie 10.Augy schreef op woensdag 22 september 2021 @ 23:43:
[...]
Ik heb zelf de coins die ik had geïnvesteerd in spelers om m'n team te versterken zodat ik in de basis prima kan beginnen..
Vanaf nu gaan we sparen
Zijn de kwalificatie wedstrijden voor Rivals ook weer met de bijbehorende coins?
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Ik vond het in het begin eerste 3 potjes erg wennen. Maar hierna had ik het onder controle en vind het nu al fijner spelen dan fifa 21. Ik moet wel zeggen dat de korte hoek wel erg overpowerd is de meeste keepers houden dit niet tegen. En soms zijn sommige keepers echt superman hahadannbla schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:26:
Het is onvermijdelijk maar ik hoop toch echt dat EA een keer niet naar het gekrijs luistert en de gameplay laat voor wat het nu is. Verdedigen voelt wat meer manual aan en de nadruk lijkt te liggen op passen (het lijkt zelfs een beetje op voetbal!) Ook voelt allemaal iets minder op rails en heb ik het idee dat er weer een beetje een skillgap aanwezig is.
Maar het zal wel weer terug gepatched worden naar wat het altijd is geweest, eigenlijk is het ieder jaar hetzelfde lied. Ik las op reddit dat grote streamers alweer klaagden over het feit dat hun La crocetta cancel skillmoves niet meer werken.
Eens! De game voelt echt heel goed! Duidelijk niet alles op pace en meer passing wat je zegt. Ook alles komt niet meer automatisch op de juiste plek terecht.. zelfs afronden moest ik aan wennen hahadannbla schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:26:
Het is onvermijdelijk maar ik hoop toch echt dat EA een keer niet naar het gekrijs luistert en de gameplay laat voor wat het nu is. Verdedigen voelt wat meer manual aan en de nadruk lijkt te liggen op passen (het lijkt zelfs een beetje op voetbal!) Ook voelt allemaal iets minder op rails en heb ik het idee dat er weer een beetje een skillgap aanwezig is.
Maar het zal wel weer terug gepatched worden naar wat het altijd is geweest, eigenlijk is het ieder jaar hetzelfde lied. Ik las op reddit dat grote streamers alweer klaagden over het feit dat hun La crocetta cancel skillmoves niet meer werken.
Ik kreeg ook geen code in eerste instantie, maar die kreeg ik na het opnieuw aanvragen van de code pas binnenFonzerelli schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:54:
Pfff gisteren al proberen aan te melden, ik krijg maar geen beveiligingscode per mail. Wordt er echt schijtziek van. Nog meer met probleem,?
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Krijg je ook rewards op de webapp? Heb gisteren al paar potjes gespeeld alleen ik zie nog niksMeneer iCy schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:14:
Pfft, kies in rivals rewards optie 1. Tradeable pack en 5k coins, krijg mijn coins niet jammer genoeg
Ja. Heb je wel 3 matches gewonnen? Volgens mij was de eerste reward wat je kreeg 3 winnende matches voor nodig. Heb er 3 gespeeld en 3 gewonnen.darkonsjon123 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:18:
[...]
Krijg je ook rewards op de webapp? Heb gisteren al paar potjes gespeeld alleen ik zie nog niks
Ja Ik heb er 3 gewonnen. Misschien duurt het even voordat ze te zien zijn op de webappMeneer iCy schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:25:
[...]
Ja. Heb je wel 3 matches gewonnen? Volgens mij was de eerste reward wat je kreeg 3 winnende matches voor nodig. Heb er 3 gespeeld en 3 gewonnen.
Zelfde issue hier. Krijg melding "je bent te vroeg".DDN schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:38:
Ik snap er geen kloten van. FIFA Ultimate gekocht 3 weken terug. Maar ik kan de web app niet gebruiken omdat ie zegt dat dat niet kan als trial access. Wat doe ik verkeerd? Heb ook Game Pass Ultimate op de Series X
[ Voor 10% gewijzigd door Mrk87 op 23-09-2021 10:51 ]
Heb je het spel al gestart op de xbox en in ultimate team geweest? Ik heb dat eerst gedaan en daarna afgesloten, daarna ff op de webapp bezig geweest.Mrk87 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:50:
[...]
Zelfde issue hier. Krijg melding "je bent te vroeg".
Edit: jou fout gaat over de webapplicatie. Mijne over de game zelf starten op de xbox.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Nee ik snap het niet heb FIFA Ultimate gekocht en heb ook een gamepass. Maar als ik het spel probeer te starten op de console krijg ik dit.Meneer iCy schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:52:
[...]
Heb je het spel al gestart op de xbox en in ultimate team geweest? Ik heb dat eerst gedaan en daarna afgesloten, daarna ff op de webapp bezig geweest.
Leuk feitje voor de xbox users. De xbox one en series versie geven afzonderlijk 10 uur speeltijd :-)
Mrk87 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:02:
[...]
Nee ik snap het niet heb FIFA Ultimate gekocht en heb ook een gamepass. Maar als ik het spel probeer te starten op de console krijg ik dit.
[Afbeelding]
Ga naar microsoft store en "koop" dan de trial versie. Dan kan je fifa 22 starten, doe dit voor de xbox one en voor xbox series versie :-)DDN schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:38:
Ik snap er geen kloten van. FIFA Ultimate gekocht 3 weken terug. Maar ik kan de web app niet gebruiken omdat ie zegt dat dat niet kan als trial access. Wat doe ik verkeerd? Heb ook Game Pass Ultimate op de Series X
Ik heb er niet extreem veel last van. Verdedigers die wat slomer zijn maar een goede block/positie hebben zijn ook viable. Harry Maguire stopt de meeste snelle jongens wel. Daarnaast Ruben Dias staan.hmr schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:57:
Helaas te laat pas uitgevonden dat je 3 potten moest winnen... Niet heel veel tijd gehad om dat te doen.. Bah.
Merk wel dat de pace meta alweer lekker aan de gang is. 3 teams tegen gekomen die gewoon puur op pace de hele aanval hadden gekocht. Mijn verdedigers staan er weer bij en kijken ernaar. Ach ja, even wennen maar.
Klopt, ze gaan er gemakkelijk in. Heb alleen moeite met Alisson als keeper. Gisteren in de SBC en een keer in Division Rivals tegen gekomen.wErudite schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:05:
De filmpjes die ik voorbij zie komen, oh mijn god. FIFA 19 all over again met die finesse afstandsschoten, hahaha.
[ Voor 56% gewijzigd door Meneer iCy op 23-09-2021 11:10 ]
Futbin vind ik fijner werken dan futhead tegenwoordig!Beltoni schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:12:
Al jaren geen FIFA gespeeld. Dacht, de nieuwe versie is uit... Laat ik weer eens gebruik maken van de 10u trial. Krijg ik Gabriel Jesus uit een pakje. Geen vetpot (12k) maar wel genoeg om een leuk budget team op te bouwen.
Wat wordt er tegenwoordig gebruikt om de verborgen talentjes te vinden? Gewoon nog futhead oid?
Mjah Maguire en Dias heb ik nog niet... ga nu een Eredivisie team bouwen en daar lekker mee kloten.Meneer iCy schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:05:
[...]
[...]
Ga naar microsoft store en "koop" dan de trial versie. Dan kan je fifa 22 starten, doe dit voor de xbox one en voor xbox series versie :-)
[...]
Ik heb er niet extreem veel last van. Verdedigers die wat slomer zijn maar een goede block/positie hebben zijn ook viable. Harry Maguire stopt de meeste snelle jongens wel. Daarnaast Ruben Dias staan.
Heb er niet heel veel moeite mee nog.
[...]
Klopt, ze gaan er gemakkelijk in. Heb alleen moeite met Alisson als keeper. Gisteren in de SBC en een keer in Division Rivals tegen gekomen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Maguire untradeable, Dias tradeable maar verkoop ik straks in oktober.hmr schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:19:
[...]
Mjah Maguire en Dias heb ik nog niet... ga nu een Eredivisie team bouwen en daar lekker mee kloten.
wijze woorden
Ik vind dat het paceverschil behoorlijk is gedrukt. Heb met Maguire weinig issue's met de snelle pace's.Valandil schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:44:
Hoe is de eerste indruk?
Lijkt het nu wel een beetje op voetbal of is het weer een pacehoeren 5* acrobaten show?
Werkt alleen als je een next-gen console hebt. Dan kan je de Next-gen FIFA en old-gen FIFA downloaden. En dus 2x 10 uur spelen.Markvd1984 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:49:
Hoe kun je die 2e 10 uur spelen dan?
Verwacht zelf dat maandag alles iets gaat zakken omdat dan meer spelers beginnen. voor 160K kun je wel een mooi team samenstellen en de prijzen zullen, normaal gesproken, de komende weken alleen maar omhoog gaan.luuk66 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:22:
Heb net bruno fernandes gepackt
Is nu 160k maar wat doe je met iemand wordt die meer waard of?
Ik kan toch niet echt spelen tot maandag dus denk het beste houden tot maandag of wat denken jullie? Ik speel normaal nooit zo vroeg dus weet niet zo goed wat de prijzen doen
Ik zag bij verschillende YouTubers dat ze verwachten dat het idd zakt zodra iedereen ook bezig gaat met de 4600 Fifa punten uit de Ultimate versie, maar dat daarna de prijzen juist flink zullen stijgen. Zo blijf ik nog even op mijn ‘grotere’ spelers zitten038Zwolle schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:30:
[...]
Verwacht zelf dat maandag alles iets gaat zakken omdat dan meer spelers beginnen. voor 160K kun je wel een mooi team samenstellen en de prijzen zullen, normaal gesproken, de komende weken alleen maar omhoog gaan.
Heb een ps5 heb nu die 10chengbondkwok schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:15:
[...]
Werkt alleen als je een next-gen console hebt. Dan kan je de Next-gen FIFA en old-gen FIFA downloaden. En dus 2x 10 uur spelen.
Sinds de nieuwe software update zie je rechts van het FIFA 22 icoontje PS4 of PS5 staan. Wat ik heb gedaan is via de PS App gezocht naar FIFA 22 PS4, en vervolgens de trial naar mijn PS5 console gestuurd.Markvd1984 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:42:
[...]
Heb een ps5 heb nu die 10
Maar hoe weet ik op welke gen ik zit
Tsjah blijft lastig wat de beste keuze is. Maar als je slim inkoopt kun je meer winst maken. En als je een leuk team samenstelt zal dat team ook weer meer waard worden over een week of 2pacod schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:40:
[...]
Ik zag bij verschillende YouTubers dat ze verwachten dat het idd zakt zodra iedereen ook bezig gaat met de 4600 Fifa punten uit de Ultimate versie, maar dat daarna de prijzen juist flink zullen stijgen. Zo blijf ik nog even op mijn ‘grotere’ spelers zitten
Ik heb ergens gelezen de 23ste (vandaag dus)1987Michael1987 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:52:
Heeft iemand toevallig een idee wanneer die Companion app uitkomt voor fifa 22
Team kopen -> nu inderdaad038Zwolle schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:50:
[...]
Tsjah blijft lastig wat de beste keuze is. Maar als je slim inkoopt kun je meer winst maken. En als je een leuk team samenstelt zal dat team ook weer meer waard worden over een week of 2
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq