Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:48
Ik heb Neymar FB uiteindelijk wel gedaan. Maar meer vanuit financieel oogpunt. Want al met al heb ik inmiddels 730k aan munten. Alleen even puzzelen hoe ik dat ga besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 11:20

Ozz

Sla die FB Neymar lekker over. Hij is niet beter dan zijn normale kaart. Veel mensen verkijken zich op composure stat. Die is vooral in WL en Elite Division heel belangrijk in cruciale momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Vorig seizoen Elite gehaald, maar nu... ik word in div. 2 telkens compleet overreden door een stoomwals. Echt geen schijn van kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:05

hmr

Ben 1 win verwijderd van Div 1 nu. Heb voor nu even de NIF Neymar gehaald voor 181k.. we zien het wel :). Hij is wel echt fijn als cam!

https://www.futbin.com/22/squad/5838814

Dit speel ik nu in game!

[ Voor 11% gewijzigd door hmr op 13-02-2022 23:26 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:47
Ik speel met Neymar vaak als hangend rechts buiten en voor die rol vind ik de FB wel fijner, had op de gold hunter, de FB heeft wat betere shooting en pace, dus nu voor engine gekozen. Dat dribbelt nog een stuk fijner en de voorzetten zijn ook beter. Erg fijn voor TOTY Ronaldo een goede voorzet 👍
De 5* wf mis ik niet op deze positie, alleen composure deed me twijfelen, maar dat is in het midden ook belangrijker dan aan de zijkant.

In game heb ik het nu zo staan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2kBKk2tDFAjPeMas4YhySU41AqY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V7ckPaSr9LdYMUOrIVfBUqyi.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 50% gewijzigd door Nachtapotheker op 14-02-2022 08:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Wat een team <3, ik struggle om gouden Mbappe te halen :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Laatst online: 05-09 14:53
hmr schreef op maandag 14 februari 2022 @ 08:39:
Wat een team <3, ik struggle om gouden Mbappe te halen :p
Precies, dat heb ik dus ook gedaan, heb nu aanvallers Di Natale, Verde (objective kaart), Neymar FB en Mbappe gold.

Ik wil Mbappe op de ST positie zetten in een 4222 of 41212(2). Wat is beter voor hem qua instructies, get in behind of gewoon balanced?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tom5
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-10-2023
Wat doen jullie met Neymar? Heb zelf z'n gold tradable, zuur dat die prijs zover gedaald is. Op zich wel aantrekkeling om hem toch te verkopen en met fodder gratis de FB te doen.

'Helaas' ook die Gravenberch FS niet verhandelbaar gepackt dit weekend. Leuke kaart maar niet te linken en wil sowieso niet met m spelen als Feyenoorder, haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:08
WL zit er op, heb alle 20 potjes kunnen spelen en heb het weten te schoppen tot 45 punten!
Geen noemenswaardige pack pulls gehad, alleen wat fodder die ik in een sbc kan dumpen.

Maar het smaakt zeker naar meer, wil proberen om toch vaker mee te doen aan de WL.
Eerst maar eens even mijn team upgraden nu, Maignan WW er in.

Ik speel met Di Natale, en die is erg leuk. Maar heb vorige week Alesandrini WW een paar keer gebruikt als SUB, maar man wat speelt die kaart lekker. Erg jammer dat die niet in mijn Serie A team past, anders had ik hem een basis plek gegeven. Heerlijk kaartje en tijdens de WL nog een mooie goal gescoord met een omhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Gister toch nog een zooi potjes voor die ligue 1 acc gedaan.
Inderdaad voornamelijk wat mindere spaanse teams die je tegen je krijgt.

Maar goed...nog 1 potje 1 doelpunt maken en dan zit de ellende erop.

Goldengoal werkt het beste en doen de meesten. Gelukkig zaten de afstandsschoten er snel in.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CrazyFool schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:07:
WL zit er op, heb alle 20 potjes kunnen spelen en heb het weten te schoppen tot 45 punten!
Geen noemenswaardige pack pulls gehad, alleen wat fodder die ik in een sbc kan dumpen.

Maar het smaakt zeker naar meer, wil proberen om toch vaker mee te doen aan de WL.

Ik speel met Di Natale, en die is erg leuk. Maar heb vorige week Alesandrini WW een paar keer gebruikt als SUB, maar man wat speelt die kaart lekker. Erg jammer dat die niet in mijn Serie A team past, anders had ik hem een basis plek gegeven. Heerlijk kaartje en tijdens de WL nog een mooie goal gescoord met een omhaal...
45 punten is meer dan prima ! Zeker voor de eerste keer :) tegenwoordig is het prima
Te doen op 1 dag met die 20 potten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Tom5 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:05:
Wat doen jullie met Neymar? Heb zelf z'n gold tradable, zuur dat die prijs zover gedaald is. Op zich wel aantrekkeling om hem toch te verkopen en met fodder gratis de FB te doen.

'Helaas' ook die Gravenberch FS niet verhandelbaar gepackt dit weekend. Leuke kaart maar niet te linken en wil sowieso niet met m spelen als Feyenoorder, haha
Hahahahahahah 🤡

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 15:33
Tom5 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:05:

Ik houd de gouden Neymar gewoon. Speelt als CAM achter Mbappe en Best in een 41212 en doet het geweldig daar. Volgens mij is de FB alleen beter als je een spits of vleugelspeler zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-09 19:56
CrazyFool schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:07:

Dan zou ik Chiesa 89 striker proberen als je alessandrini fijn vindt.
Vergelijkbare stats alleen heeft Chiesa een veel betere dribbel.
Kost rond de 100k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
heron schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:10:
[...]

Ik houd de gouden Neymar gewoon. Speelt als CAM achter Mbappe en Best in een 41212 en doet het geweldig daar. Volgens mij is de FB alleen beter als je een spits of vleugelspeler zoekt.
Eens, voor een centrale positie zou ik ook de gold prefereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Nachtapotheker schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:33:
[...]

Eens, voor een centrale positie zou ik ook de gold prefereren.
En als ik wat door gespaard heb, kan ik de gouden Neymar en Mbappe ook nog eens verkopen en er een andere spits + CAM duo voor halen. Ik heb al te veel munten in SBC's gestoken - die krijg je nooit meer terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
heron schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:49:
[...]

En als ik wat door gespaard heb, kan ik de gouden Neymar en Mbappe ook nog eens verkopen en er een andere spits + CAM duo voor halen. Ik heb al te veel munten in SBC's gestoken - die krijg je nooit meer terug.
Ik doe ze ook zelden met tradable kaarten, als ik ze met UT kaarten niet kan doen, dan moet het wel een hele bijzondere sbc zijn :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Precies wat hier gezegd wordt: voor op de vleugel wilde ik Neymar FB gaan gebruiken en dat bevalt tot nu toe prima. Ik kon ‘m volledig met untradables doen uit mijn club anders had ik het waarschijnlijk ook niet gedaan. Schot en snelheid ten op zichtte van zijn gold kaart vind ik wel een goed te merken pluspunt overigens! Verder nog steeds aan het nadenken hoe ik mijn 730k ga uitgeven aan andere versterkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Moody2204 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 14:27:
Precies wat hier gezegd wordt: voor op de vleugel wilde ik Neymar FB gaan gebruiken en dat bevalt tot nu toe prima. Ik kon ‘m volledig met untradables doen uit mijn club anders had ik het waarschijnlijk ook niet gedaan. Schot en snelheid ten op zichtte van zijn gold kaart vind ik wel een goed te merken pluspunt overigens! Verder nog steeds aan het nadenken hoe ik mijn 730k ga uitgeven aan andere versterkingen.
Waar zit je aan te denken kwa versterking? 1 of meerdere posities?
Heb zelf een goeie 800k die ik uit wil geven, maar niet durf uit te geven. Zit met een schuin oog naar baby Ronaldinho te kijken of een Puskas, maar ben bang dat de icon cards komende week nog harder naar beneden gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
In feite kun je stellen (kijkend naar voorgaande jaren) dat alles vanaf nu gewoon blijft zakken tot fifa23.
Dit jaar is het echter wel heel extreem en dat heeft EA bewust gedaan. Pack weight van high rated en promo kaarten is vele malen hoger dan andere jaren. Er zijn coin slurpende SBC's. Alles is erop gericht om tradable kaartjes structureel te devalueren, zodat je wel packs moet kopen op een gegeven moment om bij te blijven (mits je niet uren per week wil besteden aan traden, want uiteraard zijn er kleine schommelingen waarmee ook coins te verdienen zijn).

Dus ik zou zeggen maak je niet al te druk om devaluatie en geniet van het spel, want alles gaat toch zakken.
Of blijf sparen tot TOTS en koop dan endgame spelers :), maar ook die gaan weer zakken.

[ Voor 18% gewijzigd door Nachtapotheker op 14-02-2022 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Nachtapotheker schreef op maandag 14 februari 2022 @ 16:12:
Of blijf sparen tot TOTS en koop dan endgame spelers :), maar ook die gaan weer zakken.
Sterker nog, met TOTS kun je in een mum van tijd een endgame team bouwen. Vriend van mij begon met FUT rond TOTS. Die had op een gegeven moment een team vol icons en TOTS spelers dmv de 10x85+ e.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Rhain schreef op maandag 14 februari 2022 @ 14:55:
[...]

Heb zelf een goeie 800k die ik uit wil geven, maar niet durf uit te geven. Zit met een schuin oog naar baby Ronaldinho te kijken of een Puskas, maar ben bang dat de icon cards komende week nog harder naar beneden gaan.
Ik heb echt nog geen idee. Misschien een goeie RVA, ik heb daar nu Ziyech. Zoek eigenlijk een beetje een ander type speler daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Rhain schreef op maandag 14 februari 2022 @ 14:55:
[...]

Toty Lewandowski, tenminste dat gaat mijn aankoop worden. Ga vanavond ook nog de Player pick mid icon SBC doen en dan maar zien waar het schip strandt ;)

De coins beschouw ik dan wel als verloren. Heb je niet nodig voor Tots, elk jaar pack ik dan genoeg om een goed team te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 11:04
Robbio85 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 16:45:
[...]

Sterker nog, met TOTS kun je in een mum van tijd een endgame team bouwen. Vriend van mij begon met FUT rond TOTS. Die had op een gegeven moment een team vol icons en TOTS spelers dmv de 10x85+ e.d.
Heb ik afgelopen FIFA ook gedaan en het team waarmee ik eindigde was echt bizar … Alle maar dan ook alle grote icons…alle grote kaarten. Stiekem vind ik dat gewoon de leukste tijd van het jaar 🙂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Hier de flashback Neymar ook gedaan. Doet imo bijna niks onder voor zijn IF. Ik heb er een deadeye op zitten en hij speelt op cam bij mij in een 4-1-2-1-2(2)

Dat zijn composure lager is merk ik tbh niks van. Bodytype blijft natuurlijk Neymar. Passing is meer dan prima. En ondanks de wf downgrade is zijn shooting echt meer dan goed. Hij schiet ze er nog steeds met beide voeten in.

Al met al geen spijt van de kaart.

Speelt trouwens in dit team:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j6qx_kr0yUuM5okYz7lq60y0vkw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/knrLOeetGdlZ9i00E2dOAC6t.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Komen er nog meer FS Tokens in de SBC'S?Of was dit alles?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Beste mensen, ik zoek wat advies danwel inspiratie.

Ik speel nu met deze 11 (vinkjes = untradable):
https://www.futbin.com/22/squad/5659361

Ingame switch ik meestal naar een 4-1-2-1-2 zoals hieronder:
https://www.futbin.com/22/squad/5867851

In die ingame opstelling wil ik eigenlijk vooral iemand anders voor Ziyech. Icardi hoeft ook niet persé mijn spits te blijven (kan ook Neymar en Mbappe als spitsen laten spelen). En Aouar vind ik niet de meest logische keuze als cam, al doet hij het zeker niet slecht.

Ik heb inmiddels 730k te besteden, maar ik kom er niet uit. Ik weet gewoon niet welke leuke upgrades ik zou kunnen doen. Iemand suggesties om me een beetje op weg te helpen? Ik heb zelf al zitten kijken naar Salah SIF op rechts. Of toch een gold Messi, maar dan als cam. Abedi Pele als cam? Ik kom er even niet uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:48
Moody2204 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 19:38:

In die ingame opstelling wil ik eigenlijk vooral iemand anders voor Ziyech. Icardi hoeft ook niet persé mijn spits te blijven (kan ook Neymar en Mbappe als spitsen laten spelen). En Aouar vind ik niet de meest logische keuze als cam, al doet hij het zeker niet slecht.

Ik heb inmiddels 730k te besteden, maar ik kom er niet uit. Ik weet gewoon niet welke leuke upgrades ik zou kunnen doen. Iemand suggesties om me een beetje op weg te helpen? Ik heb zelf al zitten kijken naar Salah SIF op rechts. Of toch een gold Messi, maar dan als cam. Abedi Pele als cam? Ik kom er even niet uit.
Ik kan je vertellen dat Salah voor mij echt de gamechanger is, weliswaar z'n HL maar tog. Finesse is altijd raak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
saert schreef op maandag 14 februari 2022 @ 19:36:
Komen er nog meer FS Tokens in de SBC'S?Of was dit alles?
Ik meen nog 3 tokens te gaan.. zit er nu eentje in de doelstellingen.

Maar kwa aantal kan ik er naast zitten haha

[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 14-02-2022 19:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28

Is evt mid icon Best (90 versie) een toevoeging? Die kost nu om de nabij 690 k dus dat zit in je budget en ik denk ook wel dat hij een toevoeging is. Hoe bevalt die japanse cv van Arsenal in game?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

Ben Yedder POTM (schijnt binnenkort te komen) voor Icardi. Joao Cancelo TOTY voor Tierney, Chalobah (cdm) voor Aouar, en in game Chalobah linksachter en Cancelo op het middenveld naast Kante. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:55
Icon pp, Bergkamp 90, Keane 88 en Schmeichel 90... nou dan maar Schmeichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Bedankt voor de suggesties. Daar ga ik over nadenken. Ja die Ben Yedder is er altijd wel 1 he? Best is ook leuk, die kom ik vaak tegen.

Die Tomiyasu bevalt mij wel. Had daar eerst Konaté, maar die vind ik veel minder beweeglijk. Tomi is weer echt zo'n onderschatte kaart die stiekem best goed is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
Moody2204 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 21:11:
Bedankt voor de suggesties. Daar ga ik over nadenken. Ja die Ben Yedder is er altijd wel 1 he? Best is ook leuk, die kom ik vaak tegen.

Die Tomiyasu bevalt mij wel. Had daar eerst Konaté, maar die vind ik veel minder beweeglijk. Tomi is weer echt zo'n onderschatte kaart die stiekem best goed is!
Ik heb Konate FS die is qua stats wel gruwelijk maar ik ben benieuwd nu naar Tomiyasu die ga ik deze week nog wel testen en groen linkje naar Tierney ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:33
Ik had Butra (had ik al) en Guardiola en Laudrup :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Foden is trouwens heerlijk met L1 -dribbelen, en de prijs valt ook mee (400k). Bij mij scoort hij gemiddeld per wedstrijd bijna 1 doelpunt en een halve assist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
Gegokt en verloren: Baggio, Essien, Gatusso

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Markmaas schreef op maandag 14 februari 2022 @ 21:21:
[...]

Ik heb Konate FS die is qua stats wel gruwelijk maar ik ben benieuwd nu naar Tomiyasu die ga ik deze week nog wel testen en groen linkje naar Tierney ;)
Ik vind Tierney een heel fijne speler. Dat was de voornaamste reden om Tomiyasu ook te doen. Want daarmee kwam Tierney op 10 chem. Maar Konaté en Rudiger RB waar ik eerst mee speelde vind ik ook gruwelijk hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik zit trouwens ook nog wel te stoeien met mijn opstelling. Ik vind de 4-1-2-1-2 wel een van de fijnere opstellingen. Alleen mis ik dan een beetje de aanvallende vleugelspelers. Ga ik echter naar een 4-3-3 variant of een 4-2-3-1, dan vind ik de spits vaak weer te geisoleerd staan. Ben dus ook daarin momenteel weer zoekende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-09 19:56
Moody2204 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 22:48:
Ik zit trouwens ook nog wel te stoeien met mijn opstelling. Ik vind de 4-1-2-1-2 wel een van de fijnere opstellingen. Alleen mis ik dan een beetje de aanvallende vleugelspelers. Ga ik echter naar een 4-3-3 variant of een 4-2-3-1, dan vind ik de spits vaak weer te geisoleerd staan. Ben dus ook daarin momenteel weer zoekende.
4321 en dan formatie smal zetten.
3 voorin stay central.
Nadeel is alleen die 3 man op rij op het middenveld.
Je mist een echte CVM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:32
Je kan eens 4-3-2-1 proberen, dan staan de buitenspelers meer naar binnen en doen ze ook veel meer mee in de aanval.

De middelste middenvelder heeft wel cdm instructies.

[ Voor 19% gewijzigd door dutchgio op 14-02-2022 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
dutchgio schreef op maandag 14 februari 2022 @ 23:18:
Je kan eens 4-3-2-1 proberen, dan staan de buitenspelers meer naar binnen en doen ze ook veel meer mee in de aanval.

De middelste middenvelder heeft wel cdm instructies.
Werkt dit ook met een beginopstelling van 2 spitsen en 2 buitenspelers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Heeft iemand al iets noemenswaardigs uit die 81+ pps gehaald? Hier een stuk of 6 gedaan. 5 daarvan dubbele 82/83's en een 82 die ik nog niet had 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
saert schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 06:29:
[...]

Werkt dit ook met een beginopstelling van 2 spitsen en 2 buitenspelers?
Je kan het in-game wijzigen onder een andere tactiek, maar dan heb je wel een speler op de spitspositie nodig die als middenvelder kan spelen anders heb je een aanvaller te veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:53
Robbio85 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 09:28:
Heeft iemand al iets noemenswaardigs uit die 81+ pps gehaald? Hier een stuk of 6 gedaan. 5 daarvan dubbele 82/83's en een 82 die ik nog niet had 8)7
1 keer gedaan en kon kiezen uit Gulaci 85 en Daka FS 88.

Dat compenseert denk ik de 20x 80 plus PP die ik deed waar de hoogste een 84 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Hoe bevalt jullie die gouri uit die ligue 1 doelstelling?

Voor mij is die vent echt onzichtbaar gewoon, gister een paar potjes rivals mee gedaan maar op de een of andere manier kwam hij in het spel niet voor.

Burp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• saert
Wii4all schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 09:59:
Hoe bevalt jullie die gouri uit die ligue 1 doelstelling?

Voor mij is die vent echt onzichtbaar gewoon, gister een paar potjes rivals mee gedaan maar op de een of andere manier kwam hij in het spel niet voor.
Stond hij wel in de basis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
saert schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 10:33:
[...]

Stond hij wel in de basis?
hehe jazeker alleen tijdens de wedstrijden viel hij me totaal niet op...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Wii4all schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 10:47:
[...]

hehe jazeker alleen tijdens de wedstrijden viel hij me totaal niet op...
Ik zat te twijfelen om er ook voor te gaan spelen. Maar ik las al dat er problemen waren om wedstrijden te vinden, en nu lees ik ook dat hij onzichtbaar is. Denk dat ik ‘m dan toch maar over sla.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Moody2204 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 11:22:
[...]

Ik zat te twijfelen om er ook voor te gaan spelen. Maar ik las al dat er problemen waren om wedstrijden te vinden, en nu lees ik ook dat hij onzichtbaar is. Denk dat ik ‘m dan toch maar over sla.
Ja die wedstrijden vinden was wel een dingetje.

Op een gegeven moment zondagavond ging het lopen toen vond ik de ene na de andere wedstrijd maar na verloop van tijd was het over vond geen wedstrijd meer. Gister even geprobeerd en na een paar keer vond ik eindelijk een wedstrijd. ik hoefde alleen maar 1 keer te scoren dus kon de wedstrijd desnoods gewoon uitspelen. Ik scoorde in de 40ste minuut waarna mn tegenstander er vandoor ging.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Wii4all schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 11:26:
[...]

Ja die wedstrijden vinden was wel een dingetje.

Op een gegeven moment zondagavond ging het lopen toen vond ik de ene na de andere wedstrijd maar na verloop van tijd was het over vond geen wedstrijd meer. Gister even geprobeerd en na een paar keer vond ik eindelijk een wedstrijd. ik hoefde alleen maar 1 keer te scoren dus kon de wedstrijd desnoods gewoon uitspelen. Ik scoorde in de 40ste minuut waarna mn tegenstander er vandoor ging.
Maar qua stats lijkt het een prima kaartje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Moody2204 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 11:29:
[...]

Maar qua stats lijkt het een prima kaartje.
Daarom wilde ik hem ook doen.
Vanavond geen tijd maar zal woensdag nog is een paar potjes met hem spelen.

Burp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Rivals is wel een grote Neymar FB show geworden zeg. Ben gister en vandaag nagenoeg geen team zonder tegengekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:56

Oxigeon

En zo is dat!

Zo, vandaag nog wat SBC gedaan. Moet nog 1 token om de team 1 pack SBC te unlocken. Hoop dat ik die vanavond met een nieuwe challenge nog kan binnenharken. Heb er dan 12 behaald. Wedstrijden voetballen voor die tokens ga ik niet meer halen ivm drukte. Dus moet met SBC gaan gebeuren (indien er daar nog voor komen).

Heb ook de pack gekocht voor 25k voor de token. Gelukkig zat hier de TOTW Asensio (waarde 30k) in. Heb ik de pack in elk geval terug verdiend.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Augy schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 12:51:
Rivals is wel een grote Neymar FB show geworden zeg. Ben gister en vandaag nagenoeg geen team zonder tegengekomen
Klopt, maar was in het verleden met Fekir en Benzema FB niet heel veel anders toch? Althans, ik kwam deze spelers alleen maar tegen.

Alsmede Varane FB, heeft ook bijna iedereen achterin staan. Valt mij op dat men vaak heel agressief speelt met hem en daardoor makkelijk uit te spelen is. Voor mij is het gelukkig geen angstgegner.

[ Voor 21% gewijzigd door Rhain op 15-02-2022 13:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:56

Oxigeon

En zo is dat!

Ik voetbal sinds gisteren in 7 en ook ik ben nog zo ongeveer de enigste speler met maar 2 gekleurde kaarten. Ondertussen merk ik dat andere spelers al meer dan 50% zeldzame kaarten hebben. Neymar ben ik ook al vrij veel tegen gekomen. Divisie 8-9 wist ik nog wel een aantal keren te winnen met 5 of 6-0. Nu gaan de potjes toch alweer wat meer op en neer. Dan win ik en dan verlies ik. Moet nu ook wat meer mijn best doen om aan mijn 8 overwinningen te komen in de week :D

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Rhain schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 13:14:
[...]

Klopt, maar was in het verleden met Fekir en Benzema FB niet heel veel anders toch? Althans, ik kwam deze spelers alleen maar tegen.

Alsmede Varane FB, heeft ook bijna iedereen achterin staan. Valt mij op dat men vaak heel agressief speelt met hem en daardoor makkelijk uit te spelen is. Voor mij is het gelukkig geen angstgegner.
EA kan het uitbrengen van bijvoorbeeld een Neymar FB nooit goed doen volgens de gehele community. Als ze Neymar FB 200k maken dan doet iedereen hem en klagen mensen dat iedereen hem in zijn team heeft staan. Zoals we eerder ook al gezien hebben met Benzema en Fekir. Als EA besluit om FB Neymar 500k te maken dan klaagt iedereen weer dat hij te duur is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Rhain schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 13:14:
[...]

Klopt!

Neymar is trouwens kwa beweeglijkheid levensgevaarlijk maar fysiek legt hij het echt af tegen de huidige verdedigende kanonnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
destroye schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 13:53:
[...]

EA kan het uitbrengen van bijvoorbeeld een Neymar FB nooit goed doen volgens de gehele community. Als ze Neymar FB 200k maken dan doet iedereen hem en klagen mensen dat iedereen hem in zijn team heeft staan. Zoals we eerder ook al gezien hebben met Benzema en Fekir. Als EA besluit om FB Neymar 500k te maken dan klaagt iedereen weer dat hij te duur is.
Ho stop. Ik vind het echt 1 vd beste SBC die zijn uit gebracht. Geweldige kaart.

Volgens mij doet EA het ook bewust om de markt laag te houden. In vergelijk: een coutinho vorig jaar was tog veel duurder?

Sws vind ik de content echt super sterk dit jaar. Silva RTTK (100k meen ik)speel ik nog steeds tot tevredenheid mee (600+ wedstrijden) en fekir kom je nog steeds veel tegen

Vind 22 in alles echt btr als 21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 00:38
Augy schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 14:10:
[...]

Ho stop. Ik vind het echt 1 vd beste SBC die zijn uit gebracht. Geweldige kaart.

Volgens mij doet EA het ook bewust om de markt laag te houden. In vergelijk: een coutinho vorig jaar was tog veel duurder?

Sws vind ik de content echt super sterk dit jaar. Silva RTTK (100k meen ik)speel ik nog steeds tot tevredenheid mee (600+ wedstrijden) en fekir kom je nog steeds veel tegen

Vind 22 in alles echt btr als 21
Helemaal eens hoor
Enige nadeel is
Als je uit je packs iets leuks packt is die geen drol waard
Sbc zijn goed dit jaar
Vooral de goodybag met spelers uit vorige sbc die mss te duur waren kun je nu packen
En er komen steeds meer 3 keuzes sbc
Waardoor je ook nog enige inbreng hebt wie je van specials of icons wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!
destroye schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 13:53:
[...]

Dat ze een flashback maken best, maar hoe kan het dat die FB gelijkwaardig is zo niet beter op sommige posities dan de huidige 91 versie van neymar ? Hij is veel en veel te goedkoop gemaakt die kaart. Heel de prijs van de gouden variant is om zeep geholpen.

Dat hij 200K b.v. is die sbc best, maar dan moeten ze het zelfde doen als de CR7 flashback dat hij gewoon een stuk minder is dan de gold card :) Het is een flashback uit de tijd dat hij bij Santos speelde.

Varane FB is b.v. van zijn TOTY kaart en is kost ook een miljoen om te doen. Dat vond ik een prima prijs.

Buiten de FB vind ik dit overigens ook een prima FIFA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Traeces schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 14:20:
[...]

Dat ze een flashback maken best, maar hoe kan het dat die FB gelijkwaardig is zo niet beter op sommige posities dan de huidige 91 versie van neymar ? Hij is veel en veel te goedkoop gemaakt die kaart. Heel de prijs van de gouden variant is om zeep geholpen.

Dat hij 200K b.v. is die sbc best, maar dan moeten ze het zelfde doen als de CR7 flashback dat hij gewoon een stuk minder is dan de gold card :) Het is een flashback uit de tijd dat hij bij Santos speelde.

Varane FB is b.v. van zijn TOTY kaart en is kost ook een miljoen om te doen. Dat vond ik een prima prijs.

Buiten de FB vind ik dit overigens ook een prima FIFA :)
Laat ze iets doen zodat die gouden mbappe wat bereikbaarde wordt. Ongelofelijke KUT kaart dat het is. Heb toch maar weer mijn golf Neymar verkocht met 25k verlies en nu de FB gedaan met wat fodder en kaartjes die ik toch niet gebruik..

[ Voor 7% gewijzigd door hmr op 15-02-2022 16:41 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Blijf het liefst 4-2-3-1 (2) spelen, of in ieder geval met 1 spits en een CAM of valse spits er achter.
Zit momenteel met 850k coins (mss door te duwen naar 1 mil als ik alles verkoop).
Nu ben ik op zoek naar een CAM en loop dan eigenlijk tegen Ronaldinho base of Kaka prime aan. Of wellicht Puskas base/mid. Ik lees m.b.t. Ronaldinho wat wisselende verhalen.. dat hij wel leuk is, maar eigenlijk de coins niet waard is..
Kan iemand hier iets nuttigs over zeggen? Of nog een andere suggestie? ieder advies is welkom :P
futbin team

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 12:51:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TOn1lyr9t27IkWWd34gtzXp5PwU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0gWGJlcOHvMSl7v83Uh7pEBr.jpg?f=user_large

Ja, hier ook schuldig... ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Moody2204 op 15-02-2022 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Nou, na een hoop fodder over te hebben toch maar een Mid/Prime Icon pack gedaan tegen beter weten in. Kwam een Mid Yashin uit, niet echt een slechte kaart maar je hoopt toch altijd op meer. Maar goed, we gaan eens kijken of hij nog beter is dan WW Maignan.

Door de instortende markt zag ik dat ik genoeg geld had om mijn favo speler allertijden te halen. Moet toch leuker zijn om met Mid Cantona te spelen dan met een meta gouden Mbappe. Win misschien een wedstrijdje minder, maar het gaat toch om plezier.

Nu staat het als volgt: futbin. Kostic staat er nu vooral in omdat ik Sow geweldig vind, maar dat wordt denk ik de eerste posities om weer voor te gaan sparen. En FS Vlahovic was ook zo goedkoop geworden dat ik die eens wil proberen. Als dit niet loopt, kan altijd Neymar nog in de spits en een WW Guendouzi ofzo op het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
Haha geweldige foto _/-\o_ d:)b
Heeft iemand Drogba sbc gedaan?wil hem misschien halen maar twijfel wel of dat hij het waard is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00
Iemand nog een keer de Reunion SBC gedaan? :P Hier 3 uit 3 aan wins!

1 - Rodrygo RTTK
2 - Eder Militao NU
3 - Barella HL! *O*

Al met al de investering waard geweest en voor zowel Serie A als La Liga upgrades kunnen halen voor foddertroep :)

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
allstarted1 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 19:59:

1 - Rodrygo RTTK
2 - Eder Militao NU
3 - Barella HL! *O*

Al met al de investering waard geweest en voor zowel Serie A als La Liga upgrades kunnen halen voor foddertroep :)
Hier de keuze uit Trent RB (heb ik al uit een eerdere reünie sbc), Antony RTTK, Sancho OTW2 en.... Guendouzi ww. Die laatste gekozen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
Moody2204 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 20:14:
[...]

Hier de keuze uit Trent RB (heb ik al uit een eerdere reünie sbc), Antony RTTK, Sancho OTW2 en.... Guendouzi ww. Die laatste gekozen.
Ook een lekkere pick inderdaad. Zou voor mij persoonlijk geen toevoeging zijn, aangezien m'n Ligue 1-middenveld met Fofana HL, Renato SS en Aouar WW al goed bezet is.

Klopt het overigens dat de SBC nog een vierde keer te doen is? Ik ben redelijk tempted eigenlijk en kan na m'n drie vorige picks eenmaal een loss wel lijden. Zou wel fodder bij moeten kopen en heb 320K op het moment.....wel nog een paar redelijk hoge TOTW :') Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
allstarted1 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 19:59:

1 - Rodrygo RTTK
2 - Eder Militao NU
3 - Barella HL! *O*

De laatste x eindelijk ww guendouzi. De rest was echt troep.

Mja die club moet tog is wat leeg. Altijd tegen beter weten in, pick moet echt geweldig zijn om in m'n team te komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
Augy schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 20:39:
[...]

De laatste x eindelijk ww guendouzi. De rest was echt troep.

Mja die club moet tog is wat leeg. Altijd tegen beter weten in, pick moet echt geweldig zijn om in m'n team te komen
Gegokt en verloren - vier TOTW's variërend van 83 Bergwijn tot 87 Bastoni. Ah, well. Het blijft allemaal maar een spelletje :) Overall gewoon dik tevreden met m'n picks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
ik cash alleen maar dik op die sbc's. Heb het traden wat serieuzer opgepakt.
Inform 82 rated kaartjes en 83 heel veel van ingekocht. De sbc's zelf laat ik links liggen. Zonde van de coins.
Deze week komt er gok ik nog wel een party bag aan. Dan gaan we weer flink cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
allstarted1 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 20:18:
[...]

Ook een lekkere pick inderdaad. Zou voor mij persoonlijk geen toevoeging zijn, aangezien m'n Ligue 1-middenveld met Fofana HL, Renato SS en Aouar WW al goed bezet is.

Klopt het overigens dat de SBC nog een vierde keer te doen is? Ik ben redelijk tempted eigenlijk en kan na m'n drie vorige picks eenmaal een loss wel lijden. Zou wel fodder bij moeten kopen en heb 320K op het moment.....wel nog een paar redelijk hoge TOTW :') Wat zouden jullie doen?
Maximaal 3 keer volgens mij.

Vind dit nog wel leuke SBCs om te proberen, de icon gok SBC waag ik me niet aan.

Hier eerst een loss met Reyna NU, daarna wel redelijk hersteld met Dias SS en Lodi RTTK.

Ze komen niet direct in de basis. De echte toppers als Barella, Militao, Guendouzi of Vinicius bleven helaas uit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
Dat veel mensen neymar hebben is toch logisch ? Leuke kaart en enigszins betaalbaar.

Moet EA dan alleen shitkaarten uitbrengen?

Iedereen had destijds ook Fekir en Benzema.
Vind het wel prima. Gelukkig zie in algemene zin wel wat gevarieerde teams tov fifa 21.

Ja 4 a 5 spelers zijn veel voorkomend, maarja dat hoort er ook wel een beetje bij.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mienster
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 28-03 12:58
Valandil schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 22:22:
Dat veel mensen neymar hebben is toch logisch ? Leuke kaart en enigszins betaalbaar.

Moet EA dan alleen shitkaarten uitbrengen?

Iedereen had destijds ook Fekir en Benzema.
Vind het wel prima. Gelukkig zie in algemene zin wel wat gevarieerde teams tov fifa 21.

Ja 4 a 5 spelers zijn veel voorkomend, maarja dat hoort er ook wel een beetje bij.
Heb ook neymar gedaan vanwege de goede prijs en heb fodder zat. Door de marketcrash ook martial kunnen vervangen door Mbappe. Die kaart is wel echt OP. Schiet me gister in z’n eerste vier wedstrijden gelijk terug naar Div 1. Met 7 goals en een assist in 4 wedstrijden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oyWHBuyJgyB1LMiIuTAabM-kvkY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nIk8vt5fkIY92gAGWbsVbhIK.jpg?f=fotoalbum_large

Heb nu niet meer alles op 10 chem maar heb wel een leuk team zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Mienster schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 08:31:
[...]

Heb ook neymar gedaan vanwege de goede prijs en heb fodder zat. Door de marketcrash ook martial kunnen vervangen door Mbappe. Die kaart is wel echt OP. Schiet me gister in z’n eerste vier wedstrijden gelijk terug naar Div 1. Met 7 goals en een assist in 4 wedstrijden.

[Afbeelding]

Heb nu niet meer alles op 10 chem maar heb wel een leuk team zo.
Als je de opstelling omgooit en start in een 4-1-2-2 heb je alleen Neuer en Goretzka op 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09 20:44
hmr schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 16:19:
[...]

Laat ze iets doen zodat die gouden mbappe wat bereikbaarde wordt. Ongelofelijke KUT kaart dat het is. Heb toch maar weer mijn golf Neymar verkocht met 25k verlies en nu de FB gedaan met wat fodder en kaartjes die ik toch niet gebruik..
kutkaart?? ik lees overal dat het een glitchkaart is.... wil m morgen na rewards gaan kopen..... of bedoel je qua prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mienster
dutchgio schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 09:05:
[...]

Als je de opstelling omgooit en start in een 4-1-2-2 heb je alleen Neuer en Goretzka op 8.
4-1-2-2 dan kom ik er 1 tekort :)

Zat al even te puzzelen om Ziyech ook op tien te krijgen maar ik zie hem nog niet 🧐

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Mienster schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:08:
[...]

4-1-2-2 dan kom ik er 1 tekort :)

Zat al even te puzzelen om Ziyech ook op tien te krijgen maar ik zie hem nog niet 🧐
4-1-2-1-2 uiteraard. :)
https://www.futbin.com/22/squad/5911944

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mienster
Ahaa 💡 top! Bedankt voor de moeite 👍

T.z.t wil ik Bruno Fernandes HM op het middenveld hebben maar daar heb ik met mijn packluck voorlopig de coins nog niet voor😂

Nog zeker 3 WLs te gaan voordat ik zover ben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbio85
buurman3 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 09:28:
[...]

kutkaart?? ik lees overal dat het een glitchkaart is.... wil m morgen na rewards gaan kopen..... of bedoel je qua prijs?
Ik denk dat hij het bedoelt vanuit het perspectief als tegenstander die tegen die Mbappe kaart speelt. Ik ben zelf ook overstag gegaan, alles wat tradeable was verkocht en gewoon gold Mbappe gekocht.

Speel nu met deze spelers. Mbappe en Di Natale voorin, Neymar en Verde op de flanken. Na rust breng ik meestal nog Jota NumbersUp in. Moet het weer zeggen, maar die kaart is zo goed, maakt nog steeds het verschil ongeacht alle OP kaarten die sindsdien in het spel zijn gekomen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HRd1NVwmiPze_NPF8QRlAmeZr8E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Cf7BC6dEpVepMmfhJPGZSjKT.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Ach ja Mbappé mijn enige echt grote packluck tot dusver. En wat voor 1! Die is niet meer uit mijn basis-11 verdwenen uiteraard. Ben nu met 4-3-2-1 aan het experimenteren. Ingame speel ik nu zoals hieronder (startopstelling = alles full chem). Ik vind tot dusver het aanvallend prima, maar verdedigend lijk ik kwetsbaarder. Eerste potje was een 7-3 in mijn voordeel. Toch 3 tegengoals...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y-aDDxYy_xXj2a48QF_JLnijUYw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/muk4pFlo5cJjLiEZHhKBAITI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Moody2204 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:49:
Ach ja Mbappé mijn enige echt grote packluck tot dusver. En wat voor 1! Die is niet meer uit mijn basis-11 verdwenen uiteraard. Ben nu met 4-3-2-1 aan het experimenteren. Ingame speel ik nu zoals hieronder (startopstelling = alles full chem). Ik vind tot dusver het aanvallend prima, maar verdedigend lijk ik kwetsbaarder. Eerste potje was een 7-3 in mijn voordeel. Toch 3 tegengoals...

[Afbeelding]
Heb die opstelling ook geprobeerd, maar vind 41212(2) vergelijkbaar, alleen heb je dan een pure CDM, dat maakt het wat gebalanceerder. 1 back op stay back en de andere op balanced. CDM en 1 van de CM's op stay back, andere CM balanced. Verder CDM op cover center. Ten minste 1 van de spitsen op get in behind en stay forward. Dit is wel wat risicovoller als bv 4222 maar het maakt de aanval wat dynamischer.

[ Voor 6% gewijzigd door Robbio85 op 16-02-2022 10:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
Robbio85 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:54:
[...]

Heb die opstelling ook geprobeerd, maar vind 41212(2) vergelijkbaar, alleen heb je dan een pure CDM, dat maakt het wat gebalanceerder. 1 back op stay back en de andere op balanced. Dit is wel wat risicovoller als bv 4222 maar het maakt de aanval wat dynamischer.
Oké duidelijk. De gedachte om 4-3-2-1 te gaan gebruiken was omdat ik mijn buitenspelers voorin wat centraler wil hebben ipv te ver aan de buitenkant. En dat beviel me wel moet ik zeggen. Verdedigend kreeg ik misschien ook tegengoals omdat Rudiger er met zijn kop niet bij is zie ik op het plaatje nu... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timk10
  • Laatst online: 10-06-2024
Vind die Mbappe oprecht weinig problematisch moet ik zeggen. Vrij gemakkelijk te stoppen, op zijn TOTY na. Misschien komt het omdat ik een zeer solide defence heb met pace en power, maar ik heb veel meer moeite met de kleine mennekes als Puskas, Maradona en dergelijke.

Overigens de laatste tijd vol ingezet op Icon SBC's, sinds de zieke mid R9 pull uit een pick.
De resultaten sindsdien; 90 Nesta, 88 Vidic, 90 Vieri, 89 Trezeguet.... Allemaal stuk voor stuk vrijwel onbruikbaar. De beste pull was nota bene uit een rare mixed player pack van league sbc's; een 88 Rijkaard. Maar ook die komt niet in mijn team.

Gelukkig wel mijn beste WL ooit afgelopen weekend met 14-6. Stond in het begin 2-3 dus nooit gedacht nog zo te kunnen eindigen. Ging op een 7 winstreak en vanuit daar kunnen vasthouden voor een topresultaat. Stond 13-6 en móést dus winnen voor de volgende rank. Met klamme handjes een game ingegaan. Tegenstander met een topteam; Cruijff, Vieira, Mbappe, Ginola, FB Varane, TOTY Kante. Dus ik dacht al; fuck, daar gaan we. Jammer dan.

Geeft ie me dus bij de aftrap de win. :D

Eerste keer 14 wins. Volgende doel wordt 16. Denk niet dat ik dat ga halen, omdat ik weiger te spelen met uitsluitend exploits (alleen maar steekballen diep, die rare cornershit waarbij je een bepaalde positie inneemt met je aanvaller die dus vervolgens letterlijk altijd het kopduel wint, hoe kut die bal ook aankomt, cutbacks, de ball-roll scoop, je keeper bewegen). Ik kan het nooit laten om veel verschillende shit te gebruiken, wil ook een beetje lol hebben. Soms een beetje tiki-taka, soms een beetje counteren. Ik verander bijvoorbeeld ook nooit naar een verdedigende tactiek bij een voorsprong. Nooit begrepen waarom dat zoveel gedaan wordt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ohI95JfmFCEXTLkIzBavEYZPtZY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wCdqQ229irMOSpVhTXW09P5D.jpg?f=fotoalbum_large

Zo ook maar eens mijn team delen hier, met het binnen halen van Mbappe Toty ben ik er ook eigenlijk wel klaar mee.
0,0 geld 0,0 packluck maar wel handig in de handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online

[Afbeelding]
huh die tomasyu is toch een rb normaal?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Iemand idee voor een goede rb (premier League ,Frans of Spaanse com of ligue 1)
Heb dest hakimi en walker geprobeerd
Het enige wat deze gemeen hebben is dat ze goed uit positie lopen en niet staan waar ze moeten staan

Iemand tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 12:57:
Het enige wat deze gemeen hebben is dat ze goed uit positie lopen en niet staan waar ze moeten staan

Iemand tips
Headliner / TOTY Cancelo ( TOTY gewoon op 7 chem merk je niks van ), Rulebreaker Trent.

Maar wat is uit positie lopen ? High / Mid zal altijd meer naar voren staan , ook al staan ze op stayback.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
jerommeke96 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 12:14:
[Afbeelding]

Zo ook maar eens mijn team delen hier, met het binnen halen van Mbappe Toty ben ik er ook eigenlijk wel klaar mee.
0,0 geld 0,0 packluck maar wel handig in de handel.
Leuk team. In een andere formatie (zoals 433) krijgt Cancelo volle chem. De schaduw-chem is een vreemde keuze, ik zou hem basis of desnoods anker geven.

Ik heb de base versie van Zidane untradable, maar hij zit op de bank omdat hij te log is. In plaats van hem speelt Toty Cancelo (op het middenveld) en dat loopt veeeel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Timk10 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:56:
Vind die Mbappe oprecht weinig problematisch moet ik zeggen. Vrij gemakkelijk te stoppen, op zijn TOTY na. Misschien komt het omdat ik een zeer solide defence heb met pace en power, maar ik heb veel meer moeite met de kleine mennekes als Puskas, Maradona en dergelijke.

Overigens de laatste tijd vol ingezet op Icon SBC's, sinds de zieke mid R9 pull uit een pick.
De resultaten sindsdien; 90 Nesta, 88 Vidic, 90 Vieri, 89 Trezeguet.... Allemaal stuk voor stuk vrijwel onbruikbaar. De beste pull was nota bene uit een rare mixed player pack van league sbc's; een 88 Rijkaard. Maar ook die komt niet in mijn team.

Gelukkig wel mijn beste WL ooit afgelopen weekend met 14-6. Stond in het begin 2-3 dus nooit gedacht nog zo te kunnen eindigen. Ging op een 7 winstreak en vanuit daar kunnen vasthouden voor een topresultaat. Stond 13-6 en móést dus winnen voor de volgende rank. Met klamme handjes een game ingegaan. Tegenstander met een topteam; Cruijff, Vieira, Mbappe, Ginola, FB Varane, TOTY Kante. Dus ik dacht al; fuck, daar gaan we. Jammer dan.

Geeft ie me dus bij de aftrap de win. :D

Eerste keer 14 wins. Volgende doel wordt 16. Denk niet dat ik dat ga halen, omdat ik weiger te spelen met uitsluitend exploits (alleen maar steekballen diep, die rare cornershit waarbij je een bepaalde positie inneemt met je aanvaller die dus vervolgens letterlijk altijd het kopduel wint, hoe kut die bal ook aankomt, cutbacks, de ball-roll scoop, je keeper bewegen). Ik kan het nooit laten om veel verschillende shit te gebruiken, wil ook een beetje lol hebben. Soms een beetje tiki-taka, soms een beetje counteren. Ik verander bijvoorbeeld ook nooit naar een verdedigende tactiek bij een voorsprong. Nooit begrepen waarom dat zoveel gedaan wordt.
ik zou oprecht jou graag tegenkomen in de WL. Ik speel hetzelfde hoor en dingen aanpassen in wedstrijden doe ik ook amper. Ja soms ultra aanvallend.

Maar ik kom alleen maar mourinho fanboys tegen. Anti voetballers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Wii4all schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 12:23:
[...]

huh die tomasyu is toch een rb normaal?
Zondag zijn Ferran Torres, Tomiyasu en Elmas in een mini-release uitgebracht met andere posities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:01:
[...]

Headliner / TOTY Cancelo ( TOTY gewoon op 7 chem merk je niks van ), Rulebreaker Trent.

Maar wat is uit positie lopen ? High / Mid zal altijd meer naar voren staan , ook al staan ze op stayback.
Walker is high/high
Dat ze iedere keer te laat zijn en veel te ver naar voren gaan ze blijven maar achter Neymar etc aanlopen
Ipv dat ze er achter of naast staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 15:23
Markvd1984 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 12:57:

Iemand tips
https://www.futwiz.com/nl...yer/japhet-tanganga/18770

Is hij wat? Zit nu nog relatief goedkoop in een SBC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Capsaicin schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:11:
[...]

Leuk team. In een andere formatie (zoals 433) krijgt Cancelo volle chem. De schaduw-chem is een vreemde keuze, ik zou hem basis of desnoods anker geven.

Ik heb de base versie van Zidane untradable, maar hij zit op de bank omdat hij te log is. In plaats van hem speelt Toty Cancelo (op het middenveld) en dat loopt veeeel beter.
Thx gelijk ff aangepast.
Ben zeer tevreden met Zidane, moest even wennen maar samen met Kaka echt een van m'n belangrijkste spelers.
Speel voornamelijk wat sb dus wel ff anders als we of rivals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdStone
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 17:08

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Ik heb hem op de LB staan, (aangezien ik Alexander Arnold RB heb)..
Valt me een beetje tegen qua positionering, maar speelt wel lekker als mee opkomende back.

Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdStone
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 17:08

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

En even offtopic:
Ik ben bezig de trophies te verzamelen.. maar loop nu oa vast op COOP en de pro-club tropies. er zijn weinig actieve clubs te vinden zo lijkt het... Is er toevallig een tweakers proclub of weet iemand een club die wel actief wat potjes speelt? (vind het stiekem best leuk :) )

Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas

[Afbeelding]
Ahh je hebt Best :) hoe bevalt hij tot dusver?
Mbappe blijft verschrikkelijk om tegen te spelen hij glitcht overal tussendoor en ramt er alles in als ik hem tegen heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
  • Laatst online: 10-06-2024
fifanoob schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:12:
[...]

ik zou oprecht jou graag tegenkomen in de WL. Ik speel hetzelfde hoor en dingen aanpassen in wedstrijden doe ik ook amper. Ja soms ultra aanvallend.

Maar ik kom alleen maar mourinho fanboys tegen. Anti voetballers.
Mocht je een team tegenkomen dat Picobello BV heet, heb je beet!

Natuurlijk altijd down voor een friendly-tje een keertje overigens :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Markmaas schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:21:
[...]

Ahh je hebt Best :) hoe bevalt hij tot dusver?
Mbappe blijft verschrikkelijk om tegen te spelen hij glitcht overal tussendoor en ramt er alles in als ik hem tegen heb
Ja Best bevalt mij best zeg maar. Heb nog niet heel veel met 'm gespeeld maar de eerste indrukken zijn wel goed. Mbappé moest ik overigens in het begin erg aan wennen. Maar dat is inmiddels aardig gelukt.
Pagina: 1 ... 88 ... 128 Laatste