Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17

hmr

fifanoob schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:12:
[...]

ik zou oprecht jou graag tegenkomen in de WL. Ik speel hetzelfde hoor en dingen aanpassen in wedstrijden doe ik ook amper. Ja soms ultra aanvallend.

Maar ik kom alleen maar mourinho fanboys tegen. Anti voetballers.
Wanneer wij weer een keer?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:47:
[...]

Walker is high/high
Dat ze iedere keer te laat zijn en veel te ver naar voren gaan ze blijven maar achter Neymar etc aanlopen
Ipv dat ze er achter of naast staan
Kan je echt cancelo adviseren die gebruik ik al vanaf ze gold. Verdedigend goed en kan ook goed meevoetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08:53
Traeces schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 18:20:
[...]

Kan je echt cancelo adviseren die gebruik ik al vanaf ze gold. Verdedigend goed en kan ook goed meevoetballen.
Cancelo! Elk seizoen weer m'n vaste klantje in de basis met FIFA. Heb echt al z'n kaarten gehad dit jaar 🙈

[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 16-02-2022 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 18:33:
[...]

Cancelo! Elk seizoen weer m'n vaste klantje in de basis met FIFA. Heb echt al z'n kaarten gehad dit jaar 🙈
Haha ik ook geweldige speler en dan nog toevallig zijn toty packen.

Heerlijk pack delaine uit die goodybag, 200k winst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Spinazolla en Soyuncu (allebei WW), niet waar ik op hoopte. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Capsaicin schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 19:16:
Spinazolla en Soyuncu (allebei WW), niet waar ik op hoopte. :P
Gakpo! En een zodanig lege club en bank dat dit het even is 🤣 miss morgen met de rewards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:41
Hier Azpilicueta WW. En ook een lege club nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n7wWkMivQcGebUwEFRzlzsbt8Vk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RhWvyxsdlfgdjIjISkf9Dn1j.jpg?f=fotoalbum_large

Geen slechte avond :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 19:37:
Hier Azpilicueta WW. En ook een lege club nu.
Morgen na de MM denk alle verhandelbare meuk maar eens op de TL gooien.. kijken wat er aan muntjes overblijft.. zitten tog nog ruim 700 spelers in de club.

Aan de andere kant.. upgrade is een Mio+. Dan maar gokjes wagen met sbc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Moura WW.

wel leuke sub ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:34
Ik zag een milan logo, dan hoop je natuurlijk op het beest Zlatan, helaas was het de doelman 😬 2e poging ga ik niet wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00
Ik sla vanavond over, m'n rating loopt terug van 88 Ramos, 87 Dybala naar 82 Blind :P En anders wordt het SBC-spelers of Specials erin gooien, haha. Tijd om fodder op te bouwen!

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
allstarted1 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 20:09:
Ik sla vanavond over, m'n rating loopt terug van 88 Ramos, 87 Dybala naar 82 Blind :P En anders wordt het SBC-spelers of Specials erin gooien, haha. Tijd om fodder op te bouwen!
Bij mij gingen de ongebruikte specials er ook in.. alleen nog een redelijk sterke bank over 🤣
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xPzeiJ1aCdUJbNecNMvNpzNCH3Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KNLKVZeR9g5aS8PaYuamEnwZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Bah.. heb gisteren veel in die andere FFS uitdaging gedaan. Niets meer over nu..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:50
Nachtapotheker schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 20:05:
Ik zag een milan logo, dan hoop je natuurlijk op het beest Zlatan, helaas was het de doelman 😬 2e poging ga ik niet wagen.
Die doelman is ook één van de betere in-game, die is ook nog niet zo verkeerd. :)

Hier helaas Alex Moreno...
Nu ook de club vrij leeg na die reünie SBCs van gisteren.
Misschien morgen met rewards nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
dutchgio schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 20:55:
[...]

Die doelman is ook één van de betere in-game, die is ook nog niet zo verkeerd. :)

Hier helaas Alex Moreno...
Nu ook de club vrij leeg na die reünie SBCs van gisteren.
Misschien morgen met rewards nog eens proberen.
Nee klopt, ik kan die doelman er alleen niet in linken. Maar wie weet ooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luis Diaz headliner is een Liverpool kaart geworden. Serieus leuk kaartje, jammer alleen van die slechte balance.

Pack net ook nog If ndomele gaat prima zo vanavond :P

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Hier nog wat wijzigingen aangebracht. Baby Pele eruit, Baby Cruyff erin en Guendouzi geswapt voor HL Fofana.

https://www.ea.com/fifa/u...fId=kPPHyC0YdOjY:FFA22XSX

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• dutchgio
Traeces schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 22:04:
Luis Diaz headliner is een Liverpool kaart geworden. Serieus leuk kaartje, jammer alleen van die slechte balance.

Pack net ook nog If ndomele gaat prima zo vanavond :P
Die upgrade kwam uit het niets, EA wijkt weer eens af van hun eigen uitleg.
Wat gebeurt er als een Headliners-speler wordt verkocht of uitgeleend aan een andere club?
Als een Headliners-speler tijdens het seizoen wordt verkocht of uitgeleend, blijft het Headliners-item bij de oude club totdat hij een upgrade bij zijn nieuwe club krijgt of zijn nieuwe club een winstreeks heeft behaald vanaf het moment dat de speler bij de club kwam. Op dat moment wordt het Headliners-item geüpdatet met de nieuwe club van de speler
https://www.ea.com/nl-nl/...22/news/fut-22-headliners

Diaz is er pas vanaf 31 januari en Liverpool heeft pas 2 competitiewedstrijden gespeeld. :)
Nu is het de vraag of dit een fout is of dat dit voor alle Headliners zo is...

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 17-02-2022 09:24 ]

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
dutchgio schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 09:23:
[...]

Die upgrade kwam uit het niets, EA wijkt weer eens af van hun eigen uitleg.

[...]

https://www.ea.com/nl-nl/...22/news/fut-22-headliners

Diaz is er pas vanaf 31 januari en Liverpool heeft pas 2 competitiewedstrijden gespeeld. :)
Nu is het de vraag of dit een fout is of dat dit voor alle Headliners zo is...
Zat net te denken dat het bij zakaria ook zo was, alleen bij zakaria gebeurde het omdat hij in het TOTW terecht kwam, daarna kreeg zn headliner kaart meteen de upgrade en de swap.

Hopelijk Ben Yedder potm zaterdag en dan ga ik mn future swap tokens inzetten voor wat packs.

Ik heb nu het volgende team:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8azHd_cGyw8tu0-F94b5HOHExEM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GDd1mfsBDdSCTn4otYwliaQu.jpg?f=fotoalbum_large

Ik wil nog ben yedder potm halen voor de spits.

en ik wil Tchouamenie CM nog vervangen door iemand anders.
Ik heb nog alle future stars tokens om te gebruiken, hopelijk rolt er wat goeds uit voor een sbc.

[ Voor 29% gewijzigd door Wii4all op 17-02-2022 10:21 ]

Burp

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
@hmr potje?

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:56

Oxigeon

En zo is dat!

Inmiddels heb ik untradable Vlahovic uit een pakje getrokken. En kan hem op de volgende positie neerzetten zoals onderstaande:
https://www.futbin.com//22/squad/5481130

Nu heeft mijn team een teamgeest van 98. Na 10 matches zal Vlahovic 1 punt stijgen en zal ik wel op 99 uitkomen. Geen 100 dus. Nu weet ik niet of dat 1e puntje veel uit maakt. Echter heeft de speler zelf een chemistry van 4. Maakt dit uit voor het spelen van de speler zelf? Of is het gewoon als totale teamgeest prima is voldoende?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• dutchgio
Oxigeon schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 13:40:
Inmiddels heb ik untradable Vlahovic uit een pakje getrokken. En kan hem op de volgende positie neerzetten zoals onderstaande:

Nu heeft mijn team een teamgeest van 98. Na 10 matches zal Vlahovic 1 punt stijgen en zal ik wel op 99 uitkomen. Geen 100 dus. Nu weet ik niet of dat 1e puntje veel uit maakt. Echter heeft de speler zelf een chemistry van 4. Maakt dit uit voor het spelen van de speler zelf? Of is het gewoon als totale teamgeest prima is voldoende?
Je kunt op Futbin zien wat het doet als een speler minder chemistry heeft.
7/8 is dan nog wel acceptabel maar 4 is wel heel laag. Je kunt dan beter je team wat ombouwen naar meer Serie A spelers zodat Vlahovic beter linkt.

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024

Een speler op 4 individual chem en een teamchem van 98/99/100 geeft desbetreffende speler vaak base card stats, oftewel, een chemistry style zal weinig invloed hebben. Hij zal echter ook geen downgrade krijgen, dus als het een goede card is, zal het niet heel veel uitmaken.
Bij 7 chem en +-100 team chem krijgt hij ongeveer 40/50% van de boost die je normaal van een chemistry style zou krijgen en bij 10 chem natuurlijk de volle boost.

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024

https://www.futbin.com/22/squad/5945318

Zou zoiets doen, lukaku zou ik eruit halen omdat je al een sterke man voorin hebt.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

cubert20 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:18:
[...]

https://www.futbin.com/22/squad/5945318

Zou zoiets doen, lukaku zou ik eruit halen omdat je al een sterke man voorin hebt.
Aah mooi. Hier hebben we wat aan. Mooi combo tussen Premier league en Juventus :D. Dan zit eigenlijk alles boven de 7 en kan ik nog 2 speciale kaarten toevoegen

Oxigeon schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:21:
[...]

Aah mooi. Hier hebben we wat aan. Mooi combo tussen Premier league en Juventus :D. Dan zit eigenlijk alles boven de 7 en kan ik nog 2 speciale kaarten toevoegen
https://www.futbin.com/22/squad/5946352

als je zo start kan je gewoon alles op 10 chem krijgen :)

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Allemaal bedankt. Nu eens kijken voor vervanging van mijn CV (Gomez) en LA (Telles).

Heb ongeveer 85k om uit te geven. Daarna zijn mijn centjes weer op

Gouden Varane is ongeveer 30k. Maar weet niet of ik daar iets beters voor kan krijgen. Voor de LA misschien Robertson voor 28k. Deze kan ik eventueel ook als IF(55k) aanschaffen. Maar weet niet of dat meteen een voordeel is

[ Voor 48% gewijzigd door Oxigeon op 17-02-2022 15:27 ]

Oxigeon schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:16:
Allemaal bedankt. Nu eens kijken voor vervanging van mijn CV (Gomez) en LA (Telles).

Heb ongeveer 85k om uit te geven. Daarna zijn mijn centjes weer op

Gouden Varane is ongeveer 30k. Maar weet niet of ik daar iets beters voor kan krijgen. Voor de LA misschien Robertson voor 28k. Deze kan ik eventueel ook als IF(55k) aanschaffen. Maar weet niet of dat meteen een voordeel is
Gouden varane altijd doen als upgrade zware OP kaart. Robertson is een leuke back naar je kan eventueel ook kijken naar een lb variant van cancelo.

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Traeces schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:44:
[...]

Gouden varane altijd doen als upgrade zware OP kaart. Robertson is een leuke back naar je kan eventueel ook kijken naar een lb variant van cancelo.
Idd, ik zou sowieso meteen Varane neerzetten ipv Gomez. Als LB kun je ook kijken naar Tierney WW: https://www.futbin.com/22/player/22459/kieran-tierney

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Heren, allemaal bedankt. Heb het inmiddels zo staan:

Vanavond eens wat potjes spelen. Eventueel wisselen naar de tactiek wat @Traeces zei zodat ik misschien de 100chemestry haal.

Verder heb ik het idee dat De Gea meer ballen had dan mijn TOTY Mendy. Misschien eens om gaan naar de POTM De GEA? Wat is jullie ervaring

[ Voor 23% gewijzigd door Oxigeon op 17-02-2022 16:07 ]

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 19:55
Oxigeon schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:06:

Vanavond eens wat potjes spelen. Eventueel wisselen naar de tactiek wat @Traeces zei zodat ik misschien de 100chemestry haal.

Verder heb ik het idee dat De Gea meer ballen had dan mijn TOTY Mendy. Misschien eens om gaan naar de POTM De GEA? Wat is jullie ervaring
De Gea is voor mij een stabiele keeper die goede reddingen verricht. Oke, heel soms zie je wel wat aparte dingen gebeuren dat je dacht die moet hij wel kunnen hebben, maar dat zie ik bij elke keeper wel.

Tierney WW bevalt mij uitstekend naar Varane FB!

• Mienster
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 28-03 12:58

POTM de Gea prima keeper, zeker voor de prijs

• Robbio85

Same here met de POTM Gea, goeie keeper, vooral voor de prijs. Soms hele rare tegengoals, maar denk dat je die ook krijgt met andere keepers. Dat is gewoon de mechanics van het spel.

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Hier toch ook de nodige keepers al gehad, waaronder HM Mendy. Gisteren avond Dudek eens geprobeerd en ik was zeer verrast moet ik zeggen! Maar keepers blijven keepers.. wat bij de ene wel werkt, werkt bij de andere niet.

Je kan gewoon starten met deze opstelling en dan ingame schakelen naar jouw favo opstelling. Dan heeft alles 10 chem en kan je gewoon je normale tactiek spelen.

Je kan bij je opstellingen meerdere ingame tactieken instellen.

Keepers maken dit jaar echt helemaal niks uit, heb zelf van der sar , toty donnaruma, ederson en dudek gebruikt en allemaal hebben ze vage dingen.

• Nachtapotheker
Ik vind Dudek en De Gea allebei beter dan Mendy, die viel mij erg tegen.
Hier staat DDG nu op goal.

[ Voor 16% gewijzigd door Nachtapotheker op 17-02-2022 18:29 ]

• Augy
De gea POTM heel stabiel hier! Geen gekke dingen en mooie saves.
Nadeel is de trait voorzichtig met voorzetten. Handmatig z'n doel uit laten komen dus, saves with feet is voor mij wel een heel dikke plus!

Edit. Mijn packluck is wel op voor deze FIFA denk 🙈 echt al weken niks zinnigs meer

[ Voor 19% gewijzigd door Augy op 17-02-2022 19:25 ]

• Partypooper
Poh moet wel zeggen dat baby Cruyff echt een beest is. Ramt alles er genadeloos hard in voor me.

Middenveld voelt ook heel solide aan met WW Aouar, SS Renato Sanches en HL Fofana. Kan er voorlopig weer even tegenaan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:47
Nachtapotheker schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:01:
Ik vind Dudek en De Gea allebei beter dan Mendy, die viel mij erg tegen.
Hier staat DDG nu op goal.
Ik vond die HM Mendy ook erg tegenvallen. Ik gebruik Pope die houdt echt veel tegen voor mij.

• Moody2204
De discussie over keepers blijft toch wel 1 van de leukste. Hier bevalt Mendy HM juist weer erg goed. Ik heb er een cat chem op gezet, wat zijn reflexen op 99 zet. Heeft mij al zo vaak gered! Maar net als iedere keeper soms ook rare ballen die er in gaan. Gouden Areola vond ik ook erg sterk. Maar Mendy en dan de SS versie vond ik weer een drama! Donnarumma blijft ook altijd lastig om tegen te spelen vind ik.

• Wii4all
  • Niet online
Ik heb al vanaf het begin Allison met glove en die bevalt prima

Nu vanwege de Chem die we maican bevalt op zich ook wel alleen nog te weinig potjes mee gespeeld

Yedder potm is die de moeite nog om te maken? Vanwege al het spitsen geweld is hij misschien minder interessant om te maken of niet?

Burp

• hmr

hmr

Heb toch wel spijt dat ik die party bags gedaan heb... Had anders lekker Bennie kunnen halen.. En nu alleen maar poep kaarten gehad.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mienster
Wii4all schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 23:11:
Ik heb al vanaf het begin Allison met glove en die bevalt prima

Nu vanwege de Chem die we maican bevalt op zich ook wel alleen nog te weinig potjes mee gespeeld

Yedder potm is die de moeite nog om te maken? Vanwege al het spitsen geweld is hij misschien minder interessant om te maken of niet?
Heb de ben yedder sbc wel gedaan, i.p.v. de party bags. Te kleine kans op een verbetering voor mijn team.

Ben yedder is een leuke speler. Heb ice jesus vervangen voor hem en de 5* weak foot is wel een dikke plus. Betere dribbel ook en finishing is top. Staat nu naast Mbappe in de spits en loopt nog netjes 1 op 1 in div 1 na 5 wedstrijden.

Ik kan weer even vooruit. Nu 300k over dus na WL eens kijken of ik nog wat kan verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan iedereen even laten weten hoe Yedder speelt ? Twijfel om hem te doen namelijk en in de spits te zetten naast CR7. Neymar verhuist dan naar de LM positie.

Heb momenteel 400K coins dus kijk nog even aan wat ze met de sbc's gaan doen. Als Kimpembe uit komt zou dat mijn CV koppel kunnen worden met FB Varane tot einde van FIFA.

Me aanval loopt eigenlijk goed dus heeft geen hele grote prio om ge-upgrade te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
Hier i.v.m. het linken van Neymar en het zoeken van een echte CAM toch nog maar eens Socrates geprobeerd, maar nu de prime versie. Soh, dat is toch wel een voelbare verbetering t.o.v. mid. Ietsjes wendbaarder en ietsjes moeilijker van de bal te zetten, maar precies voldoende voor nu.
Blijf het (net als vorig jaar) echt 1 van de leukste spelers vinden als(!) je er mee om kunt gaan.

Had ook prime Kaka geprobeerd, maar dat werd 'm niet, zeker voor dat geld. Daardoor geld over gehouden om o.a. Rudiger RB achterin te zetten, die speelt ook meer dan prima zeg! Nu nog ruim 300k over. Zit te denken om Barella te upgraden van SIF naar HL.

[ Voor 25% gewijzigd door Rhain op 18-02-2022 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
Weer een beetje begonnen en gisteravond Kante kunnen kopen.
https://www.futbin.com/22/squad/1021087

Iemand advies voor een volgende upgrade?
Misschien een keer een andere formatie proberen? (speel nu met sallah leenspeler op de plek van havertz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rhain schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:04:
Hier i.v.m. het linken van Neymar en het zoeken van een echte CAM toch nog maar eens Socrates geprobeerd, maar nu de prime versie. Soh, dat is toch wel een voelbare verbetering t.o.v. mid. Ietsjes wendbaarder en ietsjes moeilijker van de bal te zetten, maar precies voldoende voor nu.
Blijf het (net als vorig jaar) echt 1 van de leukste spelers vinden als(!) je er mee om kunt gaan.

Had ook prime Kaka geprobeerd, maar dat werd 'm niet, zeker voor dat geld. Daardoor geld over gehouden om o.a. Rudiger RB achterin te zetten, die speelt ook meer dan prima zeg! Nu nog ruim 300k over. Zit te denken om Barella te upgraden van SIF naar HL.
Respect dat je met Socrates kan omgaan, vind dat z'n onhandelbare tank.

Weet niet wat je team is, maar als je een speler voor CAM zoekt om Neymar te linken is Hero Pele ook een serieus fijn kaartje. Zijn passing, wendbaarheid, pace en afwerken zijn echt meer als prima. Hij kan ingame ook prima op een flank positie staan.
Kieft91 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:11:
Weer een beetje begonnen en gisteravond Kante kunnen kopen.
https://www.futbin.com/22/squad/1021087

Iemand advies voor een volgende upgrade?
Misschien een keer een andere formatie proberen? (speel nu met sallah leenspeler op de plek van havertz)
CR7 i.p.v. Lukaku ?

[ Voor 15% gewijzigd door Traeces op 18-02-2022 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
Ja dat kan wel is een goeie zijn, ook al scoort lukaku zo lekker bij mij haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Traeces schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:12:
[...]

Respect dat je met Socrates kan omgaan, vind dat z'n onhandelbare tank.

Weet niet wat je team is, maar als je een speler voor CAM zoekt om Neymar te linken is Hero Pele ook een serieus fijn kaartje. Zijn passing, wendbaarheid, pace en afwerken zijn echt meer als prima. Hij kan ingame ook prima op een flank positie staan.
Dank je :)
Dit is m'n team: futbin. Speel ingame voornamelijk 4-2-3-1 (2).
Zoals je zegt, hij is een tank, maar z'n passing, 5* WF en z'n kanonskogels maken het met z'n prime versie een stuk dragelijker.
Pele ook vaak aan gedacht, maar dan zit ik met flinke chem problemen. Suggesties altijd welkom 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Kieft91 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:16:
[...]

Ja dat kan wel is een goeie zijn, ook al scoort lukaku zo lekker bij mij haha
Ik kan daar zelf totaal niet mee spelen, dan zou Werner zelfs al een upgrade zijn. :)
Je zou kunnen kijken naar Cornet RB of Tierney WW als linksback.
De Tanganga SBC waarbij je kan kiezen tussen een rechts of linksback is ook nog beschikbaar.

Verder zou je Chalobah kunnen vrijspelen voor Pogba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mienster
Heeft iemand ervaring met upamecano OTW van bayern. Wil Tierney en tomiyashu vervangen voor hem en delaine WW zodat ik mijn red pick neuer ik het team kan zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Rhain schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:27:
[...]

Dank je :)
Dit is m'n team: futbin. Speel ingame voornamelijk 4-2-3-1 (2).
Zoals je zegt, hij is een tank, maar z'n passing, 5* WF en z'n kanonskogels maken het met z'n prime versie een stuk dragelijker.
Pele ook vaak aan gedacht, maar dan zit ik met flinke chem problemen. Suggesties altijd welkom 8)
Ik heb ook nog weleens zitten twijfelen om Socrates te nemen. Maar dat is bij mij ook jeugdsentiment (ja ik ben oud). Op het WK in 1982 was hij zo goed. Brazilië had toen sowieso een fantastisch team! Zulk mooi voetbal heb ik nooit meer gezien. Het beste team ooit wat nooit wereldkampioen is geworden wordt weleens gezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
Moody2204 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:16:
[...]
Ik heb ook nog weleens zitten twijfelen om Socrates te nemen. Maar dat is bij mij ook jeugdsentiment (ja ik ben oud). Op het WK in 1982 was hij zo goed. Brazilië had toen sowieso een fantastisch team! Zulk mooi voetbal heb ik nooit meer gezien. Het beste team ooit wat nooit wereldkampioen is geworden wordt weleens gezegd.
Ik kwam pas een jaar later te wereld :P , maar heb me wel wat in de materie verdiept van Socrates en idd, dat werd veelvuldig gezegd "het beste team ooit"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz
  • Laatst online: 16-09 11:20

Ozz

Traeces schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 07:54:
Kan iedereen even laten weten hoe Yedder speelt ? Twijfel om hem te doen namelijk en in de spits te zetten naast CR7. Neymar verhuist dan naar de LM positie.

Heb momenteel 400K coins dus kijk nog even aan wat ze met de sbc's gaan doen. Als Kimpembe uit komt zou dat mijn CV koppel kunnen worden met FB Varane tot einde van FIFA.

Me aanval loopt eigenlijk goed dus heeft geen hele grote prio om ge-upgrade te worden.
Heb POTM Ben Yedder gisteren gedaan en voelt weer vertrouwd goed aan. Heb zijn SS kaart heel lang gebruikt. Daarna verkocht omdat ik toch andere spelers wilde gebruiken.

WW Martial
WW David
HM David
FS Gouiri

Bovenstaande spelers gebruikt, maar waren het allemaal net niet eigenlijk. Ben Yedder met een hunter is het gewoon wel. Dat kleine lichaam is gewoon heel handig met kort weg kappen en draaien. Hoge dribbel, hoge shooting met 5* weakfoot en dan de pace met hunter is heel erg sterk.

Heb hem voornamelijk gedaan met fodder die ik heb opgespaard in de weken na TOTY. Club was helemaal leeg na FB Varane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Iemand nog een tip om tchouameni te vervangen?
Dat is eigenlijk de zwakste schakel.

Ik heb zakaria op de bank dat is de perfecte vervanger, alleen die kan ik totaal niet inpassen....

Dit is nu mn team:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gpm65ecAxBcAmGKSY-Iu1p8h9Pg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WRkqLbayX3XAudv6peHvou7W.jpg?f=fotoalbum_large

Ik kreeg nog als tip caqueret future stars 87 rated cvm.
Alleen die kan niet schieten, het komt namelijk best af en toe voor dat ik vanuit de 2e lijn op doel wil kunnen knallen....

ik heb 350k ongeveer...

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ozz schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:54:
[...]

Heb POTM Ben Yedder gisteren gedaan en voelt weer vertrouwd goed aan. Heb zijn SS kaart heel lang gebruikt. Daarna verkocht omdat ik toch andere spelers wilde gebruiken.

WW Martial
WW David
HM David
FS Gouiri

Bovenstaande spelers gebruikt, maar waren het allemaal net niet eigenlijk. Ben Yedder met een hunter is het gewoon wel. Dat kleine lichaam is gewoon heel handig met kort weg kappen en draaien. Hoge dribbel, hoge shooting met 5* weakfoot en dan de pace met hunter is heel erg sterk.

Heb hem voornamelijk gedaan met fodder die ik heb opgespaard in de weken na TOTY. Club was helemaal leeg na FB Varane.
Vind Yedder normaal ook altijd wel geweldig, dus ook maar ze sbc toch al gedaan.

Had 3 hoge IF's en toch een stuk meer fodder als ik dacht, had nog een KDB, Benz en een lading 84/85. Kon hem uiteindelijk doen voor minder dan 100K.

Kwam alleen qua chem in de problemen, dus maar FS Konate gekocht i.p.v. Ndicka en nu wel geteld nog 2k coins over :+

Qua elftal worden het nu wel mega dure upgrades dus dat word flink sparen. Me bank daar is ook echt mega OP, weet niet eens wie ik er op moet zeggen :P

Momenteel mijn team :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eBXi9dnHPRe8YJ8Zp-AEm1qJQfo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q91ZljfsmrL6ouWy5MHtPzmR.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door Traeces op 18-02-2022 11:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Wii4all schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:17:

Ik heb zakaria op de bank dat is de perfecte vervanger, alleen die kan ik totaal niet inpassen....

Dit is nu mn team:
[Afbeelding]

Alleen die kan niet schieten, het komt namelijk best af en toe voor dat ik vanuit de 2e lijn op doel wil kunnen knallen....

ik heb 350k ongeveer...
Savenier HL?
Geen idee of die goed is.

Anders Renato Sanches misschien, die is wel altijd goed in-game.
Alleen nog net te duur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15:20
Mienster schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:05:
Heeft iemand ervaring met upamecano OTW van bayern. Wil Tierney en tomiyashu vervangen voor hem en delaine WW zodat ik mijn red pick neuer ik het team kan zetten.
Yes is sterke goede CV sterk in duels en in de lucht
Nadeel is kort wegdraaiende spitsen heeft die moeilijk mee
Verder een stabiele CV die weinig fouten maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Moody2204 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:16:
[...]

Beter dan Brazilië 2002 dat elftal ?
Was ook niet normaal goed

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Robbio85
Team en stats RTTF promo:
https://mobile.twitter.co...tatus/1494645425600663585

Plaats alleen link ivm mensen die geen spoilers willen :P

[ Voor 25% gewijzigd door Robbio85 op 18-02-2022 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 19:55
Robbio85 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:38:

Als dit het team is, worden er weer aardig wat controllers gesloopt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:21
Win je als Ajax alles in de eerste ronde en gewoon geen enkele speler in het normale team... :-(

Weer alleen maar lekkere cashcows voor EA..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
_Uploader_ schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:50:
[...]

Als dit het team is, worden er weer aardig wat controllers gesloopt :)
Die Kimpembe :w
M@cer schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:54:
Win je als Ajax alles in de eerste ronde en gewoon geen enkele speler in het normale team... :-(

Idd, slaat nergens op. En dat zeg ik als PSVer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Tja EA volgt geen voetbal maar doet wat ze het meeste geld oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022

Heel vreemd inderdaad, Martinez wordt objective.

EA dacht: we hebben nog niet genoeg Franse CB's met een special card laten we de meest OP kaart een verbeterde versie geven..

Geef dan een keer Daley Blind een keer een enorme upgrade, gewoon eens iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:33
Robbio85 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:38:

Hoop dat die Alex Telles een beetje betaalbaar wordt. Toch leuk om zoveel mogelijk ManUtd spelers te halen in mijn team. Maar met hoe duur die FB Varane of speciale Pogba zijn, niet te betalen als fan ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Wii4all schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:17:

Dit is nu mn team:
[Afbeelding]

ik heb 350k ongeveer...
Zou even doorsparen voor Renato Sanches zijn SS kaart. Die speelt echt geweldig en imo speelt die ook ver boven zijn stats uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984

Timber komt er ook in hoor als cl live kaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Robbio85 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 14:02:
[...]

Die Kimpembe :w

[...]

Idd, slaat nergens op. En dat zeg ik als PSVer.
Kimpembe word waarschijnlijk niet te betalen haast dus dat scheelt :) psg heeft heel veel kans om ver te komen, dus denk dat hij ruim 1 miljoen gaat worden. ( temminste dat hoop ik vooral :+ ,)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Markvd1984 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:53:
[...]

Beter dan Brazilië 2002 dat elftal ?
Was ook niet normaal goed
Klopt, maar het elftal van 1982 voetbalde op een manier... ja hoe moet ik het omschrijven... het leek wel kunst. Dat omschrijft het het beste denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:16
Best wel wat packluck vandaag. Uit 1 pakket kwam tradable:
Gold Messi
Gold Bruno Fernandes
Gold Cavani
Gold Lloris
Gold depay

Uit de future stars Réunion:
Ruben Diaz signature signing
Frenkie de Jong 89 Champions League

😃

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik heb gisteren en vandaag 4 draft tournooitjes achter elkaar gewonnen. Normaal win ik af en toe, ik weet niet of ik geluk had met de tegenstanders, het team, de verbinding of dat ik beter begin te worden. De opbrengst was niet superduper, behalve 1 de Bruyne. Maar het is wel de leukste spelmodus in FIFA, omdat je tegenstanders van alle rangen en standen tegenkomt, nieuwe spelers ontdekt (Goretzka HM vond ik bijv erg goed en ga ik in mijn normale team opnemen) en nieuwe tactieken moet uitproberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mienster
Capsaicin schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:44:
Ik heb gisteren en vandaag 4 draft tournooitjes achter elkaar gewonnen. Normaal win ik af en toe, ik weet niet of ik geluk had met de tegenstanders, het team, de verbinding of dat ik beter begin te worden. De opbrengst was niet superduper, behalve 1 de Bruyne. Maar het is wel de leukste spelmodus in FIFA, omdat je tegenstanders van alle rangen en standen tegenkomt, nieuwe spelers ontdekt (Goretzka HM vond ik bijv erg goed en ga ik in mijn normale team opnemen) en nieuwe tactieken moet uitproberen.
Nice. Afgelopen week ook voor het eerst 4 wins in de draft gehaald. Met name omdat ik met prime Pelé en TOTY Messi mocht spelen😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-09 19:56
Moody2204 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:20:
[...]

Klopt, maar het elftal van 1982 voetbalde op een manier... ja hoe moet ik het omschrijven... het leek wel kunst. Dat omschrijft het het beste denk ik.
86 vond ik ook heel mooi.
Elk team had wel een vedette.
Echte nr 10 had je toen nog.
Geweldig toernooi was dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt die loop acties en afronding van potm yedder zijn zo goed niet normaal. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
joenes30 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:47:
[...]

86 vond ik ook heel mooi.
Elk team had wel een vedette.
Echte nr 10 had je toen nog.
Geweldig toernooi was dat.
Ja klopt. De jaren 80 waren voor Nederland niet echt succesvol, maar het was wel de tijd van een Maradona, dat was natuurlijk DE nummer 10!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Moody2204 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 21:24:
[...]

Ja klopt. De jaren 80 waren voor Nederland niet echt succesvol, maar het was wel de tijd van een Maradona, dat was natuurlijk DE nummer 10!
eerste waar ik actieve herinneringen aan heb was de gemiste penal van marco tegen denemarken.
Daarna 94 met de o was daar een bal van ed de goeij.
96 met edgar kont ergens in davids.
98 toen was ik een jaar of 16, (bogarde niet geblesseerd en numan niet geschorst) had heel mooi kunnen zijn. Nederland was toen echt wel het beste team.
Datum had ik niet zo maar paraat, maar 2010 tegen brazilie en daarna kan ik wel zo vertellen. Het teentje van cassillas.

Daarna is het eigenlijk minder boeiend geweest.
Knap van van Gaal in 2014, maar argentinie hadden ze van moeten winnen.

Daarna worden de herinneringen minder bijzonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 21:05:
Echt die loop acties en afronding van potm yedder zijn zo goed niet normaal. 8)7
Dat had ik vandaag met Neymar FB. Die heeft me echt de kwalificaties doorgeschoten als super sub. Onnavolgbare loop acties

Yedder moet ik alleen de 86 nog, zo benieuwd. Dan daar rustig een team rond bouwen.

Blijf me trouwens verbazen over Silva RTTK. Die man is nog steeds zo goed, bizarre dribbels door verdedigingen heen

[ Voor 12% gewijzigd door Augy op 18-02-2022 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
cubert20 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 22:37:
[...]

eerste waar ik actieve herinneringen aan heb was de gemiste penal van marco tegen denemarken.
Daarna 94 met de o was daar een bal van ed de goeij.
96 met edgar kont ergens in davids.
98 toen was ik een jaar of 16, (bogarde niet geblesseerd en numan niet geschorst) had heel mooi kunnen zijn. Nederland was toen echt wel het beste team.
Datum had ik niet zo maar paraat, maar 2010 tegen brazilie en daarna kan ik wel zo vertellen. Het teentje van cassillas.

Daarna is het eigenlijk minder boeiend geweest.
Knap van van Gaal in 2014, maar argentinie hadden ze van moeten winnen.

Daarna worden de herinneringen minder bijzonder
98 was inderdaad ook een mooi toernooi. Daar had meer ingezeten! Maar goed, leuk uitstapje op dit forum even herinneringen ophalen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 22:38:
[...]

Dat had ik vandaag met Neymar FB. Die heeft me echt de kwalificaties doorgeschoten als super sub. Onnavolgbare loop acties

Yedder moet ik alleen de 86 nog, zo benieuwd. Dan daar rustig een team rond bouwen.

Blijf me trouwens verbazen over Silva RTTK. Die man is nog steeds zo goed, bizarre dribbels door verdedigingen heen
Silva heb ik ook zo'n 800 wedstrijden gebruikt, maar nu niet meer. Inderdaad een erg fijne speler. Mijn zoon heeft trouwens al Yedder potm en is er helemaal gek van. Maar bij een paar potjes co-op met zijn team vond ik dat hij het fysiek wel zwaar had. Hij werd redelijk vaak omver gekegeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Hoe gaat jullie WL, ik kon het weer niet laten om het gisteren al af te maken. 1 puntje te kort voor rang 5 helaas.
Ik merk wel veel afgunst sinds ik een heel goed team heb. Er bijna quit niemand meer met het geven van de win, voor de aftrap zijn ze al weg.
Gisteren zelfs een figuur die nadat ik een gelijkmaker scoorde weg ging. Ik snap dat niet, je kan toch altijd proberen te winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Nachtapotheker schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 07:13:
Hoe gaat jullie WL, ik kon het weer niet laten om het gisteren al af te maken. 1 puntje te kort voor rang 5 helaas.
Ik merk wel veel afgunst sinds ik een heel goed team heb. Er bijna quit niemand meer met het geven van de win, voor de aftrap zijn ze al weg.
Gisteren zelfs een figuur die nadat ik een gelijkmaker scoorde weg ging. Ik snap dat niet, je kan toch altijd proberen te winnen.
Speel bijna nooit WL, maar omdat ik dit weekend toch weinig te doen had maar weer eens geprobeerd.... ging beroerd. Na 3 partijen achter elkaar verloren te hebben (kwam daarmee op 2 winst uit 8) terwijl er alleen maar rode en oranje icoontjes bovenin het scherm stonden, was het plezier er echt af. Hopelijk is de vertraging vandaag en morgen beter, want voor een casual en oude speler als mijzelf is het zo niet te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Hier probeer ik het altijd. Pas speelde ik met mijn zoon co-op tegen een team met 11 toty spelers. En dan ook echt de goeie. Wij waren niks minder, maar toch verloren we omdat die kaartjes net even wat meer hebben dan die van ons. Dan frustreert dat toch. Want wij hadden het gevoel dat niet de betere spelers wonnen, maar de betere kaartjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
Tis m'n eerste WL deze FUT editie, allemaal geen tijd voor gehad, nu wel. Heb nu al 3 overwinningen letterlijk kado gekregen. Fijn voor de rank, maar echt een graadmeter is het niet meer.

Pack ik gisteren De Jong RTTK, maar krijg ik 'm bijna onmogelijk in m'n team ingepast (PL / Serie A).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Traeces schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:34:
[...]

Je kan gewoon starten met deze opstelling en dan ingame schakelen naar jouw favo opstelling. Dan heeft alles 10 chem en kan je gewoon je normale tactiek spelen.

Je kan bij je opstellingen meerdere ingame tactieken instellen.

Keepers maken dit jaar echt helemaal niks uit, heb zelf van der sar , toty donnaruma, ederson en dudek gebruikt en allemaal hebben ze vage dingen.
Dus als ik het goed begrijp is het een vereiste om te starten in een 100 chem opstelling en daarna kun je echt doen wat je wil? Eventueel spelers op een andere plek zetten? En hoe zit dit dan met wissels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
Denk dat dit de eerste WL gaat zijn die ik niet ga uitspelen. Ik weet niet wat er is, of dat ik gewoon zuig, maar het is echt extreem.

Ik ga 3-4, waarbij van die 4 losses; 1 door een crash van fifa direct na aftrap (gebeurt me elke WL een paar keer, maar in andere game modes nooit), 1x terecht verloren en 2 van de losses waren dus potten waarbij ik een xG van 7.5 en 8.8 had, en mijn tegenstander respectievelijk 2.3 en 2.5. Wat moet je dan nog doen? :')

Dit gebeurt wel eens vaker, maar de afgelopen week in rivals en quali was dit ook echt extreem erg. Zelfs potten gehad waarbij ik met een 10+ xG tegen een 3 a 4xG-tegenstander gelijk speelde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Heel eerlijk ik heb jou team gezien (wat echt bizar goed is ) is het voor mij beeld een FC creditcard team
En die zou ik persoonlijk ook niks gunnen
Puur omdat het (over het algemeen) spelers zijn die er niet veel van kunnen maar dit compenseren door veel geld erin te steken
Ik gun deze mensen ook nooit de win
Mss afgunst maar pay to win principe ben ik tegen
Dus mijn aanname is dat meer mensen zo denken
(Niet dat jij er wat aan kunt doen ,jij hebt wat je zegt packluck gehad )

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gister avond had ik ook verschillende mensen die bij een halve wedstrijd leaven. En Ik heb niet zo’n monster team als jouw.

Mensen worden weer steeds meer toxic laatste 2 maanden. Zelfs in friendlys juichen , pauzes drukken, niet willen aanvallen en gewoon expres achterin blijven staan.

Zou zelf inderdaad graag zo’n team van jouw verslaan en doorspelen. Maar helaas is het gun niveau zo laag in deze community dat de meeste mensen liever niet verliezen dan winnen.
Oxigeon schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 08:49:
[...]

Dus als ik het goed begrijp is het een vereiste om te starten in een 100 chem opstelling en daarna kun je echt doen wat je wil? Eventueel spelers op een andere plek zetten? En hoe zit dit dan met wissels?
Klopt bij de opstelling van je team staat boven in. Aanval , verdedigen etc. Daar kan je andere opstellingen maken om deze ingame toe te passen. Dus je start bv in 433 om alles op 100 /10chem te starten.

Dan druk je ingame op bv aanvallen ( pijl toets link / rechts ) , dan kan je bv naar 442 schakelen welke je al eerder heb ingesteld bij je opstellingen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Oxigeon schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 08:49:
[...]

Ik raad je echt aan YouTube even te raadplegen als dit soort 'basis' dingen je niet bekend zijn.

Denk aan neilsguides oid

Heeft mij enorm geholpen in het begin

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 19-02-2022 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiz_Kid
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 11:25
Iemand nog tips voor mijn team? Ik heb nog zo een 300.000 te besteden, maar weet niet zo goed wat ik nog het beste kan upgraden nu.

https://www.futbin.com/22/squad/5912762

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Wiz_Kid schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 09:49:
Iemand nog tips voor mijn team? Ik heb nog zo een 300.000 te besteden, maar weet niet zo goed wat ik nog het beste kan upgraden nu.

https://www.futbin.com/22/squad/5912762
Ik zou zo zeggen een van de TOTW spelers. Wat vind je zelf de zwakste schakel? Kan me voorstellen dat Bruno bijvoorbeeld zwak begint te worden nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Markvd1984 schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 09:14:
[...]

Heel eerlijk ik heb jou team gezien (wat echt bizar goed is ) is het voor mij beeld een FC creditcard team
En die zou ik persoonlijk ook niks gunnen
Puur omdat het (over het algemeen) spelers zijn die er niet veel van kunnen maar dit compenseren door veel geld erin te steken
Ik gun deze mensen ook nooit de win
Mss afgunst maar pay to win principe ben ik tegen
Dus mijn aanname is dat meer mensen zo denken
(Niet dat jij er wat aan kunt doen ,jij hebt wat je zegt packluck gehad )
Wat packluck idd, maar vooral veel gehandeld.
Ik snap het ook wel een beetje, maar quitten na een gelijkmaker is wel triest. Probeer er dan gewoon voor te gaan, ik ben wel te verslaan 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiz_Kid
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 11:25
heron schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 09:56:
[...]

Ik zou zo zeggen een van de TOTW spelers. Wat vind je zelf de zwakste schakel? Kan me voorstellen dat Bruno bijvoorbeeld zwak begint te worden nu.
Merk zelf inderdaad ook dat middenveld zwakker is, ga er is even naar kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Nachtapotheker schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 10:12:
[...]

Ik snap het ook wel een beetje, maar quitten na een gelijkmaker is wel triest. Probeer er dan gewoon voor te gaan, ik ben wel te verslaan 😅
Dat klopt idd !! Het is heerlijk deze teams te verslaan
Maar wat @Traeces net al aangaf
Dit soort spelers vooral met een creditcard team
Na elk doelpunt juigen ,op pauze drukken etc
Vind dit echt de ergste teams
Maar vooraf quiten doe ik niet maar eerlijk ik gun ze ook geen overwinning dan liever gelijk spelen en weggaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Nachtapotheker schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 10:12:
[...]

Mss ook wel wat afgunst van mij kant hoor dat wil ik ook wel toegeven
Ik weiger gewoon er geld in te steken omdat de ultimate versie al 100 kost
En dat vind ik eigenlijk al erg prijzig
Fut is mooi omdat je vanuit het niets langzaam een team kan bouwen
Niet om er geld tegen aan te gooien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Ja helemaal eens, daarom koop ik ook geen packs. Ooit een keer in een eerdere editie voor 100€ packs gekocht, dat was zo teleurstellend dat ik dat niet meer doe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timk10
Markvd1984 schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 10:23:
[...]

Mss ook wel wat afgunst van mij kant hoor dat wil ik ook wel toegeven
Ik weiger gewoon er geld in te steken omdat de ultimate versie al 100 kost
En dat vind ik eigenlijk al erg prijzig
Fut is mooi omdat je vanuit het niets langzaam een team kan bouwen
Niet om er geld tegen aan te gooien
Ik vind dat het iemands eigen keuze is om er geld in te steken. Ik zal om die reden nooit iemand de win ontnemen. Ik vind het veel storender als iemand extreem toxic is. De dansjes met celebraten, tijdrekken, onnodig pauzeren, dat soort zaken. Die mensen wil ik ook nog wel eens een winnetje ontnemen. Maar als jij met een 94-rated team aan komt zetten vol TOTY's, dan tja, fair play. Ik moet zeggen dat ik het idee heb dat die potten vaak makkelijker te winnen zijn dan teams met de Flashback benzema, de Fekir, Kimpembe, dat soort ongein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Timk10 schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 10:30:
[...]

Ik vind dat het iemands eigen keuze is om er geld in te steken. Ik zal om die reden nooit iemand de win ontnemen. Ik vind het veel storender als iemand extreem toxic is. De dansjes met celebraten, tijdrekken, onnodig pauzeren, dat soort zaken. Die mensen wil ik ook nog wel eens een winnetje ontnemen. Maar als jij met een 94-rated team aan komt zetten vol TOTY's, dan tja, fair play. Ik moet zeggen dat ik het idee heb dat die potten vaak makkelijker te winnen zijn dan teams met de Flashback benzema, de Fekir, Kimpembe, dat soort ongein.
Heb je absoluut gelijk in
Vaak zijn het de meeste met die creditcard teams die juist die irritante dingen doen ,dus we bedoelen hetzelfde
En de mensen met die teams kunnen er idd vaak niks van
Dat zei ik hierboven ook , maar deze lui doen ook de dansjes pauzeren rondspelen ,fakeshot zodat je aanvalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 10:21:
[...]

Dat klopt idd !! Het is heerlijk deze teams te verslaan
Maar wat @Traeces net al aangaf
Dit soort spelers vooral met een creditcard team
Na elk doelpunt juigen ,op pauze drukken etc
Vind dit echt de ergste teams
Maar vooraf quiten doe ik niet maar eerlijk ik gun ze ook geen overwinning dan liever gelijk spelen en weggaan
Zijn echt totaal niet alleen “ fc creditcard teams “ speel ook vaak genoeg tegen dat soort gasten die normaal doen. Net speelde ik tegen het standaard kimpembe , fekir etc team en gewoon weer alleen maar irritant proberen te zijn.

Is gewoon een totaal community probleem bij fifa. Precies waarom ik ook geen berichten meer heb aanstaan niks.

Vind de mensen die alleen maar met 11 man achterin hangen en alleen maar vervelend willen zijn echt 10x zo vervelend, dan mensen die er 3k hebben ingepompt ofzo. Moeten ze lekker zelf weten :)

[ Voor 10% gewijzigd door Traeces op 19-02-2022 11:35 ]

Pagina: 1 ... 89 ... 128 Laatste