Welke optie heb je gekozen?038Zwolle schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:34:
2 healiners uit de rewards! Ramsdale ennnnnn duplicate Ramsdale!
Ik heb ze allebei. Die Guendouzi is wel een topper, lekker aanwezig, zit er heel vaak tussen. Heb niet al te veel potten met hem gespeeld..en hoogste is divisie 3 maar hij bevalt wel tot nu toe.Timoo_FR schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:27:
[...]
Komt schijnbaar ook een Payet SBC aan ofzo, dus weet niet wat slim is. Weet wel dat ik dom ben geweest dat ik Guendouzi niet gekocht heb toen hij nog zo'n 90k wasIs volgens mij nog beter dan Kante als ik het zo lees...
Burp
Nog altijd een stuk beter dan mijn gouden Tadic als ‘beste’.038Zwolle schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:34:
2 healiners uit de rewards! Ramsdale ennnnnn duplicate Ramsdale!
Waren beiden untradeable dus heb er maar een verwijderd 😅
Ik heb nu Essien in mijn team. Maar ik zit te denken om hem te ruilen voor Kanté. Dan hou ik wat geld over voor andere linies. Zouden jullie dat ook doen? Hier de compare:
https://www.futbin.com/22...pchem=10,10&schem=100,100
Zou ik wel doen inderdaad. Verschil zal te verwaarlozen zijn en dan hou je weer wat coins over die je misschien in een leuke(re) aanvaller kunt steken. Of verdediger natuurlijk, maar ik steek persoonlijk liever de meeste coins in de aanval.SuperCrisz schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 14:05:
Ik heb nu Essien in mijn team. Maar ik zit te denken om hem te ruilen voor Kanté. Dan hou ik wat geld over voor andere linies. Zouden jullie dat ook doen? Hier de compare:
Idd, net Gomez ice verkocht met een magere 9k winst. Heb nu alleen nog non-meta golds tradeable, rest is untradeable. 700k op de bank + nog wat high ratted fodder op de transferlijst. Kijken wat er gebeurt met de prijzen rond TOTY. Als ik een speler van 300k+ in de club heb zit ik steeds op futbin te kijken of hij niet te hard zakt. Met Kante gold al veel verlies gemaakt (voor 330k gekocht, voor 170 verkocht).
Ik zou daar niet te druk om maken. Ik had Mbappe gekocht voor 1,8 mil. Seedorf 88 voor 1,2 mil. Tjah dat hoort erbij. Als ik een auto koop wordt hij ook elke dag een stuk minder waard.Robbio85 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 15:22:
Idd, net Gomez ice verkocht met een magere 9k winst. Heb nu alleen nog non-meta golds tradeable, rest is untradeable. 700k op de bank + nog wat high ratted fodder op de transferlijst. Kijken wat er gebeurt met de prijzen rond TOTY. Als ik een speler van 300k+ in de club heb zit ik steeds op futbin te kijken of hij niet te hard zakt. Met Kante gold al veel verlies gemaakt (voor 330k gekocht, voor 170 verkocht).
Maar aangezien je toch al de boel verkocht snap ik je wel dat je nu idd wacht met de prijzen. Ik zou eventueel vlak voor toty toeslaan. Zodra Toty uit is zullen de meeste meta kaarten wel weer beetje stijgen, dan komt men er achter dat een toty speler te duur is en kopen ze hun eigen team weer terug, waardoor de prijzen wat gaan stijgen van die kaarten.
Maar goed, geen garantie dit is hoe ik het verwacht ;p
Heb beide , Essien zit bij mij op de bank ipv kante. Vind kante een stuk fijner en wendbaarder spelen.SuperCrisz schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 14:05:
Breng Essien in als ik een wedstrijd over de streep moet trekken. Dan staat hij naast kante.
Voor Bundesliga teams zit er ook een HL Zakaria objective aan te komen, dus mogelijk dat dat ook de prijs van Guendouzi gaat beinvloeden.joostmakaay schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:18:
Denken jullie ook dat het slim is om WW Guendouzi te gaan verkopen in aanloop naar die RB Fofana kaart?
Waar is dit soort info te vinden van de te verwachten SBC's / objectives etc?dutchgio schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:05:
[...]
Voor Bundesliga teams zit er ook een HL Zakaria objective aan te komen, dus mogelijk dat dat ook de prijs van Guendouzi gaat beinvloeden.
Ian rush uit de mid icon pack.. Qua stats niet eens een hele slechte speler. Maar heel goedkoop en niemand speelt er mee. Iemand ervaring met hem?
Voor die Sow moet er dan toch ook wel een betere duurdere kaart te vinden zijn zou je zeggen.Valandil schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:28:
Slechts 1-0 verloren van FC Creditcard.
Had zelf nog de beste kansen ook, maar paal en lat zaten in de weg.
[Afbeelding]
Haha ik dacht precies hetzelfde. Waarschijnlijk was de cc limiet bereiktdutchgio schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:30:
[...]
Voor die Sow moet er dan toch ook wel een betere duurdere kaart te vinden zijn zou je zeggen.
Ik begrijp wat je bedoelt, gewoon spelen ipv zitten te prutsen op Futbin. Volgende dilemma, wat te doen met de opgespaarde packs. Als ik ze nu of volgende week open heb ik een kleine kans dat ik iets uit de promo pack. Als ik wacht tot TOTY is de kans op een promo kaart nihil...fifanoob schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 15:45:
[...]
Ik zou daar niet te druk om maken. Ik had Mbappe gekocht voor 1,8 mil. Seedorf 88 voor 1,2 mil. Tjah dat hoort erbij. Als ik een auto koop wordt hij ook elke dag een stuk minder waard.
Maar aangezien je toch al de boel verkocht snap ik je wel dat je nu idd wacht met de prijzen. Ik zou eventueel vlak voor toty toeslaan. Zodra Toty uit is zullen de meeste meta kaarten wel weer beetje stijgen, dan komt men er achter dat een toty speler te duur is en kopen ze hun eigen team weer terug, waardoor de prijzen wat gaan stijgen van die kaarten.
Maar goed, geen garantie dit is hoe ik het verwacht ;p
Leuk zo'n team. Maar met een slechte tot matige speler kun je hier gewoon van winnen hoor.Valandil schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:28:
Slechts 1-0 verloren van FC Creditcard.
Had zelf nog de beste kansen ook, maar paal en lat zaten in de weg.
[Afbeelding]
Vorig jaar mee gespeeld, vond 'm alleen al geweldig vanwege z'n snorDeBers schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:29:
Ian rush uit de mid icon pack.. Qua stats niet eens een hele slechte speler. Maar heel goedkoop en niemand speelt er mee. Iemand ervaring met hem?
Sow is wel een gevalletje OP cdm.dutchgio schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:30:
[...]
Voor die Sow moet er dan toch ook wel een betere duurdere kaart te vinden zijn zou je zeggen.
Heb mijn tactiek iets aangepast.
1 cdm op “drop between defenders”
Eigenlijk een hekel aan maar alles ging dwars door het midden. Acuna op balanced (wat een beest op cdm).
Paar tips gevolgd omtrent verdedigen en dribbeling en net even 3 potjes getest. 2 winst en 1 verloren.
wijze woorden
Zit in Div 2, bijna weer in 1saert schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 17:35:
[...]
Leuk zo'n team. Maar met een slechte tot matige speler kun je hier gewoon van winnen hoor.
Of dat matig is, kan ik niet oordelen. Als iedereen moet geloven zitten ze allemaal in elite 😉
wijze woorden
Ik wacht met Toty, kans is nihil maar dat is bij elke promo volgens mij hetzelfde, nihil.Robbio85 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:46:
[...]
Ik begrijp wat je bedoelt, gewoon spelen ipv zitten te prutsen op Futbin. Volgende dilemma, wat te doen met de opgespaarde packs. Als ik ze nu of volgende week open heb ik een kleine kans dat ik iets uit de promo pack. Als ik wacht tot TOTY is de kans op een promo kaart nihil...
Maar komt ook dat ik van het tijdperk ben waarin toty kaartjes eigenlijk end game kaartjes waren. Nu met al die gekke promos zijn de kaartjes al bijna net zo goed als toty kaartjes..
En ik doe het uit zelfbescherming, ik weet dat ik anders er weer geld in stop nu heb ik gespaarde packs en als ik niks pack weet ik ook al van mijzelf dat ik geen fifapunten ga kopen omdat ik dan weer ff boos ben op ea
Lastige afweging die je echt zelf moet maken ;p
85+ sbc en je hoopt op wat moois en krijgt sczcczszczseny
wijze woorden
Ik heb zelf ook de grootste moeite om terug te komen in divisie 1. Vorig seizoen speelde ik nog in elite (laag met 1800/1900 SR) maar het lukt me niet om divisie 2 uit te komen op het moment. Nu net ook 2 gewonnen en 5 verloren in rivals. De teams waar ik tegen moet zijn bizar sterk. Voorheen was ik banger voor de normale gold teams in divisie 1 en 2 , maar nu vliegen de cruyffs gullits etc me om de oren en mijn kante en co. Kunnen het niet meer bijhouden.
Hier ManeValandil schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 19:22:
Ramsdale Headliner hier.Valandil schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 19:22:
Koke...Valandil schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 19:22:
Milinkovic-savicValandil schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 19:22:
Halverwege het fifa jaar. Ben zelf nu een half jaar fifaloos. 1x een potje squad battle gedaan met mijn team uit 21 
Het bevalt me prima. Ik kan het serieus iedereen aanraden. Soms mis ik de fifa community van hier wel, dat geef ik eerlijk toe. Samen lekker zeiken op die voetbalgame
Nouja, met mijn werk is het ook weer drukker geworden en dat gaat voorspoedig, dus qua tijd compenseert dat elkaar weer 
Ik wens jullie veel pack luck en veel plezier en niet teveel EA achtige verliezen
Het bevalt me prima. Ik kan het serieus iedereen aanraden. Soms mis ik de fifa community van hier wel, dat geef ik eerlijk toe. Samen lekker zeiken op die voetbalgame
Ik wens jullie veel pack luck en veel plezier en niet teveel EA achtige verliezen
Ongeloofelijk ik had neto gk van barca vanochtend open ik een pack zit ie er weer in untradeable... Ik denk vooruit ik dump hem in die nieuwe sbcs... Ben hem kwijt kan weer packs openen.. Zit die neto er weer in untradeable en ik moest nog 5 packs openen..
Burp
Ik had ter stegen houdt alles tegen alleen past totaal niet in m'n teamValandil schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 19:22:
Burp
Headliner Sangare hier, ga toch maar voor een Eredivisie team denk ik.
/f/image/kgtfG31RSrkkej3uROt9AhQy.png?f=fotoalbum_large)
Investeren in 84/85/86 IFs werkt nog steeds als een tierelier
/f/image/kgtfG31RSrkkej3uROt9AhQy.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 74% gewijzigd door joostmakaay op 06-01-2022 20:49 ]
Ik heb 10 dagen 20x Acerbi 85 if vastgehouden. Deed geen kut die kaart...joostmakaay schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 20:47:
[Afbeelding]
Jij hebt ze nu goed verkocht door de 85+ sbc 👍
Ik heb destijds met de partybags er goed muntjes mee verdiend.buurman3 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 21:12:
[...]
Ik heb 10 dagen 20x Acerbi 85 if vastgehouden. Deed geen kut die kaart...
Jij hebt ze nu goed verkocht door de 85+ sbc 👍
En in m'n team geïnvesteerd dus geen cash meer om te investeren 🤣
En nu haal ik geen plezier meer uit het team, weer kijken voor wat anders, vind 4-2-3-1 wel wat saai om te spelen. 4-3-1-2 voelt bijvoorbeeld veel dynamischer oid
[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 06-01-2022 21:16 ]
Na het eten nog maar even geprobeerd. 5 potjes gespeeld en 5 verloren!! Ik weet niet wat er gebeurd, maar zelfs in divisie 2 wordt het een hele opgave om 7 wins te halen.. inmiddels 15 wedstrijden gespeeld en 4(?) potjes gewonnen
avonds is in mijn beleving het niveau aardig hoger ter vergelijking met overdag. Geen idee of je die mogelijkheid hebt. En in het weekend ook, dan spelen de meesten toch wl en zijn het vaak mensen die nog de qualli punten moeten verzamelen in rivals om zo wellicht nog in dat weekend een qualli te kunnen spelen en wellicht nog wl. Die lui spelen dan vaak gehaast.038Zwolle schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 21:56:
Na het eten nog maar even geprobeerd. 5 potjes gespeeld en 5 verloren!! Ik weet niet wat er gebeurd, maar zelfs in divisie 2 wordt het een hele opgave om 7 wins te halen.. inmiddels 15 wedstrijden gespeeld en 4(?) potjes gewonnen
Geen idee of het echt klopt ( de theorie ) maar voor mijn gevoel win ik overdag meer dan bv na 21:00.
Had ook eventjes in begin wat problemen om uit divisie 2 te komen maar daarna eigenlijk vrij snel doorgeknald naar elite, mede door de verdubbelaar.
Maar goed, deze aankomende 7 potjes winnen wordt ook voor mij nu pittig hoor.. Elite is voor mij vaak ook te pittig maar merk wel dat het erg leerzaam is. De potjes die ik dan net verlies etc zijn frustrerend, uit eindelijk maakt het mij wel beter.
Wat ook helpt, is de tegengoals clippen, op de ps5 kan je dat heel snel doen, ik doe dan ff korte gameplay beeld opslaan van een minuut, zo kan ik de tegengoal nog even terug kijken om zo nog eens rustig te kijken hoe die goal nu ging. Nu doe ik dat echt niet bij elke pot. Maar gewoon zo nu en dan in rivals en in wl doe ik dat. Soms deel ik die filmpjes met een paar gasten die echt kapot goed in fifa zijn om te vragen voor tips.
Je kan namelijk tegenwoordig je gameplay clip die je opgeslagen hebt heel makkelijk delen in een psn party.
Ik doe dat altijd na afloop via de replays, dan hoef je ook tijdens de wedstrijd niks te doen. Ook je replays kun je dan alsnog clippen.fifanoob schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 22:39:
[...]
avonds is in mijn beleving het niveau aardig hoger ter vergelijking met overdag. Geen idee of je die mogelijkheid hebt. En in het weekend ook, dan spelen de meesten toch wl en zijn het vaak mensen die nog de qualli punten moeten verzamelen in rivals om zo wellicht nog in dat weekend een qualli te kunnen spelen en wellicht nog wl. Die lui spelen dan vaak gehaast.
Geen idee of het echt klopt ( de theorie ) maar voor mijn gevoel win ik overdag meer dan bv na 21:00.
Had ook eventjes in begin wat problemen om uit divisie 2 te komen maar daarna eigenlijk vrij snel doorgeknald naar elite, mede door de verdubbelaar.
Maar goed, deze aankomende 7 potjes winnen wordt ook voor mij nu pittig hoor.. Elite is voor mij vaak ook te pittig maar merk wel dat het erg leerzaam is. De potjes die ik dan net verlies etc zijn frustrerend, uit eindelijk maakt het mij wel beter.
Wat ook helpt, is de tegengoals clippen, op de ps5 kan je dat heel snel doen, ik doe dan ff korte gameplay beeld opslaan van een minuut, zo kan ik de tegengoal nog even terug kijken om zo nog eens rustig te kijken hoe die goal nu ging. Nu doe ik dat echt niet bij elke pot. Maar gewoon zo nu en dan in rivals en in wl doe ik dat. Soms deel ik die filmpjes met een paar gasten die echt kapot goed in fifa zijn om te vragen voor tips.
Je kan namelijk tegenwoordig je gameplay clip die je opgeslagen hebt heel makkelijk delen in een psn party.
Als ze die voor praktisch elke sbc (84 pp, 85+, mid icon, player sbc) verplicht voorschrijven is dat idd geen gek idee.joostmakaay schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 20:47:
Headliner Sangare hier, ga toch maar voor een Eredivisie team denk ik.
[Afbeelding]
het nadeel van replays vind ik dat die vaak alleen de goal laten zien en misschien 3 sec daarvoor, terwijl het vaak juist daarvoor al fout gaat. Bij de replays zie ik in elk geval te weinig.Moody2204 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 22:43:
[...]
Ik doe dat altijd na afloop via de replays, dan hoef je ook tijdens de wedstrijd niks te doen. Ook je replays kun je dan alsnog clippen.
Mijn idee ook. Ik kijk replays nooit terug want de fout is al gemaakt bij de omslag bijv, bij balverlies op andermans helft.fifanoob schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 22:52:
[...]
het nadeel van replays vind ik dat die vaak alleen de goal laten zien en misschien 3 sec daarvoor, terwijl het vaak juist daarvoor al fout gaat. Bij de replays zie ik in elk geval te weinig.
Met nog wel Banega totw voor 14k gekocht. 85 sbc meegepakt. Niet geopend, dat komt met toty binnen wat tien tot veertien dagen?
Hoe doe je dit snel op de ps4 dan? Ik weet alleen dat je via Share vervolgens ergens op videoclip opslaan kan klikken. Dit vind ik zelf wat omslachtig.fifanoob schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 22:39:
[...]
Dik gespaard voor mid Eusebio. Twijfelde om zoveel uit te geven voor één speler, maar hij is het meer dan waard. Ik dacht dat Ben Ketser SS overpowered was, maar Eusebio is toch echt van een andere klasse. Neemt in zijn eentje mijn hele team mee. Vandaag 10 wedstrijden gespeeld, 23 doelpunten gemaakt. Deze gast heeft echt alles. Een dikke aanrader als je hem kan bemachtigen!
[ Voor 3% gewijzigd door Lashrom op 07-01-2022 08:38 ]
share knop idd. Op de ps5 is het een handeling van max 2 sec.saert schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 23:10:
[...]
Hoe doe je dit snel op de ps4 dan? Ik weet alleen dat je via Share vervolgens ergens op videoclip opslaan kan klikken. Dit vind ik zelf wat omslachtig.
Trading tip: open bid op elke gouden inform kaart 13.000. Zet ze daarna op de lijst voor 15.000. 2000 winst per kaart die je verkoopt.
Deze weekend league speel ik met bijna allemaal onverhandelbare kaarten. Leuk om met mijn Pirlo, Ballack en ice Adama Traore Mbappe en co te verslaan 😆
Deze weekend league speel ik met bijna allemaal onverhandelbare kaarten. Leuk om met mijn Pirlo, Ballack en ice Adama Traore Mbappe en co te verslaan 😆
Winst? Je vergeet de tax die is 750.AequitasII schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 09:38:
Trading tip: open bid op elke gouden inform kaart 13.000. Zet ze daarna op de lijst voor 15.000. 2000 winst per kaart die je verkoopt.
Sickste tip die ik ooit heb gehad.AequitasII schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 09:38:
Sorry hoor, nu 5 minuten aan het bieden geweest met 13k - 13.5k, maar nog geen 1 kaart weten te bemachtigen.. 
Of ga je me nu vertellen dat ik een uur lang moet gaan lopen bieden voor een paar kaartjes?
Edit: Ik slik m'n woorden in, nu 2 binnen..
Of ga je me nu vertellen dat ik een uur lang moet gaan lopen bieden voor een paar kaartjes?
[ Voor 39% gewijzigd door Rhain op 07-01-2022 10:30 ]
Futbin staat ook dat het bij 14k begint sommige bij 14,5k zelfs. Dan komt er nog tax bij kijken..Rhain schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:29:
Sorry hoor, nu 5 minuten aan het bieden geweest met 13k - 13.5k, maar nog geen 1 kaart weten te bemachtigen..
Maar goed voordat mensen mij weer dingen verwijten ga ik hier verder maar niet op in
Logisch dat iedereen nu hetzelfde probeert. Maar ik ben @AequitasII iig dankbaar voor de tip, al heb ik geen tijd om er mijn voordeel mee te doen. Had nog 3 tradeable totw kaarten in de club, die heb ik wel verkocht voor 15k ps. Heb ook nog een zwik untradeables voor SBC's.
[ Voor 30% gewijzigd door Robbio85 op 07-01-2022 10:37 ]
De hoeveelheid winst marge maakt me niet uit.. ik pak liever 500 a 1k per kaartje winst(!) door ieder uur inkoop+verkoop dan dat ik kaartjes in moet slaan die misschien(!) een week later 5k per kaartje winst op kunnen leveren..fifanoob schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:35:
[...]
Futbin staat ook dat het bij 14k begint sommige bij 14,5k zelfs. Dan komt er nog tax bij kijken..
Maar goed voordat mensen mij weer dingen verwijten ga ik hier verder maar niet op in
Precies. Je kan in 15 minuten op alle IF bieden en vervolgens op de transferlijst plaatsen. Je wint natuurlijk niet alles, maar je verkoopt wel snel.Rhain schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:00:
[...]
De hoeveelheid winst marge maakt me niet uit.. ik pak liever 500 a 1k per kaartje winst(!) door ieder uur inkoop+verkoop dan dat ik kaartjes in moet slaan die misschien(!) een week later 5k per kaartje winst op kunnen leveren..
En als deze tip niets voor jou is, reageer dan gewoon niet @fifanoob . Je maakt je er wel erg druk om he?
[ Voor 4% gewijzigd door AequitasII op 07-01-2022 11:18 ]
Heel moeilijk is het inderdaad niet, ik heb een vaste set gouden rares. Als ze goedkoop zijn koop ik ze in en zet ze standaard met 1500-2000 winst(idd tax nog) te koop. In de loop van de week ben ik ze kwijt.
Op donderdag koop ik dan mogelijk waardevolle informs. Gisteren moutinho en Januzaj in de ochtend gekocht voor 12.000 en in de avond gingen ze alle 70 weg voor 16.000-17.000.
Dat schiet wel op, met weinig moeite.
Het zijn geen miljoenen, maar lekker is het wel
Op donderdag koop ik dan mogelijk waardevolle informs. Gisteren moutinho en Januzaj in de ochtend gekocht voor 12.000 en in de avond gingen ze alle 70 weg voor 16.000-17.000.
Dat schiet wel op, met weinig moeite.
Het zijn geen miljoenen, maar lekker is het wel
knip
[ Voor 91% gewijzigd door SuperCrisz op 07-01-2022 11:36 ]
Praten we hier niet overSuperCrisz schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:27:
Wie gebruikt hier een snipe bot a la Futinator om de informs binnen te halen voor lage prijs?
Nee hoor, je moet het wel alleen goed vertellen. Je hebt het over 2k winst per kaart, winst, maar het is geen winst de tax moet er nog af.AequitasII schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:18:
[...]
Precies. Je kan in 15 minuten op alle IF bieden en vervolgens op de transferlijst plaatsen. Je wint natuurlijk niet alles, maar je verkoopt wel snel.
En als deze tip niets voor jou is, reageer dan gewoon niet @fifanoob . Je maakt je er wel erg druk om he?
Maar kennelijk vind je het niet leuk dat ik je corrigeer?
Hier ook weer wat mooie profits op wat headliners die we gisteren ingekocht hebben
Worden de nieuwe icon swaps gelijk uitgebracht als deze zijn afgelopen?
Het gaat mij om je daarop volgende reactie, maar goed laten we ophouden aub. Blij dat het mensen wel helptfifanoob schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:30:
[...]
Nee hoor, je moet het wel alleen goed vertellen. Je hebt het over 2k winst per kaart, winst, maar het is geen winst de tax moet er nog af.
Maar kennelijk vind je het niet leuk dat ik je corrigeer?
Inmiddels zijn de IF prijzen dalende zo te zien. Futbin geeft nu 12.5k / 13k aan. Dat was vanmorgen nog 14/15kAequitasII schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 13:15:
[...]
Het gaat mij om je daarop volgende reactie, maar goed laten we ophouden aub. Blij dat het mensen wel helpt
Hartstikke bedankt voor de tip. Ook @AequitasII Het wordt zeer gewaardeerd.
Ik heb tijdens de lunch vanmiddag wat geprobeerd en ik zie wel potentie. De waarde van die informs fluctueert wel veel gedurende de dag lijkt het. Ik ga eens even kijken wat het verband daarin is om het verder te optimaliseren. Het duurt vaak even voordat ik er handigheid in heb en de juiste momenten weet.
Zelf handel ik maar twee spelers, meestal zelfs maar één. Ook altijd dezelfde. Gewoon een rare van rond de 2-2.5k en dan steeds met zo'n 150-300 winst verkopen. Van iedere 50 biedingen, win ik er ongeveer 20 en die dan direct verkopen met een goeie buy now. Verkoopt meestal snel. Dat en dan honderden keren per dag/week. Nadeel is wel de tradelock die je krijgt als het lekker gaat en dat er overdag niet veel aanbod is van nieuwe kaarten.
Nou geswitched naar 442. Een formatie die ik gevonden heb op YouTube. Divisie 1 in 1x gehaald en in de WL de eerste 5 potjes gewonnen.
Af en toe lijkt het meer een steen papier schaar (beste formatie /custom tactics wint) game te zijn dan een game waarbij de beste winst.
Af en toe lijkt het meer een steen papier schaar (beste formatie /custom tactics wint) game te zijn dan een game waarbij de beste winst.
En hoe weet je nou of het aan iemand zijn opstelling/custom tactics ligt of dat het diegene zijn skills waren?038Zwolle schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 17:04:
Nou geswitched naar 442. Een formatie die ik gevonden heb op YouTube. Divisie 1 in 1x gehaald en in de WL de eerste 5 potjes gewonnen.
het is toch gewoon een en en factor? Wie heeft een goede opstelling en weet deze opstelling perfect te gebruiken? Maar wat voor de 1 goed is, hoeft voor de andere niet goed te zijn.
Als jij iemand bent die graag op de counter speelt dan heeft een 433 opstelling niet zoveel nut etc etc. Dus ik snap je opmerking niet echt?
Je opmerking komt op mij over als, skills maakt niet uit, het gaat om wie de beste opstelling heeft/custom tactics..
Het doet ook te kort aan je eigen prestaties. Nu lijkt het alsof het puur aan jouw nieuwe formatie ligt dat je gewonnen hebt. Wat ook heel goed kan, maar dan denk ik meer omdat die formatie jou goed ligt en of dat tegenstanders daar meer moeite mee hebben.
Custom tactics horen ook bij het voetbal.
Bedoel dit dus niet negatief he, maar juist positief. Jij hebt die potten niet gewonnen omdat je een "cheat" formatie hebt gebruikt, nee je hebt een formatie die kennelijk goed bij jou style past waardoor je makkelijker wint.
[ Voor 53% gewijzigd door fifanoob op 07-01-2022 17:15 ]
Weet iemand of de FGS Swap tokens ook toegekend worden als je on-demand events terugkijkt op Twitch? Of is het alleen van toepassing wanneer je live events bekijkt
Al iets bekend over packs welke we terug krijgen door dat headliner ramsdale gezeik ? Zit zelf niet op Twitter etc dus krijg het niet zo goed mee
Oh je hoeft je jiet in te dekken hoor, ik voel me niet zo snel aangevallen. Maar je 'merkt' vaak in een game wel hoe de skills zijn van een tegenstander. Een bepaalde manier van spelen, timed shots, bepaalde truckjes etc.fifanoob schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 17:07:
[...]
En hoe weet je nou of het aan iemand zijn opstelling/custom tactics ligt of dat het diegene zijn skills waren?
het is toch gewoon een en en factor? Wie heeft een goede opstelling en weet deze opstelling perfect te gebruiken? Maar wat voor de 1 goed is, hoeft voor de andere niet goed te zijn.
Als jij iemand bent die graag op de counter speelt dan heeft een 433 opstelling niet zoveel nut etc etc. Dus ik snap je opmerking niet echt?
Je opmerking komt op mij over als, skills maakt niet uit, het gaat om wie de beste opstelling heeft/custom tactics..
Het doet ook te kort aan je eigen prestaties. Nu lijkt het alsof het puur aan jouw nieuwe formatie ligt dat je gewonnen hebt. Wat ook heel goed kan, maar dan denk ik meer omdat die formatie jou goed ligt en of dat tegenstanders daar meer moeite mee hebben.
Custom tactics horen ook bij het voetbal.
Bedoel dit dus niet negatief he, maar juist positief. Jij hebt die potten niet gewonnen omdat je een "cheat" formatie hebt gebruikt, nee je hebt een formatie die kennelijk goed bij jou style past waardoor je makkelijker wint.
Ik heb steeds vaker het gevoel dat ik win omdat mijn custom tactics sterker zijn dan die van de tegenstander dan dat ik een daadwerkelijk betere speler ben. Waardoor het een beetje steen papier schaar wedstrijden lijken. Ik heb eigenlijk het hele seizoen 4231 gespeeld en ik kan daar nu echt niks meer mee.
Mijn laatste pot:
Ik speel tegen een beesten team en kom al snel 1-0 achter en krijg kans op kans tegen. Ik switch terug naar 442 en win met 1-4 en hij ragequit in de 2e helft😅
[ Voor 5% gewijzigd door 038Zwolle op 07-01-2022 18:07 ]
Nee, alleen liveSuperCrisz schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 17:29:
Weet iemand of de FGS Swap tokens ook toegekend worden als je on-demand events terugkijkt op Twitch? Of is het alleen van toepassing wanneer je live events bekijkt
Zou eind deze week moeten komen volgens mij, maar EA kennende is dat weer een ruim begrip.Traeces schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 17:39:
Al iets bekend over packs welke we terug krijgen door dat headliner ramsdale gezeik ? Zit zelf niet op Twitter etc dus krijg het niet zo goed mee
Ik koop ze meestal voor nagenoeg discard op zondag. Dan dinsdag zorgen dat ze tot 19:30 voor 16k op TL staan aangezien dan meestal de upgrade/partybags online komen. Iets meer geduld, dat dan weer welRhain schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:00:
[...]
De hoeveelheid winst marge maakt me niet uit.. ik pak liever 500 a 1k per kaartje winst(!) door ieder uur inkoop+verkoop dan dat ik kaartjes in moet slaan die misschien(!) een week later 5k per kaartje winst op kunnen leveren..
Runthefutmarkets account is gehacked.
YouTube: Hacked
Ik snap alleen totaal niet wat er dan is gebeurt en wat ik dan kan doen om zoiets te voorkomen? Ben nogal gehecht aan mijn account... hoewel ik niet veel speel maar toch.
Iemand een idee wat er nou precies is gebeurt en wat je er tegen kan doen?
Ik snap alleen totaal niet wat er dan is gebeurt en wat ik dan kan doen om zoiets te voorkomen? Ben nogal gehecht aan mijn account... hoewel ik niet veel speel maar toch.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Niks, het schijnt weer om een corrupte medewerker te gaan van ea als ik het goed begrijp.simons schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 18:19:
Runthefutmarkets account is gehacked.
Heeft ook niks met wachtwoorden te maken, gaat om soort wachtwoord reset waar het fout gaat, bewust/onbewust.
Gisteren poste ik hier ook al iets over, er is namelijk een petitie gaande.
https://www.change.org/p/...c8-11ec-a925-d158646b6b59
zijn ook heel veel mensen uit de top100 transfer winst die gehackt zijn.. Ea is weer eens goed bezig
[ Voor 4% gewijzigd door fifanoob op 07-01-2022 18:29 ]
Volgens mij was het idd dat je een niet verlopende password reset link krijgt vanuit de live chat van de helpdesk van EA
Daardoor kan de hacker voor altijd je ww weer wijzigen als je hem zelf aanpast.
Bizar dat het kan maar goed.. EA
Volg Nick vrijwel dagelijks in de auto en hij wist al dat het een kwestie van wanneer was ipv of het gebeurde aangezien hij top100 stond.
Daardoor kan de hacker voor altijd je ww weer wijzigen als je hem zelf aanpast.
Bizar dat het kan maar goed.. EA
Volg Nick vrijwel dagelijks in de auto en hij wist al dat het een kwestie van wanneer was ipv of het gebeurde aangezien hij top100 stond.
[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 07-01-2022 18:45 ]
Die Nate (The Fut Accountant) Youtuber, had het erover dat men gewoon de helpdesk belt van EA en dan vragen of hun teamnaam kan worden veranderd. Van heel iemand anders z'n account.
Bizar maar schijnt dus mogelijk te zijn...
Bizar maar schijnt dus mogelijk te zijn...
Zou je die 442 custom tactics kunnen/willen delen? Altijd interessant:-)038Zwolle schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 17:04:
Voor alle handelaars:
"So swaps should be this
SB:
Silver
EFL
Italy
Liga Portugal
Online:
PL
Ligue 1
Bundesliga"
bron: https://twitter.com/FutSheriff/status/1479498114696417289
Ik heb al wat spelers ingeslagen, maar niet superveel. Ik vind het lastig om in te schatten wat zal stijgen. Zilveren Portugezen stijgen misschien minder dan voorgaande jaren omdat je ook makkelijk zilveren EFL of Serie A-teams kunt smeden.
"So swaps should be this
SB:
Silver
EFL
Italy
Liga Portugal
Online:
PL
Ligue 1
Bundesliga"
bron: https://twitter.com/FutSheriff/status/1479498114696417289
Ik heb al wat spelers ingeslagen, maar niet superveel. Ik vind het lastig om in te schatten wat zal stijgen. Zilveren Portugezen stijgen misschien minder dan voorgaande jaren omdat je ook makkelijk zilveren EFL of Serie A-teams kunt smeden.
Valt er bij jullie ook vrijwel elke wedstrijd een goal in de 45ste of 90ste minuut? Ik ben er eens op gaan letten en eigenlijk gebeurd dit elke wedstrijd. Ik stond net met messi op de achterlijn zo'n 10 meter naast get goal en dacht ik probeer het ook eens. Schiet hij hem er nog in ook met zijn 'weak foot'. Vanuit een onmogelijke hoek.
Dat je daar nu pas achterkomt.038Zwolle schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 19:12:
Valt er bij jullie ook vrijwel elke wedstrijd een goal in de 45ste of 90ste minuut? Ik ben er eens op gaan letten en eigenlijk gebeurd dit elke wedstrijd. Ik stond net met messi op de achterlijn zo'n 10 meter naast get goal en dacht ik probeer het ook eens. Schiet hij hem er nog in ook met zijn 'weak foot'. Vanuit een onmogelijke hoek.
Meer spelers waarbij de gameplay vanavond enorm slecht is? Schoten die pas een seconde later op goal gaan, spelers die tegen elkaar aanlopen etc..
Helemaal nergens last van hier. Lees dat overigens zo ontzettend vaak en heb dat zelf echt pas 1x gemerkt, toevallig vorige week. 😅saert schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 20:20:
Meer spelers waarbij de gameplay vanavond enorm slecht is? Schoten die pas een seconde later op goal gaan, spelers die tegen elkaar aanlopen etc..
YouTube: **UPDATED** Why is this formation SO GOOD?! BEST CUSTOM TACTICS ON F...Schallie233 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 18:57:
[...]
Zou je die 442 custom tactics kunnen/willen delen? Altijd interessant:-)
Gewoon gejat van youtube hoor. Maar tot nu toe werkt het voor mij
Kunnen ze die mensen met R9 niet een aparte WL laten spelen? Man man mijn keeper gaat gewoon al liggen voor die gozer schiet. Gaat nergens over…
53 punten gehaald, laatste 2 weggegeven.
Weer alleen maar meuk in de rewards helaas.
Weer alleen maar meuk in de rewards helaas.
Hier weer eens marquee matchups gedaan. Voorheen kon je daar best leuke winst mee halen. Maar is nu ook alleen maar meuk.
Niks uit de MM zoals gewoonlijk en voor de 4e x op rij ga ik weer niet verder dan Rang 6 (45 punten) komen in de WL… Na 6 gewonnen potjes er maar liefst 4 achter elkaar verloren..
Hier ook maar even gestopt voor vandaag, het zit niet mee, zeker 3-4 potten verloren in de laatste minuut door een counter 😬
Dat is wel heel lekker inderdaad!WasBak schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 22:13:
Ik trek net Varane en Barella HL(320K) uit de MM, ik ben tevreden 😂
Nice oneWasBak schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 22:13:
Ik trek net Varane en Barella HL(320K) uit de MM, ik ben tevreden 😂
Krijgen jullie ook vaak goals tegen dat ze dribbelen naar achterlijn terugtrekken en scoren?
Ik meen dat dit in fifa 20 of 21 ook vaak gebruikt werd maar had het deze editie nog niet zo vaak meegemaakt als de laatste weken. Het is bijna niet te verdedigen en als ik dat doe krijg ik om duwtje al pingel tegen.
Ik meen dat dit in fifa 20 of 21 ook vaak gebruikt werd maar had het deze editie nog niet zo vaak meegemaakt als de laatste weken. Het is bijna niet te verdedigen en als ik dat doe krijg ik om duwtje al pingel tegen.
Wat ik vaak doe, is de computer naar de speler laten gaan en zelf in de lijn van de spelers gaan staan. Werkt ook niet altijd maar onderschep wel veel ballen zo.Markmaas schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 10:11:
Krijgen jullie ook vaak goals tegen dat ze dribbelen naar achterlijn terugtrekken en scoren?
Zo irritant en vooral wanneer je tegenstander alleen maar die manier gebruikt om te scoren.Markmaas schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 10:11:
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
jup herkenbaar. Ook dat ze hem hard en strak voorgeven van buiten de 16 maar wel zo'n beetje vanaf achterlijn en de spits komt dan altijd net voor mijn verdediger..Markmaas schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 10:11:
Je hebt lui die zo alleen maar scoren. handmatig een andere verdediger selecteren is wel de oplossing maar zovaak dat ik dat doe en toch lukt het ze :x
Thnx voor de tips daar had ik nog niet aan gedachtWasBak schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 10:51:
[...]
Wat ik vaak doe, is de computer naar de speler laten gaan en zelf in de lijn van de spelers gaan staan. Werkt ook niet altijd maar onderschep wel veel ballen zo.
Speelt hier iemand met die Jonathan David in de spits? Man wat krijg ik veel goals tegen als ik tegen hem speel… Zit eraan te denken om mijn team om te gooien als hij echt zo goed is. Ben FB onderhand wel beu.
Nog mensen packs teruggehad van EA? Ze hadden een fout gemaakt met de eerste headliners. Mijn zoon kreeg 12 packs terug waaronder de 85x10 en Ultimate van de winterwonder. Ik had ze op hetzelfde moment geopend en heb (nog) niets gekregen.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Stonden vannacht ineens op de app. Had blijkbaar ook packs geopend vorige week in die periode. Hoorde wel dat nog niet iedereen ze had ontvangen vanochtend...
Hier het zelfde heb ongeveer 25 packs geopend maar nog niks gehad.M@cer schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 14:56:
Nog mensen packs teruggehad van EA? Ze hadden een fout gemaakt met de eerste headliners. Mijn zoon kreeg 12 packs terug waaronder de 85x10 en Ultimate van de winterwonder. Ik had ze op hetzelfde moment geopend en heb (nog) niets gekregen.
Kwam net in champs weer eens tegen iemand die een elastiekje om zijn stick deed bij 3-0. Is het nog steeds zo dan een RQ niet telt als verlies ?
Toppers. Iemand die Mendy we gebruikt op goal?
Wil namelijk Cancelo HL halen maar dan heb ik hem nodig om rudiger te linken
Wil namelijk Cancelo HL halen maar dan heb ik hem nodig om rudiger te linken
:strip_exif()/f/image/4iC8Y6kFddMEEcXJ7wKmX2UV.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/OCRb6JXuDJ02r6hSeRNClD18.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/b4i90ASR4UV0s2Vkw56q6lCV.png?f=fotoalbum_tile)