Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Markvd1984 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 19:42:
[Afbeelding]
Icon sbc
Kwam bovenstaande uit
Jammer dat ik in feb pas kan spelen
Hoe zo pas in februari spelen? Ben je met wintersport oid? Wel congrats met je icon. Ik ruil er graag mijn Nakata en Nedved voor in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21:18
Joosie200 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 20:24:
[...]

Hoe zo pas in februari spelen? Ben je met wintersport oid? Wel congrats met je icon. Ik ruil er graag mijn Nakata en Nedved voor in.
Ben geschorst op PS network man
Voor 2 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Markvd1984 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 20:26:
[...]

Ben geschorst op PS network man
Voor 2 maanden
Dat had ik gemist. Tough luck. Maar zelfs in februari / maart is die Puskas niet verkeerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:54
Capsaicin schreef op maandag 3 januari 2022 @ 23:12:
[...]
Probeer deze tactiek eens:
41212
Druk na fout tegenstander, 50, 90, balans, direct passen, 50, 5, 1, 1.
Keeper komt uit bij voorzetten en vliegt, backs blijven achter maar met overlap, cdm blijft achter, schermt passrichtingen af en dekt het midden, cam blijft voorin, rest standaard.
Werkt tot nu toe vrij aardig. Heb in elk geval weer een paar potjes gewonnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timoo_FR
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-08 20:14
https://twitter.com/jurrv.../1478489136768167936?s=21

https://twitter.com/rclen.../1478490686190235660?s=21

Nu begrijp ik EA al een stuk beter, wát een speler zeg, voor dit seizoen echt nog nooit van gehoord 😂

[ Voor 16% gewijzigd door Timoo_FR op 04-01-2022 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Moody2204 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 21:44:
[...]

Werkt tot nu toe vrij aardig. Heb in elk geval weer een paar potjes gewonnen.
Fijn!

Wat bij mij trouwens ook wel eens helpt als 'het niet loopt': zo concreet mogelijk definieren waar/wanneer/ hoe ik vastloop. Tijdens een wedstrijd gaat alles snel waardoor je weinig tijd heb om te reflecteren en oplossingen te bedenken, maar als je jezelf dwingt om zo concreet mogelijk vast te stellen waar je tegen aanloopt, blijkt de oplossing meestal vrij eenvoudig.

Als je bijvoorbeeld merkt dat je tijdens het opbouwen geen afspeelmogelijkheid hebt en vaak de bal verliest, kun je standaard of langzaam opbouwen ipv snel, of op balbezit spelen in plaats van diepteballen. Of een formatie met meer middenvelders, of een extra back mee op laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner_Youri
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-10 19:18
Is het de moeite om fodder op te sparen of wordt er niet veel verwacht de komende weken? Zit te twijfelen om de mid icon sbc te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Gunner_Youri schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 00:22:
Is het de moeite om fodder op te sparen of wordt er niet veel verwacht de komende weken? Zit te twijfelen om de mid icon sbc te doen..
Tja, het is niet meer dan gokken.

Persoonlijk zou ik hem alleen doen als je meer dan genoeg fodder hebt, waardoor je vaak dubbele moet weggooien. Of je weet dat je genoeg pakketjes bij elkaar spaart om je club weer snel aan te vullen.

Ik heb 3* achter elkaar geluk gehad, maar ik las ook dat iemand baby Nakata had en daarna mid Nakata.

Je kan ook wachten op een speler SBC, maar dan weet je dat je nooit de echte top spelers packed.

Succes met je keuze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Wulfric92 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 00:28:
[...]

Tja, het is niet meer dan gokken.

Ik heb 3* achter elkaar geluk gehad, maar ik las ook dat iemand baby Nakata had en daarna mid Nakata.
Dat zei ik enkel als jinx omdat ik uit mijn baby or mid icon swaps baby Nakata haalde. Uit de mid kwam Nedved en die is met een hunter mij best goed bevallen.

Het was voor mij de gok wel waard van het kopen van 2 in form 86 spelers a 70k. Ben nu al mijn rest aan ingeslagen fodder kwijt maar was al uit de kosten. En of ik dan met het restant 300k extra coins voor de overgebleven fodder had kunnen hebben. Ach ja: alsof ik met 1 miljoen in de buurt kom voor een baby of mid Cruyff / Gullit etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Joosie200 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 00:52:
[...]

Dat zei ik enkel als jinx omdat ik uit mijn baby or mid icon swaps baby Nakata haalde. Uit de mid kwam Nedved en die is met een hunter mij best goed bevallen.

Het was voor mij de gok wel waard van het kopen van 2 in form 86 spelers a 70k. Ben nu al mijn rest aan ingeslagen fodder kwijt maar was al uit de kosten. En of ik dan met het restant 300k extra coins voor de overgebleven fodder had kunnen hebben. Ach ja: alsof ik met 1 miljoen in de buurt kom voor een baby of mid Cruyff / Gullit etc.
Ah ok, dacht dat je er 2, uit verschillende, icons sbc's had.

Maar je komt vaak op een punt dat je team verbeteren ontzettend duur wordt. Zit jij waarschijnlijk ook in.

Dan is zo'n SBC ook leuk om te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Wulfric92 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 01:00:
[...]

Ah ok, dacht dat je er 2, uit verschillende, icons sbc's had.

Maar je komt vaak op een punt dat je team verbeteren ontzettend duur wordt. Zit jij waarschijnlijk ook in.

Dan is zo'n SBC ook leuk om te doen :)
Nou er is nog genoeg te verbeteren denk ik. Maar voor 535k haal je weinig goeds in huis.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fbyohl4DY7qJG9W38v4I3pxggwY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fjCrjtDdViJ6B4cZR2XkFw7h.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/daHQ83SNjz6DYnMK0leJtEb83Mk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P47kycutVO3trsZIeqRp5048.jpg?f=fotoalbum_large

En dan vind ik 70k voor een mid icon en 30k voor een player pick (had drie totw 86/87 nodig) nog wel de moeite waard. Helaas geen headliner in mijn player pick. Llorris was de hoogste en die past wel in mijn ratjetoe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wulfric92
Joosie200 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 01:10:
[...]

Nou er is nog genoeg te verbeteren denk ik. Maar voor 535k haal je weinig goeds in huis.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

En dan vind ik 70k voor een mid icon en 30k voor een player pick (had drie totw 86/87 nodig) nog wel de moeite waard. Helaas geen headliner in mijn player pick. Llorris was de hoogste en die past wel in mijn ratjetoe.
Waarom heb je 500k aan coins? Alleen al voor dat kan je echt een goed team maken. (Tenzij je probeert te traden).

Niet flauw bedoeld. Maar wat je nu hebt is niet heel erg goed.

Als ik jouw was zou ik een leuk team maken van die coins, samen met de spelers die je nu hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Joosie200 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 19:29:
Wat hebben jullie uit de 84+ player pick?
Kon kiezen uit Foden, Llorris of Gomez.
2x een 84-er van niks en Griezmann :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:40
Je kan je linkerkant vrij goedkoop een stuk beter maken met de volgende aanpassingen.

- Kimbempe
- Theo Hernandez
- Een speler als rulebreaker Bamba

Verder zou ik in je Franse team Kante proberen in te passen.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Gunner_Youri schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 00:22:
Team of the year komt er nog aan toch? Ook met de nodige sbcs.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Wulfric92 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 01:20:
[...]
Waarom heb je 500k aan coins? Alleen al voor dat kan je echt een goed team maken. (Tenzij je probeert te traden).

Niet flauw bedoeld. Maar wat je nu hebt is niet heel erg goed.

Als ik jouw was zou ik een leuk team maken van die coins, samen met de spelers die je nu hebt.
Omdat ik het een mooie uitdaging vind om van 0 naar 1 miljoen te traden, al doe ik dat niet met 300k per week. En bovendien laat ik een mid icon sbc niet liggen als de rest aan fodder gratis in de club zit omdat ik op de rest al winst heb behaald.

Natuurlijk weet ik dat mijn huidige setup niet goed is. Maar dit is dus allemaal untradeable. Waarom? Omdat ik geen zin heb om mijn coins te zien verdampen waar ik bij sta omdat EA de markt overstort met kaarten. En ja natuurlijk missen de usuals: KDB, Kante, Son, Messi, Neymar, Mbappe, CR7. Hoewel die best betaalbaar te noemen zijn tegenwoordig met toty voor de deur gaan ze nog eens door het putje.

En dan vind ik het zelf leuker om met een ratjetoe aan untradeables er het beste van te maken. Zodat ik met coins kan profiteren van fodder inkoop, toch een icon erbij kan snipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-10 11:18
Timoo_FR schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 23:14:
https://twitter.com/jurrv.../1478489136768167936?s=21

https://twitter.com/rclen.../1478490686190235660?s=21

Nu begrijp ik EA al een stuk beter, wát een speler zeg, voor dit seizoen echt nog nooit van gehoord 😂
Waarom begrijp je EA beter?

HIj heeft een POTM kaart en krijgt nu een Headliner, allemaal performance based kaarten. Beetje raar als EA heb niet zou gebruiken, zoals zoveel POTM die nu in Headliner komen te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Links achter Mendy, links voor SIF Vini Jr en inderdaad CB Kimpembe of Varane
En dan hou je idd nog wat centjes over voor Kante op het middenveld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:38
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

https://www.futbin.com//22/squad/4593248

Ik zou het zo doen, houd je nog 100K over. Ik weet niet hoe je speelt ingame, maar je hebt op deze manier veel opties. Nedved kan goed op het middenveld en Dembele kan in de spits.
Je kan ook Nkunku houden op het middenveld ipv Kanté of Guendouzi, maar dan heb je een metaspeler minder.

[ Voor 4% gewijzigd door AequitasII op 05-01-2022 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Kante zijn base stats zijn slechter dan baby Nakata. Al zal zijn ingame build een bulldozer vs lean body type van Nakata wel een verschil maken. Base Kimpembe is slechter qua stats dan Kounde. Varane weer beter. Met Bamba RB, Varane, Vini + Hernandez of Mendy krijg ik wel een beter all round team.

Genoeg Franse spelers die meer dan oké zijn. Die Aouar winter wild card bijvoorbeeld ook. Maar toen had ik nog geen restant aan fodder paraat. Ik heb alvast een concept squad klaar staan. En dan maar kijken wat de markt doet bij de komst van toty.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:00
Teampie toch weer wat verder aangepast.

Nieuw: Alessandrini, Ter Stegen, en Zola.

Figo mid icon veel kansen gegeven, maar hij is het net niet voor mij. Zijn voorzetten zijn geweldig, maar hij mist teveel kansen en maakt de verwachting niet waar.

Ik zocht een betere tweede spits naast Mbappe en uitgekomen op Alessandrini. Coutinho komt als ST te kort en ging naar CAM.

Jota numbers Up op papier prima kaart, maar in wedstrijden te wisselvallig en zijn passing is ondermaats. Zijn agressie is wel fijn.

De Ligt is een ijzersterke verdediger, maar ook soms net niet. Pique gaat een herkansing krijgen en daarom dus de aanschaf van Ter Stegen (Numbers Up) die de uitstekende Maignan WW moet evenaren.

In een jolige bui Zola sbc gedaan. Was op zoek naar een kleine behendige dribbelaar op CAM heb deze voor minder dan 170k kunnen doen. gezien zijn stamina zal coutinho dus een vaste sub worden, wat prima is aangezien ik altijd de CAM wissel.

Koeman weer uit de basis. In een tweemans middenveld vormde hij een goed duo met Keane maar in een driemans middenveld zoek ik wat betere spelers naast de CDM.

Barella 87 zat nog untradable in de club en links van Keane dan allround Aouar.

Tevens terug naar 4312 wat ik veel gebruikte in fifa21.

Dit weekend maar weer eens een WL doen.

https://www.ea.com/fifa/u...Id=hCFXLAr3nZnoW:FFA22PS5

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LnlLX049hYxUcuefCKrUP-lmV3s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SUxZF7pAo7SaCt4zoeySRnoT.jpg?f=fotoalbum_large

wijze woorden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:30
Stats zeggen ook niet alles.
Kante is een van de beste CDM's, Kimpembe een van de beste CB's.

Nakata is niet te vergelijken met Kante. Jammer van de Icon SBC maar die zou ik niet opstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 10:03:
Stats zeggen ook niet alles.
Kante is een van de beste CDM's, Kimpembe een van de beste CB's.

Nakata is niet te vergelijken met Kante. Jammer van de Icon SBC maar die zou ik niet opstellen.
AequitasII schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 09:51:
[...]

https://www.futbin.com//22/squad/4593248

Ik zou het zo doen, houd je nog 100K over. Ik weet niet hoe je speelt ingame, maar je hebt op deze manier veel opties. Nedved kan goed op het middenveld en Dembele kan in de spits.
Je kan ook Nkunku houden op het middenveld ipv Kanté of Guendouzi, maar dan heb je een metaspeler minder.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gZ6yejwm8IEVA5U3q0wzaKwaRrE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UuwZPqCxBwm48LbLVQQKoWlq.jpg?f=fotoalbum_large

Alleen een if Hakimi valt dan buiten boord.

[ Voor 23% gewijzigd door Joosie200 op 05-01-2022 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Joosie200 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 10:16:
[...]

[...]

[Afbeelding]

Alleen een if Hakimi valt dan buiten boord.
Als je Nkunku en Nedved wisselt kan Hakimi IF er ook in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 10:18:
[...]

Als je Nkunku en Nedved wisselt kan Hakimi IF er ook in.
Bedoel meer pricewise. Al kan ik natuurlijk base Hakimi halen en mij richting een IF traden. Nedved op links geeft Kante op 10 chemistry. En voor Nkunku en Hakimi maakt het qua chemistry weinig uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H34yDvCA4rEpJ8HuVU_Bc2LRUts=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P9ZmcJe4vLL4LdgQIAjfcjPB.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 47% gewijzigd door Joosie200 op 05-01-2022 10:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Had packluck. Trok van Dijk headliners, deze verkocht en Ginola erbij gekocht ter vervanging van SS Yedder. Team staat nu zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5oLF2WNmRM2JdoBPM5jagzgvPto=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l4bscuFiGX5AkzzXgYkoSYIs.jpg?f=fotoalbum_large

Ingame switch ik naar 4-1-2-1-2(2)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vn0WaR4TUiLeSq3KGJcWmtLaJgI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/etx6qmmluuEdgh5VXTAdBYsP.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Joosie200 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 09:54:
Kante zijn base stats zijn slechter dan baby Nakata. Al zal zijn ingame build een bulldozer vs lean body type van Nakata wel een verschil maken. Base Kimpembe is slechter qua stats dan Kounde. Varane weer beter. Met Bamba RB, Varane, Vini + Hernandez of Mendy krijg ik wel een beter all round team.

Genoeg Franse spelers die meer dan oké zijn. Die Aouar winter wild card bijvoorbeeld ook. Maar toen had ik nog geen restant aan fodder paraat. Ik heb alvast een concept squad klaar staan. En dan maar kijken wat de markt doet bij de komst van toty.
Je weet dat stats niet alles zeggen

Kimpembe en Kante zijn daar voorbeeld van die spelen vele malen beter dan hun stats doen vermoeden. Ik heb nog steeds base Kante in mijn team als CDM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Er!k
  • Laatst online: 04-10 21:03
Partypooper schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 10:26:
Had packluck. Trok van Dijk headliners
Packluck,kaartje van 600/700k, kan ik alleen van dromen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
bvbal79 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 11:02:
[...]

Je weet dat stats niet alles zeggen

Kimpembe en Kante zijn daar voorbeeld van die spelen vele malen beter dan hun stats doen vermoeden. Ik heb nog steeds base Kante in mijn team als CDM.
Dat lees ik wel steeds over die twee. Plus Nakata is lastig te linken dus op de bank ermee. Maar een Kounde vs Kimpembe of Upamecano if vs Kimpembe.. ik zal het moeten proberen om het zelf te ervaren denk ik. Kante in toty vorm heb ik in Fifa 20 juist gecashed dus nooit echt ervaren hoe die is.

Verder maar afwachten wat er uit mijn packs komt rond toty. Ik heb nog steeds de 85x10 en nu daarbij packs van SB / SBC / Rivals apart gehouden. Plus met het tweede setje aan icon swaps de 81/82/83x25 unlocken. Wie weet pack ik een base Kante, Kimpembe, Varane, Mendy, Hakimi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Joosie200 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 11:08:
[...]

Dat lees ik wel steeds over die twee. Plus Nakata is lastig te linken dus op de bank ermee. Maar een Kounde vs Kimpembe of Upamecano if vs Kimpembe.. ik zal het moeten proberen om het zelf te ervaren denk ik. Kante in toty vorm heb ik in Fifa 20 juist gecashed dus nooit echt ervaren hoe die is.

Verder maar afwachten wat er uit mijn packs komt rond toty. Ik heb nog steeds de 85x10 en nu daarbij packs van SB / SBC / Rivals apart gehouden. Plus met het tweede setje aan icon swaps de 81/82/83x25 unlocken. Wie weet pack ik een base Kante, Kimpembe, Varane, Mendy, Hakimi.
Kounde en Upa IF zijn geen foute keuzes natuurlijk. Ik heb ze alle 3 gespeeld, maar Kimpembe is iets mis mee in dit spel, die is te OP en zit overal met zijn poten tussen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Van mijn zieke packluck aan het begin van het jaar (Abedi Pele, Mbappe, Messi) is weinig meer over.

Een score van alle icon-sbc's die zijn uitgekomen sindsdien;
1. Roberto Baggio 89
2. Pep Guardiola 85
3. Shevchenko 88
4. Robert Pirés 88.

Zucht. Vrijwel niemand echt useable. Baggio is enigszins decent door zijn skillmoves en weakfoot, maar met fucking 70 stamina ligt ie na 55 minuten te hijgen op het gras. Pep is niks beter dan een Fernandinho of Allan ofzo, Shevchenko met 3 balance en agility is een 18-wheeler 'murican made truck en Pirés is gewoon letterlijk op elk vlak nét niet.

Had toch wel gehoopt in 4 Icon-sbc's in ieder geval 1 goede card te packen. Hoeft niet eens een Ronaldo of Cruijff te zijn. Maar een baby Stoichkov of Eto'o was al leuk geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:34
Nu ik die post hierboven lees, waarom zie ik niemand meer met Abedi Pele spelen? Is dat niks meer? Zit te twijfelen om hem te kopen ivm strong link met Neymar en hem dan op lcam te zetten in een 4231 formatie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
theman36 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 11:48:
Nu ik die post hierboven lees, waarom zie ik niemand meer met Abedi Pele spelen? Is dat niks meer? Zit te twijfelen om hem te kopen ivm strong link met Neymar en hem dan op lcam te zetten in een 4231 formatie
Ik speel met hem op 10 in een vrije rol in 3-5-2 en hij is echt een beetje 'old reliable'. Niet de grote ster uit m'n team, maar wel betrouwbaar om de juiste steekbal te geven, een goal te maken als ie in de positie komt en ook verdedigend zit ie er nog wel eens goed tussen. Vaak moet ie wel na 70/75 min gewisseld worden wegens beperkt stamina, maar ik vind het nog steeds een van de prettigste nummer 10's die ik heb gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-10 22:01
bvbal79 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 09:34:
[...]

Waarom begrijp je EA beter?

HIj heeft een POTM kaart en krijgt nu een Headliner, allemaal performance based kaarten. Beetje raar als EA heb niet zou gebruiken, zoals zoveel POTM die nu in Headliner komen te zitten.
hey @bvbal79 jij ook weer aan de fifa? actief, of alleen traden? 21 hier overgeslagen maar nu weer lekker aan het spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
buurman3 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 12:03:
[...]

hey @bvbal79 jij ook weer aan de fifa? actief, of alleen traden? 21 hier overgeslagen maar nu weer lekker aan het spelen :)
Yup, alhoewel actief, speel weer sinds de PS5, maar merk nu wel dat de puf er weer uit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Er!k schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 11:07:
[...]

Packluck,kaartje van 600/700k, kan ik alleen van dromen :9~
Yup! Was er ook heel blij mee kan ik je vertellen!

Man wat zijn Ginola en Mbappe echt dodelijk voorin samen. Gecombineerd met Neymar en Messi is het echt feest voorin. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Di Natale is echt mijn nachtmerrie ;(.

Had wel Savanier HL uit mijn 84+ player pick. Maar weet niet of die Auoar of Fofana POTM kan vervangen..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
hmr schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 16:43:
Di Natale is echt mijn nachtmerrie ;(.

Had wel Savanier HL uit mijn 84+ player pick. Maar weet niet of die Auoar of Fofana POTM kan vervangen..
Vind je Aouar goed? Ik heb hem ook maar vind Fekir echt een klasse beter… maar heb Aouar helaas nodig voor link met Neymar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Ik ga straks m'n eerste ever Icon SBC (mid icon upgrade) openen..
Heb besloten om t via de PS4 te openen ipv de app voor iets meer beleving..
Openen jullie het pakje gewoon of is er nog een speciale methode voor meer geluk? Vorig jaar was dat toch filteren op land ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Rhain schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 18:16:
Ik ga straks m'n eerste ever Icon SBC (mid icon upgrade) openen..
Heb besloten om t via de PS4 te openen ipv de app voor iets meer beleving..
Openen jullie het pakje gewoon of is er nog een speciale methode voor meer geluk? Vorig jaar was dat toch filteren op land ofzo?
Dat is niet voor geluk, maar voor de spanning, wie zal het zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20:05
Timoo_FR schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 18:12:
[...]

Vind je Aouar goed? Ik heb hem ook maar vind Fekir echt een klasse beter… maar heb Aouar helaas nodig voor link met Neymar.
Aouar is een cm, fekir (r)cam naar mijn mening.

Bij mij speelt hij op dit moment niet omdat KdB SS een klasse of wat btr is in de 4-2-3-1

Mocht ik weer naar een 3 mans middenveld gaan staat aouar weer basis op cm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Augy schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 18:26:
[...]

Aouar is een cm, fekir (r)cam naar mijn mening.

Bij mij speelt hij op dit moment niet omdat KdB SS een klasse of wat btr is in de 4-2-3-1

Mocht ik weer naar een 3 mans middenveld gaan staat aouar weer basis op cm
Ja heb je gelijk in, ik heb een aantal weken 4321 gespeeld (met afwisselend Fekir of Aouar cm naast Kante en Capoue/Llorente) maar sinds deze week weer teruggegaan naar 4231, met dus eerst een paar potjes Aouar op 10 en toen viel me op dat Fekir beter is (maar inderdaad ook gewoon een nummer 10 ipv cm zoals Aouar). Neymar dus nu op 7 chem maar dat is volgens mij niet zo erg :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kWGoAVCUP4sLDX8NsunKhlHrJ9c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xa9dILOjMfaCwdoDhgAO1kZu.jpg?f=fotoalbum_large

Door het kopen van Neymar nu weer ff sparen voor de volgende upgrade. Wie dat wordt nog geen idee…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-10 23:51
25k preview pack in de store . De gea mijn beste, ik sla wel over

[ Voor 36% gewijzigd door 038Zwolle op 05-01-2022 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
038Zwolle schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 19:11:
Icardi hier 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Tapsoba 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Kjaer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20:50
Headliner Candreva, nog steeds de 25k niet waard. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Pope 😂

Als EA wilt dat je packs gaat kopen , dan is dit niet de manier

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ilicic hier. Natuurlijk skip ik die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier gouden Jimenez van 83. Laat maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-10 21:53
Jullie hebben allemaal geluk met jullie 83+'s :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YX51uV0PmP-1ODNX_MIjkP0Bk7U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/znjmjAW3Rv6u0Pih1Mw5T6z4.jpg?f=fotoalbum_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Valandil schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 19:40:
[...]

Pope 😂

Als EA wilt dat je packs gaat kopen , dan is dit niet de manier
Als je deze nou koopt zit er in de volgende vast een goede speler 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Timoo_FR schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 18:12:
[...]

Ik heb Aouar op CDM staan met een shadow. Prima ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
allstarted1 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 20:02:
Bakambu 80 ;) en nee niks dubbel ofzo. In m'n gewone gold pack preview zat in ieder geval nog.. Bale..
Liever nu r*k dan zometeen met het openen van m'n Mid Icon :9

[ Voor 33% gewijzigd door Rhain op 05-01-2022 20:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Rhain schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 20:11:
[...]

[...]

Bakambu 80 ;) en nee niks dubbel ofzo. In m'n gewone gold pack preview zat in ieder geval nog.. Bale..
Bereid je maar voor op barnes })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
[...]

[...]

Wordt gewoon laudrup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
allstarted1 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 20:02:

[Afbeelding]
Een koopje!

Met een paar nullen teveel in de shop gedropt 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
[...]

[...]

In before Inzaghi of Nakata }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Laudrup of Litmanen.. als het a.u.b. maar niet 1 van deze twee is. De rest slik ik nog wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Laatst online: 04-10 21:03
25k pack: 8)7 Luis alberto 84 met 3.500 binwaarde ;w

[ Voor 10% gewijzigd door Er!k op 05-01-2022 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Er!k schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 20:27:
25k pack: 8)7 Luis alberto 84 met 3.500 binwaarde ;w
Dat valt nog mee, die van mij was 850 waard.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-10 10:01
oudejaarsloterij 45 eu inleg, kreeg maar 30 terug :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Litmanen hier uit de Icon pack, uiteraard...... Man man man...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
Timoo_FR schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 20:36:
Litmanen hier uit de Icon pack, uiteraard...... Man man man...
Ha! Hier zat ik op te wachten! Jij hebt 'm! Dan kan ik 'm nu met een gerust hart open maken!
Maar balen man ;(

edit: Mid Socrates.. mag niet klagen geloof ik. Vorig jaar best leuke potjes mee gespeeld. Z'n draaicirkel is net zo groot als de evenaar, maar z'n passes en afstandschoten waren toen meer dan prima!

[ Voor 28% gewijzigd door Rhain op 05-01-2022 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Rhain schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 20:38:
[...]

Ha! Hier zat ik op te wachten! Jij hebt 'm! Dan kan ik 'm nu met een gerust hart open maken!
Maar balen man ;(
Achja is niet anders haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Maguire. }:O
Laat maar zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 21:06
Rhain schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 20:38:
[...]

Maar balen man ;(

edit: Mid Socrates.. mag niet klagen geloof ik. Vorig jaar best leuke potjes mee gespeeld. Z'n draaicirkel is net zo groot als de evenaar, maar z'n passes en afstandschoten waren toen meer dan prima!
Eerder deze week wat potjes met Socrates prime gespeeld. Passing is echt goed, maar door zijn grootte en lompigheid toch maar ingewisseld voor Messi IF. 5* WF van Socrates is wel lekker en zijn schotkracht ook, maar hij moet je liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-10 15:54
Hoi allemaal,

Ik speel nu sinds 1.5 week fut op de Stadia.
Na anderhalf jaar geen fut speelt het best wel fijn. Wat ik chill vind is dat er geen conditiekaarten meer nodig zijn.

Speel op dit moment met dit team, eerste pack van Fifa 22 was Desailly en Sergej. Van der Sar kwam uit de midicon sbc.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6M5X4avF7EIh85OgXu40CdGIx_w=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VFnE6PtE4QslH792y62dBsad.png?f=fotoalbum_large

Ik snap alleen nog niet hoe het zit met de rivals rewards, ben nu div 6. Maar kan niet zo snel vinden welke rewards je krijgt en wat je ervoor moet doen. Voorheen waren dit punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Zijn die play off servers altijd zo traag? Heb het nog nooit gespeeld naar dit is niet te doen joh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 21:52:
Zijn die play off servers altijd zo traag? Heb het nog nooit gespeeld naar dit is niet te doen joh
Uurtje geleden ging het mega soepel ? Valt me wel op dat niveau een stuk lager is dan het begin van fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Augy schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 21:52:
Ik switch net van Squad battles naar Rivals een kom in een volle bak rood.. idd niet te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20:33
Traeces schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 20:16:
[...]

Bereid je maar voor op barnes })
By the way, zn prime heeft wel echt goede stats en workrates.
4 *WF 4* skills, finesse shot trait.
Best wel een interessante speler al je naar zn prijs kijkt.
Geen idee hoe z'n prime in het echt speelt.
Iemand ervaring met hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:51
Traeces schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 21:54:
[...]

Uurtje geleden ging het mega soepel ? Valt me wel op dat niveau een stuk lager is dan het begin van fifa.
Ja klopt viel mij ook al op, komt omdat je nu met 1250 puntjes al mee kan doen denk ik :)

[ Voor 3% gewijzigd door Nachtapotheker op 05-01-2022 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
ajaxalex schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 21:40:
Hoi allemaal,

Ik speel nu sinds 1.5 week fut op de Stadia.
Na anderhalf jaar geen fut speelt het best wel fijn. Wat ik chill vind is dat er geen conditiekaarten meer nodig zijn.

Speel op dit moment met dit team, eerste pack van Fifa 22 was Desailly en Sergej. Van der Sar kwam uit de midicon sbc.
[Afbeelding]

Ik snap alleen nog niet hoe het zit met de rivals rewards, ben nu div 6. Maar kan niet zo snel vinden welke rewards je krijgt en wat je ervoor moet doen. Voorheen waren dit punten.
De rival rewards krijg je morgenochtend. De hoogte is afhankelijk van je rank, zie: https://fifauteam.com/fut-rivals-rewards-fifa-22/

Ik zou Desailly als cv gebruiken. Hij is te log voor het middenveld, maar als cv is het een van de besten uit het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nachtapotheker schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 22:06:
[...]

Ja klopt viel mij ook al op, komt omdat je nu met 1250 puntjes al mee kan doen denk ik :)
En met 4 wins uit 10 in plaats van 5 uit 9 is de kans dat je door komt ook een stuk groter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik heb nu wel zo'n beetje alles geprobeerd, maar ik blijf maar verliezen door counters en steekballetjes. Ik ben er nu zo klaar mee dat ik ff een time-out in las tot dit seizoen klaar is. Het lukt gewoon niet meer. Tot wanneer duurt dit seizoen eigenlijk? Want dan kom ik weer in div. 3. Dat is beter voor mij denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Moody2204 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 22:12:
Ik heb nu wel zo'n beetje alles geprobeerd, maar ik blijf maar verliezen door counters en steekballetjes. Ik ben er nu zo klaar mee dat ik ff een time-out in las tot dit seizoen klaar is. Het lukt gewoon niet meer. Tot wanneer duurt dit seizoen eigenlijk? Want dan kom ik weer in div. 3. Dat is beter voor mij denk ik.
nog 28 dagen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Thx. Tot dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik heb die periode ook gehad, weekje rust, beetje sbctjes doen. Inkomen met SB spelen voor rewards en dan weer rustig Rivals gaan opstarten.

Misschien een switch in je team? Nieuw elan halen? Hoe zie je team er nu uit?

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 05-01-2022 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 22:24:
[...]

Ik heb die periode ook gehad, weekje rust. Inkomen met SB spelen voor rewards en dan weer rustig Rivals gaan opstarten.

Misschien een switch in je team? Nieuw elan halen?
Ik heb alles al geprobeerd. Momenteel speel ik met een compleet andere achterhoede dan vorige week. En een andere tactiek. Dat werkte even. Maar nu is het wederom klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 22:27:
[...]

Ik heb alles al geprobeerd. Momenteel speel ik met een compleet andere achterhoede dan vorige week. En een andere tactiek. Dat werkte even. Maar nu is het wederom klaar.
Ik switch weinig van basis tactieken en opstellingen. Tweak klein dingen.

Veel last van steekballen, minder diep en smaller gaan spelen? Verdedigers met hoge interceptie?

Welke backline speel je mee?

[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 05-01-2022 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 22:29:
[...]

Ik switch weinig van basis tactieken en opstellingen. Tweak klein dingen.

Veel last van steekballen, minder diep en smaller gaan spelen?
Ik begon ook eerst met kleine tweaks. Precies de dingen die je noemt. Nu een keer een flinke verandering. Speel al bijna 2 jaar met 4-2-3-1. Wel met wat andere opties onder de knoppen uiteraard. Nu eens 4-1-2-1-2 geprobeerd, maar niks helpt meer. Ik speel als een drol, dat moet ik wel toe geven. Maar ook de wedstrijden dat het wel lekker gaat voor mijn gevoel, verlies ik toch, en altijd op dezelfde manier. Ik ben lekker aan het ballen, probeer doelpunten te forceren, vervolgens 1 steekballetje en het is weer klaar. Het is dus echt tijd voor een time-out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Sinds vorige week heb ik een PS5 en wil ik FIFA weer gaan spelen, en toch ook wel FUT.
Had na de release even 2/3 weken gespeeld.

Valt mij op dat de markt nu al zo laag is

Neymar 455
CR7 332
Mbappe 1mil

Ga eens puzzelen voor een leuk team, heb nu 285.000

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Bedenk je ook dat het seizoen nog vrij jong is. Ik merkte in het begin dat ik echt heel veel goede spelers tegenkwam. Het was mij voor het einde in elite te komen, waardoor ik in div2 startte. Het was janken met de pet op.

Nu zit ik weer in divisie 1 en merk ik nog wel dat er veel goede zijn, maar dat wordt al minder. Over een week of wat zitten de meeste weer wat hoger en levelt het niveau zich weer een beetje uit.

Sterkte, ik ken je frustratie 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
WasBak schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 08:59:
[...]

Bedenk je ook dat het seizoen nog vrij jong is. Ik merkte in het begin dat ik echt heel veel goede spelers tegenkwam. Het was mij voor het einde in elite te komen, waardoor ik in div2 startte. Het was janken met de pet op.

Nu zit ik weer in divisie 1 en merk ik nog wel dat er veel goede zijn, maar dat wordt al minder. Over een week of wat zitten de meeste weer wat hoger en levelt het niveau zich weer een beetje uit.

Sterkte, ik ken je frustratie 😄
Ja ik denk dat ik het ook niet zo lang volhou met een time-out. En ik stop nooit helemaal. Vaak ga ik online seasons spelen. Daar zit ik nog in div. 9 geloof ik. Dan win ik weer wel makkelijk. ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 09:09:
[...]

Ja ik denk dat ik het ook niet zo lang volhou met een time-out. En ik stop nooit helemaal. Vaak ga ik online seasons spelen. Daar zit ik nog in div. 9 geloof ik. Dan win ik weer wel makkelijk. ;-)
Staat hier sws op een lager pitje. Druk op werk ivm nieuwe telefoon releases en het gezin.. gamen is nu even weinig aan de orde haha

Probeer nog snel de wekelijkse rewards binnen te halen (waarom, tis tog niks) en wat sbc te doen maar ik kom niet veel verder als een wedstrijd of 20 per week.

Motivatie helpt ook niet dat elke upgrade in m'n team richting de 1mio gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 09:37:
[...]

Staat hier sws op een lager pitje. Druk op werk ivm nieuwe telefoon releases en het gezin.. gamen is nu even weinig aan de orde haha

Probeer nog snel de wekelijkse rewards binnen te halen (waarom, tis tog niks) en wat sbc te doen maar ik kom niet veel verder als een wedstrijd of 20 per week.

Herkenbaar. Ik was een paar dagen vrij dus heb daardoor wat meer gespeeld dan normaal. Maar dat is nu ook weer over. Hier hetzelfde voor upgrades. Ik had dan de mazzel dat ik Mbappe packte, al moet ik eerlijk bekennen dat ik nog niet heel best met hem overweg kan. Heb nu Benzema FB ernaast staan, dan staat hij niet meer zo alleen in de spits, want dat werkte niet zo. Sommige spelers liggen je en andere minder. Zo speel ik nog steeds erg graag met Mahrez FB. Nadeel van 4-1-2-1-2 is dat ik nu maar 1 cvm heb ten opzichte van 4-2-3-1. En die steekballetjes waar ik me zo aan irriteer komen vaak uit dat deel op het middenveld…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-10 21:53
Augy schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 09:37:
[...]

Hier hetzelfde, al is het qua werk een rustige start van het jaar. Toch heb ik deze week maar een pot of drie/vier gespeeld op zondag.

Baal vooral dat veel nu wordt weggestopt in Friendlies, waar de rewards verder niet heel spannend zijn. Ook ineens heel veel Draft-gerelateerd. Ik heb écht geen zin in en tijd om in vier verschillende modes te gaan spelen (Draft, Rivals, Friendlies & SB). Weekend League speel ik sowieso niet. Tel daarbij op dat de Headliner-promo een beetje meh is, en de packweight 0,0. Bijna iedere pack levert drie of vier dupes op, al heb ik relatief weinig spelers in m'n club. Daarnaast is de markt gewoon kapot.

Vanavond start m'n weekend en zal ik vast even gaan spelen, maar ergens voor grinden, daar heb ik echt even geen zin in. :/

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
zo irritant dat je van je dubs untradable niet meer kan opslaan...

Kunnen ze het niet oprekken naar 10 ofzo..

Nu ook 6 dubbele bijna allemaal 82 rated....moet je weer een sbc gaan zitten doen om een nieuw pakketje te kunnen openen....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
allstarted1 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 10:02:
[...]

Hier hetzelfde, al is het qua werk een rustige start van het jaar. Toch heb ik deze week maar een pot of drie/vier gespeeld op zondag.

Baal vooral dat veel nu wordt weggestopt in Friendlies, waar de rewards verder niet heel spannend zijn. Ook ineens heel veel Draft-gerelateerd. Ik heb écht geen zin in en tijd om in vier verschillende modes te gaan spelen (Draft, Rivals, Friendlies & SB). Weekend League speel ik sowieso niet. Tel daarbij op dat de Headliner-promo een beetje meh is, en de packweight 0,0. Bijna iedere pack levert drie of vier dupes op, al heb ik relatief weinig spelers in m'n club. Daarnaast is de markt gewoon kapot.

Vanavond start m'n weekend en zal ik vast even gaan spelen, maar ergens voor grinden, daar heb ik echt even geen zin in. :/
Dat is dan wel weer een voordeel van online seasons. Daar kun je potjes spelen en klaar. Nadeel is natuurlijk dat je dan niet aan je eigen team kunt bouwen en dat je bijna alleen maar tegen Frankrijk of PSG speelt. De reden waarom laat zich wel raden…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Wii4all schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 10:09:

Nu ook 6 dubbele bijna allemaal 82 rated....moet je weer een sbc gaan zitten doen om een nieuw pakketje te kunnen openen....
Ja dat zo wel fijn zijn als dat kon inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:40
Wii4all schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 10:09:

Je kan er een aantal discarden en dan weer terughalen met Quick Sell Recovery... Maar let op dit gaat maar voor een beperkt aantal spelers per maand en volgens mij ook voor een beperkte periode

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
M@cer schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 10:42:
[...]

Je kan er een aantal discarden en dan weer terughalen met Quick Sell Recovery... Maar let op dit gaat maar voor een beperkt aantal spelers per maand en volgens mij ook voor een beperkte periode
Ja klopt, daar had ik vorige week lukaku bungelen. Die haalde ik op de laatste dag terug, daarna maar in een sbc gestopt.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ja voor 82 rated spelers is dat het niet waard, dan raak je door je herstel mogelijkheden heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
worden nog al grote traders gehackt..

is nu een petitie voor opgestart tegen betere beveiliging.

https://twitter.com/fut_rory/status/1479022407780290566?s=21

https://www.change.org/p/...c8-11ec-a925-d158646b6b59

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Er is trouwens een 25K preview pack in de store.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Ik weet niet wat er aan de hand is. Maar van de laatste 18 potten, heb ik er maar 5 weten te winnen.
Mijn verdediging is een gatenkaas. Spelers kappen en draaien zo simpel weg.

Hun verdediging staat rocksolid en erg compact. Daarnaast spelen ze veel agressiever en moeten mijn spelers steeds eerst flink wat meter dichtlopen waardoor ik voor mijn gevoel steeds achter de bal aanren.

Vorig seizoen div 1, nu blijf ik maar hangen in Div 2 en win echt niks.
Zola is overigens wel een aanwinst hoor! Die is zo behendig en wendbaar. Daarnaast goed schot, maar een nog betere passing. Geen spijt van.

Nu eerst maar mijn team aan de praat krijgen.
Overgestapt naar 442 voor wat meer balans in het spel en wat wijzigingen doorgevoerd.
Keane naar de bank
Zambrotta naar de bank
Acuna en Llorente erbij. (en nu blut ;) )
Acuna op CDM is een beest zeg!

Aan de spelers kan het niet liggen, want het is inmiddels een aardig topteam geworden.
https://www.ea.com/fifa/u...Id=coYEnJeRnZoeJ:FFA22PS5

Ingame:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VIqK2CRGYQQB3eSGG0he26sRa3U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZarPDh2nIQrB7WjozPlk0O1w.png?f=fotoalbum_large

Iemand tips voor een goede formatie / instellingen / spelers instructies?

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20:50
Denken jullie ook dat het slim is om WW Guendouzi te gaan verkopen in aanloop naar die RB Fofana kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
joostmakaay schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:18:
Denken jullie ook dat het slim is om WW Guendouzi te gaan verkopen in aanloop naar die RB Fofana kaart?
Komt schijnbaar ook een Payet SBC aan ofzo, dus weet niet wat slim is. Weet wel dat ik dom ben geweest dat ik Guendouzi niet gekocht heb toen hij nog zo'n 90k was 8)7 Is volgens mij nog beter dan Kante als ik het zo lees...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-10 23:51
2 healiners uit de rewards! Ramsdale ennnnnn duplicate Ramsdale!
Pagina: 1 ... 68 ... 128 Laatste