Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:48
saert schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 08:29:
[...]

Als je de club vol spelers hebt en je kan deze sbc gratis doen? Waarom niet? Scheelt een hele boel spelers discarden.
Dan kan je toch beter wachten op een SBC waarbij je weet wat je krijgt?? Je kan toch beter wachten op een speler zoals Benzema of Fekir?

[ Voor 9% gewijzigd door M@cer op 04-01-2022 08:55 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:51
_Uploader_ schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 05:58:
[...]

Ik weet niet zo goed waarom je een videoclip van 2:20 toont met daarin dezelfde beelden, er gebeurt helemaal niets.
Als ik jouw tegenstander was had ik natuurlijk geprobeerd de bal af te pakken, maar je bent naar mijn mening ook een laf potje aan het spelen. Mijn uitgangspunt is om er eentje meer te scoren dan de tegenstander en wat aanvallender te spelen. Ja je krijgt goals tegen, maar ook meer scoringskansen. Zo ben ik nu een 433 aan het proberen en dat is best leuk. En je wint niet elke pot, maar dat hoeft ook niet. Als het maar een leuke wedstrijd wordt wat op nen neer gaat en dat mis ik erg in jouw posts en video. Probeer je er niet veel van de tegenstanders aan te trekken en jouw eigen tactiek en speelstijl te ontwikkelen.
Dat is ook precies de essentie van mijn verhaal! Normaal speel ik vol op de aanval, of probeer ik in ieder geval een goal te forceren. Ik speel normaal totaal niet laf in ieder geval. Normaal ga ik natuurlijk niet stil staan in een wedstrijd. De laatste tijd echter, loop ik constant in het mes. Want door mijn aanvallende spel krijg ik telkens 1 of 2 counters tegen waardoor ik verlies. Dus ik besloot eens de proef op de som te nemen door de 1e helft stil te gaan staan en kijken wat mijn tegenstander dan deed. En precies wat ik verwachtte: hij deed helemaal NIETS. En dat is de boodschap: want dat is waarom ik Fifa op dit moment niet echt leuk meer vind: ik probeer er een leuke wedstrijd van te maken, en de meeste van mijn tegenstanders counteren mij er dan laf uit om dat woord nog maar eens te gebruiken. En het lukt mij nog niet om me daar tegen te wapenen. Dus dat frustreert.

[ Voor 6% gewijzigd door Moody2204 op 04-01-2022 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik moest nog twee team of the week spelers kopen: 2x een 86er voor 35k per stuk gedaan. Omdat ik mijn Nkunku en Upamecano totw niet kwijt wilde. Krijg ik een heel vet netje eruit gelopen ofwel mid Nedved. Gezien zijn stats kan ie in de Gullit gang. Qua prijs (335k) ook de moeite waard. Maar het is voor mij nou niet zo'n icoon om hem gegarandeerd op te gaan stellen. Wel beter dan baby Nakata.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
M@cer schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 07:57:
Het is toch te grappig dat iedereen weer blind in dit soort kansloze SBC trapt.

3.ton waarde, daar kan je een leuke speler met zekerheid van kopen
Ik heb er allemaal untradable meuik in gestopt dus het kostte me geen coins....maar goed misschien als ik 1 team van 87 1 van 86 en 2 van 85 kan inleveren dat ik dan beter een viera had kunnen maken....

Dat is de gok die je neemt....net zoals ik die googiebag sbcs ook elke keer blijf doen...
Je hoopt toch dat er wat bruikbaars in zit....soort gratis gokken ;)
M@cer schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 08:53:
[...]

Dan kan je toch beter wachten op een SBC waarbij je weet wat je krijgt?? Je kan toch beter wachten op een speler zoals Benzema of Fekir?
Toen fekir uitkwam had ik daar nog niet de coins en de spelers voor...helaas
Soms vind ik het ook lastig te bepalen of zo'n sbc het wel waard is...

[ Voor 24% gewijzigd door Wii4all op 04-01-2022 09:10 ]

Burp

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18:59
Ja, het is een spel en zo'n sbc is inderdaad niet rationeel te verantwoorden. Juist daarom is het leuk om te doen. Lekker gokken.
En handelen is zo makkelijk in FIFA, die 300.000 coins zijn binnen een week weer verdiend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 08:53:
[...]

Dat is ook precies de essentie van mijn verhaal! Normaal speel ik vol op de aanval, of probeer ik in ieder geval een goal te forceren. Ik speel normaal totaal niet laf in ieder geval. Normaal ga ik natuurlijk niet stil staan in een wedstrijd. De laatste tijd echter, loop ik constant in het mes. Want door mijn aanvallende spel krijg ik telkens 1 of 2 counters tegen waardoor ik verlies. Dus ik besloot eens de proef op de som te nemen door de 1e helft stil te gaan staan en kijken wat mijn tegenstander dan deed. En precies wat ik verwachtte: hij deed helemaal NIETS. En dat is de boodschap: want dat is waarom ik Fifa op dit moment niet echt leuk meer vind: ik probeer er een leuke wedstrijd van te maken, en de meeste van mijn tegenstanders counteren mij er dan laf uit om dat woord nog maar eens te gebruiken. En het lukt mij nog niet om me daar tegen te wapenen. Dus dat frustreert.
Ja maar wat wil je nou bewijzen met het filmpje ? Ja die gast staat gewoon 2 min op jouw te wachten, meeste hier op het forum weten echt wel dat meeste spelers op de counter spelen ? Jouw gelijk bewijzen dat allemaal niet aan jouw ligt maar de counter tegenstander die overal schijt aan heeft ?

Je zit je waarschijnlijk alweer achter je console / pc op te vreten als je z'n tegenstander tegen krijgt waardoor je al 30% focus mist. Precies hierdoor scoort die knakker dus altijd wel een doelpuntje.

Ik heb me er een tijd geleden al bij neergelegen om pissig te worden bij dat soort gasten, heeft toch geen nut en je gaat er alleen maar zelf slechter van spelen. WL deze week was ook 70% dat soort gasten, je weet dat ze continu steekballen gaan pompen op de counter, lekker boeiend. Als je gewoon goed opgesteld staat scoren ze eigenlijk nooit daarmee. Speel in verdediging juist met 45 breedte en me 2 cdm's ervoor, krijgt haast nooit een counter op om oren. Zeker omdat ik nooit dom instap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 09:14:
[...]

Ja maar wat wil je nou bewijzen met het filmpje ? Ja die gast staat gewoon 2 min op jouw te wachten, meeste hier op het forum weten echt wel dat meeste spelers op de counter spelen ? Jouw gelijk bewijzen dat allemaal niet aan jouw ligt maar de counter tegenstander die overal schijt aan heeft ?

Je zit je waarschijnlijk alweer achter je console / pc op te vreten als je z'n tegenstander tegen krijgt waardoor je al 30% focus mist. Precies hierdoor scoort die knakker dus altijd wel een doelpuntje.

Ik heb me er een tijd geleden al bij neergelegen om pissig te worden bij dat soort gasten, heeft toch geen nut en je gaat er alleen maar zelf slechter van spelen. WL deze week was ook 70% dat soort gasten, je weet dat ze continu steekballen gaan pompen op de counter, lekker boeiend. Als je gewoon goed opgesteld staat scoren ze eigenlijk nooit daarmee. Speel in verdediging juist met 45 breedte en me 2 cdm's ervoor, krijgt haast nooit een counter op om oren. Zeker omdat ik nooit dom instap.
Met je eens dat ik me er eigenlijk bij neer moet leggen. Maar ik vraag me oprecht af wat voor lol je beleeft aan een voetbalspel als je gewoon gaat staan wachten tot je tegenstander iets doet. Op zijn Rotterdams gezegd: heb ik er echt ff de tering in momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Wii4all schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 09:09:
[...]
Ik heb er allemaal untradable meuik in gestopt dus het kostte me geen coins....maar goed misschien als ik 1 team van 87 1 van 86 en 2 van 85 kan inleveren dat ik dan beter een viera had kunnen maken....

Toen fekir uitkwam had ik daar nog niet de coins en de spelers voor...helaas
Soms vind ik het ook lastig te bepalen of zo'n sbc het wel waard is...
Dat dus. Mijn restant aan fodder verkocht niet en was genoeg om 4 squads op te vullen min de 2 totw spelers. Die fodder heeft mij niks gekost omdat ik tig andere fodder voor de dubbele prijs heb weten te slijten. Kostprijs voor die mid icon? 70k.

Voor het bedrag ter waarde van een Nakata, Inzaghi, Litmanen, Laudrup mid icon wil ik wel een gokje wagen. Beter zo dan ploeteren met icon swaps en baby Nakata packen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 09:27:
[...]

Met je eens dat ik me er eigenlijk bij neer moet leggen. Maar ik vraag me oprecht af wat voor lol je beleeft aan een voetbalspel als je gewoon gaat staan wachten tot je tegenstander iets doet. Op zijn Rotterdams gezegd: heb ik er echt ff de tering in momenteel.
Ik zou er geen plezier in hebben maar schijnbaar andere wel. Iedereen heeft een andere beleving van de game.

Maar pas je speelstijl aan naar je eigen zwakheden ? Ik weet van me eigen dat ik altijd wel scoor en soms kwetsbaar ben achterin. Dus heb het nu maar dicht staan + wat minder breed waardoor er minder gaten vallen

Voorin rommel ik wel aan en combineer en skill ik me er wel doorheen. Ik gebruik alleen nog echt spelers die mij liggen en niet die andere goed vinden. Zon bruno past heerlijk in mijn speelstyle, net zoals een TAA , Cornet.

Ook is fifa een enorme mind game, JIJ staat al met 1-0 achter tegen dat soort gasten omdat je boos / pissig word er om :)

[ Voor 6% gewijzigd door Traeces op 04-01-2022 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:19
Moody2204 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 09:27:
[...]

Speel je altijd op dezelfde manier opstelling / settings? Ik merk namelijk dat het switchen van opstelling en wijze van druk zetten een enorm verschil kan maken.
Zelf wissel ik tussen 4231, 4222, 42121 (wide) afhankelijk van hoe het loopt. Dat met verschillende druk en depth instellingen.
Tegen de park the bus counter figuren speel ik juist vaak met pressure on heavy touch en op 70-80 depth. Dan staan je verdedigers op de middenlijn en is het met diepteballen vaak buitenspel of de ballen worden wel onderschept voordat ze bij de middenlijn komen. Je moet wel 4 verdedigers hebben met 95+ sprint speed voor het geval ze er toch een keer doorheen glippen :D
Iets anders wat voor mij goed werkt: als je de spits in de 16 weet in te spelen met 2x x (ps5) dan ben je door de animatie bij de aanname soms zelfs Kimpembe :+ te slim af bij het draaien en schieten.

[ Voor 8% gewijzigd door Nachtapotheker op 04-01-2022 09:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:10
Joosie200 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 09:07:
Ik moest nog twee team of the week spelers kopen: 2x een 86er voor 35k per stuk gedaan. Omdat ik mijn Nkunku en Upamecano totw niet kwijt wilde. Krijg ik een heel vet netje eruit gelopen ofwel mid Nedved. Gezien zijn stats kan ie in de Gullit gang. Qua prijs (335k) ook de moeite waard. Maar het is voor mij nou niet zo'n icoon om hem gegarandeerd op te gaan stellen. Wel beter dan baby Nakata.
Ik zou zeggen geef hem een kans. Vorig jaar lang met de moments versie gespeeld. Is te vergelijken met Son (IF) in huidige Fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Robbio85 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 09:35:
[...]

Ik zou zeggen geef hem een kans. Vorig jaar lang met de moments versie gespeeld. Is te vergelijken met Son (IF) in huidige Fifa.
Ik lees de comments op futbin terug dat ie vergelijkbaar is met Son zo niet beter. Een enkeling zegt: Son en KDB gecombineerd. Meeste spelen hem wel als cam of striker. Klinkt met 5 weak foot ook bruikbaarder sowieso dan Nakata. Bij de volgende icon swaps pak ik de packs mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 09:33:
[...]

Ik zou er geen plezier in hebben maar schijnbaar andere wel. Iedereen heeft een andere beleving van de game.

Maar pas je speelstijl aan naar je eigen zwakheden ? Ik weet van me eigen dat ik altijd wel scoor en soms kwetsbaar ben achterin. Dus heb het nu maar dicht staan + wat minder breed waardoor er minder gaten vallen

Voorin rommel ik wel aan en combineer en skill ik me er wel doorheen. Ik gebruik alleen nog echt spelers die mij liggen en niet die andere goed vinden. Zon bruno past heerlijk in mijn speelstyle, net zoals een TAA , Cornet.

Ook is fifa een enorme mind game, JIJ staat al met 1-0 achter tegen dat soort gasten omdat je boos / pissig word er om :)
Tot net voor kerst ging het prima maar ineens ging ik al die steekballen, zowel hoog als laag, tegen krijgen. Ik zal moeten gaan experimenteren wat voor mij werkt. Vooralsnog heb ik er geen antwoord op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Nachtapotheker schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 09:34:
[...]

Speel je altijd op dezelfde manier opstelling / settings? Ik merk namelijk dat het switchen van opstelling en wijze van druk zetten een enorm verschil kan maken.
Zelf wissel ik tussen 4231, 4222, 42121 (wide) afhankelijk van hoe het loopt. Dat met verschillende druk en depth instellingen.
Tegen de park the bus counter figuren speel ik juist vaak met pressure on heavy touch en op 70-80 depth. Dan staan je verdedigers op de middenlijn en is het met diepteballen vaak buitenspel of de ballen worden wel onderschept voordat ze bij de middenlijn komen. Je moet wel 4 verdedigers hebben met 95+ sprint speed voor het geval ze er toch een keer doorheen glippen :D
Iets anders wat voor mij goed werkt: als je de spits in de 16 weet in te spelen met 2x x (ps5) dan ben je door de animatie bij de aanname soms zelfs Kimpembe :+ te slim af bij het draaien en schieten.
Ik heb wel verschillende opstellingen onder de knoppen ja, die ik ook gebruik. Maar het wil nog niet echt lukken om die steekballen af te stoppen. Het gekke is, dat ik er voorheen echt nooit zo'n last van had. Maar sinds een week, anderhalve week, is het constant raak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:49
Moet eerlijk zeggen dat ik de spanning die je hebt bij het opzoeken van je zojuist gepackte icon d.m.v. de vlaggen-filter, leuker vind dan het daadwerkelijk spelen van het spel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dabuh
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 13:51
De Icon SBC pack was het voor mij dit keer wel waard. Met George Best een zeer bruikbare speler gepackt, die ook nog eens redelijke makkelijk in mijn team past.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Ny4K0qO5Upp5TKNSqQF8yApi60=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rjYRvcT2j7G56cYSghhSx9fP.png?f=fotoalbum_large

Gezien zijn normale prijs van 650.000 en de sbc prijs van 550.000 geen verkeerde icon. In game staat hij spits naast Arnautovic en vervangt hij NumbersUp Insigne. Qua stats was Insigne een goede speler, maar door zijn extreem lage physicals kwam hij er niet echt aan te pas bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Dabuh schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 10:22:
De Icon SBC pack was het voor mij dit keer wel waard. Met George Best een zeer bruikbare speler gepackt, die ook nog eens redelijke makkelijk in mijn team past.
[Afbeelding]

Gezien zijn normale prijs van 650.000 en de sbc prijs van 550.000 geen verkeerde icon. In game staat hij spits naast Arnautovic en vervangt hij NumbersUp Insigne. Qua stats was Insigne een goede speler, maar door zijn extreem lage physicals kwam hij er niet echt aan te pas bij mij.
550k voor die Mid SBC? Volgens Futbin zou je hem voor 350k moeten kunnen voltooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Dabuh schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 10:22:
[Afbeelding]

Nice deze had ik ook 'best' kunnen gebruiken.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dabuh
  • Laatst online: 13:51
joostmakaay schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 10:49:
[...]

550k voor die Mid SBC? Volgens Futbin zou je hem voor 350k moeten kunnen voltooien.
Sorry misschien niet helemaal duidelijk. Refereerde naar de George Best SBC die ook nog te doen is. De prijs voor die SBC is 550.000.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Laatst online: 06-10 10:01
Moody2204 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 00:16:
Eerder liep ik te mopperen over de counters die ik constant tegen krijg. Besloten de proef op de som te nemen en even 'iets' behoudender te starten. Zie in dit filmpje wat er dan gebeurt. Ik denk dat ik zeker bij 9 van de 10 wedstrijden zo'n filmpje zou kunnen maken. De 2e helft overigens wel normaal gespeeld met als resultaat een 1-0 nederlaag door een counter... voor mij is er geen lol meer aan zo:

[YouTube: FIFA 22 in 2022: Opponent just waiting for counter attack.....]
Dit ervaar ik ook. Vooral als ik achter kom te staan lijken mijn tegenstander 0,0 intentie naar voren te hebben. Ik heb zoveel foto's van ingame statistieken dat ik bv 25% de bal heb met 6 schoten op doel. Tegenstander dus 75% bal met 1 schot op doel.. Het is verschrikkelijk tegenwoordig. Maar hier kan EA natuurlijk niks tegen doen. De community is echt rewards toxic. ALLEs voor de win doen. Zovaak dat tegenstanders op start drukken nadat ze op 2-0 voor komen te staan tegen mij. En dan berichtjes gaan sturen van leave pls..

Die lui staan dan 2-0 voor en houden continu de bal achterin.. Die willen geen game spelen, die willen er zo snel mogelijk door heen voor de rewards en dan? Geen idee, nog weer betere rewards krijgen etc. Maar een game spelen dat willen ze niet.

Maar goed die discussie heb ik hier ook al met veel mensen gehad. Het zal wel aan mij liggen maar heb echt het idee dat heel veel mensen fifa spelen als een verplichting zien..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
AequitasII schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 09:13:
Ja, het is een spel en zo'n sbc is inderdaad niet rationeel te verantwoorden. Juist daarom is het leuk om te doen. Lekker gokken.
En handelen is zo makkelijk in FIFA, die 300.000 coins zijn binnen een week weer verdiend.
Handelen makkelijk? Vertel. Het is in mijn beleving elk jaar lastiger. Ja tenzij je uren bezig gaat en kaartjes gaat verkopen met een winst van 500 coins per kaart. Daar heb ik geen zin in.

Met de icon sbc behoorlijk sbc fodder ingekocht. Nou de winst was magertjes.. De meeste kunnen verkopen met een krappe 1 a 2k per kaart winst. En dat op een kaartje van 10k dus ik maak ongeveer 10% winst op mijn investeringen. Dus investeer ik 1,5mil haal ik er 150k winst uit..
Dat zet echt geen zoden aan de dijk als je het mij vraagt.

Maar jij beweert dus dat het makkelijk is? Nou deel dan maar een aantal makkelijke tips :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
fifanoob schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 10:58:
[...]

Dit ervaar ik ook. Vooral als ik achter kom te staan lijken mijn tegenstander 0,0 intentie naar voren te hebben. Ik heb zoveel foto's van ingame statistieken dat ik bv 25% de bal heb met 6 schoten op doel. Tegenstander dus 75% bal met 1 schot op doel.. Het is verschrikkelijk tegenwoordig. Maar hier kan EA natuurlijk niks tegen doen. De community is echt rewards toxic. ALLEs voor de win doen. Zovaak dat tegenstanders op start drukken nadat ze op 2-0 voor komen te staan tegen mij. En dan berichtjes gaan sturen van leave pls..

Die lui staan dan 2-0 voor en houden continu de bal achterin.. Die willen geen game spelen, die willen er zo snel mogelijk door heen voor de rewards en dan? Geen idee, nog weer betere rewards krijgen etc. Maar een game spelen dat willen ze niet.

Maar goed die discussie heb ik hier ook al met veel mensen gehad. Het zal wel aan mij liggen maar heb echt het idee dat heel veel mensen fifa spelen als een verplichting zien..
Precies wat ik bedoel inderdaad. Ik vraag me af wat er gebeurd zou zijn als ik de 2e helft ook met de voet op de bal was blijven staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Moody2204 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:05:
[...]

Precies wat ik bedoel inderdaad. Ik vraag me af wat er gebeurd zou zijn als ik de 2e helft ook met de voet op de bal was blijven staan.
Ik moet ook heel eerlijk bekennen. Gisteren had ik er ook zo'n 1, die scoorde in de 20e min ofzo en deed daarna helemaal niks meer. Ik scoor nog voor de rust 2x en sta met 2-1 voor. 3x raden wat ik heb gedaan.
Die man heeft daarna nog 3x de bal gehad en is gequit. Heb hem meteen een berichtje gestuurd met nice tacs keeping the ball! bye bye :+

Het is zo tegen mij principe in om zo te voetballen maar tegen zulke lui doe ik het ook. Laatst ook zo'n potje in de wl. 0-0, verlenging tot de 120e min 0-0 hij had in totaal 3 schoten op doel in 120 min..
Toen ik die winnende maakte ( 121e min dus alleen nog aftrap en scheids floot af ) meteen 3x op pauze gedrukt. Gewoon omdat soort lui te irriteren.
Ja ik laat mij ook meeslepen en zou er eigenlijk boven moeten staan. Maar ik zeg jullie eerlijk op zulke momenten wil ik dat soort lui nog even extra irriteren en daarna nog even een berichtje sturen met hun geweldige mourinho tacs. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-10 22:01
AequitasII schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 09:13:

vind het handelen echt tegenvallen vergeleken met andere jaren. Lijkt ook wel alsof iedereen trade tegenwoordig. Als er ergens een tip voorbij komt gaat de hele community zowat all-in op een kaart...

Tips? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Moody2204 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 09:59:
[...]

Ik heb wel verschillende opstellingen onder de knoppen ja, die ik ook gebruik. Maar het wil nog niet echt lukken om die steekballen af te stoppen. Het gekke is, dat ik er voorheen echt nooit zo'n last van had. Maar sinds een week, anderhalve week, is het constant raak.
Ik heb ook wel sterk de indruk dat ze vaker 'lukken' als de servers traag / non responsive aanvoelen. Dat is helaas nogal vaak gebeurd deze kerstvakantie, mogelijk is dat een verklaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
buurman3 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:12:
[...]

vind het handelen echt tegenvallen vergeleken met andere jaren. Lijkt ook wel alsof iedereen trade tegenwoordig. Als er ergens een tip voorbij komt gaat de hele community zowat all-in op een kaart...

Tips? :)
Massa is kassa. Maar in grote lijnen, koop in tijdens promo's en lightning rounds of icon sbc's :+. Koop dan vooral populaire spelers in.
Voorbeeld: Neymar was gisteren massaal voor 420k op te pikken rond 20u en ging vanmorgen voor 460k. Dat is na tax 17k winst per kaart :)

Als je minder investingscoins hebt, het werkt in het klein ook precies zo met consumables (positiekaarten, chem styles).

[ Voor 9% gewijzigd door Nachtapotheker op 04-01-2022 11:22 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• fifanoob
Nachtapotheker schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:21:
[...]

Massa is kassa. Maar in grote lijnen, koop in tijdens promo's en lightning rounds of icon sbc's :+. Koop dan vooral populaire spelers in.
Voorbeeld: Neymar was gisteren massaal voor 420k op te pikken rond 20u en ging vanmorgen voor 460k. Dat is na tax 17k winst per kaart :)
Dus nog geen 10% winst..

En dan massa is kassa want iedereen heeft wel even 5 mil liggen om neymar ff 10x in te kopen..

En dan heb je nog het risico dat Neymar niet ging stijgen maar gaat dalen. Maak je dikke verliezen mee dan. Dus ik wacht nog steeds op de makkelijke tips voor het traden in fifa22. Dit is overigens niet een aanval op jou hoor :)

[ Voor 26% gewijzigd door fifanoob op 04-01-2022 11:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nachtapotheker
fifanoob schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:23:
[...]

Dus nog geen 10% winst..

En dan massa is kassa want iedereen heeft wel even 5 mil liggen om neymar ff 10x in te kopen..

En dan beweren dat het zo makkelijk is... Sorry hoor maar dit vind ik echt een kansloze tip
Ik heb er nog wat aan toegevoegd. ;)

Maar ander voorbeeld zijn promo kaarten, bijv een Milinkovic Savic wildcard, die kon je onder de 100k oppikken tijdens de promo. 3 weken later 160k.

[ Voor 16% gewijzigd door Nachtapotheker op 04-01-2022 11:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
YouTube: VAN 0 NAAR 1 MILJOEN COINS IN ÉÉN WEEK (FIFA 22)

Gewoon deze vent ff nadoen, dan heb je zo 1 miljoen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Nachtapotheker schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:24:
[...]

Ik heb er nog wat aan toegevoegd. ;)
Ja prima maar dat is dus niet echt makkelijk. Met die andere kaartjes pak je 500 coins winst? Dus als je er 1000 ingekocht hebt dan pak je eens een x wat echte winst. Nou succes met het verkopen van 1000x dezelfde kaart, Vind je dat nou echt bruikbare tips?

Voorheen had je gewoon dat je inform kaartjes kon kopen, week later waren ze van 13k richting de 20k. Dat is traden dat schiet tenminste een beetje op.

Maar ik ga echt niet handelen met zulke kleine waardes. Lijkt wel op vroeger op lui die de bronze pack methode deden. Wat een werk was dat..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• buurman3
Nachtapotheker schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:21:
[...]

Dat is een beetje een open deur.... :)

IF 84-85-86 was altijd easy kassa maar dat is m niet echt meer.

En positiekaartjes chemkaartjes handelen tsja..... dat is echt van dat kruimelspul als je 24/7 op de webapp wilt zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
fifanoob schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:26:
[...]

Ja prima maar dat is dus niet echt makkelijk. Met die andere kaartjes pak je 500 coins winst? Dus als je er 1000 ingekocht hebt dan pak je eens een x wat echte winst. Nou succes met het verkopen van 1000x dezelfde kaart, Vind je dat nou echt bruikbare tips?

Voorheen had je gewoon dat je inform kaartjes kon kopen, week later waren ze van 13k richting de 20k. Dat is traden dat schiet tenminste een beetje op.

Maar ik ga echt niet handelen met zulke kleine waardes. Lijkt wel op vroeger op lui die de bronze pack methode deden. Wat een werk was dat..
Ja je moet er wel een beetje tijd en moeite in willen steken, het alternatief is packs kopen.
Ik verhandel denk ik 500-1000 spelers per dag en dan kan je zeker een leuk team bouwen zonder packs te kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Het is of massa is kassa saai 1000x dezelfde speler verhandelen of op het juiste moment de populaire promo kaarten kopen en geduld hebben. Genoeg voorbeelden in de winter wildcards van kaarten die bijna x2 zijn gegaan onderhand. Maar goed ik stop wel met tips geven en speel lekker verder :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
Nachtapotheker schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:27:
[...]

Ja je moet er wel een beetje tijd en moeite in willen steken, het alternatief is packs kopen.
Ik verhandel denk ik 500-1000 spelers per dag en dan kan je zeker een leuk team bouwen zonder packs te kopen.
Nee hier werd gezegd dat het heel makkelijk is en je zo 300k winst met traden maakt. 1000 spelers per dag verkopen is nou niet iets wat heel makkelijk is. Ik heb ook gewoon een baan enzo he..
Bovendien als ik 200x dezelfde speler inkoop krijg ik al weer gezeik van ea dat ze denken dat ik een bot ben. Maar jij kan dat dus elke dag doen? En dus ook elke dag ze inkopen. Sorry dat ik het zeg maar geloof hier niks van.

[ Voor 17% gewijzigd door fifanoob op 04-01-2022 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

@fifanoob kan jij, of iemand anders, die lob ballen uitleggen? Ik snap er echt niets van want die van mij komen echt nooit aan. De verdediger zit ertussen, of ze zijn te kort of te traag of weet ik het.. ik doe vast iets verkeerd...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:30
Met 500-1000 spelers per dag(!) is traden niet ineens makkelijk, dat is wel bizar veel.
Dan kun je net zo goed werken voor je geld en packs kopen, want dan is het bijna werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Nachtapotheker schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:29:
Het is of massa is kassa saai 1000x dezelfde speler verhandelen of op het juiste moment de populaire promo kaarten kopen en geduld hebben. Genoeg voorbeelden in de winter wildcards van kaarten die bijna x2 zijn gegaan onderhand. Maar goed ik stop wel met tips geven en speel lekker verder :)
1000 per dag wtf...

Promo cards heb je gelijk in. Guendouzi en David WW goede voorbeelden. Ga ik daar maar meer op richten en dan 2 weken geduld hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
hmr schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:31:
@fifanoob kan jij, of iemand anders, die lob ballen uitleggen? Ik snap er echt niets van want die van mij komen echt nooit aan. De verdediger zit ertussen, of ze zijn te kort of te traag of weet ik het.. ik doe vast iets verkeerd...
Valt niet zo heel veel uit te leggen.

op de ps5 is het L1 + 2x driehoekje tappen. Waarvan de eerste tap de snelheid/afstand bepaalt. Maar zo erg meta is dat niet hoor. Pro's gebruiken het amper omdat het prima te verdedigen is voor hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
buurman3 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:33:
[...]

1000 per dag wtf...

Promo cards heb je gelijk in. Guendouzi en David WW goede voorbeelden. Ga ik daar maar meer op richten en dan 2 weken geduld hebben 8)7
Ja, ik zou alleen nu wel even voorzichtig zijn met de huidige promo kaarten, want toty komt er aan en dan heb je kans dat ze niet of veel later pas omhoog gaan.
Het is ook zonde om 6 weken te moeten wachten op je coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

buurman3 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:33:
[...]

1000 per dag wtf...

Heb mijn Guendouzi verkocht voor 170... rip.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
hmr schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:37:
[...]

Ja das het lastige, je weet nooit wat het plafond is... ik heb mn Renato SS verkocht voor 750 na de promo, die ging nog even verder omhoog :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
hmr schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:37:
[...]

ik gister aangeschaft voor 219...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Heb nu wel Ben Yedder SS aangeschaft.. Doet het wel lekker tot nu toe :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
hmr schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:44:
hoop geld voor een 87.. maar zou m ook graag hebben! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

buurman3 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:50:
[...]

hoop geld voor een 87.. maar zou m ook graag hebben! :)
Mja weet niet zo goed welke spits ik anders zou moeten doen. Mbappe te duur helaas.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
hmr schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:44:
Hier ook. "Doet het lekker", maar of hij nu de prijs rechtvaardigt op basis van kwaliteit..
Gisteren gewoon compleet weggespeeld door NIF Werner.. zeg het maar.. Is zo'n upgrade het je dan echt waard.
Speel nu met WW Maignan.. Ik zou bijna zweren dat hij slechter presteert t.o.v. m'n gold Maignan.. Maar zoals zo vaak hangt het weer af van zoveel facetten.
Ik had zondag voor het eerst in maanden tijd om 's middags te spelen.. Toen ging ik ook compleet nat. Speelde gevoelsmatig ook allemaal tegen van die 13-jarigen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
hmr schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:53:
[...]

Mja weet niet zo goed welke spits ik anders zou moeten doen. Mbappe te duur helaas.
Even geduld hebben die zakt bij TOTY wel dik onder de miljoen. Zonder headliner kaart was dat nu al het geval geweest.

[ Voor 9% gewijzigd door Nachtapotheker op 04-01-2022 11:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:00
hmr schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:31:
Een lobpass zelf geven is niet heel lastig.
Maar het gaat om wat je vooraf doet en timing is ook belangrijk.

Om een succesvolle lobpass te doen, moet je je medespeler een aanvallende loopactie laten doen.
Net voordat hij buitenspel komt geef je een lobpass.

Het is dus een combinatie. Blind een lobpass geven werkt meestal niet.
Daarnaast geef ik zelf eerder een lobpass langs de flanken voor een opstomende speler, dan dwars door het midden.

Maar zoals @fifanoob het ook al aangeeft, ze zijn minder OP dan je denkt en vaak goed te verdedigen.
Als het lukt daarentegen, dan is het wel weer mooi :)

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buurman3
Nachtapotheker schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:55:
[...]

Even geduld hebben die zakt bij TOTY wel dik onder de miljoen. Zonder headliner kaart was dat nu al het geval geweest.
Ik verwacht niet dat Yedder een TOTY gaat krijgen. edit: sorry je bedoelt Mbappé

[ Voor 5% gewijzigd door buurman3 op 04-01-2022 11:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
buurman3 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:57:
[...]

Ik verwacht niet dat Yedder een TOTY gaat krijgen.
Ik bedoel Mbappe :) Yedder zal geen TOTY krijgen nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
hmr schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:53:
[...]

je kan deze uitproberen

https://www.futbin.com/22/player/22410/jonathan-david

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Lekker kaartje, maar die 3* skill moves is helaas een no-go.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
fifanoob schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:11:
[...]

Ik moet ook heel eerlijk bekennen. Gisteren had ik er ook zo'n 1, die scoorde in de 20e min ofzo en deed daarna helemaal niks meer. Ik scoor nog voor de rust 2x en sta met 2-1 voor. 3x raden wat ik heb gedaan.
Die man heeft daarna nog 3x de bal gehad en is gequit. Heb hem meteen een berichtje gestuurd met nice tacs keeping the ball! bye bye :+

Het is zo tegen mij principe in om zo te voetballen maar tegen zulke lui doe ik het ook. Laatst ook zo'n potje in de wl. 0-0, verlenging tot de 120e min 0-0 hij had in totaal 3 schoten op doel in 120 min..
Toen ik die winnende maakte ( 121e min dus alleen nog aftrap en scheids floot af ) meteen 3x op pauze gedrukt. Gewoon omdat soort lui te irriteren.
Ja ik laat mij ook meeslepen en zou er eigenlijk boven moeten staan. Maar ik zeg jullie eerlijk op zulke momenten wil ik dat soort lui nog even extra irriteren en daarna nog even een berichtje sturen met hun geweldige mourinho tacs. :P
Ja tuurlijk doe ik dat soort dingen ook weleens om mijn gram te halen. Misschien ben ik te naïef om te denken: kom we gaan eens lekker een leuk potje voetbal spelen... Doordat ik nu zo vaak verlies raak ik ook meer geïrriteerd. Maar goed, genoeg erover, ik ga eens experimenteren met andere tactieken en misschien ook wat andere spelers. Heb zin om een team te maken met niet de meest voor de hand liggende spelers. Alleen echter slecht zo'n 400k ter beschikking. Dus dan haal ik mijn voldoening voor nu maar even uit het puzzelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Is het mogelijk een WL Kwalificatie token te bewaren en het weekend erop te gebruiken?

[ Voor 3% gewijzigd door saert op 04-01-2022 12:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
saert schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 12:29:
Is het mogelijk een WL Kwalificatie token te bewaren en het weekend erop te gebruiken?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Iemand tips hoe te verdedigen tegen de irritante glitch waarmee een aanvaller steeds met zijn rug naar je toe blijft draaien van links naar rechts net zo lang tot dat je misstapt of juist te laat reageert?

Had een tegenstander die vanaf halverwege mijn helft constant zo rustig de 16 in komt.
Rete irritant en amper te verdedigen.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz
  • Laatst online: 03-10 09:31

Ozz

Gisteren Neymar en SS Ben Yedder verkocht om Ginola te halen.

Ginola samen met Mbappe in de spits en Aouar kan dan mooi op LCAM als vervanger van Neymar.

Weet niet of ik er perse op vooruit ben gegaan, maar het is weer iets anders spelen en iets leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
End of an Era Pröpper incoming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
:+

Toch jammer, vond Pröpper een goeie speler voordat hij naar Brighton ging.

Nu doet hij me een beetje aan Fabien uit GTA 5 denken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Valandil schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 12:55:
Iemand tips hoe te verdedigen tegen de irritante glitch waarmee een aanvaller steeds met zijn rug naar je toe blijft draaien van links naar rechts net zo lang tot dat je misstapt of juist te laat reageert?

Had een tegenstander die vanaf halverwege mijn helft constant zo rustig de 16 in komt.
Rete irritant en amper te verdedigen.
Verdedig je al wel met L1 ingedrukt? Dat werkt namelijk al stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
saert schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 13:11:
[...]

l1? bedoel je niet l2? Of speel je niet met de standaard knoppen layout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-10 23:51
fifanoob schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:33:
[...]

Valt niet zo heel veel uit te leggen.

op de ps5 is het L1 + 2x driehoekje tappen. Waarvan de eerste tap de snelheid/afstand bepaalt. Maar zo erg meta is dat niet hoor. Pro's gebruiken het amper omdat het prima te verdedigen is voor hun.
Nou zit er natuurlijk een flink verschil tussen pros en de rest van de spelers. In divisie 1 en elite werkt het als een tierelier en zijn er zat spelers , waaronder ikzelf, die het toch niet goed kunnen verdedigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
saert schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 13:11:
[...]

Wel met L2 (als je dat bedoelt)

Overigens is die corner glitch ook nog steeds actief.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:22

Sevyx

Facta non verba!

Valandil schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 14:12:
[...]

Wel met L2 (als je dat bedoelt)

Overigens is die corner glitch ook nog steeds actief.
Keeper verplaatsen naar achter(2de paal) wanneer hij ze man inspeelt aan de rand 16. 8)

Psn - Sevyxs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
038Zwolle schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 13:50:
[...]

Nou zit er natuurlijk een flink verschil tussen pros en de rest van de spelers. In divisie 1 en elite werkt het als een tierelier en zijn er zat spelers , waaronder ikzelf, die het toch niet goed kunnen verdedigen.
ik krijg het amper tegen en doe echt niks bijzonders daarvoor.. Zulke passes wellicht eerder inschatten en handmatig speler selecteren, je cv, misschien helpt dat? Dat is wel iets wat ik vaak doe, maar ik selecteer bijna altijd handmatig mijn speler, met rechterstick dus.

Die corner daarin tegen krijg ik wel heel vaak tegen.. mensen doen hem nu iets anders maar het principe blijft hetzelfde naar de 2e paal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
fifanoob schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 14:34:
[...]

ik krijg het amper tegen en doe echt niks bijzonders daarvoor.. Zulke passes wellicht eerder inschatten en handmatig speler selecteren, je cv, misschien helpt dat? Dat is wel iets wat ik vaak doe, maar ik selecteer bijna altijd handmatig mijn speler, met rechterstick dus.

Die corner daarin tegen krijg ik wel heel vaak tegen.. mensen doen hem nu iets anders maar het principe blijft hetzelfde naar de 2e paal.
Dat probeer ik ook, en switch ook bijna alles met de rechter stick. Maar ik scoor ook genoeg tegen tegenstanders die er ook moeite mee hebben. (Div 1 op dit moment, elite vorig seizoen) maar wellicht is het de leeftijd😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
038Zwolle schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 14:49:
[...]

Dat probeer ik ook, en switch ook bijna alles met de rechter stick. Maar ik scoor ook genoeg tegen tegenstanders die er ook moeite mee hebben. (Div 1 op dit moment, elite vorig seizoen) maar wellicht is het de leeftijd😅
haha ik ben ook niet de jongste meer en 24/7 onder invloed van wat groen spul :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:22

Sevyx

Facta non verba!

038Zwolle schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 14:49:
[...]

Haha, zelfde hier ook D1 - Elite. Wat overigens tegenwoordig net zo goed werkt is drijgen de corner truck te doen en dan toch via de achterlijn doorlopen en dan harde voorzet.

Overigens een noob vraag, heeft iemand een snelle manier om je Icon swaps in je club snel te vinden? Kan die klote dingen nooit vinden :+

Psn - Sevyxs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert
Sevyx schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 14:53:
[...]
Overigens een noob vraag, heeft iemand een snelle manier om je Icon swaps in je club snel te vinden? Kan die klote dingen nooit vinden :+
Via je console zoeken op Icon Wissels. Via de app zijn deze niet te vinden.

[ Voor 21% gewijzigd door saert op 04-01-2022 15:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AequitasII
fifanoob schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:30:
[...]

Nee hier werd gezegd dat het heel makkelijk is en je zo 300k winst met traden maakt. 1000 spelers per dag verkopen is nou niet iets wat heel makkelijk is. Ik heb ook gewoon een baan enzo he..
Bovendien als ik 200x dezelfde speler inkoop krijg ik al weer gezeik van ea dat ze denken dat ik een bot ben. Maar jij kan dat dus elke dag doen? En dus ook elke dag ze inkopen. Sorry dat ik het zeg maar geloof hier niks van.
Ik vind het makkelijk om op luie gasten zoals jij winst te maken. Elke kaart die je duurder verkoopt dan je hebt gekocht is winst. Ik ben begonnen met contracten te kopen voor 200 en verkopen voor 350. Daar maak(te) je in het weekend 15.000 per uur mee. Vervolgens OTW kaarten kopen op zondagavond en verkopen tijdens en voor de wedstrijd. Ook Inform kaarten kopen op het moment dat ze in packs zitten en een week later voor 3k per kaart meer verkopen is winst. Doe dat 100* en je hebt 300k. Daarbij open je wekelijks gewoon heel veel packs. Verkoop alles.
Wat ook 'makkelijk' is zijnd e marquues. Elke week zijn dat de topwedstrijden per competitie. Koop van de topclubs kaarten en verkoop ze op donderdag/vrijdag voor 1/2K meer per kaart. Makkelijk toch?
Nu ik veel coins heb handel ik in icons. Ik koop ze voor het slapen gaan (23:00) en verkoop ze weer op donderdag als de WL begint.
Wat ook 'makkelijk' is, is snipen tijdens pack openingen op zondag om 10:00 en donderdag 10:00 (lekker onder baas z'n tijd). Mensen die lui zijn willen snel verkopen. Voor jou kans als 'makkelijke' trader om winst te maken.
Tijdens elke promo zijn er kaarten die meta lijken te worden. Gok op kaarten die uiteindelijk gepromoot gaan worden door onze YouTube vrienden. Laatste keer was het Ghoundouzie (sp) die ik voor 130K heb gekocht en nu voor 240k gaat op pc. Deze keer denk ik dat Savanier en Carrasco meer waard kunnen worden. Ik koop er veel in en verkoop ze volgende week weer. Makkelijk, ook omdat ik denk dat de marges van verlies klein zijn bij verkoop.

Maar goed, ik volg dit topic al een aantal maanden en volgens mij heeft oa @Nachtapotheker al meermaals zeer goede tips gegeven. Je lijkt te eigenwaas of gemakzuchtig om enige moeite te doen. Nog een tip dan; als een popie YouTuber een tip geeft ben je vaak al te laat met kopen. High rated kaarten van 85-89 gaan minder waard worden met Toty. Verkopen voor die tijd, denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Ik vind het altijd wel knap hoe mensen de tijd vrijmaken voor het handelen. Ik ben zelf een slechte handelaar en eigenlijk ook te lui voor. En meestal merk ik rond toty , eigenlijk nu al, dat mijn team vrijwel altijd onder doet van de tegenstander.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
saert schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 14:59:
[...]

Via je console zoeken op Icon Wissels. Via de app zijn deze niet te vinden.
Of sorteer gewoon op laag naar hoog. Alle swaps qua winter wild card waren iig rond de 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
AequitasII schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 15:15:
[...]

Ook Inform kaarten kopen op het moment dat ze in packs zitten en een week later voor 3k per kaart meer verkopen is winst. Doe dat 100* en je hebt 300k.
helaas werkt dat niet meer zo denderend als andere jaren

https://www.futbin.com/22/player/22424/francesco-acerbi

Hier had ik er 20 van. Weinig actie terwijl CV's met goede league/nation normaal kassa zijn

[ Voor 10% gewijzigd door buurman3 op 04-01-2022 15:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AequitasII
Klopt, ik heb ook nog een stuk of 15 Acerbis op de transferlijst. Ik denk dat die week veel packs zijn geopend en hij daardoor niet stijgt. 84 rated kaarten lijken het nog wel goed te doen. Kopen voor 11K, verkopen voor 14-16k tijdens sbcs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
AequitasII schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 15:28:
[...]

Klopt, ik heb ook nog een stuk of 15 Acerbis op de transferlijst. Ik denk dat die week veel packs zijn geopend en hij daardoor niet stijgt. 84 rated kaarten lijken het nog wel goed te doen. Kopen voor 11K, verkopen voor 14-16k tijdens sbcs.
er is mega aanvoer door elk weekend paar dagen LRounds. Welke 84 IF heb jij zoal aan verdiend?

Acerbi ga ik nu dumpen voor 16k, heb ik break even. 10-12 dagen vasthouden is me lang genoeg geweest

[ Voor 10% gewijzigd door buurman3 op 04-01-2022 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
AequitasII schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 15:15:
[...]

Ik vind het makkelijk om op luie gasten zoals jij winst te maken. Elke kaart die je duurder verkoopt dan je hebt gekocht is winst. Ik ben begonnen met contracten te kopen voor 200 en verkopen voor 350. Daar maak(te) je in het weekend 15.000 per uur mee. Vervolgens OTW kaarten kopen op zondagavond en verkopen tijdens en voor de wedstrijd. Ook Inform kaarten kopen op het moment dat ze in packs zitten en een week later voor 3k per kaart meer verkopen is winst. Doe dat 100* en je hebt 300k. Daarbij open je wekelijks gewoon heel veel packs. Verkoop alles.
Wat ook 'makkelijk' is zijnd e marquues. Elke week zijn dat de topwedstrijden per competitie. Koop van de topclubs kaarten en verkoop ze op donderdag/vrijdag voor 1/2K meer per kaart. Makkelijk toch?
Nu ik veel coins heb handel ik in icons. Ik koop ze voor het slapen gaan (23:00) en verkoop ze weer op donderdag als de WL begint.
Wat ook 'makkelijk' is, is snipen tijdens pack openingen op zondag om 10:00 en donderdag 10:00 (lekker onder baas z'n tijd). Mensen die lui zijn willen snel verkopen. Voor jou kans als 'makkelijke' trader om winst te maken.
Tijdens elke promo zijn er kaarten die meta lijken te worden. Gok op kaarten die uiteindelijk gepromoot gaan worden door onze YouTube vrienden. Laatste keer was het Ghoundouzie (sp) die ik voor 130K heb gekocht en nu voor 240k gaat op pc. Deze keer denk ik dat Savanier en Carrasco meer waard kunnen worden. Ik koop er veel in en verkoop ze volgende week weer. Makkelijk, ook omdat ik denk dat de marges van verlies klein zijn bij verkoop.

Maar goed, ik volg dit topic al een aantal maanden en volgens mij heeft oa @Nachtapotheker al meermaals zeer goede tips gegeven. Je lijkt te eigenwaas of gemakzuchtig om enige moeite te doen. Nog een tip dan; als een popie YouTuber een tip geeft ben je vaak al te laat met kopen. High rated kaarten van 85-89 gaan minder waard worden met Toty. Verkopen voor die tijd, denk ik.
contracten verkopen.. tjah nogmaals ik heb ook gewoonweg daar niet zoveel tijd voor de tijd die ik heb wil ik gebruiken om te spelen.
Maar knap dat jij winst maakt op luie gasten zoals mij, je kent mij? Maak het meteen persoonlijk ook nog eens. Verder ook geen zin om op je reactie in te gaan. Ga jij maar makkelijk traden, succes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AequitasII
fifanoob schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 15:38:
[...]

contracten verkopen.. tjah nogmaals ik heb ook gewoonweg daar niet zoveel tijd voor de tijd die ik heb wil ik gebruiken om te spelen.
Maar knap dat jij winst maakt op luie gasten zoals mij, je kent mij? Maak het meteen persoonlijk ook nog eens. Verder ook geen zin om op je reactie in te gaan. Ga jij maar makkelijk traden, succes.
Ik maak het misschien te persoonlijk, maar ik vind je toon van de posts denigrerend. Vooral de laatste. Als je geen tijd hebt om te traden, reageer dan niet op dergelijke posts. Ik vind 300k+ per week verdienen door een paar uur op de app te besteden makkelijk, jij schijnbaar niet. Prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
AequitasII schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 16:28:
[...]

Ik maak het misschien te persoonlijk, maar ik vind je toon van de posts denigrerend. Vooral de laatste. Als je geen tijd hebt om te traden, reageer dan niet op dergelijke posts. Ik vind 300k+ per week verdienen door een paar uur op de app te besteden makkelijk, jij schijnbaar niet. Prima.
Ook ik ben nu denigrerend? Jij was het hier die begon dat je heel makkelijk op luie gasten als mij je coins op pakt. Nu niet gaan piepen hoor. Kijk aub in de spiegel. Bovendien heb ik in eerder reacties mijn argumenten benoemd.
Kennelijk heb jij genoeg tijd om 1000-den contracten te kopen en te verkopen, die tijd heb ik niet. Zoals ik dat al eerder had verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
buurman3 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 15:33:
[...]

er is mega aanvoer door elk weekend paar dagen LRounds. Welke 84 IF heb jij zoal aan verdiend?
Volgens mij een totw van twee weken geleden. Verdedigers en CM doen het meestal goed. Deze week kunnen Dumfries en Ward Prowse meer waard worden. Kopen voor 12K of minder op zondags en vrijdags weer verkopen.
Alleen wordt de supply van IFs groter en groter en kan het zijn dat daardoor de winstmarges minder worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
fifanoob schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 16:33:
[...]

Ook ik ben nu denigrerend? Jij was het hier die begon dat je heel makkelijk op luie gasten als mij je coins op pakt. Nu niet gaan piepen hoor. Kijk aub in de spiegel. Bovendien heb ik in eerder reacties mijn argumenten benoemd.
Kennelijk heb jij genoeg tijd om 1000-den contracten te kopen en te verkopen, die tijd heb ik niet. Zoals ik dat al eerder had verteld.
Vraag dan ook niet voor tips om makkelijk te verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
AequitasII schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 16:37:
[...]

Vraag dan ook niet voor tips om makkelijk te verdienen.
Heb ik ook nooit om gevraagd.

Ik vroeg om een onderbouwing omdat er gezegd werd makkelijk 300k per week. Vervolgens kreeg ik nog een voorbeeld van iemand dat je op neymar 17k winst kon maken een kaart van dik 400k..
Daarna gaf ik ook aan dat ik zelf geen tijd had om 1000-en kaartjes elkaar in te kopen en te verkopen voor minimale winsten. Ik ben minder tijd kwijt aan de WL en daar pak ik ook wel 200k per week mee met soms een uitschieter ivm packluck.

Jij hebt een andere definitie van makkelijk dan ik. Prima hoor.

Maar jij beweert eerst dat ik een luie gast ben en daarna beweer je op mij ook nog een winst te maken en gaat dan bij de hand doen met zulke opmerkingen. Ik vind prima hoor, van mij mag je. Maar incasseer ze dan ook en ga dan niet meteen lopen piepen.

[ Voor 64% gewijzigd door fifanoob op 04-01-2022 16:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Het probleem met de overdaad aan promo's is dat TOTW's niks meer waard zijn tov andere jaren (is eigenlijk vorig jaar al begonnen).
Al die promokaarten zijn veel beter bruikbaar in game. Dus TOTW's (enkele uitgezonderd) zijn gewoon fodder geworden en dat stijgt alleen als er vraag is (dmv SBC's). Meestal vraagt EA maar 1 TOTW en een lage chem. Dus al je investeert in TOTW's moeten ze 84+ en extreem laag in prijs zijn en uit 1 van de grote leagues en het liefst een centrale positie zoals @AequitasII al aangeeft.
De rest blijft over het algemeen discard of misschien 2k meer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
En iedereen met een gemiddelde WL rang of hoger krijgt tradeable TOTW kaarten, waardoor er ook veel meer aanbod en minder vraag naar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timoo_FR
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-08 20:14
https://twitter.com/FUT22.../1478406686369013762?s=20

Leuke kaart hoor maar het spel wordt i.m.o. zo verschrikkelijk saai met telkens dezelfde kaarten… 😴 Jammer maar helaas…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Timoo_FR schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 17:47:

Leuke kaart hoor maar het spel wordt i.m.o. zo verschrikkelijk saai met telkens dezelfde kaarten… 😴 Jammer maar helaas…
Die zal wel 500/600k worden als het niet meer is, 100% dat EA dit soort kaarten zelf leaked trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Timoo_FR schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 17:47:

Moet haast wel dat EA speciale contracten heeft lopen met deze spelers. Kan me geen andere reden bedenken waarom het anders telkens dezelfde spelers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13:59
Zijn 86 kaart was al fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
038Zwolle schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 18:36:
[...]

Moet haast wel dat EA speciale contracten heeft lopen met deze spelers. Kan me geen andere reden bedenken waarom het anders telkens dezelfde spelers zijn.
Omdat een IF, POTM en headliner is gebaseerd op echte prestaties?

Bij andere promo's zou dat nog kunnen, al gaat het vaak juist om spelers die in-game overpowered zijn en daardoor ook populairder.
Dat verkoopt uiteindelijk de packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Wat hebben jullie uit de 84+ player pick?
Kon kiezen uit Foden, Llorris of Gomez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Nu online
Ward Totw, die deed ik er ook in 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Augy schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 19:32:
Ward Totw, die deed ik er ook in 🤣
_O- System says no ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Zie bij Matthdgamer player picks met meerdere headliners in 1 pick op screenplay voorbij komen. Krijg ik 3 golds. Achja nog wat drie weken tot toty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Haaland.
Prima fodder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 01:08
Ik vind traden ook wel te doen dit jaar hoor, ik trade liever dan dat ik potjes speel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KHlvhz3ksV9HGvc-jEoQNI41EIY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/lRgPQWkjASOplskuQa3lebK8.png?f=fotoalbum_large
Icon sbc
Kwam bovenstaande uit
Jammer dat ik in feb pas kan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17:17
Joosie200 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 19:29:
Wat hebben jullie uit de 84+ player pick?
Kon kiezen uit Foden, Llorris of Gomez.
Nkunku Headliner. Niets te klagen _/-\o_

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
3x 84 kaart, waarvan 1 totw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Markvd1984 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 19:42:
[Afbeelding]
Icon sbc
Kwam bovenstaande uit
Nou niet klagen hé. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
dutchgio schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 19:12:
[...]

Omdat een IF, POTM en headliner is gebaseerd op echte prestaties?

Bij andere promo's zou dat nog kunnen, al gaat het vaak juist om spelers die in-game overpowered zijn en daardoor ook populairder.
Dat verkoopt uiteindelijk de packs.
Met de IF POTM etc. heb je natuurlijk gelijk.
Maar EA zou heel wat creatiever kunnen zijn met hun sbcs , ook kaarten die wellicht niet de meta zijn wél meta maken met een objective / sbc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Markvd1984 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 19:42:
[Afbeelding]
Icon sbc
Kwam bovenstaande uit
Leuke pull! Ik weet zeker dat ik voor februari echt niks beters ga krijgen
Pagina: 1 ... 67 ... 128 Laatste