Dit weekend voor het eerst Weekend League gespeeld nadat ik met de nieuwe eisen met hakken over de sloot de kwalificatie haalde. Afgelopen seizoen had ik het tot div 5 geschopt in Rivals, dus echt goed ben ik niet.
Had een hybride Serie A team (
link) maar viel meteen op dat de meeste teams met Vinicius, FB Benzema en Fekir spelen. En met Donnarumma en Kimpembe achterin. Heb vooral geprobeerd te leren hoe je aanvallen op moet bouwen, en gequit wanneer de tegenstander echt veel beter was dan ik. Zelfs op mijn niveau nog een aantal wedstrijden best leuk kunnen spelen en gevoel gehad dat ik niet onderdeed voor de tegenstander.
Uiteindelijk was er één wedstrijd waar ik met een xG van 9+ en 15+ schoten op doel niet langs Donnarumma wist te komen, en blijkt dat counteren de beste aanvalsmethode is (1-0 verloren). Dit frustreerde me nog het meeste: hoe kom je langs een verdediging waar 7-8 man zo'n beetje in de 16 staat en Kimpembe overal zijn benen tussen steekt?
Al met al heb ik 2x winst cadeau gekregen en 3x zelf gewonnen. Met die 5 winstpartijen was mijn doel gehaald, en heb ik mijn laatste 5 wedstrijden cadeau gegeven. Deze week mijn team maar ombouwen, na dit weekend wil ik zelf Donnarumma op doel hebben en iets sterkere spelers voorin.
[
Voor 2% gewijzigd door
heron op 03-01-2022 08:42
. Reden: link naar team toegevoegd ]