Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Sorry maar ik ben ook overgestapt naar het meer standaard team... Die diatta kan nog een puntje omhoog hoop ik doe is zeer rap veder pas 1 potje gedaan.

Ben wil ik nog wel upgraden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2wHQRBFUk_VxguZ4icG-uT61ZIo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4mI9dp5Va20tvkaESxtoFINo.jpg?f=fotoalbum_large

Had eerst allemaal kleurtjes nu weer langzaam aan maar geel ;)

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-10 11:42
Wii4all schreef op zondag 2 januari 2022 @ 20:31:
Sorry maar ik ben ook overgestapt naar het meer standaard team... Die diatta kan nog een puntje omhoog hoop ik doe is zeer rap veder pas 1 potje gedaan.

Ben wil ik nog wel upgraden

[Afbeelding]

Had eerst allemaal kleurtjes nu weer langzaam aan maar geel ;)
Diatta is toch RTTKnockout, dus klaar met upgrades?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gurbuh schreef op zondag 2 januari 2022 @ 20:49:
[...]

Diatta is toch RTTKnockout, dus klaar met upgrades?
Ik dacht dat dat door ging tot de finale...blijkbaar niet dus...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Vandaag 7 Rival potjes gespeeld. 1 gelijk en de rest gewonnen. Mbappe en Ben Yedder zijn echt nice voorin. Nog een potje en dan zijn de 7 wins ook weer binnen. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:06
Sinds donderdag Ibra in het team, wat een speler. Beste spits die ik tot nu toe gebruikt heb :)

Ronaldo, Mbappe (gold), Ginola etc zijn echt een klasse minder.

[ Voor 26% gewijzigd door Nachtapotheker op 02-01-2022 22:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:46
Pfff.... het is echt weer een pace spel geworden. Alles wordt diep gegooid en rennen maar. Er zitten geen leuke potten meer bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:34
Wii4all schreef op zondag 2 januari 2022 @ 21:05:
[...]

Ik dacht dat dat door ging tot de finale...blijkbaar niet dus...
Vorig jaar wel, het waren nu Road to the Knockout kaarten met enkel upgrades tijdens de groepsfase.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-10 21:26
Nachtapotheker schreef op zondag 2 januari 2022 @ 22:46:
Sinds donderdag Ibra in het team, wat een speler. Beste spits die ik tot nu toe gebruikt heb :)

Dat geloof ik maar Ibrahimovic is ook meer waard dan die 3 bij elkaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:36
Is er iemand die veel geinvesteerd heeft in high fodders voor de Mid Icon sbc morgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Lashrom schreef op zondag 2 januari 2022 @ 23:51:
Is er iemand die veel geinvesteerd heeft in high fodders voor de Mid Icon sbc morgen?
Ja, hopen dat ie herhaalbaar wordt. Ik heb ook mijn waardevolle spelers verkocht en in fodder gestoken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Wat vind je onder high fodder vallen? Enkel 87/88/89? Dan nee. Ik heb nog een zwik 86 dus als die mid icon sbc morgen komt en hij is repeatable is het hallo 1 miljoen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Nog 4x Kroos gehaald voor 22k voor wat het waard is....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-10 16:50
Dit weekend voor het eerst Weekend League gespeeld nadat ik met de nieuwe eisen met hakken over de sloot de kwalificatie haalde. Afgelopen seizoen had ik het tot div 5 geschopt in Rivals, dus echt goed ben ik niet.

Had een hybride Serie A team (link) maar viel meteen op dat de meeste teams met Vinicius, FB Benzema en Fekir spelen. En met Donnarumma en Kimpembe achterin. Heb vooral geprobeerd te leren hoe je aanvallen op moet bouwen, en gequit wanneer de tegenstander echt veel beter was dan ik. Zelfs op mijn niveau nog een aantal wedstrijden best leuk kunnen spelen en gevoel gehad dat ik niet onderdeed voor de tegenstander.

Uiteindelijk was er één wedstrijd waar ik met een xG van 9+ en 15+ schoten op doel niet langs Donnarumma wist te komen, en blijkt dat counteren de beste aanvalsmethode is (1-0 verloren). Dit frustreerde me nog het meeste: hoe kom je langs een verdediging waar 7-8 man zo'n beetje in de 16 staat en Kimpembe overal zijn benen tussen steekt?

Al met al heb ik 2x winst cadeau gekregen en 3x zelf gewonnen. Met die 5 winstpartijen was mijn doel gehaald, en heb ik mijn laatste 5 wedstrijden cadeau gegeven. Deze week mijn team maar ombouwen, na dit weekend wil ik zelf Donnarumma op doel hebben en iets sterkere spelers voorin.

[ Voor 2% gewijzigd door heron op 03-01-2022 08:42 . Reden: link naar team toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-10 21:53
Eerder deze week heb ik Cornet RB uit de Partybag gehaald - maar net daarvoor Tierney WW gekocht voor 30K tijdens alle Lightning Rounds. Ben er nog niet helemaal uit wie ik beter vindt, al lijkt Cornet wel flink wat wendbaarder en sneller in z'n transities. Maar Tierney is verdedigend weer een stuk beter, al is het dubbele aan coins ophalen ook wel lekker. What to do? :/

Had eerder Keane verkocht om de Auba SBC te doen, maar die laat ik toch effe lekker links liggen. Dat is echt een bak teveel voor een speler die qua stats onderdoet voor Morales van 60K (zelf opgepikt voor 40K). Ja, blindstaren op stats is niet altijd slim, maar met 450K haal je Ronaldo en houd je nog coins over ook. 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door allstarted1 op 03-01-2022 08:38 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Sick eigenlijk hoe saai deze headliner promo is, zeker vergeleken met WW.

Enige positieve eigenlijk aan headliners is de objective player, die is zowaar de moeite waard. Voor de rest zijn het voorspelbare cliché-cards, karige hoeveelheid content en weinig tot geen incentives.

Voorbeeld; ze willen graag een eredivisie-speler in zo'n promo, voor de nederlandse spelers. Maar dan komen ze dus serieus met Sangaré? Die al een POTM heeft, die al een RB heeft? Wat is dat nou weer voor goedkope prut joh. Maak een leuke Madueke specialcard, of Gakpo, of Zahavi for god's sake. Het is zo lui, zo makkelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-10 21:53
Timk10 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 08:44:
Sick eigenlijk hoe saai deze headliner promo is, zeker vergeleken met WW.

Enige positieve eigenlijk aan headliners is de objective player, die is zowaar de moeite waard. Voor de rest zijn het voorspelbare cliché-cards, karige hoeveelheid content en weinig tot geen incentives.

Voorbeeld; ze willen graag een eredivisie-speler in zo'n promo, voor de nederlandse spelers. Maar dan komen ze dus serieus met Sangaré? Die al een POTM heeft, die al een RB heeft? Wat is dat nou weer voor goedkope prut joh. Maak een leuke Madueke specialcard, of Gakpo, of Zahavi for god's sake. Het is zo lui, zo makkelijk.
Of kom met een Linssen (zeg ik als niet-Feyenoord-fan) of Veerman omdat het kan. Het is nu veelal PSV/Ajax dat de klok slaat. Sowieso bizar dat het hele Eredivisie-team uit specials bestaat. Met Teze uit WW heb je nu pas met Mac-Intosh een redelijke verdediging staan. Op linksbuiten heb je nauwelijks opties naast Karlsson, want Tadic IF is qua pace geen optie meer.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
allstarted1 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 09:04:
[...]

Of kom met een Linssen (zeg ik als niet-Feyenoord-fan) of Veerman omdat het kan. Het is nu veelal PSV/Ajax dat de klok slaat. Sowieso bizar dat het hele Eredivisie-team uit specials bestaat. Met Teze uit WW heb je nu pas met Mac-Intosh een redelijke verdediging staan. Op linksbuiten heb je nauwelijks opties naast Karlsson, want Tadic IF is qua pace geen optie meer.
Sterker nog, je kan Neres 88 en Antony 86 op je vleugels gooien en je hebt een complete Eredivisie squad die zich kan meten met de sweat-squads; Gravenberch en Sangaré op je middenveld, Haller of Openda (of allebei) spits, Taglia LB, Teze en Mac-Intosch inderdaad, en Owusu RB. Kan je zelfs nog Bijlow in de goal zetten en heb je nog Karlsson, Heil, Kudus als subs. Ik mis alleen Antony van al deze spelers, en laat dat nou de enige zijn die ook 100K+ is haha. En ik speel graag 3-5-2 dus ik heb eigenlijk nog een goede CV nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Met Van Ginkel of Kudus op het middenveld zou je Sangare in-game als derde CV kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
dutchgio schreef op maandag 3 januari 2022 @ 09:20:
Met Van Ginkel of Kudus op het middenveld zou je Sangare in-game als derde CV kunnen gebruiken.
Ja true. Heb echter van Ginkel niet genomen omdat ik die Braziliaan wilde hahaha.

Kudus is meer een LM in de tactiek hoe ik speel, met z'n high-high workrates. Daar heb ik hem ook wel eens gebruikt, dat werkte bijzonder prettig. Ik hoop eigenlijk nog op een mooie Lisandro Martinez special card. Of iets van een flashback Daley Blind, zou wel leip zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 07:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a-NS-qyCgy0_S046aQP4CCbtt2Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QkayQduTWI0Ei9jUxB7Bwtpi.jpg?f=fotoalbum_large

Hoe lastig het was om in de eerste periode van fifa ‘22 te traden hoe makkelijk het nu gaat. Binnen best wel korte periode na dit team kunnen toewerken. Al heb ik wel 50€ ondersteuning destijds ingeschakeld voor cr7 sbc 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13:59
Vanavond komt wrs de icon sbc er aan. Zijn er nog spelers waar ik in moet investeren of ben ik al te laat? Casemiros bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:10
DeBers schreef op maandag 3 januari 2022 @ 09:38:
Vanavond komt wrs de icon sbc er aan. Zijn er nog spelers waar ik in moet investeren of ben ik al te laat? Casemiros bijvoorbeeld.
Volgens mij zijn de prijzen nog steeds laag: https://www.futbin.com/stc/cheapest

Heb gisteren 200k in 86-89 fodder gestoken, misschien dat ik mijn Gomez Ice even verkoop en die 300k ook investeer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 05-10 13:51
Moody2204 schreef op zondag 2 januari 2022 @ 23:03:
Pfff.... het is echt weer een pace spel geworden. Alles wordt diep gegooid en rennen maar. Er zitten geen leuke potten meer bij.
Ja heb je gelijk in maar dat zie ik persoonlijk liever dan dat iemand hele wedstrijd loopt te skillen dat is zo irritant, dan spelen ze maar volta toch?😏
Heb zelf ook Daka en Mane 2 pace spelers die ook nog eens makkelijk wegdraaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Nachtapotheker schreef op zondag 2 januari 2022 @ 22:46:

Geloof best dat Ibra goed is. Maar beter dan Ginola? Dat geloof ik tbh niet zo.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
Robbio85 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 09:48:
[...]

Volgens mij zijn de prijzen nog steeds laag: https://www.futbin.com/stc/cheapest

Heb gisteren 200k in 86-89 fodder gestoken, misschien dat ik mijn Gomez Ice even verkoop en die 300k ook investeer.
Ook net maar even geïnvesteerd in wat Vardy's, Bruno Fernandesjes en Trents.
Met het fodder dat ik al heb is een mid-icon sbc hooguit 150K voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-10 10:01
volgens mij wordt die icon sbc niet herhaalbaar en dus denk ik niet dat alles echt gaat stijgen. Misschien een beetje.
Echter ik hoop van wel want heb voor 1,5mil fodder ingekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
allstarted1 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 08:36:
Eerder deze week heb ik Cornet RB uit de Partybag gehaald - maar net daarvoor Tierney WW gekocht voor 30K tijdens alle Lightning Rounds. Ben er nog niet helemaal uit wie ik beter vindt, al lijkt Cornet wel flink wat wendbaarder en sneller in z'n transities. Maar Tierney is verdedigend weer een stuk beter, al is het dubbele aan coins ophalen ook wel lekker. What to do? :/

Had eerder Keane verkocht om de Auba SBC te doen, maar die laat ik toch effe lekker links liggen. Dat is echt een bak teveel voor een speler die qua stats onderdoet voor Morales van 60K (zelf opgepikt voor 40K). Ja, blindstaren op stats is niet altijd slim, maar met 450K haal je Ronaldo en houd je nog coins over ook. 8)7
Dat weerhoudt me er ook van dit soort sbcs te doen. Volgens een van die youtube gasten zijn voor veel van die kaarten allemaal goedkopere vervangers te halen die minstens net zo goed zijn.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14:48
Wii4all schreef op maandag 3 januari 2022 @ 10:43:
[...]

Dat weerhoudt me er ook van dit soort sbcs te doen. Volgens een van die youtube gasten zijn voor veel van die kaarten allemaal goedkopere vervangers te halen die minstens net zo goed zijn.
Moet zeggen dat ik de sbc die ik bewust heb gedaan (niet ivm dubbelen etc) nog steeds gebruik. Fekir, coutinho en Silva staan bijv. nog steeds basis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Markmaas schreef op maandag 3 januari 2022 @ 09:58:
[...]

Ja heb je gelijk in maar dat zie ik persoonlijk liever dan dat iemand hele wedstrijd loopt te skillen dat is zo irritant, dan spelen ze maar volta toch?😏
Heb zelf ook Daka en Mane 2 pace spelers die ook nog eens makkelijk wegdraaien
Ja, al dat skillen ben ik ook geen fan van. Toch vind ik dat makkelijker te verdedigen, omdat de tegenstander soms net even teveel tijd nodig heeft voor zo'n skillmove. Mijn frustratie zit 'm er in dat ik altijd leuk probeer te voetballen, maar dan met 1 of 2 counters toch afgestraft wordt. Dat gebeurt momenteel net effe te vaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 10:51:
[...]

Ja, al dat skillen ben ik ook geen fan van. Toch vind ik dat makkelijker te verdedigen, omdat de tegenstander soms net even teveel tijd nodig heeft voor zo'n skillmove. Mijn frustratie zit 'm er in dat ik altijd leuk probeer te voetballen, maar dan met 1 of 2 counters toch afgestraft wordt. Dat gebeurt momenteel net effe te vaak.
Bekend.. doe ik ook, Alleen dat skillen in de 16 heb k echt moeite mee.. te weinig geduld vooral met bijv instappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
fifanoob schreef op maandag 3 januari 2022 @ 10:38:
volgens mij wordt die icon sbc niet herhaalbaar en dus denk ik niet dat alles echt gaat stijgen. Misschien een beetje.
Echter ik hoop van wel want heb voor 1,5mil fodder ingekocht.
Nog even snel gespiekt bij Nickrunthefutmarket vorig jaar januari. Toen kwam ie idd non repeatable uit. Maar wel 86, 86, 87 rated squad benodigd met wat totw/if. Ach ik heb mijn kosten er al uit dankzij lazy buyers. Vorige week waren de geruchten er al.

Alles wat ik nu verkoop is winst. En als ik met een rest blijf zitten heb ik een gratis mid icon sbc te doen. De eerste twee baby mid sbc's kon ik niet doen bij gebrek aan voldoende fodder. En met een bedrag van 300k zou ik het qua fodder kopen ook niet halen.

Nu zit ik op 700k, gisterenavond nog wat Comans ingeslagen voor 9k en meteen gelist. Kan ik richting 1.1 of 1.2 mil. Mijn hele hebben en houden dus 700k stuk slaan op 70x 86ers vind ik dan weer te riskant. En of ik nu op 1.1 eindig of 1.4/1.5 een baby Cruyff haal ik er nog steeds niet van. :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Joosie200 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 11:02:
[...]

Nog even snel gespiekt bij Nickrunthefutmarket vorig jaar januari. Toen kwam ie idd non repeatable uit. Maar wel 86, 86, 87 rated squad benodigd met wat totw/if. Ach ik heb mijn kosten er al uit dankzij lazy buyers. Vorige week waren de geruchten er al.

Alles wat ik nu verkoop is winst. En als ik met een rest blijf zitten heb ik een gratis mid icon sbc te doen. De eerste twee baby mid sbc's kon ik niet doen bij gebrek aan voldoende fodder. En met een bedrag van 300k zou ik het qua fodder kopen ook niet halen.

Nu zit ik op 700k, gisterenavond nog wat Comans ingeslagen voor 9k en meteen gelist. Kan ik richting 1.1 of 1.2 mil. Mijn hele hebben en houden dus 700k stuk slaan op 70x 86ers vind ik dan weer te riskant. En of ik nu op 1.1 eindig of 1.4/1.5 een baby Cruyff haal ik er nog steeds niet van. :)F
Ik hoop op 5k per kaart winst te maken. heb er ongeveer 200 stuks. Dus een miljoen winst zou hard zijn. Dan kom ik rond de 2,5 mil uit, dan heb ik nog ongeveer 20 100k packs en 5 ultimate packs klaar staan die bewaar ik voor toty.
Daarna wil ik mid cruijff halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Houd er wel rekening mee dat duizenden mensen nu "investeren" in fodder en vanavond allemaal weer terug op de markt komt incl. de lightning rounds.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
xavento schreef op maandag 3 januari 2022 @ 11:06:
Houd er wel rekening mee dat duizenden mensen nu "investeren" in fodder en vanavond allemaal weer terug op de markt komt incl. de lightning rounds.
Daarom vrees ik ook dat de stijging niet zo hard zullen zijn, ook omdat hij niet herhaalbaar is.. Maar ach, ik heb deze investering vorige week al gedaan. Verkoop vast wel wat en anders wachten we tot een volgende icon sbc. Er verlies op maken zie ik in elk geval niet gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
fifanoob schreef op maandag 3 januari 2022 @ 11:05:
[...]

Ik hoop op 5k per kaart winst te maken. heb er ongeveer 200 stuks. Dus een miljoen winst zou hard zijn. Dan kom ik rond de 2,5 mil uit, dan heb ik nog ongeveer 20 100k packs en 5 ultimate packs klaar staan die bewaar ik voor toty.
Ik wil ze flippen voor x2.3 of x2.4, maar heb dan ook maar 30 op de list. Zeg kopen voor 9/10k en wegdoen tegen 22/23k. Vorige week begon ik met 30, ben er al 20 kwijt en dus uit de kosten. Van het weekend nog weer extra ingeslagen.

Baas boven baas ;) Ik hou mijn baby or mid icon swaps + 85x10 pack voor toty. Kreeg wel een headliner uit mijn late prime gaming pakket. Een of andere Argentijn serie A spits twv een whopping 20k. Die headliners doen me minder dan winter wildcards. Dus als er nog een sbc komt met een headliner als requirement zit ik alvast goed.
fifanoob schreef op maandag 3 januari 2022 @ 11:08:
[...]

Daarom vrees ik ook dat de stijging niet zo hard zullen zijn, ook omdat hij niet herhaalbaar is.. Maar ach, ik heb deze investering vorige week al gedaan. Verkoop vast wel wat en anders wachten we tot een volgende icon sbc. Er verlies op maken zie ik in elk geval niet gebeuren
Nou dat dus. Was vorige week al begonnen met hamsteren, ben al uit de kosten. Alles wat niet verkoopt geeft mij een gratis mid icon sbc. Ik ken slechtere deals. Kan ik de niet gebruikte baby or mid icon sbc overdoen met mijn baby or mid icon swaps + gratis mid icon sbc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
heron schreef op maandag 3 januari 2022 @ 08:35:
Dit weekend voor het eerst Weekend League gespeeld nadat ik met de nieuwe eisen met hakken over de sloot de kwalificatie haalde. Afgelopen seizoen had ik het tot div 5 geschopt in Rivals, dus echt goed ben ik niet.

Had een hybride Serie A team (link) maar viel meteen op dat de meeste teams met Vinicius, FB Benzema en Fekir spelen. En met Donnarumma en Kimpembe achterin. Heb vooral geprobeerd te leren hoe je aanvallen op moet bouwen, en gequit wanneer de tegenstander echt veel beter was dan ik. Zelfs op mijn niveau nog een aantal wedstrijden best leuk kunnen spelen en gevoel gehad dat ik niet onderdeed voor de tegenstander.

Uiteindelijk was er één wedstrijd waar ik met een xG van 9+ en 15+ schoten op doel niet langs Donnarumma wist te komen, en blijkt dat counteren de beste aanvalsmethode is (1-0 verloren). Dit frustreerde me nog het meeste: hoe kom je langs een verdediging waar 7-8 man zo'n beetje in de 16 staat en Kimpembe overal zijn benen tussen steekt?

Al met al heb ik 2x winst cadeau gekregen en 3x zelf gewonnen. Met die 5 winstpartijen was mijn doel gehaald, en heb ik mijn laatste 5 wedstrijden cadeau gegeven. Deze week mijn team maar ombouwen, na dit weekend wil ik zelf Donnarumma op doel hebben en iets sterkere spelers voorin.
Als je de beste keeper van het spel wil (non-icon), zou ik voor Ter Stegen gaan. Ik heb Donnarumma TOTGS en Ter Stegen Numbers up geprobeerd; het zijn allebei goede keepers, maar Ter Stegen is echt een klasse apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
Ik heb Hakimi IF gepacked uit de WL TOTW pack.
Die is nu 100k. Lijkt me wel een speler waar iedereen mee gaat/kan spelen en dus gaat stijgen na deze week?
Of valt dat mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-10 16:50
Capsaicin schreef op maandag 3 januari 2022 @ 11:19:
[...]
Als je de beste keeper van het spel wil (non-icon), zou ik voor Ter Stegen gaan. Ik heb Donnarumma TOTGS en Ter Stegen Numbers up geprobeerd; het zijn allebei goede keepers, maar Ter Stegen is echt een klasse apart.
Dank voor de tip. Ik heb nu Kimpembe en Cozza achterin gezet - ook om Verratti te behouden, die vind ik als verdedigende middenvelder lekker spelen. Als dat tegenvalt, switchen we daarna weer door naar een opstelling met Ter Stegen achterin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
fifanoob schreef op maandag 3 januari 2022 @ 11:05:
[...]

Hoe heb je 200 stuks als de transferlijst maar tot 100 gaat? Of heb je gewoon een hoop in de club gezet?

Respect voor je discipline met packs sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-10 19:21
Robbio85 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 11:24:
[...]

Hoe heb je 200 stuks als de transferlijst maar tot 100 gaat? Of heb je gewoon een hoop in de club gezet?

Ik gok dat hij die kaarten in z'n Unassigned heeft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
joostmakaay schreef op maandag 3 januari 2022 @ 11:27:
[...]

Ik gok dat hij die kaarten in z'n Unassigned heeft staan.
Ah natuiurlijk |:(

Ben zoals in vorige posts werd aangegeven wel skeptisch over de verwachte stijging aangezien die SBC wss niet herhaalbaar zal zijn... Maarja, kan die kaarten natuurlijk gewoon op de lijst laten staan voor een later moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 07:34
Robbio85 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 11:33:
[...]

Ah natuiurlijk |:(

Ben zoals in vorige posts werd aangegeven wel skeptisch over de verwachte stijging aangezien die SBC wss niet herhaalbaar zal zijn... Maarja, kan die kaarten natuurlijk gewoon op de lijst laten staan voor een later moment.
Geen idee hoelaat die sbc blijft, maar als die vanavond uitkomt pleurt iedereen zn kaarten op de TL. Misschien juist even wachten tot die golf voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Robbio85 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 11:24:
[...]

80 op de tl 30 bij nu bieden en nog 90 ongesorteerd.

Doordat ik ongesorteerd heb kan ik nu ook geen packs openen dus maakt dat het ook wat makkelijker.
En ach die discipline valt best mee hoor. In begin was het wel ff moeilijk van geen packs openen maar toty komt steeds dichterbij dus heb er ook amper nog moeite mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Joosie200 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 11:17:
[...]

Ik wil ze flippen voor x2.3 of x2.4, maar heb dan ook maar 30 op de list. Zeg kopen voor 9/10k en wegdoen tegen 22/23k. Vorige week begon ik met 30, ben er al 20 kwijt en dus uit de kosten. Van het weekend nog weer extra ingeslagen.
Lukt dat? Ik heb ook veel 86 voor onder de 9 gekocht en veel 87 voor rond de 14.
Denk dat ik voor 15k ga voor de 86 en 21k ga voor de 87.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
xavento schreef op maandag 3 januari 2022 @ 11:06:
Hoe en wat lightning rounds
Waar en hoelaat kan ik dat vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
fifanoob schreef op maandag 3 januari 2022 @ 11:49:
[...]

Lukt dat? Ik heb ook veel 86 voor onder de 9 gekocht en veel 87 voor rond de 14.
Denk dat ik voor 15k ga voor de 86 en 21k ga voor de 87.
Dat wil prima. Begon met 30 rond kerst, heb er nu nog 12 te koop staan van die week. Dit weekend weer aangevuld met 18 stuks. Ze verkopen niet aan de lopende band, als in elke uur 1. Maar per dag raak ik er wel 1/2 kwijt. Listen tijdens de nacht helpt wel. Amerika speelt nog even door dus kans op een lazy buyer is dan groter dan overdag.

Ben al mijn Cancelo's, Bernardo Silva's, Comans, Vardy, Hummels, Mahrez wel kwijt geraakt maar serie A is niet zo populair. Heb nog wat Skriniars, Handanovic, Chillieni, Insignes die minder snel weggeplukt worden. Maar zoals gezegd als ik met de serie A spelers overblijf is een 86 rated squad met redelijke chemistry zo in elkaar geknutseld voor een gratis sbc. Winwin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:00
Zet je spelers ook altijd te koop net onder een psychologische grens, dan overtuig je een lazy buyer nog sneller..

In plaats van 15.000 kan je beter 14,750 kiezen, want dan is/lijkt het een koopje als ze kiezen voor een max buy now van 15.000. Zo ook met gewone gouden spelers, een price range van 950 is psychologisch heel aantrekkelijk als ze een max buy now van 1.000 kiezen.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Partypooper schreef op maandag 3 januari 2022 @ 10:02:
[...]

Geloof best dat Ibra goed is. Maar beter dan Ginola? Dat geloof ik tbh niet zo.
Ja het is lastig uit te leggen, maar hij voelt echt een stuk beweeglijker aan dan Ginola en dat levert toch wel een hoop meer kansen/goals op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
M@cer schreef op maandag 3 januari 2022 @ 11:59:
Zet je spelers ook altijd te koop net onder een psychologische grens, dan overtuig je een lazy buyer nog sneller..

In plaats van 15.000 kan je beter 14,750 kiezen, want dan is/lijkt het een koopje als ze kiezen voor een max buy now van 15.000. Zo ook met gewone gouden spelers, een price range van 950 is psychologisch heel aantrekkelijk als ze een max buy now van 1.000 kiezen.
Ik list ze voor 22.250 bid, 22.750 buy now. Met max bin op 23 of 24k vind ik dat verschil te verwaarlozen en ik merk dat ze makkelijker weggaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Zie dat 84-rated squad uitkomt op 16.5k (1.5k per speler) en een 85-rated squad op 55k (5k per speler) Dus als ik daarvan te weiger fodder heb kom ik op een 70k voor een mid icon sbc want de 86ers heb ik genoeg. Zie net dat een Litmanen, Laudrup, Nakata mid 70k kosten dus in het slechtste scenario betaal ik de kostprijs van die. Ik vind het de gok wel waard vanavond. Of ik pack een Inzaghi, het lamme paard / Nakata / Laudrup of ik waag de gok voor een mid Gullit/Cruyff/Butra/Puskas/Zizou/Pele.

Elke mid icon met een waarde hoger dan 75k is een win. Maar het liefst scoor je een van de top 20 mid icons. Net als met de staatsloterij zul je alleen genoegen moeten nemen met €10 'winst' op een inleg van 30. EA kennende met hun drop rate die voor de top 20 icons natuurlijk op 0,01% gezet gaat worden. Ik waag liever de gok voor de inleg van een onbruikbare mid met kans op een bruikbare mid dan dat ik die inleg stuk sla op een onbruikbare mid icon atm op de transferlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Zelf heb ik ook ongeveer een miljoen geinvesteerd in 87 Busquets, Acerbi informs en Verratti's. Dit is de eerste keer dat ik het doe op aanbeveling van een vriend. Ik ben al blij als ik minimaal 100k pak, nu maar hopen dat niet iedereen tegelijkertijd hun fodders in de transfermarkt pleur. Dit zorgt er voor dat er teveel op de markt komen waardoor de waarde weer daalt. Zelf zal ik de icon sbc wel doen, de kans dat je een W pakt is hoog en pak ik een L dan is het jammer maar helaas.

Zelf raad ik aan om nooit met alleen coins de Icon sbc's te doen. Heb je veel high fodders, prima. De kans is namelijk ook hoog dat je een Inzaghi pakt als het ware.

Ik zie de screens hier allemaal wel tevoorschijn komen vanavond. Uiteraard hoop ik dat iedereen een dikke Icon pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-10 23:51
Ik denk dat het nog behoorlijk tegen gaat vallen hoe duur het fodder wordt. Op dit moment is elke club stacked en heeft zo'n beetje iedereen geïnvesteerd waardoor er straks genoeg kaarten op de markt komen . EA maakt het traders een stuk lastiger dit jaar. (Denk ik, maar ik ben ook een hele slechte handelaar)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Het Fifa jaar 2022 is hier slecht begonnen. Het is inmiddels toch al 3 januari en ik wacht nog op mijn 1e overwinning in 2022.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 15:36:
Het Fifa jaar 2022 is hier slecht begonnen. Het is inmiddels toch al 3 januari en ik wacht nog op mijn 1e overwinning in 2022.
Ik ga nog 4/4 in Rivals, nieuwe team draait als een speer alleen de tijd ontbreekt..

Dat 4-2-3-1 is wel enorm gebalanceerd zeg mits je de goede spelers heb staan.. zou alleen graag capoue willen vervangen. Die is net wat te traag, daarintegen wel verdedigend sterk
https://www.futbin.com/22/squad/4479980

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Moody2204 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 15:36:
Het ging bij mij ook bizar slecht. Ik speelde in elite waar ik 50% won en de afgelopen dagen werd ik weggespeeld in div 2. Maar dat komt ook natuurlijk omdat iedereen terug gezet is. Vandaag de custom tactics maar veranderd en 7 van de 9 potjes gewonnen. (Komt natuurlijk ook omdat de echte elite spelers alweer hoger zitten)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
038Zwolle schreef op maandag 3 januari 2022 @ 16:08:
[...]

Het ging bij mij ook bizar slecht. Ik speelde in elite waar ik 50% won en de afgelopen dagen werd ik weggespeeld in div 2. Maar dat komt ook natuurlijk omdat iedereen terug gezet is. Vandaag de custom tactics maar veranderd en 7 van de 9 potjes gewonnen. (Komt natuurlijk ook omdat de echte elite spelers alweer hoger zitten)
Op dit moment weet ik echt niet wat ik kan doen. Het zal best wel weer een keer beter gaan (ik hoop dit jaar nog). Maar er lijkt ineens wel wat veranderd in de gameplay (of de manier waarop iedereen ineens speelt). Ik krijg alleen maar goals tegen uit steekpassjes zowel door de lucht als over de grond. Om gek van te worden! Dat was pak 'm beet voor mijn gevoel een week geleden totaal niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
Moody2204 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 16:19:
[...]

Op dit moment weet ik echt niet wat ik kan doen. Het zal best wel weer een keer beter gaan (ik hoop dit jaar nog). Maar er lijkt ineens wel wat veranderd in de gameplay (of de manier waarop iedereen ineens speelt). Ik krijg alleen maar goals tegen uit steekpassjes zowel door de lucht als over de grond. Om gek van te worden! Dat was pak 'm beet voor mijn gevoel een week geleden totaal niet zo.
Dat is ook pretty much hoe de game nu werkt. Diepe ballen gooien, desnoods over 80 meter, whatever it takes. Steekballen, zowel met L1 als gewoon 'normaal', zijn compleet uit balans. Dan heb je twee opties; of je gaat ook zo spelen en je gaat je tegenstander proberen te outscoren, of je gooit je defensieve lijn naar 25 depth of nog minder. Beide opties hebben nadelen en voordelen. Pick your poison, zou ik haast zeggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Timk10 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 16:22:
[...]

Dat is ook pretty much hoe de game nu werkt. Diepe ballen gooien, desnoods over 80 meter, whatever it takes. Steekballen, zowel met L1 als gewoon 'normaal', zijn compleet uit balans. Dan heb je twee opties; of je gaat ook zo spelen en je gaat je tegenstander proberen te outscoren, of je gooit je defensieve lijn naar 25 depth of nog minder. Beide opties hebben nadelen en voordelen. Pick your poison, zou ik haast zeggen. ;)
Precies dit ja, maar verdedigend spelen zit eigenlijk totaal niet in mijn systeem. Maar goed, toch maar eens experimenteren denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 16:46:
[...]

Precies dit ja, maar verdedigend spelen zit eigenlijk totaal niet in mijn systeem. Maar goed, toch maar eens experimenteren denk ik.
Ik speel op 55 dept... Alles behalve verdedigend ingesteld.. 1cvm op Stay back en mm backs op Stay back. maar goed: Div4 🤣

[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 03-01-2022 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Moody2204 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 16:46:
[...]

Hoe breed sta je in verdedigend opzicht ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Toch maar de mid icon gedaan.. 87 wright😂 de vorige keer Owen.. zucht.. wanneer leer ik hier eens van. Vorig jaar kreeg ik Wright met de Icon swaps.

[ Voor 18% gewijzigd door 038Zwolle op 03-01-2022 19:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:00
038Zwolle schreef op maandag 3 januari 2022 @ 19:20:
Toch maar de mid icon gedaan.. 87 wright😂 de vorige keer Owen.. zucht.. wanneer leer ik hier eens van. Vorig jaar kreeg ik Wright met de Icon swaps.
Ik heb m klaarstaan, maar ben nog wat terughoudend om te openen.
Na Gerrard (2x achter elkaar) Owen, Pirlo en Figo MID en nee niet goed, ingame is hij slecht), verwacht ik geen topper.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
fifanoob schreef op maandag 3 januari 2022 @ 19:04:
[...]

Hoe breed sta je in verdedigend opzicht ingesteld?
Dat staat nu op 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Valandil schreef op maandag 3 januari 2022 @ 19:29:
[...]

Ik heb m klaarstaan, maar ben nog wat terughoudend om te openen.
Na Gerrard (2x achter elkaar) Owen, Pirlo en Figo MID en nee niet goed, ingame is hij slecht), verwacht ik geen topper.
Koeman :|

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Eindelijk kan ik m'n hoge untradables is dumpen het heeft lang geduurd... Hopelijk komt er wat goeds uit

Burp

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Aangezien ik alles haast dubbel begon te krijgen bij me spelers de icon sbc gedaan. Van der Sar nou het kon veel erger :) voorlopig tot einde van het jaar ieder geval een keeper :)

Edit : is gewoon even 450k zo hoog had ik hem ook niet verwacht :o

[ Voor 16% gewijzigd door Traeces op 03-01-2022 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Kan hem bijna gratis doen met UT, maar het risico op troep is te groot.
Ik wacht wel op een SBC waarbij ik zeker weet wat ik krijg :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Eerst mijn baby or mid icon swaps pack geopend. Baby Nakata. In before mid Nakata :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op maandag 3 januari 2022 @ 20:01:
Kan hem bijna gratis doen met UT, maar het risico op troep is te groot.
Ik wacht wel op een SBC waarbij ik zeker weet wat ik krijg :)
Zat ik ook op te wachten , helaas bleef ik nu spelers discarden waaronder 85s dat vond ik toch wel zonden. Dus dan dit maar :) die auba bv vind ik zwaar overpriced.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Ik heb weer niets te klagen...

Nadat ik uit eerdere sbc's mid Bergkamp en mid Cantona kreeg.

Komt er nu Matthäus uitlopen :)

Kan mooi Vidal vervangen!
https://www.ea.com/fifa/u...Id=fbsTuWuunZl3T:FFA22PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ook maar beter niet kunnen doen.. Voordeel is wel dat m'n sbc fodder een stuk leger is

Nakata 86 cam 80k om te kopen...

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Wii4all schreef op maandag 3 januari 2022 @ 21:29:
Ook maar beter niet kunnen doen.. Voordeel is wel dat m'n sbc fodder een stuk leger is

Nakata 86 cam 80k om te kopen...
Leuke supersub. Things you love to see.

Join the Nakata club :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Joosie200 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 21:40:
[...]

;)

Ja klopt nieuwe bankwarmer

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:34
Joosie200 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 21:40:
[...]

Ik ben net lid geworden van de Gatusso club en was al lid van de baby Suker club, waarom trap ik er weer in...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Wii4all schreef op maandag 3 januari 2022 @ 21:46:
[...]

;)

Ja klopt nieuwe bankwarmer
Om nooit vandaan te komen. Zelfs Veerman is nog beter toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Traeces schreef op maandag 3 januari 2022 @ 20:24:
[...]

Zat ik ook op te wachten , helaas bleef ik nu spelers discarden waaronder 85s dat vond ik toch wel zonden. Dus dan dit maar :) die auba bv vind ik zwaar overpriced.
Ja als ik van te voren wist dat ik vd Sar zou krijgen ;) maar ik krijg vast Inzaghi :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
3 ton is mij een te duur gokje, daar ga ik me ook niet aan wagen om dan ook een Nakata te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:02
Mid Puyol! Kan mooi in het rijtje met baby V Nistelrooy, Raul, Pirlo en Ballack. Een keer iemand met 80+ pace zou leuk zijn lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Na alle icon sbc's die ik ooit in FUT heb gehad, mag naast Pirlo, Figo, Ballack, Schweinsteiger en Zola, mn nieuwe speler Vieiri komen aansluiten. Zucht, ga ik ooit nog een WW speler pakken of is mijn account voor altijd gedoemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Cannavaro... niet supermeta maar wel bruikbaar. Kon slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik zou liever een keer gewoon weer een overwinning hebben ipv een icon (die ik ook niet doe, te hoog risico op een matige icon). Vanavond een potje of 7-8 gespeeld en wederom niks gewonnen. Ik wacht dus nog steeds op de 1e overwinning in 2022. Bizar dit. Niks lukt meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-10 19:21
Mijn geluk bij Icon SBCs :+, in de Base/Mid SBC kwam 86 Schmeichel te voorschijn, en uit de Mid SBC komt;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2UqWYpV9fMpfBt6--r2jSmc1nvw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rgNnq6A112IlpDaOU0Nd48oY.jpg?f=fotoalbum_large

8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Moody2204 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 23:05:
Ik zou liever een keer gewoon weer een overwinning hebben ipv een icon (die ik ook niet doe, te hoog risico op een matige icon). Vanavond een potje of 7-8 gespeeld en wederom niks gewonnen. Ik wacht dus nog steeds op de 1e overwinning in 2022. Bizar dit. Niks lukt meer.
Probeer deze tactiek eens:
41212
Druk na fout tegenstander, 50, 90, balans, direct passen, 50, 5, 1, 1.
Keeper komt uit bij voorzetten en vliegt, backs blijven achter maar met overlap, cdm blijft achter, schermt passrichtingen af en dekt het midden, cam blijft voorin, rest standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:26
Wat is wijsheid wat betreft de icon swaps? Opsparen tot 10+ swaps voor mid icon? Of gewoon gebruiken voor de 81+ 25x , 82+ 25x etc..

[ Voor 13% gewijzigd door SuperCrisz op 03-01-2022 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Capsaicin schreef op maandag 3 januari 2022 @ 23:12:
[...]
Probeer deze tactiek eens:
41212
Druk na fout tegenstander, 50, 90, balans, direct passen, 50, 5, 1, 1.
Keeper komt uit bij voorzetten en vliegt, backs blijven achter maar met overlap, cdm blijft achter, schermt passrichtingen af en dekt het midden, cam blijft voorin, rest standaard.
Ga ik morgen eens proberen. Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Fuck it. Ik ga Koeman gewoon gebruiken.
Guendouzi met dikke winst maar verkocht en ingame staan Koeman en Keane centraal op het middenveld.

Keane als stray back en Koeman balanced.
Hij doet het best redelijk.

https://www.ea.com/fifa/u...Id=bejrXFIVnZmcU:FFA22PS5

Misschien toch ook maar Figo er in zien te krijgen.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
SuperCrisz schreef op maandag 3 januari 2022 @ 23:33:
Wat is wijsheid wat betreft de icon swaps? Opsparen tot 10+ swaps voor mid icon? Of gewoon gebruiken voor de 81+ 25x , 82+ 25x etc..
Nu ik uit de baby of mid met mijn swaps Nakata baby kreeg... ik zeg packs. Wegleggen voor twee weken en openen maar tijdens toty.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:34
Hier van Persie uit de sbc, na Beckham uit de base icon. Ik zag een nederlandse vlag dus heel even Cruyff door mijn hoofd heen maar dat was van korte duur. Mag zeker niet klagen maar het zijn allebei net niet spelers. Als Feijenoorder zeker niet ontevreden het is alleen jammer dat hij niet bruikbaar is in Elite division en de weekend league... ze komen net wat snelheid te kort

[ Voor 15% gewijzigd door theman36 op 03-01-2022 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Eerder liep ik te mopperen over de counters die ik constant tegen krijg. Besloten de proef op de som te nemen en even 'iets' behoudender te starten. Zie in dit filmpje wat er dan gebeurt. Ik denk dat ik zeker bij 9 van de 10 wedstrijden zo'n filmpje zou kunnen maken. De 2e helft overigens wel normaal gespeeld met als resultaat een 1-0 nederlaag door een counter... voor mij is er geen lol meer aan zo:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz
  • Laatst online: 03-10 09:31

Ozz

Davor Suker uit de icon SBC. Vorige keer had ik Hierro. Niet echt waar je op hoopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:34
Moody2204 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 00:16:
Eerder liep ik te mopperen over de counters die ik constant tegen krijg. Besloten de proef op de som te nemen en even 'iets' behoudender te starten. Zie in dit filmpje wat er dan gebeurt. Ik denk dat ik zeker bij 9 van de 10 wedstrijden zo'n filmpje zou kunnen maken. De 2e helft overigens wel normaal gespeeld met als resultaat een 1-0 nederlaag door een counter... voor mij is er geen lol meer aan zo:

[YouTube: FIFA 22 in 2022: Opponent just waiting for counter attack.....]
Ik weet niet zo goed waarom je een videoclip van 2:20 toont met daarin dezelfde beelden, er gebeurt helemaal niets.
Als ik jouw tegenstander was had ik natuurlijk geprobeerd de bal af te pakken, maar je bent naar mijn mening ook een laf potje aan het spelen. Mijn uitgangspunt is om er eentje meer te scoren dan de tegenstander en wat aanvallender te spelen. Ja je krijgt goals tegen, maar ook meer scoringskansen. Zo ben ik nu een 433 aan het proberen en dat is best leuk. En je wint niet elke pot, maar dat hoeft ook niet. Als het maar een leuke wedstrijd wordt wat op nen neer gaat en dat mis ik erg in jouw posts en video. Probeer je er niet veel van de tegenstanders aan te trekken en jouw eigen tactiek en speelstijl te ontwikkelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op maandag 3 januari 2022 @ 22:09:
[...]

Ja als ik van te voren wist dat ik vd Sar zou krijgen ;) maar ik krijg vast Inzaghi :+
Nou dit jaar toevallig ook behoorlijke met Essien en van der sar. Vorig waren het echt drama spelers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Is er voor het maken van de Icon Sbc, een handige manier om dit in te voeren? Zodat je geen dubbele spelers gebruikt en zeker weet dat je genoeg hoge spelere hebt? Voordat je het inlevert weliswaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
Ozz schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 01:44:
Davor Suker uit de icon SBC. Vorige keer had ik Hierro. Niet echt waar je op hoopt.
Hier Vieri... Dat was ook niet echt de bedoeling

psn: Arco1981

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:00
Het is toch te grappig dat iedereen weer blind in dit soort kansloze SBC trapt.

3.ton waarde, daar kan je een leuke speler met zekerheid van kopen

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
M@cer schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 07:57:

Ik denk dat iedereen van zijn omverhandelbare spelers af wil
En daar kun je geen speler van kopen 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert
M@cer schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 07:57:

Als je de club vol spelers hebt en je kan deze sbc gratis doen? Waarom niet? Scheelt een hele boel spelers discarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Mja ik wacht al een tijdje (tegen beter weten in :+) op een betere SBC. Ik denk dat nog geen 10% van die mid icons bij mij in de basis zou staan, dan is het zonde van de UT fodder.

[ Voor 10% gewijzigd door Nachtapotheker op 04-01-2022 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
saert schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 08:29:
[...]

Als je de club vol spelers hebt en je kan deze sbc gratis doen? Waarom niet? Scheelt een hele boel spelers discarden.
Omdat het niet gratis is?
Je kunt die spelers dan beter gebruiken voor een (Icon) speler SBC zodat je zeker weet dat je iets bruikbaars terug krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert
dutchgio schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 08:48:
[...]

Omdat het niet gratis is?
Je kunt die spelers dan beter gebruiken voor een (Icon) speler SBC zodat je zeker weet dat je iets bruikbaars terug krijgt.
Zeker. Maar dat is het gokken en ook het leuke aan fifa. Althans, dat vind ik zelf :)
Pagina: 1 ... 66 ... 128 Laatste