• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Moet zeggen dat Junior Messias mij heel goed bevalt. Zijn dribbel is heel fijn, schieten valt wel een beetje tegen. Heb hem er nu in om (waarschijnlijk) later te vervangen voor Alesandrini.

Speel nu 442
Best (mid), Cantona (mid)
Messias, Vidal, Seedorf (prime), Chong
Spinazzola, Chiellini, Skriniar, Florenzi
Szcieszny

• Wulfric92
Edit:
En voor het eerst dit jaar, geen gouden spelers meer in mijn team, is toch ook altijd een leuk momentje ;)

[ Voor 66% gewijzigd door Wulfric92 op 30-12-2021 18:04 ]

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Alle winter tokens zitten nu toch in het spel? Er komen geen nieuwe tokens bij?

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
85x10 pack binnen na die daily sbc. Die marquee match up token vond ik te teveel gepriegel. Daily sbc was 1 nationaliteit kiezen en klaar.

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:10
saert schreef op donderdag 30 december 2021 @ 19:57:
Alle winter tokens zitten nu toch in het spel? Er komen geen nieuwe tokens bij?
Er komen dus wel nieuwe tokens uit. Vandaag weer twee erbij. Eerder de 10x pack niet gedaan omdat ik te weinig tokens had en ik dacht dat er ook geen nieuwe erbij zouden komen. Dus toen de andere packs gedaan. Nu staat mijn teller weer op 7.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-10 23:51
_Uploader_ schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:50:
[...]

Er komen dus wel nieuwe tokens uit. Vandaag weer twee erbij. Eerder de 10x pack niet gedaan omdat ik te weinig tokens had en ik dacht dat er ook geen nieuwe erbij zouden komen. Dus toen de andere packs gedaan. Nu staat mijn teller weer op 7.
Dit waren ook de laatste 2 😉

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Nu ben ik niet snel te spreken over keepers, maar Neuer doet het toch een partij goed voor me. Echt crazy saves maakt deze man.

Wellicht dat die voor andere niet bevalt maar ben blij dat ik deels naar een Bundesliga team ben gegaan. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• Joosie200
  • Niet online
Ik heb na drie weken proberen succes. De Schultz fut versus fire kaart verkocht voor max bin prijs. Ik had allang Hernandez op die plek dus hij was niet nodig om te houden.

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11:27
038Zwolle schreef op donderdag 30 december 2021 @ 21:02:
[...]

Dit waren ook de laatste 2 😉
Welke 2 waren dat? Heb er 1 in een sbc gezien maar waar is die andere?

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
theman36 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 23:10:
[...]

Welke 2 waren dat? Heb er 1 in een sbc gezien maar waar is die andere?
Match up sbc.

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Hoe waardeloos one league en silver league gisteren was hoe gemakkelijk vloog ik er vandaag doorheen. Baby of mid icon pack naast de 85x10 in de pocket. Nog niet geopend. Ben benieuwd of het een mythe is dat als je je fut account x weken niet aanraakt, geen match speelt of je dan na zoveel tijd inloggen dan wat pack luck zult hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Joosie200 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 00:14:
Hoe waardeloos one league en silver league gisteren was hoe gemakkelijk vloog ik er vandaag doorheen. Baby of mid icon pack naast de 85x10 in de pocket. Nog niet geopend. Ben benieuwd of het een mythe is dat als je je fut account x weken niet aanraakt, geen match speelt of je dan na zoveel tijd inloggen dan wat pack luck zult hebben.
Ik heb het allemaal geprobeerd. Fouder club verwijderd , nieuwe club gemaakt, time out gehad en het hielp niks. Mijn packluck is altijd slecht geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 00:37
Rhain schreef op donderdag 30 december 2021 @ 12:04:
[Afbeelding]

Met de Icon Swaps wil ik eigenlijk niets aan het toeval over laten (ivm mn geweldige packluck), ook niet de base/mid player pick..

Het 'thema' van m'n team is half Frans half Italiaans. Dan kan ik natuurlijk wel Desailly, Del Piero of Zambrotta toepassen in m'n team. Ik heb nooit icons als backs gehad, want ik zag dat altijd een beetje als vrij nutteloos, mits je 3-5-2 speelt. Speel in game overigens 4-3-2-1. Hebben jullie nog een advies? Heb daarnaast nog 700k op de bank..
Cuadrado 85 voor Dumfries.
Cuadrado is echt een veel betere voetballer.
Bewaker kaartje erop en je hebt een geweldige opkomende back.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
joenes30 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 10:34:
[...]

Cuadrado 85 voor Dumfries.
Cuadrado is echt een veel betere voetballer.
Bewaker kaartje erop en je hebt een geweldige opkomende back.
Kan me niet voorstellen dat je in de 4-3-2-1 met opkomende backs speelt. Althans, zonder 1 of 2 CVM's ook nog je back omhoog gooien is echt killing in deze throughballover80meter-meta.

Dumfries dus juist eigenlijk een heerlijke back voor die tactiek. Je wil graag verdedigend sterke backs als je zo speelt. Mocht hij 4-2-3-1 willen spelen met wat meer defensieve zekerheid op het middenveld, zou Cuadrado inderdaad een goede optie zijn.

Maar goed, dat zijn enige aannames die ik hier doe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Timk10 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 13:34:
[...]

Kan me niet voorstellen dat je in de 4-3-2-1 met opkomende backs speelt. Althans, zonder 1 of 2 CVM's ook nog je back omhoog gooien is echt killing in deze throughballover80meter-meta.

Dumfries dus juist eigenlijk een heerlijke back voor die tactiek. Je wil graag verdedigend sterke backs als je zo speelt. Mocht hij 4-2-3-1 willen spelen met wat meer defensieve zekerheid op het middenveld, zou Cuadrado inderdaad een goede optie zijn.

Jouw aanname is ook correct. Ik probeerde dat ook al een beetje duidelijk te maken. Een back moet bij mij gewoon verdedigen. Heb ook met Cuadrado gespeeld hoor, maar probeerde wat meer (oud) Inter spelers in m'n squad te brengen.

Gisteren prime Crespo gekocht, nadat ik z'n base en mid al eerder heb gehad. Hij gaat wederom als een malle. Enorm complete aanvaller! Geweldige klik met Aouar. 5 DIV3 rival matches 2x win - 2x gelijk - 1 verlies => Crespo 14 goals en Aouar 10 assists. Aan scoren ligt het niet :P

Kwa Icon-swap-pick kom ik dan in het rijtje van Zambrotta/Del Piero/Desailly denk ik toch eerder op Desailly uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11:14
Rhain schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 13:57:
[...]

Jouw aanname is ook correct. Ik probeerde dat ook al een beetje duidelijk te maken. Een back moet bij mij gewoon verdedigen. Heb ook met Cuadrado gespeeld hoor, maar probeerde wat meer (oud) Inter spelers in m'n squad te brengen.

Gisteren prime Crespo gekocht, nadat ik z'n base en mid al eerder heb gehad. Hij gaat wederom als een malle. Enorm complete aanvaller! Geweldige klik met Aouar. 5 DIV3 rival matches 2x win - 2x gelijk - 1 verlies => Crespo 14 goals en Aouar 10 assists. Aan scoren ligt het niet :P

Kwa Icon-swap-pick kom ik dan in het rijtje van Zambrotta/Del Piero/Desailly denk ik toch eerder op Desailly uit.
Speel je aouar op CAM? Los van dat het een geweldige kaart is om mee te spelen vind ik het t net geen CAM maar ook net geen CM 🤣

4-2-3-1 speelt leuk trouwens :) nu met dit team.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qbd2YdN1Ww48CPUfNUPpiAel8e0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sYk2GE4i9RItDLs2ayzEYQU9.jpg?f=fotoalbum_large
Coutinho en fekir zijn echt bazen op de flanken. Silva bizar als CCAM en CR peert echt alles erin

Trio maignan, kounde en niakhate is een experiment wat tot nu toe redelijk bevalt

[ Voor 11% gewijzigd door Augy op 31-12-2021 14:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Augy schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 14:20:
[...]

Speel je aouar op CAM? Los van dat het een geweldige kaart is om mee te spelen vind ik het t net geen CAM maar ook net geen CM 🤣

4-2-3-1 speelt leuk trouwens :) nu met dit team.
[Afbeelding]
Coutinho en fekir zijn echt bazen op de flanken. Silva bizar als CCAM en CR peert echt alles erin

Trio maignan, kounde en niakhate is een experiment wat tot nu toe redelijk bevalt
Het ene moment speelt bij mij 4-3-2-1 lekkerder, waarbij dan Aouar, Kante, Barella het blok op het middenveld zijn, met Kanté is verdedigender en dan m'n LF/RF geknepen bij de spits.

Maar gisteren avond ging 4-2-3-1 (2) heerlijk waarbij Aouar dus CAM staat. Vond 'm meer dan prima wendbaar aan de bal om net even Crespo de tijd te geven voor een loop actie.. en dan verzenden die pass..

Iedereen op dit topic alvast een fijne jaarwisseling gewenst! Ik ga naar het verdiende biertje en de oliebollen, tot in 2022! :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenes30
Timk10 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 13:34:
[...]

daarom laat ik juist mn CM tussen mn CV's vallen zodat ik 3 man centraal sta.
Ook ik heb de backs op niet meekomen, maar in mn aanvalspel doen ook de backs mee in balbezit.
Vandaar dat ik liever Cuadroda IF heb.
Die is ook nog eens veel sneller, technischer en beweeglijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Zit helaas in quarantaine ivm corona thuis . Vandaag eerst de wl er maar doorheen gejaagd. Vervolgens leek het me wel een goed idee om proberen in rivals wat te grinden. Wat een slecht idee.....
6 potjes verloren. Iedereen speelt vol druk en aangezien mijn team vaak minder is dan die van de tegenstander verlies ik bizar veel duels. De laatste pot speelde ik tegen iemand waar ik 1-0 voorstond en kans op kans miste. Hij maakt gelijk in de 85ste minuut! En leaved .... als ik nou toxic speelde of de corner glitch gebruikte had ik het nog begrepen. Maar wat frustrerend zulke mannetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-10 22:01
Joosie200 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 22:50:
Ik heb na drie weken proberen succes. De Schultz fut versus fire kaart verkocht voor max bin prijs. Ik had allang Hernandez op die plek dus hij was niet nodig om te houden.
een kaart van 18k voor 150k verkocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:03
Nou mijn laatste potje van dit jaar was er weer 1 hoor. Pass naar voren, wordt onderschept. Pass naar voren, wordt onderschept. Pass naar voren, wordt onderschept. Schot op doel, wordt geblokt. Schot op doel, wordt geblokt. Schot op doel, wordt geblokt. Dan: 1 counter tegen en dus een 1-0 verlies. Mijn Fifa jaar in een notendop. Volgend jaar maar weer vrolijk verder. Hoe dan ook, ik wens hier iedereen een fijne jaarwisseling toe! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Heb George Best gedaan voor rond 160k.. mooie vervanging voor Messi die tradeable was.. heb 500k voor versterkingen nu.. maar weet niet. Wil eigen Yedder, maar die is 700k..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Merken jullie ook veel verschil tussen gameplay van dag tot dag?

Vandaag was voor mij echt zo'n dag dat de wijdere opstellingen niet werkten. Maar de 4212 weer wel. Vooral verdedigend leek het voor mij, dat de 442 veel te veel gaten liet vallen. En de tegenstander had alle tijd en ruimte om te combineren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
038Zwolle schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 15:54:
Zit helaas in quarantaine ivm corona thuis . Vandaag eerst de wl er maar doorheen gejaagd. Vervolgens leek het me wel een goed idee om proberen in rivals wat te grinden. Wat een slecht idee.....
6 potjes verloren. Iedereen speelt vol druk en aangezien mijn team vaak minder is dan die van de tegenstander verlies ik bizar veel duels. De laatste pot speelde ik tegen iemand waar ik 1-0 voorstond en kans op kans miste. Hij maakt gelijk in de 85ste minuut! En leaved .... als ik nou toxic speelde of de corner glitch gebruikte had ik het nog begrepen. Maar wat frustrerend zulke mannetjes
Zit in hetzelfde schuitje hier... Maar een paar speciaal bieren + Top 2000 + Fifa maakt het dragelijk ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-10 19:21
https://old.reddit.com/r/...th_big_henk_veerman_0137/

Haha wat een gast, 211 goals in 200 wedstrijden met Henk Veerman.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wulfric92
Dat zijn de leuke, maar wel met een korreltje zout nemen. Hij kan het ook gedaan hebben in squad battles ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-10 11:42
Wulfric92 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 18:44:
[...]

Dat zijn de leuke, maar wel met een korreltje zout nemen. Hij kan het ook gedaan hebben in squad battles ;)
Never doubt the Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:02
Alle ballen op Henkie!! Ik ga ook nog eens met een Heerenveen squad weekend League spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Keita sbc ter vervanging van een kante ene optie ?

Burp

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wii4all schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 19:06:
Keita sbc ter vervanging van een kante ene optie ?
Mid / mid Workrates vind ik echt 3x niks als cdm. Ook is die kaart veel minder te linken.

[ Voor 8% gewijzigd door Traeces op 31-12-2021 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Acuna was vorig jaar een one man army op het middenveld, als een soort Asterix en Obelix. Die moet ik hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
AequitasII schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 19:04:
Alle ballen op Henkie!! Ik ga ook nog eens met een Heerenveen squad weekend League spelen.
Echt triest hoe lang het geleden is dat Heerenveen een performance gebaseerd kaartje heeft gehad. Helemaal eigen schuld natuurlijk. Heb ze altijd allemaal gekocht. Vorig jaar was iig nog van Bergen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-10 10:01
Wulfric92 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 18:44:
[...]

Kan, maar er zit een filmpje bij en daar zie je voornamelijk rivals en fut champs.
Lijkt wel leggit zo op eerste oog. Ik vind het wel een dikke baas haha.

Alle ballen op henkieeeeeeeeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
https://www.reddit.com/r/...eadliners_aaron/?sort=new

Coulante oplossing van EA. Je zal maar net de 10x85+ hebben geopend.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:25
Ennnn het is weer zover ... De enorme delay tijdens het spelen van de WL wedstrijden. In plaats van dat het steeds beter moet worden met de delay en servercapaciteit, denkt EA daar anders over. Na zoveel jaren hebben ze het nog steeds niet geleerd, of willen ze het niet leren. Ze moeten de servers echt gaan opschroeven want het is gewoon niet meer speelbaar. Een miljardenbedrijf met ieder jaar zoveel inkomsten uit betaalde pakketjes/fut coins en toch wordt de gameplay online er niet beter op. Het ligt dan niet aan mijn connectie want ik pak max 10 ms.

Ik klaag hier nooit, maar dit is eigenlijk abnormaal. Ik verwijt het ook aan de consumenten (ja inclusief ik) die dit spel ieder jaar maar blijven kopen. De streamers die dit spel ook slecht vinden maar gewoon niet willen boycotten (logisch, het is hun inkomstenbron en sommige worden ook gesponsord).

En het gaat dan ook niet meer om de delay maar ook de rest van de elementen. Pogba, Ronaldo, Aguero, Neymar bijvoorbeeld, allemaal na zoveel jaren nog steeds dezelfde kapsel? Zulke kleine dingetjes, waarvan je denkt. Kom op? Waar gaat al het geld naartoe dan?

En wanneer stoppen ze eens met het iedere week forceren van de promo's? Het is dan toch geen promo meer? Laat ons genieten van de bestaande promo spelers, atleast voor drie weken. Geef het een pauze van twee weken als het ware, met alleen maar informs. Nee, je hebt een Nkunku POTM sbc gedaan en je mag alweer sparen voor een Nkunku headliners ... Besef even dat we pas 3 maanden deze spel in bezit hebben en er zijn al 9 promo's uitgebracht; OTW, RTTKO, Rulebreakers, Numbers Up, Signature Signings, TOTGS, Versus, Winter Wildcards en Headliners. Dude? Wat is dan ook nu nog het nut van Icons? Waren Icons niet zeldzaam om te krijgen? 8 van de 10 tegenstanders die ik tegenkom heeft Eusebio.

Een en al geldwolven en de consumenten die daar ook gewoon blijven intrappen. FUT is een verslavende game element van FIFA en het blijft entertaining, maar dit gaat wel heel erg ver. Los van de reguliere gameplay is dit wel echt de beste FIFA, maar nogmaals. Krik gewoon de servercapacitieit op en laat ons genieten van de Promo's die ook als promo's hoort te zijn.

Verder een hele fijne jaarwisseling! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
buurman3 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 17:18:
[...]

een kaart van 18k voor 150k verkocht?
Yes en ik had hem gepackt ooit. Maar niet nodig met Hernandez op LB. Dus denk maar eens kijken of ik een lazy buyer kan vinden.

Naast Goretzka die ik ook kwijt raakte tegen max bin die toen nog hoog was in oktober mijn twee klappers. Sta nu op 700k met nog 15x 86'ers gelist net onder max bin. Verkoop ik die schiet ik richting het miljoen.

Geen slechte manier om 2021 gamewise mee af te sluiten. En nu maar zien wanneer toty of tots dropt in januari. Ik heb mijn icon pack en 85x10 pack al klaar liggen.

Hopelijk heeft iedereen een fijne jaarwisseling achter de rug. Voor mij een weekendje zonder fut laat staan dat ik WL kon doen. Heb nog niet eens 1250 rival punten bij elkaar gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenes30
Lashrom schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 17:40:
Ennnn het is weer zover ... De enorme delay tijdens het spelen van de WL wedstrijden. In plaats van dat het steeds beter moet worden met de delay en servercapaciteit, denkt EA daar anders over. Na zoveel jaren hebben ze het nog steeds niet geleerd, of willen ze het niet leren. Ze moeten de servers echt gaan opschroeven want het is gewoon niet meer speelbaar. Een miljardenbedrijf met ieder jaar zoveel inkomsten uit betaalde pakketjes/fut coins en toch wordt de gameplay online er niet beter op. Het ligt dan niet aan mijn connectie want ik pak max 10 ms.

Ik klaag hier nooit, maar dit is eigenlijk abnormaal. Ik verwijt het ook aan de consumenten (ja inclusief ik) die dit spel ieder jaar maar blijven kopen. De streamers die dit spel ook slecht vinden maar gewoon niet willen boycotten (logisch, het is hun inkomstenbron en sommige worden ook gesponsord).

En het gaat dan ook niet meer om de delay maar ook de rest van de elementen. Pogba, Ronaldo, Aguero, Neymar bijvoorbeeld, allemaal na zoveel jaren nog steeds dezelfde kapsel? Zulke kleine dingetjes, waarvan je denkt. Kom op? Waar gaat al het geld naartoe dan?

En wanneer stoppen ze eens met het iedere week forceren van de promo's? Het is dan toch geen promo meer? Laat ons genieten van de bestaande promo spelers, atleast voor drie weken. Geef het een pauze van twee weken als het ware, met alleen maar informs. Nee, je hebt een Nkunku POTM sbc gedaan en je mag alweer sparen voor een Nkunku headliners ... Besef even dat we pas 3 maanden deze spel in bezit hebben en er zijn al 9 promo's uitgebracht; OTW, RTTKO, Rulebreakers, Numbers Up, Signature Signings, TOTGS, Versus, Winter Wildcards en Headliners. Dude? Wat is dan ook nu nog het nut van Icons? Waren Icons niet zeldzaam om te krijgen? 8 van de 10 tegenstanders die ik tegenkom heeft Eusebio.

Een en al geldwolven en de consumenten die daar ook gewoon blijven intrappen. FUT is een verslavende game element van FIFA en het blijft entertaining, maar dit gaat wel heel erg ver. Los van de reguliere gameplay is dit wel echt de beste FIFA, maar nogmaals. Krik gewoon de servercapacitieit op en laat ons genieten van de Promo's die ook als promo's hoort te zijn.

Daarom doe ik ook geen SBC's meer.
Of het moet echt een hele goede deal zijn dat je die speler ook echt daadwerkelijk lang gaat gebruiken zoals Dybala verleden jaar.
Anders zit je na 5 weken weer met een speler die al weer is ingehaald door een ander.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
Het lijkt dit jaar ook extra extreem, of het ligt aan mij... Ik heb nu al het gevoel dat we qua FIFA in maart/april zitten met alles rete goedkoop en dik gebooste kaarten die je om de oren vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Capsaicin schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 11:16:
https://www.reddit.com/r/...eadliners_aaron/?sort=new

Coulante oplossing van EA. Je zal maar net de 10x85+ hebben geopend.
Net ook even gelezen , zou goud zijn heb 2x een 50k pack geopend en 125k van de tokens :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lashrom schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 17:40:

Je hebt gelijk de wl servers zijn een drama , gebeuren weer dingen niet normaal. Al weken niet zo erg meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
hier niet zoveel last van slechte server, ga 7-1 in de wl. Maar merk wel dat de tegenstanders steeds langzamer en verdedigende gaan spelen. Dus de rest doen we morgen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 20:37:
hier niet zoveel last van slechte server, ga 7-1 in de wl. Maar merk wel dat de tegenstanders steeds langzamer en verdedigende gaan spelen. Dus de rest doen we morgen wel.
Ook gewoon beide potten gewoon. Maar de meeste vage shit gebeurd er weer, met als toppunt een bal die gewoon rustig komt aanrollen ederson bukt niet en die bal tikt via ze voet zo het doel
In :')

Verdedigend ben ik het inderdaad mee eens, net iemand tegen die met Neymar if, mid kaka en mid eusebio speelde en die stonden mooi geparkeerd voor ze eigen 16. Zo zonde om zulke spelers zo te misbruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nH4UPJYePuP2lTBnKntZwdlvgoQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jECbnN00GPatXaKDE76BtYLD.jpg?f=fotoalbum_large

Redelijk happy mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Wat denken /vinden jullie hier van?

https://vm.tiktok.com/ZM8KnyJK5/

Ik heb soms ook het idee dat het totaal niet klopt en dat spelers soms ineens lijken te vertragen of iets doen wat totaal niet klopt...

Burp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Wii4all schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 22:53:

Ik heb soms ook het idee dat het totaal niet klopt en dat spelers soms ineens lijken te vertragen of iets doen wat totaal niet klopt...
Spel zit nou eenmaal vol met fouten. You win some, you loose some.

Na veel puzzelen en proberen heb ik denk m'n backline gevonden.

Bizar dat je Ter Stegen (saves my ass al the time) en rudiger zou weinig tegenkomt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZihMpTx0tIEH1O2PLNJNvTrZ9Jc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6T6dPo51oooWec9wgcIT0Roj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:03

Ik had het filmpje al gezien. Ja soms krijg je dit mee, soms tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Moody2204 schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 23:14:
[...]

Ik had het filmpje al gezien. Ja soms krijg je dit mee, soms tegen.
Ja Idd. Maar denk dat dit ook te maken heeft met zijn verdediging stats, één op één is kimpembe echt belachelijk goed. Maar heb ook vaak genoeg meegemaakt dat hij niet op de juiste plek staat en ik een makkelijk doelpunt kan maken.

Het is maar 83 verdedigen wat hij heeft. En base stats zijn belangrijker dan base stats+chem style

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:02
Augy schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 23:07:
[...]

Spel zit nou eenmaal vol met fouten. You win some, you loose some.

Na veel puzzelen en proberen heb ik denk m'n backline gevonden.

Bizar dat je Ter Stegen (saves my ass al the time) en rudiger zou weinig tegenkomt

[Afbeelding]
Dank voor de tip! Ik ga nu deze WL mijn team maar weer eens omgooien. Wat zijn nog meer spelers waarvan jullie zeggen die moet je eens geprobeerd hebben? Ik speel Elite en Rank 6-4 WL.
De speler die ik wil houden is Renato Sanchez. Ik heb red picks Vinjr. 2IF, Upamecano 86 en Theo Hernandez. Untradeable o.a. Bernardo Silva, Aouar en fb Benzema, maar die vind ik niet goed genoeg.
Beste spelers waar ik tot nu toe mee heb gespeeld zijn Renato Sanchez, Garrincha en Di Natale.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Ben hier en daar ook nog aan het sleutelen geweest. Maar voorlopig kan ik echt niks meer upgraden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uqwbak5-ycM4zZjyxGx8aTn2fJI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3TGHnqe6W35yqZLtzVJTFSAJ.jpg?f=fotoalbum_large

Ingame switch ik naar 4-1-2-1-2(2)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob

Bewijs noemen ze dit.. Hij heeft expres de trainer knoppen uitgezet? Zodat je niet kan zien wat hij met zijn controller doet?

Wie zegt mij nou dat hij niet met zijn stick naar boven deed?
Misschien gleed zijn duim wel even van de stick af, geen idee. Maar dit soort lui met "bewijs".. welke bewijs? Je ziet niks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timk10
fifanoob schreef op zondag 2 januari 2022 @ 10:56:
[...]

Bewijs noemen ze dit.. Hij heeft expres de trainer knoppen uitgezet? Zodat je niet kan zien wat hij met zijn controller doet?

Wie zegt mij nou dat hij niet met zijn stick naar boven deed?
Misschien gleed zijn duim wel even van de stick af, geen idee. Maar dit soort lui met "bewijs".. welke bewijs? Je ziet niks
haha wat?

Hij benoemt het een beetje dom, door 'rigged' in de titel te zetten, maar iedereen die regelmatig fifa speelt, weet dat de game zo gecodeerd is dat bij triangle+L1 ballen je verdedigers opeens inhouden of uit de weg moven. Simpelweg omdat de coding zo is dat die triangle+L1 passes steeds moeten aankomen. Dat is niet omdat hij 'misschien wel die stick naar boven deed'.

Letterlijk iedereen die meer dan 5 potjes in de afgelopen 3 weken gespeeld heeft, moet dit ervaren hebben. Dan wel in je voordeel als aanvallende partij, danwel in je nadeel als verdedigende partij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
Timk10 schreef op zondag 2 januari 2022 @ 11:21:
[...]

haha wat?

Hij benoemt het een beetje dom, door 'rigged' in de titel te zetten, maar iedereen die regelmatig fifa speelt, weet dat de game zo gecodeerd is dat bij triangle+L1 ballen je verdedigers opeens inhouden of uit de weg moven. Simpelweg omdat de coding zo is dat die triangle+L1 passes steeds moeten aankomen. Dat is niet omdat hij 'misschien wel die stick naar boven deed'.

Letterlijk iedereen die meer dan 5 potjes in de afgelopen 3 weken gespeeld heeft, moet dit ervaren hebben. Dan wel in je voordeel als aanvallende partij, danwel in je nadeel als verdedigende partij.
Succes hiermee. Fifanoob is zó pro-EA dat je m nooooooit gaat overtuigen, niet voor 1% :D

* Gurbuh pakt popcorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
Gurbuh schreef op zondag 2 januari 2022 @ 11:23:
[...]

Succes hiermee. Fifanoob is zó pro-EA dat je m nooooooit gaat overtuigen, niet voor 1% :D

* Gurbuh pakt popcorn
Ik hoef niemand te overtuigen. Zoals ik al zei, iedereen die meer dan 5 potjes in de afgelopen weken heeft gespeeld, heeft dit ervaren. En that's all there is to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 01:08
Of iedereen is zó anti-EA dat ze alles maar op de game willen blamen.

Ik heb hier iniedergeval geen last van, maar goed. Misschien dat ik 2 euro meer heb betaald voor FIFA?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 07:34
Ik zie ook gewoon iemand wie even zn vinger van de knop af laat… Gebeurde mezelf ook nog al vaak namelijk de eerste 2 maanden 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
wErudite schreef op zondag 2 januari 2022 @ 11:25:

Ik heb hier iniedergeval geen last van, maar goed. Misschien dat ik 2 euro meer heb betaald voor FIFA?
Sorry, maar je bent echt in een zware ontkenningsfase als je niet kan zien dat er bepaalde coding-errors in de game zitten die voor compleet scheve gameplay zorgen en uitbuitbare glitch-achtige scenario's creeëren. Zoals de Triangle+L1 pass.

Ik zeg nergens dat het over scripting of wat gaat. Het gaat puur om bepaalde coding in de game. Ik snap echt niet hoe je niet kan erkennen dat er bepaalde situaties belachelijk overpowered zijn, puur omdat de coding zo is ingericht. Iedereen met enig analytisch vermogen kan dit zien. Waarom denk je anders dat er zoveel corners kort genomen worden, teruggelegd en meteen voorgeslingerd worden bij de tweede paal? Precies, omdat de coding dusdanig werkt dat dit een goede manier om te scoren is. Exact hetzelfde met de Triangle+L1 pass. Waarom probeert iedereen met enige kennis van de game die passingoptie 320x per wedstrijd, ook al is de ruimte er eigenlijk niet voor? Precies, omdat de game zo gecodeerd is dat het effectief is. Dat heeft niks met scripting te maken, aangezien je het zelf ook kan abusen in je voordeel. Maar claimen dat er niks mis is, is echt lachwekkend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wErudite
Timk10 schreef op zondag 2 januari 2022 @ 11:29:
[...]

Sorry, maar je bent echt in een zware ontkenningsfase als je niet kan zien dat er bepaalde coding-errors in de game zitten die voor compleet scheve gameplay zorgen en uitbuitbare glitch-achtige scenario's creeëren. Zoals de Triangle+L1 pass.

Ik zeg nergens dat het over scripting of wat gaat. Het gaat puur om bepaalde coding in de game. Ik snap echt niet hoe je niet kan erkennen dat er bepaalde situaties belachelijk overpowered zijn, puur omdat de coding zo is ingericht. Iedereen met enig analytisch vermogen kan dit zien. Waarom denk je anders dat er zoveel corners kort genomen worden, teruggelegd en meteen voorgeslingerd worden bij de tweede paal? Precies, omdat de coding dusdanig werkt dat dit een goede manier om te scoren is. Exact hetzelfde met de Triangle+L1 pass. Waarom probeert iedereen met enige kennis van de game die passingoptie 320x per wedstrijd, ook al is de ruimte er eigenlijk niet voor? Precies, omdat de game zo gecodeerd is dat het effectief is. Dat heeft niks met scripting te maken, aangezien je het zelf ook kan abusen in je voordeel. Maar claimen dat er niks mis is, is echt lachwekkend.
N=1

Jij gaat niet voor mij bepalen dat ik in een ontkennigsfase zit, als ik het toch gewoon helemaal niet zo ervaar? Een triangle+L1 pass is makkelijk te verdedigen, dus dat het 100% effectief is, is onzin. En ja, ik zie ze inderdaad maar het is niet zo dat ‘t constant voor een tegengoal zorgt. Je moet leren verdedigen, thats all there is to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
wErudite schreef op zondag 2 januari 2022 @ 11:32:
[...]

N=1

Jij gaat niet voor mij bepalen dat ik in een ontkennigsfase zit, als ik het toch gewoon helemaal niet zo ervaar? Een triangle+L1 pass is makkelijk te verdedigen, dus dat het 100% effectief is, is onzin. En ja, ik zie ze inderdaad maar het is niet zo dat ‘t constant voor een tegengoal zorgt. Je moet leren verdedigen, thats all to it.
Ja hehe, tuurlijk werkt het niet 100%. Die corner-abuse ook niet. Maar het is bovengemiddeld effectief, hoe je het ook wendt of keert. Er zit ook een RNG-factor in elke pass/actie/schot die je doet. Ook bij overpowered mechanics thanks to coding.

Dat jij het niet ervaart, betekent niet dat het er niet is. Tenzij je op 5/100-depth speelt, is gewoon hartstikke lastig te verdedigen. Juist door game-mechanics die zo zijn ingericht dat dit soort passing-opties bovengemiddeld effectief zijn. Daardoor maken je verdedigers soms animaties die jouw verdedigende actie onmogelijk maken. Andersom net zo. Ik geef dit soort passes ook regelmatig en zie, opeens zijn de verdedigers van mijn tegenstander struikelende Bram van Polen's, terwijl mijn tegenstander al keer op keer heeft laten zien een heel capabele speler te zijn.

Maar goed, agree to disagree I guess. Wil hier geen welles-nietes discussie gaan ontlokken namelijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Timk10 op 02-01-2022 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Timk10 schreef op zondag 2 januari 2022 @ 11:21:
[...]

haha wat?

ik wil het best geloven hoor maar ik zie geen bewijs. Hij heeft de hulp trainer uitgezet zodat we niet kunnen zien wat hij zelf op dat moment doet. Doet ie dat bewust?
Ik zie het bewijs gewoon weg niet maar goed. Kennelijk ben ik dus de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Gurbuh schreef op zondag 2 januari 2022 @ 11:23:
[...]

* Gurbuh pakt popcorn
Ik pro ea? Een bedrijf die zo op haar geld zit? Nee hoor helemaal niet, heb een hekel aan het bedrijf met hun drama content en slechte updates in de game.

Maar als jij dat pro ea vindt, prima hoor. Maar dan ken jij mij echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
wErudite schreef op zondag 2 januari 2022 @ 11:25:

Jij bent ook gewoon pro ea! Dat is lekker makkelijk de discussie doodmaken. Geen argumenten? Dan houden we het op Pro-ea!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
wErudite schreef op zondag 2 januari 2022 @ 11:32:
[...]

N=1

Jij gaat niet voor mij bepalen dat ik in een ontkennigsfase zit, als ik het toch gewoon helemaal niet zo ervaar? Een triangle+L1 pass is makkelijk te verdedigen, dus dat het 100% effectief is, is onzin. En ja, ik zie ze inderdaad maar het is niet zo dat ‘t constant voor een tegengoal zorgt. Je moet leren verdedigen, thats all there is to it.
/sarcastische mode

Maar je ziet toch bij al die pro's dat ze continu die l1+driehoekje doen. Je ziet uitslagen als 10-9 want beide pro's doen dat continu tegen elkaar en het is niet te verdedigen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
fifanoob schreef op zondag 2 januari 2022 @ 11:37:
[...]

ik wil het best geloven hoor maar ik zie geen bewijs. Hij heeft de hulp trainer uitgezet zodat we niet kunnen zien wat hij zelf op dat moment doet. Doet ie dat bewust?
Ik zie het bewijs gewoon weg niet maar goed. Kennelijk ben ik dus de enige.
Zélfs als hij de boel zit te bedonderen, is het alsnog een bijzonder herkenbare situatie voor (ik begin in herhaling te vallen) iedereen die de game regelmatig speelt. Op een enkele uitzondering, zoals hier aangegeven, na dan. Blijkbaar.

Dus ook al heeft hij het geënsceneerd, is het alsnog gewoon een coding-error in de game. Daar kan, in mijn ogen, niemand iets aan afdingen. Maar daar lijken de meningen over te verschillen. Ik vind dat, op z'n zachtst gezegd, zwaar opvallend.

Het lijkt wel alsof men bij dit soort kritiek dat ik uit, meteen in de 'git gud'-modus schieten en helemaal niet meer lezen wat ik nu inhoudelijk opmerk. Namelijk dat het niks met scripting te maken heeft, maar met hoe de game door de developers vormgegeven is. Geen voorkeur voor speler A of speler B, maar simpelweg een voorkeur voor bepaalde passes/schotkeuzes/skillmoves.

Men lijkt nogal te vergeten hoe verschrikkelijk complex zo'n game is, en hoeveel verschillende animaties en inputs met elkaar moeten samenwerken om er een zo realistisch mogelijke gameplay van te maken. Het is simpelweg onvermijdelijk dat daar bepaalde combinaties in ontstaan die krachtiger zijn dan anderen. Deze Triangle+L1 pass is daar een (in mijn ogen) onomstotelijk voorbeeld van. Maar goed, nogmaals, daar lijken sommigen wonderbaarlijk anders over te denken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
FIFA Pro’s vind ik altijd een goed voorbeeld, inderdaad. Daar zie je ‘t zo goed als niet gebeuren, die spelen dus een andere game? Neh. Die weten gewoon hoe ze het moeten verdedigen, daarom zijn ze zo goed. Altijd maar dat blamen op de game, ik snap het niet.. Waarom speel je ‘t dan nog 8)7

Het blijft overigens een oneindige discussie, dus ik laat ‘t hierbij :)

[ Voor 11% gewijzigd door wErudite op 02-01-2022 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Timk10 schreef op zondag 2 januari 2022 @ 11:43:
[...]

Zélfs als hij de boel zit te bedonderen, is het alsnog een bijzonder herkenbare situatie voor (ik begin in herhaling te vallen) iedereen die de game regelmatig speelt. Op een enkele uitzondering, zoals hier aangegeven, na dan. Blijkbaar.

Dus ook al heeft hij het geënsceneerd, is het alsnog gewoon een coding-error in de game. Daar kan, in mijn ogen, niemand iets aan afdingen. Maar daar lijken de meningen over te verschillen. Ik vind dat, op z'n zachtst gezegd, zwaar opvallend.

Het lijkt wel alsof men bij dit soort kritiek dat ik uit, meteen in de 'git gud'-modus schieten en helemaal niet meer lezen wat ik nu inhoudelijk opmerk. Namelijk dat het niks met scripting te maken heeft, maar met hoe de game door de developers vormgegeven is. Geen voorkeur voor speler A of speler B, maar simpelweg een voorkeur voor bepaalde passes/schotkeuzes/skillmoves.

Men lijkt nogal te vergeten hoe verschrikkelijk complex zo'n game is, en hoeveel verschillende animaties en inputs met elkaar moeten samenwerken om er een zo realistisch mogelijke gameplay van te maken. Het is simpelweg onvermijdelijk dat daar bepaalde combinaties in ontstaan die krachtiger zijn dan anderen. Deze Triangle+L1 pass is daar een (in mijn ogen) onomstotelijk voorbeeld van. Maar goed, nogmaals, daar lijken sommigen wonderbaarlijk anders over te denken.
Ik deel je mening wel dat het slechte gecodeerd is. Je hebt gewoon een paar dingen in de game zitten die je idd heel vaak kan doen die bijna altijd er voor zorgen dat het werkt. Eens, maar dat stukje van die link kwam op mij over als. Kijk hier heb je bewijs dat EA de boel besodemietert. Met andere woorden ( zo interpreteer ik dat ) EA doet expres dit om die andere een goal te geven. En dit filmpje is het bewijs.
Zo komt het bij mij over.

Het enige wat ik aangeef is dat ik niet geloof dat EA expres dat doet. Dat is eerder onkunde van EA.
Die corners zijn overigens ook al aangepast. En ook tegen die corners kon je dat prima verdedigen die optie heb ik hier al meerdere keren uitgelegd.

Doet EA iets bewust of is het een "fout" in de game.

Hier op het forum wordt nog al vaak gezegd dat EA hun expres naait. Ja ik krijg weer dit tegen of ja kijk mijn verdediger doet weer dit wat niet logisch is. Nee klopt, maar 1 of 2 situaties in een wedstrijd die even niet kloppen en hun hele wedstrijd is meteen beïnvloed door EA en dan ook nog EXPRES want ea wil liever dat zij verliezen.
En daar geloof ik niet in.

Deze foute codering waar we/jij het over hebt, komt aan beide kanten voor. Dus kan je het ook weer wegstrepen tegen elkaar.

Ben het verder wel met je eens dat het niet goed is van de game hoor.
Dit soort dingen had je vroeger met nog veel meer dingen. 100x lakroket 2e paal hoog voor geven etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:34
Tja die discussie komt al vaker naar voren, is ook jammer dat je honderden euro's in een spel steekt en dan de gameplay niet goed is, dan ga je dat maar verdedigen en roepen dat het niet zo is om je eigen goed te praten...

Het is wat naïef als je nog niet door hebt dat DDA, scripting, glitches etc. in het spel zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
dutchgio schreef op zondag 2 januari 2022 @ 11:50:
Tja die discussie komt al vaker naar voren, is ook jammer dat je honderden euro's in een spel steekt en dan de gameplay niet goed is, dan ga je dat maar verdedigen en roepen dat het niet zo is om je eigen goed te praten...

Het is wat naïef als je nog niet door hebt dat DDA, scripting, glitches etc. in het spel zit.
Welk online spel die over de hele wereld wordt gespeeld heeft altijd goede servers, geen gliches of foutjes in de code zitten?

We spelen een game, een game, dus het is niet zoals in het echt het is een game. Die game wordt gecodeerd, daar komen fouten. Of er worden dingen bedacht hoe een game moet werken maar is dat realistisch? Nee maar dat is een afweging die gamedevelopers moeten maken. De game moet wel leuk zijn om te spelen.

Vergelijk het eens met Cod. Heb je ook glitches, heb je ook delay op servers etc. Als je dat net zoveel zou spelen als Fifa dan voel je elke x die lagg ook wel. Dan heb je ook meteen door hey ik had hem dood moeten hebben maar door de delay op de server gebeurde dat niet etc etc.

Ea is niet anders, zoveel verschillende randzaken waar we mee te maken hebben en het is en blijft een game, dus het is niet echt.

Het gaat erom, wie beheerst de GAME goed, niet wie kan er goed voetballen..

Ik zit veel op twitch en volg veel e-sporters. Daar gebeurd dit soort foutjes veel minder, waarom? Omdat zij de game goed kennen en er op kunnen anticiperen. Wij hier blijven hangen op het zeuren dat het een fout is in de game. Zelf iets aanpassen? Nee, zeuren op de game want dat helpt.

Denken dat er ooit een online game uitkomt die zo populair is als fifa over heel de wereld en die zo realistisch wordt als in het echt ( de vraag is of dat leuk is om fifa nog realistischer te maken, geen idee ) dat er nooit foutjes in voorkomen. Dat iedereen altijd dezelfde delay ervaart van waar je dan ook op dat moment bevindt. Dat elke fifa speler dezelfde internetverbinding thuis heeft. Dat iedereen dezelfde ping heeft naar een server toe etc etc. Vergeet het maar onmogelijk.

Leren om zo goed mogelijk te presteren in de omgeving waarin je zit met de middelen die je hebt. Dat er fouten in de game zitten is logisch dat heeft elke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-10 22:01
Voortaan hou ik L1 ingedrukt bij een steekpass, dank voor de tip 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Laatst online: 09:33
Is Cozza een must-do? Kan hem aardig linken maar zijn lengte lijkt wat ondermaats voor een cv. Iemand ervaring met deze kaart?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 05-10 13:51
Partypooper schreef op zondag 2 januari 2022 @ 09:57:
Ben hier en daar ook nog aan het sleutelen geweest. Maar voorlopig kan ik echt niks meer upgraden.

[Afbeelding]

Ingame switch ik naar 4-1-2-1-2(2)
Mooi team man en zeker die voorhoede!
WL rewards IF Lukaku en playerpicks Antony en Dumsel Demfries haha

Uit 50 k en 100 k pakket alleen fodder
Iemand ervaring met WW Soyuncu?wil hem vervangen ipv Varane maar twijfel licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
lwd-kevin schreef op zondag 2 januari 2022 @ 12:06:
Is Cozza een must-do? Kan hem aardig linken maar zijn lengte lijkt wat ondermaats voor een cv. Iemand ervaring met deze kaart?
heb hem gehaald ipv kimpembe en vind dat ie het prima doet. Hij lijkt ietsje feller te zijn en qua lengte merk ik geen verschil. Ook niet opgelet om eerlijk te zijn. Maar dat lijkt mij positief anders was het mij wel opgevallen, denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Prima CV. Geen issue gehad met z'n lengte!

Must do is een groot woord maar kost ook weinig en linkt makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
Ik speel met Cozza in een 3-5-2 en hij is letterlijk perfect geschikt daarvoor. Snel, voetballend oké, sterk. Geen lengte, maar kopballen zijn toch een RNG-fest en ik heb 2 andere lange verdedigers voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anderson binnen geharkt, vrij vlot te doen en prima super sub :)

Zo verder met de WL ga momenteel 5-1 dus prima start

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:00
Ik heb Cordoba untradable en de Ligt ernaast.
Twijfel ook over Cozza omdat ik dan 2 kleine CV achter in heb staan….

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Valandil schreef op zondag 2 januari 2022 @ 12:56:
[...]

Ik heb Cordoba untradable en de Ligt ernaast.
Twijfel ook over Cozza omdat ik dan 2 kleine CV achter in heb staan….
Met corners stelt hij zich altijd vooraan op..overigens had ik daar nog steeds totaal geen last van z'n lengte, iig niets van gemerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Tapsoda weer teruggezet. Collins was het gewoon niet voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Reds deze week: 3x fodder waarvan een Laporte..

Totw pack: laporte en discards.

Ultimate pack: hoogste Moreno

Andere pack: discards.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
hmr schreef op zondag 2 januari 2022 @ 14:34:

Wat verwachtte je met dit TOTW dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Gurbuh schreef op zondag 2 januari 2022 @ 14:43:
[...]

Wat verwachtte je met dit TOTW dan?
Ach gaat me meer om de ratings en packs. Was echt bedroevend. Alleen dus die 87 laporte. Maar goed on to the next maar weer..

[ Voor 8% gewijzigd door hmr op 02-01-2022 15:06 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
hmr schreef op zondag 2 januari 2022 @ 15:05:
[...]

Ach gaat me meer om de ratings en packs. Was echt bedroevend. Alleen dus die 87 laporte. Maar goed on to the next maar weer..
komt door de scripting in deze game :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
fifanoob schreef op zondag 2 januari 2022 @ 15:10:
[...]

Kan niet want dit spel is perfect in balans :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

fifanoob schreef op zondag 2 januari 2022 @ 15:10:
[...]

Haha! Ik ben gewoon slecht. Maar de keren dat mijn Kimpembe zo’n lob duel verliest van Mbappe of Ronaldo is bedroevend. Mijn aanvallers winnen het nooit. Ik lijk die lob ballen niet te kunnen geven ofzo.. ach ja. Ben ook niet heel goed, dus zal daar wel aan liggen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Gurbuh schreef op zondag 2 januari 2022 @ 15:11:
[...]

Kan niet want dit spel is perfect in balans :+
jij zegt het }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Kom 1vs1 fierljeppen dan als je zo stoer bent :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Gurbuh schreef op zondag 2 januari 2022 @ 16:06:
[...]

Kom 1vs1 fierljeppen dan als je zo stoer bent :7
jij kent daarin truucjes dat is niet eerlijk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WL zeker niet slecht

Picks :

Kokcu
Bernadeschi

Totw pakket :

Kessie
Saka
Burn

100k pakket :

If laporte
If Dia
TAA
Milibkovic-savic

Behoorlijke rewards een keer :)

Wie denken jullie dat de betere back is ? Rulebreaker TAA of headliner James ?

[ Voor 17% gewijzigd door Traeces op 02-01-2022 16:38 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Lekkere red picks:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XtUYZatEevr1HTTCqmD42f97Qew=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/csBfAGyOeHbMxGivTAzVfkjB.jpg?f=fotoalbum_large

WL op rank 4 geëindigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Chelsea - Liverpool is al begonnen, Liverpool staat zelfs voor, maar je kunt nog steeds de showdown sbc doen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 16:36
Capsaicin schreef op zondag 2 januari 2022 @ 17:48:
Chelsea - Liverpool is al begonnen, Liverpool staat zelfs voor, maar je kunt nog steeds de showdown sbc doen. 8)7
Ideaal, heb Jota NumbersUp en Gomez ice in mijn team. Als Liverpool wint pak ik Keita mee, als ze niet winnen laat ik hem links liggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
Je hebt nog tot ongeveer de 70e minuut om Keita te doen.
2-2, zou nog even wachten. :+

[ Voor 21% gewijzigd door dutchgio op 02-01-2022 18:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-10 22:01
hmr schreef op zondag 2 januari 2022 @ 14:34:

Ik had 3x discard reds, waarvan Dumfries de hoogste was. Uit de packs was 84 Tadic de hoogste. TOTW pack was de hoogste 79. Mag ik dan nog harder klagen? Rank 4 btw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Robbio85 schreef op zondag 2 januari 2022 @ 17:52:
[...]

Ideaal, heb Jota NumbersUp en Gomez ice in mijn team. Als Liverpool wint pak ik Keita mee, als ze niet winnen laat ik hem links liggen.
Die wedstrijd kan nog alle kanten op. Wat een tempo en pot om te zien zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zondag 2 januari 2022 @ 16:20:

Wie denken jullie dat de betere back is ? Rulebreaker TAA of headliner James ?
Reece is tot op heden prima.. is TAA echt erg goed? Heb zelf nooit met hem gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Laatst online: 04-10 21:03
Lekker origineel 3e kaartje voor Sangaré... Zijn zat andere eredivisiespelers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZpQWZo3asEKyrDZe0RQiL2cZljw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ek3HxAxpSi2zB35gR6rhGbOM.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is het voor deze week.. ben benieuwd naar hoe het speelt, moet mijzelf weer even naar de Elite divisie werken.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Er!k schreef op zondag 2 januari 2022 @ 19:19:
Lekker origineel 3e kaartje voor Sangaré... Zijn zat andere eredivisiespelers :(
Het gaat bij Headliners om goed presterende spelers, Sangare is dan best logisch.
Vrijwel elke Headliner kaart heeft een TOTW of POTM kaart gekregen voor de periode waarin ze goed presteerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 2 januari 2022 @ 19:11:
[...]

Reece is tot op heden prima.. is TAA echt erg goed? Heb zelf nooit met hem gespeeld.
TAA is een prima back , maar omdat hij ook erg aanvallend is ben je hem soms achterin ineens kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zondag 2 januari 2022 @ 19:44:
[...]

TAA is een prima back , maar omdat hij ook erg aanvallend is ben je hem soms achterin ineens kwijt.
Heb ik nog niet gehad bij reece.. staat eigenlijk altijd waar die hoort en onderschepping is ook goed.. miss alleen pure snelheid door (vermoedelijk) zijn bodytype oid. Nu met anker, miss probeer ik ben nog met shadow alleen dan miss je weer de upgrade in agressie

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 02-01-2022 19:58 ]

Pagina: 1 ... 65 ... 128 Laatste